- הטיפול סודות סוטיס SOIN EXCELLENCE SECRETS de SOTHYS סודות סוטיס היא תכנית טיפול הוליסטית המביאה בחשבון את האדם בכללותו: את מצב העור, את הנפש ואת כל

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "- הטיפול סודות סוטיס SOIN EXCELLENCE SECRETS de SOTHYS סודות סוטיס היא תכנית טיפול הוליסטית המביאה בחשבון את האדם בכללותו: את מצב העור, את הנפש ואת כל"

תמליל

1 - הטיפול סודות סוטיס SOIN EXCELLENCE SECRETS de SOTHYS סודות סוטיס היא תכנית טיפול הוליסטית המביאה בחשבון את האדם בכללותו: את מצב העור, את הנפש ואת כל השלכות מערכת היחסים המורכבת בין האדם לסביבתו. לכן, הטיפול הוא בעל אפקט גלובלי ובעקבותיו ניתן להיווכח בהאטה כללית של קצב תהליכי ההזדקנות. המרצה של מכלול תיפקודי התאים, שנוטים להאט עם הגיל שיפור של יכולת ההתאוששות של העור ממצבי דחק )סטרס( תכנית טיפול מושלמת פעילות אנטי-אייג' ומפיגת מתח גלובלית שילוב של טכנולוגיה עם אפקטים רב-חושיים ליעילות מירבית ולתחושת רווחה לנפש מצויינות הטיפול נובעת מרמת תוצאות גבוהה שאין עליה עוררים, המגשימה את ציפיותיה הגבוהות ביותר של כל אשה, ומתחושת ההתעלות הנפשית הנובעת מהפעלת כל חמשת החושים. המרקמים, הניחוחות, שיטת העבודה והעיסוי ואפילו סביבת הטיפול עצמה, נלמדו במיוחד על מנת להעצים את יעילות המוצרים ולספק ללקוחות הנאה ורווחת נפש מקסימלית.

2 טכלונוגיה ויעילות טיפול אנטי-אייג' גלובלי זה מציב לו כמטרה את כל הליקויים והפגמים הקשורים בהזדקנות העור, ומשתמש לשם כך במרכיבים פעילים חיוניים נדירים, בעלי פעילות יחודית לכל שלב בטיפול הפנים והגוף. טיפול הפנים 1. נקוי וטיהור העור מרעלנים במהלך שלב הסרת האיפור בעזרת מסיר האיפור קריסטל ( cristal,)baume démaquillant המכיל פולי-פנולים של חמאת קריטה )שיאה(, והתחליב èvanescente( )Lotion lactèe, להפגת מראה עור עייף ואפרורי ולשיפור מרקם העור. > פולי-פנולים של חמאת קריטה )שיאה( עשירים בחומצה גאלית - נוגדת חמצון )אנטי-אוקסידנט( חזקה - הפולי-פנולים של חמאת קריטה לוכדים יונים מתכתיים כמו ברזל ועופרת, מטהרים את התאים מרעלנים )נוגדי זיהום אוויר( מ, צמצמים את תגובות החמצון של רדיקלים חופשיים )נוגדי רדיקלים חופשיים( ואת תופעת הדלקת )הרגעה(. 2. חידוש שטח פני העור בעזרת גומאז' פנינים ונופר ( nènuphar,) Gommage prècieux perle et בעל אפקט פילינג )AHA/BHA( ומיקרודרמבריישן )סיליקה(, המסיר את התאים המתים, מעלה את יכולת ספיגת החומרים בעור ומביא לקבלת עור חלק יותר ולהעלאת תכולת המים בו. > קומבינציה אופטימלית של AHA ו- BHA אפקט קראטוליטי נשלט )פילינג כימי( חומצה לקטית,)AHA( חומצה מלית )AHA( מצורפות לפוליסכרידים של עולש, חומצה סליצילית )BHA( מצורפת לגומי של עץ השטה )אקאציה(. צירוף החומרים הנ"ל יוצר פעולת קילוף שמתמשכת לאורך היום כולו ומצמצם את הפוטנציאל לגירויים. כתוצאה מהצירוף הזה, AHA ו- BHA מתייצבות כימית בשכבות העליונות של האפידרמיס שהן בדיוק שכבות המטרה של הקילוף. הידרטציה והזנה > גרגירי סיליקה )דו-תחמוצת הצורן* )SiO2 מיקרודרמבריישן עדין > מיצוי נופר )חבצלות מים( הרגעה > פילאגרינול וחמאת קאריטה )שיאה( = hydra-nourissant Complexe }*צורן= סיליקון{ 3. אנטי-אייג' גלובלי: מונע את הליקויים והחסכים הקשורים בגיל בעזרת קרם העיסוי המענג ( Modelage ) voluptueux Digi-Esthétique > בי- וטרי-פפטידים של אורז זוהר, טונוס, נגד קמטים. עקב ספיגתם המהירה, הבי- וטרי-פפטידים של האורז ממריצים את חילוף החומרים ע"י שיפור תזונת התאים )ראה/י מסמך "מוצרי הסדרה סודות"(. פפטידים אלו מחוברים למזון מלכות ולשמן נר הלילה עשיר בחומצות שומן חיוניות אומגה 6. > תרכובת לחות והזנה Complexe Hydra-nourissant ריכוך, החלקה. מורכב מ- NMF (, Natural Moisturizing Factor ( פוספוליפידים PL( (, פילאגרינול, חמאת קאריטה )שיאה(.

3 > מרכיב נוירו-אקטיבי ( Neuroactive (- מיצוי של פרחי אלמוות נוחות ורווחה לעור התרגעות. ממריץ את ייצור הבטא-אנדורפינים )"מולקולות ההנאה"( בתאי העור ומאיץ את ההתרגעות ורווחת הנפש. מיצוי פרחי האלמוות נלחם בהשפעות המזיקות לעור של הקורטיזול ( הורמון שמופרש בשעת לחץ וסטרס ומזיק לייצור הקולגן, ללכידות התאים, מפחית את ההידרטציה ואת ההגנה מפני רדיקלים חופשיים (. מחקר קליני הוכיח שמריחת מיצוי פרחי אלמוות של 1% מפחיתה את רמת הקורטיזול ברוק ב- 25%. )ראה/י מסמך "מוצרי הסדרה סודות"(. > מיצוי צבר אדום OE Tex הגנה תאית מעטה מגן אנטי-סטרס ממריץ את ייצור ה-.) Heat Shock Proteins ( HSP > מיצוי איריס אלסטיות לעור, מוצקות. )ראה/י מסמך "מוצרי הסדרה סודות"(. מחזק את ארכיטקטורת העור ע"י הפחתת הפירוק של חלבונים חוץ-תאיים וע"י המרצת הייצור של חלבוני Dermal-( DEJ = epidermal junction נקודות ההתחברות הדרמו-אפידרמית(. ) Gel lissant instantanè ( 4. אפקט מתיחה - 3D תלת מימדי בעזרת הג'ל להחלקה מיידית.) métamorphose ואחריו מסכת השעווה המטאמורפוזית Masque cire ( > ביופולימר של שקד מתוק )בג'ל להחלקה מיידית( מתיחה מיידית יוצר מעטה אלסטי רציף שמחליק ומותח את העור, ממש כמו במתיחת פנים. > תרכובת אופטימלית של שעווה וחומרים מרככים )במסכת השעווה המטאמורפוזית( הרמת העור המסכה, שמחוממת למצב נוזלי לפני מריחתה, חוזרת למצב שעווה מוצקת בזמן שהינה על הפנים, וגורמת בכך לאפקט מתיחה. 5. מילוי קמטים בעזרת הסרום המשיי למילוי קמטים ( rides )Serum soyeux comblement des > כדוריות מילוי אפקט "מיקרו-טלאים"( (micropatch להידרטציה עמוקה וארוכת טווח אלו הן מיקרו-כדוריות מיובשות שיוצרו מחלבוני חיטה ומכילות בתוכן חומצה היאלורונית. הן חודרות לקמטים, סופחות מים שמשתחררים מן העור וכתוצאה מכך מתנפחות כמו ספוגיות קטנטנות. בצורה זו הן ממלאות באופן מיידי קמטים עמוקים וקמטי הבעה. > אבקת אור וזוהר החלקה וזוהר מיידי אבקה שעשוייה מחלקיקים פלואורסנטים, שסופגים את קרני ה- UV הבלתי נראות ופולטים אותן החוצה, לכל הכוונים, בצורת קרני אור נראות לעין. תופעה זו מטשטשת בצורה משמעותית את מראה הפגמים בעור ובמיוחד מפחיתה את נוכחות הקמטים. האור שפולטים חלקיקי האבקה מאיר את הצל של הקמטים ובכך מסווה אותם. > שמנים ארומטיים של אזובית וילנג-ילנג הפגת מתח, הרגעה, שלווה.

4 טיפול הגוף טיפול הגוף מתבצע בעזרת שני מוצרים ספציפיים: - אליקסיר למקלחת ( douche ) L Elixir de לרגעים של התרגעות באמבט רגליים או במקלחת מבושמת. - נוזל מבריק בי-פאזי ( biphasé ) Philtre étincelant ל- 30 דקות של עיסוי מענג והנאה צרופה. 1. אמבט רגליים או מקלחת מבושמת הודות לאליקסיר למקלחת הגוף משתחרר ונרגע עוד לפני תחילת הטיפול עצמו. ( douche (, L Elixir de העור מתנקה בעדינות ומתבשם קלות, > שמן תירס נוחות ורכות לעור שמן צמחי, מקור לחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 6, מרכך ומזין את העור. > טוקופרול אצטאט נוגד רדיקלים חופשיים )נוגד חמצון( טוקופרול אצטאט הינו מקור יציב כימית של ויטמין E הידוע כנוגד רדיקלים חופשיים. > שמנים ארומטיים של אזובית וילנג-ילנג הפגת מתח, הרגעה, שלווה 2. עיסוי הגוף בעזרת הנוזל המבריק הבי-פאזי נוצצים ומבושם קלות - העור הופך חלק, מבריק וזוהר. ( biphasé ) Philtre étincelant - שמן מזין המכיל חלקיקים > תרכובת שמנים צמחיים רבי ערך נוחות והענקת לחות והזנה לעור שמן אורז ושמן נר הלילה, מקורות חשובים של חומצות שומן חיוניות אומגה 3 ואומגה 6, מעניקים לעור הזנה ולחות. > פילאגרינול נוחות, הידרטציה, ריכוך תערובת של מיצוי אבקנים וחלקיקים בלתי מסתבנים של שמן נבט חיטה, שמן סויה ושמן זית, המשפרת את תפקוד מחיצת המגן של העור. > מיצוי צבר אדום OE Tex הגנה תאית מעטה מגן אנטי-סטרס )ראה/י מסמך "מוצרי הסדרה סודות"(. ממריץ את ייצור ה- (. Heat Shock Poroteins ( HSP > שמנים ארומטיים של אזובית וילנג-ילנג הפגת מתח, הרגעה, שלווה

5 פעילות רב-חושית ורווחת הנפש מערכת החושים בגופנו כוללת תאים יחודיים שונים שכל אחד מהם מתמחה בתפקידים הקשורים באחד מחמשת החושים: ראייה, שמיעה, מישוש, ריח וטעם. כל אחד מהחושים מתפקד באמצעות חלק ספציפי של הגוף: אנו רואים דרך העיניים, שומעים דרך האזניים, חשים מגע באמצעות העור, מריחים באמצעות האף וחשים בטעמים באמצעות הלשון. החושים מעבירים למוחנו מידע לגבי כל אשר סובב אותנו. בלעדיהם, לא היינו חשים בדבר. החושים יכולים לגרום לנו הנאה, לדוגמה, כשאנו מאזינים למוסיקה יפה, אך הם גם מזהירים אותנו בפני סכנות: אם אנו חשים בריח שרוף אנו נכנסים למצב של עירנות ומוכנות. משום כך, מעניין היה לפתח טיפול שמסוגל להפיק תגובות והשפעות חיוביות בגוף באמצעות גירוי חמשת החושים. הקדשנו תשומת לב מיוחדת לפיתוח המימד החושי של המוצרים והאספקט הרב-חושי של טיפול המכון: באמצעות המרקמים, הניחוחות, הצבעים, המוסיקה ותנועות הידיים ואפילו סביבת הטיפול עצמה. לאפשר לעור לחוש מחדש הנאה, שמעצימה את היעילות, באמצעות גירוי כל חמשת החושים לאורך כל הטיפול: הראייה, חוש הריח, השמיעה, חוש המישוש והטעם.

6 חוש הראייה: סביבת הטיפול הראייה: תיאור ותפקיד העין היא איבר הראייה והיא מורכבת מכמה חלקים: - הקרנית )Cornea( השקופה מגינה על העין - הקשתית )Iris( מעניקה לעין את צבעה - האישון )Pupil( מתרחב ומתכווץ בהתאם לעוצמת האור - העדשה )Lens( ממקדת אופטית )פוקוס( את התמונה בהתאם למרחק - הרשתית )Retina( מקבלת את התמונה )אנרגיית האור( מהעדשה ומעבירה אותה אל העצב האופטי nerve( )Optic העפעפיים והריסים מגנים על העין ודואגים לנקיונה. כיצד אנו רואים? התמונה )אנרגיית אור( עוברת דרך האישון, ממוקדת בעדשה, מגיעה אל הרשתית ומועברת ממנה אל העצב האופטי. העצב האופטי שולח את התמונה אל המוח. כל עין פועלת כמו מצלמה שמקרינה תמונות אל המוח. חוש הראייה משחק תפקיד חשוב ביותר בחיינו. רבים מן הדברים שאנו לומדים נקלטים באמצעות הראייה: מן הפרטים הקטנים בנוף ועד למילים בתוך ספר. הקשר ראייה מוח הראייה היא החוש בו אנו משתמשים יותר מכל והחוש שיכול להשפיע עלינו הכי הרבה, מעצם היותו מגורה כל הזמן ע"י הסביבה החיצונית. הוא בא לידי ביטוי כחוש האסתטיות. בחירת התאורה, הצבעים, הצורות וכד' חשובה ביותר. כל הגורמים הללו מאפשרים ללקוחות להסתגל למרחב המחייה ומציבים אותם בתנאים האידיאלים להשגת התרגעות ורווחה לנפש. - תחושת נוחות גדולה יותר - אווירה נעימה - תחושת שלווה ורווחה - הזמנה להתרגעות סביבת העבודה שניצור תעניק ללקוחות את התנאים הטובים ביותר לקבלת הטיפול ותאפשר להם להפיק את מירב התועלת מכל תכני הטיפול.

7 חוש הריח, השמיעה, המישוש: שלושת החושים הללו מגורים לאורך הטיפול כולו, מלווים אותו בצורה פעילה וממריצים את פעילות החומרים בהם אנו משתמשים )פעילות סינרגית(. חוש הריח חוש הריח: תיאור ותפקיד קליטת הריחות נעשית בחלקו האחורי של האף. חלקו העליון וזה האחורי של האף מכוסים בריסים קטנים הלוכדים את הריחות ומזהים אותם. כיצד אנו מריחים? כאשר אנו נושמים, האוויר חולף על פני הריסים הקטנים שבתוך האף ( cilia (, Olfactory המאפשרים למוח לזהות ריחות. ככל שאנו נושמים עמוק יותר, טוב יותר אנו מזהים את הריחות. הקשר ריח מוח כח הריגוש של ניחוחות הוא גדול וחשוב עד כדי כך שקיים תחום שלם במדע העוסק רק בזאת - ארומקולוגיה )שילוב בין המילים "ארומה" ו-"פיזיופסיכולוגיה"( ולומד כיצד אנו מושפעים מריחות )השפעת ניחוחות על הגוף והנפש(. לדוגמה, הוכח כי ניחוחות מסויימים יכולים לשפר את מצב הרוח של חולי דיכאון ומאפשרים להפחית את מינון התרופות נוגדות הדיכאון שהם מקבלים.

8 עולם הניחוחות )האולפטיבי( של סודות סוטיס תווים עליונים ריחות לימוניים :)Hesperidins ( תפוז, מרווה, אפרסק קאסיס תווים מרכזיים פרחוניים ( Floral :) יסמין, ילנג-ילנג ורדים, שושנת העמקים תווים בסיסיים חייתים :)Animal( אמבר, מושק עצים :)Woody( פצ'ולי, ארז הפירמידה האולפטיבית של הבושם סודות סוטיס הניחוח האקסלוסיבי של הבושם מהסדרה סודות סוטיס היווה מקור השראה ליצירת שני תווים חדשים שילוו את מהלך הטיפול: הראשון הוא התו העליון של הבושם סודות סוטיס. הניחוח העדין הזה מפתח חום חושני עם ניואנס של ריחות לימוניים ופרחוניים. תו עליון זה הינו בעל השפעה מרגיעה על הגוף, ומצליח להפחית את רמת המתח של הלקוח/ה באופן מיידי ובכך מאפשר קליטה ומוכנות טובה יותר לטיפול. ניחוח זה מצוי בתוך המוצרים של שלב הסרת האיפור. השני הוא התו המרכזי של הבושם סודות סוטיס. זהו ניחוח אוורירי שעוזר להרגיע את הנפש. ניואנס של אוזון עם ניחוח פרחוני, נוטה מעט לריח פרי ומסמל שלווה. תו מרכזי זה מעורר מצב רוח טוב ושלו, כך שבמהלך הטיפול הלקוח/ה מרגיש/ה כמו בתוך מעטפת מגן מרגיעה ומגוננת. ניחוח זה מצוי בתוך תכשירי הקילוף והעיסוי. שלל הניחוחות של הבושם סודות סוטיס נמצאים בתוך הסרום המשיי בו אנו משתמשים בשלב האחרון של הטיפול - על מנת להעניק את הטאץ' הסופי ולהכניס את הלקוח/ה למעין "תיבת תכשיטים" מלאה בתחושת רווחה, רוגע ומצב רוח עילאי.

9 חוש השמיעה חוש השמיעה: תיאור ותפקיד האוזן היא איבר השמיעה. האוזן היא שער הכניסה לכל הצלילים הסובבים אותנו. היא מורכבת משלושה חלקים: - האוזן החיצונית )האפרכסת= auricle ותעלת האוזן = canal )auditory - האוזן התיכונה ( עור התוף = eardrum ושלושת עצמות השמע = ossicles : הפטיש, הסדן והארכובה ) - האוזן הפנימית )שבלול האוזן =,cochlea אחראית גם לשיווי המשקל של הגוף( כיצד אנו שומעים? הצלילים נכנסים לתעלת האוזן, מגיעים אל עור התוף וגורמים בו לרעידות )ויברציות(. באמצעות הרעידות מעביר עור התוף את הצלילים לשלושת עצמות השמע. שלושת אלו, מעצימות את הצלילים ומעבירות אותם אל שבלול האוזן, ע"י הרעדת הקרום שבו. לבסוף, מגורה עצב השמיעה ( nerve ) auditory ומעביר את המידע למוח. האזניים שלנו מסוגלות להבחין בצלילים, מהתדירות הגבוהה ועד הנמוכה ביותר. הדציבלים הם יחידות המידה של עוצמת הצליל: מעבר ל- 100 דציבל, קשה לנו לסבול את הרעש. הקשר שמיעה מוח אומרים ש"מוסיקה מרגיעה מזג רע". יש לה גם כח טיפולי והשימוש בה כאמצעי תראפי הינו עתיק יומין )כפי שכבר ציין אפלטון(. מאז אותם זמנים, מחקרים כבר הוכיחו כי להאזנה למוסיקה יש השפעות פיזיולוגיות על האורגניזם ברמות שונות: על המערכת הקרדיו-ווסקולרית, על מערכת הנשימה, על השרירים ועל מערכת העצבים האוטונומית. לדוגמה, המקצבים האיטיים מפחיתים את קצב פעימות הלב ומורידים את לחץ הדם. טכניקה זו, שמתבססת על האזנה למוסיקה, משפיעה על היישות בכללותה - במימד הפיזי, הרגשי והשכלתני. כל תכונות המוסיקה נלקחות בחשבון )קצב, תדירות, מלודיות( וכל סוגי המוסיקה ניתנים לשימוש )קלאסית, מודרנית, ג'אז וכו'( על מנת להסדיר ולשפר את התחושות והרגשות ולספק תחושת רווחה לנפש. מוסיקה: בתיאום מושלם עם התנהלות הטיפול ותנועות הידיים, Skin Care Music הינה הפקה מוסיקלית המוקדשת לטיפול זה. היא משתתפת בטיפול האסתטי בספקה "טביעה" טוטאלית של הלקוח/ה בעולם צלילים אקוסטי על מיטת הטיפולים. הצלילים נבחרו בקפידה בהתאם לשלבי הטיפול )לדוגמה, תיפוף קל זמן הקילוף או סולו רך של פסנתר להתרגעות(. מעבר לכך, מקצב המוסיקה מותאם בשלימות לתנועות הקוסמטיקאית ועוזר להשגת תחושת הרווחה והרגיעה. השילוב ה"דיגיטלי-אקוסטי" הזה מכניס את הלקוח/ה לסימביוזה עמוקה עם הטיפול שניתן לו/ה.

10 חוש המישוש: מרקמי המוצרים ודיג'י-אסתטיק חוש המישוש:תיאור ותפקיד העור הוא האיבר של חוש המישוש. העור מכיל עצבים המאפשרים לנו לזהות במה אנו נוגעים. כריות קצות האצבעות, כף הרגל והשפתיים הם חלקי הגוף הרגישים ביותר. כל כך!!! ישנם 3 סוגים של תחושות הקשורות בחוש המישוש: - תחושת המגע להערכת משקל, מידה ומרקם של חפצים - תחושת הכאב כאשר אנו נחתכים, נחבטים וכד' - תחושה תרמית תחושת קור או חום. זוהי הסיבה לכך שאבן קטנטנה בנעל מכאיבה הקשר מישוש מוח ההשפעות החיוביות של חוש המישוש באות לידי ביטוי בארבעה תחומים עיקריים: השפעות ביולוגיות מחקרים שנעשו על תינוקות וילדים קטנים הראו בבירור את הקשר הישיר שבין חוש המישוש והתפתחות פיזית תקינה. מעבר לכך, ידוע כי בכל הגילאים, מגע מפחית סטרס, ממריץ את יצור הסרוטונין והאוקסיטוצין ומפחית את רמת הקורטיזול בגוף. השפעות על התקשורת הבין-אישית אין עוד אמצעי תקשורת יעיל כל כך כמו המגע. מגע מעורר שינויים נוירולוגיים, הורמונליים, מנטליים ותגובות בשרירים שאת כולם יחדיו אנו מפרשים כרגשות. השפעות פסיכולוגיות מגע משרה ביטחון ומרגיע. הוא מעודד את רכישת הזהות האישית שלנו וכבודנו העצמי. השפעות חברתיות מחקרים הוכיחו כי קיים קשר בין איכות המגע ויכולת התקשור הבין-אישי. היכולת לבטוח במישהו ולהבין את האחר תלוייה באופן ישיר בחוש המישוש שלנו.

11 מרקמי התכשירים ושיטת העיסוי דיג'י-אסתטיק מעוררים השפעות חיוביות מקסימליות הקשורות בחוש המישוש, לאורך הטיפול כולו. המרקמים: חוש המישוש משתתף במידה רבה במימד הרב-חושי של המוצרים. כל תכשירי הטיפול מכילים בתוכם את התגליות העדכניות ביותר שנתקבלו במרכז המחקר שלנו, במהלך הלימודים המעמיקים של מערכת החושים וההתמחות ביצירת מרקמים חדשניים. באמצעות חוש המישוש, כל המרקמים הללו מעצימים את יעילות הטיפול ותורמים לתחושת ההנאה והרגיעה העמוקה המורגשת לכל אורכו. מסיר איפור קריסטל cristal Baume démaquillant שקוף, בעל מרקם עשיר, חמים וקטיפתי למגע. תחליב évanescente Lotion lactée מי פנים במראה מבהיק ייחודי )מרקם תחליבי(, שמרכיביהם נבחרו בשל קלילותם והיעלמותם המיידית עם השימוש, כלטיפה קלה. גומאז' פנינים ונופר nénuphar Gommage précieux perle et קרם עדין ורך, לבן כשלג. מרכיביו נבחרו בקפידה לקבלת עדינות מקסימלית בפעולת הקילוף. אבקת הפנינים מדגישה את המרקם העדין והקרמי. קרם עיסוי מענג ודיג'י-אסתטיק - Digi-Esthétique Modelage voluptueux מרקם סטן חדשני הכולל בנוסחתו חומר מחליב חדש, מרכיב הי-טק סנסוריאלי, עדין ביותר למגע. המחליבים בנוסחה נבחרו בשל רכותם ויכולת ההחלקה הגבוהה שלהם על העור. ג'ל להחלקה מיידית instantané Gel lissant מרקם ג'ל-קרם המשפר את היצמדות המסכה ומעניק תחושת רטיבות מרעננת. מסכת שעווה מטאמורפוזית métamorphose Masque cire שעוות אם פנינה pearl( )mother of עם תכונות חדשניות לחלוטין. הקסם מתרחש עם החימום...ה"שעווה" נמסה ותוכה מתגלה "אליקסיר" זהוב מנצנץ. בזמן המריחה החומר חמים ונוזלי, אך תוך כדי ההמתנה הוא מתקשה בחזרה למרקם שעווה וחושף עור מתוח להפליא. סרום משיי למילוי קמטים rides Serum soyeux comblement des סרום שקוף במגע אנגורה. השמנים שנבחרו עדינים ביותר ו"אבקתיים" קמעה למגע. שיטת דיג'י-אסתטיק - Digi-Esthétique זוהי מתודיקה גלובלית של אסתטיקה ורווחת נפש, שיטה ידנית אקסלוסיבית של סוטיס המעלימה מתחים באמצעות השראת רגיעה עמוקה, מרפה את השרירים ומעניקה לגוף כולו תחושת התחדשות כתוצאה מזרימת אנרגיה משופרת. פעילות החומרים מוגברת באמצעות השיטה, המשלבת טכניקות אוריינטליות )טכניקות עתיקות יומין של לחיצות אצבעיות לאורך המרידיאנים ) ומערביות )תנועות ניקוז על המערכת הלימפטית ועיסוי סוטיס לשרירי הפנים והצוואר (.

12 חוש הטעם: החוש האינטימי והאישי ביותר חוש הטעם: תיאור ותפקיד הלשון היא איבר חוש הטעם. היא מכוסה בפטמיות )papillae( המכונות פקעיות הטעם )קולטני טעם המצויים על הלשון(. פקעיות הטעם מזהות את טעמו של המזון שאנו אוכלים ומעבירות את המידע למוח. הלשון רגישה לארבעה טעמים: מתוק, מלוח, חמוץ ומר. החלקים הרגישים למתוק ולמלוח נמצאים בקצה הלשון, בעוד אלו הרגישים לחמוץ ומר נמצאים בחלקה האחורי. הלשון גם רגישה לחום, קור, כאב ולמוצקות של חפצים או מזון. היא עוזרת לזהות ולהעריך את טעמם של מזונות. תינוקות בוחנים את העולם הסובב אותם ו"חוקרים" חפצים באמצעות הכנסתם לפה. הפה מכיל גם רוק, שעוזר בעיכול המזון. תה מחליטת צמחים: פותח במיוחד עבור טיפול המכון סודות - סוטיס, ההשראה להרכבו התקבלה מפירמידת הריחות של הבושם סודות - סוטיס: קליפת תפוז ולימון, פרי ורד הכלב ( canina (, rosa היביסקוס, ורבנה רפואית ( officinalis (, verbena ענבי-שועל שחורים )קאסיס(, קינמון וארומה טבעית של תפוז. חליטה זו מטהרת את הגוף מרעלנים, מנקזת נוזלים, מעוררת ומרעננת והינה טעימה לשתייה וממריצה קלות. היא מאפשרת ללקוח/ה להתעורר מחדש ובעדינות אל המציאות, אחרי שעתיים של רגיעה מוחלטת, של מסע רב חושי אמיתי.

13 יעילות מוכחת הקשר מוח עור המוח והעור, מקורם באותה רקמת מוצא עוברית ולכן קיים בינהם קשר הדוק. קשר זה מתהדק עוד יותר בעזרתם של נוירו-טרנסמיטורים, שליחים קטנים מולקולרים, המבטיחים את התקשורת הקבועה והרציפה בין סיבי העצבים ותאי העור. כל סוג של מתח נפשי גורם לשחרור נוירו-טרנסמיטורים שליליים, מה שמביא להזדקנות מוקדמת של העור. מתח וצרות נראים היטב על הפנים והגוף: לפי מחקר אמריקאי, תקופה ארוכה של מתח נפשי מפחיתה את אורך חיי התאים, עד כדי גרימת הזדקנות מוקדמת בכ- 10 שנים. סטרס והזדקנות מוקדמת: המקור: National Academy of Science ארה"ב, נובמבר 2004 צוות החוקרים למד את השפעות הסטרס על 58 אמהות: 19 מתוכן עם ילדים בריאים ו- 39 עם ילדים החולים במחלה כרונית קשה. התוצאות הראו הזדקנות תאית מוקדמת בכ- 10 שנים אצל אלו הנתונות לרמות מתח גבוהות, סובייקטיבי ואוביקטיבי כאחד. הרעיון של הפסיכיאטרים והביוכימאים של אוניברסיטת קליפורניה )סן פרנסיסקו( היה להוכיח איך "המתח מחלחל אל מתחת לעור". במילים אחרות, כיצד תחושה נפשית יכולה לגרום לנזק פיזי. נראה היה שאצל הנשים שהשתתפו במחקר, המתח בו שרו גרם לתגובה שלילית מצד המערכת החיסונית. כפי הנראה, רדיקלים חופשיים - שיוצרו בכמויות גדולות במיוחד תקפו את הטלומרים Telomeres( אזורי הקצה של הכרומוזומים המגנים על ה- DNA (. הערכת תחושת הרווחה באמצעות השיטה הסנסיומטרית La Méthologie d évaluation sensiométrie סוטיס, בשיתוף עם ד"ר ארנו אאובר Aubert( ) Dr. Arnaud, חוקר אוניברסיטאי של מדעי ההתנהגות, פיתחה שיטה ייחודית אקסלוסיבית, פרגמטית, קפדנית ומדעית למדוד ולכמת את רמת רווחת הנפש.)Wellbeing( עקרונות השיטה: לשיטה להערכת תחושת הרווחה שני פנים: הפן הפסיכולוגי )פסיכומטריה( - הפן ההתנהגותי )אתולוגיה( - לפן הפסיכולוגי השתמשו בשאלון עם 12 אנרגיה רגשות חיוביים רגשות שליליים נושאים העוסקים בשלושת המימדים של רווחת הנפש :)wellbeing( לפן ההתנהגותי השתמשו בהקלטות וידאו מהן ניתחו 8 נושאים השייכים לשלוש קטגוריות: - תנוחת הגוף - הבעות פנים ומימיקה: תבניות התנהגותיות נוספות התמודדות עם מתח - מחוות ותנועות ידיים

14 התנהלות )פרוטוקול( המחקר המחקר נערך על 40 אנשים ( בגיל 35 עד 60, גיל ממוצע ) 47.5 באמצעות הפרוטוקול הבא: - הפן הפסיכומטרי שאלון כניסה )לפני הטיפול( - הפן האתולוגי הקלטת וידאו )לפני הטיפול, בזמן מילוי השאלון( - טיפול הפנים והגוף סודות סוטיס - הפן הפסיכומטרי שאלון יציאה )אחרי הטיפול( - הפן האתולוגי הקלטת וידאו ( אחרי הטיפול, בזמן מילוי השאלון( תוצאות השאלון וסרטוני הוידאו נותחו ע"י ד"ר אאובר. אלו התוצאות שהתקבלו: ניתוח השאלון נושא קשה לי להתרכז אני עייף/ה אני מרגיש/ה רענן/ה ועירני/ת מצבי הגופני טוב אני מרגיש/ה רגוע/ה ושלו/ה אם תצוץ בעיה, אני מרגיש/ה מסוגל/ת לפתור אותה אני רוצה להכיר או לפגוש אנשים חדשים אני מאושר /ת ובאופן כללי שמח/ה אני מרגיש/ה אי שקט ומתרגז/ת בקלות אני עצבני/ת ו/או מוטרד/ת אני מודאג/ת אני עצוב ולבי כבד עלי מימד אנרגיה רגשות חיוביים רגשות שליליים תוצאות השאלון התוצאות מוצגות באמצעות הדיאגרמה הבאה = אנרגיה לפני הטיפול 2= אנרגיה אחרי הטיפול 3= רגשות חיוביים לפני הטיפול 4= רגשות חיוביים אחרי הטיפול 5= רגשות שליליים לפני הטיפול 6= רגשות שליליים אחרי הטיפול

15 מהתוצאות ניתן להסיק ש: > הטיפול מעלה באופן משמעותי את רמת האנרגיה: דינמיות ואנרגיה כללית )יכולת להגיב לסבובב אותנו ביתר קלות( > הטיפול מעלה באופן משמעותי את הרגשות החיוביים: מצב רוח טוב > אין שינוי במימד הרגשות השליליים )דיכאון, חששות(. אם לאדם יש בעיות מסוג זה, שום סוג של טיפול, ללא קשר ליעילותו, אינו יכול לשנות את מצבו הנפשי. אך יש לציין כי תוצאה שלילית זו מאשרת את אמינות המחקר )יצירת השאלון וניתוחו הקפדני(. לסיכום, הלקוחות חשו טוב יותר, אנרגטיים יותר ובמצב רוח משופר רווחת הנפש התעצמה, ועמה היכולת להתמודד עם מצבי סטרס. ניתוח אתוגרמי - סרטוני הוידאו רמת טונוס השריר נושא קטגוריה יציבה חיכוך ידיים/הצלבת זרועות הצלבה/נענוע רגליים הבעות פנים ומימיקה )תבניות התנהגותיות נוספות ) נגיעות ידיים בפנים מרחב משקל משך מתח מחוות/תנועות ידיים אתוגרמה תוצאות התוצאות מוצגות באמצעות הדיאגרמות הבאות: יציבה/הבעות פנים ומימיקה 1= טונוס לפני הטיפול 2= טונוס אחרי הטיפול 3= תבניות התנהגותיות נוספות לפני הטיפול 4= תבניות התנהגותיות נוספות אחרי הטיפול

16 מתח משך משקל מרחב מחוות/תנועות ידיים > רמת הטונוס עלתה אחרי הטיפול. > התבניות ההתנהגותיות הנוספות )הבעות, מימיקות( פחתו. > המחוות ותנועות הידיים היו פחותות, קלות ואיטיות יותר, עדינות יותר: הלקוח/ה פחות מתוח/ה. לסיכום, הלקוחות פחות מתוחים, רגועים ושלווים יותר מודולציה של התוצאות בנוסף לנ"ל, המחקר גם הראה שקיימת השפעה של גיל המטופל על רמת השינוי של מימד האנרגיה ומימד הרגשות החיוביים בעקבות הטיפול: > רמת האנרגיה עולה יותר אצל המבוגרים יותר > רמת הרגשות החיוביים עולה יותר אצל הצעירים

17 הערכת אפקט האנטי-אייג' > אפקט נוגד-קמטים ( Anti-Rides ) המחקר נערך על 40 איש )בגילאים 35 עד 60, גיל ממוצע 47.5( באמצעות שיטת הוויזיו-סקאן VISIOSCAN = Magnifying micro-camera = ( מיקרו-מצלמה מגדילה(. התוצאות שהתקבלו הראו הפחתה ב- 14% של עומק הקמטים, ואישרו בזאת את ההערכה העצמית של הלקוחות ואת זו של הקוסמטיקאית המטפלת. > אפקט העלאת הלחות ( Hydratant ) המחקר נערך על 40 איש )בגילאים 35 עד 60, גיל ממוצע 47.5( באמצעות שיטת הקורנאומטר - -CORNEOMETER מכשיר המודד את כמות המים בעור. התוצאות שהתקבלו הראו שיפור של 31% ברמת הלחות של העור, ואישרו בזאת את ההערכה העצמית של הלקוחות ואת זו של הקוסמטיקאית המטפלת. לסיכום, המחקרים הפסיכולוגיים, ההתנהגותיים ואלו שנעשו על העור הוכיחו כי הטיפול סודות סוטיס - Secrets desothys Soin Excellence הינו טיפול גלובלי אנטי-אייג', מולטי-פקטוריאלי ורב חושי בו כל אחד ואחת יכולים למצוא את מה שנחוץ להם, את מה שקורץ להם, את מה שהכי טוב עבורם. סודות סוטיס - הנוסחה המנצחת שלך

שקופית 1

שקופית 1 קורס סייעות רופא שיניים 2013 ברוכים הבאים ד"ר כמאל מסארוה 050-7824234 dent2000@msn.com 1 2013 - מבוא לרפואת שיניים : # # קורס סייעות רופא שיניים נושאי לימוד תפקיד הסייעת היסטוריה של טיפולי שיניים - אנטומיה

קרא עוד

מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל

מגישה : חני חוקת תשעו עבור קריאת כיוון למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל שמגיב* עד שזז* עד מנומנם* חולמני- ץ* ר שלווה* אישיות מפריע* לא ך* א... י ש י ב ה ז מ ן ל א ח

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 יעוץ פנג שואי לבית מאת: ניצה שטרויך ה. אדריכלות פנג שואי אסטרולוגיה סינית בייעוץ פנג שואי לבית יש כמה וכמה שכבות של עומק לתיקונים והפעלות לאיזון הבית ודייריו. הבסיס הוא הבגואה וכיווני שינה ישיבה נכונים

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שאלות הגשה בעבודה 1.מהי האטמוספירה? ולאיזה חלקים היא מתחלקת? 2.מה הרכב האטמוספירה? 3. חלק את שלבי ההתפתחות של האטמוספירה? 1000 km האטמוספרה היא תערובת של גזים העוטפת את כדור הארץ. 1000 km שלב שני

קרא עוד

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים משרד החינוך המינהל למדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה שם התלמיד/ה: כיתה: משימת הערכה מספר 1- כיתה ד נושאים: מערכות ותהליכים ביצורים חיים ומערכות אקולוגיות )בעלי חיים( הנחיות: קראו היטב את השאלות.

קרא עוד

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר אני נשאר אני שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים ולפעמים עצובים, אבל האדם עצמו לא משתנה. הילדים יבינו

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint 1 מנל"ח = מערכת נשימה לחץ חיובי 2 ענן הנראה לעין של גזים חמים שונים, חלקיקים קטנים, הנוצרים מבעירה לא מושלמת של חומר וצפים באוויר. 3 מוגדר כאויב מספר 1 לאוכלוסייה בריחה והסתתרות:- האוכלוסייה תשאף להימצא

קרא עוד

התפתחות שמיעתית ואנטומיה של האוזן

התפתחות שמיעתית ואנטומיה של האוזן התפתחות ש מיעתית ו אנטומיה ש ל האוזן מרצה: אלנה רזניק אפרכסת, אוזן ח יצ ו נ ית: עור תוף, אוזן תי כ ונה: תעלת שמע חיצו ני תת. חלל מלא אוו יר המכיל בת וכ ו שלוש עצמות שמ עע. חצוצרה אוסטיכי וס (צינור) ע ע"שש

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק 1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 69 2 הרמונית מתוקים קוביית קשיו קלוי 80 גרם דבש טהור מפרחי בר 200 גרם קונפיטורת רימונים 290 גרם פחית עגולה

קרא עוד

מיון ביולוגי

מיון ביולוגי מיון ביולוגי קרל פול לינה )לינאוס( מייסד שיטת מיון מדעית 1778-1707 מתבסס על עקרון ביולוגי: אחידות ושוני שינויים במיון ביולוגי בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה והמידע צמחים ובעלי חיים חד תאיים ורב תאיים פרוקריוטים

קרא עוד

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מתכונים רגילים. דונאטס וניל עם זיגוג שוקולד שילדים אוהבים

קרא עוד

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם 1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם בהגשה לטופס המבחן. חומרי עזר: 1.מחשבון. נספח הנוסחאות

קרא עוד

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שיתוף פעולה בין מורים שיח טיעוני (ארגומנטציה) בקרב תלמידים

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

הקדמה

הקדמה הקדמה ספר זה נכתב כדי להעניק לכם חוויה חיה של חופש. זוהי קריאה הנובעת ממעמקי עצמכם לשוב הביתה, אל נוכחות החסד האינסופית אשר תמיד נמצאת כאן. הספר אינו מיועד לקריאה חפוזה שבאמצעותה תרכשו ידע נוסף או תלקטו

קרא עוד

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הבא על פי הסולם הבא: ההתנהגות המתוארת לא ניראית לעולם

קרא עוד

Bright Blue Gradients

Bright Blue Gradients מה נלמד היום: מהי סביבת חיים מהם מרכיבים ביוטיים וא-ביוטיים מהם צורכי הקיום של בעלי החיים כיצד הסביבה מספקת צרכי קיום אלו מה ההבדל בין תנאי סביבה ולמרכיבי סביבה מיפוי מושגים בנושא סביבת חיים: ביוספרה

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 התא מבנה ותפקוד קרום התא התאמה בין מבנה לת פקוד ודרכי מעבר חומרים דרכו נושאי השיעור מבנה הקרום מעבר חומרים דרך: שכבת הפוספוליפידים, חלבוני המעבר: התעלות, הנשאים והמשאבות תכונת החדירות הבררנית של הקרום

קרא עוד

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מקט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה עי Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צפייה במפת הניקיון בזמן אמת סוללה חזקה 5200MAH לזמן

קרא עוד

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8 מפרט מוצר- שוק עוף בגריל שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח אנרגיה 171 84.32 חלבון פחמימות 8..2 שומן 8.8 שומן רווי

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

מערך פעולה

מערך פעולה מטרות: 0( החניך יבין את המושג "הגשמה". )4 )2 מערך פעולה נושא: במעלה הפרמידה החניך ילמד מהי הפירמידה של מאסלו ויטיל ספק בקונוטציה למושג- "הגשמה עצמית". החניך יסיק כי הגשמה עצמית קשורה בד בבד בעשייה חברתית.

קרא עוד

מכשירי שמיעה ואביזרי עזר לשמיעה מה כדאי לדעת עליהם? 1

מכשירי שמיעה ואביזרי עזר לשמיעה מה כדאי לדעת עליהם? 1 מכשירי שמיעה ואביזרי עזר לשמיעה מה כדאי לדעת עליהם? 1 הקדמה ירידה בשמיעה יכולה להתבטא בדרגות חומרה שונות, החל מירידה קלה בשמיעה ועד חירשות עמוקה. קיימות פגיעות שונות )מכנית, או עצבית- תחושתית(, הנגרמות

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint סכנות התחשמלות והגנה בשיטת זינה צפה בטיחות במתקני חשמל השפעות זרם חשמלי העובר בגוף האדם אמצעי הגנה בסיסי כנגד חשמול הנו בידוד חשמלי במקרה של נזק לבידוד עלול להופיע מתח על הגוף או המעטה המתכתי קצר לגוף

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הנח את הפלאפון במרכז החדר סדנאות ליבה למאמנים משמעת עצמית מטרות הסדנה הקניית כלים לבניית משמעת עצמית אצל השחקנים הקניית כלים ליצירת מאמץ מרבי, ניהול רגשות ואיפוק מודל ערכי הליבה מיצוי עצמי משמעת עצמית

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks טיפים וטריקים Samsung I900 Omnia מקש כיבוי / הדלקה שקע ריסט מצלמה קדמית מקש מיוחד מקש הגברת / הנמכת השמע שקע הטענה / אוזניות מקש סיבוב מסך מקש ניתוק שיחה מקש מענה שיחה מקש ניווט 1 תפעול כללי מעבר בין פרופילים

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation עיניים נוצצות אתגר קרת תוכן העלילה זה סיפור על ילדה שאהבה, יותר מהכל, דברים נוצצים. היתה לה שמלה עם נוצצים, וגרביים עם נוצצים, נעלי בלט עם נוצצים. ובובה כושית שקראו לה כריסטי, על שם העוזרת שלהם, עם נוצצים.

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנה"ל תשע"ג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים

הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנהל תשעג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנה"ל תשע"ג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים בוועדות. ניתן להקצות סייעת לילדים המצויים תחת קטגוריה

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc 12 במרץ 2009 המכללה למדע וטכנולוגיה עמל טייבה בחינה בעברית לכיתות י"א שאלון: 014203 הבנה והבעה 2 יח"ל הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעתיים וחצי ב. מבנה השאלון ומפתח הערכה: בשאלון זה שני פרקים. פרק ראשון

קרא עוד

Siud2010_phys18NS2

Siud2010_phys18NS2 מערכ ת העצ בי ם מסלולי תחושה מה אנו רוצים לדעת על גירוי תחושתי? מה זה? איפה זה? כמה זה חזק? כמה זמן זה נמשך? ואח"כ (מחוץ למערכות תחושה, מודע/לא מודע): הערכה טוב/רע, עונג/סבל (השוואה לזיכרון מולד/נרכש)

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילו ת גופנית במ עמקים לחץ עומק לחץ ברומטרי בגובה פני הים= 1 אטמוספרה (760 מ"מ כספית). צלילה לחץ ברומטרי+ לחץ של עמוד המים. לחץ יחסי: הלחץ הנוצר על ידי עמוד המים מעל הצולל. כל 10 מטר = 1 אטמוספירה. לחץ

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילות גופ נית בגבהי ם ובמעמקים מה קו רה בגו בה? בגובה פני הים הלחץ קרוב לאטמוספירה אחת ( 760 מ"מ כספית). מתוך האוויר שאנו נושמים בגובה פני הים מהווה החמצן קרוב ל 21% וכמעט כל השאר הוא חנקן. אחוז החמצן

קרא עוד

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc ו( תקנות מועצת הפירות (ייצור ושיווק) (סדרי דין בפני ועדת קנסות), התשל"ו- 19761 בתוקף סמכותי לפי סעיף ( 48 לחוק מועצת הפירות (ייצור ושיווק), התשל"ג- 1973 (להלן - החוק), ובתוקף שאר הסמכויות הנתונות לי לפי

קרא עוד

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 ת"י בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 תי בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב ת"י 58 -בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור '. יש להשלים את כל הראיות הנדרשות ולהוכיח עמידה בדרישות התקן ל'. כמו יש להשלים עמידה

קרא עוד

עבודת סיום - מוזיטק

עבודת סיום - מוזיטק יולי 2007 בס"ד עבודת סיום מוזיטק מגישה: הדר חדד שנה ב'. יחידת לימוד: סתיו נושא: מאפייני הסתיו תת נושא: חילזון-העבודה מתבססת על השיר עמיר. "חילזון"/אנדה הנושא א. פעילויות באחריות הגננת לימוד נושא הסתיו

קרא עוד

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI השתלת מסתם אבי העורקים בצנתור בדרך אל איכות חיים טובה יותר הקדמה היצרות מסתם אבי העורקים פוגע באיכות החיים, בפעילות היום יום ומסכנת חיים. השתלת מסתם באמצעות צנתור מהווה אפשרות טיפול חדשנית במחלה זו. מטרת

קרא עוד

Microsoft Word - Sol_Moedb10-1-2,4

Microsoft Word - Sol_Moedb10-1-2,4 הפקולטה למתמטיקה - הטכניון חיפה מד''ח - 48 חורף תשע''א - בחינה סופית מועד ב' שאלה : תהי נתונה המד"ח הבאה: u + uu = y א. מצא את העקומים האופייניים של משוואה זו בצורה פרמטרית. ב. פתור את המד"ח הנתונה לעיל

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 אלון בבצ' קו, פסיכולוג מוסמך המרכז להורות באוניברסיטת ייל,)YALE( ארה"ב מטרות הסדנה העברת ידע מבוסס מחקר בתחום בעיות התנהגות אצל הילדים. הצגת הטיפול שנחשב ה standard gold בתחום בעיות התנהגות. הצגת מידע

קרא עוד

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח Pull Down 302869 אוורסט ברז פרח 45 0 מזלף נשלף כלפי מטה 303369 נפטון סטיק ברז

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

ענף המלונאות

ענף המלונאות 1 מאי 4102 המלונאות ענף תקציר של בגידול החיובית המגמה נמשכה 4102 שנת של הראשון ברביע שיא נשבר 4102 שבשנת לאחר זאת לישראל, תיירים כניסות הנכנסת. בתיירות של בשיעור הראשון ברביע עלה התיירות במלונות הלינות

קרא עוד

מספר זהות: סמסטר ב' מועד א' תאריך: 11102/4// שעה: 9:22 משך הבחינה: 3 שעות חומר עזר: אין מותר השימוש במחשבון פשוט בחינה בקורס: מבני נתונים מרצה: הדר בי

מספר זהות: סמסטר ב' מועד א' תאריך: 11102/4// שעה: 9:22 משך הבחינה: 3 שעות חומר עזר: אין מותר השימוש במחשבון פשוט בחינה בקורס: מבני נתונים מרצה: הדר בי מספר זהות: סמסטר ב' מועד א' תאריך: 11102/4// שעה: 9:22 משך הבחינה: 3 שעות חומר עזר: אין מותר השימוש במחשבון פשוט בחינה בקורס: מבני נתונים מרצה: הדר בינסקי הנחיות: יש לענות על כל השאלות. יש לענות על כל

קרא עוד

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד]

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד] טבלה מחזורי ת האלקטרונים ברמה האחרונה בכל אטום, הם אלו שיוצרים קשר עם אטום/אטומים נוספים. אלקטרונים אלו נקראים אלקטרונים וולנטיים או אלקטרונים ערכיים. הרמה האחרונה באטום, המכילה את האלקטרונים הוולנטיים

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 טבלה מחזורית היסטוריה בשנת 1882 הוענק פרס החברה המלכותית של לונדון לשני הכימאים, יוליוס פון מאייר ודימיטרי מנדלייב, על גילוי החוק המחזורי )עד היום יש חילוקי דעות מי מהם היה הראשון לגלותו (. מנדלייב ופון

קרא עוד

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63>

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63> < 0 a b b a > 0 נתון: מכאן ניתן לומר בוודאות כי -. a < b ab < 0 a 0 b > לא ניתן לקבוע בוודאות.. ( 0)?. לא ניתן לדעת. + ( + ) ( ) + + נתון: כמה ערכי שונים מקיימים את המשוואה?. אינסוף 0 +. תשובות ו נכונות

קרא עוד

ברוכים הבאים להולנד לעיתים קרובות אני מתבקשת לתאר את החוויה של גידול ילד עם צרכים מיוחדים, כדי לנסות לעזור לאנשים רגילים שלא מכירים חוויה יחודית זאת

ברוכים הבאים להולנד  לעיתים קרובות אני מתבקשת לתאר את החוויה של גידול ילד עם צרכים מיוחדים, כדי לנסות לעזור לאנשים רגילים שלא מכירים חוויה יחודית זאת רביבים ייעוץ והנחייה בע"מ מכון לטיוב ההון האנושי בארגון לעיתים קרובות אני מתבקשת לתאר את החוויה של גידול ילד עם צרכים מיוחדים, כדי לנסות לעזור לאנשים רגילים שלא מכירים חוויה יחודית זאת להבין, לנסות ולדעת

קרא עוד

1

1 איך לבנות שגרות ניהוליות? מה זה שגרות ניהוליות? פעולות המבוצעות ב קבועה, לצרכי ניהול משימות ואנשים. למה זה חשוב? ניהול עם שגרות קבועות ועקביות מאופיין בסדר, ארגון ושליטה. השגרות מאפשרות למנהל להיות בקיא

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 איה: פו: איה: פו: "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?" "שואל את עצמי מה אני אוכל הבוקר..ומה אתה?" "אני שואל איזה דבר מסעיר יקרה לי היום.." "זה בדיוק אותו הדבר.." אימון לקריירה מאסטרטגיה לפרקטיקה ממוקדת תוצאות

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן # חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527

קרא עוד

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה יש לפתור את כל השאלות עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות על דפים משובצים. רשמו את שמכם על כל אחד מהדפים הפתרונות יוגשו אחרי חופשת הפסח. מומלץ לכתוב דואר אלקטרוני, Whatspp כאשר נתקלים בקושי. מישהו

קרא עוד

חלק א' – הקדמה

חלק א' – הקדמה ספרות עזר: סירס-זימנסקי/פיסיקה תיכונית, קול וחום, פרקים ו- ; 3 חשמל ומגנטיות א', 5.8 Resnick & Halliday /Physics, part I,.4 Sears & Zemansky /Univesity Physics, 15.1, 16.6, 17.10, 8.8-8.9.1..3 מבוא מצבי

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על השלמת תכנית הלימודים חלה על הסטודנט/ית בלבד! כל הקורסים הרשומים בטופס הינם חובה לימודית )אלא אם נכתב אחרת(.

קרא עוד

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002 שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 00 מדוע יורדת המוטיבציה הפנימית ללמידה? הבדלים בין בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים במוטיבציה פנימית ובמשתנים המקושרים אליה מאת : אורית סטופ-הראל בהדרכת : ד"ר ג'ני קורמן

קרא עוד

רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה

רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה 1 רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה כדי להקל על כולם ולעשות את זה פשוט, אני אתן לכם את רשימת המזונות המומלצת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה. העיקרון של "אין לאכול מזון שמכיל

קרא עוד

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein שילוב טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים ד"ר אולז'ן גולדשטיין מכון מופ"ת ומכללת קיי 1 נושאים לאילו מטרות משלבים טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים? כיצד מורי המורים משלבים בהוראה את טכנולוגיות מידע? כיצד מכשירים את

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\347\360\345\372 \347\345\371 \347\371.doc)

(Microsoft Word - \372\347\360\345\372 \347\345\371 \347\371.doc) העשרה כללית תחנות חוש - חש / גליה כהן מבוא: יום יום אנו מקבלים מהסביבה גירויים שונים כמו: צבעים, צורות, ריחות, קולות וכו'. כל אלה נקלטים ע"י החושים: הראייה, השמיעה, הריח, הטעם והמישוש. המידע שאנו קולטים

קרא עוד

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc מבחן בעברית תכנ תי "מארג השפה" 9 שנ"ל מבחן דגם (ינואר, 2004) שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז ההשכלה / מוסד: מנהל מרכז השכלה: שם: חתימה: אנו רואים בקיום טוהר הבחינות משימה חינוכית, ערכית

קרא עוד

AVerMedia Live Gamer Portable C875

AVerMedia Live Gamer Portable C875 AVerMedia Live Gamer Portable C875 תוכן החבילה Live Gamer Portable מדריך התקנה מהירה שקית מגנה כבל HDMI כבל / Component כבל שמע סטריאו א. ב. ג. ד. ה. ו. ז. ח. כבל שמע 5.3 מ"מ כבל לפלייסטיישן 5 כבל מיני-

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס משפט גרמני אזרחי - 62311 תאריך עדכון אחרון 04-08-2016 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:משפטים השנה הראשונה בתואר בה ניתן ללמוד את הקורס: 0 סמסטר:סמסטר

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC תמצית פעילות 2009-2014 הטמעת אוטומציה מלאה ב- 2015 מדור טכנולוגיות למידה וייעוץ מערך המחשוב אב"ג הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC הסבר על השיטה יתרונות וחסרונות תמצית פעילות

קרא עוד

CITROËN DS3

CITROËN DS3 CITROËN DS3 אייקון מודרני סיטרואן DS3 היא חלום של מעצב. היא רחוקה מלהשאיר אותך אדיש, אלא מעוררת מייד את התשוקה. גם כשהיא עומדת במקום. הקווים שלה גורמים לה להיראות כאילו היא נמצאת כבר בתנועה, ומגלמים

קרא עוד

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א 6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר אצל תינוקות הניזונים מפורמולה. הגיל משתנה בהתאם לתקופה,

קרא עוד

קטלוג פסח 2016

קטלוג פסח 2016 קטלוג פסח 2016 חברת שקד חברת שקד הינה חברה משפחתית אשר עוסקת שנים רבות בייבוא, שיווק והפצת יינות מאזורים שונים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות התרחב סל המוצרים עם מותגי אלכוהול איכותיים מרחבי העולם. פעילותה

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527 kadman11@gmail.com

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92 מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING 92 מוצרים למשרד OFFICE SUITES TM MESH BACK SUPPORT תומך גב מבד נושם מוריד מתח מהשכמות ומהגב התחתון מתאים לכל כסא משרדי הרכבה קלה ונוחה STANDARD

קרא עוד

חבילות שי ומתנות נורית מוצרי פרסום ראש השנה 2017

חבילות שי ומתנות נורית מוצרי פרסום ראש השנה 2017 חבילות שי ומתנות נורית מוצרי פרסום ראש השנה 2017 טעימה חבילות שי ומתנות הינה חברת בת בנורית מוצרי פרסום.התחלנו את דרכינו לפני יותר משלושה עשורים ובקטלוג זה נשמח להציג בפניכם את מגוון חבילות שי, מתנות,

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס מבאך ועד הביטלס: מוסיקה בתרבות המערבית - 30111 תאריך עדכון אחרון 19-10-2013 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 4 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:ביה"ס לאמנויות השנה הראשונה בתואר בה ניתן

קרא עוד

שוויון הזדמנויות

שוויון הזדמנויות מדיניות של הערכת מורים ואיכות ההוראה פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א אוניברסיטת תל אביב, מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה והמכללה האקדמית בית ברל 10.11.2010 כנס 1 מכון ואן ליר מדיניות של הערכת מורים: - מטרות ההערכה

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

חינוך לשוני הוראת קריאה: נקודת מבט של הערכה: מהן הסוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה?

חינוך לשוני הוראת קריאה:  נקודת מבט של הערכה: מהן הסוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה? חינוך לשוני שפה ערבית סוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה - נקודת מבט של הערכה מפגש לימודי 7.7.2011 אימאן עואדיה מנהלת תחום מבחנים בערבית - הרשות הארצית 2011# 1 מהי? היא הגוף המוביל

קרא עוד

Microsoft Word - tutorial Dynamic Programming _Jun_-05.doc

Microsoft Word - tutorial Dynamic Programming _Jun_-05.doc הטכניון מכון טכנולוגי לישראל אלגוריתמים (3447) סמסטר חורף 006/007 הפקולטה למדעי המחשב תכנון דינאמי תרגיל תת מחרוזת משותפת ארוכה ביותר תת-מחרוזת z k שקיימת סדרה עולה ממש,... z = z של מחרוזת נתונה x m,...,,

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint שלום לתלמידי י"א חמש יחידות מתמטיקה גיל קרסיק מורה למתמטיקה בשעה וחצי הקרובות נדבר על שאלון 806 סדרות הנדסיות וחשבוניות ארבעה תרגילים שהיו בבחינות בגרות ארבעה טיפים )טיפ אחד אחרי כל תרגיל שנפתור הערב(

קרא עוד

בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת.

בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת. בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת. חברת הבוטיק בהרי בונה את צמד הבניינים האחרון ברחובות ההולנדית. זוהי ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה חדשה בשכונה המבוקשת ביותר ברחובות וזאת ההזדמנות

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ד התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעד התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים היא של הסטודנט בלבד. כל הקורסים הרשומים בטופס הם חובה לימודית. כאשר הסטודנט סיים ללמוד את כל חובותיו הלימודים

קרא עוד

עמוד 1 מתוך 3 שאלון הורים לילד הלומד בבית ספר שאלון זה נועד למילוי הורים לילדים תלמידי בית ספר. השאלון מנוסח בלשון זכר, אך מיועד גם לבנים וגם לבנות. י

עמוד 1 מתוך 3 שאלון הורים לילד הלומד בבית ספר שאלון זה נועד למילוי הורים לילדים תלמידי בית ספר. השאלון מנוסח בלשון זכר, אך מיועד גם לבנים וגם לבנות. י עמוד 1 מתוך 3 שאלון הורים לילד הלומד בבית ספר שאלון זה נועד למילוי הורים לילדים תלמידי בית ספר. השאלון מנוסח בלשון זכר, אך מיועד גם לבנים וגם לבנות. יש למלא את הטפסים בכתב גדול וברור ובעט בלבד. ניתן להיעזר

קרא עוד

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום דרכון נוכחי וצילום וויזה אחרונה, במידה והייתה. ניתן

קרא עוד

ניטול ידני

ניטול ידני הכנס ה- 17 של המוסד לבטיחות ולגהות 17 נובמבר 2014 בטיחות ובריאות בתעסוקה הרמה וניטול ידני: ד"ר יוהנה גייגר ארגונומית ארצית המוסד לבטיחות ולגהות ענבר גלבוע ארגונומית מחוזית המוסד לבטיחות ולגהות ניטול ידני

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

מדריך למרצים ומתרגלים 1

מדריך למרצים ומתרגלים 1 מדריך למרצים ומתרגלים 1 תוכן עניינים מדריך למרצים ומתרגלים...1 קבלת סיסמה לתחנת מידע למרצה...3 הוספת חומרי למידה...6 הוספת מורשה גישה לאתר הוספת מטלה קורס...9 לאתר הקורס...11 בחירת בודקים למטלה...17 מערכת

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

Ashalim

Ashalim סוגי מוגבלויות משרד הרווחה והשירותים החברתיים משרד החינוך משרד הבריאות הופק במסגרת תכנית מצוף, 2012. כל הזכויות שמורות לאשלים, אין לפרסם מצגת זו ללא אזכור זכויות היוצרים של אשלים. )2009 נתונים )מתוך סקר

קרא עוד

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מ

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע : אנטיתזה גלגל מאמר מ תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מקור : http://www.ocfoundation.org/medsummary.aspx האינפורמציה

קרא עוד

מוזיקה סינטטית

מוזיקה סינטטית קורס "מבוא לבינה מלאכותית", 24876 מוזיקה סינטטית מרצה: פרופ' ג'ף רוזנשיין / מתרגל: מר יועד לוינברג אור ש. עומר ד. "It's easy to make sounds, and to put sounds together into something that appears to be

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

: : : " [ [' ] : : [ " " " ( [ ( ' : : ' " " ' " ( " ( " " : ' ' ( ' ( ) " " : ' ' " ( ) " ' " ". ' ( ).. [ :. :. " :. " :. [ " ) :(.. :. :. :. :. :.

: : :  [ [' ] : : [    ( [ ( ' : : '   '  (  (   : ' ' ( ' ( )   : ' '  ( )  '  . ' ( ).. [ :. :.  :.  :. [  ) :(.. :. :. :. :. :. : : : " [ ['] : : [ " " " ( [ ( ' : : ' " " ' " ( " ( " " : ' ' ( ' () " " : ' ' " () " ' " ". ' ().. [ :. :. " :. " :. [ ") :(.. :. :. :. :. :. :. :. :. :. : '. () : [. [] : ". " [ :. :. :. [ ", :. :

קרא עוד

מספר נבחן / תשס"ג סמסטר א' מועד א' תאריך: שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: ד"ר אבי אללוף חומר עזר

מספר נבחן / תשסג סמסטר א' מועד א' תאריך: שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: דר אבי אללוף חומר עזר מספר נבחן 2002 2003 / תשס"ג סמסטר א' מועד א' תאריך: 29.1.03 שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: ד"ר אבי אללוף חומר עזר: אין שימוש במחשבון: מותר בבחינה 10 עמודים כולל עמוד

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מהי סביבת איקס לימוד? סביבת איקס לימוד היא סביבה גמישה לתרגול היכולת לזכור ולהיזכר במושגים ועובדות מתחומי תוכן שונים על ידי התאמה. הסביבה מבוססת על המשחק 'איקס עיגול' והתוכן אותו מתרגלים יכול מסוג טקסט

קרא עוד

לדרך... מה נלמד? תרגילים חיבור מספרים מכוונים נלמד את כללי החיבור של מספרים מכוונים. )תשובות לתרגילים בפרק זה-בעמ' (.Ⅰ

לדרך... מה נלמד? תרגילים חיבור מספרים מכוונים נלמד את כללי החיבור של מספרים מכוונים. )תשובות לתרגילים בפרק זה-בעמ' (.Ⅰ -28- לדרך... מה נלמד? תרגילים חיבור מספרים מכוונים נלמד את כללי החיבור של מספרים מכוונים. )תשובות לתרגילים בפרק זה-בעמ' 107-105(.Ⅰ 5 656 הסבר נדב יצא מביתו )נקודה (, צעד 5 ק"מ לכיוון מזרח, והגיע למסעדה

קרא עוד

תהליך קבלת החלטות בניהול

תהליך קבלת החלטות בניהול תהליך קבלת החלטות בניהול לידיה גולדשמידט 2011 מהו תהליך קבלת החלטות? תהליך אק טיבי וקריטי קבלת החלטות בנושאים פשו טים ורוטיניים שפתרונן מובנה בחירה בין אל טרנטיבות החלטות מורכבות הדורשות פתרונות יצירתיים

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : שיווקיות המרצה : ד"ר ענת אלון מבוא לשיווק נושאי ההרצאה הצגת הגישות השונות לניהול השיווק בחינת המאפיינים של ה שבמסגרתן ארגונים מנהלים את פעילויות השיווק שלהם מבוא לשיווק גישות הפירמה לניהול השיווק מה

קרא עוד