sample report

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "sample report"

תמליל

1 ינואר 2007 לכבוד: משפחת שי רח' בקעת הירח 11 א', כפר סבא מספרנו: תאריך הדפסה: ח ו ו ת ד ע ת מ ו מ ח ה הנדון: בית ברח' בקעת הירח 11 א', כפר סבא. כללי הבית הנבדק הינו מבנה דו משפחתי שבו שלוש קומות. נבדקת יחידת הדיור המזרחית. נכון למועד הביקור במבנה, הדירה מאוכלסת כשבעה חודשים. חוות דעת זו ערוכה ע"פ דרישות תקנים ו/או תקנות שהיו בתוקף בזמן עבודות הבנייה. תיאור הדירה: קומת מרתף: חלל מרתף וחדר שירותים. קומת כניסה: סלון, מטבח, חדר ממ"ד וחדר שירותים. קומה א': שלושה חדרי שינה, חדר אמבטיה עם מרפסת שירות, חדר הורים עם חדר רחצה, חדר ארונות ומרפסת שמש. לחוות דעת זו מצורפים תצלומים שצולמו על ידי במהלך ביקורי בנכס הנדון. תצלומים אלה מהווים חלק בלתי נפרד מחוות הדעת..8

2 קרמי ריצוף מילוי רובה שבוצע בין האריחים בקומת מרתף באזור כניסה לחדר שירותים, נעשה בחוסר מקצועיות. הרובה נמרחה ע"ג שולי האריחים. נדרש היה שהרובה תהיה רק כמילוי בתוך המישקים שבין האריחים. את שאריות הרובה היה צריך לנקות כשהיא עדין טרייה, שכן לאחר הייבוש עבודות הסרת השאריות קשות מאוד ועלולות לפגוע בפני האריחים. יש לנקות בזהירות את פני השטח של האריחים משאריות הרובה. (150 ) קרמי חיפוי חיתוך ועיבוד לקוי של אריחי החיפוי הקרמי בנקודת המפגש עם המפסקים בכניסה לחדר השירותים בקומת המרתף. העבודה בוצעה שלא ע"פ כללי מקצוע מקובלים, אשר באים לידי ביטוי במפרט הכללי לעבודות בנייה סעיף 10051, ציטוט: שפת השטח, הן בכיוון אופקי והן בכיוון אנכי תסתיים באריחים ששפתם מעוגלת ("אבדק"). כל חיתוך של אריח יהיה חלק יתאימו מבחינת טיב וגוון לאריחי חרסינה. לאחר גמר החיפוי ימולאו המישקים במלט ("רובה") בגוון שיתאים לחיפוי. פתחים לצינורות ואבזרים יבוצעו ע"י עיצוב חורים באריחים בעזרת מכשיר מתאים. לא יותר השימוש בשברי האריחים. שפות החיפוי הנוגעות במוצרי נגרות מתועשת יבוצעו בהקפדה וכמצוין בפרק 06 סעיף ( יש לבצע החלפה מקומית של אריחים. (150 פנים מדרגות במעקה המדרגות (עשוי מתכת) קיימים הליקויים הבאים (עפ"י תקן 1142 ותקנות התכנון והבנייה סעיפים -3.44,( 3.90, 3.46 ציטוט: - בית אחיזה תשמ"ב): (תיקון:.3.44 בית אחיזה יאפשר לפיתה ואחיזה נוחים ויעמוד בדרישות התקן הישראלי ת"י מבנה מעקה ומסעד תשמ"ב): (תיקון:.3.45 מבנה מעקה ומסעד יעמדו בדרישות התקן הישראלי ת"י גובה מעקה ומסעד תשמ"ב): (תיקון:.3.46 גובה מעקה וגובה מסעד יעמדו בדרישות התקן הישראלי ת"י הגובה תבוצע בדרך הקבועה בתקן האמור ". 1142,ומדידת א. גובה של 76 ס"מ בלבד בחלק האופקי בקטעים שאורכם מעל 50 ס"מ (בין רצפת קומת כניסה לבין חלל המדרגות) וזאת במקום 105 ס"מ המינימליים הנדרשים עפ"י סעיף בתקן 1142 ציטוט: גובה המעקה לאורך משטחי הביניים של מדרגות פנים או כבישים (B בציור 6,C בציור 7), לרבות במדרגות חוץ ולמעט במערכת מדרגות חיצונית, יהיה 105 ס"מ לפחות. על אף האמור לעיל, גובה המעקה המחבר קטעי מעקה לאורך שני משטחים משופעים ואשר אורכו אינו גדול מ- 50 ס"מ, יהיה 90 ס"מ לפחות.

3 ג 5 ב 5 ד 5 ל ועפ"י סעיף 3.90 בתקנות התכנון והבנייה, ציטוט: מבנה המעקה (תיקון: תשמ"ב): בכל מרפסת בבניין ובכל מקום שיש בו הפרש גובה בין שני מפלסים סמוכים של לפחות 0.60 מטר, יותקן מעקה שיעמוד בדרישות התקן הישראלי ת"י אופן המדידה של המעקה הינו ע"פ תקן 1142 סעיף 7., ציטוט: אופן מדידת המעקה אופן מדידת גובה המעקה.7.7 את גובהו של מעקה שאינו מורכב מודדים מפני הרצפה המגומרים או מפני הגג המגומרים או מקצה המדרגה, ובניצב להם, עד לפן העליון של האזן העליון או של בית-האחיזה (ציור 4) מעקה מורכב 3.8) 7.2. (הגדרה מודדים את גובהו של מעקה מורכב כמתואר בסעיף 7 אם המעקה מותקן כמתואר באחד הציורים 5 א,,. בכל שאר המקרים, גובה מעקה מורכב ייחשב גובה חלקו העליון בלבד (ציורים 5 ב, ). ב. המעקה האופקי מאפשר טיפוס עליו בחלק שגובהו בין ס"מ וזאת לניגוד לנדרש עפ"י סעיף 6.2 בתקן 1142, קיימת בליטה אופקית שמידתה מעל 4.5 ס"מ (11 ס"מ). ציטוט: מבנה המעקה בבנייני מגורים, בבתי מלון, בקניונים, ובבניינים המיועדים לשימוש ילדים: בבנייני מגורים, בבתי מלון, בקניונים ובבניינים המיועדים לשימוש ילדים, כגון בתי ספר יסודיים וגני ילדים, ייבנה המעקה כך שלא יהיו רכיבים, בליטות או חללים המאפשרים טיפוס בחלק המעקה הנמצא בתחום שבין 10 ס"מ עד 90 ס"מ מפני המפלס שממנו נמדד גובה המעקה (סעיף 7) בליטות או חללים שמידתם האופקית גדולה מ- 4.5 ס"מ נחשבים מאפשרים טיפוס. למרות האמור לעיל,אין לחייב דרישה זאת אם המעקה מותקן כמתואר בציור 2.

4 מ/ מ/ ג. ישנם מרווחים של 11 ס"מ בין חלקי המעקה וזאת במקום מרחק מקסימלי של 10 ס"מ המותר עפ"י סעיף 6.4 בתקן 1142, ציטוט: מרווחים בכל הבניינים, למעט בבניינים ובמקומות המצוינים בסעיף המרווחים בין רכיבי המעקה לבין עצמם ובינם לבין הבניין יהיו כאלה, שכדור קשיח בקוטר גדול מ- 10 ס"מ לא יוכל לעבור דרך המעקה, וכדור גדול מ- 15 ס"מ לא יוכל לעבור דרך המשולש, הנוצר על ידי הרום והשלח; של שתי המדרגות סמוכות ועל ידי האזן התחתון של המעקה. ד. לא הותקן מאחז יד לאורך קיר המדרגות בחלק שבין קומת הכניסה לבין קומת המרתף. יש צורך להתקין מאחז יד שמרחקו מהקיר יהיה 4 ס"מ ויותיר רוחב של 80 ס"מ בין ציר מאחז היד לבין הקיר הנגדי וזאת כנדרש עפ"י תקנות התכנון והבנייה, ציטוט: לא יבנה מהלך מדרגות, פנים וחוץ, המכיל יותר מ- 3 מדרגות, אלא אם נתמלאו בו אלה:... (2) היו שני צדדיו מתוחמים ע"י קירות, יותקן לאורך צד אחד מסעד. וע"פ תקן 1142 סעיף 6.2.2, ציטוט: (D בציור 3 ) המרחק בין רכיבי המסעד לקיר: המרחק המינימלי בין בית באחיזה לבין קיר, יהיה 4 ס"מ. לבין קיר (אם ישנו) או בין האזן ה. כמו כן, ישנה סטייה של 4 ס"מ במרווח בין מעקות אופקיים בקומת כניסה. התיקונים הנדרשים: 500 x "א = 5,000 ( 10) א. פרוק והחלפה של המעקה. מ"א 150 x "א = 600 ( ב. התקנת מאחז יד. (4 מ"א

5 צבע צביעה לקויה של מלבני הדלתות בכניסה לחדר השירותים במרתף. ביצוע העבודות נעשה שלא עפ"י כללי מקצוע מקובלים הבאים לידי ביטוי במפרט הכללי לעבודות בנייה סעיף 11041, ציטוט: סעיף 11042, ציטוט: הצביעה עצמה תבוצע במספר שכבות. עובי שכבת הצבע יתאים לדרישת המפרט המיוחד. יש לבחור בגוונים שונים לכל שכבה ושכבה, על מנת שאפשר יהיה להבחין ביניהן. שכבות המרק תהיינה דקות מאוד ואחידות. כל שכבת מרק וכל שכבת ביניים של צבע תלוטש היטב בנייר זכוכית, עד לקבלת רקע מתאים לשכבה הבאה מעליה. שכבות הגמר תבוצענה אך ורק בתנאים אקלימיים מתאימים. הצבע יהיה ללא בועות אויר, סימני נזילה, סימני מברשת וכיו"ב. קווי הפסק או קווי מפגש של שני צבעים בגוון שונה, יהיו ישרים וברורים. שכבות הגמר של הצבע יבוצעו אך ורק לאחר סיום כל יתר העבודות הכרוכות בהקמת המבנים, וזאת בתנאים אקלימיים מתאימים, באוויר יבש וחופשי לחלוטין מאבק. אין לבצען במזג אויר שרבי, לח או גשום, אלא באישור המפקח. יש לנקות היטב את המשטחים ולייבשם. יש להוציא סיקוסים רופפים ולמלא החורים במרק או בחומר מתאים אחר. ראשי מסמרים. יילחצו פנימה ויכוסו במרק. המשטח ילוטש היטב לפני שכבת האינפרגנציה. כל עבודות ההכנה יבוצעו לפני מריחת מוצרי העץ בשמן יסוד בבית המלאכה. השמן יהיה שמן סינתטי המיוצר במיוחד למטרת אימפרגנציה או שמן פשתן מבושל, מדולל ב- 25% טרפנטין. היישום ייעשה במברשת או בטבילה, אך לא בהתזה. יש להמתין לייבוש מלא על פי הוראות היצרן (לא פחות מ- 3 ימים). הופיעו הפגמים הבאים: א. ב. סימני הברשה. נזילות צבע. לצורך התיקונים יש לבצע שיוף וצביעה חוזרת. (100 )

6 מ/ מ/ קירות חוץ ציפוי א. ציפוי קירות החוץ של הבית בוצע בטיח שנצבע בצבע אקרילי קיימים הליקויים הבאים: בעיקר בקורות הפרגולה בחצר הבית ובחלק עליון של הקירות ליד הגג מעל החלונות בעיקר בחזית המזרחית, שכבת טיח החוץ גלית מעל למותר ע"פ דרישות תקן ישראלי ת"י 1920 חלק 2 (טיח מערכות טיח באתר). ע"פ סעיף : גליות בודקים את הגליות של המשטח המטויח בעזרת סרגל מדידה עשוי עץ מהוקצע או מתכת שאורכו 0.3 מ' לפחות אך אינו גדול מ- 1.0 מ'. מצמידים את הסרגל לקיר ומודדים בעזרת מדיד את המרווח הגדול ביותר בין הסרגל לבין המשטח הנבדק. יש ליישר את הטיח ולצבוע שנית. (60 מ"א 100 x "א = 6,000 ) ב. ג. התקלפות שכבת טיח בחלק העליון של הקורה המזרחית בפרגולה בחצר. לא הותקנו סרגלים ממתכת או p.v.c בפינות של הקירות ומסביב לפתחים בקירות חיצונים של הבית (בכניסה לבית יש כבר שברים בפינות), נדרש גם עפ"י נספח לחוזה המכר וכנדרש ע"פ תקן ישראלי ת"י 1920 חלק 2, (טיח מערכות טיח באתר), סעיף, ציטוט: סרגלים סרגלי מתכת בפינות וסביב לפתחים יהיו עשויים פח פלדה מחורר מעורגל בקר מסוג Fe PO2 G לפי התקן האירופי ,EN עם ציפוי אבץ בטבילה חמה 275 Z לפחות, או פח שקיל מבחינת התכונות המכניות והעמידות בפני שיתוך. עובי הפח לא יהיה קטן מ 0.75 מ"מ. ניתן להשתמש בסרגלים עשויים חומר אחר כגון סרגלי,p.v.c זו ויהיו עמידים בתנאי הסביבה. בתנאי שיתאימו למטרה יש לסתת טיח קיים ולהתקין סרגלים, כולל תיקוני טיח חוזרים. (30 מ"א 100 x "א = 3,000 ) ד. בחזית דרומית מעל הפרגולה בפינה המערבית, נוצרו סדקים פלסטיים (נימיים) בשכבת הטיח. הליקוי נוצר כתוצאה מהתכווצות שכבת הטיח בזמן תהליך הייבוש הראשוני שלאחר יישומה. פני הטיח החיצוניים הבאים במגע עם האוויר, מתייבשים ולכן גם מתכווצים בעוד שהחלק הפנימי יותר טרם התקשה ולכן חוזקו המכני עדיין אינו מספיק בכדי לעמוד במאמצים הנוצרים בו. ליקוי כזה נוצר בד"כ בזמן יישום הטיח במזג אוויר חם ויבש שבו האוויר יכול לקלוט כמות גדולה יחסית של אדי מים. ניתן היה להימנע מפגם כזה, ע"י הוספה לתערובת הטיח מוספים אקריליים (כדוגמת המוספים של חברת בי. גי. בונד), אשר מעניקים לתערובת הטיח חוזק התחלתי מספיק גבוה בכדי לעמוד במאמצים הנוצרים בפני השטח החיצוניים של הציפוי וזאת עד שהטיח מתקשה לכל עוביו ומתחזק. ה. בתחתית קירות בחזית הצפונית, דרומית ומזרחית, ישנם טלאים בקירות שנוצרו כתוצאה מתיקונים מקומיים ע"י הקבלן וזאת לאחר שבוצעה כבר שכבת הגמר לקירות. הליקוי המהווה פגם אסתטי בולט לעין. יש לשייף ולתקן צבע. (850 )

7 ו. בקיר הפרדה בין חצרות באזור הסלון בחצר הבית ישנם סדקים בקווי החיבור בין אלמנטים מבטון לבין אלמנטים בבניית בלוקים. הסדיקה הופיעה משתי סיבות עיקריות: א. שיטת הבנייה של השלד היתה שגויה. תחילה בוצעו יציקות הקורות והעמודים ולאחר מכן בוצעה בניית בלוקים וזאת ללא חגורות אנכיות לקישור בין בניית הבלוקים ליציקות העמודים. באופן זה, התפר אינו טוב וחזק ולכן נוצרה סדיקה לאורך קווי החיבור. השיטה העדיפה לביצוע הקשר שבין אלמנטים השייכים לשלד המבנה, כגון עמודים או קירות בטון לבין קירות בנויים הינה ע"י "ריתום" וזאת כמוגדר בתקן ישראלי ת"י 1523 חלק 1 (קירות בני: קירות לא נושאים), סעיף : "ריתום" (ציור 4) חיבור בין קיר לשלד, הנוצר על ידי יציקת בטון כנגד הקיר הבנוי בזמן יציקת השלד, או על ידי יציקה משלימה אחרי התקשות השלד. היציקה המשלימה יכולה להיעשות לתוך מרווח שהושאר למטרה זו בין הקיר לשלד, או לתוך בלוקים ליציקות משלימות (הגדרה 1.3.5) הצמודים לשלד. חיבור מסוג זה משפר באופן משמעותי את חוזק הקשר שבין בניית הבלוקים לאלמנט הבטון ומונע היווצרות סדיקה לאורך קו תפר זה בעתיד. ב. הסדקים החמירו גם עקב כך שלא בוצע חיזוק לשכבת הטיח באזורי התפרים ע"י רצועת בד יוטה, כפי שנדרש ע"פ כללי מקצוע מקובלים הבאים לידי ביטוי במפרט הכללי לעבודות הבנייה, סעיף ציטוט: מקום המפגש בין חומרים שונים, כגון בטון ובנייה, או בטון טרום ובטון יצוק באתר, יכוסה ברשת שרוחבה 15 ס"מ, מחוזקת היטב, שתמרח לכל רוחבה במלט צמנט.

8 ועבודות אלומיניום חלונות בדלת היציאה למרפסת שמש, מותקנים לוחות זכוכית, בחלק שמפלסו פחות מ- 1.5 מ' מן הרצפה, לא קיים סימון ע"ג הזיגוג שמעיד כי הינו מסוג של זכוכית בטיחות מסוג B או C וזאת כנדרש לפי סעיף 3.2 בחלק 1 של תקן ישראלי ת"י 1099, ציטוט: שמשה בדלת: שמשה בדלת הנמצאת כולה או חלקה בגובה של עד כמפורט להלן: 1500 מ"מ מהרצפה או מהקרקע, תהיה א. אם המידה הקטנה של השמשה גדולה מ- 900 מ"מ, בטיחות סוג B לפחות. השמשה תהיה עשויה זכוכית ב. אם המידה הקטנה של השמשה אינה גדולה מ- 900 מ"מ (אך מידותיה אינן מתאימות לסעיף ג'), השמשה תהיה עשויה זכוכית בטיחות סוג C לפחות. כיוון שהמידה קטנה אינה עולה על 900 מ"מ נדרש שהזיגוג יהיה מסוג C. בנוסף נדרש לפי סעיף 3.2 בתקן זה, ציטוט: אם השמשה לפי מיקומה, נמצאת ביותר מאזור סכנה אחד, לדוגמה: שמשה הנמצאת בצד הדלת (סעיף 3.2.2),והמשמשת גם כמחסום, (סעיף 3.2.5), התכן שלה ייעשה לפיו הדרישות החמורות יותר. וכן לפי סעיף 3.2 בתקן זה, ציטוט: בחירת הזכוכית הזכוכית לשמשה המותקנת באזורי סכנה וסוגה יתאימו לנדרש בסעיפים לפי העניין. סוג זכוכית הבטיחות (A,B,C) הנדרש בסעיפים אלה סוג הזכוכית בהתאם לחוזקה בהולם, והוא נקבע בהתאם לנקוב בסעיף הדן בחוזק בהולם, שבתקן ישראלי ת"י 938 חלק 3.

9 זכוכיות מסוגים,A,B,C מוגדרים בתקן ישראלי 938 חלק 3 סעיף 1.5, ציטוט: 1.5. סיווג 1.5. מסווגים את לוחות זכוכית הבטיחות (למעט זכוכית בטיחות המתאימה לנקוב בסעיף 1.5.2) לפי החוזק בהולם של זכוכית הבטיחות שממנה עשוי הלוח, כמפורט להלן (ראו גם טבלה 1). 1.5 סוג A- זכוכית בטיחות המתאימה לדרישות סעיף בבדיקת החוזק בהולם, בהפלת הגוף ההולם מהגבהים: 305 מ"מ, 457 מ"מ ו מ"מ סוג B- זכוכית בטיחות המתאימה לדרישות סעיף בבדיקת החוזק בהולם, בהפלת הגוף ההולם מהגבהים: 305 מ"מ ו- 457 מ"מ סוג C- זכוכית בטיחות המתאימה לדרישות סעיף בבדיקת החוזק בהולם, בהפלת הגוף ההולם מגובה 305 מ"מ. - טבלה 1 ıהתנהגות בהולם של סוגי זכוכית הבטיחות התנהגות בהולם סוג גובה הפלת הגוף ההולם 305 מ"מ גובה הפלת הגוף ההולם 457 מ"מ גובה הפלת הגוף ההולם 1219 מ"מ A אין דרישה B אין דרישה אין דרישה C הזכוכית צריכה להיות מסומנת בסימן ברור ובר קיימא וזאת כנדרש ע"פ תקן 938, חלק 3 סעיף 2, ציטוט: סימון לוח זכוכית בטיחות כל לוח זכוכית מחוסמת וכל לוח זכוכית שטוחה מצופה פלסטיק יסומן על ידי היצרן בסימן בר קיימא, שאינו ניתן להסרה. מרכז הסימון יימצא במרחק (5 30 ± ס"מ) מקצות הלוח הסמוכים. כל לוח זכוכית רבודה יסומן בהדפסה בכמה מקומות על הלוח. הסימונים יהיו ממוקמים בשורות, והמרחק בין צירי הסימונים בשני הכיוונים אופקי ואנכי) לא יהיה גדול מ- 75 מ"מ. הסימון יהיה ניתן להסרה על ידי ממס זול ומצוי, כגון: כוהל, אצטון. לוח אסימטרי שסווג בהתאם לחוזקו בהולם כמפורט בסעיף 1.5.2, יסומן על הצד נערכה בדיקת החוזק בהולם. הסימון יכלול פרטים אלה: - שם היצרן וסימן המסחר הרשום שלו. - כיסוי לוח זכוכית הבטיחות בהתאם למינוי, לוחות זכוכית מחוסמת: לוחות זכוכית רבודה לפי פירוט זה: יסומנו הכינויים לפי סעיף.4 : לוחות זכוכית שטוחה מצופה פלסטיק: יסומנו הכינויים לפי סעיפים.4.2,1.4 יסומנו הכינויים לפי סעיפים ו-,, סוג הלוח במילים אלה: - "סוג A או "סוג B או "סוג C, לפי העניין, אם סוג זכוכית הבטיחות מתאים לנקוב בסעיף "סוג AO בצד זה בלבד", או "סוג BO בצד זה בלבד",או "סוג "CO בצד זה בלבד", לפי העניין, אם סוג זכוכית הבטיחות מתאים לנקוב בסעיף

10 מ 2 מ/ דוגמאות לסימון מין הלוחות וסוגם: - לוח זכוכית רבודה אסימטרי, שסווג בהתאם לחוזקו בהולם סוג,יסומן B במילים: רבודה, אסימטרי, סוג B. - לוח זכוכית שטוחה מצופה פלסטיק, אסימטרי, שאינו מיועד לשימוש פנים בלבד ושסווג בהתאם לחוזקו בהולם סוג C יסומן במילים: שטוחה + פלסטיק, אסימטרי, סוג C - לוח זכוכית שטוחה מוצפה פלסטיק, סימטרי, המיועד לשימוש פנים בלבד ושסווג בהתאם לחוזקו בהולם סוג C,יסומן במילים: שטוחה + פלסטיק, שימוש פנים, סוג C אזור סכנה מוגדר לפי סעיף בחלק 1 של תקן ישראלי ת"י 1099, ציטוט: אזור סכנה - אזורים בבניין שקיימת בהם סכנה של התנגשות מקרית של בני אדם בשמשה או של נפילה ממפלס למפלס. נדרש לפי סעיף 2.2 של חלק 1 בתקן ישראלי ת"י 1099 ג' של התקן, ציטוט: שהזכוכית תהיה מתאימה לדרישות שמפורטות בפרק שמשות באזורי סכנה 1.3.3) (ראו הגדרה זכוכית המיועדת להתקנה באזורי סכנה תיבחר בהתאם לדרישות הנקובה בפרק ג. נוסף על כך יש לוודא שהזכוכית מתאימה לדרישות נוספת הנובעות מהיבטי תכנון נוספים להיבט הבטיחותי, כמפורט בסעיף 2. הדרישה לזיגוג עפ"י תקן 1099 חלק 1 מופיעה בתקנות התכנון והבנייה (בקשה להיתר תנאיו ואגרותיו) התש"ל, 1970 תיקון התשס"א, סעיף 14.01, ציטוט: השימוש בזכוכית הבנייה יהיה בהתאם לתקן ישראלי ת"י 1099 חלק 1. ) "ר 400 x "ר = 800 ( נדרש כי בדלת היציאה מהסלון אל החצר תותקן זכוכית בחלק העליון של הויטרינה שעומדת בדרישות תקנים ישראלים ת"י 1099 ות"י 938.הדרישה מופיעה בתקן ישראלי ת"י 4001, חלק 1 סעיף 3.2, ציטוט:.2 תכנון שמשה ותכנון הזיגוג יתאימו למפורט בתקנים הישראליים ת"י 1009 חלק 1 (5) ות"י 1099 חלק (5) 2 לפי העניין, או שייעשו בשיטה שקילה שלא תגרע מעמידות הדלת בדרישות התקן, ובלבד שניתן יהיה להחליף את השמשה, בעת הצורך, מבלי שייגרם נזק לדלת, לרבות לשמשה. בדלת המזוגגת בזכוכית שטוחה ושקופה, תתאים הזכוכית לדרישות התקן הישראלי ת "י 938 חלק.2 בדלת המזוגגת בזכוכית שטוחה שאינה שקופה, כגון: זכוכית בטיחות, זכוכית קישוט, זכוכית בידוד, זכוכית ביטחון, זכוכית מרושתת, תעמוד הזכוכית בדרישות החלק המתאים בסדרת התקנים הישראליים ת"י 938. מותקן לוח זכוכית, בחלק שמפלסו פחות מ- 1.5 מ' מן הרצפה, לא קיים סימון ע"ג הזיגוג שמעיד כי הינו מסוג של זכוכית בטיחות מסוג B או C וזאת כנדרש לפי סעיף 3.2. בחלק 1 של תקן ישראלי ת"י 1009, ציטוט: שמשה בדלת: שמשה בדלת הנמצאת כולה או חלקה בגובה של עד כמפורט להלן: 1500 מ"מ מהרצפה או מהקרקע, תהיה א. אם המידה הקטנה של השמשה גדולה מ- 900 מ"מ, בטיחות סוג B לפחות. השמשה תהיה עשויה זכוכית ב. אם המידה הקטנה של השמשה אינה גדולה מ- 900 מ"מ (אך מידותיה אינן מתאימות לסעיף ג'), השמשה תהיה עשויה זכוכית בטיחות סוג C לפחות.

11 ס. כיוון שהמידה הקטנה של השמשה עולה על - בנוסף נדרש לפי סעיף 3.2 בתקן זה, ציטוט: 900 מ"מ, נדרש שהזיגוג יהיה מסוג B. אם השמשה לפי מיקומה, נמצאת ביותר מאזור סכנה אחד, לדוגמה: שמשה הנמצאת בצד הדלת (סעיף 3.2.2) והמשמשת גם כמחסום, (סעיף 3.2.5), התכן שלה ייעשה לפיו הדרישות החמורות יותר. וכן לפי סעיף 3.2 בתקן זה, ציטוט: בחירת הזכוכית הזכוכית לשמשה המותקנת באזורי סכנה וסוגה יתאימו לנדרש בסעיפים לפי העניין. סוג זכוכית הבטיחות (A,B,C) הנדרש בסעיפים אלה סוג הזכוכית בהתאם לחוזקה בהולם, והוא נקבע בהתאם לנקוב בסעיף הדן בחוזק בהולם, שבתקן ישראלי ת"י 938 חלק 3. זכוכיות מסוגים A,B,C מוגדרים בתקן ישראלי 938 חלק 3 סעיף, 1.5 ציטוט: 1.5. סיווג 1.5. מסווגים את לוחות זכוכית הבטיחות (למעט זכוכית בטיחות המתאימה לנקוב בסעיף 1.5.2) לפי החוזק בהולם של זכוכית הבטיחות שממנה עשוי הלוח, כמפורט להלן (ראו גם טבלה 1). 1.5 סוג A- זכוכית בטיחות המתאימה לדרישות סעיף בבדיקת החוזק בהולם, בהפלת הגוף ההולם מהגבהים: 305 מ"מ, 457 מ"מ ו מ"מ וג B- זכוכית בטיחות המתאימה לדרישות סעיף בבדיקת החוזק בהולם, בהפלת הגוף ההולם מהגבהים: 305 מ"מ ו- 457 מ"מ סוג C- זכוכית בטיחות המתאימה לדרישות סעיף בבדיקת החוזק בהולם, בהפלת הגוף ההולם מגובה 305 מ"מ.

12 - טבלה 1 ıהתנהגות בהולם של סוגי זכוכית הבטיחות התנהגות בהולם סוג גובה הפלת הגוף ההולם 305 מ"מ גובה הפלת הגוף ההולם 457 מ"מ גובה הפלת הגוף ההולם 1219 מ"מ A אין דרישה אין דרישה אין דרישה B C הזכוכית צריכה להיות מסומנת בסימן ברור ובר קיימא וזאת כנדרש ע"פ תקן 938, חלק 3, סעיף 2, ציטוט: סימון לוח זכוכית בטיחות כל לוח זכוכית מחוסמת וכל לוח זכוכית שטוחה מצופה פלסטיק יסומן על ידי היצרן בסימן בר קיימא, שאינו ניתן להסרה. מרכז הסימון יימצא במרחק (5 30 ± ס"מ) מקצות הלוח הסמוכים. כל לוח זכוכית רבודה יסומן בהדפסה בכמה מקומות על הלוח. הסימונים יהיו ממוקמים בשורות, והמרחק בין צירי הסימונים בשני הכיוונים אופקי ואנכי) לא יהיה גדול מ- 75 מ"מ. הסימון יהיה ניתן להסרה על ידי ממס זול ומצוי, כגון: כוהל, אצטון. לוח אסימטרי שסווג בהתאם לחוזקו בהולם כמפורט בסעיף 1.5.2, יסומן על הצד נערכה בדיקת החוזק בהולם. הסימון יכלול פרטים אלה: - שם היצרן וסימן המסחר הרשום שלו. - כיסוי לוח זכוכית הבטיחות בהתאם למינוי, לוחות זכוכית מחוסמת: לוחות זכוכית רבודה לפי פירוט זה: יסומנו הכינויים לפי סעיף.4 : לוחות זכוכית שטוחה מצופה פלסטיק: יסומנו הכינויים לפי סעיפים.4.2,1.4 יסומנו הכינויים לפי סעיפים ו-,, סוג הלוח במילים אלה: - "סוג A או "סוג B או "סוג C, לפי העניין, אם סוג זכוכית הבטיחות מתאים לנקוב בסעיף "סוג AO בצד זה בלבד", או "סוג BO בצד זה בלבד",או "סוג "CO בצד זה בלבד", לפי העניין, אם סוג זכוכית הבטיחות מתאים לנקוב בסעיף דוגמאות לסימון מין הלוחות וסוגם: B C - לוח זכוכית רבודה אסימטרי, שסווג בהתאם לחוזקו בהולם סוג,יסומן במילים: רבודה, אסימטרי, סוג B. - לוח זכוכית שטוחה מצופה פלסטיק, אסימטרי, שאינו מיועד לשימוש פנים בלבד ושסווג בהתאם לחוזקו בהולם סוג C יסומן במילים: שטוחה + פלסטיק, אסימטרי, סוג C - לוח זכוכית שטוחה מוצפה פלסטיק, סימטרי, המיועד לשימוש פנים בלבד ושסווג בהתאם לחוזקו בהולם סוג C,יסומן במילים: שטוחה + פלסטיק, שימוש פנים, סוג אזור סכנה מוגדר לפי סעיף בחלק 1 של תקן ישראלי ת"י 1099, ציטוט: אזור סכנה - אזורים בבניין שקיימת בהם סכנה של התנגשות מקרית של בני אדם בשמשה או של נפילה ממפלס למפלס.

13 א ), 1099 נדרש לפי סעיף 2.2 של חלק 1 בפרק ג' של התקן, ציטוט: בתקן ישראלי ת"י שהזכוכית תהיה מתאימה לדרישות שמפורטות שמשות באזורי סכנה 1.3.3) (ראו הגדרה זכוכית המיועדת להתקנה באזורי סכנה תיבחר בהתאם לדרישות הנקובה בפרק ג. נוסף על כך יש לוודא שהזכוכית מתאימה לדרישות נוספת הנובעות מהיבטי תכנון נוספים להיבט הבטיחותי, כמפורט בסעיף 2. הדרישה לזיגוג עפ"י תקן 1099 חלק 1 מופיעה בתקנות התכנון והבנייה (בקשה להיתר תנאיו ואגרותיו) התש"ל 1970, תיקון התשס"א, סעיף, ציטוט: השימוש בזכוכית הבנייה יהיה בהתאם לתקן ישראלי ת"י 1099, חלק 4) יח' /יח' 400 x = 1,600 ( השמשה שהותקנה באזור ויטרינת הסלון ודלת יציאה למרפסת שמש היא מסוג זכוכית בידודית. מכיוון שישנה גישה לזיגוג משני עבריו, נדרש ששני לוחות הזכוכית יעמדו בדרישות תקן ישראלי ת"י 1099 וזאת עפ"י סעיף 3.5 בתקן ישראלי ת"י 1099 חלק 1, ציטוט:.3 בשמשה העשויה זכוכית בידוד, והמותקנת במקום שבו יש גישת אדם משני צידיה, יתאימו שני לוחותיה לדרישות פרק זה. אם יש גישה אל השמשה רק מצידה האחד, כגון: שמשה המותקנת מעל קומת הקרקע בחזית המבנה כאשור אין גישה אליה מהצד החיצוני של המבנה, יתאים לדרישות תקן זה רק הלוח הנמצא מצד הגישה. כפי שמפורט בסעיף קודם, הזיגוג אינו תואם לדרישות התקן. התיקון כלול במסגרת האמור לעיל. שלבי תריס של ויטרינת הסלון מתחככים עם פרופיל אלומיניום בחלק עליון פנימי של התריס. ולהחליף שלבים פגומים. (350 ) יש להחליפו.4 יש לתקן ולחזק פרופילי אלומיניום במשקוף חלון המרתף באזור העברת צנרת דלוחין דרך הקיר או להחליף את החלון. 500) (.5 חשמל לא בוצע סימון למתגים החשמליים בלוח החשמל וזאת כנדרש ע"פ תקנות החשמל (התקנת לוחות במתח עד 1000 וולט), פרק ד' סעיף מס', 14 ציטוט: מבטחים, מפסקים וציוד המשמש למדידה, בקרה והתרעה יסומנו בהתאם לייעודם. סימון לוח החשמל צריך להתבצע ע"י חשמלאי וזאת עפ"י תקנות החשמל (מעגלים סופיים הניזונים ממתח נמוך עד 1000 וולט), סעיף '), 2 ציטוט: לא יתכנן אדם מעגל סופי, אם כן הוא חשמלאי. לא יתקינו, לא יבדוק אותו ולא ישגיח על התקנתו אלא בנוסף, עפ"י פרק ב' בתקנות הנ"ל סעיף מס' 2 נאמר: לוח יתוכנן בידי חשמלאי בלבד, בפיקוחו. יש לבצע סימונים. (150 ) הלוח יבנה, יתוקן ויתוחזק בידי חשמלאי או

14 ס ס אינסטלציה צינור אוורור של מערכת השופכין היוצא בחדר האמבטיה בוצע באופן לקוי. צינור האוורור מסתיים בתוך חדר האמבטיה במקום שיהיה פתוח לאוויר החפשי. הביצוע בפועל סותר את דרישות תקנות התכנון והבנייה, ציטוט: סעיף 17: סעיף צינורות בבניין יאווררו ע"י סחרור אויר, כדי למנוע בתנאי שימוש רגילים התרוקנות המחסומים מפעילות גישות, שאיפה או שבירת חתמי המים. כל סיום אויר יגיע אל אויר החוץ ויותקן בגובה ובאופן שתימנע סתימתו או החזרת אויר דרכו לבניין. :18 וע"פ סעיף 20 בחלק 2 של תקן 1205 (בגרסת התקן כפי שהייתה בתוקף בזמן הבנייה), ציטוט: אוורר הקולטן: כל קולטן שפכים או דלוחים יוארך באוורר שקוטרו כקוטר הקולטן. אוורר הנמצא במרחק שאינו גדול מ- 50 "מ ממעקה גג שטוח יבלוט לפחות 30 "מ מעל למעקה. אוורר המרוחק יותר מ- 50 ס"מ ממעקה גג שטוח יבלוט לפחות 30 ס"מ מעל פני הגג. במקרה של גג משופע יבלוט האוורור לפחות 30 ס"מ מעל פני הגג במקום המוצא. נוסף על האמור לעיל, לא יסתיים האוורר במרחק אופקי הקטן מ- 0.3 מ' מכל דלת, חלון או פתח אחר של הבניין או של בניין סמוך, אלא אם קצהו נמצא לפחות 60 ס"מ מעל המשקוף של אותו פתח. אם הגג משמש גם למגורים, יהיה קצה האוורר גבוה לפחות 1.8 מ' מעל פני הגג. בקצהו העליון של האוורר יותקן ברדס מתאים. ברדסי אוויר עשויים פח יתאימו לתקן הישראלי ת"י 677. יצויין כי דרישה זו מופיעה גם בגרסה החדשה של התקן (מחודש ינואר 2001) דרישה זהה מופיעה גם בהל"ת 1980, ציטוט: סעיף 5.2.3: לכל בניין שמותקנות בו קבועות שרברבות, יותקן בו לפחות איוורר ראשי אחד לא מוקטן ובקו ישר ככל האפשר מביב הבניין או מנקז הבניין עד לסיים האוויר למעלה. 100 מ"מ. סעיף 5.2.4: הקוטר של האוורר הראשי לא יפחת מ- סעיף 5.3: כל קולטן צואים ודלוחין יוארך ב- 30 ס"מ לפחות מעל מעקה הגג. סעיף 5.3.4: לקצהו העליון של צינור אוורר יותאם ברדס מטיפוס מאושר. לצורך התיקונים יש להאריך את הצנרת דרך רעפי הגג עד לאוויר החופשי כולל הציפוי המתאים. (1,500 ).2 א. לדירה אספקת מים חמים ע"י מערכת סולרית פתוחה. במערכת הסולרית קיימים הפגמים הבאים: מתחת לאוגר המותקן בחלל הגג המשופע, לא הותקן אגן שתפקידו לנקז מים במקרה של דליפה אפשרית מהאוגר. הדרישה מופיעה בתקן ישראלי ת"י 579 חלק 4 (מערכות סולריות לחימום מים: מערכות תרמוסיפיניות תכן התקנה ובדיקה), סעיף , ציטוט: מתחת לאוגר יוצב אגן מחומר עמיד בפני מים, ששטחו כהיטל האוגר לפחות. 10% מנפח האוגר לפחות. האגן ינוקז אל מחוץ לגג בעזרת צינור שקוטרו הפנימי 14 מ"מ לפחות. יש להתקין אגן מתחת לאוגר ולחברו לניקוז. (300 ) נפח האגן יהיה

15 א( ב( ג( ב. לא הותקן מפסק בטחון ליד האוגר לניתוק החשמל וזאת כנדרש עפ"י תקנות החשמל (מעגלים סופיים הניזונים ממתח נמוך) פרק ו' סעיף, 50 ציטוט:, 30 לדוד שמש יותקנו מפסק ונורת סימון בפנים המבנה,, 31 ו- 35. כפי שנדרש בתקנות ( בנוסף למפסק המותקן לפי תקנות המשנה (א) יותקן לכל דוד שמש שלא נמצא בתוך המבנה שהוא משרת, מפסק צמוד לקונסטרוקציה שעליה נמצא הדוד. ( על המפסק המותקן לפי תקנת משנה (ב) להתאים לדרגת IP/557 לפי תקן ישראלי, 981 הינו, עליו להיות מוגן מפני חדירת אבק והצטברותו, בפני גשם ובפני פגיעות מכניות. ( וכן עפ"י סעיף 4.9 של תקן ישראלי ת"י 579 חלק 4 התקנה ובדיקה), ציטוט: (מערכות סולריות לחימום מים: מערכות תרמוסיפיניות תכן חשמל מערכת התקנת החשמל במערכת הסולארית תיעשה לפי הדרישות המפורטות בסעיפים הרלוונטיים של חוק החשמל תשי"ד- 1954, על עדכוניו. עבודות החשמל ייעשו על ידי אדם שיש בידו רישיון מתאים, כנדרש בחוק החשמל המוזכר לעיל. בנספח ד' לתקן זה מובאים לעיון הסעיפים הרלוונטיים שבחוק החשמל, המתייחסים להתקנה ולביצוע של עבודות בדודדי שמש (= מערכות סולאריות לחימום מים). יש להתקין מפסק כנדרש. (250 ) בניה בחדר שינה הסמוך לחדר המדרגות, קיימות בליטות של עמודי בטון ממישור קירות וזאת בניגוד לתוכניות המכר. את הקיים לא ניתן לשנות. הבליטות גורעות מהשטח נטו של הרצפה וכן מצמצמות את האפשרויות להעמדת הריהוט. ישנה סטייה של 4 ס"מ בין קווי תקרת מרפסת השמש לבין קורת פרגולה מבטון מול חלון הסלון. כנ"ל, בקווים בתחתית מסתור הכביסה. הקווים אינם מקבילים. יש ליישר ולצבוע שנית. (850 ).2 רעפים גג לא הותקן בידוד טרמי לגג הרעפים כפי שנדרש עפ"י תקן 1045 לגבי אזור זה של הארץ. יש להתקין יריעות מסוג פולינום. 3,000) (. 2 יש להתקין קופסת הסתעפות בחיבור כבלים של המנורה בחלל גג הרעפים. (20 (

16 מ/ מ וניקוז איטום רטיבויות, בתקרה באזור הכניסה לבית, לא בוצע חריץ אף מים לאורך השוליים. במצב הקיים נוצרו כתמי רטיבות עקב המים שזולגים מן הקירות אשר מסביב אל התקרה. יש להתקין זוויתן אלומיניום לאורך שולי התקרה. ) 6 מ "א 60 x "א = 360 ( ניקוז לקוי של חצר הבית בחלק האחורי של המגרש. הליקוי אסור ע"פ תקן 1205 חלק 2 סעיף 3.2, ציטוט:.2 ניקוז מי גשמים מחצרות אל מחוץ לגבולות הנכס, ייעשה כלהלן: - אם מפלס פני החצר גבוה ממפלס פני המכסה של התא המיועד לקלוט מי גשמים,מנקזים בכוח הכבידה, באחת משתי השיטות המפורטות להלן או בשילוב ביניהן,לפי העניין: 3.2 זרימה עילית; מערכת תיעול שתחובר לתיעול הציבור או לתא ניקוז מי גשמים ליד אבן השפה של המדרכה ברחוב הסמוך. ( 4 )יותקן - אם מפלס פני החצר נמוך ממפלס פני המכסה של התא המיועד לקליטת מי גשמים,מנקזים את המשטחים הנמוכים באמצעות מתקן לשאיבת מי גשמים שיחובר לתיעול הבניין או לתיעול הציבורי או לתא ניקוז, שיותקן ליד אבן השפה של המדרכה ברחוב הסמוך. - במקרים מיוחדים מותר השימוש במתקן סילוק פרטי, כגון: בור חלחול או חפירי סילוק, בתנאי שהם מותאמים לכושר הספיגה של הקרקע, לשטח המנוקז ולכמויות המים המנוקזות, ובתנאי שנוקטים אמצעים נאותים ומספיקים למניעת חדירת מים לתוך הבניין, הכל בהתאם לתכנון המאושר על ידי הרשות המוסמכת. - למרות האמור בסעיף 3,מותר לנקז מי גשמים לתוך ביוב הבניין אם השטח המנוקז הוא חצר פנימית שאינה מקורה או מקורה בחלקה וששטחה אינו גדול מ- 40 "ר. החיבור לביוב הבניין ייעשה באמצעות מחסום. - ניקוז חצרות (לרבות חצרות פנימיות), גגות ומרפסות יעשה באופן המבטיח הגנה על יסודות הבניין מפני רטיבות התיקון הנדרש: יש לבצע גומחה בקרקע כולל ביצוע צנרת שתנקז את המים לנקודת ניקוז מונמכת או למערכת תיעול ציבורית (המשמשת לניקוז מי גשמים). (950 )

17 מ/ פיתוח 1. יש להשלים חיפוי תחתית גדר בנויה בכניסה לבית באבן. (650 ) 10 ל- 90 ס"מ וזאת לניגוד לנדרש עפ"י סעיף 6.2 "מ), ציטוט: המעקה בחצר האחורית מאפשר טיפוס עליו בחלק שגובהו בין בתקן, 1142 קיימת בליטה אופקית שמידתה מעל 4.5 ס"מ ) 5 ס.2 מבנה המעקה בבנייני מגורים, לשימוש ילדים. בבתי מלון, בקניונים, ובבניינים המיועדים בבנייני מגורים, בבתי מלון, בקניונים ובבניינים המיועדים לשימוש ילדים, כגון בתי ספר יסודיים וגני ילדים, ייבנה המעקה כך שלא יהיו רכיבים, בליטות או חללים המאפשרים טיפוס בחלק המעקה הנמצא בתחום שבין 10 ס"מ עד 90 ס"מ מפני המפלס שממנו נמדד גובה המעקה (סעיף 7) בליטות או חללים שמידתם האופקית גדולה מ- 4.5 ס"מ נחשבים מאפשרים טיפוס. למרות האמור לעיל, אין לחייב דרישה זאת אם המעקה מותקן כמתואר בציור 2. יש לבצע פרוק והחלפה של המעקה. (10 מ"א 500 x "א = 5,000 ) סדקים בין חיפוי האבנים בקירות חצר המשק לבין קירות החוץ של הבניין. המקובלת. (650 ) יש להיות במעקב. יש לבצע תפרי התפשטות בשיטה.2 שכבת טיח מתקלפת בחצר האחורית הבנויה של הבית. יש לקלף ולבצע שנית כולל עיבוד תפר התפשטות כנדרש. ( 650) סדק בגדר בנויה באזור מונה המים. יש לסתת לעומק ולמלא בטיט צמנטי עם תוסף אקרילי. (150 ) עיבוד רצפת בטון לקוי באזור מיקום פח האשפה. יש לבצע שנית. (350 ) שונות. 1 במעקה במרפסת שמש העשוי מבנייה + מתכת אותרו הליקויים הבאים : א. גובה המעקה הינו ציטוט: ס"מ לעומת ס"מ המינימליים הנדרשים ע"פ סעיף בתקנות התכנון והבנייה, מבנה המעקה (תיקון: תשמ"ב) בכל מרפסת בבניין ובכל מקום שיש בו הפרש גובה בין שני מפלסים סמוכים של לפחות 0.60 מטר, יותקן מעקה שיעמוד בדרישות התקן הישראלי ת"י ועפ"י תקן 1142 סעיף 7.2.4, ציטוט: גובה המעקה במרפסות, לרבות במרפסות של דירות גג, בפתחים בקירות, על גגות, לרבות על גגות של בניינים גבוהים ושל בניינים רבי-קומות, לאורך שפת כבש (C בציור 7) ובמקומות בתוך הבניין עם הפרשי גובה כנקוב בתקנות התכנוןוהבנייה, יהיה 105 ס"מ לפחות.

18 ג 5 ב 5 ד 5 אופן המדידה של המעקה הינו ע"פ תקן 1142 סעיף 7, ציטוט: אופן מדידת המעקה אופן מדידת גובה המעקה את גובהו של מעקה שאינו מורכב מודדים מפני הרצפה המגומרים או מפני הגג המגומרים או מקצה המדרגה, ובניצב להם,עד לפן העליון של האזן העליון או של בית-האחיזה (ציור 4) מעקה מורכב (הגדרה 3.8) מודדים את גובהו של מעקה מורכב כמתואר בסעיף 7 אם המעקה מותקן כמתואר באחד הציורים 5 א,,. בכל שאר המקרים, גובה מעקה מורכב ייחשב גובה חלקו העליון בלבד (ציורים 5 ב, ) ב. המעקה מאפשר טיפוס עליו בחלק שגובהו בין 10 ל- 90 קיימת בליטה אופקית שמידתה מעל 4.5 ס"מ (11 ס"מ). ציטוט: ס"מ וזאת לניגוד לנדרש עפ"י סעיף 6.2 בתקן 1142, מבנה המעקה בבתי מגורים ובבניינים המיועדים לשימוש ילדים בבתי מגורים ובבניינים המיועדים לשימוש ילדים, כגון בתי ספר יסודיים וגני ילדים, המעקה ייבנה כך שלא יהיו רכיבים או חללים המאפשרים טיפוס בחלק המעקה הנמצא בין 10 ס"מ עד 90 ס"מ מפני המפלס שממנו נמדד גובה המעקה (סעיף 7). בליטות או חללים שמידתם האופקית גדולה מ- 4.5 ס"מ נחשבים מאפשרים טיפוס. למרות האמור לעיל, אין לחייב דרישה זאת אם המעקה מותקן כמתואר בציור 2.

19 מ/ ס מ 3 מ/ ג. ישנם מרווחים של 11 ס"מ בין חלקי המעקה וזאת במקום מרחק מקסימלי של בתקן 1142, ציטוט: 10 ס"מ המותר עפ"י סעיף 6.4 מרווחים בכל הבניינים, למעט בבניינים ובמקומות המצוינים בסעיף המרווחים בין רכיבי המעקה לבין עצמם ובינם לבין הבניין יהיו כאלה, שכדור קשיח בקוטר גדול מ- 10 "מ לא יוכל לעבור דרך המעקה, וכדור גדול מ- 15 ס"מ לא יוכל לעבור דרך המשולש, הנוצר על ידי הרום והשלח; של שתי המדרגות סמוכות ועל ידי האזן התחתון של המעקה ד. צביעת המעקה העשוי מפלדה מגולוונת בוצעה שלא עפ"י דרישות התקן הישראלי ת"י 1922 חלק 2 סעיף 3.3.2, ציטוט: צביעת פלדה מגולוונת: צביעת פלדה מגולוונת מגינה על הגלוון ומאריכה את הקיים שלו ושל הפלדה ההכנה וצביעה של הפלדה המגולוונת יהיו כמפורט בטבלה טבלה 2 - הכנה וצביעה של פלדה מגולוונת תנאי סביבה הכנת המצא מערכת הצבע מערכת פנימית מערכת חיצונית ניקוי שומניים ותפרחות (ראו סעיף 3.22 בק "כ 1922 חלק (2 הערות לטבלה: שכבה אחת של צבע יסוד צבע עליון - עובי יבש של כ- 30 מיקרומטר, עובי יבש כולל של מערכת הצבע 30 מיקרומטר לפחות שכבת אחת של צבע יסוד צבע עליון - עובי יבש של כ- 60 מיקרומטר, ועובי יבש כולל של מערכת הצבע 60 מיקרומטר לפחות א. ראו הגדרה בתקן הישראלי ת"י 1922 חלק 1. ב. לפירוט סוגי צבעי יסוד ותכונותיהם ראו נספח א בסוף התקן. ג. מספר שכבות הצבע יהיה בהתאם להוראות יצרן הצבע. התיקונים הנדרשים: 500 x "א = 1,500 ( פרוק והחלפה של המעקה. ) "א באדני החלונות והמעקות יש לנקות שאריות של טיט וצבע מחריצי אף המים ולבצע תיקונים באזור חיבור אדניות לקירות החוץ. (350 ) כנ"ל, התקלפות צבע במעקה באזור חלונות חדר הורים, חדר שינה ומעקה בכניסה לבית. יש לשייף ולצבוע שנית. 12) מ"א 50 x "א = 600 ( ריתוכים לקויים במעקה בכניסה לדירה. יש לרתך מחדש. (120 ( מאחז יד במדרגות הכניסה לבית הותקן שלא במקביל לקיר הבית עם סטייה של 4.5 ס"מ. יש לפרקו ולהתקין שנית. 150) (.5

20 אומדן עלויות לתיקונים: 36,900 3,690 6,291 46,881 סה"כ עלויות (בשקלים חדשים): פיקוח הנדסי (10%): מע"מ (15.5%): סה"כ כולל מע"מ: הערות: המחירים צמודים למדד תשומות הבנייה למגורים חודש מאי שנת בכל מקום שבו צוין שלא ניתן לתקן וכי הליקוי מוגדר כבלתי הפיך, לקבלת חוות דעת בנושא ירידת ערך הנכס. יש לפנות לשמאי מקרקעין.2 המחירים מחושבים ע"פ עלויות לתיקון ע"י הדיירים באמצעות קבלן פרטי. יש לקחת בחשבון כי יתכן פער גדול בתמחור בין קבלן לקבלן. המחירים שנקובים לעיל מבוססים ע"פ מחירונים המקובלים בשוק כגון "חשב" ו- "דקל" לבניה בהיקפים קטנים ועבודות שיפוצים. תתכן התייקרות של עד כ-% 50 מהמחירים הנקובים לעיל. משך ביצוע התיקונים מוערך בשלושה ימים. במהלך התיקונים אפשר להתגורר בדירה, אך תיגרם אי נוחות לדיירים עקב כך הריני מצהיר בזאת כי אין לי כל עניין אישי בנכס הנדון. להלן באתי על החתום,

21

22

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. אבני שפה כביש 3 אבני גן אלמנטי תיחום גומה לעץ וחבקים 6 תיעול וניקוז אבני שפה תיחום וניקוז תו ירוק מוצר חדש אבני שפה תיחום וניקוז: אבני

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

1 חוות דעת מהנדס מומחה דו"ח ביקורת ליקויי בניה )העתק דו"ח לדוגמא ביקורת ליקויים בדירה עם בעיות רטיבות, שימוש במכשיר הדמיה טרמי( המוקד הטכני )מוקד טלפו

1 חוות דעת מהנדס מומחה דוח ביקורת ליקויי בניה )העתק דוח לדוגמא ביקורת ליקויים בדירה עם בעיות רטיבות, שימוש במכשיר הדמיה טרמי( המוקד הטכני )מוקד טלפו 1 חוות דעת מהנדס מומחה דו"ח ביקורת ליקויי בניה )העתק דו"ח לדוגמא ביקורת ליקויים בדירה עם בעיות רטיבות, שימוש במכשיר הדמיה טרמי( המוקד הטכני )מוקד טלפוני ארצי 42 שעות ביממה(: 03-9411138 info@peles-group.com

קרא עוד

סימוכין תאריך - 11 בינואר, 6116 חוות דעת הנדסית לליקוי בניה המזמין - אבי רופא ת"ז: כתובת הנכס - רחוב הזמר העברי 97 הרצליה. תאריך הביקו

סימוכין תאריך - 11 בינואר, 6116 חוות דעת הנדסית לליקוי בניה המזמין - אבי רופא תז: כתובת הנכס - רחוב הזמר העברי 97 הרצליה. תאריך הביקו סימוכין 161 תאריך 11 בינואר, 6116 חוות דעת הנדסית לליקוי בניה המזמין אבי רופא ת"ז: 31535315. כתובת הנכס רחוב הזמר העברי 97 הרצליה. תאריך הביקורת.51..51.51 מבצע הבדיקה אדר' ניר גורוביץ' וידר אני נותן חוות

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

נוהל בטיחות במדידה עם מגר

נוהל בטיחות במדידה עם מגר נוהל בטיחות במדידה עם מגר מאת: ד"ר אלכס טורצקי סמל חברה/מפעל מקצועות ועיסוקים: שם הנוהל: חשמלאים, מנהלים, אחראים נהלי נוהל בטיחות במדידה עם מגר בטיחות בתחום עבודות חשמל עמוד 1 מתוך 6 תאריך : נוהל מס':

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint 1 מנל"ח = מערכת נשימה לחץ חיובי 2 ענן הנראה לעין של גזים חמים שונים, חלקיקים קטנים, הנוצרים מבעירה לא מושלמת של חומר וצפים באוויר. 3 מוגדר כאויב מספר 1 לאוכלוסייה בריחה והסתתרות:- האוכלוסייה תשאף להימצא

קרא עוד

מערכת מחירון קטלוג צינורות ואביזרים קטלוג מחירון אפריל 2011 IS PEXGOL

מערכת מחירון קטלוג צינורות ואביזרים קטלוג מחירון אפריל 2011 IS PEXGOL מחירון קטלוג צינורות ואביזרים קטלוג מחירון אפריל 0 IS PEXGOL המחירון מעודכן לתאריך 0.0.0 גולן מוצרי פלסטיק בע"מ מספקת צנרת שלמה לאינסטלציה דירתית, לרשת עירונית ולתעשיה. תוכן העניינים: עמוד צנרת דירתית

קרא עוד

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 ת"י בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 תי בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב ת"י 58 -בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור '. יש להשלים את כל הראיות הנדרשות ולהוכיח עמידה בדרישות התקן ל'. כמו יש להשלים עמידה

קרא עוד

חד משפחתי

חד משפחתי "מחיר למשתכן" שם האתר: מתחם A, ראש העין דירה מדגם: G,G* מס' חדרים: 6 חדרים. קומה: 2-6 בניין מס: 7,8,9 מגרש מס': 60 עמוס לוזון בע"מ ודניה סיבוס בע"מ תאריך עדכון: 3.02.8 פרק א. פרטי זיהוי תוכן עניינים הדירה

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

חד משפחתי

חד משפחתי מפרט מכר זה נמצא בשלב הכנה בלבד, על מזמין המפרט לקרא תוכנו בעיון, למחוק המיותר ולהוסיף הנדרש, הכול לפי בחירתו ואחריותו. )דרישה להסרת אזהרה זו משמעותה, אישור המפרט על תוכנו וכוונתו!(, יתכנו שינויים והתאמות

קרא עוד

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 24/12/2013 כ"א טבת תשע"ד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כ"ב שבט, תשע"ד - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובנ

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 24/12/2013 כא טבת תשעד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כב שבט, תשעד - יור ועדת משנה לתכנון ובנ נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר 20130008 בתאריך: 24/12/2013 כ"א טבת תשע"ד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כ"ב שבט, תשע"ד - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה כהן אלי חברים: - מ"מ וסגן ראש המועצה פטיגרו איתן

קרא עוד

חד משפחתי

חד משפחתי "מחיר למשתכן" שם האתר: מתחם A, ראש העין דירה מדגם: F מס' חדרים: 5 חדרים. קומה: -6 בניין מס: 7,8,9 מגרש מס': 60 עמוס לוזון בע"מ ודניה סיבוס בע"מ תאריך עדכון: 30.0.8 פרק א. פרטי זיהוי תוכן עניינים הדירה

קרא עוד

(Microsoft Word - \341\370\340\354\351 \364\361\367 \343\351\357.rtf)

(Microsoft Word - \341\370\340\354\351 \364\361\367 \343\351\357.rtf) בפני תובעים כב' השופטת חנה לפין הראל 1.עמירם בראלי 2.ויולטה בראלי נגד נתבעות צד ג' 1.אפריקה ישראל להשקעות בע"מ 2.שיכון עובדים בע"מ 1. ניצן ענבר ניהול פרוייקטים (1992) בע"מ פסק דין (חלקי) הצדדים הסכימו,

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

הועדה המקומית לתכנון ובניה חוף אשקלון נוהל הגשת בקשה לתיק מידע /היתר כללי בניין הוא מערכת שלמה בעלת היבטים והשפעות על מערכות אחרות: תשתית טכנית ביתית,

הועדה המקומית לתכנון ובניה חוף אשקלון נוהל הגשת בקשה לתיק מידע /היתר כללי בניין הוא מערכת שלמה בעלת היבטים והשפעות על מערכות אחרות: תשתית טכנית ביתית, נוהל הגשת בקשה לתיק מידע /היתר כללי בניין הוא מערכת שלמה בעלת היבטים והשפעות על מערכות אחרות: תשתית טכנית ביתית, שכונתית ועירונית )חשמל מים ביוב טלפון כבישים מדרכות חנייה( כדי לקשור מערכת שלמה של היבטים

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

חד משפחתי

חד משפחתי מפרט מכר זה נמצא בשלב הכנה בלבד, על מזמין המפרט לקרא תוכנו בעיון, למחוק המיותר ולהוסיף הנדרש, הכול לפי בחירתו ואחריותו. )דרישה להסרת אזהרה זו משמעותה, אישור המפרט על תוכנו וכוונתו!( מפרט מכר זה נמצא בשלב

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

<4D F736F F D20646F632E32205FFAEBF0E5EF20EEFAF7EF20E7F9EEEC20E1E1E9FA20EEECE0EBE45F2E646F63>

<4D F736F F D20646F632E32205FFAEBF0E5EF20EEFAF7EF20E7F9EEEC20E1E1E9FA20EEECE0EBE45F2E646F63> תכנון מתקן חשמל בבית מלאכה בדרך כלל קיימת התייחסות לחוק כאל גורם מרתיע. מהנדסי חשמל הנמנים עם אלה הגורסים ששימוש נכון בתקנות יכול להפוך אותן לגורם ידידותי. את התזה הזאת, הם מנסים להראות על-ידי סקירת תכנון

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי תומכי מדף נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית CS3023 8 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי 8 עד מ מ להרכבה עם בורג סיבית נושא מדף חובק לקדח 5

קרא עוד

שם המסמך

שם המסמך החברה להגנות ים המלח בע"מ תכנית מס' 565-0254458 - בנית בתי מלון בתוך מי בריכה 5 חוות דעת סביבתית ירושלים - יוני 2016 תוכן העניינים פרק א 1.1 1.2 1.3 1.4 פרק ב 2.1 2.2 2.3 2.4 פרק ג 3.1 3.2 תוכן העניינים...

קרא עוד

mt-mb2

mt-mb2 10 פרק - 07 מתקני תברואה המהווה השלמה לנאמר בפרק 07 במפרט הכללי. כללי מפרט טכני זה מהווה חלק בלתי נפרד ממסמכי החוזה, בין שהם מצורפים אליו, ובין שאינם מצורפים ומשלים את המפרט הכללי הבין משרדי לעבודות בניה,

קרא עוד

<4D F736F F D20F8F9E9EEE42020EEF EEF0E5E1EEE1F820F2E320E3F6EEE1F E646F63>

<4D F736F F D20F8F9E9EEE42020EEF EEF0E5E1EEE1F820F2E320E3F6EEE1F E646F63> לקוח/ה נכבד/ה אנו שמחים להביא לידיעתך מידע על תקנים ישראליים חדשים שפורסמו לאחרונה. רצופה בזאת רשימה מס' 4 של תקנים ישראליים חדשים שפורסמו לאחרונה (נובמבר עד דצמבר ). ספריית מכון התקנים פתוחה לקהל: בימים

קרא עוד

בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת.

בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת. בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת. חברת הבוטיק בהרי בונה את צמד הבניינים האחרון ברחובות ההולנדית. זוהי ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה חדשה בשכונה המבוקשת ביותר ברחובות וזאת ההזדמנות

קרא עוד

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מק"ט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מקט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2 סמויים - דגם סוס SOSS CS55555 CS555 CS555 CS55505 0 18 16 1 דגם.9mm 8.58mm 5.0mm 19.05mm מידה A 6.99mm.mm 18.6mm 1.9mm מידה B 19.70mm 17.8mm 117.8mm 95.5mm מידה C 1.70mm 9.5mm 5.56mm.97mm מידה D 7.1mm

קרא עוד

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051 שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: 71053 / 71051 לקוחות נכבדים, חברת שריג אלקטריק בע"מ, מודה לכם על שרכשתם שואב אבק זה מתוצרת אנא קראו בעיון את הוראות ההפעלה שבחוברת זו בכדי שתפיקו את מירב ההנאה

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint סכנות התחשמלות והגנה בשיטת זינה צפה בטיחות במתקני חשמל השפעות זרם חשמלי העובר בגוף האדם אמצעי הגנה בסיסי כנגד חשמול הנו בידוד חשמלי במקרה של נזק לבידוד עלול להופיע מתח על הגוף או המעטה המתכתי קצר לגוף

קרא עוד

עב 001 ינואר 12 מועד חורף פתרונות עפר

עב 001 ינואר 12 מועד חורף פתרונות עפר ק( נסמן ב- את מהירות המשאית שיצאה מעיר A (קמ"ש, קבועה) בגרות עב ינואר מועד חורף שאלון 35 נסמן ב- y את מהירות המכונית שיצאה מעיר B (קמ"ש, קבועה) B A נסמן ב- s את המרחק מעיר לעיר "מ) s v עד מפגש ראשון משאית

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מדיניות מתחם המסילה דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה מתחם המסילה - הזדמנות לחיבור בין דרום העיר למרכזה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה 20.07.2009 1 תכניות סטטוטוריות תכנית יפו A זכויות בניה -

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

תאריך : 18/02/2013 ת. עברי:ח' אדר תשע "ג נכחו: פרוטוקול ועדת משנה לתכנון ולבניה מספר בתאריך: 20/01/2013 ט' שבט תשע"ג שעה 18:00 - יו"ר הוועדה ה

תאריך : 18/02/2013 ת. עברי:ח' אדר תשע ג נכחו: פרוטוקול ועדת משנה לתכנון ולבניה מספר בתאריך: 20/01/2013 ט' שבט תשעג שעה 18:00 - יור הוועדה ה תאריך : 18/02/2013 ת. עברי:ח' אדר תשע "ג נכחו: פרוטוקול ועדת משנה לתכנון ולבניה מספר 2013201 בתאריך: 20/01/2013 ט' שבט תשע"ג שעה 18:00 - יו"ר הוועדה המקומית לתו "ב גב ' טלי פלוסקוב - חבר ועדה מר חיים מזרחי

קרא עוד

תאריך

תאריך תכנית מתאר מקומית מספר תא/ 2650 תכנית לשימור מבנים בתל-אביב תכנית מתאר מקומית מס' ת.א. 2650 תכנית לשימור מבנים ואתרים בתל-אביב תוכן העניינים 10.6 תמרוץ לתחזוקה ולשיקום מבנים לשימור. 10.6.1 רשימת התמריצים

קרא עוד

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשע"ג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כ"ג אב תשע"ג - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשעג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כג אב תשעג - יור ועדת משנה לתכנון ובניה נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר 20130005 בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשע"ג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כ"ג אב תשע"ג - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה פטיגרו איתן חברים: - סגן ראש המועצה ומ"מ יו"ר ועדת

קרא עוד

תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשע"ד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר

תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשעד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשע"ד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, 635863 מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר 1 נתון: 1 תלמיד קנה 11 מחברות דקות ו- 4 מחברות עבות,

קרא עוד

Microsoft Word Viewer - Acoustic_Report_ doc

Microsoft Word Viewer - Acoustic_Report_ doc ==================================================== ד"ר יולי קלר בע"מ תכנון אקוסטי ואלקטרו-אקוסטי בקרת רעש, רעידות ואינפרא-אדום ת.ד. 5030 קרית ים 9500 טל. 04-8759875 פקס 04-8760079 רחוב אצ"ל 34/0, חולון

קרא עוד

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מהט/משהח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשעח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה: יש לתקן ערך בנתון השאלה כמות המים שנפלטים בהזעה ל- 3.6kg/hr

קרא עוד

6478.indd

6478.indd רשומות קובץ התקנות 27 באפריל 2006 6478 כ"ט בניסן התשס"ו עמוד תקנות הגז (בטיחות ורישוי) (רישוי העוסקים בעבודות גפ"מ), התשס"ו 2006.......................... 740 צו פיקוח על מצרכים ושירותים (התקנת מיתקני

קרא עוד

קטלוג ברזים ואביזרי אמבט

קטלוג ברזים ואביזרי אמבט קטלוג ברזים ואביזרי אמבט 1 לקוח נכבד, צוות פאר נשר גאה להציג את קטלוג הברזים ואביזרי האמבט החדש. חברת פאר נשר משווקת מגוון רחב של ברזים ואביזרי אמבט המתאימים לשוק הפרטי והמוסדי כאחד. מגוון המוצרים נבחר

קרא עוד

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי.

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי. 1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי..1 --------------------------------------- ----------------------------------------------------

קרא עוד

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63>

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מספר דוח - 20345 לכבוד מס' טופס: טה- 0103 כ"א אדר תש"ע 07 מרץ 2010 מר עמירם רותם כיכר ספרא 13 ירושלים 94141 רכז תכנון וקרינה סביבתית מר עמירם רותם

קרא עוד

6645.indd

6645.indd תקנות התכנון והבניה (בקשה להיתר, תנאיו ואגרות) (תיקון), התשס"ח- 2008 תיקון תקנה 1 הוספת תקנה 17 א הוספת תוספת חמישית בתוקף סמכותי לפי סעיף 265 לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה- 1965 1 (להלן - החוק), ולאחר התייעצות

קרא עוד

Microsoft Word _HALAV.doc

Microsoft Word _HALAV.doc תוכן העניינים פרק 1 הגדרות פרק 2 כללי פרק 3 חיבורי מבנים צמודי קרקע באמצעות פילרי מונים פרק 4 חיבור בנייני מגורים בשיטה של ריכוזי מונים פרק 5 חיבור בנייני מגורים בשיטה של פיזור מונים 1. הגדרות ארגז הסתעפות

קרא עוד

יהודה גדרות דבר המנכ"ל פרופיל חברה לקוח נכבד, בקטלוג יהודה גדרות תמצא מגוון של אפשרויות גידור היקפי, החל בגדרות קלות למגרשי שעשועים וכלה בגדרות ביטחונ

יהודה גדרות דבר המנכל פרופיל חברה לקוח נכבד, בקטלוג יהודה גדרות תמצא מגוון של אפשרויות גידור היקפי, החל בגדרות קלות למגרשי שעשועים וכלה בגדרות ביטחונ דבר המנכ"ל פרופיל חברה לקוח נכבד, בקטלוג תמצא מגוון של אפשרויות גידור היקפי, החל בגדרות קלות למגרשי שעשועים וכלה בגדרות ביטחוניות להגנת נפש ורכוש. הקטלוג מחולק לקבוצות על-פי השימוש בגדר: - למוסדות ציבור

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2CE1E9FA20E5E2EF C2020E9F9E9E1FA20F2E8F8FA20E9F9F8E0EC2020F E646F63>

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2CE1E9FA20E5E2EF C2020E9F9E9E1FA20F2E8F8FA20E9F9F8E0EC2020F E646F63> עמוד 1 מתוך 8 מספר דוח 21035 ב' אדר א תשע"א 06 פברואר 2011 שם הטופס: דוח בדיקה RF מס' טופס: טה- 0103 מהדורה 05 20.10.10 לכבוד מר עמירם רותם רכז תכנון וקרינה סביבתית כיכר ספרא 13 ירושלים 94141 מר עמירם

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

שקעים, תקעים, אינטרלוקים, קופסאות ולוחות חשמל תעשייתים תוצרת א.ר. אסקו ייבוא ושיווק חומרי חשמל לתעשייה

שקעים, תקעים, אינטרלוקים, קופסאות ולוחות חשמל תעשייתים תוצרת א.ר. אסקו ייבוא ושיווק חומרי חשמל לתעשייה שקעים, תקעים, אינטרלוקים, קופסאות ולוחות חשמל תעשייתים תוצרת א.ר. אסקו ייבוא ושיווק חומרי חשמל לתעשייה אינטרלוק תוכן עניינים 2 3 4-6 7-8 9-11 12-14 15-17 18-19 20 21 22-23 24-31 32-40 41-45 תקעים ניידים

קרא עוד

_v18A

_v18A Draft SI 1003 part 1.2 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.2 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמיים-זכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית גבולות מותרים

קרא עוד

w-2003

w-2003 Draft SI 1003 part 1.1 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.1 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמייםזכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית שיטת בדיקה

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

מזגן מיני מרכזי - ג'אמייקה אינוורטר 95

מזגן מיני מרכזי - ג'אמייקה אינוורטר 95 מזגן מיני מרכזי - 95 טבלת נתונים טכניים אלקטרה ג אמייקה אינוורטר טכנולוגיית המיזוג המתקדמת בעולם - DC אינוורטר. חיסכון של עד 50% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים ישנים. יחידה פנימית בגובה 26-33 ס מ בלבד, להנמכת

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 יעוץ פנג שואי לבית מאת: ניצה שטרויך ה. אדריכלות פנג שואי אסטרולוגיה סינית בייעוץ פנג שואי לבית יש כמה וכמה שכבות של עומק לתיקונים והפעלות לאיזון הבית ודייריו. הבסיס הוא הבגואה וכיווני שינה ישיבה נכונים

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

(Microsoft Word - \344\345\370\340\344 \356\361' \356\345\361\353\351\355 - \351\360\345\340\ doc)

(Microsoft Word - \344\345\370\340\344 \356\361' \356\345\361\353\351\355 - \351\360\345\340\ doc) עמוד 1 1. הגדרות להלן מפורטות הגדרות למונחים המופיעים בגוף ההוראה: "בעל העסק" - "דרך מילוט"/ "דרך מוצא בטוח" - "חדר מדרגות מוגן"- "חומרים מסוכנים"- "יחידה"- האדם לו ניתן הרשיון לעסק. הדרך המובילה מכל חלל

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 1 התחדשות עירונית מתחם שלמה המלך, יולי 2013 2 צוות התכנון : תכנון נוף נספח הצללה כבישים אדריכל אבינעם לוין אדריכלית נטליה אלפימוב אדריכלית טל לוין אדריכל משה אוחנה : רינה קרוגליאק, אדריכלית נוף : לשם -

קרא עוד

<4D F736F F D20646F632E31385FE7E5F720E5FAF7F0E5FA20E1F0E5F9E020E7F9EEEC20E4EEF9EA5F2E646F63>

<4D F736F F D20646F632E31385FE7E5F720E5FAF7F0E5FA20E1F0E5F9E020E7F9EEEC20E4EEF9EA5F2E646F63> ד'' תקנות החשמל הארקות ואמצעי הגנה בפני חישמול במתח עד 1000 וולט), * התשנ''א- 1991 בתוקף סמכותי לפי סעיף 13 לחוק החשמל, התשי אלה: 1 1954-.1 הגדרות בתקנות אלה פרק א': פרשנות להלן החוק), אני מתקין תקנות

קרא עוד

A3Sportback לפרטים נוספים 2834*

A3Sportback לפרטים נוספים 2834* A3Sportback לפרטים נוספים 2834* Design Sport A3 Sportback 1.5T טכנולוגיה ומערכות הנעה והיגוי הגה ספורט 3 זרועות, מולטיפנקשיין, בתיפור עור הגה ספורט 3 זרועות, מולטיפנקשיין, בתיפור עור עם פקדי העברת הילוכים

קרא עוד

<

< פרוטוקול ישיבת ועדת רישוי ישיבה מספר: 6002 ביום רביעי תאריך 6/0/0 ט"ו חשון, תשע "ו מס' דף: תאריך: /BB/Bx כ"ז חשון תשע"ו השתתפו: חברים : מר יגאל שמעון אדר' סרג'יו וולינסקי מוזמנים : אדר' יואב רוביסה גב'

קרא עוד

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אבי

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יור הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמש הועדה: עוד חן אבי מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אביטן מפקח בניה: מר דימיטרי חנוכייב נכתב בסיוע גבי בנדרסקי

קרא עוד

12/07/25 רשימת תקנים לפי תחום מכון התקנים הישראלי דף: 2 מערכת מידע תקינה הנדסת מים תחום...: ט צינורות מתכת ואבזריהם מספר ועדה

12/07/25 רשימת תקנים לפי תחום מכון התקנים הישראלי דף: 2 מערכת מידע תקינה הנדסת מים תחום...: ט צינורות מתכת ואבזריהם מספר ועדה רשימת תקנים לפי תחום מכון התקנים הישראלי דף: 2 תחום...: ט צינורות מתכת ואבזריהם מספר ועדה... 901 ----------------------------------------------------- 99/06/01 תבריגי צינורות למחברים שבהם אטימת הלחץ נעשית

קרא עוד

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1>

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מס' טופס: טה- 0103 30814 מספר דוח - י"ד סיון תש"ע 27 מאי 2010 לכבוד מר אלבס צור מנהל מחלקת איכות הסביבה מועצה אזורית משגב. קמפוס משגב דוח בדיקה הנדון:

קרא עוד

המוסד לביטוח לאומי קרן מנוף חוברת מנחה להכנת "תכנית לניהול הבטיחות" לאתר בנייה או בנייה הנדסית על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה )תכנית לניהול הבטיחו

המוסד לביטוח לאומי קרן מנוף חוברת מנחה להכנת תכנית לניהול הבטיחות לאתר בנייה או בנייה הנדסית על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה )תכנית לניהול הבטיחו המוסד לביטוח לאומי קרן מנוף חוברת מנחה להכנת "תכנית לניהול הבטיחות" לאתר בנייה או בנייה הנדסית על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה )תכנית לניהול הבטיחות(. התשע"ג 2013 כתב: ד"ר אבי גריפל ערך: נחום טיר האגודה

קרא עוד

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi - A8 אבזור תפעול מערכת MMI radio plus הכולל מסך עליון בקוטר "10.1 ממשק MMI Touch עם מסך בקוטר "8.6 Audi virtual cockpit עם מסך בקוטר 12.3" Audi smartphone interface Head

קרא עוד

Microsoft Word

Microsoft Word הצעות לפעילות הגיל הרך לט"ו בשבט קיבצנו להלן הצעות לכמה פעילויות פשוטות ומהנות לט"ו בשבט: דפי צביעה העוסקים בטבע ובנטיעות א) דף עצים לגזירה והדבקה מהקטן לגדול ב) סיפור לט"ו בשבט מאת דתיה בן דור ג) סיפור

קרא עוד

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות שיעור מס' 6 סבולות ואפיצויות Tolerances & Fits Tolerances חלק א' - סבולות: כידוע, אין מידות בדיוק מוחלט. כאשר אנו נותנים ליצרן חלק לייצר ונותנים לו מידה כלשהי עלינו להוסיף את תחום הטעות המותרת לכל מידה

קרא עוד

פרוטוקול רשות רישוי מקומית מספר בתאריך: 03/07/2013 כ"ה תמוז תשע"ג שעה 12:00 תאריך : 13/10/2013 ת. עברי:ט' חשון, תשע "ד נכחו: - יו"ר הוועדה המק

פרוטוקול רשות רישוי מקומית מספר בתאריך: 03/07/2013 כה תמוז תשעג שעה 12:00 תאריך : 13/10/2013 ת. עברי:ט' חשון, תשע ד נכחו: - יור הוועדה המק פרוטוקול רשות רישוי מקומית מספר 2013107 בתאריך: 03/07/2013 כ"ה תמוז תשע"ג שעה 12:00 תאריך : 13/10/2013 ת. עברי:ט' חשון, תשע "ד נכחו: - יו"ר הוועדה המקומית לתו "ב גב ' טלי פלוסקוב - מהנדסת העיר ויקי ברנגל

קרא עוד

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל ליבת העסקים החדשה של ישראל במרכז ה- city החדש של תעשיית התקשורת וההייטק הישראלית, מחכה לכם מתחם חדש מסוגו אשר יהווה את אחד ממוקדי העסקים המשמעותיים במרכז הארץ. 30,000

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 ועדה ארצית למהנדסים רפואיים: היערכות מרכזים רפואיים לרעידות אדמה מהנדס ירון אופיר ינואר 2015 תוכן העניינים רקע: כללי קריטריונים לתעדוף מבנים המבנים בעדיפות ראשונה מה קורה במשרדים ממשלתיים אחרים מוטיבציה

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם 1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם בהגשה לטופס המבחן. חומרי עזר: 1.מחשבון. נספח הנוסחאות

קרא עוד

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מתכונים רגילים. דונאטס וניל עם זיגוג שוקולד שילדים אוהבים

קרא עוד

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63>

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63> מתקף ותנע מבוא תרשים 1 כשמפעילים מתקף על גוף כלשהו, התנע שלו משתנה. שינוי התנע שווה למתקף, שהוא השטח מתחת לגרף הכוח כתלות בזמן: Δp = F dt 51 m v m v1 = dt 2 F כאשר F הוא הכוח המופעל על הגוף, p הוא השינוי

קרא עוד

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח Pull Down 302869 אוורסט ברז פרח 45 0 מזלף נשלף כלפי מטה 303369 נפטון סטיק ברז

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1>

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1> חוברת הנחיו ת ודר י שות לתכנון והתק נה של מער כות אוורור וסינון תיעוד מהדורה תאריך תאור השינוי ערך בדק אישר כתיבה סרן מיכאל ואטנמכר רמ"ד הנדסת מיגון סא"ל צחי זרקו רע"ן הנדסה ומיגון אל"מ רוני סרי רמ"ח מיגון

קרא עוד

עמוד 1 מתוך חוות דעת מומחה אני הח"מ, דב דוד, מהנדס בניין בהשכלתי ובמשלח ידי, רישיון מס' נתבקשתי לערוך חוות דעת מקצועית כדלהלן: מזמי

עמוד 1 מתוך חוות דעת מומחה אני החמ, דב דוד, מהנדס בניין בהשכלתי ובמשלח ידי, רישיון מס' נתבקשתי לערוך חוות דעת מקצועית כדלהלן: מזמי עמוד 1 מתוך 21 8.7.2017 חוות דעת מומחה אני הח"מ, דב דוד, מהנדס בניין בהשכלתי ובמשלח ידי, רישיון מס' 09229. נתבקשתי לערוך חוות דעת מקצועית כדלהלן: מזמין חוות הדעת: *********************** )להלן "המזמין"(.

קרא עוד

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc הוראות שימוש, הפעלה ותחזוקה לשואב אבק דגם: SC-4750 לקוחות יקרים! תודה על שרכשתם את שואב האבק המעולה מתוצרת.SAMSUNG אנו בטוחים שהשואב העשוי מחומרים באיכות הגבוהה ביותר, יענה באופן מרבי על דרישותיכם. השואב

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint נגישות לתחבורה ציבורית מדיניות משרד התחבורה דצמבר 2014 מתוקף חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות התשס"ח- 1998, תוקנו תקנות הנגשת תחבורה ציבורי תשס"ג- 2003. במסגרת החוק, משרד התחבורה, מפעילי התח"צ, הרשויות

קרא עוד

סט נובמבר 08 מועד מיוחד - פתרונות עפר.doc

סט נובמבר 08 מועד מיוחד - פתרונות עפר.doc נפתור את מערכת המשוואות y+ 3 = 5 5 7 3 2y + = 8 3 נארגן את המשוואה הראשונה 1/ 5/ y+ 3 5 = 5 1 y+ 3= 5(5 ) y+ 3= 25 5 8+ y= 25 /5 נארגן את המשוואה השנייה 3 1 3 / / / 2y 7 3 8 + = 1 3 1 6y+ 7 3= 24 7+ 6y

קרא עוד

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 55TFSI quatrro A8L 55TFSI quatrro - A8 אבזור תפעול מערכת ניווט מלאה בממשק מתקדם MMI NAV plus ממשק MMI Touch עם מסך עליון בגודל "10.1 ומסך תחתון בגודל "8.6 Audi virtual

קרא עוד

nevo.co.il

nevo.co.il הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בני שמעון הנחיות מרחביות לעניין תקנות התכנון והבנייה )עבודות ומבנים הפטורים מהיתר( התשע"ד 2014 הוועדה המקומית בני שמעון אישרה בישיבתה מתאריך 4.9.2016 את התנאים הבאים, כפי שנקבע

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יחללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 גוף נע לאורך ציר X כך שברגע. x הוא נמצא 0 t 0-10 16 19

קרא עוד

<4D F736F F D20E8E5F4F1E920E3F8E9F9E5FA20ECE8E5F4F EBECECE920EEE9E5ED D312D3131>

<4D F736F F D20E8E5F4F1E920E3F8E9F9E5FA20ECE8E5F4F EBECECE920EEE9E5ED D312D3131> טופס 1 בעל היתר בנייה אחראי לעריכת הביקורת באתר הבניה מס' תיק: שים לב לפי סעיף 16.00 1 חלק ט"ז לתוספת הבנייה תקנות תכנון והבניה (בקשה להיתר תנאיו ואגרות התש"ל 1970). עליך להקפיד במילוי התנאים הבאים: 1.

קרא עוד

(Microsoft PowerPoint - 1 \353\354\351 \362\341\345\343\344-)

(Microsoft PowerPoint - 1 \353\354\351 \362\341\345\343\344-) כלי עבו דה ממו נעים וי דניים 1 כלי עבו דה ממו נעים 2 אין להשתמש ב אלא אם הוא שמיש, מתוחזק וכולל את כל אביזרי הבטיחות הנדרשים 3 אין להשתמש באוויר דחוס למטרות ניקוי אלא אם הלחץ הוקטן 30 לפחות מ PSI 4 יצוידו

קרא עוד

מיכפל

מיכפל מיכפל 0222 הוראות התקנה למהדורה 9.78 במהדורה 78.9 בוצעו מספר שינויים טכנולוגיים: שדרוג התוכנה ליצירת דוחות בפורמט PDF שינויים בטכנולוגיית השידור של טופס 102 לביטוח הלאומי במהלך עדכון גרסה זו תתקבלנה מספר

קרא עוד

רכבת ישראל מפרט כללי לביצוע עבודות בנייה ותשתיות של רכבת ישראל פרק מ: סגרות חרש )קונסטרוקציות פלדה( ינואר 2018

רכבת ישראל מפרט כללי לביצוע עבודות בנייה ותשתיות של רכבת ישראל פרק מ: סגרות חרש )קונסטרוקציות פלדה( ינואר 2018 רכבת ישראל מפרט כללי לביצוע עבודות בנייה ותשתיות של רכבת ישראל פרק 19.00 מ: סגרות חרש )קונסטרוקציות פלדה( ינואר 2018 עמוד 2 מתוך 34 זכויות יוצרים ותנאי שימוש חברת "רכבת ישראל" - חברה ממשלתית העוסקת, בעיקר,

קרא עוד

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת קהילה לומדת מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת

קרא עוד

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc "פז" הנדסהוניהול (1980) בע "מ Ltd. PAZ Engineering & Management (1980) תכנית מתאר עכו נספח אמצעי מדיניות סביבתית - מסמך מס' - 11 מנחה 1. המלצות לתפעול וניהול סביבתי של אזורי תעשייה טווח "קצר" התפעול והניהול

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) 17-02-000480 מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: 2017-0330 מהות הבקשה שינויים/שינוי ללא תוספת שטח/חזית כתובת הבקשה שלמה המלך

קרא עוד