עקרונות מפלגת הימין החדש

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "עקרונות מפלגת הימין החדש"

תמליל

1 עקרונות מפלגת הימין החדש

2 חלק א' - משטר מדינת לאום יהודית דמוקרטית

3 ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי, כפי שנקבע בחוק יסוד הלאום המבטא את תמצית הציונות. הגדרתה של ישראל כמדינה יהודית אינה עומדת בסתירה להגדרתה כמדינה דמוקרטית. מדובר ביסודות המשלימים זה את זה. ירושלים ירושלים השלמה והמאוחדת היא בירתה של מדינת ישראל, ושלה בלבד. נתנגד לחלוקתה, או לריבונות משותפת בכל חלק ממנה. יחס למיעוט הערבי ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שמעניקה שיווין זכויות מלא לכל אזרחיה, וכך ראוי. יחד עם זאת, מדינת ישראל שגתה פעמיים באופן היסטורי ביחסה לערביי ישראל. מחד, היא הבליגה אל מול הסתה של גורמים חתרניים בקרב ערביי ישראל השואפים להשמדת ישראל, ומאידך היא לא השכילה לשלב כראוי את אותם החלקים מתוך המיעוט הערבי המבקשים להשתלב בחברה הישראלית. נפעל בדרך בה פעלו השרים בנט ושקד במשרדי החינוך והמשפטים בארבע השנים האחרונות. נגלה נחישות אל מול כל גורם חתרני, כדוגמת הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, וזאת לצד חיזוק הכוחות המבקשים לחיות בכבוד במדינת ישראל. יחס לעדה הדרוזית ולמיעוטים המשרתים בצה"ל העדה הדרוזית כרתה ברית-חיים עם העם היהודי. בני העדה חירפו את נפשם במלחמות ישראל, והם בשר מבשרה של מדינת ישראל. מייסדי המפלגה שירתו לצד אחינו בני העדה, ורואים צורך לעגן את מעמדם המיוחד של מי שקשרו עצמם למדינת ישראל.

4 חלק ב' - חינוך וערכים

5 אנו מאמינים שמערכת החינוך צריכה להעניק לבוגריה ערכים שילוו אותם לאורך חייהם וכלים להצלחה בעולם העתידי. אנו מאמינים שלכל צעירה וצעיר בישראל מגיעה הזדמנות הוגנת במסע חייהם בחברה הישראלית. הכלי המרכזי לקבלת הזדמנות זו הוא הענקת חינוך איכותי לכולם, בפריפריה ובמרכז, לילדים מרקע כלכלי חזק ומרקע חלש, לכל המגזרים בישראל, יהודים ולא יהודים כאחד. נפעל לחיזוק משמעותי של מעמד המורה בישראל ולהגדלת שכר המורים, בדגש על שכר מורה מתחיל. נמשיך להעביר כלים וסמכויות למנהלי בתי הספר ולהכשירם, מתוך אמון ביכולתם ליזום, להצמיח מורים מעולים ולהעניק חינוך מצוין וערכי לתלמידי ישראל. נמשיך להגביה את רף המצוינות לכל ילדי ישראל מכל המגזרים והשכבות, כפי שבא לידי ביטוי במהפכת 5 יחידות מתמטיקה של שר החינוך בנט. לצד ההשקעה הגבוהה בשכבות החלשות, נצפה מהם לרף גבוה של מאמץ. נמשיך להרחיב את החופש של קהילות להקים בתי ספר חדשים, ואת יכולתם של ההורים לבחור בין בתי-הספר תוך הרחבת אזורי הרישום ופתיחתם בין רשויות ובתוכן. אנו מאמינים מאד בכוחו של החינוך הבלתי פורמלי: תנועות נוער, ארגוני נוער, מדריכי של"ח צעירים, חוגי ספורט, מכינות קדם צבאיות, שנות שירות ועוד. גופים אלו מצמיחים בקרב הנוער בישראל ביטחון, אחריות, אהבת הארץ, והכל תוך היכרות עם מרכיבי החברה הישראלית. נמשיך לחזקם בכל כוחנו. נמשיך לחזק את החינוך בפריפריה, במגזרים החרדיים ובמגזרים הלא-יהודיים. נמשיך להשקיע דיפרנציאלית בבתי הספר, ולהקצות משאבים מיוחדים דווקא לאזורים חלשים.

6 נפעל להרחיב בהדרגה את חוק חינוך חינם לגיל הרך על מנת לאפשר למשפחות צעירות וחד הוריות לגדל את ילדיהם ולהתפרנס בכבוד. נחתור למצוינות בכל המקצועות. זאת, לצד פיתוח ועידוד של יצירתיות, עבודת צוות, נחישות ועוד. נפעל על-מנת להטמיע את ערכי הציונות, ערכים יהודיים, ערכים דמוקרטיים, מורשת ישראל ואהבת האדם לכל ילדי המדינה. צעירי ישראל יכירו את מורשת האומה שלנו ואת דמויות המופת בדברי עמנו כגון אברהם, משה, דבורה, דוד, ישעיהו, אסתר, חכמי בית שני, הרמב"ם, אבות הציונות והרצל, ודוד בן גוריון. לצדם יכירו ילדינו גם את גיבורי ישראל כמו יהודה המכבי, סוליקה, חנה סנש, עמנואל מורנו, אילן רמון ורבים נוספים. נמשיך לחזק את מורשת כל העדות בישראל, כפי שעשינו עם הקמת ועדת ביטון וביישום מסקנותיה.

7 חלק ג' - חוץ, ביטחון והתיישבות מדיניות חוץ והסברה בינלאומית

8 לישראל יש הרבה מה להציע לאומות העולם. את מדיניות החוץ של ישראל יש לבסס על עוצמתנו הכלכלית, הטכנולוגית, המוסרית והמדינית. זאת הדרך לפתח יחסים אמיתיים של שותפות עם אומות אחרות. שימת הדגש, במהלך הדור האחרון, על משא ומתן להקמת מדינה פלסטינית הסיט אותנו מהעיקר. לא פיסות נייר יעגנו ויחזקו את מעמדה הבינלאומי של ישראל אלא כוחה הכלכלי, הטכנולוגי, האקדמי והרעיוני, עצמאותה הריבונית ועוצמתה הצבאית. במסגרת יחסי החוץ של ישראל, אנו מתברכים בברית עם הדמוקרטיה החזקה בעולם, ארצות הברית של אמריקה. נפעל לחזק את יחסינו עם ידידתנו הטובה ביותר באופן שיעגן את השותפות האסטרטגית העמוקה בינינו. נפעל לשיפור מעמדה הבינלאומי של ישראל. לא על-ידי ויתורים והתרפסות אלא על ידי הדגשת עובדת היסוד: מדינת ישראל היא אי של דמוקרטיה ושל חופש בתוך אוקיינוס של משטרים ערביים טוטליטריים. מדינת ישראל היא המוצב הקדמי של העולם המערבי אל מול הנחשול הג'יהאדיסטי. ארץ ישראל שייכת לעם היהודי עוד מימי התנ"ך, ורק בארץ הזו יכול העם היהודי להתקיים ולהגשים את ייעודו. ביטחון ישראל ערך הניצחון: צה ל צריך לנצח את האויב שלנו. שלושה עשורים של תסמונת תיקו חייבים להסתיים. רק דרך הכרעות ברורות ישלים האויב עם קיומנו כאן. איננו ששי קרב. מלחמה איננה האופציה הראשונה עבורנו. אך כאשר נגזר עלינו להילחם, עלינו לנצח בצורה ברורה. לא מערכות מדשדשות של 51 יום כמו צוק איתן. צה ל חייב להיות צבא התקפי, יצירתי, נועז וקטלני. זהו הערך העליון של צה ל. ננקוט אגרוף של ברזל כלפי התגרות האויב והפעלת אלימות מצדו נגד מדינת ישראל ואזרחיה. נפעל למניעת התעצמות האויב ובניית כוחו גם מעבר לגבול, כפי שפעל השר בנט לחשיפת מנהרות הטרור של חמאס והשמדתן במבצע "צוק איתן". הקם להורגך, השכם להורגו.

9 אנו מתנגדים לשחרור מחבלים. עד שנת 2014 נהוג היה בישראל לשחרר מחבלים בעסקאות או כ"מחוות" מדיניות. עצרנו זאת, וכל עוד אנו בממשלה, לא נאפשר חזרה לדפוס זה, שהוא פסול ערכית והרסני להרתעה הישראלית. נפעל לענישה מקיפה למחבלים ולסייענים שלהם על-מנת לשנות את משוואת הטרור. נפעל להפסקה מוחלטת של קצבאות המחבלים, להריסה מהירה של בתי המחבלים וליצירת תנאי כליאה מינימליים המחויבים על-פי החוק הבינלאומי. נחתור לשלום-אמת. שלום המבוסס על הפנמת אויבינו שמדינת ישראל תתקיים כאן לנצח, ועל חפיפת אינטרסים מדיניים, ביטחוניים, טכנולוגיים ואחרים. על-כן עלינו לגלות סבלנות, נחישות והתמדה במערכה, לצד התעצמות כלכלית, ביטחונית, מדינית וערכית של מדינת ישראל. הגנה על לוחמי צה"ל חיילי צה"ל מגנים על מדינת ישראל. חובתנו להגן עליהם, גם כאשר שגו. נילחם נגד ארגונים המכפישים את לוחמי צה"ל מעל במות בינלאומיות, ונפעל להפסקת פעילותם של ארגוני משקיפים מוטים. התיישבות אנו מתנגדים למסירת שטחי ארצנו ולהקמה של מדינה פלסטינית בלבה של ארץ ישראל. אנו דוגלים בערך ההתיישבות בכל חלק מארץ ישראל לרבות יהודה ושומרון. לנוכח עיוות הדין לפיו ההתיישבות הישראלית הענפה ביהודה ושומרון עדיין נמצאת תחת שלטון צבאי ולא אזרחי, נוצר מצב בו תושבי יהודה ושומרון אינם זוכים ליחס שיוויוני בכל הקשור לבנייה ולזכויות קנייניות. נפעל לאימוץ המלצות ועדת השופט אדמונד לוי בכל הקשור למעמד ההתיישבות ביהודה ושומרון כהחלטת ממשלה. אנו תומכים בהחלת החוק הישראלי על השטחים שבשליטת ישראל )שטחי C( שם חיים למעלה מחצי מיליון יהודים וכשמונים אלף ערבים. לערבים אלו תוצע תושבות, אזרחות ישראלית או להמשיך להשתייך לרש פ על פי בחירתם ובכפוף לשיקולי ביטחון.

10 נמשיך במפעל השוואת החקיקה, שעליו עמלה השרה שקד, בין הנעשה בישראל שבתוך הקו הירוק לישראל-רבתי הכוללת את שטחי יהודה ושומרון. אזרחי ישראל החיים ביהודה ושומרון לא יופלו לרעה מבחינה משפטית. הם אינם חיים בחצר אחורית. נתנגד להרחבת גדר הביטחון וקיבועה כגבול מדיני, ונעמוד על נוכחותם של כוחות צה"ל ביהודה ושומרון משני עברי הגדר. נפעל לתיקון הסכמים בינלאומיים עם ישראל המפלים לרעה את יהודה ושומרון. נתמוך ביוזמות כלכליות ואזרחיות רחבות לטובת כל תושבי יהודה ושומרון, יהודים וערבים כאחד. מדיניות הבנייה בירושלים, ביהודה ובשומרון ירושלים המאוחדת היא בירת ישראל. זכותה של ממשלת ישראל וחובתה לאפשר בה בנייה חופשית. לצערנו, מזה כעשור הבנייה מוגבלת מאד בשל לחצים בינלאומיים. נפעל לחידוש הבנייה בתוך ירושלים המאוחדת ולמימוש הפוטנציאל של גבעת המטוס, הר חומה, פסגת זאב, עיר דוד ושכונות נוספות, וזאת על-מנת להביא להגירה חיובית לעיר וכדי לחזק את הריבונות הישראלית בעיר. בשומרון וביהודה קיים פוטנציאל בנייה עצום, במיוחד במקומות הקרובים למרכז הארץ. נפעל לבנייה חופשית, דבר שיאפשר הכפלת האוכלוסייה היהודית באזור והורדה דרמטית של מחירי הדיור בישראל. נפעל להסיר מכשולים לבנייה ולהסדרת ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון.

11 חלק ד' - משפט וממשל

12 שאיפתנו היא להבטיח את קיומה של מערכת משפטית עצמאית וחזקה, אשר ככל יתר רשויות הממשל, תפעל בשקיפות מלאה, תהא נתונה לביקורת ותבטא נאמנה את מגוון העמדות הקיימות בציבור. נעמוד על ביצור עקרון הפרדת הרשויות ונפעל להחזיר את כושר הביצוע לרשות המבצעת, הסמכות לחוקק לרשות המחוקקת ואת החובה לשפוט לרשות השופטת, האמונה על פירוש החוק ולא על יצירתו. נפעל להסדיר את יחסי הכנסת והרשות השופטת באמצעות פסקת התגברות כללית המלווה בהסדרים מיוחדים המגבילים את עצם האפשרות לפסילת חקיקה ראשית של הכנסת ואיסור מפורש על דיון בחוקיותם של חוקי-יסוד. נפעל להגביל את עילות ההתערבות של בית המשפט במדיניות הממשלה לאי-חוקיות בלבד ולא לטענות כלליות בדבר 'סבירות או 'מידתיות'. נמשיך את מהפכת הריסון המשפטי שהובילה שרת המשפטים איילת שקד בכנסת ה- 20. נפעל לעגן את פעילותו של מוסד הייעוץ המשפטי לממשלה באמצעות הסמכה מפורשת בחקיקה ראשית. החוק החדש יסדיר את דרכי התנהלותו, אחריותו וחובותיו של מערך הייעוץ כלפי הממשלה. החוק יקבע את דרכי הייעוץ ואופן ייצוגה האותנטי של הממשלה מול הרשויות האחרות כך שהחיכוך שנוצר בין הממשלה ויועציה יופחת משמעותית. נפעל לגמישות גבוהה יותר במינוי בכירים בשירות הציבורי, על-מנת להגביר את המשילות של הממשלה.

13 חלק ה' - כלכלה חופשית וליברלית עם רגישות חברתית; הזדמנות הוגנת בישראל

14 שאיפתנו היא לצמצם ככל הניתן את הרגולציה והמעורבות הממשלתית בכוחות השוק. אנו מאמינים בחירות האדם, בזכותו לפעול ולנהל את חייו על פי ראות-עיניו, בחתירתו לשגשוג ולמימוש עצמו. לפיכך נקפיד כי כל התערבות מצד המדינה תעשה בזהירות, בכובד ראש ובצורה מינימלית למען תכלית חיונית. לצד חירות זו אנו מאמינים בחובות האדם ואחריותו כלפי משפחתו, קהילתו ומדינתו. נבקש לעודד יזמות ויצרנות על מנת להבטיח לכל אזרח הזדמנות שווה בשדה ההשכלה והתעסוקה, וזאת לצד מחוייבותנו לסיוע עמוק לחלשים בחברה. מונופולים וקרטלים מכוח חוק )חשמל, רכבות, דואר, שדות תעופה, נמלים ועוד( ייפתחו לתחרות כדי לייעל ולהוזיל את השירות לאזרח שמשמש כיום לקוח שבוי ללא אפשרות לבחור בין ספקים שונים המתחרים על לבו. הפעלת עקרונות השוק החופשי על שירותים אלה ופתיחתם לתחרות תוזיל את מחירם עבור הצרכן. לא נקבל שביתה בשירותים חיוניים. נחייב בוררות חובה בסכסוכי עבודה שעובדי שירותים אלה הם צד להם. האזרח לא ישלם את מחיר מאבקי הכוח המתנהלים על גבו, תוך ניצול של חולשתו. העובד החלש לא יופקר. נצמצם את יכולת הכפייה עליו מצד ארגוני עובדים תוך הצגת דרישה לרוב מוחלט לשם יציגות, וזאת במקום דרישת השליש הקיימת כיום. ניצור חובת שקיפות מקסימלית לארגוני עובדים כך שכל עובד יוכל לדעת, ובאופן מדוייק, כיצד מנוהל תקציבו של הארגון אליו הוא משויך, לא פעם - בניגוד לרצונו. נמשיך לפעול להסרת חסמים ורגולציה עודפת, מתוך הבנה שיוקר המחייה אינו גזירת גורל. הוא נובע מחסמי שוק מכבידים. נפעל נגד עודף חקיקה הפוגע קשות בכלכלה ומעלה את מחיר השירותים והמוצרים, בדיוק כפי שעשתה שרת המשפטים שקד בשבתה כיו"ר ועדת השרים לחקיקה.

15 ישראל סובלת מעודף גדול בגופי רגולציה ביחס למדינות מתקדמות אחרות בעולם. לפי דוח ה OECD בהולנד למשל יש 12 רגולטורים, באוסטרליה 80 ובישראל כ 200 רגולטורים. עודף הרגולציה מדכא את התחרות, מסרבל הקמת חברות ומגדיל את אי השוויון. נפעל להקמת "סיירת צמצום רגולציה" שתדאג לחזון רגולטורי לאומי, להקטנת מספר הרגולטורים ולתיאום בין הרגולטורים השונים להבטחת מימוש החזון. נמשיך לפעול ליצירת הזדמנות הוגנת לכל צעיר וצעירה בישראל, כפי שמראים נתוני השיפור הדרמטי במערכת החינוך בפריפריה בארבע השנים האחרונות. צעירים אלה הם מנוע הצמיחה האמיתי של ישראל. נפעל לפתיחת השוק הישראלי לתחרות מהעולם, כפי שביצע בנט, כשר הכלכלה, בשוק הגבינות והמלט, דבר שהוביל לצניחת מחירים. נפעל לגוון את שווקי הייצוא של ישראל. נפתח את הייצוא ואת שיתוף הפעולה הכלכלי בין ישראל לבין מדינות אסיה, דרום אמריקה ואפריקה. נפתח את המשק לתחרות בייבוא באמצעות הסכמים בין-לאומיים, פישוט תהליכי הייבוא והמשך תהליך אימוץ התקינה הזרה שהוביל השר בנט במשרד הכלכלה. זאת, כדי לחזק את העסקים, לשפר את רווחת הצרכנים ולקדם את הקשרים הכלכליים בין מדינת ישראל לעולם. ננהג בחרדת קודש בכספי הציבור המופקדים בידי הממשלה, נשתמש בהם לטובת הציבור כולו ולתועלת הדורות הבאים. נעשה זאת תוך הקטנת החוב הלאומי, פיתוח מנועי צמיחה בני-קיימא, מדידה קפדנית של תוצאות המדיניות והתאמתה האופטימלית ליעדים הלאומיים. דאגה לעצמאים ובעלי עסקים העצמאים ובעלי העסקים הם עמוד השדרה של הכלכלה בישראל. בישראל מעל חצי מיליון עצמאים. לצערנו לא פעם הם מוצאים את עצמם בתחתית סדר העדיפות הלאומי. הם נוטלים סיכון אישי, לוקחים אחריות, מתמודדים עם קשיים רבים ומייצרים שפע של מקומות עבודה. בתמורה לכך המדינה והרשויות המקומיות מנחיתות עליהם רגולציה מיותרת ועומס כלכלי הולך וגדל.

16 מייסדי "הימין החדש" הגיעו מהסקטור הפרטי, יזמו עסקים גדולים וקטנים ובדיוק בשל כך חשים הם שהדאגה לעצמאים ולבעלי העסקים בנפשם. חברי הימין החדש רואים את עצמם כנציגי העצמאיים ובעלי העסקים בישראל. נפעל ליצירת דמי אבטלה לעצמאים על מנת לתת להם רשת ביטחון כלכלית בתקופות קשות. נמשיך להילחם נגד רגולציה מיותרת, כפי שעשינו זאת בשתי הממשלות הקודמות. נפעל להכרה מלאה בהוצאות רכב לעצמאים, להענקת ימי מחלה וגמלת-אבל לעצמאים, המופלים כיום לרעה ביחס לשכירים. נפעל להקלה על רישוי העסקים, לצמצום בירוקרטיה קיימת, להורדת נטל המס הישיר והעקיף ולהסרת חסמים לתחרות. נערוך רפורמה במנגנוני הדיווח וגביית המס. נפעל ליצירת מסלול מיוחד להקמת עסקים חדשים: "רגולציה לייט". תקופה של 5 שנים של הגנת ינוקא, שתכלול: מסלול רישוי מואץ, פטור ממס ורגולציה מינימאלית. הייטק יזמי הסטרטאפים ועובדי ההייטק הם המנוע של "אומת הסטארט-אפ" הישראלית. הם מעניקים לישראל כבוד, עוצמה מדינית וכלכלית, ומייצרים אלפי מקומות עבודה והכנסות עצומות לאוצר המדינה. נגן על ה"אתרוג" הזה בכל כוחנו מפני שינויים לרעה בחוקי המס או דיני האופציות, בדיני העבודה, מרגולציה מיותרת או מחמדנות ממשלתית. נילחם בבריחת המוחות הגורמת למשק הישראלי לאבד בכל שנה כוח אדם משמעותי וידע רב הנצבר מחוץ לישראל. נבקש לייחד לעניין זה תכנית ממשלתית אשר תתמרץ עובדים איכותיים לחזור לישראל, הן לתעשייה והן לאקדמיה, לאחר פרק זמן קצר של מספר שנים בודדות בחו"ל. נתמרץ חברות מסחריות לאמן כוח אדם איכותי בתחום ההיי טק תוך מתן הטבות מס כנגד הוצאותיהן על הכשרת עובדים. תכניות אלה יתרכזו באוכלוסייה החרדית והערבית אשר חלקן בתעשיית ההייטק קטן מחלקן באוכלוסייה. נפעל לטובת פתיחת צוואר הבקבוק המרכזי בהייטק הישראלי שהוא החוסר במהנדסים מעולים. השר בנט הזניק לשיא היסטורי את מספר הסטודנטים במקצועות ההייטק. נמשיך כך.

17 רווחה וסיוע חברתי אנו מאמינים שאחריותה של המדינה וקהילותיה לדאוג גם למי שאינו מסוגל לדאוג לעצמו, אלא שבמדינת ישראל עדיין אין מדיניות רווחה ממשלתית כוללת והנפגעים העיקרים מכך הן דווקא השכבות החלשות. כל משרד ממשלתי מנסה לעזור לאוכלוסיות השונות בכלים העומדים לרשותו, ובמקביל הכנסת פועלת באמצעות מתן פטורים והטבות אקראיות בחקיקה פרטית. כתוצאה מכך, פעילות הרווחה הממשלתית מתבצעת בצורות שונות ובמגוון רחב של אמצעים, על-ידי גופים רבים, בלי שום סדרי עדיפויות ובאמצעות ביורוקרטיה מסורבלת, המונעת קבלת עזרה דווקא ביחס לזקוקים לה ביותר. נפעל לקביעת מדיניות רווחה לאומית הכוללת סדרי עדיפויות ברורים, כללי זכאות ומנגנוני יישום שקופים ופשוטים וסל רווחה המתעדכן מדי שנה בהתאם לסדר העדיפויות הלאומי ושבאמצעותו מתוקצבת כלל פעילות הרווחה. נפעל לשיפור מעמדם של העובדים הסוציאליים המצויים בחזית המאמץ לסיוע חברתי ולא תמיד זוכים לביטחון תעסוקתי ותגמול ראויים. עובדים אלה ראויים להכרה חברתית בשל החשיבות העצומה שיש לעבודת הקודש שלהם. אנו מאמינים בחשיבות פעילותם של ארגונים ועמותות לסיוע ולהתנדבות. נעודד פעילויות רווחה בתוך הקהילה ובאמצעותה. כל ישראל ערבים זה לזה.

18 אנשים עם מוגבלויות אנו מאמינים כי אדם עם מוגבלות ראוי לזכויות מלאות כמו אדם ללא מוגבלות, וכי החברה בישראל מחויבת לשמירה על זכויותיו מתוך הכרה בעקרונות של שוויון וכבוד. כיום, 18% מהאוכלוסייה בישראל הם אנשים עם מוגבלויות ברמות שונות. הם מתמודדים באופן יום יומי עם חסמים וקשיים, הנובעים מאי הנגשה מספקת, ובכך הם מוצאים את עצמם מודחים ומודרים מתחומי החיים. נפעל לקדם חקיקה, מדיניות והקצאת משאבים על מנת להקל, לשפר ולהיטיב את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות, כדי להביא לשילובם המלא בכל תחומי החיים בזכות ולא בחסד. בד בבד, נפעל ליצור חברה מכילה ונגישה. את מהלכינו אלה נעשה בהידברות עם העולם העסקי והציבורי, בצורה מעשית וראויה. נמשיך לפעול לשילובם של ילדים עם מוגבלויות במערכת החינוך בישראל. נרחיב את הכשרת צוותי ההוראה בעבודה מול אנשים עם מוגבלויות ונמשיך בהקצאת המשאבים בהתאם לרפורמה שיזם שר החינוך בנט. נרחיב את מספרם של בתי הספר המכילים במערכת החינוך, ונאפשר חופש בחירה להורים לגבי שילוב ילדיהם. נטמיע את חשיבות השילוב של אנשים עם מוגבלויות במקומות העבודה ונעודד את שילובם ע"י מתן תמריצים חיוביים למעסיקים. נקדם את הנגישות במרחבים ובמקומות ציבוריים על-מנת ליצור חיי פנאי ותרבות לכל. נרחיב את הנגשת שירותי הבריאות עבור אנשים עם מוגבלויות, תוך חתירה לעקרון מתן שירות רפואי שווה, נגיש ומכבד.

19 חלק ו' - ביטחון פנים ומדיניות הגירה

20 ביטחון פנים הבסיס של שלטון החוק הוא אכיפה כללית ולא בררנית של חוקי המדינה. אין לקבל אפליה לטובת קבוצת אוכלוסיה או נגדה ובדיוק באותה הצורה אין לקבל אכיפה סלקטיבית של חוקי המדינה כלפי קבוצת אוכלוסייה כזו או אחרת. נפעל לייבוש ביצות הוואקום הריבוני והאכיפה הסלקטיבית בצפון הנגב, בגליל ובשטחי יו"ש. נפעל למימוש ריבונות ישראלית מלאה בשטחי C ולאכיפה שוויונית של החוק בשטחים אלו, לטרפוד מאמצי הרשות והאיחוד האירופי לקביעה פיראטית של עובדות בשטח וחשוב מכל: לחיזוק ההתיישבות היהודית במרחב. נסכל את מעורבותן הפסולה של מדינות זרות במציאות הפוליטית והביטחונית בישראל. מעורבות זו מתבטאת לא רק במבצעי בנייה בלתי חוקית, כי אם גם בהפעלת ארגוני הדה-לגיטימציה ומימונם. מסתננים בלתי חוקיים בעשור האחרון הסתננו לישראל רבבות אנשים באופן בלתי חוקי. רובם המוחץ אינם פליטים אלא מהגרי עבודה שחצו מספר מדינות בדרכם לישראל על מנת לשפר את מצבם הכלכלי. ישראל לעולם לא תרחיק אדם למקום בו נשקפת סכנה לחייו, אך היא איננה מחויבת לקלוט מסתנני עבודה שנכנסו לשטחה בניגוד לחוק. נפעל לחוקק מחדש את החוק למניעת הסתננות, אשר נפסל על ידי בג"ץ שלוש פעמים ברציפות. בנוסף, נדרוש את חקיקת פסקת ההתגברות, על מנת להבטיח כי החוק לא יפסל שוב. נפעל לאכיפה ואף לשדרוג של חוק הפיקדון כך שמעסיקי המסתננים יפקידו אחוז משכרם בחשבון ממשלתי, עד ליציאתם מישראל. נפעל לסייע במקרים הומניטאריים אמתיים. בחלק מהמקרים המענה יהיה בישראל ובחלק האחר באמצעות הסדרים ראויים במדיניות שלישיות בטוחות.

21 פליטות והגנה הומניטארית הן זמניות בהגדרה. נפעל לחזרת המסתננים ובני משפחתם לארצם. לא נאפשר למסתננים ומהגרי עבודה שנשארו בישראל בניגוד לחוק להשתקע בישראל. לא נאפשר חזרה למתווה האו"ם. ההסכם מחייב את ישראל לקלוט אלפי מסתננים לא חוקיים, בתמורה להתחייבות מוטלת בספק מצד האו"ם. קליטת המסתננים תהפוך את ישראל שוב למוקד משיכה עבור מסתננים פוטנציאליים. אנו בטוחים כי בעזרת עבודה נחושה ויעילה, ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר מאשר מתווה האו"ם ולהביא ליציאתם של המסתננים מישראל. אנו גאים בכך שהתנגדנו לחתימה על המתווה. מנענו בכייה לדורות, ונמשיך להגן על האינטרסים של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, תוך הקפדה על ערכיה המוסריים.

22 חלק ז' - דיור, חקלאות ופריפריה

23 דיור העלייה החדה שחווינו בשנים האחרונות במחיר הדיור בערים הגדולות מהווה בעיה חברתית וכלכלית ממדרגה ראשונה. צעירים אשר נכונים לצאת לעבודה זכאים לאפשרות ריאלית לרכוש דירה. כיום, לצעירים ללא גב כלכלי, אפשרות זו כמעט ואינה קיימת. בשנים האחרונות נוסו "קסמים" שונים בדמות מע"מ 0 או תכניות ממשלתיות אחרות. הדרך הנכונה הרבה יותר פשוטה: להגדיל את ההיצע. צריך לשחרר כמות גדולה של קרקעות על-מנת שקבלנים יבנו יותר בתים. שום פעולת קסם לא תפתור את הבעיה. רק עבודה רצינית ויסודית. נפעיל מדיניות להגדלת ההיצע בשוק המגורים וכך נאפשר למשפחות בישראל להתגורר בדירה ראויה. נפעל לתמרוץ נכון של הרשויות המקומיות כך שיעודדו בנייה למגורים. נעביר סמכויות תכנון מהממשלה ומרשות מקרקעי ישראל אל הרשויות המקומיות. נקצר את זמני התכנון ונצמצם את דרישות הביורוקרטיה, וזאת על מנת להסיר חסמי תשתיות לבנייה בהיקפים גדולים. נקדם התייעלות במדיניות הדיור הציבורי והסיוע לדיור, תוך דגש על מדיניות גמישה שתאפשר מתן מענה מהיר ויעיל לצרכי המשפחות בזמן אמת והעדפתה של מדיניות זו על פני ניהול ממשלתי כושל של מלאי דירות ברמה נמוכה. נשחרר את מאגר הקרקעות הפנוי הגדול ביותר באזור המרכז: "ראש העין מערב" )האזור שבין ראש העין לעיר אריאל, ורצועה דומה מדרום ומצפון(. ניתן יהיה לבנות שם מאות אלפי יחידות דיור במרחק של דקות מגוש דן. עד כה הדבר נמנע מסיבות מדיניות. נפעל לשחרר את טבעת החנק שם.

24 חקלאות החקלאות הישראלית מלווה אותנו כחברה מאז ימי ראשית הציונות, והיא ספוגה בערכי היסוד שלנו. החקלאות מסייעת בשמירת הריבונות על אדמות המדינה באזורי ספר, מספקת ביטחון תזונתי לאזרחי ישראל ומהווה ענף ייצוא משגשג. נפעל לפתיחת חסמים בתחום הייצוא החקלאי ולצמצום הנטל הרגולטורי המופעל על חקלאים, על מנת להביא לשגשוגה של החקלאות הישראלית. נעודד חקלאות יצירתית, חדשנית ותחרותית ברמה העולמית, המייצרת ידע מהפכני שניתן לייצאו למטרות רווח כלכלי ומדיני. רשות המים היא הרגולטור הממונה על משק המים בישראל, אך לעיתים קרובות קיים ניגוד עניינים בין צרכי משק המים הכללי לצרכי החקלאות. נקדם הקמת גוף בין משרדי, בשותפות עם נציגות החקלאים, שתפקידו יהיה לנהל את מדיניות המים בתחום החקלאות. רשות המים, תהיה חלק מהגוף המתכלל, והמוציאה לפועל של הנחיותיו. נפעל להבטיח את ביטחונם של חקלאי ישראל הנאבקים באופן יומיומי נגד הטרור החקלאי: הצתות וגניבות. זאת, באמצעות גופי אכיפת החוק ומשטרת ישראל לצד ארגונים אזרחיים כמו "השומר החדש".

25 חיזוק הפריפריה כל ישראלי זכאי לשירותים ולהזדמנויות שוות. נפעל במרץ לחזק את התשתיות האזרחיות בריאות, חינוך, תעסוקה ותחבורה בפריפריה. לא די לקרוא למשפחות צעירות להשתקע בנגב, בגליל ובגולן. על הממשלה לפעול באופן שיאפשר לזוגות צעירים לבנות את עתידם בפריפריה. בעוד שדרום הארץ חווה זינוק היסטורי ב- 20 השנים האחרונות, צפון הארץ הוזנח. אנחנו נפעל ליישום של תכנית לחיזוק הצפון, על ידי צוות משימה לאומי. על מנת לוודא שהדבר יתממש, נפעל לכך שבראש ועדת השרים לענייני הנגב והגליל יעמוד שר מטעם מפלגת הימין החדש, ונדאג לתקצוב הולם. נפעל בזירה הבינלאומית להביא להכרה בריבונות ישראלית ברמת הגולן, ובכך נתרום תרומה נוספת לנרמול החיים בחבל ארץ זה. נקדם תכנית להכפלה בעשור הקרוב של מספר התושבים ברמת הגולן.

26 חלק ח' - דת ומדינה, יחס לציבור החרדי

27 דת ומדינה מדינת ישראל היא מדינה הלאום של העם היהודי, ואנו גאים בכך. אנו מאמינים כי צביונה צריך להיקבע בהידברות בין כלל הציבור. אנו מתנגדים לחקיקה דתית כופה או לחקיקה חילונית כופה. אנו סבורים שכל שינוי בסטטוס קוו חייב להיעשות בהידברות ובהסכמה. התרבות היהודית על כל מרכיביה - התנ"ך, התלמוד, האגדה, ספרות המחשבה וההלכה, השירה והספרות העברית - כולם ימשיכו להוות בסיס והשראה למרחב השיח הישראלי ולחיבור בין מרכיבי החברה. בכל סוגיות היסוד )שבת, נישואין, זוגיות בישראל, גיור, כשרות ועוד( אמנת גביזון-מדן תהווה את נקודת המוצא לדיונים הסיעתיים, ומיד לאחר הבחירות תפעל המפלגה להקמת ועדה ציבורית שתבקש להגיע להסכמה רחבה ככל הניתן בנושאים אלה. הניסיון מצד מפלגות שונות לתת "פתרונות בית ספר" לשאלות יסוד אלה, שהן השאלות הסבוכות ביותר שקיימות עבורנו כחברה, נכשל פעם אחר פעם. הסיבה לכך ברורה. הסדרת הסוגיות הסבוכות האלה שלא בדרך של הידברות - לעולם תיכשל. יש ללמוד ממי שפעלו נכון בנושא זה: פרופסור רות גביזון והרב יעקב מדן. הם ביקשו להגיע להסכמה ביניהם מבלי לסכם מראש מה תהיה התוצאה הסופית. כשאנחנו מכריזים כי מתווה גביזון-מדן יהיה נקודת המוצא איננו מאמצים בהכרח כל הסדר והסדר שהוצע בו, שכן חלקים ממנו אינם רלוונטיים כיום בעקבות חוקים חדשים שנחקקו ופסקי דין שונים שניתנו במהלך שני העשורים האחרונים. הרבה מאוד השתנה ומתווה ההסכמות הוותיק זקוק למהלך עדכון משמעותי. כוונתנו היא שצריך להיכנס לנושאים האלה בדיוק באותה הרצינות והכנות שאפיינו את שני האישים האלה, ולעשות את זה בהידברות ובכבוד כלפי השונה ממך.

28 אנחנו מאמינים שאם נפעל כך נצליח למצוא מתווה מוסכם על חלקים רחבים מאוד בחברה הישראלית. כנות, פתיחות, לב פתוח ונפש חפצה- אלה הכלים שאיתם ניגש לטפל בסוגיות האלה. מבלי לסמן מראש את היעדים המדויקים שאליהם נכוון בסוף התהליך, וזאת בכדי להימנע מכשלונות העבר. זו הדרך היחידה להגיע להסכמה. שילוב החרדים הציבור החרדי הוא חלק ממדינת ישראל, ולצד זה הוא בעל זהות וצרכים ייחודיים. נבקש לשלב ציבור זה בכל תחומי המדינה: בכלכלה, באקדמיה, בשירות הציבורי, בצה"ל ובשירות הלאומי-אזרחי. נפעל לשיפור מתמיד באיכות החינוך החרדי ולמתן כלים של מדע ושפות לבוגרי מערכת זו. אל למדינה לנסות לשנות את הזהות החרדית, להיפך: רק מתוך כבוד ניתן יהיה לבנות את האמון הנדרש. נפעל להקמת ועדת שרים ייעודית לשילוב חרדים, וזאת בכדי להסיר חסמים ולקדם תהליכים נדרשים. שילוב בניה ובנותיה של קהילה זו הוא אחד מהיעדים המשמעותיים ביותר העומד כיום בפני החברה הישראלית.

29 חלק ט' - עלייה וקליטה, יהדות התפוצות

30 עלייה וקליטה אנו מאמינים שמקומם של היהודים הוא מדינת ישראל. בזמן שהאנטישמיות באירופה גוברת, התפקיד הראשון במעלה של מדינת ישראל הוא לאפשר לכל יהודי לעלות לארץ ולחיות כאן בכבוד. יש לחדש את תנופת העלייה מכל העולם. נדאג כי תעודות ורישיונות מקצועיים יוכרו על ידי גופי ההסמכה בישראל. בעת הזאת, ישנה הזדמנות מוחמצת ביחס ליהודי צרפת, שמאות אלפים מהם מעוניינים לעלות לארץ, אך המדינה לא השכילה לפעול מספיק על מנת להעלותם, ולא היטיבה לקלוט את אלו שעלו. על כן, העלייה הצרפתית נבלמה. נקים צוות משימה מיוחד להעלאת יהודי צרפת ויהודים ממדינות נוספות באירופה. יהדות התפוצות מדינת ישראל היא לא רק מדינת האזרחים החיים בה, אלא גם מדינת העם היהודי בעולם כולו. אנו מכירים בכך שככל שהמעמד המדיני והביטחוני של ישראל חזק ואיתן יותר, כך מצבם של יהודים בגולה חזק ואיתן יותר. בהקמת המדינה ולאחריה, יהודי העולם נרתמו פעם אחר פעם לטובת מדינת ישראל בסיוע פוליטי, כלכלי ופיזי. אנו מאמינים שלמדינת ישראל ישנן זיקה ואחריות כלפי כל יהודי בעולם. נמשיך לפעול לחיזוק הקשר בין מדינת ישראל לבין יהדות העולם ולחיזוק הזהות היהודית של כל יהודי. תכניות כמו "תגלית", "תגלית לאימהות", "מוזאיק", "לימוד יהדות בקמפוסים" ועוד, הן אבני היסוד. על מדינת ישראל להגדיל משמעותית את השקעתה בשותפות זו עם התפוצות. אנו מאמינים בטיפוח ובחיזוק הקשר מול כל זרמי היהדות בתפוצות. אנו מבינים כי כל פעילות יהודית בתפוצות מסייעת לשמור על המשכיות העם שלנו.

31 חלק י' - ספורט ובריאות

32 ספורט נפעל למימוש מהפכה לאומית בספורט העממי שתביא לשילוב מרבית האוכלוסייה בפעילות ספורטיבית כמו שעשו לפנינו מדינות מערביות רבות. שילוב ילדים, צעירים והאוכלוסייה הבוגרת בפעילות ספורטיבית מספר פעמים בשבוע הוכח כיעיל ביותר בהתמודדות עם חוליים חברתיים, בריאותיים וחינוכיים בכל העולם. התכנית תגרום להפחתה משמעותית בפשיעה, הפחתה באלימות, בעישון ושימוש באלכוהול,תהפוך את האוכלוסייה לבריאה, פורייה, והישגית יותר ותקנה לצעירים ערכים, כלים ויכולות חברתיות שקשה לרכוש בדרכים אחרות. נדאג להקמת מרכזי ספורט עם פעילויות מגוונות שנגישות לכל אזרח ובמחיר שווה לכל נפש. במקומות רבים בעולם הוכח כי הרחבת החשיפה לספורט עממי מגיל מוקדם היא הדרך הטובה ביותר לקדם גם את הספורט המקצועי וההישגי.

33 בריאות מדינת ישראל מובילה עולמית בתחום הבריאות. עם זאת, ישנם לא מעט פגמים בשירותי הבריאות בישראל. נפעל לחיזוק התחרות בבריאות במטרה לשפר את איכות השירות ונגישותו לאזרח, לעידוד תחום הטכנולוגיה הרפואית ורפואת המידע ולהפיכתו למנוע תעסוקה וייצוא מוביל. נמשיך בצעדים בהם נקט בנט לטובת הקמה של פקולטות נוספות לרפואה ושל בתי ספר שונים למקצועות הבריאות בדיוק באותו האופן שהשר בנט נאבק לטובת פתיחת הפקולטה לרפואה באריאל. זהו צורך השעה. נשחרר חסמים המונעים מרופאים מומחים עולים להשתלב במערכת הבריאות הישראלית. נחזק את תחום הבריאות בפריפריה ע י השקעת תקציבים מוגברים בפתיחת חדרי מיון, בעיבוי המכשור והציוד בבתי החולים הקיימים, בצמצום הצפיפות ובמתן שירותי בריאות איכותיים ושוויוניים לתושבי הפריפריה החברתית והגיאוגרפית ככל אזרח אחר במדינה. נבקש להפריד בין משרד הבריאות כרגולטור להיותו גוף המחזיק במוסדות המעניקים שירותי רפואה, ובכך נתמרץ רגולציה מוצלחת המעודדת השקעה ברפואה מונעת ורפואה בקהילה. נבקש לאפשר לחולים שימוש בקנאביס רפואי מבלי להערים עליהם קשיים בירוקרטיים מיותרים; בכמויות ובמינונים הדרושים להם לריפוי מחלתם ולהקלה על סבלם.

34 חלק יא' - הגנה ושמירה על הסביבה

35 אנו מאמינים שהגנה ושמירה על הסביבה הם ערכים חשובים לשיפור איכות החיים והבריאות ולמען הדורות הבאים. נפעל למיגור שריפות פיראטיות, השלכת פסולת במקומות אסורים והזרמת שפכים לנחלים ולים. נפעל לחיזוק המשטרה הירוקה, להגברת אכיפת חוקי הגנת הסביבה ולחיזוק האכיפה הכלכלית והמנהלית לצד המערכת הפלילית. נקדם התייעלות אנרגטית במגזר הציבורי ונקל עליה במגזר הפרטי. נקל על שימוש באנרגיה ירוקה ונעודד הפחתת פליטת גזי החממה מהתעשייה והתחבורה. נשמור על שטחים פתוחים ועל החופים, ונעדיף פרויקטים של פינוי-בינוי על פני התרחבות השטח העירוני. נגן על משאבי הטבע מפני ניצול יתר בלתי זהיר. נגביר פיתוח של מגוון אמצעי תחבורה ציבורית ושיתופית תחרותיים וחופשיים. נצמצם את השימוש באריזות פלסטיק, נגביר את המיחזור ונטפל באופן יעיל באשפה. נגן על מקורות המים מזיהום, נגביר את ניצול מי הנגר העליון ונעשיר את מי התהום. נצמצם את השימוש בחומרי הדברה ונעודד חקלאות מתקדמת ובלתי מזהמת. נשפר את האכיפה למניעת מפגעי רעש ממטוסים, ממתחמי בידור וממקורות רעש אחרים. נפעל להגברת החינוך לקיימות ולשמירה על הסביבה.

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב עש שון כרמלי זל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים "החיילים הבודדים הם מופת לחברה הישראלית... החיילים הבודדים אינם לבד." רא"ל דן חלוץ,

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

אורנה

אורנה רמלה 30 דצמבר 2015 היסטוריה נוסדה במאה השמינית לספירה )718-716( העיר היחידה שנבנתה ע"י המוסלמים בארץ. שוכנת על הציר ההיסטורי - יפו יהודים הגיעו לרמלה לראשונה בשנת 1099 הגיעו יוחנן הקדוש. לעיר ראשוני ירושלים.

קרא עוד

ש ב י ר ת ה, א ת ר ה ב י ת( ה ת נ ג ד ו ת נחרצת של הרשות הפלסטינית ל " סדנת העבודה " הכלכלית, שהאמריקאים עומדים לכנס ב ב ח ר י י ן 23 ב מ א י 2019 כ ל

ש ב י ר ת ה, א ת ר ה ב י ת( ה ת נ ג ד ו ת נחרצת של הרשות הפלסטינית ל  סדנת העבודה  הכלכלית, שהאמריקאים עומדים לכנס ב ב ח ר י י ן 23 ב מ א י 2019 כ ל ש ב י ר ת ה, א ת ר ה ב י ת( ה ת נ ג ד ו ת נחרצת של הרשות הפלסטינית ל " סדנת העבודה " הכלכלית, שהאמריקאים עומדים לכנס ב ב ח ר י י ן 23 ב מ א י 2019 כ ל ל י ל א ח ר ו נ ה הודיעו ארה " ב ו ב ח ר י י ן ע ל

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint ועדת היגוי ות 2015 מאי 2016 סדר יום ועדת היגוי ות מלון יהודה 2.5.2016 2015 10:30 11:15 התכנסות וארוחת בוקר - 11:30 פתיחה וברכות 11:15 11:30 12:30 סיכום 2015 - דוח סטטוס ות 2015 הצגת עיקרי הדברים ודיון

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות חורף שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפ

הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות חורף שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפ הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות 42412 חורף 4102- שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפתרונות המופיעים בהצעת פתרון זו מובאים בתמצות בלבד.

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc)

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc) ההתפתחות הדמוגרפית במחוז ירושלים מאת יעקב פייטלסון (סיכום נייר העמדה) מבוא נייר העמדה בנושא מחוז ירושלים הוא ראשון מעבודות שמציגות את ההתפתחות הדמוגרפית בכל מחוז ומחוז במדינת ישראל. מטרת המחקר המוצג בנייר

קרא עוד

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אבי

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יור הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמש הועדה: עוד חן אבי מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אביטן מפקח בניה: מר דימיטרי חנוכייב נכתב בסיוע גבי בנדרסקי

קרא עוד

פרק 57

פרק 57 ד( פרק 57 מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: סיכום כפי שראינו במהלך לימוד מקצוע האזרחות, מדינת ישראל מגדירה עצמה כמדינה יהודית ודמוקרטית. סקרנו את הביטויים והמאפיינים של המדינה כמדינה יהודית וכמדינה

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

שאלון אבחון תרבות ארגונית

שאלון אבחון תרבות ארגונית שאלון: אבחון תרבות ארגונית על פי : Cameron, E. and Quinn, R. Diagnosing and changing organizational culture Edison Wesley 1999. 1 לפניך שש שאלות הנוגעות לאבחון תרבות ארגונית. בכל שאלה מוצגים ארבעה איפיונים

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל ליבת העסקים החדשה של ישראל במרכז ה- city החדש של תעשיית התקשורת וההייטק הישראלית, מחכה לכם מתחם חדש מסוגו אשר יהווה את אחד ממוקדי העסקים המשמעותיים במרכז הארץ. 30,000

קרא עוד

11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל

11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מופ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל 11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת 2009 2 מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון 2 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint התחדשות עירונית שער יוספטל כנס תושבים 7.12.2017 מה במפגש? התחדשות עירונית בבת ים שלבי התכנון תיאור המתחם והסביבה הצגת עקרונות התכנון עקרונות שלב היישום מילוי שאלון ודיון בקבוצות.1.2.3.4.5.6 מהי התחדשות

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר

א' בשבט תשעה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יור המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: 21221 לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מברכים על כינונה של המועצה הלאומית לספורט ומאחלים לה הצלחה

קרא עוד

(Microsoft PowerPoint - \356\366\342\372 \354\353\360\361 ver3.pptx)

(Microsoft PowerPoint - \356\366\342\372 \354\353\360\361 ver3.pptx) ברוכים הבאים לכנס מקצועי בנושא : 28 לאוקטובר 2015, ד"ר טל מופקדי ד"ר רועי שלם מנהלי פורום הגבלים עסקיים ורגולציה רקע ונתונים ד"ר טל מופקדי וד"ר רועי שלם /// פורום הגבלים עסקיים ורגולציה 3 גז טבעי מקור

קרא עוד

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא נהג, דע את זכויותיך! 1 איגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען אהא 2 נהג! דע את זכויותיך! אין זה סוד, שמעבידים רבים אינם משלמים את המעט שמגיע

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint נגישות לתחבורה ציבורית מדיניות משרד התחבורה דצמבר 2014 מתוקף חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות התשס"ח- 1998, תוקנו תקנות הנגשת תחבורה ציבורי תשס"ג- 2003. במסגרת החוק, משרד התחבורה, מפעילי התח"צ, הרשויות

קרא עוד

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps תוקפו : החל ממרץ; סוגיות אתיות ב ה ת נ ה ל ו ת בעלי תפקידים ב כ י ר י ם ר ק ע א ת י ק ה ה י א מ כ ל ו ל ש ל כ ל ל י ם ו ע ר כ י ם ש נ ו ע ד ו ל ה ג ד י ר ה ת נ ה ג ו ת ר א ו י ה ו נ כ ו נ ה. ת כ ל י ת

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

< A2F2F E6B696B E636F2E696C2FE4E7F8E3E92DE4E7E3F92DEEF9F8FA2DE5ECE5EEE32DEEF7F6E5F22E68746D6C>

< A2F2F E6B696B E636F2E696C2FE4E7F8E3E92DE4E7E3F92DEEF9F8FA2DE5ECE5EEE32DEEF7F6E5F22E68746D6C> Page 1 of 5 נתוני האמת: זינוק במספר החרדים שעובדים ומשרתים נתונים מנפצי מיתוסים שמפרסם מוסד שמואל נאמן, מראים כי חל גידול של מאות אחוזים בגיוס לצבא, לשירות האזרחי ובהשתלבות חרדים בשוק העבודה. ח"כ אורי

קרא עוד

מבט לאיראן (4 בפברואר בפברואר, 2018)

מבט לאיראן (4 בפברואר בפברואר, 2018) מבט לאיראן ר 4 ב פ ב ר ו א 2018 18 בפברואר, 2018 ע ו ר ך : ד"ר ר ז צ י מ ט במוקד אירועי השבוע ב א י ר א ן מ מ ש י כ י ם ל ה כ ח י ש א ת ד י ו ו ח י י ש ר א ל ע ל מ ע ו ר ב ו ת א י ר א נ י ת ב א י ר ו ע

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט ו ת, ש נ ש א ו כ מ ו ת ג ד ו ל ה ש ל ח ו מ ר נ פ ץ,

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי  צעדת השיבה הגדולה, הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לשטח ישראל, מלויים במעשי אלימות ויתכן גם טרור במינון

קרא עוד

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc "פז" הנדסהוניהול (1980) בע "מ Ltd. PAZ Engineering & Management (1980) תכנית מתאר עכו נספח אמצעי מדיניות סביבתית - מסמך מס' - 11 מנחה 1. המלצות לתפעול וניהול סביבתי של אזורי תעשייה טווח "קצר" התפעול והניהול

קרא עוד

"צעדת השיבה הגדולה": אירועי 13 באפריל 2018

צעדת השיבה הגדולה: אירועי 13 באפריל 2018 צעדת השיבה הגדולה" :" צעדת השיבה הגדולה " : תמונת מצב, מאזן ביניים" י ו ם ש י ש י ש ל ש ר י פ ת" א י ר ו ע י 13 ב א פ ר י ל 2018 15 ב א פ ר י ל 2018 1 עיקרי תמונת המצב ביום שישי 13 ב א פ ר י ל 2018 י ו

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> לסיוע משפטי האגף שכר מצווה לעורכי דין מתנדבים מצגת דצמבר 2011 עו"ד אייל גלובוס הממונה על הסיוע המשפטי עבודת האגף לסיוע משפטי מהות שמירה על שוויון כזכות על שוויון בפני החוק/ביהמ"ש אמון על שמירת זכות הגישה

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

תשובות מלאות לבחינת הבגרות באזרחות מועד חורף תשע"ב, מיום 9/2/2012 שאלון: מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בסיוע איסוף החו

תשובות מלאות לבחינת הבגרות באזרחות מועד חורף תשעב, מיום 9/2/2012 שאלון: מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בסיוע איסוף החו תשובות מלאות לבחינת הבגרות באזרחות מועד חורף תשע"ב, מיום 9/2/2012 שאלון: 034114 מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בסיוע איסוף החומרים ע"י שמוליק אריאלי שאלה מספר 1 האירוע: בישיבת הממשלה

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

נייר עמדה

נייר עמדה נייר עמדה מבוא עניינה של הצעת חוק זו הוא תעסוקתם של קבוצת בעלי הלקות המצויים בקצה ספקטרום כושר העבודה. לקבוצה זו משתייכים בעלי לקות קוגניטיבית, נפשית ופיזית חמורה ביותר, אשר מפאת מוגבלותם תפוקתם היא עד

קרא עוד

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 ת"י בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 תי בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב ת"י 58 -בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור '. יש להשלים את כל הראיות הנדרשות ולהוכיח עמידה בדרישות התקן ל'. כמו יש להשלים עמידה

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 איה: פו: איה: פו: "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?" "שואל את עצמי מה אני אוכל הבוקר..ומה אתה?" "אני שואל איזה דבר מסעיר יקרה לי היום.." "זה בדיוק אותו הדבר.." אימון לקריירה מאסטרטגיה לפרקטיקה ממוקדת תוצאות

קרא עוד

(Microsoft Word - \371\340\354\345\357 \340 \347\345\370\ doc)

(Microsoft Word - \371\340\354\345\357 \340 \347\345\370\ doc) הצעה לפתרון שאלון א, חורף 2011 נכתב ע"י עידית גולץ (מורה ורכזת עברית) וארנון דותן (מורה בלחמן). פרק א הבנה והבעה (50 נקודות).1 קהל היעד, הנמענים תפקיד הלשון העברית פן אחד היהודים בארץ מפתח להקמת חברה מלוכדת

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

אוקטובר 2007 מחקר מס 21 תקציר מנהלים הקמתם של אזורי תעשייה משותפים במגזר הערבי מחמוד ח טיב עמית קורת מכון מילקן

אוקטובר 2007 מחקר מס 21 תקציר מנהלים הקמתם של אזורי תעשייה משותפים במגזר הערבי מחמוד ח טיב עמית קורת מכון מילקן אוקטובר 2007 מחקר מס 21 תקציר מנהלים מחמוד ח טיב עמית קורת מכון מילקן על אודות תוכנית עמיתי קורת מכון מילקן תוכנית עמיתי קורת מכון מילקן מקדמת את הצמיחה הכלכלית בישראל באמצעות התמקדות בפתרונות חדשניים,

קרא עוד

אתר איראני פרסם נאום, שנשא מזכ"ל חזבאללה בפורום סגור בו הביע נאמנות מוחלטת למנהיג איראן. הצהרות דומות התפרסמו בעבר ע"י בכירים מאיראן ומחזבאללה

אתר איראני פרסם נאום, שנשא  מזכל חזבאללה בפורום סגור בו הביע נאמנות מוחלטת למנהיג איראן. הצהרות דומות התפרסמו בעבר עי בכירים מאיראן ומחזבאללה 14 ב מ ר ץ 2018 אתר איראני פרסם נאום, שנשא מזכ"ל חזבאללה בפורום סגור בו ה ב י ע נאמנות מוחלטת למנהיג איראן. הצהרות דומות התפרסמו בעבר ע"י בכירים מאיראן ו מ ד"ר ר ז צ י מ ט עיקרי המסמך ב- 12 ב מ ר ץ פ ר

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

הורות אחרת

הורות אחרת המרכז להורות אחרת הורות משותפת רחלי בר-אור גידי שביט טל. 053-4266496 Horut.acheret@gmail.com אתר המרכז www.alp.org.il המרכז להורות אחרת הוקם ע"י רחלי בר אור וגידי שביט ב 1994, נכון לינואר 2017 נולדו במסגרת

קרא עוד

ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק" עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמ

ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמ ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק" עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמצעות אגודת הצדקה אלאנצאר, המזוהה עם הג' האד האסלאמי

קרא עוד

מצגת איחוד.pptx

מצגת איחוד.pptx !אורנית מאוזנת - מתנגדים לאיחוד נלחמים על הבית - פקודת מבצע רקע.מתוכנית איחודים ברמה הארצית אשר כללה עשרות ערים ומועצות נותר רק איחוד יישובי שער השומרון על הפרק.יודעי דבר מספרים כי שר הפנים יחד עם רוה

קרא עוד

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשעד ועדת המינויים המוסדית תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית 1. כללי מטרת הכללים להנהגת דרגות קידום היא לקדם את המעמד האקדמי של המוסדות האקדמיים להכשרת

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation המרד הגדול: התבוסה במרד והתוצאות הדמוגרפיות שלו תוצאות המרד הגדול התבוסה במרד לאחר התבוסה שנחל קסטיוס גאלוס, הנציב הסורי שלא הצליח לכבוש את ירושלים, בשנת 66 התמנה אס פ ס י נ וס למפקד המלחמה נגד היהודים.

קרא עוד

שר החקלאות ופיתוח הכפר י' כסלו תשע"ט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת

שר החקלאות ופיתוח הכפר י' כסלו תשעט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יור החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת י' כסלו תשע"ט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת 2019 מצ"ב מדיניות השר לאחר התייעצות עם ח"כ יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון,

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין:

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע  ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: פרופסור חבר: מרצה בכיר: מורה בכיר: מרצה: מורה : דואר אלקטרוני: ד''ר אהרן עמית י' ריבלין,

קרא עוד

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים  ומקסום התועלת העסקית Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית אסף ויסברג, מנכ"ל, Ltd. introsight CGEIT, CRISC, CISM, CISA נושאים לדיון IT Governance על קצה המזלג Cloud Computing למטאורולוג המתחיל תועלת עסקית

קרא עוד

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שיתוף פעולה בין מורים שיח טיעוני (ארגומנטציה) בקרב תלמידים

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מדיניות מתחם המסילה דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה מתחם המסילה - הזדמנות לחיבור בין דרום העיר למרכזה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה 20.07.2009 1 תכניות סטטוטוריות תכנית יפו A זכויות בניה -

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

שוויון הזדמנויות

שוויון הזדמנויות מדיניות של הערכת מורים ואיכות ההוראה פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א אוניברסיטת תל אביב, מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה והמכללה האקדמית בית ברל 10.11.2010 כנס 1 מכון ואן ליר מדיניות של הערכת מורים: - מטרות ההערכה

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation צמצום עוני: מהבנת הבעיה למרחבי הפתרון פברואר, 2017 אז כמה אנשים חיים בעוני בישראל? כמה אנשים חיים בעוני בישראל? כמה אנשים חיים בעוני בישראל? קו העוני של הביטוח הלאומי )עוני יחסי( 1.712 מיליון 21.7% כמה

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במעש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מעש תעשייתי - אקים חדרה דיאנה אטלס מנהלת רשת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות ניהול ואבטחת איכות למנהלי מע"ש חדשים 2017 רכזות הקורס

קרא עוד

תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6

תמוז תשעח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום יב בתמוז התשעח- 25.6 תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6.2018 מבוא: התנועה למשילות ודמוקרטיה פועלת למען חיזוק

קרא עוד

תמ"א 38 תכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה

תמא 38  תכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה קביעת עקרונות למדרוג תוספת זכויות בנייה כתמריץ לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה במסגרת תמ"א 38 המזמין: משרד הבינוי והשיכון הצגה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון 24.1.2010 2 ועדת היגוי משרד הבינוי והשיכון סופיה

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

התאחדות המלונות בישראל ת ע ש י י ת המלונאות ב י ש ר א ל תמונת מצב ומבט קדימה ס פ ט מ ב ר

התאחדות המלונות בישראל ת ע ש י י ת המלונאות ב י ש ר א ל תמונת מצב ומבט קדימה ס פ ט מ ב ר התאחדות המלונות בישראל ת ע ש י י ת המלונאות ב י ש ר א ל תמונת מצב ומבט קדימה ס פ ט מ ב ר 2 0 1 3 נתוני תפעול מלונות בשנת 2012 מקור הנתונים: "רבעון סטטיסטי לתיירות ושירותי הארחה" )כרך 41(- ל.מ.ס, "מלונות

קרא עוד

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי תיירות אורחים ו ירושלים בהשוואה למקומות נבחרים בישראל מאפייני התיירים 99 61% 73% 44% תיירים וישראלים* במלונות בירושלים, 2017-2000 ביקור של תיירים באתרים נבחרים בירושלים*, לפי דת, 2016 הכותל המערבי 16%

קרא עוד

rr

rr / המוסד לביטוח ומי מינהל הגמות תביעה לתשלום מענק לחייל משוחרר שעבד ב"עבודה מועדפת (כולל שירות ומי) נדרשת" חובה לצרף לטופס זה צילום תעודת השחרור מצה"ל, או מסמך אחר מן הצבא המעיד על תאריך שחרור משירות חובה.

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 1 התחדשות עירונית מתחם שלמה המלך, יולי 2013 2 צוות התכנון : תכנון נוף נספח הצללה כבישים אדריכל אבינעם לוין אדריכלית נטליה אלפימוב אדריכלית טל לוין אדריכל משה אוחנה : רינה קרוגליאק, אדריכלית נוף : לשם -

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 BULD MX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 רקע לאור השינויים והמגמות בעולם העבודה, ביניהם גלובליזציה, דיגיטציה מואצת והתארכות תוחלת החיים, חשוב לבחון את אופן החשיבה שלנו על תעסוקה, קריירה ועל הכישורים

קרא עוד

STATE OF ISRAEL MINISTRY OF CULTURE & SPORT Sport Authority מינהל הספורט 9 מרץ 2017 קריטריונים לספורטאים מצטיינים בצה"ל רקע מינהל הספורט ומוסדות הצבא

STATE OF ISRAEL MINISTRY OF CULTURE & SPORT Sport Authority מינהל הספורט 9 מרץ 2017 קריטריונים לספורטאים מצטיינים בצהל רקע מינהל הספורט ומוסדות הצבא 9 מרץ 2017 קריטריונים לספורטאים מצטיינים בצה"ל רקע ומוסדות הצבא בישראל מאפשרים לספורטאים מצטיינים בספורט, המהלך השירות הצבאי, להתאמן ולהתחרות בענף הספורט בו הם מתמחים. בתאום עם איגודי הספורט מרכז את הנתונים

קרא עוד

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63>

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מספר דוח - 20345 לכבוד מס' טופס: טה- 0103 כ"א אדר תש"ע 07 מרץ 2010 מר עמירם רותם כיכר ספרא 13 ירושלים 94141 רכז תכנון וקרינה סביבתית מר עמירם רותם

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 בניית תכנית שיווקית מהי תכנית שיווקית? התכנית השיווקית מתארת את הפעולות השיווקיות שעסק צריך לבצע על מנת להשיג את יעדי המכירות שלו. מטרת התכנית השיווקית בניית התכנית השיווקית עוזרת לנו להגדיר את: 1. יעדי

קרא עוד

ענף המלונאות

ענף המלונאות 1 מאי 4102 המלונאות ענף תקציר של בגידול החיובית המגמה נמשכה 4102 שנת של הראשון ברביע שיא נשבר 4102 שבשנת לאחר זאת לישראל, תיירים כניסות הנכנסת. בתיירות של בשיעור הראשון ברביע עלה התיירות במלונות הלינות

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הנח את הפלאפון במרכז החדר סדנאות ליבה למאמנים משמעת עצמית מטרות הסדנה הקניית כלים לבניית משמעת עצמית אצל השחקנים הקניית כלים ליצירת מאמץ מרבי, ניהול רגשות ואיפוק מודל ערכי הליבה מיצוי עצמי משמעת עצמית

קרא עוד

החינוך הגופני בבית הספר מה רצוי ? מהו מקומה ש המכללה?

החינוך הגופני בבית הספר מה רצוי ? מהו מקומה ש המכללה? חינוך גופני מתפיסת עולם לתוכנית לימודים המכללה ד"ר איתן אלדר האקדמית בוינגייט מה משפיע על תפיסת עולם של המורה? התנסות עבר )מה שהיה הוא שיהיה??( שירות צבאי תפיסה / הכתבה פוליטית גלובלית ומקומית מערכת הכשרה

קרא עוד

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל- ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים עברית על הרצף מוגשת ל- דר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: 10.10.2016 מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 הקדמה רכישתה של שפה שניה או זרה היא תופעה לשונית פסיכולוגית,

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ניהול הבטיחות לקחים תובנות ואתגרים השפעת השלכות תקנות ארגון הפיקוח על העבודה תכנית לניהול הבטיחות התשע"ג 2013 1 כמה פרטים אמיר 2 השכלה : הנדסת מכונות )B.Sc( מנהל עסקים )M.B.A( הנדסת בטיחות )M.Sc( דוקטורט

קרא עוד

בהמשך לאירועי "צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית)

בהמשך לאירועי צעדת השיבה הגדולה מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית) ארגון סיוע תורכי המקיים פעולות הומניטאריות ברחבי העולם, ה מ ס י י ע, חסין אורוכ,, בהמשך לאירועי " צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי- ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת ע ז ה ) תמונת מצב ראשונית) 29 2018

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

17 July 2013

17 July 2013 הבהרה בנוגע להעסקת מבקשי מקלט )המכונים גם "מסתננים"( נובמבר 2016 הרינו להבהיר כי על-פי ההתחייבות שמסר משרד הפנים לבג"ץ )בג"ץ 6312/10(, לא ייאכף איסור על העסקת מבקשי מקלט האוחזים באשרה בתוקף )ראו פירוט

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 www.pwc.com/il חידושים בתחום התמריצים טלי ברנד, רו"ח, דירקטורית, מנהלת מחלקת תמריצים, אוקטובר 2014 תוכן העניינים דגשים לגבי הטבות מס על פי החוק לעידוד השקעות הון תכניות מענקי מחקר ופיתוח נבחרות שינויים

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

דעת סקרים ואקטואליה דעת הקהל בישראל ותהליך השלום עם הפלסטינים 1 דצמבר 2012 אלה הלר

דעת סקרים ואקטואליה דעת הקהל בישראל ותהליך השלום עם הפלסטינים 1 דצמבר 2012 אלה הלר דעת סקרים ואקטואליה דעת הקהל בישראל ותהליך השלום עם הפלסטינים 1 דצמבר 2012 אלה הלר Public Opinion in Israel and the Peace Process with the Palestinians Ella Heler המכון הישראלי לדמוקרטיה הוא מוסד עצמאי,

קרא עוד

סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 מדד תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשו

סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 מדד תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשו סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 danny.daniel@discountbank.co.il תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשואות תל בונד ריבית משתנה מח"מ ממוצע מרווח ממשלתי תשואה פנימית

קרא עוד

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום דרכון נוכחי וצילום וויזה אחרונה, במידה והייתה. ניתן

קרא עוד

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. ה

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 עש דורון אסולין זל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת בש וליגה למקומות עבודה. ה טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. הטורניר בחסות ובשיתוף: 7 באר-שבע 1.תנאי השתתפות וכללי:

קרא עוד

המעבר לחטיבה עליונה

המעבר לחטיבה עליונה בס "ד בס "ד בס "ד עיריית אשדוד מקיף ז' הקריה אשדוד התשע "ב בית הספר ביכולת של התלמידים, ומאפשר בכל מסלול לגשת לבחינות הבגרות לפי יכולתו והישגיו הלימודים. בית הספר שכל תלמידי שכבה ט' ימשיכו ללמוד במסגרת

קרא עוד