חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ"

תמליל

1 חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור טל': פקס נושא: מכירת ציוד וכלי עבודה מ, חדרה, מרכז לוגיסטי ירושלים הנכם מוזמנים להגיש לחברת החשמל לישראל בע"מ )להלן: החברה( הצעה לרכישת הטובין, המתוארים בטופסי מכרז זה, על כל נספחיו ובכפוף לתנאים ולתניות, המפורטים להלן: סיור חובה השתתפות בסיור הינה תנאי להגשת ההצעה... סיור להצגת הציוד יערך :.... ביום א' בתאריך //08 בשעה 09:0 בתחנת הכוח רחוב טובים בשעה :0 בתחנת הכח אורות רבין-חדרה... ביום ג' בתאריך 6//08 בשעה 0:0 במרכז לוגיסטי ירושלים גבעת שאול שער כניסה למשרדי מחוז ירושלים... חח"י תהיה רשאית לקבוע מועדים נוספים לסיור בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי... על המעוניינים להגיע לסיור להודיע למח' המכירות עד יום מראש בפקס או במייל לצורך הסדרת כניסתם לאתר, עם הממונים על הביטחון. יש לציין על גבי הפקס שם פרטי ומשפחה, מס' ת.ז. מס' רכב, ומס' טלפון להתקשרות. יש להגיע לסיור מצוידים בתעודת זהות... הקונים יגיעו לסיור נעולים בנעליים סגורות מטעמי בטיחות. חח"י תהיה רשאית שלא לאפשר לקונה שהגיע לא נעול בנעלים כנ"ל, להשתתף בסיור.. על ההצעות להגיע לאחת מתיבות המכרזים כמפורט להלן:.. לתיבת המכרזים מס', בחדר 009, קומת כניסה )לובי(, בבנין המשרדים הראשי של חברת החשמל במבואות, רח' נתיב האור, לא יאוחר מתאריך: //08 בשעה :00... תל אביב - בניין חברת חשמל ברח' החשמל 6 ת"א קומת לובי. לא יאוחר מיום א' ה- //08 בשעה :00 הצעה שתגיע לאחר מועד זה לא תובא לדיון.

2 עמוד מס' משרדנו יהיה פתוח, לצורך הגשת הצעות לתיבת המכרזים, בימים א' - ה' בשעות 7:00-8:00 בלבד. בימי ו' בשעות :00-7:00 ערבי חג וחגים לא תתאפשר הגשת הצעות. מכרז זה מתנהל בהליך מסוג פומבי רגיל חד שלבי. תנאים מוקדמים 5.. השתתפות בסיור קונים הינו תנאי חובה להשתתפות במכרז. לא תתקבלנה כל השגות לממכר המציע יציג את האישורים הבאים, הצעה אשר לא יצורפו אישורים אלה, עלולה להיפסל: קונה המעוניין יחתום על הצהרה על שימוש בציוד לייעודו המקורי, המצורפת לטופס המכרז נספח מספר לסעיפים -9 )מלבד ( קונה הרוכש את הציוד למטרת גריטה יצרף את המסמכים כמפורט בנספח מספר תנאים סביבתיים. חח"י תהיה רשאית לאפשר למציע, אשר לא המציא, עם הצעתו, מסמך, אישור, היתר, רישיון או כל נייר אחר, המהווה תנאי מוקדם, להשלים את המצאתם לחח"י תוך פרק זמן קצוב, שייקבע ע"י חח"י. הגשת הצעה על ידי עובד חברת החשמל לא תתקבל הצעה לטובין, נשוא מכרז זה, ממציע אשר הינו עובד בחברת החשמל לישראל בע"מ )להלן: "העובד"(, במקרים הבאים: - יש או הייתה, לעובד, במסגרת עבודתו, או בדרך אחרת, גישה לטובין המיועד למכירה או ידיעות נוספות ביחס למצבו, לטיבו או לערכו. - יש או היה, לעובד, חלק בקביעת הסידורים בדבר מכירת הטובין, קביעת מחיר או מועד מכירתו. - בכוונת העובד לקנות את הטובין לשם מכירתו ולא לשימושו הפרטי..6 קניה האסורה על עובד על פי סעיף זה, אסורה גם על קרוב משפחה של עובד, ואסור לעובד לערוך אותה באמצעות סוכן או שליח ועל כן לא תתקבל גם הצעה אשר תוגש על ידי מי מהנ"ל למכרז במקרים המצוינים לעיל. לעניין סעיף זה קרוב משפחה הינו בן-זוג, הורה, הורה-הורה, בן, בת, אח, אחות, גיס, גיסה, דוד, דודה, בן-אח, בת-אח, בן אחות, בת אחות, חותן, חותנת, חם, חמות, חתן, כלה, נכד או נכדה, לרבות קרבת משפחה שנוצרה עקב אימוץ או קרבת משפחה חורגת. בהגשת הצעתו למכרז המציע מצהיר, כי אינו נופל לגדר המקרים המתוארים לעיל ואינו פועל בניגוד לאמור בסעיף זה.

3 עמוד מס' מציע לא יגיש הצעה, הכוללת התניה או הצהרה, לפיה הצעת מחיר כלשהי מותנית בזכייה במספר פריטים מסוים, או בכמות מסוימת, או באי זכייה בפריט/ים אחר/ים, או הצעה הכוללת תנאי אחר כלשהו..7 על המציע למלא המחירים במקום המיועד לכך, בטופסי המכרז, בכתב ברור או בהדפסה ולחתום במקום המיועד. מחיקות, שינויים או הוספות, עלולים להביא לפסילת ההצעה המחיר יוגש על גבי טופס ההצעה, חת םו ע"י המציע. 0. טופסי ההצעה יוכנסו לתיבת המכרזים מס' כאמור לעיל, אך ורק בתוך מעטפה המיועדת לכך והמצורפת בזה.. משלוח ההצעה כשלעצמו, לא ייחשב כהגשת ההצעה. רק הכנסתה בפועל של מעטפת המכרז לתיבת המכרזים מס' שנמצאת בכתובת, המצוינת לעיל, תיחשב כהגשת ההצעה. על המציע לוודא שההצעה הוכנסה לתיבה מס' ולא לתיבה אחרת. הגשת הצעה לתיבת מכרזים אחרת תביא לפסילת ההצעה.. החברה רשאית לקבל את ההצעה לגבי כל סעיפי המכרז או לגבי חלק מהם בלבד.. החברה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לדחות כל הצעה שאינה תואמת את הערכתה לגבי שוויו של הממכר. בכפוף לאמור לעיל, החברה תבחר בהצעה/הצעות בעלת/בעלות מרב היתרונות לחברה.. במקרה בו תוגש הצעה למכרז, או שתיוותר הצעה לדיון, במחיר המרע עם החברה לעומת האומדן שנקבע במכרז, החברה תהא רשאית להודיע על כך למגיש ההצעה, ולאפשר לו להגיש הצעת מחיר בתנאים המיטיבים עם החברה, במועד שיקבע. 5. במקרה בו תוגש הצעה למכרז, או שתיוותר הצעה לדיון, רשאית החברה להחליט על בחירת ההצעה או על עריכת מכרז חדש. 6. חב' החשמל תהיה רשאית לשקלל, בהערכת ההצעות והשוואתן, ניסיון קודם עם המציע וככל שהמציע הינו תאגיד ניסיון קודם עם מי מבעלי השליטה, מנהליו או בעלי מניותיו, חברת החשמל תהיה רשאית, עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, שלא לקבל הצעה, אף אם הייתה הגבוהה ביותר, באם היה לה ניסיון שלילי קודם עם המציע, בעלי השליטה, מנהלי, או בעלי המניות של המציע. 7. התנהלותו של המציע בנוגע לשמירת זכויות עובדים, לרבות קיומה של חוות דעת שלילית בכתב או דוח ביקורת שלילי בעניין זה, ממשרד ממשלתי ו/או גוף ממשלתי אתו התקשר המציע במהלך שלוש השנים שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות במכרז. 8. להבטחת מילוי התחייבויותיו, על המציע לצרף ערבות בצורת המחאה אישית לפקודת החברה, 0% מערך הצעתו הכוללת. ערבות זו לקיום ההצעה למכרז תשמש כערבות ביצוע של הקונה ותוחזר לו בסיום העסקה.

4 עמוד מס' 9. החברה תהיה זכאית לפרוע את ההמחאה במקרה של הפרת התחייבויות המציע עפ"י תנאי המכרז ו/או הסכם המכר, לפי העניין, כפיצוי מוסכם וסביר על נזקיה, כתוצאה מהפרת התחייבויות המציע. 0. החברה תהיה רשאית להורות על חילוט ערבות קיום הצעה של מציע, כולה או חלקה, לאחר שתינתן למציע זכות טיעון, אם התקיים במציע אחד מאלה: 0.. הוא נהג במהלך ההליך בערמה, בתכסיסנות או בחוסר ניקיון כפיים; 0.. הוא מסר לחברה מידע מטעה או מידע מהותי בלתי מדויק; 0.. הוא חזר בו מההצעה שהגיש להליך לאחר חלוף המועד האחרון להגשת ההצעות הליך; 0.. אחרי שנבחר כזוכה בהליך הוא לא פעל לפי ההוראות הקבועות בהליך שהן תנאי מוקדם ליצירת ההתקשרות של החברה עם הזוכה בהליך.. החברה קבעה אומדן להתקשרות במסגרת מכרז זה. במקרה בו ימצא, כי כל ההצעות אשר יוגשו למכרז מרעות עם החברה לעומת האומדן שנקבע כאמור, החברה תהא רשאית לקבוע, כי כל המשתתפים במכרז, אשר יעמדו בתנאי המכרז, לרבות תנאי הסף/תנאים מוקדמים, יגישו הצעה חוזרת ומשופרת.. הצעת המחיר לא תכלול מס ערך מוסף.. כל המעוניין לראות את הממכר חייב לקבל היתר כניסה לשטח החברה, בו מוחזק הממכר, מהממונים על הביטחון בחברה.. ההצעה תהיה בתוקף לתשעים )90( יום ולא תהיה ברת ביטול, ע"י המציע, במהלך תקופה זו. 5. הזוכה במכרז יהיה מי שהחברה מסרה לו הודעה, בטלפון או בכתב, שהצעתו, לגבי כל או חלק מהפריטים, זכתה במכרז )להלן: הזוכה(. 6. מסירת הודעת זכייה לזוכה תיצור בין הצדדים קשר חוזי, לפיו הזוכה מחויב לרכוש מהחברה והחברה מחויבת למכור לזוכה את הפריטים, שלגביהם נמסרה הודעת הזכייה, בכפוף לכל התנאים, המופיעים במסמך זה.

5 עמוד מס' 5 7. מסמכי המכרז כוללים את : א. ב. ג. ד. ה. ו. ז. טופסי המכרז טבלה א' רשימת פריטים למכירה נספח ביטחון נספח בטיחות בעבודה תנאים כללים נספח מספר הצהרה על שימוש בציוד לייעודו המקורי נספח מספר - תנאים סביבתיים. 8. מציע במכרז יהיה רשאי, בתוך 0 ימים ממועד מסירת ההודעה בדבר תוצאות ההחלטה הסופית של החברה, לעיין בפרוטוקול ועדת המכרזים, בהתכתבויותיה עם המציעים, בחוות דעת מקצועיות שהוכנו לבקשתה, בעמדת היועץ המשפטי בוועדה ובהצעת הזוכה במכרז, ולקבל עותק ממסמכים אלה, למעט: 8.. בחלקים של ההחלטה או ההצעה הזוכה אשר העיון בהם עלול לדעת החברה לחשוף סוד מסחרי או מקצועי, או לפגוע בביטחון המדינה, ביחסי החוץ שלה, בכלכלתה או בביטחון הציבור. 8.. בחוות דעת משפטית שנערכה במסגרת ייעוץ משפטי לוועדה, לרבות בחינת חלופות אפשריות שונות לפעולה או להחלטה של וועדת המכרזים, או הערכת סיכויים וסיכונים הנובעים מקבלת החלטות כאמור בהליכים משפטיים עתידיים. 9. במידה והקונה הזוכה ימשוך את הצעתו, יסרב לחתום על הסכם או יסרב לבצע ו/או למלא את התחייבויותיו על פי תנאי הסכם זה ו/או במקרה בו חח"י תחליט לבטל זכייה ו/או הודעת זכייה, חברת החשמל שומרת על זכותה למסור את ההזמנה למציע הבא אחריו העומד בתנאי ההליך או לצאת בהליך חדש, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

6 עמוד מס' 6 הערות ופרטים נוספים על המציע לצרף להצעתו פיקדון בסך 0% מערך הצעתו הכוללת. הצעה ללא פיקדון זה לא תובא לדיון ראה סעיף 7 לעיל. הפיקדון יישאר בידי מח' המכירות עד שבועיים מגמר העסקה עם הזוכה קרי, קבלת התשלום בגין הטובין וסיום העסקה כנדרש. הצעת המחיר לא תכלול מס ערך מוסף. הקונה ישא בתשלום המע"מ בשיעורו המלא כפי שייקבע עפ"י החוק ביום הוצאת הטובין ממחסן חב' החשמל. על הזוכה במכרז לשלם לחב' החשמל את הסכום המלא של הצעתו + מע"מ, בהעברה בנקאית בלבד, לחשבון חח"י מס' 900, בבנק הפועלים סניף מס' 56, מרכז עסקים, תוך 5 ימי עבודה, מהודעת חב' החשמל בטלפון או בכתב על זכייתו במכרז. באם לא יבוצע התשלום במועד, הקונה ישלם לחב' החשמל ריבית פיגורים בגין כל יום איחור בתשלום, מבלי לפגוע בכל זכות אחרת, העומדת לחב' החשמל בהקשר לאיחור בתשלום... ריבית פיגורים: ריבית הפיגורים תהיה בהתאם לשערי הריבית המתפרסמים באתר משרד האוצר, החשב הכללי תחת הכותרת "ריבית פיגורים החשב הכללי". תנאי פינוי : על הזוכה לשלם כפי שצוין לעיל ולסיים את פינוי הממכר תוך 0 ימי עבודה... חב' החשמל שומרת לעצמה את הזכות לעכב את הפינוי בהתאם לצרכי חח"י, במידה ויחול עיכוב כאמור, תודיע חברת החשמל בכתב על עדכון מועד הפינוי והודעה תימסר בכתב על השינוי האמור. הקונה יחויב עבור כל אחד מסעיפי המכרז לחוד בדמי אחסנה לכל יום איחור בהוצאת החומר ממחסנינו מעבר לתאריך הנקוב במחיר של -.50 ש"ח ליום. הנ"ל בהתאם לסעיף של התנאים הכלליים המפורטים בנספח מס' של המכרז וזאת מבלי לפגוע בזכויות חב' החשמל לנקוט בכל פעולה שתראה לה בגין הפרת התחייבות מצד הקונה..5 חברת החשמל מחייבת לראות את הממכר בטרם הגשת ההצעה, לא תתקבלנה כל השגות לממכר..6 במקרה של שינוי משמעותי שיחול במשק כגון: פיחות וכו' בין מועד ההודעה לזוכה לבין המועד בו קיבלה חב' החשמל את התמורה המלאה בעד החומר - תהיה חב' החשמל זכאית ללא חבות מצידה לבטל את ההודעה על הזכייה במכרז או שתהיה זכאית לדרוש תוספת מחיר כמתחייב בעיני חברת החשמל. על הקונה לתאם מראש עם הממונה באתר את הוצאת הטובין שנמכר על מנת שיוכל לתאם מראש גם עם הממונים על נושא הביטחון ונושא הבטיחות כאמור בנספח זה..7.8 המציע ימציא את כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים )אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס( התשל"ו

7 עמוד מס' 7 0. בטחון: מיד- עם הודעת הזכייה, על הקונה להגיש רשימה שמית של העובדים )כולל ת.ז. וכתובת( שבכוונתו להכניס לשטח אתר המכירה לצורך ביצוע העבודה. רק עם קבלת אישור הממונה על הביטחון מטעם חב' החשמל באתר יוכל הקונה להתחיל בעבודה. המציע ימלא את נספח הביטחון המצ"ב, יחתום עליו ויצרפו להצעתו למכרז. חברת חשמל שומרת לעצמה את הזכות לפסול מציע אשר לא ימציא לחח"י את נספח הביטחון חתום כדין.. ביטוח: הקונה יישא באחריות מלאה ובלעדית לכל נזק או הפסד ממין כלשהו שייגרמו לעצמו, למי הבא מטעמו, לחברה או לכל צד שלישי, בגין ההסכם, בקשר אליו או הנובע ממנו מסיבה כלשהי. מבלי לגרוע מאחריותו, הקונה מתחייב לבטח בחברת ביטוח בעלת מוניטין, את חבויותיו, הן על פי כל דין והן על פי הוראות הסכם זה. הביטוחים יכללו, בין היתר, כיסוי לעבודות בגובה לכיסוי עבודות המטפסים לאורך כל תקופת הפינוי. הקונה המשחרר את חח"י מכל אחריות במקרה של פגיעה במסגרת העבודה כאמור בנספח הביטוח המצורף למסמכי המכרז.. בטיחות: על הקונה לפנות את הציוד שבו זכה בכפוף לכל חוקי הבטיחות הנהוגים במדינת ישראל ממונה הבטיחות מטעם חברת חשמל יהיה רשאי להפסיק מידית את העבודה במידה וימצא כי הקונה פועל בניגוד לחוקי מדינת ישראל. על הקונה יהיה לעבור אצל ממונה הבטיחות של חברת חשמל באתר תדריך בטיחות ורק לאחר אשור הממונה בכתב יוכל הקונה להתחיל בעבודתו.. הוראות פקודת הבטיחות בעבודה )נוסח חדש( התש"ל 970 לצורכי סעיף זה, המונח "פריטים" פירושו ציוד, אביזרים, כלים, כלי עבודה וכל פריט אחר, שחלים לגביו הוראות פקודת בטיחות בעבודה )נוסח חדש( התש"ל 970 )להלן: הפקודה( והתקנות, שהותקנו על פיה.. הוצאת החומר, ההעמסה וההובלה תעשה ע"י הקונה על חשבונו עם העובדים, הציוד והרכב שלו בהתאם לחוק שירותי הובלה, התש"ס 000, והתקנות מכוחו. 5. שינוע הממכר ע"ח הקונה ייעשה באמצעות חברת הובלה, מורשית ובעלת כל ההיתרים הדרושים על פי כל דין לרבות : 6. רישיון מוביל, ממשרד התחבורה ע"פ חוק שירותי הובלה, התשנ"ז 997, והתקנות מכוחו. 6. רישיון עסק מהרשות המקומית ע"פ חוק רישוי עסקים, התשכ"ח 968, והתקנות מכוחו. לא תתקבלנה כל תלונות מצד הקונים על טיב החומר ותקינותו ו/או על משקלו ו/או על כמותו לאחר הוצאתו משטח חברת החשמל. פרטים נוספים אפשר לקבל אצל אודי קטנוב מחלקת המכירות רח' אנילביץ 56 ת"א, קומה,7 טל: , שם המציע: חתימה:

8 עמוד מס' 8 חברת החשמל לישראל בע מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש אל: חברת החשמל לישראל בע"מ אגף הרכש אנו מגישים בזה הצעתנו המפורטת לעיל בהתאם לתנאי הגשת ההצעה, הנספחים למכרז, והתנאים הכלליים המפורטים במסמכי המכרז. בהתאם לסעיף "ערבות למכרז" המפורט לעיל, מצ"ל העירבון שלנו בהמחאה אישית. שם הבנק מס' המחאה בסך שם המציע: מס' ת.ז. : הכתובת: פקס : מייל: מיקוד: טלפון: טלפון נייד: ח.פ. / עוסק מורשה/: תאריך: חתימה: חותמת: באם המציע הינו תאגיד /חברה, נא פרט את שמות בעלי השליטה ומספרי תעודות זהות : מספר ת.ז. שם מספר ת.ז. שם מספר ת.ז. שם חתימה : שם החותם ותפקידו :

9 עמוד מס' 9 טבלה א' עמוד מכירת ציוד וכלי עבודה מ, מרכז לוגיסטי ירושלים סעיף.... פירוט הטובין למכירה מכשירי עבודה מסוגים שונים לפי רשימה בנספח א' וכפי שיוצגו בסיור קונים מקט 58 מערכת הרמה )ליפט( להגבהת רכבים 7 טון עמודים של חברת רביולי כולל פירוק והובלה ע"י הקונה מקט 578 שבבי סגסוגת פליז ופלדה הנמכרים מחביות מקט 5707 הערכה 80% פליז 0% פלדה מיקום כמות מוערכת יחמ"ד הכל טון ימולא ע"י המציע המחיר לסעיף )בש"ח( )למעט מע"מ( הכל ל לטון ל ±50% מסור RUSCH VARMEC מק"ט: 5998 מרכז לוגיסטי ירושלים ל מכונת ליפוף כבלים מק"ט: 5999 מרכז לוגיסטי ירושלים.5 ל מכונת שטיפה KEW 0CA מק"ט: 5997 מרכז לוגיסטי ירושלים.6 ל פטישון נטען KRESS 70W מק"ט: 5996 מרכז לוגיסטי ירושלים.7 ל 99±50% גלגלת להנחת כבל מ"ג מק"ט מרכז לוגיסטי ירושלים.8 הכל בוקסות מגדלים שונים מקט ראה נספח ב' מצ"ב מחסן אורות רבין חדרה הכל 9 חח"י אינה מתחייבת לאיכות הטובין הטובין יימכר - AS IS כפי שיוצג בסיור חח"י אינה מתחייבת לכמויות. הכמויות הפריטים המוצגות הינן הערכה בלבד. שם המציע: חתימה:

10 עמוד מס' 0 נספח א' פירוט הפריטים לסעיף סעיף פירוט הטובין למכירה מיקום כמות מוערכת יחמ"ד מקדחה ניידת עם בסיס מגנטי. סידורי 878. מקדחה על בסיס מגנטי סידורי: 976. מכונה ניידת לביצוע ארוזיה סידורי: 77+7 מק"ט :59970 מערכת בקרה וצילום למחרטת קרוסל סידורי: מטען V סידורי:,9,95.5 מכשיר שטיפה קליטון.6 משור סרט מכני. סידורי 87.7 עגלת הרמה חשמלית סידורי: כננת סידורי: 7708, מדפסת סלובנטית סידורי:

11 עמוד מס' המשך נספח א' : סעיף במכרז ציוד למכירה מתחה"כ סעיף תיאור אתר כמות יחמ"ד מכונת חיתוך פלזמה סידורי: מערכת של ג'קים סידורי: 0,566,05,56,567,60,565 הכל. מכונת ריתוך 00V סידורי: 8. מכבש לפחי חימום סידורי: 6. אבן משחזת עמוד סידורי: ללא.5 מכונת כרסום סידורי: אין.6 מערכת הרמה 500 ק"ג סידורי: 86.7 מחרטה אופקית סידורי: מחרטת קנזב. סידורי 67.9 מכבש הידראולי סידורי: 5.0 מכונת ניקוב פנאומטית סידורי: 959.

12 'סמ זרכמ :אשונ תריכמ הפיח הכאלמ יתבמ הדובע ילכו דויצ הרדח, םילשורי יטסיגול זכרמו 'סמ דומע 'ב חפסנ ףיעסל טוריפ - תוסקוב 9 ט"קמ רואית עניה )'',mm( הדימ תומכ גוס תורעה 786 / 6 7 / / 8 / 0 5 / / 8 / / / / / 7 9 / 8 9 / / / / / / / 9/ / / / 5/ / / 5 / 5/6 / /8 / 7/ / 5/8 9 / /6 / /6 85 / 5/6 9 / /6 / /6 ךורא / 7/6 / 5/6 טקפמיא / /8 טקפמיא / 7/6 טקפמיא / / טקפמיא / /6 טקפמיא / /6 6 טקפמיא / טקפמיא / /6 7 טקפמיא / 5/6 5 טקפמיא / 0 טקפמיא / טקפמיא / טקפמיא

13 עמוד מס' /6 7/6 5/6 7/6 /5/8 /6 /6 7/8 / 7/8 /6 5/6 /8 /6 /6 / / /8 /8 / / 7/8 /6 /6 / 7 / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / ארוך ארוך ארוך ארוך ארוך ארוך

14 עמוד מס' /6 /6 /6 /6 /8 / 50 / /6 60 / /6 /6 /8 5/8 / /6 7/ /-/ - / /8 5/8 / 5/8 / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /8 / מעבר זכר קצר מעבר זכר ארוך מעבר זכר קצר אלן מעבר זכר קצר אלן אלן מעבר זכר ארוך מעבר זכר קצר אלן ארוך ארוך

15 עמוד מס' /-/ / / - / /-/ /-/ / / / 5/8-/ 5/8-/ 5/8-/ 5/8-5/8 5/8 /-/ -/ /-5/8 /- - -/ - /6 /-/ /-/ 7 7 / 0 7 / / / / /6 / /8 5/8 מעבר זכר קצר מעבר זכר ארוך מעבר זכר קצר מעבר זכר קצר מעבר נקבה מעבר נקבה מברג שטוח מברג פיליפס מעבר זכר ארוך מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה מעבר נקבה מעבר נקבה מפרק מעבר זכר-נקבה מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה-זכר מעבר נקבה-זכר אלן אלן מפרק אלן אלן אלן אלן אלן אלן אלן מפרק מפרק מפרק אלן אלן אלן אלן אלן אלן ארוך זכר נקבה / / / / / / / / / / / / / /

16 עמוד מס' / 0 /8 7 5/ /6 7/8 7/6 / 5/8 /6 / 5/6 5/8 5/8 9/6 / 7/6 /

17 עמוד מס' 7 נספח בטחון נספח זה, מהווה חלק בלתי נפרד ממכרז/חוזה מספר בין חברת החשמל לישראל בע"מ )להלן "החברה"( לבין הקונה )להלן "הקונה"(. במסגרת החוזה יבצע הקונה עבודות. העסקתו של הקונה ושל כל עובד שלו, תהיה טעונה מילוי וחתימה על טפסים, לצורך קבלת אישור ביטחוני, בו יפורטו ההגבלות על תנאי העסקתו. מובהר, בכל מקרה בו יינתן אישור כאמור, יהיה גם מינוי של מנהל העבודה טעון אישור ביטחוני כאמור. הטיפול באישור עובדי ו/או משמשי הקונה ובקבלת אישורי הכניסה לעובדים אלו ייעשה באמצעות הממונה מטעם החברה )להלן "הממונה"(. לצורך כך יגיש הקונה לממונה, טופסי בדיקה ביטחונית, כשהם חתומים ע"י כל אחד מהעובדים שבדעת הקונה להעסיק..... הקבלן יגיש לממונה את הטפסים לפחות 0 ימים לפני המועד הצפוי להעסקת העובד שאישור העסקתו נדרש. לממונה שמורה הזכות לקצר מועד זה בהתאם לנסיבות הקשורות בדחיפות העבודה או העסקה קודמת של העובד ו/או נסיבות אחרות, בהתאם לשיקול דעתו. הממונה יעביר את הטפסים למשרד קב"ט החברה, לבדיקה ביטחונית, בתום הבדיקה ישיב הקב"ט לממונה את תוצאותיה. מובהר, כי החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שהוא, אשר ייגרם לקונה, לעובדיו או לכל מאן דהוא אחר, בשל סירוב במתן האישור הביטחוני לקונה ו/או למי מעובדיו ו/או קוני המשנה שלו, או בשל עיכוב במתן אישור ביטחוני כאמור, וכי אין בקביעת 0 הימים, או כל מועד אחר שיקבע כאמור לעיל, כדי לחייב את החברה לסיים את הבדיקה במסגרת זמנים אלו וזאת בין היתר עקב התלות בצדדים שלישיים כגון רשויות הביטחון של המדינה. מודגש בזה, כי שהיית הקונה ועובדיו מותרת אך ורק בשטח עליו מתבצעת העבודה הנ"ל, )להלן "אתר העבודה"(, ואסורה ביתר חלקי האתר. אבטחת מסמכים ומידע 6.. הקונה מתחייב כי בתום השימוש היומי במסמכים, במפרטים בתכניות וברשומות אחרות הקשורות בביצוע העבודה, יחזיקם בארון ו/או בארגזי מתכת נעולים שימצאו במבנה סגור ומאובטח..5.6 נציג מח' הביטחון בחברה יהיה מוסמך לערוך ביקורות לגבי אבטחת המסמכים

18 עמוד מס' 8 הנ"ל ולהורות על תיקונם ו/או שיפורים בנוהלי האבטחה. הקונה ידווח מיידית לממונה על כל מסמך, מפרט, תוכנית או רשימה אחרת שאבדה תוך כדי עבודתו..6. הקונה מתחייב להחזיר לממונה את כל המסמכים, המפרטים, התכניות והרשומות האחרות הקשורות בביצוע העבודה מיד עם השלמת העבודה או בכל עת שיידרש לכך ע"י הממונה..6. החזרת רישיונות כניסה הקונה מתחייב להחזיר לממונה את רישיון הכניסה של כל עובד שבשמו ניתן הרישיון מיד עם סיום עבודתו של אותו עובד, וכן בכל עת שידרוש הממונה את החזרתו..7 ציות להוראות ביטחון 8.. הקונה, עובדיו ו/או משמשיו יהיו כפופים לתנאי הביטחון השוטף באתר, הגבלות בתנועה וכו' כפי שמפורסמים מזמן לזמן על-ידי הגורמים המוסמכים בחברה. כמו כן כפופים הקונה, עובדיו ו/או משמשיו להנחיות ביטחון נוספות שינתנו על-ידי החברה באמצעות הממונה מזמן לזמן ובהתאם לצורך. הקונה מתחייב לבצע הנחיות אלו ויהיה אחראי לביצוען גם על-ידי עובדיו ו/או משמשיו. 8.. הקונה ידווח לממונה על כל תקלה ביטחונית וכניסת בלתי מורשים לאתר העבודה..8 לא תורשה לינת עובדי הקונה ו/או משמשיו באתר העבודה או בכל חלק ממנו. הקונה מצהיר כי קרא את חוק העונשין, תשל"ז 977, בדבר מסירת ידיעות וחובת שמירת סודיות וברורה לו החובה המוטלת עליו לשמור בסוד ידיעות המגיעות אליו עקב ביצוע החוזה והחובה שלא למסור ידיעות ללא סמכות כדין לאדם שלא יהיה מוסמך לקונה. כן מצהיר הקונה שידוע לו, כי אם לא ימלא אחר התחייבויותיו ו/או הוראה מהוראות החוק האמור, יהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק העונשין, תשל"ז 977. לחברה הזכות להפסיק את עבודת הקונה בכל מקרה של אי מילוי הוראה מהוראות נספח זה ו/או הוראות הממונה ולקונה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה נגד החברה במקרה של הפסקת עבודה כאמור במידה ויחולו עיכובים בהליך בבדיקה הביטחונית הקונה יידרש להעמיד מועמדים נוספים לבדיקה, לצורך ביצוע העבודות נשוא המכרז.. אי מתן אישור ביטחוני ו/או עיכוב בקבלת אישור ביטחוני לעובדי הקונה או חלק מהם לא יהיה עילה לאי קיום חיובי הקונה במכרז ולא יהיה עילה לטענה ו/או תביעה כלפי החברה..

19 . עמוד מס' 9 הקונה מצהיר, כי קרא את האמור בנספח זה,הבין את תכנו ויקיים את ההוראות הכלולות בו חתימה וחותמת הקונה תאריך נספח בטיחות כללי מונחים והגדרות. עבודה כל הפעילויות הישירות והעקיפות שעל הקבלן לבצע בהתאם לחוזה תחילת עבודות מועד תחילת ביצוע החוזה. נציג הקבלן בא כוחו של הקבלן האחראי מטעמו על עובדי הקבלן ועל ביצוע העבודות. נציג החברה אדם שמונה ע"י החברה כאחראי על ביצוע החוזה עם הקבלן או מי מטעמו. מפגע מצב או מכשול הצפוי לגרום פגיעה בבריאות לאדם, או נזק לרכוש או לסביבה. כללי הקבלן מתחייב לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הדרושים לבצוע העבודות, ולקיים את כל הוראות פקודת הבטיחות בעבודה, התקנות שהותקנו על פיה, חוק ארגון הפיקוח על העבודה תשי"ד- 95 והתקנות שהותקנו על פיו וכל הוראה או דרישה אחרת על פי כל דין. כן מתחייב הקבלן לקיים את כל ההוראות שידרשו ע"י נציג החברה וממונה הבטיחות מטעם החברה הנוגעות לבטיחות בעבודות, גיהות ושימוש בציוד, מבלי לגרוע מאחריותו של הקבלן עפ"י כל דין. אחריות. הקבלן או מי מטעמו אחראי בלעדית לנושא בטיחות וגהות של עובדיו. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לעובדי הקבלן ו/או שלוחיו ו/או כל מי מטעמו ו/או בשירותו כתוצאה מתאונה או נזק שיגרמו תוך כדי ועקב ביצוע העבודות.. הקבלן או מי מטעמו ינהלו רישום על מיקום הימצאותם של כל עובדיו בכל עת.. נציג החברה רשאי לבצע ביקורות על הקבלן ועובדיו, על מנת לוודא כי הקבלן עומד בחובותיו המפורטות בנספח בטיחות זה, מבלי שביקורות כאמור יטילו על החברה אחריות כלשהי ומבלי לגרוע מאחריותו של הקבלן. הקבלן מתחייב לפעול עפ"י הנחיות של נציג החברה/ממונה בטיחות בדבר טיפול בליקויים שיימצאו על ידו, ככל הנדרש. הכרת העבודה וסביבתה הקבלן מצהיר כי ביקר במקום ביצוע העבודות וסביבותיו ובחן את דרכי הגישה אליו, והינו מודע לאופי העבודה, לסיכונים הכרוכים בה ולאמצעים בהם יש לנקוט למען עבודה בטיחותית. הקבלן ו/או נציג הקבלן ו/או עובדים מטעמו לא יכנסו למקומות/מתקנים שלא הורשו להיכנס אליהם ע"י נציג החברה/ממונה בטיחות ולא יבצעו מטלות שאינן קשורות לביצוע עבודתם. כניסה למתקני חברה וקבלת תג כניסה קבלת תג כניסה לאתר לעובד הקבלן, מותנה בכך שהקבלן יעביר לנציג החברה העתק מטופס חתום ע"י העובד המאשר שהעובד קיבל הדרכת בטיחות כאמור בסעיף 7 להלן. כל כניסה של הקבלן ו/או עובדיו למתקני החברה, תיעשה ע"י ליווי של גורם מטעם החברה, למעט עובדי קבלן המוצבים כדרך של שגרה באתרי החברה הכשרה/הסמכת עובדי קבלן 6. הקבלן יבצע את העבודות אך ורק באמצעות עובדים מקצועיים, בעלי הכשרה מתאימה ומיומנות גבוהה המחזיקים בכל האישורים והרישיונות הנדרשים עפ"י כל דין לביצוע עבודתם. באחריות הקבלן לוודא כי עובדיו כשירים בריאותית, כנדרש עפ"י כל דין, לביצוע עבודתם. בכלל זה הקבלן יוודא כי עובדים המשתמשים בציוד רפואי מיוחד )כגון קוצב לב, מתקנים אלקטרונים או פרומגנטיים והתקנים דומים( לא יועסקו בקרבת מתקני חשמל העלולים לגרום להפרעה לפעילותם התקינה, בהתאם להוראות כל דין. 6. הקבלן יציג, לפי דרישת נציג החברה/הממונה על הבטיחות, השייך לו או לעובדיו. 6. רשימת כל העובדים, כל רישיון, תעודה וכל היתר הקבלן לא יעסיק עובדים שאינם עובדיו אלא לפי היתר בכתב מאת נציג החברה. 7 הדרכת בטיחות 7. הקבלן ו/או נציג הקבלן מתחייב להגיע לאתר לפני תחילת העבודות, לקבלת הדרכת בטיחות בנושא הסיכונים בחצרים שבהם תבוצענה העבודות על ידי עובדיו. הדרכה זו תינתן ע"י נציג החברה/ממונה הבטיחות ותבוצע לפחות אחת לשנה. 7. הקבלן ו/או נציג הקבלן יחתום על קבלת הדרכת הבטיחות אצל נציג החברה/ממונה הבטיחות..

20 7. עמוד מס' 0 הקבלן ידאג להדריך את עובדיו המבצעים עבודות עבור החברה )בין בחצרי החברה ובין מחוץ לחצרי החברה( ולמסור להם את כל המידע בדבר הסיכונים הקיימים בחצרים בהם יועסקו העובדים, וכן הוראות עדכניות לשימוש, הפעלה ותחזוקה בטוחה של ציוד, של חומר ושל תהליכי עבודה במקום, בהתאם לחובתו עפ"י תקנות ארגון הפיקוח על העבודה )מסירת מידע והדרכת עובדים( תשנ"ט 999 וכל הוראה או דרישה אחרת על פי כל דין. כמו כן הקבלן יוודא שכל עובד הבין את הסיכונים והוא בקיא דיו בנושאי ההדרכה, בהתאם לתפקידו ולסיכונים להם הוא חשוף. במסגרת התחייבותו זו, על הקבלן, בין היתר: להעביר הדרכות בטיחות לעובדים ע"י נציג הקבלן לפני ביצוע העבודות ולפחות אחת לשנה, בשפה המובנת לעובדים. 7.. לוודא ולהצהיר כי ההדרכה הועברה על ידי בעל כל הסמכה נדרשת למתן תדריך לעובדים. 7.. להחתים כל עובד קבלן שקיבל הדרכה על טופס לפיו קיבל הדרכת בטיחות והבין את תוכן ההדרכה. העתקי הטפסים יועברו אל מנהל החוזה או נציגו ו/או ממונה הבטיחות של החברה )ראה מצ"ב טופס הצהרה על קבלת הדרכה בנספח מס' (. 7.. להעביר הדרכת בטיחות לכל עובד קבלן חדש שיועסק בביצוע העבודות או לכל עובד קבלן שחל שינוי בעיסוקו או בתחנת עבודתו, ולדווח על מתן ההדרכה כאמור לנציג החברה להעביר לעובדים תמצית מידע בכתב בדבר הסיכונים בעבודה שבה יועסקו העובדים וכן כל תמצית מידע בכתב שתימסר לו ע"י נציג החברה בדבר הסיכונים במקום העבודה, ולוודא שתוכנה של תמצית המידע כאמור תועבר לעובד בשפה המובנת לו, אם אינו שולט בשפות שבהן נמסרה התמצית. לא יועסק עובד במקום עבודה אלא אם ניתנה לו הדרכת בטיחות כמפורט בהוראות סעיף זה. 7.5 כל יום לפני תחילת עבודה: 7.5. נציג הקבלן יקבל תדריך על הסיכונים במקום בו אמורים לבצע את העבודות של אותו יום, מנציג החברה/ממונה הבטיחות, למעט במקרים של עבודות המתבצעות מחוץ לחצרי החברה נציג הקבלן יבצע הדרכת בטיחות לעובדיו בהתאם לעבודה שאמורים לבצע ומקום עבודת העובדים ויאשר בכתב ביומן העבודה את ביצוע הדרכה זו. 9.5 הכנת תכנית לניהול בטיחות הקבלן יגיש לנציג החברה/ממונה בטיחות, לפני תחילת העבודות, תכנית לניהול בטיחות בהתאם ובכפוף לתקנות ארגון הפיקוח על העבודה )תכנית לניהול הבטיחות(, התשע ג- 0 )לרבות פרק ניהול סיכונים, בנוגע לכל העבודות שיבוצעו ע"י הקבלן(. התכנית תתעדכן בהתאם לעבודות שיבוצעו ע"י הקבלן. אספקת ציוד מגן אישי, ציוד, מכונות, חומרים וכלי עבודה לרבות אחסון 9. הקבלן מתחייב לספק לכל עובדיו כלי עבודה, ציוד מגן אישי ואמצעי חילוץ בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה )כגון: בגדי עבודה, נעלי עבודה תקניות, מגפיים, כפפות למיניהם, אפוד זוהר, הגנת שמיעה, משקפי מגן, קסדת מגן, הגנת נשימה, ציוד מגן לעבודה בגובה, ציוד מגן לעבודה במקום מוקף, לרבות מכשיר לניטור האוויר וכו'( המתאימים לביצוע העבודות ובהתאם לנקבע בחוזה/מפרט ו/או כפי שיתבקש על ידי נציג החברה. 9. לא תתבצע עבודה ללא ציוד המגן האישי/כלי עבודה/ חומרים/ מכונות המתאימים לסוג העבודה. 9. הקבלן מתחייב להחזיק מלאי ציוד מגן אישי כנדרש לצורך ביצוע העבודות. לקבלן לא יסופקו פריטי ציוד מגן אישי ו/או כלי עבודה ע"י החברה. שימוש הקבלן בציוד/כלי עבודה של החברה, ייעשה אך ורק לאחר קבלת הסכמה מפורשת של החברה בכתב. 9. הקבלן מתחייב שציוד המגן האישי, הציוד, המכונות, כלי הרכב, החומרים וכלי העבודה שיספק לעובדיו יהיו תקינים, תקניים ויעברו בדיקות תקופתיות כפי שנדרש בהתאם להוראות היצרן, לפי כללי המקצוע המקובלים ובהתאם לנדרש עפ"י כל דין ונסיבות העבודה. הקבלן ידאג כי הציוד, כלי העבודה, החומרים והפסולת ירוכזו במקום שהוקצה לשם כך באתר העבודה ויונחו באופן ובמקום שימנע כל מפגע או נזק אפשרי לאדם או לרכוש. 9.6 הקבלן ידאג כי כל הציוד מכני-הנדסי, כלי התעבורה, מכונות ההרמה, אביזרי הרמה וכו' יהיו תקינים ובעלי תסקיר בדיקה בתוקף ו/או רישיון בתוקף כמתחייב עפ"י כל דין. 9.7 הקבלן מתחייב כי כל מפעיל ציוד מכני-הנדסי, מפעיל מכונת הרמה וכל נוהג בכלי תעבורה אחר, יהיו בעלי הסמכה נדרשת ורישיון בתוקף כמתחייב עפ"י כל דין. 9.8 הקבלן יפקח על כשירות והתאמת הציוד בכל משך ביצוע העבודה, ויציג את תעודות הבדיקה לנציג החברה. 9.9 במקרה שקבלן מוביל או משנע מזון, הקבלן יציג את האישורים הנדרשים לרכבים המורשים להובלה ושינוע מזון. 9.0 החברה תהיה רשאית לבדוק בכל עת את בטיחות הציוד של הקבלן ו/או לחייב את הקבלן להציג לה כל רישיון, תעודה וכל היתר אחר של ציוד, מכונות, חומרים וכלי עבודה המשמשים אותו לביצוע העבודות, מבלי שבדיקה כזו תטיל על החברה אחריות כלשהי ומבלי לגרוע מאחריותו של הקבלן. 9. אחסון חומרים לרבות חומרים מסוכנים, ייעשה ע"י הקבלן ובאחריותו, בתיאום עם נציג החברה, תוך הקפדה על הפרדה בין חומרים ושילוט מתאים, כנדרש על פי כל דין והנחיות נציג החברה בדיקות סביבתיות תעסוקתיות ופנקסי בריאות 0. הקבלן אחראי לבצע בדיקות סביבתיות-תעסוקתיות לעובדיו )להלן: "בדיקות"(, על פי תנאי והוראות תקנות הבטיחות בעבודה )ניטור סביבתי וניטור ביולוגי של עובדים בגורמים מזיקים(, תשע"א- 0 ו/או תקנות בטיחות בעבודה בקשר לגורמים מזיקים ייחודיים )להלן: "תקנות הגיהות"(, בכל מקום שמתחייב לבצע בדיקות עפ"י תקנות הגיהות. 0. הקבלן יציג לנציג החברה את תוצאות הבדיקות עם קבלתן ובכל עת לפי דרישת נציג החברה ויפעל עפ"י תוצאות הבדיקות בהתאם להוראות תקנות הגיהות, ובכלל זה ביצוע בדיקות חוזרות ועריכת בדיקות רפואיות לעובדיו במידת הצורך.

21 עמוד מס' 0. לצורך קיום התחייבותו כאמור לעיל, הקבלן יכול לבצע את הבדיקות באמצעות החברה או במסגרת התקשרות שיש לחברה עם מעבדה מוסמכת, על חשבון הקבלן. למען הסר ספק יובהר, כי אין באמור כדי לגרוע מאחריות הקבלן לביצוע הבדיקות. 0. הקבלן מתחייב לבצע בדיקות רפואיות לעובדיו במקום מוסמך )מרפאה תעסוקתית( ולהחזיק פנקסי בריאות של כל עובדיו המועסקים בעבודות עבור החברה, בהתאם להוראות תקנות הגיהות. הקבלן מתחייב להציג לנציג החברה/ממונה הבטיחות את פנקסי הבריאות לפני תחילת העבודות ובכל עת על פי דרישת נציג החברה. 0.5 הקבלן ועובדיו ישתפו פעולה בעת ביצוע בדיקות סביבתיות תעסוקתיות שייערכו באתר בו הם עובדים... תיאום ואישור ביצוע עבודות/שינויים. על הקבלן להתחיל בביצוע כל עבודה חדשה )הן באתרי החברה או מחוצה לה(, אך ורק לאחר תיאום )בכל הקשור לאופי הפעילות, מועד, מיקום העבודה וכדומה( וקבלת אישור נציג החברה.. כל שינוי בעבודה או ביצוע פעילות שלא נכלל במסגרת העבודה שאושרה מראש, מחייב אישור מחדש של נציג החברה. אתר עבודה והרחקת מכשולים. הקבלן מתחייב להחזיק את סביבת מקום ביצוע העבודה בצורה נקייה, מסודרת ובטוחה במטרה למנוע מפגעי בטיחות וכן מתחייב להתקין )במידה ולא קיימות( דרכי גישה ומילוט נאותות ובטוחות בתחום מקום ביצוע העבודות בתיאום ובאישור נציג החברה, ולשמור עליהן פנויות מכל מכשול, חומר או ציוד.. הקבלן מתחייב לנקות מידית כל שפך של חומר, מזון וכיו"ב ולטפל באופן מיידי בכל מפגע שיימצא על ידו או ע"י נציג החברה.. לא יוכנסו כלי רכב לאתרי העבודה אלא באישור מראש של נציג החברה. כלי הרכב שיוכנסו לא יוצבו ליד עגורנים או כלים אחרים ולא יחסמו דרכי גישה או מעברים או את הגישה למתקנים, למעליות וכיו"ב.. על הקבלן לבצע עבודותיו בזהירות מרבית, על מנת לא לפגוע במתקנים, במבנים, מערכות כבלים וכו', הקיימים בשטח העבודה או בסמוך לו..5 ביצוע העבודות השונות, בכל שלב שהוא, לא יפריע למהלך התקין של פעולות המתקן הקיים, והקבלן יימנע מכל פעולה העלולה לפגוע בפעולה התקינה של המתקן..6 על הקבלן יהיה להודיע לנציג החברה על כל תקלה בכל מערכת שהיא ולהפסיק את העבודה באזור זה עד לקבלת הוראות לטיפול הנדרש..7 לאחר סיום ביצוע העבודות על ידו, מתחייב הקבלן לסלק מבנים ארעיים, ציוד, מתקנים או פסולת מכל סוג שהוא ולהותיר את אתר העבודה כאשר מצויים בו כל אמצעי הבטיחות הנדרשים עפ"י כל דין ובהתאם לדרישת נציג החברה/ממונה הבטיחות. גידור, שילוט, תאורה ואמצעי אזהרה הקבלן מתחייב להתקין, לספק ולהחזיק על חשבונו הוא: שמירה, גידור, תאורה מתאימה, תמרורי אזהרה, לרבות פנסים מהבהבים ושאר אמצעי זהירות תקניים ובכמות מספקת לבטיחות מתחם העבודה, ולבטיחותם ונוחיותם של הציבור והעובדים, בכל מקום שיהיה צורך בכך, או כפי שיידרש ע"י נציג החברה, או שיהיה דרוש עפ"י דין או עפ"י הוראה מצד רשות מוסמכת כלשהי. לא מילא הקבלן אחר הוראות סעיף זה, תהא החברה רשאית לעשות את הסידורים האמורים על חשבון הקבלן ולנכות הוצאותיה מכל סכום שיגיע לקבלן מאת החברה. עבודות חשמל ו/או עבודות שיש עמן סיכון התחשמלות. עבודות חשמל יבוצעו ע"י חשמלאי בעל רישיון מתאים עפ"י "חוק החשמל התשי"ד 95" ותקנותיו.. תיקון כלי עבודה חשמליים וציוד חשמלי ייעשה ע"י חשמלאי מוסמך.. הקבלן מתחייב שכל כלי העבודה/מכשירים חשמליים מטלטלים המוחזקים ביד, ולוחות חשמל יהיו תקינים ותקניים ועומדים בכל דרישות "חוק החשמל התשי"ד 95" ותקנותיו, לרבות הדרישות לעניין בידוד כפול בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה )חשמל( תש"ן ניתוק זרם החשמל,חיבור/החזרת זרם החשמל,התחברות למקור חשמל, ניתוק/חיבור מכשירי חשמל, תיעשה אך ורק בידיעתו ובאישורו של נציג החברה או עובד האחזקה האחראי במקום..5 הקבלן יוודא טרם תחילת העבודה,שסביבת העבודה בה הוא מתכוון לעבוד, יבשה ו"נקייה" ממוליכים גלויים..6 כל כלי עבודה מיטלטל יהיה מחובר ללוח שבו מפסק מגן לזרם דלף )מפסק פחת( בין שהלוח קבוע ובין שהוא נייד..7 בעבודות אינסטלציה על הקבלן לשמור על רציפות הארקה ע"י גישור..8 על הקבלן לוודא שכל עובדיו שומרים על מרחקי בטיחות ממוליכים חיים חשופים בהתאם ל"תקנות הבטיחות בעבודה )עבודה בגובה(, התשס"ז- 007" או בהתאם לחוק.. החשמל..9 במידה ונדרשת עבודה במרחקים הקטנים מהאמור בסעיף.8 לעיל על הקבלן לבקש מנציג החברה לנתק את המוליכים ממקורות המתח. במקרה זה העבודה תתבצע תחת השגחה מתמדת של נציג החברה..0 במקומות בהם יש חשש להמצאות כבלים חשמליים ו/או קירבה מסוכנת למוליכים חיים לא יעבוד הקבלן אלא רק בהשגחתו המתמדת של נציג החברה, אשר יהיה נוכח במקום כל עת שמתבצעת העבודה.

22 עמוד מס'. נוכחותו של נציג החברה, כאמור לעיל, אינה גורעת מאחריותו של הקבלן לבטיחות העובדים והמתקנים, ועליו לאחוז בכל האמצעים לקיום תנאי הבטיחות הדרושים.. במהלך ביצוע העבודה, היה וניתקל הקבלן במתקן /כבלים חשמליים או כל דבר אחר, יפסיק הקבלן את ביצוע העבודה וידווח לנציג החברה, לצורך קבלת הנחיות להמשך העבודה. במקרה זה, החברה רשאית לבצע את העבודות או חלקן בכוחות עצמה או ע"י בא כוחה והקבלן ישתף פעולה ולא יבוא בשום דרישות כספיות בקשר לכך.. עבודה או תנועה בקרבת קווי חשמל או על מבני חדרי חשמל תתבצע כך שתימנע קירבה מסוכנת או התקרבות יתר למוליכים חיים או העמודים, לרבות ציודם, יסודותיהם או עוגניהם.. לא ישונו פני הקרקע בקרבת עמודי החשמל, יסודותיהם, עוגניהם או מתחת לתילי החשמל, אלא אם כן, אושר הדבר בכתב בידי החברה..5.7 עבודה בגובה במקרים שבהם מבוצעת עבודה המוגדרת כעבודה בגובה, עפ"י תקנות הבטיחות בעבודה )עבודה בגובה( התשס"ז- 007, ינקוט הקבלן באמצעי בטיחות כנדרש עפ"י התקנות. הקבלן מתחייב לבצע את העבודה בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה בגובה, וכן לא להעסיק עובד בעבודה בגובה שאין לו הסמכה ברת תוקף כנדרש עפ"י דין. הקבלן מתחייב להציג לנציג החברה הסמכות בנות תוקף של עובדיו המיועדים לעבודה בגובה, לפי דרישת נציג החברה. הקבלן מתחייב לבצע מעקב על תוקף הסמכת עובדיו לעבודה בגובה ולבצע הדרכות ריענון לעובדיו בהתאם לתקנות. עבודה בגלישה תבוצע במידה ונמצא שהיא השיטה ההכרחית והבטוחה לביצוע העבודה ולא קיים מתקן/מערכת קבועה לביצועה. אם הוחלט על ביצוע העבודה בשיטת גלישה, העבודה תבוצע בהתאם לתקנות הבטיחות לעבודה )עבודה בגובה(. 6. עבודה במקום מוקף במקרים שבהם מבוצעת עבודה במקום מוקף, כפי שמוגדר בפקודת הבטיחות בעבודה, התקנות שהותקנו על פיה והוראות הבטיחות של החברה - לפני ביצוע העבודה, על נציג הקבלן לקבל הדרכת בטיחות ייעודית לעבודה במקום מוקף. הקבלן ידריך את כל העובדים בעבודה במקום מוקף. לא יועסק עובד במקום מוקף ללא קבלת הדרכת בטיחות ייעודית. לא יתחיל הקבלן או מנהל העבודה/ראש הקבוצה מטעמו בעבודה במקום מוקף לפני קבלת אישור מנציג החברה. עבודה באש גלויה במקרים שבהם מבוצעות עבודות, כגון: חימום, חיתוך, ריתוך, השחזה וכל פעולה אחרת הגורמת להיווצרות ניצוצות או אש גלויה, על הקבלן לנקוט בכל האמצעים למניעת התפשטות האש/פיצוץ, לרבות קיום אמצעי כיבוי זמינים, הרחקה ו/או ניטרול של חומרים דליקים, חציצה וכדומה. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, על הקבלן לבצע את העבודות בהתאם ובכפוף להוראות בביצוע עבודות באש גלויה ע"י קבלנים של החברה. עבודה בחומ"ס וטיפול בפסולת מסוכנת וסילוקה בסעיף זה: חומר מסוכן )חומ"ס( כל חומר העלול לגרום נזק לאדם, לסביבה או לרכוש, בשל היותו בעל אחת מהתכונות הבאות: נפיץ, דליק, משתך )קורוסיבי(, מחמצן, רעיל, ריאקטיבי, רדיואקטיבי, גז דחוס וכו'. פסולת מסוכנת חומר מכל סוג, המכיל חומר מסוכן המסולק או המיועד לסילוק או שיש לסלקו על-פי קביעת המנהל הכללי של המשרד להגנת הסביבה במקרים של עבודה בחומרים מסוכנים, העבודה תבוצע ע"י הקבלן בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה ובכפוף להוראות גיליון הבטיחות, כהגדרתו בתקנות הבטיחות בעבודה )גיליון בטיחות, סיווג, אריזה, תיווי וסימון של אריזות(, התשנ"ח- 998,)להלן: "גיליון בטיחות"( של החומר. הקבלן יוודא כי עובדיו ו/או מי מטעמו המשתמשים בחומרים שונים במסגרת ביצוע העבודות, יפעלו בהתאם להוראות גיליונות הבטיחות של החומרים. 8. הקבלן ידווח לנציג החברה על כל חומ"ס שמוכנס לאתר של החברה לצורך קבלת אישור בכתב בטרם הכנסתם, וכן בטרם ביצוע פעולות באתר אשר בגינן עלול להיווצר חומ"ס. הקבלן מתחייב להעביר לנציג החברה גיליונות בטיחות של חומרים שבשימוש, טרם תחילת העבודה. הקבלן לא יכניס חומ"ס לאתרי החברה/תחה"כ ולא ישתמש בו ללא אישור ממונה הרעלים באתר/תחה"כ. 8. טיפול בחומ"ס או בפסולת מסוכנת ו/או פינויים מחצרים של החברה תבוצע ע"י הקבלן על פי כל דין, בהתאם לנהלי החברה והנחיות נציג החברה/ממונה בטיחות. 8. רכבי השינוע של החומ"ס /פסולת מסוכנת לסוגיהם השונים, יהיו בעלי כל הרישיונות וההיתרים הנדרשים על פי כל דין. 8.5 פינוי החומ"ס /פסולת מסוכנת לסוגיהם השונים יהיה לאתר מורשה )במידה ונדרש על פי כל דין(, ובגמר הפינוי על הקבלן להציג בפני נציג החברה את אישורי פינוי החומ"ס/הפסולת המסוכנת לאתר המורשה. 8.6 חל איסור על הקבלן לעשות שימוש בכל חומר שהוא, האסור לשימוש על פי כל דין, כגון: אסבסט.

23 עמוד מס' מינוי ממונה בטיחות 9. בכל מקרה שמספר עובדי הקבלן יעלה מעל 50 עובדים, הקבלן מתחייב למנות טרם ביצוע העבודות ממונה בטיחות בעל אישור כשירות, על פי תנאי והוראות תקנות ארגון הפיקוח על העבודה )ממונים על הבטיחות( התשנ"ו- 996 )להלן בסעיף זה: "התקנות"(. 9. הקבלן מתחייב להמציא למפקח העבודה האזורי מטעם משרד הכלכלה, על גבי טופס המיועד לכך, הודעה ובה שמו של ממונה הבטיחות, ולהעביר עותק מן ההודעה לנציג החברה. 9. ממונה הבטיחות מטעם הקבלן יפעל לקיומה של תכנית לניהול הבטיחות עבור הקבלן ויפעל בהתאם להוראות התקנות. 0. ממונה הבטיחות מטעם הקבלן יכין אחת לחודש דו"ח, בו יירשמו הפעולות בהן נקט להעלאת רמת הבטיחות ומניעת הסיכונים בעבודות, וכן כל דיווח נוסף שיידרש ע"י החברה בנושאי בטיחות וגיהות. הדיווח, כאמור לעיל יועבר עפ"י דרישה לנציג החברה.נוכחות מנהל עבודה /אחראי על קבוצת עובדים הקבלן מתחייב שמנהל עבודה/אחראי על קבוצת עובדים מטעמו, יהיה נוכח באתר העבודה כמתחייב ע"פ כל דין ו/או הנחיות מפקח עבודה אזורי, בכל זמן ביצוע עבודה של עובדיו ויהיה בעל כל הסמכה נדרשת לביצוע העבודות. הפסקת עבודה בגין חריגה מהוראות בטיחות. באתר עבודה בו נמצאו ליקויים בטיחותיים חמורים, נתונה הסמכות לנציג החברה ו/או ממונה הבטיחות, להפסיק באופן מיידי את ביצוע העבודה, בין היתר במקרים הבאים:.. במקרים בהם נראה לנציג החברה/ ממונה על הבטיחות בעבודה, כי בשטח יש ליקויים בטיחותיים חמורים ואי הפסקה מיידית של העבודה באתר, עלולה לגרום לתאונה... באתר קיימים מפגעים בטיחותיים חמורים ונציג הקבלן או מי מטעמו אינם פועלים מיידית ובאופן הראוי לשיפור מצב הבטיחות באתר... אי מלוי הנחיות בטיחות או הוראה מהוראות נספח זה.. באתר העבודה בו הופסקה העבודה, תחודש העבודה רק לאחר תיקון המצב וקבלת דווח בכתב מנציג הקבלן על תיקון הליקויים שבגינם הופסקה העבודה.. כל המשמעויות הנובעות מהפסקת העבודה כאמור לעיל, יחולו על הקבלן.. חקירה ודיווח אירועי בטיחות. הקבלן ידווח באופן מיידי בכתב על כל מקרה של תאונה בגינה נגרם נזק גופני לעובד ו/או לצד ג' ו/או לרכוש או מקרה של "כמעט תאונה" )להלן: "אירוע בטיחותי"( לנציג החברה ולרשויות השונות כמתחייב עפ"י כל דין.. כל אירוע בטיחותי ייחקר וייבדק ע"י הקבלן ו/או גורמים מטעמו לבחינת הגורמים שהביאו להתרחשות האירוע ולצורך הסקת מסקנות ונקיטת צעדים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.. כל חקירת אירוע בטיחות תסוכם ותתועד בדו"ח כתוב אשר יועבר לנציג החברה/ ממונה הבטיחות.. כל מידע לגורם חוץ בדבר מהלך החקירה, מסקנות, תוצאות וכיו"ב, יועבר אך ורק על - ידי גורמים המוסמכים מטעם החברה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, ככל שהחברה תבדוק באופן עצמאי את האירוע הבטיחותי, הקבלן ישתף פעולה עם החברה ככל שיידרש לצורך ביצוע הבדיקה. מכירת טובין במקרים של מכירת טובין, החברה אינה מבצעת בדיקות ו/או אחראית לבטיחות הפריטים שנמכרים על ידה, על הקבלן מוטלת האחריות לבדוק את תקינותם.. אספקת טובין במקרים של אספקת טובין ע"י הקבלן לחברה, יספק הקבלן טובין בהתאם ובכפוף להוראות תקנת הבטיחות בעבודה מכירה והשכרה של מכונות, מתקנים וציוד התשס"א- 00 ובכפוף לכל דין. מהירות נסיעה באתרי חברה מהירות נסיעה באתרי חברה בהתאם לשילוט המותקן באתר. בהעדר שילוט, המהירות המירבית באתר תהיה 0 קמ"ש. מתן עזרה ראשונה הקבלן יחזיק באתר העבודות ערכת עזרה ראשונה וכל ציוד רפואי אחר אשר נדרש לפי מהות העבודה וידאג למתן שירותי טיפול רפואי ועזרה ראשונה לעובדיו על פי הצורך ובהתאם להוראות כל דין. במקרה שבמהלך ביצוע העבודה ו/או מתן שירות יש צורך לפנות את אחד מעובדי הקבלן לקבלת שירותים רפואיים באמצעות אמבולנס, יצרף הקבלן עובד מעובדיו שילווה ויישאר לצד העובד המפונה עד לאשפוזו, או עד בואו של בן משפחה/קרוב, או עד לשחרורו. משמעת והטלת קנסות בגין חריגה מהוראות הבטיחות 7. אי קיום הוראה מהוראות נספח זה ייחשב הפרה יסודית של החוזה. 7. מבלי לגרוע מזכותה של החברה לקבלת פיצוי לפי ההסכם ו/או לפי כל דין, במקרה שבו הפר הקבלן את אחת מהוראות נספח זה, ולאחר שקיבל התראה מאת נציג החברה/ממונה הבטיחות, ישלם הקבלן לחברה פיצוי מוסכם וקבוע מראש ע"ס,000 ב גין כל הפרה כאמור לעיל. קבלן שנקנס והפר שוב אחת מהוראות נספח זה ישלם לחברה על כל הפרה נוספת פיצוי מוסכם מראש ע"ס. 5, סכום הפיצוי המוסכם יהיה צמוד למדד המחירים לצרכן ויגדל בשיעור עליית המדד בין החודש הבסיסי בו אמורה הייתה להסתיים העבודה לבין החודש בו הסתיימה העבודה בפועל.

24 עמוד מס' 7. החברה תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לנכות את סכום הפיצוי המוסכם מכל סכום שיגיע לקבלן בכל עת או לגבותו מהקבלן בכל דרך אחרת, לרבות באמצעות קיזוז או חילוט ערבויות. תשלום הפיצויים, ניכויים או גבייתם אינם פוטרים את הקבלן מהתחייבותו להשלים את בצוע העבודות או מכל התחייבות אחרת לפי ההסכם. 8. הצהרת הקבלן אני הח"מ מצהיר בזאת, כי קראתי והבנתי את תוכן נספח הבטיחות וכי אני מתחייב לעבוד על פיו ועפ"י הוראות כל דין. חתימת הקבלן שם הקבלן תאריך

25 עמוד מס' 5 נספח מס' טופס רישום הדרכה תקופתית בנושאי בטיחות לעובדי קבלן סימוכין: תקנות ארגון הפיקוח על העבודה )מסירת מידע והדרכת עובדים(-התשנ"ט 999, להלן פרטי ההדרכה שבוצעה בתאריך בין השעות שם הקבלן שם מנהל העבודה/אחראי על צוות העובדים מטעם הקבלן שם נותן ההדרכה נושאי הדרכת הבטיחות: פרטי העובדים שקיבלו הדרכה והצהרתם: בחתימתי זו הנני מאשר שקיבלתי את הדרכת הבטיחות, הבנתי את כל הסיכונים הכרוכים בעבודה ואפעל על פיה בהתאם. מס' שם פרטי ושם משפחה מס' תעודת זהות שפת ההדרכה חתימת העובד העתקים: מפקח מטעם המחלקה הממונה ממונה הבטיחות מנהל האתר חתימת נותן ההדרכה

26 עמוד מס' 6 חברת החשמל לישראל בע מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש סעיף אחריות וביטוח - עבודות קטנות הקבלן ישא באחריות מלאה ובלעדית לכל נזק או הפסד ממין כלשהו שייגרמו לעצמו, למי הבא מטעמו, לחברה או לכל צד שלישי, בגין ההסכם, בקשר אליו או הנובע ממנו מסיבה כלשהי. מבלי לגרוע מאחריותו, הקבלן מתחייב לבטח, על חשבונו בלבד, לטובתו ולטובת החברה, בחברת ביטוח בעלת מוניטין, את חבויותיו, הן על פי כל דין והן על פי הוראות הסכם זה. הקבלן מתחייב כי לכל תקופת ההסכם תהיינה ברשותו פוליסות ביטוח בהתאם לנדרש בסעיף זה. הקבלן מתחייב כי פוליסות הביטוח שתירכשנה על-ידו תכלולנה את התנאים שלהלן, כמפורט בנספח הביטוח:. החברה תיכלל בשם המבוטח.. סעיף בדבר אחריות צולבת.. סעיף בדבר ויתור של חברת הביטוח על זכות התיחלוף כנגד החברה, למעט מי שגרם לנזק בזדון.. סעיף לפיו מתחייבת חברת הביטוח להודיע לחברה על כוונתה לבטל פוליסות הביטוח או לבצע שינוי מהותי לרעה בתנאי הפוליסות לפחות 0 יום לפני שביטול או שינוי כזה ייכנס לתוקפו. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מתחייב הקבלן לרכוש, בין היתר, פוליסות הביטוח שלהלן:. ביטוח אחריות מעבידים בגבולות אחריות מינימליים של,500,000 דולר ארה"ב לעובד ו- $ 5,000,000 דולר ארה"ב לתקופת הביטוח.. ביטוח אחריות כלפי צד שלישי כללי בגבולות אחריות מינימליים של 500,000 דולר ארה"ב לאירוע ולתקופת הביטוח.. ביטוח ציוד הקבלן המשמש לביצוע העבודות במלוא ערכו הריאלי, אם רלבנטי. ביטוחי הקבלן יכללו תנאי מפורש לפיו הינם קודמים לכל ביטוח הנערך על ידי החברה וכי המבטח מוותר על כל דרישה להשתתפות ביטוחי החברה. הקבלן מתחייב להציג לחברה את "נספח הביטוח - תוספת לפוליסות" כשהוא חתום ע"י חברת הביטוח שלו והעתקים מפוליסות הביטוח לפני חתימת החברה על ההסכם. החברה רשאית לבדוק את פוליסות הביטוח שיומצאו על ידי הקבלן כאמור לעיל, והקבלן מתחייב לבצע כל שינוי או תיקון שיידרש על מנת להתאימן לנדרש על פי ההסכם. הקבלן מצהיר כי זכות הביקורת של החברה ביחס לפוליסות הביטוח וזכותה להורות על תיקונן כאמור לעיל, אינה מטילה על החברה או מי מטעמה כל חובה וכל אחריות שהיא בכל הקשור לפוליסות הביטוח, טיבן או היקפן, ואין בה כדי לגרוע מכל חבות שהיא המוטלת על הקבלן על פי הסכם זה או על פי כל דין. הקבלן מתחייב כי הוראות סעיף זה יחולו גם על הקבלנים אשר יועסקו על ידו בקשר להסכם.

27 עמוד מס' 7 חברת החשמל לישראל בע מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש נספח ביטוח - תוספת לפוליסות המהווה חלק בלתי נפרד מהפוליסות המפורטות להלן אנו )להלן "חברת הביטוח"( מאשרים כי ערכנו פוליסות ביטוח על שם )המבוטח הקבלן( לתקופה. כמו כן הרינו לאשר כי הפוליסות כוללות תנאי הכיסוי כמפורט להלן )נא לסמן X בסוגריים המתאימים(: [ [ [ [ [ [ [ [ מספר פוליסה -. פוליסת ביטוח חבות מעבידים א. כוללת את חברת החשמל כמבוטח נוסף בגין חבותה כלפי מי מעובדי הקבלן... )מינימום )$,500,000 - ב. גבולות אחריות לעובד )מינימום $( 5,000,000 - ג. גבולות אחריות לתקופת הביטוח ] ] ] ] ] ] ] ] מספר פוליסה -. פוליסת ביטוח אחריות צד ג' א. כוללת את חברת החשמל כמבוטח נוסף בגין אחריותה למעשי ו/או מחדלי הקבלן... [ ב. קיים סעיף אחריות צולבת...[ )מינימום )$ 500,000 - ג. גבולות אחריות לאירוע )מינימום $( 500,000 - ד. גבולות אחריות לתקופת הביטוח מספר פוליסה -. פוליסת ביטוח ציוד הקבלן - א. גבולות אחריות לאירוע ב. כוללת ויתור על תיחלוף נגד חברת החשמל למעט מי שגרם לנזק בזדון... הפוליסות דלעיל כוללות:. סעיף לפיו מתחייבת חברת הביטוח להודיע לחברה על כוונתה לבטל פוליסות הביטוח או לבצע שינוי מהותי לרעה בתנאי הפוליסות לפחות 0 יום לפני שביטול או שינוי כזה ייכנס לתוקפו.. סעיף לפיו הפוליסות הינם קודמות לכל ביטוח הנערך על ידי חברת החשמל וכי חברת הביטוח מוותרת על כל דרישה להשתתפות ביטוחי חברת החשמל. הערות: ולראיה באנו על החתום חתימת חברת הביטוח שם המאשר ותפקידו תאריך

28 עמוד מס' 8 בתנאים אלה: "החברה " "הקונה" "הממכר" "החוזה" תנאים כלליים חברת החשמל לישראל בע"מ. האדם שהצעתו נתקבלה על ידי החברה. הטובין לגביהם נתקבלה הצעת הקונה על ידי החברה. תנאי החברה במכתב בקשתה להגשת הצעות לקניית טובין. הצעת הקונה כפי שנתקבלה על ידי החברה ותנאים כללים אלה המציע אינו רשאי לבטל את הצעתו תוך תקופה של חודשים מתאריך האחרון שנקבע להגשת הצעות כך שתוך תקופה זו תהיה הצעתו שרירה וקיימת וניתנת להתקבל על ידי החברה.. אין הקונה רשאי להעביר את זכויותיו וחובותיו כלפי החברה לאחר, אלא אם כן הסכימה לכך, החברה בכתב מראש.. העירבון שהומצא לחברה יחד עם ההצעה יוחזר לקונה לאחר שמילא את התחייבויותיו לשביעות רצונה של החברה ואם לא מילא הקונה אחרי תנאי מתנאי החוזה או הפר אותם. יחולט העירבון לחברה מבלי שהדבר יפגע בזכויותיה האחרות של החברה, והקונה לא יהיה רשאי לדרוש מהחברה החזרת העירבון או כל חלק ממנו. 5. הקונה ישלם מחיר הממכר במזומנים תוך שבוע ימים מיום הודעת החברה על קבלת הצעתו, אם לא נקבע במפורש מועד אחר בחוזה., אולם לא יאוחר מיום הוצאת הממכר ממקום אחסנתו. 6. כפוף לאמור בסעיף 5 דלעיל על הקונה להוציא את הממכר ממקום אחסנתו תוך 0 ימים עבודה מיום הודעת החברה על קבלת הצעתו אם לא נקבע במפורש מועד אחר בחוזה. הוצאת הממכר ממקום אחסנתו כוללת עבודות פירוק, העמסה, הובלה ושקילה, תבוצע על ידי הקונה בכח-אדם, כלי עבודה וכלי רכב שלו, על חשבונו ועל אחריותו בלבד, לפי הסדר שיקבע על ידי החברה. מיד עם הוצאת הממכר ממקום אחסנתו, על הקונה להרחיק משטח הממכר כל פסולת ושיירי הממכר. 7. את הוצאת הממכר יבצע הקונה מבלי לגרום להפרעות בעבודה הרגילה של החברה. אם הקונה לא יוציא את הממכר במועד כנקוב לעיל, הוא יהיה חייב לשלם לחברה דמי אחסנה בעד אחסנת הממכר לאחר המועד הנ"ל בשיעור שנקבע בפרק "הערות ופרטים נוספים". 8. כמויות הטובין, כפי שצוינו, אינן קבועות אלא רק לפי הערכת החברה: אם יתברר בזמן הוצאת הממכר ממקום אחסנתו, כי כמות הממכר למעשה גדולה או קטנה מזו שצוינה בחוזה, יוגדל או יוקטן, לפי המקרה, מחיר הממכר בשיעור ההגדלה או ההקטנה של כמות הממכר, והמחיר המתוקן כנ"ל ישולם כאמור בסעיף 5 דלעיל. 9. שקילה, ספירה או מדידה של הממכר, הכל לפי העניין, יבוצעו במכשירים כשרים על פי החוק בנוכחותו של בא-כח החברה. 0. הממכר נמכר במצב כמו שהוא ובמקום בו הוא נמצא: החברה אינה אחראית, אינה ערבה ואינה נותנת כל הבטחה, במפורש או באופן כללי, לאיכות, לתיאור, לשימוש, או לכל תכונה אחרת של הממכר. בין אם הם גלויים ובין אם הם סמויים: הקונה מוותר מראש על כל ברירה חוקית או כל טענה אחרת בקשר לכך.

29 עמוד מס' 9 הממכר כולל רק אותם הטובין המפורטים במכרז ולא נכללים בו טובין ממין או מסוג אחרים שיימצאו יחד עם הממכר או בקרבת מקום בשעת הוצאת הממכר ממקום אחסנתו.. לא שילם הקונה את מחיר הממכר בשלמותו או לא הוציא את הממכר ממקום אחסנתו, ואלה במועדים הנקובים בחוזה, תהא החברה רשאית, מבלי שהדבר יפגע בזכויותיה האחרות של החברה, לבטל את החוזה ולמכור את הממכר לכל קונה אחר ובכל מחיר כפי שייראה לחברה, או לנהוג לגבי הממכר בכל דרך אחרת, כולל הסרתו כמקום האחסנה או השכרתו, מבלי שתשא באחריות כל שהיא לגבי הקונה.. כל אימת שהקונה יפר תנאי אחד מתנאי החוזה או לא ימלא אחריהם וכתוצאה מכך ייגרם לחברה נזק או הפסד כל שהם, תהא החברה רשאית לתבוע מהקונה את הסבת הנזק או ההפסד במלואם ולגבות את סכום הנזק או ההפסד מכספים שהקונה שילם על חשבון המחיר או אשר נמצאים בידי החברה לזכות הקונה או לנכותו בכל דרך אחרת.. הקונה יהיה אחראי לאבדן, לנזק, להפסד או לפגיעה העלולים להיגרם לאדם או לרכוש כלשהם, ובכלל זה לקונה עצמו, לרכושו ו/ או לרכוש החברה, מסיבה כל שהיא, בקשר עם הטיפול או השימוש בממכר, כשהוא עודנו בתחום החצרות של החברה. ועל הקונה לנקוט באמצעים מעשיים למניעת אבדן, נזק, הפסד או פגיעה כנ"ל, כולל אמצעים שיורה עליהם הממונה על הבטיחות מטעם החברה. הקונה משחרר את החברה במפורש בכל אחריות לאבדן, לנזק, להפסד או לפגיעה כנ"ל ומתחייב לפצות את החברה בגין כל תביעות נגדה או עובדיה בקשר לנ"ל.. הקונה יהיה אחראי לאבדן, לנזק, להפסד או לפגיעה העלולים להיגרם לאדם או לרכוש כלשהם, ובכלל זה לקונה עצמו, לרכושו ו/ או לרכוש החברה, מסיבה כל שהיא, בקשר עם הטיפול או השימוש בממכר, כשהוא עודנו בתחום החצרות של החברה. ועל הקונה לנקוט באמצעים מעשיים למניעת אבדן, נזק, הפסד או פגיעה כנ"ל, כולל אמצעים שיורה עליהם הממונה על הבטיחות מטעם החברה. הקונה משחרר את החברה במפורש בכל אחריות לאבדן, לנזק, להפסד או לפגיעה כנ"ל ומתחייב לפצות את החברה בגין כל תביעות נגדה או עובדיה בקשר לנ"ל. 5. שום ויתור, הימנעות מפעולה או מתן ארכה מצד החברה לא ייחשבו כוויתור על זכויותיה של החברה ולא ישמשו מניעה לתביעה או לטענות אלא אם כן ויתרה החברה על כך במפורש. 6. לא יהא צורך בהתראות נוטריוניות או הודעות רשמיות אחרות בכל הנוגע לכל הפרה או אי מלוי תנאי כל שהוא של החוזה או מנובע ממנו.

30 עמוד מס' 0 נספח הצהרת המציע בעניין שימוש בטובין הנמכרים לייעודם המקורי אני, הח"מ, משמש כ- מנכ"ל/מנהל שיווק/היועץ המשפטי של חברת )להלן:" המציע"(. מתוקף תפקידי הנ"ל הנני מוסמך לתת הצהרה זו בשם המציע.. הצהרה זו באה לתמוך בהצעה אשר הוגשה על ידי המציע במסגרת מכרז חברת החשמל שמספרו למכירת )להלן: "הטובין"(... הנני מצהיר בזאת, כי השימוש בטובין יהיה בהתאם לייעודם המקורי בלבד. אני מודע לכך שבכל מקרה חברת החשמל אינה נושאת באחריות לנזק מכל מין וסוג שייגרם עקב, במהלך ובקשר לשימוש ו/או לאופן השימוש בטובין על ידי המציע וכי המציע ישא באחריות הבלעדית.. תאריך שם מלא חתימה

31 עמוד מס' נספח מס' נספח סביבתי למכירת גרוטאות מתכת ללא חומרים מסוכנים. תנאים מוקדמים. הקונה המציע, קבלני המשנה שלו והחברות אותן הוא מייצג יהיו בעלי כל ההיתרים הדרושים עפ"י דין בנוגע לעיסוק בגרוטאות מתכת, לרבות, בתחום: אחסנה, עיבוד, הובלה, לרבות עפ"י הוראות: חוק רישוי עסקים, התשכ"ח 968, והתקנות מכחו. חוק שירותי הובלה, התש"ס 000, והתקנות מכחו. על המציע יצרף להצעתו:..... רישיון מוביל להובלה בשכר. רישיון עסק על פי כל דין העונה לדרישות נושא ההתקשרות, לרבות התנאים של המשרד להגנת הסביבה ברישיון. מפעל המיחזור/הגריטה לגרוטאות המתכת הינו בעל ההיתרים, האישורים והרישיונות הבאים שעל המציע להגיש עם הצעתו:....5 רישיון עסק על פי כל דין העונה לדרישות נושא ההתקשרות, לרבות התנאים של המשרד להגנת הסביבה ברישיון. במידה והמציע מתכוון להעסיק קבלני משנה, הינו נדרש לצרף להצעתו את כל המסמכים המעידים על עמידתו של קבלן המשנה בדרישות המכרז כאמור לעיל, כל אחד בתחומו. יש למלא את הטבלה המצורפת בנספח מס' הדרישה לקיומם של רישיונות והיתרים תיבחן, בין היתר, לאור תקנות הפטור או הנחיות רגולטוריות רלוונטיות לתחום פעילותו של המציע. ככל שפעילות המציע הינה בהיקף או בסוג שנותן לו פטור מרישיונות והיתרים עפ"י דין כאמור לעיל, הרי שלא יהא מחויב מעמידה בתנאי זה

32 עמוד מס' תנאים חוזיים באחריות הזוכה במכרז להחזיק בכל תקופת ההתקשרות, בכל הרשיונות וההיתרים עפ"י דין לרבות בתחום: לעיסוק בגרוטאות מתכת לרבות, בתחום : אחסנה, עיבוד, הובלה, לרבות עפ"י הוראות: - חוק רישוי עסקים, התשכ"ח 968, והתקנות מכחו. - חוק שירותי הובלה, התש"ס 000, והתקנות מכחו. במהלך תקופת ההתקשרות הזוכה במכרז רשאי להעסיק קבלני משנה אשר ברשותם ההיתרים והרישיונות הנדרשים לצורך מילוי התחייבויותיו ע"פ המכרז ובלבד שברשות קבלני המשנה ההיתרים והרישיונות הנדרשים ע"פ דין לצורך פעילותם נשוא החוזה, כל אחד בתחומו. על הזוכה במכרז להודיע לחח"י על ביטול או אי חידוש של כל אחד רישיונות העסק ורישיונות המוביל, מייד עם היוודע לו הדבר. לחח"י שמורה הזכות להפסיק את ההתקשרות עם הקונה הזוכה במכרז במידה ורישיון העסק, או רישיון המוביל או של הקונה או מי מטעמו, בוטל או שלא חודש ע"י הרשויות הרלוונטיות. חח"י תהה רשאית לערוך ביקורות ולדרוש המצאת מסמכים כל אורך תקופת ההתקשרות. יעד פינוי של גרוטאות המתכת 5.. המציע מתחייב לפנות את גרוטאות המתכת אך ורק לאתר מיחזור/גריטה המאושר ע"י המשרד להגנת הסביבה. 5.. המציע מתחייב לספק למנהל המחסן ממנו פונו גרוטאות המתכת תעודת משלוח או חשבונית חתומה ע"י אתר המיחזור המאושר. 5.. המציע יישא באחריות מלאה ובלעדית בנזיקין בגין נזק או הפסד כלשהו מסילוק שלא כדין לרבות אירוע בשינוע או תביעה משפטית ולא תעמוד לו זכות שיפוי כנגד חברת החשמל. 5.. אי העברת התעודות כנדרש ו/או הוכחת סילוק גרוטאות המתכת לאתר שהינו מורשה ע"י המשרד להגנת הסביבה, יהווה הפרה מהותית של תנאי החוזה על ידי הקונה, ותקנה לחח"י את כל התרופות המשפטיות הקיימות הדרישה לקיומם של רישיונות והיתרים תיבחן, בין היתר, לאור תקנות הפטור או הנחיות רגולטוריות רלוונטיות לתחום פעילותו של המציע. ככל שפעילות המציע הינה בהיקף או בסוג שנותן לו פטור מרישיונות והיתרים עפ"י דין כאמור לעיל, הרי שלא יהא מחויב מעמידה בתנאי זה

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

Safety

Safety עמוד 1 מתוך 11 עמודים 1. כללי קבלנים, המועסקים ע"י העירייה אמורים להיות מודעים להשלכות של מעשיהם בשטח הרשות ולהכיר את הסיכונים המיוחדים הכרוכים במקום בו הם עובדים או חולפים. בעת העסקת קבלנים בשטח הרשות,

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

בקשה לקבלת הצעות מחיר

בקשה לקבלת הצעות מחיר ה" קול קורא להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 )להלן: "העירייה"( מזמינה בזאת מציעים, העומדים בתנאים המפורטים להלן, להציע הצעות להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 להלן: "המציע" ו- שירות" בהתאמה(. את תנאי

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

חוזה שנערך ונחתם בבאר-שבע ביום בין: אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שכתובתה: ת.ד. 653 באר שבע )להלן: "האוניברסיטה"( לבין: ח.פ/ ת.ז. שכתובתה: )להלן: "ה

חוזה שנערך ונחתם בבאר-שבע ביום בין: אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שכתובתה: ת.ד. 653 באר שבע )להלן: האוניברסיטה( לבין: ח.פ/ ת.ז. שכתובתה: )להלן: ה חוזה שנערך ונחתם בבאר-שבע ביום בין: אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שכתובתה: ת.ד. 653 באר שבע 84105 )להלן: "האוניברסיטה"( לבין: ח.פ/ ת.ז. שכתובתה: )להלן: "הספק"( מצד אחד; מצד שני; הואיל: והואיל: והאוניברסיטה

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

בקשה לקבלת הצעת מחיר דרישות כל דין כולל ביטוח

בקשה לקבלת הצעת מחיר דרישות כל דין כולל ביטוח בקשה לקבלת הצעת מחיר לביצוע סקר והפקת דוח התאמה לדרישות רלוונטיות על פי דין בתחום הבטיחות והגיהות התעסוקתית בפעילויות מכון התקנים הישראלי (מת"י) כללי 1.1.מכון התקנים החליט להפיק דוח התאמה לדרישות רלוונטיות

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

נוהל בטיחות במדידה עם מגר

נוהל בטיחות במדידה עם מגר נוהל בטיחות במדידה עם מגר מאת: ד"ר אלכס טורצקי סמל חברה/מפעל מקצועות ועיסוקים: שם הנוהל: חשמלאים, מנהלים, אחראים נהלי נוהל בטיחות במדידה עם מגר בטיחות בתחום עבודות חשמל עמוד 1 מתוך 6 תאריך : נוהל מס':

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63>

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63> מדינת ישראל רשות האוכלוסין וההגירה טופס בקשה לשינוי/החלפת בעל מניות/מנכ"ל בתאגיד בעל היתרים לשמש כקבלן כוח אדם מורשה להעסקת עובדים זרים בענף הבניין לשנת 2013 לפי סעיף 10 לחוק העסקת עובדים על ידי קבלני

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint סכנות התחשמלות והגנה בשיטת זינה צפה בטיחות במתקני חשמל השפעות זרם חשמלי העובר בגוף האדם אמצעי הגנה בסיסי כנגד חשמול הנו בידוד חשמלי במקרה של נזק לבידוד עלול להופיע מתח על הגוף או המעטה המתכתי קצר לגוף

קרא עוד

rr

rr / המוסד לביטוח ומי מינהל הגמות תביעה לתשלום מענק לחייל משוחרר שעבד ב"עבודה מועדפת (כולל שירות ומי) נדרשת" חובה לצרף לטופס זה צילום תעודת השחרור מצה"ל, או מסמך אחר מן הצבא המעיד על תאריך שחרור משירות חובה.

קרא עוד

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז שלובים גב ההר יוני 2017 1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017 2 מסמכי ההצעה המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז מסמך א' מסמך ב' מסמך ג' שם המסמך הוראות

קרא עוד

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכ"ל)

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכל) 1 לוגו + סלוגן CMYK כללי רכבת ישראל מפעילה את מערך האיכות כ מניהולם השוטף של פרויקטים מטעמה ופרויקטים המבוצעים עלידי חברות תשתית חיצוניות עבור רכבת ישראל, על מנת להבטיח את איכות התכנון, הביצוע והתחזוקה

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חלצ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חלצ( )להלן: המכון ו/או המזמין( מבקשת מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת לקבל הצעות לביצוע עבודות קבלניות לשיפוץ משרדים בבניין

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

חוזה - סופי

חוזה - סופי ה" חוזה מס' שנערך ונחתם ב ביום לחודש שנת רכבת ישראל בע"מ ח.פ. 25-663400-4 מבניין הנהלת הרכבת, דרכי משה 3, לוד )להלן: "הרכבת"( )להלן: "הספק"( בין לבין מצד אחד; מצד שני; והואיל: והואיל: והואיל: והואיל: והואיל:

קרא עוד

17 July 2013

17 July 2013 הבהרה בנוגע להעסקת מבקשי מקלט )המכונים גם "מסתננים"( נובמבר 2016 הרינו להבהיר כי על-פי ההתחייבות שמסר משרד הפנים לבג"ץ )בג"ץ 6312/10(, לא ייאכף איסור על העסקת מבקשי מקלט האוחזים באשרה בתוקף )ראו פירוט

קרא עוד

הסכם שכ"ט -טיוטה 1

הסכם שכט -טיוטה 1 הסכם שכר טרחה לייצוג משפטי שקיבל תוקף בתל אביב ביום לחודש שנת 1024 ת.ז. ת.ז )יקראו להלן: "השותף" או "המזמין"( מרחוב לבין: גדעון פישר ושות', משרד עורכי דין ונוטריון ממרכז עזריאלי, בניין משולש, תל אביב )להלן:

קרא עוד

מכרז לשדרוג מדרכות וחניות

מכרז לשדרוג מדרכות וחניות חוברת מס' 1 מכרז מס' מ/ 7/2016 )"מכרז אומדן"( בית ספר לחינוך מיוחד "אורים"-אילת מאי 2016 - 1 - החברה הכלכלית לאילת )חכ"א( בע"מ מכרז מס' מ/ 7/2016 הקמת בית ספר לחינוך מיוחד "אורים"-אילת )"מכרז אומדן"( תוכן

קרא עוד

תקנות ביטול עסקה _ nevo_

תקנות ביטול עסקה _ nevo_ משפט פרטי וכלכלה מסחר הגנת הצרכן משפט פרטי וכלכלה חיובים מכר תוכן ענינים סעיף 1 סעיף סעיף סעיף סעיף 5 סעיף 6 סעיף 7 סעיף 8 סעיף 9 הגדרות ביטול עסקה החזרת התמורה אופן החזרת התמורה דמי ביטול הגבלת זכות הביטול

קרא עוד

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו )להלן - החוק(, ול

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשעב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשלו )להלן - החוק(, ול תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב- 2011 1 בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו- 1976 )להלן - החוק(, ולעניין תקנה 11 באישור שר האוצר לפי סעיף 39 ב לחוק יסודות

קרא עוד

תעריפים ונהלים לעבודות תכנון במערכת הביטחון חלק 2 תעריפים מדינת ישראל פרק 2.21 א' תעריף מתכננים ויועצים לפי ש"ע משרד הבטחון כללי : התעריפים המפורטים ל

תעריפים ונהלים לעבודות תכנון במערכת הביטחון חלק 2 תעריפים מדינת ישראל פרק 2.21 א' תעריף מתכננים ויועצים לפי שע משרד הבטחון כללי : התעריפים המפורטים ל כללי : התעריפים המפורטים להלן, הם תעריפים מרביים. התעריפים נקבעו ע"י חשב משהב"ט - עמודה )A(. השימוש בתעריפי השעה המפורטים עבור מתכננים / יועצים יהיה על בסיס הקריטריונים וההנחיות המפורטים להלן. התעריפים

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

מכרז פומבי מס' 3433/2018 לבחירת קבלן ראשי לשיפוץ וביצוע עבודות התאמה במתחם ההסעדה בבניין טרובוביץ הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן הזמנה להציע הצעות ר ק ע: א

מכרז פומבי מס' 3433/2018 לבחירת קבלן ראשי לשיפוץ וביצוע עבודות התאמה במתחם ההסעדה בבניין טרובוביץ הפקולטה למשפטים עש בוכמן הזמנה להציע הצעות ר ק ע: א מכרז פומבי מס' 3433/2018 לבחירת קבלן ראשי לשיפוץ וביצוע עבודות התאמה במתחם ההסעדה בבניין הזמנה להציע הצעות ר ק ע: אוניברסיטת תל אביב )להלן: "האוניברסיטה" ו/או "המזמינה"( שהינה מוסד להשכלה גבוהה, על פי

קרא עוד

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט טופס זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד שם הסוכן... מס' סוכן... שם מפקח... מס' מפקח... א. פרטי המועמדים לביטוח יש לענות על כל השאלות תשובות ברורות ומלאות המועמד

קרא עוד

נוסח סופי עמוד 1 מתוך 11 עסקי - שמור הסכם שכירות בלתי מוגנת הסכם מס שנערך ונחתם ביום בחודש בין: חברת החשמל לישראל בע"מ ח.צ שכתובתה ל

נוסח סופי עמוד 1 מתוך 11 עסקי - שמור הסכם שכירות בלתי מוגנת הסכם מס שנערך ונחתם ביום בחודש בין: חברת החשמל לישראל בעמ ח.צ שכתובתה ל 1 מתוך 11 עסקי שמור הסכם שכירות בלתי מוגנת הסכם מס. 0215 שנערך ונחתם ביום בחודש בין: חברת החשמל לישראל בע"מ ח.צ 502222000 שכתובתה לצורך הסכם זה הינה במינהל נכסים ורישוי ארצי בנין המה"ר רח' נתיב האור 1

קרא עוד

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית קבוצה. צילום ת.ז. כולל ספח חתום "נאמן למקור" *** ע"י

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

ביעור חומר ארכיוני

ביעור חומר ארכיוני 1 1. מ ט ר ה: מטרת הוראה זו לקבוע סדרים והנחיות לביעור חומר ארכיוני נטול כל ערך. 2. ה ג ד ר ו ת: בהוראה זו: "חומר ארכיוני" כל מכתב, מסמך, כרטסת, דיאגרמה, תרשים, מפה, תצלום, תוית, תיק, תקליט, סרט וכיו"ב,

קרא עוד

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית מכרז פומבי מס' 90/39-17 לניהול ותפעול של בית קפה חלבי פרוטוקול כנס מציעים מיום 4.4.2017 ומכתב הבהרה רצ"ב פרוטוקול כנס המציעים בדבר המכרז שבנדון, אשר התקיים ביום 4.4.2017 וכן, תשובות הבהרה שנתקבלו בידי

קרא עוד

Microsoft Word - moniot.doc

Microsoft Word - moniot.doc הסכם שנערך ונחתם ב ביום לחודש 2012 בין: המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט בע"מ (להלן: "המכללה") מצד אחד, ח.פ. לבין: (להלן: "החברה") מצד שני, הואיל והואיל והואיל והואיל והחברה הינה חברה

קרא עוד

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשעא בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמא )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א- 2010 בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 1 )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקשורת, שר התיירות, שר התחבורה, שר הבריאות, שר החינוך,

קרא עוד

פנייה תחרותית להספקת שירותי רואה חשבון - תשע 14 מעודכן

פנייה תחרותית להספקת שירותי רואה חשבון - תשע 14 מעודכן מכרז פומבי לשירותי יעוץ משפטי עבור המכללה האקדמית בית ברל תשע"ז 1 אין להעתיק, לשכתב, לצלם או לשלוח מסמך זה או חלקים ממנו מבלי לקבל אישור בכתב מהמכללה האקדמית בית-ברל. המידע המופיע במסמך זה הנו רכושו הבלעדי

קרא עוד

תקנון Switc h To Mac 2019

תקנון Switc h To Mac 2019 5.3.19 תקנון Mac Switch to עם istore לשנת 2019 1. הגדרות סער טכנולוגיות (ז.ח) בע מ ח.פ 514632561 (להלן: ("istore" מקיימת תוכנית מכירות תחת השם Mac Switch to ואשר תנאי ההשתפות בו מפורטים בתקנון זה (להלן:

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

1-1

1-1 1-1 2 ביקורת חשבונות שעור 31- ביקורת מסים התאמות חשבונאיות של יתרות ותביעות ממוסדות ורשויות תקן ביקורת 48 "אישורים חיצוניים" )בעיקר סעיף (. 6 אתיקה במסים תדריך הלשכה לרואי חשבון בדבר "כללי ההתנהגות מקצועית

קרא עוד

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו 3.0.8 אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 7/08 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשובות לשאלות הבהרה מס' מובהר כי כל שלא תוקן ו/או שונה במפורש

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc)

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc) אחוזות החוף בע"ממ מכרז מס''ס 8/2010 18/10 חוזה מס' מכרז לביצוע עבודות צביעה גראפית בחניון גולדה בעיר תל אביב-יפו 2010 מאי 2 - חוברת המכרז - תוכן העניינים ורשימת מסמכים: חלק א' תנאי המכרז תנאי מכרז 8/2010

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_ רשויות ומשפט מנהלי גופים ציבוריים ביקורת פנימית מבקר פנימי דיני חוקה מבקר המדינה רשויות ומשפט מנהלי מבקר המדינה תוכן ענינים הגדרות חובת קיום ביקורת פנימית התאמה תפקידים אחריות דיווח דיון בממצאי דו"ח המבקר

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc)

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc) אחוזות החו בע"מ מכרז מס' 3/2010 חוזה מס' 13/10 מכרז מסגרת לביצוע עבודות לאחזקת שטחי מגונני ולתחזוקה כללית במתח התרבות, גני ש רונה וחניוני עיליי בעיר תל אביב יפו אפריל 2010 א 2 - חוברת המכרז - תוכן העניינים

קרא עוד

הסכם יעוץ לנתיבי איילון 4/3/08

הסכם יעוץ לנתיבי איילון 4/3/08 הסכם מס' למתן שירותי אבחון ומיון, השמת עובדים ו- Headhunting לחברת נתיבי איילון בע"מ )הסכם מסגרת( שנערך ונחתם בתל אביב ביום לחודש בשנת 1028 בין: לבין: חברת נתיבי איילון בע"מ רחוב על פרשת דרכים פינת דרך

קרא עוד

14-20

14-20 מהדורה: 3 עמוד 1 מתוך 6 1. מטרה קביעת כללים אחידים וברורים לאירוח אורחי האוניברסיטה ועובדיה, כהגדרתם להלן, לרבות סדרי הזמנה, תשלום, מימון וכיבוד. 2. נסיבות האירוח אירוח על-ידי עובדי האוניברסיטה יעשה על

קרא עוד

בס"ד

בסד הוראות חוק ב נ ו ש א ב י ק ו ר ת ב ע י ר י י ה להלן הסעיפים בפקודת העיריות המתייחסים לתפקידי המבקר ולעבודת הביקורת. ב י ק ו ר ת. ו ע ד ה ל ע נ י י נ י תיקון : התשל ט, התש ן, התשנ ח, התשס ב 4 9 ה מ ו ע

קרא עוד

ה" ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בע"מ חברה מס' מרחוב גרשון 6 תל אביב )להלן: "החברה"( מצד אחד; המת

ה ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בעמ חברה מס' מרחוב גרשון 6 תל אביב )להלן: החברה( מצד אחד; המת ה" ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בע"מ חברה מס' 15-026620-8 מרחוב גרשון 6 תל אביב 66056 )להלן: "החברה"( מצד אחד; המתכנן שפרטיו מופיעים בנספח א' להסכם זה "תנאי ההתקשרות"

קרא עוד

טיוטת מסמכי מכרז

טיוטת מסמכי מכרז פניה לקבלת הצעות מחיר מס' 04/17 למתן שירותי ייעוץ בנושא בטחון מים יוני 2017 1 מי שבע - תאגיד אזורי למים וביוב בע"מ פניה לקבלת הצעות מחיר מס' 04/17 למתן שירותי ייעוץ בנושא בטחון מים מי שבע - תאגיד אזורי

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה קאסן )ע"ר ( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018

אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים עש רנה קאסן )ער ( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018 אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה קאסן )ע"ר 58-0014983( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018 1 אגודת בית ספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה

קרא עוד

מכרז פומבי 04-18

מכרז פומבי 04-18 מכרז פומבי לקבלת שירותי ממונה חרום ומנהל מחשוב מכרז פומבי מס' 04/2018 1 תוכן עניינים מסמכי המכרז: מסמך א': תנאי המכרז והוראות למשתתפים.1 טופס 1: טופס הצעת משתתף למכרז טופס 2: אישור עו"ד טופס 3: תצהיר העדר

קרא עוד

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps תוקפו : החל ממרץ; סוגיות אתיות ב ה ת נ ה ל ו ת בעלי תפקידים ב כ י ר י ם ר ק ע א ת י ק ה ה י א מ כ ל ו ל ש ל כ ל ל י ם ו ע ר כ י ם ש נ ו ע ד ו ל ה ג ד י ר ה ת נ ה ג ו ת ר א ו י ה ו נ כ ו נ ה. ת כ ל י ת

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63>

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63> הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת ת"א בחינה בדיני מכרזים ד"ר מיכל טמיר מועד א סמסטר א תשע "א 8.1.12 שעה 900 הוראות כלליות משך הבחינה שעתיים. לא תינתן הארכה. הבחינה בחומר סגור. אין להכניס דבר למעט קובץ חקיקת

קרא עוד

(Microsoft Word - \347\345\346\344 - \361\345\364\ doc)

(Microsoft Word - \347\345\346\344 - \361\345\364\ doc) ח ו ז ה מס' 15/09 שנערך ונחתם בתל - אביב ביום... בחודש...שנת... בין: אחוזות חוף בע"מ ח.פ. 51-026620-8 רחוב גרשון שץ 6 תל אביב 67017 טל: 03-7610300 פקס: 03-7610333 (שתיקרא להלן: "החברה" או "אחוזות החוף")

קרא עוד

Microsoft Word - t211.doc

Microsoft Word - t211.doc המוסד לביטוח לאומי מינהל הגמלאות פגיעה בעבודה תביעה לתשלום דמי פגיעה והודעה חובה לצרף לטופס זה על פגיעה בעבודה בל/ 211 תעודה רפואית ראשונה לנפגע בעבודה או דוח חדר מיון או סיכום מחלה מבית החולים וכן כל

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית שירותי בריאות כללית אספקת נייר למוסדות שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ מכרז פומבי מס' 90/31-17 פברואר 2017 עמוד 1 מתוך 48 101 102 נספח א' B274 שירותי בריאות כללית מכרז פומבי מס' 90/31-17 להלן: ("המכרז")

קרא עוד

מכרז חיצוני תחזוקה של מערכות מחשוב טיפול בחומרה ותוכנה במשרדי הרשות

מכרז חיצוני תחזוקה של מערכות מחשוב טיפול בחומרה ותוכנה במשרדי הרשות מכרז פומבי מס' 113/18 לביצוע עבודות תחזוקה של מערכות מחשוב, טיפול בחומרה ותוכנה במשרדי הרשות 2018 אייר תשע"ח אפריל - 2 - מכרז פומבי מס': 113/18 לביצוע עבודות תחזוקה של מערכות מחשוב, טיפול בחומרה ותוכנה

קרא עוד

מסמך א'

מסמך א' מסמך א' - חוברת תנאי המכרז מכרז מס' 81/32 למתן שירותי אבחון ומיון, השמת עובדים ו- Headhunting לחברת נתיבי איילון בע"מ חוברת תנאי המכרז מהדורה: מאי 8132 -2-1. מבוא 1 כללי חברת נתיבי איילון בע"מ )להלן: "החברה"

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc ו( תקנות מועצת הפירות (ייצור ושיווק) (סדרי דין בפני ועדת קנסות), התשל"ו- 19761 בתוקף סמכותי לפי סעיף ( 48 לחוק מועצת הפירות (ייצור ושיווק), התשל"ג- 1973 (להלן - החוק), ובתוקף שאר הסמכויות הנתונות לי לפי

קרא עוד

בס"ד עיריית קרית מלאכי אגף ההנדסה "משא דבר ה' אל ישראל ביד מלאכי" )מלאכי א',א'( מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות לעיריית קרית מלאכי ולוועדה

בסד עיריית קרית מלאכי אגף ההנדסה משא דבר ה' אל ישראל ביד מלאכי )מלאכי א',א'( מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות לעיריית קרית מלאכי ולוועדה מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות ל ולוועדה המקומית לתכנון ובניה אוגוסט 2018 מכרז פומבי מס' 27/2018 למתן חוות דעת שמאיות ל ולועדה המקומית לתכנון ובניה מסמך א' - הזמנה להציע הצעות תוכן עניינים

קרא עוד

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד חוק

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנד חוק 1 1. בחוק זה - הגדרות איסור התעללות (תיקון התשס"א) איסור נטישה של בעל חיים (תיקון התשס"ו) "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל מהם ודאגה לרווחתם; "בעל חיים" -

קרא עוד

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 חתימה+ חותמת:

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בעמ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 חתימה+ חותמת: החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 הזמנה 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע מסמך א' ההזמנה להציע הצעות

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc "פז" הנדסהוניהול (1980) בע "מ Ltd. PAZ Engineering & Management (1980) תכנית מתאר עכו נספח אמצעי מדיניות סביבתית - מסמך מס' - 11 מנחה 1. המלצות לתפעול וניהול סביבתי של אזורי תעשייה טווח "קצר" התפעול והניהול

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: "המועצה"( מ

מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: המועצה( מ מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: "המועצה"( מזמינה בזאת הצעות למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול

קרא עוד

נערכים לשינוי

נערכים לשינוי נובמבר 2017 957000000000012221217004010000000000118820 לכבוד: מעסיק יקר, נערכים לשינוי בתקנות התשלומים לקופות הגמל בחודש פברואר 2018 יכנס לתוקף חוזר רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון בנושא אופן הפקדת תשלומים

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

שם בעל הרישיון הפנסיוני מספר בעל הרישיון שם המפקח מספר הפוליסה הצעה לביטוח לפי תוכנית "ביטוח חיים למשכנתא" טופס מספר 126 א. בעלי הפוליסה הטופס מיועד ל

שם בעל הרישיון הפנסיוני מספר בעל הרישיון שם המפקח מספר הפוליסה הצעה לביטוח לפי תוכנית ביטוח חיים למשכנתא טופס מספר 126 א. בעלי הפוליסה הטופס מיועד ל הצעה לפי תוכנית "ביטוח חיים למשכנתא" טופס 26 א. בעלי הפוליסה בעל פוליסה 1 בעל פוליסה 2 משפחה פרטי משפחה פרטי ב. פרטי ים פרטי מס' 1 מצב משפחתי מין לידה פרטי משפחה מס' ג א נ ר נקבה זכר מס' סלולרי מס' טלפון

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> לסיוע משפטי האגף שכר מצווה לעורכי דין מתנדבים מצגת דצמבר 2011 עו"ד אייל גלובוס הממונה על הסיוע המשפטי עבודת האגף לסיוע משפטי מהות שמירה על שוויון כזכות על שוויון בפני החוק/ביהמ"ש אמון על שמירת זכות הגישה

קרא עוד

ק\37\6\1\1828

ק\37\6\1\1828 שירותי בריאות כללית המחלקה לרכש כללי מכרז פומבי מס' 90/32-16 אספקת נייר לצילום ולהדפסה מסוגים שונים למוסדות שירותי בריאות כללית פברואר 2016 101 2 נספח א' B258 שירותי בריאות כללית מכרז פומבי מס' 90/32-16

קרא עוד

כתב שירות שירותים רפואיים נוספים-554

כתב שירות שירותים רפואיים נוספים-554 שירות רפואיים נוספים שירותים אם צוין בדף פרטי הביטוח כי כתב שירות זה הינו בתוקף, יהיה זכאי המנוי לשירותים המפורטים בכתב שירות זה בכפוף לתנאים ולהוראות המפורטים להלן. הגדרות:.1 שרות זה, יהיו למונחים המפורטים

קרא עוד

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1>

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1> תיק : /09 בבית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא המבקש: המשיב: היועץ המשפטי לממשלה במשרד העבודה והרווחה רח' שוקרי, 5 חיפה בקשה למינוי אפוטרופוס כב' בית המשפט מתבקש למנות את המבקש כאפוטרופוס קבוע לרכושה ולגופה

קרא עוד

הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית "ניצנים". צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים.

הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית ניצנים. צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים. הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית "ניצנים". צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים. הפעלת הצהרונים מאפשרת לכם ההורים להמשיך את יום עבודתכם

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

6478.indd

6478.indd רשומות קובץ התקנות 27 באפריל 2006 6478 כ"ט בניסן התשס"ו עמוד תקנות הגז (בטיחות ורישוי) (רישוי העוסקים בעבודות גפ"מ), התשס"ו 2006.......................... 740 צו פיקוח על מצרכים ושירותים (התקנת מיתקני

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם לספקי ה שבהסכם, עבור הוצאות הים הרפואיים המפורטים להלן, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים בנספח זה ו בכפוף

קרא עוד

הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן )להלן: "המכללה האקדמית"( מבוא הסבר למועמד והנך היות מ

הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל עש מקס שטרן )להלן: המכללה האקדמית( מבוא הסבר למועמד והנך היות מ הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן )להלן: "המכללה האקדמית"( מבוא הסבר למועמד והנך היות מועמד ללימודי סיעוד והיות טרם הגשתך לבחינות הרישוי של

קרא עוד

מכרז כיבוד - טיוטה מעודכנת נקיה

מכרז כיבוד - טיוטה מעודכנת נקיה 1 מסמך א' עיריית רמת השרון מכרז פומבי מס' 478/2017 לאספקת כיבוד למוסדות העירייה הוראות למשתתפים במכרז )תנאי המכרז( עיריית רמת השרון )להלן: "העיריה"( מזמינה בזאת הצעות בדבר אספקת כיבוד למוסדות העירייה ברמת

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

או * 3455 או תחום ביטוח כללי הפניקס חברה לביטוח בע"מ משרד ראשי: דרך השלום 53, גבעתיים פוליסה לביטוח חבות

או * 3455 או תחום ביטוח כללי הפניקס חברה לביטוח בעמ משרד ראשי: דרך השלום 53, גבעתיים פוליסה לביטוח חבות 03-7332222 או * 3455 או תחום ביטוח כללי משרד ראשי: דרך השלום 53, גבעתיים 53454 www.fnx.co.il info@fnx.co.il מבוטח נכבד, נא עיין בתנאי הפוליסה, סכומיה והגבלותיה. אם מצאת פרט הטעון תיקון נא החזר הפוליסה

קרא עוד

תעריפי חשכל

תעריפי חשכל 1. יועציםלניהול (מקצועותשונים) תעריפיםלתשלום סוג יועץ עד 318 שקלים חדשים עד 282 שקלים חדשים יועץ 1 יועץ העונה על שלושת התנאים הבאים, במצטבר: בעל תואר מהנדס בעל תואר שני שלישי; 1.1.1. בו שנים בתחום הרלוונטי

קרא עוד

מכרז פומבי מס' 1902/911, למתן שירותי מיון ואיבחון עובדים מסמכי המכרז כוללים את הפרקים כדלקמן: כללי הגדרות מנהלה תנאים מוקדמים להשתתפות במכרז התחייבויו

מכרז פומבי מס' 1902/911, למתן שירותי מיון ואיבחון עובדים מסמכי המכרז כוללים את הפרקים כדלקמן: כללי הגדרות מנהלה תנאים מוקדמים להשתתפות במכרז התחייבויו מכרז פומבי מס' 1902/911, למתן שירותי מיון ואיבחון עובדים מסמכי המכרז כוללים את הפרקים כדלקמן: כללי הגדרות מנהלה תנאים מוקדמים להשתתפות במכרז התחייבויות המציע בגין הגשת ההצעה ערבות בחירת הזוכה במכרז ומסגרת

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשעד ועדת המינויים המוסדית תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית 1. כללי מטרת הכללים להנהגת דרגות קידום היא לקדם את המעמד האקדמי של המוסדות האקדמיים להכשרת

קרא עוד