Microsoft Word - תקנון עמותה DOC

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "Microsoft Word - תקנון עמותה DOC"

תמליל

1 בס "ד אחווה קהילת - עמותה רשומה עפ"י חוק העמותות, התש"מ (להלן - "החוק") תקנון העמותה 1. שם העמותה - קהילת אחווה ע.ר מקום המושב -_הפרחים 9, רעננה. (משכנה) מטרות העמותה.2.3 (I) להקים, לבנות ולקיים משכן (להלן - "משכן") אשר ישמש כבית תפילה אורתודוכסי ומקום לימוד (להלן - "בית הכנסת"). כמו כן, ישמש המשכן כמרכז קהילתי דתי עבור חברי העמותה תוך מתן משמעות דתית לתקומת ישראל במדינתנו הריבונית, ראשית צמיחת גאולתנו. (II) לקיים ולנהל במשכן בית כנסת על כל היבטיו. בית הכנסת ייקרא " אחווה" / או ו- על שם תורמ/ים לפי היעוד. (III) לקיים ולנהל במשכן שיעורי תורה ושיעורי יהדות ומסורת ישראל לחברי העמותה בפרט ולתושבי האזור ברעננה בכלל זאת,סיוע באירועי צדקה וגמילות חסד,אירועי בר/בת מצווה חתן/כלה,כמנהג הקהילה ואורחותיה. (IV) לקיים ולנהל במשכן מרכז קהילתי דתי ציוני ומבלי לפגוע בכלליות האמור, לערוך ולקיים הרצאות בענייני דת ומסורת ישראל, ציונות, עליה, קיבוץ גלויות, ובכל עניין אחר כפי שייקבע מעת לעת בהחלטתה של הנהלת העמותה וגם/או באסיפה הכללית שלה. (V) לקיים ולנהל מרכז רוחני דתי ציוני אשר יהיה פתוח לכל תושבי העיר רעננה ולנהוג מנהג הכנסת אורחים במטרה להביא לאחדות ולקירוב לבבות ברוח מסורת ישראל. (VI) לקיים ולנהל פעילויות חברותיות שונות לחברי העמותה ולאורחים במשכן וגם/או בכל מקום אחר. (VII) להקים, לקיים ולנהל קרנות צדקה וגמילות חסדים למיניהם. (VIII) לעשות כל פעולה שבגדר כל סמכות וגם/או כוח הנתונים לעמותה כתאגיד כשר לפעולה עפ"י דין ובכפוף להוראות החוק ולמגבלות המפורשות בתקנון זה; - ומודגש, כי התפקידים, הפעולות והתכניות של העמותה יהיו, עד כמה שאפשר, כאלה שרשאים לבצע ארגונים הפטורים ממס במדינת ישראל ובכל מדינה אחרת על פי כל דין. 4. המשכיות בפעילות העמותה ויעוד רכושה (I) כספי העמותה ונכסיה ישמשו אך ורק למטרותיה כפי שהן מפורטות בסעיף 3 דלעיל ולא יחולקו בין חבריה בכל צורה שהיא, אף אם העמותה תפורק בין בפירוק מרצון ובין בפירוק לפי צו של בית משפט. (II) בכל מקרה של פירוק העמותה מרצון או פירוקה לפי צו של בית משפט או בכל מקרה של הפסקת קיומה מכל סיבה שהיא - יועברו נכסי העמותה לבית כנסת ציוני דתי RP-1

2 2 אורתודוכסי שהוא מאוגד כמוסד ציבורי מוכר ברעננה כמשמעותו בסעיף (2) 9 לפקודת מס הכנסה שהוא בעל מטרות דומות לאלה של העמותה ואשר יקבע ע"י אסיפה כללית יוצאת מן הכלל של העמותה בהחלטה מיוחדת. בהעדר החלטה על דבר המוסד כאמור - יקבע המוסד הציבורי ע"י נשיא בימ"ש השלום בכפר-סבא או ע"י מי שימונה על ידו לצורך כך. 5. חברות (I) כחבר העמותה ייחשב כל מי ששמו מופיע בנספח א' בתקנון זה וכן כל אדם בגיר אשר קבלתו כחבר תאושר בהחלטה של הנהלת העמותה עפ"י הוראות תקנון זה, ובכפוף להחלטות האסיפה הכללית, ובלבד שכל ראש תא משפחתי שאליו שייך החבר המיועד שילם דמי חבר חד פעמיים,שייעודם להקמת משכן קבע (להלן - "דמי החבר חד- פעמיים), בסך של $3,600 (דולר אמריקאי). ובנוסף מידי שנה בראשיתה "דמי חברות שנתי" (להלן-" דמי חבר שנתי"), שיעודן לצרכי אחזקת המבנה,כפי שיאושרו מידי פעם בהחלטת האסיפה הכללית. (II) בכפוף לאמור בסעיף 9 דלהלן, בתא משפחתי דו-הורי ייחשבו גם הבעל וגם האישה כחברי העמותה. (III) התחתן/ה חבר/העמותה רווק/ה, העמותה. אלמן/ה או גרוש/ה, ייחשב גם בן/ בת זוגו כחבר (IV) התנאים לחברות בעמותה, פקיעת חברות, קבלת חברים, פרישתם והוצאתם יהיו לפי הוראות התקנון הזה ולא יוצא חבר אלא מן הטעמים שפורטו בתקנון זה ולאחר שניתנה לחבר הזדמנות נאותה להשמיע טענותיו. (V) החברות בעמותה היא אישית ואינה ניתנת להעברה. (VI) הנהלת העמותה תנהל פנקס חברים ותרשום בו כל חבר, מענו, מספר זהותו, תאריך תחילת חברותו ותאריך פקיעתה. (VII) האסיפה הכללית רשאית, בפניה בכתב של 25 חברי העמותה לפחות, ובהחלטה מיוחדת, להפסיק חברותו של כל חבר בעמותה בהתמלא לפחות אחד מהתנאים כלהלן: (1) פעל במשך תקופה ממושכת נגד מטרותיה של העמותה; (2) פעל במשך תקופה ממושכת נגד האינטרסים של העמותה כפי שנתבררו בהחלטה של הנהלת העמותה; (3) הורשע בפסק-דין סופי בעבירה בהקשר לפגיעה באיזו זכות של העמותה במישרין ובעקיפין ; (4) נמצא חייב בפסק דין סופי בהליך משפטי שבו הוא נתבע ע"י העמותה בגין נזק או הפרת זכות קניינית או חוזית של העמותה; (5) לא קיים במשך תקופה ממושכת את הוראות התקנון הזה או החלטה של האסיפה הכללית לרבות אם חדל לשלם את דמי החברות השנתיים וגם/או תשלומים אחרים שהוטלו על חברי העמותה בהתאם להוראות של תקנון זה. (6) פעל בניגוד למינויו וסמכויותיו,ונעדר מישיבות ואסיפות,המחייבות,מתוקף תפקידו, וללא כל תיאום.

3 3 (VIII) חברותו של חבר בעמותה תפקע מאליה בקרות לפחות אחד מהמקרים המפורטים דלהלן: (1) במות חבר; (2) בפרישתו מן העמותה - עפ"י הודעת פרישה בחתימת החבר שניתנה להנהלת העמותה לא פחות משלושים יום מראש ולא יותר מתשעים יום מראש; (3) בהוצאתו מן העמותה עפ"י האמור בס"ק.(VII) (4) במידה ולא שילם תשלום דמי החבר החד פעמיים ו/או הרב פעמיים. (5) מסרב להשתתף בנטל הועדות השונות (IX) השימוש במונח "חבר" בתקנון זה הינו לצורך הנוחות בלבד. בכפוף לאמור בסעיף 9 דלהלן, כל החובות והזכויות של "חבר" כמפורט בתקנון זה הינן זהות גם לחברה על כל המשתמע מכך. (X) מותנה בזאת, כי חבר שחברותו בעמותה פקעה - לא תהיה לו הזכות לדרוש וגם/או לקבל בחזרה כל תרומה וגם/או כל תשלום אחר ששילם לעמותה - לרבות כל דמי חבר חד-פעמיים וגם/או תקופתיים ולרבות כל תרומה. (XI) אדם החפץ להיות חבר בעמותה יגיש להנהלת העמותה בקשה בחתימת ידו בלשון זאת: "אני (שם, מען ומספר זהות) מבקש להיות חבר בעמותת קהילת אחווה. מטרות העמותה ותקנונה ידועים לי. אם אתקבל כחבר בה, אני מתחייב לקיים את הוראות התקנון של העמותה ואת החלטות האסיפה הכללית של העמותה". (XII) ההחלטה בדבר קבלת המבקש כחבר העמותה או אי קבלתו נתונה בידי הנהלת העמותה בכפוף לאמור בס"ק (XIII) להלן. (XIII) הנהלת העמותה לא תקבל חבר חדש לעמותה אם אין עבורו ועבור בן/בת זוגו מקום ישיבה קבוע לתפילות בבית הכנסת במשכן. (XIV) הנהלת העמותה תקבל כחבר העמותה במקום חבר שנפטר (בכפוף לס"ק (XIII אחד מילדיו הבוגרים (בן או בת) בתנאי שהבן/בת מתפלל דרך קבע בבית הכנסת והגיש בקשה להתקבל כחבר העמותה עד לא יאוחר מ- 90 יום מיום פטירת החבר. הבן/הבת יחויב בדמי חבר חד פעמיים סמליים נוספים. סכום התשלום הסמלי, יקבע ע"י הנהלת העמותה. (XV) הנהלת העמותה תקבל כחבר העמותה בנים ממשיכים (בן או בת) של חבר עמותה, (ובכפוף לס"ק (XIII בתנאי שהבן/בת מתפלל דרך קבע בבית הכנסת והגיש/ה בקשה להתקבל כחבר העמותה. שילם דמי חברות שנתיים. הבן/הבת הממשיכים יחויב בדמי חבר חד פעמיים סמליים נוספים. סכום התשלום סמלי זה יקבע ע"י הנהלת העמותה. (XVI) הנהלת העמותה רשאית לפטור מתשלום דמי החבר החד פעמיים, כולם או חלקם, כאמור בס"ק (I.5) דלעיל, רק מטעמים סוציאליים. מקרים שאלמלא כן, נתון הדבר רק לסמכותה של האסיפה הכללית..

4 ע, 4 (XVII) הנהלת העמותה,לא תגבה,"דמי חבר שנתי ",ללא תשלום "דמי חבר חד פעמי " וכן הגביה תעשה רק על בסיס מקום פנוי לחברים ומשפחותיהם,תחילה,כאשר עמדו בכל הזכויות והחובות כדלקמן וכאחד, מתפללים שהינם דרים בסטטוס "שכירות " יוכלו לשלם " דמי חברות שנתי " ולקבל מקום תפילה אישי,על בסיס מקום פנוי בלבד לפי החלטת הנהלת העמותה. יודגש,כי תשלום זה,אינו מהווה כל חזקה במשכן,למעט דמי השתתפות בלבד., ודמי השתתפות כמו כן, חלה חובתו בנושא השתתפות בקידושים ואירועים ועדת תרבות ", "י " באירועים חברתיים,עפ"י החלטות מעת לעת ולפי העניין בתיאום עם הנהלת העמותה.. (XVIII) הנהלת העמותה,לא תגבה,כספים,במידה והחבר אינו מסכים לתנאי העמותה המצ"ב 6. זכויות חברים (I) לכל חבר העמותה הזכות להיות מוזמן להשתתף בכל האסיפות הכלליות של העמותה. (II) בכפוף לאמור בסעיף 9 דלהלן לכל חבר העמותה הזכות להצביע בכל נושא שיוגש להכרעה באסיפה כללית של העמותה, והכל כמפורט להלן בתקנון זה. (III) לכל חבר העמותה הזכות לבחור ולהיבחר לכל תפקיד וגם/או כחבר בכל מוסד בעמותה בכפוף לכך שלא יהיה חבר זכאי לכהן כחבר במוסד העמותה (למעט האסיפה הכללית ( וגם /או בוועדה מוועדותיה כל עוד בן זוגו הינו חבר באותו מוסד או ועדה. (IV) לכל חבר העמותה, בת-זוגו וילדיו הגרים דרך קבע עמו (להלן - "המשפחה" וברבים "המשפחות") הזכות להשתתף בכל פעולות העמותה שיתנהלו וגם/או שיתקיימו וגם/או שיערכו ע"י העמותה במשכן וגם/או מחוצה לו. (V) לכל חבר העמותה יוקצה מקום ישיבה קבוע במשכן לתפילות בבית הכנסת. ישמרו מקומות ישיבה קבועים ליד ההורים, כל עוד לא נישאו. יוקצה לכל משפחה מספר מקומות לפי מפתח של עד 5 מקומות למשפחה ללא תלות בגיל הילדים, ובלבד שהילדים אינם נשואים. משפחות עם יותר נפשות (מעל 5) יוקצה מקומות ע"פ המצב הקיים ביום קבלת החבר לעמותה. לילדים של אנשים שיתקבלו בעתיד כחברי העמותה ישמר מקום ישיבה קבוע אחד במשכן ליד ההורים, (מקום אחד לבן ליד האב ומקום אחד לבת ליד האם). לשאר בני החברים, כל עוד לא נישאו, ישמר, ככל האפשר, מקום ישיבה קבוע ליד ההורים, אך תינתן עדיפות למקומות קבועים לילדי חברים לפני קבלת חברים חדשים. (VI) לא תהיינה לחברי העמותה חזקות כלשהן, בין בפעילות כללית חברתית של העמותה ובין בפעילות במסגרת בית הכנסת של העמותה. 7. חובות חברים (I) לכבד ולקיים את החלטות האסיפה הכללית של העמותה ומוסדותיה. (II) לשלם בדייקנות ובשלמות את דמי החבר השנתיים וכל תשלום אחר כפי שיוטל על החברים בהחלטת האסיפה הכללית. (III) לפעול כמיטב יכולתו להגשמת מטרות העמותה, לשמור על שמה הטוב של העמותה, ולהשתתף בפעולותיה. (IV) לכבד את קדושת המשכן - ומבלי לפגוע בכלליות האמור ישמור החבר על קדושת המקום בלבושו, בהופעתו, ובשמירה על השקט הן שלו והן של ילדיו בעת תפילה בפרט וגם/או כפי שמתחייב מאופייה של כל פעילות אחרת במשכן בכלל.

5 5 (V) לנהוג כבוד ולשמור על יחס אחווה, שלום ורעות בינו לבין חברי העמותה האחרים. (VI) כל חבר, נבחר עפ"י בחירה / מינוי, חייב להשתתף בוועדות השונות, לפי העניין. במידה ואין מתנדבים לוועדה מסוימת, הועד הקיים יבחרו לפי שיקול דעתם בתום תקופתם ועד חלופי, אשר יחויב להשתתף, אף כי לא התנדב לכך. 8. מוסדות העמותה מוסדות העמותה הינם: (I) האסיפה הכללית - שבה חברים כל חברי העמותה (להלן - "האסיפה הכללית"). (II) הנהלת העמותה - אשר תמנה שבעה חברים דינה של הנהלת העמותה כדין "הוועד" כאמור בחוק (להלן - "הנהלת העמותה"). (III) ועדת ביקורת - בעלת מספר חברים בלתי זוגי ולא פחות משלושה חברים. במידה ואין רו"ח לעמותה, חבר אחד בועדת הביקורת יהיה רו"ח (להלן - "ועדת הביקורת"). (IV) כל ועדות משנה אשר יומנו ע"י הנהלת העמותה בגדר סמכויותיה עפ"י החוק ועפ"י תקנון זה (להלן - "ועדות המשנה"). : א. ב. ג. ד. ועדת תפילה תיאום חזנים לימות השנה,לרבות אירועים של חברים/אורחים שילובם של הילדים וסדרי התפילה ונעימותיהם במנין הראשי ובמנין המשני. ועדת תרבות אחראית לתוכן החברתי, תרבותי, שיעורים ופעילות הקהילה לחברים /לנוער ובקרב האוכלוסייה. ועדת אירועים וקידושים - תיאום פעילות תפילה ואירועים לחברים /אורחים, עפ"י סטנדרטים ומאפייני האירוע. אירועים לאורחים,יקבע נוהל נפרד להשתתפותם, ותרומתם לעלויות התפילה והתפעול. ועדה טכנית ניהול אחזקת המבנה הכללית,לרבות התאמתו לחגים ומאפייניהם ועדת הבניה,שיעודה הקמת משכן קבע לקהילה,ותקפותה בתום שנת הבדק להקמה כוללת תפקידי משנה,לחברים,עפ"י הנושאים הבאים : א. ב. ג. ועדת ניהול מול הרשויות, תכנון והקמת מבנה לפי פרוגרמה עד למסירתו להפעלה וסיום תקופת הבדק. ועדת ביקורת כספים בקרת ניהול תקציב הפרויקט,מול כספי החברים,התורמים והרשויות,לכל שלבי הפרוייקט ובביקורת רו"ח ועדת איסוף תרומות גיוס תרומות מול חברים,מול תורמים חיצוניים,הנצחות וכיוצ"ב. 9. האסיפה הכללית (I) האסיפה הכללית תהיה מורכבת מכל חברי העמותה. אסיפה כללית רגילה של העמותה תכונס על ידי הנהלת העמותה לא פחות מפעם אחת בשנה ולא יאוחר מתום חמישה עשר חודש לאחר יום הכינוס של האסיפה הכללית הרגילה הקודמת - ובדרך כלל בחודש מר-חשון; מקום הכינוס יהא בדרך כלל במשכן. (II) הנהלת העמותה רשאית לכנס בכל עת אסיפה כללית יוצאת מן הכלל של העמותה ועליה לעשות כן לפי דרישה בכתב של ועדת הביקורת, או לפי דרישה של רואה החשבון של

6 6 העמותה או לפי דרישה של לא פחות מרבע מכלל חברי העמותה באותה עת. על דבר כינוסה של אסיפה כללית רגילה תינתן לחברים הודעה מוקדמת של לא פחות מחמישה עשר ולא יותר מארבעים וחמישה יום מראש; על דבר כינוסה של אסיפה כללית יוצאת מן הכלל תינתן לחברים הודעה מוקדמת של לא פחות מעשרים ואחד יום ולא יותר משישים יום מראש. (III) לא כינסה הנהלת העמותה את האסיפה הכללית שנדרשה כדין, תוך שישים יום מיום שהוגשה הדרישה לפי סעיף קטן (II.9) דלעיל, רשאים הדורשים לכנסה בעצמם, ובלבד שהאסיפה תתקיים בתוך תשעים יום מיום שהוגשה הדרישה כאמור; האסיפה תכונס, ככל האפשר, באותו האופן שבו מכונסות אסיפות בידי הנהלת העמותה; למרות כל האמור בתקנון זה, אסיפה כללית יוצאת מן הכלל שכונסה עפ"י ס"ק זה רשאית לבחור הנהלת עמותה חדשה. (IV) כונסה האסיפה כאמור בסעיף קטן (9) דלעיל, תכסה העמותה את ההוצאות הסבירות שהוציאו הדורשים; כן רשאית העמותה לקזז את ההוצאות כאמור מכספים המגיעים או שיגיעו ממנה לחברי הנהלת העמותה. (V) לא כונסה אסיפה כללית בהתאם להוראות סעיף זה - למנות אדם שיכנס אותה. רשאי רשם העמותות לכנסה או (VI) החלטה רגילה של האסיפה הכללית תתקבל ברוב קולות רגיל של המשתתפים; החלטה מיוחדת ניתן לקבל רק באסיפה כללית יוצאת מן הכלל של העמותה, ברוב של לא פחות משלושה רבעים מהמשתתפים. (VII) החלטות החתומות ע"י כל חברי העמותה - יראו אותן לכל דבר וענין כהחלטות שהתקבלו באסיפה כללית - למעט החלטות שלפי סעיפים 36 11, ו- 43 א' לחוק. (VIII) הודעה על אסיפה כללית תפרט את מועד הכינוס, מקום הכינוס וסדר היום של האסיפה. ההודעה תימסר ידנית בידי החבר או בידי אחד מבני הזוג של חבר העמותה או לידי אחד מבני המשפחה או בדואר או בדוא"ל או בפקס. העתק ההודעה יפורסם על לוח המודעות במשכן 10 ימים לפחות לפני האסיפה. העובדה כשלעצמה שאחד או יותר מקרב חברי העמותה לא קיבל בפועל הודעה על כינוס האסיפה הכללית לא תבטל את תקפותה וגם/או את התוקף של החלטות שנתקבלו באסיפה. (IX) אסיפה כללית לא תפתח ולא תתנהל אם לא נכח בה המנין החוקי: חברים מקרב לא פחות משליש ממספר המשפחות של חברי העמותה באותה עת. אם כעבור חצי שעה מן המועד שנועד לכינוס האסיפה הכללית לא ימצא המנין החוקי כאמור - תדחה האסיפה ללא כל צורך בהזמנה חדשה - לאותו מקום ולאותה שעה שבוע אחד לאחר מכן, ובאסיפה הנדחית יהיו הנוכחים רשאים להחליט - ובתנאי שיהיו נוכחים חברים מקרב לא פחות משישית ממספר המשפחות של חברי העמותה באותה עת - ויהוו מנין חוקי. (X) האסיפה הכללית הינה המוסד העליון בעמותה והיא מוסמכת לדון ולהחליט בכל ענין הקשור לעמותה לרבות מדיניות, ניהול העמותה ופעולותיה,נושאים שלא פורסמו ברשומות לסדר דיון האסיפה,עפ"י התקנון,לא ידונו. (XI) החלטות האסיפה הכללית גוברות על כל החלטה סותרת של כל מוסד אחר בעמותה ומחייבות את כל חברי העמותה, ויש לה סמכות שיורית על סמכויותיהם של כל יתר המוסדות בעמותה. (XII) האסיפה הכללית בישיבה שלא מן המנין מוסמכת לדון ולהחליט בכל תוספת וגם/או שינוי לתקנון העמותה וגם/או שינוי בו. (XIII) האסיפה הכללית בלבד מוסמכת לאשר מינויו של רב לבית הכנסת, לרבות תנאי ההתקשרות עמו ולרבות התרתה.

7 7 (XIV) האסיפה הכללית תבחר בהצבעה חשאית את חברי הנהלת העמותה וחברי ועדת ביקורת. (XV) הדוחות השנתיים של העמותה, של הנהלת העמותה ושל ועדת הביקורת ו/או רואה חשבון העמותה יוגשו לדיון ולאישור האסיפה הכללית. (XVI) האסיפה הכללית תמנה רו"ח לעמותה והנהלת העמותה תקבע את שכרו. (XVII) כל חבר רשאי להציע נושאים לדיון באסיפה הכללית הרגילה בנוסף לנושאים המופיעים בהזמנה, וזאת בתנאי שימסור ביד, להנהלת העמותה, הודעה בכתב לפחות 8 ימים לפני האסיפה, שבה מפורטים הנושאים שברצונו להעלות לדיון. העתק מהודעת החבר כאמור יפורסם על לוח המודעות במשכן עד לא יאוחר מערב שבת הראשון אחרי קבלת ההודעה. (XVIII) לא ידון באסיפה כללית כל נושא שלא הופיע בהזמנה, למעט הנושאים שחבר העמותה ביקש להעלותם לדיון באסיפה כללית רגילה בדרך שנקבעה בס"ק ) XVI9 ( דלעיל, ולמעט נושאים שביקש חבר בכתב מהנהלת העמותה להעלותם לדיון שנקבע בהזמנה לפתיחת האסיפה הכללית ושהעלתם לדיון אושרה לפני הדיון בהם באסיפה הכללית. (XIX) בכל אסיפה כללית ינוהל פרוטוקול; הפרוטוקול ייחתם ע"י יושב ראש האסיפה, ומשנחתם בידו יהיה ראיה לכאורה לתוכנו ולכשרות כינוסה של האסיפה, ניהולה וקבלת החלטותיה אולם יו"ר האסיפה לא יחתום על הפרוטוקול אלא אם קודם טיוטה ממנה פורסמה במשך שבוע ימים על לוח המודעות במשכן כדי לאפשר לחברי העמותה להעיר הערותיהם. (XX) אסיפה כללית רגילה תשמע דינים וחשבונות על הפעולות של הנהלת העמותה ועל הפעולות של ועדת הביקורת, תדון בהם ובדין וחשבון הכספי שהוגש לה, תחליט על דבר אישורם, ותבחר בהנהלת העמותה ובועדת הביקורת, ותמנה - לשיקול דעתה ובכפוף להוראות החוק ותקנון זה - רו"ח לעמותה; כמו-כן אסיפה כללית רגילה תחליט באותם ענינים שייוחדו לה במפורש בתקנון זה. (XXI) בכפוף לכל הוראה אחרת בתקנון זה הצבעות תהיינה בהרמת ידיים - פרט למקרה בו נדרשה לפני קיום ההצבעה, הצבעה חשאית. דרישה להצבעה חשאית תהיה ע"י לא פחות משישית ממספר המשתתפים בהצבעה. (XXII) קולות הנמנעים וגם/או פתקים ריקים בהצבעות חשאיות ייחשבו כקולות פסולים ולא ילקחו בחשבון לצורך קביעת הקולות בעד או נגד. (XXIII) לכל תא משפחתי, לרבות משפחה חד הורית, קול בהצבעות באסיפה הכללית. במידה ונוכחים באסיפה שני בני הזוג בתא משפחתי אחד, יהיה לשניהם סך של קול אחד בלבד. (XXIV) בהצבעה לחברי ההנהלה יצביע כל חבר ל- 4 מועמדים בלבד. הצבעה ליותר מ- 4 מועמדים ו/או הצבעה לפחות מ- 4 מועמדים לפחות תיחשב כהצבעה פסולה. בהצבעה לועדת הביקורת יצביעו החברים ל- 2 מועמדים בלבד. הצבעה למועמד אחד בלבד ו/או הצבעה ליותר משני מועמדים תיחשב כהצבעה פסולה. (XXV) עד לא יאוחר ממועד מסירת ההודעה על מועד קיום אסיפה כללית תבחר הנהלת העמותה בחבר העמותה, שאינו חבר ההנהלה ו/או חבר ועדת הביקורת, לשמש כיו"ר האסיפה. יו"ר האסיפה לא יהא רשאי להציג מועמדות לכל תפקיד שהוא בבחירות שיתקיימו, אם יתקיימו, באסיפה הכללית האמורה. מינויו של יו"ר האסיפה כאמור תובא לאשרור חברי העמותה בפתיחת האסיפה. במידה ובאסיפה הכללית כאמור מתוכננות בחירות, אזי יחד עם מינויו של יו"ר לאסיפה, תבחר הנהלת העמותה בועדת בחירות בת 3 חברים אשר ינהלו את הבחירות. לא ישמש כחבר ועדת הבחירות חבר

8 8 ההנהלה ו/או חבר ועדת הביקורת. חברי ועדת הביקורת לא יהיו רשאים להציג מועמדות לכל תפקיד שהוא בבחירות שיתקיימו באותה אסיפה. ועדת הבחירות תפרסם על לוח המודעות במשכן רשימת המועמדים עד לא יאוחר מ- 9 ימים לפני מועד הבחירות. ועדת הבחירות לא תאשר בקשת מועמדות אשר הוגשה פחות מ- 14 יום לפני קיום הבחירות. הנהלת 10. העמותה (I) האסיפה הכללית הרגילה תבחר בהצבעה חשאית, מקרב חברי העמותה את הנהלת העמותה שתהא בת שבעה חברים. (II) חברי הנהלת העמותה יכהנו בתפקידיהם מיום הבחרם ועד לבחירת הנהלה חדשה ע"י האסיפה הכללית בישיבה רגילה. (III) האסיפה הכללית בישיבה יוצאת מן הכלל רשאית להעביר מכהונה, בכל עת, את הנהלת העמותה או כל חבר בהנהלה; העבירה האסיפה הכללית את כל ההנהלה מתפקידה - לא יכנסו הפיטורין לתוקפם אלא אם כן בחרה האסיפה הכללית הנהלה חדשה תחתיה. (IV) העמותה תנהל פנקס חברים של הנהלת העמותה ותרשום בו שמו של כל אחד מהם, מענו, מספר זהותו, תאריך תחילת כהונתו ותאריך פקיעתה. (V) התפנה מקום בהנהלת העמותה יכהן במקומו של החבר מי שקיבל מניין קולות הגבוה ביותר מבין חברי העמותה שעמדו לבחירה כחברי הנהלת העמותה ולא נבחרו באסיפה הכללית הרגילה הקודמת. (VI) חבר לא יכהן כחבר הנהלת העמותה ברציפות יותר משתי קדנציות בנות שנה כל אחת. (VII) חברי הנהלת העמותה יבחרו מביניהם את יו"ר העמותה וכן גזבר לעמותה. (VIII) על חברי הנהלת העמותה לפעול לטובת העמותה במסגרת מטרותיה ובהתאם לתקנון זה ולהחלטות האסיפה הכללית. (IX) הנהלת העמותה היא הרשות המבצעת והיא תנהל את כל העניינים השוטפים של העמותה. (X) מבלי לגרוע מכלליות האמור, הנהלת העמותה תהיה אחראית לניהול סדרי התפילה בבית הכנסת, ואת ענייני הכספים של העמותה והיא תרכז את הארגון ותנהל את הפעילות התורנית והחברתית של העמותה וכל הפעולות האחרות להשגת מטרותיהם באמצעות הועדות השונות דלעיל. (XI) הנהלת העמותה תתכנס לישיבה לא פחות מפעם בחודש במשכן ובמועדים כפי שיקבע יו"ר העמותה. (XII) יו"ר העמותה יזמן ישיבה הנהלה מיוחדת של הנהלת העמותה על פי דרישה בכתב של שלושה מחברי ההנהלה וזאת תוך 7 ימים מיום הדרישה. (XIII) חברותו של חבר הנהלת העמותה תפקע מאליה אם החבר לא ישתתף באף ישיבה של הנהלת העמותה במשך שלושה חודשים רצופים - אלא אם העדרותו אושרה ע"י הנהלת העמותה - וכן בהתפטרותו וגם/או על שום שנבצר ממנו דרך קבע מלכהן בתפקידו. (XIV) המנין החוקי לישיבות של הנהלת העמותה יהיה שלושה מקרב חבריה; עם זאת, החלטה בכתב חתומה בידי כל חברי הנהלת העמותה תהא בעלת תוקף מחייב כהחלטה של הנהלת העמותה שנתקבלה בישיבה שנתכנסה ונערכה כדין.

9 9 (XV) בכפוף להוראות סעיף (III) 9 וסעיף XV 9 דלעיל הנהלת העמותה תהיה מוסמכת לקבוע שכר ליועציה,עפ"י קבלת מספר הצעות (לפחות כ- 3 )ואישורן ע"י ועדת ביקורת כספים. (XVI) בכפוף לכל החלטה אחרת של הנהלת העמותה בדבר מורשי חתימותיהם ביחד של כל שניים מקרב חברי הנהלת העמותה - ובלבד שאחד מהם הוא היו"ר או הגזבר - בצירוף חותמת העמותה, תחייב את העמותה לכל דבר. מבלי לגרוע מהוראות כל דין, די יהא בחתימתו של אחד מקרב חברי הנהלת העמותה בצירוף חותמת העמותה, כדי לזכותה בכל זכות שהיא, ובהסבתם של ממשכים בנקאיים לזכות כל חשבון בנק של העמותה. (XVII) כל ההצבעות בהנהלת העמותה יוכרעו ברוב קולות ובמקרה של הצבעה שקולה תכריע דעתו של היו"ר. (XVIII) חבר העמותה רשאי לפנות בכל עת למי מחברי ההנהלה ולבקש שיידון בהנהלה כל נושא שבסמכות ההנהלה. הנהלת העמותה תדון בנושא באחת הישיבות הקרובות שלה ותזמין את החבר להופיע אישית בפניה כדי להציג את עמדתו באותו נושא. (XIX) הנהלת העמותה תוודא רישומם של פרוטוקולים לגבי כל ההחלטות והדיונים של האסיפות הכלליות והנהלת העמותה. פרוטוקול ישיבות הנהלה ייחתם על ידי יו "ר העמותה ומשנחתם בידו יהיה ראיה לכאורה לתוכנו ולכשרות כינוסה של ישיבת ההנהלה, ניהולה וקבלת החלטותיה. 11. ועדות המשנה (I) הנהלת העמותה רשאית להחליט על הקמת איזה מועדות המשנה, כגון: ועדת תרבות, ועדת גמ"ח, ועדה לפעילות חברתית וכיוצ"ב - כפי שתמצא לנכון. (II) כל חברי העמותה כשירים להתמנות כחברים בועדות המשנה - אף אם אינם חברים בהנהלת העמותה, ובלבד שבכל ועדת משנה יהיה חבר אחד לפחות שהינו חבר בהנהלת העמותה. (III) חבר ועדת משנה רשאי להתפטר בכל עת ע"י הודעה בכתב להנהלת העמותה והנהלת העמותה רשאית להחליפו וגם או למלא את מקומו אף אם לא התפטר. (IV) כל ועדות המשנה חייבות לפעול במסגרת החלטות של הנהלת העמותה והאסיפה הכללית ועל פיה,לפרסם מישיבותיהם,למען הסדר הטוב, פרוטוקול נוכחות, סדר הנושאים והחלטותיהם באתר הקהילה, בסמיכות למועד הישיבה. (V) כל התקבולים לעמותה יוכנסו לחשבונות הבנק שלה וכל הוצאותיה יוצאו מהם - יירשמו בספרי העמותה לעיל (ע"פ סעיף.(XVI 10 וכולם 12. ועדת הביקורת (I) ועדת הביקורת תהיה מורכבת ממספר בלתי זוגי של חברים כפי שייקבע על ידי האסיפה הכללית ולא פחות משלושה חברים שיבחרו ע"י האסיפה הכללית לתקופה של שנה קלנדרית אחת או עד לבחירתה של ועדת ביקורת חדשה באסיפה הכללית הרגילה הבאה - לפי המאוחר מבין שני המועדים; לפחות אחד מקרב החברים בועדת הביקורת יהיה עו"ד או רו"ח, אשר ישמש כיו"ר הועדה. נבחרו יותר מעו"ד ו/או רו"ח אחד לוועדה ו/או רו"ח ועו"ד, תבחר הוועדה אחד מהם כיו"ר. (II) ועדת הביקורת תבדוק את ביצוע הוראות תקנון זה על ידי מוסדות העמותה; את עניניה הכספיים והמשקיים של העמותה; ואת פנקסי החשבונות שלה ותביא לפני האסיפה

10 10 הכללית את המלצותיה לענין אישור הדין והחשבון הכספי. (III) מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, תפקידי ועדת הביקורת הינם: (1) ביקורת החשבונות והקופה; (2) ביקורת הפעולות הכספיות; (3) פיקוח על התשלומים של דמי החבר; (4) הגשת דו"ח לאסיפה הכללית. (IV) חברי ועדת הביקורת יקבלו לעיונם העתקים של כל פרוטוקול של האסיפה הכללית, ועדות משנה והנהלת העמותה. (V) משיעלה מחזורה השנתי של העמותה מעל 750,000 ש"ח היא תהיה מחויבת למנות לעצמה רו"ח; רו"ח ימונה ע"י האסיפה הכללית ומינויו לא יבוא במקום ועדת הביקורת. הסכום כאמור צמוד למדד המחירים לצרכן על בסיס מדד חודש יוני (VI) משנתמנה רו"ח לעמותה בין אם מכח הוראות ס"ק ) 12 V) לעיל ובין אם אחרת יצטמצם תפקידה של ועדת הביקורת לשניים אלה: (1) בחינה מקדמית של דו"חות רו"ח וגם/או מעקב אחר המשתמע מהם - והכל בכפוף להוראות האסיפה הכללית; וכן (2) קיום ביקורת פנימית בעמותה - בין אם בעצמה ובין אם באמצעות מבקר פנים - באם נתמנה כזה, לשיקול דעתה של הנהלת העמותה. מובהר, כי מבקר הפנים כאמור יהיה כפוף בראש ובראשונה ליו"ר הנהלת העמותה. (VII) רואה החשבון יבחר באסיפה כללית שנתית וישמש במשרתו עד האסיפה הכללית השנתית שלאחריה או עד שיוחלף באחר. (VIII) הנהלת העמותה רשאית בכל עת שלפני האסיפה הכללית הרגילה הראשונה, למנות את רואה החשבון של העמותה, שישמש בתפקידו עד לאסיפה הכללית הרגילה הראשונה; לא מינתה ההנהלה רואה חשבון כאמור רשאית האסיפה הכללית הרגילה הראשונה למנות רואה החשבון הראשון. (IX) באסיפה הכללית הראשונה לאחר אישור תקנון זה, רשאית האסיפה הכללית לאשר את המינוי של רואה החשבון שמינתה ההנהלה או למנות במקומו רואה חשבון שהציע אחד מחברי העמותה, ובלבד שהודעה על ההצעה נשלחה לחברי העמותה, לרואה החשבון המכהן ולרואה החשבון המוצע במקומו שבעה ימים לפחות לפני יום האסיפה. (X) לא יתמנה אדם לכהן כרואה החשבון של העמותה אלא אם כן חבר העמותה הודיע לעמותה לפני האסיפה הכללית השנתית על כוונתו להציע אותו אדם למשרת רואה החשבון. (XI) ההודעה לפי ס"ק (12 X) דלעיל תמסר עד לא יאוחר מהמועד שנקבע בתקנון זה לזימון החברים לאסיפה הכללית. (XII) הנהלת העמותה תשלח העתק מההודעה שקיבלה לפי ס"ק (12 X) דלעיל לחברי העמותה ולרואה החשבון המכהן שבעה ימים לפחות לפני מועדה כינוס של האסיפה הכללית. (XIII) הוראות ס"ק (12 (XII-X דלעיל לא יחולו על מינוי מחדש של רואה חשבון המכהן.

11 11 (XIV) נתפנתה משרתו של רואה החשבון - רשאית הנהלת העמותה למנות אחר במקומו, שיכהן עד לכינוס של האסיפה הכללית הרגילה הקרובה ורואי החשבון הנותרים - אם יש כאלה - רשאים להמשיך ולפעול כרואי החשבון של העמותה. (XV) העמותה תקבע באסיפה הכללית הרגילה את שכרו של רואה החשבון, אולם את שכרו של רואה החשבון שנתמנה ע"י ההנהלה עפ"י תקנון זה רשאית לקבוע ההנהלה - בתוקף עד לקביעתה של האסיפה הכללית. (XVI) ועדת הביקורת תנהל פרוטוקול של דיוניה והחלטותיה והפרוטוקול יחתם על ידי יושב ראש הועדה. 13. סייגים לכהונה (I) לא יכהן אדם בעת ובעונה אחת כחבר בהנהלת העמותה וכחבר בועדת הביקורת או בגוף המבקר. (II) לא יכהן כחבר ההנהלה או כחבר ועדת הביקורת: (1) מי שאינו חבר העמותה; (2) מי שנותן שירותים לעמותה בשכר; (3) קטין או מי שהוכרז פסול דין או פושט רגל; (4) מי שהורשע בפסק דין סופי בעבירה לפי סעיפים 290 עד 297 ו עד 438 לחוק העונשין, התשל"ז 1977-, או בעבירה אחרת שלדעת היועץ המשפטי לממשלה יש עמה קלון; (5) תאגיד, אולם יכול לכהן כחבר הנהלת העמותה נציג של תאגיד החבר בעמותה, גם אם הנציג עצמו אינו חבר בעמותה. (III) פעולה של חבר הנהלת העמותה או של חבר ועדת הביקורת או של חבר הגוף המבקר, לא יפגע תוקפה בשל פגם שהיה בבחירתו של אותו חבר או במינויו. (IV) לא יכהן כגוף מבקר מי שנותן שירותים לעמותה בשכר שלא כגוף מבקר. 14. בית הכנסת (I) הנהלת העמותה תנהל את סדרי התפילה השוטפים בבית הכנסת. (II) נוסח התפילה בבית כנסת יהיה נוסח - סידור רינת ישראל נוסח ספרד. (III) לא תהיינה חזקות בבית הכנסת לרבות לעניין עליות לתורה, בעלי תקיעה, קריאת הפטרות וגם/או זכויות לשמש כבעל תפילה בימים מסוימים, והכיבודים האמורים יחולקו בין חברי העמותה באופן שווה ככל האפשר. בחלוקת הכיבודים האמורים יתחשבו ככל האפשר ימי שמחה של חבר העמותה וימי אזכרה לקרובי משפחה בקרבה ראשונה,בכלל תפילות בימות השנה ע"י ש"צ ובמיוחד ב"ימים הנוראים",לא תהווה, כל עילה לפטור מחובות החברים בתקנון זה. (1) החלטה על בחירת רב לבית הכנסת תתקבל באספה מיוחדת וברוב של שלושת רבעים מהמשתתפים באספה.

12 12 (2) תקופת כהונה אחת של רב בבית הכנסת לא תעלה על שלוש שנים אולם האסיפה הכללית מוסמכת, בהצבעה חשאית, להחליט בתום כל תקופת כהונה על חידוש המינוי לתקופת כהונה נוספת כאמור. החליטה האסיפה הכללית על מינוי רב כאמור, תנהל הנהלת העמותה את המו"מ לקביעת תנאי ההתקשרות עמו וכל הסכם עם הרב, בין עם יועסק בשכר או שלא בשכר, יהיה בכתב. במשך תקופת כהונתו, זכאי הרב, יחד עם רעייתו, למקומות ישיבה קבועים בבית הכנסת. ניהול חשבונות, הגשת מסמכים ועיון 15. תקציב, (I) תקציב העמותה יחולק לתקציב שוטף ותקציב פיתוח. טעון אישור האסיפה הכללית מראש. השימוש בכספי תקציב הפיתוח (II) הנהלת העמותה חייבת לפעול על פי תקציב שאושר על ידי האסיפה הכללית וכל חריגה מחייבת אישור האסיפה הכללית. (III) העמותה חייבת לנהל פנקסי חשבונות שישקפו בשלמות ובנאמנות את עסקאותיה ומצבה הכספי - אשר יכללו לפחות את הפרטים לעניין זה המופיעים בתוספת השניה בחוק. כל חבר בהנהלת העמותה, בועדת הביקורת וכן רואה חשבון שמונה לעמותה, רשאי לעיין בכל עת בפנקסי החשבונות של העמותה ובמסמכים המתייחסים אל הרשום בהם ולקבל מכל חבר הנהלת העמותה ומכל נשוא משרה וגם/או עובד העמותה כל מסמך שברשותם וכל מידע הדרושים, לדעתו, למילוי תפקידיו. (1) הנהלת העמותה תכין אחת לשנה מאזן ודין וחשבון של הכנסות העמותה והוצאותיה (להלן - "הדו"ח הכספי") בכל שנת מס, אשר יכלול פירוט מלא לפי הרשימה המופיעה בתוספת השניה לחוק; הדו"ח הכספי יוגש לועדת הבקורת לא פחות משבועיים לפני יום האסיפה הכללית הרגילה או במועד מוקדם יותר כקבוע בתקנון - ויובא בפני האסיפה הכללית, לדיון בו ולאישורו. (IV) (2) הנהלת העמותה תצרף לדו"ח הכספי הודעה ובה פירוט מלא ומדויק של כל התשלומים ששילמה העמותה או שהתחייבה לשלם, בשנה שלגביה מוגש הדו"ח הכספי, לכל אחד ממקבלי השכר בעמותה, לרבות פרטים בענין תנאי פרישה והכל, בין שהתשלומים או ההתחייבויות לתשלומים כאמור ניתנו למקבלי השכר כאמור ובין שניתנו לאחר עבורם או בשל העסקתם; לענין סעיף זה, "תשלומים" - סכומי כסף וכל דבר שהוא שווה כסף, הלוואות, ניירות ערך או זכויות אחרות וכן כל הטבה אחרת. (3) הדו"ח הכספי ייערך על פי כללי חשבונאות ודיווח מקובלים המתאימים למצבה ולנסיבותיה של העמותה, ויתן ביטוי נאות לנתונים הכלולים בפנקסי החשבונות המנוהלים כאמור בחוק. (4) הדו"ח הכספי המקורי או העתקו המאושר כדין יוגש לרשם העמותות לא יאוחר מיום 31 בינואר בשנה השניה שלאחר תום תקופת הדו"ח, חתום בידי שניים מחברי הנהלת העמותה. (1) הדו"ח הכספי של העמותה - כשהיא חייבת במינוי רואה חשבון על פי הוראות תקנון זה - יוגש לאסיפה הכללית הרגילה כשהוא מבוקר בידי רואה החשבון. (V) (2) רשם העמותות רשאי, לבקשת ועדת הבקורת, או עשירית מכלל חברי העמותה, ואף מיוזמתו הוא, להורות כי הדו"ח הכספי של העמותה - כל עוד

13 א ) 13 אינה חייבת במינוי רואה חשבון עפ"י האמור לעיל - יוגש לאסיפה הכללית כשהוא מבוקר בידי רואה חשבון שתמנה הנהלת העמותה באישור הרשם. (3) רואה החשבון ישתתף בכל אסיפה כללית של העמותה שיוגשו בה חשבונות שביקר או שמסר עליהם דין וחשבון, ולמסור כל הודעה או הסבר שנראה לו בנוגע לאותם החשבונות. (4) פעל רשם העמותות על פי האמור בפיסקה (2), דלעיל, רשאי הוא, אם ראה צורך בכך, להורות על דחיית האסיפה הכללית למועד שיקבע. (VI) העמותה חייבת להגיש לרשם העמותות את המסמכים המקוריים הבאים או העתקיהם המאושרים כדין, חתומים בידי שניים מחברי הנהלת העמותה - בהתאם להוראות החוק לאמור: (1) הודעה של שינוי מענה של העמותה, על בחירת חבר או מינוי חבר של הנהלת העמותה או של ועדת הבקורת או על פקיעת כהונתם ועל מינוי רואה חשבון; (2) פרוטוקול החלטת האסיפה הכללית ובו החלטה לשנות את תקנונה, שמה ומטרותיה או החלטת האסיפה הכללית או הנהלת העמותה בדבר הרשאים לחתום בשם העמותה; (3) פרוטוקול החלטת האסיפה הכללית לאשר את הדו"ח הכספי אשר הובא בפניה - בצירוף הדו"ח הכספי והמלצת ועדת הבקורת, ואם נתמנה רואה חשבון לעמותה - תצורף חוות דעתו על הדו"ח הכספי; (4) הודעה על הגשת תובענה כנגד העמותה או כנגד חבר הנהלת העמותה בתוקף תפקידו כחבר ההנהלה; בהודעה יצויינו שמות הצדדים, בית המשפט שאליו הוגשה התובענה, העילה ומספר ההליך; (5) פרוטוקול בדבר החלטת האסיפה הכללית על פירוק מרצון ועל מינוי מפרק לפי סעיף ( 43 לחוק; (6) הדו"ח הכספי כאמור בסעיף 36 (ד) לחוק; (7) מסמכים אחרים ששר הפנים קבע בתקנות. (VII) פנקס החברים ופנקס חברי הנהלת העמותה, הפרוטוקולים של האסיפות הכלליות והדוחו"ת הכספיים שהובאו לפני האסיפה הכללית, יהיו פתוחים בכל עת סבירה לעיון של כל חברי העמותה. 16. פירוק העמותה (I) העמותה רשאית - בהחלטה מיוחדת - להחליט על פירוק מרצון ועל מינוי מפרק לעמותה. (II) תחילת הפירוק יהיה כעבור שבועיים מקבלת ההחלטה, זולת אם נקבע בה תאריך מאוחר יותר לענין זה. (III) אסיפה כללית כאמור בס"ק (16 I) דלעיל לא תכונס אלא לאחר שהוגש לרשם העמותות תצהיר של רוב חברי הנהלת העמותה שהם בדקו את מצב עסקי העמותה ונוכחו שתוכל לפרוע חובותיה במלואם תוך שנה מתחילת הפירוק. (IV) על המפרק -

14 14 (1) לכנס את נכסי העמותה ולגבות את החובות המגיעים לה מחברים ומאחרים; (2) לממש את נכסי העמותה במידה הדרושה לפרעון חובותיה; (3) לפרוע את חובות העמותה, לרבות הוצאות הפירוק; (4) לעשות ביתרת הנכסים בהתאם לסעיף 4 (ב) דלעיל. (V) תוך שבועיים לאחר תחילת מינויו יפרסם המפרק הודעה על פירוק העמותה ויזמין בה את נושי העמותה להגיש לו תביעותיהם תוך מועד סביר שקבע בהודעה. (VI) ההודעה תפורסם ברשומות; היא תפורסם גם בשני עתונים עבריים יומיים. (1) השלים המפרק את פעולות הפירוק, יכנס אסיפה כללית מסיימת ויביא לאישורה דין וחשבון על הפירוק, מאושר בידי ועדת הביקורת או בידי הגוף המבקר; הוראות החוק לענין דו"ח כספי של העמותה יחולו, בשינויים המחויבים, גם על דין וחשבון זה. (VII) (2) אישרה האסיפה הכללית המסיימת את הדין וחשבון, יגיש המפרק לרשם, תוך שבועיים אחרי האסיפה, העתק ממנו ומפרוטוקול האסיפה. 17. הכנסות העמותה מקורות ההכנסה של העמותה: (I) דמי חבר (תשלומים מכל סוג). (II) תרומות. יעודיות (III) עזבונות והקדשות. (IV) הקצבות הרשות המקומית / ו- המועצה הדתית רעננה. (V) הלוואות. (VI) תרומות מ-עליות של תושבי האזור ואורחיהם באירועים חגיגיים (VII) נכסים אחרים: ספרי תורה, ספרי לימוד קדושה, כלי כסף, ויודאיקה למיניה. 18. כללי (I) כספי העמותה יהיו אך ורק למטרות המוצהרות של העמותה וחלוקת רווחים או טובות הנאה בכל צורה שהיא בין חברי העמותה אסורה.

15 15 (II) לא יוצאו כספים של העמותה, אלא לפי תקציב כפי שיאושר ע"י הנהלת העמותה. (III) העמותה תנהל ספרי חשבונות עפ"י הכללים שקבעה נציבות מס הכנסה לרבות שינויים בהם שיחולו מעת לעת, כפי שיורה הנציב. (IV) העמותה תגיש מדי שנה דו"חות שנתיים לאגף מס הכנסה המבוססים על הנהלת פנקסי חשבונות כאמור לעיל, במועדים הקבועים בפקודת מס הכנסה ובמתכונת כפי שיורה הנציב. (V) העמותה תפרסם לציבור אחת לשנה דו"ח תקבולים ותשלומים במתכונת כפי שיקבעו שלטונות מס הכנסה לשנת המס האחרונה, באחת הדרכים הבאות כפי שיקבע נציב מס הכנסה. (1) בכלי התקשורת ההמוניים, לרבות הפצה באמצעות הדואר, אם גיוס התרומות נעשה בדרך זו. (2) להעמיד הדו"ח לרשות הציבור, במקום גלוי (על לוח מודעות) או להפיצו במקום ההתכנסות כאשר גיוס התרומות נעשה בדרך זו. (3) לספק הדו"ח לכל דורש. (4) בדרך אחרת כפי שיורה הנציב. (VI) לא יחולקו כספים, נכסים או מוצרים בני קיימא ולא ינתנו טובות הנאה בכסף או בשווה כסף בדרך כלשהי, לרבות ע"י הסבה מראש של זכות, בין במישרין ובין בעקיפין, אלא אם החלוקה האמורה הינה לפי מטרות העמותה. (VII) לא יועסקו ע"י העמותה בשכר קרובים של בעלי תפקידים בעמותה. (VIII) אם תירשם העמותה כ"עוסק" על חלק או על כל פעילותה עפ"י סעיף 58 לחוק מס ערך מוסף בתחומים החורגים ממטרות סעיף (2) 9 לפקודה ומתקנון העמותה - תגיש העמותה דו"ח שנתי על הכנסות מעסק ותשלם את המס המגיע עפ"י כל דין. (IX) העמותה תודיע לנציבות מס הכנסה על כל שינוי שיחול בתזכיר, בתקנון, בשם העמותה, בהרכב חברי העמותה המייסדים ונושאי תפקידי מפתח בו, הפסקת פעילות העמותה או פירוקה. (X) העמותה לא תסייע בין במישרין ובין בעקיפין לפעילות מפלגתית.

16 16 ( להלן חברי העמותה,כתובת,ת.ז משפחה, חתימה ) : "אני (שם, מען ומספר זהות) מבקש להיות חבר בעמותת קהילת אחווה. מטרות העמותה ותקנונה ידועים לי. אם אתקבל כחבר בה, אני מתחייב לקיים את הוראות התקנון של העמותה ואת החלטות האסיפה הכללית של העמותה".

תקנון איגוד תעשיות המזון אושר באסיפה הכללית פרק 1: כללי א י ג ו ד ת ע ש י ו ת ה מ ז ו ן ה ת ק נ ו ן 1.1 שם האיגוד ומעמדו המשפטי איגוד תעשיו

תקנון איגוד תעשיות המזון אושר באסיפה הכללית פרק 1: כללי א י ג ו ד ת ע ש י ו ת ה מ ז ו ן ה ת ק נ ו ן 1.1 שם האיגוד ומעמדו המשפטי איגוד תעשיו תקנון איגוד תעשיות המזון אושר באסיפה הכללית 281018 פרק 1: כללי א י ג ו ד ת ע ש י ו ת ה מ ז ו ן ה ת ק נ ו ן 1 שם האיגוד ומעמדו המשפטי איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים בישראל )להלן: "האיגוד"(. האיגוד

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

1

1 תוכן עניינים פרק פרק ראשון: התאגיד... 3 סימן א': שם...3 סימן ב': מטרות... 3 סימן ג': ההתאגדות...4 סימן ד': כספים...4 פרק שני: חברות בעמותה...5 סימן א': חברים... 5 סימן ב': חבר הנאמנים )הרכב(...6 פרק שלישי:

קרא עוד

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc ו( תקנות מועצת הפירות (ייצור ושיווק) (סדרי דין בפני ועדת קנסות), התשל"ו- 19761 בתוקף סמכותי לפי סעיף ( 48 לחוק מועצת הפירות (ייצור ושיווק), התשל"ג- 1973 (להלן - החוק), ובתוקף שאר הסמכויות הנתונות לי לפי

קרא עוד

בס"ד

בסד הוראות חוק ב נ ו ש א ב י ק ו ר ת ב ע י ר י י ה להלן הסעיפים בפקודת העיריות המתייחסים לתפקידי המבקר ולעבודת הביקורת. ב י ק ו ר ת. ו ע ד ה ל ע נ י י נ י תיקון : התשל ט, התש ן, התשנ ח, התשס ב 4 9 ה מ ו ע

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

14

14 1. מטרת התפקיד תקנון ביקורת פנים ( מעודכן ) )אושר באסיפה הכללית מתאריך ) 0034230442 מטרת התפקיד של מבקר הפנים, הינה לשמש מכשיר של הקיבוץ )להלן: "הקיבוץ"( לביקורת פנימית, במגמה לייעל ולשפר את הפעילויות

קרא עוד

ניהול תקין של עמותות עורכים: עו ד אביטל שרייבר עו ד גלי גרוס עו ד שלומי בילבסקי מהדורה שלישית: יוני 2010

ניהול תקין של עמותות עורכים: עו ד אביטל שרייבר עו ד גלי גרוס עו ד שלומי בילבסקי מהדורה שלישית: יוני 2010 ניהול תקין של עמותות עורכים: עו ד אביטל שרייבר עו ד גלי גרוס עו ד שלומי בילבסקי מהדורה שלישית: יוני 2010 רשות התאגידים רשם העמותות דבר ראש רשות התאגידים... 4 מבוא... 6 מוסדות העמותה... 8 כללי... 8 אסיפה

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

בקשה לקבלת הצעות מחיר

בקשה לקבלת הצעות מחיר ה" קול קורא להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 )להלן: "העירייה"( מזמינה בזאת מציעים, העומדים בתנאים המפורטים להלן, להציע הצעות להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 להלן: "המציע" ו- שירות" בהתאמה(. את תנאי

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_ רשויות ומשפט מנהלי גופים ציבוריים ביקורת פנימית מבקר פנימי דיני חוקה מבקר המדינה רשויות ומשפט מנהלי מבקר המדינה תוכן ענינים הגדרות חובת קיום ביקורת פנימית התאמה תפקידים אחריות דיווח דיון בממצאי דו"ח המבקר

קרא עוד

הנחיות לניהול עמותה

הנחיות לניהול עמותה כללי ניהול תקין של עמותה ירושלים, מרץ 4102 לכבוד תוכן עמוד כללי:...2 אסיפה כללית:... 2 ועד העמותה:...3 מורשי חתימה:...4 ועדת ביקורת או גוף מבקר:...4 רואה חשבון מבקר:...5 שם העמותה:... 5 מטרות העמותה:...

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

<4D F736F F D D D76312DF0F1F4E75FEBE62D5FFAF7F0E5EF5FEEF9EEF2FA5FF1E2EC5FE0F7E3EEE92E646F63>

<4D F736F F D D D76312DF0F1F4E75FEBE62D5FFAF7F0E5EF5FEEF9EEF2FA5FF1E2EC5FE0F7E3EEE92E646F63> 1 תקנון משמעת הסגל האקדמי 1993 1. מבוא תקנות אלו נועדו למקרים אשר בשל אופיים ו/או חומרתם החליטו הדיקן או הרקטור להעבירם לבית-דין משמעתי ולדון בהם שם על-פי תקנון זה. הליכי הברור והשיפוט לא יפגעו בעקרון

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F7F6F8E420F0E9E4E5EC20F1F4F8E9ED20F2EEE5FAE5FA E DE2E9F8F1E020ECE0FAF8E9ED>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F7F6F8E420F0E9E4E5EC20F1F4F8E9ED20F2EEE5FAE5FA E DE2E9F8F1E020ECE0FAF8E9ED> בס"ד ניהול ספרים בעמותה איריס שטרק,סגנית נשיא לשכת רואי חשבון ויו"ר ועדת הקשר עם רשות התאגידים בהשתתפות: מר אייל ירושלמי,סגן פקיד שומה אשקלון מר אייל גלובס,עו"ד,ראש רשות התאגידים כנס עיר דוד, ירושלים,כסלו

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים

המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים איגוד העובדים הסוציאליים מרץ 2011 עובדי המגזר הציבורי תוספת שכר ממוצעת של 25% לכל העו"סים במגזר הציבורי. נשים שלהן ילד מתחת לגיל 5 יקבלו החל משנת הלימודים הבאה תוספת

קרא עוד

ועדת בטיחות

ועדת בטיחות ועדת בט יחות הקמת ועדת בטיחות א. מפעל שעובדים בו 25 עובדים לפחות המורכב מנציגי העובדים ומנציגי המעביד. מפעל שמספר העובדים קטן מ- 25 עובדים יוכל להקים ועדת בטיחות באישור ועדת העבודה והרווחה של הכנסת. ב.

קרא עוד

ביעור חומר ארכיוני

ביעור חומר ארכיוני 1 1. מ ט ר ה: מטרת הוראה זו לקבוע סדרים והנחיות לביעור חומר ארכיוני נטול כל ערך. 2. ה ג ד ר ו ת: בהוראה זו: "חומר ארכיוני" כל מכתב, מסמך, כרטסת, דיאגרמה, תרשים, מפה, תצלום, תוית, תיק, תקליט, סרט וכיו"ב,

קרא עוד

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית קבוצה. צילום ת.ז. כולל ספח חתום "נאמן למקור" *** ע"י

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

<4D F736F F D20F1F4F8E9E9E420E4ECE0E5EEE9FA20FAF7F0E5EF F0F7E9205F325F2E646F63>

<4D F736F F D20F1F4F8E9E9E420E4ECE0E5EEE9FA20FAF7F0E5EF F0F7E9205F325F2E646F63> חוק החברות תשנ"ט 1999 (להלן: "החוק") תקנון הספרייה הלאומית בע"מ (חל"צ ( שם החברה בעברית - הספרייה הלאומית בע"מ (חל"צ)..1 שם החברה באנגלית (CC) The National Library of Israel Ltd. מבוא 1892 בשנת הוקם בירושלים

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

חוק צער בעלי חיים (ניסויים בבעלי חיים), התשנ"ד-1994*

חוק צער בעלי חיים (ניסויים בבעלי חיים), התשנד-1994* ספר חוקים 333333 פנינה 11 42.7.42 חוק צער בעלי חיים )ניסויים בבעלי חיים(, התשנ"ד- 1442 * פרק ראשון: מבוא הגדרות 1.בחוק זה - "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1>

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1> תיק : /09 בבית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא המבקש: המשיב: היועץ המשפטי לממשלה במשרד העבודה והרווחה רח' שוקרי, 5 חיפה בקשה למינוי אפוטרופוס כב' בית המשפט מתבקש למנות את המבקש כאפוטרופוס קבוע לרכושה ולגופה

קרא עוד

תקנון פרס "נגישות ישראל" לשנת 2018 ע"ש שמחה לוסטיג ז"ל

תקנון פרס נגישות ישראל לשנת 2018 עש שמחה לוסטיג זל תקנון פרס "נגישות ישראל" לשנת 2018 ע"ש שמחה לוסטיג ז"ל שמחה לוסטיג ז"ל שמחה לוסטיג ז"ל נולד בשנת 1937 בתל אביב. בילדותו היה חניך ומדריך בצופים. לוסטיג ז"ל סיים את לימודיו התיכוניים בתיכון עירוני א'. הוא

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

מאמר פגרות בתי המשפט משופר doc

מאמר פגרות בתי המשפט משופר doc ג( ג( עמוד 1 מתוך 7 השפעת פגרות ושביתות בבתי המשפט על הליכים משפטיים מאת עו"ד משה כדריה מבוא על מועדים והארכת מועדים סדרי הדין הנוהגים בבתי המשפט נוקבים בדרך כלל במועדים אשר בהם חייב בעל דין לנקוט הליך

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס משפט גרמני אזרחי - 62311 תאריך עדכון אחרון 04-08-2016 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:משפטים השנה הראשונה בתואר בה ניתן ללמוד את הקורס: 0 סמסטר:סמסטר

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשעד ועדת המינויים המוסדית תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית 1. כללי מטרת הכללים להנהגת דרגות קידום היא לקדם את המעמד האקדמי של המוסדות האקדמיים להכשרת

קרא עוד

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63>

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63> מדינת ישראל רשות האוכלוסין וההגירה טופס בקשה לשינוי/החלפת בעל מניות/מנכ"ל בתאגיד בעל היתרים לשמש כקבלן כוח אדם מורשה להעסקת עובדים זרים בענף הבניין לשנת 2013 לפי סעיף 10 לחוק העסקת עובדים על ידי קבלני

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו )להלן - החוק(, ול

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשעב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשלו )להלן - החוק(, ול תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב- 2011 1 בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו- 1976 )להלן - החוק(, ולעניין תקנה 11 באישור שר האוצר לפי סעיף 39 ב לחוק יסודות

קרא עוד

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps תוקפו : החל ממרץ; סוגיות אתיות ב ה ת נ ה ל ו ת בעלי תפקידים ב כ י ר י ם ר ק ע א ת י ק ה ה י א מ כ ל ו ל ש ל כ ל ל י ם ו ע ר כ י ם ש נ ו ע ד ו ל ה ג ד י ר ה ת נ ה ג ו ת ר א ו י ה ו נ כ ו נ ה. ת כ ל י ת

קרא עוד

עודכן ב-‏19/06/2006

עודכן ב-‏19/06/2006 ל) חוקת אוניברסיטת חיפה עודכן ב- 1 באוקטובר 2112 מבוא - 1792 מתוך השאיפה של ראשי העיר חיפה, הוקמה בשנת אוניברסיטת חיפה בחיפה )להלן האוניברסיטה(, לשם עידוד הלימוד והמחקר וקידומם בכל ענפי המדע; במדינת ישראל

קרא עוד

גילוי דעת 91.doc

גילוי דעת 91.doc (*) גילוי דעת 91 מכתב התקשרות לביצוע ביקורת של דוחות כספיים תוכן העניינים סעיפים 3-1 מבוא 9-4 מכתב התקשרות לביצוע ביקורת של דוחות כספיים ביקורת דוחות כספיים של תאגיד אחר שבשליטת המבוקר 10 11 אי-קבלת אישור

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

14-20

14-20 מהדורה: 3 עמוד 1 מתוך 6 1. מטרה קביעת כללים אחידים וברורים לאירוח אורחי האוניברסיטה ועובדיה, כהגדרתם להלן, לרבות סדרי הזמנה, תשלום, מימון וכיבוד. 2. נסיבות האירוח אירוח על-ידי עובדי האוניברסיטה יעשה על

קרא עוד

1-1

1-1 1-1 2 ביקורת חשבונות שעור 31- ביקורת מסים התאמות חשבונאיות של יתרות ותביעות ממוסדות ורשויות תקן ביקורת 48 "אישורים חיצוניים" )בעיקר סעיף (. 6 אתיקה במסים תדריך הלשכה לרואי חשבון בדבר "כללי ההתנהגות מקצועית

קרא עוד

rr

rr / המוסד לביטוח ומי מינהל הגמות תביעה לתשלום מענק לחייל משוחרר שעבד ב"עבודה מועדפת (כולל שירות ומי) נדרשת" חובה לצרף לטופס זה צילום תעודת השחרור מצה"ל, או מסמך אחר מן הצבא המעיד על תאריך שחרור משירות חובה.

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. ה

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 עש דורון אסולין זל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת בש וליגה למקומות עבודה. ה טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. הטורניר בחסות ובשיתוף: 7 באר-שבע 1.תנאי השתתפות וכללי:

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשס"ז-2006

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשסז-2006 א) ב) ג) ד) ס 1 הכנסת השבע-עשרה הצעת חוק של חברי הכנסת גדעון סער עמירה דותן פ// 1681/1 הצעת חוק הבוררות )תיקון- ערעור על פסק בוררות(, התשס"ז- 2008 הוספת סעיף 21 א 1. 1 בחוק הבוררות, תשכ"ח- 1968, אחרי סעיף

קרא עוד

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין:

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע  ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: פרופסור חבר: מרצה בכיר: מורה בכיר: מרצה: מורה : דואר אלקטרוני: ד''ר אהרן עמית י' ריבלין,

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד חוק

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנד חוק 1 1. בחוק זה - הגדרות איסור התעללות (תיקון התשס"א) איסור נטישה של בעל חיים (תיקון התשס"ו) "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל מהם ודאגה לרווחתם; "בעל חיים" -

קרא עוד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחדות לכדורגל בישראל להוציא הוראות מיוחדות המפורטות בתקנון

קרא עוד

מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: "המועצה"( מ

מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: המועצה( מ מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: "המועצה"( מזמינה בזאת הצעות למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול

קרא עוד

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית מכרז פומבי מס' 90/39-17 לניהול ותפעול של בית קפה חלבי פרוטוקול כנס מציעים מיום 4.4.2017 ומכתב הבהרה רצ"ב פרוטוקול כנס המציעים בדבר המכרז שבנדון, אשר התקיים ביום 4.4.2017 וכן, תשובות הבהרה שנתקבלו בידי

קרא עוד

ב. ד. ג. ב. 1 קרן מפעל הפיס ע"ש פנחס ספיר תקנון "פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס" לשנת הפרס א. ב. ג. מטרת פרס מפעל הפיס לספרות ע"ש פנחס ספיר, היא

ב. ד. ג. ב. 1 קרן מפעל הפיס עש פנחס ספיר תקנון פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס לשנת הפרס א. ב. ג. מטרת פרס מפעל הפיס לספרות עש פנחס ספיר, היא 1 קרן מפעל הפיס ע"ש פנחס ספיר תקנון "פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס" לשנת 1026 1. הפרס מטרת פרס מפעל הפיס לספרות ע"ש פנחס ספיר, היא לעודד את היצירה הספרותית האיכותית בעברית ואת תרבות הקריאה בישראל, ובכך

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

רשומות קובץ התקנות 10 באפריל ב' בניסן התשע"ו עמוד תקנות ניירות ערך )דוחות תאגיד שמניותיו כלולות במדד ת"א טק-עילית(, התשע"ו

רשומות קובץ התקנות 10 באפריל ב' בניסן התשעו עמוד תקנות ניירות ערך )דוחות תאגיד שמניותיו כלולות במדד תא טק-עילית(, התשעו רשומות קובץ התקנות 10 באפריל 2016 7644 ב' בניסן התשע"ו עמוד תקנות ניירות ערך )דוחות תאגיד שמניותיו כלולות במדד ת"א טק-עילית(, התשע"ו- 2016............... 982 תקנות ניירות ערך )הודעה משלימה וטיוטת תשקיף(

קרא עוד

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכ"ל)

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכל) 1 לוגו + סלוגן CMYK כללי רכבת ישראל מפעילה את מערך האיכות כ מניהולם השוטף של פרויקטים מטעמה ופרויקטים המבוצעים עלידי חברות תשתית חיצוניות עבור רכבת ישראל, על מנת להבטיח את איכות התכנון, הביצוע והתחזוקה

קרא עוד

<4D F736F F D20F4F8E5E8E5F7E5EC20EEECE9E0E420EEF1F4F8205F325F EEE9E5ED203720E1EEF8F E646F63>

<4D F736F F D20F4F8E5E8E5F7E5EC20EEECE9E0E420EEF1F4F8205F325F EEE9E5ED203720E1EEF8F E646F63> פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 2/2010 מיום 7.3.10 שהתקיימה במשרדיהמועצה האזורית רמת הנגב משתתפים: נוכחים: התנצלו: שמואל ריפמן, ז'אק ביסמוט, ראובן קופל, מנחם אופיר, אריה וינד,יצחק קאודרס, תומר פריאל, גדעון פרידברג,

קרא עוד

המעבר לחטיבה עליונה

המעבר לחטיבה עליונה בס "ד בס "ד בס "ד עיריית אשדוד מקיף ז' הקריה אשדוד התשע "ב בית הספר ביכולת של התלמידים, ומאפשר בכל מסלול לגשת לבחינות הבגרות לפי יכולתו והישגיו הלימודים. בית הספר שכל תלמידי שכבה ט' ימשיכו ללמוד במסגרת

קרא עוד

"ניצנים" תוכנית הצהרונים

ניצנים תוכנית הצהרונים "ניצנים" - צהרונים חברתיים אוגוסט 2017 אב תשע"ז החוק, הקול הקורא, תכנית "ניצנים" החוק לפיקוח על הפעלת צהרונים לגילאי 3-8 נחקק בתהליך מואץ, ביוזמת מספר חברי כנסת, במטרה להסדיר את הפיקוח על הצהרונים במדינה.

קרא עוד

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט טופס זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד שם הסוכן... מס' סוכן... שם מפקח... מס' מפקח... א. פרטי המועמדים לביטוח יש לענות על כל השאלות תשובות ברורות ומלאות המועמד

קרא עוד

רשומות הצע וו! הוק ט ו באב התשנ ג באוגוסט 1993 עמוד 332 הצעת חוק מימון מפלגות(תיקון מס 14) (הוראות שונות), התשנ ג הצעת חוק מימון מפלגו

רשומות הצע וו! הוק ט ו באב התשנ ג באוגוסט 1993 עמוד 332 הצעת חוק מימון מפלגות(תיקון מס 14) (הוראות שונות), התשנ ג הצעת חוק מימון מפלגו רשומות הצע וו! הוק ט ו באב התשנ ג 2 2200 באוגוסט 1993 עמוד 332 הצעת חוק מימון מפלגות(תיקון מס 14) (הוראות שונות), התשנ ג 1993 334 הצעת חוק מימון מפלגות (תיקון מס 15), (ועדה לקביעת יחידת המימון), התשנ ג-

קרא עוד

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז שלובים גב ההר יוני 2017 1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017 2 מסמכי ההצעה המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז מסמך א' מסמך ב' מסמך ג' שם המסמך הוראות

קרא עוד

<4D F736F F D D D DE4F4F8F75FE4EBECECE95FF9EC5FE4FAF7F0E5EF5FE4E0F7E3EEE92E646F63>

<4D F736F F D D D DE4F4F8F75FE4EBECECE95FF9EC5FE4FAF7F0E5EF5FE4E0F7E3EEE92E646F63> 1 0. זכויות וחובות חברי הסגל האקדמי מוכרת ומוצהרת בזאת זכותם הבלתי-מסויגת של חברי הסגל האקדמי של האוניברסיטה לחופש אקדמי מלא בכל פעילותם האקדמית. האוניברסיטה תעודד חופש זה שהוא תנאי לקיומה כמוסד פתוח להוראה,

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

תקנון Switc h To Mac 2019

תקנון Switc h To Mac 2019 5.3.19 תקנון Mac Switch to עם istore לשנת 2019 1. הגדרות סער טכנולוגיות (ז.ח) בע מ ח.פ 514632561 (להלן: ("istore" מקיימת תוכנית מכירות תחת השם Mac Switch to ואשר תנאי ההשתפות בו מפורטים בתקנון זה (להלן:

קרא עוד

בס"ד וועדת משמעת מכללת חמדת הדרום מתי פונים לוועדת משמעת הפנייה לוועדת משמעת תעשה באחד )או יותר( מהמקרים הבאים: התנהגות בלתי ראויה כלפי עובד סגל או עו

בסד וועדת משמעת מכללת חמדת הדרום מתי פונים לוועדת משמעת הפנייה לוועדת משמעת תעשה באחד )או יותר( מהמקרים הבאים: התנהגות בלתי ראויה כלפי עובד סגל או עו בס"ד וועדת משמעת מכללת חמדת הדרום מתי פונים לוועדת משמעת הפנייה לוועדת משמעת תעשה באחד )או יותר( מהמקרים הבאים: התנהגות בלתי ראויה כלפי עובד סגל או עובד מנהל. חריגה מתקנון המכללה. פגיעה בטוהר בחינות/ עבודות

קרא עוד

תקנון הוראה

תקנון הוראה תקנון משמעת סטודנטים 0227 טבת תשס"ז ינואר בתקנון זה, האמור בלשון זכר אף לשון נקבה במשמע. הלימודים באוניברסיטה מבוססים על אמון בין המוסד לבין הלומדים בו. הסטודנטים מחויבים בהתנהגות ההולמת את כבוד אוניברסיטת

קרא עוד

17 July 2013

17 July 2013 הבהרה בנוגע להעסקת מבקשי מקלט )המכונים גם "מסתננים"( נובמבר 2016 הרינו להבהיר כי על-פי ההתחייבות שמסר משרד הפנים לבג"ץ )בג"ץ 6312/10(, לא ייאכף איסור על העסקת מבקשי מקלט האוחזים באשרה בתוקף )ראו פירוט

קרא עוד

Mishmaat

Mishmaat תקנון משמעת א. כללי לימודים במוסד אקדמי מחייבים סטודנטים, מרצים ועובדים להתנהגות ההולמת השתייכות למוסד אקדמי. הפוגע בכללי המשמעת צפוי להיתבע בפני הממונה על המשמעת בקריה האקדמית ולהיענש בהתאם לתקנון המשמעת.

קרא עוד

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc ב"ה בוחן במימון מספר קורס: 03-01-911-74 אסור להשתמש בחומר עזר. מותר להשתמש בלוחות ההיוון ובמחשב כיס. יש לענות על כל אחת מהשאלות הבאות. ניקוד זהה לכל השאלות. משך הבוחן שעה וחצי. 1) לקחת הלוואה בסך 10,000

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

<4D F736F F D EF2EEE5FAFA20EEECE1E920F1F0E9F320EBF4F820F1E1E02E646F63>

<4D F736F F D EF2EEE5FAFA20EEECE1E920F1F0E9F320EBF4F820F1E1E02E646F63> 63 עמותת מלב"י סניף כפר סבא 1. כללי עמותת מלב"י מרכזים לאביזרי בית יד שנייה, היא עמותה אשר הוקמה כמקור לסיוע ועזרה לעולים חדשים ולמשפחות נזקקות. העמותה הינה עמותה ארצית הפועלת כמלכ"ר (מוסד ללא כוונת רווח),

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה קאסן )ע"ר ( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018

אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים עש רנה קאסן )ער ( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018 אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה קאסן )ע"ר 58-0014983( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018 1 אגודת בית ספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה

קרא עוד

top life ÷öáä îééãéú (àéðä îàåùøú ë÷åôú âîì)

top life ÷öáä îééãéú (àéðä îàåùøú ë÷åôú âîì) תוכן עניינים (אינה מאושרת כקופת גמל) - קצבה מיידית TOP LIFE 2 הגדרות.1 2 הפוליסה תוקף 2. ההפקדה. השקעה מסלולי 4. ההשקעות ניהול 5. וסגירתם השקעה מסלולי פתיחת. 4 למבוטח הקצבה תשלום.7 4 הקצבה לתשלום מסלולים.8

קרא עוד

הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן )להלן: "המכללה האקדמית"( מבוא הסבר למועמד והנך היות מ

הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל עש מקס שטרן )להלן: המכללה האקדמית( מבוא הסבר למועמד והנך היות מ הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן )להלן: "המכללה האקדמית"( מבוא הסבר למועמד והנך היות מועמד ללימודי סיעוד והיות טרם הגשתך לבחינות הרישוי של

קרא עוד

מדריך למרצים ומתרגלים 1

מדריך למרצים ומתרגלים 1 מדריך למרצים ומתרגלים 1 תוכן עניינים מדריך למרצים ומתרגלים...1 קבלת סיסמה לתחנת מידע למרצה...3 הוספת חומרי למידה...6 הוספת מורשה גישה לאתר הוספת מטלה קורס...9 לאתר הקורס...11 בחירת בודקים למטלה...17 מערכת

קרא עוד

טופס הרשמה 1. כללי 1. יש למלא טופס זה בשלמותו בכתב יד ברור ועל פי ההוראות. 2. הטופס מנוסח בלשון זכר לשם הנוחות, אך מיועד לגברים ולנשים כאחד. 3. שם הקו

טופס הרשמה 1. כללי 1. יש למלא טופס זה בשלמותו בכתב יד ברור ועל פי ההוראות. 2. הטופס מנוסח בלשון זכר לשם הנוחות, אך מיועד לגברים ולנשים כאחד. 3. שם הקו טופס הרשמה 1 כללי 1 יש למלא טופס זה בשלמותו בכתב יד ברור ועל פי ההוראות 2 הטופס מנוסח בלשון זכר לשם הנוחות, אך מיועד לגברים ולנשים כאחד 3 שם הקורס: 4 מחיר מלא בהתאם למחירון העדכני: 5 מחיר לאחר הנחה: 2

קרא עוד

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר בנה במשך שני העשורים האחרונים מוניטין של מומחה בשוק הישראלי בתחומי חדלות פירעון על היבטיו השונים: הוצאה לפועל, פשיטות רגל ופירוק חברות. בעלי המשרד, עו«ד

קרא עוד

הסכם שכ"ט -טיוטה 1

הסכם שכט -טיוטה 1 הסכם שכר טרחה לייצוג משפטי שקיבל תוקף בתל אביב ביום לחודש שנת 1024 ת.ז. ת.ז )יקראו להלן: "השותף" או "המזמין"( מרחוב לבין: גדעון פישר ושות', משרד עורכי דין ונוטריון ממרכז עזריאלי, בניין משולש, תל אביב )להלן:

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> לסיוע משפטי האגף שכר מצווה לעורכי דין מתנדבים מצגת דצמבר 2011 עו"ד אייל גלובוס הממונה על הסיוע המשפטי עבודת האגף לסיוע משפטי מהות שמירה על שוויון כזכות על שוויון בפני החוק/ביהמ"ש אמון על שמירת זכות הגישה

קרא עוד

הסכם גירושין

הסכם גירושין עוד דוגמאות של הסכם גירושין הסכם גירושין שנערך ונחתם ב רמת גן ביום לחודש שנת 0202 ת.ז. ב י ן : )להלן: "הבעל"( -מצד אחד- ל ב י ן: ת.ז. )להלן: "האישה"( -מצד שני- הואיל והבעל והאישה )להלן: "בני הזוג" "ההורים"(

קרא עוד

תקנות ביטול עסקה _ nevo_

תקנות ביטול עסקה _ nevo_ משפט פרטי וכלכלה מסחר הגנת הצרכן משפט פרטי וכלכלה חיובים מכר תוכן ענינים סעיף 1 סעיף סעיף סעיף סעיף 5 סעיף 6 סעיף 7 סעיף 8 סעיף 9 הגדרות ביטול עסקה החזרת התמורה אופן החזרת התמורה דמי ביטול הגבלת זכות הביטול

קרא עוד

ה" תמורת ההנפקה מיועדת להשתתפות, באופן המתואר בתשקיף, בפעולות חיפוש, פיתוח והפקה של נפט וגז. ההשקעה בניירות הערך המוצעים כרוכה בסיכון ממשי של אובדן מל

ה תמורת ההנפקה מיועדת להשתתפות, באופן המתואר בתשקיף, בפעולות חיפוש, פיתוח והפקה של נפט וגז. ההשקעה בניירות הערך המוצעים כרוכה בסיכון ממשי של אובדן מל ה" תמורת ההנפקה מיועדת להשתתפות, באופן המתואר בתשקיף, בפעולות חיפוש, פיתוח והפקה של נפט וגז. ההשקעה בניירות הערך המוצעים כרוכה בסיכון ממשי של אובדן מלוא כספי ההשקעה, כולם או חלקם, תוך זמן העשוי להיות קצר

קרא עוד

תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6

תמוז תשעח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום יב בתמוז התשעח- 25.6 תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6.2018 מבוא: התנועה למשילות ודמוקרטיה פועלת למען חיזוק

קרא עוד

untitled

untitled תקן חשבונאות מספר 36 תיקון גילוי דעת מספר 69 בדבר כללי חשבונאות ודיווח כספי על ידי מלכ"רים ותקן חשבונאות מספר 5 בדבר תיקונים והבהרות לגילוי דעת מספר 69 יוני 2014 1 רח' גרוזנברג 14 ת, "א,65811 טל.,972 3

קרא עוד

ביטוח משכנתא - ביטוח חיים להבטחת משכנתא

ביטוח משכנתא - ביטוח חיים להבטחת משכנתא התנאים הכלליים לביטוח למקרה מוות בלבד סכום הביטוח משתנה מידי שנה נספח מס' 403 הגדרות בפוליסה זו תהיה למונחים הבאים המשמעות אשר מפורשת בצידם: החברה - הראל חברה לבטוח בע"מ. הפוליסה - חוזה לביטוח חיים לרבות

קרא עוד

רשומות קובץ התקנות 13 באוגוסט כ"ח באב התשע"ה עמוד תקנות סדר הדין האזרחי )הוראת שעה(, התשע"ה

רשומות קובץ התקנות 13 באוגוסט כח באב התשעה עמוד תקנות סדר הדין האזרחי )הוראת שעה(, התשעה רשומות קובץ התקנות 13 באוגוסט 2015 7542 כ"ח באב התשע"ה עמוד תקנות סדר הדין ה )הוראת שעה(, התשע"ה- 2015........................................... 1810 תקנות סדר הדין ה )תיקון מס',)2 התשע"ה- 2015.............................................

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

מועצה מקומית אפרת

מועצה מקומית אפרת פרוטוקול ישיבת מועצה שלא מן המניין לאישור תקציב 2016 יום שני, ח' בשבט, ה'תשע"ו, 18 בינואר 2016 נוכחים: עודד רביבי יהודה שוויגר מנחם שפיץ מיכאל דהן דובי שפלר אבי חדידה אורית סמואלס דורון כהן נעמה טל - ראש

קרא עוד

Document1

Document1 נוהל הקצאות קרקע ומבנים ללא תמורה או בתמורה סמלית עיריית באר - שבע אושרו במועצת העירייה מס' 48 מיום 1.2.2012 2 תוכן עניינים כללי... 3 הרכב ועדת הקצאות וסדרי פעולתה... 4 עקרונות כלליים להקצאה... 5 הבחנה

קרא עוד