מחירון קונסטרוקטה מומלץ לצרכן

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "מחירון קונסטרוקטה מומלץ לצרכן"

תמליל

1 מחירון קונסטרוקטה מומלץ לצרכן

2 באה לעבוד בעוצמה

3 מכונות הכביסה של קונסטרוקטה בעלות מגוון חידושים טכנולוגיים* - Intensive Power Wash תוכנית אינטנסיבית תוכנית חדשה וייחודית המיועדת לטיפול אינטנסיבי ומהיר )60 דקות בלבד( בכביסה מלוכלכת. בשימוש בתוכנית זו תיהנו מתוצאות ניקוי מושלמות בזמן קצר במיוחד. - BLDC מנוע ללא פחמים מנוע חדשני הפועל ללא פחמים ע"י שימוש במגנטים קבועים וייחודיים, בעיצוב שלא יוצר שחיקה וחיכוך. המנוע החכם, אמין ועמיד ומסוגל להבטיח שקט נפשי בעמידות של המכונה לשנים רבות. בנוסף, הוא חסכוני באנרגיה הפעילות המגנטית ללא החיכוך של המנוע מאפשרת לו להישאר קר, ובכך נמנע בזבוז אנרגיה וחום. - VarioPerfect הבחירה היא שלך הדור החדש של מכונות הכביסה בין אם אתם רוצים לחסוך זמן עם SpeedPerfect או לחסוך אנרגיה עם - EcoPerfect בכל מקרה תקבלו תוצאות ניקוי מושלמות בכל פעם מחדש, בדיוק כשם שתקבלו תוצאות ניקוי מצויינות עם התוכניות הרגילות. טכנולוגיית Water Perfect לחסכון במים במכונות הכביסה החדשות של קונסטרוקטה תוכלו להשתמש במשאבים ביעילות מירבית: עם חיישני הזרימה ומד גובה המים, ניהול המים החכם של מערכת ה- Perfect Water מבטיח הזרמת מים מדוייקת בהתאם לכמות וסוג הכביסה. מערכת חכמה זו הופכת את מכונת הכביסה לחסכונית במיוחד בחשמל ובמים. תוכנית אקספרס - 15 דקות** תוכנית מהירה זו אידאלית לכיבוס פרטי לבוש דחופים מהרגע להרגע, לרענון בגדים שנלבשו פעם אחת, ולהסרת ריחות לא נעימים. אם יש לכם מעט פריטים דחופים מכונת הכביסה של קונסטרוקטה תכבס לכם אותם ב- 15 דקות בלבד. טיימר להפעלה מאוחרת וצג דיגיטלי התצוגה הדיגיטלית מראה את הזמן הנותר לסיום התוכנית ומאפשרת לדעת באיזה שלב נמצאת התוכנית. באמצעות הטיימר ניתן לתכנן את תחילת פעולת תוכנית הכביסה לשעה מאוחרת יותר, לנוחיותכם, על פי לוח הזמנים שלכם. כך תסיים מכונת הכביסה את פעולתה בדיוק בזמן הנוח לכם לתלות או לייבש את הכביסה. שקילה אוטומטית מכונות הכביסה של קונסטרוקטה יתאימו את כמות המים לכמות וסוג הכביסה שהוכנסה לתוף, על מנת לאפשר כיבוס של כמות כביסה קטנה במינימום עלויות ולמנוע בזבוז מיותר. כך, גם אם ברצונכם לכבס פריט לבוש אחד בלבד, כמות המים המוכנסת לתוף תהיה בהתאם. חיישן קצף בזמן היווצרות קצף רב )עקב כמות גדולה מידי של חומרי ניקוי(, הפיקוד האלקטרוני דואג למחזור שטיפה נוסף ולהוצאת הקצף החוצה בצורה אוטומטית. AntiVibration עיצוב דפנות המכונה - AntiVibration מבנה הדפנות המיוחד של המכונה מגדיל את יציבותה ומפחית רעש ורעידות בזמן הפעולה ובזמן הסחיטה. מנגנון למניעת הצפה - AquaSecure מנגנון פנימי להגנה בפני הצפה, המבוסס על מד גובה מים. בעת נזילה כלשהי המנגנון מורה על ניתוק כניסת המים לצנרת המכונה על מנת למנוע הצפה. *כל דגם והחידושים היחודיים לו. **הפעלת התוכניות המיוחדות בכפוף לחוברת הוראות ההפעלה.

4 קונסטרוקטה - מחירון מומלץ לצרכן מכונות כביסה CWF08B20IL CWF08B00IL ק"ג 800 סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תוכניות מיוחדות*: כביסה סינתטית פלוס מעורבת, חולצות, תוכנית מיוחדת לבגדי ספורט, Hygiene תוכנית היגיינית להרחקה מיטבית של שאריות סבון, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, צמר, בדים עדינים/משי לחצנים: Start/Pause להתחלת ולהשהיית התוכנית, מהירות סחיטה, גיהוץ קל,,EcoPerfect,SpeedPerfect טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות, טמפרטורה protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה צג דיגיטלי תצוגת מצב התכנית, טמפרטורה, מהירות סחיטה שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים לכמות הכביסה נעילה בטיחותית בפני ילדים פתח הטענה של 30 ס"מ 2, ק"ג 400/800 סל"ד תוכניות מיוחדות*: תוכניות חסכוניות ב- 40 ו- 60 מעלות, צמר, תוכנית הכוללת מחזור קדם כביסה עדינה לחצנים: הפעלה, השהיית שטיפה, מהירות סחיטה protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים לכמות הכביסה נוריות חיווי למצב התקדמות תוכנית פתח הטענה של 30 ס"מ 2,290 תוף במבנה Wave Drum במכונות הכביסה החדשות של קונסטרוקטה בקיבולת 8 ק"ג ו- 9 ק"ג התוף מגיע במבנה מיוחד. מבנה זה מסייע לכבס בעדינות מירבית את הבגדים שלכם ומונע את שחיקתם. - Hygiene תוכנית הגיינית תוכנית המטפלת בבגדים בצורה ייחודית. בתוכנית זו נעשית שטיפה עם כמות מים גדולה יותר, מתווסף סיבוב שטיפה נוסף והייבוש הינו ארוך יותר. טיפול ייחודי זה מאפשר הסרה מקסימלית של שאריות אבקת כביסה ומרכך מעל הבגדים, הסרה של פרוות בעלי חיים והטיפול בבגדים עדין יותר. המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. *הפעלת התוכניות המיוחדות בכפוף לחוברת הוראות ההפעלה.

5 מכונות כביסה CWF10E063I CWF08E063I CWF10B21IL ק"ג סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תוכניות מיוחדות*: תוכניות חסכוניות ב- 40 ו- 60 מעלות, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, - SpeedPerfect לתוכנית קצרה יותר, - EcoPerfect לתוכנית חסכונית בחשמל, תוכנית מהירה ב- 30 דקות, תוכנית Hygiene תוכנית היגיינית להרחקה מיטבית של שאריות סבון, קדם כביסה לחצנים: הפעלה/השהייה, מהירות סחיטה, גיהוץ קל, EcoPerfect,SpeedPerfect טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות צג דיגיטלי LED protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים פתח הטענה של 30 ס"מ 7 ק"ג 800 סל"ד תכניות מיוחדות*: צמר, בדים עדינים/משי לחצנים: הפעלה/השהייה, מהירות סחיטה תוף מנירוסטה protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה נורית LED לציון סיום התוכנית - 3D AquaSpa המטרה עילית להרטבה תלת מימדית מהירה ואחידה של הכביסה שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים לכמות הכביסה פתח הטענה של 30 ס"מ דלת נפתחת ב- 180 מעלות 7 ק"ג 1000 סל"ד תכניות מיוחדות*: צמר, בדים עדינים/משי לחצנים: הפעלה/השהייה, מהירות סחיטה תוף מנירוסטה protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה נורית LED לציון סיום התוכנית - 3D AquaSpa המטרה עילית להרטבה תלת מימדית מהירה ואחידה של הכביסה שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים לכמות הכביסה פתח הטענה של 30 ס"מ דלת נפתחת ב- 180 מעלות 2,990 2,790 2,790 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. *הפעלת התוכניות המיוחדות בכפוף לחוברת הוראות ההפעלה.

6 קונסטרוקטה - מחירון מומלץ לצרכן מכונות כביסה CWF10W46IL CWF10K20IL CWF10E263I AntiVibration AntiVibration AntiVibration 8 ק"ג 1000 סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תוכניות מיוחדות*: - Intensive Power Wash תוכנית אינטנסיבית ומהירה ב- 60 דקות בלבד, כביסה כהה, חולצות, ספורט, כביסה מהירה/מעורבת, תוכנית Hygiene תוכנית היגיינית להרחקה מיטבית של שאריות סבון, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, צמר, כביסה עדינה/משי לחצנים: טעינה מחדש, גיהוץ קל, EcoPerfect,SpeedPerfect תוף במבנה - WaveDrum יעיל ועדין במיוחד לכל סוגי הבדים BLDC מנוע ללא פחמים - שקט ועמיד לאורך זמן AntiVibration - מבנה דפנות ייחודי המאפשר יציבות WaterPerfect מערכת חכמה לניהול אקטיבי של צריכת המים וחיישן זרימת מים protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה AquaSpa - 3D המטרה עילית להרטבה תלת מימדית תצוגת LED של מצב התוכנית, בחירת הטמפרטורה, בחירת מהירות סחיטה, טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות וזמן לסיום התוכנית נעילה בטיחותית בפני ילדים השמעת צליל בסיום התוכנית מגירה לחומר ניקוי עם מנגנון ניקוי עצמי 4,490 8 ק"ג 1000 סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תוכניות מיוחדות*: כביסה סינתטית פלוס מעורבת, בגדי חוץ, חולצות, ספורט, Hygiene תוכנית היגיינית להרחקה מיטבית של שאריות סבון, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, צמר, בדים עדינים/משי לחצנים: הפעלה/השהיה, גיהוץ קל,,EcoPerfect,SpeedPerfect טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות קדימה )לפי זמן סיום(, טמפרטורה, מהירות סחיטה/השהיית שטיפה תוף במבנה - WaveDrum יעיל ועדין במיוחד לכל סוגי הבדים protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה AquaSpa - 3D המטרה עילית להרטבה תלת מימדית תצוגת מצב התכנית, טמפרטורה, מהירות סחיטה, הזמן הנותר וטיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות מגירה לחומר ניקוי עם מנגנון ניקוי עצמי נעילה בטיחותית בפני ילדים פתח הטענה של 30 ס"מ 3,790 7 ק"ג 1000 סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תכניות מיוחדות*: כביסה מעורבת, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, צמ ר, תוכנית ב- 40 מעלות, בדים עדינים/משי לחצנים: EcoPerfect,SpeedPerfect protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה תצוגת מצב התכנית, טמפרטורה, מהירות סחיטה, הזמן הנותר וטיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות נורית LED לציון סיום התוכנית AquaSpa 3D- המטרה עילית להרטבה תלת מימדית שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים לכמות הכביסה נעילה בטיחותית בפני ילדים פתח הטענה של 30 ס"מ דלת נפתחת ב- 180 מעלות 3,290 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. *הפעלת התוכניות המיוחדות בכפוף לחוברת הוראות ההפעלה.

7 מכונות כביסה CWF14W42IL CWF12T46IL CWF12W46IL AntiVibration AntiVibration AntiVibration 8 ק"ג 1200 סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תוכניות מיוחדות*: - Intensive Power Wash תוכנית אינטנסיבית ומהירה ב- 60 דקות בלבד, כביסה כהה, חולצות, ספורט, כביסה מהירה/מעורבת, Hygiene תוכנית היגיינית להרחקה מיטבית של שאריות סבון, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, צמר, כביסה עדינה/משי לחצנים: טעינה מחדש, גיהוץ קל, EcoPerfect,SpeedPerfect תוף במבנה - WaveDrum יעיל ועדין במיוחד לכל סוגי הבדים BLDC מנוע ללא פחמים - שקט ועמיד לאורך זמן AntiVibration - מבנה דפנות ייחודי המאפשר יציבות WaterPerfect -מערכת חכמה לניהול אקטיבי של צריכת המים וחיישן זרימת מים AquaSpa 3D- המטרה עילית להרטבה תלת מימדית תצוגת LED של מצב התוכנית, בחירת הטמפרטורה, בחירת מהירות סחיטה, טיימר להפעלה מאוחרת 24 שעות וזמן לסיום התוכנית נעילה בטיחותית בפני ילדים השמעת צליל בסיום התוכנית מגירה לחומר ניקוי עם מנגנון ניקוי עצמי 9 ק"ג 1200 סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תוכניות מיוחדות*: - Intensive Power Wash תוכנית אינטנסיבית ומהירה ב- 60 דקות בלבד, כביסה כהה, חולצות, ספורט, כביסה מהירה/מעורבת, Hygiene תוכנית היגיינית להרחקה מיטבית של שאריות סבון, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, כביסת לילה,MIX צמר, כביסה עדינה/משי לחצנים:,EcoPerfect,SpeedPerfect טעינה מחדש, גיהוץ קל, AquaPlus BLDC מנוע ללא פחמים - שקט ועמיד לאורך זמן -AntiVibration מבנה דפנות ייחודי המאפשר יציבות AquaSpa - 3D המטרה עילית להרטבה תלת מימדית תצוגת LED של מצב התוכנית, בחירת הטמפרטורה, בחירת מהירות סחיטה, טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות וזמן לסיום התוכנית נעילה בטיחותית בפני ילדים השמעת צליל בסיום התוכנית מגירה לחומר ניקוי עם מנגנון ניקוי עצמי 9 ק"ג 1400 סל"ד VarioPerfect חיסכון בזמן או בצריכת החשמל ע"י לחיצה על אחד מהלחצנים SpeedPerfect או EcoPerfect תוכניות מיוחדות*: - Intensive Power Wash תוכנית אינטנסיבית ומהירה ב- 60 דקות בלבד, כביסה כהה, חולצות, ספורט, כביסה מהירה/מעורבת, Hygiene תוכנית היגיינית להרחקה מיטבית של שאריות סבון, תוכנית אקספרס - 15 דקות בלבד, צמר, כביסה עדינה/משי לחצנים: טעינה מחדש, גיהוץ קל, EcoPerfect,SpeedPerfect תוף במבנה - WaveDrum יעיל ועדין במיוחד לכל סוגי הבדים BLDC מנוע ללא פחמים - שקט ועמיד לאורך זמן -AntiVibration מבנה דפנות ייחודי המאפשר יציבות WaterPerfect -מערכת חכמה לניהול אקטיבי של צריכת המים וחיישן זרימת מים AquaSpa - 3D המטרה עילית להרטבה תלת מימדית תצוגת LED של מצב התוכנית, בחירת הטמפ', בחירת מהירות סחיטה, טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות וזמן לסיום התוכנית נעילה בטיחותית בפני ילדים השמעת צליל בסיום התוכנית מגירה לחומר ניקוי עם מנגנון ניקוי עצמי 5,190 4,290 4,690 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. *הפעלת התוכניות המיוחדות בכפוף לחוברת הוראות ההפעלה.

8 קונסטרוקטה - מחירון מומלץ לצרכן מכונות כביסה / מייבשי כביסה CWT10T24IL CWT10R16IL 6 6 פתח עליון, 6 ק"ג 1000 סל"ד תוכניות מיוחדות*: כביסה מהירה/מעורבת, צמר/משי, בדים עדינים לחצנים: Start/Pause להתחלת ולהשהיית התוכנית, קדם כביסה, Intensive לתוכנית אינטנסיבית, יותר, שטיפה נוספת, גיהוץ קל,,aqua plus ביטול סחיטה אחרונה, מהירות סחיטה Stains לטיפול בכתמים קשים Hold Rinse לחצן לביטול סחיטה אחרונה protection - Multiple water מנגנון הגנה מפני הצפה נורית LED לציון סיום התוכנית שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים לכמות הכביסה זיהוי חוסר איזון לפני סחיטה זיהוי עודף קצף וביצוע שטיפה נוספת פתח עליון בפתיחה רכה, 6 ק"ג 1000 סל"ד תוכניות מיוחדות*: תוכניות חסכוניות ב- 40 ו- 60 מעלות, צמר/כביסה ידנית עדינה במיוחד, תוכנית מיוחדת לחולצות מכופתרות, תוכנית Mix לכביסה מבדים מעורבים, SpeedPerfect לקיצור תוכנית הכביסה כשממהרים, Memory אפשרות לתכנות תוכנית מועדפת כוללת האופציות הנוספות, Intensive לתוכנית אינטנסיבית יותר Iron Easy לגיהוץ קל יותר Rinse Extra להרחקה מירבית של שאריות סבון Pre-Wash קדם כביסה לחצן לתוספת מחזור קדם כביסה Hold Rinse לחצן לביטול סחיטה אחרונה תצוגת LED של מצב התוכנית, בחירת הטמפרטורה, בחירת מהירות סחיטה, טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות וזמן לסיום התוכנית שקילה אוטומטית התאמה מדוייקת של כמות המים לכמות הכביסה 3,290 3,090 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. *הפעלת התוכניות המיוחדות בכפוף לחוברת הוראות ההפעלה.

9 מייבשי כביסה CWK4E600IL CWK3E00IL CWA4E600IL AntiVibration AntiVibration AntiVibration מייבש כביסה בשיטת פליטת אוויר קיבולת: 7 ק"ג ייבוש באמצעות חיישני לחות לחסכון בחשמל ובזמן תוכניות מיוחדות*: צמר, כביסה מעורבת, בגדי טיולים, מגבות, תכנית ייבוש באוויר חם, תכנית ייבוש באוויר קר, ייבוש עדין - לבדים ואריגים עדינים, תוכנית ייבוש מהיר ב- 40 דקות לחצני בחירה: הפעלה/השהיה, חום נמוך, הפעלת/השבתת צלילי הלחצנים, גיהוץ קל, טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות פעולה למניעת קמטים עד 60 דקות בסיום התכנית בורר תוכניות אלקטרוני תצוגה דיגיטלית LED לזמן הנותר לסיום התוכנית SoftDry: תוף מנירוסטה במבנה מיוחד לטיפול בסוגי בדים שונים AntiVibration מבנה דפנות ייחודי למניעת רעידות נוריות חיווי לריקון מיכל העיבוי ולניקוי המסנן תאורת תוף פנימית נעילה בטיחותית בפני ילדים משמיע צליל בסיום התוכנית פתיחת דלת לימין מעלות הספק מקסימאלי: 2000W צינור פליטת אוויר דירוג אנרגיה: C מייבש כביסה בשיטת העיבוי )קונדנסור( קיבולת 7 ק"ג תכניות מיוחדות*: צמר, תוכנית ייבוש בחום ב- 20 דקות, סופר - 40 תוכנית ייבוש ב- 40 דקות לחצני בחירה במגע )טאץ'(: התחלה/הפסקה, חום נמוך פעולה למניעת קמטים עד 120 דקות בסיום התכנית בורר תכניות אלקטרוני נורית חיווי למצב התכנית ולסיום מערכת SoftDry: תוף במבנה מיוחד לטיפול בסוגי בדים שונים AntiVibration מבנה דפנות ייחודי למניעת רעידות פתיחת דלת לימין מעלות הספק מקסימלי 2800W דירוג אנרגיה : C מייבש כביסה בשיטת העיבוי )קונדנסור( קיבולת: 8 ק"ג ייבוש באמצעות חיישני לחות לחסכון בחשמל ובזמן תוכניות מיוחדות*: צמר, כביסה מעורבת, בגדי טיולים, תכנית ייבוש באוויר חם, תכנית ייבוש באוויר קר, Hygiene תוכנית ייבוש היגיינית )בשימוש בבגדי כותנה(, ייבוש עדין - לבדים ואריגים עדינים, תוכנית ייבוש מהיר ב- 40 דקות, חולצות מכופתרות ב- 15 דקות לחצני בחירה: הפעלה/השהיה, חום נמוך, הפעלת/השבתת צלילי הלחצנים, טיימר להפעלה מאוחרת עד 24 שעות פעולה למניעת קמטים עד 120 דקות בסיום התכנית תצוגה דיגיטלית LED לזמן הנותר לסיום התוכנית SoftDry : תוף מנירוסטה במבנה מיוחד לטיפול בסוגי בדים שונים AntiVibration מבנה דפנות ייחודי למניעת רעידות נוריות חיווי לריקון מיכל העיבוי ולניקוי המסנן תאורת תוף פנימית נעילה בטיחותית בפני ילדים משמיע צליל בסיום התוכנית פתיחת דלת לימין מעלות הספק מקסימאלי: 2800W ערכה לניקוז מי העיבוי ישירות לביוב דירוג אנרגיה: C 4,290 3,490 2,850 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. *הפעלת התוכניות המיוחדות בכפוף לחוברת הוראות ההפעלה.

10 מדיחי כלים קונסטרוקטה: הופכים את החיים לקלים יותר עם מגוון חידושים טכנולוגיים, כל דגם והחידושים הייחודיים לו תווית האנרגיה של מדיחי הכלים Cleaning Drying בתווית זו מוצגים ציונים" שקיבל המדיח במבחני חיסכון ויעילות שונים. המבחנים הם: תוצאות ניקוי, תוצאות ייבוש וחיסכון באנרגיה. ציונים אלו הם מעין תעודת זהות של המדיח המעידה על איכותו. לחצן חצי זמן - VarioSpeed כשאתם מדי פעם ממש ממהרים, תוכלו לקצר את משך התכנית בכ- 50% בעזרת לחצן ייחודי זה, תוך שמירה על תוצאות ניקוי וייבוש אופטימליות. ניתן להפעיל את האפשרות הזו בכל התוכניות פרט לקדם שטיפה ולתוכנית המהירה. לחצן חצי כמות מאפשר חיסכון ויעילות בצריכת המים כאשר המדיח אינו מלא. ניתן להפעיל תוכנית הדחה עם לחצן חצי הכמות ובכך לחסוך בצריכת המים, צריכת החשמל והזמן, שמתעדכנים בהתאם. זרוע ההתזה הכפולה במדיחי כלים צרים - DuoPower הודות לשתי זרועות ההתזה הצולבות, זרוע ההתזה הכפולה במדיחי הכלים של קונסטרוקטה ברוחב 45 ס מ מבטיחה כיסוי של כל חלקי הסלסלה העליונה, שעומקה הוגדל ב- 4 ס מ. הפיזור האופטימלי של מי השטיפה מבטיח הספק הדחה יעיל עוד יותר. מחיצות מתקפלות להנחת סירים במקום בו הצלחות עמדו, ניתן להניח סירים גדולים בנוחות לאחר קיפול המחיצות. מחיצות אלו מאפשרות גמישות רבה יותר בסידור הכלים בסלסלות.

11 מדיחי כלים CG5A03S8IL CG5A01S8IL CG4A01S2IL Cleaning Cleaning Cleaning Drying Drying Drying מדיח כלים רחב, 60 ס"מ לבן קיבולת: 12 מערכות כלים צריכת מים: 14 ליטר / צריכת חשמל: 1.14 קוט"ש AA שקט: 52dB 4 תוכניות: אינטנסיבית 70, חסכונית 50, מהירה 45 ב- 29 דקות, קדם שטיפה לחצן חצי כמות להדחה חסכונית של חצי כמות כלים Assist - Dosage מערכת בקרת מינון לטבליה Protection Ultra Glass מנגנון לשמירה על כלי זכוכית מנוע - BLDC ללא פחמים, שקט ואמין לאורך שנים מערכת חיישנים הכוללת: Load Sensor חיישן העמסה מנגנון ultimate :"3in1 זיהוי אוטומטי של חומר ההדחה נורית חיווי LED למצב התכנית נוריות חיווי LED לציון צורך בהוספת מלח וחומר הברקה 2 מחיצות מתקפלות לצלחות בסלסלה התחתונה נעילת בטיחות בפני ילדים נעילת ServoLock לסגירה קלה של הדלת מידות המוצר בס"מ: ג- 84.5, ר- 60, ע- 60 מדיח כלים רחב, 60 ס"מ דמוי נירוסטה - עם ציפוי מיוחד המונע סימני טביעות אצבע קיבולת: 12 מערכות כלים צריכת מים: 14 ליטר / צריכת חשמל: 1.14 קוט"ש AA שקט: 52dB 5 תוכניות: אינטנסיבית 70, רגילה 65, חסכונית 50, מהירה 45 ב- 29 דקות, קדם שטיפה לחצן חצי כמות להדחה חסכונית של חצי כמות כלים Assist - Dosage מערכת בקרת מינון לטבליה Protection Ultra Glass מנגנון לשמירה על כלי זכוכית מנוע - BLDC ללא פחמים, שקט ואמין לאורך שנים מערכת חיישנים הכוללת: Load Sensor חיישן העמסה מנגנון ultimate :"3in1 זיהוי אוטומטי של חומר ההדחה נורית חיווי LED למצב התכנית טיימר להפעלה מאוחרת: 6 3, או 9 שעות נוריות חיווי LED לציון צורך בהוספת מלח וחומר הברקה סלסלה עליונה מתכווננת 2 מחיצות מתקפלות לצלחות בסלסלה התחתונה 24/7 - aquastop מנגנון הגנה בפני הצפה 24 שעות ביממה נעילת בטיחות בפני ילדים נעילת ServoLock לסגירה קלה של הדלת מידות המוצר בס"מ: ג- 84.5, ר- 60, ע- 60 מדיח כלים רחב, 60 ס"מ דמוי נירוסטה - עם ציפוי מיוחד המונע סימני טביעות אצבע קיבולת: 13 מערכות כלים צריכת מים: 10 ליטר / צריכת חשמל: 0.92 קוט"ש AA שקט מאוד: 48dB 5 תוכניות: אינטנסיבית 70, רגילה 65, חסכונית 50, מהירה 45 ב- 29 דקות, קדם שטיפה Speed Vario לחצן חצי זמן לקיצור תוכניות ההדחה בעד כחצי מהזמן Assist - Dosage מערכת בקרת מינון לטבליה Protection Ultra Glass מנגנון לשמירה על כלי זכוכית מנוע - BLDC ללא פחמים, שקט ואמין לאורך שנים מערכת חיישנים הכוללת: Load Sensor חיישן העמסה מנגנון ultimate :"3in1 זיהוי אוטומטי של חומר ההדחה Exchanger Heat -מחלף חום לייבוש היגייני וחסכוני נורית חיווי LED למצב התכנית טיימר להפעלה מאוחרת: 6 3, או 9 שעות נוריות חיווי LED לציון צורך בהוספת מלח וחומר הברקה 2 מחיצות מתקפלות לצלחות בסלסלה העליונה ו- 2 בתחתונה 24/7 - aquastop מנגנון הגנה בפני הצפה 24 שעות ביממה נעילת בטיחות בפני ילדים נעילת ServoLock לסגירה קלה של הדלת מידות המוצר בס"מ: ג- 84.5, ר- 60, ע- 60 3,990 3,390 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. 2,890

12 לצרכן מומלץ מחירון - קונסטרוקטה כלים מדיחי CG5C01S2IL CP4A01S2 CG4A52S2 Cleaning Cleaning Cleaning Drying חדש Drying Drying קומפקטי כלים מדיח לבן כלים מערכות 6 קיבולת: קוט"ש 0.62 חשמל: צריכת / ליטר 8 במיוחד: חסכונית מים צריכת AAA אנרגיה: דירוג 54dB שקט:,40 עדינה 50, חסכונית 65, רגילה 70, אינטנסיבית תכניות: 5 45 דקות 29 ב- מהירה מים לניהול חכמה מערכת - ActiveWater פחמים ללא מנוע EcoSilence drive העמסה חיישן loadsensor הכוללת: חיישנים מערכת ההדחה חומר של אוטומטי זיהוי :"3in1 Ultimate" מנגנון עצמי ניקוי עם סינון מערכת התכנית למצב LED חיווי נורית גמישה: סלסלות מערכת כסוף בגוון סלסלה - לסכו"ם מתפרק מתקן - לכוסות מדפים - זכוכית כלי על לשמירה מנגנון Ultra Glass Protection הדלת של קלה לסגירה Servo-lock נעילת 50 עומק 55.1, רוחב 45, גובה בס"מ: מידות 2,890 ס"מ 45 צר, כלים מדיח לבן כלים מערכות 9 קיבולת: קוט"ש 0.74 חשמל: צריכת / ליטר 9.5 מים: צריכת AAA אנרגיה: דירוג 48dB מאוד: שקט,50 חסכונית,45-65 אוטומטית,70 אינטנסיבית תכניות: 4 דקות ב מהירה מהזמן כחצי בעד ההדחה תוכניות לקיצור זמן חצי לחצן variospeed הטבליה מינון לבקרת מערכת - DosageAssist שנים לאורך ואמין שקט פחמים, ללא - BLDC מנוע מושלמת ניקוי לעוצמת כפולה עליונה ממטרה DuoPower צלילות/עכירות חיישן - aquasensor הכוללת: חיישנים מערכת העמסה חיישן loadsensor המים, ההדחה חומר של אוטומטי זיהוי :"3in1 ultimate מנגנון וחסכוני היגייני לייבוש חום מחלף Heat Exchanger התוכנית לסיום הנותר לזמן דיגיטלית תצוגה שעות 24 עד - מאוחרת להפעלה טיימר הברקה וחומר מלח בהוספת צורך לציון LED חיווי נוריות התחתונה בסלסלה לצלחות מתקפלות מחיצות 2 העליונה בסלסלה לכוסות מדפים 2 ביממה שעות 24 הצפה בפני הגנה מנגנון - aquastop 24/7 הדלת של קלה לסגירה ServoLock נעילת זכוכית כלי על לשמירה מנגנון - Ultra Glass Protection 60 עומק 45, רוחב 84.5, גובה בס"מ: מידות 3,990 ס"מ 60 רחב, כלים מדיח לבן כלים מערכות 13 קיבולת: קוט"ש 0.94 חשמל: צריכת / ליטר 9.5 במיוחד: חסכונית מים צריכת AAA אנרגיה: דירוג 48dB מאוד: שקט,50 חסכונית,45-65 אוטומטית,70 אינטנסיבית תכניות: 4 45 מהירה מהזמן חצי בעד ההדחה תוכניות לקיצור זמן חצי לחצן variospeed הטבליה מינון לבקרת מערכת DosageAssist שנים לאורך ולאמינות שקטה לפעולה פחמים ללא - BLDC מנוע המים, צלילות/עכירות חיישן - aquasensor חיישנים: העמסה חיישן loadsensor ההדחה חומר של אוטומטי זיהוי :"3in1 ultimate" מנגנון באנרגיה ולחיסכון היגייני לייבוש חום מחלף Heat Exchanger התוכנית לסיום הנותר לזמן דיגיטלית תצוגה שעות 24 עד - מאוחרת להפעלה טיימר התחתונה בסלסלה לצלחות מתקפלות מחיצות 2 ביממה שעות 24 הצפה בפני הגנה מנגנון - aquastop 24/7 ילדים בפני בטיחות נעילת ע- 60 ר- 60, ג- 84.5, בס"מ: המוצר מידות ט.ל.ח. מע"מ, כוללים המחירים 4,150

13 אינטגרלים כלים מדיחי CG5A04V9 CP5A50J5 CG5A03J5 Cleaning Cleaning Cleaning Drying Drying Drying ס"מ 60 רחב, מלא אינטגרלי כלים מדיח כלים מערכות 12 קיבולת: קוט"ש 1.02 חשמל: צריכת / ליטר 12 מים: צריכת AAA אנרגיה: דירוג 48dB מאוד: שקט,50 חסכונית 65, רגילה 70, אינטנסיבית תכניות: 5 שטיפה קדם דקות, ב מהירה מהזמן כחצי בעד ההדחה תוכניות לקיצור זמן חצי לחצן variospeed הטבליה מינון לבקרת מערכת - DosageAssist שנים לאורך ואמין שקט פחמים, ללא - BLDC מנוע צלילות/עכירות חיישן - aquasensor הכוללת: חיישנים מערכת העמסה חיישן loadsensor המים, ההדחה חומר של אוטומטי זיהוי :"3in1 ultimate מנגנון בסיום צליל משמיע התכנית, למצב LED דיגיטלית תצוגה שעות 9 או 6 3, מאוחרת: להפעלה טיימר הברקה וחומר מלח בהוספת צורך לציון LED חיווי נוריות לכוסות מדפים 2 מתכווננת, עליונה סלסלה התחתונה בסלסלה לצלחות מתקפלות מחיצות 2 ביממה שעות 24 הצפה בפני הגנה מנגנון - aquastop 24/7 הדלת של קלה לסגירה ServoLock נעילת זכוכית כלי על לשמירה מנגנון - Ultra Glass Protection 55 עומק 59.8, רוחב 81.5, גובה בס"מ: מידות 3,990 ס"מ 45 נירוסטה, פנל - צר אינטגרלי חצי כלים מדיח כלים מערכות 9 קיבולת: קוט"ש 0.74 חשמל: צריכת / ליטר 9.5 מים: צריכת AAA אנרגיה: דירוג 48dB מאוד: שקט 50, חסכונית 65, רגילה 70, אינטנסיבית תכניות: 5 שטיפה קדם דקות, ב מהירה מהזמן כחצי בעד ההדחה תוכניות לקיצור זמן חצי לחצן variospeed הטבליה מינון לבקרת מערכת - DosageAssist שנים לאורך ואמין שקט פחמים, ללא - BLDC מנוע מושלמת ניקוי לעוצמת כפולה עליונה ממטרה DuoPower צלילות/עכירות חיישן - aquasensor הכוללת: חיישנים מערכת העמסה חיישן loadsensor המים, חומר של אוטומטי זיהוי :"3in1 ultimate מנגנון וחסכוני היגייני לייבוש חום מחלף Heat Exchanger התוכנית לסיום הנותר לזמן דיגיטלית תצוגה שעות 24 עד - מאוחרת להפעלה טיימר הברקה וחומר מלח בהוספת צורך לציון LED חיווי נוריות התחתונה בסלסלה לצלחות מתקפלות מחיצות 2 העליונה בסלסלה לכוסות מדפים 2 ביממה שעות 24 הצפה בפני הגנה מנגנון aquastop 24/7 הדלת של קלה לסגירה ServoLock נעילת ילדים בפני בטיחות נעילת זכוכית כלי על לשמירה מנגנון - Ultra Glass Protection 57.3 עומק 44.8, רוחב 81.5, גובה בס"מ: מידות 4,490 ס"מ 60 נירוסטה, פנל - רחב אינטגרלי חצי כלים מדיח כלים מערכות 12 קיבולת: קוט"ש 1.02 חשמל: צריכת / ליטר 12 מים: צריכת AAA אנרגיה: דירוג 48dB מאוד: שקט 50, חסכונית 65, רגילה 70, אינטנסיבית תכניות: 5 שטיפה קדם דקות, ב מהירה מהזמן כחצי בעד ההדחה תוכניות לקיצור זמן חצי לחצן variospeed הטבליה מינון לבקרת מערכת - DosageAssist שנים לאורך ואמין שקט פחמים, ללא - BLDC מנוע צלילות/עכירות חיישן - aquasensor הכוללת: חיישנים מערכת העמסה חיישן loadsensor המים, ההדחה חומר של אוטומטי זיהוי :"3in1 ultimate מנגנון התכנית למצב LED דיגיטלית תצוגה שעות 9 או 6 3, מאוחרת: להפעלה טיימר הברקה וחומר מלח בהוספת צורך לציון LED חיווי נוריות הפנימי בסידור לגמישות - Vario סלסלות מערכת XXL כסוף בגוון סלסלות מתכווננת עליונה סלסלה התחתונה בסלסלה לצלחות מתקפלות מחיצות 2 ביממה שעות 24 הצפה בפני הגנה מנגנון - aquastop 24/7 הדלת של קלה לסגירה ServoLock נעילת זכוכית כלי על לשמירה מנגנון - Ultra Glass Protection 57.3 עומק 59.8, רוחב 81.5, גובה בס"מ: מידות ט.ל.ח. מע"מ, כוללים המחירים 3,890

14 תנור קונסטרוקטה בא לעבוד! מגוון חידושים טכנולוגיים, כל דגם והחידושים הייחודיים לו ניקוי עצמי באמצעות פירוליזציה באמצעות תוכנית פירוליזציה מתבצע בקלות הניקוי המעיק והארוך של תנור האפייה: הלכלוך נשרף בטמפרטורה גבוהה )של כ- 500( o עד שנותר ממנו רק אפר - ואז, כל שנותר לעשות הוא לנגב עם סמרטוט את האפר שנותר בתחתית והתנור נקי לחלוטין. נוחות מירבית. תנור אפייה - Therm Combi נוחות בבישול, ממש לפי הטעם שלכם: טכנולוגיה של אוויר חם לפיזור חום שווה ואחיד בכל חלקי התנור המאפשר אפייה במספר מגשים במקביל. באמצעות מבחר של עד 10 תוכניות בישול ואפייה שונות, מספקת פתרונות מצוינים לאתגרים קולינרים רבים, כולל אפייה במספר מגשים במקביל. דלת זכוכית חלקה מבפנים הדלת הפנימית נטולת הצירים העשויה מזכוכית חלקה Glass( )Full קלה במיוחד לניקוי ניגוב קל מספיק. במידת הצורך או בעת ניקוי יסודי ניתן פשוט להסיר את הזכוכית בלי בעיה. תא אפייה ענק להכנה של מאכלים בכמויות גדולות. בזכות המרחק הגדול בין תבניות האפייה תוכלו לצלות גם נתחי מזון גדולים )כגון ברווז או תרנגול הודו(. שטח הפנים של תבניות האפייה ושל המשטחים שבהם משתמשים בשעת הכנתם של כמויות מזון גדולות הינו גדול יותר מבעבר ותא האפייה מכיל בקלות גם הכנה של כמויות מזון גדולות. שעון אלקטרוני ניתן לבחור מראש בקלות את המועד שבו יתחיל התנור לפעול או את המועד שבו מערכת הכיבוי האוטומטית תסיים את תהליך האפייה או הבישול. )בחלק מהדגמים(.

15 תנורים בנויים CF232254IL CF231254IL CF432250IL CF431250IL תנור בנוי, פנל נירוסטה Therm - Combi אוויר חם לאפייה שווה ואחידה במספר תבניות במקביל ידית בר ייחודית לאחיזה נוחה ועיצוב מושלם 6 תוכניות בישול ואפייה: טורבו, חימום עליון/ תחתון, חימום תחתון בלבד, גריל קטן, גריל גדול, טורבו גריל בורר טמפרטורה: מעלות חלון גדול במיוחד לצפייה נוחה בתהליך האפייה תא אפייה גדול במיוחד עם ציפוי אמאייל אפור שאינו נשרט דלת פנימית מזכוכית מלאה תאורה פנימית חזקה איוורור / קירור חזיתי טיימר )קוצב זמן( מכני מסילות נשלפות - ניתנות לפירוק מהיר תנור בנוי, פנל נירוסטה Therm - Combi אוויר חם לאפייה שווה ואחידה במספר תבניות במקביל ידית בר ייחודית לאחיזה נוחה ועיצוב מושלם 6 תוכניות בישול ואפייה: טורבו, חימום עליון/ תחתון, חימום תחתון בלבד, גריל קטן, גריל גדול, טורבו גריל בורר טמפרטורה: מעלות חימום מהיר מראש של התנור לחסכון בזמן חלון גדול במיוחד לצפייה נוחה בתהליך האפייה תא אפייה גדול במיוחד עם ציפוי אמאייל אפור שאינו נשרט דלת פנימית מזכוכית מלאה תאורה פנימית חזקה איוורור / קירור חזיתי טיימר אלקטרוני נעילה בטיחותית של הפיקוד בפני ילדים מסילות נשלפות - ניתנות לפירוק מהיר שעון אלקטרוני עם תצוגה דיגיטלית תנור בנוי בגימור נירוסטה Therm - Combi אוויר חם לאפייה שווה ואחידה במספר תבניות במקביל ידית בר ייחודית לאחיזה נוחה ועיצוב מושלם 8 תוכניות בישול ואפייה: גריל גדול, גריל קטן, טורבו גריל, תוכנית פיצה, חימום עליון/תחתון, חימום תחתון בלבד, אוויר חם, הפשרה בורר טמפרטורה: מעלות כפתורי הפעלה לחיצים )pop-out( חלון גדול במיוחד לצפייה נוחה בתהליך האפייה תא אפייה גדול במיוחד עם ציפוי אמאייל אפור שאינו נשרט דלת פנימית מזכוכית מלאה תאורה פנימית חזקה איוורור / קירור חזיתי טיימר )קוצב זמן( מכני תנור בנוי בגימור נירוסטה Therm - Combi אוויר חם לאפייה שווה ואחידה במספר תבניות במקביל ידית בר ייחודית לאחיזה נוחה ועיצוב מושלם 8 תוכניות בישול ואפייה: גריל גדול, גריל קטן, טורבו גריל, תוכנית פיצה, חימום עליון/תחתון, חימום תחתון בלבד, אוויר חם, הפשרה בורר טמפרטורה: מעלות כפתורי הפעלה לחיצים )pop-out( חלון גדול במיוחד לצפייה נוחה בתהליך האפייה תא אפייה גדול במיוחד עם ציפוי אמאייל אפור שאינו נשרט דלת פנימית מזכוכית מלאה תאורה פנימית חזקה איוורור / קירור חזיתי טיימר )קוצב זמן( מכני שעון אלקטרוני עם תצוגה דיגיטלית 3,090 2,890 2,190 1,990 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח.

16 קונסטרוקטה - מחירון מומלץ לצרכן תנורים בנויים CF תנור בנוי פירוליטי בגימור נירוסטה פירוליזציה: ניקוי עצמי ושריפת שומנים בכ- 500 מעלות 3 דרגות לבחירה Baking Bread תוכנית ייעודית לאפיית לחם השומרת לחות לתוצאות מושלמות Intensive Circotherm תוכנית ייחודית להפשרת מוצרים קפואים ידית בר ייחודית לאחיזה נוחה ועיצוב מושלם 10 תוכניות בישול ואפייה: אוויר חם, חימום תחתון, חימום עליון/תחתון, גריל גדול, גריל קטן, טורבו גריל, חימום Eco חסכוני, בישול באידוי, תוכנית לפיצה, תוכנית לאפיית לחם בורר טמפרטורה: מעלות חימום מהיר מראש של התנור לחסכון בזמן כפתורי הפעלה לחיצים )pop-out( חלון גדול במיוחד לצפייה נוחה בתהליך האפייה תא אפייה גדול במיוחד עם ציפוי אמאייל אפור שאינו נשרט דלת פנימית מזכוכית מלאה דלת בטיחותית 4 שכבות זכוכית תאורה פנימית חזקה איוורור / קירור חזיתי צג דיגיטלי, תצוגת טמפרטורה אלקטרונית בקרת התחממות, הצעת טמפרטורה, תצוגת טמפרטורה עכשווית בתנור בכל רגע נתון וחיווי גרפי להתקדמות ההתחממות שעון אלקטרוני עם צליל התראה נעילה בטיחותית של הפיקוד טיימר לכיבוי אוטומטי נורית חיווי חום שיורי לאחר כיבוי - בשני שלבים נעילת דלת בטיחותית במהלך התוכנית לניקוי עצמי )פירוליזציה( דירוג אנרגיה A המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. 4,990

17 תנורים משולבים CH755790IL CH755720IL CH755721IL תנור משולב כיריים גז, לבן מבערים: 2 רגילים, 1 חסכוני, 1 מהיר מבער קדמי-שמאלי: מבער לבישול מהיר 3 קילואט מבער אחורי-שמאלי: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער אחורי-ימני: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער קדמי-ימני: מבער חסכוני 1 קילואט הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים בציפוי אמאייל מכסה זכוכית נפח תנור גדול 67 ליטר 7 תוכניות בישול ואפייה: חימום עליון/תחתון, חימום תחתון, טורבו גריל, הגדרות הפשרה, טורבו, גריל גדול, גריל קטן טיימר התראה )קוצב זמן( מכאני תאורת תנור פנימית דלת פנימית מזכוכית מלאה תנור משולב כיריים גז, לבן מבערים: 2 רגילים, 1 חסכוני, 1 מהיר מבער קדמי-שמאלי: מבער לבישול מהיר 3 קילואט מבער אחורי-שמאלי: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער אחורי-ימני: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער קדמי-ימני: מבער חסכוני 1 קילואט הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים בציפוי אמאייל מכסה זכוכית נפח תנור גדול 67 ליטר 7 תוכניות בישול ואפייה: חימום עליון/תחתון, חימום תחתון, טורבו גריל, הגדרות הפשרה, טורבו, גריל גדול, גריל קטן טיימר התראה )קוצב זמן( מכאני תאורת תנור פנימית דלת פנימית מזכוכית מלאה מגירה לאחסון תבניות וכלי מטבח תנור משולב כיריים גז, שחור מבערים: 2 רגילים, 1 חסכוני, 1 מהיר מבער קדמי-שמאלי: מבער לבישול מהיר 3 קילואט מבער אחורי-שמאלי: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער אחורי-ימני: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער קדמי-ימני: מבער חסכוני 1 קילואט הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים בציפוי אמאייל מכסה זכוכית נפח תנור גדול 67 ליטר 7 תוכניות בישול ואפייה: חימום עליון/תחתון, חימום תחתון, טורבו גריל, הגדרות הפשרה, טורבו, גריל גדול, גריל קטן טיימר התראה )קוצב זמן( מכאני תאורת תנור פנימית דלת פנימית מזכוכית מלאה מגירה לאחסון תבניות וכלי מטבח 3,190 3,190 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. 2,890

18 קונסטרוקטה - מחירון מומלץ לצרכן תנורים משולבים CH755751IL CH755722IL CH755750IL תנור משולב כיריים גז, נירוסטה מבערים: 2 רגילים, 1 חסכוני, 1 מהיר מבער קדמי-שמאלי: מבער לבישול מהיר 3 קילואט מבער אחורי-שמאלי: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער אחורי-ימני: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער קדמי-ימני: מבער חסכוני 1 קילואט הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים בציפוי אמאייל מכסה זכוכית נפח תנור גדול 67 ליטר 7 תוכניות בישול ואפייה: חימום עליון/תחתון, חימום תחתון, טורבו גריל, הגדרות הפשרה, טורבו, גריל גדול, גריל קטן טיימר התראה )קוצב זמן( מכאני תאורת תנור פנימית דלת פנימית מזכוכית מלאה מגירה לאחסון תבניות וכלי מטבח תנור משולב כיריים גז, לבן מבערים: 2 רגילים, 1 חסכוני, 1 מהיר מבער קדמי-שמאלי: מבער לבישול מהיר 3 קילואט מבער אחורי-שמאלי: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער אחורי-ימני: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער קדמי-ימני: מבער חסכוני 1 קילואט הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים בציפוי אמאייל מכסה זכוכית נפח תנור גדול 67 ליטר 7 תוכניות בישול ואפייה: חימום עליון/תחתון, חימום תחתון, טורבו גריל, הגדרות הפשרה, טורבו, גריל גדול, גריל קטן טיימר התראה )קוצב זמן( מכאני תאורת תנור פנימית דלת פנימית מזכוכית מלאה מגירה לאחסון תבניות וכלי מטבח "רגליות איטלקיות" - ניתן לנקות ביתר קלות מתחת לתנור ללא צורך בהזזתו תנור משולב כיריים גז, נירוסטה מבערים: 2 רגילים, 1 חסכוני, 1 מהיר מבער קדמי-שמאלי: מבער לבישול מהיר 3 קילואט מבער אחורי-שמאלי: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער אחורי-ימני: מבער רגיל 1.7 קילואט מבער קדמי-ימני: מבער חסכוני 1 קילואט הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים בציפוי אמאייל מכסה זכוכית נפח תנור גדול 67 ליטר 7 תוכניות בישול ואפייה: חימום עליון/תחתון, חימום תחתון, טורבו גריל, הגדרות הפשרה, טורבו, גריל גדול, גריל קטן טיימר התראה )קוצב זמן( מכאני תאורת תנור פנימית דלת פנימית מזכוכית מלאה מגירה לאחסון תבניות וכלי מטבח "רגליות איטלקיות" - ניתן לנקות ביתר קלות מתחת לתנור ללא צורך בהזזתו 3,950 3,650 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. 3,490

19 תנור קונסטרוקטה תותח במטבח!

20 כיריים קונסטרוקטה משלימות את המראה האחיד במטבח. מגוון חידושים טכנולוגיים, כל דגם והחידושים הייחודיים לו בישול בגז: לבשל כמו מקצוענים - באמצעות כיריים גז מבית קונסטרוקטה תוכלו לבשל באהבה ובתשוקה ולהגיש לשולחן מטעמים קולינריים קסומים. גולת הכותרת היא מבער הווק העוצמתי הממוקם במרכז הכיריים. כיריים גז מבית קונסטרוקטה הן בטוחות מאוד, הודות לחיישני הבטיחות אשר מונעים דליפה לא מכוונת של גז, בעת כיבוי הלהבה. כיריים חשמליות: - CombiZone פונקציית אזור חימום משולב - לשילוב שני משטחי החימום בצד שמאל לאיזור בישול מאוחד גדול בפיקוד יחיד. - CombiMove פונקציית הזזה - מאפשרת להשתמש בשני משטחי החימום השמאליים ולקבוע הגדרה שונה של דרגת החימום לכל אחד מהמשטחים למשל, משטח קדמי בדרגת חימום גבוהה ומשטח אחורי בדרגת חימום נמוכה. הפעלה במגע )Touch( - באמצעות לחצני מגע ניתן לשלוט במשטחי הבישול באופן נוח במיוחד- די בנגיעה קלה באצבע על אחד מלחצני משטח המגע הרגיש, והתגובה תהיה מיידית. בנוסף לכך, המשטחים החלקים ניתנים לניקוי בצורה קלה במיוחד.

21 כיריים גז CA174251IL CA224290IL CA234290IL CA214290IL כיריים גז 60 ס"מ, זכוכית מחוסמת שחורה כפתורי הפעלה צידיים כסופים, זכוכית מחוסמת שחורה קלה לניקוי 4 מבערי גז: 1 מהיר, 2 רגילים, 1 חסכוני קדמי שמאלי: מבער לבישול מהיר 3kW אחורי שמאלי: מבער רגיל 1.7kW אחורי ימני: מבער רגיל 1.7kW קדמי ימני: מבער חסכוני 1kW הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים בציפוי אמאייל כבל חשמל באורך 1 מטר מידות בס"מ: ר- 59, ע- 52 מידות לחיתוך שיש בס"מ: ר- 56, ע , ג- 5.3 כיריים גז 60 ס"מ, זכוכית מחוסמת שחורה 4 מבערי גז: 1 מהיר, 2 רגילים, 1 חסכוני קדמי שמאלי: מבער רגיל 1.7kW אחורי שמאלי: מבער רגיל 1.7kW אחורי ימני: מבער לבישול מהיר 3kW קדמי ימני: מבער חסכוני 1kW הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים מאמאייל כבל חשמל באורך 1 מטר מידות בס"מ: ר- 59, ע- 52 מידות לחיתוך שיש בס"מ: ר- 56, ע , ג- 5.3 כיריים גז 60 ס"מ, זכוכית מחוסמת שחורה 4 מבערי גז: 2 רגילים, 1 חסכוני, 1 ווק קדמי שמאלי: מבער רגיל 1.7kW אחורי שמאלי: מבער רגיל 1.7kW אחורי ימני: מבער ווק 3.3kW קדמי ימני: מבער חסכוני 1kW הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( חיישני בטיחות למניעת דליפת גז רשתות לסירים מאמאייל כבל חשמל באורך 1 מטר מידות בס"מ: ר- 59, ע- 52 מידות לחיתוך שיש בס"מ: ר- 56, ע , ג- 5.3 כיריים גז 70 ס"מ, משטח נירוסטה מוברשת 5 מבערים בעלי נצילות גבוהה - מרכזי: מבער ווק עוצמתי במיוחד בעל להבה משולשת 4 קילואט ימני אחורי: מבער עוצמתי 3kW ימני קדמי: מבער רגיל 1.7kW שמאל קדמי: מבער חסכוני 1kW שמאלי אחורי: מבער רגיל 1.7kW הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( רשתות לסירים בציפוי אמאייל כפתורי הפעלה בצבע כסף חיישני בטיחות משטח נירוסטה מוברשת מידות בס"מ: ר- 70.2, ע- 52 מידות לחיתוך שיש בס"מ: ר- 56, ע ,490 2,390 2,290 2,190 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח.

22 קונסטרוקטה - מחירון מומלץ לצרכן כיריים גז / כיריים קרמיות CA333332Y CA331232Y CA174291IL CA174221IL חדש כיריים גז 70 ס"מ, משטח לבן 5 מבערים בעלי נצילות גבוהה - מבער מרכזי: מבער ווק עוצמתי במיוחד בעל להבה משולשת 4 קילואט ימני אחורי: מבער עוצמתי 3kW ימני קדמי: מבער רגיל 1.7kW שמאל קדמי: מבער חסכון 1kW שמאלי אחורי: מבער רגיל 1.7kW הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( רשתות לסירים בציפוי אמאייל כפתורי הפעלה בצבע כסף חיישני בטיחות משטח אמאייל עמיד בצבע לבן מידות בס"מ: ר- 70.2, ע- 52 מידות לחיתוך שיש בס"מ: ר- 56, ע כיריים גז 70 ס"מ, משטח שחור 5 מבערים בעלי נצילות גבוהה - מבער מרכזי: מבער ווק עוצמתי במיוחד בעל להבה משולשת 4 קילואט ימני אחורי: מבער עוצמתי 3kW ימני קדמי: מבער רגיל 1.7kW שמאל קדמי: מבער חסכון 1kW שמאלי אחורי: מבער רגיל 1.7kW הצתה אלקטרונית בכפתורי ההפעלה Hand( 1( רשתות לסירים בציפוי אמאייל כפתורי הפעלה בצבע כסף חיישני בטיחות משטח אמאייל עמיד בצבע שחור מידות בס"מ: ר- 70.2, ע- 52 מידות לחיתוך שיש בס"מ: ר- 56, ע כיריים קרמיות, 60 ס"מ 4 אזורי בישול במהירות גבוהה, כולל: 17 רמות חום לכל טבעת אזורי בישול: שמאל קדמי: 14.5 ס"מ, 1.2kW שמאל אחורי: 18 ס"מ, 2kW ימין אחורי: 14.5 ס"מ, 1.2kW ימין קדמי: 21 ס"מ, 2.2kW הפעלה באמצעות מגע "Touchselect" - להפעלה קלה ונוחה תצוגה דיגיטלית קדמית לכל איזור בישול בנפרד דרגת החום, מצב טיימר וחום שיורי בתום הבישול חיווי חום שיורי בשני שלבים )H( ו- )h( נעילת פיקוד בטיחותית בפני ילדים כיבוי אוטומטי לאחר זמן ממושך מדי )תלוי בדרגת חום( לחצן - Restart המאפשר לשמור הגדרות חימום למספר שניות לאחר כיבוי הכיריים נורית מחוון להפעלה הוראות יצרן מחייבות חשמל תלת-פאזי עובי משטח עבודה מינימלי: 20 מ"מ הספק כללי: 6600W, מחייב חשמל רב-מופעי כיריים קרמיות, 60 ס"מ 4 אזורי בישול במהירות גבוהה, כולל: 17 רמות חום לכל טבעת אזורי בישול: שמאל קדמי: 18 ס"מ, 2kW שמאל אחורי: 17 ס"מ / 26.5 ס"מ, 2.6kW / 1.8kW ימין אחורי: 14.5 ס"מ, 1.2kW ימין קדמי: 14.5 ס"מ / 21 ס"מ, 2.2kW / 1kW הפעלה ע"י "Directselect" הפעלה נוחה ומהירה תצוגה אלקטרונית חיווי חום שיורי בשני שלבים )H( ו-) h ( פיקוד בטיחותי בפני ילדים כיבוי אוטומטי לאחר זמן ממושך מדי )תלוי בדרגת חום( לחצן - Restart המאפשר לשמור הגדרות חימום למספר שניות לאחר כיבוי הכיריים בקרת רתיחה אוטומטית למניעת גלישת נוזלים )חלב, קפה שחור וכד'( נעילת הפיקוד לזמן קצוב לניקיון הכיריים )35 שניות( בזמן הבישול הוראות יצרן מחייבות חשמל תלת-פאזי עובי משטח עבודה מינימלי: 20 מ"מ הספק כללי: 7500W, מחייב חשמל רב-מופעי 2,490 2,290 2,490 2,490 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח.

23 כיריים אינדוקציה CA438252Y CA435252Y CA431230Y חד-פאזי חדש חדש 80 אינדוקציה - בטיחותיות יותר, מהירות יותר וקלות לניקוי בישול על כיריים אינדוקציה מבטיח בטיחות ומהירות: החום נוצר רק כאשר כלי בישול המתאים לאינדוקציה מונח על גבי איזור הבישול. בהיעדר כלי בישול על המשטח - לא נוצר חום והכיריים בטוחות לשימוש. כיריים אינדוקציה עם חיבור לחשמל חד פאזי: דגם האינדוקציה חד פאזי של קונסטרוקטה מאפשר חיבור של הכיריים לחשמל הביתי ללא הכנות מיוחדות. כך תוכלו ליהנות מכיריים אינדוקציה עוצמתיות ללא חשש מנפילות מתח או הפסקת הזרם, להתקנה פשוטה בכל בית כיריים אינדוקציה, 60 ס"מ - חד פאזי משטח זכוכית קרמית שחורה חיבור חד פאזי - חיבור לשקע רגיל, 16 אמפר בלבד 4 טבעות חימום מהיר מגנטיות מסוג אינדוקציה: שמאל אחורי: 18 ס"מ, )boost 2500W( 1800W ימין אחורי: 14.5 ס"מ, )boost 1800W( 1400W שמאל קדמי: 14.5 ס"מ, )boost 1800W( 1400W ימין קדמי: 18 ס"מ, )boost 2500W( 1800W פונקציית Power boost )מאיץ( לכל אזורי האינדוקציה הפעלה ע"י מגע )טאצ'( - בחזית 17 רמות חום לכל טבעת טיימר כיבוי בכל הטבעות תצוגה דיגיטלית קדמית לכל איזור בישול בנפרד פיקוד נפרד לכל איזור בישול Start Quick התחלה מהירה לחצן - Restart המאפשר לשמור הגדרות חימום למספר שניות לאחר כיבוי הכיריים חיווי חום שיורי ב- 2 שלבים לכל אזור בישול מתג הפעלה ראשי לבטיחות נעילה בטיחותית של הפיקוד Power Management פונקצייה לקביעה מראש של מקסימום צריכת חשמל ומניעת חריגה ממקסימום זה בעת הפעלת הכיריים הספק כללי: 3680W כיריים אינדוקציה, 60 ס"מ 4 אזורי אינדוקציה: שמאל אחורי: 21 ס"מ, )boost 3700W( 2200W ימין אחורי: 14.5 ס"מ, )boost 1800W( 1400W שמאל קדמי: 21 ס"מ, )boost 3700W( 2200W ימין קדמי: 18 ס"מ, )boost 2800W( 1800W CombiZone - אזור חימום משולב פונקציית Power boost )מאיץ( לכל אזורי האינדוקציה הפעלה ע"י מגע )טאצ'( טיימר כיבוי בכל הטבעות תצוגה דיגיטלית קדמית לכל איזור בישול בנפרד דרגת החום, מצב טיימר וחום שיורי בתום הבישול חיווי חום שיורי בשני שלבים )H( ו- )h( Start Quick התחלה מהירה לחצן - Restart המאפשר לשמור הגדרות חימום למספר שניות לאחר כיבוי הכיריים נעילת פיקוד בטיחותית בפני ילדים Power Management פונקצייה לקביעה מראש של מקסימום צריכת חשמל ומניעת חריגה ממקסימום זה בעת הפעלת הכיריים הספק כללי: 7200W, מחייב חשמל רב-מופעי כיריים אינדוקציה, 80 ס"מ 4 אזורי אינדוקציה: שמאל אחורי: 21 ס"מ, )boost 3700W( 2200W מרכזי: 28 ס"מ, )boost 3600W( 2400W שמאל קדמי: 21 ס"מ, )boost 3700W( 2200W ימין קדמי: 14.5 ס"מ, )boost 1800W( 1400W CombiZone - אזור חימום משולב פונקציית Power boost )מאיץ( לכל אזורי האינדוקציה הפעלה ע"י מגע )טאצ'( טיימר כיבוי בכל הטבעות תצוגה דיגיטלית קדמית לכל איזור בישול בנפרד דרגת החום, מצב טיימר וחום שיורי בתום הבישול חיווי חום שיורי בשני שלבים )H( ו- )h( Start Quick התחלה מהירה לחצן - Restart המאפשר לשמור הגדרות חימום למספר שניות לאחר כיבוי הכיריים נעילת פיקוד בטיחותית בפני ילדים Power Management פונקצייה לקביעה מראש של מקסימום צריכת חשמל ומניעת חריגה ממקסימום זה בעת הפעלת הכיריים הספק כללי: 7200W, מחייב חשמל רב-מופעי 6,990 4,990 4,490 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח.

24 קולט אדים קונסטרוקטה משדרג את המטבח יניקת אוויר וסחרור אוויר קולטי האדים מבית קונסטרוקטה פועלים הן באמצעות יניקת אוויר והן באמצעות סחרור אוויר. כך ניתן להתקינם בכל מטבח גם ללא התקנה מסובכת של ארובה. הודות לעיצוב האופטימלי של החלל הפנימי של קולט האדים מתאפשרת זרימת אוויר שקטה ויעילה. תאורת הלוגן הבישול מעולם לא נראה טוב יותר: מנורות ההלוגן החדישות המורכבות על קולטי האדים שופכות אור חדש על איזור הבישול שלכם ומאפשרות מבט כולל טוב יותר בזמן הבישול והצלייה. לזאת תוסיפו את צריכת האנרגיה הנמוכה ועמידות גבוהה של המנורות לקבלת קולט האדים המושלם. קצב יניקת האוויר של קולטי האדים נמדד עפי"י תקן אירופאי :EN61591 תקן אירופאי זה בא להסדיר את נושא עוצמות היניקה בקולטי אדים. קצב היניקה המציין בהתייחס לתקן זה הוא לאחר התקנה עם צנרת באורך 1.3 מטר כולל כיפוף של 90 מעלות באמצע ובשימוש צנרת בקוטר 150 מ"מ. כל סטייה משימוש זה עשויה להפחית או להגביר את קצב היניקה. דרוש מספק הקולטים שלך את הנתונים בהתאם לתקן זה.

25 קולטי אדים CD CD CD קולט אדים צמוד קיר, 60 ס"מ עיצוב פירמידה מרובעת לתלייה על הקיר עוצמת יניקה מקסימלית לפי תקן אירופאי* 650 m3/h :EN61591 שלוש עוצמות עבודה 2 פילטרים ממתכת, סופחי שומנים, הניתנים לניקוי במדיח כלים תאורת הלוגן חזקה על משטח העבודה )2X30W( אפשרות להתקנה במצב יניקה )הוצאת האוויר החוצה בעזרת צינור( או לסחרור אוויר )סינון האוויר על ידי פילטרים והחזרתו לחלל המטבח( בהתקנה בסחרור יש לרכוש ערכת סחרור + CZ5138X5 פילטר פחם מסנן ריחות קולט אדים ארובה, 60 ס"מ נירוסטה בעיצוב -BOX לתלייה על הקיר עוצמת יניקה מקסימלית לפי תקן אירופאי* 650 m3/h :EN61591 שלוש עוצמות עבודה 2 פילטרים ממתכת, סופחי שומנים, הניתנים לניקוי במדיח כלים תאורת הלוגן חזקה על משטח העבודה )2X20W( אפשרות להתקנה במצב יניקה )הוצאת האוויר החוצה בעזרת צינור( או לסחרור אוויר )סינון האוויר על ידי פילטרים והחזרתו לחלל המטבח( בהתקנה בסחרור יש לרכוש ערכת סחרור + CZ5101X5 פילטר פחם מסנן ריחות קולט אדים ארובה, 90 ס"מ נירוסטה בעיצוב -BOX לתלייה על הקיר עוצמת יניקה מקסימלית לפי תקן אירופאי* 650 m3/h :EN61591 שלוש עוצמות עבודה 3 פילטרים ממתכת, סופחי שומנים, הניתנים לניקוי במדיח כלים תאורת הלוגן חזקה על משטח העבודה )2X20W( אפשרות להתקנה במצב יניקה )הוצאת האוויר החוצה בעזרת צינור( או לסחרור אוויר )סינון האוויר על ידי פילטרים והחזרתו לחלל המטבח( בהתקנה בסחרור יש לרכוש ערכת סחרור + CZ5101X5 פילטר פחם מסנן ריחות 2,190 1,990 המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח. 1,490

26 הובלות הובלות מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, קולט אדים כיריים הובלות לאילת / מעבר לקו הירוק מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, קולט אדים כיריים הובלות לבקעת הירדן והאיזור לכל מוצר מחיר מחיר מחיר 300 השירות הכי טוב בארץ עפ"י דירוג אמון הציבור רמת השירות והיכולת המקצועית הגבוהה של מרכז שירות הלקוחות של קונסטרוקטה מרשימה לא רק את הלקוחות שלנו אלא גם מכונים עצמאיים. בסקרים ובמחקרים רבים זכינו בציונים מעולים וכן בפרס אמון הציבור. השירות הטכני של קונסטרוקטה עומד לרשותכם באמצעות מערך השירות של C/S/B בטלפון: למען הסר ספק, המחירים המצוינים במחירון דלעיל הינם מחירים מומלצים בלבד. כל משווק חופשי לקבוע המחיר בו הוא מבקש למכור את המוצרים ללקוחותיו, בהתאם לשיקול דעתו. המחירים כוללים מע"מ, ט.ל.ח.

27 קונסטרוקטה. שילוב מנצח של מסורת ועיצוב עכשווי.

28 שרות ואחריות מערך השירות של C/S/B מוסמך ובעל הזיכיון למתן שירות למוצרי החשמל הביתיים מטעם.B/S/H/ מערך השירות מבוסס על סניפי שירות בפריסה ארצית, המעניקים שליטה וכיסוי יעיל של כל האזורים בארץ. לרשות חברת השירות עומד מחסן חלפים המצויד בחלפים מקוריים ותואמים לכל המוצרים להם נותנת החברה שירות תיקונים. ייבוא החלפים, רכישתם ואספקתם נעשית באופן סדיר על ידי אנשי הרכש והמחסנאים. חברת השירות תשמח לעמוד מכל הארץ. * לרשותכם בכל עת, בטל: , או 2220 שרות באמצעות פרוספקטים לקבלת קטלוג ישירות לביתכם, או בכל מידע אחר אנא פנו אלינו: B/S/H/ מכשירים ביתיים בע"מ. טל , בית משכית, רח' משכית 25, הרצליה פיתוח, מיקוד: אינטרנט אתר הבית שלנו לשירותכם בכתובת: תוכלו לראות את מוצרי החשמל של קונסטרוקטה, ולקבל מידע אודות הסוחרים המורשים של קונסטרוקטה בסביבת מקום מגוריכם. התמונות להמחשה בלבד. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשינויים ולתיקונים. ט.ל.ח. כל הזכויות שמורות ל- )2016( Group.BSH Home Appliances

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מקט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה עי Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צפייה במפת הניקיון בזמן אמת סוללה חזקה 5200MAH לזמן

קרא עוד

AMG Line Progressive Limited Edition Style מפרט אבזור עיצוב חיצוני "18 "17 16" 16" חישוקי סגסוגת מדף אחד מוכסף בדוגמת יהלומים מדף אחד מוכסף מדף אחד מו

AMG Line Progressive Limited Edition Style מפרט אבזור עיצוב חיצוני 18 17 16 16 חישוקי סגסוגת מדף אחד מוכסף בדוגמת יהלומים מדף אחד מוכסף מדף אחד מו AMG Line Progressive Limited Edition Style מפרט אבזור עיצוב חיצוני "18 "17 16" 16" חישוקי סגסוגת מדף אחד מוכסף בדוגמת יהלומים מדף אחד מוכסף מדף אחד מוכסף מראות צד ות ומחוממות עם מאותתים אינטגרליים גימור

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi - A8 אבזור תפעול מערכת MMI radio plus הכולל מסך עליון בקוטר "10.1 ממשק MMI Touch עם מסך בקוטר "8.6 Audi virtual cockpit עם מסך בקוטר 12.3" Audi smartphone interface Head

קרא עוד

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks טיפים וטריקים Samsung I900 Omnia מקש כיבוי / הדלקה שקע ריסט מצלמה קדמית מקש מיוחד מקש הגברת / הנמכת השמע שקע הטענה / אוזניות מקש סיבוב מסך מקש ניתוק שיחה מקש מענה שיחה מקש ניווט 1 תפעול כללי מעבר בין פרופילים

קרא עוד

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi

A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 לפרטים נוספים (*2834) *Audi A8 55TFSI quatrro A8L 55TFSI quatrro - A8 אבזור תפעול מערכת ניווט מלאה בממשק מתקדם MMI NAV plus ממשק MMI Touch עם מסך עליון בגודל "10.1 ומסך תחתון בגודל "8.6 Audi virtual

קרא עוד

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מק"ט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מקט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2 סמויים - דגם סוס SOSS CS55555 CS555 CS555 CS55505 0 18 16 1 דגם.9mm 8.58mm 5.0mm 19.05mm מידה A 6.99mm.mm 18.6mm 1.9mm מידה B 19.70mm 17.8mm 117.8mm 95.5mm מידה C 1.70mm 9.5mm 5.56mm.97mm מידה D 7.1mm

קרא עוד

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי תומכי מדף נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית CS3023 8 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי 8 עד מ מ להרכבה עם בורג סיבית נושא מדף חובק לקדח 5

קרא עוד

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח Pull Down 302869 אוורסט ברז פרח 45 0 מזלף נשלף כלפי מטה 303369 נפטון סטיק ברז

קרא עוד

Microsoft Word - AEG dryer LAVATHERM 61275AC trns.doc

Microsoft Word - AEG dryer LAVATHERM 61275AC trns.doc חוברת הפעלה למייבש כביסה ) 7 ק "ג) עם קונדנסור דגם: LAVATHERM T61275AC יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 1 2 לקוחות נכבדים

קרא עוד

A3Sportback לפרטים נוספים 2834*

A3Sportback לפרטים נוספים 2834* A3Sportback לפרטים נוספים 2834* Design Sport A3 Sportback 1.5T טכנולוגיה ומערכות הנעה והיגוי הגה ספורט 3 זרועות, מולטיפנקשיין, בתיפור עור הגה ספורט 3 זרועות, מולטיפנקשיין, בתיפור עור עם פקדי העברת הילוכים

קרא עוד

Microsoft Word - Electra GL-XL Ovens.doc

Microsoft Word - Electra GL-XL Ovens.doc תנור בישול ואפייה משולב מסדרת GL - XL - הוראות הפעלה - לקוחות יקרים! אנו מודים לכם ושמחים שהצטרפתם למשפחת אלקטרה. המיובאים ע"י אלקטרה מוצרי צריכה בתנורי הבישול והאפייה המשולבים היוקרתיים החדשים מתוצרת

קרא עוד

Microsoft Word - Electrolux dryer EDE 1070PDW trns.doc

Microsoft Word - Electrolux dryer EDE 1070PDW trns.doc הוראות שימוש והפעלה למייבש כביסה דגם EDE 1070 PDW יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק. אריה, פ"ת מיקוד 49130 שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5-000-000* www.miniline.com 2 לקוחות נכבדים תודה על שרכשתם

קרא עוד

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051 שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: 71053 / 71051 לקוחות נכבדים, חברת שריג אלקטריק בע"מ, מודה לכם על שרכשתם שואב אבק זה מתוצרת אנא קראו בעיון את הוראות ההפעלה שבחוברת זו בכדי שתפיקו את מירב ההנאה

קרא עוד

CITROËN DS3

CITROËN DS3 CITROËN DS3 אייקון מודרני סיטרואן DS3 היא חלום של מעצב. היא רחוקה מלהשאיר אותך אדיש, אלא מעוררת מייד את התשוקה. גם כשהיא עומדת במקום. הקווים שלה גורמים לה להיראות כאילו היא נמצאת כבר בתנועה, ומגלמים

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

Microsoft Word - Sauter SAF oven.doc

Microsoft Word - Sauter SAF oven.doc SAF 86 SAF 860 מדריך להפעלה והתקנה תנור עומד משולב לקוחות יקרים, התנור המשולב פשוט במיוחד לשימוש ויעיל מאוד. לאחר קריאת המדריך, השימוש בתנור יהיה קל. לפני שהתנור נארז ועזב את מפעל הייצור, בטיחותו ותפקודו

קרא עוד

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

Microsoft Word - דף עליון.doc

Microsoft Word - דף עליון.doc קרנוי טכנולוגיות בע"מ www.carnoy.co.il אודות החברה חברת DONGGUAN CARNOY ENERGY-CONSERVATION SICENCE CO.,LTD מסין מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות מתקדמות לחיסכון באנרגיה. טכנולוגיית החברה מבוססת על

קרא עוד

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 ת"י בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 תי בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב ת"י 58 -בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור '. יש להשלים את כל הראיות הנדרשות ולהוכיח עמידה בדרישות התקן ל'. כמו יש להשלים עמידה

קרא עוד

- מדיח כלים דגם SN55M536EU -הוראות הפעלה והתקנה

- מדיח כלים דגם SN55M536EU -הוראות הפעלה והתקנה מדיח כלים דגם SN55M536EU הוראות הפעלה והתקנה לקוחות נכבדים, הננו מברכים אתכם עם הצטרפותכם למשפחת רוכשי מדיח כלים של חברת סימנס. הוראות הפעלה והתקנה אלה נועדו להסביר ולהנחות כיצד מפעילים ציוד חדיש ומשוכלל

קרא עוד

Rinnai

Rinnai מייבש כביסה על גז )גפ"מ( הוראות הפעלה דגמים: RDT-400 RDT-600 עדכון גרסה אחרון: 81 ספטמבר 7002 מניעת שריפות הוראות בטיחות זהירות בשימוש אזהרה נא לא לשים או להשתמש במוצרים נפיצים ודליקים כגון תרסיסים, בנזין

קרא עוד

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי.

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי. 1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי..1 --------------------------------------- ----------------------------------------------------

קרא עוד

Microsoft Word - Electrolux dryer EDH3786GDW trns.doc

Microsoft Word - Electrolux dryer EDH3786GDW trns.doc הוראות שימוש והפעלה למייבש כביסה עם קונדנסור דגם EDH3786GDW יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק. אריה, פ"ת מיקוד 49130 שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5-000-000* www.miniline.com 2 אנחנו חושבים עליכם

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint 1 מנל"ח = מערכת נשימה לחץ חיובי 2 ענן הנראה לעין של גזים חמים שונים, חלקיקים קטנים, הנוצרים מבעירה לא מושלמת של חומר וצפים באוויר. 3 מוגדר כאויב מספר 1 לאוכלוסייה בריחה והסתתרות:- האוכלוסייה תשאף להימצא

קרא עוד

מפרט טכני TURBO התמונה להמחשה בלבד

מפרט טכני TURBO התמונה להמחשה בלבד TURBO התמונה להמחשה בלבד 1.4L K14C 4 16 1,373 9.9 140/,00 22.4/1,00-4,000 הזרקה ישירה 6 1 4.044 2.371 1.6 1.19 0.81 0.672 3.193 3.01 4,17 1,77 1,610 2,00.2 18 710 37 47 1.0L K10C 3 12 998 10 112/,00 16.3/1,800-4,000

קרא עוד

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה

פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מהט/משהח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשעח, חודש פברואר שנה 2018 מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה פתרון שאלה 1: פתרון מוצע לבחינת מה"ט/משה"ח מערכות קירור ומיזוג אויר מועד א תשע"ח, חודש פברואר שנה מחבר: מר בוריס לחמן מכללת אורט סינגאלובסקי הערה: יש לתקן ערך בנתון השאלה כמות המים שנפלטים בהזעה ל- 3.6kg/hr

קרא עוד

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63>

<4D F736F F D20FAEBF0E9FA20F2F1F7E9FA20ECECF7E5E720F4F8E8E920ECE4ECE5E5E0E42E646F63> תוכנית עסקית להתקנת מערכת סולארית תאריך: מגיש: מוגשת ל: סקירה: ביוני 2008 נחקק חוק חשוב לעידוד והקמת תחנות עצמאיות ליצור חשמל ע"י הענקת תעריפי קניה גבוהים של חשמל מתחנות אלו ולמשך 20 שנה. החוק זוכה לסביבת

קרא עוד

Microsoft Word - Miele Cer. Hob KM5600_5617.doc

Microsoft Word - Miele Cer. Hob KM5600_5617.doc הוראות הפעלה כיריים קרמים KM 5600 KM 5607 KM 5617 Y M-Nr.07 570 840 חשוב במיוחד שתקראו את הוראות ההפעלה לפני החיבור, ההתקנה וההפעלה. בכך תגנו על עצמכם ותמנעו נזקים לכיריים. תוכן העניינים 4 4 4 5 6 8 9

קרא עוד

Microsoft Word - OVEN BQ1 D4T093. trns.doc

Microsoft Word - OVEN BQ1 D4T093. trns.doc הוראות התקנה, שימוש ותחזוקה לתנור גומחה דגם: BQ1 D4T093 יבוא ושיווק: סמ-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות: 03-9254812, מוקד מרכזי: 1-800-26-11-26 www.miniline.com/samsung תודה על

קרא עוד

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc הוראות שימוש, הפעלה ותחזוקה לשואב אבק דגם: SC-4750 לקוחות יקרים! תודה על שרכשתם את שואב האבק המעולה מתוצרת.SAMSUNG אנו בטוחים שהשואב העשוי מחומרים באיכות הגבוהה ביותר, יענה באופן מרבי על דרישותיכם. השואב

קרא עוד

קטלוג ברזים ואביזרי אמבט

קטלוג ברזים ואביזרי אמבט קטלוג ברזים ואביזרי אמבט 1 לקוח נכבד, צוות פאר נשר גאה להציג את קטלוג הברזים ואביזרי האמבט החדש. חברת פאר נשר משווקת מגוון רחב של ברזים ואביזרי אמבט המתאימים לשוק הפרטי והמוסדי כאחד. מגוון המוצרים נבחר

קרא עוד

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92 מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING 92 מוצרים למשרד OFFICE SUITES TM MESH BACK SUPPORT תומך גב מבד נושם מוריד מתח מהשכמות ומהגב התחתון מתאים לכל כסא משרדי הרכבה קלה ונוחה STANDARD

קרא עוד

SKODA KAROQ

SKODA KAROQ SKODA KAROQ מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך בגודל 6.5 ריפודי בד שחור חישוקי סגסוגת "16 בקרת שיוט אדפטיבית control Adaptive cruise מערכת אקטיבית Lane assist מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת רמת גימור AMBITION

קרא עוד

תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X120 LED גוף

תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X120 LED גוף תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED 3-4... גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X LED גוף תאורה - LED על הטיח 5-6... 7-8... 9-10... פס אמריקאי פלורסנטי

קרא עוד

LEON

LEON LEON GET READY FOR THE RIDE OF YOUR LIFE .CUPRA עוצמה בכל קנה מידה. סיאט מזמינה אותך לגלות מחדש עולם שלם של עוצמה. מנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 290 כוחות סוס ומאפשר להגיע מ- 100-0 ב- 5.7 שניות. כל מה שהכרת

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC תמצית פעילות 2009-2014 הטמעת אוטומציה מלאה ב- 2015 מדור טכנולוגיות למידה וייעוץ מערך המחשוב אב"ג הקלטה עצמית באמצעות Tablet PC הסבר על השיטה יתרונות וחסרונות תמצית פעילות

קרא עוד

CROSSOVER THE OTHERS שברולט טראוורס החדש

CROSSOVER THE OTHERS שברולט טראוורס החדש CROSSOVER THE OTHERS שברולט טראוורס החדש מפרט טכני ואבזור טראוורס מנוע, העברת כוח ותיבת הילוכים תצורה LT AWD הזרקה ישירה צמיגים וחישוקים חישוקי אלומיניום " 20 V6 LT AWD צמיג חליפי מוקטן T135/70R18 נפח

קרא עוד

Title

Title HKP65410FB הוראות שימוש כיריים HE USER MANUAL www.aeg.com 2 תוכן 1. מידע על בטיחות... 2 2. הוראות בטיחות... 4 3. תיאור המוצר... 6 4. שימוש יומיומי... 8 5. אזור בישול גמיש באינדוקציה... 11 6. עצות וטיפים...

קרא עוד

מחירים מיוחדים לחודשים מאי-יוני XBOX ONE 1TB + 1, X 6 ת ש HDMI שלט אלחוטי כבל XBOX ONE 1TB משחק מלחמה: Tom Clancy the Division מתנה בשווי

מחירים מיוחדים לחודשים מאי-יוני XBOX ONE 1TB + 1, X 6 ת ש HDMI שלט אלחוטי כבל XBOX ONE 1TB משחק מלחמה: Tom Clancy the Division מתנה בשווי מחירים מיוחדים לחודשים מאי-יוני 2016.1 XBOX ONE 1TB + 1,902 317X 6 ת ש HDMI שלט אלחוטי כבל XBOX ONE 1TB משחק מלחמה: Tom Clancy the Division מתנה בשווי מאות שקלים Live מתנה ל- 3 חודשים! 2 משחקים להורדה

קרא עוד

1 הוראות הפעלה תנור מיקרוגל מרכז שרות ארצי: "מעוז הקור" טל , שדרות ההסתדרות 265 מפרץ חיפה ת.ד חיפה ט

1 הוראות הפעלה תנור מיקרוגל מרכז שרות ארצי: מעוז הקור טל , שדרות ההסתדרות 265 מפרץ חיפה ת.ד חיפה ט 1 הוראות הפעלה תנור מיקרוגל 46 7136-020 מרכז שרות ארצי: "מעוז הקור" טל. 1-700-50-6001 04-8410888, שדרות ההסתדרות 265 מפרץ חיפה ת.ד. 10167 חיפה 32290 טל: 6270304-04 פארק תעשייה דרום, קיסריה ת"ד 3542 מיקוד

קרא עוד

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת קהילה לומדת מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 טבלה מחזורית היסטוריה בשנת 1882 הוענק פרס החברה המלכותית של לונדון לשני הכימאים, יוליוס פון מאייר ודימיטרי מנדלייב, על גילוי החוק המחזורי )עד היום יש חילוקי דעות מי מהם היה הראשון לגלותו (. מנדלייב ופון

קרא עוד

תוצאות סופיות מבחן אלק' פיקוד ובקרה קיץ 2014

תוצאות סופיות מבחן  אלק' פיקוד ובקרה קיץ  2014 תוצאות סופיות למערכות אלק' פיקוד ובקרה להנדסאים וטכנאים מועד קיץ תשע"ד 7/2014 פותר המבחן: מתי דוד למרות מאמצי לפתור נכון, יתכן ונפלו טעויות בפתרון, אשמח לקבל הערותיכם בדוא"ל : @hotmail.com ההצלחה שלי היא

קרא עוד

מזגן מיני מרכזי - ג'אמייקה אינוורטר 95

מזגן מיני מרכזי - ג'אמייקה אינוורטר 95 מזגן מיני מרכזי - 95 טבלת נתונים טכניים אלקטרה ג אמייקה אינוורטר טכנולוגיית המיזוג המתקדמת בעולם - DC אינוורטר. חיסכון של עד 50% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים ישנים. יחידה פנימית בגובה 26-33 ס מ בלבד, להנמכת

קרא עוד

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. אבני שפה כביש 3 אבני גן אלמנטי תיחום גומה לעץ וחבקים 6 תיעול וניקוז אבני שפה תיחום וניקוז תו ירוק מוצר חדש אבני שפה תיחום וניקוז: אבני

קרא עוד

People. Partnership. Trust מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסי

People. Partnership. Trust מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנבס ולסי מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת האופיס מסלול Basic הפלטפורמה

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 יעוץ פנג שואי לבית מאת: ניצה שטרויך ה. אדריכלות פנג שואי אסטרולוגיה סינית בייעוץ פנג שואי לבית יש כמה וכמה שכבות של עומק לתיקונים והפעלות לאיזון הבית ודייריו. הבסיס הוא הבגואה וכיווני שינה ישיבה נכונים

קרא עוד

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA>

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA> איך לבנות מעשנת ביתית מפח מתכת... Master stav http://forums.tapuz.co.il/eatmeat פורום הקרניבורים בתפוז לעשות ל האש הינה צלייה על אש חום ועשן פחמים ו/או גז בצורה ישירה,מדובר בפעולה פשוטה לכאורה אבל יש שיאמרו

קרא עוד

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות שיעור מס' 6 סבולות ואפיצויות Tolerances & Fits Tolerances חלק א' - סבולות: כידוע, אין מידות בדיוק מוחלט. כאשר אנו נותנים ליצרן חלק לייצר ונותנים לו מידה כלשהי עלינו להוסיף את תחום הטעות המותרת לכל מידה

קרא עוד

Title

Title EIV744 כיריים הוראות שימוש HE www.electrolux.com 2 תוכן 1. מידע על בטיחות... 2 2. הוראות בטיחות... 4 3. תיאור המוצר... 6 4. שימוש יומיומי... 8 5. עצות וטיפים... 12 6. שמירה וניקוי... 14 7. איתור תקלות...

קרא עוד

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים מערכת האישור והמעקב אחר ניסויים קליניים בישראל - הצעות לשיפור דר' אבי לבנת 4 אוקטובר, 2018 מטרה: ייעול האישור והניטור של ניסויים קליניים רב-מרכזיים תהליך אחיד, מניעת כפילויות קיצור זמן קבלת האישור האתי

קרא עוד

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד]

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד] טבלה מחזורי ת האלקטרונים ברמה האחרונה בכל אטום, הם אלו שיוצרים קשר עם אטום/אטומים נוספים. אלקטרונים אלו נקראים אלקטרונים וולנטיים או אלקטרונים ערכיים. הרמה האחרונה באטום, המכילה את האלקטרונים הוולנטיים

קרא עוד

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26 אליפות שוהם ה II- בסייקלו-קרוס מרוץ ראשון בסבב 2017 יום שישי 27.10.2017 מועדון אופניים ת"א,TACC מועצה מקומית שוהם ואיגוד האופניים בישראל שמחים להזמין אתכם למרוץ הראשון של סבב הסייקלו-קרוס בישראל. ביום

קרא עוד

יעד השימוש מכונת הכביסה מיועדת אך ורק לכביסה של פריטים המתאימים למכונת כביסה בכמויות של שימוש רגיל בבית פרטי. כאשר משתמשים במכונה, מלאו אחר הוראות השי

יעד השימוש מכונת הכביסה מיועדת אך ורק לכביסה של פריטים המתאימים למכונת כביסה בכמויות של שימוש רגיל בבית פרטי. כאשר משתמשים במכונה, מלאו אחר הוראות השי יעד השימוש מכונת הכביסה מיועדת אך ורק לכביסה של פריטים המתאימים למכונת כביסה בכמויות של שימוש רגיל בבית פרטי. כאשר משתמשים במכונה, מלאו אחר הוראות השימוש האלה ואחר טבלת התכניות. שימרו את המדריך למשתמש

קרא עוד

מסמך מידע סביבתי -בקשה לרשיון /היתר- מפעל בינוני ומעלה א. פרטי המפעל: שם העסק כתובת העסק מיקום העסק בא"ת או אחר גוש חלקה נ"צ בעל/י העסק פרטים ליצירת ק

מסמך מידע סביבתי -בקשה לרשיון /היתר- מפעל בינוני ומעלה א. פרטי המפעל: שם העסק כתובת העסק מיקום העסק באת או אחר גוש חלקה נצ בעל/י העסק פרטים ליצירת ק מסמך מידע סביבתי -בקשה לרשיון /היתר- מפעל בינוני ומעלה א. פרטי המפעל: שם העסק כתובת העסק מיקום העסק בא"ת או אחר גוש חלקה נ"צ בעל/י העסק פרטים ליצירת קשר ח"פ העסק מהות העסק: מוצר: פריט רישוי : עסק קיים

קרא עוד

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מתכונים רגילים. דונאטס וניל עם זיגוג שוקולד שילדים אוהבים

קרא עוד

מדריך למרצים ומתרגלים 1

מדריך למרצים ומתרגלים 1 מדריך למרצים ומתרגלים 1 תוכן עניינים מדריך למרצים ומתרגלים...1 קבלת סיסמה לתחנת מידע למרצה...3 הוספת חומרי למידה...6 הוספת מורשה גישה לאתר הוספת מטלה קורס...9 לאתר הקורס...11 בחירת בודקים למטלה...17 מערכת

קרא עוד

מערכת מחירון קטלוג צינורות ואביזרים קטלוג מחירון אפריל 2011 IS PEXGOL

מערכת מחירון קטלוג צינורות ואביזרים קטלוג מחירון אפריל 2011 IS PEXGOL מחירון קטלוג צינורות ואביזרים קטלוג מחירון אפריל 0 IS PEXGOL המחירון מעודכן לתאריך 0.0.0 גולן מוצרי פלסטיק בע"מ מספקת צנרת שלמה לאינסטלציה דירתית, לרשת עירונית ולתעשיה. תוכן העניינים: עמוד צנרת דירתית

קרא עוד

bk mail

bk mail מנקה בריכה רובוטי גישה תחתית הוראות הפעלה BK 0019089 מדריך להפעלה מהירה 1 כלור -4 ppm ph 7.-7.6 13 C-35 C 55 F-95 F NaCl 4000 ppm (max) אסור לשחות טמפרטורה 3.6 1 4.7) 3 4 5 6 7 תוכן: בטיחות מבוא סקירת

קרא עוד

UX

UX UX פירוט מערכות הבטיחות המותקנות בדגמים: UX200\UX250h 8 כריות אוויר בקרת סטייה מנתיב מניעת סטייה מנתיב אקטיבית ניטור מרחק מלפנים בקרת שיוט אדפטיבית זיהוי דו-גלגלי זיהוי הולכי רגל מצלמת רוורס חיישני לחץ

קרא עוד

שנות* 3 אחריות שנות* 3 אחריות מברגה אימפקט 18v ליתיום מברגה מקדחה אלקטרונית קומפקטית 10.8v קוד פריט תיאור פריט מחיר קוד פריט תיאור פריט מחיר 2,100 מבר

שנות* 3 אחריות שנות* 3 אחריות מברגה אימפקט 18v ליתיום מברגה מקדחה אלקטרונית קומפקטית 10.8v קוד פריט תיאור פריט מחיר קוד פריט תיאור פריט מחיר 2,100 מבר מברגה אימפקט 18v ליתיום מברגה מקדחה אלקטרונית קומפקטית 10.8v 2,100 מברגה מקדחה אלקטרונית קומפקטית 10.8v ליתיום STANLEY FAT MAX FMC010lb-qw 2,100 ליתיום 18V מברגה אימפקט FMC640LB-QW 1.5Ah 1.5Ah מברגה קומפקטית

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 יד/סיון/תשעו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות האינטרנט שלום רב, לנוחותכם, הרכבת המערכת לשנה"ל תשע"ז תתבצע באמצעות האינטרנט ייעוץ וירטואלי. הרכבת המערכת )רישום לקורסים( תעשה

קרא עוד

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63>

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63> מתקף ותנע מבוא תרשים 1 כשמפעילים מתקף על גוף כלשהו, התנע שלו משתנה. שינוי התנע שווה למתקף, שהוא השטח מתחת לגרף הכוח כתלות בזמן: Δp = F dt 51 m v m v1 = dt 2 F כאשר F הוא הכוח המופעל על הגוף, p הוא השינוי

קרא עוד

מפרט מיני קבריו החדשה

מפרט מיני קבריו החדשה THE NEW. מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות S מרכב 4 / 2 4 / 2 מספר דלתות / מושבים 1,414 / 1,727 / 3,850 1,415 / 1,727 / 3,821 אורך / רוחב / גובה מ מ / מ מ / מ מ 1,932 1,932 רוחב כולל מראות מ מ 10.8 / 2,495

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

‎מפרט מיני קופר SE קאנטרימן פלאג-אין היברידי

‎מפרט מיני קופר SE קאנטרימן פלאג-אין היברידי . Plug-In Hybrid. מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות 5 / 5 1,559 / 1,822 / 4,299 2,005 11.4 / 2,670 793 / 836 165 )1,275( 405 36 1,735 2,270 / 610 אינו מורשה גרירה אינו מורשה גרירה 75 בנזין, טורי, רוחבי

קרא עוד

נוהל בטיחות במדידה עם מגר

נוהל בטיחות במדידה עם מגר נוהל בטיחות במדידה עם מגר מאת: ד"ר אלכס טורצקי סמל חברה/מפעל מקצועות ועיסוקים: שם הנוהל: חשמלאים, מנהלים, אחראים נהלי נוהל בטיחות במדידה עם מגר בטיחות בתחום עבודות חשמל עמוד 1 מתוך 6 תאריך : נוהל מס':

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint נגישות לתחבורה ציבורית מדיניות משרד התחבורה דצמבר 2014 מתוקף חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות התשס"ח- 1998, תוקנו תקנות הנגשת תחבורה ציבורי תשס"ג- 2003. במסגרת החוק, משרד התחבורה, מפעילי התח"צ, הרשויות

קרא עוד

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה יש לפתור את כל השאלות עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות על דפים משובצים. רשמו את שמכם על כל אחד מהדפים הפתרונות יוגשו אחרי חופשת הפסח. מומלץ לכתוב דואר אלקטרוני, Whatspp כאשר נתקלים בקושי. מישהו

קרא עוד

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63>

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63> < 0 a b b a > 0 נתון: מכאן ניתן לומר בוודאות כי -. a < b ab < 0 a 0 b > לא ניתן לקבוע בוודאות.. ( 0)?. לא ניתן לדעת. + ( + ) ( ) + + נתון: כמה ערכי שונים מקיימים את המשוואה?. אינסוף 0 +. תשובות ו נכונות

קרא עוד

PEUGEOT FRANCE דוד לובינסקי בע"מ מרק מושביץ 3, ראשל"צ תאריך תוקף המחירון ומלאי 01/05/2016 רשימת דלפקי מכירת חלפים בסוף המחירון דגם מחיר כולל מע "מ מצא

PEUGEOT FRANCE דוד לובינסקי בעמ מרק מושביץ 3, ראשלצ תאריך תוקף המחירון ומלאי 01/05/2016 רשימת דלפקי מכירת חלפים בסוף המחירון דגם מחיר כולל מע מ מצא Expert 3 לא 138.90 אחריות שלושה חודשים או 6000 ק''מ המוקדם ORIGINAL מחזיר שמן 012728 כן 246.29 אחריות שלושה חודשים או 6000 ק''מ המוקדם ORIGINAL אטם 012749 מנועים חדשים לא 20,436.12 אחריות שלושה חודשים

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שלומית לויט "עץ החשיבה" שלמה יונה- העמותה לחינוך מתמטי לכל מציגים: "ימין ושמאל- לומדים חשבון" 4 מקורות קושי להתמצאות במרחב אצל ילדים תפיסה אפיזודית התנהגות ייצוגית מוגבלת. היעדר מושגים ומונחים. אגוצנטריות.

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

RANGE ROVER EVOQUE

RANGE ROVER EVOQUE מיומו הראשון היווה הריינג' רובר איווק אייקון מוטורי המייצג פריצת דרך עיצובית וטכנולוגית. האיווק החדש לוקח את הערכים הא לה כמה צעדים קדימה. האיווק החדש הוא פשוט... יותר. יותר מעוצב, יותר מתוחכם והרבה יותר

קרא עוד

רנו מאסטר - מפרט טכני ואבזור | רנו ישראל

רנו מאסטר - מפרט טכני ואבזור | רנו ישראל Renault MASTER מפרט טכני EURO 6 דגמי הובלה 1 VAN 3.510 דגם L3H3 L3H2 L2H2 L1H1 מבנה גוף קצר / נמוך בינוני / גבוה ארוך / גבוה ארוך / סופר גבוה מושבים מנוע נהג שני מושבים קדמיים ENERGY dci 170 Twin Turbo

קרא עוד

COMPETIZIONE TURISMO SCORPIONE מנוע מספר צילינדרים וסידורם קדח כפול מהלך )במ"מ( נפח מנוע )סמ"ק( יחס דחיסה הספק מרבי )כ"ס / סל"ד( מומנט מרבי )קג"מ / סל

COMPETIZIONE TURISMO SCORPIONE מנוע מספר צילינדרים וסידורם קדח כפול מהלך )בממ( נפח מנוע )סמק( יחס דחיסה הספק מרבי )כס / סלד( מומנט מרבי )קגמ / סל COMPETIZIONE TURISMO SCORPIONE מנוע מספר צילינדרים וסידורם קדח כפול מהלך )במ"מ( נפח מנוע )סמ"ק( יחס דחיסה הספק מרבי )כ"ס / סל"ד( מומנט מרבי )קג"מ / סל"ד( מערכת הזנת דלק מגדש טורבו פילטר BMC ספורטיבי תמסורת

קרא עוד

טריפל עמוד שמאלי flow rates TAF Series ספיקות דרגות סינון כמות מי-שטיפה לחץ פעולה מינימלי עד 50 מ ק/שעה פחות מ- 1% מהזרימה הכוללת 1.5 בר סדרת TAF 500-

טריפל עמוד שמאלי flow rates TAF Series ספיקות דרגות סינון כמות מי-שטיפה לחץ פעולה מינימלי עד 50 מ ק/שעה פחות מ- 1% מהזרימה הכוללת 1.5 בר סדרת TAF 500- טריפל עמוד שמאלי flow rates TAF Series ספיקות דרגות סינון כמות מי-שטיפה לחץ פעולה מינימלי עד 50 מ ק/שעה פחות מ- 1% מהזרימה הכוללת 1.5 בר סדרת TAF 500- מיקרון מסנן פלסטיק חדשני ואיכותי בעל יכולת ניקוי עצמי

קרא עוד

100212_REM_IFU_S6500_HE.indd

100212_REM_IFU_S6500_HE.indd S6500 100212_REM_IFU_S6500_HE.indd 1 01.04.10 15:29 S1051_NStyle_23_6_08_cover.qxp 26.06.2008 14:47 Seite 2 SLEEK & CURL B C D H K A E J G I F L O P M HEBREW תודה על שרכשת את מוצר Remington החדש שלך. לפני

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

133 מכונות 12 איזון גלגלים מכשירי אבחון מתקדמים מכשירי איזון TV מכשירי איזון דיגיטליים משא תוספות למכונות איזון אביזרים למכונות איזון ציוד ליישור חישו

133 מכונות 12 איזון גלגלים מכשירי אבחון מתקדמים מכשירי איזון TV מכשירי איזון דיגיטליים משא תוספות למכונות איזון אביזרים למכונות איזון ציוד ליישור חישו 133 מכונות 12 איזון גלגלים מכשירי אבחון מתקדמים מכשירי איזון TV מכשירי איזון דיגיטליים משא תוספות למכונות איזון אביזרים למכונות איזון ציוד ליישור חישוקי מגנזיום 134-136 137-139 140-141 142-143 144 145-146

קרא עוד

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק 1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 69 2 הרמונית מתוקים קוביית קשיו קלוי 80 גרם דבש טהור מפרחי בר 200 גרם קונפיטורת רימונים 290 גרם פחית עגולה

קרא עוד

חוברת הפעלה והתקנה מזגני TADIRAN INVERTER A אנא קרא את החוברת בעיון טרם השימוש במזגן ושמור אותו במקום בטוח לשימוש עתידי.

חוברת הפעלה והתקנה מזגני TADIRAN INVERTER A אנא קרא את החוברת בעיון טרם השימוש במזגן ושמור אותו במקום בטוח לשימוש עתידי. חוברת הפעלה והתקנה מזגני TADIRAN INVERTER A אנא קרא את החוברת בעיון טרם השימוש במזגן ושמור אותו במקום בטוח לשימוש עתידי. הקדמה לקוחות נכבדים אנו מברכים אתכם עם רכישת המזגן החדש ומאחלים לכם שנים רבות של

קרא עוד

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם 1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם בהגשה לטופס המבחן. חומרי עזר: 1.מחשבון. נספח הנוסחאות

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

סרגל כלים ל-Outlook או לExplorer- מדריך למשתמש

סרגל כלים  ל-Outlook  או לExplorer- מדריך למשתמש סרגל כלים ל- Outlook או ל Explorer- מדריך למשתמש 1 כני ס ה ו י צ יאה מהמערכת לכניסה יש ללחוץ על צלמית "כניסה למע רכת" ליציאה יש ללחוץ פעם נוספת לק בלת הצ למית סרגל כלים לדפד פ ן מסוג Explorer או Firefox

קרא עוד

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לאפשר למרצי המכללה לפרסם באתר המכללה פרטים אודותיהם )תחומי

קרא עוד

להפיק את המרב. 370Z ניסאן 370Z 1

להפיק את המרב. 370Z ניסאן 370Z 1 להפיק את המרב. 370Z ניסאן 370Z 1 2 ברוך הבא לניסאן 370Z החדשה שלך המדריך המהיר מכיל פרטים על כמה מהמאפיינים השימושיים ב- 370Z החדשה שלך. לרשותך, בספר הנהג, תיאור מלא של כל המערכות והמאפיינים ברכב. לתשומת

קרא עוד

אגף כלכלה תקציב ומסחר

אגף כלכלה תקציב ומסחר נספחי תמורה נספח א' מחשבים נייחים תוצרת HP או LENOVO כמות שנתית לצורך השוואת 400 יחידות תוצרת HP HP Compaq Pro Desk 600G3 )או כל דגם עתידי מאותה סידרה \ מאפיינים( i5-7500 CPU @ 320GHz מעבד זיכרון כרטיס

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

שנות אמינות כחול לבן 4 קטלוג מערכות מים

שנות אמינות כחול לבן 4 קטלוג מערכות מים שנות אמינות כחול לבן 4 קטלוג מערכות מים שגיב פרופיל של תעשייה מתקדמת מפעל מתקדם בלב הנגב מפעל שגיב משאבי שדה הוא המפעל המוביל בישראל ביצור ויצוא ברזים כדוריים, ברזים מיוחדים ואביזרים לפי דרישה לשליטה במים,

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1>

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1> חוברת הנחיו ת ודר י שות לתכנון והתק נה של מער כות אוורור וסינון תיעוד מהדורה תאריך תאור השינוי ערך בדק אישר כתיבה סרן מיכאל ואטנמכר רמ"ד הנדסת מיגון סא"ל צחי זרקו רע"ן הנדסה ומיגון אל"מ רוני סרי רמ"ח מיגון

קרא עוד