התעשייה האווירית לישראל בע"מ דבר היו"ר והמנכ"ל פעילותנו העסקית בארץ וברחבי העולם מזמנת לתעשייה האווירית סוגיות אתיות שונות הדורשות הכרעה. לשם כך פיתחנ

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "התעשייה האווירית לישראל בע"מ דבר היו"ר והמנכ"ל פעילותנו העסקית בארץ וברחבי העולם מזמנת לתעשייה האווירית סוגיות אתיות שונות הדורשות הכרעה. לשם כך פיתחנ"

תמליל

1 דבר היו"ר והמנכ"ל פעילותנו העסקית בארץ וברחבי העולם מזמנת לתעשייה האווירית סוגיות אתיות שונות הדורשות הכרעה. לשם כך פיתחנו ועדכנו את הקוד האתי של התעשייה האווירית )להלן: "הקוד"( שמטרתו לסייע בבחירה מושכלת של דרך הפעולה הראויה. הקוד מאגד בעבורנו נורמות התנהגות ראויות שנשענות על ערכי הליבה של התעשייה האווירית. התנהגות על פי הקוד, תשמר את המוניטין שהתעשייה האווירית צברה במשך שנים רבות, תסייע לה לשמור על הישגיה, על תרבות הניהול של עסקיה, על איכות המוצרים שלה ועל טיב השירות שהיא מספקת ללקוחותיה. למוניטין החברה, השפעה מכרעת על החלטות הלקוחות בהתקשרות עימה. לכן חובה על כולנו לשמר ולטפח את המוניטין של התעשייה האווירית ולפעול בכל מקרה בהגינות, ביושרה, באחריות ובכבוד. הקוד האתי של התעשייה האווירית מציג באמצעות עקרונות פשוטים ובהירים, את הערכים שאנו נדרשים לפעול לפיהם ואת הסטנדרטים להתנהגותנו. תחולת הקוד היא על כל שדרות התעשייה האווירית, לרבות דירקטורים, מנהלים, עובדים ונציגים שלה, בארץ ובחו"ל. אנו מצפים שגם ספקי התעשייה האווירית יפעלו על פי הקוד. הקוד האתי המעודכן שלפניכם מחייב את כולם ואנו מצפים מכל אחת ואחד מכם להכיר אותו ולפעול בהתאם. הקוד האתי המעודכן נגיש לכולם בערוצי התקשרות השונים בחברה, ומוצגות בו דילמות אתיות אשר יכולות לפגוש אותנו ביומיום ולצידן עקרונות מנחים לפתרון ברוח הקוד. בכל מקרה של ספק, שאלה או דילמה אנו נדרשים לנהוג בהתאם לעקרונות המנחים ולהתייעץ עם הממונה הישיר, הממונה על הקוד האתי בתעשייה האווירית )בארגון הסמנכ"ל למש"א(, המבקר הפנימי או היועץ המשפטי. אנו סומכים ובטוחים שתייצגו את החברה על פי עקרונות הקוד האתי המעודכן מול כל הגורמים עימם פועלת התעשייה האווירית. 1 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

2 הצהרת כוונות הקוד האתי המעודכן של התעשייה האווירית יחול על כל מי שנבחר לייצגה. התעשייה האווירית ועל דירקטוריונים של החברות הבנות הקוד בשינויים המתחייבים. של התעשייה האווירית בעולם יאמצו את הקוד האתי מבטא את הערכים התעשייה האווירית ועובדיה. הבסיסיים שיהוו מסגרת לקביעת התנהגות 2 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

3 ערכי הקוד האתי,רוח הקוד, חזון וערכים נציית לחוקים ולתקנות שנוגעים לניהול עסקי התעשייה האווירית ברחבי העולם. נהיה ישרים, הוגנים ואמינים בכל פעילות של התעשייה האווירית. נמנע מניגוד עניינים בין פעילותינו בתעשייה האווירית וחיינו הפרטיים. נעודד סביבת עבודה הוגנת ובטוחה. נמסור מוצרים ושירותים בהתאם לציפיות. נשמור ונפתח את נכסי התעשייה האווירית נוביל לצמיחה של התעשייה האווירית באמצעות פיתוח מערכות טכנולוגיה מתוחכמות ואספקת מוצרים ושירותים באיכות הגבוהה ביותר. נטפח את מנהלי ועובדי התעשיה האווירית ונוקיר ערכי יושרה הוגנות ומצוינות בכל מעשינו. נהיה מודל חיקוי לאחרים. נגרום לרווחתה, שגשוגה וביטחונה של מדינת ישראל. לקוחות שביעות רצון הלקוח היא העילה העיקרית לקיומנו והמקור לצמיחת התעשייה האווירית. חדשנות וטכנולוגיה נעודד את כל עובדי התעשייה האווירית ליזום רעיונות חדשניים בכל תחומי פעילותנו. הרמה הטכנולוגית שלנו היא היסוד לשביעות רצונם של לקוחותינו ולצמיחתה של התעשייה האווירית. אנשים העובדים הם הנכס העיקרי של התעשייה האווירית. עבודה תוך שיתוף פעולה עם ארגון העובדים ושל כלל העובדים, היא המפתח לשגשוג התעשייה האווירית. תעשייה אווירית אחת התעשייה האווירית תפעל כארגון אחוד. 3 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

4 פרק א' שיווק ומכירות כללי התעשייה האווירית התעשייה האווירית פעילויותיה. תנהל תקפיד את קשריה עם לקוחותיה בהגינות ברצינות וביושר. לשמור על כל החוקים והכללים החלים על התעשייה האווירית תתקשר עם לקוחותיה ושותפיה העסקיים בהתאם להוראות האמנה הבינלאומית למניעת שוחד. התעשייה האווירית רואה חשיבות רבה בניהול עסקיה ברחבי העולם בצורה אתית, ביושר ובטוהר מידות, תוך ציות מלא לחוקי מדינת ישראל, לאמנה למלחמה בשחיתות של ארגון ה- OEDC ולחוקי המדינות בהן היא פועלת ומנהלת מו"מ. הגינות במסחר התעשייה האווירית תתחרה בשוק המקומי והעולמי על בסיס היתרונות של מוצריה ושירותיה. התעשייה האווירית תבצע עסקות בהגינות. התעשייה האווירית מסחרית ראויה. תנהג כלפי לקוחותיה בכבוד תוך שמירה על התנהגות התעשייה האווירית תשתתף במכרזים בהתאם לכללים המפורטים בהם. שירות לקוח התעשייה האווירית פועלת לקבלת משוב מלקוחותיה כדי להתאים את תהליכיה לציפיותיהם. שירות טוב, יעיל, אמין ואדיב ללקוח וניהול משא ומתן בכבוד, הם מרכיבים חיוניים וחשובים במסגרת מדיניות התעשייה האווירית אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

5 פרק ב' איכות, איכות הסביבה וקיימות, בטיחות וגהות כללי התעשייה האווירית מפתחת, מייצרת ומספקת מוצרים איכותיים, תוך הקפדה על שמירת בטיחות ובריאות הלקוחות, העובדים והקהילה. התעשייה האווירית רואה חשיבות עליונה במזעור תקלות במוצריה, והגעה למוצר האיכותי הטוב ביותר. איכות איכות היא מרכיב חיוני בכל פעולות התעשייה האווירית. התעשייה האווירית מאמינה שהקפדה על איכות גבוהה, תוך עמידה בדרישות התקנים ורשויות ההסמכה היא סוד ההצלחה של פעילות עסקית בעולם התחרותי המודרני..2 התעשייה האווירית מקיימת מערכת איכות כוללת בכל יחידותיה. איכות הסביבה וקיימות התעשייה האווירית מייחסת חשיבות רבה לנושא איכות הסביבה בפרט והקיימות בכלל. יחידות החברה מחויבות לסטנדרטים גבוהים ביצירת מקום עבודה בטוח, בריא ונקי לעובדים ולקהילה בה הם פועלים. מערכת בקרת איכות נועדה גם להבטיח עמידה בסטנדרטים אלו..3 התעשייה האווירית מתחייבת לפעול לשפר את הביצועים הסביבתיים ולאמץ שיטות, אשר יקנו בסיס לקבלת החלטות מעבר לשיקולי עלות-תועלת בלבד וזאת, על-מנת לנצל את היתרון של ההזדמנויות והפתרונות אשר זוהו כאלו שישפרו ביצועים אלו. 4. בטיחות התעשייה האווירית תפעל לספק לעובדיה סביבת עבודה בטוחה תוך הפחתה של מפגעים בטיחותיים ותברואתיים. 5 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

6 פרק ג' העסקת עובדים סביבת העבודה התעשייה האווירית, בשיתוף עם ארגון העובדים תפעל ליצור סביבת עבודה שוויונית, חיובית, בריאה, נעימה ובטוחה, ללא אפליה או הטרדה. התעשייה האווירית דוחה ואוסרת הטרדה מכל סוג. התעשייה האווירית תדרוש מכל עובד התחשבות ברגשות של אחרים, שמירה על כללי נימוס בסיסיים והופעה חיצונית מסודרת. הזדמנויות תעסוקה שוות התעשייה האווירית תנהג כלפי עובדים ומועמדים לעבודה בהגינות, בשוויוניות וללא אפליה בהתאם לחוק, להסכמי העבודה וההסדרים החלים בתעשייה האווירית. התעשייה האווירית תעסיק, תשלם, תקדם ותקבל החלטות בנוגע להעסקת עובדים, בהסתמך על גורמים ענייניים, ללא הבדל גזע, מין, צבע עור, גיל, מוצא לאומי, נטייה מינית, מוגבלות או בסיס אחר אשר מוגן בחוק הרלוונטי. זכויות הפרט של העובדים התעשייה האווירית תכבד את זכויות הפרט של עובדיה. התעשייה האווירית תציית לכל החוקים והתקנות הנוגעים לפרטיות העובדים. התעשייה האווירית אוסרת הטרדה מינית מכל וכל ומינתה ממונה ראשי וממונה בכל יחידה לטיפול בנושא..2.3 העסקת עובדים באמצעות חברות כ"א התעשייה האווירית תעסיק עובדים באמצעות חברות עבודה, רק במקרים בהם המעסיק יפעל על פי הדין. כוח אדם או חבילות.4 מעורבות פוליטית התעשיה האווירית אוסרת לקיים פעילות פוליטית בחצרי התעשייה האווירית, או להשתמש במתקניה ובאמצעיה לקידום נושאים פוליטיים. אין באמור, לאסור מעורבות פוליטית של עובדי התעשייה האווירית במסגרות האישיות, מחוץ לשעות העבודה ומחוץ לחצריה. תרומה לקהילה התעשייה האווירית תעודד את עובדיה ואת ארגון העובדים שלה לתרום ולסייע לקהילה..5.6 פרק ד' לקוחות, שותפים, ספקים, בעלים 6 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

7 כללי לקוחות, ספקים ושותפים של התעשייה האווירית האווירית. יחס הוגן יקבלו מהתעשייה אנו מצפים מהספקים שלנו להיות מונחים על פי עקרונות הקוד האתי של התעשייה האווירית. בכל הקשור והנוגע, במישרין ובעקיפין, לקשריו/יחסיו של הקבלן/ספק עם התעשייה האווירית, יתבקש הקבלן/ספק לנהוג על פי עקרונות הקוד האתי של התעשייה האווירית. בנסיבות בהן נוהג הקבלן/ספק על פי קוד אתי הקיים בארגונו, ונמצאו באותו קוד אתי הוראות או עקרונות, שאינם מתיישבים עם עקרונות הקוד האתי של התעשייה האווירית, יתבקש הקבלן/ספק, בכל הקשור והנוגע לקשריו/יחסיו עם התעשייה האווירית, לפעול על פי עקרונות הקוד האתי של התעשייה האווירית. תהליכי רכש חל איסור על כל עובדי הרכש, קרובי משפחתם ו/או מי מטעמם, לקבל טובת הנאה במישרין או בעקיפין מספק ו/או מי מטעמו, למעט אם ניתן לכך אישור מפורש מטעם התעשייה האווירית. הימנעות מניגוד עניינים אצל ספקי וקבלני התעשייה האווירית עובדי התעשייה האווירית יימנעו מכל מצב שיש בו במישרין או בעקיפין ניגוד עניינים בין ענייניהם הפרטים לפעילותה ועסקיה של התעשיה האווירית. ספק/קבלן יימנע מכל מצב שיש בו במישרין או בעקיפין ניגוד עניינים, בין עסקיו לבין פעילותה ועסקיה של התעשיה האווירית. ספק/קבלן יודיע בכתב לנציג המוסמך של התעשייה האווירית, על כל מקרה בו יתקיים ניגוד עניינים כאמור ו/או חשש לניגוד עניינים, מיד עם היוודע לו על קיום ניגוד עניינים ו/או חשש לקיום ניגוד עניינים, ויפעל לפי הוראות התעשייה האווירית בנוגע לכך. ספק/קבלן לא ייתן במישרין ו/או בעקיפין לאדם המועסק על ידי התעשייה האווירית ו/או לתאגיד ו/או לגוף אחר, הקשורים לאדם המועסק בתעשייה האווירית עמלה ו/או הטבה ו/או תמורה אחרת כלשהי, שאינה במסגרת ההסכם עם התעשייה האווירית. ספק/קבלן יודיע בכתב לנציג המוסמך של התעשייה האווירית על כל התקשרות בינו ובין כל אדם ו/או תאגיד ו/או גוף אחר, בעניין מתן דמי יעוץ ו/או עמלה ו/או תמורה אחרת כלשהי הנוגעת לייעוץ ו/או לתיווך, בקשר לזכייה בהסכם ו/או לביצוע הסכם ו/או להליך הגשת הצעות לתעשייה האווירית וזאת לפני ביצוע ההתקשרות ו/או הגשת ההצעה לתעשייה האווירית, לפי המוקדם מביניהם, וכן ימסור לתעשייה האווירית פרטים על התקשרות זו ככל שיידרש אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

8 האווירית נועדו להציג את התעשייה התעשייה פרסומים הפרסומים העסקיים של האווירית ויכולותיה בפני לקוחות, ספקים, ממשלות, שוק ההון, המערכת הפיננסית, מועמדים לעבודה והציבור הרחב. הפרסומים של התעשייה האווירית יהיו אמינים ומדויקים. היתרים ורישיונות התעשייה האווירית תקפיד לקבל היתרים, רישיונות ואישורים מממשלת ישראל וממשלות זרות הדרושים לפעילותה העסקית..4.5 התעשייה האווירית תפעל בהתאם למדיניות היצוא של מדינת ישראל וכן תכבד את חוקי היצוא והיבוא של המדינות איתן היא פועלת. התעשייה האווירית תנהל בקפדנות את הנושא של "משתמש סופי" בכל אותם מקרים שהדבר נדרש. התעשייה האווירית תכבד את חוקי המסחר הבינלאומי, לרבות תקנות ITAR INTERNATIONAL TRAFFIC IN ARMS REGULATIONS OF THE UNITED STATES OF (.)AMERICA 8 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

9 פרק ה' ניגוד עניינים וטובות הנאה כללי דירקטורים, מנהלים ועובדי התעשייה האווירית וכל מי שנבחר לייצגה חייבים להיות נאמנים לתעשייה האווירית ולא לנהל מגעים עם גורמים מחוץ לתעשייה האווירית, בדרך שייווצר אצלם מצב של ניגוד עניינים כלשהו. בין השאר מדובר, באיסור קבלת טובות הנאה, בשימוש לא ראוי במידע פנים לתועלת אישית, בקבלת תשורות ופעילות עסקית כלשהי היוצרת מצב של ניגוד עניינים. ניגוד עניינים עובדי התעשייה האווירית יימנעו מקשרים, ופעילות אחרת שעשויה ליצור מצב של ניגוד עניינים בין תפקידם בתעשייה האווירית לבין ענייניהם האישיים )שלהם עצמם ו/או של קרובי משפחתם(..2 התעשייה האווירית אוסרת פעילות עסקית פרטית עם ארגון עסקי המתחרה בתעשייה האווירית, או עם לקוח או ספק, אם אותה פעילות עלולה לעורר אצל העובד מצב של ניגוד עניינים בביצוע תפקידו בתעשייה האווירית. איסור קבלת טובות הנאה התעשייה האווירית אוסרת על עובדיה לקבל במישרין ו/או בעקיפין טובות הנאה מגורם חוץ, אשר קשור למילוי תפקידם בתעשייה האווירית, כפיצוי לעבודתם בתעשייה האווירית, או שיש בכך להשפיע על מילוי תפקידם..3 התעשייה האווירית אוסרת על מנהל לקבל טובת הנאה מעובד עליו הוא ממונה, במישרין ו/או בעקיפין, באופן שעלול להשפיע על שיקול דעתו של הממונה. שימוש במידע פנימי התעשייה האווירית אוסרת על עובדיה להשתמש במידע פנימי, שאינו גלוי לציבור, למטרות מסחר בני"ע לסוגיהם..4 התעשייה האווירית מנהלת תכנית אכיפה מנהלית כנדרש על ידי הרשות לניירות ערך. התעשייה לציבור. האווירית אוסרת על עובדיה להעביר לאחרים מידע פנימי שאינו גלוי 9 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

10 תשורות התעשייה האווירית אינה מתירה לעובדיה לקבל כספי מלקוחות וספקים, מעבר למוגדר בנהליה. מתנות או כל זכות בעלת ערך.5 התעשייה האווירית מתירה לקבל עזרי פרסום מקובלים ובעלי ערך נמוך הנושאים את סמליל או את שם החברה המעניקה. התעשייה האווירית מתירה קבלת מתנה בערך סביר מגורמי חוץ לרגל מאורע חגיגי של העובד או של בן משפחה. התעשייה האווירית מתירה לעובדיה לקבל פרס מגורמי חוץ ואף מעודדת הוקרה של עובדיה, אם הפרס קשור לעבודתם בתעשייה האווירית והוא בעל ערך סביר. התעשייה האווירית מתירה הענקת תשורות לגורמי חוץ בהתאם לנהליה. 17 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

11 פרק ו' הגנה על נכסים סודיות ואבטחת מידע הגנה על נכסי התעשייה האווירית נכסי התעשייה האווירית המוחשיים כגון ציוד, מתקנים וכסף, והלא מוחשיים כגון ידע, פטנטים, תכניות ותוכנות מחשב, ינוהלו וינוצלו באופן ראוי בהתאם להוראות התעשייה האווירית. הגנה על נכסים ומידע של אחרים התעשייה האווירית תכבד את זכויות הקניין של אחרים..2 התעשייה האווירית תשתמש בנכסים של אחרים ותגן עליהם בהתאם להסכמים ולהסדרים איתם ועל פי הנחיות ונהלי התעשייה האווירית החלים על הנושא. ניהול רשומות כל הנתונים הנוגעים לנכסים, התחייבויות, הכנסות והוצאות ונתונים עסקיים אחרים, ייאספו ויירשמו בספרי התעשייה האווירית בשלמות ובקפדנות כנדרש עפ"י הוראות החוק ועקרונות חשבונאיים מקובלים..3 במקרה של גילוי טעות בספרי התעשייה האווירית, היא תתוקן מתוך רצון טוב להגיע להסכם הוגן עם הלקוח ו/או הספק בקשר עם הנזק שנגרם בגין הטעות. סודיות ואבטחת מידע התעשייה האווירית אוסרת כל חשיפה שלמידע מסווג העלולה המדינה, אלא אם היא נעשית בהתאם לכללים, לנהלים ולחוק. לפגוע בביטחון.4 תקשורת אלקטרונית עובדי התעשייה האווירית רשאים לקבל גישה למערכות האלקטרוניות והקוויות של התעשייה האווירית או לעשות בהם שימוש, עם הרשאה מתאימה. כמו כן, חל איסור על העברת חומר או קבלת חומר באמצעות אמצעי התקשורת שעלול להטריד, להביך או לפגוע בבני אדם אחרים אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

12 פרק ז' תכנית ציות לאמנה למניעת שחיתות ושוחד לעובדי ציבור זרים לתעשייה האווירית מערכת נהלים, כללים, הוראות והנחיות הבאות להסדיר את התנהלותה מול גורמי חוץ בהקשר של מניעת הצעה או מתן שוחד לעובדי ציבור זרים. תכנית הציות תואמת את הנחיות ה- OECD ונוסף לה קיימים נהלים מפורטים בנושאים המוזכרים בתכנית. דירקטוריון התעשייה האווירית אישר את תכנית הציות ואת מינויו של קצין הציות. ארגון קצין ציות מטמיע תכנית ציות באמצעות הדרכות, בדיקת נאותות, ניהול ובקרת מקדמי שיווק ורכש, ובדיקת הליכי תשלומים למקדמי שיווק. ארגון הציות חבר בשני ארגונים בינ"ל: TRACE,SCCE האמונים על תהליכים ופעילויות שונות בנושא מניעת שוחד לעובדי ציבור זרים. 12 אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

13 יישום הקוד האתי כללי הקוד האתי אומץ ע"י דירקטוריון התעשייה האווירית. הקוד האתי חל על כל הדירקטורים, המנהלים, העובדים, שנבחר לייצג את התעשייה האווירית. היועצים וכל מי קיימת תכנית להטמעת הקוד האתי בתעשייה האווירית וממונה על ההטמעה. 2. לאן פונים ממונה על קוד אתי בתעשייה האווירית מר חיים קלפר, דוא"ל טל' סמנכ"ל, מבקר פנימי מר יעקב נוס, וממונה על תלונות הציבור דוא"ל טל' jnuss@iai.co.il isharon@iai.co.il קצין ציות מר יצחק שרון, דוא"ל טל' קו אדום לקצין ציות )42 שע'( סמנכ"ל, היועץ משפטי ד"ר אלעד קרנר, עו"ד דוא"ל טל' ekerner@iai.co.il אין להעתיק, לשכפל ולגלות תוכן מסמך זה כולו או חלקו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא על פי הסכמה מראש ובכתב של.

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps תוקפו : החל ממרץ; סוגיות אתיות ב ה ת נ ה ל ו ת בעלי תפקידים ב כ י ר י ם ר ק ע א ת י ק ה ה י א מ כ ל ו ל ש ל כ ל ל י ם ו ע ר כ י ם ש נ ו ע ד ו ל ה ג ד י ר ה ת נ ה ג ו ת ר א ו י ה ו נ כ ו נ ה. ת כ ל י ת

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

השפעת רמת המוטיבציה על הקשר בין תפיסת הסיכון ותפיסת התועלת של שירות צבאי קרבי בקרב בנים לפני גיוס

השפעת רמת המוטיבציה על הקשר בין תפיסת הסיכון ותפיסת התועלת של שירות צבאי קרבי בקרב בנים לפני גיוס כללי אתיקה ודילמות אתיות בעבודה עם קטינים יום עיון קוד האתיקה עדכון 2017 ינואר 2017 יונת בורנשטיין בר-יוסף yonatbor@gmail.com 052-3862232 מאפיינים ייחודיים לעבודת הפסיכולוג עם קטינים התערבות פסיכולוגית

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 בניית תכנית שיווקית מהי תכנית שיווקית? התכנית השיווקית מתארת את הפעולות השיווקיות שעסק צריך לבצע על מנת להשיג את יעדי המכירות שלו. מטרת התכנית השיווקית בניית התכנית השיווקית עוזרת לנו להגדיר את: 1. יעדי

קרא עוד

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים  ומקסום התועלת העסקית Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית אסף ויסברג, מנכ"ל, Ltd. introsight CGEIT, CRISC, CISM, CISA נושאים לדיון IT Governance על קצה המזלג Cloud Computing למטאורולוג המתחיל תועלת עסקית

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא נהג, דע את זכויותיך! 1 איגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען אהא 2 נהג! דע את זכויותיך! אין זה סוד, שמעבידים רבים אינם משלמים את המעט שמגיע

קרא עוד

14

14 1. מטרת התפקיד תקנון ביקורת פנים ( מעודכן ) )אושר באסיפה הכללית מתאריך ) 0034230442 מטרת התפקיד של מבקר הפנים, הינה לשמש מכשיר של הקיבוץ )להלן: "הקיבוץ"( לביקורת פנימית, במגמה לייעל ולשפר את הפעילויות

קרא עוד

גילוי דעת 91.doc

גילוי דעת 91.doc (*) גילוי דעת 91 מכתב התקשרות לביצוע ביקורת של דוחות כספיים תוכן העניינים סעיפים 3-1 מבוא 9-4 מכתב התקשרות לביצוע ביקורת של דוחות כספיים ביקורת דוחות כספיים של תאגיד אחר שבשליטת המבוקר 10 11 אי-קבלת אישור

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63>

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63> מדינת ישראל רשות האוכלוסין וההגירה טופס בקשה לשינוי/החלפת בעל מניות/מנכ"ל בתאגיד בעל היתרים לשמש כקבלן כוח אדם מורשה להעסקת עובדים זרים בענף הבניין לשנת 2013 לפי סעיף 10 לחוק העסקת עובדים על ידי קבלני

קרא עוד

14-20

14-20 מהדורה: 3 עמוד 1 מתוך 6 1. מטרה קביעת כללים אחידים וברורים לאירוח אורחי האוניברסיטה ועובדיה, כהגדרתם להלן, לרבות סדרי הזמנה, תשלום, מימון וכיבוד. 2. נסיבות האירוח אירוח על-ידי עובדי האוניברסיטה יעשה על

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 עו"ד עמית לוי, שותף במחלקת חברות ושוק ההון וראש הפורום המקצועי מידע פנים - 2015 חידושים, סיכונים ודרכי התגוננות דצמבר 2014 תזכורת - האיסור הפלילי על שימוש במידע פנים חל על: אנשי פנים בחברה: "איש פנים בחברה

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במעש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מעש תעשייתי - אקים חדרה דיאנה אטלס מנהלת רשת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות ניהול ואבטחת איכות למנהלי מע"ש חדשים 2017 רכזות הקורס

קרא עוד

דוח ריכוז ממצאים בנושא הכנסות

דוח ריכוז ממצאים בנושא הכנסות מחלקת תאגידים יחידת הביקורת מאי 2018 הקדמה יחידת הביקורת של מחלקת תאגידים )"סגל הרשות"( ביצעה ביקורת רוחב בנושא הכרה בהכנסות במדגם שכלל 4 תאגידים מדווחים )"חברות המדגם"(. הביקורת בחנה את ההכרה, המדידה

קרא עוד

שאלון אבחון תרבות ארגונית

שאלון אבחון תרבות ארגונית שאלון: אבחון תרבות ארגונית על פי : Cameron, E. and Quinn, R. Diagnosing and changing organizational culture Edison Wesley 1999. 1 לפניך שש שאלות הנוגעות לאבחון תרבות ארגונית. בכל שאלה מוצגים ארבעה איפיונים

קרא עוד

הסכם שכ"ט -טיוטה 1

הסכם שכט -טיוטה 1 הסכם שכר טרחה לייצוג משפטי שקיבל תוקף בתל אביב ביום לחודש שנת 1024 ת.ז. ת.ז )יקראו להלן: "השותף" או "המזמין"( מרחוב לבין: גדעון פישר ושות', משרד עורכי דין ונוטריון ממרכז עזריאלי, בניין משולש, תל אביב )להלן:

קרא עוד

(Microsoft PowerPoint - \347\357 \371\370\351\351\341\370)

(Microsoft PowerPoint - \347\357 \371\370\351\351\341\370) דילמות בחיי ו של CFO חן שרייב ר, CFO ACE AUTO DEPOT LTD. כנס אילת, ספטמבר 2008 1 2 דור ההמשך מבפנים או מב חוץ? 1. דור ה המשך מבפנים או מבחוץ? עולות מספר שאלות: העדפה האם להעדיף מועמד לתפקיד CFO שגדל בארגון,

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

כתיבת דו"ח אבחון ארגוני

כתיבת דוח אבחון ארגוני 1 כתיבת דו"ח אבחון ארגוני 2 כמה מילים מקדימות על התוכן... - האופן בו אנו מנתחים את הארגון נשען על הפרדיגמות שלנו אודות השאלות מהו ארגון? מהי אפקטיביות ארגונית? אבחון ארגוני מיטבי מנתח את המערכת הארגונית

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

ביעור חומר ארכיוני

ביעור חומר ארכיוני 1 1. מ ט ר ה: מטרת הוראה זו לקבוע סדרים והנחיות לביעור חומר ארכיוני נטול כל ערך. 2. ה ג ד ר ו ת: בהוראה זו: "חומר ארכיוני" כל מכתב, מסמך, כרטסת, דיאגרמה, תרשים, מפה, תצלום, תוית, תיק, תקליט, סרט וכיו"ב,

קרא עוד

<4D F736F F D20F1F7E9F8E420E7E5E3F9E9FA20E9E5ECE E646F6378>

<4D F736F F D20F1F7E9F8E420E7E5E3F9E9FA20E9E5ECE E646F6378> סקירה חודשית יולי 2015 מאת: יוסף שמחון, מחלקת מחקר ואנליזה להלן סקירה חודשית של חברת המתארת את עיקרי השינויים שחלו בריביות ובמרווחים במהלך חודש יולי 2015. שינויים אלו השפיעו באופן ישיר על שערי השערוך של

קרא עוד

Safety

Safety עמוד 1 מתוך 11 עמודים 1. כללי קבלנים, המועסקים ע"י העירייה אמורים להיות מודעים להשלכות של מעשיהם בשטח הרשות ולהכיר את הסיכונים המיוחדים הכרוכים במקום בו הם עובדים או חולפים. בעת העסקת קבלנים בשטח הרשות,

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשעא בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמא )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א- 2010 בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 1 )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקשורת, שר התיירות, שר התחבורה, שר הבריאות, שר החינוך,

קרא עוד

עסקאו

עסקאו ממשל תאגידי: מושגים, מאפייני יסוד ואתגרי היישום פרופסור אהוד קמר אוניברסיטת תל-אביב נובמבר 2013 מבנה ההרצאה 1. את מי משרת התאגיד? 2. הגדרת הממשל התאגידי יעילות ואתיקה אם יישאר זמן: אתגרי הממשל התאגידי

קרא עוד

17 July 2013

17 July 2013 הבהרה בנוגע להעסקת מבקשי מקלט )המכונים גם "מסתננים"( נובמבר 2016 הרינו להבהיר כי על-פי ההתחייבות שמסר משרד הפנים לבג"ץ )בג"ץ 6312/10(, לא ייאכף איסור על העסקת מבקשי מקלט האוחזים באשרה בתוקף )ראו פירוט

קרא עוד

תעריפי חשכל

תעריפי חשכל 1. יועציםלניהול (מקצועותשונים) תעריפיםלתשלום סוג יועץ עד 318 שקלים חדשים עד 282 שקלים חדשים יועץ 1 יועץ העונה על שלושת התנאים הבאים, במצטבר: בעל תואר מהנדס בעל תואר שני שלישי; 1.1.1. בו שנים בתחום הרלוונטי

קרא עוד

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_

Microsoft Word - חוק הביקורת הפנימית _2_ רשויות ומשפט מנהלי גופים ציבוריים ביקורת פנימית מבקר פנימי דיני חוקה מבקר המדינה רשויות ומשפט מנהלי מבקר המדינה תוכן ענינים הגדרות חובת קיום ביקורת פנימית התאמה תפקידים אחריות דיווח דיון בממצאי דו"ח המבקר

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63>

<4D F736F F D20EEEBF8E6E9ED20FAEC20E0E1E9E120F2ED20F4FAF8E5EF2E646F63> הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת ת"א בחינה בדיני מכרזים ד"ר מיכל טמיר מועד א סמסטר א תשע "א 8.1.12 שעה 900 הוראות כלליות משך הבחינה שעתיים. לא תינתן הארכה. הבחינה בחומר סגור. אין להכניס דבר למעט קובץ חקיקת

קרא עוד

<4D F736F F D20E1E9F7E5F8FA20E1F1E1E9E1FA20EEF2F8EBE5FA20EEE9E3F22DF2E1F820E4E5E5E420F2FAE9E32E646F63>

<4D F736F F D20E1E9F7E5F8FA20E1F1E1E9E1FA20EEF2F8EBE5FA20EEE9E3F22DF2E1F820E4E5E5E420F2FAE9E32E646F63> ירון פלד, רו"ח, *CISA הקדמה ביקורת בסביבת מערכות מידע עבר, הווה, עתיד בימים אלה אנו עדים לשינויים מרחיקי לכת ביסוד ההתמחות של ביקורת בסביבת מערכות מידע. ג"ד 66 הנחיות ליישום תקני ביקורת בסביבה של מערכת

קרא עוד

תקנות ביטול עסקה _ nevo_

תקנות ביטול עסקה _ nevo_ משפט פרטי וכלכלה מסחר הגנת הצרכן משפט פרטי וכלכלה חיובים מכר תוכן ענינים סעיף 1 סעיף סעיף סעיף סעיף 5 סעיף 6 סעיף 7 סעיף 8 סעיף 9 הגדרות ביטול עסקה החזרת התמורה אופן החזרת התמורה דמי ביטול הגבלת זכות הביטול

קרא עוד

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת

מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חלצ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חלצ( )להלן: המכון ו/או המזמין( מבקשת מכרז 1/18 הזמנה להציע הצעה לעבודות שיפוץ משרדי מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( כללי חברת מכון היהלומים הישראלי )חל"צ( )להלן: "המכון" ו/או "המזמין"( מבקשת לקבל הצעות לביצוע עבודות קבלניות לשיפוץ משרדים בבניין

קרא עוד

בס"ד

בסד הוראות חוק ב נ ו ש א ב י ק ו ר ת ב ע י ר י י ה להלן הסעיפים בפקודת העיריות המתייחסים לתפקידי המבקר ולעבודת הביקורת. ב י ק ו ר ת. ו ע ד ה ל ע נ י י נ י תיקון : התשל ט, התש ן, התשנ ח, התשס ב 4 9 ה מ ו ע

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה Office חשיפת סיבות קריטיות מדוע ארגונים זקוקים לגיבוי נתוני ה Office 365 -

6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה Office חשיפת סיבות קריטיות מדוע ארגונים זקוקים לגיבוי נתוני ה Office 365 - 6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה Office 365 - חשיפת סיבות קריטיות מדוע ארגונים זקוקים לגיבוי נתוני ה Office 365 - 6 סיבות מדוע הכרחי לקחת אחריות על גיבוי ה- 2 Office 365 הקדמה האם אתה שולט במידע

קרא עוד

1-1

1-1 1-1 2 ביקורת חשבונות שעור 31- ביקורת מסים התאמות חשבונאיות של יתרות ותביעות ממוסדות ורשויות תקן ביקורת 48 "אישורים חיצוניים" )בעיקר סעיף (. 6 אתיקה במסים תדריך הלשכה לרואי חשבון בדבר "כללי ההתנהגות מקצועית

קרא עוד

חוזה - סופי

חוזה - סופי ה" חוזה מס' שנערך ונחתם ב ביום לחודש שנת רכבת ישראל בע"מ ח.פ. 25-663400-4 מבניין הנהלת הרכבת, דרכי משה 3, לוד )להלן: "הרכבת"( )להלן: "הספק"( בין לבין מצד אחד; מצד שני; והואיל: והואיל: והואיל: והואיל: והואיל:

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : שיווקיות המרצה : ד"ר ענת אלון מבוא לשיווק נושאי ההרצאה הצגת הגישות השונות לניהול השיווק בחינת המאפיינים של ה שבמסגרתן ארגונים מנהלים את פעילויות השיווק שלהם מבוא לשיווק גישות הפירמה לניהול השיווק מה

קרא עוד

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו 3.0.8 אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 7/08 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשובות לשאלות הבהרה מס' מובהר כי כל שלא תוקן ו/או שונה במפורש

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ניהול הבטיחות לקחים תובנות ואתגרים השפעת השלכות תקנות ארגון הפיקוח על העבודה תכנית לניהול הבטיחות התשע"ג 2013 1 כמה פרטים אמיר 2 השכלה : הנדסת מכונות )B.Sc( מנהל עסקים )M.B.A( הנדסת בטיחות )M.Sc( דוקטורט

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint נגישות לתחבורה ציבורית מדיניות משרד התחבורה דצמבר 2014 מתוקף חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות התשס"ח- 1998, תוקנו תקנות הנגשת תחבורה ציבורי תשס"ג- 2003. במסגרת החוק, משרד התחבורה, מפעילי התח"צ, הרשויות

קרא עוד

נייר עמדה

נייר עמדה נייר עמדה מבוא עניינה של הצעת חוק זו הוא תעסוקתם של קבוצת בעלי הלקות המצויים בקצה ספקטרום כושר העבודה. לקבוצה זו משתייכים בעלי לקות קוגניטיבית, נפשית ופיזית חמורה ביותר, אשר מפאת מוגבלותם תפוקתם היא עד

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס משפט גרמני אזרחי - 62311 תאריך עדכון אחרון 04-08-2016 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:משפטים השנה הראשונה בתואר בה ניתן ללמוד את הקורס: 0 סמסטר:סמסטר

קרא עוד

אדר תשע"ב פברואר 2012 חברות וחברים יקרים, אנו באגף החטיבות הענפיות פועלים יחד איתכם ללא ליאות, בעקשנות ובהתמדה להשגת היעדים הענפיים שהצבתם, באמצעות הה

אדר תשעב פברואר 2012 חברות וחברים יקרים, אנו באגף החטיבות הענפיות פועלים יחד איתכם ללא ליאות, בעקשנות ובהתמדה להשגת היעדים הענפיים שהצבתם, באמצעות הה אדר תשע"ב פברואר 2012 חברות וחברים יקרים, אנו באגף החטיבות הענפיות פועלים יחד איתכם ללא ליאות, בעקשנות ובהתמדה להשגת היעדים הענפיים שהצבתם, באמצעות ההנהלות הענפיות. לצד הפעילות הענפית, לשכת המסחר מייחסת

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מיהו מהנדס המערכת? סיפורו של פיתוח מסלול הכשרה יובל קורן*- ראש תחום פיתוח למידה, מאי 2011 הבטחתי בכנס ערוץ תקשורת למתעניינים- סלולארי רפאל 052-4291457 * מטרות ההרצאה חשיפה לפרויקט פיתוח הדרכה בעולם תכן

קרא עוד

1091 משרד הפנים רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול הבאת עובדים זרים ושמירה על זכויותיהם תקציר רקע כללי בשנות התשעים של המאה העשרים התעצמה בישראל התופע

1091 משרד הפנים רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול הבאת עובדים זרים ושמירה על זכויותיהם תקציר רקע כללי בשנות התשעים של המאה העשרים התעצמה בישראל התופע 1091 משרד הפנים רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול הבאת עובדים זרים ושמירה על זכויותיהם תקציר רקע כללי בשנות התשעים של המאה העשרים התעצמה בישראל התופעה של העסקת עובדים זרים )להלן - עו"ז( בענפי המשק השונים.

קרא עוד

המוקד לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך 2012 הזדמנות שווה לכל ילדי ישראל אוגוסט אלול תשע ב ספר הזכויות שלי הקליניקה למשפט ומדיניות חינוך הפקולטה ל

המוקד לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך 2012 הזדמנות שווה לכל ילדי ישראל אוגוסט אלול תשע ב ספר הזכויות שלי הקליניקה למשפט ומדיניות חינוך הפקולטה ל המוקד לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך 2012 הזדמנות שווה לכל ילדי ישראל אוגוסט - 2012 אלול תשע ב ספר הזכויות שלי הקליניקה למשפט ומדיניות חינוך הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת חיפה אזרחים יקרים, הקמתה של מדינת

קרא עוד

בקשה לקבלת הצעות מחיר

בקשה לקבלת הצעות מחיר ה" קול קורא להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 )להלן: "העירייה"( מזמינה בזאת מציעים, העומדים בתנאים המפורטים להלן, להציע הצעות להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 להלן: "המציע" ו- שירות" בהתאמה(. את תנאי

קרא עוד

שוויון הזדמנויות

שוויון הזדמנויות מדיניות של הערכת מורים ואיכות ההוראה פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א אוניברסיטת תל אביב, מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה והמכללה האקדמית בית ברל 10.11.2010 כנס 1 מכון ואן ליר מדיניות של הערכת מורים: - מטרות ההערכה

קרא עוד

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית

תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשעד ועדת המינויים המוסדית תקנון לדרגות קידום מורה בכיר/מרצה/מרצה בכיר/ מרצה בכיר א' מכללת אלקאסמי 3102/3102 תשע"ד ועדת המינויים המוסדית 1. כללי מטרת הכללים להנהגת דרגות קידום היא לקדם את המעמד האקדמי של המוסדות האקדמיים להכשרת

קרא עוד

untitled

untitled תקן חשבונאות מספר 36 תיקון גילוי דעת מספר 69 בדבר כללי חשבונאות ודיווח כספי על ידי מלכ"רים ותקן חשבונאות מספר 5 בדבר תיקונים והבהרות לגילוי דעת מספר 69 יוני 2014 1 רח' גרוזנברג 14 ת, "א,65811 טל.,972 3

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 תפקיד המנחה בארגונים דני לוי OD - פתיחת המושב: תפקיד המנחה בארגונים כנגזר מתפקיד יועץ OD דני לוי ( 15 ד'( הרצאה ראשונה: המנחה כאומן לבין ארגון וערכיו העסקיים ניר גולן ( 25 ד'( "דאדא" במפגש בין ערכיו המקצועיים,

קרא עוד

סדנת חזון משאבי אנוש

סדנת חזון משאבי אנוש תקשורת חזותית אינפוגרפיקה איך הופכים מידע לאטרקטיבי? מאמן חזותי פיטר מלץ אפריל יולי 2019 מרצה בבצלאל מרצה בבצלאל מאמן חזותי מאמן חזותי 4 סיבות לכישלון בפירסומים )מבחינה חזותית( 51% המלל רב מדי מלל קטן,

קרא עוד

ה" ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בע"מ חברה מס' מרחוב גרשון 6 תל אביב )להלן: "החברה"( מצד אחד; המת

ה ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בעמ חברה מס' מרחוב גרשון 6 תל אביב )להלן: החברה( מצד אחד; המת ה" ה ס כ ם מס' שנערך ונחתם ביום בחודש שנת ב י ן ל ב י ן אחוזות החוף בע"מ חברה מס' 15-026620-8 מרחוב גרשון 6 תל אביב 66056 )להלן: "החברה"( מצד אחד; המתכנן שפרטיו מופיעים בנספח א' להסכם זה "תנאי ההתקשרות"

קרא עוד

נוהל בטיחות במדידה עם מגר

נוהל בטיחות במדידה עם מגר נוהל בטיחות במדידה עם מגר מאת: ד"ר אלכס טורצקי סמל חברה/מפעל מקצועות ועיסוקים: שם הנוהל: חשמלאים, מנהלים, אחראים נהלי נוהל בטיחות במדידה עם מגר בטיחות בתחום עבודות חשמל עמוד 1 מתוך 6 תאריך : נוהל מס':

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של תוכנה חופשית. דוגמאות מהשטח 1 ליאור קפלן 30/11/05 קצת

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכ"ל)

נוהל נוהל הבטחת איכות בפרוייקטים הנדסיים (למנכל) 1 לוגו + סלוגן CMYK כללי רכבת ישראל מפעילה את מערך האיכות כ מניהולם השוטף של פרויקטים מטעמה ופרויקטים המבוצעים עלידי חברות תשתית חיצוניות עבור רכבת ישראל, על מנת להבטיח את איכות התכנון, הביצוע והתחזוקה

קרא עוד

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 חתימה+ חותמת:

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בעמ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 חתימה+ חותמת: החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ הזמנה להציע הצעות מס' 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע יולי 2018 עמוד 1 מתוך 28 הזמנה 8 /2018 למתן שירותי יעוץ משפטי חיצוני קבוע מסמך א' ההזמנה להציע הצעות

קרא עוד

מצגת איחוד.pptx

מצגת איחוד.pptx !אורנית מאוזנת - מתנגדים לאיחוד נלחמים על הבית - פקודת מבצע רקע.מתוכנית איחודים ברמה הארצית אשר כללה עשרות ערים ומועצות נותר רק איחוד יישובי שער השומרון על הפרק.יודעי דבר מספרים כי שר הפנים יחד עם רוה

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

אחריות קבוצתית

אחריות קבוצתית אחריות קבוצתית משך הפעולה: 56 דק' מטרות: 1. החניך יכיר בסוגים ומאפיינים שונים של קבוצות ובייחודיות קבוצת ח'. 2. החניך ילמד מהי אחריות קבוצתית לעומת אחריות אישית והצורך של הקבוצה בשתיהן למען השגת מטרותיה.

קרא עוד

חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ

חברת החשמל לישראל בעמ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור 1 חיפה טל': פקס מכרז מס' נ חברת החשמל לישראל בע"מ חטיבת תפעול ולוגיסטיקה אגף הרכש מחלקת חקר שווקים ומכרזים נתיב האור טל': 076-8668 פקס 07-68 060650 נושא: מכירת ציוד וכלי עבודה מ, חדרה, מרכז לוגיסטי ירושלים הנכם מוזמנים להגיש לחברת

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן # חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527

קרא עוד

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה 698 נות זכות 699 אנגלית רמת טרום בסיסי ב' 701 אנגלית רמת בסיסי 70 אנגלית רמת מתקדמים א' 107 אנגלית רמת מתקדמים ב' 800 8004 8006 810 מתמטיקה

קרא עוד

EY widescreen presentation

EY widescreen presentation כנס הדירקטורים השנתי ה- 7 בסימן Business disruption 24.4.18 תפקיד הדירקטור בשימור החוסן הארגוני בעידן של חוסר וודאות אריאל הורוביץ, שותף, מנהל מחלקת סיכונים, אשכול הייעוץ, EY ישראל 2 האם הארגון שלך מוכן

קרא עוד

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מקט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה עי Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צפייה במפת הניקיון בזמן אמת סוללה חזקה 5200MAH לזמן

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

"ניצנים" תוכנית הצהרונים

ניצנים תוכנית הצהרונים "ניצנים" - צהרונים חברתיים אוגוסט 2017 אב תשע"ז החוק, הקול הקורא, תכנית "ניצנים" החוק לפיקוח על הפעלת צהרונים לגילאי 3-8 נחקק בתהליך מואץ, ביוזמת מספר חברי כנסת, במטרה להסדיר את הפיקוח על הצהרונים במדינה.

קרא עוד

תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6

תמוז תשעח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום יב בתמוז התשעח- 25.6 תמוז תשע"ח יוני 2018 נייר עמדה בעניין דרכי מינויים של היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה: מוגש לוועדת חוקה לקראת הדיון הקבוע ליום י"ב בתמוז התשע"ח- 25.6.2018 מבוא: התנועה למשילות ודמוקרטיה פועלת למען חיזוק

קרא עוד

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 BULD MX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 רקע לאור השינויים והמגמות בעולם העבודה, ביניהם גלובליזציה, דיגיטציה מואצת והתארכות תוחלת החיים, חשוב לבחון את אופן החשיבה שלנו על תעסוקה, קריירה ועל הכישורים

קרא עוד

שם הנוהל

שם הנוהל מטבע חוץ עמלת חליפין )נגבית עבור כל פעולה שיש בה המרה בין מטבעות וזאת בנוסף לעמלה הספציפית( מט"י-מט"ח סכום/ שיעור 3,2,1 2 )936( )936( 1.90% לפי השער הידוע לפי שער הצהריים/שער מוסכם מינ' - $6.70 מקס' -

קרא עוד

95158 מכרז פומבי מס' 06/2017 שירותי ביקורת פנים לחברת יפה נוף כללי: יפה נוף תחבורה, תשתיות ובניה בע"מ ח.פ. ) "המזמינה" או "החברה" ( מזמינה

95158 מכרז פומבי מס' 06/2017 שירותי ביקורת פנים לחברת יפה נוף כללי: יפה נוף תחבורה, תשתיות ובניה בעמ ח.פ. ) המזמינה או החברה ( מזמינה מכרז פומבי מס' 06/2017 שירותי ביקורת פנים לחברת יפה נוף כללי: יפה נוף תחבורה, תשתיות ובניה בע"מ ח.פ. ) 51-224169-6 "המזמינה" או "החברה" ( מזמינה בזאת הצעות למתן שירותי ביקורת פנים וכל פעולה שתידרש לצורך

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 Business Model Innovation מרעיון עסקי למודל אפריל 2018 ערוץ המו"פ לטכנולוגיה וחדשנות בחינוך, Business Model Innovation Business Model Canvas / Value Proposition Canvas מבוססות על סט כלים חדשני, חדות

קרא עוד

פיננסית מתקדמת ב'

פיננסית מתקדמת ב' מרצה: רונן בן גל זכויות בעסקאות משותפות IAS 31 שנת השלמה 2011 תוכן עניינים זכויות בעסקאות משותפות 31...IAS 3 הגדרות... 3 1. 2. 3. 4. 5. שליטה... 3 שליטה משותפת...3 עסקה משותפת... 3 משתתף בעסקה משותפת...

קרא עוד

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז שלובים גב ההר יוני 2017 1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017 2 מסמכי ההצעה המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז מסמך א' מסמך ב' מסמך ג' שם המסמך הוראות

קרא עוד

פנייה תחרותית להספקת שירותי רואה חשבון - תשע 14 מעודכן

פנייה תחרותית להספקת שירותי רואה חשבון - תשע 14 מעודכן מכרז פומבי לשירותי יעוץ משפטי עבור המכללה האקדמית בית ברל תשע"ז 1 אין להעתיק, לשכתב, לצלם או לשלוח מסמך זה או חלקים ממנו מבלי לקבל אישור בכתב מהמכללה האקדמית בית-ברל. המידע המופיע במסמך זה הנו רכושו הבלעדי

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint תוכן עניינים מידול מידע בניין BIM קונספט כללי 1 2 שלב תכנון פרויקט 3 ניהול ביצוע במהלך הבנייה 4 תיעוד וניתוח במהלך ולאחר הבנייה 5 אודותינו העתיד כבר כאן... כל מי שמבין כבר יודע: לא בונים בניין בלי BIM

קרא עוד

תהליך קבלת החלטות בניהול

תהליך קבלת החלטות בניהול תהליך קבלת החלטות בניהול לידיה גולדשמידט 2011 מהו תהליך קבלת החלטות? תהליך אק טיבי וקריטי קבלת החלטות בנושאים פשו טים ורוטיניים שפתרונן מובנה בחירה בין אל טרנטיבות החלטות מורכבות הדורשות פתרונות יצירתיים

קרא עוד

1

1 תוכן עניינים פרק פרק ראשון: התאגיד... 3 סימן א': שם...3 סימן ב': מטרות... 3 סימן ג': ההתאגדות...4 סימן ד': כספים...4 פרק שני: חברות בעמותה...5 סימן א': חברים... 5 סימן ב': חבר הנאמנים )הרכב(...6 פרק שלישי:

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 איה: פו: איה: פו: "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?" "שואל את עצמי מה אני אוכל הבוקר..ומה אתה?" "אני שואל איזה דבר מסעיר יקרה לי היום.." "זה בדיוק אותו הדבר.." אימון לקריירה מאסטרטגיה לפרקטיקה ממוקדת תוצאות

קרא עוד

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם כך העלינו לפורטל שאלון מעורבל ללא שום סימונים עליו.

קרא עוד