<4D F736F F D20FAF8E2E9EC20EEE4ECE5EEE4202D D20F1E9EBE5ED>

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "<4D F736F F D20FAF8E2E9EC20EEE4ECE5EEE4202D D20F1E9EBE5ED>"

תמליל

1 1 10 במאי עיריית ראשון לציון מוכנות לחירום הנדון : תרגיל עירוני ("מהלומה") סיכום 10/5/2015 נערך תרגיל עירוני בתחום המוכנות לחירום במסגרת בתאריך 1. מערך האימונים התלת השנתי של פקע"ר. מענה לתרחיש מלחמה מורכב במסגרת התרגיל עיריית ראשון לציון תרגלה 2. ("מהלומה"). התרגיל היה במתכונת תרגיל מטות, כולל הפעלת חפ"קים לאזור האירועים עפ"י הצורך. מטרת התרגיל : 3. שיפור המוכנות ועבודת המטה של עיריית ראשון לציון להתמודדות א. עם תרחיש מלחמה מורכב תוך שת"פ עם ארגוני החירום ופקע"ר. : שיטתההפעלה שתורגלה 4. הפעלת מרכז ההפעלה א. הפעלת הרובעים. ב. ביצוע הערכת מצב ג. התמודדות עם נפילת טילים. ד. הפעלת בודדים/מסגרות ללא התראה מוקדמת. ה. מנהלת התרגיל : 5. רח"ל - מנהל מרחב איילון. 1) פקע"ר/ מחוז מרכז. 2) פירוט אירועים מרכזיים : 6. א. אירוע פגיעת טיל בתחנת דלק וקריסת גשר בציר מרכזי. אירוע חומ"ס (כתוצאה מפגיעת טיל) במפעל אייס קיוב. ב. פגיעת טילים בבית ספר ובנייני מגורים בשכונה קרובה. ג.

2 2 כ"א שהשתתף בתרגיל : ד. ועדת מל"ח בהרכב מלא ה. מטה החירום העירוני בהרכב מלא. ו. מפקדות רובעים בהרכב מלא. ז. ארגוני החירום- מ"י נציג תחנת ראשון לציון, כיבוי נציג תחנת כב"ה ראשל"צ ח. יקל"ר ראשון לציון. ט. מג"ד 232. סיכום התרגיל : א. מנהל רובע מזרח דוד בן שושן : 1) התייצבות מלאה של עובדי העירייה ברובע. 2) אירוע בגוש חלב הזרמנו מספר בקשות שלא קיבלנו עליהן תשובה מהמשל"ט כמו: א) בקשה לקונסטרוקטורים שיבדקו את מידת הנזקים בבתים שנפגעו והמלצתם לאפשרות החזרת התושבים לבתיהם. ב) כשירות המקלט שצמוד לרחוב מודיעין 10 ג) הזמנות לתיקי בניין של המבנים שנפגעו לא התקבלו. 3) נפילת טיל בדרך המכבים : א) היו חללים שלא פונו בזמן. ב) באירוע חומ"ס היינו צריכים לצאת מאזור הסכנה. 4) קריסת הגשר : א) הועברה בקשה לאמצעים לטובת פתיחת הציר..7.8

3 3 אירוע חומ"ס מיסטר אייס : א) לרובע קשה לדבר עם כלל בתי הספר ולתת הנחיות. חייבים במקרה כזה סיוע של מכלול החינוך בהעברת ההודעות לבתי הספר בגזרת הרובע. (5 מנהל רובע צפון מוטי זיתון : המש"ם שבוצע לפני שבועיים היה מצוין והכין אותנו טוב 1) לקראת התרגיל. התייצבות מלאה של עובדי העירייה. 2) היינו שותפים לאירוע במיסטר אייס. 3) התייצבות של נציג המשטרה, הפקחים וקב"ט הרובע וסייעה 4) מאוד בטיפול באירועים. להמשך: 5) ב. ג. ד. א) נדרשת השתלמות לנציגי מרכז המידע של הרובע. ב) נדרש סיור להכרת הרובע לאנשי הרובע. 6) בסה"כ התקדמנו מהתרגיל הקודם. מנהל רובע קריות איזי כנען : 1) נדרש בכל רובע רכב עם רמקול לכריזת הודעות לאוכלוסייה. 2) לאירוע בביה"ס "מישור הנוף" הגענו מהר מאוד. דרשנו וקיבלנו מפות של המבנה שהגיעו יחד עם המהנדס. 3) ממליץ לארגן בכל בית ספר מס' אנשים שיסייעו בפינוי מההריסות. 4) היו נושאים טכניים של אעבדו כנדרש כגון: א) גנרטור החירום שלא מחובר לחשמל. ב) מירסים רבים שלא עבדו בתחילת התרגיל. מנהל רובע מערב אל שוורצברג : 1) באירוע ברחוב העסיס לא קיבלתי מענה לדרישות שלי. 2) במהלך כל היום תרגלנו את כל גופי המטה של הרובע. 3) גייסנו אנשים מהעדה האתיופית לחיזוק הרובע בכל הקשור לקשר לעדה האתיופית.

4 4 חבל שלא הוצאנו חפ"ק לאירוע ברחוב העסיס. הצטרפו לתרגיל פעם ראשונה קב"ט הרובע ומהנדס קונסטרוקציה הדבר סייע בטיפול באירועים. (4 (5 ה. ו. ז. מנהל רובע רמז כצנלסון : 1) מתרגל פעם ראשונה כמנהל רובע. 2) היו בעיות תקשורת רבות. 3) למדנו הרבה מהתרגיל. מנהל רובע דרום : התרגיל היה חשוב מאוד. 1) היו אירועים שהרובע טיפל כולל אירוע החומ"ס. 2) יש לשפר את כל הקשור לנושא ההנדסה ברובע. 3) - גיל רוטשילד : מכלול ביטחון קיבלנו את נתוני האירוע והוצאנו ניידות מהיח"ס למקום. 1) ההזרמות היו מסיביות, אבל לא תמיד ברורות. 2) המשטרה היו בתרגיל שיפור מהעבר. 3) עם ניידות לא התייצבו ברובעים היה צריך לדבר עם מכלול 4) הביטחון והכל היה נפתר. לא הצלחנו לקבל תמונת מצב עדכנית על כל העיר. 5) 6) היה שיתוף פעולה טוב עם שאר המכלולים.

5 5 מכלול אמרכלות דורון גלבוע : 1) התייצבות מלאה במכלול. 2) המנהלת התרגיל דווחה על התייצבות תרגילית של 70%. בעוד שבפועל ביום התרגיל התייצבות אמת של עובדי העירייה עמדה על 57%. 3) חוסר במהנדסים ניתן פתרון ע"י משרד הכלכלה. 4) הזמנות למנופים, מוצרים לתינוקות (טיטולים, מטרנה וכו'), מזון נבדק אמת מול ספקים ובוצע וידוא שביכולתם לספק את המוצרים לעירייה. 5) יש 4 קטנועים בבניין העירייה - ממליץ לבדוק שילובם במשימות חירום (כגון העברת הודעות ומסרים במידה ונפלה התקשורת). ח. ט. י. יא. מכלול מידע לציבור - גלעד וייס : 1) נדרש לקיים אימון מקצועי משולב של אנשי המכלול ואנשי מידע לציבור של הרובעים. 2) נדרש להתקין תוכנת מל"ח במוקד כדי שיוכלו לעבוד עם המשל"ט. 3) יש לתרגל בפעם הבאה חוליות שיצאו ממרכז המידע הפרונטלי לסייע באיתור נעדרים. מכלול טיפול באוכלוסייה נעמי אחימור : נציגי משרד הרווחה והבריאות השתתפו וליוו את התרגיל כל 1) היום. היה שיתוף פעולה מלא בין המכלול לרפרנטים ברובעים. 2) יש לרענן שוב את נושא יומן האירועים בתוכנת המל"ח. 3) מכלול חינוך ד"ר שוש נחום : התרחיש היה מורכב. 1) נציגי משרד החינוך ליוו את התרגיל כל היום. 2) תוכנת מל"ח צריך תרגול נוסף. 3)

6 6 מרכז התשתיות - איתן דורון : 1) בצענו הערכת מצב פנימית של מרכז התשתיות בבוקר למקרה של נפילת טילים. 2) פנינו אמת אל גורמים חיצוניים לקבלת מענה לאמצעים השונים שנדרשו מאתנו. 3) פנינו למשרד השיכון לסיוע במהנדסים. קיבלנו מענה בנושא. 4) קיבלנו סיוע מהאמרכלות ברכש 50 ערכות תאורה. לא ידענו להפעיל את האירועים ביומן המל"ח. 5) בתרגיל הבא מומלץ להביא את מס רכוש לתרגיל. 6) יב. יג. יד. תקשוב איציק כרמלי : כלל אמצעי התקשוב הוכנו מבעוד מועד. 1) הוחלפו מחשבים ישנים בחדשים יותר ואנחנו בעיצומו של 2) חידוש המחשבים שבמרכז ההפעלה. ברגע שנחבר את מקיף ו' והיכל התרבות לסיבים יפתרו בעיות 3) שהיו בתרגיל למפקדות רובעים. התקשורת יקל"ר אל"ם יזהר גינתון : אירועים מורכבים. 1) קבלת ההחלטות בשולחן המרכזי בטיפול באירועים היית 2) הנכונה. צריך לחזק את העבודה המסודרת ועפ"י נהלים. 3) קלטנו אנשי מילואים חדשים ליקל"ר. 4) נציג כב"ה : 1) נציג כב"ה בשולחן המרכזי יכול לסייע בנושאים רבים כגון זיהוי מיקום נפילת טילים. טו.

7 7 משל"ט משה ליבר : טיפלנו ב 8 טילים ואירוע חומ"ס אחד. 1) בוצע תעדוף בסדר הפעולות. 2) תוכנת המל"ח עבדה פעם ראשונה לאורך כל התרגיל. 3) טז. יז. יח. המשל"ט לא מיצה את עצמו ומומלץ שמיקום המשל"ט יהיה 4) במוקד. חסרים לנו מירסים נוספים. 5) מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי - מוטי נחמני : נדרש צוות שני לחפ"ק לעבודה המשמרות. 1) צריך לרענן את נלי העבודה בין החפ"ק למשל"ט. 2) נדרש להעמיק את בחינת נושא הרס בבית ספר בזמן 3) לימודים והפתרון לנושא. נדרש לפזר את יחידות הסע"ר ברובעים גם במלחמה. 4) יש לחזק את השת"פ עם כלל גורמי החירום. 5) ממליץ על תרגיל נוסף. 6) מנהל מרחב איילון מר אבי פרידמן : נגענו בכלל ההישגים הנדרשים. 1) בפעם הבאה יש לתאם טוב יותר את הציפיות בכל הקשור 2) לתכנון התרגיל ומשימות הרשות תוך כדי התרגול (כגון תרגילי השטח). התרגיל הופעל ועבד כפי שתכננו. 3) מרגישים את הקשר בין המשל"ט לרובעים והשליטה ביצירת 4) תמונת המצב ומתן מענה לאירועים. ממליץ על תרגיל נוסף. 5) יש לציין את הענות משרדי הממשלה ותרומתם בתרגיל. 6) מערכת מידע לאומית חייבים לתרגל ולהעביר דיווחים 7) כמצופה. נדרש ציוד מיגון לצוותי השטח כולל החפ"ק. 8) יש לבצע מעקב אחר יישום לקחים. 9)

8 8 מפקד מחוז מרכז אל"מ יאיר ברקת : 1) ממליץ שמכלול החינוך יצא ממכלול האוכלוסייה ויהיה בנפרד. 2) שולחן מרכזי צריך נציגים קבועים מהמכלולים (לא מספרי אחד) שישבו כל הזמן בשולחן המרכזי ויסייעו למנל"ח. 3) המשל"ט אמור להכין את תמונת המצב ולהיות צינור דיווח והעברת החלטות של המנל"ח לגורמים הרלוונטיים יט. 4) צריך שיהיו בשולחן המרכזי נציגים קבועים של ארגוני החירום באופן קבוע. 5) יש לחזק את המכלולים המקצועיים ברובעים. 6) צריך לצרף את הגורמים המקצועיים הרלוונטיים לאימוני המכלולים שמתקיימים לאורך השנה. 7) מפקד הרובע לא חייב לצאת לכל אירוע. הוא נדרש להיות במקום בו הוא משפיע הכי הרבה. 8) היה חסר ניתוח המשמעויות הנגזרות מהאירועים וההשפעות על האוכלוסייה 24 שעות קדימה. 9) נדרש להבין שזמן הטיפול באירועים רבים יהיה ארוך ויש לעקוב ולסיים את הטיפול בהם עד הסוף. 10) אירוע חומרים מסוכנים הפתרון הטוב ביותר הוא הסתגרות בבית. 11) שיטת ההפעלה בחירום של הרשות עובדת טוב מאוד, יש להמשיך לחזק את הציר המקצועי ברובע.

9 9 מנכ"ל העירייה מר פרנקו גונן : 1) התרגיל הראה את היכולת והמכונות שלנו להתמודד עם תרחיש של אירוע חירום מורכב. 2) המשל"ט יישאר במיקומו הנוכחי ולא יעבור למוקד. 3) הציר המקצועי של המידע בין הרובע למכלולים המקצועיים דורש שיפור. הוא לא עבד מספיק טוב בתרגיל. 4) פרק הזמן בתרגיל היה קצר והיה חסר החלק של התכנון קדימה בהיבטי האוכלוסייה. 5) בזמן הקצר שהיה בתרגיל ניתן מענה נכון לאירועים. 6) באירוע חומ"ס אין לעירייה יכולת להשפיע. התושבים ידרשו לבצע את ההנחיות שיועברו להם באמצעי התקשורת. 7) בתרגיל הבא יש לתרגל שוב את נושא העברת חלק מהגזרות לרובעים שכנים. 8) הקשר עם היקל"ר, גורמי המשטרה וכב"ה בתרגיל היה טוב מאוד ויש להמשיך ולחזק את הנושא. 9) ההשתלמויות המקדימות שבוצעו לרובעים ע"י ראש אגף החירום וסגנו עזרו למוכנות של הרובעים לתרגיל. 10) הלקח הוא שכל תרגול מביא אותנו למוכנות טובה יותר לטפל באירוע החירום כשנדרש לכך. כ.

10 10 - מר דב צור: ראש העיר התרגיל היה יותר אינטנסיבי מהתרגילים הקודמים. 1) צריך לבצע תרגיל נוסף קצר יותר (בערך שעתיים) שבו כל 2) הרובעים מתורגלים. לא תרגלנו את יחידות הסע"ר בכלל. יש לתרגל נושא זה 3) בתרגיל הבא. כא. 4) כאשר יש התחממות בגזרה או פתיחת לחימה (ללא התראה) יש למקם מידית את חפ"ק העירייה ברחבת העירייה ומשם להוציאו לכל נקודה שתידרש נוכחותו שם. 5) נדרש שבחפ"ק תהיה מחוגה לסימון מעגלים (באירוע חומ"ס). 6) לא ברור כל התהליך של הודעה על תושב הרוג. 7) במידה וביה"ס נפגע. מה הנוהל שעל המנהלת לבצע (לדוגמא איך משחררים את התלמידים לבתיהם) 8) מציאת דרך של חיבור הילדים להורים במידה ויש אירוע הרס בבית הספר. 9) יש לבצע תרגול שטח שבו מפנים ביה"ס על כל תלמידיו 10) רוצה להודות לכל מי שנטל חלק בהכנת התרגיל, בבקרה ולכלל המשתתפים בתרגיל. 9. בברכה. אדי נרומברג מנהל אגף שירותי החירום

11 11 נספחים סיכום מנהל רובע צפון בוצע סיכום עם אנשי הרובע ולהלן הלקחים והערות העיקריות : בתרגילים הבאים יש להפעיל תרחישים יותר מורכבים כמו: מספר נפילות. פתיחת תחנת חלוקת מים. פינוי אוכלוסיה לבתי ספר על בסיס התמ"יר ) תלמידי בית ספר ישחקו את האוכלוסייה (.. לקיים השתלמות למכלול מרכז מידע. לקיים השתלמות נוספת על תוכנת מל"ח. לאשר מיניבוס לסיור של אנשי הרובע באתרים בתי ספר, מקלטים, נקודת קליטה. להקצות טנדר לרובע לניוד החפ"ק. להפעיל את הגנראטור המוקצה לרובע. למצוא חלופה לרובע מקום ממוגן בברכה, מוטי זיתון סגן מנהל אגף סיור ושיטור עירוני החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי טל' פקס motiz@rishonlezion.muni.il

12 12

13 13 סיכום מנהל רובע קריות כללי סיכום תרגיל "מהלומה" רובע קריות א. סיכום רובע הקריות מתבסס בעיקר על נושאים טכניים. ב. לצערי, חלק מהנושאים הוזכרו מספר פעמים (מבנה קטן ורעוע, קשר אלחוטי וכו'). תפעול מירסים למרות הבקשות החוזרות ונשנות על כך שהמירסים לא פועלים הבעיה נפתרה רק בדקה ה- 90. מומלץ שבכל תרגיל או במצב חירום, תעבור חוליה מטעם העירייה ותבדוק גם את המירסים בתוך הרובעים. חיבור גנרטור לחשמל נכון לעכשיו אין התקן לחיבור גנרטור החירום לבניין. מומלץ לבדוק את הנושא בכל הרובעים ע"י אגף החשמל בעירייה. כח אדם מפקדת הרובע תפעל בשיתוף אגף כח אדם להשלמת מספר נוסף ומצומצם של עובדים להשלמת הצרכים ברובע. שיתוף ארגון צוות יש לחדש את הקשר לאיוש המפקדות עם ארגון "צוות" ראשל"צ. השלמת ציוד הקשר הנדרש מומלץ לבצע ע"י אגף שירותי חירום בדיקת הציוד הקיים ברובעים ולהשלים ציוד מתכלה (טושים, מפות, ניילונים ועוד). אירוע רב נפגעים בבית-הספר מומלץ לקיים דיון בנושא: "הורים בסיוע לבית הספר בשעת אסון". מידע לציבור מומלץ לבצע השתלמות בנושא מידע לציבור עם מנהל שילת וכל מי שקשור להזרמת מידע לציבור. ניידות עם רמקולים מומלץ לתרגל את הרובעים באופן מעשי בהפעלת ניידות עם רמקולים כולל הכרזה על הוראות ואירועים בשטח

14 14.9 קשר אלחוטי בשעת חירום טרם בוצע המכרז לרכישת מכשירי קשר שיוכלו לפעול בעת קריסת מערכת הקשר הנוכחית. 10. מבנה קטן ובלתי מוגן א. ב. ג. מבנה רובע הקריות קטן מלהכיל את כל הפונקציונרים. הממ"ד הינו צר מלהכיל את אנשי המטרה ברגע האמת. מפקדת הרובע לא תמשוך את הציוד הנוסף מאחר ולא קיים מקום לאחסנו. סיכום לעניות דעתי, המערכת העירונית עובדת באיכות טובה ותקוותי שההערות אכן תתוקנה. איזי כנען מנהל רובע הקריות

15 15 סיכום מנהל רובע רמז כצנלסון סיכום תרגיל "מהלומה " ב והפקת לקחים נושא כ"א מתוך רשימת ממתנדבי הצוות הגיעו 3 מתנדבים ובשעה 00: :12 הגיע מתנדב נוסף. רשימת מתנדבי עובדי עירייה מור נשלח מייל בנושא לגב' אורית לשבץ עובדי עירייה למרכז מידע ומזכירות יש. משטרה הגיע באיחור והשוטר הנוסף לא הגיע כלל. עו"ס- הגיעה ררק עו"ס אחת לתרגיל במקום. 2 לא יוכל להגיע היות וגר סרגיי שמשובץ הגיע וציין כי בבזמן אמת מיחשוב- העובד ברחובות נשלח מייל לאיציק כרמלי לשבץ עובד זמין. נושא תקשורת קיימת בעיית תתקשורת במקום פעמים רבות נפלה התקשורת במקום. ושא חוסרים נ 2 טלויזיות. 3 מטענים למירס. מסך מחשב. מכונת צילום טטונר scx4824 fn 2 שולחנות למדפסת canon mx 3200 שחור + צבע. דיו 2 חבילות עטים. של מירס שלא עובדים. תקינים, ו- 2 כבלים כמו כן, יישנם 2 מירסים לא סער. אין אנו ממוכנים עם צוותי בכבוד רב, אורן בוריה מינהל איכות הסביבה ס.ראש מרחב מזרח ומנהל

16 16 סיכום מנהל רובע מזרח תרגיל מזרח אירועים רובע אירוע מספר 1 10:15 גוש חלב 3 בית פרטי נפגע מטיל M 600 חלב 3 דיווח מהמשטרה על נפילה בגוש דיווח מד"א 3 נפגעי חרדה נפגעים קל 10 2 נפגעים בינוני הבית הינו דו קקומתי קרס, גגות הבתים בסמוך עפו. תשתיות ררכבים שנפגעו עעמוד לחשמל על הרצפה נציג תשתית הגיע םלמקום חסימה ביצוע חסימה ישראל ופאני, סגירות צירים ירושלים נווה זאב. צוות פיקוד קדמי חפ"ק זמני לטיפול + פגישה עם ראש העיר, ההקמת נציג פיקוד העורף. מנהל הרובע, מנהל ראזור, נציג הנדסה, נציג רווחה, טיפול ומשמעויות לבתים סמוכים. בניין לצורך בדיקה 1. הנדסה ההוציא הזמנה לתיקי 2. מקלט ההציבורי ברחוב מודיעין 10, לבדוק משמעויות: חשמל, מים, שירותים. חלב 3 נפילת טיל בגן בעיברית במקביל לאירוע גוש נפילת טיל בגן בעיברית בשטח פתוח 5 נפגעי חרדה שלא היו בבגן מד"א מטפל ונותן מענה ללנפגעים אירוע מספר 2 פגיעת טיל תבתחנת דלק - מנטה 10:30 המכבים. פגיעה ישירה מנטה דרך תחנת דלק נשרפה.

17 17 נפגעו רכבים חנו במקום ( מכוניות שרופות ) 6 תדלוק + 10 שריפה ענקית מד"א 20 נפגעי חרדה ביקשנו תתגבור ממד"א לטיפול בנפגעים נפגעי קל בנוני בטיפול מד"א 2 חללים 4 קשה 2 מקבלים טיפול בשטח סגירת צירים ציר טוליפמן דדרך המכבים ציר בקר טוליפמן * דילוג חפ"ק מגוש חלב לכיוון תחנת דלק לטיב טעם * להורות לאזרחים לא להתקרב למקום ההפיגוע למקום לטיפול בבנפגעי חרדה צוותים יצאו * רווחה 2 אירוע מספר 3 10:50 כביש דדרך המכבים גשר הולכי רגל נפל/קרס כביש דרך המכבים סגור 5 כלי רכב נפגעו רמהגשר אין ננפגעים. 2 טרקטורים ננשלחו לפינוי הציר 1 מנוף בדרך ללכביש המכבים עשן כבד בנחלת יהודה יפינוי תושבים ממבתים מחויב במציאות משאית לפינוי הפסולת ההריסה ראש העיר צירים ראש העיר אמר שצריך צצוות בינוי לפינוי ופתיחת נציג פקע"ר צריך להסתדר כלי צמ"ה לא ממגיעים במיידית החשמל חברת החשמל ניתוק זרם מהנדסים צריכים נתונים לפנות אנשים ללמקומות ככמו קניון ראשוני עם מה שיש בשלב

18 18 סגירת צירים להודיע לאנשים באמצעי התקשורת שלא להגיע למקום הפיגוע. אירוע מספר 4 10:20 פגיעה ישירה במפעל הקרח אייס קיוב מיסטר אייק ברחוב משה בקר 28 חשש לדליפת אמוניה המשטרה מבודדת את האירוע יש נפגעים לא ידוע על חומרת המצב כיבוי אש באיזור 20 נפגעי חרדה 16 קל 5 בנוני 5 קשה 4 חללים ממד"א להתקשר למפעל לנסות לדלות שמות הנפגעים ולהודיע למשפחות. האירוע ימשך עד השעה 13:30 ורק לאחר מכן לשחרר את תלמידי ביתי הספר. הודעה מגונן פרנקו דיווח מגונן פרנקו צימצום רדיוס הסכנה לפגיעה ל- 500 מטר משמעות שבתי הספר יצאו מכלל פגיעה 11:45

19 19 לקחים : אירוע ראשון: חסר היה קבלת אישור או אי אישור של המוסמכים לגבי מצב הבתים ואפשרות לאכלוס או אי אכלוס לא נתקבל גם אישור מהנדסה לגבי מקלט במודעין 10 אירוע שני יש לתת מחשבה להערכות עם כ"א מתאים לפינוי וחסימה של אזור נפגע והאזור הסמוך. אירוע שלישי פינוי תושבים מבתים סמוכים מחויב. מחויב בהתארגנות לכוח אדם גדול לפינוי אזרחים והרחקת סקרנים. כללי : ניידת עם כריזה חייבת להיות מוצמדת לרובע בתרגיל וגם בזמן אמת. רכב החילוץ המוקצב לרובע חייב להיות גם בתרגילים יש לצייד את הרובה בציוד כנגד חומ"ס. דוד בן שושן מנהל רובע מזרח

20 20 סיכום מנהל רובע דרום : סיכום תרגיל יום ראשון הכנות לתרגיל: שלב א' התכנסות צוות הרובע ביום חמישי ה במטה המרכזי לתדרוך הערכות והכרות חברי הצוות החדשים שהצטרפו לרובע, חלוקת חומר מרכז בנושא הרובע והעברת מידע בנושא תרגיל חרום. שלב ב' יום שבת ה הקמת הרובע ברמת התשתיות, חיבורי חשמל, תליית חומר בנושא הרובע וחיבורי תקשורת. יום התרגיל התכנסות הצוות הראשוני בשעה 06:30 וצוות משני בשעה 07:30 התייצבות צוות הרובע 90% מהצוות התייצב והתארגנות מערכתית כולל חיבורי תקשורת, טלפונים עבדה בצורה טובה בוצע העברת מידע לקראת יום התרגיל סיכום אירועים בסך כול מכלול האירועים התפרס על פרק זמן יחסית קצר אבל כלל מגוון אירועים נרחב שבו נאלצנו לתת פתרונות מיידים במכלול נושאים. אין ספק שהתרגיל ומעורבות בשטח של גורמי עירייה וגורמי צבא בכירים מיקדה וחידדה את התנהלות צוות הרובע והוסיפה ניסיון וידע נוסף להמשך הדרך. הצוות ברובע נשאר זמין לטובת הרובע לאורך כל זמן התרגיל. הרובע יעבור בקרוב למטה החדש במתנ"ס שיכון המזרח. אמיר סולרסקי מנהל הרובע

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

מועצה אזורית חבל מודיעין אגף מוניציפלי- מח' ביטחון ד' באב, התשע"ב 23/07/2013 משרד קב"ט חמ"ן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מו

מועצה אזורית חבל מודיעין אגף מוניציפלי- מח' ביטחון ד' באב, התשעב 23/07/2013 משרד קבט חמן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מו ד' באב, התשע"ב 23/07/2013 משרד קב"ט חמ"ן לכבוד: חברי ועדת ביטחון הנדון: סיכום ועדת מרכיבי ביטחון מועצתית 1. כללי: א. מדינת ישראל חשופה למס' איומים מתמשכים בימנו אלה ולכן יש צורך לבחון את מוכנותה להתמודדות

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 1 התחדשות עירונית מתחם שלמה המלך, יולי 2013 2 צוות התכנון : תכנון נוף נספח הצללה כבישים אדריכל אבינעם לוין אדריכלית נטליה אלפימוב אדריכלית טל לוין אדריכל משה אוחנה : רינה קרוגליאק, אדריכלית נוף : לשם -

קרא עוד

המעבר לחטיבה עליונה

המעבר לחטיבה עליונה בס "ד בס "ד בס "ד עיריית אשדוד מקיף ז' הקריה אשדוד התשע "ב בית הספר ביכולת של התלמידים, ומאפשר בכל מסלול לגשת לבחינות הבגרות לפי יכולתו והישגיו הלימודים. בית הספר שכל תלמידי שכבה ט' ימשיכו ללמוד במסגרת

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

תוכן עניינים מטרה של נוהל חירום הגדרות תזמון גורמים 6 דיווח והפעלה 7 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום 8-10 צוותים ומשימות תרחיש

תוכן עניינים מטרה של נוהל חירום הגדרות תזמון גורמים 6 דיווח והפעלה 7 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום 8-10 צוותים ומשימות תרחיש תוכן עניינים מטרה של נוהל חירום הגדרות 3 4-5 תזמון גורמים 6 דיווח והפעלה 7 תפקיד ואחריות גורמי החירום בעת אירוע חירום 8-10 צוותים ומשימות 11-12 תרחיש -1 דליפת גז טבעי 13-17 תרחיש -2 אירוע שריפה 18-22 תרחיש

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint התחדשות עירונית שער יוספטל כנס תושבים 7.12.2017 מה במפגש? התחדשות עירונית בבת ים שלבי התכנון תיאור המתחם והסביבה הצגת עקרונות התכנון עקרונות שלב היישום מילוי שאלון ודיון בקבוצות.1.2.3.4.5.6 מהי התחדשות

קרא עוד

א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר

א' בשבט תשעה 12 בינואר 1122 סימוכין: לכבוד מר עודד טירה יור המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מבר א' בשבט תשע"ה 12 בינואר 1122 סימוכין: 21221 לכבוד מר עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית לספורט שלום רב, הנדון: תקצוב הרשויות המקומיות לקידום הספורט אנו מברכים על כינונה של המועצה הלאומית לספורט ומאחלים לה הצלחה

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint ועדת היגוי ות 2015 מאי 2016 סדר יום ועדת היגוי ות מלון יהודה 2.5.2016 2015 10:30 11:15 התכנסות וארוחת בוקר - 11:30 פתיחה וברכות 11:15 11:30 12:30 סיכום 2015 - דוח סטטוס ות 2015 הצגת עיקרי הדברים ודיון

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון 58283 פקס: 09-8851969 (,09-8851970 09-8639464 טלפונים: (ב) 03-5041412 דואר אלקטרוני: iswima@bezeqint.net סלולרי: 050-2333122 052-3866616, 18.2.08

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט

סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט סיכום האירועים בגבול רצועת עזה 21 באוקטובר 2018 ב- 17 ב א ו ק ט ו ב ר 2018 כ ל ל י ש ו ג ר ו ש ת י ר ק ט ו ת ל ע ב ר י ש ר א ל. א ח ת מ ש ת י ה ר ק ט ו ת, ש נ ש א ו כ מ ו ת ג ד ו ל ה ש ל ח ו מ ר נ פ ץ,

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

בס"ד

בסד ח ס ר ב ה פ ר ש ו ת ל צ ו ר כ י צ י ב ו ר ב מ ס ג ר ת אישור תכניות ב נ י י ן ע י ר תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 2 5 8 2 6 4 מ ב ו א תקציר מנהלים.1.2 2 6 6 3. פירוט הממצאים 2 6 6 3. 1 הפרשות שטחים

קרא עוד

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אבי

מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יור הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמש הועדה: עוד חן אבי מדיניות אכיפה הועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה רמון צוות הועדה: יו"ר הועדה וראש המועצה: מר רוני מרום מהנדס הועדה: מר גלעד חזן יועמ"ש הועדה: עו"ד חן אביטן מפקח בניה: מר דימיטרי חנוכייב נכתב בסיוע גבי בנדרסקי

קרא עוד

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל

wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל wetube ליבת העסקים החדשה של ישראל ליבת העסקים החדשה של ישראל במרכז ה- city החדש של תעשיית התקשורת וההייטק הישראלית, מחכה לכם מתחם חדש מסוגו אשר יהווה את אחד ממוקדי העסקים המשמעותיים במרכז הארץ. 30,000

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

יומן "דווח מבצעי" – פקוד דרום/מבצעים

יומן דווח מבצעי – פקוד דרום/מבצעים ק] ק] ק] ק? יומן "דווח מבצעי" פקוד דרום/מבצעים אוגדה שעה אל מאת תוכן 14.10.73. 42 קולות נשמעו ב"טליסמן" ליד "ילטה" יוצא לחקור. אג"ם 8 ב"סגול" 425 מסוק האם אתרו???????? כנגדו - חיובי 42 א'. אג"ם רומאי ]כוח

קרא עוד

"צעדת השיבה הגדולה": אירועי 13 באפריל 2018

צעדת השיבה הגדולה: אירועי 13 באפריל 2018 צעדת השיבה הגדולה" :" צעדת השיבה הגדולה " : תמונת מצב, מאזן ביניים" י ו ם ש י ש י ש ל ש ר י פ ת" א י ר ו ע י 13 ב א פ ר י ל 2018 15 ב א פ ר י ל 2018 1 עיקרי תמונת המצב ביום שישי 13 ב א פ ר י ל 2018 י ו

קרא עוד

AVerMedia Live Gamer Portable C875

AVerMedia Live Gamer Portable C875 AVerMedia Live Gamer Portable C875 תוכן החבילה Live Gamer Portable מדריך התקנה מהירה שקית מגנה כבל HDMI כבל / Component כבל שמע סטריאו א. ב. ג. ד. ה. ו. ז. ח. כבל שמע 5.3 מ"מ כבל לפלייסטיישן 5 כבל מיני-

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63>

<4D F736F F D20E9F8E5F9ECE9ED2C20F8E72720E4E2E3E5E320E4E7EEE9F9E920312C20E2F0E920E9ECE3E9ED2E646F63> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מספר דוח - 20345 לכבוד מס' טופס: טה- 0103 כ"א אדר תש"ע 07 מרץ 2010 מר עמירם רותם כיכר ספרא 13 ירושלים 94141 רכז תכנון וקרינה סביבתית מר עמירם רותם

קרא עוד

נוהל בטיחות במדידה עם מגר

נוהל בטיחות במדידה עם מגר נוהל בטיחות במדידה עם מגר מאת: ד"ר אלכס טורצקי סמל חברה/מפעל מקצועות ועיסוקים: שם הנוהל: חשמלאים, מנהלים, אחראים נהלי נוהל בטיחות במדידה עם מגר בטיחות בתחום עבודות חשמל עמוד 1 מתוך 6 תאריך : נוהל מס':

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מדיניות מתחם המסילה דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה מתחם המסילה - הזדמנות לחיבור בין דרום העיר למרכזה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה 20.07.2009 1 תכניות סטטוטוריות תכנית יפו A זכויות בניה -

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות

כללים להעסקת קרובי משפחה ועבודה נוספת ברשויות המקומיות כללים להעסקת קרובי משפחה ברשויות המקומיות מגישה: מרגלית בוטרמן, עו"ד ממונה )כ"א ושכר( משפטית משרד הפנים איסור העסקת קרובי משפחה הדין הישראלי מטיל מגבלות על הזכות של הרשות המקומית להתקשר עם קרוב משפחה של

קרא עוד

תכניות מתאר מקומיות ותכניות מפורטות בטבלאות להלן, מוצגות תכניות מתאר מקומיות ומפורטות מאושרות בסביבת התכנית, עד לטווח של 200 מ' מציר

תכניות מתאר מקומיות ותכניות מפורטות בטבלאות להלן, מוצגות תכניות מתאר מקומיות ומפורטות מאושרות בסביבת התכנית, עד לטווח של 200 מ' מציר תכניות מתאר מקומיות ותכניות מפורטות בטבלאות 1.4.2.14 1.4.2.1- להלן, מוצגות תכניות מתאר מקומיות ומפורטות מאושרות בסביבת התכנית, עד לטווח של 200 מ' מציר המסילה: טבלה 1.4.2.1- תכניות מתאר מקומיות ומפורטות

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 ת"י בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב

טבלת דרישות מרכזת - מאי 2018 תי בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור שלב ת"י 58 -בנייה בת קיימה )בנייה ירוקה( דרישות לבנייני מגורים - טבלת דרישות מרכזת הבהרה : אישור מקדמי אינו מהווה אישור '. יש להשלים את כל הראיות הנדרשות ולהוכיח עמידה בדרישות התקן ל'. כמו יש להשלים עמידה

קרא עוד

שר החקלאות ופיתוח הכפר י' כסלו תשע"ט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת

שר החקלאות ופיתוח הכפר י' כסלו תשעט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יור החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת י' כסלו תשע"ט 18 נובמבר 2018 לכבוד, מר גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות שלום רב, החטיבה להתיישבות- מדיניות, מטרות ויעדים לשנת 2019 מצ"ב מדיניות השר לאחר התייעצות עם ח"כ יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון,

קרא עוד

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) 17-02-000480 מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: 2017-0330 מהות הבקשה שינויים/שינוי ללא תוספת שטח/חזית כתובת הבקשה שלמה המלך

קרא עוד

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דיו ילין

המכללה האקדמית לחינוך עש דיו ילין ירושלים, אייר, תשע"ה למנהלי בתי הספר ולרכזי ומורי המתמטיקה שלום רב אנו מבקשים לעניין אתכם בתכנית " הכשרת מורים להוראת תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע ומסגרת לטיפוח תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע"

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

Safety

Safety עמוד 1 מתוך 11 עמודים 1. כללי קבלנים, המועסקים ע"י העירייה אמורים להיות מודעים להשלכות של מעשיהם בשטח הרשות ולהכיר את הסיכונים המיוחדים הכרוכים במקום בו הם עובדים או חולפים. בעת העסקת קבלנים בשטח הרשות,

קרא עוד

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc

Microsoft Word - Environment-Feb2009.doc "פז" הנדסהוניהול (1980) בע "מ Ltd. PAZ Engineering & Management (1980) תכנית מתאר עכו נספח אמצעי מדיניות סביבתית - מסמך מס' - 11 מנחה 1. המלצות לתפעול וניהול סביבתי של אזורי תעשייה טווח "קצר" התפעול והניהול

קרא עוד

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks טיפים וטריקים Samsung I900 Omnia מקש כיבוי / הדלקה שקע ריסט מצלמה קדמית מקש מיוחד מקש הגברת / הנמכת השמע שקע הטענה / אוזניות מקש סיבוב מסך מקש ניתוק שיחה מקש מענה שיחה מקש ניווט 1 תפעול כללי מעבר בין פרופילים

קרא עוד

<4D F736F F D20FAE5F1F4FA20ECE7E5E5FA20E3F2FA20ECE2E1E920E3E9F1F720FAEEE5F0E5FA20E6E9F8FA20E4F8F6E72E646F63>

<4D F736F F D20FAE5F1F4FA20ECE7E5E5FA20E3F2FA20ECE2E1E920E3E9F1F720FAEEE5F0E5FA20E6E9F8FA20E4F8F6E72E646F63> טי.וי.קליפ אולפן עריכה והקלטה לוידאו וסאונד שירותים מיוחדים לתחום החקירות והמשפט ניתוח וידאו וסאונד חוות דעת מקצועית טלפון : 09-7663465, פקס': 054-4212424, 077-4213465 נייד : רחוב הכיכר 4 (קניון הכיכר)

קרא עוד

אחריות קבוצתית

אחריות קבוצתית אחריות קבוצתית משך הפעולה: 56 דק' מטרות: 1. החניך יכיר בסוגים ומאפיינים שונים של קבוצות ובייחודיות קבוצת ח'. 2. החניך ילמד מהי אחריות קבוצתית לעומת אחריות אישית והצורך של הקבוצה בשתיהן למען השגת מטרותיה.

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint ת כ נ י ת א ב ניהול פרויקט אדריכלות אדריכלות נוף תנועה וכבישים פרוגרמה ליטל ידין מינץ מלמד אדריכלים ענת שדה אמאב תחבורה זאב ברקאי 01 עיר רובע שכונה מתחם א': שלב המצב הקיים ואבחונו שלב ב': מסקנות חיזוק

קרא עוד

פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד

פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה 2-7012610-3 תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד ב' שם המרצה: ערן עמרי, ענת פסקין-צ'רניאבסקי חומר עזר:

קרא עוד

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps

פרק 09 ז - סוגיות אתיות בהתנהלות בעלי תפקידים בכירים.xps תוקפו : החל ממרץ; סוגיות אתיות ב ה ת נ ה ל ו ת בעלי תפקידים ב כ י ר י ם ר ק ע א ת י ק ה ה י א מ כ ל ו ל ש ל כ ל ל י ם ו ע ר כ י ם ש נ ו ע ד ו ל ה ג ד י ר ה ת נ ה ג ו ת ר א ו י ה ו נ כ ו נ ה. ת כ ל י ת

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ניהול הבטיחות לקחים תובנות ואתגרים השפעת השלכות תקנות ארגון הפיקוח על העבודה תכנית לניהול הבטיחות התשע"ג 2013 1 כמה פרטים אמיר 2 השכלה : הנדסת מכונות )B.Sc( מנהל עסקים )M.B.A( הנדסת בטיחות )M.Sc( דוקטורט

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

People. Partnership. Trust מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסי

People. Partnership. Trust מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנבס ולסי מסלול Free פורטל החינוך מבית U-BTech מסלולים ומחירים חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת האופיס מסלול Basic הפלטפורמה

קרא עוד

Microsoft Word Viewer - Acoustic_Report_ doc

Microsoft Word Viewer - Acoustic_Report_ doc ==================================================== ד"ר יולי קלר בע"מ תכנון אקוסטי ואלקטרו-אקוסטי בקרת רעש, רעידות ואינפרא-אדום ת.ד. 5030 קרית ים 9500 טל. 04-8759875 פקס 04-8760079 רחוב אצ"ל 34/0, חולון

קרא עוד

rr

rr / המוסד לביטוח ומי מינהל הגמות תביעה לתשלום מענק לחייל משוחרר שעבד ב"עבודה מועדפת (כולל שירות ומי) נדרשת" חובה לצרף לטופס זה צילום תעודת השחרור מצה"ל, או מסמך אחר מן הצבא המעיד על תאריך שחרור משירות חובה.

קרא עוד

מינהל בינוי ותשתית / המחלקה לתיאם הביצוע ההנדסי

מינהל בינוי ותשתית / המחלקה לתיאם הביצוע ההנדסי עמוד 1 מתוך 8 אישור לכבוד: איגודן - פרויקטים 2018-3237 18/06/2018 שם פרויקט העתקת קו T במחלף קק"ל - 8102 מספר תיאום תאריך הנפקה רחוב עיקרי נתיבי אילון צפון )8882( תוקף האישור 60/11//186 בכפוף לאישור בזק.

קרא עוד

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח

People. Partnership. Trust שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת קהילה לומדת מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התח שלבי הפרויקט והמסלולים השונים - פלטפורמת "קהילה לומדת" מסלול Free שלבי הפרויקט: חיבור לשירותי Office 365 ללא עלות פורטל התחברות הכולל ממשק למנב"ס ולסיסמא אחודה דף בית לתלמיד המאפשר גישה פשוטה להורדת הטבת

קרא עוד

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 24/12/2013 כ"א טבת תשע"ד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כ"ב שבט, תשע"ד - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובנ

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 24/12/2013 כא טבת תשעד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כב שבט, תשעד - יור ועדת משנה לתכנון ובנ נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר 20130008 בתאריך: 24/12/2013 כ"א טבת תשע"ד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כ"ב שבט, תשע"ד - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה כהן אלי חברים: - מ"מ וסגן ראש המועצה פטיגרו איתן

קרא עוד

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1>

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מס' טופס: טה- 0103 30814 מספר דוח - י"ד סיון תש"ע 27 מאי 2010 לכבוד מר אלבס צור מנהל מחלקת איכות הסביבה מועצה אזורית משגב. קמפוס משגב דוח בדיקה הנדון:

קרא עוד

אורנה

אורנה רמלה 30 דצמבר 2015 היסטוריה נוסדה במאה השמינית לספירה )718-716( העיר היחידה שנבנתה ע"י המוסלמים בארץ. שוכנת על הציר ההיסטורי - יפו יהודים הגיעו לרמלה לראשונה בשנת 1099 הגיעו יוחנן הקדוש. לעיר ראשוני ירושלים.

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc ישיבת ועדת משנה ב', ישיבה מספר 2008010 החלטות בר/ 11 198/ ישיבת ועדת משנה ב' מספר 2008010 מתאריך 24/06/2008 התכנית עניינה הקטנת קו בניין מציר דרך מס' 410 מ - 80 מ' ל- 41.60 מ' למשק מס' 140 במושב גאליה.

קרא עוד

Microsoft Word A02

Microsoft Word A02 בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק 3114/02 3115/02 3116/02 בפני: כבוד הנשיא א' ברק כבוד השופט ת' אור כבוד השופטת ד' ביניש חבר הכנסת מוחמד ברכה חבר הכנסת אחמד טיבי 1. עדאלה - המרכז המשפטי לזכויות

קרא עוד

Microsoft Word - book shops.doc

Microsoft Word - book shops.doc . רשימת חנויות ספרים יד שניה: חנויות בתל-אביב: רובינזון ספרים - נחלת בנימין 03-5605461 - 31 http://www.robinson.co.il בוק בוטיק - דיזנגוף 03-5274527 - 190 בוק שוק - ברודצקי 15, רמת אביב - 03-6415158 בטא

קרא עוד

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה 698 נות זכות 699 אנגלית רמת טרום בסיסי ב' 701 אנגלית רמת בסיסי 70 אנגלית רמת מתקדמים א' 107 אנגלית רמת מתקדמים ב' 800 8004 8006 810 מתמטיקה

קרא עוד

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ

קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי מספר 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בעמ קובץ הבהרות מס' 1 21/07/2019 מכרז פומבי 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון בע"מ 1. כללי בהתאם ל 22 למכרז פומבי מס' 5/19 למתן שירותי ביקורת פנים לחברת פארק אריאל שרון )להלן: ""(, להלן קובץ

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20F9F2E5F820EEF D20F2E5E320E0E9E9EC20E2ECE5E1F1205BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> לסיוע משפטי האגף שכר מצווה לעורכי דין מתנדבים מצגת דצמבר 2011 עו"ד אייל גלובוס הממונה על הסיוע המשפטי עבודת האגף לסיוע משפטי מהות שמירה על שוויון כזכות על שוויון בפני החוק/ביהמ"ש אמון על שמירת זכות הגישה

קרא עוד

Microsoft Word - solutions.doc

Microsoft Word - solutions.doc תחרות גיליס 009-00 הרי פוטר הגיע לחנות הדובשנרייה בהוגסמיד. הוא מגלה, שהכסף שלו מספיק בדיוק ל- סוכריות קוסמים ול- 5 קרפדות שוקולד, או בדיוק ל- 0 קרפדות שוקולד ול- 0 נשיקות מנטה, או בדיוק ל- 45 נשיקות מנטה

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

ערב הווי בנושא "השרדות"

ערב הווי בנושא השרדות ערב הווי בנושא "השרדות" ראשית כל מסבירים לקבוצה את חוקי המשחק, והם: מחלקים את הבוגרים לשלושה שבטים (על פי חלוקה שנכין מראש- מקריאים את השמות כמו בהישרדות). מטרת השבטים להצליח לנצח את שאר הקבוצות במספר

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשע"ג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כ"ג אב תשע"ג - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשעג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כג אב תשעג - יור ועדת משנה לתכנון ובניה נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר 20130005 בתאריך: 11/06/2013 ג' תמוז תשע"ג שעה 19:00 תאריך: 30/07/2013 ת. עברי:כ"ג אב תשע"ג - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה פטיגרו איתן חברים: - סגן ראש המועצה ומ"מ יו"ר ועדת

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1>

<4D F736F F F696E74202D20E7E5E1F8FA20E3F8E9F9E5FA20ECEEE0E5F1> חוברת הנחיו ת ודר י שות לתכנון והתק נה של מער כות אוורור וסינון תיעוד מהדורה תאריך תאור השינוי ערך בדק אישר כתיבה סרן מיכאל ואטנמכר רמ"ד הנדסת מיגון סא"ל צחי זרקו רע"ן הנדסה ומיגון אל"מ רוני סרי רמ"ח מיגון

קרא עוד

2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה כ"ט בטבת תשע"ח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב

2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה כט בטבת תשעח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב 2/18 פרוטוקול מישיבה מליאה שלא מן המניין מספר 15 התקיימה ביום שלישי ה- 16.1.18 כ"ט בטבת תשע"ח בחדר הישיבות. משתתפים: חסרים: מר זיו דשא מר מאיר אזוט גב' צילה רשף מר צחי ברוך מר מימון אוחיון מר אריה פולק

קרא עוד

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63>

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63> < 0 a b b a > 0 נתון: מכאן ניתן לומר בוודאות כי -. a < b ab < 0 a 0 b > לא ניתן לקבוע בוודאות.. ( 0)?. לא ניתן לדעת. + ( + ) ( ) + + נתון: כמה ערכי שונים מקיימים את המשוואה?. אינסוף 0 +. תשובות ו נכונות

קרא עוד

האגף לתכנון אסטרטגי טלפון: פקס: פברואר 2017 יום רביעי כ"ו שבט תשע"ז לקט נתונים ליום המשפחה 2016 בפתח תקווה נכון לתאריך 01/01/

האגף לתכנון אסטרטגי טלפון: פקס: פברואר 2017 יום רביעי כו שבט תשעז לקט נתונים ליום המשפחה 2016 בפתח תקווה נכון לתאריך 01/01/ פברואר 0 יום רביעי כ"ו שבט תשע"ז לקט נתונים ליום המשפחה 06 בפתח תקווה נכון לתאריך 0/0/0 בפתח תקווה יש,868 תושבים. התפלגות התושבים בעיר לפי מגדר מגדר סך אחוז 4% % 00% 066 868 זכר נקבה התפלגות התושבים בעיר

קרא עוד

ביעור חומר ארכיוני

ביעור חומר ארכיוני 1 1. מ ט ר ה: מטרת הוראה זו לקבוע סדרים והנחיות לביעור חומר ארכיוני נטול כל ערך. 2. ה ג ד ר ו ת: בהוראה זו: "חומר ארכיוני" כל מכתב, מסמך, כרטסת, דיאגרמה, תרשים, מפה, תצלום, תוית, תיק, תקליט, סרט וכיו"ב,

קרא עוד

תוצאות סופיות מבחן אלק' פיקוד ובקרה קיץ 2014

תוצאות סופיות מבחן  אלק' פיקוד ובקרה קיץ  2014 תוצאות סופיות למערכות אלק' פיקוד ובקרה להנדסאים וטכנאים מועד קיץ תשע"ד 7/2014 פותר המבחן: מתי דוד למרות מאמצי לפתור נכון, יתכן ונפלו טעויות בפתרון, אשמח לקבל הערותיכם בדוא"ל : @hotmail.com ההצלחה שלי היא

קרא עוד

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של תוכנה חופשית. דוגמאות מהשטח 1 ליאור קפלן 30/11/05 קצת

קרא עוד

הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית "ניצנים". צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים.

הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית ניצנים. צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים. הורים יקרים אנו שמחים שבחרתם לרשום את בנכם / בתכם לצהרון במסגרת תוכנית "ניצנים". צהרוני ניצנים בבת ים מופעלים באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים. הפעלת הצהרונים מאפשרת לכם ההורים להמשיך את יום עבודתכם

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint סכנות התחשמלות והגנה בשיטת זינה צפה בטיחות במתקני חשמל השפעות זרם חשמלי העובר בגוף האדם אמצעי הגנה בסיסי כנגד חשמול הנו בידוד חשמלי במקרה של נזק לבידוד עלול להופיע מתח על הגוף או המעטה המתכתי קצר לגוף

קרא עוד

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים  ומקסום התועלת העסקית Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית אסף ויסברג, מנכ"ל, Ltd. introsight CGEIT, CRISC, CISM, CISA נושאים לדיון IT Governance על קצה המזלג Cloud Computing למטאורולוג המתחיל תועלת עסקית

קרא עוד

סדנת חזון משאבי אנוש

סדנת חזון משאבי אנוש תקשורת חזותית אינפוגרפיקה איך הופכים מידע לאטרקטיבי? מאמן חזותי פיטר מלץ אפריל יולי 2019 מרצה בבצלאל מרצה בבצלאל מאמן חזותי מאמן חזותי 4 סיבות לכישלון בפירסומים )מבחינה חזותית( 51% המלל רב מדי מלל קטן,

קרא עוד

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

שם הקורס: סוג הקורס: שנה"ל: דרישות קדם: מרצה/ים: אסיסטנט/ עוזר/ת הוראה: שעות קבלה: סילבוס ביה"ס לעיצוב וחדשנות - תואר 1 שרטוט אדריכלי 2- טכנולוגיות פנ

שם הקורס: סוג הקורס: שנהל: דרישות קדם: מרצה/ים: אסיסטנט/ עוזר/ת הוראה: שעות קבלה: סילבוס ביהס לעיצוב וחדשנות - תואר 1 שרטוט אדריכלי 2- טכנולוגיות פנ שם הקורס: סוג הקורס: שנה"ל: דרישות קדם: מרצה/ים: אסיסטנט/ עוזר/ת הוראה: שעות קבלה: סילבוס ביה"ס לעיצוב וחדשנות - תואר 1 שרטוט אדריכלי 2- טכנולוגיות פנים, מערכות ופרטים חובה תשע"ח א' סמסטר: שרטוט אדריכלי

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint הסכם קיבוצי 14/7/2016 לעובדים בדירוג המנהלי ובדירוג המח"ר אוגוסט 2016 האם השינויים בהסכמי המסגרת שהסתדרות המעוף עשתה לאורך השנים, שיפרה את שכר העובדים ברשויות המקומיות? 3.6% הסכם מיום 31.01.2001 הסכם מיום

קרא עוד

<EBF0F120E2E9F9E5F8E9ED20E42D3420E4E6EEF0E42020F1E5F4E9FA20ECF9ECE9E7E42E706466>

<EBF0F120E2E9F9E5F8E9ED20E42D3420E4E6EEF0E42020F1E5F4E9FA20ECF9ECE9E7E42E706466> 4- " " 8:3019:00 תשע"בבבב כסלו י' מעלה החמישה מלון 6.12.2011 שלישי יום הרווחה משרד הכנס מתקיים הודות לתמיכה וסיוע של השירות לעבודה קהילתית, החברתיים ומסד קליטה. והשירותים הארצית לקידום הועדה תוכנית גישורים,

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על השלמת תכנית הלימודים חלה על הסטודנט/ית בלבד! כל הקורסים הרשומים בטופס הינם חובה לימודית )אלא אם נכתב אחרת(.

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc)

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc) ההתפתחות הדמוגרפית במחוז ירושלים מאת יעקב פייטלסון (סיכום נייר העמדה) מבוא נייר העמדה בנושא מחוז ירושלים הוא ראשון מעבודות שמציגות את ההתפתחות הדמוגרפית בכל מחוז ומחוז במדינת ישראל. מטרת המחקר המוצג בנייר

קרא עוד

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי.

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי. 1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי..1 --------------------------------------- ----------------------------------------------------

קרא עוד

טלי גרש

טלי גרש ד"ר דורית תבור דיקן הנדסה כימית פריסת הקורסים ותוכנית הלימודים בהנדסה כימית התמחות תעשייה תהליכית תקף מתש"ע התמחות אנרגיה תקף מתשע"ד עידכון: יוני 0 טל' המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון (ע"ר) קמפוס באר שבע

קרא עוד

הטכניון מכון טכנולוגי לישראל אלגוריתמים 1 )443432( סמסטר חורף הפקולטה למדעי המחשב תרגול 9 מסלולים קלים ביותר תרגיל APSP - 1 עד כה דנו באלגור

הטכניון מכון טכנולוגי לישראל אלגוריתמים 1 )443432( סמסטר חורף הפקולטה למדעי המחשב תרגול 9 מסלולים קלים ביותר תרגיל APSP - 1 עד כה דנו באלגור תרגול 9 מסלולים קלים ביותר תרגיל APSP - 1 עד כה דנו באלגוריתמים לפתרון בעית מסלולים קלים מציאת מסלולים קלים ביותר מצומת ביותר ממקור יחיד. כלומר, V לכל צמתי הגרף. בעיה אחרת הקשורה לבעיה זו היא בעית ה-(

קרא עוד

Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office

Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office 365 ProPlus בחינם. ניתן להוריד ולהתקין את הגרסאות הבאות:

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים

קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב עש שון כרמלי זל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים קרן מלגות לחיילים בודדים באוניברסיטת תל אביב ע"ש שון כרמלי ז"ל יוזמה של בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים "החיילים הבודדים הם מופת לחברה הישראלית... החיילים הבודדים אינם לבד." רא"ל דן חלוץ,

קרא עוד

Microsoft Word - t211.doc

Microsoft Word - t211.doc המוסד לביטוח לאומי מינהל הגמלאות פגיעה בעבודה תביעה לתשלום דמי פגיעה והודעה חובה לצרף לטופס זה על פגיעה בעבודה בל/ 211 תעודה רפואית ראשונה לנפגע בעבודה או דוח חדר מיון או סיכום מחלה מבית החולים וכן כל

קרא עוד

התחשבנות ראשון לציון 10/5/2012

התחשבנות ראשון לציון 10/5/2012 אבטחת מערכות מידע ממוחשבות 1. מבוא בעירייה מערכות מידע ממוחשבות רבות החיוניות לפעילותה השוטפת. מערך המחשוב העירוני תומך במגוון רחב של תחומים כגון: גבייה, חינוך, טיפול בפניות תושבים, הנדסה ועוד. על מתן

קרא עוד