Microsoft Word _5_1.doc

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "Microsoft Word _5_1.doc"

תמליל

1 1 ניסויי עיצוב וגיזום דובדבן בצפון רמת הגולן מגיש: שמעון אנטמן שותפים: גלית רדל, אריק וולך, ג'מיל פארחאת. ניסוי גזום בעצי דובדבן בוגרים במטרה לחדש ולהצעיר את נוף העץ. אופי הצימוח של עץ הדובדבן הינו צירי, נשיאת הפרי הינה ע"ג דרבן רב שנתי. הדובדבן נכנס לפוריות מאוחר ולכן מפתח נוף גדול. בניסויים בעברנמצא קשר בין איכות הפרי לגיל הדרבן. מטרת המחקר: קבלת צימוח צעיר בעצי דובדבן בוגרים כדי לקבל פרי איכותי על ענפים אלו. מהלך הניסוי: נבחרו שני מטעים האחד בחוות פיכמן והשני בעין זיוון. הזן הנבחן הוא בינג. בפיכמן גיל המטע כ- 15 שנים ושיטת העיצוב היא גביע. בעין זיון גיל המטע הוא 8 ושיטת העיצוב היא בציר. במטע בפיכמן "גולחה" אחת הזרועות לגמרי לפני שנתים ואשתקד גולחה זרוע נוספת תהליך זה ימשך בשנים הבאות לפי זרוע "מגולחת" לשנה. בעין זיוון הוסרו עד היסוד 1/5 מהענפים לאורך הציר לפני שנתיים, השנה הורדה 1/5 נוספת. כאן מתוכנן להמשיך עד להצערת העץ כולו. גם תוצאות: בשני אתרי הניסוי לא הייתה ירידה מובהקת ביבול, ולא היה הבדל מובהק בגודל הפרי. בפיכמן יש התחדשות יפה מאד של ענפי פרי בעוד שבעין זיוון התחדשות הענפים דלה. בחינת שיטות עיצוב בדובדבן בחוות פיכמן אופי הצימוח של עץ הדובדבן הינו צירי וסיעוף הענפים קשה מאד. הדובדבן נכנס לפוריות מלאה רק בשנה השישית/שביעית. אין "תורת עיצוב" וכל נוטע מעצב את העץ כיד הדמיון הטובה עליו. מטרות המחקר: ליצור "תורת עיצוב" כלומר למצוא בין כל הצורות הנבחנות, אחת או יותר הנותנות מענה לכניסה מוקדמת לפוריות לאיכות פרי ואפשרות תחזוקה רב שנתית קלה ויעילה. מהלך המחקר: הזנים: לפינס וסטלה ע"ג כנת מהלב, שנת נטיעה קיץ /חורף 2005 ב- 4 צורות עיצוב. גביע רגיל. מרווח נטיעה 3 מטר בין העצים. גביע זקוף מרווח נטיעה של 3 מטר בין העצים. ספניש בוש בגישה האוסטרלית מרווח נטיעה 2.5 מטר בין העצים. ציר מרווח נטיעה 2 מטר בין העצים. בשנת 2009 נבחנו גם שתי טכניקות של דילול: מחיקת דורבנות, קיטום וביקורת. תוצאות תוצאות המחקר מראות גם ב יתרון מובהק ביבול לגביע 4 צירים. ככל שהיבול עלה ירד גודל הפרי. שתי צורות הדילול נתנו הפחתה מובהקת בדרך כלל ביבול ועליה מובהקת בגודל הפרי.

2 ד/ ד/ ד/ 2 רישמי סיור בענף הדובדבן לצ'ילה מגיש: איל יונאי צ'ילה היא אחת מארבע יצרניות הדובדבן הגדולות בעולם. רוב הפרי (למעלה מ 90%) מופנה ליצוא וכל הגידול לפיכך מוכוון יצוא. רוב הגידול מרוכז באזור מרכז צ'ילה (קוריקו) אבל יש נטייה להרחיבו לדרום כדי להאריך את תקופת הקטיף. כנות : מעבר מהקולט לכנות מרסנות. גיזלה 6,7,12 ולכנת.MM 14 זנים : כניסת הזן רויאל דון כמחליף עיקרי לבורלא, זני אמצע עונה ברוקס, סנטינה, קורידה (הבינג עדיין זן אמצע עיקרי). בגלל קשיי הטיפול בפרי. זן מאוחר יחידי בשלב זה הוא הסוויט הרט. יש ביקוש רב לרנייר אבל נמנעים מגידול עיצוב: רוב המטעים נטועים בצפיפות (1.5-1 מ' בין העצים). שיטות העיצוב העיקריות ציר, Y., V מצליחים בעזרת פרומלין וחירוקים להגיע לסיעוף מצוין בגיל הצעיר. גובה עצים אינו עולה בד"כ על 3.5 מ'. קיימת הקפדה על תאורה לכל חלקי העץ. יבולים: בזני תחילת העונה היבול הממוצע של כ ט'.' (0.7 ט' הפרי. בזני אמצע הממוצע כ 1.5 ט'. יבול מסחרי ראשון ') מתקבל בשנה רביעית. הבינג נוטה לסירוגיות. מגבילים יבול (ע"י דילול) כדי לשמור על איכויות מבנים: סובלים מהסתדקויות בגלל הגשמים ובמטעים רבים פורסים רשת ניילון למניעת נזקי גשם. פריסת הכיסוי קלה ומקפידים לכסות רק על פי התראות (כיסוי ממושך פוגע לדעתם באיכות). קטיף: כ"א ללא מגבלה ובעלות נמוכה. בזנים המוקדמים הקטיף סלקטיבי (3-2 סיבובים) וההספק כ 80 קג' לי"ע. בזני האמצע הקטיף כולל וההספק כ 150 קג' לי"ע. מיון ואריזה : כל הפרי ממוין בצורה ממוכנת. לחברות מסחריות או קואופרטיבים בתי אריזה שמטפלים בכ 5,000-3,000 טון בעונה. בכל בתי האריזה מערך הפרדת עוקצים וממינות מכניות (גודל בלבד) או אופטיות (גודל וצבע). כל שרשרת הטיפול בפרי מקוררת. רוב הפרי נארז באריזות של 5 קג' עם שקיות אוירה מתואמת. הפרי נדגם בעת ההגעה לבית האריזה (טמפרטורה, גודל, קושיות, סוכר) ועל פי תוצאות הדגימה נקבע יעד השיווק של הפרי והתגמול למגדל. עיקר הפרי מיוצא לאירופה, סין (שוק מצוין!) ומיעוטו לארצות הברית. ההכנסה הממוצעת בשער בית האריזה למגדל הממוצע נעה סביב $3-$3.5 בשנים רגילות.

3 3 רשמי סיור בצ'ילה בנובמבר 2009 מגיש: שמעון אנטמן בחודש נובמבר 2009 התקיים סימפוזיון בין לאומי בנושאי דובדבן מטעם האגודה הבינלאומית להורטיקולטורה בעיירה וינה דל מאר בצ'ילה. נושאים עיקריים שעלו בהרצאות ובדיונים בסימפוזיון: יבולים המפתח לקבלת יבולים הוא ציפוף מטעים. הציפוף מתאפשר הודות לכנות מרוסנות ושיטות עיצוב. הפרי שמתקבל הוא גדול ואיכותי על אף היבול הגבוה. כנות ההתמקדות היא בכיוון של כנות מננסות מהטיפוסים החזקים יותר (גיזלה 6,12,) וכנת.MM 14 כנות מננסות חלשות (גיזלה 5) עלולות להיות בעיתיות באיזורים חמים ובקרקעות דלות. עבודה עם הכנות המננסות מחייבת ממשק מדוייק אחרת עלולה להתפתח תופעה של "הזדקנות מואצת" מלווה בירידת איכות הפרי. זנים - ההשבחה מתמקדת במציאת זנים שיאריכו את תקופת השיווק (בעיקר מוקדמים), שיפור איכויות (טעם, מוצקות), זנים ללא רגישות להסתדקויות ובעלי חיי מדף טובים יותר. תוכניות ההשבחה המענינות יותר הן בהונגריה, צרפת וארה"ב. ממזרח אירופה הוזכרו סדרת זנים מקדימי בורלא באיכויות טובות יותר (מוצקות בעיקר), זנים לבנים - ארלי רובין. עיצוב- שיטות העיצוב מיועדות לייצר מטע צפוף, לא גבוה עם יבולים גבוהים ואיכותיים. בכולן יש דגש על מתן תאורה טובה שמבטיחה את איכות הפרי. השיטות שצויינו בהקשרים אלו הן ציר,,Y, V עיצוב בצורת כרם. (חומת פרי). בכנות המננסות עוסקים בהקצרות מרובות לשיפור יחס עלווה פרי הסתדקויות : בעיה שמעסיקה את כל התעשיה. זנים טובים אך רגישים להסתדקויות נפסלים. נעשתה הבחנה בין סדקים באיזור העוקץ כתוצאה מהרטבה לסדקי צד כתוצאה ממעבר מים בלחץ מהשורשים לפרי בעת הרטבה מרובה. אמצעים מבניים (מנהרות) נמצאו כיעילים בלי פגיעה באיכות אבל מחייבים תשובות לבעיות ממשק, דווח על חומר (RAINGARD) שמסייע בהקטנת הסתדקויות בלי פגיעה באיכות הפרי. POST HARVEST המדדים החשובים הם עסיסיות וקושי הפרי. מנסים לפתח מדד לקטיף עפ"י כוח הניתוק של הפרי. פיטינג הינה בעיה ברגישות שונה על פי זנים. חיפוש אחר זנים בעלי מבנה אלסטי שרגישים פחות לגומה. הזנה : חנקן בדורבנות לאחר טיפול סתווי מאפשר שיפור העלווה וקבלת פרי איכותי והכרה בחשיבות האשלגן לקושיות הפרי.

4 4 הפריה בגודגדן תחת רשת על ידי דבורת הבומבוס בלבד מגיש: שוקי טל בית יתיר מטרת הניסוי :למצוא פתרון להאבקה תחת רשת פרוסה לפני הפריחה. שאלה ראשונה: למה חשובה באזורנו הרשת? אנו נמצאים בשפת המדבר כנווה ירק בתוך יער גדול שלהקות ציפורים נודדות עוברות מעל. אזור עם אביב מוקדם, קרינה חזקה,ורוחות. הסיבות לצורך ברשת: 1. נזקי ציפורים, 2. ברד, 3. 20% חיסכון במים לפחות, 4. גודל פרי. 5. הגנה מזבוב הפירות, 6. שובר רוחות מונע נשירה ושפשופים, 7. יעילות בהאבקה, 8. 50% הנחה בביטוח, 9. דרבון ענפי פרי בצמרת העץ בכיפוף ע"י הרשת, 10. יבול יותר גבוה. ב נפרסה רשת על שורה אחת בלבד שכללה 15 עצים מהזנים: בורלה, רנייר וצ'יינוק. תחת הרשת הוכנסו שתי כוורות דבורים רגילות פלוס שתי כוורות בומבוסים. תוצאות: 2007 ע"פ מבט עין לא נראתה פעילות דבורים דבש לעומת דבורי הבומבוס וביבול לא נצפה הבדל משאר החלקה (לא בוצעו שקילות). ב רושתו 7 דונם לפני הפריחה והוכנסו 4 כוורות דבורים רגילות ו- 24 כוורות בומבוסים בדירוג לפי אחוזי מדד פריחה. תוצאות: 2008 לא נראתה שום פעילות דבורים רגילה בסיום הפריחה לא היו דבורים בכוורת לעומת פעילות טובה של דבורת הבומבוס. יבול 1700 ק"ג לדונם בחלקת הניסוי כנגד יבול 1620 ק"ג בביקורת. ב- 2009: רושתו 2 חלקות לפני הפריחה בשטח של 8 ד' ו- ' ולא הוכנסו כלל דבורי הדבש. ד 7 בשטח פתוח הוצבו כוורת רגילה לדונם פלוס כוורת לדונם של דבורי בומבוס. בית רשת הוצבו 4 כוורות לדונם ללא כוורות דבורי דבש רגילות תוצאה: 2009 יבול לדונם (ק"ג ( שטח (דונם ( החלקה שטח פתוח שטח פתוח שטח פתוח בית רשת בית רשת מסקנות: כל אחד יעשה לעצמו!!! יתכן וישנם עוד הרבה גורמים שיכולים להשפיע אך זו נקודה למחשבה.

5 רקע 5 בעית הגומה באחסון דובדבן מתוק מגישה: פרופ' רות בן-אריה שותפים: דר' אוהד נריה, אסיה גיזיס, אלה צבילינג, דני גמרסני, מירי רפאלי, היבא גד, מיכל מעוז-כ"ץ וליאת עזאני. הגומה בדובדבן היא פגם פיזיולוגי המתפתח בפרי הקטוף ונמצאה כגורם העיקרי לירידה בסיווג הפרי בזנים רגישים. בספרות המקצועית קושרים את הופעת הגומה בטיפול לא זהיר בפרי בעת הקטיף ולאחריו אולם לא הצלחנו למצוא תימוכין להשערה זו בניסויים שערכנו עד כה בפירות של מטעי רמת הגולן. הפרי מאזור זה רגיש במיוחד, בהשוואה לפרי מאותם זנים הגדלים באזורי גידול אחרים (מרום הגליל, הרי ירושלים וגוש עציון) ולכן קיימת השערה שאחד הגורמים המשפיעים על רגישות הפרי לתופעה הוא הזנת הפרי, בגין סוגי הקרקע השונים. בעבר ערכנו השוואות בהרכב המינרלי של הפרי מאזורי הגידול השונים בהקשר לגומה, אך לא התקבלו ממצאים חד-משמעיים, שחזרו על עצמם במשך 3 שנות המחקר. עם זאת, היו רמזים שיתכן והיסודות אשלגן וסידן מעורבים בהתהוות הגומה. ניסויים בריסוסי סידן במשך שנתיים, לא העידו על אפשרות של הפחתת הנזק באמצעותם. אשתקד, הוחל בבדיקת אפשרות הפחתה בעזרת ריסוסי עלווה בחנקת האשלגן. הסתמנה נטייה להפחתת שעורי הנזק בעקבות 3 ריסוסים בחנקת האשלגן לקראת הקטיף. נמצא שקצב התפתחות הגומה, שמתקדם באופן ליניארי במשך 3 שבועות אחסון ב- C 0, o הואט בעקבות הטיפול בחנקת האשלגן. לפיכך, הוחלט השנה לחזור על הניסוי תוך הרחבת מספר הריסוסים. כמו כן, נבחנה ההשערה שהתפתחות הגומה נובעת משינויים בתקינות קרומי התאים. ממצאים עיקריים בשתי שנות הניסוי מסתמנת השפעה קלה של ריסוסים בטרם קטיף בחנקת אשלגן 1% על הפחתת שעורי הגומה המתפתחים בפרי לאחר הקטיף. אשתקד הושגה הפחתה של כ- 10% בזן בינג ע"י 3 ריסוסים לקראת הקטיף. השנה נתקבלה הפחתה של קרוב ל- 10% בזנים סטלה ולפינס ע"י 4 ריסוסים שהחלו כחודש לפני הקטיף. למרות שהפחתה זו היתה לעתים מובהקת מבחינה סטטיסטית, היא אינה נותנת מענה לבעית התפתחות הגומה באחסון. לכל היותר היא עשויה להצביע על המשך כיוון המחקר, שמטרתו צריכה להיות העלאת יעילות הטיפול. יתכן שניתן להשיג זאת ע"י הגברת חדירת חנקת האשלגן לתוך הפרי. דרכים אפשריות הראויות למבחן הן ביצוע הריסוסים בשלבי התפתחות מוקדמים יותר ו/או שימוש במשטחים טובים יותר. נמצא קשר מובהק בין שעורי הגומה וחדירות הממברנה של התאים, הרומז על כך שאם אכן נצליח לשפר את יעילות הקליטה של מלחי אשלגן ו/או סידן, המשפיעים על תקינות הממברנות, אולי ניתן יהיה להפחית באופן משמעותי יותר את שעורי הגומה המתפתחים בפרי.

6 6 תהליכים לשיפור קטיף, אחסון מיון ואריזת דובדבן מגישים: שאול נשיץ,איל יונאי מבוא לפרי הדובדבן רגישות גבוהה במיוחד לירידה באיכות בתהליכי הקטיף, ההובלה, האחסון וההפצה עד לצרכן הסופי. כ 80% מהיבולים בארץ נקטפים בפרק זמן של כ- 4 שבועות וההיצע בשבועות אלו כפול ויותר מהביקוש. עובדה זו מאלצת חלק מהמגדלים לאחסן פרי לתקופות של 4-3 שבועות מצב שמגדיל את הסיכון לקלקול איכות הפרי. הבעיה הבעיות העיקריות שמעסיקות את מגדלי הדובדבן: ירידה באיכות הפרי הנקטף כתוצאה מהתחממות פרי בתהליך הקטיף. ההובלה והטיפול. התייבשות עוקצים משפיעה על כושר אחסון ועל ה"ניראות "של הפרי בעת המכירה. התפתחות גומה. ריקבון בשנים האחרונות מבצעים ב"בראשית" פעולות לפיתוח אמצעים ושיטות כדי להתגבר על הבעיות. שיפור תהליכים בקטיף: 2. הטמעת ההכרח שמירה בצל. 3. פינוי מהיר ותכוף לקירור. 1. הקטנת יח' האריזה בשטח. הפחתת התייבשות עוקצים : האריזה. להנדסה חקלאית). 2. כיסוי פרי ביריעות רטובות..4 באמצעות מנהרות אויר מאולץ. 1. נבחנו השנה שיטות שונות של הרטבת פרי לפני העברה לבית 3. שימוש ב"עגלת צינון" (שפותחה בשיתוף המכון קירור מוקדם (הידרוקולינג) ובחינת האפשרות לקירור מוקדם מניעת ריקבון :1. חיטוי אריזות קטיף טרום קטיף. 2. בחינת יעילות של חומרי ריסוס במטע. 3. טיפול בחומרים מונעי ריקבון לפני האריזה. שיטות אחסון: 1. בחינת שקיות אווירה מתואמת למארז. 2. בחינת מארזים של אוירה מתואמת של חברת היי פרי. 3. אויר מבוקר.

7 7 שיחה על כיווני פיתוח בענף הדובדבן רון דותן: יו"ר ענף הדובדבן במועצת הצמחים אני מאמין שלענף הדובדבן יש עתיד מזהיר רק אם נדע לאחד את השורות ולהוביל אותו לכיוון הנכון וביחד. דובדבן איכותי אנחנו כולנו צריכים להעלות את רמת גידול הדובדבן ואיכותו ותפקידנו כארגון הוא לא לאפשר לפרי באיכות ירודה להגיע לשווקים. לצורך כך אנו שוקדים על הוצאת חוברת סטנדרטים שתופץ בין החקלאים. תכנון הענף - הענף יכול להגיע בעוד כמה שנים לכמות פרי של כ טון ויותר, כמות שהשוק המקומי לא מסוגל לקלוט ברמת מחירים סבירה. לכן יש לפנות לערוצים הבאים: 1. להוציא פרי של הדרוזים בערוצי יצוא ייחודים להם (סוריה, ירדן). 2. יצוא לאירופה: א. בחלון הזדמנויות בזנים המוקדמים. ב. הסבת דובדבן לאורגני שבו השוק האירופי פתוח לקבלת פרי במשך כל העונה. בתי אריזה יש לעודד הקמת בתי אריזה מרכזיים כדי לנסות ולהכתיב את סוג האריזה המשווקת וכמו כן כדי לקבל נתונים על התפלגות הענף והשוק. הדרוזים בפגישה שנערכה בנוכחות שגב ואייל מפירות גולן ןדותן ויואב מרמת רחל עם הדרוזים החל תהליך של שיתוף פעולה. זאת הפעם הראשונה שיהיה נציג דרוזי בשולחן הדובדבן. כמו כן תועבר השתלמות למגדלים הדרוזים במטרה להעלות את איכות הפרי שלהם. לסיום, אני פונה לכל מי שמעוניין להשתתף בדיונים של שולחן הדובדבן, לבוא ולהשתתף. אל תשכחו השולחן הוא של כולנו. רק ביחד נוכל להוליך את הענף לעתיד טוב ובטוח יותר.

<4D F736F F D20FEFEF2E5FAF720F9EC20E3E5E720E0E7F1E5EF20F7E9E5E5E9312E646F63>

<4D F736F F D20FEFEF2E5FAF720F9EC20E3E5E720E0E7F1E5EF20F7E9E5E5E9312E646F63> החברה למחקר ופיתוח קירור ואיסום פירות ק"ש בע"מ קרית שמונה טל. 4-69428,4-6817421 פקס. 4-694113 www.fruitl.o.il e-mil: fruitl@netvision.net.il ניסויים באחסון קיווי דוח לשנת 28 צוות המעבדה: אסיה גיזיס, אלה

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc 1 חווה מו"פ צפון אזורית לנסיונות גליל מערבי סיכום שנתי של מחקר: בחינת זני אבוקדו מפרים חדשים סיון תש"ע, מאי 2010 חוקר ראשי: דר' גד איש עם צוות מחקר גליל מערבי: גד איש עם, ורד יריחימוביץ', יצחק רגב, הדר

קרא עוד

Microsoft PowerPoint - תכניות פיתוח במטעים לשנת ppt [Read-Only]

Microsoft PowerPoint - תכניות פיתוח במטעים לשנת ppt [Read-Only] תוכניות פיתוח לשנת 2009 הדרים-מטעים האגף לפירות שה"ם תמונת מצ ב ענף המטעים עומד בפני משבר, שנגרם עקב מספר גורמים: א. משבר המים עלול לגרום לעקירת מטעים לא מעטים. ב. משבר נמשך בעיקר בפירות הקיץ, עקב שפע

קרא עוד

<4D F736F F D20E4F0E7E9E5FA20ECE8E9F4E5EC20E1F4F8E E646F63>

<4D F736F F D20E4F0E7E9E5FA20ECE8E9F4E5EC20E1F4F8E E646F63> החברה למחקר ופיתוח קירור ואיסום פירות ק"ש בע"מ קרית שמונה טל. 04-6940208 פקס. 04-6940113 www.fruitlab.co.il e-mail: fruitlab@netvision.net.il המלצות לטיפול בפירות בקטיף ובאחסון נשירים עריכה: רות בן-אריה

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

סתיו סוכות התשע"ו   לכל איש יש שם שנתו לו אלוהים ונתנו לו אביו ואמו. כך אמרה המשוררת הנבונה והחכמה זלדה. והוסיפה גם את עונות השנה. ולכל איש יש גם "סתי

סתיו סוכות התשעו   לכל איש יש שם שנתו לו אלוהים ונתנו לו אביו ואמו. כך אמרה המשוררת הנבונה והחכמה זלדה. והוסיפה גם את עונות השנה. ולכל איש יש גם סתי מספר 161 7.11,2015 עלון קבוץ אפק כה חשוון תשע"ו גשמי העונה 4 2014 - ספטמבר 2015 ספטמבר מ"מ אוקטובר " 77 מ"מ אוקטובר " 29 " 33 מ"מ סך הכל העונה 77 מ"מ ברעמים וברקים, בסופה שעברה בארץ - אבל דילגה עלינו,

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 תפקיד המנחה בארגונים דני לוי OD - פתיחת המושב: תפקיד המנחה בארגונים כנגזר מתפקיד יועץ OD דני לוי ( 15 ד'( הרצאה ראשונה: המנחה כאומן לבין ארגון וערכיו העסקיים ניר גולן ( 25 ד'( "דאדא" במפגש בין ערכיו המקצועיים,

קרא עוד

.1 עש התפוח המדומה )FCM( ברימונים פרוטוקול ממשק ניטור והדברה רקע עש התפוח המדומה leucotreta(,)thaumatotibia או בכינויו העממי: )FCM( False codling moth

.1 עש התפוח המדומה )FCM( ברימונים פרוטוקול ממשק ניטור והדברה רקע עש התפוח המדומה leucotreta(,)thaumatotibia או בכינויו העממי: )FCM( False codling moth .1 עש התפוח המדומה )FCM( ברימונים פרוטוקול ממשק ניטור והדברה רקע עש התפוח המדומה leucotreta(,)thaumatotibia או בכינויו העממי: )FCM( False codling moth )עת"מ( הינו מזיק הסגר רב-פונדקאים. בעולם, ובעיקר באפריקה,

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint ועדת היגוי ות 2015 מאי 2016 סדר יום ועדת היגוי ות מלון יהודה 2.5.2016 2015 10:30 11:15 התכנסות וארוחת בוקר - 11:30 פתיחה וברכות 11:15 11:30 12:30 סיכום 2015 - דוח סטטוס ות 2015 הצגת עיקרי הדברים ודיון

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc דוח לשנת 2008 שיפור פוריות בשזיף היפני ובזני משמש חדשים ע"י העלאת שיעורי ההאבקה וההפריה ואפיון ההתאמה הגנטית בין הזנים השונים של כל מין Increasing yield of Japanese plum and apricot by improving pollination

קרא עוד

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים משרד החינוך המינהל למדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה שם התלמיד/ה: כיתה: משימת הערכה מספר 1- כיתה ד נושאים: מערכות ותהליכים ביצורים חיים ומערכות אקולוגיות )בעלי חיים( הנחיות: קראו היטב את השאלות.

קרא עוד

"ניצנים" תוכנית הצהרונים

ניצנים תוכנית הצהרונים "ניצנים" - צהרונים חברתיים אוגוסט 2017 אב תשע"ז החוק, הקול הקורא, תכנית "ניצנים" החוק לפיקוח על הפעלת צהרונים לגילאי 3-8 נחקק בתהליך מואץ, ביוזמת מספר חברי כנסת, במטרה להסדיר את הפיקוח על הצהרונים במדינה.

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

ד ר ארנון דג האבקת דבורים במטעים בישראל צילם: גד איש-עם ארנון דג / המכון למדעי הצמח, מינהל המחקר החקלאי המאמר מוקדש לזכרו של יוסי ירמיהו ז ל, מנהל מכו

ד ר ארנון דג האבקת דבורים במטעים בישראל צילם: גד איש-עם ארנון דג / המכון למדעי הצמח, מינהל המחקר החקלאי המאמר מוקדש לזכרו של יוסי ירמיהו ז ל, מנהל מכו ד ר ארנון דג האבקת דבורים במטעים בישראל צילם: גד איש-עם ארנון דג / המכון למדעי הצמח, מינהל המחקר החקלאי המאמר מוקדש לזכרו של יוסי ירמיהו ז ל, מנהל מכוורת דן, שתרם רבות לביצוע חלק מהמאמרים המופיעים בסקירה

קרא עוד

מצגת של PowerPoint‏

מצגת של PowerPoint‏ 1 ארבל פרלינים במגוון טעמים ומליות, -TLV חמוציות בעטוף שוקולד לבן, כרמל- בוטן עטוף בשוקולד חלב, כרמל- צימוק עטוף בשוקולד חלב.. 41.90 2 יין אדום קברנה סובניון מרלו קלאסיק יקב ברקן, קשיו עטוף בשוקולד מריר,

קרא עוד

Microsoft Word - ex04ans.docx

Microsoft Word - ex04ans.docx 1 אריאל סטולרמן סטטיסטיקה / תרגיל #4 קבוצה 03 Φ2. ההתפלגות הנורמלית (1) Φ2.2. Φ2.22. Φ1.5 1Φ1.5. Φ0. Φ5 1Φ5 1Φ4.417. Φ 1Φ 1Φ4.417. נתון: ~ 0,1 ( a )להלן חישוב ההסתברויות: 2.22 1.55 Φ1.55 Φ2.22 Φ1.55 1Φ2.22

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

דוח מסכם למדע"ר חקלאות 14

דוח מסכם למדער חקלאות 14 דוח מסכם לתכנית מחקר מספר - - תקציר שם המחקר : פיתוח כלים לקבלת החלטות הדברה של עש נובר העגבניה absulota) (Tuta בגידולי עגבניה בשטחים פתוחים Development of decision making tools for IPM of Tuta absulota

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 ת"י בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 תי בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב ת"י 58 -בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור '. יש להשלים את כל הראיות הנדרשות ולהוכיח עמידה בדרישות התקן ל'. כמו יש להשלים עמידה

קרא עוד

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א 6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר אצל תינוקות הניזונים מפורמולה. הגיל משתנה בהתאם לתקופה,

קרא עוד

<E2ECE9EC20E2E5ECEF E786C73>

<E2ECE9EC20E2E5ECEF E786C73> מחירון מומלץ לענבי יין בציר 203 אזור גליל עליון וצפון הגולן התוכן: קברנהסובניון,פטיטוורדו,קברנהפרנק,פינוטאג' מרלו, מלבק, מורברד סירהושיראז סנג'ובזה,פרימיטיבו,טמפרניו פטיטסירה זינפנדל רוביקברנה,טינטהמדירה

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי תיירות אורחים ו ירושלים בהשוואה למקומות נבחרים בישראל מאפייני התיירים 99 61% 73% 44% תיירים וישראלים* במלונות בירושלים, 2017-2000 ביקור של תיירים באתרים נבחרים בירושלים*, לפי דת, 2016 הכותל המערבי 16%

קרא עוד

מיכפל

מיכפל מיכפל 0222 הוראות התקנה למהדורה 9.78 במהדורה 78.9 בוצעו מספר שינויים טכנולוגיים: שדרוג התוכנה ליצירת דוחות בפורמט PDF שינויים בטכנולוגיית השידור של טופס 102 לביטוח הלאומי במהלך עדכון גרסה זו תתקבלנה מספר

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint 1 מנל"ח = מערכת נשימה לחץ חיובי 2 ענן הנראה לעין של גזים חמים שונים, חלקיקים קטנים, הנוצרים מבעירה לא מושלמת של חומר וצפים באוויר. 3 מוגדר כאויב מספר 1 לאוכלוסייה בריחה והסתתרות:- האוכלוסייה תשאף להימצא

קרא עוד

Bright Blue Gradients

Bright Blue Gradients מה נלמד היום: מהי סביבת חיים מהם מרכיבים ביוטיים וא-ביוטיים מהם צורכי הקיום של בעלי החיים כיצד הסביבה מספקת צרכי קיום אלו מה ההבדל בין תנאי סביבה ולמרכיבי סביבה מיפוי מושגים בנושא סביבת חיים: ביוספרה

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה 698 נות זכות 699 אנגלית רמת טרום בסיסי ב' 701 אנגלית רמת בסיסי 70 אנגלית רמת מתקדמים א' 107 אנגלית רמת מתקדמים ב' 800 8004 8006 810 מתמטיקה

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

אורנה

אורנה רמלה 30 דצמבר 2015 היסטוריה נוסדה במאה השמינית לספירה )718-716( העיר היחידה שנבנתה ע"י המוסלמים בארץ. שוכנת על הציר ההיסטורי - יפו יהודים הגיעו לרמלה לראשונה בשנת 1099 הגיעו יוחנן הקדוש. לעיר ראשוני ירושלים.

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק 1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 69 2 הרמונית מתוקים קוביית קשיו קלוי 80 גרם דבש טהור מפרחי בר 200 גרם קונפיטורת רימונים 290 גרם פחית עגולה

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation השטחים הפתוחים בגולן בראי התיישבות האדם : מאז ועד היום דן מלקינסון המכון לחקר הגולן החוג לגאוגרפיה ולימודי סביבה אוניברסיטת חיפה צילום: רינה נגילה גולן להכיר בעמק מופלא בין הרים ושדות שוכן גולן מופלא של

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 1 התחדשות עירונית מתחם שלמה המלך, יולי 2013 2 צוות התכנון : תכנון נוף נספח הצללה כבישים אדריכל אבינעם לוין אדריכלית נטליה אלפימוב אדריכלית טל לוין אדריכל משה אוחנה : רינה קרוגליאק, אדריכלית נוף : לשם -

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

נושא המצגת

נושא המצגת /. / /, /,. /, ).,. - "., נוהל סימון אריזות של תכשירים נוהל מספר PRA-043/03 יום עיון לבעלי רישום 13.02.2018 ענת סופר נוהל סימון אריזות של תכשירים מספר 43 עדכון 3 מבוסס על הנוהל הקודם אך נכתב מחדש, והוכנסו

קרא עוד

יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 י

יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 י יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 יצוא קופה לחשבשבת חלונות...01 כללי מדריך זה מסביר את

קרא עוד

תמצית סיכום ממצאי הסקר האחד עשר העוקב אחר דעת הציבור על רמת השירות ותפקוד מערכת הבריאות שולי ברמלי-גרינברג, מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל עוקב כבר מאז ת

תמצית סיכום ממצאי הסקר האחד עשר העוקב אחר דעת הציבור על רמת השירות ותפקוד מערכת הבריאות שולי ברמלי-גרינברג, מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל עוקב כבר מאז ת תמצית סיכום ממצאי הסקר האחד עשר העוקב אחר דעת הציבור על רמת השירות ותפקוד מערכת הבריאות שולי ברמלי-גרינברג, מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל עוקב כבר מאז תמר מדינה-הרטום ואלכסיי בלינסקי 1995 אחר תפקוד מערכת

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92 מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING 92 מוצרים למשרד OFFICE SUITES TM MESH BACK SUPPORT תומך גב מבד נושם מוריד מתח מהשכמות ומהגב התחתון מתאים לכל כסא משרדי הרכבה קלה ונוחה STANDARD

קרא עוד

<4D F736F F D20F7E5EEF4E5F1E820E0E5F820F9E8E9F4E >

<4D F736F F D20F7E5EEF4E5F1E820E0E5F820F9E8E9F4E > שטיפת קומפוסט ממלחים בתנאי מעבדה אביתר איתיאל - שה"מ משרד החקלאות ופיתוח הכפר יורם צביאלי - מו"פ ערבה מרכזית וצפונית כתובת המחבר: Eviatar@arava.co.il תקציר בשנים האחרונות בשל התמעטות מקורות החול באזור

קרא עוד

פרויקט שורשים דמות

פרויקט שורשים דמות פרויקט שורשים דמות בחייכם אודות דמות פרק זה בעבודת השורשים יכלול מידע אודות הדמות שנבחרה מצד ההורים. הפרק יכיל תקציר רגיל ]רשות[ או מעוצב ]רשות[, טקסט ]חובה[, תמונות ]רשות אבל ]רשות [. רצוי מאוד[, אלבום-מצגת

קרא עוד

<4D F736F F D20E9ECE3E420E0E7FA20E5EEE8F8E9E420E0E7FA20E9F6E0E520E1E2F9ED20ECE8E9E5EC20F0E7EEE3>

<4D F736F F D20E9ECE3E420E0E7FA20E5EEE8F8E9E420E0E7FA20E9F6E0E520E1E2F9ED20ECE8E9E5EC20F0E7EEE3> ילדה אחת ומטריה אחת יצאו בגשם לטיול נחמד... פעילות במועדון בנושא חורף, המבוססת על השיר של דתיה בן דור - מילים ולחן. הפעילות מיועדת לילדים צעירים. את השיר והלחן אפשר למצוא באתר שירונט: http://www.shiron.net

קרא עוד

הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות בית הספר לעבודה סוציאלית Faculty of Social Welfare & Health Sciences School of Social Work الكلية لعلوم الرفاه والصحة مد

הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות בית הספר לעבודה סוציאלית Faculty of Social Welfare & Health Sciences School of Social Work الكلية لعلوم الرفاه والصحة مد שנה א' קורסי חובה - סמסטר א סמינר מגמה קלינית טרמה מערכת שעות מ"א - תשע"ח ילד ונוער מנהיגות ושינוי חברתי *נכון לתאריך 3/8/2017 ברית ושיקום משפחה 8-12 אלי זומר 288.4140 מיקי וינברג 288.4901 נינה קורן קריא

קרא עוד

סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 מדד תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשו

סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 מדד תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשו סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 danny.daniel@discountbank.co.il תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשואות תל בונד ריבית משתנה מח"מ ממוצע מרווח ממשלתי תשואה פנימית

קרא עוד

מדריך שמיטה לחקלאים המשרד לשירותי דת ועדת השמיטה משרד החקלאות ופיתוח הכפר שנת שמיטה תשע ה

מדריך שמיטה לחקלאים המשרד לשירותי דת ועדת השמיטה משרד החקלאות ופיתוח הכפר שנת שמיטה תשע ה מדריך שמיטה לחקלאים המשרד לשירותי דת ועדת השמיטה משרד החקלאות ופיתוח הכפר שנת שמיטה תשע ה פסיקה הלכתית עפ י פסקי הרבנות הראשית לדורותיה: הרב הגאון יעקב אריאל שליט א מכון התורה והארץ: הרב יהודה הלוי עמיחי

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על השלמת תכנית הלימודים חלה על הסטודנט/ית בלבד! כל הקורסים הרשומים בטופס הינם חובה לימודית )אלא אם נכתב אחרת(.

קרא עוד

11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל

11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מופ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל 11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת 2009 2 מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון 2 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי

קרא עוד

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במעש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מעש תעשייתי - אקים חדרה דיאנה אטלס מנהלת רשת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות ניהול ואבטחת איכות למנהלי מע"ש חדשים 2017 רכזות הקורס

קרא עוד

תוכנית הוראה תשע"א, לפי מרצה

תוכנית הוראה תשעא, לפי מרצה מבנה הלימודים תוכנית לימודים במ"א תשע"ג תוכנית לימודים מחייבת למחזור תשע"ג נא לשמור עד סיום הלימודים קורסי חובה של המגמה חובת בחירה קורסי מחקר )ראה פירוט( )ראה פירוט( )חובה לכולם בשנה ב( שיטות מחקר )88

קרא עוד

CITROËN DS3

CITROËN DS3 CITROËN DS3 אייקון מודרני סיטרואן DS3 היא חלום של מעצב. היא רחוקה מלהשאיר אותך אדיש, אלא מעוררת מייד את התשוקה. גם כשהיא עומדת במקום. הקווים שלה גורמים לה להיראות כאילו היא נמצאת כבר בתנועה, ומגלמים

קרא עוד

Microsoft Word - FinalReport-AppleNet-Shahak

Microsoft Word - FinalReport-AppleNet-Shahak מ'' מ'' דוח סופי לתכנית מחקר מספר 3-459-6 בחינת טכנולוגית הרשתות הצבעוניות לשיפור הפוריות ואיכות הפרי בתפוח Assessment of the Colored-Net Technology for Improving Productivity nd Fruit Qulity in Apples

קרא עוד

ענף המלונאות

ענף המלונאות 1 מאי 4102 המלונאות ענף תקציר של בגידול החיובית המגמה נמשכה 4102 שנת של הראשון ברביע שיא נשבר 4102 שבשנת לאחר זאת לישראל, תיירים כניסות הנכנסת. בתיירות של בשיעור הראשון ברביע עלה התיירות במלונות הלינות

קרא עוד

אחריות קבוצתית

אחריות קבוצתית אחריות קבוצתית משך הפעולה: 56 דק' מטרות: 1. החניך יכיר בסוגים ומאפיינים שונים של קבוצות ובייחודיות קבוצת ח'. 2. החניך ילמד מהי אחריות קבוצתית לעומת אחריות אישית והצורך של הקבוצה בשתיהן למען השגת מטרותיה.

קרא עוד

סקירה כלכלית שבועית 27 בדצמבר 2015 עיקרים בארץ: המיקוד השבועי עוסק השבוע בסקירת ענף הנדל"ן למגורים בחודש אוקטובר נמצא כי בחודש אוקטובר נרשם גידו

סקירה כלכלית שבועית 27 בדצמבר 2015 עיקרים בארץ: המיקוד השבועי עוסק השבוע בסקירת ענף הנדלן למגורים בחודש אוקטובר נמצא כי בחודש אוקטובר נרשם גידו סקירה כלכלית שבועית 27 בדצמבר עיקרים בארץ: המיקוד השבועי עוסק השבוע בסקירת ענף הנדל"ן למגורים בחודש אוקטובר. נמצא כי בחודש אוקטובר נרשם גידול במספר העסקאות, אולם בממוצע דוחודשי מדובר ברמת העסקאות הנמוכה

קרא עוד

Microsoft Word - kot.doc

Microsoft Word - kot.doc החתול והשועלה לאיכר אחד היה חתול. חתול יפה אבל פראי, שעשה לו צרות רבות. חבל היה לאיכר להיפרד מהחתול, אך לא הייתה ברירה. אחרי התעלול האחרון שם אותו בשק ויצא אתו ליער. שם שחרר את החתול. יהיה מה שיהיה. אם

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ד התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעד התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים היא של הסטודנט בלבד. כל הקורסים הרשומים בטופס הם חובה לימודית. כאשר הסטודנט סיים ללמוד את כל חובותיו הלימודים

קרא עוד

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מהט/משהח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשעח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה: יש לתקן ערך בנתון השאלה כמות המים שנפלטים בהזעה ל- 3.6kg/hr

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : שיווקיות המרצה : ד"ר ענת אלון מבוא לשיווק נושאי ההרצאה הצגת הגישות השונות לניהול השיווק בחינת המאפיינים של ה שבמסגרתן ארגונים מנהלים את פעילויות השיווק שלהם מבוא לשיווק גישות הפירמה לניהול השיווק מה

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

קטלוג פסח 2016

קטלוג פסח 2016 קטלוג פסח 2016 חברת שקד חברת שקד הינה חברה משפחתית אשר עוסקת שנים רבות בייבוא, שיווק והפצת יינות מאזורים שונים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות התרחב סל המוצרים עם מותגי אלכוהול איכותיים מרחבי העולם. פעילותה

קרא עוד

טלי גרש

טלי גרש ד"ר דורית תבור דיקן הנדסה כימית פריסת הקורסים ותוכנית הלימודים בהנדסה כימית התמחות תעשייה תהליכית תקף מתש"ע התמחות אנרגיה תקף מתשע"ד עידכון: יוני 0 טל' המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון (ע"ר) קמפוס באר שבע

קרא עוד

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם כך העלינו לפורטל שאלון מעורבל ללא שום סימונים עליו.

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

תרגיל 5-1

תרגיל 5-1 תרגיל 1 יחסי העדפה, פונקציות תועלת, עקומות אדישות וקווי תקציב כל השאלות להלן מתייחסות לצרכן שהעדפותיו מוגדרות על סלי צריכה של שני מוצרים. העדפות אלה הן רציונאליות (ז"א, מקיימות את תכונות השלמות והטרנזיטיביות).

קרא עוד

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דיו ילין

המכללה האקדמית לחינוך עש דיו ילין ירושלים, אייר, תשע"ה למנהלי בתי הספר ולרכזי ומורי המתמטיקה שלום רב אנו מבקשים לעניין אתכם בתכנית " הכשרת מורים להוראת תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע ומסגרת לטיפוח תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע"

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation משרד החקלאות ופיתוח הכפר שירות ההדרכה והמקצוע אגף הפרחים והנדסת הצומח - נובמבר 2011 עלון מס' 1 1 תוכן לחצו על מספר העמוד כדי לדלג לעמוד הרצוי נושא עמוד נושא עמוד 43 דבר המערכת 3 שיחים בשטח פתוח כללי 44

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation שוק הסחורות עקומת S שינוים ברמת ההשקעות גורמים לשינוים בתוצר של שיווי משק ל. נניח משק סגור, הו צאות הממשלה קבועו ת ואין מסים, ההשקעות תלויות בשער הריבית והצריכה תלויה בהכנסה הפנויה. A 45 עק ומת : S מתארת

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט ו ת, ש נ ש א ו כ מ ו ת ג ד ו ל ה ש ל ח ו מ ר נ פ ץ,

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

ה ש ל מ ת מ ש פ ט ים ש א ל ה מ ס פ ר 1: ע ד ן ש ל מ כ ב י ת ל אב יב ב כ ד ור ס ל, ו ל כ ן מ ק פ יד ל ל כ ת ה ק ב וצ ה כ ש מ ת אפ ש ר ל ו. ל מ ש ח ק י

ה ש ל מ ת מ ש פ ט ים ש א ל ה מ ס פ ר 1: ע ד ן ש ל מ כ ב י ת ל אב יב ב כ ד ור ס ל, ו ל כ ן מ ק פ יד ל ל כ ת ה ק ב וצ ה כ ש מ ת אפ ש ר ל ו. ל מ ש ח ק י ה ש ל מ ת מ ש פ ט ים ש א ל ה מ ס פ ר 1: ע ד ן ש ל מ כ ב י ת ל אב יב ב כ ד ור ס ל, ו ל כ ן מ ק פ יד ל ל כ ת ה ק ב וצ ה כ ש מ ת אפ ש ר ל ו. ל מ ש ח ק י א. ש ח ק ן ב. ת ומ ך ג. ש ומ ר ד. א וה ד ה.ע וב ד ש

קרא עוד

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc מבחן בעברית תכנ תי "מארג השפה" 9 שנ"ל מבחן דגם (ינואר, 2004) שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז ההשכלה / מוסד: מנהל מרכז השכלה: שם: חתימה: אנו רואים בקיום טוהר הבחינות משימה חינוכית, ערכית

קרא עוד

1

1 איך לבנות שגרות ניהוליות? מה זה שגרות ניהוליות? פעולות המבוצעות ב קבועה, לצרכי ניהול משימות ואנשים. למה זה חשוב? ניהול עם שגרות קבועות ועקביות מאופיין בסדר, ארגון ושליטה. השגרות מאפשרות למנהל להיות בקיא

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

ערב הווי בנושא "השרדות"

ערב הווי בנושא השרדות ערב הווי בנושא "השרדות" ראשית כל מסבירים לקבוצה את חוקי המשחק, והם: מחלקים את הבוגרים לשלושה שבטים (על פי חלוקה שנכין מראש- מקריאים את השמות כמו בהישרדות). מטרת השבטים להצליח לנצח את שאר הקבוצות במספר

קרא עוד

בחינת האינטראקציה בין מנת השקיה ועומס יבול באשכולית אדומה Paradisi( (Citrus מהזן סטאר רובי בשלב הגידול העיקרי של הפרי. מוגשת לפקולטה לחקלאות מזון וסבי

בחינת האינטראקציה בין מנת השקיה ועומס יבול באשכולית אדומה Paradisi( (Citrus מהזן סטאר רובי בשלב הגידול העיקרי של הפרי. מוגשת לפקולטה לחקלאות מזון וסבי בחינת האינטראקציה בין מנת השקיה ועומס יבול באשכולית אדומה Paradisi( (Citrus מהזן סטאר רובי בשלב הגידול העיקרי של הפרי. מוגשת לפקולטה לחקלאות מזון וסביבה ע"ש רוברט ה. סמית של האוניברסיטה העברית בירושלים

קרא עוד

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מקט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה עי Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צפייה במפת הניקיון בזמן אמת סוללה חזקה 5200MAH לזמן

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שאלות הגשה בעבודה 1.מהי האטמוספירה? ולאיזה חלקים היא מתחלקת? 2.מה הרכב האטמוספירה? 3. חלק את שלבי ההתפתחות של האטמוספירה? 1000 km האטמוספרה היא תערובת של גזים העוטפת את כדור הארץ. 1000 km שלב שני

קרא עוד

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של תוכנה חופשית. דוגמאות מהשטח 1 ליאור קפלן 30/11/05 קצת

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

סיכום תערוכת התיירות IMTM חדשות חדשות ידיעות אחרונות יומן ערוץ Ynet דה מרקר

סיכום תערוכת התיירות IMTM חדשות חדשות ידיעות אחרונות יומן ערוץ Ynet דה מרקר סיכום תערוכת התיירות 9-10.02.2016 IMTM חדשות 8.2.16-2 חדשות 8.2.16-10 - 28.1 יומן ערוץ 12.2-1 10.2.16 -Ynet דה מרקר- 3.2.16 אינטרנט טלוויזיה רדיו עיתונות, גלובס,,MAKO דה מרקר,,NRG, nana10,,,,ias, מגפון,

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

התפלגות נורמלית מחודש

התפלגות נורמלית מחודש התפלגות נורמלית בקובץ זה מופיעות שאלות בנושא התפלגות נורמלית שמחליפות את שאלות המאגר ותוספותיו, הקיימות עד כה שאלות אלה יכולות להיפתר מבלי להמיר את ערכי המשתנה לציוני תקן, ומבלי להשתמש בטבלת ההתפלגות הנורמלית

קרא עוד

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אבי

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יור הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמש הועדה: עוד חן אבי מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אביטן מפקח בניה: מר דימיטרי חנוכייב נכתב בסיוע גבי בנדרסקי

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשעד ועדת המינויים המוסדית תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית 1. כללי מטרת הכללים להנהגת דרגות קידום היא לקדם את המעמד האקדמי של המוסדות האקדמיים להכשרת

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 קורס סייעות רופא שיניים 2013 ברוכים הבאים ד"ר כמאל מסארוה 050-7824234 dent2000@msn.com 1 2013 - מבוא לרפואת שיניים : # # קורס סייעות רופא שיניים נושאי לימוד תפקיד הסייעת היסטוריה של טיפולי שיניים - אנטומיה

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א'

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א' שנה א' - מסלול יום - סמסטר א' 13:30-16:00 שער למשפט* עו"ד מיכל אהרוני 10:00-13:30 מבוא למשפט השוואתי ד"ר רונית דוניץ קידר 14:00-16:30 דיני עונשין פרופ' בועז סנג'רו אנגלית רמות טרום בסיסי א'/טרום בסיסי

קרא עוד

שם המסמך

שם המסמך החברה להגנות ים המלח בע"מ תכנית מס' 565-0254458 - בנית בתי מלון בתוך מי בריכה 5 חוות דעת סביבתית ירושלים - יוני 2016 תוכן העניינים פרק א 1.1 1.2 1.3 1.4 פרק ב 2.1 2.2 2.3 2.4 פרק ג 3.1 3.2 תוכן העניינים...

קרא עוד