פתיחות ורב תרבותיות כאן ועכשיו חוה מ פסח, א -ד,

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "פתיחות ורב תרבותיות כאן ועכשיו חוה מ פסח, א -ד,"

תמליל

1 פתיחות ורב תרבותיות כאן ועכשיו חוה מ פסח, א -ד,

2 פתיחות ורב תרבותיות כאן ועכשיו זהב נעשה לך... תורי השירים, א, י א( תור במשמעות של קישוט )שיר המושג תור הזהב מזוהה בקרב רוב הישראלים עם היסטוריה, ספרי היסטוריה, שירת ימי הביניים בבחינת הבגרות בספרות ובעיקר משהו שצריכים ללמוד מעט ולשכוח מהר. אך המונח ספרד, או אנדלוסיה, מקפל בתוכו לא רק עולם תרבותי עשיר ומרתק, אלא הרבה מעבר לכך. כפי שאנו עדים בדור האחרון בישראל, אנדלוסיה היא גם תפיסת עולם של פתיחות ומתינות תרבותית, תפיסת עולם הגורסת שיתוף פעולה וגשרים בין תרבויות ודרך חיים המעמידה את האמנויות, את הספרות וההגות בראש סדרי החיים, מול חומרנות חולפת, כפי שכתב ר' משה אבן עזרא: "יפה בית של שיר מבית של זהב."

3 ברוכות וברוכים הבאים לפסטיבל "תור הזהב" 2019 באשדוד! פסטיבל "תור הזהב" באשדוד טווה חוטים של זהב סביב התרבות הישראלית הרב גונית, הקיימת בארצנו. הפסטיבל מביא לידי ביטוי צלילים, קולות ומראות של קסמי התרבות והאמנות ממגוון רחב של עדות ישראל, מזרח ומערב, שירת הקודש לצד שירת החול, ישן וחדש. העיר אשדוד, המורכבת מקהילות רבות, מציגה בפסטיבל באורח מקורי שנה אחר שנה את 'תור הזהב' של עדות ישראל ואת הפסקול של סיפורי חיינו בארץ ובתפוצות. אשדוד התברכה ביזמות תרבותית, מחדשת, מתחדשת ומרגשת, הסוחפת אליה ציבור גדול מאשדוד ומכל רחבי הארץ. אני גאה לתמוך בתנופה התרבותית בעיר אשדוד באמצעות הזרמתם של תקציבים תוספתיים, המביאים לידי ביטוי את הכרתי, כי תרבות איכותית נעשית בכל רחבי הארץ, מרכז ופריפריה. אני שמחה להמשיך לתמוך בתחייה האמנותית בעיר אשדוד ומאמינה, כי נכונו לכולנו הפתעות בכל מיזמי התרבות בעיר ובכללם בפסטיבל "תור הזהב". אני רוצה להודות לידידי היקר, ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר הנמרץ ובעל החזון. למוטי מלכא, יד הימין של העשייה התרבותית בעיר אשדוד ולכל מי שתרם לכינונו של עוד תור זהב בעיר. מאחלת לכולם הנאה צרופה מעוד פנינה תרבותית מפוארת באשדוד. ח"כ )תא"ל במיל'( מירי רגב שרת התרבות והספורט אורחות ואורחים יקרים, פסטיבל "תור הזהב" הייחודי מעניק במה מחודשת ומכובדת לאוצרות המורשת והתרבות, שהיו מנת חלקם של העם היהודי לאורך מאות שנים. הפסטיבל בא לקדם פתיחות ורב תרבותיות, כפי שהיתה קיימת בתקופת תור הזהב בספרד, וליצור חיבור בין מזרח ומערב, על ידי שיתופי פעולה ייחודיים בין אמנים מוכשרים. העיר אשדוד, כעיר המתאפיינת ברב תרבותיות ומאחדת אנשים מ- 99 קהילות, מחוברת ל מגוון ו ל עושר התרבותי של אזרחי מדינת ישראל ומעודדת דיאלוג בין-תרבותי. אני מזמין אתכם להגיע ולהנות ממגוון מופעים אותנטיים ומיוחדים, כגון: מופע ראשון מסוגו בעולם המקבץ לערב אחד את מיטב הפייטנים בישראל ומפגיש אותם עם גרסאות המקור של הקלאסיקה הערבית המזרחית, מופעים של אתניקס, בעז שרעבי, מופע מיוחד בשפת הלדינו, תיאטרון הודי ישראלי, תיאטרון יידישפיל ועוד רבים. תודתי למארגני פסטיבל "תור הזהב", ולשלל היוצרים שלוקחים בו חלק. אני מאחל לכם חוויה מעשירה וחיבור מהנה לאוצרות התרבות שיוצגו בפסטיבל. ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר אשדוד "יפה בית של שיר מבית של זהב" כתב המשורר ר' משה אבן עזרא. המונח אנדלוסיה מקפל בתוכו עולם עשיר ומרתק של יצירה גדולה באמנות, ספרות, הגות, מדע, מוסיקה, ציור ועוד. ולצד אלה אנדלוסיה היא גם תפיסת עולם של פתיחות ומתינות, של שיתוף פעולה וקיום גשרים בין עמים ותרבויות. זהו עולם התוכן על בסיסו הוקם לפני 7 שנים פסטיבל תור הזהב ומאז ועד היום רעיונות אלה הם אבן שואבת ביציקת התוכן האמנותי לפסטיבל בכל שנה. גם בשנה זו אנו נותנים ביטוי לתרבויות ולקהילות ישראל השונות, המביאות אל הבמה את אוצרות ושורשי התרבות העשירים עליהם גדלו. אני מזמין את הקהל הרחב להתענג ולהיות שותף להצלחה הגדולה של הפסטיבל. מוטי מלכא מנכ"ל

4 י-ה חביבי מופע שירה ומוסיקה ירושלמי-שארקי יום ג :00 )פתיחת דלתות ב 19:00 ( אמפי אשדוד הפקת מקור חד פעמית - יצירות הפאר בעברית ובערבית של הקלאסיקה הערבית, השארקית, עם מיטב הפייטנים. משירי אום כולת ום, מוחמד עבד אל וואהב, פאריד אל-אטרש, עבד אל חלים חאפז ואחרים. עם מותם של גדולי הזמר הערבי בשנות ה- 70, אום כולתום, פאריד אל אטרש ועבד אל חלים חאפז, נשבו רוחות זרות בהיכל המוסיקה הערבית. אט אט הם יעדירו ממנה את קסמיה השורשיים, וישארו נושאי לפיד בודדים, שיצליחו לשמר את הרצף המלודי בתוך מנהרת הזמן הפוסט-מודרנית. במקביל, בישראל, נרות קטנים ניצתו, וקולות שעלו מעירק, תימן, מצרים, מרוקו, תוניס, לבנון וסוריה הצטרפו לכדי לפיד ואבוקה בוערת, הנוגעת בגעגוע וזכרון דור ההורים לתרבות מקור הולדתם. זו הציתה איתה את הדור השני והדור הצעיר, הנוכחי, ליצירה ולעשייה שנועדו לשמר, להנציח ובסופו של יום, לכתוב את עתיד שירי מכורתנו. במופע ראשון מסוגו בארץ ובעולם, פסטיבל "תור הזהב", מקבץ לערב אחד את השורה הראשונה של הפייטנים בישראל משני הדורות הללו, ומפגיש אותם עם גרסאות המקור. עם תזמורת נצרת ונגנים אורחים. פייטנים )לפי סדר הא ב (: ציון גולן, יובל טייב, זיו יחזקאל, הרב דוד מנחם, יחיאל נהרי. סולן אורח: אליאס תייסר )הזוכה בתחרות העוד הבינ ל ה- 2, ע ש סמי אלמגרבי-אשדוד, קטגורית צעירים, 2018(. מנהל מוזיקאלי: זיו יחזקאל.

5 המסיבה של אתניקס אורחים מיוחדים: דיקלה, עידן עמדי, שמעון בוסקילה יום ד :30 אמפי אשדוד הפקה מיוחדת - אתניקס, הלהקה "הכי ישראלית", ששיריה הפכו לחלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית, במופע חדש בו תארח הלהקה את דיקלה, עידן עמדי ואת שמעון בוסקילה ביחד ולחוד יבצעו את הלהיטים הגדולים, ביניהם: מתי לחזור, ציפור מדבר, קטורנה מסאלה, כתם הפרי, תותים, מחר אני בבית, ג'סיקה, שיר ישן, BMW שחורה, האהבה תנצח, היא לא תשוב, שניים שניים, כי החיים כל כך יפים, יש אלוהים, יהיה לנו טוב, ועוד... תאורה חדשנית, במה מפוארת והלהיטים הגדולים של הלהקה ממחישים את גודל המסיבה והחוויה חסרת התקדים המובטחת לקהל.

6 בעז שרעבי במופע חגיגי גדול זמרי הנשמה במופע מרגש עם שיריו האהובים מופע פותח: להקת ציפורי שיר יום א :00 המשכן לאמנויות הבמה המלחין וזמר הנשמה בעז שרעבי חוזר לאשדוד במופע מרגש וחגיגי, בליווי מורחב של נגנים, עם הלהיטים והשירים המוכרים והאהובים - רק אותך אוהב הלילה, אם את עדיין אוהבת אותי, לתת, את לי לילה, הלוואי, היה חזק, כשאת נוגעת בי ורבים אחרים. לשמוע, לראות ולהתרגש! הלהקה - פסנתר: ירון בכר, קלידים + אקורדיון: דורון פיקר, בס: אילן אביב, תופים: אלי בן שושן, גיטרות: יאיר מיכאל. אורחת מיוחדת בפסטיבל "תור הזהב": הכנרית הילה בן-טובים. סאונדמן: דורון לב.

7 הבוריקיטס של אמא Las Burikitas de Mama מופע מיוחד בשפת הלדינו ורומנסות מתורגמות יום ב :00 המשכן לאמנויות הבמה הפקת מקור - תור הזהב של יהדות ספרד מאופיין בין היתר בתקופה של פריחה רוחנית ותרבותית בה נוצרה שפת הלדינו שעברה מפה לאוזן בין הדורות והפכה להיות שפת אהבתם של הורינו ושלנו. שפת הלדינו כוללת בתוכה פיוטים ושירי קודש וכמובן רומנסות מרגשות, סיפורים ופתגמים חכמים מלאי הומור, רוך ואהבה. במופע שלנו, יסופרו אותם הסיפורים ומיטב הזמרים יבצעו משירים אלו וישירו עם הקהל באמצעות מצגת עם מילות השירים. השירים מוכרים בכל בית בישראל והפכו להיות חלק ממוסיקת עולם בפסטיבלים שונים. לא סתם אומרים שכשאימא מכינה את הבוריקיטס ושרה בלדינו - הם יוצאים הכי חמים, טעימים ומשפחתיים. משתתפים: אושיק לוי, דורית ראובני, דפנה דקל, אהרון פררה, מור קרבסי, מנחה: יענקל'ה מנדל, ניהול מוסיקלי ועיבודים: רועי זוארץ. אורח מיוחד מלונדון המתופף האגדי ואחת מאושיות המוזיקה שעיצבו את המוזיקה הישראלית - יוסי אטיאס.

8 העיקר שנפגשים אבי מען זעט זיך Главное, что встречаемся הצגת תיאטרון יידישפיל יום ג :00 המשכן לאמנויות הבמה הצגת בידור מוזיקלית צבעונית ומרשימה בשילוב של מוזיקה והומור - מופע חדש ומרגש שאסור להחמיץ. בהשתתפות: האחיות רייפר, נתן הכט, במאי: ששי קשת, מחזאי: נתן הכט, ניהול מוזיקלי: מישה בלכרוביץ. В сопровождении перевода на иврит и русский язык המופע בליווי תרגום לעברית ולרוסית.

9 אנדלוסית בגאון קונצרט מחווה לנסים גאון יום ד :00 המשכן לאמנויות הבמה הפקה מיוחדת סנאע מראחטי - )מרוקו( התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד עם בנימין בוזגלו )ישראל( וסנאע מראחטי )מרוקו( מופע אנדלוסי קלאסי המביא אל הבמה את היצירות האנדלוסיות הקלאסיות בעברית ובמג'רבית, לצד יצירות שאעבי קלות, גם הן בשתי השפות. בקונצרט יתחברו עולם הפיוט עם השירים בשפה המרוקאית, בביצוע הסולנים בנימין בוזגלו )ישראל( וסנאע מראחטי )מרוקו(. משתתפים - בנימין בוזגלו - מנהל אומנותי וסולן, סנאע מראחטי - סולנית, סיון אלבו בן חור - מנצחת התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד. הקונצרט במעמד בני משפחת גאון וראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. נסים גאון, נולד ב בעיר ח'רטום בירת סודאן למשפחה יהודית-ספרדית. גאון, איש עסקים ונדבן ידוע, מן המנהיגים הבולטים בקרב יהדות אירופה, מכהן החל משנת 1973 ועד היום כנשיא הפדרציה הספרדית העולמית. פועל בארץ ובעולם להנחלת מורשת יהודי צפון אפריקה. בין השאר, תרם רבות להקמה ולמימון של היחידה לפעילי ציבור הפועלת באוניברסיטאות בישראל, שבין בוגריה, רבים נושאים בתפקידים בכירים במשק ובשירות הציבורי. פרס גאון המוערך המוענק לחוקרים ומקדמי תרבות יהדות ספרד בישראל על ידי תנועת ביחד קרוי על שמם של רנה ונסים גאון. קונצרט חגיגי זה מוקדש לכבודו של הנדיב ואיש הפעלים נסים גאון.

10 סאנגם - תיאטרון הודי ישראלי סיפור אהבה במחוזות הודו הצבעוניים יום א :30 בית יד לבנים סיפור אהבה טראגי ושובה לבבות, על משולש אהבים. הצגה הלוקחת את הצופים/ות למחוזות הודו הצבעוניים ולשירים מלאי נוסטלגיה. מבוסס על הסרט ההודי שובר הקופות סאנגם. משתתפים - מאור בורגאוקר, נירה סולומון, שי דוקרקר, יואל דיווקר, נורה טלקר, גילה אפטקר, אפרת ימית קילקר, צבי זמיר, מוריאן אשר סולומון, נועם דוקרקר, ידאל סולומון. קלידים ואפקטים: ערן סמסון. כלי הקשה: ניסים נאור. בימוי והפקה: אילן גרינברג.)GP( מפעיל כתוביות: נוריאל סולומון. איש טכני: בר טליגאון. עיבוד לבמה: אבי טרה ואילן גרינברג. כוריאוגרפיה: נירה סולומון. ניהול מוזיקלי: ערן סמסון. תפאורה: עמותת מיל ן. ההצגה בהינדית עם תרגום בעברית על גבי מסך. פיוט על הבר פיוטים לפסח יום א :00 קפה תיאטרון יד לבנים מחרוזות פיוטים לפסח: יום ליבשה, מלכי מקדם, אל עליון, ופיוטים העוסקים בנושאים: גאולת ישראל, יציאת מצרים ושירת הים. את הפיוטים כתבו משוררי תור הזהב: רבי יהודה הלוי, רבי שלמה אבן גבירול, וגם משוררי המגרב של הדורות האחרונים: רבי דוד חסין ורבי דוד בוזגלו. בביצוע תלמידי המרכז הצעירים, בהדרכתו של הפייטן מימון מני כהן בליווי אנסמבל נגנים.

11 כלייזמר חובק עולם התזמורת הסימפונית אשדוד ואורחים יום ב :30 בית יד לבנים מופע כלייזמר בינלאומי המפגיש את עולם הניגונים וחצרות העיירה היהודית עם מגוון תרבויות וסגנונות מוסיקליים מרחבי הגלובוס. בהשתתפות - וירטואוז הכינור הבינלאומי מריו קורניק )קרואטיה(, וירטואוז האקורדיון הבינלאומי אמיל אייבינדר, אמן הקלרינט הבינלאומי חנן בר סלע. התזמורת הסימפונית אשדוד - מנצח: אוריין שוקרון, מנהל אמנותי: חנן בר סלע. הפקה מיוחדת - "סיפור אחר" סרט והרצאה )במסגרת סדרת "החיים בסרט"( יום ג :00 המשכן לאמנויות הבמה כמו בסרטי המופת הקודמים של אבי נשר, סוף העולם שמאלה, "הלהקה", "דיזנגוף 99", פעם הייתי ו החטאים, יוצא שוב הבמאי למסע קולנועי מרתק, מקורי, משעשע ומפתיע אל תוככי מרחבי הזהות הישראלית. ברגישות ובהומור המאפיינים את יצירתו, פורש נשר, בהשראת סיפור אמיתי, עלילה מעוררת מחשבה, התרגשות והזדהות. בימוי: אבי נשר, משתתפים: ג'וי ריגר, מיה דגן, יובל סגל, נתן גושן, ששון גבאי. הרצאת בזק: שהרה בלאו, סופרת ופובליציסטית, זוכת פרס ראש הממשלה לשנת תשע"ה ומחברת מספר רבי מכר, בהרצאה על מורכבות החיים בישראל, בין העולם הדתי לזה החילוני.

12 טזטה בנד מופע פתיחה חגיגי יום ג :30 לובי בית יד לבנים הכניסה - טזטה בנד עם הזמרת קנוביש אבבה מלס בליווי כלים אותנטיים ורקדנים במופע של ריקוד ושירה מתרבות יהודי אתיופיה. dblacklion הארי השחור יום ג :30 בית יד לבנים עמנואל ירדאי סולן להקת שורשי אפריקה, שב הביתה לאשדוד מצרפת עם נגניו מרחבי העולם, במופע מדהים מאלבומו הכפול "הארי השחור".dBlackLion בין רגאי שורשי משובח, למוזיקת נשמה וג'אז מקורי, בארבע שפות. מופע מלודי סוחף, לכל הגילאים שלא ישאיר אתכם ישובים בכיסא. שירה: עמנואל ירדאי, תופים: צ'א באלאנגולה )קונגו(, בס: פיליפ נאני )חוף השנהב(, קלידים: מוכתאר ו'אורי )סיארה לאון(, סקסופון טנור: ברינו בראון )ארה ב(. מופע אורח מחו ל -

13 "ס פ ר י" - אנסמבל ענבל מופע שירת יהודי תימן העתיקה יום ד :30 בית יד לבנים במהלך קריירה מפוארת ורבת שנים נגע גדי סרי במוזיקה הישראלית על כל גווניה וצדדיה בהופעות ואלבומים של מאות מוזיקאים מעמודי התווך בארץ. עתה מביא סרי אל קדמת הבמה את השירה והניגון של שורשיו, ומעניק להם מגע עכשווי בעיבודים עדכניים. המופע משלב את השירה המקורית העתיקה וטכנולוגיה חדשנית המשתמשת בטלפונים הסלולריים של הקהל. שירה: דדי ג'ראפי, דביר כהן עירקי, טל בדני וגולן לוי יחד עם המוזיקאים אודי בן כנען, יענקלה סגל, שיר אום וגדי סרי.

14 בורא מאורי האש תערוכה חדשה בגלריה לתערוכות מתחלפות פתיחה חגיגית: יום א :00 המוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן הדלקת נרות שבת בבית הכנסת הארעי. לדיספולי,איטליה, יוני המרכז לתיעוד חזותי ע"ש אוסטר בית התפוצות. Lighting candles in the provisional synagogue. Ladispoli, Italy, June The Oster Visual Documentation Center, Beit Hatfutsot. בתערוכה תבחנה סוגיות הקשורות באור ובכלים המכילים אותו. במה ואיך מדליקים את האור ומה מהותו בתצורות השונות בהן הוא מתגלם? בין פריטים מן העבר וטכנולוגיות מסורתיות לאמצעי תאורה מבוססי טכנולוגיה עכשווית, נצא למסע הכרות סימבולי עם חפצים המשמשים את האדם בהארת הסביבה באופן פיזי ורוחני, ונבחן סוגיות של תרבות ומקום הנוכחות באמצעי תאורה שונים. אוצרת: יעל ויזל, יעוץ אוצרותי: מירב רהט. הכניסה בחוה"מ פסח לתערוכות ללא עלות באדיבות בנק הפועלים. סיור מודרך לקהל הרחב בכל יום בשעה 11:00. פעילות ילדים מוזאון שמחה רבה במעבדה - ד"ר מולקולה במופע פסח חגיגי יום ג :00 האם יכול להיות שמשה רבנו היה גם מנהיג וגם מדען דגול? האם אפשר לשחזר בעזרת המדע ניסים גדולים מההגדה? ד"ר מולקולה יוצא למשימה חדשה: לחזור בזמן לימי מצרים העתיקה ולערוך ניסויים שמזכירים את הניסים העתיקים - מים יהפכו לדם, סנה בוער יידלק ולא ישרף, אבקה תהפוך לנחש פרעה מסתורי ומשה הקטן יינצל מטביעה ביאור. מופע מדליק לכל המשפחה. מחיר כניסה: 35 לילד, הורה מלווה חינם. להרשמה:

15 סיור בתי כנסת בבתי כנסת שונים ברחבי העיר אשדוד יום ג :00 המוזאון לתרבות הפלשתים בתי כנסת במהותם הם בתי כינוס לתפילה משותפת, אולם שונים ונבדלים הם מקהילה אחת ואחרת. אנו מזמינים אתכם לסיור היכרות עם בתי כנסת מגוונים בעיר. מפגש מרתק עם הקהילה, בליווי מוזיקלי הפורש גשר ויוצר חיבור בין השונות. משך הסיור כשלוש שעות בליווי מדריך מהמוזאון. איסוף ופיזור במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן. עלות השתתפות 10 ש"ח בלבד. כרוך בהרשמה בטלפון: או שירת הבקשות הדרן עלך - אורח מיוחד: משה גיאת יום א :30 בית הכנסת שאר ישוב הפייטן רבי דוד אדרי ואנסמבל הפייטנים הישראלי של המרכז לתרבות האנדלוסית בישראל מציגים מחרוזת של פיוטים נבחרים. מתוך שירת הבקשות: "דודי ירד לגנו", "ידיד נפש", "שחר אבקשך", "אדיר לא ינום" ועוד. שפע פיוטים אותם כתבו משוררי תור הזהב מרבי יהודה הלוי ורבי שלמה אבן גבירול ועד למשוררי הדורות האחרונים ביניהם: רבי אלעזר אזכרי, רבי דוד אלקיים ורבי דוד בוזגלו. במפגש יתארח הזמר משה גיאת שיבצע מחרוזת פיוטים ממסורת יהודי תימן.

16 כיכר תור הזהב כיכר המשכן לאמנויות להקת צ'וקרליה - חגיגה צוענית ימים ראשון ושני, , 21:00-20:15,19:45-19:00 חמישיית צ'וקרליה בהופעה וירטואוזית, צבעונית, קצבית, פולקלוריסטית ומהנה. מוזיקה מארצות הבלקן, רומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, ישראל ועוד. רביעיית אמיל אייבינדר ימים שלישי ורביעי, , 21:00-20:15,19:45-19:00 בערב סוחף של מוסיקה בלקנית, צוענית, צרפתית ודרום אמריקאית - צלילים חובקי עולם ומלואו, ובהם יופי ועומק נדירים, שמחה ועצב, עוצמה ורוך, געגועים צובטי לב ונוסטלגיה. מופע ייחודי ומלהיב שאסור להחמיץ בשום פנים. בר בכיכר - שלומפר החל מהשעה 18:30 יפעל בר כשר לפסח בכיכר המשכן לאמנויות הכניסה - הקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" מיטב הרכבי אקדמא יקבלו את באי הפסטיבל לפני המופעים ימים א' וב', 19: , לובי בית יד לבנים גולד בראס - הרכב קלרינטים וסקסופונים ע"ש יעקב פיסטל ז"ל בהדרכתו של מיכאל דוליצקי. יום ג', 09:15, 23.4, לובי המשכן לאמנויות הבמה קלרינט הזהב - הרכב קלרינטים בהדרכתו של יעקב זילברמן. יום ד', 19:30, 24.4, אמפי אשדוד סקסופוני אקדמא - רביעיית סקסופונים בהדרכתו של לאוניד זובקו. יום ד', 19:45, 24.4, לובי בית יד לבנים נושפים זהב - הרכב קלרינטים בהדרכתו של יעקב זילברמן. יום ג', 18:30, 23.4, אמפי אשדוד צלילי הזהב - רביעיית סקסופונים בהדרכתו של לאוניד זובקו. הכניסה -

17 דרך הבלקן מבוקרשט לסלוניקי גילה חסיד וחני לבנה במופע משותף יום ג :00 אודיטוריום מונארט מסע מוזיקלי תוסס מוגש בהומור וגעגוע לזיכרונות שליוו את ילדותנו. המוסיקה על ברכיה גדלנו: שירים רומניים, צועניים, יווניים, שירי עם בולגריים ויגוסלביים. אקורדיאון: עוזי רוזנבלט, כלי נשיפה: אייל סלע, כינור: ליאוניד רוטשטיין, בס: יוראי אורון, תופים: אורן בלבן, פסנתר וניהול מוזיקלי: גילה חסיד. גרוב בוכרי הדר מעוז שירה ונגינה מסורתית בשילוב נגיעות עכשוויות יום ד :00 אודיטוריום מונארט הדר מעוז, יוצרת בינלאומית, מקורית וייחודית, בילדותה למדה מסבתה ומדודותיה, שהיו זמרות השרות בסגנון המוסיקה והשירה הבוכרית המסורתית. כיוצרת וזמרת משלבת הדר מעוז, את השירה המסורתית העתיקה, גרוב עדכני, בלוז ונגיעות אלקטרוניות. כך הפכה המסורת הבוכרית והאקזוטית למוסיקה ססגונית, קצבית, עכשווית ונגישה לכל אוזן. לאחרונה הוציאה את אלבומה השלישי "נשמה אסיאתית" שסובב כולו סביב שורשיה הבוכרים. שירה, טאר בוכרי, דויירה, דרבוקה, גיטרה והפקה מוסיקלית: הדר מעוז, עוד: מרינה טושיץ, גיטרה, קולות, לופים וביטים: רועי אביטל, כלי הקשה: איתמר אסף טל.

18 אני לדודי ודודי לי פרוייקט אלו"ל שיר השירים יום א :00 אודיטוריום מונארט ארבע זמרות יוצרות, חברו יחד למופע שבמרכזו השירה המופלאה של "שיר השירים", באמצעות עיבודים מוזיקליים חדשניים לשירים שהולחנו בעבר ובלחנים מקוריים פרי עיטן של בנות ההרכב. הסגנון המוזיקלי של ההרכב עשיר ונובע מהשורשים האתניים של האמניות: לוב, תימן ומרוקו ובשילוב ההשפעות של המוזיקה הישראלית בה גדלו, מוזיקת עולם בכלל. בין השירים גם: "קול דודי" של שרה לוי תנאי )1944(, "צרור המור" בלחן של מרק לברי )1955( ו"אחות לנו קטנה" שהושר בפי עפרה חזה )בלחן של מיכאל טביב( ו"עת דודים כלה" בלחן העממי. עם: לילך נסטוביץ', אלינור אהרון, אסנת זנו, חגית זוארץ. הפקה מוזיקלית: ליעד גרושקה, אמיתי פריאנטה. סיפורים אינטימיים מופע תיאטרלי ספרותי בשילוב שירים ופיוטים יום ב :00 אודיטוריום מונארט מופע המשלב סיפורים קצרים, תוך גילוי לב וחשיפה אישית, מילדות עד בגרות, התמודדויות עם חוויות אוניברסליות של ניצחון ומוסיקה. כולל שירים ופיוטים בשפת החכתייה, הספרדית היהודית של צפון מרוקו. במופע מועלים מסיפורי הספר "סיפורים אינטימיים", מאת נינה פינטו- אבקסיס, כלת פרס רה מ, לסופרים עבריים ל "קול עוצמתי, מובהק וצלול הנאבק וחוגג, כואב ומתרגש ההופך את האוטוביוגרפי-האינטימי לחלק מפסיפס קהילתי-תרבותי רחב המסרב להיעלם ומתעקש להמשיך ולהישמע." )הארץ( מאת: נינה פינטו-אבקסיס, בימוי: אמיר קריאף, שחקניות: נילי צרויה, מיכל ויינברג, מוסיקה: אבי בנימין.

19 21.4 יום ראשון פיוט על הבר קפה תיאטרון בית יד לבנים בורא מאורי האור )תערוכה( מוזיאון תרבות הפלשתים להקת צ'וקרליה כיכר המשכן לאמנויות גולד בראס לובי בית יד לבנים כניסה 22.4 יום שני 23.4 יום שלישי 24.4 יום רביעי כניסה סאנגם - תיאטרון הודי ישראלי בית יד לבנים בועז שרעבי במופע חגיגי המשכן לאמנויות הבמה 20:30 21:00 כניסה 19:00 / 20:15 כלייזמר חובק עולם 20:30 להקת צ'וקרליה בית יד לבנים כיכר המשכן לאמנויות גולד בראס לובי בית יד לבנים סיפורים אינטימיים אודיטוריום מונארט קלרינט הזהב לובי המשכן לאמנויות הבמה סרט והרצאה "סיפור אחר" המשכן לאמנויות הבמה שמחה רבה במעבדה )ילדים( מוזיאון תרבות הפלשתים כניסה כניסה כניסה כניסה 19:00 / 20:15 כניסה 19:00 / 20:15 ספרי - אנסמבל ענבל 20:30 רביעיית אמיל אייבינדר בית יד לבנים כיכר המשכן לאמנויות סקסופוני אקדמא אמפי אשדוד נושפים זהב לובי בית יד לבנים הגרוב הבוכרי אודיטוריום מונארט כניסה כניסה 18:00 19:00 / 20:15 הדרן עלך בית הכנסת שאר ישוב כניסה כניסה 21:30 19:00 19:45 הבורקיטס של אמא המשכן לאמנויות הבמה 21:00 19:45 20:00 המסיבה של אתניקס אמפי אשדוד 20:30 19:45 20:00 קלאסיקל - אנדלוסי המשכן לאמנויות הבמה 21:00 19:30 אבי מען זעט זיך - יידישפיל המשכן לאמנויות הבמה 21:00 09:15 10:00 דרך הבלקן אודיטוריום מונארט 20:00 12:00 20:30 dblacklion 17:00 סיור בתי כנסת ברחבי העיר בית יד לבנים התכנסות במוזאון לתרבות הפלשתים צלילי הזהב אמפי אשדוד רביעיית אמיל אייבינדר כיכר המשכן לאמנויות 18:30 אני לדודי ודודי לי אודיטוריום מונארט טזטה בנד לובי בית יד לבנים י-ה חביבי אמפי אשדוד 20:00 19:30 20:00 TORHAZAHAV.CO.IL

20 מפה למוזיאון תרבות הפלשתים חניה חניה שדרות משה דיין אמפי אקסודוס מעלית המשכן לאמנויות הבמה מעלית בית יד לבנים כניסה חניה הגדוד העברי מרכז מונארט לאמנויות שדרות מנחם בגין חניה כיכר המפרשיות כיכר המשכן לאמנויות חניה צוות הפסטיבל מייסד ויו"ר הפסטיבל: מוטי מלכא מנהל אמנותי ומפיק: אבי חן יעוץ אמנותי: אלי גרינפלד הפקה: אלינור שחם יחסי ציבור: מורן מאיר ניהול מוזאונים: נעמי אדר הופמן ניהול המרכז לתרבות האנדלוסית ולפיוט בישראל: מקסים ממן ניהול אדמינסטרטיבי: צילה מעוז מנכ ל התזמורת הסימפונית אשדוד: משה פישר עריכת תוכן: אודליה כראדי אוזן מנכ"ל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד: יעקב בן סימון מנהלת שיווק ומכירות: שרי בן-נון ניהול טכני: בועז ברנס רכזת פרויקטים ויח"צ, המוזיאון לתרבות הפלשתים: מירה לוי ניהול אכסדרה: אודל צבי מיתוג, עיצוב גרפי: סטודיו שי חיון אתר אינטרנט: יהודית נתן פייסבוק וניו-מדיה: חן בוקר, סמדר מלכה קרדיט צילומים: יובל טייב - שרון רביבו, זיו יחזקאל -,Arte הרב דוד מנחם - משה חורי, ציון גולן - אביתר מהצרי, יחיאל נהרי - אלבום פרטי, תזמורת נצרת - חביב סמעאן, אתניקס - פיני סילוק, דיקלה - דניאל אלסטר, עידן עמדי - פטריק סבג, שמעון בוסקילה - אביב לוסקי, דפנה דקל - עמית צח, אהרון פררה - בני מלמד, אושיק לוי - תהילה שטנגר וחופית ראוכברגר, רועי זוארץ - אבי גמליאל, דורית ראובני - קוקו, מור קרבסי - דניאל קמינסקי, התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד - שמוליק בלמס, התזמורת הסימפונית אשדוד - גלעד שעבני, מריו קורניק - Lorenz,Bachmann חנן בר סלע - צבי יוכטמן, אוריין שוקרון - לארי ברנד, אמיל אייבינדר - אלבום פרטי

<4D F736F F D20ECE5E720E0E9F8E5F2E9ED20E0E5F7E8E5E1F E646F63>

<4D F736F F D20ECE5E720E0E9F8E5F2E9ED20E0E5F7E8E5E1F E646F63> אולם רפפורט טיילת דדו חוף קריית חיים 19:00 19:30 20:00 21:00 21:30 הצגה לילדים "3 חזירים" / תיאטרון טיקטינר הדרכה בתערוכות פתיחת התערוכה "קודש, אומנות, אסתטיקה" ההצגה "נדלן" / תיאטרון בית ליסין קרן פלס

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

תוכנית הוראה תשע"א, לפי מרצה

תוכנית הוראה תשעא, לפי מרצה מבנה הלימודים תוכנית לימודים במ"א תשע"ג תוכנית לימודים מחייבת למחזור תשע"ג נא לשמור עד סיום הלימודים קורסי חובה של המגמה חובת בחירה קורסי מחקר )ראה פירוט( )ראה פירוט( )חובה לכולם בשנה ב( שיטות מחקר )88

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint פותחים את שנת הלימודים בבן גוריון רחובות שנת הלימודים החלה באווירה נינוחה, נעימה ומכילה. בכל כיתות בית הספר החלו בפעילויות הכרות. כמו כן, מורות בית הספר הציגו את התכנים הנלמדים בכל כיתה ובכל מקצוע, את

קרא עוד

האגף לתכנון אסטרטגי טלפון: פקס: פברואר 2017 יום רביעי כ"ו שבט תשע"ז לקט נתונים ליום המשפחה 2016 בפתח תקווה נכון לתאריך 01/01/

האגף לתכנון אסטרטגי טלפון: פקס: פברואר 2017 יום רביעי כו שבט תשעז לקט נתונים ליום המשפחה 2016 בפתח תקווה נכון לתאריך 01/01/ פברואר 0 יום רביעי כ"ו שבט תשע"ז לקט נתונים ליום המשפחה 06 בפתח תקווה נכון לתאריך 0/0/0 בפתח תקווה יש,868 תושבים. התפלגות התושבים בעיר לפי מגדר מגדר סך אחוז 4% % 00% 066 868 זכר נקבה התפלגות התושבים בעיר

קרא עוד

סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית הפונטיה עמוד 1 סימונה - חוברת גופן

סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית הפונטיה עמוד 1 סימונה - חוברת גופן סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית עמוד 1 דק אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! רגיל אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! בינוני אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! שמן אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת

קרא עוד

ל: מחמוד קעדאן ברכות לבביות לרגל קבלת הדיפלומה.. מאחלים לך הצלחה בחיים ובאירוסין ושיהיה לך חיים טובים ומאושרים. ממשפחתך האהובה. יובל בנימין ל: ברכות ל

ל: מחמוד קעדאן ברכות לבביות לרגל קבלת הדיפלומה.. מאחלים לך הצלחה בחיים ובאירוסין ושיהיה לך חיים טובים ומאושרים. ממשפחתך האהובה. יובל בנימין ל: ברכות ל מחמוד קעדאן מאחלים לך הצלחה בחיים ובאירוסין ושיהיה לך חיים טובים ומאושרים. ממשפחתך האהובה. יובל בנימין ברכות לבביות לרגל קבלת הדיפלומה בהצטיינות. הרבה בהצלחה בכל, מאחלים באהבה רינת, אופיר, יעל, ודניאל.

קרא עוד

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה 698 נות זכות 699 אנגלית רמת טרום בסיסי ב' 701 אנגלית רמת בסיסי 70 אנגלית רמת מתקדמים א' 107 אנגלית רמת מתקדמים ב' 800 8004 8006 810 מתמטיקה

קרא עוד

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון 58283 פקס: 09-8851969 (,09-8851970 09-8639464 טלפונים: (ב) 03-5041412 דואר אלקטרוני: iswima@bezeqint.net סלולרי: 050-2333122 052-3866616, 18.2.08

קרא עוד

ג) ד) א) ב) ה) ז) ח) ט) אברהם אבינו בראשית פרק יב ) ו י אמ ר ה' א ל אב ר ם ל ך ל ך מ אר צ ך ומ מ ול ד ת ך ומ ב ית אב י ך א ל ה אר ץ א ש ר אר א ך : ) ו

ג) ד) א) ב) ה) ז) ח) ט) אברהם אבינו בראשית פרק יב ) ו י אמ ר ה' א ל אב ר ם ל ך ל ך מ אר צ ך ומ מ ול ד ת ך ומ ב ית אב י ך א ל ה אר ץ א ש ר אר א ך : ) ו ג) ד) א) ב) ה) ז) ח) ט) אברהם אבינו בראשית פרק יב ) ו י אמ ר ה' א ל אב ר ם ל ך ל ך מ אר צ ך ומ מ ול ד ת ך ומ ב ית אב י ך א ל ה אר ץ א ש ר אר א ך : ) ו א ע ש ך ל ג וי ג ד ול ו א ב ר כ ך ו א ג ד ל ה ש מ

קרא עוד

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, וגם כעסים וקינאה. אז תנו לי יד וקדימה קופצים, רק תזכרו

קרא עוד

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב עש שון כרמלי זל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים "החיילים הבודדים הם מופת לחברה הישראלית... החיילים הבודדים אינם לבד." רא"ל דן חלוץ,

קרא עוד

בי"ס כרמלית- חיפה

ביס כרמלית- חיפה בי"ס כרמלית- חיפה מבחן הבנת הנקרא ולשון לכיתה ה' שליש שני תאריך: שם: חברים טובים- קראו היטב את השאלות לפני שאתם עונים משך הבחינה: 09 דקות ציון המבחן מ 89 נקודות קראו את הקטע שלפניכם: חבר טוב בעירק חיו

קרא עוד

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דיו ילין

המכללה האקדמית לחינוך עש דיו ילין ירושלים, אייר, תשע"ה למנהלי בתי הספר ולרכזי ומורי המתמטיקה שלום רב אנו מבקשים לעניין אתכם בתכנית " הכשרת מורים להוראת תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע ומסגרת לטיפוח תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע"

קרא עוד

<EBF0F120E2E9F9E5F8E9ED20E42D3420E4E6EEF0E42020F1E5F4E9FA20ECF9ECE9E7E42E706466>

<EBF0F120E2E9F9E5F8E9ED20E42D3420E4E6EEF0E42020F1E5F4E9FA20ECF9ECE9E7E42E706466> 4- " " 8:3019:00 תשע"בבבב כסלו י' מעלה החמישה מלון 6.12.2011 שלישי יום הרווחה משרד הכנס מתקיים הודות לתמיכה וסיוע של השירות לעבודה קהילתית, החברתיים ומסד קליטה. והשירותים הארצית לקידום הועדה תוכנית גישורים,

קרא עוד

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל ליבת העסקים החדשה של ישראל במרכז ה- city החדש של תעשיית התקשורת וההייטק הישראלית, מחכה לכם מתחם חדש מסוגו אשר יהווה את אחד ממוקדי העסקים המשמעותיים במרכז הארץ. 30,000

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס מבאך ועד הביטלס: מוסיקה בתרבות המערבית - 30111 תאריך עדכון אחרון 19-10-2013 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 4 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:ביה"ס לאמנויות השנה הראשונה בתואר בה ניתן

קרא עוד

מבוא לתולדות האמנות, תשע"ה Introduction to Art History מס' הקורס: מרצה: ד"ר עינת דוידי, ד"ר טלי גביש, גב' ליהיא ספיר מסגרת: לימודי הליבה נקודות

מבוא לתולדות האמנות, תשעה Introduction to Art History מס' הקורס: מרצה: דר עינת דוידי, דר טלי גביש, גב' ליהיא ספיר מסגרת: לימודי הליבה נקודות מבוא לתולדות האמנות, תשע"ה Introduction to Art History מס' הקורס: 11111 מרצה: ד"ר עינת דוידי, ד"ר טלי גביש, גב' ליהיא ספיר מסגרת: לימודי הליבה נקודות זכות: 4 מבנה: הרצאות פתיחה כלליות בזיקה לנושא שיילמד

קרא עוד

בארץ אחרת

בארץ אחרת בארץ אחרת כתבה טל ניצן איירה כנרת גילדר הוצאת עם עובד בע"מ 3112 על הספר זהו סיפור על ילדה שמגיעה יחד עם הוריה לעיר גדולה בארץ ארץ חדשה. הסיפור כתוב בגוף ראשון ומתאר חוויות ראשונות מן העיר הגדולה: גודלה

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

רשימת השעורים לתואר ראשון במחלקה לחינוך-לשנה"ל תשנ"ט

רשימת השעורים לתואר ראשון במחלקה לחינוך-לשנהל תשנט 1 61.6.1.61 רשימת השעורים לתואר ראשון במחלקה לחינוך לשנה"ל תשע"ד )סימן מחשב 6( סטודנטים הלומדים במחלקה לחינוך ובמחלקה לפסיכולוגיה סטודנטים הלומדים במחלקות הנ"ל ילמדו את כל הקורסים המתודולוגיים הכמותיים

קרא עוד

סיכום תערוכת התיירות IMTM חדשות חדשות ידיעות אחרונות יומן ערוץ Ynet דה מרקר

סיכום תערוכת התיירות IMTM חדשות חדשות ידיעות אחרונות יומן ערוץ Ynet דה מרקר סיכום תערוכת התיירות 9-10.02.2016 IMTM חדשות 8.2.16-2 חדשות 8.2.16-10 - 28.1 יומן ערוץ 12.2-1 10.2.16 -Ynet דה מרקר- 3.2.16 אינטרנט טלוויזיה רדיו עיתונות, גלובס,,MAKO דה מרקר,,NRG, nana10,,,,ias, מגפון,

קרא עוד

Microsoft Word - book shops.doc

Microsoft Word - book shops.doc . רשימת חנויות ספרים יד שניה: חנויות בתל-אביב: רובינזון ספרים - נחלת בנימין 03-5605461 - 31 http://www.robinson.co.il בוק בוטיק - דיזנגוף 03-5274527 - 190 בוק שוק - ברודצקי 15, רמת אביב - 03-6415158 בטא

קרא עוד

הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות בית הספר לעבודה סוציאלית Faculty of Social Welfare & Health Sciences School of Social Work الكلية لعلوم الرفاه والصحة مد

הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות בית הספר לעבודה סוציאלית Faculty of Social Welfare & Health Sciences School of Social Work الكلية لعلوم الرفاه والصحة مد שנה א' קורסי חובה - סמסטר א סמינר מגמה קלינית טרמה מערכת שעות מ"א - תשע"ח ילד ונוער מנהיגות ושינוי חברתי *נכון לתאריך 3/8/2017 ברית ושיקום משפחה 8-12 אלי זומר 288.4140 מיקי וינברג 288.4901 נינה קורן קריא

קרא עוד

פרויקט שורשים דמות

פרויקט שורשים דמות פרויקט שורשים דמות בחייכם אודות דמות פרק זה בעבודת השורשים יכלול מידע אודות הדמות שנבחרה מצד ההורים. הפרק יכיל תקציר רגיל ]רשות[ או מעוצב ]רשות[, טקסט ]חובה[, תמונות ]רשות אבל ]רשות [. רצוי מאוד[, אלבום-מצגת

קרא עוד

הרטפההו הרותה תאירק רדס חג ראשון של פסח פסח - עם שומר במשך אלפי שנים את יום צאתו מבית עבדים! דרך כל מחילות השעבוד והאונס והאינקויזיציה והשמד והפ רעות,

הרטפההו הרותה תאירק רדס חג ראשון של פסח פסח - עם שומר במשך אלפי שנים את יום צאתו מבית עבדים! דרך כל מחילות השעבוד והאונס והאינקויזיציה והשמד והפ רעות, הרטפההו הרותה תאירק רדס חג ראשון של פסח פסח - עם שומר במשך אלפי שנים את יום צאתו מבית עבדים! דרך כל מחילות השעבוד והאונס והאינקויזיציה והשמד והפ רעות, נושאת האומה בלבה את הגעגועים לחופש ומביאה אותם לידי

קרא עוד

" יר מעלו כו' יינו כחולמים בי ור ענין חלומו ע"פ חסי ו פר וי ב נ ליון ע"ב נ חמ לפים בע מ ו בעים ו לברי www.otzerhachassidus.com mp3 player uphill marketing 718.722.7333 MP3/USB " יר מעלו כו' יינו כחולמים

קרא עוד

CITROËN DS3

CITROËN DS3 CITROËN DS3 אייקון מודרני סיטרואן DS3 היא חלום של מעצב. היא רחוקה מלהשאיר אותך אדיש, אלא מעוררת מייד את התשוקה. גם כשהיא עומדת במקום. הקווים שלה גורמים לה להיראות כאילו היא נמצאת כבר בתנועה, ומגלמים

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

המשכן לאמנויות ע"ש ד"ר ראובן הכט ביה"ס לאמנויות, החוג לתיאטרון Faculty of Humanities, Dr. Hecht Arts Center, School of the Arts, the Theatre Dept. סטו

המשכן לאמנויות עש דר ראובן הכט ביהס לאמנויות, החוג לתיאטרון Faculty of Humanities, Dr. Hecht Arts Center, School of the Arts, the Theatre Dept. סטו סטודנטים במסלול הדו חוגי ובאפיק פסיכותיאטרלי יקרים, יום רביעי תשרי תשע"ט /09/8 סגל ההוראה של החוג לתיאטרון מברך אתכם לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה, ומאחל לכם, מכל הלב, שנת לימודים מאתגרת ורבת הצלחות והישגים!

קרא עוד

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שיתוף פעולה בין מורים שיח טיעוני (ארגומנטציה) בקרב תלמידים

קרא עוד

ענף המלונאות

ענף המלונאות 1 מאי 4102 המלונאות ענף תקציר של בגידול החיובית המגמה נמשכה 4102 שנת של הראשון ברביע שיא נשבר 4102 שבשנת לאחר זאת לישראל, תיירים כניסות הנכנסת. בתיירות של בשיעור הראשון ברביע עלה התיירות במלונות הלינות

קרא עוד

האשם צפי אלדין, מבכירי חזבאללה, מודה כי הארגון נוטל חלק במערכה בדרום סוריה ומדגיש, כי חזבאללה נוכח בדרום סוריה וכי תהיה לו נוכחות במדינות שונות ב"מפת

האשם צפי אלדין, מבכירי חזבאללה, מודה כי הארגון נוטל חלק במערכה בדרום סוריה ומדגיש, כי חזבאללה נוכח בדרום סוריה וכי תהיה לו נוכחות במדינות שונות במפת ה ה ת נ ג ד ו ת " ( מ ש ת ת ף ב מ ע ר כ ה ב ד ר ו ם ס ו ר י ה" ה ה ת נ ג ד ו ת " )" ק ט ע י ם( ערוץ אלמנאר, לבנון,( " 26 ב י ו ל י 2018 האשם צפי אלדין, מבכירי חזבאללה, מודה כי הארגון נוטל חלק במערכה בדרום

קרא עוד

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר אני נשאר אני שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים ולפעמים עצובים, אבל האדם עצמו לא משתנה. הילדים יבינו

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מהי סביבת איקס לימוד? סביבת איקס לימוד היא סביבה גמישה לתרגול היכולת לזכור ולהיזכר במושגים ועובדות מתחומי תוכן שונים על ידי התאמה. הסביבה מבוססת על המשחק 'איקס עיגול' והתוכן אותו מתרגלים יכול מסוג טקסט

קרא עוד

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63>

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מספר דוח - 20345 לכבוד מס' טופס: טה- 0103 כ"א אדר תש"ע 07 מרץ 2010 מר עמירם רותם כיכר ספרא 13 ירושלים 94141 רכז תכנון וקרינה סביבתית מר עמירם רותם

קרא עוד

Microsoft Word - buty.doc

Microsoft Word - buty.doc ב.דרגונסקיי חתול במגפיים "בנים ובנות!" אמרה ראיסה איבנובנה "גמרתם את ברבעון בהצלחה. אני מברכת אתכם. כעת אפשר לנוח. בחופשה נעשה לנו מסיבת תחפושות. כל אחד יכול להתחפש איך ירצה, ועבור התחפושת הטובה ביותר

קרא עוד

Microsoft Word - tik latalmid-final

Microsoft Word - tik latalmid-final רשימת המשימות במבדק טבלת מעקב מס ' המשימה שם המשימה עמוד העברה ראשונה תאריך עבר/לא עבר העברה שנייה תאריך עבר/לא עבר 3 1 קריאת שמות אותיות 7 2 קריאת צלילי אותיות 10 קריאת צירופים של עיצורים ותנועות 3 4

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint ועדת היגוי ות 2015 מאי 2016 סדר יום ועדת היגוי ות מלון יהודה 2.5.2016 2015 10:30 11:15 התכנסות וארוחת בוקר - 11:30 פתיחה וברכות 11:15 11:30 12:30 סיכום 2015 - דוח סטטוס ות 2015 הצגת עיקרי הדברים ודיון

קרא עוד

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א'

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א' שנה א' - מסלול יום - סמסטר א' 13:30-16:00 שער למשפט* עו"ד מיכל אהרוני 10:00-13:30 מבוא למשפט השוואתי ד"ר רונית דוניץ קידר 14:00-16:30 דיני עונשין פרופ' בועז סנג'רו אנגלית רמות טרום בסיסי א'/טרום בסיסי

קרא עוד

מחזה: שירילי דשא, רועי שגב בימוי: רועי שגב תפאורה: זאב לוי תלבושות: אביה בש מוזיקה: בן זיידמן תאורה: זיו וולושין הדרכת טקסט: מרגלית גז אבזרים: נרקיס א

מחזה: שירילי דשא, רועי שגב בימוי: רועי שגב תפאורה: זאב לוי תלבושות: אביה בש מוזיקה: בן זיידמן תאורה: זיו וולושין הדרכת טקסט: מרגלית גז אבזרים: נרקיס א מחזה: שירילי דשא, רועי שגב בימוי: רועי שגב תפאורה: זאב לוי תלבושות: אביה בש מוזיקה: בן זיידמן תאורה: זיו וולושין הדרכת טקסט: מרגלית גז אבזרים: נרקיס אלבה ע' במאי: טל ראובני משתתפים: איתמר שרון שרלוק הולמס

קרא עוד

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת קהילה לומדת מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת

קרא עוד

כתיבת דו"ח אבחון ארגוני

כתיבת דוח אבחון ארגוני 1 כתיבת דו"ח אבחון ארגוני 2 כמה מילים מקדימות על התוכן... - האופן בו אנו מנתחים את הארגון נשען על הפרדיגמות שלנו אודות השאלות מהו ארגון? מהי אפקטיביות ארגונית? אבחון ארגוני מיטבי מנתח את המערכת הארגונית

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

פורים במרץ מרכז סוזן דלל עולם של תאטרון לילדים ע ש הצנחן ירון ירושלמי פרטים והזמנת כרטיסים: , שלוחה,9

פורים במרץ מרכז סוזן דלל עולם של תאטרון לילדים ע ש הצנחן ירון ירושלמי פרטים והזמנת כרטיסים: , שלוחה,9 פורים 2 0 1 1 21-19 במרץ מרכז סוזן דלל עולם של תאטרון לילדים ע ש הצנחן ירון ירושלמי פרטים והזמנת כרטיסים: 03-5111444,03-5105656 שלוחה,9 www.porat-theater.co.il פורים 21-19 במרץ מרכז סוזן דלל ילדים והורים

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

(Microsoft Word - \371\340\354\345\357 \340 \347\345\370\ doc)

(Microsoft Word - \371\340\354\345\357 \340 \347\345\370\ doc) הצעה לפתרון שאלון א, חורף 2011 נכתב ע"י עידית גולץ (מורה ורכזת עברית) וארנון דותן (מורה בלחמן). פרק א הבנה והבעה (50 נקודות).1 קהל היעד, הנמענים תפקיד הלשון העברית פן אחד היהודים בארץ מפתח להקמת חברה מלוכדת

קרא עוד

ערב הווי בנושא "השרדות"

ערב הווי בנושא השרדות ערב הווי בנושא "השרדות" ראשית כל מסבירים לקבוצה את חוקי המשחק, והם: מחלקים את הבוגרים לשלושה שבטים (על פי חלוקה שנכין מראש- מקריאים את השמות כמו בהישרדות). מטרת השבטים להצליח לנצח את שאר הקבוצות במספר

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC תמצית פעילות 2009-2014 הטמעת אוטומציה מלאה ב- 2015 מדור טכנולוגיות למידה וייעוץ מערך המחשוב אב"ג הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC הסבר על השיטה יתרונות וחסרונות תמצית פעילות

קרא עוד

שאלון אבחון תרבות ארגונית

שאלון אבחון תרבות ארגונית שאלון: אבחון תרבות ארגונית על פי : Cameron, E. and Quinn, R. Diagnosing and changing organizational culture Edison Wesley 1999. 1 לפניך שש שאלות הנוגעות לאבחון תרבות ארגונית. בכל שאלה מוצגים ארבעה איפיונים

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

צעד ראשון רישום לשנה"ל תשע"ט בבית ספר "היובל" יהוד מונוסון שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5

צעד ראשון רישום לשנהל תשעט בבית ספר היובל יהוד מונוסון   שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5 צעד ראשון רישום לשנה"ל תשע"ט בבית ספר "היובל" יהוד מונוסון https://hayovelyahud.tik-tak.net/ שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5 חזון בית הספר בית ספר "היובל" הוא בית אוהב מקבל ותומך לתלמידיו ולקהילתו. בית

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 יעוץ פנג שואי לבית מאת: ניצה שטרויך ה. אדריכלות פנג שואי אסטרולוגיה סינית בייעוץ פנג שואי לבית יש כמה וכמה שכבות של עומק לתיקונים והפעלות לאיזון הבית ודייריו. הבסיס הוא הבגואה וכיווני שינה ישיבה נכונים

קרא עוד

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc תרגול בעיות הסתברות. גולן מטיל פעמים קובייה הוגנת, מה ההסתברות שבכל אחת מהפעמים יקבל תוצאה שונה? () () () הילה קוראת ספר לפני השינה פעמים בשבוע, יוני סופר כבשים לפני השינה פעמים בשבוע, מה הסיכוי שהיום

קרא עוד

Microsoft PowerPoint - נשים.ppt

Microsoft PowerPoint - נשים.ppt השתתפות נשים בתהל יך בניית מבנה המגורים של הב דואים המתעיירים: מגמות ותהליכים מריה גקר ואבינועם מאיר המחלקה לגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, באר שבע, 84105 עם המעבר לאורח חיים אורבאני

קרא עוד

הצעה לתוכנית לימודים

הצעה לתוכנית לימודים תואר ראשון הדרישות למקצוע מורחב עת עתיקה: 1 הרצאה קווי יסוד מקרא 1 הרצאה קווי יסוד 1 תרגיל קווי יסוד 1 הרצאה מתקדמת 1 תרגיל 1 סמינריון 14 ש"ש היסטוריה כללית-המזרח הקדום או יוון ורומא ימי הביניים: 5 ש"ש

קרא עוד

Microsoft Word - solutions.doc

Microsoft Word - solutions.doc תחרות גיליס 009-00 הרי פוטר הגיע לחנות הדובשנרייה בהוגסמיד. הוא מגלה, שהכסף שלו מספיק בדיוק ל- סוכריות קוסמים ול- 5 קרפדות שוקולד, או בדיוק ל- 0 קרפדות שוקולד ול- 0 נשיקות מנטה, או בדיוק ל- 45 נשיקות מנטה

קרא עוד

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. ה

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 עש דורון אסולין זל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת בש וליגה למקומות עבודה. ה טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. הטורניר בחסות ובשיתוף: 7 באר-שבע 1.תנאי השתתפות וכללי:

קרא עוד

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין:

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע  ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: פרופסור חבר: מרצה בכיר: מורה בכיר: מרצה: מורה : דואר אלקטרוני: ד''ר אהרן עמית י' ריבלין,

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 תכנית המתאר 9988 לשכונת רחביה מצגת לראש העיר 22.5.2011 עיריית ירושלים מינהל תכנון האגף לתכנון העיר מתכננים: נ. מלצר, ג. איגרא א.כהן אדריכלים הנחיה: עופר אהרון מנהל עריכה: מריאנה סיגלוב-קליין מתכננת ערים

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation עיניים נוצצות אתגר קרת תוכן העלילה זה סיפור על ילדה שאהבה, יותר מהכל, דברים נוצצים. היתה לה שמלה עם נוצצים, וגרביים עם נוצצים, נעלי בלט עם נוצצים. ובובה כושית שקראו לה כריסטי, על שם העוזרת שלהם, עם נוצצים.

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

דו"ח כצל'ה השנתי להתפתחות ההתיישבות בחבלי יהודה ושומרון חורף ה'תשע"ט מעודכן ל על פי נתוני מרשם האוכלוסין משרד הפנים נערך ומוגש בידי יעקב כ"ץ )

דוח כצל'ה השנתי להתפתחות ההתיישבות בחבלי יהודה ושומרון חורף ה'תשעט מעודכן ל על פי נתוני מרשם האוכלוסין משרד הפנים נערך ומוגש בידי יעקב כץ ) דו"ח כצל'ה השנתי להתפתחות ההתיישבות בחבלי יהודה ושומרון חורף ה'תשע"ט מעודכן ל- 3.1.19 על פי נתוני מרשם האוכלוסין משרד הפנים נערך ומוגש בידי יעקב כ"ץ )כצל'ה( לשעבר יו"ר האיחוד הלאומי יו"ר מועצת המנהלים

קרא עוד

People. Partnership. Trust מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסי

People. Partnership. Trust מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנבס ולסי מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת האופיס מסלול Basic הפלטפורמה

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc 1 חווה מו"פ צפון אזורית לנסיונות גליל מערבי סיכום שנתי של מחקר: בחינת זני אבוקדו מפרים חדשים סיון תש"ע, מאי 2010 חוקר ראשי: דר' גד איש עם צוות מחקר גליל מערבי: גד איש עם, ורד יריחימוביץ', יצחק רגב, הדר

קרא עוד

ללא כותרת שקופית

ללא כותרת שקופית סביבת הלימוד החוץ כיתתית ניר אוריון המחלקה להוראת המדעים מכון ויצמן למדע גישה הוליסטית לסביבת הלימוד החוץ-כיתתית הגברת מידת ורמת השימוש בסביבה החוץ-כיתתית דורשת התמודדות עם השאלות הבאות: (1) מהי סביבה

קרא עוד

תוכן הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[...2 הגדרת שאלת נכון\לא נכון...8 שאלות אמריקאיות 1

תוכן הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[...2 הגדרת שאלת נכון\לא נכון...8 שאלות אמריקאיות 1 תוכן הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[...2 הגדרת שאלת נכון\לא נכון...8 1 הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[ הוספת השאלה 1. בבלוק הניהול הנמצא מימין נלחץ על מאגר שאלות.. 2. על מנת להוסיף שאלה חדשה נלחץ על לחצן

קרא עוד

מיכפל

מיכפל מיכפל 0222 הוראות התקנה למהדורה 9.78 במהדורה 78.9 בוצעו מספר שינויים טכנולוגיים: שדרוג התוכנה ליצירת דוחות בפורמט PDF שינויים בטכנולוגיית השידור של טופס 102 לביטוח הלאומי במהלך עדכון גרסה זו תתקבלנה מספר

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מיהו מהנדס המערכת? סיפורו של פיתוח מסלול הכשרה יובל קורן*- ראש תחום פיתוח למידה, מאי 2011 הבטחתי בכנס ערוץ תקשורת למתעניינים- סלולארי רפאל 052-4291457 * מטרות ההרצאה חשיפה לפרויקט פיתוח הדרכה בעולם תכן

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

משחה המילניום ה - 16 הבינלאומי 04/12/2014 שעת הדפסה 18:22 04/12-06/12/2014 קרית ביאליק תוצאות סופיות עם פירוט זמנים משחה מס' דף 1 / 12 גמר ישיר 5 בנות

משחה המילניום ה - 16 הבינלאומי 04/12/2014 שעת הדפסה 18:22 04/12-06/12/2014 קרית ביאליק תוצאות סופיות עם פירוט זמנים משחה מס' דף 1 / 12 גמר ישיר 5 בנות משחה המילניום ה - 16 הבינלאומי 04/12/2014 שעת הדפסה 18:22 04/12-06/12/2014 תוצאות סופיות עם פירוט זמנים דף 1 / 12 גמר ישיר 5 בנות 50 מ' חזה בוגרות 00:30.65 00:33.05 00:33.58 00:34.05 00:34.85 00:37.38

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 בניית תכנית שיווקית מהי תכנית שיווקית? התכנית השיווקית מתארת את הפעולות השיווקיות שעסק צריך לבצע על מנת להשיג את יעדי המכירות שלו. מטרת התכנית השיווקית בניית התכנית השיווקית עוזרת לנו להגדיר את: 1. יעדי

קרא עוד

Microsoft Word - ladyx.doc

Microsoft Word - ladyx.doc ליידי וטרמפ בבוקר חג המולד ג'ים נתן לאישתו יקירה מתנה מיוחדת, גור כלבים קוקר ספניאל. "הו, כמה היא נהדרת. ממש ליידי יפהפייה" קראה יקירה. וכך ליידי קיבלה את שמה. כשליידי הייתה בת שישה חדשים יקירה נתנה לה

קרא עוד

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של תוכנה חופשית. דוגמאות מהשטח 1 ליאור קפלן 30/11/05 קצת

קרא עוד

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein שילוב טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים ד"ר אולז'ן גולדשטיין מכון מופ"ת ומכללת קיי 1 נושאים לאילו מטרות משלבים טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים? כיצד מורי המורים משלבים בהוראה את טכנולוגיות מידע? כיצד מכשירים את

קרא עוד

סדנת חזון משאבי אנוש

סדנת חזון משאבי אנוש תקשורת חזותית אינפוגרפיקה איך הופכים מידע לאטרקטיבי? מאמן חזותי פיטר מלץ אפריל יולי 2019 מרצה בבצלאל מרצה בבצלאל מאמן חזותי מאמן חזותי 4 סיבות לכישלון בפירסומים )מבחינה חזותית( 51% המלל רב מדי מלל קטן,

קרא עוד

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי תיירות אורחים ו ירושלים בהשוואה למקומות נבחרים בישראל מאפייני התיירים 99 61% 73% 44% תיירים וישראלים* במלונות בירושלים, 2017-2000 ביקור של תיירים באתרים נבחרים בירושלים*, לפי דת, 2016 הכותל המערבי 16%

קרא עוד

מערך פעולה

מערך פעולה מטרות: 0( החניך יבין את המושג "הגשמה". )4 )2 מערך פעולה נושא: במעלה הפרמידה החניך ילמד מהי הפירמידה של מאסלו ויטיל ספק בקונוטציה למושג- "הגשמה עצמית". החניך יסיק כי הגשמה עצמית קשורה בד בבד בעשייה חברתית.

קרא עוד

תכנית ההצגות לחודשים: יולי, אוגוסט, ספטמבר

תכנית ההצגות לחודשים: יולי, אוגוסט, ספטמבר תכנית ההצגות לחודשים: יולי, אוגוסט, ספטמבר 2018 www.cameri.co.il 1700-707-990 2 4-5 6-7 8-9 10-11 12-13 14-15 16-17 18-19 20-21 22-23 24-25 26-27 28 29 30 31 32 33 34-35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46-51

קרא עוד

Microsoft Word - opros_heb_4rulogia.doc

Microsoft Word - opros_heb_4rulogia.doc תוצאות המשאל "דיוקן קולקטיבי של ציבור הגולשים הרוסי בישראל" המשאל נערך בין ה- 11 למאי עד ל- 10 ליוני 2009. במשאל לקחו חלק 278 גולשים. מידע על המשאל, הזמנות, ולינקים, התפרסמו בכול האתרים הרוסים בישראל:,NEWSru.co.il,Strana,(IsraLand)

קרא עוד

במסגרת מחנות הקיץ של חמאס מקיימים ילדים ונערים אימונים צבאיים וסמי-צבאיים במוצבים ומתקנים של הזרוע הצבאית

במסגרת  מחנות הקיץ של חמאס מקיימים  ילדים ונערים אימונים צבאיים  וסמי-צבאיים במוצבים ומתקנים של הזרוע הצבאית ב א ו ג ו ס ט 8 הצגת תכלית " שנערכה ע"י" ח מ א ס" ב מ ס ג ר ת מחנות הקיץ של חמאס מקיימים י ל ד י ם ונערים אימונים צבאיים וסמי- צבאיים במוצבים ומתקנים של הזרוע הצבאית כ ל ל י 2018 ב מ ס ג ר ת ה ק י ץ מ

קרא עוד

א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר

א' בשבט תשעה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יור המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: 21221 לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מברכים על כינונה של המועצה הלאומית לספורט ומאחלים לה הצלחה

קרא עוד

מרכז הלימודים של החברה הפסיכואנליטית בישראל תכנית תלת שנתית ללימודי המשך בפסיכותרפיה פסיכואנליטית המעשה הטיפולי: בין תיאוריה לפרקטיקה תחילת התוכנית שנ

מרכז הלימודים של החברה הפסיכואנליטית בישראל תכנית תלת שנתית ללימודי המשך בפסיכותרפיה פסיכואנליטית המעשה הטיפולי: בין תיאוריה לפרקטיקה תחילת התוכנית שנ מרכז הלימודים של החברה הפסיכואנליטית בישראל תכנית תלת שנתית ללימודי המשך בפסיכותרפיה פסיכואנליטית המעשה הטיפולי: בין תיאוריה לפרקטיקה תחילת התוכנית שנה ל תשע ד 2013-2014 מרכז הלימודים של החברה הפסיכואנליטית

קרא עוד

חינוך לשוני הוראת קריאה: נקודת מבט של הערכה: מהן הסוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה?

חינוך לשוני הוראת קריאה:  נקודת מבט של הערכה: מהן הסוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה? חינוך לשוני שפה ערבית סוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה - נקודת מבט של הערכה מפגש לימודי 7.7.2011 אימאן עואדיה מנהלת תחום מבחנים בערבית - הרשות הארצית 2011# 1 מהי? היא הגוף המוביל

קרא עוד

מועצה מקומית אפרת

מועצה מקומית אפרת פרוטוקול ישיבת מועצה שלא מן המניין לאישור תקציב 2016 יום שני, ח' בשבט, ה'תשע"ו, 18 בינואר 2016 נוכחים: עודד רביבי יהודה שוויגר מנחם שפיץ מיכאל דהן דובי שפלר אבי חדידה אורית סמואלס דורון כהן נעמה טל - ראש

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מדיניות מתחם המסילה דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה מתחם המסילה - הזדמנות לחיבור בין דרום העיר למרכזה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה 20.07.2009 1 תכניות סטטוטוריות תכנית יפו A זכויות בניה -

קרא עוד

מספר נבחן / תשס"ג סמסטר א' מועד א' תאריך: שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: ד"ר אבי אללוף חומר עזר

מספר נבחן / תשסג סמסטר א' מועד א' תאריך: שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: דר אבי אללוף חומר עזר מספר נבחן 2002 2003 / תשס"ג סמסטר א' מועד א' תאריך: 29.1.03 שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: ד"ר אבי אללוף חומר עזר: אין שימוש במחשבון: מותר בבחינה 10 עמודים כולל עמוד

קרא עוד

עבודת סיום - מוזיטק

עבודת סיום - מוזיטק יולי 2007 בס"ד עבודת סיום מוזיטק מגישה: הדר חדד שנה ב'. יחידת לימוד: סתיו נושא: מאפייני הסתיו תת נושא: חילזון-העבודה מתבססת על השיר עמיר. "חילזון"/אנדה הנושא א. פעילויות באחריות הגננת לימוד נושא הסתיו

קרא עוד

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל- ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים עברית על הרצף מוגשת ל- דר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: 10.10.2016 מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 הקדמה רכישתה של שפה שניה או זרה היא תופעה לשונית פסיכולוגית,

קרא עוד

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד]

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד] טבלה מחזורי ת האלקטרונים ברמה האחרונה בכל אטום, הם אלו שיוצרים קשר עם אטום/אטומים נוספים. אלקטרונים אלו נקראים אלקטרונים וולנטיים או אלקטרונים ערכיים. הרמה האחרונה באטום, המכילה את האלקטרונים הוולנטיים

קרא עוד

משחה המילניום ה - 15 הבינלאומי קרית ביאליק תאריך הדפסה 28/12/ /12-28/12/2013 תוצאות סופיות עם פירוט זמנים שעת הדפסה 14:13 משחה מס' דף 1 / 5 גמר

משחה המילניום ה - 15 הבינלאומי קרית ביאליק תאריך הדפסה 28/12/ /12-28/12/2013 תוצאות סופיות עם פירוט זמנים שעת הדפסה 14:13 משחה מס' דף 1 / 5 גמר משחה המילניום ה - 5 הבינלאומי תאריך הדפסה 8//0 6/ - 8//0 תוצאות סופיות עם פירוט זמנים שעת הדפסה 4: דף / 5 בינלאומי קבוצתי שנת לידה שם פרטי שם משפחה 0 06:7. 00:.70 74 05:45.5 00:.7 5:8.6 A מכבי חיפה 5 996

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

Microsoft Word - òéúåï îúîèé÷ä 1.doc

Microsoft Word - òéúåï îúîèé÷ä 1.doc ילדים יקרים בשעה טובה יוצא לדרך עיתון מתמטיקה בית ספרי. זהו רעיון חדש בבית ספרנו אותו הגו צוות מתמטיקה והוא מוקדש במיוחד לכם ולהנאתכם. מקווה אני כי תמצאו בו עניין ותהינו ממנו במהלך חופשת החנוכה. להתראות

קרא עוד

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשעח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: 26.01.2018 2 סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מורכבת מ- 6 שאלות. כל שאלה מזכה ב- 20 נקודות כך הנקודות

קרא עוד

הצעת פתרון בחינת הבגרות בעברית )שאלון א'( חורף 1023 שאלון 120, הצעת הפתרון הבחינה בעברית )שאלון א( נכתבה על-ידי דפנה עמית, סהר שוקר ועופר סלמן ש

הצעת פתרון בחינת הבגרות בעברית )שאלון א'( חורף 1023 שאלון 120, הצעת הפתרון הבחינה בעברית )שאלון א( נכתבה על-ידי דפנה עמית, סהר שוקר ועופר סלמן ש הצעת פתרון בחינת הבגרות בעברית )שאלון א'( חורף 1023 שאלון 120,022207 הצעת הפתרון הבחינה בעברית )שאלון א( נכתבה עלידי דפנה עמית, סהר שוקר ועופר סלמן שגיא, מורים ללשון בבתי הספר של לחמן. פרק ראשון הבנה והבעה

קרא עוד

בהמשך לאירועי "צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית)

בהמשך לאירועי צעדת השיבה הגדולה מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית) ארגון סיוע תורכי המקיים פעולות הומניטאריות ברחבי העולם, ה מ ס י י ע, חסין אורוכ,, בהמשך לאירועי " צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי- ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת ע ז ה ) תמונת מצב ראשונית) 29 2018

קרא עוד