Microsoft Word - AMOXICLAV-TEVA-875mg-Tablets-pil doc

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "Microsoft Word - AMOXICLAV-TEVA-875mg-Tablets-pil doc"

תמליל

1 1 פורמט עלון זה נקבע ע"י משרד הבריאות ותוכנו נבדק ואושר על ידו עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים (תכשירים) התשמ"ו 1986 התרופה משווקת על פי מרשם רופא בלבד אמוקסיקלב טבע 875 מ"ג טבליות החומר הפעיל וכמותו: כל טבלייה מכילה: אמוקסיצילין (כטריהידראט) 875 מ"ג חומצה קלאוולאנית (כמלח אשלגן) 125 מ"ג לרשימת החומרים הבלתי פעילים, אנא ראה סעיף 6. Amoxicillin (as trihydrate) 875 mg Clavulanic acid (as potassium salt) 125 mg קרא בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמש בתרופה. עלון זה מכיל מידע תמציתי על התרופה. אם יש לך שאלות נוספות, פנה אל הרופא או אל הרוקח. תרופה זו נרשמה לטיפול במחלתך. אל תעביר תרופה זו לאחרים. היא עלולה להזיק להם אפילו אם נראה לך כי מצבם הרפואי דומה. 1. למה מיועדת התרופה? התרופה מיועדת לטיפול קצר מועד בזיהומים חיידקיים בדרכי הנשימה העליונות/התחתונות, בדרכי השתן, בעור וברקמות הרכות, בעצמות ובמפרקים, בשיניים ובזיהומים אחרים. קבוצה תרפויטית: - Amoxicillin אנטיביוטיקה ממשפחת הפניצילינים. - Clavulanic Acid מעכב האנזים בטא-לקטמאז. 2. לפני שימוש בתרופה: אין להשתמש בתרופה אם: אתה רגיש (אלרגי) לאמוקסיצילין, לחומצה קלאוולאנית או לכל אחד מהמרכיבים הנוספים אשר מכילה התרופה (ראה סעיף 6 להלן), או לתרופות אחרות ממשפחת הפניצילינים או הצפלוספורינים, או אם סבלת בעבר מתגובה אלרגית (רגישות) חריפה לאנטיביוטיקה. תסמיני רגישות אלה עלולים לכלול: קוצר או קשיי נשימה, נפיחות בפנים, בשפתיים, בלשון או בחלקי גוף אחרים, פריחה עורית וגרד. אתה סובל מחוסר תפקוד כבדי חמור, מצהבת, או אם פיתחת ליקויים בכבד לאחר שימוש באמוקסיצילין או בחומצה קלאוולאנית. אזהרות מיוחדות הנוגעות לשימוש בתרופה: אין להשתמש בתרופה זו לעיתים קרובות או למשך יותר משבועיים בלי להיוועץ ברופא. אם אתה רגיש למזון כלשהו או לתרופה כלשהי, עליך להודיע על כך לרופא לפני נטילת התרופה. בתקופת טיפול ממושכת בתרופה זו יש לערוך את הבדיקות הבאות: בדיקות דם, שתן, תפקודי כבד ותפקודי כליה ולהודיע לרופא כי אתה נוטל את התכשיר. נטילת התכשיר עלולה לגרום לתגובה חיובית מוטעית בבדיקת סוכר בשתן בשיטת Benedict או.Fehling הבדיקה אינה נפגמת אם היא מבוצעת בשיטות אנזימטיות. השימוש בתרופה עלול להשפיע על תוצאות בדיקות דם. יש לידע את הרופא המפנה לבדיקה על השימוש בתרופה זו. חולים הסובלים ממחלת הנשיקה (מונונוקליאוזיס), או מלוקמיה לימפטית (עליה במספר תאי דם לבנים הכוללת התנפחות בלוטות לימפה) נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח פריחה עורית.

2 2 השימוש באמוקסיקלב טבע עלול לגרום להחמרה במצבי חולי קיימים או לגרום לתופעות לוואי חמורות. תופעות אלה כוללות תגובות רגישות (אלרגיה), פרכוסים ודלקת במעי הגס. עליך להיות מודע לתסמינים במהלך הטיפול בתרופה על מנת להפחית את הסיכון. ראה בסעיף 4 להלן - תופעות המחייבות התייחסות מיוחדת. לפני הטיפול באמוקסיקלב טבע ספר לרופא אם: את בהיריון, מתכננת היריון או מניקה (ראי סעיף היריון והנקה להלן) אתה סובל או סבלת בעבר מליקוי בתפקוד מערכת הנשימה (כגון אסטמה) אתה סובל מליקוי בכבד או בכליה/מערכת השתן אתה סובל מליקוי במערכת העיכול (כגון דלקת מעיים, אולקוס), במערכת הדם (כגון קרישה וכו'), במערכת או ממחלת הנשיקה החיסונית אתה קשיש אתה סובל מאלרגיה חמורה אם אתה לוקח, או אם לקחת לאחרונה, תרופות אחרות כולל תרופות ללא מרשם ותוספי תזונה, ספר על כך לרופא או לרוקח. במיוחד אם אתה לוקח: תרופות נגד קרישת דם (כגון קומרין) ייתכן ויהיה צורך בבדיקות דם נוספות תכשירים אנטיביוטיים אחרים אלופורינול (לשגדון) - נטילת תרופה זו ביחד עם אמוקסיקלב טבע מעלה את הסיכון לתגובה אלרגית בעור פרובנציד (לשגדון) דיסולפירם (לגמילה מאלכוהול) דיגוקסין (ללב) וונלפקסין (לדיכאון) מתוטרקסאט (לטיפול בסרטן או במחלות פרקים) מיקופנולאט מופטיל (למניעת דחייה של איברים מושתלים) גלולות למניעת הריון (יעילות הגלולות עלולה לרדת, על כן יש לנקוט באמצעי זהירות נוספים [כגון קונדום] במהלך הטיפול ולאחר הטיפול האנטיביוטי, על מנת למנוע הריון). יש להיוועץ ברופא בנוגע לכך שימוש בתרופה וצריכת אלכוהול: אין לשתות יינות או משקאות חריפים המכילים אלכוהול בתקופת הטיפול עם התרופה. היריון והנקה: אם את בהיריון, חושבת שאת בהיריון או אם את מניקה, עלייך להתייעץ עם הרופא לפני התחלת הטיפול. נהיגה ושימוש במכונות: השימוש בתרופה זו עלול לפגום במידה קלה או בינונית ביכולות נהיגה ברכב ובהפעלת מכונות. עלולים להיגרם סחרחורת או נמנום. באם אתה מושפע באופן זה, אין לנהוג, להפעיל מכונות מסוכנות או לבצע פעולות העלולות להיות מסוכנות. באשר לילדים, יש להזהירם מרכיבה על אופניים או ממשחקים בקרבת הכביש וכדומה. כיצד תשתמש בתרופה? תמיד יש להשתמש לפי הוראות הרופא. עליך לבדוק עם הרופא או הרוקח אם אינך בטוח..3 המינון ואופן הטיפול יקבעו על ידי הרופא בלבד. אין לעבור על המנה המומלצת. אופן השימוש בתרופה: לא ניתן ללעוס. קו החצייה הקיים הוא לצורך חצייה על מנת להקל על הבליעה, אך אינו מיועד לחלוקה לשני חצאים בעלי מינונים זהים. על כן יש ליטול את שני חצאי הטבלייה באותה מנה. לבלוע את הטבליות עם כוס מים. יש ליטול את התרופה מיד עם תחילת הארוחה.

3 3 יש להקפיד על שתיית נוזלים מספקת במהלך הטיפול בתרופה. יש להשתמש בתרופה זו בזמנים קצובים כפי שנקבע ע"י הרופא המטפל. אם שכחת ליטול תרופה זו בזמן הדרוש יש ליטול מנה מיד כשנזכרת. בשום אופן אין ליטול שתי מנות ביחד. אם נטלת מנת יתר או אם בטעות בלע ילד מן התרופה, פנה מיד לרופא או לחדר מיון של בית חולים והבא אריזת התרופה איתך. אין לגרום להקאה לא הוראה מפורשת של הרופא! התסמינים של מינון יתר עלולים להיות מעי רגיז (בחילה, הקאה או שלשול), עוויתות, ליקוי במאזן הנוזלים והמלחים או גבישים בשתן אשר עלולים במקרים מסוימים לגרום לאי ספיקה כלייתית. אם אתה מפסיק את הטיפול בתרופה גם אם חל שיפור במצב בריאותך, אין להפסיק את הטיפול בתרופה ללא התייעצות עם הרופא. אי השלמת הטיפול התרופתי עלולה לגרום להופעה מחודשת של הזיהום ושל תסמיני המחלה. אם תסמיני הזיהום אינם משתפרים תוך מספר ימים או אם הם מחמירים, יש לחזור ולהיוועץ ברופא. אין ליטול תרופות בחושך! בדוק התווית והמנה בכל פעם שאתה נוטל תרופה. הרכב משקפיים אם אתה זקוק להם. אם יש לך שאלות נוספות בנוגע לשימוש בתרופה, היוועץ ברופא או ברוקח. 4. תופעות לוואי: כמו בכל תרופה, השימוש באמוקסיקלב טבע עלול לגרום לתופעות לוואי בחלק מהמשתמשים. אל תיבהל למקרא רשימת תופעות הלוואי. ייתכן ולא תסבול מאף אחת מהן. תופעות לוואי המחייבות התייחסות מיוחדת: אם מופיעות נקודות אדומות/גירוד על גבי העור מיד לאחר נטילת התכשיר, מדובר ככל הנראה באלרגיה לפניצילין. הפסק את הטיפול ופנה לרופא מיד! שוק אנפילקטי (רגישות יתר חמורה עם סימפטומים של חום, תת לחץ דם חריף, בלבול): הפסק את הטיפול ופנה לרופא מיד! תגובה אלרגית (רגישות): פריחה בעור דלקת בכלי הדם (Vasculitis) המופיעה כנקודות אדומות או סגולות מורמות על גבי העור ויכולה להשפיע גם על איברים אחרים בגוף חום, התנפחות או כאבי פרקים, התנפחות של בלוטות בצוואר, בבית השחי או במפשעה התנפחות הפנים, השפתיים, הלשון ו/או הגרון המלווים בקוצר או קשיי נשימה דמם לא שגרתי ונטייה לחבורות התמוטטות פנה לרופא מיד והפסק את הטיפול אם אתה סובל מאחת מתופעות אלה. דלקת במעי הגס: דלקת במעי הגס הגורמת לשלשול מיימי העלול להיות דמי או רירי, כאב בטן ו/או חום הטיפול). אין להשתמש בתרופות לטיפול בשלשול מבלי להיוועץ ברופא קודם לכן. פנה לרופא מיד אם אתה סובל מאחת מתופעות אלה. תופעות לוואי שכיחות מאוד (משפיעות על יותר ממטופל 1 מתוך 10): שלשול (במבוגרים). תופעה זו מוקלת במידה והתכשיר נלקח עם ארוחה (גם בשבועות הראשונים לאחר סיום תופעות לוואי שכיחות (משפיעות על 1 עד 10 מטופלים מתוך 100): פטרת בפה (המתבטאת בהופעת צבע לבן ותחושת צריבה בפה ועל גבי הלשון במהלך הטיפול בתרופה או סמוך לזמן הפסקת הטיפול בה) או פטרת וגינלית (גירוד או הפרשה באזור זה) או פטרת בקפלי העור - יש להיוועץ ברופא. בחילה (בייחוד בנטילת מינונים גבוהים), הקאה, שלשול (בילדים). תופעות אלו מוקלות במידה והתכשיר נלקח עם ארוחה תופעות לוואי שאינן שכיחות (משפיעות על 1 עד 10 מטופלים מתוך 1,000): פריחה עורית, גירוד

4 4 פריחה מגרדת מורמת מהעור (סרפדת) קשיי עיכול סחרחורת כאב ראש תופעות לוואי נדירות (משפיעות על 1 עד 10 מטופלים מתוך 10,000): פריחה עורית שיכולה להתפתח לשלפוחיות הנראות כמו לוח מטרה (שלפוחית בעלת נקודה כהה במרכז המוקפת באזור בהיר יותר, ומוקפת בטבעת כהה multiforme (Erythema אם אתה מבחין בפריחה זו, פנה לרופא מיד תופעות לוואי נדירות המתבטאות בבדיקות הדם: ירידה במספר הטסיות (תאים המעורבים בקרישת הדם) ירידה במספר תאי הדם הלבנים אם אתה מבחין בתופעות אלו, פנה לרופא מיד תופעות לוואי נוספות: תגובה אלרגית (רגישות - ראה מעלה) דלקת של המעי הגס (ראה למעלה) (Aseptic meningitis) דלקת של הקרום המקיף את המוח הפסק את הטיפול ופנה לרופא מיד אם אתה סובל מאחת מהתופעות הבאות: תופעות עוריות חמורות (עלולות להתרחש גם מספר ימים לאחר התחלת הטיפול (5-11 יום): פריחה נרחבת עם שלפוחיות וקילוף של העור, בעיקר סביב הפה, האף, העיניים ואיברי המין - syndrome),(stevens-johnson ותופעה חמורה יותר, הגורמת לקילוף נרחב של העור (למעלה מ 30% משטח הגוף necrolysis (Toxic epidermal פריחה אדומה נרחבת הכוללת שלפוחיות מוגלתיות קטנות dermatitis) (Bullous exfoliative - פריחה אדומה עם קשקשים ובליטות מתחת לעור ושלפוחיות pustulosis) (Exanthemous - דלקת בכבד צהבת, הנגרמת בשל עלייה ברמת הבילירובין בדם (חומר המיוצר על ידי הכבד) העלולה לגרום להצהבה של העור ושל החלק הלבן בעין עליה ארעית ומתונה באנזימי הכבד דלקת בכליה פרכוסים (בנטילת מנות גבוהות של התרופה או למטופלים הסובלים מליקויים בכליה) כאבי שרירים הצטברות נוזלים נטייה לזיהומים המלווים בתסמינים כגון חום, צמרמורות, כאב בגרון או הופעת כיבים בפה הארכת זמן הדימום - פנה לרופא מיד! היפראקטיביות - פנה לרופא מיד! שינויים בצבע השיניים (ניתן למנוע ע"י צחצוח ביסודיות) - פנה לרופא מיד! שתן כהה או צואה בהירה - פנה לרופא מיד! לשון שחורה הנראית שעירה כאב בטן, גזים. תופעות אלו מוקלות במידה והתכשיר נלקח עם ארוחה שינויים בטעם קשיי שינה כאבי גב עייפות גודש באף, בלחיים ומאחורי העיניים תסמינים הדומים לתסמינים במחלת נסיוב זר syndrome) (Serum sickness-like וכוללים פריחה, חום, כאבי מפרקים וקשרי לימפה מוגדלים תופעות לוואי המתבטאות בבדיקות דם או שתן:

5 5 ירידה חמורה במספר כדוריות הדם הלבנות ירידה במספר כדוריות הדם אדומות anaemia) (Haemolytic גבישים בשתן אם הופיעה תופעת לוואי, אם אחת מתופעות הלוואי מחמירה, או כאשר אתה סובל מתופעת לוואי שלא הוזכרה בעלון, עליך להתייעץ עם הרופא. איך לאחסן את התרופה? מנע הרעלה! תרופה זו וכל תרופה אחרת יש לשמור במקום סגור מחוץ להישג ידם וראייתם של ילדים ו/או תינוקות ועל ידי כך תמנע הרעלה. אין להשתמש בתרופה אחרי תאריך התפוגה date) (exp. המופיע על גבי האריזה. תאריך התפוגה מתייחס ליום האחרון של אותו חודש. יש לאחסן במקום יבש, מתחת ל C אין להשליך תרופות לביוב או לאשפה. שאל את הרוקח כיצד להשמיד תרופות שאינן בשימוש. אמצעים אלו יעזרו לשמור על הסביבה מידע נוסף נוסף על החומר הפעיל, טבליות אמוקסיקלב טבע מכילות גם: Microcrystallinecellulose, sodium starch glycolate, colloidal silica anhydrous, magnesium stearate, hypromellose 5cps, titanium dioxide, macrogol PEG 400, hypromellose 15cps כל טבלייה של אמוקסיקלב טבע מכילה 0.6 מ"ג נתרן כיצד נראית התרופה ומה תוכן האריזה: טבלייה מצופה מוארכת בצבע לבן עם קו חציה בצד אחד. בצד אחד של קו החצייה מוטבע "6" ובצדו השני של קו החצייה מוטבע "5". צדה השני של הטבלייה ללא קו החציה מוטבע עם "A ". האריזה המשווקת מכילה 14 טבליות. שם היצרן וכתובתו: אאורובינדו פארמה לימיטד, הודו שם בעל הרישום וכתובתו: סלומון לוין ואלשטיין בע"מ, ת.ד פתח תקוה עלון זה נבדק ואושר על ידי משרד הבריאות ביולי 2015 מספר רישום התרופה בפנקס התרופות הממלכתי במשרד הבריאות: לשם הפשטות ולהקלת הקריאה, עלון זה נוסח בלשון זכר. על אף זאת, התרופה מיועדת לבני שני המינים.

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc דקסמולקולד לטיפול ביום עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים (תכשירים) התשמ"ו 1986 קרא/י בעיון את העלון עד סופו לפני השימוש בתרופה. Paracetamol 325 mg, Guaifenesin 200 mg, Pseudoephedrine Hydrochloride 25 mg, Dextromethorphan

קרא עוד

נושא המצגת

נושא המצגת /. / /, /,. /, ).,. - "., נוהל סימון אריזות של תכשירים נוהל מספר PRA-043/03 יום עיון לבעלי רישום 13.02.2018 ענת סופר נוהל סימון אריזות של תכשירים מספר 43 עדכון 3 מבוסס על הנוהל הקודם אך נכתב מחדש, והוכנסו

קרא עוד

הטיפול התרופתי

הטיפול התרופתי ד"ר יצחק זיסמן מנהל יחידת שיקום לב בי"ח אסף הרופא צריפין מטרת הטיפול התרופתי: מניעת הישנות אירוע לב ע"י הפחתת גורמי סיכון ועצירת תהליך טרשת העורקים הקלה ומניעת תסמינים של מחלת לב - - כיצד לנהוג: הכר את

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילות גופ נית בגבהי ם ובמעמקים מה קו רה בגו בה? בגובה פני הים הלחץ קרוב לאטמוספירה אחת ( 760 מ"מ כספית). מתוך האוויר שאנו נושמים בגובה פני הים מהווה החמצן קרוב ל 21% וכמעט כל השאר הוא חנקן. אחוז החמצן

קרא עוד

מגדל בריאות פרטית עולמי

מגדל בריאות פרטית עולמי מגדל בריאות פרטית עולמי מגדל בריאות פרטית עולמי 2 התוכנית מעניקה כיסוי לשירותים שאינם זוכים למענה ראוי בסל שירותי הבריאות הציבורי, אשר מהווים "קטסטרופות רפואיות" וכן כיסוי מורחב ומקיף לניתוחים פרטיים בישראל

קרא עוד

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מ

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע : אנטיתזה גלגל מאמר מ תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מקור : http://www.ocfoundation.org/medsummary.aspx האינפורמציה

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילו ת גופנית במ עמקים לחץ עומק לחץ ברומטרי בגובה פני הים= 1 אטמוספרה (760 מ"מ כספית). צלילה לחץ ברומטרי+ לחץ של עמוד המים. לחץ יחסי: הלחץ הנוצר על ידי עמוד המים מעל הצולל. כל 10 מטר = 1 אטמוספירה. לחץ

קרא עוד

גרסת 2016 זאבת אדמנתית מערכתית (לופוס) 2. אבחון וטיפול 2.1 כיצד מאבחנים את המחלה? האבחנה של ז

גרסת 2016 זאבת אדמנתית מערכתית (לופוס) 2. אבחון וטיפול 2.1 כיצד מאבחנים את המחלה? האבחנה של ז https://www.printo.it/pediatric-rheumatology/il_il/intro גרסת 2016 זאבת אדמנתית מערכתית (לופוס) 2. אבחון וטיפול 2.1 כיצד מאבחנים את המחלה? האבחנה של זאבת מבוססת על שילוב של תסמינים (כגון כאב), סימנים (כגון

קרא עוד

הרעלות [לקריאה בלבד]

הרעלות [לקריאה בלבד] אודיה ת ל -צור המחלקה לרפואה דחופה, הע"כ בליעה- בעיקר בהרעלה חריפה שאיפה- בעיקר בהרעלה כרונית עורית- בעיקר בהרעלה כרונית דרך ריריות- בעיקר בהרעלה כרונית הזרקה- בעיקר בהרעלה חריפה דרכי חשיפה לרעלים גורמים

קרא עוד

נספח ז': טבלת פענוח בדיקות דם ובדיקות שתן ספירת דם הבדיקה מעניקה מידע על מצבי אנמיה, על זיהומים, על דלקות ועל הפרעות המטולוגיות שונות. הבדיקה RBC כדור

נספח ז': טבלת פענוח בדיקות דם ובדיקות שתן ספירת דם הבדיקה מעניקה מידע על מצבי אנמיה, על זיהומים, על דלקות ועל הפרעות המטולוגיות שונות. הבדיקה RBC כדור ספירת דם מעניקה מידע על מצבי אנמיה, על זיהומים, על דלקות ועל הפרעות המטולוגיות שונות. RBC כדוריות דם אדומות מתפקידן להוביל את החמצן מהריאות לכל הרקמות בגוף ולהוביל פחמן דו חמצני מהרקמות חזרה אל הריאות.

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם לספקי ה שבהסכם, עבור הוצאות הים הרפואיים המפורטים להלן, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים בנספח זה ו בכפוף

קרא עוד

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI השתלת מסתם אבי העורקים בצנתור בדרך אל איכות חיים טובה יותר הקדמה היצרות מסתם אבי העורקים פוגע באיכות החיים, בפעילות היום יום ומסכנת חיים. השתלת מסתם באמצעות צנתור מהווה אפשרות טיפול חדשנית במחלה זו. מטרת

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20E4F0E7E9E5FA20ECEEE5F1E3E5FA20E7E9F0E5EA BEEF6E120FAE0E9EEE5FA5D>

<4D F736F F F696E74202D20E4F0E7E9E5FA20ECEEE5F1E3E5FA20E7E9F0E5EA BEEF6E120FAE0E9EEE5FA5D> A/H1N1 שפעת 2009 מצגת למוסדות חינוך החל מפעוטונים ומעונות יום, גנים בתי ספר, פנימיות, ישיבות ועד למוסדות להשכלה גבוהה 1 שירותי בריאות הציבור 31 אוגוסט 2009 התחלת האירוע ב- 25.4.09 פורסם לראשונה בתקשורת

קרא עוד

מצגת של PowerPoint‏

מצגת של PowerPoint‏ אלינה לנדה סופר IBCLC עדי קליפר בר-מאיר מדריכת הנקה על מה נדבר היום: לידות ללא התערבויות לידות עם התערבויות סיבוכים בלידה סיבוכי היריון Baby Friendly o o o o o Hospital מב"ת לרך, 2014 לידות ללא התערבויות

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 קורס סייעות רופא שיניים 2013 ברוכים הבאים ד"ר כמאל מסארוה 050-7824234 dent2000@msn.com 1 2013 - מבוא לרפואת שיניים : # # קורס סייעות רופא שיניים נושאי לימוד תפקיד הסייעת היסטוריה של טיפולי שיניים - אנטומיה

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שלומית לויט "עץ החשיבה" שלמה יונה- העמותה לחינוך מתמטי לכל מציגים: "ימין ושמאל- לומדים חשבון" 4 מקורות קושי להתמצאות במרחב אצל ילדים תפיסה אפיזודית התנהגות ייצוגית מוגבלת. היעדר מושגים ומונחים. אגוצנטריות.

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA5FECEEF9F7E9F2E9ED5FE0F4F8E9EC5F >

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA5FECEEF9F7E9F2E9ED5FE0F4F8E9EC5F > מצגת זו הוכנה על ידי בריינסוויי בע"מ ("החברה") ואינה מהווה הצעה לרכישה או מכירה של ניירות ערך של החברה או הזמנה לקבלת הצעות כאמור והיא מיועדת למסירת מידע בלבד, המידע אשר ישמש להצגת המצגת ("המידע") מוצג

קרא עוד

עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמ"ו תרופה זו חייבת במרשם רופא קרא בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמש בתרופה העלון כתוב בלשון זכר ומיוע

עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמו תרופה זו חייבת במרשם רופא קרא בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמש בתרופה העלון כתוב בלשון זכר ומיוע עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמ"ו - 1986 תרופה זו חייבת במרשם רופא קרא בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמש בתרופה העלון כתוב בלשון זכר ומיועד לנשים וגברים כאחד פורמט עלון זה נקבע ע"י משרד הבריאות

קרא עוד

ד"ר אילן ליבוביץ 3 תסמיני מערכת השתן התחתונה כאב הכאב האופייני, שמקורו במערכת המין והשתן, נובע על-פי-רוב מהתנפחות או מהתרחבות מהירה של חלל אחד האיברים

דר אילן ליבוביץ 3 תסמיני מערכת השתן התחתונה כאב הכאב האופייני, שמקורו במערכת המין והשתן, נובע על-פי-רוב מהתנפחות או מהתרחבות מהירה של חלל אחד האיברים ד"ר אילן ליבוביץ 3 תסמיני מערכת השתן התחתונה כאב הכאב האופייני, שמקורו במערכת המין והשתן, נובע על-פי-רוב מהתנפחות או מהתרחבות מהירה של חלל אחד האיברים השייכים למערכת (כליה, שופכן, שלפוחית השתן, ערמונית

קרא עוד

מיון ביולוגי

מיון ביולוגי מיון ביולוגי קרל פול לינה )לינאוס( מייסד שיטת מיון מדעית 1778-1707 מתבסס על עקרון ביולוגי: אחידות ושוני שינויים במיון ביולוגי בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה והמידע צמחים ובעלי חיים חד תאיים ורב תאיים פרוקריוטים

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

איך לדבר עם משפחות על דמנציה מתקדמת מדריך לאנשי מקצוע ממקצועות הרפואה והבריאות )מתורגם עם התאמות לישראל(

איך לדבר עם משפחות על דמנציה מתקדמת מדריך לאנשי מקצוע ממקצועות הרפואה והבריאות )מתורגם עם התאמות לישראל( איך לדבר עם משפחות על דמנציה מתקדמת מדריך לאנשי מקצוע ממקצועות הרפואה והבריאות )מתורגם עם התאמות לישראל( www.eshelnet.org.il איך לדבר עם משפחות על דמנציה מתקדמת מדריך לאנשי מקצוע ממקצועות הרפואה והבריאות

קרא עוד

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים משרד החינוך המינהל למדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה שם התלמיד/ה: כיתה: משימת הערכה מספר 1- כיתה ד נושאים: מערכות ותהליכים ביצורים חיים ומערכות אקולוגיות )בעלי חיים( הנחיות: קראו היטב את השאלות.

קרא עוד

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הבא על פי הסולם הבא: ההתנהגות המתוארת לא ניראית לעולם

קרא עוד

: : : " [ [' ] : : [ " " " ( [ ( ' : : ' " " ' " ( " ( " " : ' ' ( ' ( ) " " : ' ' " ( ) " ' " ". ' ( ).. [ :. :. " :. " :. [ " ) :(.. :. :. :. :. :.

: : :  [ [' ] : : [    ( [ ( ' : : '   '  (  (   : ' ' ( ' ( )   : ' '  ( )  '  . ' ( ).. [ :. :.  :.  :. [  ) :(.. :. :. :. :. :. : : : " [ ['] : : [ " " " ( [ ( ' : : ' " " ' " ( " ( " " : ' ' ( ' () " " : ' ' " () " ' " ". ' ().. [ :. :. " :. " :. [ ") :(.. :. :. :. :. :. :. :. :. :. : '. () : [. [] : ". " [ :. :. :. [ ", :. :

קרא עוד

Microsoft Word - mr31_2010

Microsoft Word - mr31_2010 כ מדינת ישראל משרד הבריאות החטיבה לעניני בריאות חוזר מס' _31/2010 : "ד חשון, תשע"א ירושלים, 1נובמבר, 2010 תיק מס' 3/0/200 : אל: מנהלי בתי החולים הכלליים מנהלי האגפים הרפואיים קופות החולים מנהלי מחלקות

קרא עוד

דמנציה מתקדמת מדריך למשפחות )מתורגם עם התאמות לישראל(

דמנציה מתקדמת מדריך למשפחות )מתורגם עם התאמות לישראל( דמנציה מתקדמת מדריך למשפחות )מתורגם עם התאמות לישראל( www.eshelnet.org.il דמנציה מתקדמת - מדריך למשפחות מכון לחקר הזקנה - Hebrew SeniorLife מסונף לבית הספר לרפואה באוניברסיטת הרווארד המרכז הרפואי Beth

קרא עוד

הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנה"ל תשע"ג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים

הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנהל תשעג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנה"ל תשע"ג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים בוועדות. ניתן להקצות סייעת לילדים המצויים תחת קטגוריה

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

לא לא לא כן כן כן בכל שאלון סמן בטור "כן" במשבצת של המחלה/ההפרעה הקיימת ברשימת המחלות וענה על כל השאלות השייכות לה שבהמשך. הטופס מנוסח בלשון זכר אך פו

לא לא לא כן כן כן בכל שאלון סמן בטור כן במשבצת של המחלה/ההפרעה הקיימת ברשימת המחלות וענה על כל השאלות השייכות לה שבהמשך. הטופס מנוסח בלשון זכר אך פו בכל שאלון סמן בטור "" במשבצת של המחלה/ההפרעה הקיימת דף 1 שאלונים א -ה המין א. שאלון מחלות ו/או הפרעות אצל קרובי משפחה ביולוגיים מדרגה ראשונה כליות אצל שניים או יותר קרובי המשפחה כלי-דם לב 1. שגילם פחות

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa_%d7%9c%d7%a1%d7%98%d7%95%27%d7%93%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9d[1].

%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa_%d7%9c%d7%a1%d7%98%d7%95%27%d7%93%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9d[1]. התהליך הסיעודי בטיפול באישה העוברת התערבות במערכת המין ליסי שרבי RN, MSN,IBCLC בית-הספר לסיעוד ע"ש הנרייטה סאלד של הדסה והאוניברסיטה העברית מה נלמד? צרכים המיוחדים, רגשיים וחברתיים של אשה עם ממאירות במערכת

קרא עוד

תקנות ביטול עסקה _ nevo_

תקנות ביטול עסקה _ nevo_ משפט פרטי וכלכלה מסחר הגנת הצרכן משפט פרטי וכלכלה חיובים מכר תוכן ענינים סעיף 1 סעיף סעיף סעיף סעיף 5 סעיף 6 סעיף 7 סעיף 8 סעיף 9 הגדרות ביטול עסקה החזרת התמורה אופן החזרת התמורה דמי ביטול הגבלת זכות הביטול

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527 kadman11@gmail.com

קרא עוד

חליל אכתילאת 2018 מבחן כללי 11 (מיילדות וגיניקולוגיה) בזמן מנופאוזה קיימת : עליה ב- FSH וירידה ב- Estrogen א. עליה ב- FSH ועליה ב- Estrogen ב. ירידה ב

חליל אכתילאת 2018 מבחן כללי 11 (מיילדות וגיניקולוגיה) בזמן מנופאוזה קיימת : עליה ב- FSH וירידה ב- Estrogen א. עליה ב- FSH ועליה ב- Estrogen ב. ירידה ב מבחן כללי 11 (מיילדות וגיניקולוגיה) בזמן מנופוזה קיימת : עליה ב- FSH וירידה ב- Estrogen. עליה ב- FSH ועליה ב- Estrogen ב. ירידה ב- FSH וירידה ב- Estrogen ג. ירידה ב- FSH ועליה ב- Estrogen ד. מה ינו נכלל

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שאלות הגשה בעבודה 1.מהי האטמוספירה? ולאיזה חלקים היא מתחלקת? 2.מה הרכב האטמוספירה? 3. חלק את שלבי ההתפתחות של האטמוספירה? 1000 km האטמוספרה היא תערובת של גזים העוטפת את כדור הארץ. 1000 km שלב שני

קרא עוד

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר אני נשאר אני שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים ולפעמים עצובים, אבל האדם עצמו לא משתנה. הילדים יבינו

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

לחיות עם אסתמה וליהנות מהחיים

לחיות עם אסתמה וליהנות מהחיים לחיות עם אסתמה וליהנות מהחיים הורים יקרים, בחוברת זו ננסה לענות על שאלות שכיחות של הורים לילדים עם אסתמה, לתת לכם מידע וכלים שיסייעו לכם לקדם את בריאותו של ילדכם*, ולהבטיח את איכות חייו. נשמח לעמוד לשרותכם.

קרא עוד

קטלוג פסח 2016

קטלוג פסח 2016 קטלוג פסח 2016 חברת שקד חברת שקד הינה חברה משפחתית אשר עוסקת שנים רבות בייבוא, שיווק והפצת יינות מאזורים שונים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות התרחב סל המוצרים עם מותגי אלכוהול איכותיים מרחבי העולם. פעילותה

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ועידת המאמנים נובמבר 2009 דליה נקר טל' 0522493073 אירועי חיים ותחומים משמעותיים במחצית השנייה של החיים: הקן המתרוקן סבאות טיפול בהורים זקנים ו/או סיעודיים מחלות, מוות ואובדן חברים וקרובים ירידה בתפקודי

קרא עוד

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשעא בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמא )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א- 2010 בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 1 )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקשורת, שר התיירות, שר התחבורה, שר הבריאות, שר החינוך,

קרא עוד

רשומות קובץ התקנות ב באב התשם ג 6252 ו 3 ביולי 2003 עמוד 868 תקנות סדר הדין האזרחי(תיקון), התשם ג תקנות העבירות המינהליות (קנס מינהלי - העסקת עו

רשומות קובץ התקנות ב באב התשם ג 6252 ו 3 ביולי 2003 עמוד 868 תקנות סדר הדין האזרחי(תיקון), התשם ג תקנות העבירות המינהליות (קנס מינהלי - העסקת עו רשומות קובץ התקנות ב באב התשם ג 6252 ו 3 ביולי 2003 עמוד 868 תקנות סדר הדין האזרחי(תיקון), התשם ג- 2003 תקנות העבירות המינהליות (קנס מינהלי - העסקת עובדים זרים שלא כדין)(תיקון והוראת שעה), 868 התשם ג-

קרא עוד

1

1 איך לבנות שגרות ניהוליות? מה זה שגרות ניהוליות? פעולות המבוצעות ב קבועה, לצרכי ניהול משימות ואנשים. למה זה חשוב? ניהול עם שגרות קבועות ועקביות מאופיין בסדר, ארגון ושליטה. השגרות מאפשרות למנהל להיות בקיא

קרא עוד

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מק"ט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מקט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2 סמויים - דגם סוס SOSS CS55555 CS555 CS555 CS55505 0 18 16 1 דגם.9mm 8.58mm 5.0mm 19.05mm מידה A 6.99mm.mm 18.6mm 1.9mm מידה B 19.70mm 17.8mm 117.8mm 95.5mm מידה C 1.70mm 9.5mm 5.56mm.97mm מידה D 7.1mm

קרא עוד

רעלים והרעלות

רעלים והרעלות מספר 1 2 3 1 2 3 שיעור: רעלים והרעלות מטרות החניך יכיר את דרכי החשיפה לרעלים החניך יכיר את הסימנים והסכנות של הרעלות החניך ידע כיצד לטפל בנפגע הרעלות עזרי הדרכה חוברת מערכים, מקרן ומחשב מצגת ייעודית בנושא

קרא עוד

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002 שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 00 מדוע יורדת המוטיבציה הפנימית ללמידה? הבדלים בין בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים במוטיבציה פנימית ובמשתנים המקושרים אליה מאת : אורית סטופ-הראל בהדרכת : ד"ר ג'ני קורמן

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation נקמתו של סבל יהושע בר יוסף התפתחות העלילה יום אחד ביקש זלמן התורכי מלמך שיעביר מהמחסן בצפת אל הכפר עין זיתים שלוש חביות ברזל, כבדות וריקות, דבר שקשה לבצע היות והדרך תלולה מאוד. למך תכנן דרך מיוחדת להוריד

קרא עוד

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שיתוף פעולה בין מורים שיח טיעוני (ארגומנטציה) בקרב תלמידים

קרא עוד

. ' ' ' : [ " :' ( [ " ( : ' [ ( [ : ' " ' ( ) [ " [ ( " ( : [ ( ) " ( ' : ' ( ( ( ( [ [ [ (. :'. :. :.. ' : [. :. ) (. :.. [ :. ' ( ' [ [ ' : '. :. :

. ' ' ' : [  :' ( [  ( : ' [ ( [ : '  ' ( ) [  [ (  ( : [ ( )  ( ' : ' ( ( ( ( [ [ [ (. :'. :. :.. ' : [. :. ) (. :.. [ :. ' ( ' [ [ ' : '. :. : . ' : :' " : ' : ' ) " : ) : '. :. :. :.. :. :. ) (. :.. [ :. ' [ [ ' : '. :. :. :. : [. :. : '. ) :. :. [ :. :. :. : '. ) (. :. [ :. ] [ [ [ :.. :.. : :. : '. :. :. :. :. :. :. : [. :. :. :. :. ) (. :.

קרא עוד

פרופיל של שעורה

פרופיל של שעורה Nikken מידע על מרכיבי ה- GreenZymes Jade של פרופיל של שעורה השעורה האורגנית היא במידה רבה בסיסית וע שיר ה באנזי מים, במיוחד ב- SOD (super oxid dismutase) שהיא תחמוצת נפלאה במיוחד. על פי מחקרים אחרונים,

קרא עוד

AVerMedia Live Gamer Portable C875

AVerMedia Live Gamer Portable C875 AVerMedia Live Gamer Portable C875 תוכן החבילה Live Gamer Portable מדריך התקנה מהירה שקית מגנה כבל HDMI כבל / Component כבל שמע סטריאו א. ב. ג. ד. ה. ו. ז. ח. כבל שמע 5.3 מ"מ כבל לפלייסטיישן 5 כבל מיני-

קרא עוד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחדות לכדורגל בישראל להוציא הוראות מיוחדות המפורטות בתקנון

קרא עוד

יומן "דווח מבצעי" – פקוד דרום/מבצעים

יומן דווח מבצעי – פקוד דרום/מבצעים ק] ק] ק] ק? יומן "דווח מבצעי" פקוד דרום/מבצעים אוגדה שעה אל מאת תוכן 14.10.73. 42 קולות נשמעו ב"טליסמן" ליד "ילטה" יוצא לחקור. אג"ם 8 ב"סגול" 425 מסוק האם אתרו???????? כנגדו - חיובי 42 א'. אג"ם רומאי ]כוח

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

שם בעל הרישיון הפנסיוני מספר בעל הרישיון שם המפקח מספר הפוליסה הצעה לביטוח לפי תוכנית "ביטוח חיים למשכנתא" טופס מספר 126 א. בעלי הפוליסה הטופס מיועד ל

שם בעל הרישיון הפנסיוני מספר בעל הרישיון שם המפקח מספר הפוליסה הצעה לביטוח לפי תוכנית ביטוח חיים למשכנתא טופס מספר 126 א. בעלי הפוליסה הטופס מיועד ל הצעה לפי תוכנית "ביטוח חיים למשכנתא" טופס 26 א. בעלי הפוליסה בעל פוליסה 1 בעל פוליסה 2 משפחה פרטי משפחה פרטי ב. פרטי ים פרטי מס' 1 מצב משפחתי מין לידה פרטי משפחה מס' ג א נ ר נקבה זכר מס' סלולרי מס' טלפון

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 יעוץ פנג שואי לבית מאת: ניצה שטרויך ה. אדריכלות פנג שואי אסטרולוגיה סינית בייעוץ פנג שואי לבית יש כמה וכמה שכבות של עומק לתיקונים והפעלות לאיזון הבית ודייריו. הבסיס הוא הבגואה וכיווני שינה ישיבה נכונים

קרא עוד

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מתכונים רגילים. דונאטס וניל עם זיגוג שוקולד שילדים אוהבים

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc ישיבת ועדת משנה ב', ישיבה מספר 2008010 החלטות בר/ 11 198/ ישיבת ועדת משנה ב' מספר 2008010 מתאריך 24/06/2008 התכנית עניינה הקטנת קו בניין מציר דרך מס' 410 מ - 80 מ' ל- 41.60 מ' למשק מס' 140 במושב גאליה.

קרא עוד

רשיוכדות קובץ התקנית ח באדר תשכ ו בפברואר 1966 עמוד י תקנות בריאות העם (יסודות מתחלבים ומייצבים בצרכי מזון), תשכ ו 1966

רשיוכדות קובץ התקנית ח באדר תשכ ו בפברואר 1966 עמוד י תקנות בריאות העם (יסודות מתחלבים ומייצבים בצרכי מזון), תשכ ו 1966 רשיוכדות קובץ התקנית ח באדר תשכ ו 28 1845 בפברואר 1966 עמוד י 996... תקנות בריאות העם (יסודות מתחלבים ומייצבים בצרכי מזון), תשכ ו 1966 פקודת בריאות העמ(תקנות בעניו צרכי מזון), 1935 תקנות בדבר יסודות מתחלבים

קרא עוד

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8 מפרט מוצר- שוק עוף בגריל שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח אנרגיה 171 84.32 חלבון פחמימות 8..2 שומן 8.8 שומן רווי

קרא עוד

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) 17-02-000480 מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: 2017-0330 מהות הבקשה שינויים/שינוי ללא תוספת שטח/חזית כתובת הבקשה שלמה המלך

קרא עוד

_v18A

_v18A Draft SI 1003 part 1.2 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.2 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמיים-זכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית גבולות מותרים

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן # חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc)

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc) ההתפתחות הדמוגרפית במחוז ירושלים מאת יעקב פייטלסון (סיכום נייר העמדה) מבוא נייר העמדה בנושא מחוז ירושלים הוא ראשון מעבודות שמציגות את ההתפתחות הדמוגרפית בכל מחוז ומחוז במדינת ישראל. מטרת המחקר המוצג בנייר

קרא עוד

Bright Blue Gradients

Bright Blue Gradients מה נלמד היום: מהי סביבת חיים מהם מרכיבים ביוטיים וא-ביוטיים מהם צורכי הקיום של בעלי החיים כיצד הסביבה מספקת צרכי קיום אלו מה ההבדל בין תנאי סביבה ולמרכיבי סביבה מיפוי מושגים בנושא סביבת חיים: ביוספרה

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint 1 מנל"ח = מערכת נשימה לחץ חיובי 2 ענן הנראה לעין של גזים חמים שונים, חלקיקים קטנים, הנוצרים מבעירה לא מושלמת של חומר וצפים באוויר. 3 מוגדר כאויב מספר 1 לאוכלוסייה בריחה והסתתרות:- האוכלוסייה תשאף להימצא

קרא עוד

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק 1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 69 2 הרמונית מתוקים קוביית קשיו קלוי 80 גרם דבש טהור מפרחי בר 200 גרם קונפיטורת רימונים 290 גרם פחית עגולה

קרא עוד

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א 6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר אצל תינוקות הניזונים מפורמולה. הגיל משתנה בהתאם לתקופה,

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

CITROËN DS3

CITROËN DS3 CITROËN DS3 אייקון מודרני סיטרואן DS3 היא חלום של מעצב. היא רחוקה מלהשאיר אותך אדיש, אלא מעוררת מייד את התשוקה. גם כשהיא עומדת במקום. הקווים שלה גורמים לה להיראות כאילו היא נמצאת כבר בתנועה, ומגלמים

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F7F6F8E420F0E9E4E5EC20F1F4F8E9ED20F2EEE5FAE5FA E DE2E9F8F1E020ECE0FAF8E9ED>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F7F6F8E420F0E9E4E5EC20F1F4F8E9ED20F2EEE5FAE5FA E DE2E9F8F1E020ECE0FAF8E9ED> בס"ד ניהול ספרים בעמותה איריס שטרק,סגנית נשיא לשכת רואי חשבון ויו"ר ועדת הקשר עם רשות התאגידים בהשתתפות: מר אייל ירושלמי,סגן פקיד שומה אשקלון מר אייל גלובס,עו"ד,ראש רשות התאגידים כנס עיר דוד, ירושלים,כסלו

קרא עוד

פיננסית מתקדמת ב'

פיננסית מתקדמת ב' מרצה: רונן בן גל זכויות בעסקאות משותפות IAS 31 שנת השלמה 2011 תוכן עניינים זכויות בעסקאות משותפות 31...IAS 3 הגדרות... 3 1. 2. 3. 4. 5. שליטה... 3 שליטה משותפת...3 עסקה משותפת... 3 משתתף בעסקה משותפת...

קרא עוד

4

4 4 אסתמה קצרת הסמפונות אסתמה היא ללא ספק המחלה המרכזית בין המחלות האלרגיות. עם זאת חולים רבים ואף רופאים לא תמיד מפנימים את הקשר בין האלרגיה (הגורם) לאסתמה (התוצאה). יש חולים שפונים לטיפול באלרגיות לרופא

קרא עוד

כרטיס 1

כרטיס 1 "+05 באירופה ובישראל" סקר בריאות, הזדקנות, ופרישה באירופה ובישראל MAINTEST WAVE6 כרטיסיות ]עברית[ כרטיס 1 1. בעל/אשה 2. בן זוג זוג/בת 3. בן/בת 4. חתן/כלה 0. הורה 6. חם/חמות 7. אח/אחות 8. נכד/נכדה 9. קרוב

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

תרגום קטעים נבחרים מפרק 39 בספר:

תרגום קטעים נבחרים מפרק 39 בספר: קטעי קריאה מתוך הספר: Brunner & Suddarth's Textbook of Medical - Surgical Nursing אנטומיה ופיזיולוגיה של הכליות הכליות ממוקמות בחלל הרטרופריטוניאלי )אחור צפקי( בגובה שבין חוליה T12 ו- L3. משקל הכליה בבוגר

קרא עוד

המוקד לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך 2012 הזדמנות שווה לכל ילדי ישראל אוגוסט אלול תשע ב ספר הזכויות שלי הקליניקה למשפט ומדיניות חינוך הפקולטה ל

המוקד לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך 2012 הזדמנות שווה לכל ילדי ישראל אוגוסט אלול תשע ב ספר הזכויות שלי הקליניקה למשפט ומדיניות חינוך הפקולטה ל המוקד לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך 2012 הזדמנות שווה לכל ילדי ישראל אוגוסט - 2012 אלול תשע ב ספר הזכויות שלי הקליניקה למשפט ומדיניות חינוך הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת חיפה אזרחים יקרים, הקמתה של מדינת

קרא עוד

<4D F736F F D20F9E0F0E820E1E7E5ECE920E3E9E0ECE9E6E42E646F63>

<4D F736F F D20F9E0F0E820E1E7E5ECE920E3E9E0ECE9E6E42E646F63> שאנט בחולי דיאליזה 1 רוני גיליס תקציר אי ספיקת כליות כרונית הינה מחלה שכיחה. כיו 7 צורת הטיפול במחלה זאת הינה דיאליזה, העברת נוזל הד 7 במכונה ש'מחליפה' את תפקוד הכליות. לצור; ביצוע פעולה זו יש צור; בהכנת

קרא עוד

Microsoft Word - possum.doc

Microsoft Word - possum.doc מר אופוסום חולה מתוך "סיפורי יער העץ החלול" מאת א.ב.פיין צייר ג'.מ. קונדה (1915) פעם אחת קרה מקרה מצער ביער העץ החלול. היה זה תורו של מר אופוסום לצאת ולשאול תרנגולת מהלול של מר אדם ובדרך הוא נפל לבאר ישנה

קרא עוד

ForMenahelHeshbonot

ForMenahelHeshbonot מנה"ח לכל מומלץ הנהלת החשבונות של בינה מודול הנחיות עבור ריכוז מודול הנהלת החשבונות של בינה שונה בתפיסת עולמו ממודולים דומים בתוכנות הנהלת חשבונות. בתפיסת עולם זו, הנהלת החשבונות היא פועל יוצא של הפעילות

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 חידושים בקהיון הטיפול התרופתי בתסמינים נפשיים והתנהגותיים של דמנציה דר' דפנה שפט מנהלת היחידה הפסיכו-גריאטרית מרכז ברה"נ "שלוותה" האם חצי מג' ריספרדל למשך שבוע יכול לגרום לאירוע טרומבוטי?)VTE( MHRA (Medicines

קרא עוד

הוצאת רחם נרתיקית

הוצאת רחם נרתיקית הדסה מרכז רפואי עולמי בשבילכם. המרכז הרפואי האוניברסיטאי הראשון בישראל מחלקת נשים שרירן ניתוח ללכריתת Myomectomy המידע המופיע בפרסום זה נועד להשכלה בלבד ואינו מהווה חוות דעת רפואית ובכל מקרה, אינו תחליף

קרא עוד

מטופל/ת יקר/ה

מטופל/ת יקר/ה הדסה מרכז רפואי עולמי בשבילכם. המרכז הרפואי האוניברסיטאי הראשון בישראל המרפאה הטרום ניתוחית טלפונים: 02-6779449, 02-6779580 פקס': 02-6779578 ימי קבלה: ראשון חמישי. שעות פעילות: 8:00-15:00 המשרד לקבלת חולים

קרא עוד

פרויקט "רמזור" של קרן אביטל בס "ד מערך שיעור בנושא: "פונקציה" טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנו

פרויקט רמזור של קרן אביטל בס ד מערך שיעור בנושא: פונקציה טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנו בס "ד מערך שיעור בנושא: "פונקציה" טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנושא הפונקציות הנלמד בכתה ט' בכל הרמות. עזרי ההוראה בהם נשתמש: מחשב, ברקו, דפי עבודה

קרא עוד

- מדיח כלים דגם SN55M536EU -הוראות הפעלה והתקנה

- מדיח כלים דגם SN55M536EU -הוראות הפעלה והתקנה מדיח כלים דגם SN55M536EU הוראות הפעלה והתקנה לקוחות נכבדים, הננו מברכים אתכם עם הצטרפותכם למשפחת רוכשי מדיח כלים של חברת סימנס. הוראות הפעלה והתקנה אלה נועדו להסביר ולהנחות כיצד מפעילים ציוד חדיש ומשוכלל

קרא עוד

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final לסרוג יחד קוסמי חלק 2 זכויות יוצרים: הלן שרימפטון, 2018. כל הזכויות שמורות על ידי: הלן ב www.crystalsandcrochet.com בחסות של Stylecraft yarn קיצורים תך, תכים ח"ע חצי עמוד ל"א לולאה אחורית סיבוב עמ"ק עמוד

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint התחדשות עירונית שער יוספטל כנס תושבים 7.12.2017 מה במפגש? התחדשות עירונית בבת ים שלבי התכנון תיאור המתחם והסביבה הצגת עקרונות התכנון עקרונות שלב היישום מילוי שאלון ודיון בקבוצות.1.2.3.4.5.6 מהי התחדשות

קרא עוד

תזונת אומגה

תזונת אומגה מבוא לעדכון הנוכחי 2017. רקע 1 תזונת אומגה תורגם ונכתב ע"י גיא בן צבי לבקשת הקהל מהדורה מקורית 19.09.99 מהדורה מעודכנת 12.01.2002 I מהדורה מעודכנת 10.2003 II מהדורה מעודכנת III אפריל 2017 עברו 18 שנה מאז

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

תאריך פרסום: תאריך הגשה: מבנה נתונים תרגיל 5 )תיאורטי( מרצה ומתרגל אחראים: צחי רוזן, דינה סבטליצקי נהלי הגשת עבודה: -את העבודה יש לה

תאריך פרסום: תאריך הגשה: מבנה נתונים תרגיל 5 )תיאורטי( מרצה ומתרגל אחראים: צחי רוזן, דינה סבטליצקי נהלי הגשת עבודה: -את העבודה יש לה תאריך פרסום: 01.01.15 תאריך הגשה: 15.01.15 מבנה נתונים תרגיל 5 )תיאורטי( מרצה ומתרגל אחראים: צחי רוזן, דינה סבטליצקי נהלי הגשת עבודה: -את העבודה יש להגיש בזוגות. -העבודה חייבת להיות מוקלדת. -הקובץ חייב

קרא עוד

יולי 2016

יולי 2016 יולי 2016 מסמך זכויות וחובות תקנון לשירותי בריאות נוספים )להלן "התקנון"( 1. מבוא: 1.1 תקנון זה מעיד כי תמורת תשלום דמי השתתפות כפופים לתנאים להוראות ולחריגים המפורטים להלן, יהיה זכאי העמית לשירותים בהתאם

קרא עוד

המשברים מאז 2007

המשברים מאז 2007 המשבר הפיננסי העולמי GFC: הרקע מקור עיקרי: דו"ח ועדת החקירה הממלכתית האמריקאית (2011) לגבי הסיבות להתרחשות המשבר Source: National Commission Inquiry Report, 2011 המגזר הפיננסי האמריקאי טרם המשבר: בנקאות

קרא עוד

מבלים ונהנים עם כרטיס אשראי שופרסל אפריל 2018

מבלים ונהנים עם כרטיס אשראי שופרסל אפריל 2018 מבלים ונהנים עם אפריל 2018 הטבה בלעדית ב 20% הנחה במעמד החיוב ל- 20 ימים ברשתות האופנה: 10-30.4.2018 כולל כפל מבצעים בתוקף בתאריכים המצוינים לעיל. מותנה בתשלום ב בלבד. ההנחה תינתן במעמד החיוב. שופרסל פיננסים

קרא עוד