avc

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "avc"

תמליל

1 המשתתפים בוועידת ואנזה ד"ר יוסף ביהלר ( ) לשכת המושל הכללי בקראקוב מזכיר מדינה (צילום: (IPN Warszawa מיוני 1941 היה ביהלר ממלא מקום המושל הכללי בגנרלגוברנמן ד"ר הנס פרנק. בתוקף מעמדו זה השתתף בפשעים נגד האוכלוסייה הפולנית וברצח יהודי פולין. בוועידת ואנזה דחק בהיידריך להתחיל ביישום "הפתרון הסופי" בגנרלגוברנמן מכיוון שלא צפה שם "בעיות שינוע", וביקש "לפתור בהקדם האפשרי את שאלת היהודים באזור זה". ב השתתף בהכנות להקמת יישובים גרמניים באזור לובלין ובחטיפתם של פולנים לעבודות כפייה בגרמניה. נולד בוולדזה שבוויטמברג Württemberg) (Waldsee, לאב אופה ולמשפחה קתולית. הוא למד בגימנסיה והמשיך ללימודי משפטים, וב הוענק לו תואר דוקטור למשפטים. באפריל 1933 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית כפרקליט מדינה בכיר, מנהל משרדו של ה"שר בלי תיק" הנס פרנק. בדצמבר 1939 מונה למנהל לשכת המושל הכללי בקראקוב, ובמרס 1940 קודם לדרגת מזכיר מדינה. בינואר 1945 נמלט מקראקוב. באפריל 1946 היה עד מטעם ההגנה במשפטו של הנס פרנק בבית הדין הצבאי הבינלאומי בנירנברג. לאחר מכן הוסגר לפולין וביולי 1948 נידון למוות והוצא להורג.

2 אדולף אייכמן ( ) המשרד הראשי לביטחון הרייך מנהל מחלקה IV B 4 (צילום: (Bundesarchiv Berlin, Berlin Document Center כמארגן הגירושים היה לאייכמן תפקיד מרכזי בתהליך רציחתם של יהודי אירופה. מאוקטובר 1934 שירת במחלקה II/112 "יהדות" במשטרה החשאית (SD) והתמקד באפשרויות לסילוקם של היהודים מגרמניה. בשנים 1938 ו- 1939, לאחר סיפוח אוסטריה והפלישה לבוהמיה ולמורביה, ניהל אייכמן את ה"לשכות המרכזיות להגירה יהודית" בווינה ובפראג. באוקטובר 1939 לקח חלק בתכנונה של "שמורה יהודית" בקרבת הכפר ניסקו שליד לובלין. מדצמבר 1939 ניהל את מחלקה IV D 4 של המשרד הראשי לביטחון הרייך ("הגירה ופינוי"), ובמרס 1941 הפך למנהל מחלקה IV B 4 ("ענייני יהודים ופינוי"). בוועידת ואנזה הכין אייכמן את סיכום פרוטוקול הוועידה. מאוקטובר 1941 ועד 1944 תיאם משרדו את הגירושים וקבע את מספרם של היהודים שיגורשו במסגרתם. ממרס 1944 פיקד על "יחידת הקומנדו המיוחדת אייכמן" בבודפשט, והיה אחראי לגירושם של למעלה מ- 437 אלף יהודים לאושוויץ ולמחנות ריכוז והשמדה אחרים. נולד בזולינגן לאב רואה חשבון. לאחר התיכון המשיך ללימודי הנדסה, אותם לא השלים. לאחריהם עבר הכשרה בתחום המסחר. מ עד 1933 עבד כאיש מכירות וכנציג מכירות בווינה. באפריל 1932 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית ול- SS ובאוגוסט 1933 העתיק את מקום מושבו לגרמניה. מ שירת בשירותי הביטחון (ה- SD ) ומ ועד 1945 במשרד הראשי לביטחון הרייך. בתחילת מאי 1945 התחזה לאיש חיל אוויר, נלקח בשבי ונמלט תוך זמן קצר. עבד בשם בדוי כיערן ליד צלה (Celle) שבסקסוניה התחתונה. ב נמלט דרך אוסטריה ואיטליה לארגנטינה, שם חי בבואנוס איירס תחת השם ריקרדו קלמנט. במאי 1960 נחטף על ידי אנשי השירות החשאי הישראלי. בדצמבר 1961 נידון למוות בירושלים והוצא להורג ב- 31 במאי 1962.

3 ד"ר רולנד פרייזלר ( ) משרד המשפטים של הרייך מזכיר מדינה (צילום: (Landesbildstelle Berlin פרייזלר ייצג בוועידת ואנזה את המשרד שקידם בשיטתיות - בעיקר מאז הותקנו חוקי נירנברג ב את רדיפתם המשפטית ואת שלילת זכויותיהם של יהודי גרמניה. הוא נחשב ל"מי שערב להשקפה הנאציונל-סוציאליסטית". באוגוסט 1942 מונה לנשיא בית הדין העממי,(Volksgerichtshofs) ועם חברים אחרים בבין דין זה דן למוות אלפי מתנגדים פוליטיים. נולד בצלה (Celle) לאב מהנדס ולמשפחה פרוטסטנטית-רפורמית. למד בגימנסיה באכן (Aachen) וב קיבל את תעודת הבגרות. המשיך ללימודי משפטים באוניברסיטת קיל.(Kiel) באוגוסט 1914 התגייס לצבא כצוער, מאוחר יותר קיבל דרגת לויטננט (סגן) ומאוקטובר 1915 עד 1920 היה בשבי הרוסי. המשיך את לימודיו ביינה (Jena) וקיבל תואר דוקטור למשפטים ב מ היה עורך דין בקאסל וציר במועצת העירייה מטעם הגוש הלאומי-חברתי. ביולי 1925 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית. ב שימש ציר בפרלמנט המדינה הפרוסי, כעוזר שר במשרד המשפטים. מיוני 1933 שימש כמזכיר מדינה, חבר במועצת המדינה הפרוסית. באוקטובר 1933 הצטרף לאקדמיה לחוק הגרמני וניהל את המחלקה הפלילית בה. מאפריל 1935 כיהן כמזכיר מדינה במשרד המשפטים המשולב של הרייך ושל פרוסיה והיה ממונה, בין היתר, על שאלות בענייני כוח אדם, חקיקה פלילית וענישה. נהרג בהתקפה האווירית על ברלין ב- 3 בפברואר 1945.

4 ריינהרד היידריך ( ) מפקד משטרת הביטחון וה- SD והמשרד הראשי לביטחון הרייך (RSHA) ממלא מקום ומושל צבאי בפועל של בוהמיה ומורביה (צילום: (Ullstein Bilderdienst מ היה היידריך דמות מפתח בתהליך גירושם והשמדתם של יהודי אירופה. מאז סיפוח אוסטריה התבלט ה- SD בארגון ההגירה הכפויה. לאחר פוגרום נובמבר 1938 הורה היידריך על שליחתם של 26 אלף יהודים למחנות ריכוז. עם תחילתה של מלחמת העולם השנייה, ב- 1 בספטמבר 1939, הורה היידריך על הקמת גטאות ליהודים ועל מינויין של מועצות זקנים בכל הקהילות היהודיות בפולין. לאחר הפלישה לברית המועצות הוא הורה לאיינזצגרופן (עוצבות המבצע) להוציא להורג פונקציונרים קומוניסטים ויהודים בגיל שירות צבאי. בפקודתו עברו במהרה האיינזצגרופן לרצח שיטתי של כלל האוכלוסייה היהודית בשטחים הסובייטים הכבושים. היידריך, מצויד במכתב הסמכה חתום על ידי גרינג מתאריך 31 ביולי המייפה את כוחו לפעול ל"פתרון הסופי של שאלת היהודים" - תכנן את השמדתם של 11 מיליון יהודי אירופה. נולד בהאלה (Halle) לאב מלחין ומנהל קונסרבטוריון. למד בגימנסיה קתולית. ב הצטרף לפרייקורפס וב התגייס לצי הרייך, ממנו שוחרר ב בדרגת אוברלויטננט בגין התנהלות בלתי הולמת (הפרת הבטחת נישואין). באותה שנה הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית ול- SS. ביולי 1932 הטיל עליו הימלר את הקמת וניהול שירותי הביטחון.(SD) באפריל מונה למפקד המשטרה הפוליטית הבווארית, באפריל 1934 לראש מטה המשטרה החשאית בברלין, ביוני 1939 למפקד משטרת הביטחון ומספטמבר 1939 עמד בראש המשרד הראשי לביטחון הרייך.(RSHA) ב- 27 במאי 1942 נורה בידי לוחם מחתרת צ'כי בפראג וב- 4 ביוני מת מפצעיו.

5 אוטו הופמן ( ) ראש המשרד הראשי של ה- SS לענייני גזע והתיישבות (צילום: (Bundesarchiv Berlin, Berlin Document Center מ עד 1943 היה הופמן בעל תפקיד מוביל במדיניות הגרמניזציה בשטחי פולין וברית המועצות. הוא היה אחראי מטעם ה- SS על "מבחן הגזע", שעל פיו גורשו קבוצות אתניות שונות מארצם ובמקומם יושבו גרמנים, על חטיפתם של ילדים פולנים לגרמניה ועל "טיפוח טהרת הדם" בקרב ה- SS. בוועידת ואנזה דרש הופמן בתקיפות את עיקורם של "בני התערובת". נולד באינסברוק (Innsbruck) לאב סוחר. למד בגימנסיה. באוגוסט 1914 התנדב לשירות צבאי ובמרס 1917 הוענקה לו דרגת לויטננט. ביוני 1917 נפל בשבי הרוסי אך הצליח לברוח לגרמניה, שם עבר הכשרה כטייס. ב השתחרר מהצבא. מ עד 1925 היה סוחר סיטונאי ביין ולאחר מכן סוחר עצמאי לשיווק יינות. באפריל 1923 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית ובאפריל 1931 ל- SS, שם שירת מ במשרה מלאה כמפקד. מאפריל 1943 שירת כמפקד של ה- SS בגזרה הדרום-מערבית וכקצין גבוה ב- SS ובמשטרה בווירטמברג, בבאדן ובאלזס. היה מפקד של שבויי המלחמה במרחב ההגנה V (דרום מזרח). במשפט שהתנהל במרס 1948 נגדהמשרד הראשי לענייני גזע והתיישבות, נדון הופמן ל- 25 שנות מאסר בגין פשעים נגד האנושות ופשעי מלחמה. ב קיבל חנינה ושוחרר מכלא לנדסברג.לאחר מכן עבד כשכיר בווירטמברג.

6 ד"ר גרהרד קלופפר ( ) לשכת המפלגה הנאציונל-סוציאליסטית מנהל מחלקה התפקיד המרכזי ששיחקה לשכת המפלגה במערך השלטון הנאציונל-סוציאליסטי קבע את חלקו של קלופפר ב"פתרון הסופי". קלופפר היה אחד מהפקידים המשפיעים ביותר ובעלי הידע הרב ביותר במשטר הנאצי. כמנהל המחלקה המשפטית III בלשכת המפלגה, וכממלא מקומו של מרטין בורמן, הוא היה ממונה על "שאלות גזע ועם", על מדיניות כלכלית ושיתוף פעולה עם המשרד הראשי לביטחון הרייך ועל שאלות עקרוניות של מדיניות הכיבוש. בנובמבר 1942 היה שותף, כמזכיר מדינה, להטלת הגבלה נוספת על זכויות יהודים הנשואים ב"נישואי תערובת". נולד בשרייברסדורף (Schreibersdorf) שבשלזיה לאב חקלאי. למד בגימנסיה וקיבל את תעודת הבגרות ב למד משפטים וכלכלה ביינה (Jena) ובברסלאו וקיבל תואר דוקטור למשפטים ב ב מונה לשופט שלום בדיסלדורף. באפריל 1933 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית ול- SA. בסוף 1933 התמנה ליועץ במשרד החקלאות הפרוסי וב ליועץ בלשכת המשטרה החשאית. באפריל 1935 הצטרף למטהו של "ממלא מקום הפיהרר" רודולף הס.(Hess) באותה שנה הצטרף גם ל- SS, כמנהל מחלקה. ב- 1938, כיועץ שר, עסק בהפקעתם של עסקים יהודים. באפריל 1945 נמלט מברלין ומאוחר יותר נתפס ונעצר. לאחר שחרורו ב הכיר בו בית הדין הגבוה בנירנברג כ"בעל אחריות משנית".(Ulm) ב התמנה לעוזר לענייני מס וב היה עורך דין באולם.("minderbelastet") ב נסגר התיק שפתחה נגדו פרקליטות המדינה בגין השתתפותו בוועידת ואנזה.

7 וילהלם קריצינגר ( ) לשכת הקנצלר מנהל מחלקה (צילום: (Persönlichkeiten der Verwaltung, Stuttgart 1991 אחרי מנהל הלשכה הנס היינריך למרס, היה קריצינגר הדמות המרכזית השנייה במעלה בלשכת הקנצלר. היה לו איפוא הידע בנוגע לכל הצעדים האנטי-יהודיים, ובמסגרת עבודתו בלשכה הוא התעסק באופן אישי ונרחב ב"בעיה היהודית". בשנים הוא השתתף בניסוח התקנות נגד "מזיקי העם" ("Volksschädlinge ) ובניסוח סעיף 11 של חוק אזרחות הרייך ששימש בסיס לנישולם של יהודי גרמניה מרכושם לפני גירושם. כמזכיר מדינה, היה אחראי בשנים לניסוח התקנות להגבלת זכות הערעור של יהודים. בעת תחקורו ב הודה קריצינגר כי השתתף בוועידת ואנזה והכיר באופייה הפושע. נולד בגרינפיר (Grünfeir) שבמחוז נצה (Netzekreis) לאב כומר. ב סיים את חוק לימודיו בגימנסיה והמשיך ללימודי משפטים. מ עד 1918 היה חייל בחזית והשתחרר כלויטננט במילואים. ב עבר את מבחן הקבלה לשירות הציבורי ולאחר מכן עבד כאסיסטנט במשרד המשפטים של הרייך. מ עד 1926 היה יועץ לבית המשפט המחוזי במשרד המסחר הפרוסי. ב חזר למשרד המשפטים של הרייך. ב הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית. בפברואר 1938 עבר ללשכת הקנצלר, שם כיהן כמנהל מחלקה B. בתחילת 1942 התמנה לתת-מזכיר מדינה ובסוף אותה שנה קודם לדרגת מזכיר מדינה. במאי 1945 שימש כמזכיר מדינה בממשלת דוניץ (Dönitz) שבפלנסבורג. נאסר ונכלא בברוקזל,(Bruchsal) שוחרר באפריל 1946 אך נעצר מחדש בדצמבר. שוחרר בשל מצבו הבריאותי.

8 ד"ר רודולף לנגה ( ) מפקד משטרת הביטחון וה- SD (צילום: (Bundesarchiv Berlin, Berlin Document Center במשך שנים השתייך לנגה לקציני הגסטאפו מ"דרג הביניים", שהבטיחו את תפקודו של מנגנון הטרור. כאשר נוסדו האיינזאצגרופן (עוצבות המבצע) של משטרת הביטחון וה- SD תחת פיקודו של היידריך - במטרה להשמיד את יהודי ברית-המועצות גוייס אליהן גם לנגה. הוא מונה לראש מטה איינזצגרופה A שצעדה אחרי הוורמאכט במדינות הבלטיות, שימש זמן מה כמפקד איינזאצקומנדו,II שרצחה עד דצמבר 1941 כ- 60 אלף יהודים לטביים ויהודים שגורשו ללטביה. הוא פיקד בעצמו על הוצאות המוניות להורג בפאתי ריגה. בוועידת ואנזה נחשב ל"מומחה" להוצאות המוניות להורג. נולד בוייסוואסר (Weisswasser) לאב מפקח בנייה ברשות הרכבות הממשלתית. למד משפטים. ב הצטרף לגסטאפו בהאלה.(Halle) קיבל תואר דוקטור במשפטים מאוניברסיטת יינה.(Jena) ב שירת בלשכת המשטרה החשאית בברלין, ב הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית ול- SS, ב היה איש הגסטאפו בווינה וב בשטוטגרט. ב מונה למפקד הגסטאפו בווימאר (Weimar) ובארפורט.(Erfurt) מספטמבר אותה שנה היה סגן מפקד הגסטאפו בברלין. מדצמבר 1941 שימש כמפקד משטרת הביטחון וה- SD בלטביה ומינואר 1945 כמפקד העליון של משטרת הביטחון וה- SD בוורתגאו. התאבד בפוזן ב

9 ד"ר גאורג לייבבראנדט ( ) משרד הרייך לשטחים הכבושים במזרח מנהל מחלקה (צילום: (Bundesarchiv Berlin, Berlin Document Center מ עד 1943 היה לייבבראנדט ממונה על המחלקה לפוליטיקה כללית, המחלקות לאוקראינה, לאוסטלנד, לקווקז ולרוסיה, כמו גם על מחלקת העיתונות והתרבות. מתוקף תפקידו זה היה מעורב במידה רבה ברצח העם של האוכלוסייה היהודית. כבר באוקטובר 1941 השתתף בפגישה עם היידריך, שבה נדונה הכללת כלל היהודים בתוכנית ההשמדה. יומיים לאחר ועידת ואנזה זימן דיון שנושאו הגדרת המושג "יהודי" ב"אזורי המזרח". נולד בהופנונגשטאל (Hoffnungstahl) שליד אודסה וביקר בגימנסיה בדורפט (Dorpat) ובאודסה. לאחר המהפיכה נמלט לברלין. מ למד תיאולוגיה, פילוסופיה וכלכלה לאומית בטיבינגן (Tübingen) ובלייפציג. לצרכי לימודיו נסע לפריז, ללונדון, לברית המועצות ולארצות הברית. ב קיבל תואר דוקטור לפילוסופיה. ב הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאלסטית והיה למנהל מחלקת המזרח במחלקה למדיניות חוץ של המפלגה, ובהמשך לממונה על התעמולה האנטי-קומוניסטית והאנטי-סובייטית. ב היה לחבר בבית הדין העממי. ביולי 1941 התמנה למנהל מחלקה I (פוליטיקה) במשרד הרייך לשטחים הכבושים במזרח. בקיץ 1943 התגייס לצי. נכלא ב ושוחרר ב בינואר 1950 פתח בית המשפט המחוזי של נירנברג-פירת (Nürnberg-Fürth) בחקירה ראשונית נגדו, אך ההליכים הופסקו. מת ב

10 מרטין לותר ( ) משרד החוץ תת-מזכיר מדינה (צילום: (Bundesarchiv Berlin, Berlin Document Center מ עד 1943 היה לותר מנהלה של מחלקה D (דויטשלאנד) במשרד החוץ ואחראי על שיתוף הפעולה עם היטלר ועם המשרד הראשי לביטחון הרייך, כמו גם הממונה על מחלקה D III ("שאלת היהודים, מדיניות גזע, איסוף מידע מן הנציגים בקונסוליות על תהליכים פנימיים חשובים"). שיתוף הפעולה האינטנסיבי של לותר עם המשרד הראשי לביטחון הרייך ועם משרדו של אייכמן בפרט - הפך את מחלקה D לאחת הרשויות המעורבות ב"פתרון הסופי". תרומתו של משרד החוץ לרצח העם היתה בעיקר בהכנה דיפלומטית ובהבטחתם של הגירושים מהמדינות הכבושות ומ"מדינות ידידותיות". בוועידת ואנזה המליץ לותר לדחות את הטיפול במדינות הנורדיות בשל "מספר היהודים" הנמוך בהן ובשל הקשיים הצפויים, ולהתרכז בדרום מזרח אירופה ובמערבה. נולד בברלין. לא סיים את חוק לימודיו. ב התנדב לשירות צבאי, ב קיבל דרגת לויטננט ולאחר מכן עסק בהובלת רהיטים. במרס 1932 הצטרף למפלגה הנאציונל- סוציאליסטית. בשנים שימש כמנהל מרכז לייעוץ כלכלי בברלין, ומ כמנהל מרכז הייעוץ של המפלגה אצל הממונה מטעמה לשאלות מדיניות חוץ, יואכים פון ריבנטרופ. לאחר מינויו של ריבנטרופ לשר חוץ ב שימש כמנהל המחלקה המיוחדת של המפלגה הנאציונל-סוציאליסטית במשרד החוץ. ב היה מנהל מחלקה מיניסטריאלית בדרגת "תת-מזכיר מדינה". עקב ניסיון לחתור תחת ריבנטרופ הוא הודח מתפקידו ב- 16 בפברואר 1943 ונשלח למחנה הריכוז זכסנהאוזן כ"אסיר מוגן בעל זכויות מיוחדות". שוחרר בידי הצבא האדום ומת חודש לאחר מכן בברלין.

11 ד"ר אלפרד מאייר ( ) משרד הרייך לשטחים הכבושים במזרח מזכיר מדינה (צילום: (Bundesarchiv Berlin, Berlin Document Center מקיץ 1941 עד נובמבר 1942 היה מאייר, כסגנו של השר אלפרד רוזנברג, אחראי לשלוש המחלקות העיקריות במשרד: המחלקה לפוליטיקה, למינהל ולכלכלה. במסגרת זו היה מעורב בניצולם ובבזיזתם של השטחים הסובייטים הכבושים ובדיכוי וברצח תושביהם, בעיקר אלה היהודים. לוועידת ואנזה הוזמן מאייר מכיוון שבאזור השיפוט של משרדו כבר החלו האיינזצגרופן לבצע רצח עם באוכלוסייה היהודית. בוואנזה הוא קידם "פעולות הכנה מסויימות" שאותן יש להוציא לפועל בו במקום, אך מבלי לעורר אי-שקט בקרב האוכלוסייה. ביולי 1942 הציע שבברית המועצות יינקטו כלפי "בני תערובת" אותם האמצעים שננקטו כלפי היהודים. נולד בגוטינגן (Göttingen) למשפחה אוונגלית. אביו היה יועץ ממשלתי לענייני בנייה. ב קיבל תעודת בגרות מגימנסיה בזואסט.(Soest) ב שירת כצוער, ב כמפקד פלוגה ולאחר מכן כמפקד גדוד. ב נלקח בשבי הצרפתי ושוחרר ב בדרגת סרן. עבד בתחום המסחר ולמד משפטים, מדעי המדינה וכלכלה לאומית. ב קיבל תואר דוקטור למדעי המדינה ומ עד 1930 שימש כיועץ משפטי במכרה פחם בגלזנקירכן.(Glesenkirchen) ב הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית כמנהיג הסניף המקומי, ומ עד 1930 היה מנהיג מחוז אמשר-ליפה.(Emscher-Lippe) ב מונה לראש הממשלה הפדראלית של ליפה. ב שימש כנשיא עליון של וסטפאליה וכאוברגרופנפיהרר ב- SA. מנובמבר 1942 שימש קומיסר להגנת הרייך במחוז וסטפאליה צפון. התאבד בסוף אפריל 1945.

12 היינריך מילר (1900-?, נעדר מ ) המשרד הראשי לביטחון הרייך מנהל מחלקה IV (צילום: (Bundesarchiv Berlin, Berlin Document Center כראש המשטרה החשאית (הגסטאפו) היה מילר בעל תפקיד מרכזי כמעט בכל הפשעים שתכנן וארגן המשרד הראשי לביטחון הרייך - ובמיוחד בהשמדת יהדות אירופה. מתחילת ספטמבר 1939 נתן הוראות ל"טיפול מיוחד" (רצח) של מתנגדים פוליטיים. תחת פיקודו היתה גם "מחלקת היהודים" (יודנרפרט) בראשותו של אייכמן. ברצח העם היהודי בברית המועצות היה מילר מעורב עד לפרט האחרון. בהוראתו של היידריך הוא ניסח פקודות לאיינזצגרופן והיה ממונה על איסוף הדיווחים שלהן וסיכומם כ"דוחות אירועים". מילר היה מן הבולטים שבין פושעי שולחן הכתיבה שידע המשטר הנאציונל-סוציאליסטי. נולד במינכן למשפחה קתולית. אביו היה שוטף מקוף. לאחר שסיים בית ספר יסודי וחטיבת ביניים למד מכונאות מטוסים בבית ספר מקצועי. ב התנדב לשירות פעיל במלחמה ושוחרר בדרגת מפקד שאינו קצין ב לאחר מכן הצטרף למטה המשטרה במינכן, ושימש ב כמזכיר משטרתי במחלקה הפוליטית שם פעל נגד ארגונים קומוניסטיים. ב הצטרף ל- SS, ומאוחר יותר הועבר למטה המשטרה החשאית בברלין. ב מונה לסגן מפקד המשטרה הפוליטית בלשכה הראשית של משטרת הביטחון. בסוף 1938 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית וב מונה למנהל האדמיניסטרטיבי של מרכז הרייך להגירה יהודית. מאוקטובר 1939 היה ראש מחלקה IV (הגסטאפו) בדרגת -SS אוברפיהרר וגנרללויטננט במשטרה. עקבותיו נעלמו בתחילת מאי 1945.

13 אריך נוימן ( ) לשכת הממונה על תכנית ארבע השנים מזכיר מדינה (צילום: (Ullstein Bilderdienst כבר בנובמבר 1938 השתתף נוימן בפגישה עם גרינג בנושא "האריזציה של הכלכלה" וסימונם ובידודם של היהודים. בוועידת ואנזה הוא ייצג את משרדי הכלכלה, העבודה, האוצר, הזנת הציבור, התחבורה והחימוש. כמזכיר מדינה מטעמו של גרינג, הגן נוימן על האינטרסים של הרשויות האחראיות לכלכלת המלחמה, ודרש להשעות בינתיים את גירושם של עובדים יהודים במפעלים החיוניים למערך המלחמתי. נולד בפורסט (Forst) שבנידרלאוזיץ (Niederlausitz) למשפחה פרוטסטנטית. אביו היה בעל מפעל. לאחר שסיים את חוק לימודיו בגימנסיה המשיך ללימודי משפטים וכלכלה בפרייבורג, לייפציג והאלה.(Halle) מ עד 1917 שירת בצבא והשתחרר כאוברלויטננט. מ עבד כפקיד ממשלתי במשרד הפנים הפרוסי ולאחר מכן במועצת מחוז אסן.(Essen) ב היה יועץ מדיני במשרד המסחר הפרוסי. מ עד 1928 היה חבר מועצה בעיר פריישטאדט (Freystadt) שבשלזיה תחתית ולאחר מכן שב למשרד המסחר כתת-מזכיר מדינה. בספטמבר 1932 היה מנהל מחלקה במשרד המדינה הפרוסי, ממונה על רפורמות במינהל. במאי 1933 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית וב ל- SS. בסוף 1935 עבד בלשכת המדינה הפרוסית ובאוקטובר 1936 בלשכתו של הממונה על תכנית ארבע השנים הרמן גרינג. מקיץ 1938 היה מזכיר מדינה ומ שימש כממלא מקום יושב ראש ההנהלה של חברה הנפט הקונטיננטלית לניצול מקורות הנפט בשטחים הכבושים בברית המועצות. מאוגוסט 1942 כיהן כמנהל כללי של חברת האשלג הגרמנית. נאסר ב ושוחרר בתחילת 1948 בשל מצבו הבריאותי. מת זמן קצר לאחר מכן.

14 ד"ר אברהרד שונגארט ( ) מפקד משטרת הביטחון וה- SD בפולין (צילום: (Mollo Archives כמפקד העליון של משטרת הביטחון וה- SD בגנרלגוברנמן מפברואר 1941, היה שונגארט מעורב בכל אמצעי הדיכוי וההשמדה נגד האוכלוסייה הפולנית והיהודית בפולין הכבושה. לאחר הפלישה לברית המועצות, מיולי עד ספטמבר 1941, הקים עוצבת מבצע (איינזצקומנדו) מיוחדת במזרח גליציה, אשר אנשיה ירו ביותר מ- 4,000 גברים יהודים. מבין משתתפי ועידת ואנזה היה הוא, לצד לנגה, ה"מומחה" השני להוצאות המוניות להורג. נולד בלייפציג לאב מנהל אתר בנייה. ב הצטרף לפרייקורפס וב קיבל תעודת בגרות והצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית ול- SA. מ עד 1924 היה פקיד בנק. ב החל ללמוד משפטים ומדעי המדינה בלייפציג וב הוענק לו תואר דוקטור למשפטים. מ כיהן כשופט-עוזר בבתי המשפט המחוזיים של מגדבורג, ארפורט וטורגאו.(Turgau) ב הצטרף ל- SS ומנובמבר אותה שנה היה חבר הנהלת רשות הדואר בארפורט. ב עבד במחלקת העיתונות של לשכת המשטרה החשאית ומאביב 1936 ניהל את תחנות המשטרה בדורטמונד, בבילפלד ובמינסטר.(Münster) ב התמנה לפקיד ממשלה גבוה ול- SS -אוברשטורמבאנפיהרר. במאי 1944 התמנה למפקד משטרת הביטחון וה- SD בהולנד הכבושה. בפברואר 1946 הועמד למשפט בפני בית דין צבאי בריטי בגין רצח של שבוי מלחמה. הוא נידון למוות והוצא להורג.

15 ד"ר וילהלם שטוקארט ( ) משרד הפנים מזכיר מדינה (צילום: (Ullstein Bilderdienst מ היה שטוקארט, כמנהל מחלקה I ("חוקה, חקיקה, מינהל") במשרד הפנים, מעורב בהכנת כל החוקים והתקנות נגד היהודים החיים ברייך הגרמני - ובמיוחד בניסוחם של "חוק האזרחות של הרייך" ו"החוק להגנת הדם והכבוד הגרמני" (חוקי נירנברג). ב לקח חלק בהכנות לשלילת האזרחות הגרמנית מהיהודים וב הכין הצעה לסימונם של היהודים ברייך. בוועידת ואנזה הציע שטוקארט את עיקורם בכפייה של "בני תערובת". באפריל 1943 הוא הוביל את ועידת מזכירי המדינה בנושא "סמכותה של המשטרה בענישת יהודים בגין עבירות פליליות" (תקנה 13 לחוק האזרחות של הרייך). נולד בוויסבאדן (Wiesbaden) לאב שעבד בחברת הרכבות. קיבל חינוך נוצרי. בעל תעודת בגרות. ב הצטרף לפרייקורפס. מ למד משפטים במינכן ובפרנקפורט. בדצמבר 1922 הצטרף למפלגה הנאציונל-סוציאליסטית. ב קיבל תואר דוקטור למשפטים. מ כיהן כשופט שלום ומ עד מרס 1933 כעורך-דין וכמזכיר משפטי ל- SA בפומרניה.(Pommern) מיולי 1933 היה מזכיר מדינה במשרד המדע הפרוסי, מ מזכיר מדינה במשרד למדע, חינוך והשכלה לעם ומ שימש מזכיר מדינה במשרד הפנים. ב הצטרף ל- SS וקודם ב לדרגת SS -אוברגרופנפיהרר. נאסר במאי 1945 כשר הפנים של ממשלת דניץ (Dönitz) בפלנסבורג.(Flensburg) באפריל 1949, ב"משפט וילהלמשטראסה", נידון למאסר של 3 שנים ועשרה חודשים - מהם נוכתה תקופת מעצרו והוא שוחרר לאלתר. ב הכריז עליו בית הדין לדה-נאציפיקציה כ"בעל אחריות משנית" ("Mitläufer ) וב הוא נידון לקנס כספי של 500 מארק. נהרג בתאונת דרכים בנובמבר 1953.

Slide 1

Slide 1 קרקוב היהודית "קהילתנו המפוארה, קריה נאמנה" קרקוב תולדותיה של קרקוב,KRAKOW( בפי היהודים: קראקא, וביידיש: קראקע(. עיר בדרום פולין, השלישית בגודלה במדינה ומן העתיקות בעריה. ידועה למן המאה השמינית, ובמאה

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation המרד הגדול: התבוסה במרד והתוצאות הדמוגרפיות שלו תוצאות המרד הגדול התבוסה במרד לאחר התבוסה שנחל קסטיוס גאלוס, הנציב הסורי שלא הצליח לכבוש את ירושלים, בשנת 66 התמנה אס פ ס י נ וס למפקד המלחמה נגד היהודים.

קרא עוד

מאגר שאלות לבגרות - היסטוריה ב' - קיץ תש"ע

מאגר שאלות לבגרות - היסטוריה ב' - קיץ תשע מאגר שאלות חזרה לבגרות בהיסטוריה ב' קיץ תש"ע פרק א'- טוטאליטריות ושואה משטרים טוטאליטריים ציין שלושה מאפיינים של המשטר הטוטאליטרי והסבר כיצד מאפיינים אלה באים לידי ביטוי בבריה"מ הסטליניסטית. הסבר שני גורמים

קרא עוד

מבט לאיראן (4 בפברואר בפברואר, 2018)

מבט לאיראן (4 בפברואר בפברואר, 2018) מבט לאיראן ר 4 ב פ ב ר ו א 2018 18 בפברואר, 2018 ע ו ר ך : ד"ר ר ז צ י מ ט במוקד אירועי השבוע ב א י ר א ן מ מ ש י כ י ם ל ה כ ח י ש א ת ד י ו ו ח י י ש ר א ל ע ל מ ע ו ר ב ו ת א י ר א נ י ת ב א י ר ו ע

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> לסיוע משפטי האגף שכר מצווה לעורכי דין מתנדבים מצגת דצמבר 2011 עו"ד אייל גלובוס הממונה על הסיוע המשפטי עבודת האגף לסיוע משפטי מהות שמירה על שוויון כזכות על שוויון בפני החוק/ביהמ"ש אמון על שמירת זכות הגישה

קרא עוד

ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק" עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמ

ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמ ב א ו ג ו ס ט 2 ה מ ד ו ב ר ב ס כ ו ם ש ל. צ ו ק" עיקרי הדברים סיוע איראני לטרור הפלסטיני : נמשכות העברות כספים איראניות למשפחות שהידים ברצועת עזה באמצעות אגודת הצדקה אלאנצאר, המזוהה עם הג' האד האסלאמי

קרא עוד

rr

rr / המוסד לביטוח ומי מינהל הגמות תביעה לתשלום מענק לחייל משוחרר שעבד ב"עבודה מועדפת (כולל שירות ומי) נדרשת" חובה לצרף לטופס זה צילום תעודת השחרור מצה"ל, או מסמך אחר מן הצבא המעיד על תאריך שחרור משירות חובה.

קרא עוד

אתר איראני פרסם נאום, שנשא מזכ"ל חזבאללה בפורום סגור בו הביע נאמנות מוחלטת למנהיג איראן. הצהרות דומות התפרסמו בעבר ע"י בכירים מאיראן ומחזבאללה

אתר איראני פרסם נאום, שנשא  מזכל חזבאללה בפורום סגור בו הביע נאמנות מוחלטת למנהיג איראן. הצהרות דומות התפרסמו בעבר עי בכירים מאיראן ומחזבאללה 14 ב מ ר ץ 2018 אתר איראני פרסם נאום, שנשא מזכ"ל חזבאללה בפורום סגור בו ה ב י ע נאמנות מוחלטת למנהיג איראן. הצהרות דומות התפרסמו בעבר ע"י בכירים מאיראן ו מ ד"ר ר ז צ י מ ט עיקרי המסמך ב- 12 ב מ ר ץ פ ר

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc)

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc) בג"צ 3368/10 בג"צ 4057/10 בבית המשפט העליון בירושלים בשבתו כבית משפט גבוה לצדק משרד האסירים הפלסטיני ואח' ע"י ב"כ עו"ד סמדר בן-נתן העותרים בבג"צ 3368/10 - נגד- שר הביטחון ואח' ע"י מחלקת הבג"צים, פרקליטות

קרא עוד

בשם העם

בשם העם כתב התביעה / תרגום מאנגלית: יוסף גולדמן הגהה והשלמה: ענבר רז כתב התביעה המופיע כאן, תורגם מהגירסה האנגלית שהיתה מצורפת להזמנת העדים אל בית המשפט באולדנברג שבגרמניה. כתב התביעה נשלח ארצה ב- 18.6.1965. 6.11.1912

קרא עוד

פיגוע ירי ומיקוח בדרום צרפת בהשראת דאעש

פיגוע ירי ומיקוח  בדרום צרפת בהשראת דאעש פ י ג ו ע" פירוט ראו( פ י ג ו ע י ר י ו מ י ק וח בדרום צרפת בהשראת דאעש 26 ב מ ר ץ 2018 כ ל ל י ב- 23 ב מ ר ץ 2018 ב י צ ע מ ח ב ל פ י ג ו ע י ר י ומיקוח בהשראת דאעש,בעיירה שבאזור העיר קרקסון שבדרום צ

קרא עוד

אורנה

אורנה רמלה 30 דצמבר 2015 היסטוריה נוסדה במאה השמינית לספירה )718-716( העיר היחידה שנבנתה ע"י המוסלמים בארץ. שוכנת על הציר ההיסטורי - יפו יהודים הגיעו לרמלה לראשונה בשנת 1099 הגיעו יוחנן הקדוש. לעיר ראשוני ירושלים.

קרא עוד

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי תיירות אורחים ו ירושלים בהשוואה למקומות נבחרים בישראל מאפייני התיירים 99 61% 73% 44% תיירים וישראלים* במלונות בירושלים, 2017-2000 ביקור של תיירים באתרים נבחרים בירושלים*, לפי דת, 2016 הכותל המערבי 16%

קרא עוד

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי  צעדת השיבה הגדולה, הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לשטח ישראל, מלויים במעשי אלימות ויתכן גם טרור במינון

קרא עוד

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב עש שון כרמלי זל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים "החיילים הבודדים הם מופת לחברה הישראלית... החיילים הבודדים אינם לבד." רא"ל דן חלוץ,

קרא עוד

המלחמה במזרח והשמדת היהודים אנדריאס הילגרובר "בולשביזם יהודי": הדוגמה הגזענית-אידיאולוגית של היטלר כשהחלה ההתקפה על ברית-המועצות ב , ביוני בהש

המלחמה במזרח והשמדת היהודים אנדריאס הילגרובר בולשביזם יהודי: הדוגמה הגזענית-אידיאולוגית של היטלר כשהחלה ההתקפה על ברית-המועצות ב , ביוני בהש המלחמה במזרח והשמדת היהודים אנדריאס הילגרובר "בולשביזם יהודי": הדוגמה הגזענית-אידיאולוגית של היטלר כשהחלה ההתקפה על ברית-המועצות ב- 22 1941, ביוני בהשמדה שיטתית של היהודים בשטחים הסובייטיים הכבושים. פתחו

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\371\360\341 \356\362\345\350\370.doc)

(Microsoft Word - \340\371\360\341 \356\362\345\350\370.doc) אשנ"ב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב חלוקת פרקי הלימוד לשלוש קבוצות: קבוצה ראשונה: הפרקים מהם יחוברו שאלות בבחינת הבגרות במועדי קיץ תשע"א וחורף תשע"ב. קבוצה שנייה: הפרקים המגשרים והמקשרים

קרא עוד

"שיעור בהיסטוריה" נוסח אבו מאזן: בפתיחת דיוני המועצה הלאומית הפלסטינית נשא אבו מאזן נאום גדוש בעיוותים היסטוריים ובניחוח אנטישמי. זאת, כדי לשלול את קי

שיעור בהיסטוריה נוסח אבו מאזן: בפתיחת דיוני המועצה הלאומית הפלסטינית נשא אבו מאזן נאום גדוש בעיוותים היסטוריים ובניחוח אנטישמי. זאת, כדי לשלול את קי שיעור בהיסטוריה "" ב מ א י 3 י ר ו ש ל י ם" נוסח אבו מאזן : בפתיחת דיוני המועצה הלאומית ה פ ל ס ט י נ י ת נ ש א א ב ו מ א ז ן נאום גדוש בעיוותים היסטוריים ו ב נ י ח ו ח א נ ט י ש מ י. ז א ת, כ ד י ל ש

קרא עוד

בהמשך לאירועי "צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית)

בהמשך לאירועי צעדת השיבה הגדולה מנסים פעילים אנטי-ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת עזה (תמונת מצב ראשונית) ארגון סיוע תורכי המקיים פעולות הומניטאריות ברחבי העולם, ה מ ס י י ע, חסין אורוכ,, בהמשך לאירועי " צעדת השיבה הגדולה" מנסים פעילים אנטי- ישראלים באירופה לארגן משט לרצועת ע ז ה ) תמונת מצב ראשונית) 29 2018

קרא עוד

האשם צפי אלדין, מבכירי חזבאללה, מודה כי הארגון נוטל חלק במערכה בדרום סוריה ומדגיש, כי חזבאללה נוכח בדרום סוריה וכי תהיה לו נוכחות במדינות שונות ב"מפת

האשם צפי אלדין, מבכירי חזבאללה, מודה כי הארגון נוטל חלק במערכה בדרום סוריה ומדגיש, כי חזבאללה נוכח בדרום סוריה וכי תהיה לו נוכחות במדינות שונות במפת ה ה ת נ ג ד ו ת " ( מ ש ת ת ף ב מ ע ר כ ה ב ד ר ו ם ס ו ר י ה" ה ה ת נ ג ד ו ת " )" ק ט ע י ם( ערוץ אלמנאר, לבנון,( " 26 ב י ו ל י 2018 האשם צפי אלדין, מבכירי חזבאללה, מודה כי הארגון נוטל חלק במערכה בדרום

קרא עוד

סיכום תערוכת התיירות IMTM חדשות חדשות ידיעות אחרונות יומן ערוץ Ynet דה מרקר

סיכום תערוכת התיירות IMTM חדשות חדשות ידיעות אחרונות יומן ערוץ Ynet דה מרקר סיכום תערוכת התיירות 9-10.02.2016 IMTM חדשות 8.2.16-2 חדשות 8.2.16-10 - 28.1 יומן ערוץ 12.2-1 10.2.16 -Ynet דה מרקר- 3.2.16 אינטרנט טלוויזיה רדיו עיתונות, גלובס,,MAKO דה מרקר,,NRG, nana10,,,,ias, מגפון,

קרא עוד

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד חוק

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנד חוק 1 1. בחוק זה - הגדרות איסור התעללות (תיקון התשס"א) איסור נטישה של בעל חיים (תיקון התשס"ו) "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל מהם ודאגה לרווחתם; "בעל חיים" -

קרא עוד

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום דרכון נוכחי וצילום וויזה אחרונה, במידה והייתה. ניתן

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר בנה במשך שני העשורים האחרונים מוניטין של מומחה בשוק הישראלי בתחומי חדלות פירעון על היבטיו השונים: הוצאה לפועל, פשיטות רגל ופירוק חברות. בעלי המשרד, עו«ד

קרא עוד

בס"ד

בסד הוראות חוק ב נ ו ש א ב י ק ו ר ת ב ע י ר י י ה להלן הסעיפים בפקודת העיריות המתייחסים לתפקידי המבקר ולעבודת הביקורת. ב י ק ו ר ת. ו ע ד ה ל ע נ י י נ י תיקון : התשל ט, התש ן, התשנ ח, התשס ב 4 9 ה מ ו ע

קרא עוד

א) ב) תאור המאפיינים העיקריים של מכשירי הון פיקוחיים שהונפקו ליום הישות המשפטית של המנפיק מאפיין ייחודי המסגרת / המסגרות החוקיות החלות על המ

א) ב) תאור המאפיינים העיקריים של מכשירי הון פיקוחיים שהונפקו ליום הישות המשפטית של המנפיק מאפיין ייחודי המסגרת / המסגרות החוקיות החלות על המ א) ב) 0 הון עצמי רובד הון עצמי רובד הון מניות רגילות,.,.0 הון עצמי הבנק נוסד בשנת 0 )ראה גם פרק ב' לדוח הדירקטוריון(. הבנק התאגד ונרשם ב ביום בספטמבר 0. הבנק הנפיק את מניותיו במועדים שונים החל מיום ההתאגדות.

קרא עוד

הצעה לתוכנית לימודים

הצעה לתוכנית לימודים תואר ראשון הדרישות למקצוע מורחב עת עתיקה: 1 הרצאה קווי יסוד מקרא 1 הרצאה קווי יסוד 1 תרגיל קווי יסוד 1 הרצאה מתקדמת 1 תרגיל 1 סמינריון 14 ש"ש היסטוריה כללית-המזרח הקדום או יוון ורומא ימי הביניים: 5 ש"ש

קרא עוד

ד"ר יהושע )שוקי( שגב דוא"ל:, 6/2001-8/2003 8/2000-5/ /1995-3/1999 השכלה תואר דוקטור למשפטים,)S.J.D

דר יהושע )שוקי( שגב דואל:,  6/2001-8/2003 8/2000-5/ /1995-3/1999 השכלה תואר דוקטור למשפטים,)S.J.D ד"ר יהושע )שוקי( שגב דוא"ל:, segejosh@netanya.ac.il shukisegev@hotmail.com 6/2001-8/2003 8/2000-5/2001 10/1995-3/1999 השכלה תואר דוקטור למשפטים,)S.J.D.( University of Virginia School of Law תואר מוסמך,)LL.M.(

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc בעיות מילוליות - בעיות קנייה ומכירה 1.01 סוחר בגדים קנה חולצות בסכום כולל של 1575 ש"ח. הוא מכר 5 חולצות בהפסד של 5 ש"ח על כל חולצה. את שאר החולצות הוא מכר ברווח של 15 ש"ח על כל חולצה. בסך הכול הסוחר הרוויח

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\371\360\341 \356\362\345\350\370.doc)

(Microsoft Word - \340\371\360\341 \356\362\345\350\370.doc) אשנ"ב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב חלוקת פרקי הלימוד לשלוש קבוצות: קבוצה ראשונה: הפרקים מהם יחוברו שאלות בבחינת הבגרות במועדי קיץ תשע"א וחורף תשע"ב. קבוצה שנייה: הפרקים המגשרים והמקשרים

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

אוקטובר 2007 מחקר מס 21 תקציר מנהלים הקמתם של אזורי תעשייה משותפים במגזר הערבי מחמוד ח טיב עמית קורת מכון מילקן

אוקטובר 2007 מחקר מס 21 תקציר מנהלים הקמתם של אזורי תעשייה משותפים במגזר הערבי מחמוד ח טיב עמית קורת מכון מילקן אוקטובר 2007 מחקר מס 21 תקציר מנהלים מחמוד ח טיב עמית קורת מכון מילקן על אודות תוכנית עמיתי קורת מכון מילקן תוכנית עמיתי קורת מכון מילקן מקדמת את הצמיחה הכלכלית בישראל באמצעות התמקדות בפתרונות חדשניים,

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

Microsoft Word - Document5

Microsoft Word - Document5 26 הקולנוע הנאצים במלחמה: יומני ברייך השלישי אנטי-רוסית קולנועית אנטי תעמולה בן לב-קדש* מבוא מאמר זה עוסק בדרך התייחסותה של התעמולה הנאצית לברה"מ הבולשביקית במהלך מלחמת העולם השנייה ובחודשים שקדמו לה.

קרא עוד

ש ב י ר ת ה, א ת ר ה ב י ת( ה ת נ ג ד ו ת נחרצת של הרשות הפלסטינית ל " סדנת העבודה " הכלכלית, שהאמריקאים עומדים לכנס ב ב ח ר י י ן 23 ב מ א י 2019 כ ל

ש ב י ר ת ה, א ת ר ה ב י ת( ה ת נ ג ד ו ת נחרצת של הרשות הפלסטינית ל  סדנת העבודה  הכלכלית, שהאמריקאים עומדים לכנס ב ב ח ר י י ן 23 ב מ א י 2019 כ ל ש ב י ר ת ה, א ת ר ה ב י ת( ה ת נ ג ד ו ת נחרצת של הרשות הפלסטינית ל " סדנת העבודה " הכלכלית, שהאמריקאים עומדים לכנס ב ב ח ר י י ן 23 ב מ א י 2019 כ ל ל י ל א ח ר ו נ ה הודיעו ארה " ב ו ב ח ר י י ן ע ל

קרא עוד

דעת סקרים ואקטואליה דעת הקהל בישראל ותהליך השלום עם הפלסטינים 1 דצמבר 2012 אלה הלר

דעת סקרים ואקטואליה דעת הקהל בישראל ותהליך השלום עם הפלסטינים 1 דצמבר 2012 אלה הלר דעת סקרים ואקטואליה דעת הקהל בישראל ותהליך השלום עם הפלסטינים 1 דצמבר 2012 אלה הלר Public Opinion in Israel and the Peace Process with the Palestinians Ella Heler המכון הישראלי לדמוקרטיה הוא מוסד עצמאי,

קרא עוד

מדינת ישראל משרד החינוך המזכירות הפדגוגית אשכול חברה ורוח הפיקוח על הוראת היסטוריה אשנ"ב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב' 1 קיץ תשע"ג חורף

מדינת ישראל משרד החינוך המזכירות הפדגוגית אשכול חברה ורוח הפיקוח על הוראת היסטוריה אשנב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב' 1 קיץ תשעג חורף אשנ"ב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב' 1 קיץ תשע"ג חורף תשע"ד חלוקת פרקי הלימוד לשלוש קבוצות: קבוצה ראשונה: הנושאים שיש ללמד לקראת הבגרות במועדים אלה. מועדי הקיץ והחורף הקרובים, ומהם תחוברנה

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

Microsoft Word _1.DOC

Microsoft Word _1.DOC משטרת ישראל היחידה לפרסום פקודות משטרת ישראל פקודות משטרת ישראל של המפקח הכללי תאריך פרסום : פקודות המטה הארצי תת פרק : חקירת עבירות פרק : חקירות מספר : 14.01.01 שם פקודת המטה הארצי : 01/08/1994 תאריך

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אבי

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יור הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמש הועדה: עוד חן אבי מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אביטן מפקח בניה: מר דימיטרי חנוכייב נכתב בסיוע גבי בנדרסקי

קרא עוד

כוחות צבא, מיליציות וארגונים פלסטינים המופעלים ע"י המשטר הסורי במלחמת האזרחים

כוחות צבא, מיליציות וארגונים פלסטינים המופעלים עי המשטר הסורי במלחמת האזרחים כוחות צבא, מיליציות וארגונים פלסטינים המופעלים ע"י המשטר הסורי במלחמת האזרחים עיקרי המסמך ב מ ל ח מ ת ה א ז ר ח י ם ע ש ה ב ס ו ר י ה צ ב א ס ו ר י ה ב כ ו ח ו ת ר ב ש י מ ו ש צ ב א, מ י ל י צ י ו ת ו

קרא עוד

מבט לג'האד העולמי (21-15 בפברואר 2018)

מבט לג'האד העולמי (21-15 בפברואר 2018) ה ג י ו ס ה ע מ מ י " (. ה ג ם ש ה מ ד ו ב ר" ס י נ י" של כוחות הביטחון המצרים) מבט לג' האד העולמי 21-15 בפברואר 2018 עיקרי אירועי השבוע ב ג ז ר ת נהר הפרת, מצפון לאלבוכמאל, המשיכו פעילי דאעש בלוחמת גרילה

קרא עוד

ענף המלונאות

ענף המלונאות 1 מאי 4102 המלונאות ענף תקציר של בגידול החיובית המגמה נמשכה 4102 שנת של הראשון ברביע שיא נשבר 4102 שבשנת לאחר זאת לישראל, תיירים כניסות הנכנסת. בתיירות של בשיעור הראשון ברביע עלה התיירות במלונות הלינות

קרא עוד

- היסטוריה מורחב 3 יח"ל : סיכום נושא קהילת קרקוב בתקופת השואה פורום "לומדים בערוץ ההיסטוריה" ע"ב ספר "פנים רבות לגבורה" נושא קהילת קרקוב בתקופת השואה

- היסטוריה מורחב 3 יחל : סיכום נושא קהילת קרקוב בתקופת השואה פורום לומדים בערוץ ההיסטוריה עב ספר פנים רבות לגבורה נושא קהילת קרקוב בתקופת השואה נושא קהילת קרקוב בתקופת השואה נושא בחירה בהיסטוריה לחטיבה העליונה סיכום חומר הלמידה לבחינת בגרות המסמך נכתב עבור פורום "לומדים בערוץ ההיסטוריה", ואין לעשות בו כל שימוש שלא לצרכים פרטיים, להפיצו, לצלמו

קרא עוד

ביעור חומר ארכיוני

ביעור חומר ארכיוני 1 1. מ ט ר ה: מטרת הוראה זו לקבוע סדרים והנחיות לביעור חומר ארכיוני נטול כל ערך. 2. ה ג ד ר ו ת: בהוראה זו: "חומר ארכיוני" כל מכתב, מסמך, כרטסת, דיאגרמה, תרשים, מפה, תצלום, תוית, תיק, תקליט, סרט וכיו"ב,

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

< A2F2F E6B696B E636F2E696C2FE4E7F8E3E92DE4E7E3F92DEEF9F8FA2DE5ECE5EEE32DEEF7F6E5F22E68746D6C>

< A2F2F E6B696B E636F2E696C2FE4E7F8E3E92DE4E7E3F92DEEF9F8FA2DE5ECE5EEE32DEEF7F6E5F22E68746D6C> Page 1 of 5 נתוני האמת: זינוק במספר החרדים שעובדים ומשרתים נתונים מנפצי מיתוסים שמפרסם מוסד שמואל נאמן, מראים כי חל גידול של מאות אחוזים בגיוס לצבא, לשירות האזרחי ובהשתלבות חרדים בשוק העבודה. ח"כ אורי

קרא עוד

מדינת ישראל משרד החינוך המזכירות הפדגוגית אשכול חברה ורוח הפיקוח על הוראת היסטוריה אשנ"ב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב' 1 תכנית הלימודים

מדינת ישראל משרד החינוך המזכירות הפדגוגית אשכול חברה ורוח הפיקוח על הוראת היסטוריה אשנב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב' 1 תכנית הלימודים אשנ"ב ארגון שנתי של נושאי הלימוד בהיסטוריה, חלק ב' 1 תכנית הלימודים בהיסטוריה חלק ב' לחטיבה העליונה לתלמידי כיתות יא'-יב' בשנה"ל תשע"ה ולתלמידי כיתות יב' בשנה"ל תשע"ו חלוקת פרקי הלימוד לשלוש קבוצות: קבוצה

קרא עוד

Microsoft Word - lawyers_interogation_law_proposal.doc

Microsoft Word - lawyers_interogation_law_proposal.doc ב( ג( ד( ה( הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון חקירתם של עורכי-דין), תשס"ה 2005 הוספת סעיף 59 ב לאחר סעיף 59 א לחוק יבוא סעיף 59 ב: חקירתם 59 ב (א.) לא תיפתח חקירה פלילית כנגד עו"ד, ולא תגבה של עדותו של עו"ד

קרא עוד

פרויקט שורשים דמות

פרויקט שורשים דמות פרויקט שורשים דמות בחייכם אודות דמות פרק זה בעבודת השורשים יכלול מידע אודות הדמות שנבחרה מצד ההורים. הפרק יכיל תקציר רגיל ]רשות[ או מעוצב ]רשות[, טקסט ]חובה[, תמונות ]רשות אבל ]רשות [. רצוי מאוד[, אלבום-מצגת

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps תוקפו : החל ממרץ; סוגיות אתיות ב ה ת נ ה ל ו ת בעלי תפקידים ב כ י ר י ם ר ק ע א ת י ק ה ה י א מ כ ל ו ל ש ל כ ל ל י ם ו ע ר כ י ם ש נ ו ע ד ו ל ה ג ד י ר ה ת נ ה ג ו ת ר א ו י ה ו נ כ ו נ ה. ת כ ל י ת

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

14

14 1. מטרת התפקיד תקנון ביקורת פנים ( מעודכן ) )אושר באסיפה הכללית מתאריך ) 0034230442 מטרת התפקיד של מבקר הפנים, הינה לשמש מכשיר של הקיבוץ )להלן: "הקיבוץ"( לביקורת פנימית, במגמה לייעל ולשפר את הפעילויות

קרא עוד

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc ו( תקנות מועצת הפירות (ייצור ושיווק) (סדרי דין בפני ועדת קנסות), התשל"ו- 19761 בתוקף סמכותי לפי סעיף ( 48 לחוק מועצת הפירות (ייצור ושיווק), התשל"ג- 1973 (להלן - החוק), ובתוקף שאר הסמכויות הנתונות לי לפי

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט ו ת, ש נ ש א ו כ מ ו ת ג ד ו ל ה ש ל ח ו מ ר נ פ ץ,

קרא עוד

תעריפי חשכל

תעריפי חשכל 1. יועציםלניהול (מקצועותשונים) תעריפיםלתשלום סוג יועץ עד 318 שקלים חדשים עד 282 שקלים חדשים יועץ 1 יועץ העונה על שלושת התנאים הבאים, במצטבר: בעל תואר מהנדס בעל תואר שני שלישי; 1.1.1. בו שנים בתחום הרלוונטי

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ניהול הבטיחות לקחים תובנות ואתגרים השפעת השלכות תקנות ארגון הפיקוח על העבודה תכנית לניהול הבטיחות התשע"ג 2013 1 כמה פרטים אמיר 2 השכלה : הנדסת מכונות )B.Sc( מנהל עסקים )M.B.A( הנדסת בטיחות )M.Sc( דוקטורט

קרא עוד

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_ רשויות ומשפט מנהלי גופים ציבוריים ביקורת פנימית מבקר פנימי דיני חוקה מבקר המדינה רשויות ומשפט מנהלי מבקר המדינה תוכן ענינים הגדרות חובת קיום ביקורת פנימית התאמה תפקידים אחריות דיווח דיון בממצאי דו"ח המבקר

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

לאחר כיבוש אלע'וטה המזרחית פתח צבא סוריה במערכה לכיבוש הפרברים הדרומיים של דמשק מידי דאעש. כיבושם ימשיך לבסס את שליטת משטר אסד במרחב דמשק

לאחר כיבוש אלע'וטה המזרחית פתח צבא סוריה במערכה לכיבוש הפרברים הדרומיים של דמשק מידי דאעש. כיבושם ימשיך לבסס את שליטת משטר אסד במרחב דמשק לאחר כיבוש אלע' וטה המזרחית פתח צבא סוריה במערכה לכיבוש הפרברים הדרומיים של דמשק מידי דאעש. כיבושם י מ ש י ך ל ב ס ס א ת ש ל י ט ת מ ש ט ר א ס ד ב מ ר ח ב ד מ ש ק 22 ב א פ ר י ל 2018 עיקרי תמונת המצב ב-

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint נגישות לתחבורה ציבורית מדיניות משרד התחבורה דצמבר 2014 מתוקף חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות התשס"ח- 1998, תוקנו תקנות הנגשת תחבורה ציבורי תשס"ג- 2003. במסגרת החוק, משרד התחבורה, מפעילי התח"צ, הרשויות

קרא עוד

המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים

המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים המתווה להסכם השכר של העובדים הסוציאליים איגוד העובדים הסוציאליים מרץ 2011 עובדי המגזר הציבורי תוספת שכר ממוצעת של 25% לכל העו"סים במגזר הציבורי. נשים שלהן ילד מתחת לגיל 5 יקבלו החל משנת הלימודים הבאה תוספת

קרא עוד

prop-0433.tif

prop-0433.tif רש וטות הצעות הדק י באב תש ץ ** 433 3 באוגוסט 1960 זגטזד 158 163 חוק דין המשמעת (דן חוזר), תש ד 1960 חוק שירות המזיגה (סיוג פעילות מפלגתית ומגבית כספים)(תיקון), תש ר 1960 מתפרסמות בזת הצעות חוק מטפס הממשלה

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

מבט לאיראן (8– 22 ביולי, 2018)

מבט לאיראן (8– 22 ביולי, 2018) מבט לאיראן 8 22 ב י ו ל י, 2018 ע ו ר ך : ד"ר ר ז צ י מ ט במוקד אירועי השבוע ל ק ר א ת ועידת הפסגה בין נשיאי רוסיה וארה"ב בהלסינקי, שדנה גם בעתיד המעורבות האיראנית בסוריה, הדגישו בכירים איראנים, כי אין

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

פרק 57

פרק 57 ד( פרק 57 מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: סיכום כפי שראינו במהלך לימוד מקצוע האזרחות, מדינת ישראל מגדירה עצמה כמדינה יהודית ודמוקרטית. סקרנו את הביטויים והמאפיינים של המדינה כמדינה יהודית וכמדינה

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחדות לכדורגל בישראל להוציא הוראות מיוחדות המפורטות בתקנון

קרא עוד

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון 58283 פקס: 09-8851969 (,09-8851970 09-8639464 טלפונים: (ב) 03-5041412 דואר אלקטרוני: iswima@bezeqint.net סלולרי: 050-2333122 052-3866616, 18.2.08

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מדיניות מתחם המסילה דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה מתחם המסילה - הזדמנות לחיבור בין דרום העיר למרכזה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה 20.07.2009 1 תכניות סטטוטוריות תכנית יפו A זכויות בניה -

קרא עוד

מבט לג'האד העולמי (8-2 באוגוסט 2018)

מבט לג'האד העולמי (8-2 באוגוסט 2018) ב א ו ג ו ס ט 2 מבט לג' האד העולמי 8-2 באוגוסט 2018 ב- עיקרי אירועי השבוע 2018 ס י י מ ו צ ב א ס ו ר י ה ו ב ע ל י ב ר י ת ו א ת ה מ ע ר כ ה ל כ י ב ו ש ד ר ו ם ס ו ר י ה. ה מ ע ר כ ה נ מ ש כ ה קרוב לשלושה

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\345\370\357 \361\341\ doc)

(Microsoft Word - \340\345\370\357 \361\341\ doc) 1 ת"פ 15- בבית משפט המחוזי בבאר שבע מדינת ישראל באמצעות המחלקה לחקירות שוטרים מרכז בק למדע, רח' הרטום 8 הר חוצבים ירושלים טל' 02-5412458/454 פקס: 02-6467794 מען למשלוח דואר: ת.ד 45208 ירושלים 91450 המאשימה

קרא עוד

במסגרת מחנות הקיץ של חמאס מקיימים ילדים ונערים אימונים צבאיים וסמי-צבאיים במוצבים ומתקנים של הזרוע הצבאית

במסגרת  מחנות הקיץ של חמאס מקיימים  ילדים ונערים אימונים צבאיים  וסמי-צבאיים במוצבים ומתקנים של הזרוע הצבאית ב א ו ג ו ס ט 8 הצגת תכלית " שנערכה ע"י" ח מ א ס" ב מ ס ג ר ת מחנות הקיץ של חמאס מקיימים י ל ד י ם ונערים אימונים צבאיים וסמי- צבאיים במוצבים ומתקנים של הזרוע הצבאית כ ל ל י 2018 ב מ ס ג ר ת ה ק י ץ מ

קרא עוד

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה צעדת השיבה "" ק ו ו י ם" סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 28 באוקטובר 2018 כ ל ל י ביום שישי 26 באוקטובר 2018 נערכה ברצועת עזה צעדה נוספת במסגרת " צעדות השיבה " בה השתתפו כ- 16,000 מפגינים ) זאת לעומת כ-

קרא עוד

הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות חורף שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפ

הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות חורף שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפ הצעת פתרון- בחינת הבגרות באזרחות 42412 חורף 4102- שאלון 071; מבחני משנה הצעת פתרון הבחינה באזרחות נכתבה על-ידי צוות מורי האזרחות בבתי הספר של קידום הפתרונות המופיעים בהצעת פתרון זו מובאים בתמצות בלבד.

קרא עוד

מבט לג'האד העולמי (6 בספטמבר – 16 בספטמבר 2018)

מבט לג'האד העולמי (6 בספטמבר – 16 בספטמבר 2018) ש י מ ו ר( ב ס פ ט מ ב ר 7 הובילו לדחיית תחילת המהלך הקרקעי לכיבוש מרחב אדלב., אנו מאחלים לכל קוראינו. מבט לג' האד העולמי 6 ב ס פ ט מ ב ר 16 ב ס פ ט מ ב ר 2018 1 עיקרי אירועי השבוע ב מ ר ח ב א ד ל ב נ

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 www.pwc.com/il חידושים בתחום התמריצים טלי ברנד, רו"ח, דירקטורית, מנהלת מחלקת תמריצים, אוקטובר 2014 תוכן העניינים דגשים לגבי הטבות מס על פי החוק לעידוד השקעות הון תכניות מענקי מחקר ופיתוח נבחרות שינויים

קרא עוד

חוק צער בעלי חיים (ניסויים בבעלי חיים), התשנ"ד-1994*

חוק צער בעלי חיים (ניסויים בבעלי חיים), התשנד-1994* ספר חוקים 333333 פנינה 11 42.7.42 חוק צער בעלי חיים )ניסויים בבעלי חיים(, התשנ"ד- 1442 * פרק ראשון: מבוא הגדרות 1.בחוק זה - "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

משרד המשפטים מחלקת רשומות, מזהה דוקסנטר: , התקבל ב - 18/07/2018 רשומות ספר החוקים 18 ביולי ו' באב התשע"ח עמוד חוק התכנון ו

משרד המשפטים מחלקת רשומות, מזהה דוקסנטר: , התקבל ב - 18/07/2018 רשומות ספר החוקים 18 ביולי ו' באב התשעח עמוד חוק התכנון ו רשומות ספר החוקים 18 ביולי 2018 2733 ו' באב התשע"ח עמוד חוק התכנון והבנייה )תיקון מס',)126 התשע"ח- 2018 754 חוק עידוד מעורבות סטודנטים בפעילות חברתית וקהילתית, התשע"ח- 2018 756 חוק מגבלות על חזרתו של עבריין

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א'

שנה א' - מסלול 1 (3 ימים מרוכזים) - סמסטר א' שנה א' - מסלול יום - סמסטר א' 13:30-16:00 שער למשפט* עו"ד מיכל אהרוני 10:00-13:30 מבוא למשפט השוואתי ד"ר רונית דוניץ קידר 14:00-16:30 דיני עונשין פרופ' בועז סנג'רו אנגלית רמות טרום בסיסי א'/טרום בסיסי

קרא עוד

תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6

תמוז תשעח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום יב בתמוז התשעח- 25.6 תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6.2018 מבוא: התנועה למשילות ודמוקרטיה פועלת למען חיזוק

קרא עוד

הקהילה האחרונה יהדות הונגריה בתקופת השואה יחידת לימוד לבתי ספר תיכוניים המרכז ללימודי השואה מכללה ירושלים

הקהילה האחרונה יהדות הונגריה בתקופת השואה יחידת לימוד לבתי ספר תיכוניים המרכז ללימודי השואה מכללה ירושלים הקהילה האחרונה יהדות הונגריה בתקופת השואה יחידת לימוד לבתי ספר תיכוניים המרכז ללימודי השואה מכללה ירושלים כתיבה: ד"ר אילה נדיבי סיוע בכתיבה ובעריכה היסטורית: צוות המרכז ללימודי השואה, מכללה ירושלים עריכה

קרא עוד

מבט לג'האד העולמי (25-19 ביולי 2018)

מבט לג'האד העולמי (25-19 ביולי 2018) א ת ר( מבט לג' האד העולמי 25-19 ביולי 2018 עיקרי אירועי השבוע צ ב א ס ו ר י ה ה ו ל ך ו מ ש ל י ם א ת ה ש ת ל ט ו ת ו ע ל ר מ ת הגולן, תוך שהוא מתייצב ל א ו ר ך קו ה ג ב ו ל ע ם י ש ר א ל. מ ו ק ד ה ה

קרא עוד

בלגיה מדינה במערב אירופה. בימי הביניים ישבו יהודים מעטים בשטחי ב', אך במאה ה- 14 חוסלו קהילותיהם. במאה ה- 16 התיישבו בערי הארץ אנוסים מפורטוגל, ובמאה

בלגיה מדינה במערב אירופה. בימי הביניים ישבו יהודים מעטים בשטחי ב', אך במאה ה- 14 חוסלו קהילותיהם. במאה ה- 16 התיישבו בערי הארץ אנוסים מפורטוגל, ובמאה בלגיה מדינה במערב אירופה. בימי הביניים ישבו יהודים מעטים בשטחי ב', אך במאה ה- 14 חוסלו קהילותיהם. במאה ה- 16 התיישבו בערי הארץ אנוסים מפורטוגל, ובמאה ה- 17 היתה באנטוורפן קהילה גלויה למחצה. במאה ה- 18

קרא עוד

מצגת איחוד.pptx

מצגת איחוד.pptx !אורנית מאוזנת - מתנגדים לאיחוד נלחמים על הבית - פקודת מבצע רקע.מתוכנית איחודים ברמה הארצית אשר כללה עשרות ערים ומועצות נותר רק איחוד יישובי שער השומרון על הפרק.יודעי דבר מספרים כי שר הפנים יחד עם רוה

קרא עוד

Microsoft Word A02

Microsoft Word A02 בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק 3114/02 3115/02 3116/02 בפני: כבוד הנשיא א' ברק כבוד השופט ת' אור כבוד השופטת ד' ביניש חבר הכנסת מוחמד ברכה חבר הכנסת אחמד טיבי 1. עדאלה - המרכז המשפטי לזכויות

קרא עוד

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשס"ז-2006

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשסז-2006 א) ב) ג) ד) ס 1 הכנסת השבע-עשרה הצעת חוק של חברי הכנסת גדעון סער עמירה דותן פ// 1681/1 הצעת חוק הבוררות )תיקון- ערעור על פסק בוררות(, התשס"ז- 2008 הוספת סעיף 21 א 1. 1 בחוק הבוררות, תשכ"ח- 1968, אחרי סעיף

קרא עוד

המכון ללימודי השואה

המכון ללימודי השואה המכון ללימודי השואה ע"ש ח. אייבשיץ רחוב התיכון?9, נווה-שאנן, ת.ד

קרא עוד

תשובות מלאות לבחינת הבגרות באזרחות מועד חורף תשע"ב, מיום 9/2/2012 שאלון: מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בסיוע איסוף החו

תשובות מלאות לבחינת הבגרות באזרחות מועד חורף תשעב, מיום 9/2/2012 שאלון: מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בסיוע איסוף החו תשובות מלאות לבחינת הבגרות באזרחות מועד חורף תשע"ב, מיום 9/2/2012 שאלון: 034114 מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בסיוע איסוף החומרים ע"י שמוליק אריאלי שאלה מספר 1 האירוע: בישיבת הממשלה

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד