<4D F736F F D20E4F2F8E5FA20E4ECF9EBE420ECFAE6EBE9F820E4E7E5F72D20F4F8F7E9ED20EBECEBECE9E9ED>

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "<4D F736F F D20E4F2F8E5FA20E4ECF9EBE420ECFAE6EBE9F820E4E7E5F72D20F4F8F7E9ED20EBECEBECE9E9ED>"

תמליל

1 6 אפריל, 2014 לכבוד משרד המשפטים מחלקת ייעוץ וחקיקה במייל: ג.א. apple., הappleדון:הערות לתזכיר חוק התכappleון והבappleיה (תיקון מס' 103 ), התשע"ד בשם לשכת שמאי המקרקעין (להלן:"הלשכה"),הארגון היציג של שמאי המקרקעין בישראל, לתזכיר שבappleדון, כדלקמן: הריappleו להתייחס סימן ה' 4 -תכappleית למתקן ביטחוappleי סעיף 10 להצעת החוק:סעיף 172 ה(ו)-יש להבהיר את כווappleת המחוקק, המופיעה בדבריההסבר לתזכיר, בדבר כך שהמגבלות הביטחוappleיות עשויות להוות פגיעה תכappleוappleית. לפיכך, מוצע להוסיף לאחר המילים "בתכappleית הכוללת הוראות מפורטות", את המילים "העשויות להוות פגיעה תכappleוappleית, המזכה בפיצוי בהתאםלהסדר הקבועבחוקלפגיעהתכappleוappleית". כמוכן,מוצעלמחוקאת הסיפאהמצמצמתזכותזומטעמידחיפות..1 פרקח'-הפקעות כללי תשומת הלבלכךשבפרקזה,ההתייחסות היאלקרקעבלבדולאלמקרקעין. סעיף 15 להצעתהחוק: סעיף 188 (ד)( 1 )-מבחןיכולתהשימוש בידיבעלהקרקעאיappleורלווappleטי. די בייעוד הקרקעבתכappleית לצורכי ציבור,כדיליתןלבעלהקרקעזכותלדרושהפקעתה. סעיף 16 להצעתהחוק: סעיף 188 א(ב)( 1 )- למען השקיפות, ראוי לציין את מטרת ההפקעה בהודעה אישית לappleפקע ולא בדרך של הפappleיה.גםכך,איןהפרסום גלויוappleהירלכלאזרחמן השורהועלכןראוילפשטוולאלסרבלו. סעיף 18 להצעתהחוק: סעיף 190 (א)( 2 )- appleוסח הסעיף עומד בסתירה לעיקרון לפיו הappleפקע צריך לקבל פיצוי שיאפשר לו לרכוש מקרקעין זהים או דומים לאלה שהופקעו. גם במידה ואין ציפייה לשיappleוי יעוד, ראוי שבעל הזכויות בקרקעהappleפגעתיפוצה כראוי,שכןהשוק שיקללאתשוויהבמצבההappleתון. לפיכך, יש למחוק לכל הפחות את "והכל בלי שתובא בחשבון כל צפייה לאישורה של תכappleית שתביא לעלייהבשוויהקרקע"

2 -2- עמדתappleוהיא שהסעיףבappleיסוחוהappleוכחי פוגעבקappleייןובכלליהצדקהטבעי וראוילמחוקאותוכליל. ברמה השמאית- קיים כאן פתח לדיוappleים אין סופיים (האם למרחב התכappleון מאפייappleים דומים ושיעור מרכיבהציפייהבשווי). הדבר יביא בהכרח לעיוות וקיפוח בתוצאה המתקבלת וזאת, במקום המappleגappleון הידוע, המקובל והמקצועי שלבדיקת עסקאות השוואה וappleיתוחןברמה השמאית, כפי שהעדיפו בתיהמשפטבשורתפסקי דין לאורך השappleים. כמו כן, סעיף זה יורד לשורש שיקול הדעת המקצועי של שמאי המקרקעין, להם שמורה הזכות והחובה הבלעדיים בהתאם לחוק, לערוך הערכות שווי קרקע במדיappleת ישראל, ולו מטעם זה בלבד, ראוי למחוק אותו. סעיף 190 (א)( 3 )- יש להבהיר כי במקרה בו חלק מהבappleיה או השימוש לא היה כדין, לא יובא בחשבון רק חלקזהולא כלהשימושאוהבappleיה,לרבותזושכדין. סעיף 19 להצעתהחוק: סעיף 190 א(ב)-ראויליתןלכל בעלזכותאתהבחירהבערכאההמתאימהלוולא להגבילועקבפappleייתשכappleו לערכאה שוappleה.ממילאכל חלקת קרקעשוappleה והפיצוי,הappleגזרמאופייהומאפייappleה -שוappleהאףהוא. לאברוררציוappleלהסעיף (הגםשהואappleקבעגםבפקודתהקרקעות (רכישהלצרכי ציבור)). סעיף 21 להצעתהחוק: סעיף 195 ד (ב)( 2 )- ראוי לבטל את הסעיף בגין התערבותו בשיקול דעת מקצועי של שמאי המקרקעין. ראההערתappleו לסעיף 18 להצעתהחוקהמופיעהלעיל. סעיף 195 ד (ד)-לאראוילהתappleותהליך ערעורלבירורמחלוקתבתשלוםבפועל. סעיף 195 ד (ו)( 1 ) -ראוילאפשרגםלפחות מרבעבעליהזכויותבאםהיappleםרוכשיםאתכלהקרקע..5.6 פיצוייםלפי סעיף 197 סעיף 23 להצעת החוק-הוספתסעיף 196 ב-סעיףהגדרות: להגדרת "פגיעה ישירה"- אappleו סבורים כי אין לקבוע רשימה סגורה של מקרים, מאחר וקיים חשש כי רשימהמעיןזו,לאתעappleהעלכל המקריםהאפשריים. ראוילאפשרלשר הפappleים להוסיףלרשימהזו appleושאיםappleוספיםשיירשמו..7 עמימותהמוappleח "ובלבדשאיappleושל מהבכך"-ראוי כיהחוקיappleקוטלשוןוודאית ויגדירמהי "פגיעהשלמה בכך",עלמappleתלייתר התדייappleויותמיותרותבבית המשפט. להגדרת "פגיעה עקיפה"- יש להוריד את הביטוי "על אופן הבappleיה או השימוש הסביר בה" ובמקום זאת לכתוב "על שווי המקרקעין".

3 -3- להגדרת "קרקע גובלת"- אappleו סבורים כי לאמץאיזון זהבתזכירהחוק. 1 האיזון הראוי ביחס להגדרה זו appleעשה בפסק דין ויטappleר וכי יש לדידappleו, אין להבחין בין פגיעה עקב תכappleית לבין פגיעה עקב היתר, כתוצאה מהקלה או משימוש חורג. ההגדרה המצמצמת של התזכיר בס"ק (2) להגדרה, אשר דורשת השקה פיסית ממשית של הappleכס הappleפגע לתוכappleית הפוגעת, תביא בהכרח לתוצאות שרירותיות ואבסורדיות בדרך של איון זכות התביעה של בעלי appleכסים רבים, לרוב בתי מגורים, אשר חזיתם איappleה בהכרח משיקה לתכappleית הפוגעת בשל גבילותה בדרך או שביל צר. אappleומציעיםעלכן, להשוות אתההגדרהבס"ק (2) להגדרה,כךשתורחב כפישמופיעהבסעיף ( 1 )להגדרה. כמו כן,אappleוסבוריםכייש להוסיףהבהרהכיהסעיף איappleappleומאייןאתזכותהתביעה לגבייתרהמקרקעין- לא רק הבappleוי עליהם. להגדרת "תכוappleות הקרקע"- אין לקבוע רשימה סגורה של תכוappleות הקרקע, מאחר וקיים חשש כי רשימה זולאתעappleהעלכלהתכוappleותהאפשריות (לדוגמא: " appleראות",היפוכה של " appleוף"שרלווappleטיתלשטחימסחר). להגדרת "תכappleית"- אappleו סבורים כי הגדרת תכappleית צריכה להתייחס לכל תכappleית במועד אישורה ומבלי ליצור הסתייגויות ודחיות שאין להן דבר וחצי דבר עם העובדה כי התכappleית פגעה במקרקעין, מיד עם אישורה. סעיף 24 להצעתהחוק: סעיף 197 (ג)- הוראת הסעיף איappleה מידתית ויש בה כדי לappleטרל את מירב התביעות בגין פגיעתה של תכappleית בקרקעגובלת. יתרה מכך, הדבר עלול לגרום לוועדות התכappleון לעיכוב בהכappleת תכappleיות חדשות עד לחלוף תקופת ההתיישappleותשמבקשסעיףזהלקבוע,שלאבצדק. ההתיישappleותצריכהלהיותביחסלתכappleית החדשה עצמהולאלתכappleיות קודמות. הסייגשקובעהסעיףראוי, אךאיappleappleוסבוריםכייש לקבוערףשרירותישל עשרהאחוזים,אלאלשקולכל מקרהלגופו. בהמשך למגמת הפסיקה והחקיקה העדכappleית, המשתקפת גם בתיקון לפקודת הקרקעות (רכישה לצרכי ציבור),ראוילפצותמראשית הפגיעה,בדומהלפיצוימהמ"רהראשון. מדוע יישא בעל הקרקע הappleפגעת בappleטל הפגיעה? הרשות, הappleהappleת מן הפגיעה היא שצריכה לשאת בכך, בעצמהאובאמצעותאחרים (כתבישיפוי)..8 landvalu@netvision.net.il באינטרנט 1 עע"מ 2775/01 שרגאויטappleר ואח' apple ' הועדההמקומיתלתכappleוןולבappleיה "שרוappleים"ואח',פ"דס( 230,(2.

4 ד( -4- סעיף 25 להצעתהחוק:הוספתסעיפים 197 א- 197 ו: סעיף 197 ב(ב)-ראוילמחוק סעיףזה, היורדלשורשושלשיקולהדעת המקצועישלשמאיהמקרקעין. גםאםלאהוגשה תכappleית,ראוי שבעלהזכויותבקרקעהappleפגעת יפוצהשכןהשוק שיקללאתשוויהבמצבה הappleתון. עמדתappleוהיא שהסעיףבappleיסוחוהappleוכחי פוגעבקappleייןובכלליהצדקהטבעי וראוילמחוקאותוכליל. ברמה השמאית- קיים כאן פתח לדיוappleים אין סופיים (האם למרחב התכappleון מאפייappleים דומים ושיעור מרכיבהציפייהבשווי). הדבר יביא בהכרח לעיוות וקיפוח בתוצאה המתקבלת וזאת, במקום המappleגappleון הידוע, המקובל והמקצועי שלבדיקת עסקאות השוואה וappleיתוחןברמה השמאית, כפי שהעדיפו בתיהמשפטבשורתפסקי דין לאורך השappleים. כמו כן, סעיף זה יורד לשורש שיקול הדעת המקצועי של שמאי המקרקעין, להם שמורה הזכות והחובה הבלעדיים בהתאם לחוק, לערוך הערכות שווי קרקע במדיappleת ישראל, ולו מטעם זה בלבד, ראוי למחוק אותו. סעיף 197 ג:.9 (ב)-אappleוסבוריםכיהפיצוי הראויבגיןפגיעהבקרקע,הוא שוויהפגיעהולאעלותהכשרתהקרקעלמטרת השימוששappleערךבה. מדוברבappleושאהמצויבשיקולדעתו המקצועישלשמאיהמקרקעיןועלכן, אappleוסבוריםכיאיןלהסדיראת העappleייןבחקיקהראשית, אלאלהותירולבחיappleת שמאי המקרקעין אשר appleערכת,בכלמקרהלגופו. )- שימוש בקרקע או הימappleעות משימוש כאמור, איappleו מעלה או מוריד משוויה. הפיצוי ראוי שיעמיד את בעל הזכות בקרקע במקום בו היה טרם התרחשה הפגיעה בקappleייappleו. יתרה מכך, קיימים מצבים בהם לא appleעשהשימושבקרקעלפרקי זמןמסיבותרבות,אולםפגיעה יכולהלהתרחש. סעיף 197 ד(א): ראוי לבטל סעיף זה המבקש לעגן בחוק עיappleוי דין של 5 שappleים לבעל זכות בקרקע appleפגעת. הסעיף מבקש לעגן רכיב חמור יותר מציפיות - רכיב " appleבואות" לעתיד לבוא ב- 5 השappleים הקרובות. המצב עלול לגרום להכappleת תכappleיות יתר, רק על מappleת למappleוע מתן פיצוי ולאי כלכול צעדים כראוי appleוכח אפשרות "מקצה התיקוappleים". על הרשות לפצות את הappleפגע בעת הפגיעה, ולחייבו בהיטל השבחה במקרה בו תושבח הקרקע בעתיד. יתרה מכך, בגין פרק הזמן שבין אישור התכappleית הפוגעת לבין התכappleית המתקappleת, ודאי שמגיע לבעל הזכויות בקרקע הappleפגעת פיצוי בגין פגיעות שappleגרמו בתקופת תחולתה של התכappleיתהפוגעת (יתכןאףשבפרקזמן זהמכראתהקרקע,שיעבדהוכיו"ב).

5 -5- סעיף 197 ה: (א) - ראוי להאריך את תקופת התיישappleות ל- 7 שappleים ממועד פרסום התכappleית, הוא הדין ביחס לכל תביעה appleזיקיתלפיצוי. יתרה מכך, לא כל אזרח מודע וappleחשף לפרסום תכappleית ועל כן, עלול לאחר את המועד. באיזון הראוי בין הארכת טווח אי הודאות מבחיappleת הרשות לבין ההגappleה על זכות הקappleיין של האזרח - ראוי להעדיף את האחרוappleה. (ב)-ראההערתappleולעיל. 10. סעיף 27 להצעת החוק: סעיף 198 א(ה)( 1 )- מוצע כי האמור בסעיף יתאפשר בכפוף להגשת חוות דעת שמאיות מטעם הצדדים, כקבועבתיקון 84 לחוק התכappleוןוהבappleיה. סעיף 198 ב(א)- ראההערתappleולסעיף 197 ד(א). סעיף 198 ב(ב)-(ג) יש להתאים את הסעיף לדברי ההסבר ולרציוappleל העומד מאחוריו, לפיו הסעיף בא להיטיב עם התובע ומעappleיק לו את זכות הבחירה- האם ליהappleות מתכappleית משביחה או שמא למצות את תביעתו.לפיכך,ישלהאריךאת לוחותהזמappleיםהקבועיםבסעיף. (ג)- במידה והתובע לא הגיש בקשה לדון בתביעה, יש למחוק את התביעה, ולא לדחותה (דחייה היappleה סappleקציה חריפההמהווהמעשהביתדין). 11. סעיף 28 להצעתהחוק: סעיף 200: (א)- ראוי כי הרשות הappleהappleית תפצה בגין כל פגיעה במקרקעין של אדם בהתאם לחוקי היסוד - קטappleה כגדולה. למצער, ראוי כי החוק יappleקוט לשון וודאית ויגדיר מהי "פגיעה של מה בכך", על מappleת לייתר התדייappleויות מיותרותבבית-המשפט. (ב)-במקרהשלאתר לשימור,ההוראהאיappleהמידתיתכלל. לא זו בלבד שערך הקappleיין appleפגע ובגין הפגיעה לא appleיתן פיצוי, אלא שבעלי הappleכס מחויב להוציא כספים מכיסו לקיום תappleאים ודרישות מקדמיות כתappleאי להגשתתביעתו. זאת ועוד, לעיתים כרוכות מטלות השימור בעלויות גבוהות ביותר, כשאין ביטחון כי יביאו לעלייה בשווי הappleכס,אשרתאייןאתתביעתו. הוראה זו מהווה תמריץ לבעל הappleכס למוכרו במחיר appleמוך המשקף את עלות ביצוע מטלות השימור מבלי להיappleות מהשיappleוי (במידה ויש), ובתוך כך, appleיטלת ממappleו זכות תביעת הפיצוי, העוברת לרוכש הappleכס, לכשיבצען,כמטבעעוברלסוחר. במידה וההיגיון בהוראה זו היappleו לוודאקיוםהמטלה, appleיתן להחתיםאתמקבל הפיצויעל כתבהתחייבות לבצעה תוך פרק זמן appleקוב ולציין את דבר ההתחייבות בפappleקס רישום המקרקעין על מappleת לוודא שרוכש פוטappleציאלי שלהמקרקעיןיהאכפוףלהתחייבותזו.

6 -6- היטלהשבחה כללי תשומתהלבלכךשגם לעappleייןהתוספת השלישית,ההתייחסותהיאלקרקעבלבדולאלמקרקעין. 12. סעיף 33 להצעתהחוק-תיקוןהתוספתהשלישית: להגדרת "המועד הקובע" (1) (א)-(ב) - אין מקום להגדרת מועד קובע שוappleה, באם הוגשה בקשה להיתר הכוללתבקשהלהקלה,במקרה בוהבקשהappleדחיתומתקבלהיתר עפ"יהתוכappleיתבלאהקלות. (5) בתכappleית איחוד וחלוקה היום הקובע צריך להיות כפי הקבוע בסעיף קטן (4) להגדרת "המועד הקובע", למעטמקרהבותשלומיהאיזוןמהווים 50% לפחותמכללהזכויותהמוקצות. להגדרת "מימוש זכויות במקרקעין"- לסעיף ( 4 )(ב) - ראוי לאחד את הדיווחים באופן שהדיווח למס השבח יועבר אוטומטית גם לרשות המקומית, בכפוף להכפפתה לחובת הסודיות החלה על עובדי מס שבח. הדברייעלאתאופן הדיווחויסייעלשקיפות. סעיף 2 ב(ג) לתוספת השלישית: סעיף זה איappleו מתייחס למקרים בהם החוכר במקרקעי ישראל מתוספת הזכויותעל פיחוזההחכירה. איappleו appleהappleה סעיף 3 אלתוספתהשלישית: (ב)-ראוי למחוקסעיףזה, היורדלשורשושל שיקולהדעת המקצועישלשמאי המקרקעין. עמדתappleוהיא שהסעיףבappleיסוחוהappleוכחי פוגעבקappleייןובכלליהצדקהטבעי וראוילמחוקאותוכליל. ברמה השמאית- קיים כאן פתח לדיוappleים אין סופיים (האם למרחב התכappleון מאפייappleים דומים ושיעור מרכיב הציפייהבשווי). הדבר יביא בהכרח לעיוות וקיפוח בתוצאה המתקבלת וזאת, במקום המappleגappleון הידוע, המקובל והמקצועי של בדיקת עסקאותהשוואה וappleיתוחןברמההשמאית,כפי שהעדיפובתיהמשפטבשורת פסקידיןלאורךהשappleים. כמו כן, סעיף זה יורד לשורש שיקול הדעת המקצועי של שמאי המקרקעין, להם שמורה הזכות והחובה הבלעדייםבהתאםלחוק, לערוךהערכותשוויקרקעבמדיappleתישראל, ולומטעםזהבלבד,ראוילמחוקאותו. (ג)- ראוי להותיר את שאלת ההתחשבות בבappleיה הבלתי חוקית לשיקול דעתו המקצועי של שמאי המקרקעין אשר יביא בחשבון את היקפה ומהותה של בappleיה זו ובאם היappleה מפחיתה מערך הappleכס ( appleוכח הצורך בהריסתה לדוגמא)אומעלהאתערכו (באם היappleהתואמתתכappleיתמתארוappleיתןלהכשירה ע"י הוצאתהיתרבappleיה). סעיף 3 ה( 2 ) לתוספת השלישית: השיappleויים המחויבים משיappleוי המועד הקובע, המבטאים את שיappleויי שווי השוק בין המועד שבו שולמו הפיצויים ובין התכappleית החדשה, ראוי שיקבעו בשומת מקרקעין אשר תקבע את שוויה הappleוכחישל הקרקע. סעיף 3 ו לתוספת השלישית: יש לסייג את האמור בסעיף למקרה בו שולם היטל השבחה בגין שימוש שלא הותר בעבר עפ"י התכappleית אולם כעת הוא מותר, או על שימוש שאיappleו מיטבי, על מappleת למappleוע כפל מיסוי בגין אותושימוש.

7 -7- סעיף 3 ז(ב)לתוספת השלישית:ראוי שהזיכוי יהיה לפי שווי ההשבחה ולא לפי השטח. לכך יש להוסיף ריבית כחוק. סעיף 9 לתוספת השלישית: 2 להחזרבגיןתשלוםעודף. יש להחיל את הסעיף באופן סימטרי גם על הרשות במקרה בו זכאי החייב סעיף 13 ג(ב)לתוספת השלישית:מוצע כי השר יקבע הוראות לעappleיין חובת שמירת סודיות של ההסכם. הליךשומה מוסכמת כידוע, במסגרת תיקון מס' 84 לחוק התכappleון והבappleיה, התשכ"ה 1965 (להלן: "תיקון 84"), בוטל כליל הליך ההידברותשהיהקייםביןהאזרח לבין הרשות המקומית,לצורךהגעה להסכמה ביחסלשומותהיטלהשבחה. כהוראת מעבר הותקן צו התכappleון והבappleיה (דחיית מועד תחילתו של חוק), התשס"ט- 2009, אשר אפשר הגעה לשומותמוסכמות,כאמור,עדלסכום מסוים (להלן:"הצו").תוקפושלהצופקעביום הליך זה אפשר גביית היטל השבחה בהסכמה בלא להידרש להליכים מעין שיפוטיים, להשחתתמשאבי זמןוכסף וגבייתהיטלמהירהויעילה. לביטולאיןאחורעבחוקיהמס במדיappleתישראל,המאפשריםכולםהידברות עםappleישומים כאמור. לאחר אישורו תיקון 84, וביתר שאת לאחר פקיעת הצו, אזרחים רבים איappleם ממצים את זכותם להשיג על שומות השבחה, מאחר וההוצאות הכרוכות בהליכי הערר, צפויות לעיתים, לעלות על סכום התשלום שעשוי להיחסך באמצעותם. כךלמשל,כיוםקיימותשומותרבות,אשר לאכדאילערערעליהן,אףאםהappleישום משוכappleעכיבטעותיסודן. לדוגמא: appleישוםהמערערעל שומותבהיקףappleמוך,גם אםסבורהואשהשומה מוטעית יצאלרובבהפסד,שכןappleיהול ההליך מחייב תשלומי שכ"ט למספר אappleשי מקצוע (שמאי מכריע, שמאי מטעמו ועו"ד) וזאת, בappleוסף לביטול זמן ואי וודאותבאשרלתוצאותההליך. עלכן,במקרים רביםבוחרהappleישוםלהימappleע מהאמורלעיל,ולאלערערעלהשומהכלל. מצבעappleייappleיםלארצויזהקייםגם בשומותהשבחהבסכומיםגבוהיםיותר,אפילוביתרשאת. אם ההפרש בין הגובה המוערך של ההיטל (על-ידי שמאי הועדה המקומית) לבין השווי המשוער על ידי הappleישום היappleו appleמוך יחסית, הרי ששכ"ט השמאי המכריע לבדו (מעבר להוצאות appleוספות ושיקולי הזמן וההתדייappleות שצויappleו לעיל),שאיappleappleוappleגזרמההפרששבין ההערכותאלאמההשבחה במלואה, יהיהגבוהמאודביחסלאותוהפרש. דווקא במקרים אלה, מappleגappleון שומה מוסכמת יכול היה להוות את הפתרון המושלם והיחיד, יש לציין, לפתרון הבעיה. ערר 157/07 גולדשטייןאברהםואח' apple ' הוועדההמקומיתלתכappleוןובappleיהפתחתקווה 2

8 -8- לאורהאמורלעיל,עמדת הלשכההיאשלאחר כ- 5 שappleיםמיוםכappleיסתולתוקףשלתיקון 84, ישמקוםלהחזיראת הליך השומה המוסכמת, לכל הפחות כפי שהוטמע בהצעת החוק הקודמת ואשר appleשמט בתזכיר הצעת החוק הappleוכחי. עלהאופןשבו תיושםהצעתappleוראוילקייםדיוןפרטappleי. שומהמכרעתהגבוההמשומתהועדההמקומית אappleו appleתקליםלעיתיםבשומותמכריעות שתוצאתןגבוהה משומתהועדההמקומית. עמדתappleוהיאכיעלהשמאיםהמכריעים מוטלתהחובהלערוךאתשומתםלפימיטב שיקולדעתםהמקצועי. עם זאת, תוצאת מקרים חריגים אלה היא, שהציבור הרחב appleרתע במקרים רבים לעמוד על זכויותיו ולברר את המחלוקתבהיטלהשבחה, בשלהחשששמאיצאשכרובהפסדו. אappleו חושבים שעל המדיappleה לעודד את השימוש במוסד השמאי המכריע ובמקביל לבטל את היתרון המובappleה העומד לרשויותהמקומיותכיום,בעappleייןזה. יתרון אשר קיים חשש שייעשה בו שימוש לרעה, כאשר יודעים כי מעל ראשו של הצד השappleי מרחפת חרב אשר לא קיימתבצדהוועדה. אappleו בדעה כי ראוי להוסיף הוראה מאזappleת בעappleיין זה ולפיה, גם אם פסק שמאי מכריע סכום היטל הגבוה משומת הועדההמקומיתשהוצאה, עדייןתוכלהוועדההמקומיתלגבותאךורק אתסכוםדרישתההמקורית. אappleו עומדים לרשותכם, בכל שאלה או הבהרה בעappleיין. appleודה עבור זימוappleappleו לכל צוות אשר ידון בתזכיר החוק, על מappleת לתרום מappleיסיוappleappleו לשם הצגת וכן, ומומחיותappleו עמדות הלשכה. בכבוד רב, אוהד דappleוס יו"ר לשכת שמאי המקרקעין

משרד המשפטים מחלקת רשומות, מזהה דוקסנטר: , התקבל ב - 18/07/2018 רשומות ספר החוקים 18 ביולי ו' באב התשע"ח עמוד חוק התכנון ו

משרד המשפטים מחלקת רשומות, מזהה דוקסנטר: , התקבל ב - 18/07/2018 רשומות ספר החוקים 18 ביולי ו' באב התשעח עמוד חוק התכנון ו רשומות ספר החוקים 18 ביולי 2018 2733 ו' באב התשע"ח עמוד חוק התכנון והבנייה )תיקון מס',)126 התשע"ח- 2018 754 חוק עידוד מעורבות סטודנטים בפעילות חברתית וקהילתית, התשע"ח- 2018 756 חוק מגבלות על חזרתו של עבריין

קרא עוד

Microsoft Word

Microsoft Word עקרוappleות שומה לטבלאות הקצאה ואיזון לתכappleית רצ/מק/ 1/1000/1 חלקות של חדשה לחלוקה 228,227 בגוש 3946 מתחם ב' "תכappleית האלף" ראשוןלציון הוכן עבור: הועדה המקומית ראשוןלציון על ידי : יובל ואוהד דappleוס

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc א/ א/ ירושלים, 5.5.2010 סימוכין: 7-31.0 מאיה דירות פאר בע"מ ע"י עו"ד עמירם גיצלטר השמאי מאיר פרץ merepp@walla.com המבקשת בענין : הועדה המקומית לתכנון ובניה הרצליה השמאי אברהם כץ akatz@actcom.net.il המשיבה

קרא עוד

IAS 10

IAS 10 תקן חשבוappleאות ביappleלאומי 10 אירועים לאחר תקופת הדיווח International Accounting Standard 10 Events after the Reporting period גרסה זו כוללת תיקוappleים הappleובעים מתקappleי דיווח כספי ביappleלאומיים,

קרא עוד

appleכחו: פרוטוקול ועדת המשappleה לתכappleון ובappleיה מס' בתאריך :22/08/2016 י"חבאב תשע"ושעה 18:00 - יו"רועדתהמשappleה רוappleןפלוט חברים: -

appleכחו: פרוטוקול ועדת המשappleה לתכappleון ובappleיה מס' בתאריך :22/08/2016 יחבאב תשעושעה 18:00 - יורועדתהמשappleה רוappleןפלוט חברים: - appleכחו: פרוטוקול ועדת המשappleה לתכappleון ובappleיה מס' 2016007 בתאריך :22/08/2016 י"חבאב תשע"ושעה 18:00 - יו"רועדתהמשappleה רוappleןפלוט חברים: - חברה אקסappleובסופיה - חבר עודהחביב - חבר ברוןסמיון

קרא עוד

אהוד המאירי ושות' כלכלנים ושמאי מקרקעין הערכות שווי, מדידות, יעוץ בנושאי תכנון ובניה ומיסוי נדל"ן: איחוד וחלוקה, הפקעות, ירידת ערך, היטלי השבחה, מס שב

אהוד המאירי ושות' כלכלנים ושמאי מקרקעין הערכות שווי, מדידות, יעוץ בנושאי תכנון ובניה ומיסוי נדלן: איחוד וחלוקה, הפקעות, ירידת ערך, היטלי השבחה, מס שב אהוד המאירי ושות' כלכלנים ושמאי מקרקעין הערכות שווי, מדידות, יעוץ בנושאי תכנון ובניה ומיסוי נדל"ן: איחוד וחלוקה, הפקעות, ירידת ערך, היטלי השבחה, מס שבח, ארנונה, אגרות בניה והיטלי פיתוח אהוד המאירי, שמאי

קרא עוד

החלטת וועדה - אביאל

החלטת וועדה - אביאל תשע"ב י"ז בטבת 12 בינואר 2012 : שע/כ/ 6596/35 מס' תיק שומה : 30100548 מס' תיק ממ"י : 14310 מס' מע' אופק לכבוד ה"ה איסחרוב דוד ואירנה ע"י ה"ה דוד שפירא ומשה לוי, עו"ד באמצעות דוא"ל: dshapira.adv@gmail.com

קרא עוד

Untitled

Untitled מבחן בכלכלה מועד 11/2017 שם פרטי: שם משפחה: מס' ת"ז/דרכון: מס' נבחן: מופיע על דף התשובות מתחת למס' ת"ז גירסה VERSION לפניכם מונח המבחן בכלכלה, המועבר במסגרת חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות

קרא עוד

Microsoft Word - 02_0001_ docx

Microsoft Word - 02_0001_ docx תקappleות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת appleכות לappleפגעי עבודה) תשט"ז 1F1956-0 בתוקף סמכותי לפי סעיפים 112 (ג), 120 (ב), 118, 317 146, 122, ו- 400 לחוק הביטוח הלאומי [ appleוסח משולב], התשapple "ה- 1995

קרא עוד

נ2-שירותי נקיון למקוואות

נ2-שירותי נקיון למקוואות בס"ד המועצה הדתית אשדוד מכרז פומבי מס' 2018/_ לאספקת שירותי appleיקיון למקוואותבעיר אשדוד כסלו תשע"ט/ appleובמבר 2018 1 מסמך א' המועצה הדתית אשדוד מכרז מס' 4/2018 הזמappleה להציע הצעות המועצה הדתית אשדוד

קרא עוד

IAS 36

IAS 36 36 תקן חשבוappleאות ביappleלאומי ירידת ערך appleכסים International Accounting Standard 36 Impairment of Assets גרסה זו כוללת תיקוappleים הappleובעים מתקappleי דיווח כספי ביappleלאומיים, אשר פורסמו עד 31

קרא עוד

פרק 1: מבוא

פרק 1: מבוא 1 3 3 6 פרק א': כללי 1. זכות הקניין 2. הדין החל שער א': דיני הפקעה - כללי 7 פרק ב': חוקיות ההפקעה ותקיפת ההפקעה 9 9 10 13 13 18 20 25 26 28 40 45 פרק ג': פיצויי הפקעה 2. פסקי-דין לגבי שווי מקרקעין באזור

קרא עוד

יום עיון עורכי בקשות להיתרים

יום עיון עורכי בקשות להיתרים יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 יום עיון לעורכי בקשות להיתרים 13.7.2017 ימים תנאים מקדימים + 45 מידע להיתר ימים מידע 5 בדיקת תנאים מקדימים איסוף מידע הפקת תיק מידע ומסירתו למבקש מירי תמר תמר תנאים

קרא עוד

תאריך: 05/04/2017 ת. עברי: ט' בappleיסן תשע"ז appleכחו: פרוטוקול רשות רישוי מס' בתאריך :11/08/2015 כ"ובאב תשע"השעה 13:00 - ראש המועצה יו"ר הו

תאריך: 05/04/2017 ת. עברי: ט' בappleיסן תשעז appleכחו: פרוטוקול רשות רישוי מס' בתאריך :11/08/2015 כובאב תשעהשעה 13:00 - ראש המועצה יור הו תאריך: 05/04/2017 ת. עברי: ט' בappleיסן תשע"ז appleכחו: פרוטוקול רשות רישוי מס' 20150013 בתאריך :11/08/2015 כ"ובאב תשע"השעה 13:00 - ראש המועצה יו"ר הוועדה רביבי עודד חברים: - מהappleדס המועצה בן-אלישע

קרא עוד

(Microsoft Word - indows-1255_B_8On65ecg5Pnp8OXp6e0g5O7l9vLp7SDh5Ono7CDk+eHn5CDh7vHi+Pog_=\344\370\364\345\370\356\344 \341\372\353\360\345\357 \345\3

(Microsoft Word - indows-1255_B_8On65ecg5Pnp8OXp6e0g5O7l9vLp7SDh5Ono7CDk+eHn5CDh7vHi+Pog_=\344\370\364\345\370\356\344 \341\372\353\360\345\357 \345\3 המחלקה לפיקוח תקציבי ניתוח השפעות השינויים בהיטל השבחה בהצעת חוק התכנון והבנייה, התש"ע- 2010 מוגש לוועדה המשותפת של ועדת הפנים והגנת הסביבה ושל ועדת הכלכלה לדיון בהצעת חוק התכנון והבנייה התש"ע- 2010 כתיבה:

קרא עוד

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום

נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום נספח להיתר בנייה שלום רב, אנו מברכים אתכם על קבלת ההיתר. נא קראו בעיון את ההנחיות הבאות בטרם תתחילו לבנות. א. ב. ג. ד. ה. תוקפו של ההיתר - 3 שנים מיום הוצאתו. במידה ולא התחלתם לבנות תוך שנה אחת מיום הוצאת

קרא עוד

תקן סופי

תקן סופי 2018 תקן חשבוappleאות מספר 35 מעודכן מדיappleיות חשבוappleאית, שיappleויים באומדappleים חשבוappleאיים וטעויות אוגוסט 2018 1 רח' גרוזappleברג 14, ת"א 65811, טל. Tel,97235109977 14 Gruzenberg st., Tel-Aviv

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

appleכחו: פרוטוקול רשותרישוימקומיתמס' בתאריך :13/01/2019 ז' בשבט תשע"ט - יו"רועדתמשappleה שייזרעאלי חברים: - מהappleדסתהועדה אדר'אוריתכהן סגל

appleכחו: פרוטוקול רשותרישוימקומיתמס' בתאריך :13/01/2019 ז' בשבט תשעט - יורועדתמשappleה שייזרעאלי חברים: - מהappleדסתהועדה אדר'אוריתכהן סגל appleכחו: פרוטוקול רשותרישוימקומיתמס' 20190003 בתאריך :13/01/2019 ז' בשבט תשע"ט - יו"רועדתמשappleה שייזרעאלי חברים: - מהappleדסתהועדה אדר'אוריתכהן סגל: סמאח זועבי - בודקת בקשות להיתר תאריך: 15/01/2019

קרא עוד

תאריך: 05/02/2019 ת. עברי: ל' בשבט תשע"ט פרוטוקול רשות רישוי מס' בתאריך :05/02/2019 ל' בשבט תשע"טשעה 12:30 appleכחו: חברים: רון מוסקוביץ - יו

תאריך: 05/02/2019 ת. עברי: ל' בשבט תשעט פרוטוקול רשות רישוי מס' בתאריך :05/02/2019 ל' בשבט תשעטשעה 12:30 appleכחו: חברים: רון מוסקוביץ - יו תאריך: 05/02/2019 ת. עברי: ל' בשבט תשע"ט פרוטוקול רשות רישוי מס' 20190005 בתאריך :05/02/2019 ל' בשבט תשע"טשעה 12:30 appleכחו: חברים: רון מוסקוביץ - יו"ר הועדה - יו"ר הועדה אדר' appleעה אוירבך - אבן - מהappleדסת

קרא עוד

appleכחו: פרוטוקול רשותרישוימקומיתמס' בתאריך :06/02/2019 א' באדראתשע"ט - יו"רועדתמשappleה שייזרעאלי חברים: - מהappleדסתהועדה אדר'אוריתכהן סגל

appleכחו: פרוטוקול רשותרישוימקומיתמס' בתאריך :06/02/2019 א' באדראתשעט - יורועדתמשappleה שייזרעאלי חברים: - מהappleדסתהועדה אדר'אוריתכהן סגל appleכחו: פרוטוקול רשותרישוימקומיתמס' 20190013 בתאריך :06/02/2019 א' באדראתשע"ט - יו"רועדתמשappleה שייזרעאלי חברים: - מהappleדסתהועדה אדר'אוריתכהן סגל: רומאיכה סיבאappleי - בודקת בקשות להיתר תאריך: 06/02/2019

קרא עוד

IAS 40

IAS 40 תקן חשבוappleאות ביappleלאומי 40 appleדל"ן להשקעה International Accounting Standard 40 Investment Property גרסה זו כוללת תיקוappleים הappleובעים מתקappleי דיווח כספי ביappleלאומיים, אשר פורסמו עד 31 במאי

קרא עוד

appleכחו: פרוטוקול רשות רישוי מקומית מס' בתאריך : 10/08/2016 ו' באב תשע"ו שעה 14:30 - יו"רוועדתרישוי רוappleןפלוט חברים: - ס.ראשהעיר גדלקיןאלכ

appleכחו: פרוטוקול רשות רישוי מקומית מס' בתאריך : 10/08/2016 ו' באב תשעו שעה 14:30 - יורוועדתרישוי רוappleןפלוט חברים: - ס.ראשהעיר גדלקיןאלכ appleכחו: פרוטוקול רשות רישוי מקומית מס' 2016009 בתאריך : 10/08/2016 ו' באב תשע"ו שעה 14:30 - יו"רוועדתרישוי רוappleןפלוט חברים: - ס.ראשהעיר גדלקיןאלכסappleדר - מהappleדסתהוועדה סבטלappleהגרמן - היועצתהמשפטית

קרא עוד

Microsoft Word

Microsoft Word א' בתמוז התשע"ו 7 ביולי 2016 חת. 2016-7379 אל: מיכל פליגלר ועדת המשappleה לעררים של המועצה הארצית שלום רב, הappleדון: תכappleיתש/ 1402 א' ביה"סהחקלאיפרדסחappleה -תשובתלשכתהתכappleוןהמחוזיתלעררים שהוגשועלידי

קרא עוד

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc ב"ה בוחן במימון מספר קורס: 03-01-911-74 אסור להשתמש בחומר עזר. מותר להשתמש בלוחות ההיוון ובמחשב כיס. יש לענות על כל אחת מהשאלות הבאות. ניקוד זהה לכל השאלות. משך הבוחן שעה וחצי. 1) לקחת הלוואה בסך 10,000

קרא עוד

1-1

1-1 1-1 2 ביקורת חשבונות שעור 31- ביקורת מסים התאמות חשבונאיות של יתרות ותביעות ממוסדות ורשויות תקן ביקורת 48 "אישורים חיצוניים" )בעיקר סעיף (. 6 אתיקה במסים תדריך הלשכה לרואי חשבון בדבר "כללי ההתנהגות מקצועית

קרא עוד

IFRS 3

IFRS 3 תקן דיווח כספי ביappleלאומי 3 צירופי עסקים International Financial Reporting Standard 3 Business Combinations גרסה זו כוללת תיקוappleים הappleובעים מתקappleי דיווח כספי ביappleלאומיים, אשר פורסמו עד 31

קרא עוד

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשס"ז-2006

הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור על פסק בוררות), התשסז-2006 א) ב) ג) ד) ס 1 הכנסת השבע-עשרה הצעת חוק של חברי הכנסת גדעון סער עמירה דותן פ// 1681/1 הצעת חוק הבוררות )תיקון- ערעור על פסק בוררות(, התשס"ז- 2008 הוספת סעיף 21 א 1. 1 בחוק הבוררות, תשכ"ח- 1968, אחרי סעיף

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1

מכרז לבחירת רכז התחדשות עירונית במחלקת קהילה.docx ט' 1 החברה הכלכלית לראשון לציון בע"מ רחוב ירושלים 2, ראשון לציון מכרז פומבי מספר 2/2019 לבחירת רכז נושא התחדשות עירונית במחלקה לעבודה קהילתית בשילוב עם מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו החברה הכלכלית לראשון

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

<4D F736F F D20EBE9FAE420E7202D20E0E7E5E6E9ED202D20E3F4E920F1E9EBE5ED20ECFAECEEE9E3E9ED D20F8EEE420E0202D20E8E5F4F120382D332

<4D F736F F D20EBE9FAE420E7202D20E0E7E5E6E9ED202D20E3F4E920F1E9EBE5ED20ECFAECEEE9E3E9ED D20F8EEE420E0202D20E8E5F4F120382D332 דף עבודה אחוזים באילו מהאיורים הבאים החלק הצבוע מהווה אותו אחוז מהם? מהו גודלו החלק ואיזה אחוז הוא מהווה מהם? (1) (ה) התבוappleappleו באיור משמאל. רשמו איזה חלק מהווה החלק הצבוע בשבר פשוט ובכתיב אחוזים.

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc תאריך 17/01/2012 מספרנו 11420/1-11 שומת הממוקם מקרקעין, נכס גשוש גו חיפה בעיר ואדי סליב בשכונת 1068-1072,1074,1080 1072,1074,1080-1083 מגרשים 1083 10853 שומה (1601 חפ/ 1601 מספר תב"ע (לפי מזמין השומה דו"ח

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

הסכם שכ"ט -טיוטה 1

הסכם שכט -טיוטה 1 הסכם שכר טרחה לייצוג משפטי שקיבל תוקף בתל אביב ביום לחודש שנת 1024 ת.ז. ת.ז )יקראו להלן: "השותף" או "המזמין"( מרחוב לבין: גדעון פישר ושות', משרד עורכי דין ונוטריון ממרכז עזריאלי, בניין משולש, תל אביב )להלן:

קרא עוד

פסק-דין בתיק ע"א 6340/08

פסק-דין בתיק עא  6340/08 בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים אזרחיים ע"א /043686 בפני: המערערת: כבוד השופטת א' פרוקצ'יה כבוד השופט ס' ג'ובראן כבוד השופט י' דנציגר וילאר נכסים )5985( בע"מ ד ג נ המשיב: מנהל מיסוי מקרקעין

קרא עוד

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל

החלטת מיסוי: 7634/ החטיבה המקצועית תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעיל החלטת מיסוי: 7634/16.1.1.1.2.1.3.1 תחום החלטת המיסוי: חלק ה 2 לפקודת מס הכנסה - שינויי מבנה, מיזוגים ופיצולים הנושא: העברת נכסים ופעילות לחברה חדשה בהתאם להוראות סעיף 104 א לפקודה ומיזוגה של עם "שלד 103

קרא עוד

מאמר פגרות בתי המשפט משופר doc

מאמר פגרות בתי המשפט משופר doc ג( ג( עמוד 1 מתוך 7 השפעת פגרות ושביתות בבתי המשפט על הליכים משפטיים מאת עו"ד משה כדריה מבוא על מועדים והארכת מועדים סדרי הדין הנוהגים בבתי המשפט נוקבים בדרך כלל במועדים אשר בהם חייב בעל דין לנקוט הליך

קרא עוד

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר

מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח דירה להשכיר בפרדס, אור יהודה דירה להשכיר בחולון עוזי לוי, מנכל דירה להשכיר מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח "דירה להשכיר בפרדס", אור יהודה "דירה להשכיר בחולון" עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר דיור להשכרה ארוכת טווח מטרות "דירה להשכיר" יצירת מאסה קריטית של אלפי יחידת דיור לשכירות ארוכת

קרא עוד

776 17/12/18 : : מספר הצעה תאריך הקצאת קרקע לאנרגיה מתחדשת סולארי בתוקף סמכותה לפי סעיף 3 לחוק רשות מקרקעי ישראל, התש"ך החליטה מועצת מקרקעי ישר

776 17/12/18 : : מספר הצעה תאריך הקצאת קרקע לאנרגיה מתחדשת סולארי בתוקף סמכותה לפי סעיף 3 לחוק רשות מקרקעי ישראל, התשך החליטה מועצת מקרקעי ישר 776 17/12/18 : : מספר הצעה תאריך הקצאת קרקע לאנרגיה מתחדשת סולארי בתוקף סמכותה לפי סעיף 3 לחוק רשות מקרקעי ישראל, התש"ך 1960 החליטה מועצת מקרקעי ישראל בישיבתה מיום על תיקון החלטה מועצה מספר 1507 כלהלן:

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint התחדשות עירונית שער יוספטל כנס תושבים 7.12.2017 מה במפגש? התחדשות עירונית בבת ים שלבי התכנון תיאור המתחם והסביבה הצגת עקרונות התכנון עקרונות שלב היישום מילוי שאלון ודיון בקבוצות.1.2.3.4.5.6 מהי התחדשות

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20E7E5F720E4E2E1ECFA20F9EBF8202D20EEF7E5F6F8FA BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D>

<4D F736F F F696E74202D20EEF6E2FA20E7E5F720E4E2E1ECFA20F9EBF8202D20EEF7E5F6F8FA BECF7F8E9E0E420E1ECE1E35D> מרקמן את טומשין משרד עורכי דין ונוטריון תיקון חוק הביטוח הלאומי הגבלת שכר טרחה עו"ד גלעד מרקמן, כללי הצעתהחוק: 8% שכ"טל- 5 שנים. כוללמע"מ כוללאתכל התביעות לרבות בית הדין. החוק: ייצוג בוועדות - 15% 17%

קרא עוד

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ

הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בעמ ח.פ הסכם התקשרות שנערך ונחתם ביום חודש שנת 2018 בין: שכתובתו: )להלן: "בעל ההיתר/מבקש ההיתר/ הלקוח"( מצד אחד; ובין: מכון בקרת הבניה הישראלי בע"מ ח.פ. 515512176 )להלן: "מכון הבקרה/המכון"( שכתובתו: רחוב הסיבים

קרא עוד

בס"ד עיריית קרית מלאכי אגף ההנדסה "משא דבר ה' אל ישראל ביד מלאכי" )מלאכי א',א'( מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות לעיריית קרית מלאכי ולוועדה

בסד עיריית קרית מלאכי אגף ההנדסה משא דבר ה' אל ישראל ביד מלאכי )מלאכי א',א'( מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות לעיריית קרית מלאכי ולוועדה מכרז 27/2018 חוזה מכרז למתן חוות דעת שמאיות ל ולוועדה המקומית לתכנון ובניה אוגוסט 2018 מכרז פומבי מס' 27/2018 למתן חוות דעת שמאיות ל ולועדה המקומית לתכנון ובניה מסמך א' - הזמנה להציע הצעות תוכן עניינים

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

appleכחו: קובץ החלטות ועדה מקומית לתכappleון ולבappleיה מס' בתאריך : 21/02/2018 ו' באדר תשע"ח שעה 10:00 - יו"ר הוועדה פרץ משה חברים: - ראש מוע

appleכחו: קובץ החלטות ועדה מקומית לתכappleון ולבappleיה מס' בתאריך : 21/02/2018 ו' באדר תשעח שעה 10:00 - יור הוועדה פרץ משה חברים: - ראש מוע appleכחו: קובץ החלטות ועדה מקומית לתכappleון ולבappleיה מס' 2018002 בתאריך : 21/02/2018 ו' באדר תשע"ח שעה 10:00 - יו"ר הוועדה פרץ משה חברים: - ראש מועצה מקומית סביון מוטי לappleדאו - ראש מועצה מקומית בית

קרא עוד

Microsoft Word - ?????? ????? ?????? ???? ????? 4 ??????.docx

Microsoft Word - ?????? ????? ?????? ???? ????? 4 ??????.docx הוראות הרכבה והפעלה עבור OUTCOOK Dreamer מתקן צלייה בגז - 4 מבערים EN (Europe) האיורים איappleם בקappleה מידה. הappleתוappleים הטכappleיים appleיתappleים לשיappleוי ללא הודעה מוקדמת אזהרה לשימוש חיצוappleי

קרא עוד

Microsoft Word - חוזה התקשרות לזוכה במכרז

Microsoft Word - חוזה התקשרות לזוכה במכרז חוזה מועצה דתית פרדס חappleה כרכור (להלן : "המועצה") בין : מצד אחד: מצד שappleי: ) להלן : " הקבלן") לבין :,43 הואיל: והמועצה מעוappleייappleת בביצוע עבודות שיפוץ למקווה appleשים ברחוב חappleה כרכור (להלן:

קרא עוד

מדריך לרישוי בנייה הערה: האמור במסמך זה הינו בגדר מדריך כללי לשירות הציבור ואין בו משום חוות דעת תכנונית או משפטית וכל מקרה ייבחן לגופו של עניין. ככל

מדריך לרישוי בנייה הערה: האמור במסמך זה הינו בגדר מדריך כללי לשירות הציבור ואין בו משום חוות דעת תכנונית או משפטית וכל מקרה ייבחן לגופו של עניין. ככל מדריך לרישוי בנייה הערה: האמור במסמך זה הינו בגדר מדריך כללי לשירות הציבור ואין בו משום חוות דעת תכנונית או משפטית וכל מקרה ייבחן לגופו של עניין. ככל שנפלה טעות במדריך זה, אין בכך משום יצירת מחויבות טל"ח.

קרא עוד

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו

אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 27/2018 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשו 3.0.8 אוניברסיטת חיפה מכרז פומבי 7/08 לאספקת מוצרים תוצרת CISCO ומתן אחריות ושירות לאוניברסיטת חיפה להלן מענה לשאלות הבהרה שהוגשו למכרז. מסמך תשובות לשאלות הבהרה מס' מובהר כי כל שלא תוקן ו/או שונה במפורש

קרא עוד

כתב תביעה

כתב תביעה בבית המשפט השלום בבאר שבע תא"ק 21013-09-12.1.2.3.4 בעניין: איסמעילוף מארק שלמה שמחה, ת.ז 011920642 שושנה בן דוד, ת.ז 303512 רות לוי, ת.ז 381071 שלמה שמואלי, ת.ז 5196254 ע"י ב"כ עוה"ד עמיר פישר מטעם תנועת

קרא עוד

גילוי דעת 29 - מהדורה doc

גילוי דעת 29 - מהדורה doc (**) (*) גילוי דעת 29 "צדדים קשורים" מ ב ו א א. עיסקאות נקשרות או מבוצעות לעתים קרובות בין צדדים שאינם בלתי-תלויים זה בזה בגלל קשרים מסוימים ביניהם - להלן "צדדים קשורים". אלמלא קשרים אלה ייתכן שהעיסקאות

קרא עוד

untitled

untitled תקן חשבונאות מספר 36 תיקון גילוי דעת מספר 69 בדבר כללי חשבונאות ודיווח כספי על ידי מלכ"רים ותקן חשבונאות מספר 5 בדבר תיקונים והבהרות לגילוי דעת מספר 69 יוני 2014 1 רח' גרוזנברג 14 ת, "א,65811 טל.,972 3

קרא עוד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד

ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשעט אוגוסט פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על יד ש) סטודנט יקר, ברכותינו לקראת שנת הלימודים תשע"ט אוגוסט - 2018 פתיחה 21/10/2018 הנדון: תשלום שכר הלימוד תואר ראשון מתוקצב בהמשך למקדמה אשר שולמה על ידך בסך 2,500 נבקשך להסדיר את תשלום מלוא שכ"ל. במידה

קרא עוד

הפרשת קרקע לצורכי ציבור במסגרת חלוקה מחדש

הפרשת קרקע לצורכי ציבור במסגרת חלוקה מחדש ח/ 4 )יולי )9002 1 הפרשת קרקע לצורכי ציבור במסגרת חלוקה מחדש בעקבות פרשת בראון מאת * משה רז כהן, עו"ד מבוא דיני החלוקה מחדש נשענים על מספר מועט של הוראות חוק הוראות סימן ז' בפרק ג' 1 לחוק התכנון והבנייה

קרא עוד

ההסתדרות הציונית העולמית

ההסתדרות  הציונית העולמית ההסתדרות הציונית העולמית החטיבה להתיישבות חטיבת חוזים בטחונות וקרקעות המתיישבים יחתמו בראשי תיבות בתחתית כל עמוד וחתימה מלאה בעמוד האחרון טופס 3 חוזה בר רשות בישוב קהילתי במגרש למגורים ביו"ש בין ההסתדרות

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc)

(Microsoft Word - \372\342\345\341\372 \344\362\345\372\370\351\355 3[1].doc) בג"צ 3368/10 בג"צ 4057/10 בבית המשפט העליון בירושלים בשבתו כבית משפט גבוה לצדק משרד האסירים הפלסטיני ואח' ע"י ב"כ עו"ד סמדר בן-נתן העותרים בבג"צ 3368/10 - נגד- שר הביטחון ואח' ע"י מחלקת הבג"צים, פרקליטות

קרא עוד

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi

ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון פקס: (, טלפונים: (ב) דואר אלקטרוני: iswi ע( אהרן איסרס חבר מועצת העיר חולון ביתנו רח' חנקין 42, חולון 58283 פקס: 09-8851969 (,09-8851970 09-8639464 טלפונים: (ב) 03-5041412 דואר אלקטרוני: iswima@bezeqint.net סלולרי: 050-2333122 052-3866616, 18.2.08

קרא עוד

הועדה המקומית לתכנון ובניה חוף אשקלון נוהל הגשת בקשה לתיק מידע /היתר כללי בניין הוא מערכת שלמה בעלת היבטים והשפעות על מערכות אחרות: תשתית טכנית ביתית,

הועדה המקומית לתכנון ובניה חוף אשקלון נוהל הגשת בקשה לתיק מידע /היתר כללי בניין הוא מערכת שלמה בעלת היבטים והשפעות על מערכות אחרות: תשתית טכנית ביתית, נוהל הגשת בקשה לתיק מידע /היתר כללי בניין הוא מערכת שלמה בעלת היבטים והשפעות על מערכות אחרות: תשתית טכנית ביתית, שכונתית ועירונית )חשמל מים ביוב טלפון כבישים מדרכות חנייה( כדי לקשור מערכת שלמה של היבטים

קרא עוד

ל

ל הגשת מועמדות לנבחרי ציבור למליאת המועצה ולוועדים המקומיים: למה מתי ואיך? חוברת זו נועדה לספק מידע למועמדים ולמתעניינים לקראת הבחירות לרשות המועצה, למליאת המועצה ולוועדים המקומיים, שיתקיימו בתאריך 08.00.01.03

קרא עוד

צו ארנונה 1997

צו ארנונה 1997 1 צו ארנונה 2018 בתוקף סמכותה לפי חוק ההסדרים במשק המדינה )תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב(, התשנ"ג 1992 והתקנות שהותקנו על פי כל דין, מחליטה בזה המועצה האזורית זבולון )להלן: "המועצה"( בישיבתה ביום 19.6.2017

קרא עוד

שיבוט אדם - נוסח סופי

שיבוט אדם - נוסח סופי חוקים בקצרה מאי 2009 1 תזכיר הצעתחוקאיסור התערבותגנטית (שיבוטאדםושינויגנטיבתאירביה) (תיקון מס' 2), התשס"ט- 2009 ביןדחיהלהכרעהמוסרית רקע ההתפתחות הטכנולוגית של שני העשורים האחרונים בשדה הביו-טכנולוגי אפשרה

קרא עוד

רשומות קובץ התקנות 10 באפריל ב' בניסן התשע"ו עמוד תקנות ניירות ערך )דוחות תאגיד שמניותיו כלולות במדד ת"א טק-עילית(, התשע"ו

רשומות קובץ התקנות 10 באפריל ב' בניסן התשעו עמוד תקנות ניירות ערך )דוחות תאגיד שמניותיו כלולות במדד תא טק-עילית(, התשעו רשומות קובץ התקנות 10 באפריל 2016 7644 ב' בניסן התשע"ו עמוד תקנות ניירות ערך )דוחות תאגיד שמניותיו כלולות במדד ת"א טק-עילית(, התשע"ו- 2016............... 982 תקנות ניירות ערך )הודעה משלימה וטיוטת תשקיף(

קרא עוד

תאריך: 23/11/2016 ת. עברי: כ"ב בחשון תשע"ז appleכחו: פרוטוקול מליאת הועדה מס' בתאריך :20/09/2016 י"זבאלול תשע"ושעה 19:30 - יו"רמליאתהועדה רוap

תאריך: 23/11/2016 ת. עברי: כב בחשון תשעז appleכחו: פרוטוקול מליאת הועדה מס' בתאריך :20/09/2016 יזבאלול תשעושעה 19:30 - יורמליאתהועדה רוap תאריך: 23/11/2016 ת. עברי: כ"ב בחשון תשע"ז appleכחו: פרוטוקול מליאת הועדה מס' 2016004 בתאריך :20/09/2016 י"זבאלול תשע"ושעה 19:30 - יו"רמליאתהועדה רוappleןפלוט חברים: - חבר גדלקיןאלכסappleדר - חבר גופמןאלכסappleדר

קרא עוד

תמ"א 38 תכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה

תמא 38  תכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה קביעת עקרונות למדרוג תוספת זכויות בנייה כתמריץ לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה במסגרת תמ"א 38 המזמין: משרד הבינוי והשיכון הצגה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון 24.1.2010 2 ועדת היגוי משרד הבינוי והשיכון סופיה

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו )להלן - החוק(, ול

תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשעב בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשלו )להלן - החוק(, ול תקנות שירותי תיירות )עסק מאושר לתייר(, התשע"ב- 2011 1 בתוקף סמכותי לפי סעיפים 3)5(, 10, 12 11, ו 24 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו- 1976 )להלן - החוק(, ולעניין תקנה 11 באישור שר האוצר לפי סעיף 39 ב לחוק יסודות

קרא עוד

פרק כה (1) - גד 69

פרק כה (1) - גד 69 כה. תוכן עappleייappleים כללי חשבוappleאות ודיווח כספי על ידי מלכ"רים appleוסחמשולבשלגילוידעתמספר 69 עמוד 1499 (1) (2) דוחות כספיים של מוסדותלהשכלהגבוהה תקןחשבוappleאותמספר 9 (מעודכן 2016 ) 1563 ) 1569

קרא עוד

Microsoft Word - last-minute.doc

Microsoft Word - last-minute.doc סוגיות חמות" "חמות ממוקדת רשימה 2009 מאי מועד 1 - מאי 2009 כמדי מועד בחינה, אנו מגישים לתלמידינו דגשים אחרונים לבחינה. מדובר בריכוז של הוראות והלכות שהסבירות להופעתן בבחינה גבוהה באופן יחסי. הסוגיות ודאי

קרא עוד

פיננסית מתקדמת ב'

פיננסית מתקדמת ב' מרצה: רונן בן גל זכויות בעסקאות משותפות IAS 31 שנת השלמה 2011 תוכן עניינים זכויות בעסקאות משותפות 31...IAS 3 הגדרות... 3 1. 2. 3. 4. 5. שליטה... 3 שליטה משותפת...3 עסקה משותפת... 3 משתתף בעסקה משותפת...

קרא עוד

הורות אחרת

הורות אחרת המרכז להורות אחרת הורות משותפת רחלי בר-אור גידי שביט טל. 053-4266496 Horut.acheret@gmail.com אתר המרכז www.alp.org.il המרכז להורות אחרת הוקם ע"י רחלי בר אור וגידי שביט ב 1994, נכון לינואר 2017 נולדו במסגרת

קרא עוד

תעריף עמלות מסחר מניות מינימום לעסקה עמלת ביצוע מטבע המסחר AUD (%) AUD CAD (shares) CAD CHF (%) CHF EUR (%) EUR GBP (

תעריף עמלות מסחר מניות מינימום לעסקה עמלת ביצוע מטבע המסחר AUD (%) AUD CAD (shares) CAD CHF (%) CHF EUR (%) EUR GBP ( תעריף עמלות מסחר מניות AUD (%) 0.2 12 AUD CAD (shares) 0.015 3 CAD CHF (%) 0.15 7.5 CHF (%) 0.15 7.5 (%) 0.15 7.5 ILS (%) 0.1 15 ILS (%) 0.15 40 CNH (%) 0.2 45 CNH (%) 0.15 200 MXN (%) 0.15 120 MXN SEK

קרא עוד

תקנון Switc h To Mac 2019

תקנון Switc h To Mac 2019 5.3.19 תקנון Mac Switch to עם istore לשנת 2019 1. הגדרות סער טכנולוגיות (ז.ח) בע מ ח.פ 514632561 (להלן: ("istore" מקיימת תוכנית מכירות תחת השם Mac Switch to ואשר תנאי ההשתפות בו מפורטים בתקנון זה (להלן:

קרא עוד

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. ה

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 עש דורון אסולין זל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת בש וליגה למקומות עבודה. ה טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. הטורניר בחסות ובשיתוף: 7 באר-שבע 1.תנאי השתתפות וכללי:

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017

1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז שלובים גב ההר יוני 2017 1 מועצה אזורית שומרון מכרז פומבי מס' 23/17 שירותים מקצועיים בתחום טיפול והדרכה בהורים במרכז "שלובים" גב ההר יוני 2017 2 מסמכי ההצעה המהווים חלק בלתי נפרד מהמכרז מסמך א' מסמך ב' מסמך ג' שם המסמך הוראות

קרא עוד

קובץ החלטות רשות רישוי מקומית מס' בתאריך :10/08/2016 ו' באב תשע"ושעה 14:30 תאריך: 16/08/2016 ת. עברי: י"ב באב תשע"ו אישור פרוטוקולים: אושר פרו

קובץ החלטות רשות רישוי מקומית מס' בתאריך :10/08/2016 ו' באב תשעושעה 14:30 תאריך: 16/08/2016 ת. עברי: יב באב תשעו אישור פרוטוקולים: אושר פרו קובץ החלטות רשות רישוי מקומית מס' 2016009 בתאריך :10/08/2016 ו' באב תשע"ושעה 14:30 תאריך: 16/08/2016 ת עברי: י"ב באב תשע"ו אישור פרוטוקולים: אושר פרוטוקול רשות רישוי מקומית מספר 2016008 מיום 10/07/2016

קרא עוד

שער א: מהותה של הערבות הבנקאית

שער א: מהותה של הערבות הבנקאית כללי כללי א מפורט ה 15 פרק א': כללי שער א': בית-המשפט לענייני משפחה 17 פרק ב': משמורת ילדים 107 פרק ג': אבהות ובדיקת רקמות 109 פרק ד': מזונות אישה וילדים 361 פרק ה': מחלוקות ביחס לנכסי בני הזוג 485 פרק

קרא עוד

רשומות קובץ התקנות 12 ביולי ו' בתמוז התשע"ו עמוד תקנות להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה )הוראת שעה(, התשע"ו

רשומות קובץ התקנות 12 ביולי ו' בתמוז התשעו עמוד תקנות להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה )הוראת שעה(, התשעו רשומות קובץ התקנות 12 ביולי 2016 7686 ו' בתמוז התשע"ו עמוד תקנות להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה )הוראת שעה(, התשע"ו 2016............................ 1580 הודעת הדרכונים, התשע"ו 2016...............................................................

קרא עוד

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בע"מ 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו

חטיבה של ג'יי סי הלת' קר בעמ 1/10/2015 תקנון מבצע תוכניות שנתיות הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת תוכנית שנתית של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו 1/10/2015 תקנון מבצע "תוכניות שנתיות" הטבה של חודשיים מתנה בעת רכישת "תוכנית שנתית" של עדשות מגע חד-יומיות ממותג אקיוביו TruEye 1-DAY ACUVUE או 1-DAY ACUVUE MOIST או.1-DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM

קרא עוד

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה

תקנון ועדות קבלה לתואר בוגר אוניברסיטה 1 10-02 1. מ ט ר ה: מטרת נוהל זה זה היא לקבוע את תפקידיהן של הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה ושל ועדות הקבלה הפקולטיות, ואת הרכבן. פרק ראשון: הוועדה האוניברסיטאית לענייני קבלה סמכויות 2. הוועדה ותפקידיה:

קרא עוד

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי,

נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer לקוחות חדשים ומשדרגים 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך ויסתיים ב או עד גמר המלאי, נובמבר 2010 תקנון הצטרפות למבצע מחשב טאבלט - Acer ו 1. תקופת המבצע המבצע יחל בתאריך 10.11.11 ויסתיים ב- 31.12.11 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. 2. השירות / המכשיר שבמבצע : ללקוחות המצטרפים לחבילת אינטרנט

קרא עוד

שם הנוהל

שם הנוהל מטבע חוץ עמלת חליפין )נגבית עבור כל פעולה שיש בה המרה בין מטבעות וזאת בנוסף לעמלה הספציפית( מט"י-מט"ח סכום/ שיעור 3,2,1 2 )936( )936( 1.90% לפי השער הידוע לפי שער הצהריים/שער מוסכם מינ' - $6.70 מקס' -

קרא עוד

פסק-דין בתיק ע"א 5958/15

פסק-דין בתיק עא  5958/15 בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים אזרחיים ע"א 5958/15 לפני: המערערת: כבוד השופט י' דנציגר כבוד השופט נ' הנדל כבוד השופטת ע' ברון פרחי ביקל בע"מ נ ג ד המשיבות: 1. הועדה המקומית לתכנון ולבניה -

קרא עוד

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט

הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט הצעה לביטוח תאונות אישיות לפרט טופס זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד שם הסוכן... מס' סוכן... שם מפקח... מס' מפקח... א. פרטי המועמדים לביטוח יש לענות על כל השאלות תשובות ברורות ומלאות המועמד

קרא עוד

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד חוק

צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנד חוק 1 1. בחוק זה - הגדרות איסור התעללות (תיקון התשס"א) איסור נטישה של בעל חיים (תיקון התשס"ו) "ארגון למען בעלי חיים" - תאגיד רשום שמטרתו ועיסוקו הגנה על בעלי חיים, מניעת סבל מהם ודאגה לרווחתם; "בעל חיים" -

קרא עוד

פרק 57

פרק 57 ד( פרק 57 מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: סיכום כפי שראינו במהלך לימוד מקצוע האזרחות, מדינת ישראל מגדירה עצמה כמדינה יהודית ודמוקרטית. סקרנו את הביטויים והמאפיינים של המדינה כמדינה יהודית וכמדינה

קרא עוד

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc)

(Microsoft Word - \340\343\370\351\353\354\351\355 \343\351\345\345\ doc) אדריכלים דיווח שוטף 137 5 דפים תאריך: 8.7.07 ביוזמת משרד הפנים http://www.moin.gov.il/apps/pubwebsite/publications.nsf/openframeset?openagent&unid=bc4 BACFC131161C4C22572FD002ECE56 מהות הפרסום: לעיונכם

קרא עוד

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63>

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63> < 0 a b b a > 0 נתון: מכאן ניתן לומר בוודאות כי -. a < b ab < 0 a 0 b > לא ניתן לקבוע בוודאות.. ( 0)?. לא ניתן לדעת. + ( + ) ( ) + + נתון: כמה ערכי שונים מקיימים את המשוואה?. אינסוף 0 +. תשובות ו נכונות

קרא עוד

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול

23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול 23 ביולי 2103 קובץ הנהלים של המסלול האקדמי נוהל 3 א' - גיוס עובד חדש מטרת הנוהל לקבוע את ההליכים לביצוע תהליך גיוס וקליטת עובדים מנהליים חדשים במסלול האקדמי. הנוהל מתייחס לגיוס עובד קבוע, עובד בהסכם אישי

קרא עוד

עסקאו

עסקאו ממשל תאגידי: מושגים, מאפייני יסוד ואתגרי היישום פרופסור אהוד קמר אוניברסיטת תל-אביב נובמבר 2013 מבנה ההרצאה 1. את מי משרת התאגיד? 2. הגדרת הממשל התאגידי יעילות ואתיקה אם יישאר זמן: אתגרי הממשל התאגידי

קרא עוד

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום דרכון נוכחי וצילום וויזה אחרונה, במידה והייתה. ניתן

קרא עוד

הכנסת מרכז המחקר והמידע הקצאת המכסות לייצור חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות וחסמים להקמת מתקני הייצור מוגש לוועדת הפנים והגנת הסביבה כתיבה: דר' יניב רונן

הכנסת מרכז המחקר והמידע הקצאת המכסות לייצור חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות וחסמים להקמת מתקני הייצור מוגש לוועדת הפנים והגנת הסביבה כתיבה: דר' יניב רונן הקצאת המכסות לייצור חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות וחסמים להקמת מתקני הייצור מוגש לוועדת הפנים והגנת הסביבה כתיבה: דר' יניב רונן אישור: שרון סופר, ראש צוות בכירה כ"ז בשבט תשע"ב 2 בפברואר 212, קריית בן-גוריון,

קרא עוד

Microsoft Word doc

Microsoft Word doc א. ר. בפני כב' השופט בנימין יזרעאלי ' ב' ' ב' (קטין) ' ב' (קטין) נגד ט. תובעים נתבעים י' ב' פסק דין 0 מבוא:.... עניינו של פסק דין זה בשתי תביעות שנדונו בפניי בעניינם של הצדדים: הראשונה, תביעה למזונות אישה

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

Name

Name א) 13 לאוקטובר, 2016 126929 תאריך: סימוכין: אל: א.ג.נ., לקוחות המשרד חוזר לקוחות מסים 19.2016 הנדון: לא ניתן לקזז הפסד הון במכירת ניירות ערך כאשר ההפסד נובע מירידת שער חליפין - דין מוזס של בית המשפט העליון

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מהי סביבת איקס לימוד? סביבת איקס לימוד היא סביבה גמישה לתרגול היכולת לזכור ולהיזכר במושגים ועובדות מתחומי תוכן שונים על ידי התאמה. הסביבה מבוססת על המשחק 'איקס עיגול' והתוכן אותו מתרגלים יכול מסוג טקסט

קרא עוד