תליוני פימו

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "תליוני פימו"

תמליל

1 נפלאות החימר הספר מגיע עם כל מה שצריך על מנת להכין עשרות תליונים: 9 צבעים של חימר פולימרי, כלי העיצוב, צמיד חוליות, לולאות תליונים, טבעות תליה ועמדה לייבוש ותצוגה עמ'. 4 מה בקופסא? עמ' 6. הבסיס עמ' 21. הרכבת התליונים עמ' 24. אפיה וזיגוג עמ' 26. עשיית תכשיטים מה בקופסא? 2. החומר- 9 צבעים של חימר פולימרי, אפשר להגיע לצבעים נוספים על ידי ערבוב צבעים. * אחסנו את החומר בשקיות אטומות על מנת שלא יתייבש. * אם החימר יבש מעט, גלגלו אותו בין הידיים, החום ירכך אותו מעט. * אם החימר רך מדי, שימו אותו בתוך שקית, ל 21 דקות במקפיא. * לפני מגע בצבע חדש של החימר שטפו את הידיים במים וסבון על מנת שלא יתערבבו צבעים. * הצבעים של החימר יכולים להכתים, אם נמרח מעט מהחימר על הבגדים או השטיח, שטפו מיד במים חמימים וסבון. 1. כלי העיצוב החלק השטוח טוב לעיצוב והחלקת החומר, החלק הקידמי משמש כסכין לחיתוך או להפרדת החומר שנדבק למשטח העבודה, החוד מיועד לעשיית חורים כמו למשל בדונטס. 3. צמיד חוליות 4. לולאות תליונים 5. טבעות תליה 6. עמדה לייבוש ותצוגה תצטרכו גם: נייר שעווה או נייר מדפסת להגן על משטח העבודה. נייר אפיה ונייר כסף לאפיית התליונים מהדקי נייר

2 הבסיס לפני תחילת העבודה עם החימר הניחו נייר שעווה או נייר מדפסת על משטח העבודה. בתחילת כל פרוייקט יש מלבן שמראה בדיוק את גודל הכדור שתצטרכו מכל צבע. אחרי שכדררתם את הכדור, הניחו אותו מעל הכדור שבציור וודאו שהגודל אכן שווה. אם הכדור קטן מדי הוסיפו מעט חומר ואם הוא גדול, צבטו את הכדור והוציאו ממנו קצת חומר וכדררו מחדש. ישנם ארבע צעדים שתצטרכו לדעת על מנת להכין את התליונים שבספר, כדרור כדור, גלגול, השטחה ועיצוב זוויות ישרות. כדרור כדורים כדרור החומר לכדורים הוא תמיד הצעד הראשון בתחילת כל פרוייקט. כדור גדול- חתכו חתיכה בגודל המבוקש, הניחו אותה במרכז כף היד וכדררו בעזרת תנועות סיבוביות בין כפות הידיים. כדור קטן- חתכו חתיכה בגודל המבוקש, וכדררו בעזרת תנועות סיבוביות בין האצבע לאגודל. גלגול אפשר לגלגל את הכדור במספר דרכים על מנת ליצור צורות שונות. נחש- הניחו את הכדור על משטח העבודה ובעזרת שתי אצבעות גלגלו את הכדור קדימה ואחורה. הכדור יהפוך לנחש, על מנת שהוא יהיה בעובי אחיד, לחצו בלחץ שווה והזיזו את האצבעות גם ימינה ושמאלה. אובלי- הניחו את האצבע במרכז הכדור וגלגלו את הכדור קדימה ואחורה פעם או פעמיים. חרוט- לחצו עם האצבע בקצה הכדור וגלגלו קדימה ואחורה שלוש- ארבע פעמים. השטחה השטחת החומר אחרי הגלגול של צורות חדשות. פשוט לחצו על הכדור בעזרת האצבע או הצד השטוח של כלי העיצוב. כדור שטוח- השטחה קלה נותנת פנקייק עבה, השטחה חזקה יותר, פנקייק דק. השטחה של צורה אובלית נותנת צורה אובלית שטוחה השטחה של חרוט נותנת חרוט שטוח וכו' צורות אפשר להשטיח מעט את הכדור, בעזרת כלי העיצוב על מנת ליצור צורות עם פאות ישרות כמו מלבן וריבוע. 2. לחצו מעט בעזרת כלי העיצוב על הכדור והשטיחו את הצד העליון שלו. 1. הפכו את החומר והשטיחו גם את הצדדים. ליצירת משולש 2. צבטו את הכדור מעט בין אצבעותיכם על מנת ליצור 1 צדדים שטוחים

3 1. ואז לחצו בעזרת כלי העיצוב על החלק העגול של הצורה והשטיחו אותו ליצירת משולש 3. לסיום השטיחו מעט את החלק העליון והתחתון של צדדי המשולש. ערבוב צבעים בחרו צבעים ליצירת התליונים או צרו צבעים חדשים על ידי ערבוב 1 או 3 מהצבעים הקיימים. התחילו עם מעט חומר והוסיפו לו מעט מצבע אחר על מנת ליצור צבע חדש, גלגלו את הצבעים בין האצבעות ואז השטיחו את הכדור וגלגלו אותו שוב, חזרו על התהליך עד שהצבע אחיד. ראו טבלת צבעים בעמ' 21. אביזרים מיוחדים לפני האפיה, הוסיפו צורות בסיסיות לתליון וצרו עיצוב חדש משלם. כנפיים- צרו כנפיים משני חרוטים מושטחים, השתמשו בצד החד של כלי העיצוב וצרו פסים בקצה הכנפיים. כובע מכובד- חברו צורה אובלית לפנקייק דק והניחו אותו בזוית קטנה על ראש התליון שלכם. פפיון- צרו פפיון על ידי חיבור 1 חרוטים קטנים משני צידי כדור קטן, אפשר לשים את הפפיון גם על צוואר וגם על ראש החיה. קולר- לחצו פנקייק דק קטן באמצע נחש דק וכרכו מסביב לצוואר החיה, שטחו היכן שנפגשים קצוות הנחש למראה אחיד. - הרכבת התליונים עמ' 21 אל תלחצו מאד חזק בזמן הרכבת התליונים, טפיחות עדינות עם האצבע יספיקו להדבקת חלקים קטנים כמו סוכריות על הגלידה. כנפיים ורגליים יצטרכו לחיצה מעט חזקה יותר על מנת להדבק לגוף. השתמשו באצבע על מנת להחליק ולשטח קפלים, קרעים או קצוות גסים מדי. אל תדאגו התליון שלכם לא יראה בהכרח כמו בתמונה, 1 תליונים אף פעם לא נראים בדיוק אותו דבר, בזכות זה הם מיוחדים. עמ' - 21 הוספת הלולאות החזיקו את התליון בעדינות ביד אחת, לחצו את החלק החד של הלולאה אל תוך התליון כשהלולאה פונה קדימה כמו בתמונה מס' 1. אם התליון דק מדי לחצו את הלולאה אל אחורי התליון ואז לחצו חתיכה קטנה של פנקייק דק כך שיראה כמו בתמונה מס' 3 תוכלו למקם את הלולאה כך שהתליון יהיה ישר או על הצד- לבחירתכם.

4 עמ' - 21 אפיית התליונים אפיה בטוחה- העזרו במבוגר תמיד באפיה, במיוחד באפיית חימר פולימרי. *זהירות*- אף פעם אל תאפו בטמפרטורה שמעל 231 מעלות, אפיה בחום גבוה מדי או זמן ארוך מדי תשרוף את החימר ועלולים להיות אדים חזקים. 2. רפדו את התנור בנייר כסף ונייר אפיה. 1. וודאו שהתליונים לא נוגעים אחד בשני אך לא נורא אם הם נופלים או זזים. 3. אפו את היצירות בחום של 211 מעלות למשך 11 דקות, טוסטר אובן גם יכול לעבוד מצוין אך אל תשמשו במיקרוגל. 4. שימו לב על התליונים שבתנור, אם תאפו אותם זמן רב מדי הצבעים הבהירים עלולים להתכהות. 5. המתינו שהתליונים התקררו לגמרי שעלולות להשאר חמות זמן רב יותר. )לפחות רבע שעה( לפני שתוכלו לגעת בהם. הזהרו במיוחד מלולאות המתכת מעמד התצוגה בזמן שהתליונים נאפים, הכינו את מעמד התצוגה, זהו המקום המושלם לתליית התליונים לייבוש, או לתצוגה בזמן שלא עונדים אותם. 2. קפלו את המעמד בכל הקווי הקיפול. 1. בתחתית הכניסו את הטאבים לתוך הריבוע והשטיחו אותם. עמ' - 21 ציור פרצופים הוסיפו פרצופים לתליונים לפני מריחת הלכה. אחרי האפיה, ציירו פרצופים עם טוש עמיד דק לתליונים. כמעט הכל יותר חמוד כשמוסיפים תליונים. השתמשו בטוש על מנת לצייר פרטים שקטנים מדי ליצור בחימר, כמו שפם. מריחת הלכה הוסיפו שכבה מבריקה לתליונים. הכניסו אטב ניר ללולאה ותפסו כך את התליון ומרחו שכבה דקה של הלכה על התליון. משכו מעט את הקצה של אטב והכניסו אל אחד החורים במעמד התצוגה. הלכה מתייבשת תוך חצי שעה בערך. עמ' - 21 הכנת התכשיטים צמיד "צ'ארם" 2. כדי לפתוח את הלולאה המחברת דחפו מעט קצה אחד קדימה. 1. הכניסו את הקצה ללולאה שעל התליון. 3. חברו את הלולאה המחברת ללולאה בצמיד.

5 תיקונים אם לולאה משתחררת ויוצאת מהתליון, צפו אותה בשכבה דקה של דבק והשחילו אותה חזרה לתליון. אם זנב או חלק דק נשברים, הדביקו עם נקודה קטנה של דבק, לפי ההוראות שעל הדבק. אל תאפו תליון שהודבק עם דבק. דרכים נוספות לענוד את התליונים ליצירת תליון גדול יותר צרו כדורים בגודל כפול בתחילת הפרויקט. חברו לולאה והשחילו חוט עבה. עגילים השתמשו בתליונים קטנים להכנת עגילים בעזרת עגילי תליה להכנה. ריצ'רצ 2. השחילו 25 ס"מ של חוט עבה בלולאה של תליון. קשרו את קצוות החוט בקצה. 1. השחילו את הקצה הקשור בחור של ראש הריצ'רצ'. 3. הכניסו את התליון בתוך הלולאה שבקצה החוט. 4. משכו בעדינות את התליון וחזקו את הקשר שנוצר. זהירות! אל תמשו את התליון כדי שהלולאה לא תצא החוצה. עמ' - 21 דונאטס 2. השטיחו את הדונאט מעט. 1. השטיחו את הציפוי לפנקייק דק והניחו על הדונאט. 3. קרעו חתיכות קטנות מהכדורים הצבעוניים בשביל הסוכריות, גלגלו אותם בין האצבעות. 4. פזרו את הסוכריות על הציפוי ובעדינות לחצו אותם מעט על מנת שידבקו. 5. לחצו עם החלק המחודד של כלי העיצוב במרכז הדונאט וסובבו על מנת ליצור את החור של הדונאט. טיפ: הכניסו את לולאת החיבור באלכסון כדי שלא תראה דרך החור של הדונאט. אפשר ליצור גם בייגל באותה הדרך רק ללא הציפוי והסוכריות ליצירת סופגניה- וותרו על החור והוסיפו נקודה קטנה של ריבה ו/או ציפוי עמ' - 12 מאפה קינמון גלגלו כדורים לפי הטבלה שבראש העמוד. 2. גלגלו את הבצק והקינמון לנחשים באורך כמו בתמונה 1. הצמידו את שני הנחשים 3. אחזו בקצה אחד של הנחשים ולפפו אותם מסביב לקצה שאתם אוחזים. 4. לחצו מעט על הקצה החיצוני על מנת להדביק אותו. 5. גלגלו את הציפוי לנחש בעובי כמו בתמונה. 6. הניחו את הציפוי בזיגזג מעל מאפה הקינמון.

6 - חלב ועוגיות עמ' 12 קרטון חלב גלגלו כדור לפי הטבלה שבראש העמוד. 2. צרו מלבן לפי ההוראות שבעמ' 9 1. חתכו קצה אחד של המלבן בעזרת סכין, לפי הציור. 3. בעזרת האצבעות החליקו את הקוים החתוכים. אחרי האפיה אפשר לכתוב חלב על הקרטון או לצייר פרצוף. עוגיות שוקלד צ'יפס 2. השטיחו את בצק העוגיה לפנקייק 1. קרעו חתיכות קטנות מהשוקולד וגלגלו בין אצבעותיכם 3. פזרו את השוקולד צ'יפב על העוגיה. 4. לחצו את השוקולד צ'יפס על העוגיה בעדינות, על מנת שידבקו. טיפ: חברו את הלולאה מאחורי העוגיה בעזרת פנקייק דק קטן )לפי עמ' 23( עמ' - 11 קרטיב 2. לחצו את שלושת הכדורים ביחד. 1. עצבו אותם לצורת מלבן )לפי ההוראות בעמ' 9( 3. גלגלו את הכדור של המקל לצורת מקלולחצו אותו חזק אל תחתית הקרטיב. 4. לחצו בעדינות עם כלי העיצוב על מנת ליצור 1 פסים על הקרטיב, חזרו על התהליך גם בצד השני. ארטיק 2. עצבו את הכדור הגדול לצורת מלבן )לפי ההוראות שבעמ' 9( 1. גלגלו את הכדור הלבן לנחש עבה ולחצו אותו לתחתית הארטיק. 3. גלגלו את הכדור של המקל לצורת מקלולחצו אותו חזק אל תחתית הארטיק. אחרי האפיה אפשר להוסיף פרצוף מחייך עמ' - 11 גלידה בגביע 2. גלגלו את הכדור של הגביע לצורת גביע. 1. לחצו את הצד השטוח של כלי העיצוב אל הצד השטוח של הגביע ויישרו אותו. 3. הצמידו את כדור הגלידה אל הגביע. 4. גלגלו את הכדור הקן לנחש באורך שבתמונה 5. לפפו את הנחש מסביב לתחתית כדור הגלידה, החליקו את המפגש בין קצוות המפגש. 6. השתמשו בקצה החד של כלי העיצוב כדי לסמן קווים אלכסוניים מסביב לגביע הגלידה.

7 ס- תוספות סוכריות- גלגלו חתיכות קטנות מאד של חימר ולחצו אותם בעדינות על כדור הגלידה מנה כפולה- הכינו כדור נוסף והרכיבו באותה צורה מעל הכדור הראשון. גלידה אמריקאית- גלגלו את כדור הגלידה לנחש ארוך והניחו בצורה סיבובית מסביב לראש הגביע. עמ' - 11 סוכריה על מקל 2. גלגלו את 1 כדורי החימר של הסוכריה לנחש באורך כמו בתמונה. 1. הצמידו את 1 הנחשים אחד לשני 3. אחזו בקצה אחד של הנחשים ואת הקצה השני סובבו סביב עצמם כמו בתמונה 4. גלגלו את הנחשים בעדינות על משטח העבודה על מנת לישר אותו לנחש אחיד. 5. החזיקו קצה אחד של הנחש ולפפו את הנחש סביבו כמו בתמונה. 6. גלגלו את המקל לנחש עבה והצמידו אותו לסוכריה היכן שמסתיים הנחש. טיפ: אם הסוכריה דקה מדי כדי להכניס בה את הלולאה, חברו אותה מאחור בעזרת חתיכת חומר קטנה. עמ' - 11 מכונת מסטיקים 2. חתכו חתיכות קטנות מאד של חימר למסטיקים. גלגלו אותם בין האצבעות. 1. הצמידו את המסטיקים לתחתית הכדור הלבן. 3. השטיחו את המכסה לפנקייק דק והצמידו לחלק העליון של הכדור- גלגלו את הכדור מעט כדי ליישר אותו 4. השתמשו בכלי העיצוב על מנת לעצב את כדור הבסיס לריבוע. 5. השטיחו את הכדור של הפתח של המכונה לפנקייק דק. השתמשו בסכין של כלי העיצוב וחתכו את הפנקייק למלבן. 6. לחצו את הפתח אל ריבוע הבסיס. 7. השתמשו בקצה החד של כלי העיצוב וצרו 1 שקעים בפתח של המכונה. 8. לחצו את הכדור בעדינות אל הבסיס. עמ' 11 'מורס קרקרים 2. השטיחו את 1 הכדורים לפנקייק דק. 1. השתמשו בסכין שבכלי העיצוב וחתכו את הפנקייקים לריבועים. 3. השתמשו בקצה של הסכין ליצור חתכים בקרקרים. 4. השתמשו בקצה החד שבכל העיצוב וצרו 4 נקודות בכל ריבוע שבקרקר. שוקולד גלגלו כדור חימר לפי הטבלה שבראש העמוד. 2. השטיחו את הכדור לפנקייק דק. 1. השתמשו בסכין שבכלי העיצוב וחתכו את הפנקייק לריבוע בגודל הקרקרים. 3. השתמשו בקצה של הסכין ליצור חתכים בשוקולד.

8 מרשמלו גלגלו כדור חימר לפי הטבלה שבראש העמוד. 2. גלגלו את הכדור לנחש עבה. 1. מחצו את הנחש בשני קצוותיו כלפי האמצע, לפי התמונה. כדי להכין סמורס )חטיף( הניחו את השוקולד והמרשמלו בין שני הקרקרים ולחצו בעדינות. אפשר גם להשתמש בכל תליון בנפרד. טיפ: ערבבו מעט חימר ברונזה עם המרשמלו הלבן כדי שיראה שרוף. עמ' - 12 קאפקייק 2. גלגלו את כדור הקאפקייק לחרוט עבה. 1. מחצו את החרוט בשני קצוותיו כלפי האמצע, לפי התמונה. 3. עצבו את ציפוי הקאפקייק לחצו על הכדור במרכזו וצרו צורת קערה. 4. הניחו את הציפו על הקאפקייק. 5. השתמשו בסכין של כלי העיצוב ליצירת קווים לאורך הקאפקייק. השתמשו בצבעים שונים לקאפקייק ולציפוי תוספות ציפוי סיבובי- גלגלו נחש ארוך והניחו בצורה סיבובית על הקאפקייק. זיגוג- גלגלו נחש דק והניחו אותו על ציפוי הקאפקייק בצורה חופשית. ורד- גלגלו נחש דק קטן והניחו אותו על ציפוי הקאפקייק בסיבוב. סוכריות- גלגלו חתיכות קטנות מאד של חימר ולחצו אותם בעדינות על כדור הגלידה גזר- גלגלו חרוט קטן כתום וצרו משולש פצפון ירוק, חברו בעדינו והניוח על הקאפקייק. עמ' - 12 מקרוני וגבינה מקרוני 2. גלגלו את הכדור לנחש עבה. 1. כפפו את הנחש מעט. 3. השתמשו בחלק הדק של כלי העיצוב וצרו חורים בקצוות המקרוני. גבינה 2. גלגלו את הכדור למשולש )לפי ההוראות בעמ' 9( 1. השתמשו בחלק הדק של כלי העיצוב וצרו חורים בגבינה

9 עמ' - 11 צ'יזבורגר 2. שטחו את 1 הכדורים של הלחמניה לפנקייק עבה. הדק יותר יהיה החצי התחתון של הלחמניה. 1. שטחו את החסה לפנקייק דק, קצת יותר גדול מהלחמניה. קרעו את הקצוות והשאירו במראה גס של עלים. 3. השטיחו את הכדורים של העגבניה לפנקייק דק. 4. השטיחו את ההמבורגר לפנקייק עבה, השתמשו בקצה החד של כלי העיצוב ליצור שקעים קטנים בצידי ההמבורגר. 5. השטיחו את הגבינה, חתכו לריבוע. 6. הניחו את המצרכים אחד על גבי השני. אפשר לפזר מעט כדורים פצפונים כשומשום. צ'יפס 2. צרו פנקייק מאורך מהכדור של הצ'יפס. 1. השתמשו בסכין של כלי העיצוב ליצור חתכים לאורך הפנקייק. 3. שטחו את הכדור של השקית לפנקייק דק וארוך מספיק שיוכל לעטוף את הצ'יפס. 4. עטפו את החלק הלא חתוך של הצ'יפס 5. הצמידו את שני קצוות השקית והחליקו את החיבור עם האצבע, צבטו את תחתית השקית. עמ' - 11 נקניקיה 2. גלגלו את הלחמניה לצורה אובלית ואז שטחו לפנקייק עבה. 1. גלגלו את הנקניקיה לנחש עבה, קצת קצר יותר מהלחמניה. 3. הניחו את הנקניקייה בלחמניה וקפלו את 1 צדדי הלחמניהכמו בתמונה. 4. גלגלו את החרדל לנחש דק והניחו בצד הנקניקייה 5. קרעו חתיכות קטנות מהכדור הירוק )החמוצים(, גלגלו אותם לכדורים קטנים ולחצו אותם בצד השני של הנקניקיה. 6. גלגלו את הקטשופ לנחש דק והניחו אות מעל הנקניקיה בזיג זג. עמ' - 11 טאקו 2. שטחו את הטורטיה לפנקייק דק. 1. חתכו חתיכות קטנות של הבשר והניחו אותם באמצע הטורטיה. 3. שטחו את החסה לפנקייק דק וקרעו חתיכות קטנות באופן מעט גס והניחו מעל הבשר. 4. גלגלו את העכבניה לנחש ואז קרעו חתיכות קטנות ופזרו מעל החסה. 5. חזרו על אותו תהליך גם עם הכדור הצהיב. 6. לחצו מעט על כל המצרכים כדי שלא יפלו וקפלו למעלה את 1 קצוות הטורטיה. עמ' - 11 אפונים בתרמיל 2. שטחו את הכדור הגדול של התרמיל לפנקייק דק. 1. הניחו את 1 האפונים באמצע התרמיל.

10 3. קפלו את קצוות התרמיל מסביב לאפונים. 4. צבטו את 1 הצדדים כמו בציור. 5. גלגלו את הכדור הקטן לנחש דק והניחו אותו בצד ההתרמיל בצורה מפותלת. עמ' - 13 גזר 2. גלגלו את הגזר לחרוט. 1. גלגלו את העלים לחרוטים קטנים. 3. אגדו את העלים והניחו בקצה העליון של הגזר. 4. השתמשו בסכין שבכלי העיצוב וחרטו קווים קטנים מסביב לגזר. כדי להכין קבוצת גזרים השתמשו בפחות חומר לכל גזר וקבצו אותם יחד לפני האפיה. עמ' - 12 תפוח 2. צבטו את הכדור מעט כך שיראה כמו בתמונה. 1. השתמשו בצד של כלי העיצוב וצרו שקע קטן בראש התפוח. 3. התפוח צריך להראות כמו בציור מס' 3 במבט מהצד. 4. צרו משולשים מהעלים. 5. לחצו את העלים בראש התפוח לפי הציור. 6. גלגלו את גזע התפוח לנחש עבה ולחצו אותו בראש התפוח, מאחורי העלים. עמ' - 11 אגס 2. גלגלו את האגס לצורה אובלית כך שיראה כמו בציור. 1. צרו צורת משולש לעלה. 3. גלגלו את גזע האגס לנחש עבה ולחצו אותו בראש התפוח, מאחורי העלה. עמ' - 11 תות 2. גלגלו את התות לצורה חרוט מעוגל כך שיראה כמו בציור. 1. צרו משולשים מהעלים. 3. לחצו את העלים אל ראש התות. 4. צרו חורים קטנים בעזרת כלי העיצוב....יש עוד המשך...עברו לעמוד הבא

11 חיות עמ' - 12 חזרזיר 2. צרו מלבן מהכדור הגדול )הסתכלו בעמ' 9 לדרך הטובה ביותר ליצור מלבן( 1. לחצו בעדינות את ארבעת הכדורים של הרגליים אל המלבן. 3. העמידו את החזיר על הרגליים, לחצו את החוטם אל אחת הפאות הקטנות, מעט נמוך יותר ממרכז הפאה. 4. צרו משולשים לאוזניים. 5. לחצו אותן בשני צידי הפנים של החזיר. 6. גלגלו את הזנב לנחש דק. 7. סלסלו את הזנב ולחצו את גב החזיר אחרי האפיה ציירו עיניים ונחיריים כמו בתמונה. כדי להוסיף לו כנפיים, הסתכלו בהוראות של עמוד 22. עמ' - 11 דג זהב 2. גלגלו את שפת האקווריום לנחש באורך שבתיור. 1. עטפו את החלק העליון של האקווריום בנחש ושטחו את הקצוות למרה אחיד. אם הנחש ארוך מדי, קצרו אותו, אם הוא קצר מדי, גלגלו אותו קצת יותר. 3. השטיחו את אחד הכדורים הכתומים לפנקייק עבה ואת השני גלגלו לנחש עבה. 4. קפלו את את הנחש לחצי והשטיחו אות מעט כךכ יתאים לחלק של הכוף. 5. לחצו את הדג אל האקווריום. 6. שטחו את הבועות לפנקייק דק ולחצו אותם אל האקווריום ליד ראש הדג. אחר האפיה ציירו פנים לדג. עמ' - 11 לטאה 2. גלגלו את הכדור הגדול לחרוט גדול 1. בעדינות לחצו את ארבעת הכדורים של הרגליים אל הגוף. 3. העמידו את הלטאה על הרגליים ולחצו את הראש אל קדמת הגוף. 4. השטיחו את העיניים לפנקייק דק, לחצו אותן בשני צידי הראש. 5. גלגלו את הזנב כלפי מעלה לכיוון גב הלטאה. אחרי האפיה ציירו פה ועיניים. אפשר להוסיף נקודות או פסים כרצונכם. עמ' - 11 אוגר 2. לחצו את העיגול של הראש אל העיגול של הגוף. 1.בעדינות לחצו את ארבעת הכדורים של הרגליים אל הגוף. 3.העמידו את האוגר ולחצו את הזנב אל אחורי הגוף. 4.לחצו את 1 הכדורים של האוזניים אל קדמת הראש.

12 5. שטחו את הכדורים של הלחיים ולחצו אותם אל תחתית הראש כך שיגעו אחד בשני. 6. לחצו אצת האף בדיוק בין הלחיים. אחרי האפיה ציירו עיניים עמ' - 11 ארנב 2. עקבו אחר הוראות 2-3 של האוגר והרכיבו את גוף הארנב לפיהן. 1. גלגלו את האזניים לנחש עבה. 3. לחצו את האזניים אל החלק העליון של הראש. 4. עקבו אחר הוראות 5-6 של האוגר והוסיפו את הלחחים והאף. אחרי האפיה ציירו עניים. ניתן גם להשטיח את האזניים ולחבר אותם לראש בצורה הפוכה, כך נוצר ארנב עם אזנים נפולות כמו בתמונה. עמ' - 11 עכבר 2. עקבו אחר הוראות 2-1 של האוגר והרכיבו את גוף העכבר לפיהן. 1. גלגלו את הזנב לנחש. 3. לחצו את הזנב אל החלק האחורי של הגוף. 4. שטחו את האזניים לפנקייק וחברו לראש. 5. לחצו את האף אל קדמת הראש. אחרי האפיה ציירו עניים. עמ' - 11 כלב 2. גלגלו את שני הכדורים של הרגליים האחוריות לנחשים באורך כמו בציור. 1. לחצו אותן אל תחתית הגוף כשהן מאונכות. 3. גלגלו את הכדור של הרגליים הקדמיות לנחש באורך כמו בציור. 4. קפלו את הנחש לחצי. 5. לחצו אותו לקדמת הגוף. 6. משכו מעט את תחתית הנחש ליצירת כפות רגליים. 7. גלגלו את הכדור של הראש לצורה אובלית ולחצו אותו בין הרגליים הקדמיות והגוף. 8. גלגלו את הזנב לנחש, קפלו אות מעט ולחצו אותו אל אחורי הגוף. 9. גלגלו את האזניין לצורה אובלים ואז שטחו אותן לפנקייק ולחצו אל צידי הראש. 21. לחצו את האף אל קדמת הראש. לאחר האפיה ציירו עניים....יש עוד המשך...עברו לעמוד הבא

13 עמ' - 13 חתול 2. עקבו אחר הוראות 2-7 של הכלב והרכיבו את גוף החתול לפיהן. 1. צרו משולשים מהכדורים של האזנים )הסתכלו בהוראות בעמ' 9 לדרך הטובה ביותר ליצור משולשים(. 3. לחצו את האזניים אל החלק העליון של הראש. 4. זרו משולש מהכדור של האף ולחצו אותו למרכז הפנים. לאחר האפיה ציירו עניים ושפם. קשטו את החתול עם פפיון לפי ההוראות בעמ' 22 עמ' - 12 פינגווין 2. גלגלו את הגוף לצורה אובלית. 1. גלגלו את הכדור של הבטן לצורה אובלית ושטחו אותה. 3. לחצו את הבטן לגוף, השאירו מקום בחלק העליון של הגוף לפנים. 4. גלגלו את הכנפיים לחרוט והשטיחו לפנקייק עבה. 5. לחצו את הכנפיים אל צידי הגוף כשהחלק הצר שלהן פונה כלפי מטה. 6. שטחו את הרגליים לפנקייק עבה ולחצו אותם לתחתית הגוף. 7. גלגלו את הכדור שלהמקור לחרוט, לחצו אותו בדיוק מעל הבטן. אחרי האפיה ציירו עניים מעל המקור. קשטו את הפינגווין עם פפיון לפי ההוראות בעמ' 22 עמ' - 12 ינשוף 2. גלגלו את הגוף לצורה אובלית. 1. גלגלו את הכדור של הבטן לצורה אובלית ושטחו אותה. 3. לחצו את הבטן לגוף, השאירו מקום בחלק העליון של הגוף לפנים. 4. גלגלו את הכנפיים לחרוט והשטיחו לפנקייק עבה. 5. לחצו את הכנפיים אל צידי הגוף כשהחלק הצר שלהן פונה כלפי מעלה. 6. שטחו את העניים לפנקייק עבה ולחצו אותם לגוף מעל הבטן. 7. גלגלו את הכדור שלהמקור לחרוט, לחצו אותו בדיוק מעל הבטן ומתחת לעניים. 8. גלגלו את האזניים לחרוטים קטנים ולחצו אותן אל הגוף, מעל העניים. 9. השתמשו בסכין של כלי העיצוב וצרו פסים של נוצות בבטן של הינשוף. אחרי האפיה ציירו אישונים בתוך העניים. כדי ליצור תוכי עקבו אחר ההוראות 2-7 עם כדורים צבעוניים....יש עוד המשך...עברו לעמוד הבא

14 ים עמ' - 11 שמש 2. שטחו את שלושת הכדורים לפנקייקים בעובי אחיד. 1. השתמשו בסכין של כלי העיצוב וחתכו את הפנקייק הגדול לצורה של שמש לפי הציור, צריכות לצאת בערך 6 או 7 קרניים, אל תדאגו אם הן לא מושלמות. 3. הניחו את הפנקייק החתוך מעל הפנקייק קטן ומעליו את הניחו את הפנקייק הקטן השני. אם הפנקייקים הקטנים מסתירים יותר מדי מהפנקייק החתוך, הויאו קצת מהחומר של הפנקייק ושטחו אותו שוב. הכניסו את הלולאה בין השכבה האחורית לאמצעית. אחרי האפיה ציירו חיוך ומשקפי שמש משני צידי השמש. עמ' - 11 דג 2. שטחו את הכדורים של העניים ולחצו אותן אל צידי הראש כמו בציור. 1. גלגלו את הסנפירים לצורה אובלית ושטחו אותם. 3. לחצו את הסנפירים אל צידי הגוף. 4. גלגלו את הכדור של השפתים לנחש עבה בעובי כמו בציור. אחרי האפיה ציירו אישונים בתוך העניים. גלגלו שני נחשים ארוכים וצרו שנורקל ומשקפת כמו בתמונה בעמוד צרו דגים חדשים ומיוחדים בצבעים שונים. עמ' - 11 עקרב 2. גלגלו את הגוף לפנקייק עבה. 1. גלגלו את שני הכדורים של הרגליים לנחשים באורכים כמו בציור. 3. לחצו את הרגליים אל הגוף והפרידו מעט בין הרגליים כך שיפנו לכיוונים שונים כמו בציור. 4. שטחו את הכדורים של הצבטוט לפנקייק ולחצו אותן לגוף ליד הרגליים. 5. הפכו את העקרב ובעזרת הסכין שלי העיצוב צרו חתך באמצע הצבתות. 6. שטחו את העניים לפנקייק עבה ולחצו אותן אל הגוף במאונך )הןצריכול לעמוד(. אחרי האפיה ציירו אישונים בתוך העניים. עמ' 57 תמנון 2. גלגלו את הגוף לחרוט מעוגל. 1. גלגלו את שאר הכדורים לנחשים בעובי כמו בתמונה. 3. בעדינות לחצו מעט כל זוג נחשים ביחד. 4. הניחו זוג נחשים מעל הזוג השני כך שיווצר X. 5. לחצו את הגוף כשהחלק הצר למטה, בדיוק במרכז הX

15 6. עצבו את הרגליים בכיוונים שונים. אחרי האפיה ציירו פרצוף מחייך. עמ' - 12 קשת בענן 2. גלגלו את הכדורים הצבעוניים לנחשים, השתמשו בציור למדידית אורך הנחשים. 1. כופפו את הנחש הסגול )הקטן( לקשת. 3. כופפו את הנחש הכחול מסביב לקשת הסגולה. 4. חזרו על התהליך כשכל פעם אתם משתמשים בנחש הארוך מעט יותר. אל תדאגו אם קצוות הנחשים לא מסתדרים במדויק, אפשר לחתוך ולסדר אותם בעזרת כלי העיצוב. 5. לחצו כל שלושה עיגולים לבנים ביחד. 6. שטחו את העננים מעט. 7. לחצו את העננים אל קצוות הקשת. 8. הפכו את הקשת, לחצו את לולאת החיבור בעדינות מאחורי הקשת. אם הקשת בענן נדבקה למשטח העבודה, שחררו אותה בעדינות עם הצד השטוח של כלי העיצתוב. 9. לחצו פנקייק דק אל החלק הדק של לולאת החיבור על מנת לחבר אותו לקשת בענן. לאחר האפיה ציירו פרצוף מחייך על העננים. אזהרה! אסור לילדים מתחת לגיל 3 מפני סכנת חנק מחלקים קטנים. את "אפיית" החימר לתנור יש לבצע בעזרת מבוגר. ארץ ייצור: טוויאן, יצרן: KLUTZ יבוא: איי אנד סי לילדים ע.מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מתכונים רגילים. דונאטס וניל עם זיגוג שוקולד שילדים אוהבים

קרא עוד

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדול. השמיכה מקבלת צורה! מקרא עין שרשרת עין שטוחה חצי

קרא עוד

Microsoft Word

Microsoft Word הצעות לפעילות הגיל הרך לט"ו בשבט קיבצנו להלן הצעות לכמה פעילויות פשוטות ומהנות לט"ו בשבט: דפי צביעה העוסקים בטבע ובנטיעות א) דף עצים לגזירה והדבקה מהקטן לגדול ב) סיפור לט"ו בשבט מאת דתיה בן דור ג) סיפור

קרא עוד

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final לסרוג יחד קוסמי חלק 2 זכויות יוצרים: הלן שרימפטון, 2018. כל הזכויות שמורות על ידי: הלן ב www.crystalsandcrochet.com בחסות של Stylecraft yarn קיצורים תך, תכים ח"ע חצי עמוד ל"א לולאה אחורית סיבוב עמ"ק עמוד

קרא עוד

מהי חירות אמיתית

מהי חירות אמיתית ספר הדרקונים דרקונים הם חיות מחמד "נוראיות" ראשית, יש סכנת התלקחות תמידית ושנית, המרחב האווירי שדרקון בוגר זקוק לו כדי להתאמן הוא בלתי אפשרי גם אם גרים במרחק 022 ק"מ משדה תעופה. אז הספר הזה מספק את הדבר

קרא עוד

HaredimZ2.indb

HaredimZ2.indb יחידה :31חופפים משולשים נחפוף משולשים ונוכיח תכונות של אלכסוני משולשים שווה שוקיים ואלכסוני המלבן. שיעור.1חופפים במשולש שווה שוקיים נחקור ונוכיח תכונות של משולש שווה שוקיים נתון משולש שווה שוקיים שבו.

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים כיתה

שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים   כיתה שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים www.kefwithjeff.org כיתה Happy New Year 8 0 80 80 0 8 8 8 8 8 08 8 0 0 בכל שורה ובכל טור יש את המספרים עד כולל.

קרא עוד

Microsoft Word - 38

Microsoft Word - 38 08.05.6-80 - פתרון מבחן מס' 8 (ספר מבחנים שאלון 0580) t (v 75) (א) מהירות ההתקרבות של שני הרוכבים היא לכן הזמן שעבר מיציאת הרוכבים ועד הפגישה: קמ"ש, שעות 60 v 75 לפי הנתון בשאלה, נרכיב את המשוואות: 60

קרא עוד

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA>

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA> איך לבנות מעשנת ביתית מפח מתכת... Master stav http://forums.tapuz.co.il/eatmeat פורום הקרניבורים בתפוז לעשות ל האש הינה צלייה על אש חום ועשן פחמים ו/או גז בצורה ישירה,מדובר בפעולה פשוטה לכאורה אבל יש שיאמרו

קרא עוד

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה 2. פתרו את השאלות, לחוד או בזוגות. תעדו את דרך הפתרון.

קרא עוד

תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשע"ד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר

תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשעד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר תשובות מלאות לבחינת הבגרות במתמטיקה מועד ג' תשע"ד, מיום 0/8/0610 שאלונים: 313, 635863 מוצע על ידי בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן שאלה מספר 1 נתון: 1 תלמיד קנה 11 מחברות דקות ו- 4 מחברות עבות,

קרא עוד

Microsoft Word weaving loom.doc

Microsoft Word weaving loom.doc www.lia.co.il ערכת נול אריגה WEAVING LOOM- 02744 להורים: יש לקרוא את כל ההוראות לפני מתן הנחיות לילדיכם. אזהרה : סכנת חנק- חלקים קטנים. לא מיועד לילדים מתחת לגיל. 3 הערה: למען נוחיות הקריאה התרגום בלשון

קרא עוד

שיעור ראשון כיצד המטוס טס כיצד המטוס טס? כיצד זה יתכן, שמטוס, גוף הכבד מהאוויר, יכול להתרומם מהקרקע, לרחף, ולטוס למרות כוח-המשיכה, שמופעל עליו? לא אין

שיעור ראשון כיצד המטוס טס כיצד המטוס טס? כיצד זה יתכן, שמטוס, גוף הכבד מהאוויר, יכול להתרומם מהקרקע, לרחף, ולטוס למרות כוח-המשיכה, שמופעל עליו? לא אין כיצד המטוס טס? כיצד זה יתכן, שמטוס, גוף הכבד מהאוויר, יכול להתרומם מהקרקע, לרחף, ולטוס למרות כוח-המשיכה, שמופעל עליו? לא אין זה קסם, מאחורי "פלא זה" עומד הסבר מדעי, והנה הוא לפניך: הדינמיקה של טיסת המטוס.

קרא עוד

פסגות ע"ש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה עבודת קיץ לבוגרי כיתה ז' קבוצת מיצוי " שכונה מערבית, רח' הפסגה 17 כרמיאל דוא"ל:

פסגות עש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה עבודת קיץ לבוגרי כיתה ז' קבוצת מיצוי  שכונה מערבית, רח' הפסגה 17 כרמיאל דואל: עבודת קיץ לבוגרי כיתה ז' קבוצת מיצוי " סדר פעולות חשבון עם מספרים מכוונים )1( כמובן יש להראות את דרך פתרון. תרגיל 0 1 : ( 3) 1 ( ) פתרו. שימו לב לסדר פעולות החשבון. תשובה 1 )( )3( )4( )5( )6( )7( )8( 30

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

יד ביד דפי פעולות לגזירה הליכת מריצה כפות ידיים פרושות על הרצפה, פונות קדימה. ראש מורם, בטן בפנים. הליכת מריצה כפות ידיים פרושות על הרצפה, פונות קדימה

יד ביד דפי פעולות לגזירה הליכת מריצה כפות ידיים פרושות על הרצפה, פונות קדימה. ראש מורם, בטן בפנים. הליכת מריצה כפות ידיים פרושות על הרצפה, פונות קדימה הליכת מריצה כפות ידיים פרושות על הרצפה, פונות קדימה. ראש מורם, בטן בפנים. הליכת מריצה כפות ידיים פרושות על הרצפה, פונות קדימה. ראש מורם, בטן בפנים. הליכת מריצה כפות ידיים פרושות על הרצפה, פונות קדימה.

קרא עוד

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מק"ט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2

צירים סמויים - דגם סוס SOSS צירים 4 CS55555 CS5552 CS5554 CS55505 מקט דגם 34.93mm 28.58mm 25.40mm 19.05mm מידה A 26.99mm 22.23mm 18.2 סמויים - דגם סוס SOSS CS55555 CS555 CS555 CS55505 0 18 16 1 דגם.9mm 8.58mm 5.0mm 19.05mm מידה A 6.99mm.mm 18.6mm 1.9mm מידה B 19.70mm 17.8mm 117.8mm 95.5mm מידה C 1.70mm 9.5mm 5.56mm.97mm מידה D 7.1mm

קרא עוד

סז 002 נואר 07 מועד חורף פתרונות עפר

סז 002 נואר 07 מועד חורף פתרונות עפר הציר האופקי מציג את מספר פעימות המונה הציר האנכי מציג את המחיר שגובה חברת הטלפונים (שקלים) ב. א. יש למצוא מהו המחיר ל- 00 פעימות המונה הראשונות בחודש. הנקודה המסומנת בגרף, בעיגול, מראה כי עבור 00 פעימות

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

rizufim answers

rizufim answers ÌÈÙÂˆÈ מדריך למורה פעילות זו היא פעילות חקר לבדיקת כל אפשרויות הריצוף שבהן סידור מצולעים סביב קודקוד הוא זהה. המצולעים שבהם ישתמשו התלמידים הם: משולש שווה צלעות, משושה משוכלל וריבוע - כולם בעלי צלע באותו

קרא עוד

פסגות ע"ש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה -

פסגות עש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה - פסגות ע"ש ברוך ונגר בית ספר על יסודי מקיף ומכללה יחס פרופורציה וקנה מידה נוסחאות הכפל המקוצר ופירוק לגורמים פתרון משוואות, אי שוויונות ומערכת משוואות ממעלה ראשונה שאלות מילוליות משוואות ריבועיות שברים

קרא עוד

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי

תומכי מדף מק ט תאור גימור נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ ניקל CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית ניקל CS3023 ברגי תומכי מדף נושא מדף חובק לזכוכית לקדח 5 מ מ CS3022 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי מ- 5 עד 6 מ מ להרכבה עם בורג סיבית CS3023 8 נושא מדף חובק לזכוכית בעובי 8 עד מ מ להרכבה עם בורג סיבית נושא מדף חובק לקדח 5

קרא עוד

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63>

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63> מתקף ותנע מבוא תרשים 1 כשמפעילים מתקף על גוף כלשהו, התנע שלו משתנה. שינוי התנע שווה למתקף, שהוא השטח מתחת לגרף הכוח כתלות בזמן: Δp = F dt 51 m v m v1 = dt 2 F כאשר F הוא הכוח המופעל על הגוף, p הוא השינוי

קרא עוד

כיף עם ג'ף חלק ב' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים. עריכה: ג'ף סייח

כיף עם ג'ף חלק ב' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים. עריכה: ג'ף סייח כיף עם ג'ף חלק ב' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים. עריכה: ג'ף סייח www.kefwithjeff.org + = + = 0 + 0 = 0 + = 0 = 0 = 00 = 00 = 0 0 = 0 x = 0 x = 0 x 0 = x = x = : = 0 : = : = 00

קרא עוד

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, וגם כעסים וקינאה. אז תנו לי יד וקדימה קופצים, רק תזכרו

קרא עוד

עבודת סיום - מוזיטק

עבודת סיום - מוזיטק יולי 2007 בס"ד עבודת סיום מוזיטק מגישה: הדר חדד שנה ב'. יחידת לימוד: סתיו נושא: מאפייני הסתיו תת נושא: חילזון-העבודה מתבססת על השיר עמיר. "חילזון"/אנדה הנושא א. פעילויות באחריות הגננת לימוד נושא הסתיו

קרא עוד

Microsoft Word פרק 16 - פתרון משוואות רמה א

Microsoft Word פרק 16 - פתרון משוואות רמה א 0.0. דף עבודה פתרון משוואות ושאלות מילוליות נתונות שתי משוואות שקולות. 8 60 הסבירו מדוע המשוואות שקולות. 6) 4( שקולה למשוואות אלו? האם המשוואה 8 מצאו שתי משוואות נוספות השקולות למשוואות בסעיף. () משוואות.

קרא עוד

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051

שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: / 71051 שואב אבק ציקלון הוראות שימוש והפעלה דגמים: 71053 / 71051 לקוחות נכבדים, חברת שריג אלקטריק בע"מ, מודה לכם על שרכשתם שואב אבק זה מתוצרת אנא קראו בעיון את הוראות ההפעלה שבחוברת זו בכדי שתפיקו את מירב ההנאה

קרא עוד

פברואר 2018 עמותת עתיד ממליצה: משלוח מנות קצת אחרת כתיבה: סיון אבוט-ברקן, סמנ"כלית עמותת עתיד וחברת פורום ילדים של העמותה, בייעוץ חברות הפורום. תודה מ

פברואר 2018 עמותת עתיד ממליצה: משלוח מנות קצת אחרת כתיבה: סיון אבוט-ברקן, סמנכלית עמותת עתיד וחברת פורום ילדים של העמותה, בייעוץ חברות הפורום. תודה מ פברואר 2018 עמותת עתיד ממליצה: משלוח מנות קצת אחרת כתיבה: סיון אבוט-ברקן, סמנ"כלית עמותת עתיד וחברת פורום ילדים של העמותה, בייעוץ חברות הפורום. תודה מיוחדת לדיאטניות חן יער, ענת תבור ואודליה רדמי הכנת

קרא עוד

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשעח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: 26.01.2018 2 סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מורכבת מ- 6 שאלות. כל שאלה מזכה ב- 20 נקודות כך הנקודות

קרא עוד

בקרים מתוכנתים – PLC

בקרים מתוכנתים – PLC 4.2. לאחר בניית מערכת ההנעה נחבר אליה את בקר ה- NXT באופן הבא: איור 19: חיבור הבקר אל מערכת ההנעה 29 5.2. נחבר את הבקר אל מערכת ההנעה באופן הבא: איור : 20 חיבור הסוללות והבקר אל מערכת ההנעה 30 איור : 21

קרא עוד

Microsoft Word - buty.doc

Microsoft Word - buty.doc ב.דרגונסקיי חתול במגפיים "בנים ובנות!" אמרה ראיסה איבנובנה "גמרתם את ברבעון בהצלחה. אני מברכת אתכם. כעת אפשר לנוח. בחופשה נעשה לנו מסיבת תחפושות. כל אחד יכול להתחפש איך ירצה, ועבור התחפושת הטובה ביותר

קרא עוד

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92

מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING ארגונומיה 92 מוצרים למשרד סדרה מעוצבת זרועות למסכי מחשב SIT - STAND WORKING 92 מוצרים למשרד OFFICE SUITES TM MESH BACK SUPPORT תומך גב מבד נושם מוריד מתח מהשכמות ומהגב התחתון מתאים לכל כסא משרדי הרכבה קלה ונוחה STANDARD

קרא עוד

בי"ס כרמלית- חיפה

ביס כרמלית- חיפה בי"ס כרמלית- חיפה מבחן הבנת הנקרא ולשון לכיתה ה' שליש שני תאריך: שם: חברים טובים- קראו היטב את השאלות לפני שאתם עונים משך הבחינה: 09 דקות ציון המבחן מ 89 נקודות קראו את הקטע שלפניכם: חבר טוב בעירק חיו

קרא עוד

Starburst Mandala Circular Vest לסרוג יחד וסט מטר של כוכבים מנדלה עגולה חוט: אפשרות 1: וסט בלי שרוולים 2 חבילות Caron Cakes )תנו להם לעשות את הקסם שלה

Starburst Mandala Circular Vest לסרוג יחד וסט מטר של כוכבים מנדלה עגולה חוט: אפשרות 1: וסט בלי שרוולים 2 חבילות Caron Cakes )תנו להם לעשות את הקסם שלה Starburst Mandala Circular Vest לסרוג יחד וסט מטר של כוכבים מנדלה עגולה חוט: אפשרות 1: וסט בלי שרוולים 2 חבילות Caron Cakes )תנו להם לעשות את הקסם שלהם בשינויי הצבע(. וסט עם שרוולים אפשרות 2: חוט ( Vanna

קרא עוד

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות

עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה אפריל 5105 קשה בלימודים, קל במבחנים, קל בחיים עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יחל פסח תשעה יש לפתור את כל השאלות עבודה במתמטיקה לכיתה י' 5 יח"ל פסח תשע"ה יש לפתור את כל השאלות על דפים משובצים. רשמו את שמכם על כל אחד מהדפים הפתרונות יוגשו אחרי חופשת הפסח. מומלץ לכתוב דואר אלקטרוני, Whatspp כאשר נתקלים בקושי. מישהו

קרא עוד

Microsoft Word - kot.doc

Microsoft Word - kot.doc החתול והשועלה לאיכר אחד היה חתול. חתול יפה אבל פראי, שעשה לו צרות רבות. חבל היה לאיכר להיפרד מהחתול, אך לא הייתה ברירה. אחרי התעלול האחרון שם אותו בשק ויצא אתו ליער. שם שחרר את החתול. יהיה מה שיהיה. אם

קרא עוד

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc בעיות מילוליות - בעיות קנייה ומכירה 1.01 סוחר בגדים קנה חולצות בסכום כולל של 1575 ש"ח. הוא מכר 5 חולצות בהפסד של 5 ש"ח על כל חולצה. את שאר החולצות הוא מכר ברווח של 15 ש"ח על כל חולצה. בסך הכול הסוחר הרוויח

קרא עוד

Microsoft Word - solutions.doc

Microsoft Word - solutions.doc תחרות גיליס 009-00 הרי פוטר הגיע לחנות הדובשנרייה בהוגסמיד. הוא מגלה, שהכסף שלו מספיק בדיוק ל- סוכריות קוסמים ול- 5 קרפדות שוקולד, או בדיוק ל- 0 קרפדות שוקולד ול- 0 נשיקות מנטה, או בדיוק ל- 45 נשיקות מנטה

קרא עוד

להורי ילדים בגילאי 6-2

להורי ילדים בגילאי 6-2 להורי ילדים בגילאי 6-2 תוכן העניניםעמוד הקדמה 3 מהו משחק ולמה חשוב לשחק? 4 מאפייני גיל 5 סביבה מעודדת משחק 7 קטגוריות המשחק המקובלות 8 משחקי תנועה 9 10 גיל +2 11 גיל +3 12 גיל +4 12 גיל +5 משחקי דמיון

קרא עוד

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לאפשר למרצי המכללה לפרסם באתר המכללה פרטים אודותיהם )תחומי

קרא עוד

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים משרד החינוך המינהל למדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה שם התלמיד/ה: כיתה: משימת הערכה מספר 1- כיתה ד נושאים: מערכות ותהליכים ביצורים חיים ומערכות אקולוגיות )בעלי חיים( הנחיות: קראו היטב את השאלות.

קרא עוד

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם כך העלינו לפורטל שאלון מעורבל ללא שום סימונים עליו.

קרא עוד

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. אבני שפה כביש 3 אבני גן אלמנטי תיחום גומה לעץ וחבקים 6 תיעול וניקוז אבני שפה תיחום וניקוז תו ירוק מוצר חדש אבני שפה תיחום וניקוז: אבני

קרא עוד

Microsoft Word - dvar hamaarehet_4.8.docx

Microsoft Word - dvar hamaarehet_4.8.docx מרכז ארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי المرآز القطري لمعلمي الرياضيات في المرحلتين الاعدادية والثانوية מרובע חסום ועקשן, או נכדי מסר לטיפולי בעיה בגיאומטריה מדור: כתב: תקציר: זה קרה לי בכיתה אברהם

קרא עוד

מבנים בדידים וקומבינטוריקה סמסטר אביב תשע"ט מספרי רמזי תרגול 11 הגדרה: (t R = R(s, הוא המספר הטבעי הקטן ביותר כך שבכל צביעה של צלעות הגרף וכחול(, קיים

מבנים בדידים וקומבינטוריקה סמסטר אביב תשעט מספרי רמזי תרגול 11 הגדרה: (t R = R(s, הוא המספר הטבעי הקטן ביותר כך שבכל צביעה של צלעות הגרף וכחול(, קיים מספרי רמזי תרגול 11 הגדרה: (t R = R(s הוא המספר הטבעי הקטן ביותר כך שבכל צביעה של צלעות הגרף וכחול( קיים תת-גרף שלם K s שצבוע בכחול או שקיים תת-גרף שלם K t שצבוע באדום. הגדרה שקולה: עבור גרף עם לפחות (t

קרא עוד

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי.

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי. 1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי..1 --------------------------------------- ----------------------------------------------------

קרא עוד

טיפים להצלחה במהלך הבחינה 1. בתחילת הבחינה קראו היטב את כל השאלות וסמנו לעצמכם את השאלות המועדפות על ידכם. קראו כל שאלה לפחות פעמיים, כדי שלא תחמיצו נ

טיפים להצלחה במהלך הבחינה 1. בתחילת הבחינה קראו היטב את כל השאלות וסמנו לעצמכם את השאלות המועדפות על ידכם. קראו כל שאלה לפחות פעמיים, כדי שלא תחמיצו נ טיפים להצלחה במהלך הבחינה 1. בתחילת הבחינה קראו היטב את כל השאלות וסמנו לעצמכם את השאלות המועדפות על ידכם. קראו כל שאלה לפחות פעמיים, כדי שלא תחמיצו נתון כלשהו.. אין צורך לענות על השאלות לפי סדר הופעתן.

קרא עוד

<4D F736F F D20EBE9FAE420E7202D20E0E7E5E6E9ED202D20E3F4E920F1E9EBE5ED20ECFAECEEE9E3E9ED D20F8EEE420E0202D20E8E5F4F120382D332

<4D F736F F D20EBE9FAE420E7202D20E0E7E5E6E9ED202D20E3F4E920F1E9EBE5ED20ECFAECEEE9E3E9ED D20F8EEE420E0202D20E8E5F4F120382D332 דף עבודה אחוזים באילו מהאיורים הבאים החלק הצבוע מהווה אותו אחוז מהם? מהו גודלו החלק ואיזה אחוז הוא מהווה מהם? (1) (ה) התבוappleappleו באיור משמאל. רשמו איזה חלק מהווה החלק הצבוע בשבר פשוט ובכתיב אחוזים.

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

תשובות 1. משתנה וביטוי אלגברי 1 א פרצוף שמח, פרצוף עצוב וכו'... ב פרצוף שמח. ג - 8 עצוב, - 15 שמח. ד שמח, עצוב. עמ' 2 2 א תכלת. ב 5. ג אי-

תשובות 1. משתנה וביטוי אלגברי 1 א פרצוף שמח, פרצוף עצוב וכו'... ב פרצוף שמח. ג - 8 עצוב, - 15 שמח. ד שמח, עצוב. עמ' 2 2 א תכלת. ב 5. ג אי- 1. משתנה וביטוי אלגברי 1 א פרצוף שמח, פרצוף עצוב וכו'... ב פרצוף שמח. ג - 8 עצוב, - 15 שמח. ד - 567 שמח, - 784 עצוב. עמ' 2 2 א תכלת. ב 5. ג אי-זוגיים. ד זוגיים. ה 10, כתום. א 9. 4, 1, ב מספר המבנה בריבוע.

קרא עוד

אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה פרופ' מתיא כ"ץ, ד"ר עופר נימן, ד"ר סטוארט סמית, ד"ר נתן רובין, גב'

אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה פרופ' מתיא כץ, דר עופר נימן, דר סטוארט סמית, דר נתן רובין, גב' אוניברסיטת בן-גוריון המחלקה למדעי המחשב בוחן במבנים בדידים וקומבינטוריקה 0-- פרופ' מתיא כ"ץ, ד"ר עופר נימן, ד"ר סטוארט סמית, ד"ר נתן רובין, גב' יעל שטיין טל באומל, לילך חייטמן-ירושלמי, נתי פטר, ד ר סטוארט

קרא עוד

mivhanim 002 horef 2012

mivhanim 002 horef 2012 מבחן מספר 1 (שאלון 00 חורף תשע"ב) בשאלון זה שש שאלות. תשובה מלאה לשאלה מזכה ב- 5 נקודות. מותר לך לענות, באופן מלא או חלקי, על מספר שאלות כרצונך, אך סך הנקודות שתוכל לצבור לא יעלה על. 100 אלגברה (x+ 5)

קרא עוד

מערך פעולה

מערך פעולה מטרות: 0( החניך יבין את המושג "הגשמה". )4 )2 מערך פעולה נושא: במעלה הפרמידה החניך ילמד מהי הפירמידה של מאסלו ויטיל ספק בקונוטציה למושג- "הגשמה עצמית". החניך יסיק כי הגשמה עצמית קשורה בד בבד בעשייה חברתית.

קרא עוד

מדריך להתחלה מהירה Microsoft Project 2013 נראה שונה מגירסאות קודמות, ולכן יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך ללמוד להכיר אותו. סרגל הכלים לגישה מהירה התאם אי

מדריך להתחלה מהירה Microsoft Project 2013 נראה שונה מגירסאות קודמות, ולכן יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך ללמוד להכיר אותו. סרגל הכלים לגישה מהירה התאם אי מדריך להתחלה מהירה Microsoft Project 2013 נראה שונה מגירסאות קודמות, ולכן יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך ללמוד להכיר אותו. סרגל הכלים לגישה מהירה התאם אישית את האזור הזה כדי שהפקודות המועדפות עליך יהיו תמיד

קרא עוד

<4D F736F F D20E9ECE3E420E0E7FA20E5EEE8F8E9E420E0E7FA20E9F6E0E520E1E2F9ED20ECE8E9E5EC20F0E7EEE3>

<4D F736F F D20E9ECE3E420E0E7FA20E5EEE8F8E9E420E0E7FA20E9F6E0E520E1E2F9ED20ECE8E9E5EC20F0E7EEE3> ילדה אחת ומטריה אחת יצאו בגשם לטיול נחמד... פעילות במועדון בנושא חורף, המבוססת על השיר של דתיה בן דור - מילים ולחן. הפעילות מיועדת לילדים צעירים. את השיר והלחן אפשר למצוא באתר שירונט: http://www.shiron.net

קרא עוד

תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X120 LED גוף

תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X120 LED גוף תוכן עניינים גופי תאורה מוגן מים IP66 LED 3-4... גוף תאורה פנלLED מרובע שקוע תחת הטיח גוף תאורה פנל LED עגול שקוע תחת הטיח פנל 60X60 / 30X LED גוף תאורה - LED על הטיח 5-6... 7-8... 9-10... פס אמריקאי פלורסנטי

קרא עוד

סיכום הוראות Touch touchend יקרא לפונקציה כשיסתיים המגע עם הסמארטפון. - touchmove יקרא לפונקציה במהלך תזוזת המגע עם הסמארטפון. touchstart יקרא לפונקצי

סיכום הוראות Touch touchend יקרא לפונקציה כשיסתיים המגע עם הסמארטפון. - touchmove יקרא לפונקציה במהלך תזוזת המגע עם הסמארטפון. touchstart יקרא לפונקצי סיכום הוראות Touch touchend יקרא לפונקציה כשיסתיים המגע עם הסמארטפון. - touchmove יקרא לפונקציה במהלך תזוזת המגע עם הסמארטפון. touchstart יקרא לפונקציה כשיתחיל המגע עם הסמארטפון. preventdefault() נטרול

קרא עוד

סט נובמבר 08 מועד מיוחד - פתרונות עפר.doc

סט נובמבר 08 מועד מיוחד - פתרונות עפר.doc נפתור את מערכת המשוואות y+ 3 = 5 5 7 3 2y + = 8 3 נארגן את המשוואה הראשונה 1/ 5/ y+ 3 5 = 5 1 y+ 3= 5(5 ) y+ 3= 25 5 8+ y= 25 /5 נארגן את המשוואה השנייה 3 1 3 / / / 2y 7 3 8 + = 1 3 1 6y+ 7 3= 24 7+ 6y

קרא עוד

אחריות קבוצתית

אחריות קבוצתית אחריות קבוצתית משך הפעולה: 56 דק' מטרות: 1. החניך יכיר בסוגים ומאפיינים שונים של קבוצות ובייחודיות קבוצת ח'. 2. החניך ילמד מהי אחריות קבוצתית לעומת אחריות אישית והצורך של הקבוצה בשתיהן למען השגת מטרותיה.

קרא עוד

פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד

פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה 2-7012610-3 תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד ב' שם המרצה: ערן עמרי, ענת פסקין-צ'רניאבסקי חומר עזר:

קרא עוד

ייבוא וייצוא של קבצי אקסל וטקסט

ייבוא וייצוא של קבצי אקסל וטקסט ייבוא וייצוא של קבצי אקסל וטקסט (Importing & Exporting MS Excel Files and Text) ייבוא (Import) הפיכת קובץ טקסט, Excel מבסיס נתונים אחר. או סוגים אחרים, לטבלת,Access או העתקת טבלת Access בתחילת התהליך יש

קרא עוד

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון:

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: 454-1288476 פתיחה שלום מתעניין בקסמים! שמי יוני לחמי. אני קוסם מקצועי מעל 11 שנים. לפני 9 שנים התחלתי ללמד קסמים ומאז לימדתי מעל

קרא עוד

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 יד/סיון/תשעו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות האינטרנט שלום רב, לנוחותכם, הרכבת המערכת לשנה"ל תשע"ז תתבצע באמצעות האינטרנט ייעוץ וירטואלי. הרכבת המערכת )רישום לקורסים( תעשה

קרא עוד

SWEETS_final.indd

SWEETS_final.indd ביום הכי חשוב בשנה קאפקייקס בצבעים עזים, עוגת שוקולד בת 3 קומות, עיטורים של בצק סוכר, שייקים טעימים והברקה אחת שלא תמצאו באף מסיבת יום הולדת: קייק פופס. שלוש אמהות עם אמביציה ודמיון הפכו את הבית לחדר יצירה

קרא עוד

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א 6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר אצל תינוקות הניזונים מפורמולה. הגיל משתנה בהתאם לתקופה,

קרא עוד

כשהטבע נותן את הטעם ענבי ציון - פירות מעובדים לתעשיית המזון

כשהטבע נותן את הטעם ענבי ציון - פירות מעובדים לתעשיית המזון כשהטבע נותן את הטעם ענבי ציון - פירות מעובדים לתעשיית המזון ענבי ציון נוסדה בשנת 1972, ע"י משפחת זלצר כחברה המתמחה בייצור ושיווק מוצרי פירות מעובדים לתעשיות המזון. בשנת 2003 רכשה תנובה 50% ממניות החברה

קרא עוד

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק 1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 69 2 הרמונית מתוקים קוביית קשיו קלוי 80 גרם דבש טהור מפרחי בר 200 גרם קונפיטורת רימונים 290 גרם פחית עגולה

קרא עוד

@original_pancake_house בית הפנקייק המקורי רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר ותיהנו מ- 15

@original_pancake_house בית הפנקייק המקורי רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר ותיהנו מ- 15 @original_pancake_house בית הפנקייק המקורי 09-9514215 רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר 09-9514215 ותיהנו מ- 15% הנחה בכל ביקור )החל מהביקור הבא( ומעוד מבצעים והטבות

קרא עוד

Microsoft Word - תדריך למורה - חוברת 1 - צורה וצבע - סעיפים 1-20.doc

Microsoft Word - תדריך למורה - חוברת 1 - צורה וצבע - סעיפים 1-20.doc תדריך למורה - צורה וצבע - מתחילים 1 קיץ תשע"א, 2011 נטע - נוער לטובת העברית פנימי לא להפצה סעיף 1. דבר העורך קטע האזנה אודות דבר העורך הסעיף דבר העורך מציג את הנושאים העיקריים בחוברת. בחוברת צורה וצבע

קרא עוד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחדות לכדורגל בישראל להוציא הוראות מיוחדות המפורטות בתקנון

קרא עוד

<4D F736F F D20C4DCEFE0C9EBEC202D20FFE0DC20E6EBFFF9EBE62D20C7FCEB2E646F63>

<4D F736F F D20C4DCEFE0C9EBEC202D20FFE0DC20E6EBFFF9EBE62D20C7FCEB2E646F63> עוגת לימוןרטובה וטעימה 125 גרם חמאה 1 כוס סוכר 4 ביצים 1/3 כוס מיץ לימון 1 כוס קמח תופח מנופה 2 כוסות שקדים טחונים דק לאבקה (אפשר לקנות מוכן) מרכיבים: 1 כוס מיץ לימון סחוט מלימונים טריים! (את הלימונים

קרא עוד

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו . m mot לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשונה שלו ל (3 (,2, צ'אק מכוון לעברה ופוגע. חישוב המרחק

קרא עוד

בוקסות לבנות NO LIMITS TOOLS

בוקסות לבנות NO LIMITS TOOLS 1/4 בוקסות פינות הינע 1/4 CR-V בוקסות קצרות הינע 1/4 מחיר ש ח 5.00 5.00 5.00 5.00 5.00 5.00 5.00 5.00 5. 5. 5. 5..0.0 מידה D1 )קוטר חיצוני( 3...5...5 1 1.4 13.3... 1. D )קוטר חיצוני( 1 1 1 1 1 1 1 11.

קרא עוד

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc

Microsoft Word - samsung.VC SC 4320 trns.doc הוראות שימוש, הפעלה ותחזוקה לשואב אבק דגם: SC-4750 לקוחות יקרים! תודה על שרכשתם את שואב האבק המעולה מתוצרת.SAMSUNG אנו בטוחים שהשואב העשוי מחומרים באיכות הגבוהה ביותר, יענה באופן מרבי על דרישותיכם. השואב

קרא עוד

מס' 1 חשוון תשע"ה פר"ח פרויקט חונכות, כתיבה ועריכה: שושנה שפיץ, עריכה גרפית: מחלקת גרפיקה, מכון ויצמן למדע, ג'ניה ברודסקי הכתובת למשלוח פתרונות: משרדי

מס' 1 חשוון תשעה פרח פרויקט חונכות, כתיבה ועריכה: שושנה שפיץ, עריכה גרפית: מחלקת גרפיקה, מכון ויצמן למדע, ג'ניה ברודסקי הכתובת למשלוח פתרונות: משרדי מס' 1 חשוון תשע"ה פר"ח פרויקט חונכות, כתיבה ועריכה: שושנה שפיץ, עריכה גרפית: מחלקת גרפיקה, מכון ויצמן למדע, ג'ניה ברודסקי הכתובת למשלוח פתרונות: משרדי פר"ח, אוניברסיטת בר אילן, רמת גן 52900, דוא"ל: perachme@perach.org.il

קרא עוד

פיסיקה 1 ב' מרצים: גולן בל, משה שכטר, מיכאל גדלין מועד ב משך המבחן 3 שעות חומר עזר: דף נוסחאות מצורף, מחשבון אסור בהצלחה! חלק א'

פיסיקה 1 ב' מרצים: גולן בל, משה שכטר, מיכאל גדלין מועד ב משך המבחן 3 שעות חומר עזר: דף נוסחאות מצורף, מחשבון אסור בהצלחה! חלק א' פיסיקה 1 ב' 203-1-1391 מרצים: גולן בל, משה שכטר, מיכאל גדלין מועד ב 03.08.2017 משך המבחן 3 שעות חומר עזר: דף נוסחאות מצורף, מחשבון אסור בהצלחה! חלק א' - שאלות אמריקאיות (כל שאלה - 5 נק') - יש לסמן תשובה

קרא עוד

קטלוג פסח 2016

קטלוג פסח 2016 קטלוג פסח 2016 חברת שקד חברת שקד הינה חברה משפחתית אשר עוסקת שנים רבות בייבוא, שיווק והפצת יינות מאזורים שונים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות התרחב סל המוצרים עם מותגי אלכוהול איכותיים מרחבי העולם. פעילותה

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

<4D F736F F D20F4F8F720E7F9E9E1E420EBEEE5FAE9FA203120E9E5ECE E646F63>

<4D F736F F D20F4F8F720E7F9E9E1E420EBEEE5FAE9FA203120E9E5ECE E646F63> הסברים לפרק כמותי : :úåðåëðä úåáåùúä 0 9 8 7 6 5 5 0 9 8 7 6 5. התשובה הנכונה היא: (). עלינו לקבוע איזה מהביטויים שבתשובות אינו זוגי. משום שהשאלה עוסקת בתכונת הזוגיות, ננסה ללמוד מהנתון על זוגיותם של x

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות שיעור מס' 6 סבולות ואפיצויות Tolerances & Fits Tolerances חלק א' - סבולות: כידוע, אין מידות בדיוק מוחלט. כאשר אנו נותנים ליצרן חלק לייצר ונותנים לו מידה כלשהי עלינו להוסיף את תחום הטעות המותרת לכל מידה

קרא עוד

1 בגרות עח יולי 18 מועד קיץ ב שאלון x b 2 2 y x 6x שיעור ה- א x לכן, של קדקוד הפרבולה, ו-, מתקבל על ידי הנוסחה a. C(3, 9) ובהתאם, y. (3, 9) 2 C

1 בגרות עח יולי 18 מועד קיץ ב שאלון x b 2 2 y x 6x שיעור ה- א x לכן, של קדקוד הפרבולה, ו-, מתקבל על ידי הנוסחה a. C(3, 9) ובהתאם, y. (3, 9) 2 C 8 מועד קיץ ב שאלון 58 x b y x x שיעור ה- א x לכן של קדקוד הפרבולה ו- מתקבל על ידי הנוסחה a C( 9) ובהתאם y ( 9) C 9 C הם x C ( ) תשובה: שיעורי קדקוד הפרבולה B A y x x ב הישר y 5 חותך את הפרבולה בנקודות

קרא עוד

מערך שיעור בחינוך גופני

מערך שיעור בחינוך גופני המסלול להכשרת מורים המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר שבע להוראת החינוך הגופני טלפון: /8-87829 פקס: 8-8782/6 שם פרח ההוראה: עדי רבין ואלה זבורקו תאריך: 2.11.21 מורה מאמן: אתי יגיל פינטו בית ספר: תיכון

קרא עוד

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יחללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 גוף נע לאורך ציר X כך שברגע. x הוא נמצא 0 t 0-10 16 19

קרא עוד

מצגת של PowerPoint‏

מצגת של PowerPoint‏ 1 ארבל פרלינים במגוון טעמים ומליות, -TLV חמוציות בעטוף שוקולד לבן, כרמל- בוטן עטוף בשוקולד חלב, כרמל- צימוק עטוף בשוקולד חלב.. 41.90 2 יין אדום קברנה סובניון מרלו קלאסיק יקב ברקן, קשיו עטוף בשוקולד מריר,

קרא עוד

קטלוג ברזים ואביזרי אמבט

קטלוג ברזים ואביזרי אמבט קטלוג ברזים ואביזרי אמבט 1 לקוח נכבד, צוות פאר נשר גאה להציג את קטלוג הברזים ואביזרי האמבט החדש. חברת פאר נשר משווקת מגוון רחב של ברזים ואביזרי אמבט המתאימים לשוק הפרטי והמוסדי כאחד. מגוון המוצרים נבחר

קרא עוד

תרגול מרובעים- מקבילית נתונה מקבילית בעלת היקף בגודל 33 ס"מ, כמו כן אחת מצלעות המקבילית שווה ל- 8 ס"מ. מהו גודלה של שאר צלעות המקבילית בס"מ?.1 8 נתונה

תרגול מרובעים- מקבילית נתונה מקבילית בעלת היקף בגודל 33 סמ, כמו כן אחת מצלעות המקבילית שווה ל- 8 סמ. מהו גודלה של שאר צלעות המקבילית בסמ?.1 8 נתונה תרגול מרובעים- מקבילית נתונה מקבילית בעלת היקף בגודל 33 ס"מ, כמו כן אחת מצלעות המקבילית שווה ל- 8 ס"מ. מהו גודלה של שאר צלעות המקבילית בס"מ?.1 8 נתונה מקבילית שצלעותיה שוות ל- 3 ס"מ ול- 7 ס"מ. מהו הטווח

קרא עוד

Microsoft Word - עבודת פסח לכיתה י 5 יחל.doc

Microsoft Word - עבודת פסח לכיתה י 5 יחל.doc עבודת פסח במתמטיקה לכיתה י' (5 יחידות) תרגילים שבעבודה על החומר שנלמד בכיתה ומיועדים לחזרה יש לעשות לא פחות מ- תרגילים מכל פרק אלגברה פתור את מערכת המשוואות הבאות: y x 1 y y 1 x y m x 1 x עבור אילו ערכים

קרא עוד

: : : " [ [' ] : : [ " " " ( [ ( ' : : ' " " ' " ( " ( " " : ' ' ( ' ( ) " " : ' ' " ( ) " ' " ". ' ( ).. [ :. :. " :. " :. [ " ) :(.. :. :. :. :. :.

: : :  [ [' ] : : [    ( [ ( ' : : '   '  (  (   : ' ' ( ' ( )   : ' '  ( )  '  . ' ( ).. [ :. :.  :.  :. [  ) :(.. :. :. :. :. :. : : : " [ ['] : : [ " " " ( [ ( ' : : ' " " ' " ( " ( " " : ' ' ( ' () " " : ' ' " () " ' " ". ' ().. [ :. :. " :. " :. [ ") :(.. :. :. :. :. :. :. :. :. :. : '. () : [. [] : ". " [ :. :. :. [ ", :. :

קרא עוד

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks

Microsoft Word - I900-Tips_and_Tricks טיפים וטריקים Samsung I900 Omnia מקש כיבוי / הדלקה שקע ריסט מצלמה קדמית מקש מיוחד מקש הגברת / הנמכת השמע שקע הטענה / אוזניות מקש סיבוב מסך מקש ניתוק שיחה מקש מענה שיחה מקש ניווט 1 תפעול כללי מעבר בין פרופילים

קרא עוד

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם 1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם בהגשה לטופס המבחן. חומרי עזר: 1.מחשבון. נספח הנוסחאות

קרא עוד

Microsoft Word - Mixer KMM710 Hebrew.doc

Microsoft Word - Mixer KMM710 Hebrew.doc שם התחנה חיפה כתובת עיר מפרץ חיפה חולון ת"א באר שבע טלפון 1-700-700-909 1-700-700-909 1-700-700-909 1-700-700-909 פקס 04-8492944 03-5589484 03-5606931 08-6232838 ההסתדרות 90 הסדן 3 לבונטין 11 חולון תל

קרא עוד

(Microsoft PowerPoint - 1 \353\354\351 \362\341\345\343\344-)

(Microsoft PowerPoint - 1 \353\354\351 \362\341\345\343\344-) כלי עבו דה ממו נעים וי דניים 1 כלי עבו דה ממו נעים 2 אין להשתמש ב אלא אם הוא שמיש, מתוחזק וכולל את כל אביזרי הבטיחות הנדרשים 3 אין להשתמש באוויר דחוס למטרות ניקוי אלא אם הלחץ הוקטן 30 לפחות מ PSI 4 יצוידו

קרא עוד

Microsoft Word - tutorial Dynamic Programming _Jun_-05.doc

Microsoft Word - tutorial Dynamic Programming _Jun_-05.doc הטכניון מכון טכנולוגי לישראל אלגוריתמים (3447) סמסטר חורף 006/007 הפקולטה למדעי המחשב תכנון דינאמי תרגיל תת מחרוזת משותפת ארוכה ביותר תת-מחרוזת z k שקיימת סדרה עולה ממש,... z = z של מחרוזת נתונה x m,...,,

קרא עוד

תוכן הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[...2 הגדרת שאלת נכון\לא נכון...8 שאלות אמריקאיות 1

תוכן הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[...2 הגדרת שאלת נכון\לא נכון...8 שאלות אמריקאיות 1 תוכן הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[...2 הגדרת שאלת נכון\לא נכון...8 1 הגדרת שאלת רב-ברירה ]אמריקאית[ הוספת השאלה 1. בבלוק הניהול הנמצא מימין נלחץ על מאגר שאלות.. 2. על מנת להוסיף שאלה חדשה נלחץ על לחצן

קרא עוד