<4D F736F F F696E74202D20F4FAE9E7FA20F9E5E5F7E920E4E1E6F720ECFAE7F8E5FA2E707074>

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "<4D F736F F F696E74202D20F4FAE9E7FA20F9E5E5F7E920E4E1E6F720ECFAE7F8E5FA2E707074>"

תמליל

1 פתיחת שווקי הבזק לתחרות בג "צ 1255/94 בזק נ' שר ת הת קשורת פ"די מט( 3 ) 661 "בזק " - שידור, העברה או קליטה של סימנים, אותות, כתב, צורות חזותיות, קולות או מידע, באמצעות תיל, אלחוט, מערכת אופטית או מערכות אלקטרומגנטיות אחרות;

2 רקע חב' בזק - מונופול רב זרועי בתחומי התקשורת (טלפון, סלולר, בינ"ל, תשתית) לפי רשיון כללי שהוענק לה ב ב מתגבשת כוונה לפתוח את משק התקשורת לתחרות: שרת התקשורת מחליפה את הרשיון הכללי וללא סייג שהיה לחברה ברשיון חדש מוגבל ותח ום כתוצאה עובדי בזק פותחים בש ביתה ארוכה החברה תוקפת את החל טת השרה והרשיון החדש בבג"צ

3 האם ב ג"צ יבט ל את החל פת רשיון ב זק? החלפת הרשיון הכללי הבלתי הכרחי לשם פתיחה בתחרות: מסוייג של בזק נתפסה כאקט סיוג יכולתה של בזק להשתלט על תחומים חדשים כניסה לתחומים חדשים רק באמצעות חברות בנות הפרדה נוקשה בין בזק לחברות הבנות: מבנית ופרסונלית טענות בזק בבג"צצ: טענות בזק בבג בזק בעד תחרות אין להגב יל את בזק במאום ב תחרות, ולכן לתחומי פעילותה, (למרות הבטחת העבר לעובדים שישמר מונ ו פ ול) די בעצם הכנסת מתחרים של רשיון המתיר לחברה כל יש לשוב לנוסח החוב קק-כל פעילו ת שישנה או שתהי ה במשק התקשורת וללא סי יג

4 רק ע כלכל י ל מעבר ממונו פול לת חרו ת "ההתפתחות המואצת של ענף התקשורת בעולם המערבי כולו הביאה לבחינה מחודשת של מבנה הענף במדינות רבות. כמו בישראל, כך גם באירופה המערבית, היה הענף נתון לשליטה של גורם מונופוליסטי אחד, שסיפק את כל שירותי התקשורת החל מן התשתית הבסיסית וכלה בטלפון בביתם של הצרכנים. הבחינה המחודשת הביאה למסקנה שאין עליה עוררין - התפתחותו המהירה של הענף, המהווה נדבך מרכזי בכלכלת המדינה, תקודם ביעילות רבה יותר, בשוק תחרותי ופתוח. על רקע עובדות אלה החליטה הממשלה לבחון אפשרות ל"שינוי מבני של ענף התקשורת". בעקבות החלטה זו מונתה ועדת בועז שישבה על המדוכה משך למעלה משנה. הועדה חילקה את התקשורת לשניים: תשתיות ושירותים.

5 רקע ל מ ע בר ממו נופול לתחרות (2) אשר לתשתיות, סברה הועדה, כי היתרון לגודל של מונופול עולה על היתרונות של קיום תחרות והוא הושאר לפיכך בידי החברה. לא כך באשר לשרותים. בתחום זה, קבעה הועדה, נופל היתרון של גודל הנובע מקיומו של מונופול, מהתועלת למשק הצומחת מקיום תחרות באספקת שירותי התקשורת השונים. יוצא מן הכלל הוא שירות הטלפון הבסיסי הפנים ארצי, שרצוי כי ישאר בידי המונופול. הועדה סברה כי יש לאפשר לחברה להשתתף, כשווה בין שווים, בתחרות בענף, תוך התנאה שהחברה תשתתף בתחרות באמצעות חברות בת שלה. ואולם חברות הבת תהיינה נפרדות ארגונית, פרסונלית ותקציבית מבזק האם.

6 מעמדה של בזק ערב השינוי 1982 חוק הבזק שסעיף 46 בו קובע: "השר יעניק רשיון כללי לחברה" רשיון כללי "רשיון לבצוע פעולות בזק ברשת כלל-ארצית, למתן שרותי בזק כלל-ארציים בה או למתן שרותי בזק בינלאומיים." ב העניק מ. ציפורי שר התקשורת דאז, מכח סעיף לכל התחומים ומוגן מתחרות: 46 לחוק, רשיון כללי לחברה סעיף 50 לחוק העניק לחברה בלעדיות בתחום רשת טלפונים כלל ארצית - קווית ורט"נ ובתחום הבינלאומי. סעיף 51 לחוק אוסר על הענקת רשיון מיוחד מקביל לבזק

7 המ ח לו קת בין בזק למ שר ד התק שור ת החברה : בידי רשיון כללי מכח החוק, שהוא בלתי מוגבל, ומכוחו רשאית היא לבצע פעולות בזק ברשת כלל ארצית ולתת ברשת כזו שירותי בזק כלל ארציים ובינלאומיים מכל סוג, ללא הגבלה במקום או בזמן, לרבות פעולות ושרותים שבאו לעולם לאחר שניתן לה הרשיון הכללי, ובתחומי בזק חדשים, ללא צורך באישור נוסף מהשר המשרד: הרשיון הכללי שבידי החברה היה מתחילה מוגבל לאותם עניינים בהם עסק המשרד ערב הקמת החברה; בכל תחום נוסף היה על בזק ממילא לקבל היתר משר התקשורת (הרשיון החדש הוצא כדין)

8 הכנות המ משלה לפ תי חת הת חרו ת ב וב קיבלה הממשלה החלטות ליזום פתיחת ענף הבזק לתחרות חופשית, לרבות בתחומי עיסוק החברה. למטרה זו מונתה ועדה בראשות מר דוד בועז ונקבע כי השר יבחן ויגדיר רשיון כללי של החברה התוחם ומפרט את פעולותיה. ב ה גיש ה וע ד ת בועז ד ו"ח ש אל ה מ סקנותי ו: קיים אי שוויון מובהק אם מאומצת פרשנות החברה לפיה אינה זקוקה לכל היתר על מנת להתחיל לספק כל שירות בזק, בעוד שכל ספק אחר זקוק לכזה. כל עוד רשיונה של החברה הוא כללי - לפי פרשנותה - לא ניתן לפתוח את תחום הבזק לתחרות של ממש. טכניקות של החברה, ביניהן סבסוד צולב בין שרותים הניתנים על ידה כמונופול לבין שרותים הנפתחים לתחרות, הגורמות למיגור התחרות בענף.

9 נסיו נות הגבלתה ש ל בזק( 2 ) השר דאז, מר פנחסי, אימץ את חוות דעת ועדת בועז וביום העניק לחברה רשיון כללי חדש, מוגבל. יום לאחר מכן הוחלף השר פנחסי בשר שחל. השר שחל מינה ועדה נוספת לבדיקת הענין ועדת מעוז ביום הגישה ועדת מעוז דו"ח, הקובע: מעמד המונופול ממנו נהנית החברה מביא לחשש סביר של מיגור התחרות בענף ויש לאסור עליה לספק בעצמה או באמצעות תאגיד נשלט - שרותי בזק שניתן לספק בתחרות. כדי ליצור ענף תחרותי ובו בזמן למנוע פגיעה חמורה מדי בחברה: יש להקים מבנה של חברת אחזקות המקיימת אמצעי שליטה בחברה ובחברות אחיות שלה (שתוקמנה בעתיד), ושבמסגרתו ייקבעו תחומי הפעילות המותרים לחברה ולחברות האחרות.

10 הרשיון החד ש רשיון אל וני ב העניקה השרה שולמית אלוני (שנכנסה לתפקידה לאחר השר שחל) לבזק את הרשיון החדש נשוא העתירה: "(1) החברה לא תבצע פעולות בזק ולא תיתן שירותי בזק אלא אם הותר לה הדבר ברשיון או על פיו. (2) נקבעה ברשיון רשימת שרותים ופעולות בתחום הבזק המותרים לחברה ללא הגבלה בזמן. (3) נקבעה ברשיון רשימת שרותים ופעולות המותרים לחברה אך ורק באמצעות חברות בת. (4) החברה רשאית לפעול בתחומי בזק חדשים בהתקיים תנאים המנויים ברשיון המכפיפים אותה לבקש רשיון מהשר."

11 שאל ה I: ה אם מדיניות הת חרו ת סבירה העליון: המדיניות ברקע הרשיון החדש מושתתת על הרצון בהנהגת תחרות חופשית ברחבי משק התקשורת האם לבג"צ Say לגבי מדיניות כלכלית? ככלל לא "אין זה מתפקידנו לבחון את צדקתם של שיקולי מדיניות כלכלית ואם לא הוכח לנו שנפלו פגמים משפטיים בדרך הפעלתה של המדיניות האמורה, וזאת לא הוכח לנו, אין גם מקום להתערבותנו". תחרות חופשית - הנגזרת, בין השאר, מעקרון חופש העיסוק - היא מדיניות ראויה ורצויה, כל עוד אינה פוגעת שלא כדין בערכים מוגנים אחרים "

12 שאל ה :II מדוע ל א תחרו ת ח ופש ית לכל? גמירת ההלל על עקרון התחרות החופשית ועל פתיחת השוק לתחרות כזו אינה מסייעת בפתרון, שכן, לא על עקרון זה חלוקים הצדדים אלא על אופן יישומו. החברה: איננו מבקשים בלעדיות או מניעת תחרות אך זכותנו להשתתף בעצמנו בתחרות בכל תחום בענף הבזק. הרשיון החדש מגביל את התחרות החופשית בכך שהוא סוגר בפנינו את האפשרות להשתתף בתחרות כזו בתחומים מסויימים. המשר ד: אי הגבלתו של מונופול תמנע את התחרות החופשית

13 ב זק אי הגב לתנו מ אושיות החוק הרשיון הכללי לפי אופיו חסר גבולות ותחומים מבחינת מהות, מקום, וזמן, ואינו יכול להיות מוגבל. בכך נבדל הוא מרשיון מיוחד. פרשנות זו עולה מממטרת הקמת החברה, מהתפקיד שנועד לה כמובילה בענף התקשורת, מאופי הפעולות והיקף התחומים בהם פעלה במשך 10 שנים מבלי שהוענקו לאחרים רשיונות כלליים. לראיה הרשיון הכללי ניתן לבזק מכח החוק LEGE) (EX ייחשב את השר לתיתו ולא הותיר לו שיקול דעת בענין זה. המסקנה המתבקשת לפי בזק: השר אינו מוסמך להגביל את הרשיון בשום צורה, ומשעשה כן ברשיון החדש, עשה זאת בחוסר סמכות. אם רוצים לשנות או להגביל את הרשיון הכללי ניתן לעשות זאת רק על ידי ת י קון סעיף 46 לחוק.

14 פרשנות בג"צצ הגדרת "רשיון כללי" בחוק היא פשוטה וברו רה: ההגדרה חובקת לכאורה את כל שירותי ופעולות הבזק הכלל-ארציים והבינלאומיים ובמובן זה היא בלתי מוגבלת. עם זאת מאפשרת ההגדרה הגבלת הכלליות לאחת מקבוצות השרותים או הפעולות המנויות בה, או למגוון רחב של שרותים ופעולות, שאינם חובקים את כל השירותים והפעולות האפשריים לפי חוק הבזק. מכאן רשיו ן כללי יכו ל שיהי ה ב לתי מוגבל לגמרי ויכ ול שיהי ה מוגבל (אם כי לא עד כדי הפיכתו לרשיון מיוחד כהגדרתו בחו ק). האם כזה ה וא רשיונה של בזק? הקביעה העקרונית כי השר יכול להעניק רשיון כללי שיש בו הגבלות אינה מחייבת שזה מה שקרה פה

15 פרשנו ת בג"צ( 2 ) תחילה הוצע להעניק רשיון כללי רק לחברה, אולם ועדת הכלכלה של הכנסת התנגדה למונופול הנוצר כתוצאה מכך לפיכך נשללה הבלעדיות והוענקה לשר סמכות (בסעיף 4 לחוק) להעניק רשיונות נוספים, בעוד אשר לחברה חייב המחוקק את השר להעניק רשיון כללי. מכאן מבקשת החברה ללמוד כי מלכתחילה היה לה מעמד ייחודי, במסגרתו הוקנה לה רשיון בלתי מוגבל מכל בחינה שהיא, בכפוף לסמכות לתת גם לאחרים רשיונות כלליים ומיוחדים, תוך שמירה על המונופול שהוענק לה בסעיף 50 לחוק.

16 בג"צ פרשנו ת תכלי תית ש ל הר ש יו ן( 3 ) אין לקבל שבכל מקרה היה הרשיון מוגבל מלכתחילה לשירותים שניתנו ולפעולות שבוצעו ע"י המשרד ערב הענקת הרשיון הכללי. אף שיכול רשיון כללי להיות מוגבל ויכול היה השר לקבוע ברשיון הכללי שהעניק לחברה, תנאים והגבלות, הוא לא עשה כן. השר יכול היה לקבוע שהחברה תעניק רק את השרותים ותבצע רק את הפעולות שהמדינה ביצעה קודם לכן בעצמה באמצעות משרד התקשורת; הוא לא עשה כן. קודם להקמת החברה ולהענקת הרשיון הכללי לה, היה משרד התקשורת יכול לפעול בכל תחומי הבזק הקיימים והמתחדשים, ללא הגבלות. משהוענק הרשיון, באה החברה במקומו ותחום פעילותה הוא באותו היקף.

17 ה( ב( האם ב זק נ יצ ח ה? האם ניתן ללמוד מכך שלחברה זכות להחזיק ברשיון הכללי לעד? סעיף ( 4 לחוק דן ב"הענקת רשיון, שינויו ושלילתו" וקובע: "השר רשאי לשנות תנאי רשיון, להוסיף עליהם או לגרוע מהם; לענין זה יובאו בחשבון, בין השאר, השיקולים האמורים בס"ק (ב) וכן השינויים שחלו בטכנולוגיה של בזק". השיקולים שבסעיף ( 4 לצורך נתינת רשיון, שינויו או שלילתו: "(1) מדיניות הממשלה בתחום הבזק; (2) התאמתו של מבקש הרשיון לבצע את פעולות הבזק ולתת את שירותי הבזק שלגביהם הוא מבקש רשיון; (3) תרומת מתן הרשיון לתחרות בתחום הבזק ולרמת השרותים בו." סעיף 6 לחוק קובע כי "השר רשאי בכל עת להגביל רשיון אם טעמים שבטובת הציבור מורים על הצורך בהגבלה כזו".

18 מסקנת בי ת ה מש פט הע ל יו ן נצ חו ן פ י רוס לכאורה, על אף היות הרשיון הכללי שהוענק לחברה ב- 1984, בלתי מוגבל אין השר מנוע מלהשתמש בסמכותו להגבילו בשם "טובת הציבור" ו"קידום התחרות" הדבר עולה בקנה אחד עם הגמישות הנדרשת לקיום מדיניות כלכלית זו אינה סובלת נצחיות וטריטוריות-עד למונופולים טוענת בזק סעיפים 4 ו- 6 חלים כשניתן רשיון רגיל לפי שיקו"ד ס' 4 אולם הרשיון הכללי והבלתי מוגבל של בזק חריג: רשיון חובה! הלשון המצווה של סעיף 46 מלמדת כי סע' 4 ו- 6 לא חלים לגביו האם הדין לא עם בזק?

19 תשו בת בית המ שפ ט העל י ון ל טענת בזק אין לראות לחוק: בסע' 4 ו 6 לחוק כסות רים א ת האמור בסעיף 46 לא יעלה על הדעת שמשהוענק רשיון כללי, ולו מכח החוק, יהיה הוא בלתי מוגבל בהיקף, במהות, במקום, ובזמן, והשר לא יוכל לעולם להפעיל את שיקול דעתו לפי אותו חוק עצמו, גם אם יחול שינוי במדיניות הממשלה ובצורכי המשק. תהא המטרה המקורית של הענקת הרשיון בשנת 1984 אשר תהא, אין הוא מקנה לחברה זכויות יתר העומדות לעולם גם אם הנסיבות, המדיניות, צרכי המשק וטובת הציבור, מחייבים צמצומן. העדר הגבלת זמן ברשיון מחייב פרשנות לפיה עם חלוף העיתים והשתנות הצרכים, ראוי, ניתן, ואף חובה, לבדוק ולשקול מחדש את הצדקת קיומו של הרשיון בהיקף חסר הגבולות. זאת עשה השר!

20 קו הגנ ה II ש ל בזק : הר ש יו ן ה חדש פ סול בשל ת וכנו ענף התקשורת מתחלק לשני תחומים עיקריים: תשתית ושרותים. השרותים מתחלקים לשרותים בסיסיים ולשרותים שאינם בסיסים. הרשיון החדש קובע כי: התשתית והשרותים הבסיסיים ימשיכו וינתנו באופן בלעדי ע"י החברה, ואילו השרותים שאינם בסיסיים - הכוללים שרותים חיצוניים ושרותים מיוחדים - ימשיכו להינתן על ידה לתקופת זמן מוגבלת, שאחריה תוכל היא לתיתם באמצעות חברת-בת שתזדקק לרשיון מאת המשיבה. על מנת לקבל רשיון יהא על חברת הבת לעמוד במספר תנאים העוסקים בעיקרם, בסטטוס המשפטי שלה. מטרתם, להביא ל : "הפרדה מלאה בין הנהלת החברה-בת לבין הנהלת החברה, לרבות בכל הקשור למערכת העסקית, למערכות הכספים והשיווק של שתי החברות"; ול"הפרדה מלאה בין נכסי החברה לבין נכסי החברה-בת".

21 טענות בזק כנגד ההפר דה המ בנית לטענת החברה, פוגע הרשיון החדש בזכותה לחופש העיסוק, בניגוד לחוק יסוד: חופש העסוק. האפשרות שחברת בת שלה תפעל ותיתן שרותים במקומה, אינה גורעת מעוצמת הפגיעה. גם אם נדרשת- בגלל מדיניות פתיחת הענף לתחרות חופשית - פגיעה כלשהי בחופש העסוק שלה, הפגיעה שנעשתה אינה לתכלית ראויה והיא במידה העולה על הנדרש. טענת המדינה: צמצום היקף השרותים שנותנת החברה הינו אמצעי הכרחי להשגת המטרה אותה מבקשת המדינה להשיג. המטרה - שירותי בזק יעילים, כלכליים ומתקדמים - תושג רק בהתקיים תחרות אמיתית בבזק. מתן אפשרות לחברת בת לפעול מהווה מכה ניצחת לטענת החברה כי הודחה מן התחרות בתחום הבזק, שכן, יהיה באפשרותה להתחרות באמצעות חברת הבת.

22 הת לבטות לאור ח וק י סוד: חו פש הע י סוק ב נכנס לתוקף חוק יסוד: חופש העיסוק הקובע כי כל פגיעה בחופש העיסוק תיעשה "רק בחוק" (ולא על פיו) חוק זה העניק לזכות לעיסוק מעמד חוקתי (על חוקי) ועולה השאלה אם מעמד זה אינו גובר על שיקולי מדיניות כלכלית הרשיון החדש שניתן על פי חוק הבזק מ- 1982, הוא מ החוק החדש פורסם ברשומות ביום משמע, הרשיון ניתן לחברה לפני תחילת החוק החדש. בחוק היסוד פיסקת מעבר הקובעת: כל חיקוק שאינו מקיים את חוק יסוד: חופש העיסוק והיה בתוקף ערב החוק ישאר בתוקף לשנתיים

23 טענת ב זק: רשיון אינו חיקוק הרשיון הכללי החדש אינו "הוראת חיקוק" (כלשון ס' 10 לחוק היסוד), כי אם "הוראת מינהל" (ס' 3 לחוק הפרשנות). לכן אין הוא חוסה בצל הוראת המגן שבחוק היסוד ובטל. פסיקת הבג"צ בטענה: אין מחלוקת כי ברגיל "רשיון" איננו חיקוק. מדובר באקט מנהלי. ואולם אין מפרשים נורמה חוקתית על-חוקית על פי כללי פרשנות הקבועים בנורמה נמוכה ממנה השאלה היא כיצד יסווג אקט זה מבחינת המילה "חיקוק" במשמעה שבסעיף 10 לחוק היסוד? ס' 10 לחוק היסוד הותיר למשך שנתיים מתחילת החוק, את התשתית התחיקתית הקיימת כמות-שהיא לשם התארגנות הרשויות. מסקנה: הצורך בהגנת התשתית הקיימת עד להתארגנות משתרע גם על חוק הבזק, וגם על האקטים המנהליים שמכוחו ושעמדו בתוקפם ערב חקיקת חוקי היסוד.

24 האם ההגב לות על בז ק ס בירות לאור הדין שלפני חוק ה יסוד? וועדת בועז ראתה בהפרדה בין החברה לבין חברות הבנות "תנאי הכרחי וחשוב ליצירת תחרות באספקת שרותים אלה על בסיס גלוי ושיוויוני." היא קבעה כי ההפרדה הינה תנאי הכרחי להבטחת תחרות הוגנת בין החברות הבנות לבין צדדים שלישיים אחרים: ההפרדה תבטיח שהתשתיות לשרותים שבתחרות יסופקו ע"י החברה לכל מאן דהוא, לרבות חברות הבת שלה, בצורה שיוויונית וגלויה, תוך מניעת סבסוד צולב - אשר יסכל מטרה זו - בין השרותים שבמונופול לבין השרותים שבתחרות. הפרדה זו תימנע גם אפשרות של התנאת שירות בשירות, ע"י בעל המונופול. ממצאים ומסקנות אלו הנחו את הממשלה ואת המשיבה עת קיבלו את ההחלטה שהביאה למתן הרשיון החדש. ממצאים אלו אינם בלתי סבירים. הם לא נתקבלו ממניעים פסולים. ההליכים שהביאו לקבלתם היו תקינים

25 חופ ש העיסוק של בז ק אל מ ול אינטרסים ציבור יים אחרים טענת בזק לזכותה לרשיון בלתי מוגבל בשם הזכות לחופש עיסוק, מתנגשת בשתי קבוצות של אינטרסים: האחד - ענינו של הציבור בתחרות ובשוק חופשי העשויים להביא לשיפור בתנאי השירות והמחיר. השני, חופש העסוק של כל האחרים שהעסוק בתחום הבזק נמנע מהם הלכה למעשה בשל מעמדה המונופולי של בזק המדינה הגיעה למסקנה שאינטרס הציבור בתחרות ובשוק חופשי נפגע וייפגע, אלא אם יוגבלו התחומים בהם עוסקת החברה. אין לי יסוד לפקפק בחשש זה וסבורתני כי הוא מבוסס וסביר; לפיכך, הגבלת עסוק החברה, דרושה היא ותכליתה ראויה. אשר לחופש העיסוק של בזק ומתחריה - "בענייננו לא מתנגשת הזכות לחופש העסוק עם זכות אחרת, אלא עם עצמה, משתי זוויות שונות. חופש העיסוק של בזק אינו טוב משל מתחריה המעותדים

26 טענת חופש העיסוק גם הפגיעה בחופש העיסוק של בזק מנוטרלת משמעותית ע"י פתיחת השוק בפני חברות בת של בזק. בכך ניטל במידה רבה עוקץ הפגיעה. חקיקה מהסוג הראשון מחמירה עם חופש העסוק, שכן היא מונעת את העסוק עצמו ממי שלא מקיים את הדרישות. בארצות אחדות נקבע כי במצב דברים זה נדרשת מטרה חיונית או צורך חברתי לוחץ או ענין חברתי מהותי... חקיקה מהסוג השני מניחה את האפשרות לפעול בעסוק, מקצוע או משלח - יד, ומבקשת אך להגביל את דרכי הגשמת חופש העסוק. כאן נדרשת רמה נמוכה יותר של ענין חברתי, ודי בשיקולים רגילים של טובת הציבור" תכליות אלו שביסוד הרשיון, תכליות ראויות הן. זאת במיוחד אם מביאים בחשבון את העובדה כי בידי בזק נשארת התשתית של שרותי הבזק וכמו כן תהיה היא רשאית להתחרות בענף הבזק ככל מתחרה אחר, באמצעות חברות בת

27 סוף דב ר העתירה נד חתה בזק נ כנ ס ה לכ ל תחום באמצעות חבר ות בנות ה ה פר דה ה פר סונ לית בין ב זק לח ברות ה ה פר דה ה מהותית סוב לת מבעיות קשות מקויימת נדרשו לאחר מכן הגנות ינוקא כמעט בכל תחום הרשיון הכללי החדש של בזק לא מנע תופעות אנטי תחרותיות

פ רק כה ) פ ס וק ים ז-יא( ז ו א ל ה י מ י ש נ י ח י י א ב ר ה ם א ש ר ח י: מ א ת ש נ ה ו ש ב ע ים ש נ ה ו ח מ ש ש נ ים. ח ו י ג ו ע ו י מ ת א ב ר ה ם

פ רק כה ) פ ס וק ים ז-יא( ז ו א ל ה י מ י ש נ י ח י י א ב ר ה ם א ש ר ח י: מ א ת ש נ ה ו ש ב ע ים ש נ ה ו ח מ ש ש נ ים. ח ו י ג ו ע ו י מ ת א ב ר ה ם פ רק כה ) פ ס וק ים ז-יא( ז ו א ל ה י מ י ש נ י ח י י א ב ר ה ם א ש ר ח י: מ א ת ש נ ה ו ש ב ע ים ש נ ה ו ח מ ש ש נ ים. ח ו י ג ו ע ו י מ ת א ב ר ה ם ב ש יב ה טו ב ה, ז ק ן ו ש ב ע, ו י א ס ף א ל ע מ יו.

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

תאריך עדכון:

תאריך עדכון: שם ומספר הקורס: תאריך עדכון: דיני ויחסי עבודה - 7430256 סוג הקורס: שיעור 2 שנת לימודים: תשע"ז סמסטר: א היקף שעות: אתר הקורס באינטרנט: ------------ א. מטרות הקורס להקנות לסטודנטים שאינם בעלי השכלה משפטית

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

ביה"ס היסודי ע"ש יצחק רבין, נשר

ביהס היסודי עש יצחק רבין, נשר כ פ ל - מ ע ר ך מ ל ב נ י פ ע יל ות ר א ש ונ ה א. ב. ג. צ ב ע ו מ ל ב נ ים ש ונ ים ה מ ר כ ב ים מ- מ ש ב צ ות. כ ת ב ו ל י ד כ ל מ ל בן א ת מ ס פ ר ה ש ור ות ו א ת ה ט ור ים. כ ת ב ו ל י ד כ ל מ ל בן כ

קרא עוד

חקיקת חירום בישראל לאור הצעת חוק יסוד: החקיקה שמעון שטרית* א. חקיקת חירוס בישראל כללי מצב חירום, באופן כללי, הוא מצב בו נשקפת סכנה לחברה כתוצאה מאיום

חקיקת חירום בישראל לאור הצעת חוק יסוד: החקיקה שמעון שטרית* א. חקיקת חירוס בישראל כללי מצב חירום, באופן כללי, הוא מצב בו נשקפת סכנה לחברה כתוצאה מאיום חקיקת חירום בישראל לאור הצעת חוק יסוד: החקיקה שמעון שטרית* א. חקיקת חירוס בישראל כללי מצב חירום, באופן כללי, הוא מצב בו נשקפת סכנה לחברה כתוצאה מאיום חיצוני או פנימי למדינה. במצב חירום החברה מכירה בצורך

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc)

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc) בג"צ 3368/10 בג"צ 4057/10 בבית המשפט העליון בירושלים בשבתו כבית משפט גבוה לצדק משרד האסירים הפלסטיני ואח' ע"י ב"כ עו"ד סמדר בן-נתן העותרים בבג"צ 3368/10 - נגד- שר הביטחון ואח' ע"י מחלקת הבג"צים, פרקליטות

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

תקנות ביטול עסקה _ nevo_

תקנות ביטול עסקה _ nevo_ משפט פרטי וכלכלה מסחר הגנת הצרכן משפט פרטי וכלכלה חיובים מכר תוכן ענינים סעיף 1 סעיף סעיף סעיף סעיף 5 סעיף 6 סעיף 7 סעיף 8 סעיף 9 הגדרות ביטול עסקה החזרת התמורה אופן החזרת התמורה דמי ביטול הגבלת זכות הביטול

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הגנה ע ל סימני מ סחר ושמ ות מתחם באינטרנט מציג: עורך דין ערן סורוקר משרד סורוקר אגמון, עורכי דין ועורכי פטנ טים eran@ip-law.co.il 1 על מה נדבר? שמות מתחם וסימני מסחר 2 3 סימני מסחר מה ו סימ ן מסחר? שימוש

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא נהג, דע את זכויותיך! 1 איגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען אהא 2 נהג! דע את זכויותיך! אין זה סוד, שמעבידים רבים אינם משלמים את המעט שמגיע

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים מערכת האישור והמעקב אחר ניסויים קליניים בישראל - הצעות לשיפור דר' אבי לבנת 4 אוקטובר, 2018 מטרה: ייעול האישור והניטור של ניסויים קליניים רב-מרכזיים תהליך אחיד, מניעת כפילויות קיצור זמן קבלת האישור האתי

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א'

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א' שנה א' - מסלול יום - סמסטר א' 13:30-16:00 שער למשפט* עו"ד מיכל אהרוני 10:00-13:30 מבוא למשפט השוואתי ד"ר רונית דוניץ קידר 14:00-16:30 דיני עונשין פרופ' בועז סנג'רו אנגלית רמות טרום בסיסי א'/טרום בסיסי

קרא עוד

17 July 2013

17 July 2013 הבהרה בנוגע להעסקת מבקשי מקלט )המכונים גם "מסתננים"( נובמבר 2016 הרינו להבהיר כי על-פי ההתחייבות שמסר משרד הפנים לבג"ץ )בג"ץ 6312/10(, לא ייאכף איסור על העסקת מבקשי מקלט האוחזים באשרה בתוקף )ראו פירוט

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

הגנה - שקפי תרגול

הגנה - שקפי תרגול תרגול 9 סיסמאות חד פעמיות הגנה במערכות מתוכנתות )הגנה ברשתות( חורף תשע"ז 1 תזכורת בקרת כניסה אימות זהות המשתמש למניעת התחזות קבלת שירות שהתוקף אינו זכאי לו קבלת גישה למידע פרטי ולביצוע פעולות בד"כ נעשה

קרא עוד

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון 58283 פקס: 09-8851969 (,09-8851970 09-8639464 טלפונים: (ב) 03-5041412 דואר אלקטרוני: iswima@bezeqint.net סלולרי: 050-2333122 052-3866616, 18.2.08

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 בניית תכנית שיווקית מהי תכנית שיווקית? התכנית השיווקית מתארת את הפעולות השיווקיות שעסק צריך לבצע על מנת להשיג את יעדי המכירות שלו. מטרת התכנית השיווקית בניית התכנית השיווקית עוזרת לנו להגדיר את: 1. יעדי

קרא עוד

רשומות ספר החוקים י א בניסן התשנ ה באפריל 1995 עמוד חוק האזנת סתר(תיקון), התשנ ה- 995 ו 180 תיקון עקיף: חוק הבזק, התשמ ב- 982 ו - מסי 0 ו חוק

רשומות ספר החוקים י א בניסן התשנ ה באפריל 1995 עמוד חוק האזנת סתר(תיקון), התשנ ה- 995 ו 180 תיקון עקיף: חוק הבזק, התשמ ב- 982 ו - מסי 0 ו חוק רשומות ספר החוקים י א בניסן התשנ ה 11 1517 באפריל 1995 עמוד חוק האזנת סתר(תיקון), התשנ ה- 995 ו 180 תיקון עקיף: חוק הבזק, התשמ ב- 982 ו - מסי 0 ו חוק הביטוח הלאומי(תיקון מס 100), התשנ ה- 1995 186 תיקון

קרא עוד

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_ רשויות ומשפט מנהלי גופים ציבוריים ביקורת פנימית מבקר פנימי דיני חוקה מבקר המדינה רשויות ומשפט מנהלי מבקר המדינה תוכן ענינים הגדרות חובת קיום ביקורת פנימית התאמה תפקידים אחריות דיווח דיון בממצאי דו"ח המבקר

קרא עוד

pdf

pdf בניי נ : ב ח חמי י נו י ביב, ב בי ו ב ב חוב בניי ב ו ב מנו מ 20. מ חו נ י בנייני י ו מ ב ב בי ו 142 ו 144 ב ו טיח, מ, ו י י בי בבנייני : ו ב ני ו ו ו, ו ו י בבניי י נ. מ ב ו ב ו נ בו י ונו יט מ י י י נ

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20F9E5F720E4FAF8E5F4E5FA20E4F2E5ECEEE920F8E7EEE9ECE1E9F C456D696E696D697A657229>

<4D F736F F F696E74202D20F9E5F720E4FAF8E5F4E5FA20E4F2E5ECEEE920F8E7EEE9ECE1E9F C456D696E696D697A657229> מיזוגים ורכישות המד יניות ה מסחרית בנוגע לניהול מחסן התרופות והציוד 2 מחסן התרופות משווק תרופות וחיסונים המותווים לבקר ומקנה החקלאית קונה הן ישירות מספקים בחו"ל והן ממפיצים מקומיים המחסן מספק מוצרים במשקל

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

שוויון הזדמנויות

שוויון הזדמנויות מדיניות של הערכת מורים ואיכות ההוראה פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א אוניברסיטת תל אביב, מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה והמכללה האקדמית בית ברל 10.11.2010 כנס 1 מכון ואן ליר מדיניות של הערכת מורים: - מטרות ההערכה

קרא עוד

עתמ (ת"א) 1985/06 הרמתי ינון נ' עיריית תל אביב בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים בפני: כב' השופט ד"ר ורדי קובי בתי המשפט עת

עתמ (תא) 1985/06 הרמתי ינון נ' עיריית תל אביב בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים בפני: כב' השופט דר ורדי קובי בתי המשפט עת בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים בפני: כב' השופט ד"ר ורדי קובי בתי המשפט עתמ 001985/06 בעניין: הרמתי ינון ע"י ב"כ עו"ד טלבי נ ג ד 1. עיריית תל-אביב 2. מנהל הארנונה בעיריית תל-אביב

קרא עוד

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשס"ז-2006

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשסז-2006 א) ב) ג) ד) ס 1 הכנסת השבע-עשרה הצעת חוק של חברי הכנסת גדעון סער עמירה דותן פ// 1681/1 הצעת חוק הבוררות )תיקון- ערעור על פסק בוררות(, התשס"ז- 2008 הוספת סעיף 21 א 1. 1 בחוק הבוררות, תשכ"ח- 1968, אחרי סעיף

קרא עוד

מאמר פגרות בתי המשפט משופר doc

מאמר פגרות בתי המשפט משופר doc ג( ג( עמוד 1 מתוך 7 השפעת פגרות ושביתות בבתי המשפט על הליכים משפטיים מאת עו"ד משה כדריה מבוא על מועדים והארכת מועדים סדרי הדין הנוהגים בבתי המשפט נוקבים בדרך כלל במועדים אשר בהם חייב בעל דין לנקוט הליך

קרא עוד

Homework-L9-Skills-1.pub

Homework-L9-Skills-1.pub My Kriah Homework 1st Grade Level 9: All Skills Much me, energy, and money was invested in developing this program. Therefore reproduc on of this work, whether in it s en rety, in part, or in any form

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63>

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63> הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת ת"א בחינה בדיני מכרזים ד"ר מיכל טמיר מועד א סמסטר א תשע "א 8.1.12 שעה 900 הוראות כלליות משך הבחינה שעתיים. לא תינתן הארכה. הבחינה בחומר סגור. אין להכניס דבר למעט קובץ חקיקת

קרא עוד

eriktology The Writings Book of Proverbs [1]

eriktology The Writings Book of Proverbs [1] eriktology The Writings Book of Proverbs [1] [2] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement that

קרא עוד

eriktology The Writings Book of Psalms [1]

eriktology The Writings Book of Psalms [1] eriktology The Writings Book of Psalms [1] [2] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement that

קרא עוד

מצגת איחוד.pptx

מצגת איחוד.pptx !אורנית מאוזנת - מתנגדים לאיחוד נלחמים על הבית - פקודת מבצע רקע.מתוכנית איחודים ברמה הארצית אשר כללה עשרות ערים ומועצות נותר רק איחוד יישובי שער השומרון על הפרק.יודעי דבר מספרים כי שר הפנים יחד עם רוה

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

ועדת בטיחות

ועדת בטיחות ועדת בט יחות הקמת ועדת בטיחות א. מפעל שעובדים בו 25 עובדים לפחות המורכב מנציגי העובדים ומנציגי המעביד. מפעל שמספר העובדים קטן מ- 25 עובדים יוכל להקים ועדת בטיחות באישור ועדת העבודה והרווחה של הכנסת. ב.

קרא עוד

No Slide Title

No Slide Title כיצד לכ ת וב עבודה מדעית? ד ר דוד פסיג אוניברסיטת בר-אילן http://www.passig.com http://faculty.biu.ac.il/~passig ראש י פרקי ם ע מוד ש ע ר ת מ צ י ת ת וכן העני ינים מב ו א רק ע ת יאו רטי שא ל ו ת ו הש ע

קרא עוד

14-20

14-20 מהדורה: 3 עמוד 1 מתוך 6 1. מטרה קביעת כללים אחידים וברורים לאירוח אורחי האוניברסיטה ועובדיה, כהגדרתם להלן, לרבות סדרי הזמנה, תשלום, מימון וכיבוד. 2. נסיבות האירוח אירוח על-ידי עובדי האוניברסיטה יעשה על

קרא עוד

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein שילוב טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים ד"ר אולז'ן גולדשטיין מכון מופ"ת ומכללת קיי 1 נושאים לאילו מטרות משלבים טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים? כיצד מורי המורים משלבים בהוראה את טכנולוגיות מידע? כיצד מכשירים את

קרא עוד

שאלון אבחון תרבות ארגונית

שאלון אבחון תרבות ארגונית שאלון: אבחון תרבות ארגונית על פי : Cameron, E. and Quinn, R. Diagnosing and changing organizational culture Edison Wesley 1999. 1 לפניך שש שאלות הנוגעות לאבחון תרבות ארגונית. בכל שאלה מוצגים ארבעה איפיונים

קרא עוד

"צעדת השיבה הגדולה": אירועי 13 באפריל 2018

צעדת השיבה הגדולה: אירועי 13 באפריל 2018 צעדת השיבה הגדולה" :" צעדת השיבה הגדולה " : תמונת מצב, מאזן ביניים" י ו ם ש י ש י ש ל ש ר י פ ת" א י ר ו ע י 13 ב א פ ר י ל 2018 15 ב א פ ר י ל 2018 1 עיקרי תמונת המצב ביום שישי 13 ב א פ ר י ל 2018 י ו

קרא עוד

ב"ה גבולות היחידה: במדבר פרק כ' פסוקים ז'-י"ג נושא היחידה: חטא מי מריבה מספר שיעורים: 1 כתבה: נורית שלזינגר כללי: בפסוקים הקודמים ראינו, שלאחר מות מרי

בה גבולות היחידה: במדבר פרק כ' פסוקים ז'-יג נושא היחידה: חטא מי מריבה מספר שיעורים: 1 כתבה: נורית שלזינגר כללי: בפסוקים הקודמים ראינו, שלאחר מות מרי ב"ה גבולות היחידה: במדבר פרק כ' פסוקים ז'-י"ג נושא היחידה: חטא מי מריבה מספר שיעורים: 1 כתבה: נורית שלזינגר כללי: בפסוקים הקודמים ראינו, שלאחר מות מרים לא היה מים לעדה. בני ישראל פונים בתלונה אל משה ואהרון,

קרא עוד

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון שביעות רצון בהוראה זועבי מחמוד, 1992

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון שביעות רצון בהוראה זועבי מחמוד, 1992 שאלון שביעות רצון בהוראה זועבי מחמוד, 1992 הקשר בין מנהיגות המנהל של בית הספר לבין הרגשתם של המורים ו תפקודם בכיתה במערכת החינוך הערבית בישראל מאת : מחמוד זועבי בהדרכת : ד"רציפורה שכטמן ד"ר מיכאל כץ עבודת

קרא עוד

א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר

א' בשבט תשעה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יור המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: 21221 לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מברכים על כינונה של המועצה הלאומית לספורט ומאחלים לה הצלחה

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

מבוא ללוגיקה ולתורת הקבוצות

מבוא ללוגיקה ולתורת הקבוצות תורת הקבוצות מושגים בסיסיים מבוא ללוגיקה ולתורת הקבוצות חוברת תרגילים כתוב באופן מפורש את הקבוצות הבאות: 5 2x + 3< היא קבוצת המספרים השלמים המקיימים : 7 B היא קבוצת האותיות הקודמות לאות f באלף-בית הלטיני.

קרא עוד

ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק" עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמ

ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמ ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק" עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמצעות אגודת הצדקה אלאנצאר, המזוהה עם הג' האד האסלאמי

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4>

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4> ניב רווח פסיכומטרי 1 שיעור מבוא נושא סימני החלוקה כולל מספר מושגים שצריך להכיר כמו חלוקה לגורמים או שארית של חלוקה. בבחינה יכולות להופיע שאלות שיעסקו בנושא זה כנושא בפני עצמו, ולעתים הידע בנושא דרוש לפתרון

קרא עוד

untitled

untitled תקן חשבונאות מספר 36 תיקון גילוי דעת מספר 69 בדבר כללי חשבונאות ודיווח כספי על ידי מלכ"רים ותקן חשבונאות מספר 5 בדבר תיקונים והבהרות לגילוי דעת מספר 69 יוני 2014 1 רח' גרוזנברג 14 ת, "א,65811 טל.,972 3

קרא עוד

שם: כיתה:

שם: כיתה: שם: כת: 2 תת דמת! ם חן ת תת כת ש", ג שן גד דמ ממש ז!( תת מכת. ק מעטת מן שת. )ם כמ, מד ת כת ש", ע ספת! תג ק תת ש ת תת גת תת כת ש": ט ח ז ד ג כת ג ט ח ז ד ג כת ש" ס ן ם מ ך כ כת ג ס ן ם מ ך כ כת ש" ת ש ק

קרא עוד

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc "פז" הנדסהוניהול (1980) בע "מ Ltd. PAZ Engineering & Management (1980) תכנית מתאר עכו נספח אמצעי מדיניות סביבתית - מסמך מס' - 11 מנחה 1. המלצות לתפעול וניהול סביבתי של אזורי תעשייה טווח "קצר" התפעול והניהול

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר בנה במשך שני העשורים האחרונים מוניטין של מומחה בשוק הישראלי בתחומי חדלות פירעון על היבטיו השונים: הוצאה לפועל, פשיטות רגל ופירוק חברות. בעלי המשרד, עו«ד

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות חורף שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפ

הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות חורף שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפ הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות 42412 חורף 4102- שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפתרונות המופיעים בהצעת פתרון זו מובאים בתמצות בלבד.

קרא עוד

בארץ אחרת

בארץ אחרת בארץ אחרת כתבה טל ניצן איירה כנרת גילדר הוצאת עם עובד בע"מ 3112 על הספר זהו סיפור על ילדה שמגיעה יחד עם הוריה לעיר גדולה בארץ ארץ חדשה. הסיפור כתוב בגוף ראשון ומתאר חוויות ראשונות מן העיר הגדולה: גודלה

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc ו( תקנות מועצת הפירות (ייצור ושיווק) (סדרי דין בפני ועדת קנסות), התשל"ו- 19761 בתוקף סמכותי לפי סעיף ( 48 לחוק מועצת הפירות (ייצור ושיווק), התשל"ג- 1973 (להלן - החוק), ובתוקף שאר הסמכויות הנתונות לי לפי

קרא עוד

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית מכרז פומבי מס' 90/39-17 לניהול ותפעול של בית קפה חלבי פרוטוקול כנס מציעים מיום 4.4.2017 ומכתב הבהרה רצ"ב פרוטוקול כנס המציעים בדבר המכרז שבנדון, אשר התקיים ביום 4.4.2017 וכן, תשובות הבהרה שנתקבלו בידי

קרא עוד

בגרות לבתי ספר על יסודיים ערביים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"א, 2011 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: ע ב ר י ת לבתי ספר ערביים ספרות

בגרות לבתי ספר על יסודיים ערביים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשעא, 2011 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: ע ב ר י ת לבתי ספר ערביים ספרות בגרות לבתי ספר על יסודיים ערביים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"א, 2011 מועד הבחינה: משרד החינוך 014105 מספר השאלון: ע ב ר י ת לבתי ספר ערביים ספרות ב' א. משך הבחינה: שעה וחצי. יחידת לימוד אחת רק כהשלמה

קרא עוד

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשעא בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמא )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א- 2010 בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 1 )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקשורת, שר התיירות, שר התחבורה, שר הבריאות, שר החינוך,

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

ה ש ל מ ת מ ש פ ט ים ש א ל ה מ ס פ ר 1: ע ד ן ש ל מ כ ב י ת ל אב יב ב כ ד ור ס ל, ו ל כ ן מ ק פ יד ל ל כ ת ה ק ב וצ ה כ ש מ ת אפ ש ר ל ו. ל מ ש ח ק י

ה ש ל מ ת מ ש פ ט ים ש א ל ה מ ס פ ר 1: ע ד ן ש ל מ כ ב י ת ל אב יב ב כ ד ור ס ל, ו ל כ ן מ ק פ יד ל ל כ ת ה ק ב וצ ה כ ש מ ת אפ ש ר ל ו. ל מ ש ח ק י ה ש ל מ ת מ ש פ ט ים ש א ל ה מ ס פ ר 1: ע ד ן ש ל מ כ ב י ת ל אב יב ב כ ד ור ס ל, ו ל כ ן מ ק פ יד ל ל כ ת ה ק ב וצ ה כ ש מ ת אפ ש ר ל ו. ל מ ש ח ק י א. ש ח ק ן ב. ת ומ ך ג. ש ומ ר ד. א וה ד ה.ע וב ד ש

קרא עוד

כתיבת דו"ח אבחון ארגוני

כתיבת דוח אבחון ארגוני 1 כתיבת דו"ח אבחון ארגוני 2 כמה מילים מקדימות על התוכן... - האופן בו אנו מנתחים את הארגון נשען על הפרדיגמות שלנו אודות השאלות מהו ארגון? מהי אפקטיביות ארגונית? אבחון ארגוני מיטבי מנתח את המערכת הארגונית

קרא עוד

סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית הפונטיה עמוד 1 סימונה - חוברת גופן

סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית הפונטיה עמוד 1 סימונה - חוברת גופן סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית עמוד 1 דק אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! רגיל אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! בינוני אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! שמן אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

eriktology The Prophets Book of 1 st Kings [1]

eriktology The Prophets Book of 1 st Kings [1] eriktology The Prophets Book of 1 st Kings [1] [2] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס משפט גרמני אזרחי - 62311 תאריך עדכון אחרון 04-08-2016 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:משפטים השנה הראשונה בתואר בה ניתן ללמוד את הקורס: 0 סמסטר:סמסטר

קרא עוד

eriktology The Prophets Book of Isaiah [1]

eriktology The Prophets Book of Isaiah [1] eriktology The Prophets Book of Isaiah [1] [2] [3] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement

קרא עוד

תהליך קבלת החלטות בניהול

תהליך קבלת החלטות בניהול תהליך קבלת החלטות בניהול לידיה גולדשמידט 2011 מהו תהליך קבלת החלטות? תהליך אק טיבי וקריטי קבלת החלטות בנושאים פשו טים ורוטיניים שפתרונן מובנה בחירה בין אל טרנטיבות החלטות מורכבות הדורשות פתרונות יצירתיים

קרא עוד

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז שלובים גב ההר יוני 2017 1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017 2 מסמכי ההצעה המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז מסמך א' מסמך ב' מסמך ג' שם המסמך הוראות

קרא עוד

2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה כ"ט בטבת תשע"ח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב

2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה כט בטבת תשעח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב 2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה- 16.1.18 כ"ט בטבת תשע"ח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב' צילה רשף מר צחי ברוך מר מימון אוחיון מר אריה פולק

קרא עוד

(Microsoft PowerPoint - \356\366\342\372 \354\353\360\361 ver3.pptx)

(Microsoft PowerPoint - \356\366\342\372 \354\353\360\361 ver3.pptx) ברוכים הבאים לכנס מקצועי בנושא : 28 לאוקטובר 2015, ד"ר טל מופקדי ד"ר רועי שלם מנהלי פורום הגבלים עסקיים ורגולציה רקע ונתונים ד"ר טל מופקדי וד"ר רועי שלם /// פורום הגבלים עסקיים ורגולציה 3 גז טבעי מקור

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחדות לכדורגל בישראל להוציא הוראות מיוחדות המפורטות בתקנון

קרא עוד

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד חוק

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנד חוק 1 1. בחוק זה - הגדרות איסור התעללות (תיקון התשס"א) איסור נטישה של בעל חיים (תיקון התשס"ו) "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל מהם ודאגה לרווחתם; "בעל חיים" -

קרא עוד

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים  ומקסום התועלת העסקית Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית אסף ויסברג, מנכ"ל, Ltd. introsight CGEIT, CRISC, CISM, CISA נושאים לדיון IT Governance על קצה המזלג Cloud Computing למטאורולוג המתחיל תועלת עסקית

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

שלחן ערוך או"ח ח"ד

שלחן ערוך אוח חד תת זת ע ק וד ו ךו קל וד ל ו תו תוד ו לת ק דו ל ק ל וד על ל ק וד ו לוע ו וד ל וו ק צצ ו תע ת ת ו ד ל ך ע ק ק ץע וצע לד ו ל ל ךכלו ךצ זל דו דכ ע כו ד צוו צצקל צצק תל ת ףעל ו ו לו ךצו זל דו ד ע ו תת ךותל

קרא עוד

ספרים פרשנות חוקתית אהרן ברק, פרשנות במשפט, כרך שלישי: פרשנות חוקתית >נבו הוצאה לאור, 1994) ברוך ברכה* 1. את מטבע הלשון המהפכה החוקתית הטביע אהרן ברק,

ספרים פרשנות חוקתית אהרן ברק, פרשנות במשפט, כרך שלישי: פרשנות חוקתית >נבו הוצאה לאור, 1994) ברוך ברכה* 1. את מטבע הלשון המהפכה החוקתית הטביע אהרן ברק, ספרים פרשנות חוקתית אהרן ברק, פרשנות במשפט, כרך שלישי: פרשנות חוקתית >נבו הוצאה לאור, 1994) ברוך ברכה* 1. את מטבע הלשון המהפכה החוקתית הטביע אהרן ברק, בהקשר ההגנה על זכויות האדם, זמן קצר לאחר כניסתם לתוקף

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשעד ועדת המינויים המוסדית תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית 1. כללי מטרת הכללים להנהגת דרגות קידום היא לקדם את המעמד האקדמי של המוסדות האקדמיים להכשרת

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. ה

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 עש דורון אסולין זל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת בש וליגה למקומות עבודה. ה טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. הטורניר בחסות ובשיתוף: 7 באר-שבע 1.תנאי השתתפות וכללי:

קרא עוד

6478.indd

6478.indd רשומות קובץ התקנות 27 באפריל 2006 6478 כ"ט בניסן התשס"ו עמוד תקנות הגז (בטיחות ורישוי) (רישוי העוסקים בעבודות גפ"מ), התשס"ו 2006.......................... 740 צו פיקוח על מצרכים ושירותים (התקנת מיתקני

קרא עוד