תוכן עניינים מטרה של נוהל חירום הגדרות תזמון גורמים 6 דיווח והפעלה 7 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום 8-10 צוותים ומשימות תרחיש

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "תוכן עניינים מטרה של נוהל חירום הגדרות תזמון גורמים 6 דיווח והפעלה 7 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום 8-10 צוותים ומשימות תרחיש"

תמליל

1

2 תוכן עניינים מטרה של נוהל חירום הגדרות תזמון גורמים 6 דיווח והפעלה 7 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום 8-10 צוותים ומשימות תרחיש -1 דליפת גז טבעי תרחיש -2 אירוע שריפה תרחיש :3 אירוע רעידת אדמה 23

3 מטרה של נוהל חירום לקבוע דרכי פעולה, חלוקת תפקידים ותגובות למצבי חירום המתרחשים בתחום המפעל וזאת על מנת : למנוע ו\או להקטין את הפגיעות בנפש וברכוש כתוצאה מסיכון הקיים בעת אירוע חירום חומ"ס במערכת אספקת הגז הטבעי במפעל. למנוע פגיעה בסביבה החיצונית. שיקום האזור הנפגע והחזרת המפעל לפעילות שגרתית הנוהל ישמש כבסיס לכתיבת הוראות עבודה תפעוליות ליחידות התפעוליות המשתמשות בגז טבע

4 הגדרות אירוע חירום / חומ"ס כל אירוע או סטייה משגרת תפעול תקינה כגון : הפחתה / הפסקה או אובדן שליטה במערך הגז הטבעי הנובע מתקלה, טעות אנוש בתפעול המתקן, מגורם חיצוני (מתקן שכן, מזג אויר וכד'), רעידת אדמה או מפעולה זדונית (חבלה). במצב חירום קיימת סכנה מידית או התממשות של סכנה העלולה לגרום לפגיעה בבני אדם ולנזק לרכוש ולסביבה עקב שחרור גז דליק וכתוצאה מכל שריפה או פיצוץ הנגרם מכך. רשויות - רשויות כהגדרתן בתמ"א הרלוונטית, כמפורט ברשימת האיכון (משרד הביטחון, פיקוד העורף, רשות התעופה האזרחית, שירותי הכבאות, משטרת ישראל, האגף לחומ"ס של המשרד לאיכות הסביבה רשות שדות התעופה, חיל אוויר). הדממת חירום גז טבעי - פעולה הגורמת להפסקה מוחלטת של אספקת הגז כתוצאה ממקרה חירום. ייתכן הצורך לבצע שחרור חירום ( גז טבעי ) ביחד עם הדממת חירום על מנת להפחית את הלחץ במערכת לרמה בטוחה וכן להפסיק את זרימת הגז במערכת.

5 הגדרות (המשך) צוות בקרה ושליטה - צוות או כונן גז הנמצא תמיד במתחם הייצור ותפקידו לזהות את האירוע כאירוע חירום ולתת מענה תגובה ראשוני מטה חירום - צוות המנהל את אירוע החירום מול גורמי הפנים והחוץ כפי שמוגדר בנוהל החירום הכללי של המפעל. צוות זה ייתן מענה ראשוני לאירוע. בימי שבת וחגי ישראל יהיו תמיד 2 אנשים לפחות אשר במקרה חירום יזעיקו את מטה החירום המפעלי במידה והם לא שייכים למטה החירום המפעלי צוות חירום וכוננות - צוות הכוננות של המפעל המשמש גם כצוות החרום (כפי שמוגדר בנוהל החירום הכללי של המפעל). צוות זה יוזעק על פי הצורך בכל שעות היממה.

6 תזמון גורמים מצב א' אירוע פנימי - דיווח לגורמי פנים : כאשר מתרחש אירוע דלקה / דליפה / פריצת גז מקומי ללא פוטנציאל התפשטות האירוע אשר ניתן לשליטה ע"י צוות החרום והכוננות של המפעל ואינה מחייבת הפעלת גורמי חירום חיצוניים. מצב ב' אירוע החורג מתחום האתר - גורמי פנים וגורמי חוץ : כאשר מתרחש אחד מהאירועים הבאים : דליפת גז / פריצת גז או אש אשר אינו ניתן לשליטה וחורג מיכולת המפעל לטפל באמצעיה בלבד והדבר מחייב הפעלת רשויות. אדם נפגע בעת האירוע. הטיפול בדליפת הגז לא הסתיים בזמן קצר לאחר גילוייה (אירוע תמשך). קיימת סכנה לדליפת גז חוזרת לא נשלטת. קיים חשש להתפשטות הגז ולחשיפת אוכלוסייה מעבר לשטח המפעל. דיווח לגורמי חוץ יעשה ע"י מנהל האירוע או מי מטעמו אם התקיים אחד מהתנאים שלעיל.

7 דיווח והפעלה חדר בקרה מחלקת ייצור אחראי על דיווח מיידי ותמציתי ווידוא קבלת הדיווח לגורמי פנים על פי טבלה רלוונטית בנוהל חירום ולגורמי חוץ על פי טבלה רלוונטית בנוהל חירום דיווח אודות האירוע ותיאור כללי אודות המתרחש, יעשה באחריות כונן גז. הדיווח יכלול את מקום האירוע, סוג האירוע, סוג החומר, סיכונים, ריכוז גז באוויר, מיקום חומרים מסוכנים אחרים ביחס למיקום האירוע, כמות נפגעים, סוגי פציעה, אמצעי זהירות וכדומה. כל הדיווחים במהלך האירוע ירשמו ביומן אירועים. יומן האירועים ודו"ח מסכם לאירוע ישמרו בקבצי המפעל באחריות ממונה גז טבעי וישמשו לצורך תחקירים, הפקת לקחים וביצוע שיפורים ע"פ צורך.

8 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום משטרה פיקוד ובקרה. בידוד אזור האירוע. הכוונת תנועה והוראות לאוכלוסייה. חקירה. ניהול רשימות נפגעים. השתתפות בפעולות "חזרה לשגרה". שירותי רפואת חירום (מד"א) שליחת צוותי חירום באמבולנסים למקום האירוע. מתן טיפול והוראות לטיפול בנפגעים באזור מוגן ובטוח. פינוי נפגעים

9 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום כיבוי אש איתור וזיהוי שריפות ועובדים לכודים. חבירה לכוחות חירום מקומיים. הערכת סיכונים. כיבוי אש וחילוץ. פיקוד העורף - חומ"ס סיוע בכוח אדם וציוד כבד. חילוץ עובדים לכודים. סיוע בפינוי אווירי של נפגעים. סיוע בפינוי הריסות.

10 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום המשרד להגנת הסביבה חומ"ס ניטור חומ"ס. סיוע בהערכה ואבחון של חומ"ס. הערכת סיכונים. רשות מקומית סיוע לוגיסטי לשאר רשויות החירום. סיוע בכלי צמ"ה.

11 צוותים ומשימות להלן טבלה ראשית המפרטת את תפקידי צוותי החירום באירוע ומשימותיהם העיקריות בכל שלב ושלב (כפי שהוגדר בנוהל החרום) : תפקיד משימה כללית.1 כונן גז וצוות בקרה ייצור קבלת הודעה, איסוף מידע, דיווח, שליטה וחבירה קבלת הודעה, הערכת מצב והפעלת מטה וצוותי חרום התגובה המידית מס הצוות אזעקת צוות חירום.2 מטה חרום מנהל שליטה ובקרה אחריות כוללת בביצוע הכנות בשגרה לטיפול באירוע הקשור בחומ"ס בשעת חירום. הפעלת הנוהל, קבלת מידע, הנחיית צוותים וחבירה עם גורמי חוץ. קבלת הודעה על הערכת סיכונים. מתן הוראות והנחיות אירוע. הפעלת נוהל חרום. לצוותי החרום. חבירה הכרזה על נקודת ודווח לגורמים חיצוניים. קבלת ריכוז. הפעלת החלטה להפסקת גורמי חוץ. מתקנים. המענה הראשוני והמענה המשלים השיקום הכרזה על סיום אירוע. ריכוז כל כ"א בנקודת הריכוז. הנחיות, ארגון שמירה, גידור ושלוט מקום האירוע. החזרת מצב לקדמותו. דווח לגורמי חוץ. נהלים לפינוי פסולת. הסקת מסקנות ויישומן.

12 צוותים ומשימות (המשך) מס הצוות תפקיד.3 צוות חרום וכוננות יוזעק ע"פ הצורך. ביצוע פעולות לנטרול וחיסול מוקד האירוע. משימה כללית התגובה המידית יבצע פעולות לטיפול במוקד אירוע חומ"ס ויחבור לפעולות גורמי החוץ ע"פ היקף האירוע. סיוע בפינוי נפגעים מחוץ לאתר ופינוי כ"א בכלל. המענה הראשוני השיקום והמענה המשלים קבלת הודעה על ביצוע פעולות למניעת התפשטות מיקום מוקד האירוע. מוקד האירוע וכיבוי התרכזות בנקודת במידת האפשר. ריכוז עם ציוד מגן סיוע לגורמי חוץ בטיפול באירוע עד אישי. ברכב של סיומו. צוות הכוננות יהיה ציוד מתאים חבירה שוטפת עם גורמי חוץ. כמו חליפות מגן פינוי נפגעים ממוקד גדור מחום. אירוע. חסימת הגישה למוקד האירוע. התרכזות בנקודת ריכוז עם סיום האירוע. ריכוז הציוד המשומש. הצבת שמירה. חזרה לשגרה

13 תרחיש -1 דליפת גז טבעי הנוהל מתייחס לאירוע דליפת גז טבעי בצורה של זרימה בלתי מבוקרת של הגז אל מחוץ למערכת בכמות שיש בה כדי לסכן את המערכת ו / או הסביבה. שלב התגובה המידית : שלב התגובה המידית מטרתו להפסיק את הדליפה ולהרחיק את כל גורמי ההצתה למיניהם ובכך למנוע החמרה של האירוע. מרגע שישנו חשד לדליפת גז יש להרחיק עובדים לא מוסמכים ועוברי אורח מהאזור וכן הזהיר את כל מי שנמצא בסביבה לבל יצור מקור הצתה, כמו משדרים למיניהם, רכב ממונע בנזין, לרבות טלפונים סלולאריים, מכשירים חשמליים, הכולל מכשירים טעוני סוללות. איתור מוקד הדליפה. בדיקה ויזואלית של היקף הדליפה ע"י גורם מוסמך בעזרת גלאי גז. דיווח מיידי לכונן גז. הדיווח כולל : מיקום האירוע; סוג האירוע; כמות נפגעים מצב הנפגעים סוגי הפגיעה, ריכוז הגז באוויר, מיקום חומרים אחרים בסביבת האירוע וסוגם.

14 תרחיש -1 דליפת גז טבעי אנשי האחזקה יפעלו לביטול הדליפה באופן מיידי. במידה ולא יצליחו / לא ניתן להפסיקה באופן מיידי, יפסיקו אנשי התפעול את הזרמת הגז בעזרת כפתור החירום. הפסקת הזרימה תיעשה בתאום עם חדר בקרה של ספק גז על פי נוהל שיתוף פעולה עם ספק גז. הפעלת צוות חירום. פינוי המפעל והשארת רק עובדים נחוצים לצורך ביצוע פעולות החירום. הודעה לתא רמשל"ט בטלפון /327 על הצורך בשחרור גז באופן מיידי על מנת לשחרר את הגז במהירות האפשרית מהמערכת בצורה מבוקרת ובטוחה. יש למסור את נקודת הציון לשחרור הגז הטבעי ביצוע שחרור הגז ) (VENTING יבוצע בצורה בטוחה ומבוקרת על פי נוהל VENTING שחרור הגז יבוצע לאחר ההודעה לרמשל"ט.

15 תרחיש -1 דליפת גז טבעי שלב המענה הראשוני שלב המענה הראשוני ינוהל ע"י מנהל האירוע במטה החירום. ביצוע הערכת מצב וניתוח הסיכונים אשר תבוצע לפחות אחת לשעה או לפי שינויים מטאורולוגיים אשר תכלול : מיקום הדליפה ועוצמתה. מצב כוח אדם ואמצעים זמינים. הערכת נפגעים. ניתוח הסיכון להצתת הגז בהתאם להערכה ממטאורולוגית. מרחק בידוד נדרש והגדרת אזור האירוע. הצורך ביצירת קשר עם גורמים חיצוניים. לו"ז צפוי לסיום האירוע.

16 תרחיש -1 דליפת גז טבעי מתן הוראות והנחיות לצוות החרום. מטה חירום ייתן את מלוא העזרה בייעוץ מקצועי, בכוח אדם ציוד לסיוע בהשתלטות על האירוע. בהתאם להערכת המצב והסיכונים האפשריים מטה החרום ינחה את מתחם הבקרה לדיווח והזעקת גורמי חוץ רלוונטיים (עפ"י טבלאות גורמי חוץ). במידה והוזעקו כוחות חיצוניים, גורמי השליטה שלהם יחברו למטה החירום בסיוע הביטחון לנקודת המפגש בשער הראשי של המפעל אלא עם הוגדרה נקודת מפגש אחרת ע"י מנהל האירוע. צוות החירום יצטייד באמצעים ויבצע במידת האפשר השתלטות על מוקד האירוע תוך המשך פעולות הניטור של ריכוז הגז האוויר באמצעות גלאי גז. בידוד מוקד הדליפה במרחק הביטחון הנדרש בהתאם למצב בשטח ע"י סימון ותיחום האזור, חסימת דרכים לפי צורך. צוות החירום ייתן מענה של עזרה ראשונה ויפנה פצועים ונפגעים במידת האפשר מאזור האירוע, על פי יכולתו. איסוף ורישום פרטים על האירוע (פרטי ההודעה על האירוע, מקום הדליפה ועוצמתה, הסיבה לדליפה, נפגעים, אמצעי זהירות, וכדומה). יצירת קשר פיסי / תקשורתי עם גורמים חיצוניים מסייעים העברת תמונת מצב, הדרכת הסיכונים בגז טבעי, הכוונה בהתאם.

17 תרחיש -1 דליפת גז טבעי גורמי החוץ יפעלו על פי הנחיות מנהל האירוע בלבד ומנהל האירוע נדרש למנוע כניסה בלתי מבוקרת של גורמי חוץ לשטח האירוע על מנת למנוע הצתה של הגז! במידה וישנו צורך להכניס גורמי חוץ לשטח האירוע הדבר יבוצע עם ציוד מוגן התפוצצות שהוגדר ע"י ממונה בטיחות בלבד וילוו בעובד מוסמך אשר יוודא הימצאות / ריכוז הגז באוויר במשך כל הפעילות שלב המענה המשלים סיום השתלטות על דליפת הגז הטבעי. סיום האירוע שלב השיקום בתום האירוע, תבוצע הערכת מצב ובהמשכה יחלו פעולות : גידור והצבת שילוט ושמירה. ביצוע בדיקות כשירות למערכת ובמידת הצורך יחלו פעולות שיקום והשמשת מערכות. ביצוע בדיקות כשירות למתקנים ושירותים סמוכים. יבוצעו פעולות לבקרת נזקים והטיפול בהם. יבוצעו פעולות להחזרת המצב לקדמותו. קבלת אישור רשות הגז להפעלה מחודשת, במידה והחזרת המתקן לכשירות כרוכה בטיפול יסודי ו / או החלפת מערכי ציוד. הפעלת המתקן. תחקיר האירוע : ימונה צוות אשר תפקידו יהיה לבצע תחקיר האירוע, תוך שילוב כל הגורמים שהיו מעורבים באירוע לצורך הפקת לקחים ויישומם.

18 תרחיש -2 אירוע שריפה הנוהל מתייחס לאירוע שריפה, אש, התפוצצות בשטח מערך הגז הטבעי ו / או בסמוך לו. שלב התגובה המידי שלב התגובה המיידי מטרתו לכבות את האש ולקרר את המתקנים על מנת למנוע אפשרות של התלקחות הגז הטבעי. דיווח מיידי לכונן גז טבעי. הדיווח כולל : מיקום האירוע; סוג האירוע; כמות נפגעים מצב הנפגעים סוגי הפגיעה, ריכוז הגז באוויר, מיקום חומרים אחרים בסביבת האירוע וסוגם. הפסקה של זרימת הגז ע"י לחיצה על כפתור החירום. הפסקת הזרימה תיעשה בתאום עם חדר בקרה של מרימון על פי נוהל שיתוף פעולה. הפעלת מטה חירום וצוות חירום. פינוי המפעל והשארת רק עובדים נחוצים לצורך ביצוע פעולות החירום.

19 תרחיש -2 אירוע שריפה שלילת נוכחות גז טבעי באוויר בריכוזים של למעלה מ LEL%10 באמצעות גלאי גז. הודעה לתא רמשל"ט בטלפון /209 על הצורך בשחרור גז באופן מיידי על מנת לשחרר את הגז במהירות האפשרית מהמערכת בצורה מבוקרת ובטוחה. יש למסור את נקודת הציון לשחרור הגז הטבעי ביצוע שחרור הגז ) (VENTING יבוצע בצורה בטוחה ומבוקרת על פי נוהל.VENTING שחרור הגז יבוצע לאחר ההודעה לרמשל"ט. לבישת בגדי מגן. פינוי פצועים ונפגעים מהאתר. איתור מוקד האש וניסיון להשתלט על הדליקה תוך שימוש באמצעי הכיבוי הקיימים, יבוצע ע"י אנשי תפעול גז טבעי בלבד. הפעלת מטה החירום וצוות החירום. כונן הגז ובהמשך מטה החרום ידווח לגורמי פנים וחוץ (עפ"י טבלאות דיווח).

20 תרחיש -2 אירוע שריפה שלב המענה הראשוני שלב המענה הראשוני ינוהל ע"י מנהל האירוע במטה החירום. צוות החירום יצטייד באמצעים ויבצע במידת האפשר השתלטות על מוקד האש תוך המשך פעולות הניטור של ריכוז הגז באוויר באמצעות גלאי גז, תוך ניסיון לנטרול האש וצמצום הנזק. המשך פעולות גילוי וזיהוי אש, הערכת מצב, ניתוח הסיכונים אשר תבוצע לפחות אחת לשעה או לפי שינויים מטאורולוגיים ותכלול : מיקום האש ועוצמתה. מצב כוח אדם ואמצעים זמינים, מיגון אישי לצוות חירום. כמויות חומ"ס מעורבים באירוע. הערכת בטיחות ועמידות מערך הגז. הערכת נפגעים. ניתוח הסיכון להצתת הגז בהתאם להערכה ממטאורולוגית. מרחק בידוד נדרש והגדרת אזור האירוע בהתאם לסיכון עובדי המפעל. הצורך ביצירת קשר עם גורמים חיצוניים. לו"ז צפוי לסיום האירוע.

21 תרחיש -2 אירוע שריפה מתן הוראות והנחיות לצוות החרום. מטה חירום ייתן את מלוא העזרה בייעוץ מקצועי, בכוח אדם ציוד לסיוע בהשתלטות על האירוע. בידוד מוקד האש במרחק הביטחון הנדרש בהתאם למצב בשטח ע"י סימון ותיחום האזור, חסימת דרכים לפי צורך. צוות החירום ייתן מענה של עזרה ראשונה ויפנה פצועים ונפגעים במידת האפשר מאזור האירוע, על פי יכולתו. יצירת קשר עם גורמים חיצוניים מסייעים והכוונה בהתאם, גורמי השליטה של הגורמים החוברים יחברו למטה החירום בסיוע הביטחון לנקודת המפגש בשער הראשי של המפעל אלא עם הוגדרה נקודת מפגש אחרת ע"י מנהל האירוע. העברת הפיקוד למשטרת ישראל בהתאם לגודל האירוע. איסוף ורישום פרטים על האירוע (פרטי ההודעה על האירוע, מקום הדליפה ועוצמתה, הסיבה לדליפה, נפגעים, אמצעי זהירות, וכדומה). גורמים חיצוניים החוברים בעת האירוע, נדרשים לחבור תחילה למנהל האירוע לצורך קבלת תמונת מצב והדרכת הסיכונים בגז טבעי. גורמי החוץ יפעלו על פי הנחיות מנהל האירוע בלבד ומנהל האירוע נדרש למנוע כניסה בלתי מבוקרת של גורמי חוץ לשטח האירוע על מנת למנוע הצתה של הגז! במידה וישנו צורך להכניס גורמי חוץ לשטח האירוע הדבר יבוצע עם ציוד מוגן התפוצצות שהוגדר ע"י ממונה בטיחות בלבד וילוו בעובד מוסמך אשר יוודא הימצאות / ריכוז הגז באוויר במשך כל הפעילות.

22 תרחיש -2 אירוע שריפה שלב המענה המשלים סיום השתלטות על האש. תיחום מוקד האש. ביצוע פעולות גילוי וזיהוי גז טבעי בעזרת גלאים ושלילת ממצאים ומזהמים באוויר. סריקה כללית של מנהל האירוע את האזור וקבלת אישור ממפעילי ניידת חומ"ס על אי קיום גורמי סיכון נוספים. סיום האירוע. בתום האירוע, תבוצע הערכת מצב ובהמשכה יחלו פעולות : גידור והצבת שילוט ושמירה. ביצוע בדיקות כשירות למערכת ובמידת הצורך יחלו פעולות שיקום והשמשת מערכות. ביצוע בדיקות כשירות למתקנים ושירותים סמוכים. יבוצעו פעולות לבקרת נזקים והטיפול בהם. יבוצעו פעולות להחזרת המצב לקדמותו. קבלת אישור רשות הגז להפעלה מחודשת, במידה והחזרת המתקן לכשירות כרוכה בטיפול יסודי ו / או החלפת מערכי ציוד. הפעלת המתקן. תחקיר האירוע : ימונה צוות אשר תפקידו יהיה לבצע תחקיר האירוע, תוך שילוב כל הגורמים שהיו מעורבים באירוע לצורך הפקת לקחים ויישומם. שלב השיקום

23 תרחיש :3 אירוע רעידת אדמה רעידת אדמה זיהוי / חשש ברזים מפוקדים בתחנת שסתומים VS על ידי אחד מלחצני החירום הממוקמים ברחבי המפעל במקומות ידועים ומסומנים. הפסקת חירום גז מרחוק סגירת ברז ידני ראשי בתחנת שסתומים VS דיווח לצוות חירום ובפרט לממונה גז המפעלי וממונה הבטיחות המפעלי ומנהל המפעל החלטה לבצע VENTING כן לא חזרה לשגרה לאחר גמר בדיקות בהתאם לנוהלי הגז. ביצוע נוהל VENTING בהטאם לתרחיש מוגדר בנוהל שימור המערכת בעזרת חנקן חזרה לשגרה לאחר גמר בדיקות. הערכת מצב וקבלת החלטה מסודרת לפי נוהל GASSUNG UP

24 תנו כבוד לגז סוף

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

נוהל בטיחות במדידה עם מגר

נוהל בטיחות במדידה עם מגר נוהל בטיחות במדידה עם מגר מאת: ד"ר אלכס טורצקי סמל חברה/מפעל מקצועות ועיסוקים: שם הנוהל: חשמלאים, מנהלים, אחראים נהלי נוהל בטיחות במדידה עם מגר בטיחות בתחום עבודות חשמל עמוד 1 מתוך 6 תאריך : נוהל מס':

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint 1 מנל"ח = מערכת נשימה לחץ חיובי 2 ענן הנראה לעין של גזים חמים שונים, חלקיקים קטנים, הנוצרים מבעירה לא מושלמת של חומר וצפים באוויר. 3 מוגדר כאויב מספר 1 לאוכלוסייה בריחה והסתתרות:- האוכלוסייה תשאף להימצא

קרא עוד

1

1 איך לבנות שגרות ניהוליות? מה זה שגרות ניהוליות? פעולות המבוצעות ב קבועה, לצרכי ניהול משימות ואנשים. למה זה חשוב? ניהול עם שגרות קבועות ועקביות מאופיין בסדר, ארגון ושליטה. השגרות מאפשרות למנהל להיות בקיא

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 ת"י בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 תי בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב ת"י 58 -בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור '. יש להשלים את כל הראיות הנדרשות ולהוכיח עמידה בדרישות התקן ל'. כמו יש להשלים עמידה

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכ"ל)

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכל) 1 לוגו + סלוגן CMYK כללי רכבת ישראל מפעילה את מערך האיכות כ מניהולם השוטף של פרויקטים מטעמה ופרויקטים המבוצעים עלידי חברות תשתית חיצוניות עבור רכבת ישראל, על מנת להבטיח את איכות התכנון, הביצוע והתחזוקה

קרא עוד

יומן "דווח מבצעי" – פקוד דרום/מבצעים

יומן דווח מבצעי – פקוד דרום/מבצעים ק] ק] ק] ק? יומן "דווח מבצעי" פקוד דרום/מבצעים אוגדה שעה אל מאת תוכן 14.10.73. 42 קולות נשמעו ב"טליסמן" ליד "ילטה" יוצא לחקור. אג"ם 8 ב"סגול" 425 מסוק האם אתרו???????? כנגדו - חיובי 42 א'. אג"ם רומאי ]כוח

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

Safety

Safety עמוד 1 מתוך 11 עמודים 1. כללי קבלנים, המועסקים ע"י העירייה אמורים להיות מודעים להשלכות של מעשיהם בשטח הרשות ולהכיר את הסיכונים המיוחדים הכרוכים במקום בו הם עובדים או חולפים. בעת העסקת קבלנים בשטח הרשות,

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1>

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1> חוברת הנחיו ת ודר י שות לתכנון והתק נה של מער כות אוורור וסינון תיעוד מהדורה תאריך תאור השינוי ערך בדק אישר כתיבה סרן מיכאל ואטנמכר רמ"ד הנדסת מיגון סא"ל צחי זרקו רע"ן הנדסה ומיגון אל"מ רוני סרי רמ"ח מיגון

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint סכנות התחשמלות והגנה בשיטת זינה צפה בטיחות במתקני חשמל השפעות זרם חשמלי העובר בגוף האדם אמצעי הגנה בסיסי כנגד חשמול הנו בידוד חשמלי במקרה של נזק לבידוד עלול להופיע מתח על הגוף או המעטה המתכתי קצר לגוף

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ניהול הבטיחות לקחים תובנות ואתגרים השפעת השלכות תקנות ארגון הפיקוח על העבודה תכנית לניהול הבטיחות התשע"ג 2013 1 כמה פרטים אמיר 2 השכלה : הנדסת מכונות )B.Sc( מנהל עסקים )M.B.A( הנדסת בטיחות )M.Sc( דוקטורט

קרא עוד

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים  ומקסום התועלת העסקית Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית אסף ויסברג, מנכ"ל, Ltd. introsight CGEIT, CRISC, CISM, CISA נושאים לדיון IT Governance על קצה המזלג Cloud Computing למטאורולוג המתחיל תועלת עסקית

קרא עוד

מפרט לאומי מפרט לאומי סימון, שילוט וגידור סימון, שילוט וגידור הרשות לפינוי מוקשים ינואר דצמבר בלמ"ס

מפרט לאומי מפרט לאומי סימון, שילוט וגידור סימון, שילוט וגידור הרשות לפינוי מוקשים ינואר דצמבר בלמס מפרט לאומי מפרט לאומי הרשות לפינוי מוקשים ינואר 2013 2014 דצמבר בלמ"ס .1 מבוא המפרט הלאומי קובע סטנדרטים מחייבים לכל משתתף בפעילות פינוי המוקשים בשטחה של מדינת ישראל, למעט צה"ל. המפרט עוסק בכל היבטי הפינוי,

קרא עוד

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc "פז" הנדסהוניהול (1980) בע "מ Ltd. PAZ Engineering & Management (1980) תכנית מתאר עכו נספח אמצעי מדיניות סביבתית - מסמך מס' - 11 מנחה 1. המלצות לתפעול וניהול סביבתי של אזורי תעשייה טווח "קצר" התפעול והניהול

קרא עוד

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks טיפים וטריקים Samsung I900 Omnia מקש כיבוי / הדלקה שקע ריסט מצלמה קדמית מקש מיוחד מקש הגברת / הנמכת השמע שקע הטענה / אוזניות מקש סיבוב מסך מקש ניתוק שיחה מקש מענה שיחה מקש ניווט 1 תפעול כללי מעבר בין פרופילים

קרא עוד

סרגל כלים ל-Outlook או לExplorer- מדריך למשתמש

סרגל כלים  ל-Outlook  או לExplorer- מדריך למשתמש סרגל כלים ל- Outlook או ל Explorer- מדריך למשתמש 1 כני ס ה ו י צ יאה מהמערכת לכניסה יש ללחוץ על צלמית "כניסה למע רכת" ליציאה יש ללחוץ פעם נוספת לק בלת הצ למית סרגל כלים לדפד פ ן מסוג Explorer או Firefox

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint התחדשות עירונית שער יוספטל כנס תושבים 7.12.2017 מה במפגש? התחדשות עירונית בבת ים שלבי התכנון תיאור המתחם והסביבה הצגת עקרונות התכנון עקרונות שלב היישום מילוי שאלון ודיון בקבוצות.1.2.3.4.5.6 מהי התחדשות

קרא עוד

22 מרץ 2016 י"ב אדר ב תשע"ו סימוכין: דיווח לשנת 2015 לפי תקנות המים )מניעת זיהום מים( )מערכת להולכת שפכים(, התשע"ב סעיף 11 להלן דיווח לפ

22 מרץ 2016 יב אדר ב תשעו סימוכין: דיווח לשנת 2015 לפי תקנות המים )מניעת זיהום מים( )מערכת להולכת שפכים(, התשעב סעיף 11 להלן דיווח לפ מרץ 06 י"ב אדר ב תשע"ו סימוכין: 060 דיווח לשנת 05 לפי תקנות המים )מניעת זיהום מים( )מערכת להולכת שפכים(, התשע"ב- 0 סעיף להלן דיווח לפי סעיף לתקנות המים ( מניעת זיהום מים( ( מערכת להולכת שפכים(, התשע"ב-

קרא עוד

סד' פרק מבוא פרק א' פרק ב' פרק ג' פרק ד' פרק ה' פרק ו' פרק ז' פרק ח' פרק ט' פרק י' פרק יא' החברה העירונית ראשון

סד' פרק מבוא פרק א' פרק ב' פרק ג' פרק ד' פרק ה' פרק ו' פרק ז' פרק ח' פרק ט' פרק י' פרק יא' החברה העירונית ראשון סד' 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 פרק מבוא פרק א' פרק ב' פרק ג' פרק ד' פרק ה' פרק ו' פרק ז' פרק ח' פרק ט' פרק י' פרק יא' חוברת מידע תשע"ז למנהלות חינוך קדם יסודי נושא פריסה וסרגל זמנים ביטחון

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

אל:

אל: עמוד 1 1. רקע ענף לולי העופות בישראל מונה כ- 55 חוות לולים מסוגים שונים 0 הממוקמים בכל רחבי הארץ 0 חלקם באזורים מיושבים וחלקם בשטחים פתוחים הרחוקים יחסית מאזורי מגורים. חוות הלולים מכילה בד"כ מבני לולים

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

חומרים מסוכנים במרחב האיגוד כ- 011 מפעלים גדולים ובינוניים מחזיקי חומ"ס, שמייצרים, משתמשים ומשנעים מאות אלפי טונות של חומרים מסוכנים. העיר חיפה היא עי

חומרים מסוכנים במרחב האיגוד כ- 011 מפעלים גדולים ובינוניים מחזיקי חומס, שמייצרים, משתמשים ומשנעים מאות אלפי טונות של חומרים מסוכנים. העיר חיפה היא עי חומרים מסוכנים במרחב האיגוד כ- 11 מפעלים גדולים ובינוניים מחזיקי חומ"ס, שמייצרים, משתמשים ומשנעים מאות אלפי טונות של חומרים מסוכנים. העיר חיפה היא עיר הנמל הגדולה בארץ עם פעילות רבה של חומ"ס, וכיוצא מכך,

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

מועצה אזורית חבל מודיעין אגף מוניציפלי- מח' ביטחון ד' באב, התשע"ב 23/07/2013 משרד קב"ט חמ"ן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מו

מועצה אזורית חבל מודיעין אגף מוניציפלי- מח' ביטחון ד' באב, התשעב 23/07/2013 משרד קבט חמן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מו ד' באב, התשע"ב 23/07/2013 משרד קב"ט חמ"ן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מועצתית 1. כללי: א. מדינת ישראל חשופה למס' איומים מתמשכים בימנו אלה ולכן יש צורך לבחון את מוכנותה להתמודדות

קרא עוד

התגוננות בפני כוחות האופל

התגוננות בפני כוחות האופל ניהול ידע אישי על רגל אחת 1 סוגי ידע Explicit גלוי Tacit סמוי 5 מה אמר השועל לנסיך הקטן? מה קורה בבתי ספר כשמורים או מנהלים עוזבים? 8 ניהול ידע במערכת החינוך רמת התלמיד )ניהול ידע אישי( רמת המורה )ניהול

קרא עוד

נוהל הפעלה במדורי מניעת דליקות במחלקת בטיחות

נוהל  הפעלה במדורי מניעת דליקות במחלקת בטיחות כבאות והצלה מחוז מרכז Fire & rescue central region נוהל עבודה במדור בטיחות אש וחקירות מרץ 2013 לשכת ממ"ז מרכז ת.ד 061 רמלה 10010 טלפון: 10-5000109 פקס: 10-5010520 P.B.O 160 Ramle 72101 TEL-08-9222025 FAX-08-9208932

קרא עוד

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במעש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מעש תעשייתי - אקים חדרה דיאנה אטלס מנהלת רשת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות ניהול ואבטחת איכות למנהלי מע"ש חדשים 2017 רכזות הקורס

קרא עוד

שם המסמך

שם המסמך החברה להגנות ים המלח בע"מ תכנית מס' 565-0254458 - בנית בתי מלון בתוך מי בריכה 5 חוות דעת סביבתית ירושלים - יוני 2016 תוכן העניינים פרק א 1.1 1.2 1.3 1.4 פרק ב 2.1 2.2 2.3 2.4 פרק ג 3.1 3.2 תוכן העניינים...

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint ועדת היגוי ות 2015 מאי 2016 סדר יום ועדת היגוי ות מלון יהודה 2.5.2016 2015 10:30 11:15 התכנסות וארוחת בוקר - 11:30 פתיחה וברכות 11:15 11:30 12:30 סיכום 2015 - דוח סטטוס ות 2015 הצגת עיקרי הדברים ודיון

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

הודעה לתקשורת אתר: דוא"ל: פקס: מדינת ישראל ההוצאה הלאומית לבריאות בשנת 2016 הייתה 7.4% מהתמ"ג In 2016, the N

הודעה לתקשורת אתר:   דואל: פקס: מדינת ישראל ההוצאה הלאומית לבריאות בשנת 2016 הייתה 7.4% מהתמג In 2016, the N הודעה לתקשורת אתר: www.cbs.gov.il דוא"ל: info@cbs.gov.il פקס: 0651340 מדינת ישראל ההוצאה הלאומית לבריאות בשנת 016 הייתה 7.4% מהתמ"ג In 016, the National Expenditure on Health 7.4% of GDP ירושלים, כ"ה באב

קרא עוד

חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ

חברת החשמל לישראל בעמ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור טל': 076-8668 פקס 07-68 060650 נושא: מכירת ציוד וכלי עבודה מ, חדרה, מרכז לוגיסטי ירושלים הנכם מוזמנים להגיש לחברת

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

מדעי הרוח

מדעי הרוח מדעי הרוח היא משפיעה על מטוסים וספינות, היא מאיצה את התפשטותן של שריפות, היא גורמת לסגירה של כבישים ויכולה לגרום לאובדן של חיי אדם. זו הרוח, שבחיי היומיום אנחנו כמען לא שמים לב אליה, אך ברגע אחד היא יכולה

קרא עוד

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63>

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מספר דוח - 20345 לכבוד מס' טופס: טה- 0103 כ"א אדר תש"ע 07 מרץ 2010 מר עמירם רותם כיכר ספרא 13 ירושלים 94141 רכז תכנון וקרינה סביבתית מר עמירם רותם

קרא עוד

Titre du document en police Sodexo

Titre du document  en police Sodexo BENEFITS AND REWARDS SERVICES כיצד משתמשים באתר: mysodexo.co.il יוני 2017 ה- תודה שבחרתם Sodexo Benefits & Rewards לקוחות יקרים, לפניכם מדריך קצר המסביר את אופן השימוש באתר שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד

קרא עוד

<E3F320EEE9E3E920EEF D20F8F9E9EEFA20FAE9E5E220ECE1E9F6E5F220EEE1E3F720E1E8E9E7E5FA20E5E2E9E4E5FA20FAF2F1E5F7FAE9FA20EBE5ECEC20F2E3F7E5F0E920E4F

<E3F320EEE9E3E920EEF D20F8F9E9EEFA20FAE9E5E220ECE1E9F6E5F220EEE1E3F720E1E8E9E7E5FA20E5E2E9E4E5FA20FAF2F1E5F7FAE9FA20EBE5ECEC20F2E3F7E5F0E920E4F רשימת תיוג לביצוע מבדק למערכת ניהול בטיחות ו תעסוקתית (בג"ת) כולל הקווים המנחים של + ILO והחידושים 18001 4.2 מדיניות בג"ת מתאימה לאופיים וגודלם של סיכוני הבג"ת של הארגון. כוללת מחויבות לשיפור מתמיד. כוללת

קרא עוד

פורמט היתר פליטה

פורמט היתר פליטה המשרד להגנת הסביבה אגף איכות אוויר ושינויי אקלים היתר פליטה לפי חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008 מפעל "פז שמנים וכימיקלים בע"מ" מועד תחילת ההיתר: 20 יוני 2014 מספר היתר: 1313 נותנת ההיתר: סומיה פלאח, ממונה

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מהט/משהח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשעח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה: יש לתקן ערך בנתון השאלה כמות המים שנפלטים בהזעה ל- 3.6kg/hr

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

יחידת הגנה על מידע וסייבר בתעשייה תכנית העבודה 2017

יחידת הגנה על מידע וסייבר בתעשייה  תכנית העבודה 2017 המשרד להגנת הסביבה אסדרת הגנת סייבר בהיתרי רעלים יעקב דולמצקי מנהל יחידת הגנה על מידע וסייבר בתעשייה המשרד להגנת הסביבה 1 הסקר כלל 21 מדינות ברחבי העולם 359 מפעלים בסקטורים הבאים: מדגם הנתונים לסקר 11%

קרא עוד

ניהול סיכונים: עקרונות והפעלה

ניהול סיכונים: עקרונות והפעלה ניהול סיכונים: עקרונות והפעלה מאת: ד"ר מיכאל מהרי"ק 1. הצגה תמציתית של הגישה 1 "חשיבה שיטתית בבטיחות" היא גישה של ניהול הבטיחות באמצעות בקרה שיטתית על הסיכונים הכרוכים בפיתוח ובהפעלה של מערכות ותהליכים.

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

ניהול פלטים אפקטיבי

ניהול פלטים אפקטיבי ניהול פלטים אפקטיבי הדרך לצמצום עלויות, לשיפור השירות, להעלאת רמת אבטחת המידע ולשמירה על הסביבה באופטימיזציה נכונה של מערך הפלט המודפס אפשר וניתן להגיע להקטנת עלויות בין 03% ל 03% לעומת מצב הבסיס. ניתן

קרא עוד

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1>

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מס' טופס: טה- 0103 30814 מספר דוח - י"ד סיון תש"ע 27 מאי 2010 לכבוד מר אלבס צור מנהל מחלקת איכות הסביבה מועצה אזורית משגב. קמפוס משגב דוח בדיקה הנדון:

קרא עוד

Microsoft Word _1.DOC

Microsoft Word _1.DOC משטרת ישראל היחידה לפרסום פקודות משטרת ישראל פקודות משטרת ישראל של המפקח הכללי תאריך פרסום : פקודות המטה הארצי תת פרק : חקירת עבירות פרק : חקירות מספר : 14.01.01 שם פקודת המטה הארצי : 01/08/1994 תאריך

קרא עוד

כתב שירות שירותים רפואיים נוספים-554

כתב שירות שירותים רפואיים נוספים-554 שירות רפואיים נוספים שירותים אם צוין בדף פרטי הביטוח כי כתב שירות זה הינו בתוקף, יהיה זכאי המנוי לשירותים המפורטים בכתב שירות זה בכפוף לתנאים ולהוראות המפורטים להלן. הגדרות:.1 שרות זה, יהיו למונחים המפורטים

קרא עוד

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

"צעדת השיבה הגדולה": אירועי 13 באפריל 2018

צעדת השיבה הגדולה: אירועי 13 באפריל 2018 צעדת השיבה הגדולה" :" צעדת השיבה הגדולה " : תמונת מצב, מאזן ביניים" י ו ם ש י ש י ש ל ש ר י פ ת" א י ר ו ע י 13 ב א פ ר י ל 2018 15 ב א פ ר י ל 2018 1 עיקרי תמונת המצב ביום שישי 13 ב א פ ר י ל 2018 י ו

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26 אליפות שוהם ה II- בסייקלו-קרוס מרוץ ראשון בסבב 2017 יום שישי 27.10.2017 מועדון אופניים ת"א,TACC מועצה מקומית שוהם ואיגוד האופניים בישראל שמחים להזמין אתכם למרוץ הראשון של סבב הסייקלו-קרוס בישראל. ביום

קרא עוד

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט ו ת, ש נ ש א ו כ מ ו ת ג ד ו ל ה ש ל ח ו מ ר נ פ ץ,

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

תוכן ענינים

תוכן ענינים כרך ו' צופי-ים תוכן העניינים 232 חלק א' צופי-ים מבוא והגדרות... פרק :1 כללי... 232.1 הקדמה... 232.2 מטרת הנהלים... 232.3 אמצעים למימוש... 232.4 מקורות... 232 5. בעלי תפקידים בשבטי צופי-ים... 233 א. הגדרות

קרא עוד

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית מכרז פומבי מס' 90/39-17 לניהול ותפעול של בית קפה חלבי פרוטוקול כנס מציעים מיום 4.4.2017 ומכתב הבהרה רצ"ב פרוטוקול כנס המציעים בדבר המכרז שבנדון, אשר התקיים ביום 4.4.2017 וכן, תשובות הבהרה שנתקבלו בידי

קרא עוד

DCA & A/B Testing

DCA & A/B Testing כלים מתקדמים לבדיקת קריאייטיב בפייסבוק Yan (Yanko) Kotliarsky Digital Marketing Strategist www.yanyanko.com @social.yanko Split Test (A/B Testing) Split Test (A/B Testing) עד לא מזמן, כדי לענות על השאלות

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 דרכי הראיון המסייע ממדי הראיון הייעוצי מבנה ותהליך פתיחה מבוא מוקד התערבות סיום מטרות פורקן יצירת קשר עיבוד רגשי איסוף מידע ארגון מידע הבנה תובנה מתן מידע. שינוי חשיבתי שינוי התנהגותי פתרון בעיות קידום

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מהי סביבת איקס לימוד? סביבת איקס לימוד היא סביבה גמישה לתרגול היכולת לזכור ולהיזכר במושגים ועובדות מתחומי תוכן שונים על ידי התאמה. הסביבה מבוססת על המשחק 'איקס עיגול' והתוכן אותו מתרגלים יכול מסוג טקסט

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

(Microsoft Word - \344\345\370\340\344 \356\361' \356\345\361\353\351\355 - \351\360\345\340\ doc)

(Microsoft Word - \344\345\370\340\344 \356\361' \356\345\361\353\351\355 - \351\360\345\340\ doc) עמוד 1 1. הגדרות להלן מפורטות הגדרות למונחים המופיעים בגוף ההוראה: "בעל העסק" - "דרך מילוט"/ "דרך מוצא בטוח" - "חדר מדרגות מוגן"- "חומרים מסוכנים"- "יחידה"- האדם לו ניתן הרשיון לעסק. הדרך המובילה מכל חלל

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> לסיוע משפטי האגף שכר מצווה לעורכי דין מתנדבים מצגת דצמבר 2011 עו"ד אייל גלובוס הממונה על הסיוע המשפטי עבודת האגף לסיוע משפטי מהות שמירה על שוויון כזכות על שוויון בפני החוק/ביהמ"ש אמון על שמירת זכות הגישה

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

מספר נוהל: 2

מספר נוהל: 2 דף 1 0Bנוהל הטיפול בהודעה על שינוי שם פרטי ומשפחה לקטין 1Bכללי סעיף 4 לחוק השמות: 1.1 שם פרטי ניתן לילד על ידי הוריו סמוך לאחר לידתו. באין הסכמה בין ההורים, רשאי כל אחד מהם ליתן לילד שם פרטי אחד. סעיף

קרא עוד

התחשבנות ראשון לציון 10/5/2012

התחשבנות ראשון לציון 10/5/2012 אבטחת מערכות מידע ממוחשבות 1. מבוא בעירייה מערכות מידע ממוחשבות רבות החיוניות לפעילותה השוטפת. מערך המחשוב העירוני תומך במגוון רחב של תחומים כגון: גבייה, חינוך, טיפול בפניות תושבים, הנדסה ועוד. על מתן

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

חוקי הדרך בים מבוא על מנת שנדע את חוקי הדרך בים עלינו להיות בקיאים בתקנות הבינלאומיות המגדירות את חוקי התעבורה בים. כלי שייט בים מסמנים את עצמם בסימני

חוקי הדרך בים מבוא על מנת שנדע את חוקי הדרך בים עלינו להיות בקיאים בתקנות הבינלאומיות המגדירות את חוקי התעבורה בים. כלי שייט בים מסמנים את עצמם בסימני חוקי הדרך בים מבוא על מנת שנדע את חוקי הדרך בים עלינו להיות בקיאים בתקנות הבינלאומיות המגדירות את חוקי התעבורה בים. כלי שייט בים מסמנים את עצמם בסימנים מוסכמים. על פי סימנים אלה נזהה את סוג כלי השייט ואת

קרא עוד

פיגוע ירי ומיקוח בדרום צרפת בהשראת דאעש

פיגוע ירי ומיקוח  בדרום צרפת בהשראת דאעש פ י ג ו ע" פירוט ראו( פ י ג ו ע י ר י ו מ י ק וח בדרום צרפת בהשראת דאעש 26 ב מ ר ץ 2018 כ ל ל י ב- 23 ב מ ר ץ 2018 ב י צ ע מ ח ב ל פ י ג ו ע י ר י ומיקוח בהשראת דאעש,בעיירה שבאזור העיר קרקסון שבדרום צ

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC תמצית פעילות 2009-2014 הטמעת אוטומציה מלאה ב- 2015 מדור טכנולוגיות למידה וייעוץ מערך המחשוב אב"ג הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC הסבר על השיטה יתרונות וחסרונות תמצית פעילות

קרא עוד

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לאפשר למרצי המכללה לפרסם באתר המכללה פרטים אודותיהם )תחומי

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

תכנות מונחה עצמים א' – תש"ע

תכנות מונחה עצמים א' –  תשע 1 תכנות מונחה עצמים והנדסת תוכנה תשע"ו 2 בנאי העתקה בניית העתק של אובייקט קיים. בניית העתק בעת העברת אובייקט לפונקציה. בניית העתק בעת החזרת אובייקט מפונקציה. ניתן להגדיר בנאי העתקה. אם לא מגדירים, אז הקומפיילר

קרא עוד

בס"ד וועדת משמעת מכללת חמדת הדרום מתי פונים לוועדת משמעת הפנייה לוועדת משמעת תעשה באחד )או יותר( מהמקרים הבאים: התנהגות בלתי ראויה כלפי עובד סגל או עו

בסד וועדת משמעת מכללת חמדת הדרום מתי פונים לוועדת משמעת הפנייה לוועדת משמעת תעשה באחד )או יותר( מהמקרים הבאים: התנהגות בלתי ראויה כלפי עובד סגל או עו בס"ד וועדת משמעת מכללת חמדת הדרום מתי פונים לוועדת משמעת הפנייה לוועדת משמעת תעשה באחד )או יותר( מהמקרים הבאים: התנהגות בלתי ראויה כלפי עובד סגל או עובד מנהל. חריגה מתקנון המכללה. פגיעה בטוהר בחינות/ עבודות

קרא עוד

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי  צעדת השיבה הגדולה, הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לשטח ישראל, מלויים במעשי אלימות ויתכן גם טרור במינון

קרא עוד

6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה Office חשיפת סיבות קריטיות מדוע ארגונים זקוקים לגיבוי נתוני ה Office 365 -

6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה Office חשיפת סיבות קריטיות מדוע ארגונים זקוקים לגיבוי נתוני ה Office 365 - 6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה Office 365 - חשיפת סיבות קריטיות מדוע ארגונים זקוקים לגיבוי נתוני ה Office 365 - 6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה- 2 Office 365 הקדמה האם אתה שולט במידע

קרא עוד

תהליך קבלת החלטות בניהול

תהליך קבלת החלטות בניהול תהליך קבלת החלטות בניהול לידיה גולדשמידט 2011 מהו תהליך קבלת החלטות? תהליך אק טיבי וקריטי קבלת החלטות בנושאים פשו טים ורוטיניים שפתרונן מובנה בחירה בין אל טרנטיבות החלטות מורכבות הדורשות פתרונות יצירתיים

קרא עוד

11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל

11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מופ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל 11 דעת הקהל בישראל על ההתיישבות ביהודה ושומרון - תוצאות דגימת 2009 2 מרים ביליג, 1 אודי לבל 1 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון 2 מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן, המרכז האוניברסיטאי

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד