אוניברסיטת חיפה המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי פרסומי חפירות יישומיות III דו"חות ומחקרים של חפירות המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי חיפה 2008

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "אוניברסיטת חיפה המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי פרסומי חפירות יישומיות III דו"חות ומחקרים של חפירות המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי חיפה 2008"

תמליל

1

2 אוניברסיטת חיפה המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי פרסומי חפירות יישומיות III דו"חות ומחקרים של חפירות המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי חיפה 2008

3 עורכים: מיכל ארצי שלום ינקלביץ גיל ציוני עיצוב, סדר ועימוד: גיל ציוני עיצוב כריכה: נוגה יוסלביץ עריכת לשון באנגלית: Alter Reiss דפוס: רחש דפוס אופסט חיפה בע"מ גרסה אלקטרונית: ISSN כל הזכויות שמורות למכון ללימודי ים על שם ליאון רקנאטי, 2008 אוניברסיטת חיפה, הר הכרמל, חיפה כריכה עברית: תוכנית כבשן כלי החרס ומכלול הבריכות מחורבת ניענה )שרטוט: רודי חיים(. כריכה אנגלית: כלי חרס וברונזה מחפירות קרית חרושת )צילום: ראונה סטידסינג(.

4 תוכן העניינים החלק העברי שתי מערות קבורה מתקופת הברונזה הביניימית בחורבת קישרון סבטלנה זגורסקי ועמית רוזנבלום 5 חפירת הצלה בחורבת שרק: מכלול תעשייתי-חקלאי חצוב מהתקופה ההלניסטית בכרמל דרור בן-יוסף 17 חפירת הצלה בחורבת שרק: המטבעות דני שיאון 24 חפירת הצלה בבת גלים, חיפה אסכנדר ג'בור 26 סקר ארכיאולוגי באי היונים עפרה ברקאי ויעקוב כהנוב 30 חפירת הצלה בחורבת ניענה גיל ציוני 33 חפירת בדיקה ברחוב הרצל, רמלה רון טואג 67 החלק האנגלי קרית חרושת - בית קברות מתקופת הברונזה הקדומה בקרבת תל קשיש יוסי סלמון *5 נספח: ממצא העצמות בקבר 1 א הד זקהיים ונגה בכרך *31 חפירת הצלה בבת גלים: כלי החרס מיכל אורן-פסקל *32 חפירת הצלה בבת גלים: כלי הזכוכית רחל פולק *54

5 פרסומי חפירות יישומיות,III 2008: חפירת בדיקה ברחוב הרצל, רמלה רון טואג בחפירת בדיקה שנערכה ברמלה, מצפון לרחוב הרצל, נפתחו שלושה שטחי חפירה בגודל של שני חצאי ריבוע כל אחד ובמרחק של כעשרה מטרים זה מזה. בכל השטחים הובחנו שני שלבי התיישבות. בשלב הקדום, המתוארך לתקופה הממלוכית, נמצא במקום בית יוצר, אחד או יותר, לכלי חרס. החפירה חשפה כלים צרופים שאוכסנו בחצר בית היוצר, בעיקר קנקנים. בשלב השני, כנראה בסוף המאה הי"ט או ראשית המאה העשרים, נבנו במקום קברים כחלק מבית הקברות המוסלמי של רמלה. מבוא בחודש אוקטובר 1999 נערכה חפירת בדיקה על התוואי המתוכנן להנחת צינור מים ברחוב הרצל ברמלה. החפירה נערכה בחלקו המזרחי של הרחוב המוביל לכיוון בית שמש, מצפון לכביש )נ"צ רי"ח / ; רישיון 143/1999-B(. מדרום לכביש נמצא בית הקברות המוסלמי של העיר. החפירה, מטעם המכון ללימודי ים באוניברסיטת חיפה ובמימון חברת מקורות, נוהלה על ידי רון טואג והשתתפו בה יורי אוליצקי )מדידות(, פנחס פלד )רפאות( וספיר עד )ציור כלי חרס(. במהלך החפירה נפתחו שישה חצאי ריבועים במידות של 5 X 2.5 מ' האחד. הריבועים נפתחו בצמדים במרחק של כעשרה מטרים בין כל צמד. בצמד המזרחי נכללו ריבועים 2-3, בצמד המרכזי ריבועים 5-6 ובצמד המערבי ריבועים 7-8. קדמה לחפירה, שהעמיקה למטר עד מטר וחצי תחת פני השטח, הסרת תשתית מודרנית בעזרת כלי מכני. החפירה ריבוע 2: כשלושים ס"מ תחת פני השטח, ברום של מ' מעל פני הים, נחשפו שלוש שורות מקבילות של קנקנים מרוסקים באתרם )תמונה 1(. הקנקנים נמצאו בתוך מילוי חמרה חולית )L001( כשהם מונחים בשיפוע: הצוואר כלפי מטה והבסיס כלפי מעלה. בין הקנקנים הונחו אבנים קטנות במטרה לקבע אותם במקומם, עובדה שהקשתה על הוצאת הממצא מהשטח. בסך הכל נחפרו 17 קנקנים, ובחתכי החפירה ניתן היה להבחין בקנקנים נוספים. הקנקנים נמצאו מלאים באדמה, ובמילוי של אחד מהם נמצאה לוחית ברונזה שחוקה וללא כתובת, במידות של 1.5 X 1 ס"מ. מספר קטן של עצמות אדם נמצאו סביב הקנקנים וכן מספר רעפי מרסי, המאוחרים לריכוז הקנקנים, ושבר קערה מתקופת הברונזה הביניימית. לאחר הוצאת הקנקנים נחפר מתחתם מילוי חמרה חולית )L006( ובו נמצאו שברי קנקנים נוספים. תחת המילוי L006, ברום של מ' מעל פני הים, נחשפו שתי שורות נוספות של קנקנים )L014(. הן היו מקבילות זו לזו והונחו באותו האופן והכיוון כמו הקנקנים שמעליהם. בלוקוס L014 נחפרו 11 קנקנים ובחתכים הובחנו קנקנים נוספים. כל הקנקנים תוארכו לתקופה הממלוכית. ריבוע 3: הריבוע נפתח ממערב לריבוע 2 ובצמוד לו. מיד מתחת לפני השטח, בסמוך לחתך המזרחי של הריבוע וברום של מ' מעל פני הים, נחשף קבר בנוי )L012, איור 1(. הקבר נבנה מאבני גזית, כיוונו היה מזרח-מערב, מידותיו 1.9 X 0.8 מ' והצלע הארוכה שלו פנתה דרומה, לעבר מכה.

6 68 רון טואג בחתך שנחשף תחת הקבר הובחנו קנקנים נוספים המהווים המשך למכלול הקנקנים שנמצא בלוקוס L001 שבריבוע 2. הקבר לא נפתח, אך אין כל ספק כי הוא מאוחר לשורת הקנקנים. מצפון לקבר ובסמוך לו בצבץ מן החתך קבר בנוי נוסף. נראה כי הקבר הוא חלק מבית הקברות המוסלמי הסמוך, ממנו הופרד כאשר נסלל הכביש המנדטורי רמלה-ירושלים על השטח הצפוני של בית הקברות. ככל הנראה, יש לתארך את הקבר לתקופה העות'מאנית או מאוחר יותר. מדרום לקבר L012 ובמפלס נמוך יותר )67.03 מ' מעל פני הים( נמצאו שרידיו של קבר בנוי נוסף )L013(. מן הקבר שרדו רק קירות הדיפון וניכר כי הוא קדום לקבר הגבוה )L012(. גם קבר זה נבנה בכיוון מזרח-מערב וצלעו הארוכה פנתה דרומה, למכה. מידותיו היו 1.6 X 0.5 מ' ובחפירתו נמצאו עצמות אדם. נראה כי גם קבר זה הינו חלק מבית הקברות המוסלמי וכי הוא פורק בעת שנבנו הקברים המאוחרים. בחפירות המילוי שכיסה על הקבר נמצאו שברי קנקנים ממלוכים. בצד הקבר בצבץ קצהו של ריכוז קנקנים שהונחו בשורת וסידורם דמה לזה של הקנקנים שנחפרו בריבוע 2. מן החפירה הוצאו שלושה קנקנים שלמים, שלושתם מהתקופה הממלוכית. ריבוע 5: נפתח כעשרה מטרים ממערב לריבוע 3. מיד מתחת לפני השטח, ברום של מ' מעל פני הים, נחשף קבר בנוי )L008(. הקבר נבנה באותו אופן וכיוון כמו אלו שנחשפו בריבוע 3 ויש לתארכו לקבורה המאוחרת בבית הקברות המוסלמי. מידותיו 1.7 X 0.6 מ'. מהחתך הדרומי של הריבוע בצבצה הדופן הדרומית של קבר בנוי נוסף, שהשתמר בחלקו. הקברים לא נפתחו. בחפירה שנערכה בשטח שבין הקברים וממזרח להם נמצאו שלוש שורות מקבילות של קנקנים )L010( שהונחו בדיוק כמו אלו שנחשפו בריבוע 2. חלק מהקנקנים שבשתי השורות הצפוניות נמצאו מתחת לקבר הבנוי L008. לפיכך, אין ספק כי הקבר מאוחר להנחתם. בין הקנקנים נמצאו שני פכי אנטיליה ופך אחד, כולם מהתקופה הממלוכית. בנוסף נמצאו במילוי שבר קערה עשויה ביד ומספר שברים של סירי בישול. בסך הכל הוצאו 13 קנקנים, 2 פכי אנטיליה )תמונה 2( ופך אחד. ריבוע 6: הריבוע נפתח ממערב לריבוע 5 ובצמוד לו. מן החתך הדרומי של הריבוע מבצבצת הדופן הדרומית של קבר בנוי דוגמת זה מריבוע 5. מדרום לקבר, ברום של מ' מעל פני הים, נמצאו איור 1: תוכנית ריבועים 2-3.

7 חפירת בדיקה ברחוב הרצל, רמלה 69 תמונה 1: שורת קנקנים בלוקוס 001. המבט למזרח. תמונה 2: אנטיליה בלוקוס 010. המבט לצפון. שלוש שורות מקבילות של קנקנים )L005( שהונחו בדיוק באותו האופן כמו בריבועים הקודמים. בסך הכל נמצאו בשורות הכלים שבעה קנקנים, אחד מהם תמים, שלושה פכי אנטיליה שהונחו בין הקנקנים ופך אחד. כל הכלים מתוארכים לתקופה הממלוכית. שורת הקנקנים הצפונית נמשכה אל מתחת לקבר L008 ואין ספק כי היא הונחה קודם לבנייתו. ברום של מ' מעל פני הים נמצאו שלוש שורות נוספות של קנקנים )L011(, מקבילות זו לזו. בסך הכל נאספו בחפירתן 18 קנקנים ופך אחד, כולם מהתקופה הממלוכית. ריבוע 7: הריבוע נפתח כעשרה מ' ממערב לריבוע 6. מיד תחת פני השטח, ברום של מ' מעל פני הים, נחשפו שרידיו של קבר גדול )L007, איור 2(. מן הקבר נחפר החלק המערבי בלבד ) X מ'(, ושארית הקבר נמצאת מחוץ לתחומי הריבוע. הקיר הדרומי, הקיר הצפוני והקיר המערבי של הקבר שרדו, ואילו הקרוי היה חסר. מכיוון שנמצאו בקבר עצמות של מספר נקברים, ובשל גודלו של הקבר, נראה כי הייתה בו קבורה מרובה. יתכן כי היה זה קבר משפחתי שקורה בקמרון, דוגמת קברים דומים הקיימים בתחומי בית הקברות הסמוך. כפי הנראה נפגע הקבר בעת סלילת הכביש המנדטורי. הקבר הוא חלק מבית הקברות המוסלמי שנחשף גם בריבועי החפירה האחרים ונראה כי יש לתארכו לתקופה העות'מאנית, או מאוחר יותר. ממערב לקבר נחפר מילוי אפור )L016( ובתוכו נמצא קנקן אחד שהונח באותו האופן כמו הקנקנים בריבועים האחרים וקנקן נוסף שהונח על צידו. בנוסף נמצאו שברי קערה ושברי קנקנים, כולם מהתקופה הממלוכית. ריבוע 8: הריבוע נפתח ממערב ובצמוד לריבוע 7. מיד מתחת לפני השטח, ברום של מ' מעל פני הים, נחשף הקיר הצפוני של קבר גדול )W009(. מן הקיר המערבי של הקבר שרד קטע קטן בלבד בעוד הקיר הדרומי של הקבר חסר ונראה כי הוא נפגע בעת סלילת הכביש. קיר W009 השתמר לגובה של שלושה נדבכים וניתן להבחין בנדבך העליון בתחילתו של קמרון )תמונה 3(. נראה כי היה זה קבר משפחתי מטיפוס קברי הקמרון מן התקופה העות'מאנית או אף מאוחר יותר. בחפירה מצפון לקיר 009, בשטח שמחוץ לקבר )L017( ותחת חתך הריבוע, זוהתה שורת קנקנים המונחת כמו קודמותיה. הקנקנים נותרו באתרם. במילוי נמצאו שברי קנקנים מהתקופה הממלוכית ורעפי מרסי.

8 70 רון טואג איור 2: תוכנית ריבועים 7-8. תמונה 3: קיר W009. המבט לצפון-מערב. הממצא עיקר הממצא היה של קנקנים מהתקופה הממלוכית. הקנקנים כולם בני טיפוס אחד - טיפוס II של אבישר ושטרן )102,)Avissar and Stern :2005 אך יש בהם שינויים קטנים הבאים לידי ביטוי בצורת השפה ובאופי העיטור. לכל הקנקנים רכס על הצוואר, שתי ידיות היורדות מנקודת החיבור בין הצוואר והגוף אל הכתף ובסיס מעוגל או בסיס אומפלוס )איור 4(. הטין של רובם אדמדם עם חסמים לבנים והצד החיצוני צרוף לגוון צלהב. באחרים הטין שחור )איור 4: 9(. 4, למרבית הקנקנים ישנו צילוע בכתף ועיטור סירוק גלי בין פסים סרוקים אופקיים על הגוף. כאמור, צורת השפה משתנה מכלי לכלי. קנקנים השייכים לטיפוס זה נמצאו בחפירות יוקנעם ורמלה 5( Fig. 42: )Avissar 1996: 154, Fig. XIII.124, Type 17; Avissar and Stern 2005: והם תוארכו לתקופה הממלוכית. הקנקן שבאיור 1 5: קטן מעט משאר הקנקנים ואין לו רכס על הצוואר, אך נראה כי יש לשייך גם אותו לטיפוס הקודם. הקנקן באיור 2 5: שונה מהקודמים בכך שאינו קנקן שק אלא קנקן בעל כתפיים גבוהות. לפיטס באיור 3 5: לא נמצאו מקבילות אך ההקשר הסטרטיגרפי והעיטור הסרוק מצבעים כי הוא בן זמנם של הקנקנים.

9 חפירת בדיקה ברחוב הרצל, רמלה 71 איור 4: קנקנים מהתקופה הממלוכית.

10 72 רון טואג איור 5: כלי חרס מהתקופה הממלוכית.

11 חפירת בדיקה ברחוב הרצל, רמלה 73 הפכים שנמצאו )איור 5( 4, 5: הם מטיפוס II של אבישר ושטרן המתוארך היטב לתקופה הממלוכית )111.)Avissar and Stern :2005 פכים ממלוכים כגון זה שבאיור 6 5: זוהו לאחרונה ככוורות דבורים )2006.)Taxel פכים דומים שימשו גם בתעשיית הסוכר במאות הי"ד-ט"ו 4-8( Fig. 12:.)Avissar and Stern 2005: 104, Type II.3.1.6, Stern 2001: 291, לפך האנטיליה שבאיור 7 5: מקבילה שתוארכה לתקופה העות'מאנית )10 Fig. :3,)Ayalon :2000 אך היא אינה מחפירה מסודרת. בהתחשב בשאר הממצא מהחפירה ברחוב הרצל אין לפסול את האפשרות שגם זמנו של פך זה בתקופה הממלוכית. הממצא מהתקופה העות'מאנית כולל מספר שברי קערות עשויות טין צלהב ומזוגגות זיגוג שקוף על גבי חיפוי בגוון ירוק או צהוב, ומספר שברי מקטרות. סיכום בשטח החפירה הובחנו שני שלבים. בשלב הראשון, מן התקופה הממלוכית, היה במקום בית יוצר לקרמיקה, או מספר בתי יוצר כאלו. ככל הנראה, החפירה חשפה כלים מוכנים שאוחסנו בחצר בית היוצר בשורות מסדורות, כשהם מונחים האחד על גבי השני ובשיפוע, כך שהצוואר פנה כלפי מטה. העובדה שרבים מהקנקנים שנחשפו היו ריקים מתוכן מחזקת השערה זו. בשלב השני, כנראה בסוף המאה התשע-עשרה או ראשית המאה העשרים, כאשר הקנקנים כבר התכסו בשכבות של סחף ולא נראו יותר על פני השטח, נבנו במקום קברים. קברים אלו הם חלק מבית הקברות המוסלמי של רמלה אשר התפשט במהלך הזמן כלפי צפון. על חלק מבית הקברות סלול כיום החלק המזרחי של שדרות הרצל. מקורות Avissar M The Medieval Pottery. In: Ben Tor A., Avissar M. and Portugal Y. Yoqne am I, the Late Periods. Qedem Reports 3: Avissar M. and Stern E Pottery of the Crusader, Ayyubid and Mamluk Periods in Israel. Israel Antiquities Authority Reports 26. Jerusalem. Ayalon E Typology and Chronology of Water-Wheel (sāqiya) Pottery Pots from Israel. Israel Exploration Journal 50: Taxel I Ceramic Evidence for Beekeeping in Palestine in the Mamluk and Ottoman Periods. Levant 38:

12 Summaries of the Hebrew Section A Trial Excavation at Herzl Street, Ramla Ron Toueg (pp ) A trial excavation was conducted to the north of Herzl Street, in Ramla. The excavation was divided across three excavation areas, each consisting of two half-squares and each approximately ten meters apart from each other. Two building phases were exposed across the entirety of these three areas. In the earlier phase, assigned to the Mamluk period, a pottery workshop or workshops stood at the site. Intact and restorable vessels found arranged in rows are probably merchandise stored in workshop courtyards. In the later phase, tentatively dated to the late 19 th or early 20 th century, graves were dug on the site as part of Ramla's Muslim cemetery.

13 Editorial Board: Michal Artzy Shalom Yanklevitz Gil Tsioni Cover Design: Noga Yoselevich Language Editor: Alter Reiss Printed By: Rahash Printing Ltd. Haifa Electronic Version: Issn Copyright Recanati Institute For Maritime Studies, 2008 University of Haifa, Mount Carmel, Haifa 31905, Israel Hebrew Cover Page: Plan of the Pottery Kiln and Tanks Complex from Khirbat Ni ana (Drawn by R. Haiim). English Cover Page: Pottery and Bronze Items from Qiryat Ḥaroshet (Photo by R. Stidsing).

14 University of Haifa Recanati Institute for Maritime Studies Contract Archaeology Reports III Reports and Studies of the Recanati Institute for Maritime Studies Excavations Haifa 2008

15

אוניברסיטת חיפה המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי פרסומי חפירות יישומיות III דו"חות ומחקרים של חפירות המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי חיפה 2008

אוניברסיטת חיפה המכון ללימודי ים עש רקאנטי פרסומי חפירות יישומיות III דוחות ומחקרים של חפירות המכון ללימודי ים עש רקאנטי חיפה 2008 אוניברסיטת חיפה המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי פרסומי חפירות יישומיות III דו"חות ומחקרים של חפירות המכון ללימודי ים ע"ש רקאנטי חיפה 2008 עורכים: מיכל ארצי שלום ינקלביץ גיל ציוני עיצוב, סדר ועימוד: גיל ציוני

קרא עוד

ח רבת אל מקטיר בגבול בנימין-אפרים סקוט סטריפלינג וורטון קאונטי ג וניור קולג, טקסס, ארה ב ח רבת אל מקטיר שוכנת במדרון המזרחי של רכס ההר המרכזי של ארץ י

ח רבת אל מקטיר בגבול בנימין-אפרים סקוט סטריפלינג וורטון קאונטי ג וניור קולג, טקסס, ארה ב ח רבת אל מקטיר שוכנת במדרון המזרחי של רכס ההר המרכזי של ארץ י ח רבת אל מקטיר בגבול בנימין-אפרים סקוט סטריפלינג וורטון קאונטי ג וניור קולג, טקסס, ארה ב ח רבת אל מקטיר שוכנת במדרון המזרחי של רכס ההר המרכזי של ארץ ישראל, 15 ק מ צפונית לירושלים וכ 3 ק מ מזרחית לבית אל

קרא עוד

תכנית לימודים לקורס מורי דרך מוסמכים

תכנית לימודים לקורס מורי דרך מוסמכים החוג לגאוגרפיה ולימודי סביבה החוג לארכיאולוגיה בית הספר לתיירות בישראל תואר ראשון למורי דרך בחוג לגאוגרפיה סביבה ובחוג לארכיאולוגיה ולימודי מטרת התוכנית החוג לגאוגרפיה ולימודי סביבה והחוג לארכיאולוגיה

קרא עוד

rizufim answers

rizufim answers ÌÈÙÂˆÈ מדריך למורה פעילות זו היא פעילות חקר לבדיקת כל אפשרויות הריצוף שבהן סידור מצולעים סביב קודקוד הוא זהה. המצולעים שבהם ישתמשו התלמידים הם: משולש שווה צלעות, משושה משוכלל וריבוע - כולם בעלי צלע באותו

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס אומנויות כנען: פסלים, לוחיות חרס וחותמות גליל באלף השני לפנה"ס - 5809 תאריך עדכון אחרון 09-09-2015 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:מוסמך היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:תולדות האמנות השנה

קרא עוד

מרכז אינגבורג רנרט ללימודי ירושלים הפקולטה למדעי היהדות המחלקה ללימודי ארץ-ישראל וארכיאולוגיה ע"ש מרטין (זוס) חידושים בחקר ירושלים הקובץ השבעה-עשר עור

מרכז אינגבורג רנרט ללימודי ירושלים הפקולטה למדעי היהדות המחלקה ללימודי ארץ-ישראל וארכיאולוגיה עש מרטין (זוס) חידושים בחקר ירושלים הקובץ השבעה-עשר עור מרכז אינגבורג רנרט ללימודי ירושלים הפקולטה למדעי היהדות המחלקה ללימודי ארץ-ישראל וארכיאולוגיה ע"ש מרטין (זוס) חידושים בחקר ירושלים הקובץ השבעה-עשר עורכים: אייל ברוך, איילת לוי-רייפר ואברהם פאוסט רמת-גן,

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation 1 Strangers no more סרט זוכה האוסקר https://www.youtube.com/watch?v=dkciv 4U5Jkw בית הספר היסודי בב"ש http://news.nana10.co.il/article/?articleid= 1017790 שדרת הכניסה לאוניברסיטת תל אביב http://international.tau.ac.il/

קרא עוד

האוניברסיטה העברית רשות העתיקות אוניברסיטת תל אביב הפקולטה למדעי הרוח מרחב ירושלים הפקולטה למדעי הרוח המכון לארכיאולוגיה המכון לארכיאולוגיה הרשות חברת

האוניברסיטה העברית רשות העתיקות אוניברסיטת תל אביב הפקולטה למדעי הרוח מרחב ירושלים הפקולטה למדעי הרוח המכון לארכיאולוגיה המכון לארכיאולוגיה הרשות חברת האוניברסיטה העברית רשות העתיקות אוניברסיטת תל אביב הפקולטה למדעי הרוח מרחב ירושלים הפקולטה למדעי הרוח המכון לארכיאולוגיה המכון לארכיאולוגיה הרשות חברת מוריה לפיתוח ירושלים חברה לפיתוח ירושלים בע"מ חידושים

קרא עוד

Microsoft Word Viewer - Acoustic_Report_ doc

Microsoft Word Viewer - Acoustic_Report_ doc ==================================================== ד"ר יולי קלר בע"מ תכנון אקוסטי ואלקטרו-אקוסטי בקרת רעש, רעידות ואינפרא-אדום ת.ד. 5030 קרית ים 9500 טל. 04-8759875 פקס 04-8760079 רחוב אצ"ל 34/0, חולון

קרא עוד

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדול. השמיכה מקבלת צורה! מקרא עין שרשרת עין שטוחה חצי

קרא עוד

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. אבני שפה כביש 3 אבני גן אלמנטי תיחום גומה לעץ וחבקים 6 תיעול וניקוז אבני שפה תיחום וניקוז תו ירוק מוצר חדש אבני שפה תיחום וניקוז: אבני

קרא עוד

<4D F736F F D20EBFAE5F0FA20E4F4F1E9ED20F9EC20E9E5F13120FA2E646F63>

<4D F736F F D20EBFAE5F0FA20E4F4F1E9ED20F9EC20E9E5F13120FA2E646F63> כתונת הפסים של יוסף קנאת האחים בגלל סתם כותונת? רחל סיביליה בפגישתי הראשונית עם ספור יוסף וכתונת הפסים שעשה לו אביו, קשה היה לי לקבל את אפשרות קיומה של קנאה עזה כזו מצד אחיו הגדולים ממנו. אבל את הספור

קרא עוד

Microsoft Word - book shops.doc

Microsoft Word - book shops.doc . רשימת חנויות ספרים יד שניה: חנויות בתל-אביב: רובינזון ספרים - נחלת בנימין 03-5605461 - 31 http://www.robinson.co.il בוק בוטיק - דיזנגוף 03-5274527 - 190 בוק שוק - ברודצקי 15, רמת אביב - 03-6415158 בטא

קרא עוד

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה

עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין חיפה עיריית מפקד תכנון אסטרטגי ומחקר אוכלוסין - 2008 חיפה הקדמה תוכן עניינים תכנון אסטרטגי ומחקר בעלון זה מוצגים נתונים על העיר חיפה שמבוססים על נתוני מפקד האוכלוסין שנערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת

קרא עוד

עוזי ליבנר בתי הכנסת וההתיישבות היהודית בגולן ה'תחתון' בתקופות הרומית והביזנטית דפנה וערן מאיר, בתי כנסת קדומים ברמת הגולן )ספריית דוד וימימה יסלזון,

עוזי ליבנר בתי הכנסת וההתיישבות היהודית בגולן ה'תחתון' בתקופות הרומית והביזנטית דפנה וערן מאיר, בתי כנסת קדומים ברמת הגולן )ספריית דוד וימימה יסלזון, עוזי ליבנר בתי הכנסת וההתיישבות היהודית בגולן ה'תחתון' בתקופות הרומית והביזנטית דפנה וערן מאיר, בתי כנסת קדומים ברמת הגולן )ספריית דוד וימימה יסלזון, צפונות עבר: סדרת ספרים(, ירושלים: יד יצחק בן צבי, תשע"ג,

קרא עוד

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי הצעה לדיון

מפגעי בניה לא גמורה במרחב הציבורי  הצעה לדיון 10038 דרך בית לחם 67 חידוש עירוני לפי פרק א' : סקר מצב קיים מיקום מצב תכנוני מצב פיזי קיים פרק ב' : חלופות חלופה א' : תב"עית חלופה ב' : 10038 הריסה ובניה מחדש חלופה ג' : 10038 תוספת בניה לצורך חיזוק הבניין

קרא עוד

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה יש לפתור את כל השאלות עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות על דפים משובצים. רשמו את שמכם על כל אחד מהדפים הפתרונות יוגשו אחרי חופשת הפסח. מומלץ לכתוב דואר אלקטרוני, Whatspp כאשר נתקלים בקושי. מישהו

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 מדיניות מתחם המסילה דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה מתחם המסילה - הזדמנות לחיבור בין דרום העיר למרכזה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה 20.07.2009 1 תכניות סטטוטוריות תכנית יפו A זכויות בניה -

קרא עוד

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 24/12/2013 כ"א טבת תשע"ד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כ"ב שבט, תשע"ד - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובנ

נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר בתאריך: 24/12/2013 כא טבת תשעד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כב שבט, תשעד - יור ועדת משנה לתכנון ובנ נכחו: פרוטוקול ועדת משנה מספר 20130008 בתאריך: 24/12/2013 כ"א טבת תשע"ד שעה 19:00 תאריך: 23/01/2014 ת. עברי:כ"ב שבט, תשע"ד - יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה כהן אלי חברים: - מ"מ וסגן ראש המועצה פטיגרו איתן

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation השטחים הפתוחים בגולן בראי התיישבות האדם : מאז ועד היום דן מלקינסון המכון לחקר הגולן החוג לגאוגרפיה ולימודי סביבה אוניברסיטת חיפה צילום: רינה נגילה גולן להכיר בעמק מופלא בין הרים ושדות שוכן גולן מופלא של

קרא עוד

<4D F736F F D20EBE9FAE420E7202D20E0E7E5E6E9ED202D20E3F4E920F1E9EBE5ED20ECFAECEEE9E3E9ED D20F8EEE420E0202D20E8E5F4F120382D332

<4D F736F F D20EBE9FAE420E7202D20E0E7E5E6E9ED202D20E3F4E920F1E9EBE5ED20ECFAECEEE9E3E9ED D20F8EEE420E0202D20E8E5F4F120382D332 דף עבודה אחוזים באילו מהאיורים הבאים החלק הצבוע מהווה אותו אחוז מהם? מהו גודלו החלק ואיזה אחוז הוא מהווה מהם? (1) (ה) התבוappleappleו באיור משמאל. רשמו איזה חלק מהווה החלק הצבוע בשבר פשוט ובכתיב אחוזים.

קרא עוד

<4D F736F F D20EEE4F4EA20EEE0E420F9ECE5F9E9ED20E5F9E1F22E646F63>

<4D F736F F D20EEE4F4EA20EEE0E420F9ECE5F9E9ED20E5F9E1F22E646F63> 1 ----- ואלה עיקריו של המהפך במתמטיקה - 1 הוא המספר האי רציונלי היחידי, וכל שאר המספרים הם רציונליים. בפיסיקה - מסלולי התנועה הטבעיים של כוכבים, הם מסלולים בורגיים. בגיאומטריה - פאי משתנה ואינו קבוע. המהפך

קרא עוד

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) 17-02-000480 מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: 2017-0330 מהות הבקשה שינויים/שינוי ללא תוספת שטח/חזית כתובת הבקשה שלמה המלך

קרא עוד

WinZIP תוכנה לדחיסת קבצים ספטמבר 2007

WinZIP תוכנה לדחיסת קבצים ספטמבר 2007 WinZIP תוכנה לדחיסת קבצים ספטמבר 2007 תשס"ח 2007. כל הזכויות שמורות לאוניברסיטה הפתוחה. בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה, רח' רבוצקי 108 ת, "ד 808, רעננה 43107. The Open University of Israel, 108

קרא עוד

תהליך הגשה והנחיות כתיבה לעבודת גמר / תזה פרקים הקדמה תהליך הגשת עבודת המחקר ואישורה הנחיות תוכן לעבודת המחקר הנחיות כתיבה לעבודת המחקר הקדמה במסגרת ל

תהליך הגשה והנחיות כתיבה לעבודת גמר / תזה פרקים הקדמה תהליך הגשת עבודת המחקר ואישורה הנחיות תוכן לעבודת המחקר הנחיות כתיבה לעבודת המחקר הקדמה במסגרת ל תהליך הגשה והנחיות כתיבה לעבודת גמר / תזה פרקים הקדמה תהליך הגשת עבודת המחקר ואישורה הנחיות תוכן לעבודת המחקר הנחיות כתיבה לעבודת המחקר הקדמה במסגרת לימודי החוג לפסיכולוגיה תואר שני במרכז האוניברסיטאי

קרא עוד

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דיו ילין

המכללה האקדמית לחינוך עש דיו ילין ירושלים, אייר, תשע"ה למנהלי בתי הספר ולרכזי ומורי המתמטיקה שלום רב אנו מבקשים לעניין אתכם בתכנית " הכשרת מורים להוראת תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע ומסגרת לטיפוח תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע"

קרא עוד

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת

עיריית הרצליה 04/10/2018 אגף המינהל הכספי - ה ג ז ב ר ו ת ת.ד. 1 הרצליה טל פקס' עדכון הסכומים בחוקי העזר להלן רשימת תוכן העניינים דפים 2-6 7 7 8 אגרת תעודות אישור: פיקוח על כלבים, פיקוח על מכירת מוצרים מן החי: מודעות ושלטים: סלילת רחובות: היטל תיעול: מניעת מפגעים ושמירה על הסדר והנקיון: י-ם 91061 מ. פדלון, ראש העירייה

קרא עוד

תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשע"ד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר

תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשעד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשע"ד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, 635863 מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר 1 נתון: 1 תלמיד קנה 11 מחברות דקות ו- 4 מחברות עבות,

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

שאלות למבחן בנושא הבית הראשון - ארכאולוגיה מקראית

שאלות למבחן בנושא הבית הראשון - ארכאולוגיה מקראית שאלות על תקופת הבית הראשון של התקופות הקדומות וארכאולוגיה לפתרון השאלות 134 השאלות הראשונות הועתקו מתוך מבחני הרישוי של קורס מורי דרך מהשנים 2000-2017 "בולה" היא: תליון מימי בית ראשון, עליו הופיעה ברכת

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס כתיבת ההיסטוריה של ארץ ישראל העותמאנית - 38944 תאריך עדכון אחרון 02-09-2015 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:מוסמך היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:לימודי האסלאם והמזרח התיכון השנה הראשונה

קרא עוד

Microsoft Word - עבודת פסח לכיתה י 5 יחל.doc

Microsoft Word - עבודת פסח לכיתה י 5 יחל.doc עבודת פסח במתמטיקה לכיתה י' (5 יחידות) תרגילים שבעבודה על החומר שנלמד בכיתה ומיועדים לחזרה יש לעשות לא פחות מ- תרגילים מכל פרק אלגברה פתור את מערכת המשוואות הבאות: y x 1 y y 1 x y m x 1 x עבור אילו ערכים

קרא עוד

פסגות ע"ש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה עבודת קיץ לבוגרי כיתה ז' קבוצת מיצוי " שכונה מערבית, רח' הפסגה 17 כרמיאל דוא"ל:

פסגות עש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה עבודת קיץ לבוגרי כיתה ז' קבוצת מיצוי  שכונה מערבית, רח' הפסגה 17 כרמיאל דואל: עבודת קיץ לבוגרי כיתה ז' קבוצת מיצוי " סדר פעולות חשבון עם מספרים מכוונים )1( כמובן יש להראות את דרך פתרון. תרגיל 0 1 : ( 3) 1 ( ) פתרו. שימו לב לסדר פעולות החשבון. תשובה 1 )( )3( )4( )5( )6( )7( )8( 30

קרא עוד

הרשות האוניברסיטה העברית רשות העתיקות לפיתוח ירושלים הפקולטה למדעי הרוח מרחב ירושלים המכון לארכיאולוגיה חידושים בארכיאולוגיה של ירושלים וסביבותיה קובץ

הרשות האוניברסיטה העברית רשות העתיקות לפיתוח ירושלים הפקולטה למדעי הרוח מרחב ירושלים המכון לארכיאולוגיה חידושים בארכיאולוגיה של ירושלים וסביבותיה קובץ הרשות האוניברסיטה העברית רשות העתיקות לפיתוח ירושלים הפקולטה למדעי הרוח מרחב ירושלים המכון לארכיאולוגיה חידושים בארכיאולוגיה של ירושלים וסביבותיה קובץ מחקרים כרך ו עורכים: דוד עמית, גיא ד' שטיבל, אורית

קרא עוד

Yoma North of Mizbeach & Mizbeach Placement יומא לו-לז מיקום המזבח וצפונו

Yoma North of Mizbeach & Mizbeach Placement יומא לו-לז מיקום המזבח וצפונו רבי יוסי ברבי יהודה: מקיר מזבח צפוני ועד כותל עזרה צפוני וכנגד כל המזבח כולו שחיטת קדשי קדשים ב אינו אלא כנגד המזבח ולא לו או לו של המזבח אע"פ שהיא צפונו של העזרה דבעינן על ירך המזבח וליכא www.swdaf.com

קרא עוד

<4D F736F F D20E4F9E5E5E0FA20EEF9E0E1E920FAEEE9F1E >

<4D F736F F D20E4F9E5E5E0FA20EEF9E0E1E920FAEEE9F1E > אביתר איתיאל - שה"מ, משרד החקלאות ופיתוח הכפר כתובת המחבר: eviatar@arava.co.il תקציר רקע השוואת משאבי תמיסה משאב תמיסת קרקע הינו כלי מקובל בחקלאות לבקרת דישון ומליחות בבית השורשים. בבדיקה שנערכה בתחנת

קרא עוד

Homework-L9-Skills-1.pub

Homework-L9-Skills-1.pub My Kriah Homework 1st Grade Level 9: All Skills Much me, energy, and money was invested in developing this program. Therefore reproduc on of this work, whether in it s en rety, in part, or in any form

קרא עוד

תרגול 1

תרגול 1 מבוא למדעי המחשב 2019 תרגול 5 מחרוזות, חתימות ורקורסיה מחרוזות רצף של תווים רקורסיה קריאה של מתודה לעצמה באופן ישיר או עקיף ראינו בהרצאה מחרוזות: תווים, חתימות: העמסה- String,הצהרה, overloading אתחול רקורסיה:

קרא עוד

Microsoft Word - dvar hamaarehet_4.8.docx

Microsoft Word - dvar hamaarehet_4.8.docx מרכז ארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי المرآز القطري لمعلمي الرياضيات في المرحلتين الاعدادية والثانوية מרובע חסום ועקשן, או נכדי מסר לטיפולי בעיה בגיאומטריה מדור: כתב: תקציר: זה קרה לי בכיתה אברהם

קרא עוד

בארץ אחרת

בארץ אחרת בארץ אחרת כתבה טל ניצן איירה כנרת גילדר הוצאת עם עובד בע"מ 3112 על הספר זהו סיפור על ילדה שמגיעה יחד עם הוריה לעיר גדולה בארץ ארץ חדשה. הסיפור כתוב בגוף ראשון ומתאר חוויות ראשונות מן העיר הגדולה: גודלה

קרא עוד

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus Syllabus INTRO. TO HELLEN.-ROMAN. ARCH. OF LAND OF ISRAEL - 43511 Last update 27-10-2015 HU Credits: 4 Degree/Cycle: 1st degree (Bachelor) Responsible Department: archaeology & ancient near east Academic

קרא עוד

פיסיקה 1 ב' מרצים: גולן בל, משה שכטר, מיכאל גדלין מועד ב משך המבחן 3 שעות חומר עזר: דף נוסחאות מצורף, מחשבון אסור בהצלחה! חלק א'

פיסיקה 1 ב' מרצים: גולן בל, משה שכטר, מיכאל גדלין מועד ב משך המבחן 3 שעות חומר עזר: דף נוסחאות מצורף, מחשבון אסור בהצלחה! חלק א' פיסיקה 1 ב' 203-1-1391 מרצים: גולן בל, משה שכטר, מיכאל גדלין מועד ב 03.08.2017 משך המבחן 3 שעות חומר עזר: דף נוסחאות מצורף, מחשבון אסור בהצלחה! חלק א' - שאלות אמריקאיות (כל שאלה - 5 נק') - יש לסמן תשובה

קרא עוד

No Slide Title

No Slide Title כיצד לכ ת וב עבודה מדעית? ד ר דוד פסיג אוניברסיטת בר-אילן http://www.passig.com http://faculty.biu.ac.il/~passig ראש י פרקי ם ע מוד ש ע ר ת מ צ י ת ת וכן העני ינים מב ו א רק ע ת יאו רטי שא ל ו ת ו הש ע

קרא עוד

קורות חיים ורשימת פרסומים

קורות חיים ורשימת פרסומים קורות חיים ורשימת פרסומים )דצמבר 2013( דר' דורון בר פרטים אישיים תאריך לידה: 6 ביולי 1965 מספר תעודת זהות: 059710491 כתובת: רח' רמב"ם 21, מבשרת ציון, 90805 מספר טלפון: 02-5342623.1 השכלה 2003 פוסט דוקטורט,

קרא עוד

Microsoft Word - teachmodel1.doc

Microsoft Word - teachmodel1.doc דגמי הוראה תכנון שיעור נושא השיעור: אסטרטגיות לחישוב נפח תיבה כיתה: ד נושא בתכנית הלימודים: נפח תיבה (עמוד 92) מיומנויות מתכנית הלימודים: פיתוח ראייה מרחבית - קשרים בין מודל דו-ממדי למודל תלת-ממדי והתנסות

קרא עוד

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר

מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' שם קורס אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה קוד הקורס 698 מתכונת סמסטריאלי נקודות זכות אנגלית רמת טרום בסיסי ב' סמסטר מנהל עסקים תואר ראשון שנה א' אנגלית רמת טרום בסיסי א' שם המרצה 698 נות זכות 699 אנגלית רמת טרום בסיסי ב' 701 אנגלית רמת בסיסי 70 אנגלית רמת מתקדמים א' 107 אנגלית רמת מתקדמים ב' 800 8004 8006 810 מתמטיקה

קרא עוד

Microsoft Word - 38

Microsoft Word - 38 08.05.6-80 - פתרון מבחן מס' 8 (ספר מבחנים שאלון 0580) t (v 75) (א) מהירות ההתקרבות של שני הרוכבים היא לכן הזמן שעבר מיציאת הרוכבים ועד הפגישה: קמ"ש, שעות 60 v 75 לפי הנתון בשאלה, נרכיב את המשוואות: 60

קרא עוד

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי תומכי מדף נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית CS3023 8 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי 8 עד מ מ להרכבה עם בורג סיבית נושא מדף חובק לקדח 5

קרא עוד

HUJI Syllabus

HUJI Syllabus סילבוס משפט גרמני אזרחי - 62311 תאריך עדכון אחרון 04-08-2016 נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2 תואר:בוגר היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:משפטים השנה הראשונה בתואר בה ניתן ללמוד את הקורס: 0 סמסטר:סמסטר

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 תפקיד המנחה בארגונים דני לוי OD - פתיחת המושב: תפקיד המנחה בארגונים כנגזר מתפקיד יועץ OD דני לוי ( 15 ד'( הרצאה ראשונה: המנחה כאומן לבין ארגון וערכיו העסקיים ניר גולן ( 25 ד'( "דאדא" במפגש בין ערכיו המקצועיים,

קרא עוד

מבוא

מבוא בס"ד סוסיא- תולדותיה של עיירה יהודית בספר המדבר נכתב ע"י : דורון שר-אבי סוסיא- תולדותיה של עיירה יהודית בספר המדבר דורון שר-אבי מבוא סוסיא נמצאת בשוליים הדרום מזרחיים של הר חברון. היתה זו עיירה יהודית

קרא עוד

mivhanim 002 horef 2012

mivhanim 002 horef 2012 מבחן מספר 1 (שאלון 00 חורף תשע"ב) בשאלון זה שש שאלות. תשובה מלאה לשאלה מזכה ב- 5 נקודות. מותר לך לענות, באופן מלא או חלקי, על מספר שאלות כרצונך, אך סך הנקודות שתוכל לצבור לא יעלה על. 100 אלגברה (x+ 5)

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

סט נובמבר 08 מועד מיוחד - פתרונות עפר.doc

סט נובמבר 08 מועד מיוחד - פתרונות עפר.doc נפתור את מערכת המשוואות y+ 3 = 5 5 7 3 2y + = 8 3 נארגן את המשוואה הראשונה 1/ 5/ y+ 3 5 = 5 1 y+ 3= 5(5 ) y+ 3= 25 5 8+ y= 25 /5 נארגן את המשוואה השנייה 3 1 3 / / / 2y 7 3 8 + = 1 3 1 6y+ 7 3= 24 7+ 6y

קרא עוד

מסמך1

מסמך1 Draft of SI 9612 June 2019 טיוטה לתקן הישראלי ת"י 9612 ISO 9612 - Second edition: 2009-04-01 יוני 2019 ICS CODE: 13.140 אקוסטיקה: קביעה של רמת חשיפה לרעש בסביבת עבודה שיטה הנדסית Acoustics Determination

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי

על נתונייך ירושלים מצב קיים ומגמות שינוי תיירות אורחים ו ירושלים בהשוואה למקומות נבחרים בישראל מאפייני התיירים 99 61% 73% 44% תיירים וישראלים* במלונות בירושלים, 2017-2000 ביקור של תיירים באתרים נבחרים בירושלים*, לפי דת, 2016 הכותל המערבי 16%

קרא עוד

תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X120 LED גוף

תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X120 LED גוף תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED 3-4... גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X LED גוף תאורה - LED על הטיח 5-6... 7-8... 9-10... פס אמריקאי פלורסנטי

קרא עוד

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין:

דרישות המחלקה לשנת הלימודים התשע''ז ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע  ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: ה מ ח ל ק ה ל ת ל מ ו ד ע " ש נ פ ת ל - י פ ה ה מ ג מ ה ל ת ל מ ו ד ראש המחלקה: פרופסור אמריטוס: פרופסור מן המנין: פרופסור חבר: מרצה בכיר: מורה בכיר: מרצה: מורה : דואר אלקטרוני: ד''ר אהרן עמית י' ריבלין,

קרא עוד

פסגות ע"ש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה -

פסגות עש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה - פסגות ע"ש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה יחס פרופורציה וקנה מידה נוסחאות הכפל המקוצר ופירוק לגורמים פתרון משוואות, אי שוויונות ומערכת משוואות ממעלה ראשונה שאלות מילוליות משוואות ריבועיות שברים

קרא עוד

w-2003

w-2003 Draft SI 1003 part 1.1 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.1 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמייםזכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית שיטת בדיקה

קרא עוד

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים

וועדת הלסינקי מרכזית - מטרות ואמצעים מערכת האישור והמעקב אחר ניסויים קליניים בישראל - הצעות לשיפור דר' אבי לבנת 4 אוקטובר, 2018 מטרה: ייעול האישור והניטור של ניסויים קליניים רב-מרכזיים תהליך אחיד, מניעת כפילויות קיצור זמן קבלת האישור האתי

קרא עוד

המעבר לחטיבה עליונה

המעבר לחטיבה עליונה בס "ד בס "ד בס "ד עיריית אשדוד מקיף ז' הקריה אשדוד התשע "ב בית הספר ביכולת של התלמידים, ומאפשר בכל מסלול לגשת לבחינות הבגרות לפי יכולתו והישגיו הלימודים. בית הספר שכל תלמידי שכבה ט' ימשיכו ללמוד במסגרת

קרא עוד

ביו-סטטיסטיקה למתקדמים - תרגיל מספר 9

ביו-סטטיסטיקה למתקדמים - תרגיל מספר 9 שאלה מספר 1 ביו-סטטיסטיקה למתקדמים פתרון תרגיל מספר 6 מבחן Kruskal Wallis )1( בהנחה שמדובר בשלושה מדגמים בלתי תלויים נבחן האם יש הבדל בין הטיפולים. לחץ דם סיסטולי בטיפול 1 בטיפול בטיפול סה "כ טווח דרגות

קרא עוד

ע 003 מרץ 10 מועד מיוחד פתרונות עפר

ע 003 מרץ 10 מועד מיוחד פתרונות עפר בגרות ע מרץ 0 מועד מיוחד שאלון 5005. x א. () יש למצוא את הערך של m שעבורו גרף + ) mx f ( x) mm ( 6) x + ( כאשר נציב m או 6 m נקבל 0 0 ונקבל פונקציה עולה ובהתאם הישר לא מקביל לציר ה - הוא ישר המקביל לציר

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

untitled

untitled Í ÚÓ ÂÁ Ù Â È ÎÏÓÓ È Â ÈÈ ÚÂ È Ó ÔÂ È Ô ÂÁ Ï appleèù ÛÒÂÈ Ú ÔÒÈapple ± È ˆ Ô ÁˆÈ È È Ó Â È ÎÏÓÓ È Â ÈÈ Í ÚÓ ÂÁ Ù ÔÂ È Ô ÂÁ Ú הקדמה במאמר זה אציע היסטוריה יישובית של ממלכת יהודה לאורך 400 שנה, מתחילת המאה

קרא עוד

בגרות עז יולי 17 מועד קיץ ב שאלון ,000 א. ניתוח הנתונים מחירה של ספה הוא שקלים, והיא התייקרה ב-. 25% כאשר המחיר מתייקר ב- המחיר החדש הוא פי,

בגרות עז יולי 17 מועד קיץ ב שאלון ,000 א. ניתוח הנתונים מחירה של ספה הוא שקלים, והיא התייקרה ב-. 25% כאשר המחיר מתייקר ב- המחיר החדש הוא פי, ,000 א ניתוח הנתונים מחירה של ספה הוא שקלים, והיא התייקרה ב- 5% כאשר המחיר מתייקר ב- המחיר החדש הוא פי, 5% לכן, המחיר החדש הוא: 5,000 00 5 5 00 שקלים ממחירו הקודם 0005 תשובה: מחיר הספה לאחר ההתייקרות הוא

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

אתגר קוביות מחייכות תכולה: 12 קוביות חוברת הוראות ופתרונות ספרון הכולל 60 חידות חידות בדרגות קושי שונות תפיסה חזותית וחשיבה לוגית הקדמה המשחק פרצופים

אתגר קוביות מחייכות תכולה: 12 קוביות חוברת הוראות ופתרונות ספרון הכולל 60 חידות חידות בדרגות קושי שונות תפיסה חזותית וחשיבה לוגית הקדמה המשחק פרצופים אתגר קוביות מחייכות תכולה: 12 קוביות חוברת הוראות ופתרונות ספרון הכולל 60 חידות חידות בדרגות קושי שונות תפיסה חזותית וחשיבה לוגית הקדמה המשחק פרצופים בריבוע מכיל 60 חידות ברמת קושי עולה לשחקן יחיד או שני

קרא עוד

מינהל בינוי ותשתית / המחלקה לתיאם הביצוע ההנדסי

מינהל בינוי ותשתית / המחלקה לתיאם הביצוע ההנדסי עמוד 1 מתוך 8 אישור לכבוד: איגודן - פרויקטים 2018-3237 18/06/2018 שם פרויקט העתקת קו T במחלף קק"ל - 8102 מספר תיאום תאריך הנפקה רחוב עיקרי נתיבי אילון צפון )8882( תוקף האישור 60/11//186 בכפוף לאישור בזק.

קרא עוד

עב 001 ינואר 12 מועד חורף פתרונות עפר

עב 001 ינואר 12 מועד חורף פתרונות עפר ק( נסמן ב- את מהירות המשאית שיצאה מעיר A (קמ"ש, קבועה) בגרות עב ינואר מועד חורף שאלון 35 נסמן ב- y את מהירות המכונית שיצאה מעיר B (קמ"ש, קבועה) B A נסמן ב- s את המרחק מעיר לעיר "מ) s v עד מפגש ראשון משאית

קרא עוד

גילוי דעת 74.doc

גילוי דעת 74.doc גילוי דעת 74 תכנון הביקורת תוכן העניינים סעיפים 4-8 - 10-1 5 9 מבוא תכנון העבודה התכנון הכולל של הביקורת 12-11 13 14 15 תוכנית הביקורת שינויים בתכנון הכולל של הביקורת ובתוכנית הביקורת מונחים תחילה אושר

קרא עוד

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה 2. פתרו את השאלות, לחוד או בזוגות. תעדו את דרך הפתרון.

קרא עוד

אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה פרופ' מתיא כ"ץ, ד"ר עופר נימן, ד"ר סטוארט סמית, ד"ר נתן רובין, גב'

אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה פרופ' מתיא כץ, דר עופר נימן, דר סטוארט סמית, דר נתן רובין, גב' אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה 0-- פרופ' מתיא כ"ץ, ד"ר עופר נימן, ד"ר סטוארט סמית, ד"ר נתן רובין, גב' יעל שטיין טל באומל, לילך חייטמן-ירושלמי, נתי פטר, ד ר סטוארט

קרא עוד

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1>

<4D F736F F D D20EEF9E2E12C20F1ECE0EEE42C20E1E9E4F120E4E9F1E5E3E920E5E0E3E920F1ECE0EEE42C20F1> מהדורה 04 18.01.10 עמוד 1 מתוך 7 שם הטופס: דוח בדיקה RF מס' טופס: טה- 0103 30814 מספר דוח - י"ד סיון תש"ע 27 מאי 2010 לכבוד מר אלבס צור מנהל מחלקת איכות הסביבה מועצה אזורית משגב. קמפוס משגב דוח בדיקה הנדון:

קרא עוד

פייתון

פייתון שיעור 12: מילונים ברק גונן 1 או מילון, :hash table או,dictionary זוגות של מפתחות keys וערכים values מילון מוגדר על ידי סוגריים מסולסלים { } לדוגמה: מילון שמכיל ציונים, המפתח הוא מספר ת.ז ערך מפתח הגדרה

קרא עוד

כתיבת דו"ח אבחון ארגוני

כתיבת דוח אבחון ארגוני 1 כתיבת דו"ח אבחון ארגוני 2 כמה מילים מקדימות על התוכן... - האופן בו אנו מנתחים את הארגון נשען על הפרדיגמות שלנו אודות השאלות מהו ארגון? מהי אפקטיביות ארגונית? אבחון ארגוני מיטבי מנתח את המערכת הארגונית

קרא עוד

<4D F736F F D20F4F8F720E7F9E9E1E420EBEEE5FAE9FA203120E9E5ECE E646F63>

<4D F736F F D20F4F8F720E7F9E9E1E420EBEEE5FAE9FA203120E9E5ECE E646F63> הסברים לפרק כמותי : :úåðåëðä úåáåùúä 0 9 8 7 6 5 5 0 9 8 7 6 5. התשובה הנכונה היא: (). עלינו לקבוע איזה מהביטויים שבתשובות אינו זוגי. משום שהשאלה עוסקת בתכונת הזוגיות, ננסה ללמוד מהנתון על זוגיותם של x

קרא עוד

סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 מדד תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשו

סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 מדד תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשו סקירה שבועית מאת דני דניאל 26/12/2017 danny.daniel@discountbank.co.il תל בונד 16 תל בונד 06 תל בונד 06 תל בונד שקלי תל בונד צמודות-יתר תל בונד תשואות תל בונד ריבית משתנה מח"מ ממוצע מרווח ממשלתי תשואה פנימית

קרא עוד

מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל

מגישה : חני חוקת תשעו עבור קריאת כיוון למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל שמגיב* עד שזז* עד מנומנם* חולמני- ץ* ר שלווה* אישיות מפריע* לא ך* א... י ש י ב ה ז מ ן ל א ח

קרא עוד

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26 אליפות שוהם ה II- בסייקלו-קרוס מרוץ ראשון בסבב 2017 יום שישי 27.10.2017 מועדון אופניים ת"א,TACC מועצה מקומית שוהם ואיגוד האופניים בישראל שמחים להזמין אתכם למרוץ הראשון של סבב הסייקלו-קרוס בישראל. ביום

קרא עוד

אורנה

אורנה רמלה 30 דצמבר 2015 היסטוריה נוסדה במאה השמינית לספירה )718-716( העיר היחידה שנבנתה ע"י המוסלמים בארץ. שוכנת על הציר ההיסטורי - יפו יהודים הגיעו לרמלה לראשונה בשנת 1099 הגיעו יוחנן הקדוש. לעיר ראשוני ירושלים.

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 טבלה מחזורית היסטוריה בשנת 1882 הוענק פרס החברה המלכותית של לונדון לשני הכימאים, יוליוס פון מאייר ודימיטרי מנדלייב, על גילוי החוק המחזורי )עד היום יש חילוקי דעות מי מהם היה הראשון לגלותו (. מנדלייב ופון

קרא עוד

הלשכה המשפטית משרד האוצר אפריל 2015

הלשכה המשפטית  משרד האוצר    אפריל 2015 צוות בריס לרגולציה על שירותים פיננסיים מאי 2016 שירותים פיננסיים להסדרה Middle- Men שירותי תשלום P2P ללא חשש יציבותי נותני אשראי שירותי מטבע עם חשש יציבות אגודות אשראי וחיסכון גמ"חים תכליות עבודת הצוות

קרא עוד

מערך שיעור בחינוך גופני

מערך שיעור בחינוך גופני המסלול להכשרת מורים המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר שבע להוראת החינוך הגופני טלפון: /8-87829 פקס: 8-8782/6 שם פרח ההוראה: עדי רבין ואלה זבורקו תאריך: 2.11.21 מורה מאמן: אתי יגיל פינטו בית ספר: תיכון

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint התחדשות עירונית שער יוספטל כנס תושבים 7.12.2017 מה במפגש? התחדשות עירונית בבת ים שלבי התכנון תיאור המתחם והסביבה הצגת עקרונות התכנון עקרונות שלב היישום מילוי שאלון ודיון בקבוצות.1.2.3.4.5.6 מהי התחדשות

קרא עוד

בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת.

בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת. בהרי ברחובות ההולנדית חוויית מגורים מושלמת. בשכונה מושלמת. חברת הבוטיק בהרי בונה את צמד הבניינים האחרון ברחובות ההולנדית. זוהי ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה חדשה בשכונה המבוקשת ביותר ברחובות וזאת ההזדמנות

קרא עוד

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח

ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח ברזי מטבח המים זורמים ושוטפים ירקות טריים, נשפכים לקדרה, נמזגים לקומקום שירתח. בחרו ברז שיעשה את תענוג המים מושלם גם במטבח Pull Down 302869 אוורסט ברז פרח 45 0 מזלף נשלף כלפי מטה 303369 נפטון סטיק ברז

קרא עוד

לקוחות וחברים יקרים,

לקוחות וחברים יקרים, מ לקוחות וחברים יקרים, הנדון: סקר בדבר תנאים משפטיים של עסקאות הון סיכון מחצית ראשונה 2022 אנו מתכבדים להציג בפניכם תוצאות הסקר למחצית הראשונה של שנת 0210, המנתח תנאים משפטיים של עסקאות השקעה הון סיכון

קרא עוד

Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office

Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office 365 ProPlus בחינם. ניתן להוריד ולהתקין את הגרסאות הבאות:

קרא עוד

<4D F736F F D20F8F9E9EEE42020EEF EEF0E5E1EEE1F820F2E320E3F6EEE1F E646F63>

<4D F736F F D20F8F9E9EEE42020EEF EEF0E5E1EEE1F820F2E320E3F6EEE1F E646F63> לקוח/ה נכבד/ה אנו שמחים להביא לידיעתך מידע על תקנים ישראליים חדשים שפורסמו לאחרונה. רצופה בזאת רשימה מס' 4 של תקנים ישראליים חדשים שפורסמו לאחרונה (נובמבר עד דצמבר ). ספריית מכון התקנים פתוחה לקהל: בימים

קרא עוד

_v18A

_v18A Draft SI 1003 part 1.2 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.2 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמיים-זכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית גבולות מותרים

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation : עדכון ממשקים, פעולות וחובות שימוש הדרכה לסוכנים אפריל 2018 26 אפריל 18 עדכון, עדכון עדכון, ב 29.4.2018 יכנס לתוקף עדכון של חוזר מידע ונתונים בשוק הפנסיוני" ובבקשות שניתן להגיש באמצעות המסלקה. "מבנה אחיד

קרא עוד

תנו לשמש לעבוד בשבילכם

תנו לשמש לעבוד בשבילכם תנו לשמש לעבוד בשבילכם 2 2 מהי אנרגיה סולארית? בשנים האחרונות גברה בארץ ובעולם באופן ניכר המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על סביבה אקולוגית נקייה וירוקה יותר, ובעקבות כך גדלה המודעות לפתרונות חלופיים לייצור

קרא עוד