מכרז והסכם קידוח כביש 20 להרצוג

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "מכרז והסכם קידוח כביש 20 להרצוג"

תמליל

1 מכרז פומבי 08/2017 לביצוע קידוחים אופקיים והנחת צנרת ביוב ומים מתחת לכביש 20 באזור תחנת השאיבה הרצוג ברמת השרון חוברת 1 (תנאי המכרז ונספחים, הסכם ההתקשרות ונספחים, הצעת המציע וכתב כמויות) דצמבר 2017

2 א) ג) ב) ד) כללי ) ) ) ) חברת )להלן: "החברה" או "התאגיד"( הינה תאגיד הפועל מכוח חוק תאגידי מים וביוב, התשס"א )להלן: "החוק"(. במסגרת מכרז זה מבקשת החברה לקבל הצעות לביצוע קידוחים אופקים )להלן "קידוח אופקי"(, לאספקה והנחת צנרת ביוב גרביטציונית, צנרת מים ואביזרים מתחת לכביש 20 באזור תחנת שאיבה הרצוג ברמת השרון. תיאור העבודה על כל שלביה הנו כמפורט בחוברת 2 )פרשה טכנית(, והיא תתבצע בהתאם לתנאי המכרז והחוזה המצורף לו. המסמכים הבאים, לרבות מסמך זה, מהווים את "המכרז" ויהוו את "החוזה"; הוראות ותנאי המכרז לרבות טופס ההצעה. תנאי החוזה המצורפים בזאת כחלק בלתי נפרד. מפרטים טכניים המצורפים למסמכי המכרז כל מסמך הבהרה או תוספת למכרז שיוצאו במהלך הליכי המכרז. המשתתף במכרז חייב לעיין בכל המסמכים המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז ו/או החוזה. תקופת ההתקשרות הנה למן המועד הנקוב בצו התחלת עבודה, ולתקופה של 90 ימים קלנדריים. צו התחלת עבודה יינתן עם החתימה על ההסכם ומילוי כל הדרישות המפורטות בתנאי המכרז על ידי המציע הזוכה. למען הסר כל ספק מובהר כי בתקופת ההתקשרות האמורה כלול פרק הזמן הנדרש לקבלת כל ההיתרים כדין ולביצוע כל ההכנות וההתארגנויות תשומת לב המציעים מופנית לעובדה שחלק מן העבודות יבוצע בקרבת שטחים/מתקנים ביטחוניים/צבאיים, וכי ייתכן ויינתנו הוראות/צווים להפסקת עבודה )בגין צווי מניעה זמניים או קבועים, צווי הקפאת עבודה ו/או בנייה, הוראות מוסדות ביטחוניים שונים ועוד(. בכל הפסקת עבודה כתוצאה מעילה זו לא יהא הקבלן הזוכה זכאי לכל תמורה בגין עיכוב העבודה, בטלה או כל פיצוי אחר מכל סוג שהוא. זאת ועוד, מכיוון שהעבודה מתבצעת בקרבת מחנות/מתקנים של צה"ל/משרד הביטחון יתכן שבמהלך העבודה תהינה דרישות בטיחות או הנחיות נוספות מגופים אלה. המציע הזוכה מתחייב להישמע לדרישות והנחיות אלה ולפעול לפיהם, ועליו לשקלל נתון זה במסגרת הגשת הצעתו למכרז כיוון שלא תשולם בגינם כל תוספת, ויראו אותם ככלולים במחירי היחידה שבהצעתו. תנאי סף רשאי להגיש הצעה כל אדם או גוף אשר במועד האחרון להגשת ההצעות יעמוד בכל התנאים המצטברים שלהלן, ואלה התנאים: המציע הנו קבלן רשום בפנקס הקבלנים )בהתאם לחוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאית, התשכ"ט 1969 ותקנותיו( המורשה לענף הנחת קווי מים וביוב בקוד 400 בסיווג ב- 2 לפחות. שלוש )3( עבודות שהסתיימו בטכנולוגיה של 2.2 המציע ביצע בעצמו, החל מתאריך לפחות מטר לפחות ובקוטר של 30" באורך של כ -200 "קידוח אופקי" ואשר כל אחת מהן כללה קידוח לפחות. 2.3 המציע השתתף בסיור קבלנים. 2.4 המציע הנו בעל אישור בר תוקף לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים.

3 צרף להצעתו ערבות בנקאית כנדרש במסמכי המכרז. להסרת ספק מובהר כי על המציע עצמו לעמוד לבדו, ולא בשיתוף עם אחרים, בכל תנאי הסף, ובכל שאר תנאי המכרז, ולא יתאפשר למציע להסתמך לעניין זה על כל גוף או אדם אחר, לרבות חברות שלובות, חברות בנות, חברות אם, קבלני משנה, אורגנים של המציע, שותפויות וכיוצ"ב, למעט אם צוין במפורש אחרת בתנאי הסף. 3 מסמכים שעל המציע לצרף להצעתו על המציע לצרף להצעתו את ההוכחות לעמידתו בכל תנאי הסף בלא יוצא מן הכלל, ומבלי לגרוע מכלליות הדרישה האמורה גם: 3.1 אישור רו"ח / עו"ד בדבר זהות המורשים להתחייב בשמו. 3.2 כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים. 3.2 אישור תקף מפקיד השומה או רואה חשבון המעיד שהוא מנהל פנקסי חשבונות ורשומות שעליו לנהל על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף. 3.3 תעודת רישום מאת רשם הקבלנים המעידה כי המציע הינו קבלן רשום בפנקס הקבלנים )בהתאם לחוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות התשכ"ט ותקנותיו( בענף ראשי הנחת קווי מים וביוב )סימול 400( בסיווג כספי ב- 2 לפחות. 3.4 מסמך כולל שיפרט את כלל ניסיונו של המציע בתנאי סף 2.2 לעיל וכן מסמכים, אישורים, המלצות ואסמכתאות לגבי ניסיונו בעבודות מסוג זה וזאת בנוסח נספח ב'. 3.5 ערבות בנקאית אוטונומית בנוסח הנדרש במסמכי המכרז. 3.6 אישור על השתתפות בסיור קבלנים כל מסמכי המכרז על נספחיו כשהם חתומים בכל עמוד ועמוד. ערבות הצעה שתוגש ללא כל המסמכים כאמור, תהיה החברה רשאית, אך לא חייבת, לפסול אותה מטעם זה בלבד. על המציע לוודא, כי המספר המזהה בכל המסמכים המוגשים, לרבות רישום במע"מ )תעודת עוסק מורשה( ובמס הכנסה )אישור על ניהול ספרים(, יהיה זהה. אם וככל שאין התאמה במספר המזהה, יצרף אישור/הסבר מהרשויות המוסמכות לכך. 4.1 על המציע לצרף להצעתו עותק מקורי של ערבות בנקאית אוטונומית ובלתי מותנית של בנק ישראלי, לטובת על סך 50,000 )חמישים אלף( חתומה כדין בדיוק בנוסח נספח ה' )להלן: "הערבות"(. תוקפה של הערבות יהא עד ליום ערבות המכרז תוארך על פי דרישת התאגיד. 4.2 מבלי לפגוע בחובת המציע כאמור לעיל מובהר כי התאגיד יהא רשאי, אך לא חייב, לקבל הצעה, על אף פגם בנוסח הערבות, אם שוכנע, לפי שיקול דעתו, כי התקיימו כל התנאים הבאים: א. לפגם אין משמעות כלכלית של ממש ב. הפגם אינו יוצר כל קושי ממשי בחילוט הערבות. ג. הפגם נגרם בשוגג ובתום לב. הועדה תהא רשאית במקרה כזה, אם מצאה זאת לנחוץ, לאפשר קבלת הבהרה או השלמה או תיקון לרבות מהבנק הערב. 4.3 התאגיד יהא רשאי לחלט את סכום הערבות או כל חלק ממנו כל אימת שהמשתתף לא יעמוד בהתחייבויותיו על פי תנאי המכרז ו/או הוא: א. נהג במהלך המכרז בעורמה, בתכסיסנות או בחוסר ניקיון כפיים.

4 - 4 - ב. מסר לועדת המכרזים מידע מטעה או מידע מהותי בלתי מדויק. ג. חזר בו מההצעה שהגיש לאחר חלוף המועד האחרון להגשת ההצעות. ד. אחרי שנבחר כזוכה לא פעל לפי ההוראות המהוות תנאי לחתימת ההסכם. 4.4 חילוט הערבות ייחשב כפיצוי מוסכם מינימאלי המוערך ע"י הצדדים מראש עבור הנזקים שייגרמו לתאגיד עקב האמור, וזאת ללא צורך בהוכחתו, ומבלי לגרוע מכל זכות אחרת של התאגיד לפיצויים במקרה שיוכיח נזקים בסכום גבוה יותר, ו/או לתבוע את אכיפת ביצוע הפרויקט על המציע ו/או לקבל הצעה אחרת ו/או לבטל את המכרז ו/או לנקוט בכל צעד אחר. 4.5 התאגיד ישיב את ערבות המכרז של מציע שהצעתו נפסלה או נדחתה בסמוך לאחר ההודעה על דחייתה או פסילתה, ובכל מקרה לא יאוחר משלושה חודשים מהמועד האחרון של הגשת ההצעה או המועד המוארך בהתאם לסעיף 4.1 לעיל, לפי המאוחר מביניהם. 4.6 ערבות המכרז של המציע הזוכה תשוחרר תוך 7 ימים מיום שיחתום על ההסכם המצורף )להלן: "ההסכם"( לאחר שיידרש לעשות כן, זאת בכפוף להמצאת ערבות בנקאית אוטונומית ובלתי מותנית, להבטחת מילוי התחייבויותיו בנוסח נספח 2 בגובה של 10% מהתמורה הכוללת שבהצעתו )כולל מע"מ( )להלן: "ערבות ביצוע"(. 4.7 בתום ביצוע העבודות, וכתנאי לקבלת ערבות הביצוע, יפקיד המציע הזוכה בידי התאגיד ערבות בדק בגובה 5% מגובה החשבון הסופי שאושר על ידי התאגיד ובתוקף לתקופה של 12 חודשים מיום מתן תעודת גמר. תנאי ערבות הבדק יהיו בנוסח נספח 2 א' להסכם. 4.8 מובהר בזאת כי לא ניתן לחלק ו/או לפצל אף אחת מן הערבויות, בדרך של הגשת מספר ערבויות, גם אם סכומן המצטבר של הערבויות שתוגשנה, יהיה בגובה הערבות הנדרשת. 4.9 משתתף שהצעתו נתקבלה ולא יחתום על ההסכם ו/או לא ימציא ערבות ביצוע תוך 7 ימים מיום שיידרש לכך על ידי התאגיד, יהא התאגיד רשאי לחלט את סכום הערבות לטובתו, וזאת כפיצוי מוסכם ומוערך מראש בגין הנזק אשר ייגרם לו עקב כך, וזאת ללא צורך בהוכחתו, ומבלי לגרוע מכל זכות אחרת של התאגיד לרבות הזכות לתבוע נזקים גדולים יותר ו/או לתבוע את אכיפת ביצוע העבודה על המציע ו/או לקבל הצעה אחרת ו/או לבטל את המכרז ו/או לנקוט בכל צעד אחר התאגיד יהא רשאי להאריך את מועד הערבות באם המועד האחרון להגשת ההצעות יידחה, בין אם בהודעה שתינתן זמן סביר בטרם הגשת ההצעות, ובין אם לאחר מכן. 5 אופן העיון והקבלה של מסמכי המכרז 5.1 ניתן לעיין באתר האינטרנט של התאגיד במסמכי המכרז בכתובת, וכן ניתן לעיין בהם במשרדי החברה ברחוב אוסישקין 5 רמת השרון, בלא תשלום, ולקבלם שם, והכל החל מיום במועד קבלת מסמכי המכרז יידרש המציע למסור את פרטי איש הקשר מטעמו. 5.2 מובהר כי לא ניתן יהיה להגיש הצעה על גבי מסמכים שיורדו מאתר האינטרנט של החברה. ההצעה תוגש אך ורק על גבי מסמכי המכרז שנמסרו ומוספרו ע"י החברה סתירות ו/או אי התאמות בכל מקרה של סתירה בין מסמכי המכרז או בין הוראה מהוראותיהם השונות, תגבר ההוראה המיטיבה עם התאגיד, לפי י פירושו של התאגיד ובהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של התאגיד. 6.2 ככל שלדעת המציע, קיימים במסמכי המכרז סתירות או אי בהירויות יוכל המציע לפנות, בכתב לתאגיד למייל: dana@sharonim.org וזאת עד ליום שעה 14:00,תוך פרוט השאלות, הסתירות, השגיאות, אי ההתאמות או הספקות שימצא בקשר למובנו המדויק של כל סעיף או כל פרט שהוא במכרז. על המשתתף לוודא טלפונית קבלת המייל.

5 תשובות ו/או הבהרות ו/או כל שינוי או תיקון בתנאי המכרז, ככל שיוחלט עליהם, יפורסמו באתר האינטרנט של התאגיד. באחריות המציעים להתעדכן באתר האינטרנט באופן שוטף עד למועד הגשת ההצעות, והמציעים יהיו מנועים ומושתקים מהעלאת כל טענה לגבי אי ידיעתם אודות כל עדכון ו/או הבהרה ו/או תשובה שיפורסמו באתר האינטרנט כאמור. התאגיד יהא רשאי להעביר במקביל גם תשובות באמצעות פקס ו/או מייל למציעים ואולם אין באמור כדי לגרוע מחובתם של המציעים להתעדכן באתר האינטרנט של התאגיד. 6.4 מי שלא יפנה כאמור, יהיה מנוע מלטעון טענות בדבר אי סבירות ו/או אי בהירות, שגיאות, אי התאמות, טעות וכיו"ב. 6.5 לא התייחס התאגיד לפניה ו/או השגה עד למועד שנקבע לצורך הגשת ההצעות יראו בכך דחיית פניית המציע. מציע שלא יפנה כאמור, יהיה מנוע מלטעון טענות בדבר אי סבירות ו/או אי בהירות, שגיאות, אי התאמות, טעות וכיו"ב השתתפות בסיור קבלנים 7.1 החברה תאפשר למציעים לבחון את המצב הקיים בשטח ומהות העבודה באמצעות סיור קבלנים. השתתפות בסיור הינה חובה ומציע אשר לא ישתתף בסיור לא יהיה רשאי להשתתף במכרז אלא אם כן החליטה החברה לפי שיקול דעתה למחול על קיום תנאי זה בנסיבות מיוחדות ומנימוקים מיוחדים שיירשמו. מטרת הסיור הינה ללבן שאלות אשר יתעוררו. כל מידע שיימסר בסיור או בכלל לא ייחשב ולא יהווה מצג מחייב מטעם החברה, ולמציע לא תהיינה כל טענות ו/או תביעות בקשר למידע שהוצג לפניו ו/או בקשר לנכונותו, אלא אם ועד כמה שניתן במסמך בכתב כתשובה, הבהרה או תיקון רשמיים למסמכי המכרז, ואם צוין כך במסמך האמור. 7.3 זולת אם יקבע אחרת, הסיור ומפגש קבלנים יתקיים ביום חמישי בשעה 13:00 במשרדי החברה רחוב אוסישקין 5 רמת השרון. 8 אופן הגשת ההצעה 8.1 על המציע למלא את כל הפרטים הטעונים מילוי בכל מסמכי המכרז ולחתום בשולי כל עמוד של מסמכי המכרז, לרבות על מסמכי הבהרות ו/או על המענה לשאלות שיועלה לאתר האינטרנט של התאגיד ו/או פרוטוקול מפגש מציעים. 8.2 הצעת המציע בשני העתקים מקור והעתק, לרבות כל מסמכי המכרז החתומים על ידי המציע כאמור, וכן כל יתר המסמכים הנדרשים מאת המציע, הכל בהתאם לנדרש במסמכי המכרז תוכנס לתוך מעטפה סגורה המיועדת לכך, אשר תישא את מספר המכרז בלבד ולא יצוין על גבה שום פרט מזהה לרבות שם המציע )להלן: "מעטפת ההצעה"(. 8.3 המציע לא יצרף שום הסתייגויות או התניות או שינויים לגבי תנאי המכרז. עשה כן המציע לא יהא בכך כדי לחייב את התאגיד והתאגיד יהא רשאי לפסול את הצעתו בשל כך בלבד, ו/או להתעלם מן ההסתייגויות ו/או לדרוש תיקונן, הכל לפי שיקול דעתו הבלעדי. 8.4 על המציע להניח את ההצעה בתיבת המכרזים של התאגיד, בכתובת אוסישקין 5 רמת השרון וזאת ביום חמישי בין השעות 9:00 ל- 14:00. לא תתקבלנה הצעות שתשלחנה בדואר או שתימסרנה לפני או לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל. 8.5 הגשת ההצעה תהווה ראיה חלוטה לכך שהמציע קרא את כל האמור במסמכי המכרז על נספחיו, הבין אותם והוא מסכים להם ללא כל סייג.

6 התאגיד לא יחזיר ולא ישפה ולא ישתתף בשום צורה בהוצאות כלשהן של המשתתפים או מי מטעמם, לרבות הוצאות הכרוכות בהכנת ההצעה ובהגשתה ו/או בהשתתפות בשלב המכרז, לרבות בגין הבדיקות המוקדמות או כל הוצאות אחרות שהן. 8.7 הצהרות והתחייבויות המציע בשלב המכרז תחייבנה את המציע הזוכה, ותהווינה חלק בלתי נפרד מההסכם שייחתם עימו. 9 ההצעה ואמות המידה לפיהן ייבחר המציע 9.1 מבין ההצעות הכשירות תיבחר ההצעה שהמחיר המוצע לביצוע העבודות בה יהא הנמוך ביותר )לאחר ניכוי אחוז ההנחה של המציע(, וזאת מבלי לגרוע מכל סמכות או זכות של החברה או של ועדת המכרזים, לפי כל דין, לרבות מסמכותן לנהל מו"מ ושלא לקבל הצעה בלתי סבירה, או שלא לקבל כל הצעה שהיא. 9.2 אם מספר מציעים יציעו את אותה הצעת מחיר )ינקבו באותו אחוז הנחה לביצוע העבודות( תהא רשאית החברה לערוך הליך תחרותי נוסף בו יוכלו להגיש מציעים אלה הצעה כספית זולה יותר מהצעתם המקורית בכתב, והיא תחזור על הליך זה, עד קבלת הצעה אחת שתהא הזולה ביותר. 9.3 ההצעה הכספית: בחירת ההצעה הזוכה תשומת לב המציעים מופנית לכך שההצעה למכרז זה ערוכה במתכונת של "מכרז אומדן". בכתבי הכמויות שבנספח ו' מצוינים מראש מחירי ביצוע העבודות עפ"י אומדן החברה. בדף הריכוז של כתבי הכמויות ימלא המציע את שיעור ההנחה הכולל שהוא מציע מתוך כלל העבודות. את אחוז ההנחה יעתיק המציע אל נספח א' תחת הסעיף "הצעת המציע". מובהר בזאת כי לא יתקבל אחוז הנחה שלילי, דהיינו תוספת של מחיר, וכל סימון יפורש על ידי החברה כהפחתה מן המחיר בלבד. כן מובהר כי אחוז ההנחה שהציע המציע לא ישתנה גם אם תכולת העבודות תשתנה תקטן או תגדל הגשת ההצעה מהווה ראיה חלוטה לכך שהמציע קרא את כל האמור במסמכי המכרז והחוזה המצורף על נספחיו, הבין אותם והוא מסכים להם ללא כל סייג החברה שומרת לעצמה את הזכות למחול על פגמים שאינם מהותיים במידה שויתור כזה לא יגרום נזק לחברה, או לבקש מן המציע לתקנם בין בדרך הבהרה והשלמה ובין בדרך אחרת לפי העניין, לדחות כל הצעה או את ההצעות כולן, למסור את כל העבודה או רק חלק ממנה לבעל ההצעה הנראית לה כדאית ביותר בשבילה ואפילו אם איננה ההצעה הנמוכה ביותר מובהר כי החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, לדחות כל הצעה שאיננה שלמה, או ברורה, או שאינה ערוכה עפ"י מסמכי המכרז, או למחול על הפגם, או לבקש תיקונו כאמור לעיל, וזאת עפ"י שיקול דעתה והבלעדי של החברה. כן תהא החברה רשאית, אך לא חייבת, לפסול כל הצעה שלפי שיקול דעת ועדת המכרזים תמצא כבלתי סבירה או תכססנית אין מסירת עבודה זו מקנה למציע זכות יתר ביחס לשלבים נוספים ועבודות נוספות.

7 הצעה שאינה תואמת לתנאי המכרז, או שיש בה הסתייגות, רשאית ועדת המכרזים לפסלה בשל כך בלבד. כן, במקרה של שינוי או תוספת לתנאי המכרז רשאית החברה לפסול את ההצעה או להתעלם מן השינוי או התוספת, או לפנות לקבלת הבהרות והשלמות, הכול על פי שיקול דעתה הבלעדי. החליטה החברה להתעלם מן השינוי/ההסתייגות, תחייב ההצעה את המציע כאילו לא נכתבו השינוי או ההסתייגות. 11 חתימה על ההסכם 11.1 הקבלן מתחייב לחתום על החוזה ולהמציא את כל המסמכים, לרבות אישור על קיום הביטוחים, ערבות הביצוע ולוח זמנים כנדרש בתנאי המכרז ובהסכם תוך 5 ימי עבודה מיום שנדרש לעשות זאת ע"י החברה. לא עמד המציע בדרישה זו, תהא החברה רשאית למסור את העבודה להצעה הבאה בתור או לבטל את המכרז ו/או למסור העבודה לכל גורם אחר כפי שתמצא לנכון. אין באמור לעיל כדי לפגוע בזכות החברה לתבוע כל נזק שנגרם לה בשל ההפרה כאמור לרבות חילוט הערבות הבנקאית שניתנה ע"י המציע הזוכה החברה תהא רשאית להגדיל או להקטין את היקף העבודות והכל בהתאם להוראות הדין החלות לגביה, ובאישור ועדת המכרזים של החברה תנאי התשלום וגובה התמורה אשר הוצעה על ידי המציע הזוכה לא ישונו גם אם לא יבוצעו כל העבודות במפרט ובתכניות. 12 הוראות נוספות 12.1 החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות למציע בדרישה להמציא הבהרות ו/או הסברים ו/או השלמות ביחס להצעתו ו/או לאפשר למציע לעשות כן, לרבות בעניין המצאת כל מסמך אישור, היתר או רישיון כנדרש לפי תנאי מכרז זה, ובלבד שכל רישיון אישור או היתר יהיו בעלי תוקף ותחולה למועד האחרון להגשת הצעות. החברה תהא רשאית למחול על קיום דרישה או תנאי מתנאי מכרז זה אשר אינם מהותיים ואשר אין בהם כדי לפגוע בעיקרון השוויון והכול לפי שיקול דעת הועדה החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכרז ו/או לא לחתום על החוזה מכל סיבה שהיא בהתאם לשיקול דעתה המלא והסופי, וזאת אף אם הוכרז זוכה במכרז, ועד למועד חתימת שני הצדדים על הסכם התקשרות מחייב. אם תחליט החברה כאמור לבטל את המכרז ו/או לא לחתום על החוזה, לא תהיה למשתתפים במכרז כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה מכל סוג שהוא למעט ההוצאות בגין הערבות הבנקאית ורכישת טפסי המכרז שתוחזר לזוכה במכרז בלבד מובהר בזאת במפורש, כי החברה שומרת לעצמה את הזכות להחליט על ביצוע העבודות נשוא המכרז בשלמותן או חלקים מהן בלבד ו/או לפצלן בין מספר מציעים כראות עיניה החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, לבחור במציע אשר הצעתו דורגה במקום השני כ"זוכה חלופי" )להלן גם - "ספק חלופי"( ולעכב את החזרת הערבות לאותו זוכה במשך 3 חודשים נוספים. החברה תהא רשאית להתקשר עם המציע שדורג במקום השני, בכל מקרה שבו ההצעה הזוכה תיפסל או שלא ייחתם הסכם עם המציע הזוכה, או אם ההסכם עימו יבוטל, וזאת אם טרם עברו 12 חודשים מיום ההודעה על הכרזת הזוכה. היה והחליטה ועדת המכרזים על בחירה בספק חלופי כספק הזוכה, יבוא הספק החלופי במקום הספק הזוכה. אם טרם הוחזרה הערבות לזוכה החלופי כאמור הזוכה החלופי יהא מחויב בביצוע יתרת השירות מושא המכרז בהתאם להצעתו, ואם כבר הוחזרה לו הערבות תהא ההתקשרות עימו מותנית בהסכמתו החברה שומרת לעצמה את הזכות לזמן את המציע לראיון אישי.

8 התאגיד שומר לעצמו את הזכות לפסול הצעה של מציע אשר היה לו ניסיון שלילי עימו או עם גורם הקשור עימו, וזאת על פי שיקול דעתו הבלעדי, וכן הצעתו של מציע אשר יתקבלו לגביו חוות דעת ו/או המלצות שליליות במיוחד מגורמים או גופים אחרים להסרת ספק מובהר כי מחירי ההצעה כוללים את כל ההוצאות, המיסים, האגרות, ההיטלים וכל תשלום מכל מין וסוג שהוא, בקשר עם ביצוע השירותים על פי תנאי המכרז וכל אלו ייחשבו ככלולים במחירי היחידה/ות שבכתב הכמויות תיאום הצעות: המציע לא יתאם בשום אופן את הצעתו עם אחרים ולא יהא בשום קשר שהוא עם מציעים או מציעים בכוח במכרז זה. המציע יצרף להצעה תצהיר מטעמו בנוסח נספח ב' בעלות על המכרז ועל ההצעה כל מסמכי המכרז הם רכושה של החברה, הם מושאלים למציע לשם הכנת הצעתו ולהגשתה, ועל המציע להחזירם לחברה עד לתאריך הנ"ל בין אם יגיש המציע הצעה ובין אם לאו. אין המציע רשאי להעתיק מסמכים אלה או להשתמש בהם לכל מטרה אחרת. ועדת המכרזים החברה פועלת בעניינים שונים הקשורים בהליכי המכרז באמצעות ועדת מכרזים. כל מקום שבו מוקנית לחברה סמכות או זכות או תפקיד, יכול שאלו יבוצעו ע"י ועדת המכרזים, וכל מקום שנכתב "החברה" יפורש המונח גם כועדת המכרזים, ולהיפך. ביטוחי המציע תשומת לב המציעים מופנית לדרישות החברה לקיום ביטוחים על ידי הקבלן שיזכה במכרז )להלן: "דרישות הביטוח"(. המציע הזוכה יידרש לעמוד בדרישות לעניין ביטוחים בתנאים המפורטים בסעיף 46 להסכם למתן שירותים ובנספח 1 להסכם )להלן: "אישור ביטוחי הקבלן"(. מגיש ההצעה מתחייב להביא לידיעת מבטחיו את דרישות והוראות הביטוח המפורטות במסמכי המכרז, ואת מהות העבודות לפי מסמכי המכרז במלואן, והוא מצהיר בזאת כי קיבל ממבטחיו התחייבות לערוך עבורו את כל הביטוחים הנדרשים כמפורט לעיל ולהלן. מובהר בזאת במפורש כי כל הסתייגות לגבי דרישות הביטוח יש להעלות במסגרת פניה להבהרות ובתוך המועד שנקבע לכך. לאחר הגשת ההצעה לא תתקבלנה הסתייגויות לדרישות הביטוח. מובהר, כי שינויים ביחס לאישור על קיום הביטוחים עלולים לגרום לפסילת ההצעה. יודגש כי בשלב הגשת ההצעות אין דרישה כי מסמכי הביטוח ייחתמו על ידי המבטחים, אלא בחתימה וחותמת של המציע, המהווים אישור המציע כי בדק עם מבטחיו ואין להם הסתייגות לגבי הנוסח, התנאים והכיסויים הביטוחיים הנדרשים. למען הסר ספק מובהר בזה, כי אי המצאת אישור ביטוחי הקבלן )נספח 1'(, חתום כדין על ידי מבטחי המציע )נוסח מקורי(, המזמין יהיה רשאי לבטל את זכייתו במכרז בשל אי הצגת האישור החתום. נספחים פרטי המציע, הצעתו והצהרתו נספח א' פירוט ניסיון וממליצים המוכיחים את עמידת המציע בתנאי סף נספח ב'

9 הצהרה על אי תיאום מכרז נספח ג'. תצהיר שכר מינימום והעסקת עובדים זרים נספח ד'. נוסח ערבות בנקאית להשתתפות במכרז נספח ה'. כתב כמויות נספח ו'. הסכם ההתקשרות על נספחיו נספח ז' חוברת 2 )פרשה טכנית ) על כל מסמכיה.

10 א. פרטי המציע שם: כתובת שם איש קשר טלפון פקסימיליה כתובת דואר אלקטרוני מספר עוסק מורשה מספר החברה פרטי חשבון הבנק פרטי המציע, הצעתו והצהרתו נספח א' ; ; ; ; ; ; ; ; ; שמות בעלי זכות החתימה במשתתף במכרז: דוגמת חתימה שם פרטי שם משפחה מספר זהות ב. הצעת המציע בהתאם לאמור בסעיף 9 לעיל, ולכתב הכמויות שבנספח ו', הריני להודיעכם כי באם יוזמן אצלי ביצוע העבודות, להלן אחוז ההנחה שיינתן על ידי: הנחה של % )במילים: אחוזים(. ג. יש להקפיד היטב על תאימות בין הכתוב בספרות במילים. כל שגיאה או שיבוש יביאו לפסילת ההצעה, אא"כ תמצא ועדת המכרזים לנכון, לפי שיקול דעתה הבלעדי, למחול על כך, אם תשתכנע כי השיבוש נפל בתום לב וכי לא היה בו כדי לפגוע בעקרון השוויון, הצהרת המציע אנו החתומים מטה, לאחר שקראנו בעיון ובחנו בחינה זהירה את כל מסמכי המכרז, מצהירים ומתחייבים בזה כדלקמן:

11 אנו מצהירים בזה, כי הבנו את כל האמור במסמכי המכרז והגשנו את הצעתנו בהתאם, כי אנו מסכימים לכל האמור במסמכי המכרז ולא נציג תביעות או דרישות המבוססות על אי ידיעה ו/או אי הבנה, ואנו מוותרים מראש על כל טענה בדבר אי התאמה ו/או חריגה, של המכרז ו/או תנאי מתנאיו מדרישות כל דין כאמור. אנו מצהירים, כי אנו עומדים בכל התנאים הנדרשים מהמשתתפים במכרז, כי הצעתנו זו עונה על כל הדרישות שבמסמכי המכרז וכי אנו מקבלים על עצמנו לבצע את ההתקשרות, בהתאם לתנאים המפורטים במכרז ובחוזה ונספחיו. אנו מצהירים בזה, כי הצעה זו מוגשת ללא כל קשר או תיאום עם משתתפים אחרים. הצעתנו זו היא בלתי חוזרת ואינה ניתנת לביטול או לשינוי עד לפקיעתה בהתאם לתנאי המכרז. אנו מצרפים להצעתנו את המסמכים והאישורים הנדרשים על פי מסמכי המכרז שם מלא של מורשה החתימה: חתימת מורשה החתימה: שם מלא של מורשה החתימה: חתימת מורשה החתימה: חתימה וחותמת של המציע : אישור עו"ד בעל רישיון עריכת דין בישראל אני הח"מ, עו"ד מרחוב מאשר בזאת כי ביום, הופיע/ה/ו לפני מר/גב', שזיהה/תה/ו עצמו/ה/ם לפי תעודת זהות מס' / המוכר/ת/ים לי אישית, וחתם/מה/ו על ההצעה לעיל. כן אני מאשר כי החותמים הנם מורשי חתימה של המציע וכי חתימתם מחייבת את המציע בהתאם להצעה זו ולמסמכי המכרז. חתימה מס' רישיון כתובת שם עורך הדין

12 נספח ב' פירוט ניסיון המציע לעניין עמידתו בתנאי סף 2.2 פירוט הגופים עבורם ביצע המציע בעצמו, לאחר ועד למועד להגשת ההצעות לפחות 3 עבודות שהסתיימו, בטכנולוגיה של קידוח אופקי ואשר כל אחת מהן באורך של 200 מטר לפחות ובקוטר של 30" לפחות. שם הגוף שם איש הקשר, ומספר טלפון תיאור הפרויקט, אורך וקוטר הקידוח האופקי מועד ביצוע הפרויקט זהות הקבלן המבצע המציע או קבלן המשנה שם מלא של מורשה החתימה: שם מלא של מורשה החתימה: חתימת מורשה החתימה: חתימת מורשה החתימה: אישור עו"ד אני הח"מ, עו"ד מרחוב מאשר בזאת כי ביום, הופיע/ה/ו לפני מר/גב', שזיהה/תה/ו עצמו/ה/ם לפי תעודת זהות מס' / המוכר/ת/ים לי אישית, הצהירו בפניי כל הפירוט לעיל הנו אמת, וחתם/מה/ו על הפירוט לעיל. חתימה מס' רישיון כתובת שם עורך הדין

13 תצהיר בדבר אי תיאום מכרז נספח ג' אני הח"מ מס' ת"ז נושא משרה חברת )שם המציע( מצהיר בזאת כי: אני מוסמך לחתום על תצהיר זה בשם החברה ומנהליה. לא זו. אני נושא המשרה אשר אחראי בחברה להצעה המוגשת מטעם החברה במכרז זה. המחירים ו/או הכמויות אשר מופיעים בהצעה זו הוחלטו על ידי החברה באופן עצמאי, ללא התייעצות, הס דר או קשר עם מציע אחר או עם מציע פוטנציאלי אחר. המחירים ו/או הכמויות המופיעים בהצעה זו לא הוצגו בפני כל אדם או תאגיד אשר מציע הצעות במכרז זה או תאגיד אשר יש לו את הפוטנציאל להציע הצעות במכרז זה. לא הייתי מעורב בניסיון להניא מתחרה אחר מלהגיש הצעות במכרז זה. הייתי מעורב בניסיון לגרום למתחרה אחר להגיש הצעה גבוהה או נמוכה יותר מהצעתי לא הייתי מעורב בניסיון לגרום למתחרה להגיש הצעה בלתי תחרותית מכל סוג שהוא. הצעה זו של התאגיד מוגשת בתום לב ולא נעשית בעקבות הסדר או דין ודברים כלשהוא עם מתחרה או מתחרה פוטנציאלי אחר במכרז זה. אני מתחייב להודיע לעורך המכרז על כל שינוי באחד הפרטים לעיל מעת החתימה על התצהיר ועד מועד הגשת ההצעות. אני מודע לכך כי העונש על תיאום מכרז יכול להגיע עד חמש שנות מאסר בפועל. תאריך שם החברה חותמת החברה שם המצהיר חתימת המצהיר אישור עו"ד בעל רישיון עריכת דין בישראל אני הח"מ, עו"ד מאשר בזאת כי ביום, הופיע/ה/ו לפני מר/גב', שזיהה/תה/ו עצמו/ה/ם לפי תעודת זהות מס' / המוכר/ת/ים לי אישית, וחתם/מה/ו על ההצעה לעיל. חתימה מס' רישיון כתובת שם עורך הדין

14 נספח ד'.1.2 הצהרה/התחייבות בדבר העסקת עובדים זרים כדין ותשלום שכר מינימום אני הח"מ, נושא ת.ז. מס', מורשה החתימה מטעם שמספרו )להלן: "נותן השירותים"( מצהיר בזאת, בכתב, כדלקמן: הנני מצהיר, כי התקיים בנותן השירותים אחד מאלה: )א( )ב( נותן השירותים ובעל הזיקה אליו, לא הורשעו בפסק דין חלוט בעבירה לפי חוק עובדים זרים בשנה שקדמה למועד חתימת ההצהרה. אם נותן השירותים או בעל הזיקה אליו הורשעו בפסק דין חלוט בשתי עבירות או יותר לפי חוק עובדים זרים ההרשעה האחרונה לא הייתה ב 3 השנים שקדמו לחתימת ההצהרה. לעניין סעיף זה )א( )ב( )ג( "בעל זיקה" מי שנשלט על ידי נותן השירותים ואם נותן השירותים הוא חבר בני אדם- גם בעל השליטה בו או חבר בני אדם אחר שבשליטת בעל השליטה בו. "חוק עובדים זרים" חוק עובדים זרים )איסור העסקה שלא כדין והבטחת תנאים הוגנים(, התשנ"א "שליטה" כמשמעותה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח הנני מצהיר, כי התקיים בנותן השירותים אחד מאלה: נותן השירותים ובעל הזיקה אליו לא הורשעו בעבירה לפי חוק שכר מינימום; נותן השירותים או בעל הזיקה אליו הורשעו בעבירה אחת לפי חוק שכר מינימום, אך במועד חתימת ההצהרה חלפה שנה לפחות ממועד ההרשעה; נותן השירותים או בעל הזיקה אליו הורשעו בשתי עבירות או יותר לפי חוק שכר מינימום, אך במועד חתימת ההצהרה חלפו שלוש שנים לפחות ממועד ההרשעה האחרונה. לעניין סעיף זה - "אמצעי שליטה", "החזקה" ו- "שליטה" כמשמעותם בחוק הבנקאות )רישוי(, התשמ"א "בעל זיקה" - כל אחד מאלה: )1( )2( )3( )ג( חבר בני אדם שנשלט על ידי נותן השירותים. אם נותן השירותים הוא חבר בני אדם, אחד מאלה: )א( )ב( בעל השליטה בו; חבר בני אדם שהרכב בעלי מניותיו או שותפיו, לפי העניין, דומה; במהותו להרכב כאמור של נותן השירותים, ותחומי פעילותו של חבר בני האדם דומים במהותם לתחומי פעילותו של נותן השירותים; מי שאחראי מטעם נותן השירותים על תשלום שכר העבודה; אם נותן השירותים הוא חבר בני אדם שנשלט שליטה מהותית חבר בני אדם אחר, שנשלט שליטה מהותית בידי מי ששולט בנותן השירותים;

15 "הורשע" הורשע בפסק דין חלוט, בעבירה לפי חוק שכר מינימום, שנעברה לאחר יום כ"ה בחשון התשס"ג ) (. "חוק שכר מינימום" חוק שכר מינימום, התשמ"ז "שליטה מהותית" החזקה של 75% או יותר בסוג מסוים של אמצעי שליטה בחבר בני אדם. זו חתימתי וכי תוכן הצהרתי זו אמת. שם המצהיר + חתימה תאריך אימות חתימה אני הח"מ. עו"ד /רו"ח מאשר בזאת, כי רשום בישראל על פי דין וכי ה"ה אשר חתם על הצהרה זו בפני מוסמך לעשות כן בשמו. תאריך חותמת וחתימה שם

16 נספח ה' נוסח ערבות בנקאית להשתתפות במכרז תאריך שם המוסד הבנקאי לכבוד שרונים תשתיות מים וביוב ע"מ הנדון: כתב ערבות מס' לפי בקשת )שם המציע( הרינו ערבים בזה כלפיכם ערבות מלאה ומוחלטת בערך של 50,000 )חמישים אלף(, להבטחת מילוי נכון ומדויק של תנאי המכרז מס' 08/2017 לביצוע קידוחים מתחת לכביש 20 באזור צנרת ביוב גרביטציונית וצנרת מים ואביזרים אופקיים,אספקה והנחה של תחנת השאיבה הרצוג. ערבותנו זו הנה ערבות אוטונומית בלתי תלויה ואנו נשלם לכם תוך שבעה )7( ימים מתאריך דרישתכם כל סכום עד לסכום הנ"ל מבלי שתצטרכו לנמק דרישתכם, או לבסס אותה, או לתת לנו הראשונה בכתב כלל הסברים בקשר לכך ומבלי שתהיו חייבים לדרוש את התשלום תחילה מאת הנערב. ועד בכלל. ערבות זו תישאר בתוקפה מתאריך כתב ערבות זה עד לתאריך ערבותנו זו אינה ניתנת להעברה ו/או להסבה בכל צורה שהיא.

17 כתב כמויות נספח ו'

18 קו גרוויטציוני וקו מים חצית נתיבי אילון בקידוח סעיף תאור יח' כמות 28, , מבנה - מערכת איסוף וסילוק ביוב פרק - קווי ביוב גרביטציוניים קווים ראשייםהנחת קווי ביוב גרוויטציוניים מצנורות 100PEהעבודה כוללת:א. עדכון מדידה וחידושה בהתאם למפרט.ב. אספקה, הובלה ופיזור צינורות דרג 10,הצינור יונח בקטעים שלמים ללא ריתוכים בין השוחות בהתאם לת"י 5392/4427 לאורך התוואי.ג. אספקת כל האביזרים.ד. חפירה או חציבה בהתאם לתוכניות, כולל לפחות 20 ס"מ מתחת לתחתית הצינור המתוכננת לריפוד חול.ה. יישור תחתית התעלה ועטיפת הצינור בחול 20 ס"מ.ו. חיבור הצינור לתאי הביקורת ולתא הביקורת באמצעות מחבר מיוחד מסוג פרס- סיל שיסופק על ידי הקבלן כולל כל העבודות.ז. כיסוי הצינורות מעל לחול לפי המפרט המיוחד. החלפת קרקע מלאה.ח. סילוק אדמה עודפת לפי הוראות המפקח.ט. חיבור לרשת ביוב קיימת.י. בדיקת לחץ בהתאם למפרט המיוחד ולתקן הישראלי. אי. החזרת המצב לקדמותו.הכל מ' קומפלט.צינורות,PE-100 בקוטר 315 מ"מ עד לעומק 9.25 ס"מ. מ' ניקוי ושטיפת קווי ביוב בקטרים "12-" צילום קווי ביוב קיימים באמצעות מצלמת וידאו הספקת דוח + קלטת, כנדרש בפורמט המיוחד "12-"10. מ' 50, , , , , , , יח' , יח' , , יח' יח' , יח' יח' 4.00 קומפ 3, פרק - אספקת והתקנת תאי ביקורת אספקה והתקנת תאי ביקורת מחוליות טרומיות לפי ת"י 658/67.העבודה כוללת:סימון ומדידה בהתאם לתוכניות חפירה, אספקה והנחת תחתית שוחה מסוג אקרבייס מבטון טרום חוליה תחתונה כולל קידוחים חרושתיים, עיבוד פתח כניסה ויציאה של הצנרת בתוך תא הביקורת, כולל מחבר מיוחד לשוחה, מסוג "פרס-סיל", תעלות זרימה מעובדות )בנצ'יקים( חרושתיות כולל עיבוד כניסה למגרש סמוך בכיוון המתאים ליציאה )בקו "6( עיבוד מפל פנימי במידת הצורך, תקרה מבטון מזויין, מכסה ב"ב לפי פרט בקוטר 60 עם מסגרת ברזל יציקה לפי ת"י 489 מין B125 לפחות. מילוי חוזר צידי הבור בחול או באדמה מקומית מפוררת ונקיה מאבנים והידוקה. שלבים מברזל יציקה כל 35 ס"מ לפי ת"י 631/67. הכל קומפלט.שוחת בקרה מחוליות טרומיות בקוטר 150 ס"מ עם תקרה ומכסה בקוטר 60 ס"מ מסוג B 125 בעומק מ 9.26 מטר ועד 9.75 מטר כנ"ל אבל שוחת בקרה מחוליות טרומיות בקוטר 150 ס"מ עם תקרה ומכסה בקוטר 60 ס"מ מסוג B 125 בעומק מ 9.76 מטר ועד מטר כנ"ל אבל שוחת בקרה מחוליות טרומיות בקוטר 150 ס"מ עם תקרה ומכסה בקוטר 60 ס"מ מסוג B 125 בעומק מ מטר ועד מטר תוספת עבור תקרה ומכסה כבד מין 400D לפחות מפל חיצוני עד עומק 5.0 מ' ניקוי ושטיפה של תאי בקרה לביוב בקוטר עד 150 ס"מ בכל עומק ביצוע מיגון שוחת ביוב בשטח פתוח, הכל קומפלט לפי פרט , , , , , , מ' מ' מ' פרק - ביצוע מעברי כביש בקידוח אופקי ביצוע חציות כביש 20 ומסילת הרכבת בקידוח אופקי המחיר כולל:א. הגשת החציה לצורך קבלת רשיון חציה.ב. ביצוע חפירות מחוץ לתחום הכביש לפי דרישת נתיבי אילון, רכבת ישראל ומשטרת ישראל.ג. עדכון מדידה וחידושה בהתאם למפרט.ד. אספקה, הובלה ופיזור צנרת לביצוע הקידוח, שרוול וצינור פנים לתחום הקידוח.ה. ביצוע קידוח והשחלת צינור שרוול לפי פרט.ו. השחלת צינור פנימי עם נעלי פלסטיק במרחק של 3 מ' אחד ממשנהו, כולל אספקתם.ז. סגירת סופי קו צינור שרוול וקו הפנימי עם שרוול גומי וסגירתו הרמטית עם בנדים מנירוסטה.ח. ביצוע כל עבודות הריתוכים בשרוול ובצינור פנימי העובר בו. ט. תיקון עטיפה בצינור המושחל.י. סגירת הבורות לאחר ביצוע בהתאם למפרט. אי. ביצוע בהתאם להוראות הבטיחות הדנות בעבודות מעברי כבישים של משטרת ישראל ונתיבי אילון. בי. ביצוע למדים בין קו מוביל ובין קו מים בתוך מעבר כביש כולל קשתות וצינור.יג. אספקת כל הצינורות והאביזרים הדרושים.ביצוע מעבר רכבת ישראל וכביש מס' 20 בקידוח אופקי כמתואר בתוכנית מצינור שרוול ע.ד." 2, /1 בקוטר "36 עם צינור מושחל PE100 בקוטר 315 מ"מ דרג 10 לפי פרט כנ"ל, אבל ביצוע מעבר רכבת ישראל וכביש מס' 20 בקידוח אופקי כמתואר בתוכנית מצנור שרוול ע.ד. "1/2 בקוטר "36 עם צנור מושחל מפלדה בקוטר "12 ע.ד. "5/32 לפי פרט כנ"ל, אבל ביצוע מעבר כביש 2 רש/ 760 בקידוח אופקי כמתואר בתוכנית מצנור שרוול ע.ד. "1/4 בקוטר "20 עם צנור מושחל PE 100 בקוטר 315 מ"מ לפי פרט 12 1,820, סה"כ

19 נספח ז' הסכם שנערך ונחתם ברמת השרון ביום בחודש שנת 2018 בין: מרח' אוסישקין 5 רמת השרון )להלן: "החברה"( מצד אחד ת.ז./ח.פ./ח.צ. מרח' מס' ישוב מיקוד טלפון פקס לבין: ע"י מורשי החתימה מטעמו:. 1 שם: ת.ז.:. 2 שם: ת.ז.: )להלן: "הקבלן"( מצד שני הואיל: והואיל: והחברה פרסמה מכרז פומבי שמספרו 08/2017 לביצוע קידוחים אופקים )להלן "קידוח אופקי"(,לאספקה והנחת צנרת ביוב גרביטציונית, צנרת מים ואביזרים מתחת לכביש 20 באזור תחנת שאיבה הרצוג ברמת השרון. )להלן: "המכרז"(; והקבלן, אחרי עיון ובחינה זהירה של ההסכם, על כל נספחיו, ושל שאר מסמכי המכרז, הגיש לחברה הצעה, לביצוע ומילוי כל האמור במכרז, בהתאם לתנאים המפורטים במסמכי המכרז; והואיל: וועדת המכרזים החליטה בישיבתה מיום במכרז; כי הצעת הקבלן תוכרז כהצעה הזוכה והואיל: והצדדים מעוניינים לעגן את מחויבויותיהם וזכויותיהם ההדדיות; אי לכך הוצהר, הוסכם והותנה בין הצדדים כדלקמן: מבוא המבוא להסכם זה ונספחיו המפורטים להלן, מהווים חלק בלתי נפרד הימנו, ויש לקראם כאחד עם ההסכם: נספח 1' - אישור עריכת ביטוח נספח 2' - נוסח ערבויות נספח 3' נספח בטיחות נספח 4' חוברת 1 על כל נספחיה נספח 5' - חוברת 2 על כל מסמכיה.1 1.1

20 נספח 6'- לוח זמנים מפורט לביצוע העבודות נספח 7' נוסח הצהרת קבלן על העדר תביעות נספח 8' תעודת השלמה נספח 9' תעודת גמר 1.2 בנוסף לנספחים המצורפים להסכם זה, כמפורט בס"ק א' לעיל, יבצע הקבלן את העבודה בהתאם למפרט הכללי לעבודות בנין בהוצאת משרד הביטחון, משרד הבינוי והשיכון ומע"צ )להלן: "המפרט הבין משרדי"( במהדורתו האחרונה והמעודכנת ובהתאם לתקנים, הוראות היצרנים לחומרים השונים, דרישות הרשויות השונות )משרד הבריאות, המשרד לאיכות הסביבה, המוסד לבטיחות ולגהות( וכו'. כותרות הסעיפים נועדו לשם הנוחות בלבד ולא תשמשנה לצורכי פרשנות ההסכם. הגדרות בהסכם זה תהיה למונחים הבאים המשמעות המוגדרת בצידם: "החברה"- "המכרז" - מכרז פומבי מס' 08/2017 לביצוע קידוחים אופקיים והנחת מתחת לכביש 20 באזור תחנת השאיבה הרצוג ברמת השרון; ביוב ומים צנרת "המנהל" - מנכ"ל החברה, לרבות כל אדם שהוסמך על ידו לצורך הסכם זה, כולו או מקצתו. "המהנדס"- "המפקח"- "העבודות"- "הקבלן" - מהנדס החברה או מי מטעמו שמשמש כנציג הנדסי של החברה. אדם או תאגיד המתמנה בכתב, מזמן לזמן, ע"י המנהל, לפקח על ביצוע הפרויקט או כל חלק ממנו; ביצוע קידוחים אופקיים והנחת צנרת ביוב,מים ואביזרים מתחת לכביש 20 ומסילת הברזל באזור תחנת השאיבה הרצוג ברמת השרון. העבודות יכללו החזרת המצב לקדמותו, תאום הסדרי תנועה בהתאם להוראות שימסרו בכתב על ידי החברה לקבלן, והתחייבויות ומחויבויות שעל הקבלן לבצע על פי האמור במסמכי המכרז/חוזה זה, על נספחיהם, בין אם הם מפורשים ובין אם לאו. הקבלן שזכה במכרז, ולרבות נציגיו של הקבלן )כולל קבלני המשנה מטעמו(, עובדיו, שלוחיו, יורשיו ומורשיו המוסמכים, יועצים ומתכננים מקצועיים, ולרבות כל קבלן/ני משנה אשר יפעלו עבור הקבלן ו/או מטעמו ובלבד שאושרו על ידי החברה מראש ובכתב. "ציוד הקבלן"- "מסמכי החוזה" - כל מכונה, מכשיר, התקן, מתקן זמני או כל דבר אחר הדרוש לביצוע העבודות, אך שאינו נשאר או מיועד להישאר חלק מהמבנה או הציוד. כל מסמכי המכרז, על כל נספחיהם, בין שצורפו ובין שלא צורפו, לרבות מפרטים, שרטוטים, תוכניות, הודעות לקבלנים, מסמכי הבהרות, וכן הצעת הקבלן, על כל נספחיה, וכן כל מסמך מכל מין ו/או סוג שהוא שיצורף לחוזה בעתיד. "הודעות למציעים ומסמכי ההבהרות" - מסמך שהוצא לפני הגשת ההצעות, בין ביוזמת החברה, בין על פי דרישת הרשויות המוסמכות

21 "שכר החוזה" - "מחירון דקל"- "חוק הפרשנות, התשמ"א " - ובין בעקבות שאלות הבהרה של המשתתפים במכרז, אשר מבהיר ו/או משנה ו/או מתקן את מסמכי המכרז. הסכום הנקוב בהצעתו של הקבלן כתמורה לביצוע העבודות לרבות כל תוספת שתתווסף לסכום הנקוב בהתאם להוראות החוזה ולהוציא כל הפחתה שתופחת מהסכום הנקוב בהתאם להוראות החוזה. מחירון דקל לעבודות בנין ותשתית כפי שהתפרסם במועד פרסום המכרז. יחול על החוזה, כאשר לצורך פרשנות רואים את החוזה כחיקוק כמשמעותו בחוק הנ"ל. לצורך פרשנות חוזה זה, לא יובא בחשבון הכלל של "פרשנות כנגד המנסח", ולפיכך אין לראות בעובדה כי מסמכי המכרז/חוזה הוכנו על ידי החברה ככלי עזר כלשהו בפרשנותם. כמו כן, כותרות הסעיפים ו/או סעיפי המשנה בחוזה זה נועדו אך ורק לנוחיות בלבד ואין להן נפקות כלשהי בפרשנות החוזה. 3. מהות ההסכם הקבלן יבצע קידוחים אופקיים והחזרת מצב לקדמותו. מתחת לנתיבי אילון ומסילת הברזל, יניח צנרת מים וביוב 3.1 הכל כמפורט בהסכם, בפרשה הטכנית )חוברת 2(, נספח 5' להסכם, וביתר נספחי ההסכם. ההתקשרות בין החברה לבין הקבלן הינה מכוח הצעתו לחברה על סמך הצהרותיו כדלקמן: א. ב. ג. ד. ה. ו. ז. ח. ט. הקבלן הינו מומחה ובעל ניסיון בביצוע העבודה. ברשות הקבלן היכולת, כוח האדם, האמצעים והציוד הדרושים לביצוע העבודות ולעמידה בכל התחייבויותיו על פי הסכם זה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ועל פי לוח הזמנים הקבוע בהסכם זה. הקבלן מתחייב להשיג את כל הרישיונות ו/או ההיתרים הנדרשים ו/או שידרשו על פי כל דין לביצוע העבודות מהסוגים הנכללים במכרז זה. הקבלן מצהיר כי בדק את כל הבדיקות הנחוצות לצורך הגשת הצעתו ויכולתו לעמוד בכל התחייבויותיו עפ"י הסכם זה, לרבות סיור באתר לביצוע העבודות, למידת מיקומם של הדרכים והעזרים שבשטח, למידת תשתיות הביוב והמים, והיכרות עם תנאי העבודה הספציפיים, והוא מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה מכל סוג שהוא כלפי המזמין בקשר עם כך. הקבלן מתחייב להעביר לעובדיו ו/או לעובדים מטעמו הכשרה מלאה בנושא בטיחות וגהות ולא יעסיק עובדים, אשר לא עברו הכשרה מתאימה. הקבלן מצהיר כי לא הורשע בעבר על ידי בית משפט ו/או לא הוגש נגדו ו/או נגד מנהל ממנהליו ו/או נגד עובד מעובדיו ו/או נגד כל מי שפועל ו/או יפעל מטעמו, במישרין ו/או בעקיפין, בביצוע עבודות עפ"י הסכם זה, כתב אישום לבית המשפט בגין עבירה שיש עמה קלון. הקבלן מצהיר כי למיטב ידיעתו לא הורשע בעבר על ידי בית משפט ו/או לא הוגש נגדו ו/או נגד מנהל ממנהליו כתב תביעה בגין עבירה לפי חוק עובדים זרים, תשנ"א 1991 בשנה שקדמה למועד חתימת הסכם זה. הקבלן מצהיר כי אין בחתימתו על הסכם זה ובביצועו משום הפרה כלשהי בדרך של מעשה ו/או מחדל, של כל הסכם אשר הקבלן מהווה צד לו ו/או של כל דין אשר הקבלן מחויב ו/או כפוף לו. הקבלן מצהיר, מתחייב ומסכים להגיש את כל המסמכים, הרישומים והטפסים ולנקוט בכל הפעולות הנדרשות לפי הדין החל.

22 י. יא. יב. יג. יד. הקבלן מצהיר, מתחייב ומסכים, כי הוא יקיים את כל הוראות הדין החלות ביחס למתן הודעות, קבלת רישיונות ותשלום מסים ואגרות. הקבלן מתחייב כי יבצע את כל התחייבויותיו במקצוענות ובמיומנות נאותה, בקפדנות וביעילות, הכל לשביעות רצונה המלאה של החברה. הקבלן מצהיר, מתחייב ומסכים, כי ישלם כל תשלום ו/או קנס ו/או עיצום כספי שיוטל על המזמין על ידי העירייה ו/או מי מטעמה ו/או כל גורם בר-סמכא כלפי המזמין, לרבות המשרד להגנת הסביבה, בגין כל מעשה ו/או מחדל רשלני של הקבלן, בביצוע העבודות עפ"י הסכם זה ו/או אי ביצוען בהתאם לאופן ולסטנדרטים הנדרשים בהתאם להסכם זה ו/או ע"י רשויות הפיקוח המוסמכות לרבות המשטרה, משרד התחבורה בית המשפט, רשויות איכות הסביבה, משרד הבריאות וכל רשות סטטוטורית אחרת וכן לרבות בגין עיכוב ו/או איחור בביצוע העבודה. הקבלן מצהיר ומתחייב לבצע את העבודות נשוא המכרז וההסכם בהתאם להוראות כל דין, לרבות, בהתאם להנחיות, כללים, אמות מידה והוראות רשות המים ו/או הממונה על תאגידי המים והביוב )הן משפטיות והן הנדסיות(. הקבלן מצהיר ומתחייב בזה כי הוא הקבלן הראשי של העבודה, והוא יבצע את העבודות תוך שמירה מוחלטת על כל הוראות הבטיחות, ותוך עמידה בכל כללי וחוקי הבטיחות בעבודה בשים לב למהות העבודות נשוא ההסכם. העבודה תכלול את המטלות והמרכיבים המפורטים בפרשה הטכנית ובכתב הכמויות )נספחים 5' ו- 4' בהתאמה( והיא תבוצע בהתאם לתוכנם של אלו ולעדכונים ולשינויים, מאת המנהל, ככל שיהיו במהלך העבודה. העבודה תתבצע בתיאום מלא ותוך שיתוף פעולה עם נציגי החברה העבודה תתבצע בכפוף לכל תקן, לתקנות החשמל, למפרט הבין משרדי והפרשה הטכנית המצ"ב כנספח 5' להסכם זה. 3.7 יודגש בזאת כי החברה תקבע עבור הקבלן סדרי עדיפויות לביצוע העבודה. בסמכות החברה לפצל את העבודה או לבצעה בשלבים בהתאם לצרכי החברה והדבר לא יהווה כל דרישה של הקבלן לתוספת כספית. הקבלן מודע כי חלק מן העבודות יבוצע בקרבת שטחים/מתקנים ביטחוניים/צבאיים, וכי ייתכן ויינתנו הוראות/צווים להפסקת עבודה )בגין צווי מניעה זמניים או קבועים, צווי הקפאת עבודה ו/או בנייה, הוראות מוסדות ביטחוניים שונים ועוד(. בכל הפסקת עבודה כתוצאה מעילה זו לא יהא הקבלן הזוכה זכאי לכל תמורה בגין עיכוב העבודה, בטלה או כל פיצוי אחר מכל סוג שהוא. אם מצא הקבלן סתירה בין מסמכי המכרז וההסכם לבין עצמם יפנה בכתב לחברה ויקבל הוראות/ הבהרות בנוגע לעדיפות המסמכים. 3.9 סמכויות המהנדס 4.1 סמכות שהתייחדה או פעולה שרשאי או חייב המפקח לעשותה על פי חוזה זה, אינן גורעות מזכויותיהם של המהנדס או ב"כ להשתמש באותה הסמכות או לעשות אותה פעולה. 4.2 סמכות שנתייחדה או פעולה שרשאי או חייב ב"כ המהנדס לעשותה לפי חוזה זה, אינן גורעות מזכויותיו של המהנדס להשתמש באותה הסמכות או לעשות את אותה הפעולה. תפקידיו וסמכויותיו של המפקח - ניהול יומן.4.5

23 המפקח רשאי לבדוק את העבודה ולהשגיח על ביצועה וכן לבדוק את טיב החומרים שמשתמשים בהם וטיב המלאכה שנעשית ע"י הקבלן בביצוע העבודה. כן רשאי הוא לבדוק אם הקבלן מבצע כהלכה את החוזה, את הוראות המהנדס ואת הוראותיו הוא. 5.2 הקבלן ינהל יומן עבודה )להלן: "היומן"(, שבו ירשמו מדי יום ביומו פרטים המשקפים לדעתו את המצב העובדתי במהלך ביצוע העבודה. 5.3 היומן ייחתם כל יום על ידי המפקח והעתק חתום מהרישומים יימסר לקבלן או לבא כוחו המוסמך אשר רשאי להסתייג מכל פרט מהפרטים הרשומים בו, תוך 7 ימים ממסירת ההעתק כאמור, על ידי מסירת הודעה בכתב למפקח. דבר הסתייגותו של הקבלן יירשם ביומן. 5.4 הקבלן רשאי לרשום ביומן את הערותיו בקשר לביצוע העבודה, אולם רישומים אלה לא יחייבו את המזמין. 5.5 לא הודיעו הצדדים או באי-כוחם המוסמכים על הסתייגות כאמור, רואים אותם כאילו אישרו נכונות הפרטים הרשומים ביומן. 5.6 רישומים ביומן, פרט לאלה שהקבלן הסתייג ישמשו כראיה בין הצדדים על העובדות הכלולות בהם, אולם לא ישמשו כשלעצמם עילה לדרישת כל תשלום על פי החוזה. איסור הסבת החוזה 6.1 אין הקבלן רשאי להסב לאחר את החוזה או כל חלק ממנו וכן אין הוא רשאי להעביר או למסור לאחר כל זכות לפי החוזה, אלא בהסכמת המזמין מראש בכתב. 6.2 הקבלן יהיה רשאי להעסיק קבלן משנה ו/או קבלני משנה לצורך ביצוע חלק מן העבודות. העסקת קבלן משנה מותנית בעמידת קבלן המשנה בתנאי סף שנקבעו במסגרת מסמכי המכרז, והיא תתאפשר רק לאחר שהקבלן יקבל את אישור החברה מראש ובכתב לגבי העסקת קבלן/קבלני המשנה, ולגבי זהות קבלן/קבלני המשנה המוצע על ידו. באם קבלן המשנה מטעם הקבלן אושר במסגרת הצעת הקבלן, לא יהא צורך בקבלת אישור נוסף מאת החברה. כל העסקת קבלן/ני משנה אחרים/נוספים יחייבו את אישור החברה מראש ובכתב, והחברה תודיע לקבלן בכתב תוך זמן סביר על הסכמתה או התנגדותה. 6.3 נתנה החברה את הסכמתה במפורש בהתאם לאמור לעיל בסעיף זה, אין ההסכמה האמורה פוטרת את הקבלן מאחריותו ומהתחייבויותיו לפי החוזה, והקבלן ישא באחריות מלאה לכל מעשה או אי-מעשה של כל מבצעי העבודה, באי כוחם ועובדיהם. 6.4 החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, וזאת על פי שיקול דעתה בלבד, לאשר לקבלן להחליף קבלן משנה, וזאת על פי בקשה מפורטת בכתב, שתכלול את פירוט הסיבות להחלפה, ואת כל הפרטים הנחוצים לגבי קבלן המשנה המחליף. 6.5 הקבלן מצהיר בזה, כי הוא קבלן רשום לפי חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, תשכ"ט- 1969, ומתחייב לא למסור לקבלני משנה ביצוע עבודה כלשהי בקשר לעבודה או חלק ממנה אלא אם אותו קבלן משנה רשום בהתאם להוראות החוק האמור, ובכפוף לאישור החברה כאמור לעיל. 6.6 במידה והקבלן הינו תאגיד, הוא מתחייב בזאת, כי לאחר מועד חתימת חוזה זה על ידו הוא לא יעביר מניות בתאגיד ו/או לא יצרף אליו בעלי מניות חדשים אשר יחזיקו במניות שמקנות זכות ליותר מ- 25% מהדיבידנדים או מזכויות ההצבעה באסיפות בעלי המניות, או המקנות זכות למנות רבע או יותר מהדירקטורים בתאגיד, אלא אם קיבל הקבלן הסכמת החברה לכך מראש ובכתב..6

24 היקף החוזה 7.1 הוראות החוזה חלות על ביצוע העבודה לרבות המצאת כוח-אדם, החומרים, הכלים, הציוד, המכונות וכל דבר אחר, בין קבוע ובין ארעי, הנחוץ לשם כך. 7.2 החברה שומרת לעצמה את הזכות להזמין מהקבלן עבודות או פעולות נוספות אשר יתברר כי יש לדעת החברה צורך לבצעם בהקשר לביצוע העבודה נשוא חוזה זה, אם נוכח דחיפות ביצוע אותן עבודות ואם מכל טעם אחר והתמורה תחושב עפ"י מחירי יחידה המפורטים בכתב הכמויות או על פי המפורט בסעיפים להלן. 7.3 לא נמצא מחיר יחידה בכתב הכמויות התמורה הנוספת תיקבע על פי מחירון דקל בהפחתה של 20% הנכון למועד חתימה על ההסכם ע"י הקבלן. מובהר בזאת כי הקבלן לא יהא זכאי לקבלת כל תוספת הקבועה במחירון דקל, ובכלל זה, רווח קבלני או/ו רווח קבלן ראשי, והחברה תחויב לשלם אך ורק עבור מחיר היחידה שבמחירון דקל בניכוי ההנחה האמורה. 7.4 לא נמצא מחיר יחידה במחירון דקל תיקבע התמורה על פי ניתוח מחיר שיוגש ע"י הקבלן ויאושר מראש ע"י המהנדס בתוספת רווח קבלני של 10%. למען הסר כל ספק קביעתו של המהנדס הינה סופית החברה שומרת לעצמה את הזכות להקטין או להגדיל את היקף העבודות בהתאם להוראות כל דין ונוהליה. סתירות במסמכים, הוראות מילואים וסדרי עדיפויות בין המסמכים בכל מקרה של סתירה בין הוראה מהוראות תנאים אלה לבין הוראה במסמך אחר מהמסמכים המהווים את החוזה או המכרז שמכוחו נחתם הסכם זה, תגבר ההוראה הבאה להוסיף על זכויות המזמין, לפי שיקול דעת המזמין. 8.2 גילה הקבלן סתירה בין הוראה אחת מהוראות החוזה למשנה או שהיה הקבלן מסופק בפירושו הנכון של מסמך או כל חלק ממנו, או שמסר המפקח הודעה לקבלן שלדעתו אין הקבלן מפרש כהלכה את החוזה - יפנה הקבלן בכתב למנהל והמנהל ייתן הוראות בכתב, לרבות תכניות לפי הצורך - בדבר הפירוש שיש לנהוג לפיו. 8.3 רשאי המנהל, וכן המפקח, להמציא לקבלן מזמן לזמן, תוך ביצוע העבודה, הוראות - לרבות תכניות לפי הצורך - לביצוע העבודה סדר העדיפויות בין מסמכי החוזה/מכרז )לצורך ביצוע העבודה( הינו כדלקמן: דרישות הדין והרשויות המוסמכות. הוראות החוזה, כולל תנאי המכרז והמפרטים הטכניים. תוכניות לביצוע. הצעת הקבלן. בנוסף לאמור לעיל, בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה דו משמעות בין המסמכים הטכניים לבין עצמם, יכריע המהנדס לפי שיקול דעתו בשאלת העדיפות והקבלן ינהג לפי הוראותיו. אספקת תכניות 9.1 התוכניות וכל המסמכים האחרים בקשר להן, הם רכושה וקניינה הבלעדי של החברה ואסור לקבלן להעתיקם או להשתמש בהם, כולם או מקצתם, אלא למטרת החוזה בלבד. החברה תספק לקבלן לצורך ביצוע העבודה העתקים מהתוכניות במספר הדרוש כראות עיניו של.7.8.9

25 המהנדס או ב"כ. עם גמר ביצוע העבודה, על הקבלן להחזיר לחברה את כל התוכניות לרבות כל ההעתקים והמסמכים האחרים בקשר להן שברשותו. הקבלן יודיע למפקח על התוכניות, תוכניות העבודה, וההוראות הדרושות, או שיידרשו, לביצוע העבודה בזמן ובאופן שהדבר לא יפריע למהלך התקין של ביצוע העבודה ולא יגרום לאיחור או עיכוב בגמר העבודה והשלמתה. העתקים מכל מסמך, המהווה חלק מהחוזה, יוחזק על ידי הקבלן במקום העבודה, והמהנדס או ב"כ, המפקח וכל אדם שהורשה על ידיהם בכתב לתכלית זו, יהיה רשאי לבדוק ולהשתמש בהם בכל שעה מתקבלת על הדעת. ביצוע העבודות לשביעות רצון המנהל והמפקח 10.1 הקבלן יבצע את העבודה בהתאם לחוזה, לשביעות רצונם המוחלטת של המנהל והמפקח וימלא לצורך זה אחרי כל הוראותיו של המנהל ושל המפקח, בין שהן מפורטות בחוזה ובין שאינן מפורטות בחוזה. ויתור על הודעה נוטריונית והודעות שני הצדדים מוותרים בזאת על הצורך בשליחת התראות או הודעות נוטריוניות ועצם הפרת החוזה או אי קיומו או אי קיום כל תנאי הימנו ישמשו במקום התראה או הודעה כזאת. כל הודעה שצד אחד צריך לתת לצד שני לפי חוזה זה, תינתן במכתב רשום לפי הכתובת של הצד השני המפורטת בחוזה, או תימסר במשרדו של הצד השני. הודעה שנשלחה בדואר רשום, דינה כדין הודעה שנמסרה ביד, כעבור 48 שעות מזמן מסירתה בדואר. תאור האתר לביצוע העבודות העבודות תתבצענה בקרבת גשר גאנדי בתחום בין השטח ממזרח לנתיבי אילון )בקרבת תחנת שאיבה הרצוג(לבין השטח ממערב לנתיבי אילון )להלן: "האתר"(. הקבלן מצהיר כי הוא ראה ובדק את האתר המיועד לביצוע העבודות וסביבתו, לרבות מצבו הפיסי והמשפטי, וכן, כי הוא בדק את מצב ותנאי הקרקע והתשתיות הקיימות באתר, ומצא אותם מתאימים לצרכיו ולמטרותיו. מובהר בזאת למען הסר ספק, כי לקבלן אין ולא תהיינה זכויות קנייניות כלשהן באתר לרבות זכויות מכוח חוק הגנת הדייר ו/או כל חוק אחר שיבוא במקומו. מעמדו של הקבלן יהיה כשל בר רשות בלבד, וכל עוד רשות זו ניתנת על ידי החברה. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל מובהר בזאת, כי עם העמדת האתר לרשות הקבלן, הופך זה להיות האחראי הבלעדי לכל מעשה ומחדל בשטח האתר. הקבלן מודע כי העבודה מתבצעת בשטחים שעליו לקבל אישור עבודה ולפעול בהתאם להוראות הגורמים המחזיקים בשטחים אלה. לקבלן לא תהיה כל דרישה או תוספת למחיר היחידה בגין העבודה באזורים אלה. כיוון שמדובר על ביצוע עבודות בסמיכות לגופים ושטחים שבשליטת גורמי הביטחון יידרש הקבלן לאשר את זהות עובדיו בהתאם להוראות גורמים אלה. אי קבלת אישור לביצוע העבודות באמצעות עובד /עובדים לא יהווה כל עילה לעיכוב בביצוע העבודה. במידה ויידרש הקבלן במהלך עבודתו לשטח התארגנות וזאת על פי קביעת המהנדס, על הקבלן לתאם את קבלת שטח ההתארגנות מול גורמי משרד הביטחון, העירייה וכן גורמים אחרים כפי שיידרש מעת לעת לצרכי ביצוע העבודה כולל ביצוע התאומים הנדרשים בגין

26 זאת. ללא שטח התארגנות לא ניתן יהיה להתחיל בעבודה אלא אם התקבלה הוראה אחרת בכתב ע"י המהנדס. בסיום העבודה עליו להחזיר שטח זה לידי בעליו נקי וללא כל מפגעים. הקבלן מתחייב לפנות את שטח ההתארגנות תוך 10 ימים מקבלה ראשונית של העבודה או על פי הוראת המפקח. למען הסר כל ספק כל העלויות הכרוכות בשטח ההתארגנות כלולות במחירי היחידה שבכתב הכמויות ואין הקבלן רשאי לקבל כל תמורה נוספת בגינן. בדיקות מוקדמות הקבלן מאשר כי ערך לפני הגשת הצעתו למכרז, בדיקות של האתר וסביבתו, את טיב הקרקע, את דרכי הגישה לאתר, את מיקומן של מערכות תשתית האתר והחיבורים אליהן, ואת כל יתר הגורמים והנסיבות העשויים להשפיע על ביצוע התחייבויותיו על פי המכרז ו/או החוזה. הקבלן מצהיר, כי ידוע לו מיקומו של האתר. על הקבלן לנקוט בכל האמצעים לשמירה על האתר ביום ובלילה וחלה עליו האחריות לכל פגיעה ברכוש ובנפש. לא תוכר שום תביעה בגין הפרעות, פגיעות, התנגדויות הן כספיות והן להארכת לוח הזמנים שנקבע במכרז. הקבלן מצהיר, כי הביא בחשבון שהעבודות תבוצענה בסמוך למתקנים קיימים ו/או בהקמה, וכן בשטחים ו/או בסמוך לשטחים בהם קיימים תשתיות מים וביוב, צנרת, תאי ביקורת, שוחות, תשתיות ביוב, ניקוז, כבלים, חשמל וטלפון, וכן מערכות ומתקנים נוספים, הן מעל הקרקע והן מתחתיה. לא תוכר כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה מאי לימוד ו/או מהערכה בלתי נכונה של כל האמור לעיל על ידי הקבלן. הקבלן מצהיר ומאשר בזאת כי בחן את תוואי הצינור ונתוני הקרקע בתחום העבודה ואישר את התאמתם לביצוע העבודה. תיאור העבודה 14.1 הקבלן יידרש, באחריותו הבלעדית ועל חשבונו, לבצע עבודות קידוח אופקי מתחת לנתיבי אילון ומסילת הברזל והנחת צנרת מים וביוב ואביזרים, כולל החזרת מצב לקדמותו, באזור תחנת השאיבה הרצוג ברמת השרון ממזרח ופרדס בן עזר ממערב. כמפורט בתוכניות המצורפות ובמפרט הטכני. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, יכללו מחויבויות המציע הזוכה במסגרת הפרויקט, בין היתר את המחויבויות הבאות: א. ב. ג. ד. ה. ביצוע תאום תשתיות מול כל הגורמים הרלוונטיים, איתור התוואי, הנחת הצנרת וביצוע כל העבודות בהתאם למפורט בתוכניות. הקבלן אחראי לקידוח "בשיטת הקידוח האופקי " קידוח אופקי והנחת צנרת מים בקוטר 12" מאזור מחנה הרצוג ועד לקצהו הדרום מערבי של גשר גאנדי. הקבלן אחראי על חיבור כל הצרכנים למערכת הביוב לאחר ביצוע העבודה באישור המפקח. מבלי לפגוע בכלליותו של האמור לעיל באחריות הקבלן לדאוג שכל חיבורי הצרכנים למערכת הביוב יהיו באיכות הנדרשת על פי התקנות ועל פי כל דין. למען הסר כל ספק חיבור הצרכנים מותנה באישור מראש של המפקח. הקבלן אחראי להחזרת מצב לקדמותו בהתאם לנדרש.

27 ו. הקבלן יקים בקרבת גשר גאנדי במקום שיקבע ע"י שרונים, עד 5 ימים לאחר קבלת "צו התחלת העבודה", שני שלטים על חשבונו. כל שלט יכלול את כל המידע הנדרש באותה עת על ידי החברה,לרבות סוג הפרויקט, המזמין והמבצע, והכול בהתאם לדוגמא והנחיות שימסור המפקח. מובהר בזאת כי באחריות הקבלן לקבל מאת הגופים המוסמכים אישור בדבר הצבת השלטים, והוא יהא רשאי להניחם רק לאחר שקבל אישור מראש ובכתב לכיתוב השלט מהחברה או נציגה. מידות כל שלט יהיו 3X2 מטר, או כפי שיונחה ע"י המפקח. הקבלן יתקין את השלט למשך כל תקופת ביצוע העבודה ואחראי לפנות את השלטים והחזרת השטח למצבו הקודם תוך 10 ימים מקבלה ראשונית של הפרויקט. הקבלן ידאג להשגת כל האישורים הנדרשים מהרשויות המוסמכות להצבת השלטים ויישא על חשבונו בכל התשלומים וההיטלים שיוטלו על ידי אותן רשויות מוסמכות. ז. מובהר בזאת כי הקבלן לא יתחיל את עבודתו בשטח ללא הקמת השלטים ואישורם ע"י המפקח ח. הקבלן יקבל לידיו תוכנית הסדרי ותאום תנועה עם בעלי החזקה בשטחים שבהם מתוכננת העבודה. התוכנית הוכנה על ידי החברה ותואמה על ידה עם הגורמים השונים, והוא יהא אחראי לביצוע העבודות על פי תוכנית זו, הכל באחריותו ועל חשבונו. אין במסירת תוכנית הסדרי התנועה כדי לגרוע מכל אחריות הנוטלת על הקבלן לוח זמנים לביצוע. הקבלן יחל בביצוע העבודה בתאריך שנקבע לכך בצו התחלת עבודה, שיומצא לו כשהוא חתום ע"י המנהל ויסיים את העבודה תוך 90 ימים קלנדריים מהיום הקבוע בצו תחילת העבודה. צו התחלת העבודה כולל את הזמן הנדרש לקבלן לבצע את כל התיאומים הנדרשים עם גורמי הרישוי השונים ולקבל את כל ההיתרים והאישורים הדרושים עפ"י דין לשם ביצוע העבודה מן הרשויות השונות..15 מובהר בזאת כי כל עיכוב שהוא בהשגת האישורים לא יקנה לקבלן כל זכות לחרוג מהמועד הנקוב בס"ק א' לעיל כמועד לסיום העבודה. למען הסר כל ספק כל עלות הקשורה בהשגת האישורים הינה על חשבון הקבלן וכלולה במחירי היחידה השונים המפורטים בכתב הכמויות. באחריות הקבלן להציג את כל רשיונות ואישורים כאמור לפני תחילת ביצוע העבודה למפקח, וכן ימציא לו, לפי דרישתו של המפקח, כל אישור בכתב מאת כל רשות מוסמכת על התאמת העבודה לדרישות כל דין או להוראותיה של אותה רשות. הקבלן ימציא למפקח בתוך חמישה ימי עבודה מיום הודעת החברה על זכייתו של הקבלן במכרז, ובכל מקרה טרם תחילת העבודות וחתימה על ההסכם המוקדם מבין כל המועדים, את הצעתו ללוח זמנים מפורט. ההצעה תכלול מועדי ביצוע עבודה ומועדי מסירה ותיערך בכפוף להנחיות החברה וסדר הקדימות שתקבע עם תחילת העבודות וכפי שיתעדכן על ידי החברה מעת לעת המנהל ומהנדס החברה יבחנו את לוח הזמנים המוצע ויאשרו או שישנו אותו עפ"י שיקול דעתם הבלעדי. לוח הזמנים שיאושר ע"י המנהל יימסר לקבלן ויצורף לחוזה זה כנספח 6'.

28 מובהר בזאת כי לצורך עמידה בלוח הזמנים המפורט בנספח 6', וכן משיקולים מקצועיים אחרים, ו/או הוראות מהרשויות השונות יידרש הקבלן לבצע עבודות אף בשעות הלילה. עבודה בשעות אלו לא תזכה את הקבלן בכל תוספת לתמורה הנקובה בהסכם זה. את העבודה יבצע הקבלן בהתאם ללוח הזמנים, נספח 6' שיצורף לחוזה זה. פיגור בלוח הזמנים נספח 6' להסכם זה יגרור אחריו תשלום קנס בסך של 1000 בגין כל יום איחור. שינוי קצב העבודה 16.1 החליט המנהל כי קצב העבודה איטי מכדי להבטיח את השלמת העבודה בזמן הקבוע, או תוך תקופת הארכה שניתנה להשלמתה - יודיע המפקח לקבלן בכתב והקבלן ינקוט מיד באמצעים הדרושים בכדי להבטיח את השלמת העבודה תוך זמן או תוך הארכה שנקבעה ע"י המפקח..16 מובהר בזאת כי הקבלן בלבד יישא בעלות האמצעים הנדרשים לעמידה בקצב העבודה שנדרש ע"י המפקח. היה המפקח בדעה שהאמצעים שנקט בהם הקבלן לפי ס"ק 1' אינם מספיקים בכדי להבטיח את השלמת העבודה בזמן הקבוע, או תוך הארכה שניתנה להשלמתה - יורה המפקח לקבלן בכתב על האמצעים שלדעתו יש לנקוט בהם והקבלן מתחייב לנקוט מיד באמצעים האמורים. מובהר בזאת כי הקבלן בלבד יישא בעלות אמצעים אלו. לעניין ס"ק 2' רשאי המפקח להורות לקבלן לעבוד בשתיים או שלוש משמרות, להשתמש בציוד מכני שונה, לבצע במקביל מספר עבודות במספר מתחמים שונים באתר וכו'. בכדי להסיר כל ספק מובהר בזאת כי נקיטת אמצעים כאמור בס"ק 1'-3', לא תזכה את הקבלן בכל תוספת לתמורה הנקובה בהסכם זה. לא מילא הקבלן את התחייבותו לפי ס"ק 1'-3' - רשאית החברה לבצע את העבודה כולה או מקצתה, ע"י קבלן אחר או בכל דרך אחרת, ע"ח הקבלן והקבלן יישא בכל ההוצאות האמורות, בתוספת סך של 15% מההוצאות שייחשבו כהוצאות משרדיות. לצורך סעיף קטן זה תהיה לחברה זכות מלאה להשתמש בכל הציוד, המתקנים ובחומרים שנמצאים באתר, וזאת ללא תשלום תמורה כלשהי לקבלן בגין שימוש זה. אם יהיה צורך לדעת המפקח, בכל זמן שהוא, לסיים את העבודה מוקדם מכפי שנקבע תחילה ובכפוף לקבלת הסכמת המנהל למסקנתו זו, יפנה המפקח אל הקבלן בכתב, יפרט את השינוי הנדרש במתכונת העבודה ומספר הימים בהם נדרש הקבלן להקדים את מועד הסיום לעומת המועד המתוכנן כאמור בנספח 6' להסכם. הקבלן יגיש למפקח מסמך שבו תפורט העלות הנוספת שיגרום לו השינוי בצירוף ניתוח מחירים. המפקח יבחן את ניתוח המחירים ויגיש למנהל את חוות דעתו המפורטת הכוללת את תוספת המחיר הראויה לדעתו בהתאם לנתונים שהובאו לו ע"י הקבלן. המנהל יקבע את גובה התוספת שתאושר לפי שיקול דעתו, וקביעה זו תהיה סופית. המנהל יגיש לקבלן הוראה בכתב חתומה על ידו, בה מאושרת תוספת המחיר שקבע. הקבלן יפעל כאמור בהוראה, וייערך לסיים את העבודה במתכונת שנקבעה בהוראה האמורה. מובהר בזאת כי דרישת המפקח להקדמת סיום העבודה של עד 15 ימים לפני מועד הסיום המצוין בנספח 6' לא תזכה את הקבלן בכל תמורה, אך תחייב את הקבלן להקדימה כאמור

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

בקשה לקבלת הצעות מחיר

בקשה לקבלת הצעות מחיר ה" קול קורא להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 )להלן: "העירייה"( מזמינה בזאת מציעים, העומדים בתנאים המפורטים להלן, להציע הצעות להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 להלן: "המציע" ו- שירות" בהתאמה(. את תנאי

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז שלובים גב ההר יוני 2017 1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017 2 מסמכי ההצעה המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז מסמך א' מסמך ב' מסמך ג' שם המסמך הוראות

קרא עוד

מכרז לשדרוג מדרכות וחניות

מכרז לשדרוג מדרכות וחניות חוברת מס' 1 מכרז מס' מ/ 7/2016 )"מכרז אומדן"( בית ספר לחינוך מיוחד "אורים"-אילת מאי 2016 - 1 - החברה הכלכלית לאילת )חכ"א( בע"מ מכרז מס' מ/ 7/2016 הקמת בית ספר לחינוך מיוחד "אורים"-אילת )"מכרז אומדן"( תוכן

קרא עוד

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63>

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63> מדינת ישראל רשות האוכלוסין וההגירה טופס בקשה לשינוי/החלפת בעל מניות/מנכ"ל בתאגיד בעל היתרים לשמש כקבלן כוח אדם מורשה להעסקת עובדים זרים בענף הבניין לשנת 2013 לפי סעיף 10 לחוק העסקת עובדים על ידי קבלני

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חלצ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חלצ( )להלן: המכון ו/או המזמין( מבקשת מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת לקבל הצעות לביצוע עבודות קבלניות לשיפוץ משרדים בבניין

קרא עוד

הסכם שכ"ט -טיוטה 1

הסכם שכט -טיוטה 1 הסכם שכר טרחה לייצוג משפטי שקיבל תוקף בתל אביב ביום לחודש שנת 1024 ת.ז. ת.ז )יקראו להלן: "השותף" או "המזמין"( מרחוב לבין: גדעון פישר ושות', משרד עורכי דין ונוטריון ממרכז עזריאלי, בניין משולש, תל אביב )להלן:

קרא עוד

מכרז פומבי 04-18

מכרז פומבי 04-18 מכרז פומבי לקבלת שירותי ממונה חרום ומנהל מחשוב מכרז פומבי מס' 04/2018 1 תוכן עניינים מסמכי המכרז: מסמך א': תנאי המכרז והוראות למשתתפים.1 טופס 1: טופס הצעת משתתף למכרז טופס 2: אישור עו"ד טופס 3: תצהיר העדר

קרא עוד

מסמך א'

מסמך א' מסמך א' - חוברת תנאי המכרז מכרז מס' 81/32 למתן שירותי אבחון ומיון, השמת עובדים ו- Headhunting לחברת נתיבי איילון בע"מ חוברת תנאי המכרז מהדורה: מאי 8132 -2-1. מבוא 1 כללי חברת נתיבי איילון בע"מ )להלן: "החברה"

קרא עוד

מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: "המועצה"( מ

מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: המועצה( מ מכרז פומבי מס' 03/2017 למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול מחלקת הנהלת חשבונות למועצה המקומית קרית טבעון מועצה מקומית קרית טבעון )להלן: "המועצה"( מזמינה בזאת הצעות למתן שרותי ראיית חשבון חיצוניים וניהול

קרא עוד

מכרז פומבי מס' 3433/2018 לבחירת קבלן ראשי לשיפוץ וביצוע עבודות התאמה במתחם ההסעדה בבניין טרובוביץ הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן הזמנה להציע הצעות ר ק ע: א

מכרז פומבי מס' 3433/2018 לבחירת קבלן ראשי לשיפוץ וביצוע עבודות התאמה במתחם ההסעדה בבניין טרובוביץ הפקולטה למשפטים עש בוכמן הזמנה להציע הצעות ר ק ע: א מכרז פומבי מס' 3433/2018 לבחירת קבלן ראשי לשיפוץ וביצוע עבודות התאמה במתחם ההסעדה בבניין הזמנה להציע הצעות ר ק ע: אוניברסיטת תל אביב )להלן: "האוניברסיטה" ו/או "המזמינה"( שהינה מוסד להשכלה גבוהה, על פי

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

טיוטת מסמכי מכרז

טיוטת מסמכי מכרז פניה לקבלת הצעות מחיר מס' 04/17 למתן שירותי ייעוץ בנושא בטחון מים יוני 2017 1 מי שבע - תאגיד אזורי למים וביוב בע"מ פניה לקבלת הצעות מחיר מס' 04/17 למתן שירותי ייעוץ בנושא בטחון מים מי שבע - תאגיד אזורי

קרא עוד

חוזה שנערך ונחתם בבאר-שבע ביום בין: אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שכתובתה: ת.ד. 653 באר שבע )להלן: "האוניברסיטה"( לבין: ח.פ/ ת.ז. שכתובתה: )להלן: "ה

חוזה שנערך ונחתם בבאר-שבע ביום בין: אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שכתובתה: ת.ד. 653 באר שבע )להלן: האוניברסיטה( לבין: ח.פ/ ת.ז. שכתובתה: )להלן: ה חוזה שנערך ונחתם בבאר-שבע ביום בין: אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שכתובתה: ת.ד. 653 באר שבע 84105 )להלן: "האוניברסיטה"( לבין: ח.פ/ ת.ז. שכתובתה: )להלן: "הספק"( מצד אחד; מצד שני; הואיל: והואיל: והאוניברסיטה

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית מכרז פומבי מס' 90/39-17 לניהול ותפעול של בית קפה חלבי פרוטוקול כנס מציעים מיום 4.4.2017 ומכתב הבהרה רצ"ב פרוטוקול כנס המציעים בדבר המכרז שבנדון, אשר התקיים ביום 4.4.2017 וכן, תשובות הבהרה שנתקבלו בידי

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63>

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63> הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת ת"א בחינה בדיני מכרזים ד"ר מיכל טמיר מועד א סמסטר א תשע "א 8.1.12 שעה 900 הוראות כלליות משך הבחינה שעתיים. לא תינתן הארכה. הבחינה בחומר סגור. אין להכניס דבר למעט קובץ חקיקת

קרא עוד

מכרז חיצוני תחזוקה של מערכות מחשוב טיפול בחומרה ותוכנה במשרדי הרשות

מכרז חיצוני תחזוקה של מערכות מחשוב טיפול בחומרה ותוכנה במשרדי הרשות מכרז פומבי מס' 113/18 לביצוע עבודות תחזוקה של מערכות מחשוב, טיפול בחומרה ותוכנה במשרדי הרשות 2018 אייר תשע"ח אפריל - 2 - מכרז פומבי מס': 113/18 לביצוע עבודות תחזוקה של מערכות מחשוב, טיפול בחומרה ותוכנה

קרא עוד

מכרז כיבוד - טיוטה מעודכנת נקיה

מכרז כיבוד - טיוטה מעודכנת נקיה 1 מסמך א' עיריית רמת השרון מכרז פומבי מס' 478/2017 לאספקת כיבוד למוסדות העירייה הוראות למשתתפים במכרז )תנאי המכרז( עיריית רמת השרון )להלן: "העיריה"( מזמינה בזאת הצעות בדבר אספקת כיבוד למוסדות העירייה ברמת

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

rr

rr / המוסד לביטוח ומי מינהל הגמות תביעה לתשלום מענק לחייל משוחרר שעבד ב"עבודה מועדפת (כולל שירות ומי) נדרשת" חובה לצרף לטופס זה צילום תעודת השחרור מצה"ל, או מסמך אחר מן הצבא המעיד על תאריך שחרור משירות חובה.

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

חוזה - סופי

חוזה - סופי ה" חוזה מס' שנערך ונחתם ב ביום לחודש שנת רכבת ישראל בע"מ ח.פ. 25-663400-4 מבניין הנהלת הרכבת, דרכי משה 3, לוד )להלן: "הרכבת"( )להלן: "הספק"( בין לבין מצד אחד; מצד שני; והואיל: והואיל: והואיל: והואיל: והואיל:

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc)

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc) אחוזות החוף בע"ממ מכרז מס''ס 8/2010 18/10 חוזה מס' מכרז לביצוע עבודות צביעה גראפית בחניון גולדה בעיר תל אביב-יפו 2010 מאי 2 - חוברת המכרז - תוכן העניינים ורשימת מסמכים: חלק א' תנאי המכרז תנאי מכרז 8/2010

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc)

(Microsoft Word - \372\360\340\351 \356\353\370\346 - \361\345\364\ doc) אחוזות החו בע"מ מכרז מס' 3/2010 חוזה מס' 13/10 מכרז מסגרת לביצוע עבודות לאחזקת שטחי מגונני ולתחזוקה כללית במתח התרבות, גני ש רונה וחניוני עיליי בעיר תל אביב יפו אפריל 2010 א 2 - חוברת המכרז - תוכן העניינים

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

ב. ד. ג. ב. 1 קרן מפעל הפיס ע"ש פנחס ספיר תקנון "פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס" לשנת הפרס א. ב. ג. מטרת פרס מפעל הפיס לספרות ע"ש פנחס ספיר, היא

ב. ד. ג. ב. 1 קרן מפעל הפיס עש פנחס ספיר תקנון פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס לשנת הפרס א. ב. ג. מטרת פרס מפעל הפיס לספרות עש פנחס ספיר, היא 1 קרן מפעל הפיס ע"ש פנחס ספיר תקנון "פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס" לשנת 1026 1. הפרס מטרת פרס מפעל הפיס לספרות ע"ש פנחס ספיר, היא לעודד את היצירה הספרותית האיכותית בעברית ואת תרבות הקריאה בישראל, ובכך

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית קבוצה. צילום ת.ז. כולל ספח חתום "נאמן למקור" *** ע"י

קרא עוד

אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה קאסן )ע"ר ( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018

אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים עש רנה קאסן )ער ( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018 אגודת בית הספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה קאסן )ע"ר 58-0014983( מכרז פומבי למתן שירותי ביקורת פנים לעמותה מכרז פומבי מס' 4/2018 א' אפריל 2018 1 אגודת בית ספר תיכון עירוני כל ישראל חברים ע"ש רנה

קרא עוד

בקשה לקבלת הצעת מחיר דרישות כל דין כולל ביטוח

בקשה לקבלת הצעת מחיר דרישות כל דין כולל ביטוח בקשה לקבלת הצעת מחיר לביצוע סקר והפקת דוח התאמה לדרישות רלוונטיות על פי דין בתחום הבטיחות והגיהות התעסוקתית בפעילויות מכון התקנים הישראלי (מת"י) כללי 1.1.מכון התקנים החליט להפיק דוח התאמה לדרישות רלוונטיות

קרא עוד

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc ו( תקנות מועצת הפירות (ייצור ושיווק) (סדרי דין בפני ועדת קנסות), התשל"ו- 19761 בתוקף סמכותי לפי סעיף ( 48 לחוק מועצת הפירות (ייצור ושיווק), התשל"ג- 1973 (להלן - החוק), ובתוקף שאר הסמכויות הנתונות לי לפי

קרא עוד

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית שירותי בריאות כללית אספקת נייר למוסדות שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ מכרז פומבי מס' 90/31-17 פברואר 2017 עמוד 1 מתוך 48 101 102 נספח א' B274 שירותי בריאות כללית מכרז פומבי מס' 90/31-17 להלן: ("המכרז")

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן )להלן: "המכללה האקדמית"( מבוא הסבר למועמד והנך היות מ

הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל עש מקס שטרן )להלן: המכללה האקדמית( מבוא הסבר למועמד והנך היות מ הצהרת בריאות וכשירות מועמדים ללימודים בבית הספר לסיעוד של המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן )להלן: "המכללה האקדמית"( מבוא הסבר למועמד והנך היות מועמד ללימודי סיעוד והיות טרם הגשתך לבחינות הרישוי של

קרא עוד

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps תוקפו : החל ממרץ; סוגיות אתיות ב ה ת נ ה ל ו ת בעלי תפקידים ב כ י ר י ם ר ק ע א ת י ק ה ה י א מ כ ל ו ל ש ל כ ל ל י ם ו ע ר כ י ם ש נ ו ע ד ו ל ה ג ד י ר ה ת נ ה ג ו ת ר א ו י ה ו נ כ ו נ ה. ת כ ל י ת

קרא עוד

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 חתימה+ חותמת:

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בעמ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 חתימה+ חותמת: החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 הזמנה 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע מסמך א' ההזמנה להציע הצעות

קרא עוד

ק\37\6\1\1828

ק\37\6\1\1828 שירותי בריאות כללית המחלקה לרכש כללי מכרז פומבי מס' 90/32-16 אספקת נייר לצילום ולהדפסה מסוגים שונים למוסדות שירותי בריאות כללית פברואר 2016 101 2 נספח א' B258 שירותי בריאות כללית מכרז פומבי מס' 90/32-16

קרא עוד

בס"ד עיריית קרית מלאכי אגף ההנדסה "משא דבר ה' אל ישראל ביד מלאכי" )מלאכי א',א'( מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות לעיריית קרית מלאכי ולוועדה

בסד עיריית קרית מלאכי אגף ההנדסה משא דבר ה' אל ישראל ביד מלאכי )מלאכי א',א'( מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות לעיריית קרית מלאכי ולוועדה מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות ל ולוועדה המקומית לתכנון ובניה אוגוסט 2018 מכרז פומבי מס' 27/2018 למתן חוות דעת שמאיות ל ולועדה המקומית לתכנון ובניה מסמך א' - הזמנה להציע הצעות תוכן עניינים

קרא עוד

הסכם יעוץ לנתיבי איילון 4/3/08

הסכם יעוץ לנתיבי איילון 4/3/08 הסכם מס' למתן שירותי אבחון ומיון, השמת עובדים ו- Headhunting לחברת נתיבי איילון בע"מ )הסכם מסגרת( שנערך ונחתם בתל אביב ביום לחודש בשנת 1028 בין: לבין: חברת נתיבי איילון בע"מ רחוב על פרשת דרכים פינת דרך

קרא עוד

ה" ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בע"מ חברה מס' מרחוב גרשון 6 תל אביב )להלן: "החברה"( מצד אחד; המת

ה ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בעמ חברה מס' מרחוב גרשון 6 תל אביב )להלן: החברה( מצד אחד; המת ה" ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בע"מ חברה מס' 15-026620-8 מרחוב גרשון 6 תל אביב 66056 )להלן: "החברה"( מצד אחד; המתכנן שפרטיו מופיעים בנספח א' להסכם זה "תנאי ההתקשרות"

קרא עוד

ה" הזמנה להגיש הצעה לצורך הכללה במאגר יועצים בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים 8/16 "נוהל התקשרויות לביצוע עבודה מקצועית הדורשת ידע ומומחיות מיוחדים או יחס

ה הזמנה להגיש הצעה לצורך הכללה במאגר יועצים בהתאם לחוזר מנכל משרד הפנים 8/16 נוהל התקשרויות לביצוע עבודה מקצועית הדורשת ידע ומומחיות מיוחדים או יחס ה" הזמנה להגיש הצעה לצורך הכללה במאגר יועצים בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים 8/16 "נוהל התקשרויות לביצוע עבודה מקצועית הדורשת ידע ומומחיות מיוחדים או יחסי אמון מיוחדים בפטור ממכרז" ואשר ייכנס לתוקפו החל מיום

קרא עוד

הכלכלית לראשון לציון בע"מ

הכלכלית לראשון לציון בעמ החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ קול קורא לצורך הקמת מאגר קבלנים לביצוע עבודות חיזוק שדרוג ותוספות בנייה במסגרת תמ"א 38 בראשון לציון 1 תוכן ענייניים הקול קורא נספח א' נספח ב' נספח ג' - הצהרת משתתף - כתב

קרא עוד

מכרז פומבי 2/2018 לקבלת הרשאה להפעלת תחנת מזון חלבית במתחם הסעדה בבניין טרובוביץ הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן

מכרז פומבי 2/2018 לקבלת הרשאה להפעלת תחנת מזון חלבית במתחם הסעדה בבניין טרובוביץ הפקולטה למשפטים עש בוכמן מכרז פומבי 2/2018 לקבלת הרשאה להפעלת תחנת מזון חלבית במתחם הסעדה בבניין טרובוביץ הפקולטה למשפטים 1. רקע 1.1 אוניברסיטת ת"א הינה מוסד להשכלה גבוהה. מדי יום פוקדים את שערי האוניברסיטה אלפי סטודנטים, אנשי

קרא עוד

14-20

14-20 מהדורה: 3 עמוד 1 מתוך 6 1. מטרה קביעת כללים אחידים וברורים לאירוח אורחי האוניברסיטה ועובדיה, כהגדרתם להלן, לרבות סדרי הזמנה, תשלום, מימון וכיבוד. 2. נסיבות האירוח אירוח על-ידי עובדי האוניברסיטה יעשה על

קרא עוד

פנייה תחרותית להספקת שירותי רואה חשבון - תשע 14 מעודכן

פנייה תחרותית להספקת שירותי רואה חשבון - תשע 14 מעודכן מכרז פומבי לשירותי יעוץ משפטי עבור המכללה האקדמית בית ברל תשע"ז 1 אין להעתיק, לשכתב, לצלם או לשלוח מסמך זה או חלקים ממנו מבלי לקבל אישור בכתב מהמכללה האקדמית בית-ברל. המידע המופיע במסמך זה הנו רכושו הבלעדי

קרא עוד

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו )להלן - החוק(, ול

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשעב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשלו )להלן - החוק(, ול תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב- 2011 1 בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו- 1976 )להלן - החוק(, ולעניין תקנה 11 באישור שר האוצר לפי סעיף 39 ב לחוק יסודות

קרא עוד

1-1

1-1 1-1 2 ביקורת חשבונות שעור 31- ביקורת מסים התאמות חשבונאיות של יתרות ותביעות ממוסדות ורשויות תקן ביקורת 48 "אישורים חיצוניים" )בעיקר סעיף (. 6 אתיקה במסים תדריך הלשכה לרואי חשבון בדבר "כללי ההתנהגות מקצועית

קרא עוד

17 July 2013

17 July 2013 הבהרה בנוגע להעסקת מבקשי מקלט )המכונים גם "מסתננים"( נובמבר 2016 הרינו להבהיר כי על-פי ההתחייבות שמסר משרד הפנים לבג"ץ )בג"ץ 6312/10(, לא ייאכף איסור על העסקת מבקשי מקלט האוחזים באשרה בתוקף )ראו פירוט

קרא עוד

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו 3.0.8 אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 7/08 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשובות לשאלות הבהרה מס' מובהר כי כל שלא תוקן ו/או שונה במפורש

קרא עוד

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1>

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1> תיק : /09 בבית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא המבקש: המשיב: היועץ המשפטי לממשלה במשרד העבודה והרווחה רח' שוקרי, 5 חיפה בקשה למינוי אפוטרופוס כב' בית המשפט מתבקש למנות את המבקש כאפוטרופוס קבוע לרכושה ולגופה

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכ"ל)

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכל) 1 לוגו + סלוגן CMYK כללי רכבת ישראל מפעילה את מערך האיכות כ מניהולם השוטף של פרויקטים מטעמה ופרויקטים המבוצעים עלידי חברות תשתית חיצוניות עבור רכבת ישראל, על מנת להבטיח את איכות התכנון, הביצוע והתחזוקה

קרא עוד

<4D F736F F D20E7E5E1F8FA20EEEBF8E620EEE0F1F320E0E5ED20E0EC20F7E5E8E5F320E7F8E9F9>

<4D F736F F D20E7E5E1F8FA20EEEBF8E620EEE0F1F320E0E5ED20E0EC20F7E5E8E5F320E7F8E9F9> צפריר וינשטין מהנדסים ויועצים בע"מ Zafrir Weinstein Engineers & Consultants LTD מועצה אזורית מנשה מבצעת באמצעות: החברה הכלכלית לפיתוח מ.א.מנשה אום אל קוטוף קווי צינורות ושוחות בקרה קו ביוב גרביטציוני מחבר

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

(Microsoft Word - \347\345\346\344 - \361\345\364\ doc)

(Microsoft Word - \347\345\346\344 - \361\345\364\ doc) ח ו ז ה מס' 15/09 שנערך ונחתם בתל - אביב ביום... בחודש...שנת... בין: אחוזות חוף בע"מ ח.פ. 51-026620-8 רחוב גרשון שץ 6 תל אביב 67017 טל: 03-7610300 פקס: 03-7610333 (שתיקרא להלן: "החברה" או "אחוזות החוף")

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_ רשויות ומשפט מנהלי גופים ציבוריים ביקורת פנימית מבקר פנימי דיני חוקה מבקר המדינה רשויות ומשפט מנהלי מבקר המדינה תוכן ענינים הגדרות חובת קיום ביקורת פנימית התאמה תפקידים אחריות דיווח דיון בממצאי דו"ח המבקר

קרא עוד

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד חוק

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנד חוק 1 1. בחוק זה - הגדרות איסור התעללות (תיקון התשס"א) איסור נטישה של בעל חיים (תיקון התשס"ו) "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל מהם ודאגה לרווחתם; "בעל חיים" -

קרא עוד

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26 אליפות שוהם ה II- בסייקלו-קרוס מרוץ ראשון בסבב 2017 יום שישי 27.10.2017 מועדון אופניים ת"א,TACC מועצה מקומית שוהם ואיגוד האופניים בישראל שמחים להזמין אתכם למרוץ הראשון של סבב הסייקלו-קרוס בישראל. ביום

קרא עוד

Microsoft Word - moniot.doc

Microsoft Word - moniot.doc הסכם שנערך ונחתם ב ביום לחודש 2012 בין: המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט בע"מ (להלן: "המכללה") מצד אחד, ח.פ. לבין: (להלן: "החברה") מצד שני, הואיל והואיל והואיל והואיל והחברה הינה חברה

קרא עוד

14

14 1. מטרת התפקיד תקנון ביקורת פנים ( מעודכן ) )אושר באסיפה הכללית מתאריך ) 0034230442 מטרת התפקיד של מבקר הפנים, הינה לשמש מכשיר של הקיבוץ )להלן: "הקיבוץ"( לביקורת פנימית, במגמה לייעל ולשפר את הפעילויות

קרא עוד

מועצה אזורית חוף השרון הזמנה להציע הצעות לשירותי ייעוץ משפטי

מועצה אזורית חוף השרון הזמנה להציע הצעות לשירותי ייעוץ משפטי מועצה אזורית חוף השרון לשירותי ייעוץ משפטי חלק א' - )להלן: "המועצה" ו/או "המזמין"( מזמינה בזאת להציע הצעות חיצוני, הכל על-פי התנאים המפורטים בהזמנה זו ובהתאם לחוזר המנהל הכללי 2/2014, אשר פורסם על ידי

קרא עוד

מצגת מכרזים מנהלי פרויקט ומקטעים

מצגת מכרזים מנהלי פרויקט ומקטעים כנס מציעים מאי 2017 מכרז 046/2017 למתן שירותי ניהול פרויקט הקו הירוק /קו סגול מכרז - 049/2017 למתן שירותי ניהול ופיקוח מקטעים לפרויקט הקמת הקו הירוק /קו סגול סדר יום ניר קוגל, סמנכ"ל תכנון עו"ד צלי שלו

קרא עוד

טבלת חישוב ציוני איכות מנהלי פרויקטים.pdf

טבלת חישוב ציוני איכות מנהלי פרויקטים.pdf ב) א) דירוג פרויקט לשלב הביצוע % סובייקטיבית % איכות % תקציב % % מניעת תוספות תכולה במהלך תכנון הפרויקט

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc)

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc) בג"צ 3368/10 בג"צ 4057/10 בבית המשפט העליון בירושלים בשבתו כבית משפט גבוה לצדק משרד האסירים הפלסטיני ואח' ע"י ב"כ עו"ד סמדר בן-נתן העותרים בבג"צ 3368/10 - נגד- שר הביטחון ואח' ע"י מחלקת הבג"צים, פרקליטות

קרא עוד

תקנון Switc h To Mac 2019

תקנון Switc h To Mac 2019 5.3.19 תקנון Mac Switch to עם istore לשנת 2019 1. הגדרות סער טכנולוגיות (ז.ח) בע מ ח.פ 514632561 (להלן: ("istore" מקיימת תוכנית מכירות תחת השם Mac Switch to ואשר תנאי ההשתפות בו מפורטים בתקנון זה (להלן:

קרא עוד

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא נהג, דע את זכויותיך! 1 איגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען אהא 2 נהג! דע את זכויותיך! אין זה סוד, שמעבידים רבים אינם משלמים את המעט שמגיע

קרא עוד

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט טופס זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד שם הסוכן... מס' סוכן... שם מפקח... מס' מפקח... א. פרטי המועמדים לביטוח יש לענות על כל השאלות תשובות ברורות ומלאות המועמד

קרא עוד

ביעור חומר ארכיוני

ביעור חומר ארכיוני 1 1. מ ט ר ה: מטרת הוראה זו לקבוע סדרים והנחיות לביעור חומר ארכיוני נטול כל ערך. 2. ה ג ד ר ו ת: בהוראה זו: "חומר ארכיוני" כל מכתב, מסמך, כרטסת, דיאגרמה, תרשים, מפה, תצלום, תוית, תיק, תקליט, סרט וכיו"ב,

קרא עוד

נוסח סופי עמוד 1 מתוך 11 עסקי - שמור הסכם שכירות בלתי מוגנת הסכם מס שנערך ונחתם ביום בחודש בין: חברת החשמל לישראל בע"מ ח.צ שכתובתה ל

נוסח סופי עמוד 1 מתוך 11 עסקי - שמור הסכם שכירות בלתי מוגנת הסכם מס שנערך ונחתם ביום בחודש בין: חברת החשמל לישראל בעמ ח.צ שכתובתה ל 1 מתוך 11 עסקי שמור הסכם שכירות בלתי מוגנת הסכם מס. 0215 שנערך ונחתם ביום בחודש בין: חברת החשמל לישראל בע"מ ח.צ 502222000 שכתובתה לצורך הסכם זה הינה במינהל נכסים ורישוי ארצי בנין המה"ר רח' נתיב האור 1

קרא עוד

גילוי דעת 91.doc

גילוי דעת 91.doc (*) גילוי דעת 91 מכתב התקשרות לביצוע ביקורת של דוחות כספיים תוכן העניינים סעיפים 3-1 מבוא 9-4 מכתב התקשרות לביצוע ביקורת של דוחות כספיים ביקורת דוחות כספיים של תאגיד אחר שבשליטת המבוקר 10 11 אי-קבלת אישור

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

תעריפים ונהלים לעבודות תכנון במערכת הביטחון חלק 2 תעריפים מדינת ישראל פרק 2.21 א' תעריף מתכננים ויועצים לפי ש"ע משרד הבטחון כללי : התעריפים המפורטים ל

תעריפים ונהלים לעבודות תכנון במערכת הביטחון חלק 2 תעריפים מדינת ישראל פרק 2.21 א' תעריף מתכננים ויועצים לפי שע משרד הבטחון כללי : התעריפים המפורטים ל כללי : התעריפים המפורטים להלן, הם תעריפים מרביים. התעריפים נקבעו ע"י חשב משהב"ט - עמודה )A(. השימוש בתעריפי השעה המפורטים עבור מתכננים / יועצים יהיה על בסיס הקריטריונים וההנחיות המפורטים להלן. התעריפים

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

תקנון פעילות--בשיתוף שופרסל--פרסי אייפון X

תקנון פעילות--בשיתוף שופרסל--פרסי אייפון X תקנון פעילות " 5 ארוחות שף בכל יום " 1. הגדרות,4 ;512615147 "החברה" סטארקיסט פודור בע"מ איירפורט סיטי. ח.פ. כתובת: חרמון לוד, "הרשת" "סניפי הרשת המשתתפים" חברת שופרסל בע"מ, ח"צ 52-002273-2. כל סניפי הרשת

קרא עוד

הסכם גירושין

הסכם גירושין עוד דוגמאות של הסכם גירושין הסכם גירושין שנערך ונחתם ב רמת גן ביום לחודש שנת 0202 ת.ז. ב י ן : )להלן: "הבעל"( -מצד אחד- ל ב י ן: ת.ז. )להלן: "האישה"( -מצד שני- הואיל והבעל והאישה )להלן: "בני הזוג" "ההורים"(

קרא עוד

בס"ד

בסד הוראות חוק ב נ ו ש א ב י ק ו ר ת ב ע י ר י י ה להלן הסעיפים בפקודת העיריות המתייחסים לתפקידי המבקר ולעבודת הביקורת. ב י ק ו ר ת. ו ע ד ה ל ע נ י י נ י תיקון : התשל ט, התש ן, התשנ ח, התשס ב 4 9 ה מ ו ע

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

29 מאי 2019 לכבוד המשתתפים שלום רב, הנדון: מכרז פומבי מס' 3213/2019 לתכנון, הספקת והתקנת ציוד לאולפן צילום TAU ONLINE בבניין נזריאן בקמפוס אוניברסיטת

29 מאי 2019 לכבוד המשתתפים שלום רב, הנדון: מכרז פומבי מס' 3213/2019 לתכנון, הספקת והתקנת ציוד לאולפן צילום TAU ONLINE בבניין נזריאן בקמפוס אוניברסיטת 29 מאי 2019 לכבוד המשתתפים שלום רב, הנדון: מכרז פומבי מס' 3213/2019 לתכנון, הספקת והתקנת ציוד לאולפן צילום TAU ONLINE בבניין נזריאן בקמפוס אוניברסיטת תל אביב הבהרה מס' 2 1. להלן התייחסות לשאלות הבהרה שנשאלו

קרא עוד

אגף התקשרויות מכרזים וחוזים קרן קימת לישראל קול קורא מס' קק/ 51/ מבוא: 175 לאיתור כתבים, כתבי וידיאו, עורכי תוכן ומתרגמים קרן קימת לישראל )להלן: "קק"ל

אגף התקשרויות מכרזים וחוזים קרן קימת לישראל קול קורא מס' קק/ 51/ מבוא: 175 לאיתור כתבים, כתבי וידיאו, עורכי תוכן ומתרגמים קרן קימת לישראל )להלן: קקל קול קורא מס' קק/ 51/ מבוא: 175 לאיתור כתבים, כתבי וידיאו, עורכי תוכן ומתרגמים קרן קימת לישראל )להלן: "קק"ל" ו/או "המזמין"( מזמינה בזאת להציע הצעות להשתתפות בקול קורא זה, לצורך איתור כתבים לסיקור אירועים

קרא עוד

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם לספקי ה שבהסכם, עבור הוצאות הים הרפואיים המפורטים להלן, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים בנספח זה ו בכפוף

קרא עוד

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc "פז" הנדסהוניהול (1980) בע "מ Ltd. PAZ Engineering & Management (1980) תכנית מתאר עכו נספח אמצעי מדיניות סביבתית - מסמך מס' - 11 מנחה 1. המלצות לתפעול וניהול סביבתי של אזורי תעשייה טווח "קצר" התפעול והניהול

קרא עוד

א) ב) תאור המאפיינים העיקריים של מכשירי הון פיקוחיים שהונפקו ליום הישות המשפטית של המנפיק מאפיין ייחודי המסגרת / המסגרות החוקיות החלות על המ

א) ב) תאור המאפיינים העיקריים של מכשירי הון פיקוחיים שהונפקו ליום הישות המשפטית של המנפיק מאפיין ייחודי המסגרת / המסגרות החוקיות החלות על המ א) ב) 0 הון עצמי רובד הון עצמי רובד הון מניות רגילות,.,.0 הון עצמי הבנק נוסד בשנת 0 )ראה גם פרק ב' לדוח הדירקטוריון(. הבנק התאגד ונרשם ב ביום בספטמבר 0. הבנק הנפיק את מניותיו במועדים שונים החל מיום ההתאגדות.

קרא עוד

תקנון פרס "נגישות ישראל" לשנת 2018 ע"ש שמחה לוסטיג ז"ל

תקנון פרס נגישות ישראל לשנת 2018 עש שמחה לוסטיג זל תקנון פרס "נגישות ישראל" לשנת 2018 ע"ש שמחה לוסטיג ז"ל שמחה לוסטיג ז"ל שמחה לוסטיג ז"ל נולד בשנת 1937 בתל אביב. בילדותו היה חניך ומדריך בצופים. לוסטיג ז"ל סיים את לימודיו התיכוניים בתיכון עירוני א'. הוא

קרא עוד