Microsoft Word doc

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "Microsoft Word doc"

תמליל

1 דקסמולקולד לטיפול ביום עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים (תכשירים) התשמ"ו 1986 קרא/י בעיון את העלון עד סופו לפני השימוש בתרופה. Paracetamol 325 mg, Guaifenesin 200 mg, Pseudoephedrine Hydrochloride 25 mg, Dextromethorphan Hydrobromide 10mg. הרכב : כל קפליה מכילה רשימת המרכיבים הבלתי פעילים : Croscarmellose sodium ( כ( - 3 מ "ג נתרן, Talc, Povidone, Magnesium stearate, Silica colloidal anhydrous, Methylcellulose, Hypromellose, Titanium dioxide, Macrogol, Carnauba wax, Pigments: E133, E124, E104. פעילות רפואית: פראמול אף ושיעול לטיפול ביום מכיל ארבעה חומרים פעילים: Paracetamol פועל כמשכך כאבים ומוריד חום. Guaifenesin הינו מכייח אשר עוזר לשחרר את הליחה וההפרשות אשר הצטברו בדרכי הנשימה כתוצאה מהצטננות. Pseudoephedrine Hydrochloride הינו אמין סימפטומימטי אשר מקל על נזלת, גודש באף ובאוזניים המלווים הצטננות ו/או סינוסיטיס. Dextromethorphan Hydrobromide מדכא שיעול המלווה הצטננות. התוויות: התרופה מיועדת להקלה סימפטומטית של הצטננות, שיעול וגודש באף המלווה בחום ובכאבים. לטיפול ביום. מתי אין להשתמש בתכשיר? אל תשתמשי בתרופה כאשר הנך מניקה. אין להשתמש אם ידועה רגישות לאחד ממרכיבי התרופה. אין להשתמש בתכשיר זה אם הינך מטופל/ת בו זמנית בתרופות מקבוצת בולמי מונואמין אוקסידז - MAOI (למשל לטיפול בדיכאון) או בתוך 14 יום מהפסקת הטיפול בהן. אין להשתמש בתרופה מבלי להיוועץ ברופא לפני התחלת הטיפול אם הינך בהריון. אם הינך סובל/ת או סבלת בעבר מליקוי בתפקוד מערכת הנשימה (כגון אסתמה, שיעול עם יותר מדי ליחה, שיעול כרוני, דלקת סימפונות כרונית - ברונכיטיס), הלב ו/או כלי הדם, יתר לחץ דם, מחלת עורקים כליליים, לחץ תוך עיני מוגדל (גלאוקומה), הכבד, הכליה/מערכת השתן, אלכוהוליזם, צהבת, בלוטת התריס (תירואיד), הגדלת הערמונית, בעיות בהטלת שתן, מערכת העצבים, סכרת. אזהרות: פאראצטמול עלול לגרום לנזק בכבד במקרים האלה: ניתן במינון גבוה מהמומלץ, ניתן לתקופה ממושכת, שותים משקאות אלכוהוליים בתקופת הטיפול, נוטלים תרופות נוספות המשפיעות על פעילות הכבד. אין להשתמש בתרופה זו לעיתים קרובות בלי להיוועץ ברופא (ראה/י גם להלן בסעיף "מינון"). אם הינך רגיש/ה למזון כלשהו או לתרופה כלשהי, עליך להודיע על כך לרופא לפני נטילת התרופה. על חולים מעל גיל 60 להיוועץ ברופא לפני השימוש בדקסמולקולד לטיפול ביום, כיוון שהם עלולים להיות רגישים לתכשירים מונעי גודש. יש להימנע מלקיחת מינון גבוה (בגבול המומלץ) של תרופה זו, אם הנך צורך/ת אלכוהול או בזמן צום. אין ליטול תרופות נוספות להורדת חום ושיכוך כאבים, או תרופות להצטננות ללא

2 התייעצות עם רופא או רוקח - למניעת מינון יתר/הרעלה של פאראצטמול. תגובות בין תרופתיות : אם הינך נוטל/ת תרופה נוספת, או אם סיימת זה עתה הטיפול בתרופה אחרת עליך לדווח לרופא המטפל כדי למנוע סיכונים או אי יעילות הנובעים מתגובות בין תרופתיות, במיוחד לגבי תרופות מהקבוצות הבאות: תרופות המשפיעות על מערכת העצבים המרכזית (כגון: תכשירים המדכאים את התיאבון, תרופות להרגעה, לשינה, לפרקינסון ולאפילפסיה); תרופות נגד קרישת דם, תרופות נגד דיכאון; תרופות להורדת לחץ דם וללב; תרופות אשר מזרזות פעילות אנזימי הכבד כגון ברביטורטים, פניטואין או קרבמזפין (המשמשות בעיקר לאפילפסיה, לעוויתות, לבעיות פסיכיאטריות); ריפמפיצין (אנטיביוטיקה); אספירין או סליצילטים אחרים, תרופות נוספות בעלות פעילות משככת כאבים או מורידת חום, תרופות אחרות נגד שיעול והצטננות, תרופות נגד אסתמה, תרופות נגד עוויתות, תרופות נוגדי דלקות שאינם סטרואידים או נגד דלקות פרקים; מטוכלופראמיד או דומפרידון (לטיפול בבחילה, הקאות ובעיות קיבה אחרות); כולסטיראמין (להפחתת יתר שומני הדם). אין לקחת תרופה זו ביחד עם תכשירים אחרים המכילים פאראצטמול. אין להשתמש בתכשיר זה אם הינך מטופל/ת בו זמנית בתרופות מקבוצת בולמי מונואמין אוקסידז - MAOI (למשל לטיפול בדיכאון) או בתוך 14 יום מהפסקת הטיפול בהן (ראה/י לעיל). תופעות לוואי: בנוסף לפעילות הרצויה של התרופה, בזמן השימוש בה עלולות להופיע תופעות לוואי. תופעות המחייבות התייחסות מיוחדת: עצבנות, חוסר שינה, סחרחורת, סימנים של אלרגיה (כגון: פריחה, גרוד בעור) (נדיר): יש להפסיק הטיפול ולפנות לרופא. תופעות לוואי הנובעות בדרך כלל ממינון יתר ומחייבות התייחסות מיוחדת: שלשול, הזעה מוגברת, תאבון ירוד, בחילה או הקאות, עוויתות או כאבי בטן, נפיחות, כאב או רגישות בבטן עליונה. יש להפסיק את הטיפול ולפנות לרופא! בכל מקרה שבו הינך מרגיש/ה תופעות לוואי שלא צוינו בעלון זה, או אם חל שינוי בהרגשתך הכללית עליך להיוועץ ברופא מיד. תופעות לוואי ותגובות בין תרופתיות בילדים ותינוקות: על ההורים לדווח לרופא המטפל על כל תופעת לוואי וכן על כל תרופה נוספת הניתנת לילד/ה! ראה/י לעיל תופעות לוואי ותגובות בין תרופתיות מיוחדות שפורטו. המינון: בהעדר הוראה אחרת מהרופא, המינון המומלץ הוא: מבוגרים וילדים מעל גיל 12 שנים: 2-1 קפליות כל 4-6 שעות לפי הצורך. אין לעבור על מינון של 8 קפליות ליממה. ילדים 9-6 שנים: ½ קפליה כל 6-4 שעות לפי הצורך. אין לעבור על מינון של 3 קפליות ליממה. ילדים 12-9 שנים: 1-½ קפליה כל 6-4 שעות לפי הצורך. אין לעבור על מינון של 4 קפליות ליממה. תרופה זו אינה מיועדת בדרך כלל לילדים ותינוקות מתחת לגיל 6 שנים. יש לפנות לרופא במצבים הבאים: אם חום נמשך למעלה מ- 3 ימים או מחמיר; אם יש החמרה בכאבים או שהכאבים נמשכים מעבר ל- 5 ימים; אם שיעול נמשך מעבר ל- 7 ימים, אם השיעול חוזר או מלווה בחום, פריחה או כאב ראש מתמשך; אם האזור הכואב נפוח או אדום; אם כאב הגרון חמור, לא חולף תוך יומיים או מלווה בחום, כאב ראש, פריחה בעור, בחילות ו/או הקאות; בכל מצב, שבו מופיעים תסמינים חדשים. אופן השימוש: ניתן לחצות, ניתן לכתוש. לבלוע את התרופה עם מים. ניתן ליטול את התרופה עם אוכל.

3 מנע/י הרעלה! תרופה זו וכל תרופה אחרת יש לשמור במקום סגור מחוץ להישג ידם של ילדים ו/או תינוקות ועל ידי כך תמנע הרעלה. אם נטלת מנת יתר או אם בטעות נטל ילד מן התרופה, יש לפנות מיד לחדר מיון של בית חולים, ולהביא אריזת התרופה איתך, גם אם הינך מרגיש/ה טוב, מאחר ויש סיכון לפגיעה בכבד. אין לגרום להקאה ללא הוראה מפורשת מרופא! אין ליטול תרופות בחושך! יש לבדוק התווית והמנה בכל פעם שהינך נוטל/ת תרופה. הרכב/י משקפיים אם הינך זקוק/ה להם. אחסנה :במקום קריר ויבש (לא במקרר). גם לפי תנאי האריזה/אחסנה המומלצים, תרופות נשמרות לתקופה מוגבלת בלבד. נא לשים לב לתאריך התפוגה של התכשיר! בכל מקרה של ספק, עליך להיוועץ ברוקח שסיפק לך את התרופה. אין לאחסן תרופות שונות באותה אריזה. מס' רישום: פורמט עלון זה נקבע ע"י משרד הבריאות ותוכנו נבדק ואושר על ידו. דקסון בע"מ, אור-עקיבא, ת.ד. 50, חדרה 38100, ישראל.

4 דקסמול קולד לטיפול בלילה עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים ) תכשירים רפואיים) התשמ"ו קרא/י בעיון את העלון עד סופו לפני השימוש בתרופה. הרכב כלקפליה מכילה: Paracetamol 500 mg, Dextromethorphan HBr 10 mg, Pseudoephedrine HCI 25 mg, Chlorpheniramine maleate 2 mg, Povidone, Croscamellose sodium, Hydroxypropyl methylcellulose, Titanium dioxide, Magnesium stearate, Polyethylene glycol, Colloidal silicon dioxide, Camauba wax, Pigments E -127, E-132, E-104, E פעילותרפואית: דקסמולקולדלטיפולבלילה מכיל 4 חומרים פעילים: Paracetamol פועל כמשכך כאבים ומוריד חום, Dexthromethorphan HBr מדכא שיעול המלווה הצטננות, Pseudoephedrine HCI הינו אמין סימפטומימטי אשר מקל על נזלת, גודש באף ובאוזניים ו - Maleate Chlorpheniramine -הינו אנטי היסטמין מייבש ריריות. התוויות: התרופהמיועדתלהקלהסימפטומטיתשלהצטננות, שיעול וגודש באף המלווהבחום ובכאבים, לטיפולבלילה. מתי אין להשתמש בתכשיר? אל תשתמשי בתכשיר כאשר הנך בהריון או מניקה. אין להשתמש אם ידועה רגישות לאחד ממרכיבי התרופה. אין להשתמש בתכשיר להקלת שיעול כרוני. אין להשתמש בתרופה מבלי להיוועץ ברופא לפני התחלת הטיפול אם הנך סובל/ת או סבלת בעבר מליקוי בתפקוד הלב ו/או כלי דם, עיניים ) כגון גלאוקומה ( הכ, בד, הכליה, בלוטת התריס (תירואיד) מע, רכת העצבים, אסטמה, יתר לחץ דם, מחלת עורקים כליליים, הגדלת הערמונית, סוכרת, או מבעיות בהטלת שתן. איך תשפיע התרופה על חיי היום י םו שלך? השימוש בתרופה זו עלול לפגום בעירנות ועל כן מחייב זהירות בנהיגה ברכב, בהפעלת מכונות מסוכנות ובכל פעילות המחייבת ערנות. באשר לילדים, יש להזהירם מרכיבה על אופניים או ממשחקים בקרבת הכביש וכדומה. אין לשתות יינות או משקאות חריפים בתקופת הטיפול בתרופה. אזהרות: אין להשתמש בתרופה זו לעיתים קרובות או במשך למעלה מ 10 - ימים רצופים בלי להיוועץ ברופא. אם הינך רגיש/ה למזון כלשהו או לתרופה כלשהי, עליך להודיע על כך לרופא לפני נטילת התרופה. על חולים מעל גיל 60 להיוועץ ברופא לפני השימוש כיוון שהם עלולים להיות רגישים לתכשיריםמונעי גודש. יש להימנע מלקיחת מינון גבוה (בגבול המומלץ) של תרופה זו, אם הינך בזמן צום. אם הנך צורך/ת 3 או יותר משקאות אלכוהוליים ביום, יש להיוועץ ברופא אם ליטול תכשיר זה או להשתמש בתכשיר אחר לשיכוך כאבים או להורדת חום. פרצטאמול עלול לגרום נזק לכבד.

5 אין ליטול תרופות נוספות להורדת חום ושיכוך כאבים, או תרופות להצטננות ללא התייעצות עם רופא או רוקח-למניעת מינון יתר/ הרעלה של פרצטאמול. תגובות בין תרופתיות: אם הינך נוטל/ת תרופה נוספת, או אם סיימת זה עתה הטיפול בתרופה אחרת עליך לדווח לרופא המטפל כדי למנוע סיכונים או אי יעילות הנובעים מתגובות בין תרופתיות, במיוחד לגבי תרופות מהקבוצות הבאות: תרופות המשפיעות עלמערכת העצבים המרכזית (כגון: תרופות להרגעה, לשינה, לפרקינסון ולאפילפסיה) ת, רופות נגד קרישת דם, תרופות נגדדיכאון, תרופותלהורדתלחץדם, תרופות חוסמי בטה, תרופותאחרות נגדשיעולההצטננות, תרופות נגד עוויתות, ברביטורטים ובמקרים של שימוש ממושך בתרופות נוגדי דלקת לא סטרואידים או נגד דלקת פרקים. אין לקחת תרופה זו ביחד עם תכשירים אחרים המכילים פרצטאמול. תופעות לוואי: בנוסף לפעילות הרצויה של התרופה, בזמן השימושבה עלולות להופיע תופעות לוואי כגון: יובש בפה, נמנום, הגברת צמיגות הכיח, הפרעות במערכת העיכול, ירידה בלחץ הדם, עצבנות. תופעות אלה חולפות בדרך כללתוך זמן קצר לאחר תקופת ההסתגלות לתכשיר. תופעות המחייבות התייחסות מיוחדת: גרוד בעור (נדיר) : יש להפסיק הטיפול ולפנות לרופא. אי סדירות בקצב הלב, קוצר נשימה (נדיר): יש להפסיק הטיפול ולפנות לרופא מיד! בעיה בהטלת שתן (נדיר) : יש להמשיך הטיפול ולפנות לרופא מיד! בכל מקרה שבו הינך מרגיש/ה תופעות לוואי שלא צויינו בעלון זה, אואםחלשינויבהרגשתך הכללית עליך להתייעץ עם הרופאמיד. המינון : המינון המקובל בהעדר הוראה אחרת מהרופא הינו : למבוגרים -1 2 קפליות לפני השינה. מינון לילדים בגיל 6-12 קפ: ליה לפני השינה. אם לא חל שיפור במצבך תוך 7 ימים יש לפנות לרופא. אופן השימוש: אין ללעוס! לבלוע את התרופה עם מעט מים. יש ליטול התרופה עם הארוחה כדי להקטין בעיות בקיבה. מנע/י הרעלה! תרופה זו וכל תרופה אחרת יש לשמור במקום סגור מחוץ להישג ידם של ילדים ו/או תינוקות ועל ידי כך תמנע הרעלה. אם נטלת מנת יתר או אם בטעות בלע ילד מן התרופה, יש לפנות מיד לחדר מיון של בית חולים ולהביא אריזת התרופה עימך, גם אם הינך מרגיש/ה טוב, מאחר שיש סיכון לפגיעה בכבד. אין לגרום להקאה ללא הוראה מפורשת מרופא! אין ליטול תרופות בחושך! יש לבדוק את התווית יש להרכיב משקפיים אם הינך זקוק/ה להם. והמנה בכל פעם שהינך נוטל/ת תרופה. אחסנה : במקום קריר ויבש. גם לפי תנאי האריזה/אחסנה המומלצים, תרופות נשמרות לתקופה מוגבלת בלבד. נא לשים לב לתאריך התפוגה של התכשיר! בכל מקרה של ספק, עליך להיוועץ ברוקח שסיפק לך את התרופה. אין לאחסן תרופות שונות באותה אריזה. אריזה :דקסמולקולד לטיפול בלילה 10 מס' רישום: התרופה: ו 20 - קפליות ורודות במגשים. דקסון בע"מ, אור-עקיבא, ת.ד, 50 חדרה, ישראל.

Microsoft Word - AMOXICLAV-TEVA-875mg-Tablets-pil doc

Microsoft Word - AMOXICLAV-TEVA-875mg-Tablets-pil doc 1 פורמט עלון זה נקבע ע"י משרד הבריאות ותוכנו נבדק ואושר על ידו עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים (תכשירים) התשמ"ו 1986 התרופה משווקת על פי מרשם רופא בלבד אמוקסיקלב טבע 875 מ"ג טבליות החומר הפעיל וכמותו: כל

קרא עוד

נושא המצגת

נושא המצגת /. / /, /,. /, ).,. - "., נוהל סימון אריזות של תכשירים נוהל מספר PRA-043/03 יום עיון לבעלי רישום 13.02.2018 ענת סופר נוהל סימון אריזות של תכשירים מספר 43 עדכון 3 מבוסס על הנוהל הקודם אך נכתב מחדש, והוכנסו

קרא עוד

הטיפול התרופתי

הטיפול התרופתי ד"ר יצחק זיסמן מנהל יחידת שיקום לב בי"ח אסף הרופא צריפין מטרת הטיפול התרופתי: מניעת הישנות אירוע לב ע"י הפחתת גורמי סיכון ועצירת תהליך טרשת העורקים הקלה ומניעת תסמינים של מחלת לב - - כיצד לנהוג: הכר את

קרא עוד

הרעלות [לקריאה בלבד]

הרעלות [לקריאה בלבד] אודיה ת ל -צור המחלקה לרפואה דחופה, הע"כ בליעה- בעיקר בהרעלה חריפה שאיפה- בעיקר בהרעלה כרונית עורית- בעיקר בהרעלה כרונית דרך ריריות- בעיקר בהרעלה כרונית הזרקה- בעיקר בהרעלה חריפה דרכי חשיפה לרעלים גורמים

קרא עוד

עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמ"ו תרופה זו חייבת במרשם רופא קרא בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמש בתרופה העלון כתוב בלשון זכר ומיוע

עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמו תרופה זו חייבת במרשם רופא קרא בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמש בתרופה העלון כתוב בלשון זכר ומיוע עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמ"ו - 1986 תרופה זו חייבת במרשם רופא קרא בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמש בתרופה העלון כתוב בלשון זכר ומיועד לנשים וגברים כאחד פורמט עלון זה נקבע ע"י משרד הבריאות

קרא עוד

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מ

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע : אנטיתזה גלגל מאמר מ תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מקור : http://www.ocfoundation.org/medsummary.aspx האינפורמציה

קרא עוד

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI השתלת מסתם אבי העורקים בצנתור בדרך אל איכות חיים טובה יותר הקדמה היצרות מסתם אבי העורקים פוגע באיכות החיים, בפעילות היום יום ומסכנת חיים. השתלת מסתם באמצעות צנתור מהווה אפשרות טיפול חדשנית במחלה זו. מטרת

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20E4F0E7E9E5FA20ECEEE5F1E3E5FA20E7E9F0E5EA BEEF6E120FAE0E9EEE5FA5D>

<4D F736F F F696E74202D20E4F0E7E9E5FA20ECEEE5F1E3E5FA20E7E9F0E5EA BEEF6E120FAE0E9EEE5FA5D> A/H1N1 שפעת 2009 מצגת למוסדות חינוך החל מפעוטונים ומעונות יום, גנים בתי ספר, פנימיות, ישיבות ועד למוסדות להשכלה גבוהה 1 שירותי בריאות הציבור 31 אוגוסט 2009 התחלת האירוע ב- 25.4.09 פורסם לראשונה בתקשורת

קרא עוד

לחיות עם אסתמה וליהנות מהחיים

לחיות עם אסתמה וליהנות מהחיים לחיות עם אסתמה וליהנות מהחיים הורים יקרים, בחוברת זו ננסה לענות על שאלות שכיחות של הורים לילדים עם אסתמה, לתת לכם מידע וכלים שיסייעו לכם לקדם את בריאותו של ילדכם*, ולהבטיח את איכות חייו. נשמח לעמוד לשרותכם.

קרא עוד

כרטיס 1

כרטיס 1 "+05 באירופה ובישראל" סקר בריאות, הזדקנות, ופרישה באירופה ובישראל MAINTEST WAVE6 כרטיסיות ]עברית[ כרטיס 1 1. בעל/אשה 2. בן זוג זוג/בת 3. בן/בת 4. חתן/כלה 0. הורה 6. חם/חמות 7. אח/אחות 8. נכד/נכדה 9. קרוב

קרא עוד

מבלים ונהנים עם כרטיס אשראי שופרסל אפריל 2018

מבלים ונהנים עם כרטיס אשראי שופרסל אפריל 2018 מבלים ונהנים עם אפריל 2018 הטבה בלעדית ב 20% הנחה במעמד החיוב ל- 20 ימים ברשתות האופנה: 10-30.4.2018 כולל כפל מבצעים בתוקף בתאריכים המצוינים לעיל. מותנה בתשלום ב בלבד. ההנחה תינתן במעמד החיוב. שופרסל פיננסים

קרא עוד

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הבא על פי הסולם הבא: ההתנהגות המתוארת לא ניראית לעולם

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם לספקי ה שבהסכם, עבור הוצאות הים הרפואיים המפורטים להלן, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים בנספח זה ו בכפוף

קרא עוד

מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל

מגישה : חני חוקת תשעו עבור קריאת כיוון למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל שמגיב* עד שזז* עד מנומנם* חולמני- ץ* ר שלווה* אישיות מפריע* לא ך* א... י ש י ב ה ז מ ן ל א ח

קרא עוד

הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנה"ל תשע"ג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים

הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנהל תשעג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת לתלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות עדכון שנה"ל תשע"ג המסמך מתייחס למידע אודות אבחנות פסיכיאטריות והמסמכים הקבילים הנדרשים בוועדות. ניתן להקצות סייעת לילדים המצויים תחת קטגוריה

קרא עוד

4

4 4 אסתמה קצרת הסמפונות אסתמה היא ללא ספק המחלה המרכזית בין המחלות האלרגיות. עם זאת חולים רבים ואף רופאים לא תמיד מפנימים את הקשר בין האלרגיה (הגורם) לאסתמה (התוצאה). יש חולים שפונים לטיפול באלרגיות לרופא

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילו ת גופנית במ עמקים לחץ עומק לחץ ברומטרי בגובה פני הים= 1 אטמוספרה (760 מ"מ כספית). צלילה לחץ ברומטרי+ לחץ של עמוד המים. לחץ יחסי: הלחץ הנוצר על ידי עמוד המים מעל הצולל. כל 10 מטר = 1 אטמוספירה. לחץ

קרא עוד

מגדל בריאות פרטית עולמי

מגדל בריאות פרטית עולמי מגדל בריאות פרטית עולמי מגדל בריאות פרטית עולמי 2 התוכנית מעניקה כיסוי לשירותים שאינם זוכים למענה ראוי בסל שירותי הבריאות הציבורי, אשר מהווים "קטסטרופות רפואיות" וכן כיסוי מורחב ומקיף לניתוחים פרטיים בישראל

קרא עוד

אלרגיה, אסתמה ומחלות דרכי הנשימה רבעון בנושא אלרגיה, אסתמה ומחלות דרכי הנשימה אפריל - יוני 2007 גיליון מס' 1 אתגרים באבחון אסתמה אצל ילדים לפני גיל בי

אלרגיה, אסתמה ומחלות דרכי הנשימה רבעון בנושא אלרגיה, אסתמה ומחלות דרכי הנשימה אפריל - יוני 2007 גיליון מס' 1 אתגרים באבחון אסתמה אצל ילדים לפני גיל בי אלרגיה, אסתמה ומחלות דרכי הנשימה רבעון בנושא אלרגיה, אסתמה ומחלות דרכי הנשימה אפריל - יוני 2007 גיליון מס' 1 אתגרים באבחון אסתמה אצל ילדים לפני גיל בית הספר חרלת כרונית - הגדרה אחת למגוון מחלות טיפול מונע

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילות גופ נית בגבהי ם ובמעמקים מה קו רה בגו בה? בגובה פני הים הלחץ קרוב לאטמוספירה אחת ( 760 מ"מ כספית). מתוך האוויר שאנו נושמים בגובה פני הים מהווה החמצן קרוב ל 21% וכמעט כל השאר הוא חנקן. אחוז החמצן

קרא עוד

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002 שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 00 מדוע יורדת המוטיבציה הפנימית ללמידה? הבדלים בין בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים במוטיבציה פנימית ובמשתנים המקושרים אליה מאת : אורית סטופ-הראל בהדרכת : ד"ר ג'ני קורמן

קרא עוד

בה

בה הדסה מרכז רפואי עולמי בשבילכם. המרכז הרפואי האוניברסיטאי הראשון בישראל המרפאה הטרום ניתוחית טלפונים: 02-6779449, 02-6779580 פקס': 02-6779578 ימי קבלה: ראשון חמישי. שעות פעילות: 8:00-15:00 המשרד לקבלת חולים

קרא עוד

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח

תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמח תוכן עניינים חוקי יסוד חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו...1 חוק-יסוד: חופש העיסוק...3 שוויון ההזדמנויות בעבודה חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988...5 תקנות שוויון הזדמנויות בעבודה )חובת מסירת הודעה

קרא עוד

נספח ז': טבלת פענוח בדיקות דם ובדיקות שתן ספירת דם הבדיקה מעניקה מידע על מצבי אנמיה, על זיהומים, על דלקות ועל הפרעות המטולוגיות שונות. הבדיקה RBC כדור

נספח ז': טבלת פענוח בדיקות דם ובדיקות שתן ספירת דם הבדיקה מעניקה מידע על מצבי אנמיה, על זיהומים, על דלקות ועל הפרעות המטולוגיות שונות. הבדיקה RBC כדור ספירת דם מעניקה מידע על מצבי אנמיה, על זיהומים, על דלקות ועל הפרעות המטולוגיות שונות. RBC כדוריות דם אדומות מתפקידן להוביל את החמצן מהריאות לכל הרקמות בגוף ולהוביל פחמן דו חמצני מהרקמות חזרה אל הריאות.

קרא עוד

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום

שאלות ותשובות צרכים מיוחדים שעת חירום קובץ שאלות ותשובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בקרו באתר האינטרנט של פיקוד העורף www.oref.org.il מרכז המידע של פיקוד העורף 7021 אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים )נכים, קשישים, כבדי שמיעה( ש: מהם העקרונות

קרא עוד

קטלוג תכשירים

קטלוג תכשירים קטלוג תכשירים לקטילת חרקים המחלקה להגנת הסביבה מתמחה במציאת פתרונות עכשוויים תוך פיתוח ורישוי של תכשירים לקטילת מזיקים בתחום התברואה ולקטילת מזיקים- חיצוניים בבע ח. למחלקה מוניטין רב במקצועיות, ביעילות

קרא עוד

הוצאת רחם נרתיקית

הוצאת רחם נרתיקית הדסה מרכז רפואי עולמי בשבילכם. המרכז הרפואי האוניברסיטאי הראשון בישראל מחלקת נשים שרירן ניתוח ללכריתת Myomectomy המידע המופיע בפרסום זה נועד להשכלה בלבד ואינו מהווה חוות דעת רפואית ובכל מקרה, אינו תחליף

קרא עוד

<4D F736F F D20E4E2E3F8FA20EEE7ECE420EBF8E5F0E9FA20ECF6E5F8EA20FAF7F8E420F2E1E5F820F8EBE9F9FA20FAF8E5F4E5FA20ECE7E5ECE9ED20EBF8E5F

<4D F736F F D20E4E2E3F8FA20EEE7ECE420EBF8E5F0E9FA20ECF6E5F8EA20FAF7F8E420F2E1E5F820F8EBE9F9FA20FAF8E5F4E5FA20ECE7E5ECE9ED20EBF8E5F 03329511 לכבוד מנכ"ל קופות החולים הנדון: הגדרת מחלה כרונית לצורך תקרה עבור רכישת תרופות לחולים כרונים - עדכון במסגרת כל אחת מתוכניות הגביה של קופות החולים נקבעה תקרת השתתפות עצמית לחולים במחלה כרונית.

קרא עוד

מטופל/ת יקר/ה

מטופל/ת יקר/ה הדסה מרכז רפואי עולמי בשבילכם. המרכז הרפואי האוניברסיטאי הראשון בישראל המרפאה הטרום ניתוחית טלפונים: 02-6779449, 02-6779580 פקס': 02-6779578 ימי קבלה: ראשון חמישי. שעות פעילות: 8:00-15:00 המשרד לקבלת חולים

קרא עוד

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1>

<4D F736F F D20E1F7F9E420ECEEE9F0E5E920E0F4E5E8F8E5F4E5F1> תיק : /09 בבית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא המבקש: המשיב: היועץ המשפטי לממשלה במשרד העבודה והרווחה רח' שוקרי, 5 חיפה בקשה למינוי אפוטרופוס כב' בית המשפט מתבקש למנות את המבקש כאפוטרופוס קבוע לרכושה ולגופה

קרא עוד

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 BULD MX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 רקע לאור השינויים והמגמות בעולם העבודה, ביניהם גלובליזציה, דיגיטציה מואצת והתארכות תוחלת החיים, חשוב לבחון את אופן החשיבה שלנו על תעסוקה, קריירה ועל הכישורים

קרא עוד

AVerMedia Live Gamer Portable C875

AVerMedia Live Gamer Portable C875 AVerMedia Live Gamer Portable C875 תוכן החבילה Live Gamer Portable מדריך התקנה מהירה שקית מגנה כבל HDMI כבל / Component כבל שמע סטריאו א. ב. ג. ד. ה. ו. ז. ח. כבל שמע 5.3 מ"מ כבל לפלייסטיישן 5 כבל מיני-

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 קורס סייעות רופא שיניים 2013 ברוכים הבאים ד"ר כמאל מסארוה 050-7824234 dent2000@msn.com 1 2013 - מבוא לרפואת שיניים : # # קורס סייעות רופא שיניים נושאי לימוד תפקיד הסייעת היסטוריה של טיפולי שיניים - אנטומיה

קרא עוד

תמצית סיכום ממצאי הסקר האחד עשר העוקב אחר דעת הציבור על רמת השירות ותפקוד מערכת הבריאות שולי ברמלי-גרינברג, מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל עוקב כבר מאז ת

תמצית סיכום ממצאי הסקר האחד עשר העוקב אחר דעת הציבור על רמת השירות ותפקוד מערכת הבריאות שולי ברמלי-גרינברג, מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל עוקב כבר מאז ת תמצית סיכום ממצאי הסקר האחד עשר העוקב אחר דעת הציבור על רמת השירות ותפקוד מערכת הבריאות שולי ברמלי-גרינברג, מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל עוקב כבר מאז תמר מדינה-הרטום ואלכסיי בלינסקי 1995 אחר תפקוד מערכת

קרא עוד

גרסת 2016 זאבת אדמנתית מערכתית (לופוס) 2. אבחון וטיפול 2.1 כיצד מאבחנים את המחלה? האבחנה של ז

גרסת 2016 זאבת אדמנתית מערכתית (לופוס) 2. אבחון וטיפול 2.1 כיצד מאבחנים את המחלה? האבחנה של ז https://www.printo.it/pediatric-rheumatology/il_il/intro גרסת 2016 זאבת אדמנתית מערכתית (לופוס) 2. אבחון וטיפול 2.1 כיצד מאבחנים את המחלה? האבחנה של זאבת מבוססת על שילוב של תסמינים (כגון כאב), סימנים (כגון

קרא עוד

תאריך עדכון:

תאריך עדכון: תאריך עדכון: יולי 2015 שם ומספר הקורס: אף אוזן גרון 81366 ראש תחום: ד"ר אייל סלע מחלקות מלמדות ומנהליהן: ביה"ח זיו- ד"ר פיטר גילבי, ביה"ח נהריה- ד"ר אייל סלע, ביה"ח פוריה- ד"ר סיוון גושן סוג הקורס: קלרקשיפ

קרא עוד

Bright Blue Gradients

Bright Blue Gradients מה נלמד היום: מהי סביבת חיים מהם מרכיבים ביוטיים וא-ביוטיים מהם צורכי הקיום של בעלי החיים כיצד הסביבה מספקת צרכי קיום אלו מה ההבדל בין תנאי סביבה ולמרכיבי סביבה מיפוי מושגים בנושא סביבת חיים: ביוספרה

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

מצגת של PowerPoint‏

מצגת של PowerPoint‏ אלינה לנדה סופר IBCLC עדי קליפר בר-מאיר מדריכת הנקה על מה נדבר היום: לידות ללא התערבויות לידות עם התערבויות סיבוכים בלידה סיבוכי היריון Baby Friendly o o o o o Hospital מב"ת לרך, 2014 לידות ללא התערבויות

קרא עוד

לא לא לא כן כן כן בכל שאלון סמן בטור "כן" במשבצת של המחלה/ההפרעה הקיימת ברשימת המחלות וענה על כל השאלות השייכות לה שבהמשך. הטופס מנוסח בלשון זכר אך פו

לא לא לא כן כן כן בכל שאלון סמן בטור כן במשבצת של המחלה/ההפרעה הקיימת ברשימת המחלות וענה על כל השאלות השייכות לה שבהמשך. הטופס מנוסח בלשון זכר אך פו בכל שאלון סמן בטור "" במשבצת של המחלה/ההפרעה הקיימת דף 1 שאלונים א -ה המין א. שאלון מחלות ו/או הפרעות אצל קרובי משפחה ביולוגיים מדרגה ראשונה כליות אצל שניים או יותר קרובי המשפחה כלי-דם לב 1. שגילם פחות

קרא עוד

יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 י

יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 י יצוא לחשבשבת תוכן עיניינים הגדרות - חשבונות בנק...2 הגדרות - הגדרות חשבשבת... 3 הגדרות - כרטיסי אשראי... 4 הגדרות - סוגי הכנסה... 5 יצוא לחשבשבת...6 יצוא קופה לחשבשבת חלונות...01 כללי מדריך זה מסביר את

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 אלון בבצ' קו, פסיכולוג מוסמך המרכז להורות באוניברסיטת ייל,)YALE( ארה"ב מטרות הסדנה העברת ידע מבוסס מחקר בתחום בעיות התנהגות אצל הילדים. הצגת הטיפול שנחשב ה standard gold בתחום בעיות התנהגות. הצגת מידע

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שלומית לויט "עץ החשיבה" שלמה יונה- העמותה לחינוך מתמטי לכל מציגים: "ימין ושמאל- לומדים חשבון" 4 מקורות קושי להתמצאות במרחב אצל ילדים תפיסה אפיזודית התנהגות ייצוגית מוגבלת. היעדר מושגים ומונחים. אגוצנטריות.

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

קטלוג פסח 2016

קטלוג פסח 2016 קטלוג פסח 2016 חברת שקד חברת שקד הינה חברה משפחתית אשר עוסקת שנים רבות בייבוא, שיווק והפצת יינות מאזורים שונים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות התרחב סל המוצרים עם מותגי אלכוהול איכותיים מרחבי העולם. פעילותה

קרא עוד

%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa_%d7%9c%d7%a1%d7%98%d7%95%27%d7%93%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9d[1].

%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa_%d7%9c%d7%a1%d7%98%d7%95%27%d7%93%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9d[1]. התהליך הסיעודי בטיפול באישה העוברת התערבות במערכת המין ליסי שרבי RN, MSN,IBCLC בית-הספר לסיעוד ע"ש הנרייטה סאלד של הדסה והאוניברסיטה העברית מה נלמד? צרכים המיוחדים, רגשיים וחברתיים של אשה עם ממאירות במערכת

קרא עוד

בקרת איכות פנימית בשיטת הטרייסרים מנוף לשינוי תרבות האיכות

בקרת איכות פנימית בשיטת הטרייסרים מנוף לשינוי תרבות האיכות הפקולטה לרפואה ע"ש רות וברוך רפפורט הטכניון מכון טכנולוגי לישראל איכות ובטיחות בבתי חולים אורינטציה לסטודנטים לרפואה בתי חולים מסונפים לפקולטה מרכז רפואי רמב"ם, חיפה בי"ח כרמל, חיפה מרכז רפואי בני ציון,

קרא עוד

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309

הוראת נוהל מס' 93 -תיקון רכב - תקנה 309 1 מ ד י נ ת י ש ר א ל בכיר תנועה לשכת סמנכ"ל אגף הרכב ושירותי תחזוקה תחזוקה שירותי תחום תל- אביב 8, רח' המלאכה ת"א 61570 ת.ד. 57031, 03-567130 טלפון: 03-5613583 פקס : ג' בניסן, התשס"ז תאריך: 22 מרץ 2007

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

בעיית הסוכן הנוסע

בעיית הסוכן הנוסע במרכז חלם היה בור אזרחי חלם באופן קבוע נפלו לבור במרכז הכביש האזרחים שברו ידיים ורגליים וכמובן שפנו למועצת חלם לעזרה התכנסה מועצת חלם והחליטה סמוך לבור יש להקים בית חולים. ניהול עומס בשיטת נידן מגיש: עופר

קרא עוד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחדות לכדורגל בישראל להוציא הוראות מיוחדות המפורטות בתקנון

קרא עוד

Microsoft Word - mr31_2010

Microsoft Word - mr31_2010 כ מדינת ישראל משרד הבריאות החטיבה לעניני בריאות חוזר מס' _31/2010 : "ד חשון, תשע"א ירושלים, 1נובמבר, 2010 תיק מס' 3/0/200 : אל: מנהלי בתי החולים הכלליים מנהלי האגפים הרפואיים קופות החולים מנהלי מחלקות

קרא עוד

ד"ר אילן ליבוביץ 3 תסמיני מערכת השתן התחתונה כאב הכאב האופייני, שמקורו במערכת המין והשתן, נובע על-פי-רוב מהתנפחות או מהתרחבות מהירה של חלל אחד האיברים

דר אילן ליבוביץ 3 תסמיני מערכת השתן התחתונה כאב הכאב האופייני, שמקורו במערכת המין והשתן, נובע על-פי-רוב מהתנפחות או מהתרחבות מהירה של חלל אחד האיברים ד"ר אילן ליבוביץ 3 תסמיני מערכת השתן התחתונה כאב הכאב האופייני, שמקורו במערכת המין והשתן, נובע על-פי-רוב מהתנפחות או מהתרחבות מהירה של חלל אחד האיברים השייכים למערכת (כליה, שופכן, שלפוחית השתן, ערמונית

קרא עוד

כנס הסברה בנושא ההוסטל

כנס הסברה בנושא ההוסטל כנס הסברה בנושא ההוסטל 8/7/2018 1 תחילת האירוע 25/5/18 למועצה המקומית ולתושבים נודע לראשונה על הקמת הוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות מפרסומים ברשתות החברתיות ולא בעדכון מסודר. מיקומו: שדרות בן גוריון 5,

קרא עוד

siud-introduction-sample-questions

siud-introduction-sample-questions מבוא לפסיכולוגיה שאלות לדוגמא מבנה המבחן המבחן יכלול: 18 שאלות סגורות כל שאלה= 4 נקודות סה"כ: 72 נקודות 4 שאלות פתוחות כל שאלה= 7 נקודות סה"כ: 28 נקודות (בחירה מתוך 22 שאלות) (בחירה מתוך 6 שאלות) שאלות

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 חולה צעיר עם פרפור פרוזדורים התקפי קורס למתמחים, קיסריה נובמבר 2010 Prof. Amos Katz פרו פ ע מוס כץ Cardiology Department המערך הקרדיולוגי גבר בן 45 פלפיטציות לראשונה בחייו בעודו צופה במשחק כדור רגל הרגשה

קרא עוד

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מק"ט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מקט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2 סמויים - דגם סוס SOSS CS55555 CS555 CS555 CS55505 0 18 16 1 דגם.9mm 8.58mm 5.0mm 19.05mm מידה A 6.99mm.mm 18.6mm 1.9mm מידה B 19.70mm 17.8mm 117.8mm 95.5mm מידה C 1.70mm 9.5mm 5.56mm.97mm מידה D 7.1mm

קרא עוד

פתולוגיות בשד ובפטמה ד"ר ג'ינה ויסמן יועצת הנקה מוסמכת DMD, RN, IBCLC, FABM מניעת גודש בנשים מניקות "זה סיפור מאד עצוב, הנושא כזה כאו

פתולוגיות בשד ובפטמה דר ג'ינה ויסמן יועצת הנקה מוסמכת DMD, RN, IBCLC, FABM   מניעת גודש בנשים מניקות זה סיפור מאד עצוב, הנושא כזה כאו פתולוגיות בשד ובפטמה ד"ר ג'ינה ויסמן יועצת הנקה מוסמכת DMD, RN, IBCLC, FABM www.halavm.co.il מניעת גודש בנשים מניקות "זה סיפור מאד עצוב, הנושא כזה כאוב, אם תשים תחבושת לא יעזור לך שנתיים..." Sanderson

קרא עוד

Titre du document en police Sodexo

Titre du document  en police Sodexo BENEFITS AND REWARDS SERVICES כיצד משתמשים באתר: mysodexo.co.il יוני 2017 ה- תודה שבחרתם Sodexo Benefits & Rewards לקוחות יקרים, לפניכם מדריך קצר המסביר את אופן השימוש באתר שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד

קרא עוד

דיקאן בית הספר

דיקאן בית הספר קוד המכינה: שם המכינה: מבוא לפסיכופתולוגיה שנה"ל: תשע"ו מרצה: גב' שמחה שמואלי שעות קבלה: תיאור תמציתי של הקורס: המכינה נועדה לתת סקירה כללית ולאפשר הבנה מעמיקה של התנהגות חריגה בהקשר של קטגוריות אבחון,

קרא עוד

חליל אכתילאת 2019 מבחן כללי 1 (מיקוד בפרמקולוגיה וכאב) איזו מהתרופות הבאות אסור לתת לתוך נוזל השידרה? א. Vincristine ב. Methotrexate ג. Cytarabine ד.

חליל אכתילאת 2019 מבחן כללי 1 (מיקוד בפרמקולוגיה וכאב) איזו מהתרופות הבאות אסור לתת לתוך נוזל השידרה? א. Vincristine ב. Methotrexate ג. Cytarabine ד. מבחן כללי 1 (מיקוד בפרמקולוגיה וכאב) איזו מהתרופות הבאות אסור לתת לתוך נוזל השידרה? א. Vincristine ב. Methotrexate ytarabine ד. Hydrocortisone מהי הבדיקה הייחודית להערכה של?DIC א. Fibrinogen ב. Prothrombin

קרא עוד

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מע"מ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי

1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום התעריפים בתוקף מיום שעור מעמ: 17% מס' סוג צריכה תאור תעריף מים ובי 1 תעריפים לשירותי מים וביוב לצרכן. בהתאם לקובץ תקנות 8240 מיום 0.6.2019 התעריפים בתוקף מיום. 1.7.2019 שעור : 17% סוג צריכה מים וביוב מים וביוב 7.079 1.15 6.050 11.242 צריכה ביתית לכל יחידת דיור לכמות מוכרת

קרא עוד

בגרות עז יולי 17 מועד קיץ ב שאלון ,000 א. ניתוח הנתונים מחירה של ספה הוא שקלים, והיא התייקרה ב-. 25% כאשר המחיר מתייקר ב- המחיר החדש הוא פי,

בגרות עז יולי 17 מועד קיץ ב שאלון ,000 א. ניתוח הנתונים מחירה של ספה הוא שקלים, והיא התייקרה ב-. 25% כאשר המחיר מתייקר ב- המחיר החדש הוא פי, ,000 א ניתוח הנתונים מחירה של ספה הוא שקלים, והיא התייקרה ב- 5% כאשר המחיר מתייקר ב- המחיר החדש הוא פי, 5% לכן, המחיר החדש הוא: 5,000 00 5 5 00 שקלים ממחירו הקודם 0005 תשובה: מחיר הספה לאחר ההתייקרות הוא

קרא עוד

הורות אחרת

הורות אחרת המרכז להורות אחרת הורות משותפת רחלי בר-אור גידי שביט טל. 053-4266496 Horut.acheret@gmail.com אתר המרכז www.alp.org.il המרכז להורות אחרת הוקם ע"י רחלי בר אור וגידי שביט ב 1994, נכון לינואר 2017 נולדו במסגרת

קרא עוד

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי

התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: מהות הבקשה שי התנגדות לבקשה להיתר בנייה אסמכתא (דואר נכנס) 17-02-000480 מתאריך: 20/03/2017 פרטי בקשה (מתוך מערכת הרישוי העירונית) בקשה מספר: 2017-0330 מהות הבקשה שינויים/שינוי ללא תוספת שטח/חזית כתובת הבקשה שלמה המלך

קרא עוד

הצעת פתרון בחינת הבגרות בעברית )שאלון א'( חורף 1023 שאלון 120, הצעת הפתרון הבחינה בעברית )שאלון א( נכתבה על-ידי דפנה עמית, סהר שוקר ועופר סלמן ש

הצעת פתרון בחינת הבגרות בעברית )שאלון א'( חורף 1023 שאלון 120, הצעת הפתרון הבחינה בעברית )שאלון א( נכתבה על-ידי דפנה עמית, סהר שוקר ועופר סלמן ש הצעת פתרון בחינת הבגרות בעברית )שאלון א'( חורף 1023 שאלון 120,022207 הצעת הפתרון הבחינה בעברית )שאלון א( נכתבה עלידי דפנה עמית, סהר שוקר ועופר סלמן שגיא, מורים ללשון בבתי הספר של לחמן. פרק ראשון הבנה והבעה

קרא עוד

שם בעל הרישיון הפנסיוני מספר בעל הרישיון שם המפקח מספר הפוליסה הצעה לביטוח לפי תוכנית "ביטוח חיים למשכנתא" טופס מספר 126 א. בעלי הפוליסה הטופס מיועד ל

שם בעל הרישיון הפנסיוני מספר בעל הרישיון שם המפקח מספר הפוליסה הצעה לביטוח לפי תוכנית ביטוח חיים למשכנתא טופס מספר 126 א. בעלי הפוליסה הטופס מיועד ל הצעה לפי תוכנית "ביטוח חיים למשכנתא" טופס 26 א. בעלי הפוליסה בעל פוליסה 1 בעל פוליסה 2 משפחה פרטי משפחה פרטי ב. פרטי ים פרטי מס' 1 מצב משפחתי מין לידה פרטי משפחה מס' ג א נ ר נקבה זכר מס' סלולרי מס' טלפון

קרא עוד

כתב שירות שירותים רפואיים נוספים-554

כתב שירות שירותים רפואיים נוספים-554 שירות רפואיים נוספים שירותים אם צוין בדף פרטי הביטוח כי כתב שירות זה הינו בתוקף, יהיה זכאי המנוי לשירותים המפורטים בכתב שירות זה בכפוף לתנאים ולהוראות המפורטים להלן. הגדרות:.1 שרות זה, יהיו למונחים המפורטים

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20FAF4F7E9E3E920E4EEF0E4EC2DF7E3ED32>

<4D F736F F F696E74202D20FAF4F7E9E3E920E4EEF0E4EC2DF7E3ED32> תפקידי המנה ל בשנות ה- 2000 פרופ' יעקב קדם - המחלקה להנדסת תעשיה וניהול-שנקר -נשיא מכון הייעוץ והמחקר הבינלאומי- INTEPRO - ראש ההתמחות לניהול אקדמי-מכון מופ"ת תפקידי המנהל מינצברג (1973) 5. תפקיד המחלק

קרא עוד

השתלמות לבוגרי התמחות בקרדיולוגיה ע"ש אירית וילדר ז"ל מטעם האיגוד הקרדיולוגי בישראל נובמבר 2015, מלון נוה אילן מארגני הקורס: פרופ' רונן בארי דר'

השתלמות לבוגרי התמחות בקרדיולוגיה עש אירית וילדר זל מטעם האיגוד הקרדיולוגי בישראל נובמבר 2015, מלון נוה אילן מארגני הקורס: פרופ' רונן בארי דר' השתלמות לבוגרי התמחות בקרדיולוגיה ע"ש אירית וילדר ז"ל מטעם האיגוד הקרדיולוגי בישראל 15-17 נובמבר 2015, מלון נוה אילן מארגני הקורס: פרופ' רונן בארי דר' אריק וולק ועדה מייעצת מטעם האיגוד הקרדיולוגי בישראל:

קרא עוד

מדריך למרצים ומתרגלים 1

מדריך למרצים ומתרגלים 1 מדריך למרצים ומתרגלים 1 תוכן עניינים מדריך למרצים ומתרגלים...1 קבלת סיסמה לתחנת מידע למרצה...3 הוספת חומרי למידה...6 הוספת מורשה גישה לאתר הוספת מטלה קורס...9 לאתר הקורס...11 בחירת בודקים למטלה...17 מערכת

קרא עוד

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE

תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE תקנון הגרלת מוצרי אינטל בין משתתפי כנס Technion GE בכללים אלה ובכל פרסום הנוגע לפעילות ייעשה שימוש בלשון זכר, לצורכי נוחיות, אך שימוש זה כולל פניה בלשון זכר ובלשון נקבה כאחד, או רבים לפי העניין. 1. כללי

קרא עוד

המעבר לחטיבה עליונה

המעבר לחטיבה עליונה בס "ד בס "ד בס "ד עיריית אשדוד מקיף ז' הקריה אשדוד התשע "ב בית הספר ביכולת של התלמידים, ומאפשר בכל מסלול לגשת לבחינות הבגרות לפי יכולתו והישגיו הלימודים. בית הספר שכל תלמידי שכבה ט' ימשיכו ללמוד במסגרת

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc תרגול בעיות הסתברות. גולן מטיל פעמים קובייה הוגנת, מה ההסתברות שבכל אחת מהפעמים יקבל תוצאה שונה? () () () הילה קוראת ספר לפני השינה פעמים בשבוע, יוני סופר כבשים לפני השינה פעמים בשבוע, מה הסיכוי שהיום

קרא עוד

Microsoft Word - Medical NLP

Microsoft Word - Medical NLP Medical Neuro-Linguistic Programming ביה"ס לרפואת כאב, הקריה הרפואית רמב"ם בחסות אונ' חיפה, הפקולטה ללימודי רווחה ובריאות, היחידה ללימודי המשך תכנית שנתית 2012-2013 - יועץ אקדמי - רמב"ם. ד"ר סיימון וולפסון

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

המדריך המעשי לטיפול בדיכאון ו/או בחרדה נכתב ע"י: ד"ר ירדן לוינסקי - פסיכיאטר מומחה בחסות חברת לונדבק המובילה בתחום הטיפול בדיכאון ובחרדה

המדריך המעשי לטיפול בדיכאון ו/או בחרדה נכתב עי: דר ירדן לוינסקי - פסיכיאטר מומחה בחסות חברת לונדבק המובילה בתחום הטיפול בדיכאון ובחרדה המדריך המעשי לטיפול בדיכאון ו/או בחרדה נכתב ע"י: ד"ר ירדן לוינסקי - פסיכיאטר מומחה בחסות חברת לונדבק המובילה בתחום הטיפול בדיכאון ובחרדה תוכן עניינים 3 4 5 7 8 10 13 15 16 הקדמה פרק 1 למי פונים כשמרגישים

קרא עוד

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc מבחן בעברית תכנ תי "מארג השפה" 9 שנ"ל מבחן דגם (ינואר, 2004) שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז ההשכלה / מוסד: מנהל מרכז השכלה: שם: חתימה: אנו רואים בקיום טוהר הבחינות משימה חינוכית, ערכית

קרא עוד

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 יד/סיון/תשעו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות האינטרנט שלום רב, לנוחותכם, הרכבת המערכת לשנה"ל תשע"ז תתבצע באמצעות האינטרנט ייעוץ וירטואלי. הרכבת המערכת )רישום לקורסים( תעשה

קרא עוד

ביטוח בריאות מרכז קשרי לקוחות וקבלת קהל: 3455* / רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל משרד ראשי: דרך השלום 53, גבעתיים

ביטוח בריאות מרכז קשרי לקוחות וקבלת קהל: 3455* / רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל משרד ראשי: דרך השלום 53, גבעתיים הצעה לביטוח תאונות אישיות משפחתי פרטי הסוכן קוד מסמך: 2451 קוד מסמך 2451 מבוקש לתחילת הביטוח חותמת קבלה בחברה שם הסוכן מס' הסוכן שם המפקח שם נציג מכירות הפניקס פרטי בעל הפוליסה - במקרה של רכישת ביטוח עבור

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

שם הנוהל

שם הנוהל מטבע חוץ עמלת חליפין )נגבית עבור כל פעולה שיש בה המרה בין מטבעות וזאת בנוסף לעמלה הספציפית( מט"י-מט"ח סכום/ שיעור 3,2,1 2 )936( )936( 1.90% לפי השער הידוע לפי שער הצהריים/שער מוסכם מינ' - $6.70 מקס' -

קרא עוד

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, וגם כעסים וקינאה. אז תנו לי יד וקדימה קופצים, רק תזכרו

קרא עוד

צעד ראשון רישום לשנה"ל תשע"ט בבית ספר "היובל" יהוד מונוסון שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5

צעד ראשון רישום לשנהל תשעט בבית ספר היובל יהוד מונוסון   שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5 צעד ראשון רישום לשנה"ל תשע"ט בבית ספר "היובל" יהוד מונוסון https://hayovelyahud.tik-tak.net/ שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5 חזון בית הספר בית ספר "היובל" הוא בית אוהב מקבל ותומך לתלמידיו ולקהילתו. בית

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן # חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527

קרא עוד

רשימת תפקידים טכנולוגיים של תוספי מזון לפי מספרי E הערה: בסוף הרשימה קיימת טבלה עם שמות הקבוצות הטכנולוגיות בעברית ובאנגלית וכן הגדרה לכל קבוצה מספר E

רשימת תפקידים טכנולוגיים של תוספי מזון לפי מספרי E הערה: בסוף הרשימה קיימת טבלה עם שמות הקבוצות הטכנולוגיות בעברית ובאנגלית וכן הגדרה לכל קבוצה מספר E רשימת תפקידים טכנולוגיים של תוספי מזון לפי מספרי E הערה: בסוף הרשימה קיימת טבלה עם שמות הקבוצות הטכנולוגיות בעברית ובאנגלית וכן הגדרה לכל קבוצה שם תוסף מזון תפקיד טכנולוגי E100 Curcumin צבע מאכל E101 i

קרא עוד

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc

Microsoft Word - Fruit Council Regulation-1976, Dinim v.15 p doc ו( תקנות מועצת הפירות (ייצור ושיווק) (סדרי דין בפני ועדת קנסות), התשל"ו- 19761 בתוקף סמכותי לפי סעיף ( 48 לחוק מועצת הפירות (ייצור ושיווק), התשל"ג- 1973 (להלן - החוק), ובתוקף שאר הסמכויות הנתונות לי לפי

קרא עוד

1

1 איך לבנות שגרות ניהוליות? מה זה שגרות ניהוליות? פעולות המבוצעות ב קבועה, לצרכי ניהול משימות ואנשים. למה זה חשוב? ניהול עם שגרות קבועות ועקביות מאופיין בסדר, ארגון ושליטה. השגרות מאפשרות למנהל להיות בקיא

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint בובה זהבה מילים: מרים ילן שטקליס לחן: שמוליק קראוס סיור לימודי לחרמון אי שם בסביבות 1994 עייפה בובה זהבה ועייף מאוד הדוב הצללים לחדר באו לוחשים לי לילה טוב במיטה שוכבת נורית על ידה יושב דובון וכדור וגם

קרא עוד

תהליך הגשה והנחיות כתיבה לעבודת גמר / תזה פרקים הקדמה תהליך הגשת עבודת המחקר ואישורה הנחיות תוכן לעבודת המחקר הנחיות כתיבה לעבודת המחקר הקדמה במסגרת ל

תהליך הגשה והנחיות כתיבה לעבודת גמר / תזה פרקים הקדמה תהליך הגשת עבודת המחקר ואישורה הנחיות תוכן לעבודת המחקר הנחיות כתיבה לעבודת המחקר הקדמה במסגרת ל תהליך הגשה והנחיות כתיבה לעבודת גמר / תזה פרקים הקדמה תהליך הגשת עבודת המחקר ואישורה הנחיות תוכן לעבודת המחקר הנחיות כתיבה לעבודת המחקר הקדמה במסגרת לימודי החוג לפסיכולוגיה תואר שני במרכז האוניברסיטאי

קרא עוד

Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office

Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office Office 365 ProPlus בחינם לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב הוראות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב יכולים להוריד ולהתקין את חבילת התוכנה Office 365 ProPlus בחינם. ניתן להוריד ולהתקין את הגרסאות הבאות:

קרא עוד

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016

שחזור מבחן יסודות הביטוח – מועד 12/2016 שחזור בחינה יסודות הביטוח מועד 2202/21 לפניכם שחזור מבחן יסודות הביטוח מועד 2202/21. השאלות מבוססות על שחזור התלמידים. תודה לכל אלו שתרמו בביצוע השחזור. במידה והנכם זוכרים שאלות נוספות ו 0 או דיוק טוב

קרא עוד

מיון ביולוגי

מיון ביולוגי מיון ביולוגי קרל פול לינה )לינאוס( מייסד שיטת מיון מדעית 1778-1707 מתבסס על עקרון ביולוגי: אחידות ושוני שינויים במיון ביולוגי בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה והמידע צמחים ובעלי חיים חד תאיים ורב תאיים פרוקריוטים

קרא עוד

ביטוח בריאות - ש.ר.פ Preferred Platinum בריאים ומרוויחים

ביטוח בריאות - ש.ר.פ Preferred Platinum בריאים ומרוויחים א( ת, בריאים ומרוויחים (הנחת היעדר תביעות) תכנית הביטוח כוללת את הנספחים/כתבי השירות שלהלן: 896 מס' תנאים כלליים לביטוח נספח מס' 804 ביטוח לכיסוי מורחב לניתוחים נספח מס' 931 ביטוח לטיפולים מחליפי ניתוח

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 התא מבנה ותפקוד קרום התא התאמה בין מבנה לת פקוד ודרכי מעבר חומרים דרכו נושאי השיעור מבנה הקרום מעבר חומרים דרך: שכבת הפוספוליפידים, חלבוני המעבר: התעלות, הנשאים והמשאבות תכונת החדירות הבררנית של הקרום

קרא עוד

<4D F736F F D20EEF6E120E7E9F8E5ED202D20EEF2F7E120E4EBF0F1FA20F0E5E1EEE1F E646F6378>

<4D F736F F D20EEF6E120E7E9F8E5ED202D20EEF2F7E120E4EBF0F1FA20F0E5E1EEE1F E646F6378> הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת החוקה חוק ומשפט לעניין הכרזה על מצב חירום סקירת הטיפול בחקיקה שתוקפה מותנה בקיומה של הכרזה על מצב חירום נובמבר 2015 1 תוכן עניינים 3 3 4 5 17 18 כללי התקדמות

קרא עוד