מועצה אזורית עמק לוד אחיעזר גנות זיתן חמד יגל כפר חב"ד משמר השבעה בס"ד ניר צבי צפריה פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 32 ישיבת מליאת המועצה האזורית "

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "מועצה אזורית עמק לוד אחיעזר גנות זיתן חמד יגל כפר חב"ד משמר השבעה בס"ד ניר צבי צפריה פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 32 ישיבת מליאת המועצה האזורית ""

תמליל

1 פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 32 ישיבת מליאת המועצה האזורית "עמק לוד" שהתקיימה ביום רביעי שעת התחלה: 17:00 שעת סיום: 18:30 משתתפים: חסרים: דוד יפרח- ראש המועצה, בנימין ליפשיץ- סגן, ניסים טל, שמואל אזימוב, אברהם יפרח, איציק עזר, מוטי מגער, יפת טיירי, רחמים מאיר, איציק וגנר, סימה פדלון, יורם שיוביץ, דב בלגה מנחם אדרעי, שלמה ויינפלד, בני קורש נוכחים: שאול צבעוני- מנכ"ל המועצה, דן שווץ- יועמ"ש, שמשון צברי- גזבר. רשם הפרוטוקול: אלינור זגורי גופר- ע. מנכ"ל על סדר היום: אישור פרוטוקול ישיבה מס' דווח ראש המועצה 2. אישור קו אשראי לפיתוח לשנת אישור פתיחת חשבון מענקי פיס לשנים אישור דו"ח רבעוני חציון אישור תבר"ים 6. עדכון חברי ועדת ביטחון 7. אישור בעלי זכות חתימה בתי הספר בבנקים. 8. דיווח ועדה גיאוגרפית 9. * * * *

2 לעניין סעיף 1 בסדר היום: שלום לכולם, אני שמח לפתוח את ישיבת המליאה ה- 32, הקודמת. אבקש את אישור מליאת המועצה לפרוטוקול ישיבת מליאה מס' 31. מליאת המועצה אישרה פה אחד פרוטוקול ישיבת המליאה מס' 31 לעניין סעיף 2 בסדר היום: בשבוע שעבר יצאנו להשתלמות מרוכזת ומשותפת נתחיל באישור פרוטוקול הישיבה לעובדי המועצה לשלושה ימים. ההשתלמות נערכת פעם בשנה ובהחלט מביאה ערך מוסף. ההשתלמות חשובה וטובה לגיבוש, למוטיבציה, היא מעצימה ומבורכת ובהחלט היה מהנה. בשבועות האחרונים אנו מתמודדים עם סוגיית שאול צבעוני: מחלף נתב"ג מערב, שאול ירחיב בנושא. מדינת ישראל באמצעות חברת נתיבי ישראל יצאה עם תכנון להקמת מחלף נתב"ג מערב. המחלף לא היה מתוכנן בחומש הנוכחי של משרד התחבורה, אך מכיוון שרשות שדות התעופה הציעו לקדם את התכנית ולהשתתף בעלות הקמתו, משרד התחבורה המליץ להתחיל לקדם אישור תוכנית. מבחינת המועצה, הקמנו צוות מקצועי שיבחן את התכניות וימליץ על החלופות המיטביות למחלף. בנוסף קיימנו ערב הסברה במועדון ב, להבין, כשמגיעים מתכננים לערב הסברה והם רואים הגיעו תושבים רבים גם מחב"ד וגם מ. חשוב 200 איש, ובנוסף תקבע פגישה עם שר התחבורה ומנכ"ל נתיבי ישראל בנושא. הם מבינים שיש כאן אמירה. השלב הראשון היה לקבל את תמיכת הוועדה המחוזית, צוות התכנון של המועצה הגיע לדיון שנקבע והעיר על כך שבתכנית כזו יש בפועל 3 תכניות מקבילות: רש"ת, רכבת, נתיבי ישראל- ולכן ביקשנו תכנית אחת כוללנית. הדבר השני שהוועדה העירה למתכננים שלא מגישים תוכנית בסדר גודל להפקדה מבלי לתאם ולהגיע להסכמות מראש עם הרשות המקומית. המתכנן מטעמנו הציג בפני הוועדה את פשרת בג"צ שהוגש בנושא ובה 2006 בשנת כזה המתכננים הורידו את רמפת היציאה לירושלים, דבר שהוחזר בתכנית הנוכחית וכן הורדת הרמפה מתל אביב למנהרה תת קרקעית. חשוב להבין דבר נוסף, חלק שטחי המחלף המצוינים במפת התכנון מאושרים סטטוטורית מתכניות קודמות ובתוכנית הנוכחית למעשה מחברים ביניהן. ראש המועצה הקים צוות יחד עם כל האנשים הרלוונטיים מהיישובים וכפר חב"ד, אנחנו נגיש התנגדות מסודרת בה נצמד לפשרת הבג"ץ.

3 יורם שיוביץ: תודה על התגייסות המועצה בעניין. חשוב לי להגיד משהו, תושבי ההרחבה של לא נראים בתכנית, אתמול סגרנו עם עו"ד שייצג אותנו בהתנגדויות. הייתה הסכמה של חב"ד על תחנות הדלק ועכשיו יש עם זה בעיות. דוד יפרח המועצה אינה צד בנושא הקנייני, נושא זה הוא רק של וועד האגודה ומשא ומתן ייעשה מול בעל ש הייתה כפי הקרקע במו"מ ומשפט מול נתב"ג על השטח הקניין וההצהרות שמתלוות אליה יוצרת דיסאינפורמציה קודם לכן. חשוב להבין שסוגיית וחוסר הבנה של הנושא. חברי המעוצה הם השגרירים ביישובים ואמורים להעביר לתושבים את מלוא המידע בצורה מהימנה ואחראית ולכן אני מבקש מכל היושבים פה, לפני שאתם יוצאים בהצהרות תשאלו ותוודאו את העניין, התשובות נמצאות כאן ונשמח לענות על כל שאלה. בנימין ליפשיץ: התכנית ליד ההרחבה כבר עברה והופקדה את הבג"ץ ב 2006 ובמסגרתו טענו שלא נבדקה ולכן לדעתי חבל על הכסף לעו"ד. לגביי המחלף, חב"ד הגישו חלופה אחרת. העו"ד אמר לנו שאם נבוא לבג"צ ונטען שאנו לא מסכימים בגלל הנסיעה בשבת לא יקשיבו לנו. ולכן בג"צ אמר למדינה שיחפשו חלופה ונמשך הבג"צ. ב 2006, אמרנו לא יתכן שיהיה מחלף בגובה 19 מטר, אנחנו רוצים שהכביש שיוצא מתל אביב יהיה שקוע ושיוותרו על היציאה לירושלים. עכשיו אחרי 11 שנה הם חזרו עם תכנון מחודש, האמירה נשארה בעינה, כביש שקוע אינו בעייתי מבחינתנו. במסגרת אותו בג"צ ביקשנו פיצוי מסוים על לקיחת השטח, הם אמרו תבקשו תחנות דלק ומע"צ טען שלא יתנגד לבקשה- כלומר, טרם אושר. בנוסף, ביקשנו בבג"צ- לצמצם את שטח ההפקעה והם צמצמו 150 דונם, ביקשו 30 דונם נוספים להסדרים והסכמנו. תחנות הדלק אינן קשורות בשום דבר. אנחנו שמחים שהוועדה המחוזית רואה את טובת המועצה. אני חושב שזו טעות להתנגד באופן פרטני, המועצה תעשה הכל כדי לענות על דרישות התושבים, גם אם נצטרך להגיע לבג"צ ולכן חבל על הכסף. זה נתון לשיקולכם. בנושא אחר: מי מהחברים משתתף בשולחנות העגולים של החינוך? אשמח שתתייחסו לזה. מוטי מגער : כשהוזמנתי לא חשבתי שזה הכיוון והופתעתי לטובה, אני מאוד נהנה במפגשים.

4 איציק עזר - זה רעיון מקסים וזה מחבר בין היישובים, נוצר שיח חיובי שמעלה דברים מקסימים. לדוגמה במפגש האחרון, עלה הרעיון שיכול להיות שהמועצה יכולה להרים כבר עכשיו: יש הרבה מבוגרים שאין להם פעילות והם רוצים לעשות התנדבות וצריך לעשות את החיבור בין מי שצריך אליהם. ניסים טל : בפגישה הראשונה היה מאוד מעניין שדיברו על אחדות ואחידות וההבחנה ביניהם. איציק קיים וקוראים לזה ידיד לחינוך- פנסיונרים שבאים לבתי הספר ועוזרים לתלמידים. הרעיון שהעלה המטרה של המפגשים היא ליצור שפה משותפת של הקהילה ובתי הספר ולבנות אני מאמין משותף. תפקידכם לשבת בשולחן הזה "ולבשל תבשיל" שכולם יאכלו אותו בסוף. חשוב לי שתעבירו את המסר לתושבים ואני שמח לשמוע שאתם מרוצים מהתהליך. המפגש השלישי מתוך התשעה יתקיים ב. כל רעיון שתביאו יבחן וייבדק. רק שתדעו לדוגמא ב זה כבר קורה, דב בלגה מלמד בבית הספר חקלאות וישנם פנסיונרים נוספים המלמדים בתוך בית הספר. ליגת הקהילות הסתיימה יש אלופים גם בכדורסל וגם בכדורגל. המנצחים הם יגל בכדורסל ואחיעזר בכדורגל. לצערי נתקלתי בכמה תופעות של אלימות ואנחנו שוקלים איך ממשיכים עם זה. צריך ללמוד גם להפסיד, נבחן שוב ונשקול יחד עם המנהלת. אין דבר יותר מחבר מהספורט וחבל שזה כך. בין חברי המנהלת יש הסכמה מלאה על הכל, היא מאוחדת, יש בה אפס סבלנות לאלימות, והפיזורים בין היישובים היו שוויוניים. גם השנה זכינו בחמישה כוכבי יופי, ובמסגרת בימות פיס בחנוכה יגיע אלינו אומן גדול- אביתר בנאי. אזלו כבר הכרטיסים. ההופעה תתקיים באולם בית אריה בחמ"ד, ולעשות את הפתיחה של המועדון באותה הזדמנות אך לצערי המועדון טרם הסתיים. חשבנו להעתיק למשמר השבעה תשתיות- לאורך כל השנה אנחנו מטפלים בתשתיות בכל יישובים. ב הכבישים שוקעים, אנחנו עושים מה שביכולתנו כרגע עד שנוכל לעשות טיפול שורש יחד עם משרד התחבורה. ב התחלנו עם בניית הקיר אקוסטי ב, והנענו את פרויקט תאורת הלדים. פיתוח בתי הספר- בבית רבקה ותורת משה. הגיע הזמן שיום אחד נעשה סיור בתוך בתי הספר. צריך לראות את זה בעיניים. שאול צבעוני- בנוגע ללדים ארחיב, המכרז התייחס להחלפת מנורה כנגד מנורה, אך כשבחנו את הדברים הבנו כי יש גם לבצע עבודות תשתית כמו להחליף את העמודים כי אחרת עוד שנה הם יפלו, לכן העיכוב נבע מכך שהתקבלה החלטה לעשות את הפרויקט כמו שצריך יחד עם תשתיות מתאימות כדי לתת מענה לטווח ארוך.

5 לעניין סעיף 3 בסדר היום: דוד יפרח כמידי שנה מוקצה לכל ישוב קו אשראי לפיתוח המיועד לעבודות פיתוח כגון: בנייה, תשתיות, סלילת כבישים ומדרכות, ביוב, ניקוז, גינון, רכישות, בניית מבני חינוך, שיקום ושיפוץ מבני חינוך, בניית מבני ציבור ושיקום מבני ציבור. במימון: השתתפות מתקציב רגיל, בעלים, מוסדות ותרומות, קרנות הרשות, מענקים ממשלתיים, אשראי בבנקים. קו האשראי לפיתוח, כמו כל שנה מצריך את כמובן שהסכום הוא וירטואלי וככל שיתקבל. אישור המליאה. במסגרת תכנית הפיתוח של המועצה, ובהסמכת הנהלת המועצה לאישור התברי"ם בכפוף לאישור הממונה על המחוז ככל שהסכומים יתקבלו כמפורט להלן: 1. במוסדות חינוך ובמבני ציבור - 30 מיליון 2. ביישובים: 2 מיליון לכל היישובים למעט כפר חב"ד -3 מיליון מפאת גודלו. מליאת המועצה אישרה פה אחד לכל ישוב במועצה קו אשראי לפיתוח לשנת 2018, המיועד לעבודות פיתוח כגון: בנייה, תשתיות, סלילת כבישים ומדרכות, ביוב, ניקוז, גינון, רכישות, בניית מבני חינוך, שיקום ושיפוץ מבני חינוך, בניית מבני ציבור ושיקום מבני ציבור במימון: השתתפות מתקציב רגיל, בעלים, מוסדות ותרומות, קרנות הרשות, מענקים ממשלתיים, אשראי בבנקים, במסגרת תכנית הפיתוח של המועצה ככל שיתקבלו, ובהסמכת הנהלת המועצה לאישור התברי"ם בכפוף לאישור הממונה על המחוז ככל שיתקבלו כמפורט להלן: 1. במוסדות חינוך ובמבני ציבור - 30 מיליון 2. ביישובים: אחיעזר - ליון, גנות - ליון, חמד - ליון, זיתן- ליון, יגל - ליון, כפר חב"ד - מי 3 ליון, משמר השבעה - ליון, - ליון ליון, - לעניין סעיף 4 בסדר היום: לכל מענק המתקבל ממפעל הפיס מתנהל חשבון נפרד בבנק דקסיה ישראל בע"מ ולפתיחתו נדרש אישור מליאה. המועצה יכולה לקבל החלטה כללית המאשרת פתיחת חשבון בנק לכל מענק בשנתיים הקרובות. ההחלטה הכללית מוגבלת לשנתיים, ולכן כל שנתיים המועצה תידרש לקבל החלטה. מליאת המועצה אישרה פה אחד פתיחת חשבון למענקי פיס בבנק דקסיה לשנים 2018 ו יובהר כי לכל פרויקט יפתח חשבון בנק בנפרד בבנק דקסיה ישראל בע"מ. לעניין סעיף שמשון צברי: 5 בסדר היום: בתקציב המועצה לשנת 2017 אושר תקציב בהיקף של 104,813 אלפי בהכנסות ובהוצאות. התקציב היחסי לרבעון עומד ע"ס 52,407 הביצוע עומד על. אלפי 54,568 אלפי בהוצאות ר- 53,052 אלפי ש"ח

6 בהכנסות. דהיינו גרעון של 1,516 אלפי. ביחס לרבעון ישנו גידול בהכנסות מארנונה וזאת לאחר שנוטרלו הסכומים שנגבו מראש. כפי שאנו רואים המועצה עומדת ביעדי התקציב ועושה כל הנדרש לתת את השירותים המוניציפאליים במגבלות התקציב שאושר. הגרעון נובע מאי קבלת רזרבת שר נכון לדו"ח הנוכחי ומקווים לקבל את הסכום ברבעון האחרון כמידי שנה, כמו"כ החינוך העצמאי לא העביר את ההוצאות בגין הסעות חינוך ובימים אלו אנו רואים שהחלו להעביר. היום סיימנו להכנת הד"ח של הרבעון השלישי מבחינת הדוח והגירעון כבר קטן יותר כ- 900 אלפי. אוטוטו אנחנו נכנסים לתקציב החדש, עוד חודש מהיום נשב לישיבת תקציב. נעשתה עבודה לא פשוטה שמתחילה מהגבייה. יש לנו 92 אחוז גבייה שזה נתון שבאמת לא יאמן. רמת ההבנה של התושב להיכנס להסדר והוראת קבע. יש כמה יישובים שצריכים לתת עוד פוש קטן בגבייה כדי אחוז. שהם גם יעברו את ה 90 שמשון אולי מודאג מהגירעון אבל אני לא מודאג. אין צל של ספק ששמשון עושה עבודתו נאמנה ואני מקווה שתישאר איתנו עוד כמה שנים. וכן גם מילים טובות צריך לומר. אני מבקש את אישור המליאה לדו"ח. שאול צבעוני אנחנו אמורים לקבל תקציב נוסף עקב עבודה סיזיפית של ראש המועצה מול שר האוצר. גם כשהאוצר רוצה ללכת לקראתך קיים קושי בהעברת הכספים בפועל, אנו מקוים שמצאנו פתרון מוסכם. מליאת המועצה אישרה פה אחד את הדו"ח הרבעוני חציון לעניין סעיף 6 בסדר היום: דוד יפרח אני מבקש את אישור המליאה לתב"רים: תב"ר 996 שיקום מועדוני קשישים- התקבלה הרשאה ממשרד הרווחה לביצוע שיפוץ והצטיידות למועדוני קשישים ע"ס. 109,687 תב"ר 997 מתקנים בכפר חב"ד להקמת מתקני משחקים בכפר חב"ד בעלות של 200 אלפי במימון 100 אלפי השתתפות ועד כפר חב"ד ו 100 אלפי ממקורות המועצה. תב"ר 998 הסדרי בטיחות במוסדות חינוך בחמד- לביצוע הסדרי בטיחות במוסדות חינוך נדרש סכום של 400 אלפי. תב"ר 999 שיקום מקלטים במסגרת אישור תקציב הג"א לשנת 2018 אנו נדרשים לבצע עבודות שיפוצים במקלטים שבמועצה ולצורך כך אנו מקצים 300 אלפי. תב"ר שיפוצים במוסדות חינוך ע"ס - 1,000,000 בבית ספר ממ"ד בנות יש לבצע עבודות פיתוח במסגרת עבודות שיפוצים במוסדות חינוך ובהשתתפות בית הספר בסך 100 אלפי, ותוספת של 300 אלפי מקרנות הרשות

7 מליאת המועצה אישרה פה אחד את התב"רים: תב"ר 996 שיקום מועדוני קשישים ע"ס 109,687. תב"ר 997 מתקנים בכפר חב"ד ע"ס. 200,00 תב"ר 998 הסדרי בטיחות במוסדות חינוך בחמד- ע"ס. 400,000 תב"ר 999 שיקום מקלטים- ע"ס. 300,000 תב"ר 982 שיפוצים במוסדות חינוך- ע"ס. 1,000,0000 לעניין סעיף 7 בסדר היום: איציק עזר: אנחנו רוצים לחזק את הוועדה ולהפעיל אותה יותר ולכן יש לצרף את אורי נכון ואבי רייטן שהוא איש מנהלות מצוין. ועדת הביטחון בהרכבה הנוכחי : יו"ר איציק עזר, יורם שיוביץ, איציק שטרן שלום בדני, יואל בלינצקי הרכב חדש: יו"ר איציק עזר, יורם שיוביץ- מפקד כיתת הכוננות של המועצה, איציק שטרן, אורי נכון- איש שירות הביטחון לשעבר העוסק בביטחון, אבי רייטן- מקים הצח"י ביישוב איציק וגנר: יואל מעוניין להישאר איציק עזר: הוא לעולם לא הופיע לאף ישיבה. איציק עזר: השבוע צוות הכוננות של המועצה ומר שיוביץ קודקודה תפס משאית שגנבה תכולה. מליאת המועצה אישרה פה אחד את הרכב ועדת הביטחון המוצע. לעניין סעיף 8 בסדר היום: על המועצה לאשר פתיחת חשבון בנק ומורשי חתימה עבור בית הספר "אור שמחה" בכפר חב"ד 1. מנהל בי"ס- שמעון ידגר, ת.ז מזכירת בי"ס- רבקה רחל קליין ת.ז מנהל בית הספר התחלף ולכן צריכים מורשי חתימה חדשים. על המועצה לאשר סגירת חשבונות הבנקים ומורשי חתימה לבית הספר "בית רבקה" בכפר חב"ד מנהלת בי"ס- ברוריה הולצמן, ת.ז סגנית בי"ס- רחל ברינה הניג, ת.ז מנהלנית בי"ס- אורלי לוי, ת.ז נציגת ועד הורים- רבקה גרינברג, ת.ז

8 יתרות החשבונות יועברו לחשבונות המפורטים במסמכים. סגירת חשבונות הבנק מגיעות עקב הפיצול של בית הספר בית רבקה החלטה מליאת המועצה אישרה פה אחד פתיחת חשבון בנק ומורשי חתימה עבור בית הספר "אור שמחה" בכפר חב"ד מנהל בי"ס- שמעון ידגר, ת.ז ולמזכירת בי"ס- רבקה רחל קליין ת.ז , וסגירת חשבונות הבנקים ומורשי חתימה לבית הספר "בית רבקה" בכפר חב"ד מנהלת בי"ס- ברוריה הולצמן, ת.ז , סגנית בי"ס- רחל ברינה הניג, ת.ז ועד הורים- רבקה גרינברג, ת.ז , מנהלנית בי"ס- אורלי לוי, ת.ז ,נציגת לעניין סעיף 9 בסדר היום: שאול צבעוני: שר הפנים הקים שש ועדות גיאוגרפיות מרחביות וועדה אחת כלל ארצית הבוחנת גבולות ועדים מקומיים במועצות אזוריות על פי דרישה. מנדט הוועדה הוא לדון בשינויי גבולות בין רשויות וחלוקת הכנסות. בתכנית העבודה של הוועדה הגיאוגרפית מרכז, מוא"ז עמק לוד מוזכרת פעמיים: בחינת שינוי גבולות וחלוקת הכנסות בין: נתב"ג, לוד, עמק לוד, חבל מודיעין, אור יהודה, יהוד מונסון, שוהם. בחינת שינוי גבולות וחלוקת הכנסות בין: עמק לוד, לוד וחבל מודיעין. בנוגע לוועדה הגיאוגרפית הקשורה ללוד- בדיון שיתקיים ביום נציג את עמדתנו בנושא: נספר מה קרה לכל השטחים שנתנו עד עכשיו, מה קרה עם מתחם דהמש, מהי הפגיעה בלוד מתכנית כזו ואת עיקרי ההסכם שנחתם. בנוסף, בא ראש המועצה בשם המועצה ומציב את האמירה שראשית הוא מתנגד לכל העברת קרקע, יחד עם זאת וככל שמוסדות התכנון והרשויות יכפו על המועצה העברת שטח, המועצה לא תסכים ללא קבלת תמורה מהשבחת הקרקע. בנוגע לוועדה 90 נתב"ג. הגיאוגרפית ומשהו אחוז מנתב"ג הקשורה לנתב"ג הקמנו פורום רשויות הכולל את הרשויות הגובלות עם 2000 הוא על מיליארד בשנה ומטרת הפורום היא להנות מחלק מההכנסות. דן שווץ: קרקעות עמק לוד, לנתב"ג יש עודף תפעולי של חצי חשוב לנו להגיע להסדר בנושא דהמש, זה שטחים שהיו אמורים לעבור בוועדת רזין. אני נמצא בהרבה ועדות גבולות וקשור להסכמי גג של רשויות מקומיות, מה שהמועצה הצליחה לעשות עם תכנית זה פשוט מדהים וחסר תקדים במדינת ישראל. המגמה בוועדת הגבולות היא מעבר לזה שאנחנו מציגים את צרכי המועצה נטען שעדיין לא הבשילה העת להעביר כי אין תכנית בתוקף. בסוף המהלך אני מקווה שנגיע לתוצאות המיטביות ניסים טל: עכשיו אנחנו מסיימים 4 שנים, אני רוצה לברך על העשייה, אני מבקש לשתף את חברי המועצה שיהיה משותף בכל הדברים הנוגעים ליישוב.

9 אני רשויות. מחר אני נוסע לשבועיים לארה"ב, בשבוע הראשון אהיה באו"ם עם משלחת של ראשי מפקיד את השרביט לידי ממלא מקומי. אהיה זמין עבורכם לכל דבר. תאריך חתימה:

מועצה מקומית אפרת

מועצה מקומית אפרת פרוטוקול ישיבת מועצה שלא מן המניין לאישור תקציב 2016 יום שני, ח' בשבט, ה'תשע"ו, 18 בינואר 2016 נוכחים: עודד רביבי יהודה שוויגר מנחם שפיץ מיכאל דהן דובי שפלר אבי חדידה אורית סמואלס דורון כהן נעמה טל - ראש

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint ועדת היגוי ות 2015 מאי 2016 סדר יום ועדת היגוי ות מלון יהודה 2.5.2016 2015 10:30 11:15 התכנסות וארוחת בוקר - 11:30 פתיחה וברכות 11:15 11:30 12:30 סיכום 2015 - דוח סטטוס ות 2015 הצגת עיקרי הדברים ודיון

קרא עוד

פרוטוקול מליאה עמק יזרעאל מס 6 מיום

פרוטוקול מליאה עמק יזרעאל מס 6 מיום נוכחים: אייל בצר יואל בן ברוך חנה פרידמן שאול פינקרפלד מיקה בכר פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 6 מיום 01 אוגוסט 4102 )יד' אב תשע"ד( שמעון סויסה טאהא סוואעד יוסי גת עידו דורי יוחאי פורת יריב בן עזר משה ציפורי

קרא עוד

<4D F736F F D20F4F8E5E8E5F7E5EC20EEECE9E0E420EEF1F4F8205F325F EEE9E5ED203720E1EEF8F E646F63>

<4D F736F F D20F4F8E5E8E5F7E5EC20EEECE9E0E420EEF1F4F8205F325F EEE9E5ED203720E1EEF8F E646F63> פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 2/2010 מיום 7.3.10 שהתקיימה במשרדיהמועצה האזורית רמת הנגב משתתפים: נוכחים: התנצלו: שמואל ריפמן, ז'אק ביסמוט, ראובן קופל, מנחם אופיר, אריה וינד,יצחק קאודרס, תומר פריאל, גדעון פרידברג,

קרא עוד

א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר

א' בשבט תשעה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יור המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: 21221 לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מברכים על כינונה של המועצה הלאומית לספורט ומאחלים לה הצלחה

קרא עוד

אורנה

אורנה רמלה 30 דצמבר 2015 היסטוריה נוסדה במאה השמינית לספירה )718-716( העיר היחידה שנבנתה ע"י המוסלמים בארץ. שוכנת על הציר ההיסטורי - יפו יהודים הגיעו לרמלה לראשונה בשנת 1099 הגיעו יוחנן הקדוש. לעיר ראשוני ירושלים.

קרא עוד

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון 58283 פקס: 09-8851969 (,09-8851970 09-8639464 טלפונים: (ב) 03-5041412 דואר אלקטרוני: iswima@bezeqint.net סלולרי: 050-2333122 052-3866616, 18.2.08

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דיו ילין

המכללה האקדמית לחינוך עש דיו ילין ירושלים, אייר, תשע"ה למנהלי בתי הספר ולרכזי ומורי המתמטיקה שלום רב אנו מבקשים לעניין אתכם בתכנית " הכשרת מורים להוראת תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע ומסגרת לטיפוח תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע"

קרא עוד

עיריית קריית אתא

עיריית קריית אתא 1 משתתפים: מר קשת יצחק מדינת ישראל-משרד הפנים ישיבת מליאה מן המניין ישיבה מספר 5/15 יו"ר, ראש המועצה מתאריך 2/9/2015 מר אריק מויאל מנכ"ל המועצה רו"ח גיל סער גזבר המועצה מר שלמה קליין חבר מועצה מר אדוארד

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

לכבוד

לכבוד פרוטוקול מישיבת מליאה מספר 11-2017 שהתקיימה ביום שני 27/11/2017 בחדר הישיבות משתתפים: כרמל סלע ראש המועצה, מודי ברכה סגן ראש המועצה, עוזרד אורן סגן ראש המועצה, גרוסמן יגאל, הלל ספיר, יורם דרור, שטנגר איתן

קרא עוד

.ארגון ומינהל 3.11 תשלומי הורים תשעז (תשלומי הורים לשנת הלימודים התשע"ז עדכון( א. רקע הודעה זו מעדכנת את סעיף בחוזר הודעות עו/ 1

.ארגון ומינהל 3.11 תשלומי הורים תשעז (תשלומי הורים לשנת הלימודים התשעז עדכון( א. רקע הודעה זו מעדכנת את סעיף בחוזר הודעות עו/ 1 .ארגון ומינהל 3.11 תשלומי הורים תשעז 3.111 (תשלומי הורים לשנת הלימודים התשע"ז עדכון( א. רקע הודעה זו מעדכנת את סעיף 3.112 בחוזר הודעות עו/ 12. ועדת החינוך של הכנסת אישרה את גביית תשלומי ההורים לשנת הלימודים

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק

בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית ק בקשה לפנסיית זקנה מקרן וותיקה ( מסלול קבוצה ) : בהמשך לפנייתך למשרדנו, להלן פירוט המסמכים הדרושים לביצוע משיכת פנסיה מהקרן: טופס יציאה לפנסיה מתכנית קבוצה. צילום ת.ז. כולל ספח חתום "נאמן למקור" *** ע"י

קרא עוד

שר החקלאות ופיתוח הכפר י' כסלו תשע"ט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת

שר החקלאות ופיתוח הכפר י' כסלו תשעט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יור החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת י' כסלו תשע"ט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת 2019 מצ"ב מדיניות השר לאחר התייעצות עם ח"כ יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון,

קרא עוד

פרוטוקול מליאה 5-17 מיום 16/5/17

פרוטוקול מליאה 5-17 מיום 16/5/17 לשכת מנכ"ל מועצה אזורית הר חברון פרוטוקול ישיבת מליאה מן המניין מס' 5/17 מיום כ' אייר תשע"ז 16/5/17, על הפרק :.1 דיווח.2 נוהל עבודה נוספת.3 דו"ח ביקורת.4 דו"ח תלונות הציבור.5 הקמת מח' ישובים.6 הלוואת מועצה

קרא עוד

בית אורן בית חנניה בת שלמה גבע כרמל דור הבונים החותרים ימין אורד כרם מהר"ל פרוטוקול מישיבת מליאה מספר 07/2018 שהתקיימה ביום שני 25/06/2018 בחדר הישיבו

בית אורן בית חנניה בת שלמה גבע כרמל דור הבונים החותרים ימין אורד כרם מהרל פרוטוקול מישיבת מליאה מספר 07/2018 שהתקיימה ביום שני 25/06/2018 בחדר הישיבו פרוטוקול מישיבת מליאה מספר 07/2018 שהתקיימה ביום שני 25/06/2018 בחדר הישיבות משתתפים: כרמל סלע ראש המועצה, מודי ברכה סגן ראש המועצה, האובר אלכסנדר, אסיף איזק, כהן יצחק, ברגר רונן עין איילה, מוטי בנטוב,

קרא עוד

2011 תק ציבים להשב ה לקרגות הפיתוח בשג ת שגת 2010 מס ובח"ר מקורוח מימוו חאור סכום להסבה שם החב"ר קרנוח ה ר שו ת חיצוני מספורטוטו שוון לתi7 ציב איצטדיו

2011 תק ציבים להשב ה לקרגות הפיתוח בשג ת שגת 2010 מס ובחר מקורוח מימוו חאור סכום להסבה שם החבר קרנוח ה ר שו ת חיצוני מספורטוטו שוון לתi7 ציב איצטדיו תק ציבים להשב ה לקרגות הפיתוח בשג ת שגת 2010 מס ובח"ר מקורוח מימוו חאור סכום להסבה שם החב"ר קרנוח ה ר שו ת חיצוני מספורטוטו שוון לתi7 ציב איצטדיון 5,000-5,000- ספורטק עיר ימים 1519 עירוני 1346 הקמת איצטדיון

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד

לשכת מנכ"ל ח' תשרי תשע"ה 20 אוקטובר 0202 סימוכין: docx פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 8 יום שלישי, ו' תשרי תשע"ה, 03 ספטמבר 4302 נוכחים: התנצל: השתתפ

לשכת מנכל ח' תשרי תשעה 20 אוקטובר 0202 סימוכין: docx פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 8 יום שלישי, ו' תשרי תשעה, 03 ספטמבר 4302 נוכחים: התנצל: השתתפ לשכת מנכ"ל ח' תשרי תשע"ה 20 אוקטובר 0202 סימוכין: docx.016121 פרוטוקול ישיבת מליאה מס' 8 יום שלישי, ו' תשרי תשע"ה, 03 ספטמבר 4302 נוכחים: התנצל: השתתפו: מוזמנים: רשמה: גיל ליבנה יו"ר, איתן פטיגרו, שמעון

קרא עוד

משתתפים: סיכום ישיבה ועדת איכות הסביבה שהתקיימה ב גב' מאיה כץ מ"מ וסגנית רה"ע בנושא: עו"ד תום סטרוגו חבר מועצת העיר,יו"ר הועדה שביל

משתתפים: סיכום ישיבה ועדת איכות הסביבה שהתקיימה ב גב' מאיה כץ ממ וסגנית רהע בנושא: עוד תום סטרוגו חבר מועצת העיר,יור הועדה שביל 21.11.17 משתתפים: סיכום ישיבה ועדת איכות הסביבה שהתקיימה ב- 15.11.17 גב' מאיה כץ מ"מ וסגנית רה"ע בנושא: עו"ד תום סטרוגו חבר מועצת העיר,יו"ר הועדה שבילי אופניים בעיר. גב' אביבה מלכה מנהלת מחלקת כבישים גב'

קרא עוד

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26 אליפות שוהם ה II- בסייקלו-קרוס מרוץ ראשון בסבב 2017 יום שישי 27.10.2017 מועדון אופניים ת"א,TACC מועצה מקומית שוהם ואיגוד האופניים בישראל שמחים להזמין אתכם למרוץ הראשון של סבב הסייקלו-קרוס בישראל. ביום

קרא עוד

2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה כ"ט בטבת תשע"ח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב

2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה כט בטבת תשעח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב 2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה- 16.1.18 כ"ט בטבת תשע"ח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב' צילה רשף מר צחי ברוך מר מימון אוחיון מר אריה פולק

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 תכנית המתאר 9988 לשכונת רחביה מצגת לראש העיר 22.5.2011 עיריית ירושלים מינהל תכנון האגף לתכנון העיר מתכננים: נ. מלצר, ג. איגרא א.כהן אדריכלים הנחיה: עופר אהרון מנהל עריכה: מריאנה סיגלוב-קליין מתכננת ערים

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

CITROËN DS3

CITROËN DS3 CITROËN DS3 אייקון מודרני סיטרואן DS3 היא חלום של מעצב. היא רחוקה מלהשאיר אותך אדיש, אלא מעוררת מייד את התשוקה. גם כשהיא עומדת במקום. הקווים שלה גורמים לה להיראות כאילו היא נמצאת כבר בתנועה, ומגלמים

קרא עוד

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט טופס זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד שם הסוכן... מס' סוכן... שם מפקח... מס' מפקח... א. פרטי המועמדים לביטוח יש לענות על כל השאלות תשובות ברורות ומלאות המועמד

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

בי"ס כרמלית- חיפה

ביס כרמלית- חיפה בי"ס כרמלית- חיפה מבחן הבנת הנקרא ולשון לכיתה ה' שליש שני תאריך: שם: חברים טובים- קראו היטב את השאלות לפני שאתם עונים משך הבחינה: 09 דקות ציון המבחן מ 89 נקודות קראו את הקטע שלפניכם: חבר טוב בעירק חיו

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית

פרוטוקול כנס מציעים - קפיטריה חלבית מכרז פומבי מס' 90/39-17 לניהול ותפעול של בית קפה חלבי פרוטוקול כנס מציעים מיום 4.4.2017 ומכתב הבהרה רצ"ב פרוטוקול כנס המציעים בדבר המכרז שבנדון, אשר התקיים ביום 4.4.2017 וכן, תשובות הבהרה שנתקבלו בידי

קרא עוד

(Microsoft Word \351\371\351\341\372 \356\354\351\340\344.doc)

(Microsoft Word \351\371\351\341\372 \356\354\351\340\344.doc) לכבוד מר עמי ארגוב, ראש המועצה לכבוד גב' יהודית רובין, חברת המועצה הממונה. לכבוד מר עמיחי בן דרור, חבר המועצה הממונה. לכבוד ד"ר יוסף ונונו, חבר המועצה הממונה לכבוד מר מהנא הזימה, חבר המועצה הממונה לכבוד

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מדיניות מתחם המסילה דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה מתחם המסילה - הזדמנות לחיבור בין דרום העיר למרכזה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה 20.07.2009 1 תכניות סטטוטוריות תכנית יפו A זכויות בניה -

קרא עוד

יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 י

יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 י יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 יצוא קופה לחשבשבת חלונות...01 כללי מדריך זה מסביר את

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 1 התחדשות עירונית מתחם שלמה המלך, יולי 2013 2 צוות התכנון : תכנון נוף נספח הצללה כבישים אדריכל אבינעם לוין אדריכלית נטליה אלפימוב אדריכלית טל לוין אדריכל משה אוחנה : רינה קרוגליאק, אדריכלית נוף : לשם -

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc ישיבת ועדת משנה ב', ישיבה מספר 2008010 החלטות בר/ 11 198/ ישיבת ועדת משנה ב' מספר 2008010 מתאריך 24/06/2008 התכנית עניינה הקטנת קו בניין מציר דרך מס' 410 מ - 80 מ' ל- 41.60 מ' למשק מס' 140 במושב גאליה.

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

untitled

untitled תקן חשבונאות מספר 36 תיקון גילוי דעת מספר 69 בדבר כללי חשבונאות ודיווח כספי על ידי מלכ"רים ותקן חשבונאות מספר 5 בדבר תיקונים והבהרות לגילוי דעת מספר 69 יוני 2014 1 רח' גרוזנברג 14 ת, "א,65811 טל.,972 3

קרא עוד

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל- ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים עברית על הרצף מוגשת ל- דר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: 10.10.2016 מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 הקדמה רכישתה של שפה שניה או זרה היא תופעה לשונית פסיכולוגית,

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

המשך חוזים עתידיים F- מייצג את מחיר החוזה S0 המחיר היום של נכס הבסיס t תקופת הזמן בה תתבצע העסקה St המחיר של נכס הבסיס בזמן סיום החוזה. כיצד נקבע מחיר

המשך חוזים עתידיים F- מייצג את מחיר החוזה S0 המחיר היום של נכס הבסיס t תקופת הזמן בה תתבצע העסקה St המחיר של נכס הבסיס בזמן סיום החוזה. כיצד נקבע מחיר המשך חוזים עתידיים F מייצג את מחיר החוזה S המחיר היום של נכס הבסיס t תקופת הזמן בה תתבצע העסקה St המחיר של נכס הבסיס בזמן סיום החוזה. כיצד נקבע מחירו של חוזה עתידי נכס שאינו מניב הכנסה לדוגמא קבלן שקונה

קרא עוד

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי

משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר פרופיל עסקי משרד עורכי דין פדר בנה במשך שני העשורים האחרונים מוניטין של מומחה בשוק הישראלי בתחומי חדלות פירעון על היבטיו השונים: הוצאה לפועל, פשיטות רגל ופירוק חברות. בעלי המשרד, עו«ד

קרא עוד

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63>

<4D F736F F D20E8E5F4F120E4E7ECF4FA20EEF0EBEC202D20E1F2EC20EEF0E9E5FA E646F63> מדינת ישראל רשות האוכלוסין וההגירה טופס בקשה לשינוי/החלפת בעל מניות/מנכ"ל בתאגיד בעל היתרים לשמש כקבלן כוח אדם מורשה להעסקת עובדים זרים בענף הבניין לשנת 2013 לפי סעיף 10 לחוק העסקת עובדים על ידי קבלני

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc)

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc) בג"צ 3368/10 בג"צ 4057/10 בבית המשפט העליון בירושלים בשבתו כבית משפט גבוה לצדק משרד האסירים הפלסטיני ואח' ע"י ב"כ עו"ד סמדר בן-נתן העותרים בבג"צ 3368/10 - נגד- שר הביטחון ואח' ע"י מחלקת הבג"צים, פרקליטות

קרא עוד

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא

נהג, דע את זכויותיך! 1 עי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד האיגוד המקצועי שלך! מען - הא נהג, דע את זכויותיך! 1 איגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען - האיגוד המקצועי שלך! מען אהא 2 נהג! דע את זכויותיך! אין זה סוד, שמעבידים רבים אינם משלמים את המעט שמגיע

קרא עוד

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש

הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשעא בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמא )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקש הגדרות תקנות הגנת הצרכן )ביטול עסקה(, התשע"א- 2010 בתוקף סמכותי לפי סעיף 14 ו ו 37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 1 )להלן - החוק(, בהתייעצות עם שר התקשורת, שר התיירות, שר התחבורה, שר הבריאות, שר החינוך,

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint התחדשות עירונית שער יוספטל כנס תושבים 7.12.2017 מה במפגש? התחדשות עירונית בבת ים שלבי התכנון תיאור המתחם והסביבה הצגת עקרונות התכנון עקרונות שלב היישום מילוי שאלון ודיון בקבוצות.1.2.3.4.5.6 מהי התחדשות

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint נגישות לתחבורה ציבורית מדיניות משרד התחבורה דצמבר 2014 מתוקף חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות התשס"ח- 1998, תוקנו תקנות הנגשת תחבורה ציבורי תשס"ג- 2003. במסגרת החוק, משרד התחבורה, מפעילי התח"צ, הרשויות

קרא עוד

מגזין עסקי מבית לשכת המסחר ירושלים תשרי תשע"ט 09/2018 גליון מס' 26 1

מגזין עסקי מבית לשכת המסחר ירושלים תשרי תשעט 09/2018 גליון מס' 26 1 מגזין עסקי מבית 1 מגזין עסקי דבר הנשיא חברות וחברים יקרים! חדשות הלשכה > חותמים על הסכם שת"פ עם הפיליפינים...3 > סיור בשוק מחנה יהודה...6 דיני עבודה > עבודה לאחר שעות העבודה...3 קשרי חוץ > קונסול כבוד

קרא עוד

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc ב"ה בוחן במימון מספר קורס: 03-01-911-74 אסור להשתמש בחומר עזר. מותר להשתמש בלוחות ההיוון ובמחשב כיס. יש לענות על כל אחת מהשאלות הבאות. ניקוד זהה לכל השאלות. משך הבוחן שעה וחצי. 1) לקחת הלוואה בסך 10,000

קרא עוד

שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים כיתה

שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים   כיתה שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים www.kefwithjeff.org כיתה Happy New Year 8 0 80 80 0 8 8 8 8 8 08 8 0 0 בכל שורה ובכל טור יש את המספרים עד כולל.

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

(Microsoft Word - \371\340\354\345\357 \340 \347\345\370\ doc)

(Microsoft Word - \371\340\354\345\357 \340 \347\345\370\ doc) הצעה לפתרון שאלון א, חורף 2011 נכתב ע"י עידית גולץ (מורה ורכזת עברית) וארנון דותן (מורה בלחמן). פרק א הבנה והבעה (50 נקודות).1 קהל היעד, הנמענים תפקיד הלשון העברית פן אחד היהודים בארץ מפתח להקמת חברה מלוכדת

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

"ניצנים" תוכנית הצהרונים

ניצנים תוכנית הצהרונים "ניצנים" - צהרונים חברתיים אוגוסט 2017 אב תשע"ז החוק, הקול הקורא, תכנית "ניצנים" החוק לפיקוח על הפעלת צהרונים לגילאי 3-8 נחקק בתהליך מואץ, ביוזמת מספר חברי כנסת, במטרה להסדיר את הפיקוח על הצהרונים במדינה.

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל ליבת העסקים החדשה של ישראל במרכז ה- city החדש של תעשיית התקשורת וההייטק הישראלית, מחכה לכם מתחם חדש מסוגו אשר יהווה את אחד ממוקדי העסקים המשמעותיים במרכז הארץ. 30,000

קרא עוד

תוכנית הוראה תשע"א, לפי מרצה

תוכנית הוראה תשעא, לפי מרצה מבנה הלימודים תוכנית לימודים במ"א תשע"ג תוכנית לימודים מחייבת למחזור תשע"ג נא לשמור עד סיום הלימודים קורסי חובה של המגמה חובת בחירה קורסי מחקר )ראה פירוט( )ראה פירוט( )חובה לכולם בשנה ב( שיטות מחקר )88

קרא עוד

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשס"ז-2006

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשסז-2006 א) ב) ג) ד) ס 1 הכנסת השבע-עשרה הצעת חוק של חברי הכנסת גדעון סער עמירה דותן פ// 1681/1 הצעת חוק הבוררות )תיקון- ערעור על פסק בוררות(, התשס"ז- 2008 הוספת סעיף 21 א 1. 1 בחוק הבוררות, תשכ"ח- 1968, אחרי סעיף

קרא עוד

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש

מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי  צעדת השיבה הגדולה, הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לש מ א ר ג נ י 1 ב א ת ו נ ה, 10 ב מ א י 2018 אירועי " צעדת השיבה הגדולה", הצפויים להגיע לשיאם ב- 14 וב- 15 במאי, יכללו להערכתנו ניסיונות פריצה המונית לשטח ישראל, מלויים במעשי אלימות ויתכן גם טרור במינון

קרא עוד

משחה המילניום ה - 15 הבינלאומי קרית ביאליק תאריך הדפסה 28/12/ /12-28/12/2013 תוצאות סופיות עם פירוט זמנים שעת הדפסה 14:13 משחה מס' דף 1 / 5 גמר

משחה המילניום ה - 15 הבינלאומי קרית ביאליק תאריך הדפסה 28/12/ /12-28/12/2013 תוצאות סופיות עם פירוט זמנים שעת הדפסה 14:13 משחה מס' דף 1 / 5 גמר משחה המילניום ה - 5 הבינלאומי תאריך הדפסה 8//0 6/ - 8//0 תוצאות סופיות עם פירוט זמנים שעת הדפסה 4: דף / 5 בינלאומי קבוצתי שנת לידה שם פרטי שם משפחה 0 06:7. 00:.70 74 05:45.5 00:.7 5:8.6 A מכבי חיפה 5 996

קרא עוד

דוח ביניים לדוגמה 2014

דוח ביניים לדוגמה 2014 דוחות כספיים תמציתיים מאוחדים לדוגמה ליום 0/ במרץ/ביוני/בספטמבר 06 ערוכים בהתאם לתקן חשבונאות בינלאומי IAS 4 ובהתאם לפרק ד' לתקנות ניירות ערך )דוחות תקופתיים ומיידיים(, התש"ל 970 מרץ 06 4 6 9 4 6 7 7 0

קרא עוד

רשומות הצע וו! הוק ט ו באב התשנ ג באוגוסט 1993 עמוד 332 הצעת חוק מימון מפלגות(תיקון מס 14) (הוראות שונות), התשנ ג הצעת חוק מימון מפלגו

רשומות הצע וו! הוק ט ו באב התשנ ג באוגוסט 1993 עמוד 332 הצעת חוק מימון מפלגות(תיקון מס 14) (הוראות שונות), התשנ ג הצעת חוק מימון מפלגו רשומות הצע וו! הוק ט ו באב התשנ ג 2 2200 באוגוסט 1993 עמוד 332 הצעת חוק מימון מפלגות(תיקון מס 14) (הוראות שונות), התשנ ג 1993 334 הצעת חוק מימון מפלגות (תיקון מס 15), (ועדה לקביעת יחידת המימון), התשנ ג-

קרא עוד

קיסר השכונה

קיסר השכונה קיסר השכונה כתבה נאוה מקמל-עתיר אייר ולדילן חסמן הוצאת ידיעות אחרונות- ספרי חמד 2014 על הספר גדי, תלמיד כיתה ו', יתום מאב, מאוד רוצה כלב. אמו של גדי, אינה מסכימה שיגדל כלב. למרות ניסיונות שכנוע שלו. שכנו

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשע"ג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כ"ג אב תשע"ג - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשעג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כג אב תשעג - יור ועדת משנה לתכנון ובניה נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר 20130005 בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשע"ג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כ"ג אב תשע"ג - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה פטיגרו איתן חברים: - סגן ראש המועצה ומ"מ יו"ר ועדת

קרא עוד

הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית "ניצנים". צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים.

הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית ניצנים. צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים. הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית "ניצנים". צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים. הפעלת הצהרונים מאפשרת לכם ההורים להמשיך את יום עבודתכם

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

בקשה לקבלת הצעות מחיר

בקשה לקבלת הצעות מחיר ה" קול קורא להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 )להלן: "העירייה"( מזמינה בזאת מציעים, העומדים בתנאים המפורטים להלן, להציע הצעות להפעלת תחנת רדיו קהילתית קול FM 106 להלן: "המציע" ו- שירות" בהתאמה(. את תנאי

קרא עוד

14-20

14-20 מהדורה: 3 עמוד 1 מתוך 6 1. מטרה קביעת כללים אחידים וברורים לאירוח אורחי האוניברסיטה ועובדיה, כהגדרתם להלן, לרבות סדרי הזמנה, תשלום, מימון וכיבוד. 2. נסיבות האירוח אירוח על-ידי עובדי האוניברסיטה יעשה על

קרא עוד

תקנות ביטול עסקה _ nevo_

תקנות ביטול עסקה _ nevo_ משפט פרטי וכלכלה מסחר הגנת הצרכן משפט פרטי וכלכלה חיובים מכר תוכן ענינים סעיף 1 סעיף סעיף סעיף סעיף 5 סעיף 6 סעיף 7 סעיף 8 סעיף 9 הגדרות ביטול עסקה החזרת התמורה אופן החזרת התמורה דמי ביטול הגבלת זכות הביטול

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה 698 נות זכות 699 אנגלית רמת טרום בסיסי ב' 701 אנגלית רמת בסיסי 70 אנגלית רמת מתקדמים א' 107 אנגלית רמת מתקדמים ב' 800 8004 8006 810 מתמטיקה

קרא עוד

תעריפי חשכל

תעריפי חשכל 1. יועציםלניהול (מקצועותשונים) תעריפיםלתשלום סוג יועץ עד 318 שקלים חדשים עד 282 שקלים חדשים יועץ 1 יועץ העונה על שלושת התנאים הבאים, במצטבר: בעל תואר מהנדס בעל תואר שני שלישי; 1.1.1. בו שנים בתחום הרלוונטי

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final לסרוג יחד קוסמי חלק 2 זכויות יוצרים: הלן שרימפטון, 2018. כל הזכויות שמורות על ידי: הלן ב www.crystalsandcrochet.com בחסות של Stylecraft yarn קיצורים תך, תכים ח"ע חצי עמוד ל"א לולאה אחורית סיבוב עמ"ק עמוד

קרא עוד

כובע קסמים מאת לאה גולדברג איורים: רינת הופר עיצוב: אבנר גלילי הוצאת ספרית פועלים 2005 על הספר כובע הקסמים הוא התגשמות חלומה של ילדה: חפץ מופלא שימלא

כובע קסמים מאת לאה גולדברג איורים: רינת הופר עיצוב: אבנר גלילי הוצאת ספרית פועלים 2005 על הספר כובע הקסמים הוא התגשמות חלומה של ילדה: חפץ מופלא שימלא כובע קסמים מאת לאה גולדברג איורים: רינת הופר עיצוב: אבנר גלילי הוצאת ספרית פועלים 2005 על הספר כובע הקסמים הוא התגשמות חלומה של ילדה: חפץ מופלא שימלא את משאלות ליבה. בעזרת כובע הקסמים הדמיוני, מגשימה הילדה

קרא עוד

אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה פרופ' מתיא כ"ץ, ד"ר עופר נימן, ד"ר סטוארט סמית, ד"ר נתן רובין, גב'

אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה פרופ' מתיא כץ, דר עופר נימן, דר סטוארט סמית, דר נתן רובין, גב' אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה 0-- פרופ' מתיא כ"ץ, ד"ר עופר נימן, ד"ר סטוארט סמית, ד"ר נתן רובין, גב' יעל שטיין טל באומל, לילך חייטמן-ירושלמי, נתי פטר, ד ר סטוארט

קרא עוד

RT Guide for the elected 2.indd

RT Guide for the elected 2.indd 21. ועדת סוג הוועדה רשויות מהות הוועדה ועדת רשות בכל סוגי הרשויות המקומיות ועדת התחבורה מייעצת וממליצה בכל ענייני התחבורה של הרשות המקומית. ועדת תנועה כוועדה מקצועית, דנה בשינויים בהסדרי התנועה לקראת אישורם

קרא עוד

גילוי דעת 77.doc

גילוי דעת 77.doc *) גילוי דעת 77 ביקורת יתרות פתיחה בגוף בו עורך המבקר ביקורת לראשונה תוכן העניינים סעיפים 4 1 מבוא 12 5 נהלי ביקורת 16 סיכום הביקורת וההשלכות על דוח רואה החשבון המבקר 13 17 תחילה גילוי דעת זה אושר עלידי

קרא עוד

מועצה אזורית חבל מודיעין אגף מוניציפלי- מח' ביטחון ד' באב, התשע"ב 23/07/2013 משרד קב"ט חמ"ן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מו

מועצה אזורית חבל מודיעין אגף מוניציפלי- מח' ביטחון ד' באב, התשעב 23/07/2013 משרד קבט חמן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מו ד' באב, התשע"ב 23/07/2013 משרד קב"ט חמ"ן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מועצתית 1. כללי: א. מדינת ישראל חשופה למס' איומים מתמשכים בימנו אלה ולכן יש צורך לבחון את מוכנותה להתמודדות

קרא עוד

דרקטוריון0912

דרקטוריון0912 תמצית דוחות כספיים ליום 30.9.2012 תוכן העניינים הפעילות הכלכלית... 4 רווח ורווחיות... 6 התפתחות ההכנסות וההוצאות... 7 תמצית מידע לפי מיגזרי פעילות:... 11 מיגזר בנקאות אישית... 12 מיגזר הבנקאות הפרטית...

קרא עוד

פרוטוקול של ישיבת מליאת המועצה מתאריך 19/3/13

פרוטוקול של ישיבת מליאת המועצה מתאריך 19/3/13 7629 פרוטוקול מס' 4/11/14 של ישיבת מליאת ה האזורית מטה יהודה שהתקיימה ביום שלישי ח' בניסן תשע"ג, 11.4.14 בשעה 1: בנוה שלום נכחו: משה דדון יוסי משה גוטריימן אלחנן ראובן שמעון יגאל אבדר אריה עובדיה גבריאל

קרא עוד