Microsoft Word - מדריך למשתמש בקטנוע MIO doc

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "Microsoft Word - מדריך למשתמש בקטנוע MIO doc"

תמליל

1 מדריך למשתמש בקטנוע 50\100 MIO תוכן עניינים: 1. תוכן עניינים 2. מיקום החלקים 3. לפני הרכיבה, רכיבה בטוחה, רכיבה 4. תפעול לוח השעונים 5. תפעול מתג ההצתה, מפתח מגנטי 6. משבת מנוע, השימוש במתגים 7. תא אכסון 8. מכסה מיכל הדלק, תדלוק, תא אכסון 9. הבלמים 10. התנעת המנוע, שימוש במצערת, יציאה לדרך 11. החניה 12. בדיקות ותחזוקה לפני נסיעה 13. שמן, בלמים 14. בלמים 15. בלמים- שחיקה, נוזל בלם 16. צמיגים, מצערת 17. כידון, בולמי זעזועים, מצבר 18. הנתיך, תאורה, איתות 19. מסנן האוויר 20. בעיות 21. נקודות חשובות 22. מפרט טכני

2 מיקום החלקים: מדיד שמן מתג הצתה מפלט

3 לפני הרכיבה מדריך זה מתאר את השימוש הנכון בקטנוע וכולל נהיגה בטוחה וטיפול בסיסי. אנא קרא בעיון את המדריך, לנהיגה נוחה ובטוחה יותר. במטרה להגדיל את ביצועי הקטנוע יש להקפיד על בדיקות תקופתיות ותחזוקה שוטפת תקינה. הטיפול הראשון יבוצע ב 1000 ק"מ, טיפול שני ב 4000 ק"מ ולאחר מכן כל 4000 ק"מ. מומלץ לבצע את הטיפולים במוסך מורשה.SYM יתכן שהתמונות שונות לעיתים מהמציאות בגלל שינוי כזה או אחר בדגם או עקב החלפת מודל. רכיבה בטוחה חשוב להיות רגוע, להקפיד על לבוש מתאים בזמן הרכיבה, לציית לחוקי התנועה, לא למהר ולהיות זהיר. לרוב כאשר קונים אופנוע חדש נוהגים בו בזהירות אך לאחר פרק זמן מסוים מתרגלים לאופנוע ונוטים לקחת סיכונים מסוימים אשר עלולים לגרום לתאונה. להזכירך: - הקפד לחבוש קסדה רכוסה. - לבישת בגדים רחבים המתנופפים ברוח עלולה להפריע בזמן נהיגה. - לכן, לבש בגדים צמודים. - אחוז בכידון בשתי הידיים, לעולם אל תרכב עם יד אחת בלבד. - אל תנהג במהירות גבוהה מהמותר. - נעל נעלים בעלות עקב נמוך. - הקפד על תחזוקה שוטפת ועל טיפולים בזמן. אזהרה!! - בכדי להימנע מכוויות כתוצאה ממגע באגזוז בעת הרכבת נוסע, שים לב שהמורכב מיקם את רגליו על הרגליות המיועדות לכך. - לאחר נסיעה המפלט לוהט, הזהר לא להיכוות בעת ביצוע פעולות תחזוקה או טיפולים. - לאחר נסיעה המפלט לוהט על כן בחר מקום בטוח להחניית הקטנוע על מנת שלא יגרום לאחרים להיכוות כתוצאה ממגע אקראי עם המפלט. שינוי מפרט האופנוע עלול להשפיע על התנהגותו ולגרום לירידה בביצועי המנוע, לרעש מן האגזוז ולגרום לקיצור חייו של המנוע. בנוסף, שינוי במפרט האופנוע איננו חוקי, אופנוע שמפרטו שונה לא יכוסה ע"י הביטוח ואחראיות היצרן, לכן אין לבצע שום שינוי. רכיבה שמור על גופך רפוי, שב נינוח אל תאמץ את הידיים הרגלים והגב, בכדי להיות מוכן להגיב במהירות במקרה הצורך. תנוחת הרכיבה משפיעה על בטיחות הנסיעה, שמור על משקל גופך במרכז המושב. ישיבה - בחלק האחורי מקטינה את העומס על הגלגל הקדמי, דבר הפוגם ביכולת ההיגוי. יהיה קל יותר להפנות את הקטנוע אם הנהג מטה את גופו לתוך הפניה, אם הגוף או הקטנוע לא מוטים, הקטנוע לא יציב. - הקטנוע לא יציב בדרכים משובשות, לכן דאג לנוע במהירות נמוכה. - אל תעמיס מטענים כבדים מן המומלץ, בכך תמנע פגיעה ביציבות הקטנוע. - אל תעמיס חפצים במקומות שאינם מיועדים לכך. - בכדי להאריך את חיי המנוע ולשמור על ביצועיו, הקפד על הרצה נכונה, סע לכל היותר 60 קמ"ש במשך 1000 הק"מ הראשונים.

4 השתמש בחלפים מקוריים על מנת לשמור על פעולתו היעילה של הקטנוע ועל אחריות היצרן, יש להקפיד על שימוש בחלפים מקוריים. תפעול לוח שעונים מד אוץ ספידומטר מראה את מהירות הרכיבה. מד המרחק מראה את המרחק שעשה הקטנוע (בק"מ). מחוון אור גבוה דולק כאשר האור הגבוה דלוק. מחוון איתות דולק לסירוגין כאשר האיתות פועל. מד הדלק המחוג מראה את כמות הדלק במיכל כאשר המנוע כבוי המחוג יראה שאין דלק. מחוון החלפת שמן מחוון זה יתחלף מירוק לאדום כאשר הקטנוע יעבור 1000 ק"מ. מחוון זה אינו מראה על בעיה במערכת שימון, אלא נועד להזכיר על בדיקה / החלפת שמן תקופתית. לאחר בדיקה / החלפה תקופתית יש להכניס את המפתח לחור איפוס המחוון (ראה תמונה), המחוון יתחלף לירוק. מחוון הטיפול התקופתי חור איפוס מחוון שמן

5 תפעול מתג ההצתה מפתח מגנטי מיועד לחסימת המתג הראשי. לנעילה- הכנס את המפתח המגנטי למתג המגנטי וסובב אותו נגד כיוון השעון המתג הראשי יחסם לפתיחה- סובב את המתג המגנטי עם כיוון השעון המתג הראשי ייחשף. - ON מצב פועל. -אפשר להניע את המנוע. -לא ניתן להוציא את המפתח. - OFF מצב כבוי. -לא ניתן להניע את המנוע. -ניתן להוציא את המפתח. נעילת כידון- lock -סובב את הכידון לשמאלה עד לסוף המהלך לחץ את המפתח פנימה וסובב נגד כיוון השעון למצב.LOCK -הכידון נעול. -ניתן להוציא את המפתח. -לפתיחה סובב את המפתח ל-.OFF - open פתיחת מכסה הדלק. -סובב את המפתח לשמאל ממצב.OFF -לנעילה סגור את המכסה, הוא ינעל אוטומטית. המנע מסגירת המושב כאשר המפתח נמצא בפנים... -אל תסובב את המפתח בזמן רכיבה. סובב את המפתח למצב LOCK או OFF רק לאחר חניה מושלמת. -למניעת גניבת הקטנוע נעל את הכידון בכל חניה, אך אל תסתמך רק על נעילת הכידון. -כאשר אתה עוזב את הקטנוע ודא שהמפתח לא נשאר במתג ההצתה. -במידה והמפתח נמצא במצב ON אך המנוע אינו פועל, לאורך זמן יגרום הדבר לפריקת המצבר ולקשיים בהנעת הקטנוע.

6 משבת מנוע- מתג זה ממקום בתא האחסון מתחת למושב בכדי להפעילו העבר את המתג ל- ON החזר ל- OFF לפני הפעלת המנוע וודא כי המושב סגור היטב לפני תחילת הנסיעה השימוש במתגים- מתג האורות אור גבוה אור מעבר מתג ההתנעה- אורות כבויים להתנעה: כאשר המתג הראשי נמצא במצב לחץ על מתג ההתנעה יחד עם אחת מידיות הבלם (קדמי או אחורי) -ההתנעה תוכננה באופן בטיחותי ע"י כך שנדרש להחזיק את אחד ממנופי הבלם בכדי להניע. -שחרר את מתג ההתנעה מיד לאחר הנעת המנוע. אל תלחץ על המתג שוב בזמן שהמנוע פועל דבר שעלול להזיק לו. -דאג שאורות הקטנוע יהיו כבויים בעת התנעתו.

7 מתגי איתות מתגי האיתות משמשים להתראה על פניה ועל מעבר נתיבים. שכמתג ההצתה במצב ON הזז את מתג האיתות לשמאל או לימין, לחץ על המתג או החזר אותו למקומו בכדי להפסיק את האיתות. -פעולת האיתות בלבד אין ביכולתה להבטיח מהלך פניה או מעבר נתיבים בטוח, לכן הסתכל במראות ובמידת הצורך סובב את מבטך לפני ביצוע הפעולה. סמל איתות ימין. סמל איתות שמאל. מתג הצופר לחץ על מתג הצופר כאשר מתג ההצתה במצב.ON פתיחת המושב כאשר המתג הראשי במצב ON לחץ על המתג לפתיחת המושב נעילת מושב- תא אכסון *לפתיחה- הכנס את המפתח למנעול מושב וסובב לשמאל. - כאשר מתג ההצתה בON לחץ על לחצן פתיחת המושב. *לנעילה- לחץ על המושב בעדינות. לאחר נעילת המושב בדוק בעדינות שאכן המושב ננעל. -אל תשאיר את המפתח בתוך תא האכסון, לא תוכל לפתוח אותו בלעדיו לאחר מכן. -לאחר נעילת המושב, ודא כי לקחת עמך את המפתח ממתג ההצתה.

8 מכסה מיכל דלק - תדלוק 1.הכנס את המפתח למתג ההצתה, סובב אותו שמאלה 2. אל תתדלק מעל לכמות הנדרשת. 3.סגור את המכסה תוך כדי לחיצה. - בזמן תדלוק, הקטנוע צריך לעמוד על הרגלית המרכזית והמנוע צריך להיות כבוי. -אין למלא דלק מעל לכמות המרבית, דבר זה יכול לגרום לנזילת הדלק שתביא לפגיע בצבע או לשרפת הקטנוע. -ודא שהמכסה סגור כראוי. תא אכסון -התא ממוקם מתחת למושב. -משקל העמסה מרבי 10 ק"ג. -המנע מאכסון חפצים בעלי ערך בתא. -ודא כי המושב סגור כראוי לאחר נעילתו. -לפני שטיפה רוקן את התא מחפצים בעלי ערך. -תא המטען צמוד למנוע, המנע מאכסון חפצים רגישים לחום.

9 וו לתליית הקסדה פתח את המושב, העבר את רצועת הקסדה דרך הוו וסגור את המושב. הבלמים - המנע מבלימות ועצירות פתאומיות. - המנע משימוש ממושך בבלמים באופן רציף, התחממותם משפיעה על יכולת הבלימה ויעילותה. - כאשר הכביש רטוב או כשיורד גשם, בלום מוקדם יותר. אל תבלום בפתאומיות בכדי למנוע החלקה ו\או נפילה. - השתמש בשני הבלמים ביחד בזמן בלימה. - שימוש בבלם קדמי בלבד, מעלה את הסיכוי להחלקה כתוצאה מנעילת הגלגל. בלם אחורי בלימת מנוע: שחרר את המצערת ובכך תתקבל בלימת מנוע. - יש להשתמש בבלמים גם כן כדי לקבל האטה משמעותית. - מומלץ להשתמש בבלימת מנוע תוך שימוש במערכת הבלם בזמן ירידה בשיפוע ארוך או תלול.

10 התנעת המנוע - בדוק את גובה שמן המנוע ואת כמות הדלק לפני ההתנעה. - העמד את הקטנוע על הרגלית המרכזית או החזק את הבלם האחורי בכדי למנוע את "קפיצתו" קדימה. סובב את המפתח למצב, אחזק את ידית הבלם האחורי לחוצה ולחץ על מתג ההתנעה ללא שימוש במצערת. - במידה והמנוע לא מניע או נכבה לאחר מספר שניות נסה להניע אותו תוך כדי סיבוב המצערת בין 1\8 1\4 סיבוב. - אל תלחץ על מתג ההתנעה יותר מ- 15 שניות ברציפות בכדי לא לגרום נזק. - במידה והמנוע לא הניע לאחר 15 שניות הפסק לחיצה על מתג ההתנעה למשך 10 שניות ונסה שנית. - לאחר זמן ממושך בו לא הונע הקטנוע או מצב בו נגמר כל הדלק במיכל משך ההתנעה יכול להיות ארוך יותר, עשה זאת כשהמצערת סגורה. - זמן התחממות המנוע לטמפרטורת עבודה יעילה יכול להיות ארוך יותר בימים קרים. - האגזוז פולט גזים רעילים. דאג להניע את הקטנוע במקום מאוורר. - לפני הנעת הקטנוע העמד אותו על הרגלית המרכזית. - רגלית ההתנעה מהווה גיבוי בלבד ולא אמצעי התנעה ראשי. יציאה לדרך לפני היציאה לדרך הדלק את האורות וודא שאין רכב המתקרב מאחור. השימוש במצערת האצה יש להאיץ במתינות, ע"י סיבוב עדין של ידית מצערת. האטה הקטנת מהירות, שחרר את מצערת.

11 החניה כאשר מתקרבים למקום החניה, - הפעל מוקדם ככל האפשר את האיתות, הסתכל לכל הכיוונים ורק לאחר שוידאת שאינך מפריע לאף עובר דרך ואינך מסכן את עצמך פנה באיטיות למקום החניה. - שחרר את מצערת ובלום בעדינות עד לעצירה. כשהושלמה העצירה, - החזר את מתג האיתות למקומו וכבה את המנוע ע"י סיבוב המפתח ל.OFF - רד מצד שמאל של הקטנוע, ודא שאינו מפריע לתנועת עוברי הדרך, העמד אותו על הרגלית המרכזית. - נעל את הכידון למניעת גניבת הקטנוע. החנה את הקטנוע במקום בטוח בו הוא לא יפריע לתנועה.

12 בדיקות ותחזוקה לפני נסיעה בדיקות שגרתיות נקודות לבדיקה חלק כמות שמן מנוע יעילות (חופש 2 1- ס "מ בידית ( קדמי בלמים יעילות (חופש 2 1- ס "מ בידית) אחורי תקינות ולחץ אויר קדמי צמיגים תקינות ולחץ אויר אחורי רעידות או קושי במזלג, מגבלה בסיבוב הכידון, חופש מעלה מטה. כידון האם פועלים ומכוונים כראוי מד אוץ, אורות ומראות חיזוק ברגים אומים ופינים חלקים ומכלולים באם התגלתה איזושהי תקלה, פנה למוסך מורשה מיד ואל תשתמש בקטנוע עד לתיקונה. בדיקת דלק: - סובב את המפתח לON ובדוק האם ישנו מספיק דלק במיכל ע"י הסתכלות במד הדלק שעל לוח השעונים. - המנוע של קטנוע זה מתוכנן לעבוד על דלק נטול עופרת באוקטן 95 ומעלה. - העמד את הקטנוע על הרגלית המרכזית וכבה את המנוע בזמן התדלוק, למניעת שריפה. - על תמלא דלק מעל למפלס העליון. - ודא כי מכסה מיכל הדלק סגור כראוי.

13 בדיקת שמן והחלפתו בדיקה: 1.העמד את הקטנוע על הרגלית המרכזית, במקום ישר, הסר את המדיד (במידה והמנוע פעל המתן 5 דקות) נגב אותו והכנס שוב למקומו, מבלי להבריגו. 2.הסר את המדיד בשנית ובדוק אם מפלס השמן הנו בין הגבול העליון לתחתון. 3.מלא שמן עד למפלס העליון במידת הצורך. החלפת שמן - החלף את שמן המנוע לאחר 1000 הק"מ הראשונים וב 4000 ק"מ, ולאחר מכן כל 4000 ק"מ בהמשך. - נקה את מסנן הרשת לאחר 1000 הק"מ הראשונים, ולאחר כל 4000 ק"מ בהמשך. - על מנת לשמור על חיי המנוע, בדוק את מפלס השמן פעם בשבוע ומלא במידת הצורך. -השתמש בשמן MOTUL לקטנועים ברמת צמיגות- SAE 10W40 -קיבולת שמן: 0.8 ליטר (0.7 ליטר בהחלפה). אזהרה!! - מפלס השמן לא יהיה מדויק אם הבדיקה תתבצע על קרקע לא ישרה או שתתבצע מיד לאחר כיבוי המנוע. - המנוע והאגזוז לוהטים לאחר כיבוי המנוע, הזהר לא להיכוות בזמן בדיקת השמן. הבלמים- בדיקה בדיקה: מידת החופש הרצויה מידיות הבלם הקדמי והאחורי היא בין מ"מ ממצב רפוי למצב עצירה מוחלטת (ידית לחוצה עד לסופה) הרגשה ספוגית בידית בסוף מהלכה אינה תקינה.

14 כיוון \ מתיחת בלם התוף- סובב את האום במנוף הבלם לכיוון הבלם. משוך את ידית הבלם על מנת לוודא שהחופש בידית הוא בין מ"מ שים לב שהאום ימוקם במקומו היעודי ביחס לפין לאחר הכיוון (ראה תמונה)

15 בלם הדיסק בדיקה: האם אין פגיעה בצינורות הבלם, איזשהו חלק בזמן פעולת היגוי? האם החיבורים מהודקים כראוי, האם צינור הבלם מופרע ע"י ברכיבה על משטח רטוב, סע לאט, השתמש בשני הבלמים ביחד. בדיקת שחיקה ברפידות הבלם הבדיקה נעשית באופן ויזואלי דרך החלק האחורי של הקליפר. אסור שעובי הרפידה יהיה פחות ממילימטר אחד. קליפר קדמי בדיקת מפלס נוזל הבלם העמד את הקטנוע על רגלית האמצע ובדוק בעינית הבדיקה שעל הכידון ליד ידית הבלם, האם מפלס נוזל הבלם נמצא מעל למפלס התחתון. נוזל הבלם גורם לנזק במגע עם פלסטיק או עם צבע!

16 ידית מצערת ("גז") החופש המומלץ של הידית הוא בין 2-6 מ"מ. שחרר את אום הביטחון, סובב את אום הכיוון ולאחר מכן הדק את אום הביטחון. בדיקות: -בדוק אם הכבל אינו מופרע ע"י גורם זר. -בדוק אם ישנו חופש לאורך הכבל. -בדוק אם הקבל מופרע ע"י כבל אחר. הצמיגים - יש לבדוק את מצב הצמיגים כאשר המנוע כבוי. - אם אחיזתו של הצמיג חריגה, בדוק את לחץ האוויר ונפח במידת הצורך. - לחץ האוויר בצמיג נמדד כאשר הצמיג קר. ודא כי לחץ האוויר מדויק, על מנת לאפשר את רמת האחיזה המקסימאלית ולהאריך את חיי הצמיג לחץ אוויר גלגל קדמי: PSI 21 לחץ אוויר גלגל אחורי: PSI 31 עם מטען או נוסע נוסף:גלגל קדמי PSI 21 גלגל אחורי PSI 35 - בדוק שאין בצמיג פגיעות או יובש. - בדוק כי אין מסמרים או כל חפץ זר אחר על הצמיג. - במידה והצמיג פגום יש להחליפו מיד.

17 הכידון ובולמי הזעזועים - בדוק חופש והתנגדות במזלג. - הזז את הכידון מעלה מטה ובדוק רעשים. - ודא שמהלך הכידון אינו מופרע ע"י כבלי הבלימה ומד האוץ. - בכל בעיה המתגלה פנה לסוכן סאן-יאנג מורשה. המצבר תחזוקה הקטנוע מצויד במצבר ג'ל אטום אשר אין לפתוח אותו לאחר התקנתו, לכן אין צורך לבדוק ולהשלים מים. - במידה ומצטברת אבקה לבנה על גבי הקטבים, נקה אותה ע"י שטיפה במים חמים. - בכל הצטברות של קורוזיה על הקטבים, פנה למוסך שרות מורשה.

18 בדיקת והחלפת נתיך סובב את מתג ההצתה ל OFF ובדוק אם הנתיך שרוף. החלף את הנתיך השרוף בחדש בעל אותו ערך באמפר (7A). - אין להשתמש בנתיך לא מתאים ואין לגשר בעזרת חוט ברזל, דבר העלול לגרום לנזק במערכת החשמל. - הסר את כיסוי המצבר ואתר את הנתיך. - הנתיך צריך להיות מחובר היטב. - חלקי חשמל לא מקוריים עלולים לגרום לפריקה מהירה של המצבר או לקצר. - אם ישנה תקלה הגורמת לשרפת הנתיך פנה מיד למוסך מורשה לבדיקה. המאותתים סובב את מתג ההצתה ל,ON ובדוק כי המאותתים פועלים כראוי והזמזם פועל באותו זמן. הצופר סובב את מתג ההצתה ל,ON לחץ על מתג הצופר בכדי לוודא כי הוא פועל. - הקפד לאותת לפני פניה או החלפת נתיב בכדי לא להפתיע את הנהגים שלידך. - בסיום הפניה או שינוי הנתיב הפסק את פעולת המאותתים על מנת לא לבלבל את שאר הנהגים. אורות - בדיקה התניע את המנוע והדלק ואת מתג האורות. - בדוק אם אור החזית ואור הזנב פועלים. - בדוק אם אין לכלוך או שברים על הפנס. אורות הבלם בדיקה סובב את המפתח ל,ON לחץ על ידיות הבלם, הקדמי והאחורי בנפרד ובדוק אם פועלים. - בדוק שאין לכלוך או שבר על הפנס. השתמש בנורות חלופיות מתאימות כדי שמערכת החשמל תתפקד כראוי. שימון שמן את צירי הרגליות (מרכזית וצד) ואת צירי ידיות הבלם עם שמן מנוע. אזהרה!! המנוע לוהט לאחר פעולה, אל תיגע בו כשהוא חם למניעת כוויות

19 בדיקת מסנן אוויר- תהליך הפירוק- - הסר את הברגים מהמכסה - הסר את המכסה והוצא את המסנן - נקה את המסנן לפי הצורך או כחלק מהטיפול התקופתי תהליך ההרכבה- - כמו תהליך הפרוק בסדר הפוך בקטנוע הנוסע בדרכים מאובקות יש לבדוק את מסנן האוויר לעיתים קרובות. במידת הצורך להחליפו. לטיפול במסנן יש לפנות למוסך מורשה. אבק יכול לגרום לפעולה לא יעילה של המנוע, לכן יש לדאוג למסנן נקי. אבק שחודר לצילינדר יגרום לנזק.

20 בעיות:?ON כאשר המנוע לא מניע - האם מתג ההצתה נמצא במצב- - האם משבת המנוע נמצא במצב-? OFF - האם יש מספיק דלק - האם אחד הבלמים לחוץ בזמן ההתנעה? - האם ניסית לסובב במקצת את המצערת בזמן ההתנעה? - כשהמתג ב- ON לחץ על הצופר, אם לא עובד יתכן כי הנתיך נשרף. המלצות- דלק השתמש בדלק נטול עופרת באוקטן 95 ומעלה. שמן ממסרה SAE 80W90 טיפול בשמן הממסרה מתבצע במסגרת טיפול התקופתי במוסך שרות מורשה.

21 נקודות חשובות ברכיבה על הקטנוע: העמד את הקטנוע על הרגלית המרכזית. דחוף את הקטנוע לפנים בכדי להוריד אותו. *על תסובב את המצערת בכדי להעלות את סיבובי המנוע לפני היציאה לדרך. עלה לקטנוע מצדו השמאלי ותמוך בו עם שתי הרגלים כדי שלא ייפול. סובב את המצערת בעדינות. *סיבוב המצערת מהר עלול לגרום לזינוקו לפנים בהפתעה. *ודא שהרמת את רגלית הצד לפני תחילת הנסיעה. אל תבצע פניה ותבלום בפתאומיות. - דבר זה עלול לגרום להחלקה. - ביום גשום או כביש חלק הקדש תשומת לב יתרה לעניין זה. סע בזהירות יתרה בימים גשומים. -מרחק הבלימה מתארך כאשר הכביש רטוב. לכן סע לאט יותר. -המצערת צריכה להיות סגורה בזמן נסיעה בשיפוע תלול והבלמים צריכים להיות מתופעלים ברגישות.

22 Mio ק"ג 4 פעימות 95 אוקטן ומעלה אוויר 101 סמ"ק 10.5:1 8000\ \7.5 חשמלית\רגלית טלסקופי טלסקופי יחיד צנטריפוגלי רציפה עם וריאטור 90\ J 90\ J פלדה קדמי: 25 אחורי: 32 דיסק תוף 12v 30w\30w 12v 5w\18w 12v 10w 12v 3.4w (0.6) cc (100cc) 4.8L C6HSA (NGK) 12V 7Ah ספוג פתיחה מהמתג הראשי אינו יכול לשאת משקל Mio ק"ג 4 פעימות 95 אוקטן ומעלה אוויר 49.5 סמ"ק 12.6:1 8000\ \3.73 חשמלית\רגלית טלסקופי טלסקופי יחיד צנטריפוגלי רציפה עם וריאטור J 90\ J פלדה קדמי: 21 אחורי: 32 דיסק תוף 12v 30w\30w 12v 5w\18w 12v 10w 12v 3.4w (0.7) cc (90cc) 4.8L C6HSA (NGK) 12V 7Ah ספוג פתיחה מהמתג הראשי אינו יכול לשאת משקל מפרט טכני- חלק אורך רוחב גובה בסיס גלגלים משקל יבש מנוע דלק קירור נפח מנוע יחס דחיסה כ"ס\סל"ד מומנט\סל"ד התנעה בולם קדמי בולם אחורי מצמד תמסורת צמיג קדמי צמיג אחורי חישוקים לחץ אוויר בלם קדמי בלם אחורי נורה קדמית נורה אחורית נורת איתות נורת לוח שעונים תכולת שמן מנוע (בהחלפה) תכולת שמן ממסרה(בהחלפה) קיבולת דלק נתיך\מצת מצבר מסנן אויר מכסה מיכל דלק סבל אחורי

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051 שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: 71053 / 71051 לקוחות נכבדים, חברת שריג אלקטריק בע"מ, מודה לכם על שרכשתם שואב אבק זה מתוצרת אנא קראו בעיון את הוראות ההפעלה שבחוברת זו בכדי שתפיקו את מירב ההנאה

קרא עוד

CROSSOVER THE OTHERS שברולט טראוורס החדש

CROSSOVER THE OTHERS שברולט טראוורס החדש CROSSOVER THE OTHERS שברולט טראוורס החדש מפרט טכני ואבזור טראוורס מנוע, העברת כוח ותיבת הילוכים תצורה LT AWD הזרקה ישירה צמיגים וחישוקים חישוקי אלומיניום " 20 V6 LT AWD צמיג חליפי מוקטן T135/70R18 נפח

קרא עוד

AMG Line Progressive Limited Edition Style מפרט אבזור עיצוב חיצוני "18 "17 16" 16" חישוקי סגסוגת מדף אחד מוכסף בדוגמת יהלומים מדף אחד מוכסף מדף אחד מו

AMG Line Progressive Limited Edition Style מפרט אבזור עיצוב חיצוני 18 17 16 16 חישוקי סגסוגת מדף אחד מוכסף בדוגמת יהלומים מדף אחד מוכסף מדף אחד מו AMG Line Progressive Limited Edition Style מפרט אבזור עיצוב חיצוני "18 "17 16" 16" חישוקי סגסוגת מדף אחד מוכסף בדוגמת יהלומים מדף אחד מוכסף מדף אחד מוכסף מראות צד ות ומחוממות עם מאותתים אינטגרליים גימור

קרא עוד

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 55TFSI quatrro A8L 55TFSI quatrro - A8 אבזור תפעול מערכת ניווט מלאה בממשק מתקדם MMI NAV plus ממשק MMI Touch עם מסך עליון בגודל "10.1 ומסך תחתון בגודל "8.6 Audi virtual

קרא עוד

מפרט מיני קבריו החדשה

מפרט מיני קבריו החדשה THE NEW. מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות S מרכב 4 / 2 4 / 2 מספר דלתות / מושבים 1,414 / 1,727 / 3,850 1,415 / 1,727 / 3,821 אורך / רוחב / גובה מ מ / מ מ / מ מ 1,932 1,932 רוחב כולל מראות מ מ 10.8 / 2,495

קרא עוד

Microsoft Word - beayot tnua 3 pitronot.doc

Microsoft Word - beayot tnua 3 pitronot.doc ק( בעיות מילוליות - בעיות תנועה.7 פתרון: א. נסמן : קמ"ש קמ"ש מהירותו של הולך הרגל. מהירותו של רוכב האופניים. משך זמן הליכתו של הולך הרגל מקיבוץ א' לקיבוץ ב'. משך זמן רכיבתו של רוכב האופניים מקיבוץ א' לקיבוץ

קרא עוד

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc הוראות שימוש, הפעלה ותחזוקה לשואב אבק דגם: SC-4750 לקוחות יקרים! תודה על שרכשתם את שואב האבק המעולה מתוצרת.SAMSUNG אנו בטוחים שהשואב העשוי מחומרים באיכות הגבוהה ביותר, יענה באופן מרבי על דרישותיכם. השואב

קרא עוד

PEUGEOT 308 SW

PEUGEOT 308 SW PEUGEOT 308 SW NEW 308 SW 1.6L 1.2L מפרט טכני דגם מנוע תיבת הילוכים היגוי מתלים בלמים מידות )מ ( משקל )ק ג( נפח )ל ( ביצועים )לפי נתוני היצרן לנהג יחיד( צמיגים תצרוכת דלק )ק מ לליטר( נפח מנוע מספר בוכנות

קרא עוד

A3Sportback לפרטים נוספים 2834*

A3Sportback לפרטים נוספים 2834* A3Sportback לפרטים נוספים 2834* Design Sport A3 Sportback 1.5T טכנולוגיה ומערכות הנעה והיגוי הגה ספורט 3 זרועות, מולטיפנקשיין, בתיפור עור הגה ספורט 3 זרועות, מולטיפנקשיין, בתיפור עור עם פקדי העברת הילוכים

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

בקרים מתוכנתים – PLC

בקרים מתוכנתים – PLC 4.2. לאחר בניית מערכת ההנעה נחבר אליה את בקר ה- NXT באופן הבא: איור 19: חיבור הבקר אל מערכת ההנעה 29 5.2. נחבר את הבקר אל מערכת ההנעה באופן הבא: איור : 20 חיבור הסוללות והבקר אל מערכת ההנעה 30 איור : 21

קרא עוד

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi - A8 אבזור תפעול מערכת MMI radio plus הכולל מסך עליון בקוטר "10.1 ממשק MMI Touch עם מסך בקוטר "8.6 Audi virtual cockpit עם מסך בקוטר 12.3" Audi smartphone interface Head

קרא עוד

עמ' 3-1

עמ' 3-1 סוזוקי - גרנד ויטארה פרק 2 פרק - 2 לפני הנהיגה לפני הנהיגה 19 19 19 20 25 33 33 35 36 40 47 55 64 המלצה לשימוש בדלק... המפתחות... מערכת משבת מנוע (IMMOBILIZER)... מנועלי הדלתות... מערכת התנעה ללא מפתח/

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי.

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי. 1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי..1 --------------------------------------- ----------------------------------------------------

קרא עוד

SKODA KAROQ

SKODA KAROQ SKODA KAROQ מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך בגודל 6.5 ריפודי בד שחור חישוקי סגסוגת "16 בקרת שיוט אדפטיבית control Adaptive cruise מערכת אקטיבית Lane assist מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת רמת גימור AMBITION

קרא עוד

PEUGEOT FRANCE דוד לובינסקי בע"מ מרק מושביץ 3, ראשל"צ תאריך תוקף המחירון ומלאי 01/05/2016 רשימת דלפקי מכירת חלפים בסוף המחירון דגם מחיר כולל מע "מ מצא

PEUGEOT FRANCE דוד לובינסקי בעמ מרק מושביץ 3, ראשלצ תאריך תוקף המחירון ומלאי 01/05/2016 רשימת דלפקי מכירת חלפים בסוף המחירון דגם מחיר כולל מע מ מצא Expert 3 לא 138.90 אחריות שלושה חודשים או 6000 ק''מ המוקדם ORIGINAL מחזיר שמן 012728 כן 246.29 אחריות שלושה חודשים או 6000 ק''מ המוקדם ORIGINAL אטם 012749 מנועים חדשים לא 20,436.12 אחריות שלושה חודשים

קרא עוד

FORD F-250

FORD F-250 FORD F-250 2,070 2,031 208 6,351 1,321 4,059 971 22.6 18.2 22.4 2,080 1,699 1,283 980 536 2,072 2,031 216 6,051 1,321 3,759 971 22.7 18.4 24.3 2,080 1,699 1,283 983 536 6.7L Power Stroke V8 Turbo Diesel

קרא עוד

ניסאן קשקאי - מפרט טכני, אבזור ואביזרים | ניסאן ישראל

ניסאן קשקאי - מפרט טכני, אבזור ואביזרים | ניסאן ישראל QASHQAI סוג מרכב מנוע מפרט טכני דגם מנוע תצורה, מספר בוכנות נפח )סמ"ק( קדח X מהלך )מ"מ( יחס דחיסה הספק מירבי )כ"ס/סל"ד( מומנט מירבי )קג"מ/סל"ד( סוג דלק תיבת הילוכים סוג התיבה יחס העברה: ראשון שני שלישי

קרא עוד

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מהט/משהח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשעח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה: יש לתקן ערך בנתון השאלה כמות המים שנפלטים בהזעה ל- 3.6kg/hr

קרא עוד

untitled

untitled MICRA ספר נהג מבוא אנו מברכים אותך על הצטרפותך למשפחה המתרחבת בהתמדה של בעלי כלי-רכב ניסאן. אנו שמחים וגאים למסור לך רכב זה, שיוצר בהתאם לשיטות הייצור המתקדמות ביותר ועבר בהצלחה מערכת מחמירה של ביקורת

קרא עוד

CITROËN DS3

CITROËN DS3 CITROËN DS3 אייקון מודרני סיטרואן DS3 היא חלום של מעצב. היא רחוקה מלהשאיר אותך אדיש, אלא מעוררת מייד את התשוקה. גם כשהיא עומדת במקום. הקווים שלה גורמים לה להיראות כאילו היא נמצאת כבר בתנועה, ומגלמים

קרא עוד

מפרט טכני TURBO התמונה להמחשה בלבד

מפרט טכני TURBO התמונה להמחשה בלבד TURBO התמונה להמחשה בלבד 1.4L K14C 4 16 1,373 9.9 140/,00 22.4/1,00-4,000 הזרקה ישירה 6 1 4.044 2.371 1.6 1.19 0.81 0.672 3.193 3.01 4,17 1,77 1,610 2,00.2 18 710 37 47 1.0L K10C 3 12 998 10 112/,00 16.3/1,800-4,000

קרא עוד

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63>

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63> מתקף ותנע מבוא תרשים 1 כשמפעילים מתקף על גוף כלשהו, התנע שלו משתנה. שינוי התנע שווה למתקף, שהוא השטח מתחת לגרף הכוח כתלות בזמן: Δp = F dt 51 m v m v1 = dt 2 F כאשר F הוא הכוח המופעל על הגוף, p הוא השינוי

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

שיעור ראשון כיצד המטוס טס כיצד המטוס טס? כיצד זה יתכן, שמטוס, גוף הכבד מהאוויר, יכול להתרומם מהקרקע, לרחף, ולטוס למרות כוח-המשיכה, שמופעל עליו? לא אין

שיעור ראשון כיצד המטוס טס כיצד המטוס טס? כיצד זה יתכן, שמטוס, גוף הכבד מהאוויר, יכול להתרומם מהקרקע, לרחף, ולטוס למרות כוח-המשיכה, שמופעל עליו? לא אין כיצד המטוס טס? כיצד זה יתכן, שמטוס, גוף הכבד מהאוויר, יכול להתרומם מהקרקע, לרחף, ולטוס למרות כוח-המשיכה, שמופעל עליו? לא אין זה קסם, מאחורי "פלא זה" עומד הסבר מדעי, והנה הוא לפניך: הדינמיקה של טיסת המטוס.

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint 1 מנל"ח = מערכת נשימה לחץ חיובי 2 ענן הנראה לעין של גזים חמים שונים, חלקיקים קטנים, הנוצרים מבעירה לא מושלמת של חומר וצפים באוויר. 3 מוגדר כאויב מספר 1 לאוכלוסייה בריחה והסתתרות:- האוכלוסייה תשאף להימצא

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint סכנות התחשמלות והגנה בשיטת זינה צפה בטיחות במתקני חשמל השפעות זרם חשמלי העובר בגוף האדם אמצעי הגנה בסיסי כנגד חשמול הנו בידוד חשמלי במקרה של נזק לבידוד עלול להופיע מתח על הגוף או המעטה המתכתי קצר לגוף

קרא עוד

ניסוי 4 מעגל גילוי אור והפעלת נורה מטרות הניסוי שילוב נגד רגיש לאור (LDR) ודפ"א (LED) להפעלתה מתחת לרמת אור מסוימת. שילוב פוטו דיודה לגילוי אור והפעלת

ניסוי 4 מעגל גילוי אור והפעלת נורה מטרות הניסוי שילוב נגד רגיש לאור (LDR) ודפא (LED) להפעלתה מתחת לרמת אור מסוימת. שילוב פוטו דיודה לגילוי אור והפעלת ניסוי 4 מעגל גילוי אור והפעלת נורה מטרות הניסוי שילוב נגד רגיש לאור (LDR) ודפ"א (LED) להפעלתה מתחת לרמת אור מסוימת. שילוב פוטו דיודה לגילוי אור והפעלת.LED מדידת מתחים וזרמים בטרנזיסטור, וזיהוי מצב הפעולה

קרא עוד

LEON

LEON LEON GET READY FOR THE RIDE OF YOUR LIFE .CUPRA עוצמה בכל קנה מידה. סיאט מזמינה אותך לגלות מחדש עולם שלם של עוצמה. מנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 290 כוחות סוס ומאפשר להגיע מ- 100-0 ב- 5.7 שניות. כל מה שהכרת

קרא עוד

COMPETIZIONE TURISMO SCORPIONE מנוע מספר צילינדרים וסידורם קדח כפול מהלך )במ"מ( נפח מנוע )סמ"ק( יחס דחיסה הספק מרבי )כ"ס / סל"ד( מומנט מרבי )קג"מ / סל

COMPETIZIONE TURISMO SCORPIONE מנוע מספר צילינדרים וסידורם קדח כפול מהלך )בממ( נפח מנוע )סמק( יחס דחיסה הספק מרבי )כס / סלד( מומנט מרבי )קגמ / סל COMPETIZIONE TURISMO SCORPIONE מנוע מספר צילינדרים וסידורם קדח כפול מהלך )במ"מ( נפח מנוע )סמ"ק( יחס דחיסה הספק מרבי )כ"ס / סל"ד( מומנט מרבי )קג"מ / סל"ד( מערכת הזנת דלק מגדש טורבו פילטר BMC ספורטיבי תמסורת

קרא עוד

חוות דעת מומחה

חוות דעת מומחה הנדון: חוות דעת לתאונת נפילה במהלך רכיבה על אופניים תאור התאונה במהלך רכיבה על אופניים, בפארק במרכז הארץ ובעת מעבר על גשר מכיוון דרום לצפון, הופתע התובע לגלות בהיותו במרכז הגשר כי שיפוע הגשר לכיוון צפון

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

רנו מאסטר - מפרט טכני ואבזור | רנו ישראל

רנו מאסטר - מפרט טכני ואבזור | רנו ישראל Renault MASTER מפרט טכני EURO 6 דגמי הובלה 1 VAN 3.510 דגם L3H3 L3H2 L2H2 L1H1 מבנה גוף קצר / נמוך בינוני / גבוה ארוך / גבוה ארוך / סופר גבוה מושבים מנוע נהג שני מושבים קדמיים ENERGY dci 170 Twin Turbo

קרא עוד

‎מפרט מיני קופר SE קאנטרימן פלאג-אין היברידי

‎מפרט מיני קופר SE קאנטרימן פלאג-אין היברידי . Plug-In Hybrid. מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות 5 / 5 1,559 / 1,822 / 4,299 2,005 11.4 / 2,670 793 / 836 165 )1,275( 405 36 1,735 2,270 / 610 אינו מורשה גרירה אינו מורשה גרירה 75 בנזין, טורי, רוחבי

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

תוצאות סופיות מבחן אלק' פיקוד ובקרה קיץ 2014

תוצאות סופיות מבחן  אלק' פיקוד ובקרה קיץ  2014 תוצאות סופיות למערכות אלק' פיקוד ובקרה להנדסאים וטכנאים מועד קיץ תשע"ד 7/2014 פותר המבחן: מתי דוד למרות מאמצי לפתור נכון, יתכן ונפלו טעויות בפתרון, אשמח לקבל הערותיכם בדוא"ל : @hotmail.com ההצלחה שלי היא

קרא עוד

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מק"ט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מקט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2 סמויים - דגם סוס SOSS CS55555 CS555 CS555 CS55505 0 18 16 1 דגם.9mm 8.58mm 5.0mm 19.05mm מידה A 6.99mm.mm 18.6mm 1.9mm מידה B 19.70mm 17.8mm 117.8mm 95.5mm מידה C 1.70mm 9.5mm 5.56mm.97mm מידה D 7.1mm

קרא עוד

OCTAVIA

OCTAVIA OCTAVIA רמת גימור Ambition מוצעת במרכב סדאן ומרכב **SPACE )סטיישן( אביזרי תפעול מראות צד עם כוונון וקיפול חשמלי, הכהייה אוטומטית ומפשיר אדים משענת גב מושב אחורי מתקפלת ומתפצלת 40:60 Dot - Maxi מחשב דרך

קרא עוד

RANGE ROVER EVOQUE

RANGE ROVER EVOQUE מיומו הראשון היווה הריינג' רובר איווק אייקון מוטורי המייצג פריצת דרך עיצובית וטכנולוגית. האיווק החדש לוקח את הערכים הא לה כמה צעדים קדימה. האיווק החדש הוא פשוט... יותר. יותר מעוצב, יותר מתוחכם והרבה יותר

קרא עוד

להפיק את המרב. 370Z ניסאן 370Z 1

להפיק את המרב. 370Z ניסאן 370Z 1 להפיק את המרב. 370Z ניסאן 370Z 1 2 ברוך הבא לניסאן 370Z החדשה שלך המדריך המהיר מכיל פרטים על כמה מהמאפיינים השימושיים ב- 370Z החדשה שלך. לרשותך, בספר הנהג, תיאור מלא של כל המערכות והמאפיינים ברכב. לתשומת

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

חוקי הדרך בים מבוא על מנת שנדע את חוקי הדרך בים עלינו להיות בקיאים בתקנות הבינלאומיות המגדירות את חוקי התעבורה בים. כלי שייט בים מסמנים את עצמם בסימני

חוקי הדרך בים מבוא על מנת שנדע את חוקי הדרך בים עלינו להיות בקיאים בתקנות הבינלאומיות המגדירות את חוקי התעבורה בים. כלי שייט בים מסמנים את עצמם בסימני חוקי הדרך בים מבוא על מנת שנדע את חוקי הדרך בים עלינו להיות בקיאים בתקנות הבינלאומיות המגדירות את חוקי התעבורה בים. כלי שייט בים מסמנים את עצמם בסימנים מוסכמים. על פי סימנים אלה נזהה את סוג כלי השייט ואת

קרא עוד

THE NEW SPACEBACK

THE NEW SPACEBACK THE NEW SPACEBACK רמת גימור Style אביזרי תפעול נעילה מרכזית מפתח שלט קפיץ ומפתח רגיל רזרבי נוסף ארבעה חלונות חשמליים עם שליטה לנהג הגה כח אלקטרו-הידראולי מתכוונן לגובה ולעומק לחצני שליטה מגלגל ההגה על

קרא עוד

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks טיפים וטריקים Samsung I900 Omnia מקש כיבוי / הדלקה שקע ריסט מצלמה קדמית מקש מיוחד מקש הגברת / הנמכת השמע שקע הטענה / אוזניות מקש סיבוב מסך מקש ניתוק שיחה מקש מענה שיחה מקש ניווט 1 תפעול כללי מעבר בין פרופילים

קרא עוד

bk mail

bk mail מנקה בריכה רובוטי גישה תחתית הוראות הפעלה BK 0019089 מדריך להפעלה מהירה 1 כלור -4 ppm ph 7.-7.6 13 C-35 C 55 F-95 F NaCl 4000 ppm (max) אסור לשחות טמפרטורה 3.6 1 4.7) 3 4 5 6 7 תוכן: בטיחות מבוא סקירת

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

Microsoft Word - beayot hespek 4 pitronot.doc

Microsoft Word - beayot hespek 4 pitronot.doc בעיות מילוליות - בעיות הספק.6 פתרון: נסמן: מספר המכשירים שתיקן טכנאי א' בשעה אחת (קצב עבודתו). ( ) כל אחד מהטכנאים תיקן מספר המכשירים שתיקן טכנאי ב' בשעה אחת (קצב עבודתו). 0 מכשירים, לכן: 0 שעות משך זמן

קרא עוד

יש להתייחס לספר הוראות הפעלה זה כאל חלק בלתי נפרד מהרכב ולכן יש להשאירו ברכב בזמן מכירתו לבעלים הבא. פרטי זיהוי הבעלים כתובת מקורית: שם: רחוב: עיר: מד

יש להתייחס לספר הוראות הפעלה זה כאל חלק בלתי נפרד מהרכב ולכן יש להשאירו ברכב בזמן מכירתו לבעלים הבא. פרטי זיהוי הבעלים כתובת מקורית: שם: רחוב: עיר: מד יש להתייחס לספר הוראות הפעלה זה כאל חלק בלתי נפרד מהרכב ולכן יש להשאירו ברכב בזמן מכירתו לבעלים הבא. פרטי זיהוי הבעלים כתובת מקורית: שם: רחוב: עיר: מדינה: מיקוד: תאריך מכירה: כתובת חלופית: שם: רחוב: עיר:

קרא עוד

"צעדת השיבה הגדולה": אירועי 13 באפריל 2018

צעדת השיבה הגדולה: אירועי 13 באפריל 2018 צעדת השיבה הגדולה" :" צעדת השיבה הגדולה " : תמונת מצב, מאזן ביניים" י ו ם ש י ש י ש ל ש ר י פ ת" א י ר ו ע י 13 ב א פ ר י ל 2018 15 ב א פ ר י ל 2018 1 עיקרי תמונת המצב ביום שישי 13 ב א פ ר י ל 2018 י ו

קרא עוד

OCTAVIA

OCTAVIA OCTAVIA רמת גימור Ambition מוצעת במרכב סדאן ומרכב **SPACE )סטיישן( אביזרי תפעול מראות צד עם כוונון וקיפול חשמלי, הכהייה אוטומטית ומפשיר אדים משענת גב מושב אחורי מתקפלת ומתפצלת 40:60 Dot - Maxi מחשב דרך

קרא עוד

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 יד/סיון/תשעו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות האינטרנט שלום רב, לנוחותכם, הרכבת המערכת לשנה"ל תשע"ז תתבצע באמצעות האינטרנט ייעוץ וירטואלי. הרכבת המערכת )רישום לקורסים( תעשה

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

מזגן מיני מרכזי - ג'אמייקה אינוורטר 95

מזגן מיני מרכזי - ג'אמייקה אינוורטר 95 מזגן מיני מרכזי - 95 טבלת נתונים טכניים אלקטרה ג אמייקה אינוורטר טכנולוגיית המיזוג המתקדמת בעולם - DC אינוורטר. חיסכון של עד 50% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים ישנים. יחידה פנימית בגובה 26-33 ס מ בלבד, להנמכת

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

פורד גלאקסי FORD GALAXY מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות

פורד גלאקסי FORD GALAXY מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות פורד גלאקסי FORD GALAXY מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות FORD GALAXY טכני מפרט 4820 1884 2154 1807 2850 1578 1600 929 1052 1734 1500 750 1056 1022 975 1531 1535 1359 1088 991 887 557 1306 2095 964 1215

קרא עוד

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. אבני שפה כביש 3 אבני גן אלמנטי תיחום גומה לעץ וחבקים 6 תיעול וניקוז אבני שפה תיחום וניקוז תו ירוק מוצר חדש אבני שפה תיחום וניקוז: אבני

קרא עוד

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26 אליפות שוהם ה II- בסייקלו-קרוס מרוץ ראשון בסבב 2017 יום שישי 27.10.2017 מועדון אופניים ת"א,TACC מועצה מקומית שוהם ואיגוד האופניים בישראל שמחים להזמין אתכם למרוץ הראשון של סבב הסייקלו-קרוס בישראל. ביום

קרא עוד

CADILLAC XT4 מפרט טכני ואבזור

CADILLAC XT4 מפרט טכני ואבזור CADILLAC XT4 מפרט טכני ואבזור מידות ומשקלים CADILLAC XT4 מידות חיצוניות : D בסיס גלגלים (מ"מ) 2,779 אורך (מ"מ) 4,599 רוחב (מ"מ) עם מראות מקופלות 1,947 גובה (מ"מ) 1,627 מרחק סרנים קדמי (מ"מ) 1,609 מרחק

קרא עוד

נוהל בטיחות במדידה עם מגר

נוהל בטיחות במדידה עם מגר נוהל בטיחות במדידה עם מגר מאת: ד"ר אלכס טורצקי סמל חברה/מפעל מקצועות ועיסוקים: שם הנוהל: חשמלאים, מנהלים, אחראים נהלי נוהל בטיחות במדידה עם מגר בטיחות בתחום עבודות חשמל עמוד 1 מתוך 6 תאריך : נוהל מס':

קרא עוד

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו . m mot לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשונה שלו ל (3 (,2, צ'אק מכוון לעברה ופוגע. חישוב המרחק

קרא עוד

Microsoft Word - sync_LG.doc

Microsoft Word - sync_LG.doc LG PC Suite הגדרות וביצוע סנכרון ניתן להתקין את התוכנה מדיסק המצורף לערכה ניתן לסנכרן עד 100 אירועים בלוח שנה ועד 500 אנשי קשר 1 לחץ על איקון Suite" "LG PC בשולחן העבודה 2 להגדרות הסינכרון לחץ על Sync"

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

רמת גימור AMBITION אביזרי תפעול מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות מערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בעת עצירת הרכב - Maxidot מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי פנס

רמת גימור AMBITION אביזרי תפעול מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות מערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בעת עצירת הרכב - Maxidot מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי פנס רמת גימור AMBITION אביזרי תפעול מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות מערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בעת עצירת הרכב - Maxidot מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי פנסי חזית הלוגן H7 ואורות יום לד - Daylight LED פנסי ערפל

קרא עוד

רמת גימור AMBITION אביזרי תפעול מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות מערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בעת עצירת הרכב - Maxidot מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי פנס

רמת גימור AMBITION אביזרי תפעול מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות מערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בעת עצירת הרכב - Maxidot מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי פנס רמת גימור AMBITION אביזרי תפעול מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות מערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בעת עצירת הרכב - Maxidot מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי פנסי חזית הלוגן H7 ואורות יום לד - Daylight LED פנסי ערפל

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

<4D F736F F D20FAE5F1F4FA20ECE7E5E5FA20E3F2FA20ECE2E1E920E3E9F1F720FAEEE5F0E5FA20E6E9F8FA20E4F8F6E72E646F63>

<4D F736F F D20FAE5F1F4FA20ECE7E5E5FA20E3F2FA20ECE2E1E920E3E9F1F720FAEEE5F0E5FA20E6E9F8FA20E4F8F6E72E646F63> טי.וי.קליפ אולפן עריכה והקלטה לוידאו וסאונד שירותים מיוחדים לתחום החקירות והמשפט ניתוח וידאו וסאונד חוות דעת מקצועית טלפון : 09-7663465, פקס': 054-4212424, 077-4213465 נייד : רחוב הכיכר 4 (קניון הכיכר)

קרא עוד

דאצ'יה דאסטר החדש - קטלוג, מפרט טכני ואבזור | Dacia Duster

דאצ'יה דאסטר החדש - קטלוג, מפרט טכני ואבזור | Dacia Duster Allnew שחרר את התשוקה שלך להרפתקה חדשה 2 התמונה להמחשה בלבד 3 4 אוהב את כל סוגי הקרקע הדאצ יה דאסטר החדש מרגיש בבית בכל מקום שאליו הוא נוסע. מודרני, חזק ומסעיר בצבע כתום אש, הדאסטר החדש משאיר חותם מתמשך!

קרא עוד

(Microsoft PowerPoint - 1 \353\354\351 \362\341\345\343\344-)

(Microsoft PowerPoint - 1 \353\354\351 \362\341\345\343\344-) כלי עבו דה ממו נעים וי דניים 1 כלי עבו דה ממו נעים 2 אין להשתמש ב אלא אם הוא שמיש, מתוחזק וכולל את כל אביזרי הבטיחות הנדרשים 3 אין להשתמש באוויר דחוס למטרות ניקוי אלא אם הלחץ הוקטן 30 לפחות מ PSI 4 יצוידו

קרא עוד

יומן "דווח מבצעי" – פקוד דרום/מבצעים

יומן דווח מבצעי – פקוד דרום/מבצעים ק] ק] ק] ק? יומן "דווח מבצעי" פקוד דרום/מבצעים אוגדה שעה אל מאת תוכן 14.10.73. 42 קולות נשמעו ב"טליסמן" ליד "ילטה" יוצא לחקור. אג"ם 8 ב"סגול" 425 מסוק האם אתרו???????? כנגדו - חיובי 42 א'. אג"ם רומאי ]כוח

קרא עוד

מכשיר אינהלציה בצורת אוירון הוראות שימוש מספר דגם: BR-CN133 1

מכשיר אינהלציה בצורת אוירון הוראות שימוש מספר דגם: BR-CN133 1 מכשיר אינהלציה בצורת אוירון הוראות שימוש מספר דגם: BR-CN133 1 תוכן עניינים סמלים של 3...IEC אמצעי הגנה חשובים... 3 מבוא... 4 מפרט... 4-5 תיאור... 6 הוראות הפעלה... 7 ניקוי... 7 תחזוקה... 8 אחריות... 8

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

מפרט סדרה ב.מ.וו 8

מפרט סדרה ב.מ.וו 8 חוויית הנהיגה המושלמת BMW 8 SERIES מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות קבריולה 2 דלתות 4 / 2 1,345 / 1,902 / 4,851 2,137 11.9 / 2,822 1,076 / 953 125 280-350 68 2,090 2,515 / 500 אינו מורשה גרירה אינו מורשה

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

רשימת חלפים בתנועה מהירה - חלקי לקסוס לחיפוש יש ללחוץ CTRL+F מחיר בש"ח לא כולל מע"מ האם קיים במלאי תיאור פריט מק"ט מתאים לדגמים מקורי-מודול

רשימת חלפים בתנועה מהירה - חלקי לקסוס לחיפוש יש ללחוץ CTRL+F מחיר בשח לא כולל מעמ האם קיים במלאי תיאור פריט מקט מתאים לדגמים מקורי-מודול רשימת חלפים בתנועה מהירה - חלקי לקסוס לחיפוש יש ללחוץ CTRL+F מחיר בש"ח לא כולל מע"מ האם קיים במלאי תיאור פריט מק"ט מתאים לדגמים 0400129148 -מודול ממיר מתח כן 12,2566 0400130148 -גריז כן 3882 0400485447

קרא עוד

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA>

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA> איך לבנות מעשנת ביתית מפח מתכת... Master stav http://forums.tapuz.co.il/eatmeat פורום הקרניבורים בתפוז לעשות ל האש הינה צלייה על אש חום ועשן פחמים ו/או גז בצורה ישירה,מדובר בפעולה פשוטה לכאורה אבל יש שיאמרו

קרא עוד

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי תומכי מדף נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית CS3023 8 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי 8 עד מ מ להרכבה עם בורג סיבית נושא מדף חובק לקדח 5

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

AVerMedia Live Gamer Portable C875

AVerMedia Live Gamer Portable C875 AVerMedia Live Gamer Portable C875 תוכן החבילה Live Gamer Portable מדריך התקנה מהירה שקית מגנה כבל HDMI כבל / Component כבל שמע סטריאו א. ב. ג. ד. ה. ו. ז. ח. כבל שמע 5.3 מ"מ כבל לפלייסטיישן 5 כבל מיני-

קרא עוד

UX

UX UX פירוט מערכות הבטיחות המותקנות בדגמים: UX200\UX250h 8 כריות אוויר בקרת סטייה מנתיב מניעת סטייה מנתיב אקטיבית ניטור מרחק מלפנים בקרת שיוט אדפטיבית זיהוי דו-גלגלי זיהוי הולכי רגל מצלמת רוורס חיישני לחץ

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מהי סביבת איקס לימוד? סביבת איקס לימוד היא סביבה גמישה לתרגול היכולת לזכור ולהיזכר במושגים ועובדות מתחומי תוכן שונים על ידי התאמה. הסביבה מבוססת על המשחק 'איקס עיגול' והתוכן אותו מתרגלים יכול מסוג טקסט

קרא עוד

BMW X5 מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות חוויית הנהיגה המושלמת

BMW X5 מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות חוויית הנהיגה המושלמת BMW X5 מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות חוויית הנהיגה המושלמת BMW X5 M50d )( 5 / 5 1,45 / 2,004 / 4,922 2,218 12.6 / 2,95 1,03 / 84 214 )180( 650 80 2,350 3,010 / 35 2,00 50 100 BMW X5 )( 5 / 5 1,45 /

קרא עוד

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הבא על פי הסולם הבא: ההתנהגות המתוארת לא ניראית לעולם

קרא עוד

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון:

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: 454-1288476 פתיחה שלום מתעניין בקסמים! שמי יוני לחמי. אני קוסם מקצועי מעל 11 שנים. לפני 9 שנים התחלתי ללמד קסמים ומאז לימדתי מעל

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 RESOLUTION Resolution Spatial Resolution Contrast resolution Temporal Resolution Types of Resolution Spatial Resolution also called Detail Resolution the combination of AXIAL and LATERAL resolution -

קרא עוד

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מקט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה עי Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צפייה במפת הניקיון בזמן אמת סוללה חזקה 5200MAH לזמן

קרא עוד

Microsoft Word - ניספח_8.doc

Microsoft Word - ניספח_8.doc ניסוי 8: מעגלי ישור וסינון איור 3.1: מעגל יישור חד-דרכי איור 3.: מעגל יישור דו-דרכי איור 3.3: מעגל יישור חד-דרכי עם מסנן קיבולי איור 3.4: מעגל יישור דו-דרכי עם מסנן קיבולי 1 התקנים חשמליים רבים זקוקים

קרא עוד

פתרון מוצע לבחינת מה"ט מכניקה טכנית 93117,90117 מועד א' תשע"ט, חודש שנה : אביב, 2019 שאלה 1 מנוף ABCD מחובר בנקודה A לסמך נייח, ובנקודה E נתמך בסמך ני

פתרון מוצע לבחינת מהט מכניקה טכנית 93117,90117 מועד א' תשעט, חודש שנה : אביב, 2019 שאלה 1 מנוף ABCD מחובר בנקודה A לסמך נייח, ובנקודה E נתמך בסמך ני פתרון מוצע לבחינת מה"ט מכניקה טכנית 97,97 מועד א' תשע"ט, חודש שנה : אביב, 9 שאלה מנוף D מחובר בנקודה לסמך נייח, ובנקודה E נתמך בסמך נייד. בנקודה מופעל על המנוף כוח [] =P בכיוון המתואר. במצב זה המנוף נמצא

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation שוק הסחורות עקומת S שינוים ברמת ההשקעות גורמים לשינוים בתוצר של שיווי משק ל. נניח משק סגור, הו צאות הממשלה קבועו ת ואין מסים, ההשקעות תלויות בשער הריבית והצריכה תלויה בהכנסה הפנויה. A 45 עק ומת : S מתארת

קרא עוד

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יחללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 גוף נע לאורך ציר X כך שברגע. x הוא נמצא 0 t 0-10 16 19

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

Dacia Logan

Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan גדולה ומרווחת, במחיר משתלם. אתם תאהבו אותה... כבר ממבט ראשון, היא מושכת את תשומת הלב בעיצוב הייחודי ובמרווח הפנימי הגדול שמתאים ל- 5 נוסעים ומעניק נוחות מלאה למשפחה שלכם. בנוסף,

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92 מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING 92 מוצרים למשרד OFFICE SUITES TM MESH BACK SUPPORT תומך גב מבד נושם מוריד מתח מהשכמות ומהגב התחתון מתאים לכל כסא משרדי הרכבה קלה ונוחה STANDARD

קרא עוד

NEW PEUGEOT 5008

NEW PEUGEOT 5008 NEW PEUGEOT 5008 מפרט טכני מנוע תיבת הילוכים היגוי מתלים בלמים מידות )מ ( משקל )ק ג( כושר גרירה מרבי )ק ג( נפח )ל ( ביצועים )לפי נתוני היצרן לנהג יחיד( נפח מנוע מספר בוכנות מספר שסתומים הספק מירבי )סל

קרא עוד

חוברת הפעלה והתקנה מזגני TADIRAN INVERTER A אנא קרא את החוברת בעיון טרם השימוש במזגן ושמור אותו במקום בטוח לשימוש עתידי.

חוברת הפעלה והתקנה מזגני TADIRAN INVERTER A אנא קרא את החוברת בעיון טרם השימוש במזגן ושמור אותו במקום בטוח לשימוש עתידי. חוברת הפעלה והתקנה מזגני TADIRAN INVERTER A אנא קרא את החוברת בעיון טרם השימוש במזגן ושמור אותו במקום בטוח לשימוש עתידי. הקדמה לקוחות נכבדים אנו מברכים אתכם עם רכישת המזגן החדש ומאחלים לכם שנים רבות של

קרא עוד

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות שיעור מס' 6 סבולות ואפיצויות Tolerances & Fits Tolerances חלק א' - סבולות: כידוע, אין מידות בדיוק מוחלט. כאשר אנו נותנים ליצרן חלק לייצר ונותנים לו מידה כלשהי עלינו להוסיף את תחום הטעות המותרת לכל מידה

קרא עוד

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדול. השמיכה מקבלת צורה! מקרא עין שרשרת עין שטוחה חצי

קרא עוד