(Microsoft Word - \356\340\356\370 \353\354\354\ )

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "(Microsoft Word - \356\340\356\370 \353\354\354\ )"

תמליל

1 בסיסי המחיר Incoterms 2020 החומר המובא במאמר זה לא בא להחליף או במקום ההגדרות כפי שמופיעות בפרסום מספר 723 של לשכת המסחר הבינ"ל (ICC) או כל פרסום רשמי אחר. בכל מקרה יקבע הפרסום הנ"ל. על לא תחול שום אחריות עקיפה או ישירה בגין טעויות ו/או נזק כתוצאה משימוש בחומר המובא במאמר זה. 1 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

2 תוכן עניינים: מבוא ארבעת החוזים המרכיבים את חוזה המכר במה עוסקים המונחים ובמה לא 7 כיצד לשלב את מונחי 2010 Incoterms המכר. בחוזה 7 ההוצאות בעסקת הסחר הבינלאומי 7 אחד עשר 2020 Incoterms ביניהם והחלוקה מונחי הסברקצרשלהמונחים: EXW FCA CPT CIP DAP DPU DDP FAS FOB CFR CIF טבלת השוואה כללית. חלוקת המונחים לקבוצות, בהתאם להוצאות 2 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

3 מבוא המונחים הידועים כ 2020 Incoterms פותחו על ידי לשכת המסחר בינלאומית.(ICC) מונחים אלה המצוייםבשימושמשנות השלושיםשל המאההקודמת הוכרועלידי היצואניםוהיבואנים אשרחיפשו הגדרות ברורותבאשר לזכויותיהם וחובותיהםבעתעיסוקם בסחרהבינלאומי. היצואןוהיבואן, כאשרהסתמכועלאחד ממונחי ה Incoterms יכלו לראשונה להגדיר באופן ברור כיצד העלויות והסיכונים הקשורים לכל עסקה מתחלקיםביניהם. הסתברשגירסה 2010 שלהמונחים לאנטמעההיטבבקרבציבורהיצואניםוהיבואניםבעולם. בנוסף, נדרשומספרשינוייםועלכן הוחלטב ICC להוציאלאורגרסהחדשהשלהמונחים אשרתיכנסלתוקף החלמינואר 2020 וידועהכ 2020 Incoterms. מהדורהזומפורסמתבפרסוםמספר 723 שלICC הידוע בשםterms Incoterms 2020 ICC rules for the use of domestic and international trade כעיקרוןחוזהבין צדדיםנכרת (מקבל תוקף) ע"י הצעהמצד לצדוקיבול ההצעהע"יהצדהשני. עיקרוןנוסף הקיים בעולם הוא ששני הצדדים לעסקה חופשיים להחליט ביניהם את פרטי החוזה גובה המחירים, תנאי התשלום, ע"ח מי מהצדדים יחולו עלויות שונות הקשורות למשלוח, מי יהיה אחראי בכל קטע מהעסקה וכו'. עיקרוןזה הידועכ freedom of contract הוא לא מוחלט. במספר מדינותיש למלא אחרידרישות חוקיות שונות. לעיתיםקרובותקיימתדרישהשהחוזהיהיה "הוגןומתקבלעלהדעת" reasonable) (fair and. כלחוזה יהיהכפוף לחוקגםאםהצדדיםאינןיודעיםאומכיריםאתהחוקהיטב. בתקופתנומקובללמדישהחוזיםהנערכים ביןהצדדים, נעשיםבקיצורנמרץ. חוזיםהנערכיםכךידועיםבכינוי.shorthand transaction בחוזהכזהייכתב בפשטותשכמותמסוימתשלטובין מסוגמסויםהוזמנהבמחיר מסויםלמשלוחבתאריךמסויםבמקוםמסוים. רק אם מדובר בסכומי כסף גדולים או בזמני הספקה ארוכים מאד, יטרחו הצדדים וינסחו חוזה מלא המפרט את זכויותיהםוחובותיהם. הצדדים, אםכן, יעדיפו להשתמשבפורמטמקוצר שלחוזהאחידככלהאפשר. חוזים כאלההידועיםבדרךכלל בתור "תנאיםאחידים" conditions) (general standard מאפשריםלצדדים להתייחםלמערכתחוקיםותקנות שהתקבלומראשולהבדילמחוקיםממשלתייםשהוזכרולעילהםלא נכנסיםלתוקףבאופןאוטומטיאלארקכאשר מזכיריםאותםבחוזה: אולםכאשרהוזכרו, יהיובתוקףויחייבואת הצדדיםגםאםאחדהצדדים (אושניהם) לא מבינים כל סעיף בהם. ברוך שחשוב מאד לעוסקים ביצוא ויבוא להכיר את התנאים האחידים בכל הנושאים החשוביםשבסחרהבינלאומיוזאת לפני שהםנכנסיםלמערכתחוזיםשייתכןואינםמביניםבהםכראוי. כברבשנותהעשריםשלהמאההקודמתערכוב ICC מחקרבנושאהבנת מונחיהסחרהחשוביםביותר. הסתבר שהמונחים מובנים בצורה שונה במדינות שונות. לעיתים קרובות היתה תוצאה של וויכוח מסחרי בין הצדדים תלויהבמקוםבונערךהדיוןהמשפטי. עובדהזוגרמה לסיבוכיםרביםומיותריםוהשפיעהעלהמשךהמסחרבין יצואניםויבואניםרבים. אילכךהיהברור שישצורךלפתחולהוציאלאורביאור ברורשלמונחיהסחר, ביאור שיהיהמקובלהןעלהיצואןוהןעלהיבואן. כךהוצאולאורלראשונהב 1936 ה Incoterms. טבעםשלדברים הואשכלצדלעיסקהפועל רציונאליתוירצהלקבלעלעצמומינימוםאחריותוסיכון, לעתיםאף תמורתתשלוםגבוהיותר. לכןעלוליםלהיווצרביןהצדדיםמחלוקותבסוגיותכמו: א. ב. ג. ד. ה. עלמימהצדדיםחלנטלרכישתהביטוחואיזההיקףביטוחיירכש. מי מהצדדיםאחראילהתרתהטוביןמרשותהמכסביצואוו/אוביבוא. מימהצדדיםיהיהאחראילהשגתרשיוןיצואאויבוא. עלמי מהצדדיםחלנטלהתשלוםבגיןטעינתופריקתהטובין. עלמימהצדדיםהחובהלארוזהטוביןלהובלה. 3 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

4 עלמנתלמנועאי הסכמותיכוליםהצדדיםלבחורבאחתמשתיהחלופותהקיימות: 1. עריכתחוזה מפורטאשריצייןאתכלל הסוגיותהעומדותעלהפרק בהתייחסלטוביןנשואעסקתהמכר ויפרטאתאופןחלוקתהמטלותביןהצדדים. 2. שימושבמונחי ה Incoterms הכולליםבתוכם אתהתשובות לסוגיותהללו ואשרבעזרתםניתן להגיע לתוצאהזההלזושלחוזהמפורטומורכב, בעלותנמוכה. הפתרוןהמועדף, הנוח והזולהינוהחלופההשניההמאפשרתכריתתחוזימכרבאמצעות "מסלולקיצור" בדמותם שלמונחיה.Incoterms במשךהשניםשונוהמונחים מדיפעם, כך, בעודשההוצאההראשונהשלה Incoterms התייחסהיותךלמונחים השימושיים במסחר הנערך עם הובלה ימית, הרי שההוצאות המאוחרות, יותר של ה Incoterms שיקפו את ההתפתחויות שחלו בענפים שונים בסחר הבינלאומי כמו בהובלה וכמו בסחר ללא ניירת. כך, למשל, ב Incoterms 2000 ישהתייחסות מרובהלהעברתשטרימטעןבדרך אלקטרוניתולשימוש במסמכיהובלהימית שאינםסחירים documents).(nonnegotiable transport הפתרונותלשאלותאלה הנםבעליחשיבות רבהלבנייתוהמשותפתשל "גרעין" חוזההרכש. איהסכמהבנוגע לאחתאויותרמהסוגיותהללועלולהלהביאלביטול העסקהכולהאולמחלוקותבמהלךביצועהעסקה. ארבעת החוזים המרכיבים את עסקת המכר השלמת מרכיביה של עסקת הסחר הבינלאומית למקשה חוזית אחת מחייבת את המוכר והקונה (הצדדים לעסקה), להתקשר חוזית, בנוסף לחוזה המכר עצמו, בשלושה חוזים נוספים ונפרדים. כל החוזים יחד יהוו מכלול אשר באמצעותו תוכל העסקה כולה לצאת אל הפועל. ארבעתהחוזים המרכיביםאתעיסקתהמכרהם: חוזההמכר חוזההביטוח חוזהההובלה חוזההתשלום זהו החוזההבסיסיביןהצדדים. חוזההמכרשייכרת ביןהמוכרלקונהמכיל שורה של תנאים כמו בנושאי הקשורים לסוג ואופי הטובין, ערכם, היכן תהיהנקודתהמסירהלקונהועוד. חוזהזה ייכרתביןמוכראוקונהלחברת ביטוחהמוכנהלקבלעלעצמהאת הסיכוןהכרוךבהובלת הטוביןמנקודתקבלתם עד ליעדהסופי. הערה: לפי מונחי 2020 Incoterms רק בשימוש בשני מונחים על המוכר לכרות חוזה ביטוח. בשימוש בשאר המונחים הדבר נתון לרצונו של המוכר ו/או הקונה. ייכרת בין המוכר או הקונה למוביל. חוזה זה יגדיר בין השאר את תנאי ההובלה, סוגואופיהשירות, היכןישולמודמיההובלהועלידימי. קובע את הנושאים הקשורים לתשלום עבור הטובין בעיקר שיטת התשלום. חשובלהדגישאתהעובדהשמונחי ה Incoterms דניםאךורקבחוזההמכר, בהקשרשלטוביןשנמכרוממוכר לקונה. המונחים עוסקים אך ורק במוצרים מוחשיים ואין בהם התייחסות כלשהי למוצרים לא מוחשיים (כגון מכירתידע). 4 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

5 חוזה מכר נכרת בין מוכרקונה המסמך המייצג חשבון ביטוח הובלה תשלום מוכרו/אוקונה חברת ביטוח מוכרו/אוקונה חברתהובלה בהתאם לחוזה התשלום פוליסת ביטוח שטר מטען בהתאם לחוזה התשלום ארבעת החוזים המרכיבים את עסקת המכר למרותשמדוברעלארבעהחוזיםנפרדים, הרי שביןהחוזיםהללוקיימתתלותוהתאמההדדיתזהבזה. למשל, על חוזההביטוחלהתאים, התאמהמלאהלחוזההמכר, מאחרוחוזההמכריגדיראתהנקודה הגיאוגרפיתשבהזיקת הביטוח עוברת מהמוכר לקונה. על חוזה ההובלה להתאים גם הוא לחוזה המכר אשר יקבע כאמור את נקודת מסירת הטובין אשר ממנה חובה עלהקונה לדאוג להתקשרעם מוביל לצורך הובלתם לנקודת היעד. לנקודה קריטיתזו, שבההסיכוןבטוביןעוברממוכרלקונה, חשיבותעליונהבענףהביטוח. החוזים אמנם קשוריםזה לזה וקיימת ביניהם תלות והתאמה הדדית אך לכל אחד מארבעת החוזים הנ"לקיום עצמאיוהצדדים השוניםיכוליםלתבועאו להיתבעבמקרהשלאי מילויהתנאיםהמוגדרים בהתקשרותהחוזית וזאתללאקשרלחוזיםהאחריםהקשוריםלאותהעסקתרכש. חוזה הביטוח חייב להתאים לחוזה המכר כי חוזה המכר מגדיר את הנקודה בה עוברת זיקת הביטוח מהמוכר לקונה. חוזה הביטוח חוזה המכר חוזה ההובלה יגדיר את הנקודה עד אליה המוכר כורת את חוזה ההובלה ומשלם ואשר ממנה על הקונה להתקשר עם מוביל לצורך ביצוע ההובלה. חוזה ההובלה חוזה התשלום חוזההתשלוםחייב להתאים לחוזההמכרכיבומוגדרים שיטתהתשלום, מועד התשלוםוכו' יחסי הגומלין בין ארבעת החוזים המרכיבים את עסקת המכר 5 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

6 ? במה עוסקים מונחי 2020 Incoterms המונחים מתארים ומגדירים שלוש נקודות קריטיות: ובמה לא נקודהקריטיתראשונהמתארתאתהחבויות (obligations) שלהמוכרוהקונה. נקודהזומתארת "מיעושהמה", בהקשרשלכריתתחוזהההובלהו/אוהביטוח, השגתמסמכיההובלה, השגתרשיונותיצוא/יבואוכיוצ"ב. נקודהקריטיתשניההיאנקודתהעברתהסיכון (risk) ביןהמוכרלקונה. זונקודה גיאוגרפיתהמגדירה הסיכוןעוברמהמוכרלקונה. ניתןלומרשזו הנקודהבהזיקתהביטוחעוברתמהמוכרלקונה. היכן נקודהקריטיתשלישיתהיאנקודההעברתההוצאות.(costs) נקודהזושאףהיאנקודהגיאוגרפית מגדירהעדהיכןנושאהמוכר בנטלההוצאותובאילוהוצאותומהיכןנושאהקונהבהוצאות ובאילו הוצאות. הנקודותהללומאדחשובותביותר. ההמלצה היאלאלהשתמש בשוםאופןבאף אחדמהמונחיםללא ציוןאחת הנקודותהקריטיות, הגיאוגרפיות. חבויותאלה שלהמוכרוהקונהמוגדרותעלידילשכת המסחרהבינלאומיתבצורהשלעשרחבויותלמוכרועשר חבויותלקונה כאשרחבויותהמוכרמוגדרותתחתהאות A חבויותהמוכרתחתהאות B כדלהלן: General obligations Delivery/taking delivery Transfer of risks Carriage Insurance Delivery/transport document Export/import clearance Checking/packaging/marking Allocation of costs Notices חבויותכלליות מסירה/קבלתמסירה העברתהסיכונים הובלה ביטוח מסירה/מסמךהובלה שחרורמכסביבואוביצוא בדיקות/אריזה/סימון חלוקת (הקצאת) העלויות הודעות A1/B1 A2/B2 A3/B3 A4/B4 A5/B5 A6/B6 A7/B7 A8/B8 A9/B9 A10/B10 המונחים לא עוסקים בתחומים הבאים: האםנכרתחוזהמכרביןהצדדיםאולא. מפרטיהמוצרים. מועד, מקום, סוגהמטבעאושיטתהתשלום. תרופותוסעדיםבהםניתןלהשתמשבמקרהשלהפרתחוזההמכר. רובההשלכות של איחוראוהפרותאחרותבביצועההתחייבויותהחוזיות. השפעתסנקציותושביתות. הטלהושינוישלמחיריםותעריפים. הגבלותיבואאויצוא. תוצאותשלכוחעליון majeure) (force אומצוקה.(hardhip) זכויותקנייןרוחני, ו/אואוהשיטה, המקוםאוהחוקליישובסכסוכיםבמקרה של הפרה. 6 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

7 הנקודההחשובה ביותרשישלהדגישהיאשמונחיה Incoterms אינםעוסקיםבשוםאספקטשלהעברתהבעלות עלהסחורה. נקודה נוספתשישלצייןהיא שלעתיםיש סוגיותבין הצדדיםשאינםמפורטיםעלידי המונחיםושיש להוסיפם לחוזה המכר. אי הוספתם יכולה לגרום לבעיות מאוחר יותר אם יתעוררו מחלוקות לגבי ביצועים והפרה של החוזה. חשוב להדגיש שמומחי 2020 Incoterms במהותם, 2020 אינם לכשעצמם חוזה המכר: הם הופכים רקלחלקממנוכאשרהםמשולביםבחוזה קיים. המונחים גםלאעוסקיםבחוקיםהחליםעלחוזההמכר. במקרהשלספקות מומלץלעשותתוספות למונחיםכתב, מראשובהסכמתהמוכרוהקונה. כיצד לשלב את מונחי 2020 Incoterms בחוזה המכר. אםהצדדיםמעונייניםלשלבאתמונחי 2020 Incoterms בחוזההמכר (אובכלמסמךאחרכמוהצעתמחיר, הזמנה, חשבוןוכיוצ"ב) מומלץלכתובאתהמונחכלהלן: הציון: 2020 Incoterms נמל, מקוםאונקודתמסירה מונחה Incoterms הנבחר EXW, 76, Allenby Street, Tel Aviv, Israel Incoterms 2020 לדוגמא: איציוןשנתגירסתהמונחיםיכולהלגרוםלבעיות. נושאחשובלאפחותהואציוןהמיקוםלידשמושלהמונחהנבחר. בכלהמונחיםחוץ מאלההמתחיליםבאותC המקום הרשוםלידהמונחמסמןאתמקוםהמסירה, קריזהוהמקום בוהסיכוןמועברמהמוכרלקונה. בכלהמונחים המתחיליםבאות D המוכרלשאתבכלההוצאות. המקום הרשום ליד המונח הוא הן מקום המסירה והן המקום שעד אליו על במונחים המתחילים באותC, המקום הרשום ליד כל מונח הוא המקום עד אליו על המוכר לארגן ולשאת בהוצאות אולם זה לא מקום המסירה (לא המקום שבו עוברים הסיכונים מהמוכר לקונה). מומלץ ביותר לסמן את המקום ליד שמו של המונח בצורה הברורה ביותר. ההוצאות בעסקת הסחר הבינלאומי כאמור לעיל, המונחים מתארים ומגדירים שלוש נקודות קריטיות. אחת מהנקודות הללו היא נקודת העברת ההוצאות (costs) ביןהמוכרלקונה. נקודהגיאוגרפיתזו מגדירהעדהיכן נושאהמוכרבנטל ההוצאותובאילו הוצאותומהיכןנושאהקונהבהוצאותובאילוהוצאות. אךבאילוהוצאותבמדוייקמדובר? להלןרשימתההוצאות העיקריותהכרוכהבהעברתמטעןממוכרבמדינהמסויימתלקונהבמדינהשונה. 7 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

8 אריזה הובלהפניםארציתבמדינתהיצוא הובלהראשית הובלהפניםארציתבמדינתהיבוא הוצאותהנמלים הוצאותתהליכיהמכס מיסייבוא בטוחימי פוליסתהביטוחהימיכפופהלתנאיםסטנדרטייםאשרניקבעועל ידי מבון הביטוח האנגלי והידועים כ Institute Cargo.Clauses קיימים שלושה C :Clauses אשרמעניקאתהכיסוי הנמוךביותר, B המעניקכיסויבינייםו A המעניקאתהכיסוי המירבי. ואפילו לפי,Clauses A נזק, אובדן או הוצאה אשר נגרמו כתוצאה מאריזה בלתי מספקת או מתאימה, לא יהיו מכוסים. הובלה זו ידועה כ Carriage.Pre מדוברעל פי רוב בהובלה מביתושלהמוכרעדלמסוףאולנמלהיצוא. הובלה זו ידועה כהובלה ראשית Carriage.Main בד"כ מדוברעלההובלהממדינתהמוכרלמדינתהקונה. הובלה זו ידועה כ Carriage.On מדובר על פי רוב בהובלה מנמלאומסוףהיבואעדלביתהקונה. בעיקר, אך לא רק הוצאות אחסנה. מדובר הן בהוצאות ביצוא והןבהוצאותהנמלים ביבוא. גם פה מדובר על תהליכי המכס ביצוא וביבוא. חשוב להדגשי שעלפי מונחי 2020,Incoterms הצדלעיסקה (המוכר או הקונה) שאחראי לביצוע הליך המכס, הוא גם אחראי להשגת רשיונותיבואו/אויצוא. כלהמסיםבמדינתהיבוא, כוללמסייבואומע"מ. המונח "ביטוחימי" כוללאתכלסוגיהביטוחשלהובלהבינ"ל אםנעשתהביםבאוויראובכלדרךאחרת. אחד עשר מונחי 2020 Incoterms והחלוקה ביניהם במהדורות הקודמות למהדורה 2010 של מונחי ה Incoterms, היה נהוג לחלק את המונחים לארבע קבוצות. חלוקהזוהיתהלפיההוצאותשלהמוכר, כאשרבקבוצהזההמונחיםמתחיליםבאותE הוצאותהמוכרמינימליות ובקבוצההמתחילהבאות D הןמקסימליותוביניהםנמצאתקבוצתהמונחיםהמתחילהבאות F ולאחריההקבוצה המתחילהבאותC. חלוקהזועדייןקיימת (ראה/יבסוףמאמרזה) ובשימושאבלהחלממהדורה 2010 החלוקה המקובלתיותר היאחלקותהמונחיםבהתאםלהובלההראשיתהמומלצתלשימוש. להלןחלוקתהמונחיםבהתאםלמהדורה 2020: חלקראשון כולל 7 מונחיםלשימושבכלשיטותההובלה transport.rules for any mode(s) of אלה מונחיםמודרנייםהמתאימים לשימושבכלסוגיההובלההבינלאומיתואשר מעניקיםצילוםלוגיסטינכוןשל שרשרתהאספקההמודרנית. השימושבהןהואכאמורלכלסוגיההובלההראשית. EXW Ex Works FCA Free Carrier CPT Carriage Paid To CIP Carriage and Insurance Paid To DPU Delivered at Place Unloaded DAP Delivered at Place DDP Delivered Duty Paid 8 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

9 חלקשניכולל 4 מונחיםלשימושבהובלהימיתבלבד Transport.Rules for Sea and Inland Waterway כלליםאלהנחשביםמסורתייםיותר. השימוש בהםמומלץלהובלה ימיתבלבדולמטענים בהםהמוכרמניחאת המטענים על סיפון האניה board) (on או במקרה של שימוש במונח,FAS ברציף נמל היצוא לצידי האניה ship).(alongside מטבעהדברים, מדוברבמטעני צובראומטעניםגדוליםו/אוכבדיםבמיוחד אשרלאמובלים במכולות. חלקזהכוללאתהמונחים: FAS FOB CFR CIF Free Alongside Ship Free on Board Cost and Freight Cost, Insurance Freight סה"כ, אםכןכוללתגרסה , מונחים. בהתאם לנאמרלעיל ישלהדגיש שבהובלהימית, במכולותו/או בהובלהאוויריתלאמומלץ להשתמשבמונחים.FAS, FOB, CFR, CIF במונחים אלה ההמלצה היאלהשתמש רקבהובלה ימית שלמטעני צובר ומטענים גדוליםוכבדיםשאינםמובליםבמכולות. בהובלתמטעניםבמכולות ו/אובהובלהאוויריתמומלץלהשתמשבמונחי.FCA, CPT, CIP לשימוש בכל סוגי ההובלה. סיכוני המוכר מסתיימים עם המסירה למוביל הבינלאומי במדינת היצוא FCA CPT CIP לשימושבהובלהימיתשלמטעניצובר סיכוני המוכרמסתיימיםעםמסירתהמטען במדינת היצואעלגביסיפוןהאנייה FOB CFR CIF חלוקת המונחים בהתאם לצורת ההובלה הראשית ולחלוקת נקודת הסיכונים במשךהשנים התגלהשציבורהמוכרים והקוניםבעולםלא משתמשנכוןבמונחים. כך ניתןלראותשימושבמונח,FOB בהובלה אוויריתאוימיתבמכולות, שימושבמונח,CIF בהובלהימיתבמכולותוכיוצ"ב. הסיבה העיקריתלשגיאותהללו היאשלעתיםקרובותנעשהשימושבמונחיכאינדיקציהלמחירהמוצר. פעמיםרבותניתןלשמועמוכריםהמשתמשיםבביטוי "מחירהסחורה "FOB וכו'. חשובלהביןשישהבדלביןשימוש במונחיםכציוןחישובהוצאותשלמחירהסחורהוכמונחי.Incoterms השימושבשני המקריםשונהלחלוטין. בעודשהשימוש במונחיםכציוןשל מחירמצייןאת ההוצאות בלבד, השימוש הנכוןבמונחיםכחלקמחוזההמכרמצייןשורתחבויותלמוכרולקונה. חשובלחזורולציין שלצדדיםלעסקהיש מרחבפעולהוגמישותלסטותמנוסחההגדרותולהחילחובותזהעלזה, גםלאלפי הכללים. זאת, בתנאישהצדדים הסכימועלכךמראשובכתב, בחוזההמכרביןהצדדים. צריךלבצעאתהשינוייםבפירוט. לדוגמא, אםהוחלטעלידיהצדדיםלשנותאתחלוקתההוצאותביניהם, ישלצייןבפירושהאםהשינוימכסהגםאתחלוקת הסיכונים. 9 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

10 הסבר קצר של המונחים EXW (place of delivery) Incoterms 2020 בשימוש במונח זה, המוכר מסיים את התחייבויותיו בעסקה כאשר מעמיד את הטובין, לקונה, ארוזים ליצוא, במקום בונוהגיםלנפקטוביןבמפעל / מחסן המוכר, במדינתהייצוא. מסירתהטוביןאינה כוללתביצועהליכי שחרורמכסיצואואיןהיאכוללתטעינתםעלהרכבהבאלאספם. חשובלהדגיששחובתושלהקונההיא לאסוף אתהמטעןבמקוםובמועדשנקבע, כוללהטעינה כלירכב הבאלאוספו. זיקתהביטוח, נטלההוצאותונטלהאחריותעובריםמקונהלמוכרעםהעמדתהטובין, במסגרתהתקופההמוסכמת, לרשותהקונהבמחסןהמוכר. במכירהבתנאי EXW ההוצאותוהאחריותשלהמוכרהןמינימליות. תהליכיהמכס הןביצואוהןביבוא הםבאחריותושלהקונה. עלכן, אםישצורךברשיוןיצוא, על הקונהלהשיגו. בגללשקשהלקונהבמדינהאחתלהשיגרשיון יצואשלמדינתאחרתובגללשהטעינהעלכליהרכבבבית המוכרהיאבאחריותושלהקונה, מומלץיותרלהשתמשבמונח FCA Seller Premises (ראה/ילהלן). בשימושבמונחזה, לא הקונהולאהמוכרלאחייביםלבטחאתהמטען. אםהקונהיבקשזאת, עלהמוכר לספקלוכלמידעהנחוץלצורךביטוחהמטען. השימושבמונחזהמומלץלכלסוגיההובלה. 10 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

11 FCA (place of delivery) Incoterms 2020 FCA Seller Premises FCA בשימושבמונח זה, המוכר מסייםאתהתחייבויותיו במסירתהטובין, נשואעסקתהמכר, כאשרמעביראתהטובין לחזקת מוביל בינלאומי (אותוקבעהקונה ( במדינתהיצוא. מסירה זו יכולה להתבצע בבית הקונה (ואז המונח נקרא.(FCA Seller Premises במקרה כזה המוכר מסיים את התחייבויותיו ברגע שהטובין הוטענו על גבי כלי הרכב שנשלחעל ידי הקונה. המסירה יכולה להתבצע גם במקום אחר במדינת היצוא. נקודת המסירהיכולהלהיותמסוףמטענים, אומסוף מטעניםבנמלהיצוא. במקרהזה. המוכרמסייםאת התחייבויותיוכאשר: 11 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

12 המטעןהועמסעלכליהובלהמטעמושלהמוכר. כליההובלההגיעלמקוםהמסירה, ללאפריקה. ולאחרביצועהליכימכסיצוא. בשימושבמונחזה, תהליך המכסבמדינתהיצוא באחריותושלהמוכר, תהליךהמכסבמדינתהיבואעל אחריותושלהקונה. במקרהולאמדוברבמכירהתחתהמונח,FCA Seller Premises האחריותעוברתמהמוכרלקונהברגע שהמטעןנמסרלמובילאשרנקבעעלידיהקונה. בשימושבמונחזהרצוישמסמךההובלה (במקרהשלהובלהימית) יהיהמסמךשיצוייןבו received for OnBoard למרותשהמונחיםנותניםפתרוןלמצבבויתבקשמסמךהובלה.OnBoard ולא shipment הרי שפתרון זה לדעתי הוא לא מושלם. נקודה זו חשובה במיוחד כאשר הצדדים משתמשים כשיטת תשלוםבאשראידוקומנטרי. בשימושבמונחזה, לא הקונהולאהמוכרלאחייביםלבטחאתהמטען. אםהקונהיבקשזאת, עלהמוכר לספקלוכלמידעהנחוץלצורךביטוחהמטען. השימושבמונחזהמומלץלכלסוגיההובלה. CPT (place of destination) Incoterms 2020 בשימושבמונחזה, המסירהנעשיתעלידיהמוכרעםמסירתהמטען למובילשנקבעעלידיהמוכר. הסיכוןעוברמהמוכר לקונהעםמסירתהטוביןלמוביל. ההוצאות משולמותעדלמקוםמסירהבמדינתהיבוא. להבדילממונחיםאחרים, בשימוש במונחזהקיימותשתינקודותקריטיות: הנקודה בה המטעןנמסר שהיאנקודתחלוקתהסיכוניםביןהצדדיםוהנקודהעד אליהעלהמוכרלשלם שהיאנקודתחלוקתההוצאותביןהצדדים. בשימושבמונחזה, תהליך המכסבמדינתהיצוא באחריותושלהמוכר, תהליךהמכסבמדינתהיבואעל אחריותושלהקונה. 12 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

13 בשימוש במונח זה חלה התפצלותבין הנקודה הקריטיתשל ההוצאות לנקודה הקריטיתשל הסיכונים. בעוד שהמוכרנושאבסיכונים עדלמסירהלמובילבמדינתהמוצא, הרישהואנושאבהוצאותעדלנקודת מוסכמתבמדינתהיעד. רצוי לצייןבחוזההמכראתנקודתהתפצלותהסיכונים. זאת, עלמנתלמנועבעיותאםיקרהנזקלמטען. חוזהההובלהצריךלהיכרתבתנאיההובלהובמסלולהמקובלים be the contract of carriage must made on usual terms and provide for carriage by the usual route in a customery manner of the type normally used for carriage of the type of goods sold. במקרה של הובלה ימית, אםתעריף ההובלה הימית אותו שילם המוכר התבסס על כך שדמי ההובלה כולליםטעינהופריקה Terms),(Liner אזיעלותהפריקהשולמהבמסגרת עלותההובלהוהקונהפטור מלשלם עבורה. לעומת זאת אם תעריף ההובלה לא כלל בתוכו את הוצאות הפריקה, מוטל על הקונה לשלםבגינהלנמלאולחברההמתפעלתאתהרציףבובוצעההפריקה. בשימושבמונחזהעל הקונהלטפלבכלנושאהשחרורמהמכסותשלוםהמסיםבמדינתהיבוא. השימושבמונחזהמומלץלכלסוגיההובלה. CIP (place of destination) Incoterms 2020 מונחזהדומהמאדלמונחCPT. מהששונהביניהםזהנושאהביטוחהימי. בשימושבמונחזהעלהמוכר לרכוש פוליסתביטוחימי לטובתהקונה. במליםאחרות, המוכר ישלםעבורכיסויביטוחיאךהמוטביהיההקונה. להבדיל מגירסת 2010 של מהמונחים, לפיה בהעדר הנחיותמהקונה, הכיסויהביטוחי לפיפוליסהזואמור היה להיות, הזולוהמצומצםביותר, הרישבמהדורה 2020 נקבעשהכיסויצריךלהיותהכיסויהמירבי לפיA.Clauses הביטוחשעל המוכר לרכושאמור להיות כאמור לפי.Clauses A הואאמור לכסות, לכל הפחות את המחירכפי שנקבע בחוזההמכר+ 10% ולהיותנקובבמטבעשלחוזההמכר. הביטוחחייבלהשתרעלפחותמנקודתהמסירהועד למקוםהיעדהנקוב destination.place of עלהמוכרחלההחובהלמסור לקונהפוליסתביטוחאוכלאישוראחרהמעידעלהכיסויהביטוחישנרכש עלידו. 13 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

14 עלהמוכרלהסדיראתנושאהביטוח עםמבטחיםבעלימוניטיןוזאתבמטרהלאפשרלקונהאולכלגורם אחרבעלזיקתביטוחלטוביןלהגישתביעהישירותלמבטחים. השימושבמונחזהמומלץלכלסוגיההובלה. DAP (named place of destination) Incoterms 2020 בשימושבמונחזה, מילא המוכראתהתחייבויותיו, כאשרמסרהטובין, נשואעסקתהמכר, לקונהבנקודתמסירהמוסכמת ביןהצדדיםלעסקה, במדינתהיעד, לאכוללתשלום בגין מכסו / אומסים. עלהקונהחלההחובהלהתיר, עלחשבונו, את הטוביןהמיובאיםמרשותהמכס. זיקתהביטוח, נטלההוצאות, למעטתשלוםבגיןמכסומסים, ונטלהאחריות עובריםממוכרלקונהעםמסירתהטוביןלקונה אולנציגמטעמו, בנקודהמוסכמתבמדינתהיבוא. בשימוש במונח זה, יש לציין במדוייקאת נקודת המסירה. זו הנקודה עדאליה המוכר נושא בהוצאות ובסיכוניםוממנההקונה. עלהמוכרלאחלהחובהלפרוקאתהמטעןבנקודתהמסירה. אםהקונהלא ישחרראתהמטעןכמקובל, כלההוצאותהכרוכותבעקבות זאתכוללהוצאותהנמל, דמי השהיהוכיוצ"ביהיועלחשבונו. כדאילצייןנקודהחשובהזובחוזההמכר. השימושבמונחזהמומלץלכלסוגיההובלה. 14 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

15 DPU (named place of destination) Incoterms 2010 בשימושבמונחזה, מילאהמוכראתהתחייבויותיו ביעדהסופי. הסיכוניםזהיםלהוצאות. כאשרמסראתהמטעןלקונהלאחרפריקתם בנקודתמסירה בשימוש במונח זה, יש לציין במדוייק את נקודת המסירה. זו הנקודה עדאליה המוכר נושא בהוצאות ובסיכוניםוממנההקונה. DPU הואהמונחהיחיד בועלהמוכרחלהחובהלפרוקאתהמטעןבנקודתהמסירה. עלכןכדאילמוכר לבדוקאםהואיכוללעמודבמשימהזו. אםהתשובהשלילית, מומלץלהשתמשבמונח.DAP אםהקונהלא ישחרראתהמטעןכמקובל, כלההוצאותהכרוכותבעקבות זאתכוללהוצאותהנמל, דמי השהיהוכיוצ"ביהיועלחשבונו. כדאילצייןנקודהחשובהזובחוזההמכר. השימושבמונחזהמומלץלכלסוגיההובלה. DDP (named place of destination) Incoterms כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

16 בשימושבמונחזה, מילאהמוכראתהתחייבויותיו, כאשרמסרהטובין, נשואעסקתהמכר, לקונהבנקודתמסירה מוסכמתביןהצדדיםלעסקה, במדינתהיעד, כוללתשלום בגין מכסו / אומסים. עלהמוכרחלההחובהלהתיר, עלחשבונו, אתהטוביןהמיובאיםמרשותהמכס. זיקתהביטוח, נטל ההוצאות, כוללתשלוםבגיןמכס ומסים, ונטלהאחריות עובריםממוכר לקונה עם מסירת הטוביןלקונהאולנציגמטעמו, בנקודהמוסכמתבמדינתהיבוא. בשימוש במונח זה, יש לציין במדויק את נקודת המסירה. זו הנקודה עד אליה המוכר נושא בהוצאות ובסיכוניםוממנה הקונה. עלהמוכרלאחלהחובהלפרוקאתהמטעןבנקודתהמסירה. כאמור, עלהמוכר חלה החובה לשחרר את המטען ולשלם את כל המסים, ואם יש צורך בכך להגיש רשיונות יבוא אם נדרשים. על המוכר לבדוק באופן יסודי אם הוא מסוגל לעשות זאת. אם התשובה שלילית כדאילהשתמשבמונחי DAP אוDPO. אחתההוצאותשמקובל להחריגבשימושבמונחזהמהוצאותהמוכר זההמע"משאםהקונהישלםאותו, יכוללהתקזזלאחרמכןעםשלטונותהמע"מבמדינתו פעולהשהמוכרלאיוכללעשות. השימושבמונחזהמומלץלכלסוגיההובלה. FAS (named port of shipment) Incoterms 2020 בשימושבמונח זהמסיים המוכראתהתחייבויותיולאחרמסירתהטובין, נשואעסקתהמכר, לקונה, לאחרביצוע הליכימכסיצוא, ברציףבנמל מדינתהיצואאשרממנו יוטענולסיפוןהאונייה. זיקתהביטוח, נטלההוצאות ונטלהביטוח עוברים מקונהלמוכרעםאחסנתהטובין, נשואעסקתהמכר, ברציף אשרממנויועמסוהטובין, המיועדיםליצוא, עלסיפוןהאונייהלאחרביצועתהליךהמכסביצוא, עלידיהמוכר. 16 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

17 עלהמוכרלאחלהחובהלפרוקאתהמטעןבנקודתהמסירה. השימושבמונחזהמומלץלהובלהימיתבלבד. FOB (named port of shipment) Incoterms 2020 נחשב כאחד ממונחי ה Incoterms המפורסמים ביותר. המוכר מסיים את התחייבויותיו עם מסירת הטובין על סיפוןהאוניה, שנקבעהע"יהקונה, בנמלהמוצאהנקובאו שעליולגרוםלכךשהטוביןימסרוכךלמשלוח (זאת במיוחדבמכירהשלסחורות (commodities) שםנהוגהשיטהשל מכירותרבותולאתמידהמוכרהראשוןהוא המוכרהסופי). מסירתהמטען תיעשהלאחרתהליךהמכסבמדינתהיצוא. המוכריוכללבצעאתההתקשרותעם המובילהימיאם וכאשרבקשה כזונמסרהלמוכרעלידיהקונה. נטלהסיכוןוההוצאותעוברלקונהעםמסירת הטוביןעלסיפוןהאונייה. זיקתהביטוח, נטלההוצאות ונטלהביטוח עובריםמקונהלמוכרעםאחסנתהטובין, נשואעסקתהמכר, עםטעינתהטוביןעלהאניה. הנקודההזושלטעינתהטוביןעל האנייההיאנקודתשפעמיםכבותגורמת לאיבהירות. שנים רבותהנקודההיתהנקודתדמיוניתשלמעקההאנייהאךכמובןשזונקודהשאיאפשר לסמוךעליה. בהתאםלמהדורת 2020, המוכרמסייםאתהתחייבותוכאשרמסראתהמטען: בתאריךשניקבע בהתאםלדרךהמקובלתבנמלהמוצא port in the manner customary at the השימוש במונחזהמומלץלהובלהימיתבלבד. השימוש במונחמתאיםלמטעניםאשרנמסריםעלסיפונה של האניה. במקרים אחרים למשל כאשר המסירה נעשית במסוף מכולות, מומלץ להשתמש במונח.FCA המונח FOB מתאיםיותר לשימושבמטעניתפזורתאובמטעניםגדוליםשאינםמובליםבמכולות. 17 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

18 CFR (named port of destination ) Incoterms 2010 בשימושבמונחזה, המוכרמסייםאת התחייבויותיועםמסירתהטוביןעלסיפוןהאוניה בנמלהיצוא. הסיכוןעוברמהמוכר לקונהעםמסירתהטוביןלמוביל. ההוצאותמשולמותעדלמסירתהטוביןעלסיפון האניהלאחרביצועתהליךמכסביצוא. להבדילממונחיםאחרים, בשימושבמונחזהקיימותשתינקודותקריטיות: הנקודה בההמטעןנמסר שהיאנקודתחלוקת הסיכוניםביןהצדדיםוהנקודהעדאליהעלהמוכרלשלם שהיאנקודתחלוקתההוצאותביןהצדדים. בעודשהמוכרנושא בסיכוניםעדלמסירתהטוביןעלסיפוןהאנייהבנמלהיצוא, הרישהואנושאבהוצאותעדלנמלהיעדהמוסכם. בשימושבמונחזה, תהליך המכסבמדינתהיצוא באחריותושלהמוכר, תהליךהמכסבמדינתהיבואעל אחריותושלהקונה. בשימוש במונח זה חלה התפצלותבין הנקודה הקריטיתשל ההוצאות לנקודה הקריטיתשל הסיכונים. בעודשהמוכרנושא בסיכוניםעדלמסירה על סיפוןהאניהבנמל המוצא, הרי שהואנושאבהוצאותעד לנמלהיעד. חוזהההובלהצריךלהיכרתבתנאיההובלהובמסלולהמקובלים be the contract of carriage must made on usual terms and provide for carriage by the usual route in a customery manner of the type normally used for carriage of the type of goods sold. במקרה של הובלה ימית, אםתעריף ההובלה הימית אותו שילם המוכר התבסס על כך שדמי ההובלה כולליםטעינהופריקה Terms),(Liner אזיעלותהפריקהשולמהבמסגרת עלותההובלהוהקונהפטור מלשלם עבורה. לעומת זאת אם תעריף ההובלה לא כלל בתוכו את הוצאות הפריקה, מוטל על הקונה לשלםבגינה לנמלאולחברההמתפעלתאתהרציףבובוצעההפריקה. בשימושבמונחזהעל הקונהלטפלבכלנושאהשחרורמהמכסותשלוםהמסיםבמדינתהיבוא. השימושבמונחזהמומלץלהובלהימיתבלבד. השימוש במונחמתאיםלמטעניםאשרנמסריםעלסיפונה שלהאניה. במקריםאחרים למשלכאשר נעשהשימושבסוגיהובלהשוניםאוכאשרהמסירהנעשית במסוףמכולות, מומלץלהשתמשבמונח.CPT המונח CFR מתאים יותרלשימושבמטעניתפזורתאו במטעניםגדוליםשאינםמובליםבמכולות. 18 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

19 CIF (named port of destination) Incoterms 2010 מונחזהדומהמאדלמונחCFR. מהששונהביניהםזהנושאהביטוחהימי. בשימושבמונחזהעלהמוכר לרכוש פוליסתביטוחימי לטובתהקונה. במליםאחרות, המוכר ישלםעבורכיסויביטוחיאךהמוטביהיההקונה. להבדיל ממונחCIP, בועל המוכרלרכושפוליסה עםכיסויביטוחימירבי הרישבשימושב CIF, עלהמוכרלרכוש פוליסהעם הכיסויהביטוחי הזולוהמצומצםביותר, לפי.Clauses C הביטוחשעלמורלרכושאמורלהיותכאמורלפיC.Clauses הואאמורלכסות, לכלהפחותאתהמחיר כפישנקבעבחוזההמכר+ 10% ולהיותנקובבמטבעשלחוזההמכר. הביטוחחייבלהשתרעלפחותמנקודתהמסירהועדלנמלהיעד destination.port of עלהמוכרחלההחובהלמסור לקונהפוליסתביטוחאוכלאישוראחרהמעידעלהכיסויהביטוחישנרכש עלידו. עלהמוכרלהסדיראתנושאהביטוחעםמבטחים בעלימוניטיןוזאתבמטרהלאפשרלקונהאולכלגורם אחרבעלזיקתביטוחלטוביןלהגישתביעהישירותלמבטחים. השימושבמונחזהמומלץלהובלהימיתבלבד. השימוש במונחמתאיםלמטעניםאשרנמסריםעלסיפונה שלהאניה. במקריםאחרים למשלכאשר נעשהשימושבסוגיהובלהשוניםאוכאשרהמסירהנעשית במסוף מכולות, מומלץ להשתמש במונח.CIP המונח CIF מתאים יותר לשימוש במטעני תפזורת או במטעניםגדוליםשאינםמובליםבמכולות. 19 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

20 טבלת השוואה כללית בין המונחים המונח EXW FCA CPT CIP DAP DPU DDP FAS FOB CFR CIF נקודת המסירה במקוםבו נוהגים לנפקטובין במפעל / מחסן המוכר, במדינתהייצוא עם העברת הטובין לחזקת מוביל בינלאומי במדינת היצוא. עם העברת הטובין לחזקת מוביל בינלאומי במדינת היצוא. עם העברת הטובין לחזקת מוביל בינלאומי במדינת היצוא. עם המסירה לקונה בנקודה מוסכמתבמדינתהיעד. עם המסירה לקונה בנקודה מוסכמת במדינת היעד. עם המסירה לקונה בנקודה מוסכמת במדינת היעד. ברציף בנמל מדינת היצוא אשר ממנו יוטענו לסיפון האנייה. עם מסירת הטובין על סיפון האוניה, בנמלהמוצא. עם מסירת הטובין על סיפון האוניה, בנמלהמוצא. עם מסירת הטובין על סיפון האוניה, בנמלהמוצא. נקודתחלוקתההוצאות מקום בו נוהגים לנפק טובין במפעל / מחסן המוכר, במדינתהייצוא או בבית הקונה (ואז המונח נקרא FCA Seller (Premises או במקום אחר במדינת היצוא (כמו מסוף מטענים). מקוםהמסירהבמדינתהיבוא. מקום המסירה במדינת היבוא. עם מסירה לקונה בנקודה מוסכמת במדינת היעד (ללא פריקהוללאתשלוםמסים) עם מסירה לקונה בנקודה מוסכמת במדינת היעד (כולל פריקהוללאתשלוםמסים) עם מסירה לקונה בנקודה מוסכמת במדינת היעד (ללא פריקה, כולל תשלוםמסים) ברציף בנמל מדינת היצוא אשר ממנו יוטענו לסיפון האנייה. סיפוןהאוניה, בנמלהמוצא. נמל היעד. נמל היעד. לשימושבהובלה כלסוגיההובלה כלסוגיההובלה כלסוגיההובלה כלסוגיההובלה כלסוגיההובלה כלסוגיההובלה כלסוגיההובלה הובלהימיתבלבד הובלהימיתבלבד הובלהימיתבלבד הובלהימיתבלבד 20 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

21 חלוקת המונחים לקבוצות, בהתאם להוצאות: הקבוצה E F C D מהכוללהמחיר בשימושבמונחי קבוצהזו מחירהמונחים בקבוצהזוהוא המחירבביתאו מחסןהמוכר. המחירכוללאת ההובלהעדלמוביל הבינ"להראשוןאו עדלנמלהמוצא המחירכוללאת ההוצאותעדלנמל היעד (לפעמיםעם ולפעמיםללא ביטוח) המחירכוללאת ההוצאותעדליעד הסופי. המונחים בקבוצה EXW FCA, FAS, FOB CPT, CIP, CFR, CIF DAP, DPU, DDP 21 כל הזכויות שמורות ל בהיתר מפורש ובכתב מ.

Microsoft Word - עדכון טופס הסברים של ג'סי doc

Microsoft Word - עדכון טופס הסברים של ג'סי doc הסברים למילוי טופס 004170 בקשה לפתיחת אשראי דוקומנטרי הגדרה כללית: אשראי דוקומנטרי התחייבות הבנק הפותח לשלם למוטב תמורת מסמכים נדרשים, ובלבד שהוראות מכתב האשראי ותנאיו מולאו. בעסקת אשראי דוקומנטרי יש בדרך

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 יבוא יצוא ומה שביניהם קורס ליזמים ובעלי עסקים מט"י באר שבע מפגש מסכם רכז הקורס: שפריר גודל אוקטובר 2012 כיצד משפיעות עלינו "מהפכות האינטרנט" אצל השכנים? כיצד משפיע עלינו המשבר הכלכלי העולמי? שעורי צמיחה

קרא עוד

שם הנוהל

שם הנוהל מטבע חוץ עמלת חליפין )נגבית עבור כל פעולה שיש בה המרה בין מטבעות וזאת בנוסף לעמלה הספציפית( מט"י-מט"ח סכום/ שיעור 3,2,1 2 )936( )936( 1.90% לפי השער הידוע לפי שער הצהריים/שער מוסכם מינ' - $6.70 מקס' -

קרא עוד

Page 1 of 8 ההטבות ליבואנים 94 ויצואנים על פי הסכם הסחר עם ארצות הברית מאת עו"ד גיל נדל ; עו"ד עומר וגנר בעלי עסקים רבים מקיימים קשרי מסחר עם ספקים זרים בחו"ל - כיבואנים או יצואנים בין הבולטים שבהם ניתן

קרא עוד

תקנות ביטול עסקה _ nevo_

תקנות ביטול עסקה _ nevo_ משפט פרטי וכלכלה מסחר הגנת הצרכן משפט פרטי וכלכלה חיובים מכר תוכן ענינים סעיף 1 סעיף סעיף סעיף סעיף 5 סעיף 6 סעיף 7 סעיף 8 סעיף 9 הגדרות ביטול עסקה החזרת התמורה אופן החזרת התמורה דמי ביטול הגבלת זכות הביטול

קרא עוד

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשעא בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמא )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א- 2010 בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 1 )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקשורת, שר התיירות, שר התחבורה, שר הבריאות, שר החינוך,

קרא עוד

Page 1 of 10 הפקודה")" ערך" 84 עממממ'''' כשר בהשגחת המכס מאת עו"ד גיל נדל ; עו"ד עומר וגנר מבוא א אחת המחלוקות הנפוצות בין יבואנים מסחריים לרשות המכס עוסקת בשאלת מחיר העסקה, במילים אחרות, מהו הערך שעליו

קרא עוד

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא נהג, דע את זכויותיך! 1 איגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען אהא 2 נהג! דע את זכויותיך! אין זה סוד, שמעבידים רבים אינם משלמים את המעט שמגיע

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

חשבונאות ניהולית שיעור תמחיר ABC תמחיר זה אומר כי בגלל שלאורך השנים יותר משמעותיות מאשר בעבר צריך למדוד אותן בצורה טובה יותר לוקחים את העלוי

חשבונאות ניהולית שיעור תמחיר ABC תמחיר זה אומר כי בגלל שלאורך השנים יותר משמעותיות מאשר בעבר צריך למדוד אותן בצורה טובה יותר לוקחים את העלוי חשבונאות ניהולית שיעור..0 תמחיר ABC תמחיר זה אומר כי בגלל שלאורך השנים יותר משמעותיות מאשר בעבר צריך למדוד אותן בצורה טובה יותר לוקחים את העלויות העקיפות שיש בחברה ו, בגלל סיבות טכנולוגיות, העלויות העקיפות

קרא עוד

<4D F736F F D20F4F8F E0F9F8E0E920E3F7E5EEF0E8F8E92E646F63>

<4D F736F F D20F4F8F E0F9F8E0E920E3F7E5EEF0E8F8E92E646F63> .10 אשראי דוקומנטרי Ducumentary Credit תוכן מבוא המשתתפים בתהליך כיצד פועלת השיטה העקרונות שביסוד עסקת אשראי דוקומנטרי: מימוש האשראי הדוקומנטרי: הצגת המסמכים ובדיקתם התשלום לספק ומסירת המסמכים לקונה יתרונות

קרא עוד

משתמשי חשבשבת

משתמשי חשבשבת דוח מע"מ חדש PCN874 לפי הנחיות רשות המסים עסקים וארגונים אחרים צריכים לדווח למע"מ באמצעות קובץ.PCN874 הדוח מוגש דרך האינטרנט וכולל פירוט של חשבוניות מכירה וחשבוניות רכש, על מנת שרשות המסים תוכל להצליב

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס משפט גרמני אזרחי - 62311 תאריך עדכון אחרון 04-08-2016 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:משפטים השנה הראשונה בתואר בה ניתן ללמוד את הקורס: 0 סמסטר:סמסטר

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

מיליוני דולרי שולחן עגול: מדיניות מסחר בין לאומי ושערי חליפין מאמר רקע הקדמה מדיניות המסחר של מדינת ישראל עומדת בלב הדיון הציבורי אודות יוקר המחיה והפ

מיליוני דולרי שולחן עגול: מדיניות מסחר בין לאומי ושערי חליפין מאמר רקע הקדמה מדיניות המסחר של מדינת ישראל עומדת בלב הדיון הציבורי אודות יוקר המחיה והפ מיליוני דולרי שולחן עגול: מדיניות מסחר בין לאומי ושערי חליפין מאמר רקע הקדמה מדיניות המסחר של מדינת ישראל עומדת בלב הדיון הציבורי אודות יוקר המחיה והפערים החברתיים, עקב השפעתה המידית על מחירי מוצרי הצריכה

קרא עוד

תעריף עמלות מסחר מניות מינימום לעסקה עמלת ביצוע מטבע המסחר AUD (%) AUD CAD (shares) CAD CHF (%) CHF EUR (%) EUR GBP (

תעריף עמלות מסחר מניות מינימום לעסקה עמלת ביצוע מטבע המסחר AUD (%) AUD CAD (shares) CAD CHF (%) CHF EUR (%) EUR GBP ( תעריף עמלות מסחר מניות AUD (%) 0.2 12 AUD CAD (shares) 0.015 3 CAD CHF (%) 0.15 7.5 CHF (%) 0.15 7.5 (%) 0.15 7.5 ILS (%) 0.1 15 ILS (%) 0.15 40 CNH (%) 0.2 45 CNH (%) 0.15 200 MXN (%) 0.15 120 MXN SEK

קרא עוד

ארסמוס+ עדכון

ארסמוס+ עדכון הדגשים לקול הקורא 2018 Capacity Building Capacity Building "בניית יכולות של מערכת ההשכלה הגבוהה הישראלית תוך שיתוף פעולה בינלאומי" מוסדות להשכלה גבוהה פיתוח תכניות לימוד בגוון דיסציפלינות קידום בינלאומיות

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

17 July 2013

17 July 2013 הבהרה בנוגע להעסקת מבקשי מקלט )המכונים גם "מסתננים"( נובמבר 2016 הרינו להבהיר כי על-פי ההתחייבות שמסר משרד הפנים לבג"ץ )בג"ץ 6312/10(, לא ייאכף איסור על העסקת מבקשי מקלט האוחזים באשרה בתוקף )ראו פירוט

קרא עוד

דו"ח תקופתי לשנת 2015 מוגש עפ"י תקנות ניירות ערך )דוחות תקופתיים ומיידיים( התש"ל )"התקנות"( מוגש ע"י שם החברה: ח. צ.: כתובת: טלפון: פקסימיליה: ד

דוח תקופתי לשנת 2015 מוגש עפי תקנות ניירות ערך )דוחות תקופתיים ומיידיים( התשל )התקנות( מוגש עי שם החברה: ח. צ.: כתובת: טלפון: פקסימיליה: ד דו"ח תקופתי לשנת 2015 מוגש עפ"י תקנות ניירות ערך )דוחות תקופתיים ומיידיים( התש"ל- 1970 )"התקנות"( מוגש ע"י שם החברה: ח. צ.: כתובת: טלפון: פקסימיליה: דואר אלקטרוני: תאריך המאזן: תאריך הדו"ח: תאגיד קטן:

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

untitled

untitled תקן חשבונאות מספר 36 תיקון גילוי דעת מספר 69 בדבר כללי חשבונאות ודיווח כספי על ידי מלכ"רים ותקן חשבונאות מספר 5 בדבר תיקונים והבהרות לגילוי דעת מספר 69 יוני 2014 1 רח' גרוזנברג 14 ת, "א,65811 טל.,972 3

קרא עוד

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4>

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4> ניב רווח פסיכומטרי 1 שיעור מבוא נושא סימני החלוקה כולל מספר מושגים שצריך להכיר כמו חלוקה לגורמים או שארית של חלוקה. בבחינה יכולות להופיע שאלות שיעסקו בנושא זה כנושא בפני עצמו, ולעתים הידע בנושא דרוש לפתרון

קרא עוד

א) ב) תאור המאפיינים העיקריים של מכשירי הון פיקוחיים שהונפקו ליום הישות המשפטית של המנפיק מאפיין ייחודי המסגרת / המסגרות החוקיות החלות על המ

א) ב) תאור המאפיינים העיקריים של מכשירי הון פיקוחיים שהונפקו ליום הישות המשפטית של המנפיק מאפיין ייחודי המסגרת / המסגרות החוקיות החלות על המ א) ב) 0 הון עצמי רובד הון עצמי רובד הון מניות רגילות,.,.0 הון עצמי הבנק נוסד בשנת 0 )ראה גם פרק ב' לדוח הדירקטוריון(. הבנק התאגד ונרשם ב ביום בספטמבר 0. הבנק הנפיק את מניותיו במועדים שונים החל מיום ההתאגדות.

קרא עוד

פיננסית מתקדמת ב'

פיננסית מתקדמת ב' מרצה: רונן בן גל זכויות בעסקאות משותפות IAS 31 שנת השלמה 2011 תוכן עניינים זכויות בעסקאות משותפות 31...IAS 3 הגדרות... 3 1. 2. 3. 4. 5. שליטה... 3 שליטה משותפת...3 עסקה משותפת... 3 משתתף בעסקה משותפת...

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

Successful Marketing Strategies

Successful Marketing Strategies קורס עקרונות השיווק דר' קובי מורבינסקי המחרה Pricing 1 מטרות השיעור הבנה מהו מחיר, מה הוא מייצג,והבנת תהליך התמחור אסטרטגיות תמחור עיקריות למוצרים קיימים וחדשים גורמים פנימיים וחיצוניים נוספים המשפיעים

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

תעריפי חשכל

תעריפי חשכל 1. יועציםלניהול (מקצועותשונים) תעריפיםלתשלום סוג יועץ עד 318 שקלים חדשים עד 282 שקלים חדשים יועץ 1 יועץ העונה על שלושת התנאים הבאים, במצטבר: בעל תואר מהנדס בעל תואר שני שלישי; 1.1.1. בו שנים בתחום הרלוונטי

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

אדר תשע"ב פברואר 2012 חברות וחברים יקרים, אנו באגף החטיבות הענפיות פועלים יחד איתכם ללא ליאות, בעקשנות ובהתמדה להשגת היעדים הענפיים שהצבתם, באמצעות הה

אדר תשעב פברואר 2012 חברות וחברים יקרים, אנו באגף החטיבות הענפיות פועלים יחד איתכם ללא ליאות, בעקשנות ובהתמדה להשגת היעדים הענפיים שהצבתם, באמצעות הה אדר תשע"ב פברואר 2012 חברות וחברים יקרים, אנו באגף החטיבות הענפיות פועלים יחד איתכם ללא ליאות, בעקשנות ובהתמדה להשגת היעדים הענפיים שהצבתם, באמצעות ההנהלות הענפיות. לצד הפעילות הענפית, לשכת המסחר מייחסת

קרא עוד

תקנון Switc h To Mac 2019

תקנון Switc h To Mac 2019 5.3.19 תקנון Mac Switch to עם istore לשנת 2019 1. הגדרות סער טכנולוגיות (ז.ח) בע מ ח.פ 514632561 (להלן: ("istore" מקיימת תוכנית מכירות תחת השם Mac Switch to ואשר תנאי ההשתפות בו מפורטים בתקנון זה (להלן:

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> לסיוע משפטי האגף שכר מצווה לעורכי דין מתנדבים מצגת דצמבר 2011 עו"ד אייל גלובוס הממונה על הסיוע המשפטי עבודת האגף לסיוע משפטי מהות שמירה על שוויון כזכות על שוויון בפני החוק/ביהמ"ש אמון על שמירת זכות הגישה

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים מערכת האישור והמעקב אחר ניסויים קליניים בישראל - הצעות לשיפור דר' אבי לבנת 4 אוקטובר, 2018 מטרה: ייעול האישור והניטור של ניסויים קליניים רב-מרכזיים תהליך אחיד, מניעת כפילויות קיצור זמן קבלת האישור האתי

קרא עוד

החלטת וועדה - אביאל

החלטת וועדה - אביאל תשע"ב י"ז בטבת 12 בינואר 2012 : שע/כ/ 6596/35 מס' תיק שומה : 30100548 מס' תיק ממ"י : 14310 מס' מע' אופק לכבוד ה"ה איסחרוב דוד ואירנה ע"י ה"ה דוד שפירא ומשה לוי, עו"ד באמצעות דוא"ל: dshapira.adv@gmail.com

קרא עוד

6478.indd

6478.indd רשומות קובץ התקנות 27 באפריל 2006 6478 כ"ט בניסן התשס"ו עמוד תקנות הגז (בטיחות ורישוי) (רישוי העוסקים בעבודות גפ"מ), התשס"ו 2006.......................... 740 צו פיקוח על מצרכים ושירותים (התקנת מיתקני

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

Microsoft Word - V2 16.doc

Microsoft Word - V2 16.doc שימוש בשיטות מתקדמות לזיהוי חריגות בפרויקטים ש. לויפר, י. לביא התעשייה האווירית לישראל בע"מ, נתב"ג מדידת ביצועי הפרויקט על ידי זיכוי ערך הוא כלי יעיל למעקב ובקרת פרויקטים ומאפשר ביצוע בקרה שוטפת אחר התקדמות

קרא עוד

חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ

חברת החשמל לישראל בעמ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור טל': 076-8668 פקס 07-68 060650 נושא: מכירת ציוד וכלי עבודה מ, חדרה, מרכז לוגיסטי ירושלים הנכם מוזמנים להגיש לחברת

קרא עוד

אחריות קבוצתית

אחריות קבוצתית אחריות קבוצתית משך הפעולה: 56 דק' מטרות: 1. החניך יכיר בסוגים ומאפיינים שונים של קבוצות ובייחודיות קבוצת ח'. 2. החניך ילמד מהי אחריות קבוצתית לעומת אחריות אישית והצורך של הקבוצה בשתיהן למען השגת מטרותיה.

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

Overview of new Office 365 plans for SMBs

Overview of new Office 365 plans for SMBs מעבר בין חבילות Online מעבר בין חבילות ב- Open Online to Open Current Plan Upgrade Options Current Plan Upgrade Options Business Essentials Business Premium Enterprise E1 Enterprise E3/E4 Enterprise E1

קרא עוד

6ILP2 מדריך תעריפים בינלאומי 2016

6ILP2 מדריך תעריפים בינלאומי 2016 6ILP2 מדריך תעריפים בינלאומי 2016 עמוד 2 מדריך תעריף בינלאומי 2016 ישראל תוכן העניינים שירותים מוגדרי יום וזמן 3 4 5 3 6 7 8 שירותי אקספרס שילוח מיוחד אקספרס )יצוא( אקספרס )יבוא( שירותי אקונומי שילוח מיוחד

קרא עוד

Titre du document en police Sodexo

Titre du document  en police Sodexo BENEFITS AND REWARDS SERVICES כיצד משתמשים באתר: mysodexo.co.il יוני 2017 ה- תודה שבחרתם Sodexo Benefits & Rewards לקוחות יקרים, לפניכם מדריך קצר המסביר את אופן השימוש באתר שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד

קרא עוד

tak-4772.tif

tak-4772.tif y י ז נאדר התשמ ד. 10 4772 במרס 1985 עמוד תקנות רשות השידור (אגרות, פטורים, קנסות והצמדה) (תיקון), התשמ ה 1985 806. תקנות הגמלים (החלת תקנות, בנמל חדרה) (תיקון), התשימ ה 1985... 806 צו הפיקוח על היהלומים,

קרא עוד

מיכפל

מיכפל מיכפל 0222 הוראות התקנה למהדורה 9.78 במהדורה 78.9 בוצעו מספר שינויים טכנולוגיים: שדרוג התוכנה ליצירת דוחות בפורמט PDF שינויים בטכנולוגיית השידור של טופס 102 לביטוח הלאומי במהלך עדכון גרסה זו תתקבלנה מספר

קרא עוד

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם כך העלינו לפורטל שאלון מעורבל ללא שום סימונים עליו.

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מהי סביבת איקס לימוד? סביבת איקס לימוד היא סביבה גמישה לתרגול היכולת לזכור ולהיזכר במושגים ועובדות מתחומי תוכן שונים על ידי התאמה. הסביבה מבוססת על המשחק 'איקס עיגול' והתוכן אותו מתרגלים יכול מסוג טקסט

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

ISI

ISI ISI - Web of Knowledge דצמבר 2007 המאגר ה - Knowledge ISI Web of הוא כלי מחקר רב תכליתי המאפשר גישה איכותית למידע אקדמי. הגישה למאגר פתוחה למנויים בלבד ומכל מחשב המחובר לרשת האוניברסיטה. כניסה למאגר ה

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

בהמשך לאירועי "צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית)

בהמשך לאירועי צעדת השיבה הגדולה מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית) ארגון סיוע תורכי המקיים פעולות הומניטאריות ברחבי העולם, ה מ ס י י ע, חסין אורוכ,, בהמשך לאירועי " צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי- ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת ע ז ה ) תמונת מצב ראשונית) 29 2018

קרא עוד

מבוא ללוגיקה ולתורת הקבוצות

מבוא ללוגיקה ולתורת הקבוצות תורת הקבוצות מושגים בסיסיים מבוא ללוגיקה ולתורת הקבוצות חוברת תרגילים כתוב באופן מפורש את הקבוצות הבאות: 5 2x + 3< היא קבוצת המספרים השלמים המקיימים : 7 B היא קבוצת האותיות הקודמות לאות f באלף-בית הלטיני.

קרא עוד

ביעור חומר ארכיוני

ביעור חומר ארכיוני 1 1. מ ט ר ה: מטרת הוראה זו לקבוע סדרים והנחיות לביעור חומר ארכיוני נטול כל ערך. 2. ה ג ד ר ו ת: בהוראה זו: "חומר ארכיוני" כל מכתב, מסמך, כרטסת, דיאגרמה, תרשים, מפה, תצלום, תוית, תיק, תקליט, סרט וכיו"ב,

קרא עוד

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חלצ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חלצ( )להלן: המכון ו/או המזמין( מבקשת מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת לקבל הצעות לביצוע עבודות קבלניות לשיפוץ משרדים בבניין

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

_v18A

_v18A Draft SI 1003 part 1.2 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.2 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמיים-זכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית גבולות מותרים

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

ענף המלונאות

ענף המלונאות 1 מאי 4102 המלונאות ענף תקציר של בגידול החיובית המגמה נמשכה 4102 שנת של הראשון ברביע שיא נשבר 4102 שבשנת לאחר זאת לישראל, תיירים כניסות הנכנסת. בתיירות של בשיעור הראשון ברביע עלה התיירות במלונות הלינות

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation מה הם הגורמים שקובעים את רמת הפעילות הכלכלית, שער הריבית, רמת המחירים ורמת התעסוקה? הפעילות המשותפת במספר שווקים: פעילות ריאלית שוק הסחורות: CIGX-M עקומת IS (r,) שיווי משק ל פעילות מונטרית שוק הכספים:

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב עש שון כרמלי זל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים "החיילים הבודדים הם מופת לחברה הישראלית... החיילים הבודדים אינם לבד." רא"ל דן חלוץ,

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

צרכנים דעו זכויותיכם מדריך לצרכן הישראלי

צרכנים דעו זכויותיכם מדריך לצרכן הישראלי צרכנים דעו זכויותיכם מדריך לצרכן הישראלי חבר/ה יקר/ה, בתוקף היותה ארגון העובדים הגדול והמוביל בישראל, זוקפת לזכותה ההסתדרות החדשה פעילות ענפה והישגים רבים במגוון רחב של תחומים הנוגעים לכולנו ומשפיעים על

קרא עוד

ייבוא וייצוא של קבצי אקסל וטקסט

ייבוא וייצוא של קבצי אקסל וטקסט ייבוא וייצוא של קבצי אקסל וטקסט (Importing & Exporting MS Excel Files and Text) ייבוא (Import) הפיכת קובץ טקסט, Excel מבסיס נתונים אחר. או סוגים אחרים, לטבלת,Access או העתקת טבלת Access בתחילת התהליך יש

קרא עוד

18 מרץ 2010 בית משפט השלום בתל אביב - יפו תא"מ 30648-08 צ'רני נ' ק.מ.ר.א. (1993) שרותי רכב בע"מ בפני כב' השופטת כוכבה לוי תובעים איגור צ'רני על ידי בא כוחו עו"ד דוד שרם נגד נתבעים ק.מ.ר.א. (1993) שרותי

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

WinZIP תוכנה לדחיסת קבצים ספטמבר 2007

WinZIP תוכנה לדחיסת קבצים ספטמבר 2007 WinZIP תוכנה לדחיסת קבצים ספטמבר 2007 תשס"ח 2007. כל הזכויות שמורות לאוניברסיטה הפתוחה. בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה, רח' רבוצקי 108 ת, "ד 808, רעננה 43107. The Open University of Israel, 108

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר בנה במשך שני העשורים האחרונים מוניטין של מומחה בשוק הישראלי בתחומי חדלות פירעון על היבטיו השונים: הוצאה לפועל, פשיטות רגל ופירוק חברות. בעלי המשרד, עו«ד

קרא עוד

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז שלובים גב ההר יוני 2017 1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017 2 מסמכי ההצעה המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז מסמך א' מסמך ב' מסמך ג' שם המסמך הוראות

קרא עוד

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת קהילה לומדת מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן # חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527

קרא עוד

w-2003

w-2003 Draft SI 1003 part 1.1 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.1 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמייםזכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית שיטת בדיקה

קרא עוד

המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים

המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים איגוד העובדים הסוציאליים מרץ 2011 עובדי המגזר הציבורי תוספת שכר ממוצעת של 25% לכל העו"סים במגזר הציבורי. נשים שלהן ילד מתחת לגיל 5 יקבלו החל משנת הלימודים הבאה תוספת

קרא עוד

הסכם גירושין

הסכם גירושין עוד דוגמאות של הסכם גירושין הסכם גירושין שנערך ונחתם ב רמת גן ביום לחודש שנת 0202 ת.ז. ב י ן : )להלן: "הבעל"( -מצד אחד- ל ב י ן: ת.ז. )להלן: "האישה"( -מצד שני- הואיל והבעל והאישה )להלן: "בני הזוג" "ההורים"(

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92 מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING 92 מוצרים למשרד OFFICE SUITES TM MESH BACK SUPPORT תומך גב מבד נושם מוריד מתח מהשכמות ומהגב התחתון מתאים לכל כסא משרדי הרכבה קלה ונוחה STANDARD

קרא עוד

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אבי

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יור הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמש הועדה: עוד חן אבי מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אביטן מפקח בניה: מר דימיטרי חנוכייב נכתב בסיוע גבי בנדרסקי

קרא עוד

1-1

1-1 1-1 2 ביקורת חשבונות שעור 31- ביקורת מסים התאמות חשבונאיות של יתרות ותביעות ממוסדות ורשויות תקן ביקורת 48 "אישורים חיצוניים" )בעיקר סעיף (. 6 אתיקה במסים תדריך הלשכה לרואי חשבון בדבר "כללי ההתנהגות מקצועית

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

תכנות מונחה עצמים א' – תש"ע

תכנות מונחה עצמים א' –  תשע 1 תכנות מונחה עצמים והנדסת תוכנה תשע"ו 2 בנאי העתקה בניית העתק של אובייקט קיים. בניית העתק בעת העברת אובייקט לפונקציה. בניית העתק בעת החזרת אובייקט מפונקציה. ניתן להגדיר בנאי העתקה. אם לא מגדירים, אז הקומפיילר

קרא עוד

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשס"ז-2006

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשסז-2006 א) ב) ג) ד) ס 1 הכנסת השבע-עשרה הצעת חוק של חברי הכנסת גדעון סער עמירה דותן פ// 1681/1 הצעת חוק הבוררות )תיקון- ערעור על פסק בוררות(, התשס"ז- 2008 הוספת סעיף 21 א 1. 1 בחוק הבוררות, תשכ"ח- 1968, אחרי סעיף

קרא עוד

הורות אחרת

הורות אחרת המרכז להורות אחרת הורות משותפת רחלי בר-אור גידי שביט טל. 053-4266496 Horut.acheret@gmail.com אתר המרכז www.alp.org.il המרכז להורות אחרת הוקם ע"י רחלי בר אור וגידי שביט ב 1994, נכון לינואר 2017 נולדו במסגרת

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation צמצום עוני: מהבנת הבעיה למרחבי הפתרון פברואר, 2017 אז כמה אנשים חיים בעוני בישראל? כמה אנשים חיים בעוני בישראל? כמה אנשים חיים בעוני בישראל? קו העוני של הביטוח הלאומי )עוני יחסי( 1.712 מיליון 21.7% כמה

קרא עוד

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים  ומקסום התועלת העסקית Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית אסף ויסברג, מנכ"ל, Ltd. introsight CGEIT, CRISC, CISM, CISA נושאים לדיון IT Governance על קצה המזלג Cloud Computing למטאורולוג המתחיל תועלת עסקית

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527 kadman11@gmail.com

קרא עוד

אורנה

אורנה רמלה 30 דצמבר 2015 היסטוריה נוסדה במאה השמינית לספירה )718-716( העיר היחידה שנבנתה ע"י המוסלמים בארץ. שוכנת על הציר ההיסטורי - יפו יהודים הגיעו לרמלה לראשונה בשנת 1099 הגיעו יוחנן הקדוש. לעיר ראשוני ירושלים.

קרא עוד