מערך שיעור

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "מערך שיעור"

תמליל

1 המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט מערך שיעור הסטודנט/ית: אור שפירא שנה: ג' תאריך יום הוראה מתוכנן: בית ספר: בר לב- כפר סבא כיתה: ט' 3 + ט' 1 מספר הלומדים: 14 תלמידות מקום השיעור: אולם נושא הלימוד: סמן/י את נושאי הלימוד שתלמדו ב- X )X( מיומנויות גופניות )X( הגינות בספורט ) ידע והבנה של גוף האדם בתנועה ( נושא יחידת ההוראה )מתוכני הלימוד, עמ' 58-52( 12-11, 75-75, חינוך לספורט -כדורעף פעילויות הלמידה )עמ' ( 17-54, 04-50, חזרה על מיומנויות בסיסיות ותרגול משחקונים של 8X8,.2X2 מקורות: שיעור מספר: 8 מתוך:_ 1 _שיעורים תחום יעדי ההוראה תכליות התלמידות יבצעו את המיומנויות קבלה תחתית, מכת פתיחה תחתית חזיתית ומסירה עילית. התלמידות יכירו את הפן התחרותי של המשחק. עם ניצחון יש הנאה התלמידות יחושו תחושת ניצחון או הפסד. גופני הכרתי חברתי, ריגושי מוסרי התלמידות יבצעו את המיומנויות הנ"ל בטכניקה נכונה, ויתרגלו אותן במצבי משחק שונים: 2X2. 1X1, התלמידות יתחלקו לזוגות ויתחרו זו בזו תוך שילוב מיומנויות המשחק. התלמידות יבינו שללא שיתוף פעולה הסיכוי שלהן לניצחון יקטן ובהתאם גם ההנאה תרד. התלמידות תעבודנה כצוות, ותרגשנה שהן תורמות למשחק, לניצחון. אופני בדיקת התכליות:_השלמת רצף בסיסי של מסירה עילית, מכת פתיחה, קבלה תחתית והעברת הכדור לצד השני. הציוד והעזרים הדרושים לשיעור: 2 רשתות, 81 קונוסים, 87 כדורי-עף, 84 חישוקים. הערות ארגוניות: התלמידות תעבודנה בתחנות, ולקראת הסוף ישחקו 2X2. 8X8, הערות בטיחות:לא להעיף את הכדור לזוגות אחרים שמתאמנים, להקשיב להוראותיי, לא להתחיל פעילות לפני ששרקתי.

2 חלק/ זמן מטרת התרגיל )מגמה( פתיחה חימום המשימות / תיאור הפעילות הסבר על מהלך השיעור, אציג את עצמי, אסביר להן שבמהלך השבועיים הבאים אנחנו נעבוד יחד כולנו, אפנה אותן לאתר ביה"ס שיסתכלו על המצגת, אסביר להן שהן תצטרכנה במהלך השבועיים לתת לתלמידה שהן תבחרנה שתהייה איש הקשר בנינו, רשימה של 3 קבוצות של שחקניות, מחליפות, שופטות, רשמיות... התלמידות תתחלקנה לרביעיות ותבצענה חימום כתף בתן ולך זריקות כתף רגילות ביד החזקה לאחר שזרקתי את הכדור אני רצה לטור הנגדי. תרגיל שני ביד החלשה. תרגיל שלישי תלמידה תבצע מסירות עלית עד לזוג הנגדי תעביר להן את הכדור ותישאר בצד שלהן ותבצע 5 כפיפות בטן,אותו הדבר בקבלה תחתית. תרגיל רביעי התלמידות תנסנה לבצע בטכניקה הנכונה מסירות עילית רצופות ב'תן ולך'. נקודות להדגשה )ידע, בטיחות, "רמזים מנחים"( החוקים של במהלך השיעור: לא לדבר ביחד איתי, להקשיב להוראותיי לכל אורך השיעור, להקפיד על בטיחות, לא להעיף כדורים לכל עבר. לרוץ בטור ולא בגוש ב 1 טורים מולי רביעיות ארגון הלמידה מסקנות ומשוב לביצוע 2 דק' 11 דק' עיקרי התלמידות תעבודנה בתחנות, כל תחנה תתבצע כ- ד 2 ק'. בכל תחנה תמתין להן כרטיסייה על מנת לחסוך את זמן ההדגמה של כל תחנה, בכרטיסייה יהיו אף דגשים של המיומנות. תחנה 8: התלמידות תתרגלנה את המיומנות מכת פתיחה תחתית חזיתית כאשר יוצבו בפניהן רמות שונות של קושי מקונוס הנמצא 3 מטר מהרשת עד לקונוס הנמצא על קו ה 9, עליהן לבחור את רמתן ולתרגל בהתאם, מי שהצליחה יכולה לעבור לקונוס הבא. תחנה 2: תלמידה תעמוד בצד אחד של הרשת ומולה מעבר לרשת יעמדו שאר חברי הקבוצה שלה. על התלמידה למסור לראשונה בטור את הכדור ועל התלמידה להשיב את הכדור במסירה עילית ואז לחזור לסוף הטור, וכן הלאה. יש להחליף תמיד את התלמידה לאחר כל סבב. תחנה 3: תרגול הטכניקה הנכונה בקבלה תחתית על ידי שימוש בספסל תלמידה תשב על ספסל וחברתה תמסור אליה את הכדור, התלמידה שיושבת צריכה לקום ולקבל את הכדור בקבלה תחתית בעזרת תזמון של לעבור מתחנה לתחנה לפי הסדר. בשריקה שלי לעצירת הפעילות התלמידות תחזרנה את הכדורים למקום ותסדרנה את התחנה לקבוצה הבאה אחריהן. בתחנות 11 דק'

3 פשיטת הרגליים והידיים. תחנה 1: מול הקיר - כל תלמידה תשחק עם עצמה מול הקיר במסירות עיליות ותחתיות, תתרגל וויסות כוח נכון. תחנה 7: התלמידות תעמודנה בטור בצד אחד של הרשת כאשר בצד השני שלו יהיו 3 חישוקים במרחקים שונים מהרשת, על כל תלמידה בתורה לנסות להכניס את הכדור לתוך אחד החישוקים באמצעות מסירה עילית. תחנה 0: תן ולך בקבלה תחתית מעבר לרשת. תחנה 5: תן ולך במסירה עילית מעבר לרשת. 11 דק' -1X1 התלמידות תעבודנה בזוגות, תלמידה מול תלמידה ותתרגלנה מסירה עילית וקבלה תחתית, למשך 2 דק' רצופות. -2X2 כל זוג יתחבר לעוד זוג כך שייווצרו רביעיות וישחקו אותו הדבר, ישתמשו במיומנויות וינסו לשאוף לניצחון. בשריקה שלי כל זוג זז ימינה כך שיצא שכל פעם משחקים נגד זוג חדש. משחקונים להשתדל לשמור על הכדור בצד שלי ולא להעיף לתלמידות אחרות. בשריקה שלי כל זוג זז ימינה. בזוגות, ברביעיות. סיכום בשלב הזה, התלמידות תאסופנה את הציוד חזרה, אזכיר להן לפנות למצגת באתר ולקרוא אותה ולהבין את החוקה של משחק הכדורעף. אבקש מהן להתחיל לגבש קבוצות ומחליפות, שופטות ואשת קשר ולרשום את השמות על דף. ב 1 טורים מולי 3 דק'

4 סיכום והערכת הלמידה בשיעור/ ניתן לכתוב בעמודה האחרונה של המערך מידת השגת המטרות האופרטיביות בשיעור: תכנון מול ביצוע: האם היו שינויים במהלך השיעור? אם כן פרט/י: בעיה/יות שהתעוררו בשיעור, כיצד התמודדתי איתן? באילו דרכים נוספות ניתן להתמודד איתן?

5 דו"ח יומי - ריכוז שעות התנסות וצפייה בהוראה שעור כיתה הנושא הנלמד הוראה צפייה רפלקציה תכננת ובצעת. תאר/י אירוע, מחשבה או תחושה שליוו אותך במהלך היום. הסק/י מסקנות לגבי המשך התנסותך בהוראה.

6 המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט מערך שיעור הסטודנט/ית: אור/שלומית/עמית/זיו שנה: ג תאריך יום הוראה מתוכנן: בית ספר בר לב כפ"ס כיתה: ט' מספר הלומדים: 53 מקום השיעור: מגרש הכדורעף נושא הלימוד: סמן/י את נושאי הלימוד שתלמדו ב- X ) מיומנויות גופניות ) הגינות בספורט ) ידע והבנה של גוף האדם בתנועה ( ( ( נושא יחידת ההוראה )מתוכני הלימוד, עמ' 59-58( 28-28, 35-35, כדורעף פעילויות הלמידה )עמ' ( 23-56, 06-50, שיעור מספר: 8 מתוך: 8 שיעורים מקורות: קורס יסודות הכדורעף יוסי גבע תחום יעדי ההוראה תכליות גופני הכרתי חברתי, ריגושי מוסרי התלמיד ישכלל את מיומנויות היסוד שנלמדו בשיעור הקודם ויישם אותם במהלך המשחק. התלמיד יבין מתי יש להשתמש בכל מיומנות. התלמיד יבין את חשיבות התפקידים במגרש. הדגשת חשיבות שיתוף הפעולה ועבודת הצוות. התמודדות עם ניצחון והפסד. שיכלול ותרגול מיומנויות הקבלה, מסירה והנחתה ויישומם במשחקונים קטנים הכוללים הגנה. התלמידים יתנסו במשחקונים קטנים )שלוש על שלוש וארבע על ארבע( ויבינו את חשיבות השימוש בטכניקה נכונה ושמירה על עמדות המשחק. התלמידים יבינו שהם תלויים אחד בשני ועל מנת להצליח במשימות הם צריכים לשתף פעולה. התלמידים יבינו שהדרך לא פחות חשובה מהניצחון ויש לשים דגש על התקדמות ושיפור. אופני בדיקת התכליות: את המיומנויות יש לבדוק במצב סטטי וללא הגנה ולאחר מכן תוך כדי משחק. הציוד והעזרים הדרושים לשיעור: 01 כדורי עף, גומי לחציית המגרש, דפי עבודה על הבנת החוקים. הערות ארגוניות: הערות בטיחות: יש לבדוק את תקינות המגרש לפני תחילת השיעור. * בלימוד מיומנות חדשה יש לצרף למערך ניתוח מיומנות.

7 חלק/ זמן 5 דק' מטרת התרגיל )מגמה( חימום דינאמי המשימות / תיאור הפעילות ריצה בקו אחיד מקו הרוחב לקו הרוחב הנגדי. להוסיף ברכיים לחזה, עקבים לישבן, סקיפינג נמוך, דילוגים, ניתורים בשתי רגליים, רגל אחת, ספרינט. נקודות להדגשה )ידע, בטיחות, "רמזים מנחים"( דגש על שימוש נכון בידיים. מספר רב של חזרות תוך כדי התקדמות איטית. ארגון הלמידה להנחות את התלמידים לשמור על קו אחיד הבנה של מושג הקבוצה. לא נוגעים ברשת! עוברים מתחת. מסקנות ומשוב לביצוע חזרה על סוגי מסירות מחלקים את הרשת לשניים. הכתה מחולקת לארבעה טורים. בכל חצי מגרש שני טורים אחד מול השני. הראשון מוסר מסירה עילית לתלמיד שעומד מולו ורץ מסביב לסוף התור הנגדי. 0. פולו מעל הרשת. 2. מסירה עילית. 3. קבלה תחתית. 4. קבלה תחתית ומסירה עילית. תלמיד שמסר רץ מסביב לרשת ולא מתחתיה. 01 דק' תרגול בשלשות ורביעיות ללא הגנה. מחלקים את הכתה לרביעיות ואת הרשת לשניים. בכל חצי מגרש ארבע רביעיות אחת על המגרש ואחת בחוץ. אחד התלמידים עובר לצד הנגדי, נותן מכת פתיחה. המטרה של חבריו לקבוצה לקבל בצורה נכונה, מסירה עילית והעברה של הכדור. בכל פעם רק שתי רביעיות מתרגלות. רביעייה שתירגלה מתחלפת. יש להחליף בין העמדות. 7-8 דק' - 01 דק' 5 דק' תרגול 3X3 תרגול 4X4 מחלקים את הכתה לרביעיות. מחלקים את הרשת לשניים. בכל חצי מגרש ארבע רביעיות - אחת על המגרש ואחת בחוץ. בכל פעם שלישייה משחקת ואחד מחליף. משחקונים קצרים 2 דק' כל משחקון ומחליפים. מנצחת נשארת. - הקבוצות שבחוץ מסתדרות בזוגות אחד מול השני. הראשון מוסר ועובר לסוף הטור הנגדי. באותה שיטה. הפעם התלמידים הם אלה שיחליטו על טקטיקה התקפית והגנתית, מי עדיף שיקבל, ימסור או יעביר את הרשת. שחקני הקבוצות שבחוץ הופכים להיות שופטים. חלוקת דפי עבודה על חוקה לפי קבוצות. החלוקה תתבצע ע"י המורה. בכל פעם מחליפים בעמדות: מקבל, מוסר ומעביר. אם קבוצה מנצחת פעמיים רצוף היא מוחלפת. 7-8 דק'

8 המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט מערך שיעור הסטודנט/ית: זיו אדלשטיין ג' שנה: תאריך יום הוראה מתוכנן: בית ספר: חט"ב ברלב כפ"ס מקום השיעור: אולם ספורט כיתה: ט' 3 +ט' 0 מספר הלומדים: 10 נושא הלימוד: סמן/י את נושאי הלימוד שתלמדו ב- X ) מיומנויות גופניות ) הגינות בספורט ) ידע והבנה של גוף האדם בתנועה X X X ( ( ( נושא יחידת ההוראה )מתוכני הלימוד, עמ' 53-50( 20-22, 75-75, חינוך לספורט - כדורעף פעילויות הלמידה )עמ' ( 27-52, 02-50, חשיבה משחקית במשחקונים גדולים 2X2 7X7, מקורות: שיעור מספר: 1 מתוך: 2 שיעורים תחום גופני הכרתי חברתי, ריגושי מוסרי יעדי ההוראה חזרה ותרגול של מיומנויות משחק בהרכבים גדולים עמידה טקטית וסגנון משחק משחקונים תחת לחץ מחוונים תקשורת בין שחקנים חוויית הפסד וניצחון תכליות התלמידים יתרגלו את המיומנויות הבסיסיות בכדורעף בזוגות תוך תנועה בתרגילים צפויים. התלמידים יעברו ממשחקונים בשלשות ורביעיות למשחקונים בהרכבים גדולים של 5X5, ו- 6X6. התלמידים יכירו עמידה טקטית במשחקונים של 5X5, ו- 6X6 בסגנון הספורט האמיתי, וילמדו את שיטת קבלת מכת פתיחה ב- W, ואת שיטת המשחק 6:6. התלמידים יעמדו בפני לחץ משחק זריז וקצר, בו ניצחון מעלה אותם לשלב הבא כמו בטורניר אליו הם מתכוננים. הרשמים של כל קבוצה יחוו ראיית משחק והתמקדות בפרמטרים שאותם רוצים לבדוק על-מנת לשפר את הקבוצה. התלמידים יבינו שתקשורת בין שחקני הקבוצה והקשבה למאמן חיוניים למשחק ולהצלחה בו. התלמידים יחוו ניצחונות ו/או הפסדים ויצטרכו לעודד אחד את השני ו"להרים את הראש". אופני בדיקת התכליות: ע"י מחוונים של הרשמים, והערות של מאמן הקבוצה בכתב. הציוד והעזרים הדרושים לשיעור: 30 כדורי-עף, רשת, פריט הפרדה מחצי מגרש לרבע מגרש.

9 הערות ארגוניות: כדי להמנע מצפיפות, בחימום ינצלו את כל השטח לאורך המגרש וינועו לרוחבו, כך שיעברו אחד במרווח שבין שני תלמידים שממול. בשלב המשחק, ישחקו משחקוני קבוצות מתחלפות, היתר יתרגלו מיומנויות מחוץ למגרש ויעבדו על חשיבה משחקית. הערות בטיחות: אין לזרוק כדורים לכל עבר. כדור שמתגלגל לתוך מגרש בו משחקים או עובדים, על השחקן שכדורו ברח לצעוק "זהירות, כדור!".

10 חלק/ זמן 4 דק' מטרת התרגיל )מגמה( חימום כללי חימום ספציפי עיקרי שיחת סיום המשימות / תיאור הפעילות תרגילי תנועה הלוך ושוב: ריצה קלה, סיבובי ידיים לפנים ולאחור, סקיפינג נמוך, סקיפינג לצד, עקבים לישבן, סקיפינג גבוה, ריצה צידית, סיבובי מפשעה, משחקוני קוארדינציה בין סקיפינג לעקבים לישבן. תרגילי מתיחות דינאמיות בתנועה לפנים ולאחור: 4 -ראשי, גלוטאלים, המסטרינגס, "תולעת" )תאומים(, מכרע צידי, מכרע קדמי עם הפניית גב לברך הכפופה. בזוגות- שיטת T צפוי: מסירות עילית, מסירות תחתית, מכת פתיחה קשתית וקבלה תחתית, זריקה חדה לכיוון הברכיים וקבלה תחתית, העובד מגיש עילית והמוסר מנחית לכיוון אליו הוא מכין עצמו. קבוצות מתחלפות 5X5. כל קבוצה מורכבת מ 5 שחקנים, רשם, שופט ומאמן. רשם = לכל רשם יהיה דף בו יהיו שמות החמישיה המשחקת, עליו להסתכל בכל משחקון על קבוצתו ולרשום נקודות חוזקה ונקודות חולשה על השחקנים שצפה בהם. מאמן = תפקיד המאמן לעודד, להזכיר עמידה נכונה בקבלת פתיחה, לעודד חסימות וכו'. שופט = יהיו כ 3-4 שופטים שיחליטו על כדורי חוץ/בפנים, מספר נגיעות בכל מעבר, נגיעות ברשת. 6X6 הסבר מהו 6:6: חילופים עם כיוון השעון, מספרי עמדות, כולם משחקים בכל התפקידים. הסבר מעבר להתקפה מקבלת מכת פתיחה - W. 6X6 קבוצות מתחלפות באותו סגנון של 5X5, המאמן משתתף בשישיה. לכל אחד תפקיד בטורניר, על המגרש אין תפקידים )6:6(, המלצות כיצד להתאמן עם חברים על מיומנויות בבית. נקודות להדגשה )ידע, בטיחות, "רמזים מנחים"( לא מפסיקים לרוץ, אלא אם כן נאמר אחרת, כל תרגיל 2. X לאט, מבוקר, לדאוג קודם למתיחה, מי שיכול שיעלה על הבהונות לשניה-שתיים לפני ששולח רגל לפנים/לאחור. "T צפוי" אחד עובד, השני מוסר. המוסר לימין, לאמצע, לשמאל, לאמצע וכן הלאה, ה"עובד" מתמקם בכיוון המסירה הצפויה, ומתחלפים. כל 2 קבוצות ישחקו כ 3 דק' משחק ולאחר מכן יהיה חילוף בין הקבוצות. מפסידים עם מפסידים. מנצחים עם מנצחים. מעברים מהירים. הקבוצות שנמצאות בחוץ יכולים לחשוב על טקטיקה ועמידה במגרש ולהתחמם עם כדור בזוגות ושלשות על מסירה עילית תחתית וכו'. לדבר על המגרש תקשורת. 3 ברשת רק אחד חוסם. חילופים בעמדות 6:6. ** כדור ההולך לאיבוד לתוך מגרש על השחקן לצעוק "זהירות,כדור!". **אין להעיף כדורים או לזרוק על שחקן אחר שלא במהלך משחק. ארגון הלמידה לרוחב המגרש, מ 2 צדדיו ומ 2 צידי הרשת כך שהשורה תעבור דרך המרווחים שבשורה שממול. מסקנות ומשוב לביצוע ** על מאמן כל קבוצה להגיש לי לשיעור הבא את מסקנותיו מקבוצתו בעזרת המחוון של הרשם של קבוצתו, איך ירצה שהם יעמדו על המגרש, ובאיזה תפקיד הם הכי טובים. **על הרשם להגיש לי יחד עם המאמן את המחוון. **דגש על תקשורת בין השחקנים ובין המאמן לשחקנים. **על המאמן לשים דגש על עמידה נכונה בקבלת מכת פתיחה, קבלה לכיוון המגיש ועל חילופים על המגרש כאשר צריך. 6:6 5 דק' 55 דק' 3 דק' 55 דק' 3 דק'

11 4X4 קבוצות מתחלפות: הסבר כל רביעיה על חצי מגרש, מחוץ למגרש עומדת עוד רביעיה המחכה לתורה )56 בחוץ, 56 בפנים(, קבוצה שהפסידה נקודה יוצאת ומחכה להכנס ע"י מכת פתיחה. 5 בחסימה )המגיש גם חוסם(, אם לקבוצה מסוימת לא עובד המבנה שהם עומדים בו, הם יבצעו חילוף בעמדות. היתר שומרים שטח בהתאם לחוסם באלכסון. )חסימה ישרה(, אחד מאחוריו מקבל "טיפים". מגיש בעמדה 3 כתף ימין לרשת. תוקפים ב 2/4 בהתאמה. במידה והקבלה מצליחה במדויק, גם 2 וגם 4 מצטרפים להתקפה. במידה והקבלה נוטה לימין- 4 יתקוף, במידה וילך שמאל 2 יתקוף. השאר מאבטחים את המנחית בהתקפה.

12 מחוון רשמים: שמות השחקנים/ מרכיבי הצפיה קבלה: הצליח להשאיר כדור במגרש/לא קבלה לעבר המגיש/לא מכות פתיחה : עבר את הרשת/לא פתח לשחקן חלש/לא חסימה: עולה לחסימה/לא הצליח לחסום/לא עמידה נכונה: עמד בW /לא אבטח הנחתה/לא תנועה על המגרש: זז בהתאם למשחק/לא התקפה: מצטיין התקפי/ טוב / לא מקבל כדורים/ לא מצליח לתקוף

13 סיכום והערכת הלמידה בשיעור/ ניתן לכתוב בעמודה האחרונה של המערך מידת השגת המטרות האופרטיביות בשיעור: תכנון מול ביצוע: האם היו שינויים במהלך השיעור? אם כן פרט/י: בעיה/יות שהתעוררו בשיעור, כיצד התמודדתי איתן? באילו דרכים נוספות ניתן להתמודד איתן?

14 המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט מערך שיעור הסטודנט/ית: שלומית פרייס שנה: ג' תאריך יום הוראה מתוכנן: בית ספר: בר - לב כיתה: ט' מספר הלומדים: 04 מקום השיעור: אולם נושא הלימוד: סמן/י את נושאי הלימוד שתלמדו ב- X )X ) מיומנויות גופניות ( X( הגינות בספורט ( X ) ידע והבנה של גוף האדם בתנועה נושא יחידת ההוראה כדורעף חינוך לספורט ייצירת ליגה שכבתית פעילויות הלמידה מקורות: דר' גבע יוסף, הוראת הכדור-עף במסגרת בית הספר. תחום יעדי ההוראה תכליות גופני פיתוח מיומנויות אישיות מורכבות. תנועה ותגובה למצבים משתנים במרחב ובמשחק. פיתוח סיבלות והצורך בפעילות גופנית והשתתפות התלמידים יצליחו להעביר את הכדור מעבר לרשת במכת פתיחה תחתית חזיתית בהצלחה. התלמידים יצליחו לשחק במשחק מעבר. התלמידים יבצעו 3 מסירות ביניהם לפני מעבר הכדור מעבר לרשת. במשחק השלם. הכרתי ידיעת חוקים ושיטות משחק התלמידים יכירו ויבינו את חוקי המשחק. התלמידים יבנו אסטרטגיות משחק בהתאם לחוקיו. חברתי, ריגושי מוסרי שיתוף פעולה ופיתוח רצון לפעול במסגרת קבוצה. טיפוח הגינות בספורט. פיתוח היכולת להחליט ולהכריע באופן מהיר במצבים משתנים. טיפוח הרגלים לבילוי שעות התלמידים יקחו חלק שווה בתיכנון וחלוקת התפקידים ביניהם לאירוע שיא. התלמידים יחוו תחושת שייכות ועשייה קבוצתית. התלמידים ישתפו פעולה ביניהם במשחק ובתקשורת קבוצתית חיובית. התלמידים יהנו מהמשחק ומאירוע ההכנה. הפנאי במשחקי ספורט

15 אופני בדיקת התכליות:כל תלמיד יצליח לפחות פעם אחת להעביר את הכדור אל מעבר לרשת במכת פתיחה תחתית חזיתית, התלמידים יצליחו למסור ביניהם עד 3 מסירות לפני מעבר הכדור אל מעבר לרשת. כל תלמיד יצליח ל"הרוויח" לפחות נקודה אחת למען קבוצתו במהלך המשחק. הציוד והעזרים הדרושים לשיעור: 6 כדורים, משרוקית לשופטים, דפי צפייה. הערות ארגוניות: חימום בטורים, מעגל, קבוצות מתחלפות, ספסל המתנה. הערות בטיחות: מגרש נקי ממכשולים, להקפיד שהתלמידים שיושבים לא יפריעו למהלך המשחק. * בלימוד מיומנות חדשה יש לצרף למערך ניתוח מיומנות.

16 חלק/ זמן מטרת התרגיל )מגמה( חימום תרגילי הכנה חלק עיקרי המשימות / תיאור הפעילות חלוקה לקבוצות המקוריות של הליגה ריצה בטורים כאשר כל הטור מחקה אחר הראשון המוביל, בשינוי כיוון ובצורות התקדמות שונות תוך חימום פלג גוף עליון. כל שריקה הראשון עובר אחורה והטור ממשיך בתנועה. כנ"ל עם כדור תוך העברת הכדור בצורות שונות. תרגול קבוצתי - תרגול "תן ולך" בשלשות מול שלשות, עילית בלבד, תחתית בלבד, שילוב, כנ"ל במעגל, במעל תרגול כוכב כל אחד שמוסר צריך לרוץ לתוך המעגל, לגעת בקונוס חרוט ולחזור לעמדה. זה שקיבל את הכדור צריך לבצע מסירה ראשונה לעצמו ומסירה שניה להעביר הלאה. תרגול קבוצות 6X6 קבוצה מתחלפת לכל כיתה 0 קבוצות מכל צידי המגרש עומדת 0 הקבוצות של הכיתה. על כל נקודה שקבוצה הפסידה היא יוצאת והקבוצה השניה של אותה כיתה נכנסת, הקבוצה שהדיחה קבוצה אחרת מגישה, כך לסירוגין. המשחק הינו משחק מהיר במטרה להסתגל לעירנות במשחק ולוודא שכל שחקן יודע א עמדתו ומיקומו במגרש. נקודות להדגשה )ידע, בטיחות, "רמזים מנחים"( ארגון הלמידה מסקנות ומשוב לביצוע דגש על קבוצתיות וגיבוש זהירות התנגשויות בתרגיל הכוכב דגש על שליטה בכדור חלק מסכם סיום טורניר משחק 6X6 משחק על זמן, 3 דקות כל קבוצה, מעין טורניר ליגה. המטרה לדמות מצב ליגה ולהכיר את הקבוצות האחרות במשחק שלם. בנוסף שילוב שחקנים מחליפים. לכל משחק יהיו שופטים כשופטי הליגה אשר יתרגלו שפיטת משחק. עוד יחולקו דפי צפייה לזיהוי נקודות חולשה/חוזקה של כל שחקן יחולקו דפי צפייה לשופטי מזכירות לתירגול לעת אירוע השיא שיחת סיכום 01 0

מערך שיעור בחינוך גופני

מערך שיעור בחינוך גופני המסלול להכשרת מורים המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר שבע להוראת החינוך הגופני טלפון: /8-87829 פקס: 8-8782/6 שם פרח ההוראה: עדי רבין ואלה זבורקו תאריך: 2.11.21 מורה מאמן: אתי יגיל פינטו בית ספר: תיכון

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation מ 3 מ 9 מזכירו ת שופט קו ' שופט קו שופט משנה מ 9 שטח הוצאת מכת ' הפתיחה 81 מ"ר ' שטח הוצאת מ כת הפתיח ה תחום התקפה רשת רשת שופט קו שופט קו שופט ראשי מ 9 מ 1 80 ס"מ ' ' אורך רשת: 9.5 מ' גובה רשת גברים:

קרא עוד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד

תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה, הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחד תקנון כדורגל כללי 1. הוראות תקנון זה הינן ייחודיות לענף הכדורגל ובאות להוסיף על הוראות התקנון הכללי. 2. המשחקים ייערכו לפי חוקת המשחקים הנהוגה בהתאחדות לכדורגל בישראל להוציא הוראות מיוחדות המפורטות בתקנון

קרא עוד

החינוך הגופני בבית הספר מה רצוי ? מהו מקומה ש המכללה?

החינוך הגופני בבית הספר מה רצוי ? מהו מקומה ש המכללה? חינוך גופני מתפיסת עולם לתוכנית לימודים המכללה ד"ר איתן אלדר האקדמית בוינגייט מה משפיע על תפיסת עולם של המורה? התנסות עבר )מה שהיה הוא שיהיה??( שירות צבאי תפיסה / הכתבה פוליטית גלובלית ומקומית מערכת הכשרה

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הנח את הפלאפון במרכז החדר סדנאות ליבה למאמנים משמעת עצמית מטרות הסדנה הקניית כלים לבניית משמעת עצמית אצל השחקנים הקניית כלים ליצירת מאמץ מרבי, ניהול רגשות ואיפוק מודל ערכי הליבה מיצוי עצמי משמעת עצמית

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

מערך פעולה 55 דקות מטרות: )1 )2 )3 נושא: המשימה: הגשמה משך החניך יגדיר מהי הגשמה וכיצד היא ביטוי של החלום במציאות. הפעולה החניך ישאף להגשמה בחייו. החנ

מערך פעולה 55 דקות מטרות: )1 )2 )3 נושא: המשימה: הגשמה משך החניך יגדיר מהי הגשמה וכיצד היא ביטוי של החלום במציאות. הפעולה החניך ישאף להגשמה בחייו. החנ מערך פעולה 55 דקות מטרות: )1 )2 )3 נושא: המשימה: הגשמה משך החניך יגדיר מהי הגשמה וכיצד היא ביטוי של החלום במציאות. הפעולה החניך ישאף להגשמה בחייו. החניך יבין כי הגשמה אינה משימה פשוטה והיא מחייבת גם עשייה.

קרא עוד

Microsoft Word - Document1

Microsoft Word - Document1 משחקי כדור טרחנים וטרדנים ציוד: כדור יד. מבנה: שתי קבוצות פנים אל פנים, המרחק ביניהן 2 מ', מאחורי כל קבוצה 10 מ' גבול המקלט. (המגרש מסומן בקווים בולטים) לקבוצה אחת השם; "טרחנים" ולשניה; "טרדנים". מהלך

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שלומית לויט "עץ החשיבה" שלמה יונה- העמותה לחינוך מתמטי לכל מציגים: "ימין ושמאל- לומדים חשבון" 4 מקורות קושי להתמצאות במרחב אצל ילדים תפיסה אפיזודית התנהגות ייצוגית מוגבלת. היעדר מושגים ומונחים. אגוצנטריות.

קרא עוד

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. ה

טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 עש דורון אסולין זל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת בש וליגה למקומות עבודה. ה טורניר באולינג נגב ה 3 לשנת 2017 ע"ש דורון אסולין ז"ל טורניר זה מיועד לכלל שחקני הבאולינג המשחקים בבאולינג עמותת נגב, כדורת ב"ש וליגה למקומות עבודה. הטורניר בחסות ובשיתוף: 7 באר-שבע 1.תנאי השתתפות וכללי:

קרא עוד

Microsoft Word - solutions.doc

Microsoft Word - solutions.doc תחרות גיליס 009-00 הרי פוטר הגיע לחנות הדובשנרייה בהוגסמיד. הוא מגלה, שהכסף שלו מספיק בדיוק ל- סוכריות קוסמים ול- 5 קרפדות שוקולד, או בדיוק ל- 0 קרפדות שוקולד ול- 0 נשיקות מנטה, או בדיוק ל- 45 נשיקות מנטה

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מהי סביבת איקס לימוד? סביבת איקס לימוד היא סביבה גמישה לתרגול היכולת לזכור ולהיזכר במושגים ועובדות מתחומי תוכן שונים על ידי התאמה. הסביבה מבוססת על המשחק 'איקס עיגול' והתוכן אותו מתרגלים יכול מסוג טקסט

קרא עוד

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final

Microsoft Word - Cosmic CAL Part 2 Hebrew Final לסרוג יחד קוסמי חלק 2 זכויות יוצרים: הלן שרימפטון, 2018. כל הזכויות שמורות על ידי: הלן ב www.crystalsandcrochet.com בחסות של Stylecraft yarn קיצורים תך, תכים ח"ע חצי עמוד ל"א לולאה אחורית סיבוב עמ"ק עמוד

קרא עוד

Microsoft PowerPoint - ציפי זלקוביץ ואולז'ן גולדשטיין - מושב 3 [Read-Only] [Compatibility Mode]

Microsoft PowerPoint - ציפי זלקוביץ ואולז'ן גולדשטיין - מושב 3 [Read-Only] [Compatibility Mode] רשת עמיתי מחקר ציפי זלקוביץ "טכנולוגיות מידע במכללות לחינוך", מופ"ת וסמינר הקיבוצים אולז'ן גולדשטיין רשת עמיתי מחקר "טכנולוגיות מידע במכללות לחינוך", מופ"ת ומכללת קיי כנס "מיומנויות המאה ה- 21 בהוראה ובהכשרת

קרא עוד

חינוך לשוני הוראת קריאה: נקודת מבט של הערכה: מהן הסוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה?

חינוך לשוני הוראת קריאה:  נקודת מבט של הערכה: מהן הסוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה? חינוך לשוני שפה ערבית סוגיות שבהן ידע מחקרי עשוי לסייע בעיצוב מדיניות ועשייה - נקודת מבט של הערכה מפגש לימודי 7.7.2011 אימאן עואדיה מנהלת תחום מבחנים בערבית - הרשות הארצית 2011# 1 מהי? היא הגוף המוביל

קרא עוד

מבט על הוראת תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתה רגילה

מבט על הוראת תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתה רגילה מבט על הוראת תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתה רגילה המחלקה להוראת המדעים, נעמה בני מכון ויצמן למדע בקרב מבוגרים: בקרב מבוגרים הקביעה מבוססת מעשים/תוצרים/ביצועים. אנשים אלו הוכיחו במעשים/ביצועים/תוצרים פעולות

קרא עוד

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשעח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: 26.01.2018 2 סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מורכבת מ- 6 שאלות. כל שאלה מזכה ב- 20 נקודות כך הנקודות

קרא עוד

פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד

פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד פקולטה: מחלקה: שם הקורס: קוד הקורס: מדעי הטבע מדעי המחשב ומתמטיקה מתמטיקה בדידה 2-7012610-3 תאריך בחינה: _ 07/07/2015 משך הבחינה: 3 שעות סמ' _ב' מועד ב' שם המרצה: ערן עמרי, ענת פסקין-צ'רניאבסקי חומר עזר:

קרא עוד

STATE OF ISRAEL MINISTRY OF CULTURE & SPORT Sport Authority מינהל הספורט 9 מרץ 2017 קריטריונים לספורטאים מצטיינים בצה"ל רקע מינהל הספורט ומוסדות הצבא

STATE OF ISRAEL MINISTRY OF CULTURE & SPORT Sport Authority מינהל הספורט 9 מרץ 2017 קריטריונים לספורטאים מצטיינים בצהל רקע מינהל הספורט ומוסדות הצבא 9 מרץ 2017 קריטריונים לספורטאים מצטיינים בצה"ל רקע ומוסדות הצבא בישראל מאפשרים לספורטאים מצטיינים בספורט, המהלך השירות הצבאי, להתאמן ולהתחרות בענף הספורט בו הם מתמחים. בתאום עם איגודי הספורט מרכז את הנתונים

קרא עוד

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו

פרופיל ארגוני - תדריך להכרת שירות - מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעו פרופיל ארגוני תדריך להכרת שירות מסלול מלא ציין כאן את מירב הפרטים המזהים: שם השירות, כתובת, שם מנהל השירות, שמות עובדים בכירים, שעות קבלת קהל, שעות פתיחה ונעילה. מספרי טלפון בשירות ובבית עובדים בכירים

קרא עוד

עיצוב אוניברסלי

עיצוב אוניברסלי איך לסמן חניות נכים תוכן עניינים החוק כמויות חניות לסימון סימון ותמרור חניות נכים רישום חניות נכים ברשות תמונות שרטוטים חוק חניה לנכים חוק חניה לנכים, התשנ"ד 1993 החוק מגדיר: מי זכאי לתו חניית נכים היכן

קרא עוד

Microsoft Word - kaduregel madrichim

Microsoft Word - kaduregel madrichim MINISTRY OF CULTURE & SPORT SPORT AUTHORITY משרד התרבות והספורט מינהל הספורט תוכנית להכשרת מדריכי כדורגל מטרת התוכנית: להכשיר מדריכים בתחום הכדורגל. לשפר מיומנויות הוראה. להקנות מיומנויות יסוד בתחום הטכניקה,

קרא עוד

ערב הווי בנושא "השרדות"

ערב הווי בנושא השרדות ערב הווי בנושא "השרדות" ראשית כל מסבירים לקבוצה את חוקי המשחק, והם: מחלקים את הבוגרים לשלושה שבטים (על פי חלוקה שנכין מראש- מקריאים את השמות כמו בהישרדות). מטרת השבטים להצליח לנצח את שאר הקבוצות במספר

קרא עוד

בקרים מתוכנתים – PLC

בקרים מתוכנתים – PLC 4.2. לאחר בניית מערכת ההנעה נחבר אליה את בקר ה- NXT באופן הבא: איור 19: חיבור הבקר אל מערכת ההנעה 29 5.2. נחבר את הבקר אל מערכת ההנעה באופן הבא: איור : 20 חיבור הסוללות והבקר אל מערכת ההנעה 30 איור : 21

קרא עוד

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר אני נשאר אני שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים ולפעמים עצובים, אבל האדם עצמו לא משתנה. הילדים יבינו

קרא עוד

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל- ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים עברית על הרצף מוגשת ל- דר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: 10.10.2016 מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 הקדמה רכישתה של שפה שניה או זרה היא תופעה לשונית פסיכולוגית,

קרא עוד

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc תרגול בעיות הסתברות. גולן מטיל פעמים קובייה הוגנת, מה ההסתברות שבכל אחת מהפעמים יקבל תוצאה שונה? () () () הילה קוראת ספר לפני השינה פעמים בשבוע, יוני סופר כבשים לפני השינה פעמים בשבוע, מה הסיכוי שהיום

קרא עוד

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26

מרוץ סובב בית שמש , יום שישי 26 אליפות שוהם ה II- בסייקלו-קרוס מרוץ ראשון בסבב 2017 יום שישי 27.10.2017 מועדון אופניים ת"א,TACC מועצה מקומית שוהם ואיגוד האופניים בישראל שמחים להזמין אתכם למרוץ הראשון של סבב הסייקלו-קרוס בישראל. ביום

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527 kadman11@gmail.com

קרא עוד

הכשרתון 17 עלון מקוון להכשרת מורים לחינוך גופני

הכשרתון 17 עלון מקוון להכשרת מורים לחינוך גופני הכשרתון 17 עלון מקוון להכשרת מורים לחינוך גופני בפרוס עלינו תשע ב בחרתי לברך בלקט משירי משוררים: "ברכה" פניה ברגשטיין שנה חדשה פעמיך נקשיבה, מרכבתך בפתחי שערינו עולה, חלומות-רננים יקדמו את פניך, לבבות

קרא עוד

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63>

<4D F736F F D20F4E9E6E9F7E420FAF8E2E5ED20ECF2E1F8E9FA20E4E2E4E420F1E5F4E9FA20496C616E2E646F63> מתקף ותנע מבוא תרשים 1 כשמפעילים מתקף על גוף כלשהו, התנע שלו משתנה. שינוי התנע שווה למתקף, שהוא השטח מתחת לגרף הכוח כתלות בזמן: Δp = F dt 51 m v m v1 = dt 2 F כאשר F הוא הכוח המופעל על הגוף, p הוא השינוי

קרא עוד

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו

YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדו YLA Crochet Along פרויקט לסרוג יחד YLA חלק 6 בחלק 6 של לסרוג יחד זה נהפוך את שני העיגולים האחרונים לריבועים ונחבר את ארבעת הריבועים יחד לריבוע אחד גדול. השמיכה מקבלת צורה! מקרא עין שרשרת עין שטוחה חצי

קרא עוד

חלק א מושגים בעבודת ועקרונות הגוף מושגים מפרקים שרירים גמישות מתיחות הארכת שרירים חימום שחרור והרפיה ועוד כמה נקודות להתייחסות... פרק 1: פרק 2: פרק 3:

חלק א מושגים בעבודת ועקרונות הגוף מושגים מפרקים שרירים גמישות מתיחות הארכת שרירים חימום שחרור והרפיה ועוד כמה נקודות להתייחסות... פרק 1: פרק 2: פרק 3: חלק א מושגים בעבודת ועקרונות הגוף מושגים מפרקים שרירים גמישות מתיחות הארכת שרירים חימום שחרור והרפיה ועוד כמה נקודות להתייחסות... פרק 1: פרק 2: פרק 3: פרק 4: פרק 5: פרק 6: פרק 7: פרק 8: פרק 9: פרק 24 חיזוק

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

סדנת חזון משאבי אנוש

סדנת חזון משאבי אנוש תקשורת חזותית אינפוגרפיקה איך הופכים מידע לאטרקטיבי? מאמן חזותי פיטר מלץ אפריל יולי 2019 מרצה בבצלאל מרצה בבצלאל מאמן חזותי מאמן חזותי 4 סיבות לכישלון בפירסומים )מבחינה חזותית( 51% המלל רב מדי מלל קטן,

קרא עוד

פרויקט "רמזור" של קרן אביטל בס "ד מערך שיעור בנושא: "פונקציה" טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנו

פרויקט רמזור של קרן אביטל בס ד מערך שיעור בנושא: פונקציה טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנו בס "ד מערך שיעור בנושא: "פונקציה" טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנושא הפונקציות הנלמד בכתה ט' בכל הרמות. עזרי ההוראה בהם נשתמש: מחשב, ברקו, דפי עבודה

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על השלמת תכנית הלימודים חלה על הסטודנט/ית בלבד! כל הקורסים הרשומים בטופס הינם חובה לימודית )אלא אם נכתב אחרת(.

קרא עוד

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שיתוף פעולה בין מורים שיח טיעוני (ארגומנטציה) בקרב תלמידים

קרא עוד

שוויון הזדמנויות

שוויון הזדמנויות מדיניות של הערכת מורים ואיכות ההוראה פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א אוניברסיטת תל אביב, מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה והמכללה האקדמית בית ברל 10.11.2010 כנס 1 מכון ואן ליר מדיניות של הערכת מורים: - מטרות ההערכה

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation אליפות הסייבר הישראלית תשע "ח אליפות הסייבר הלאומית ארגונים שותפים משרד החינוך משרד החינוך, מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות )IATI( - ארגון הגג של כל תעשיות ההייטק ומדעי

קרא עוד

הקדמה

הקדמה הקדמה ספר זה נכתב כדי להעניק לכם חוויה חיה של חופש. זוהי קריאה הנובעת ממעמקי עצמכם לשוב הביתה, אל נוכחות החסד האינסופית אשר תמיד נמצאת כאן. הספר אינו מיועד לקריאה חפוזה שבאמצעותה תרכשו ידע נוסף או תלקטו

קרא עוד

תוכן העניינים

תוכן העניינים הוצאת חושבים קדימה הילה קדמן # חלק ב יעוץ מקצועי: חיים אברבוך מותאם לתכנית הלימודים החדשה בבתי הספר התיכוניים מהדורה חמישית הוצאת חושבים קדימה ת.ד. 1293 רעות 71908 www.kadman.net הילה קדמן 0522 525527

קרא עוד

ללא כותרת שקופית

ללא כותרת שקופית סביבת הלימוד החוץ כיתתית ניר אוריון המחלקה להוראת המדעים מכון ויצמן למדע גישה הוליסטית לסביבת הלימוד החוץ-כיתתית הגברת מידת ורמת השימוש בסביבה החוץ-כיתתית דורשת התמודדות עם השאלות הבאות: (1) מהי סביבה

קרא עוד

צעד ראשון רישום לשנה"ל תשע"ט בבית ספר "היובל" יהוד מונוסון שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5

צעד ראשון רישום לשנהל תשעט בבית ספר היובל יהוד מונוסון   שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5 צעד ראשון רישום לשנה"ל תשע"ט בבית ספר "היובל" יהוד מונוסון https://hayovelyahud.tik-tak.net/ שימו לב לתאריכי המפגשים בעמוד 5 חזון בית הספר בית ספר "היובל" הוא בית אוהב מקבל ותומך לתלמידיו ולקהילתו. בית

קרא עוד

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

Microsoft Word - mitaznim.docx

Microsoft Word - mitaznim.docx ה הרך מתאזנים באנגלית תכנון וופיתוח יחידת הוראה לגיל ד (לימוד אשכולות: חינוך גגופני ואנגלית) נושא הלימוד: סמן/י את נושאי הלימוד שתלמדו ב- X חינוך לתנועה ) * ( ) * ( חינוך לשלומות והחברתית ) * ( שילוב תנועה

קרא עוד

מועצה אזורית זבולון מחלקת ספורט ונוער חוברת פעילות חוגי העשרה לילדים, נוער ומבוגרים - בגוש, בנופית וביגור תוכנית פעילות לשנת תשע ה מחלקת ספו

מועצה אזורית זבולון מחלקת ספורט ונוער חוברת פעילות חוגי העשרה לילדים, נוער ומבוגרים - בגוש, בנופית וביגור תוכנית פעילות לשנת תשע ה מחלקת ספו מועצה אזורית זבולון מחלקת ספורט ונוער חוברת פעילות חוגי העשרה לילדים, נוער ומבוגרים - בגוש, בנופית וביגור תוכנית פעילות לשנת תשע ה 2014-2015 מחלקת ספורט ונוער שלך ובשבילך! מחלקת ונוער ספורט פלרם מקדם את

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 איה: פו: איה: פו: "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?" "שואל את עצמי מה אני אוכל הבוקר..ומה אתה?" "אני שואל איזה דבר מסעיר יקרה לי היום.." "זה בדיוק אותו הדבר.." אימון לקריירה מאסטרטגיה לפרקטיקה ממוקדת תוצאות

קרא עוד

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני

אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. 2 אבני שפה כביש 13 אבני גן אלמנטי תיחום 21 גומה לעץ וחבקים 26 תיעול וניקוז אבני אבן שפה רחבה ישרה, אריחי אקרסטון, טיילת הרצליה, נתנאל בן יצחק אדריכל. אבני שפה כביש 3 אבני גן אלמנטי תיחום גומה לעץ וחבקים 6 תיעול וניקוז אבני שפה תיחום וניקוז תו ירוק מוצר חדש אבני שפה תיחום וניקוז: אבני

קרא עוד

מספר זהות: סמסטר ב' מועד א' תאריך: 11102/4// שעה: 9:22 משך הבחינה: 3 שעות חומר עזר: אין מותר השימוש במחשבון פשוט בחינה בקורס: מבני נתונים מרצה: הדר בי

מספר זהות: סמסטר ב' מועד א' תאריך: 11102/4// שעה: 9:22 משך הבחינה: 3 שעות חומר עזר: אין מותר השימוש במחשבון פשוט בחינה בקורס: מבני נתונים מרצה: הדר בי מספר זהות: סמסטר ב' מועד א' תאריך: 11102/4// שעה: 9:22 משך הבחינה: 3 שעות חומר עזר: אין מותר השימוש במחשבון פשוט בחינה בקורס: מבני נתונים מרצה: הדר בינסקי הנחיות: יש לענות על כל השאלות. יש לענות על כל

קרא עוד

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4>

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4> ניב רווח פסיכומטרי 1 שיעור מבוא נושא סימני החלוקה כולל מספר מושגים שצריך להכיר כמו חלוקה לגורמים או שארית של חלוקה. בבחינה יכולות להופיע שאלות שיעסקו בנושא זה כנושא בפני עצמו, ולעתים הידע בנושא דרוש לפתרון

קרא עוד

1

1 איך לבנות שגרות ניהוליות? מה זה שגרות ניהוליות? פעולות המבוצעות ב קבועה, לצרכי ניהול משימות ואנשים. למה זה חשוב? ניהול עם שגרות קבועות ועקביות מאופיין בסדר, ארגון ושליטה. השגרות מאפשרות למנהל להיות בקיא

קרא עוד

1 תיכון א' לאמנויות-ת"א תאריך הגשה: יומן קריאה /סמסטר א' כיתה ט' לכל תלמידי כיתות ט' לפני שתיגשו למטלות הכתיבה הנכם מתבקשים לקרוא בעיון את פרטי מהלך ה

1 תיכון א' לאמנויות-תא תאריך הגשה: יומן קריאה /סמסטר א' כיתה ט' לכל תלמידי כיתות ט' לפני שתיגשו למטלות הכתיבה הנכם מתבקשים לקרוא בעיון את פרטי מהלך ה 1 תיכון א' לאמנויות-ת"א תאריך הגשה: יומן קריאה /סמסטר א' כיתה ט' לכל תלמידי כיתות ט' לפני שתיגשו למטלות הכתיבה הנכם מתבקשים לקרוא בעיון את פרטי מהלך העבודה בפרויקט הקריאה : שימו לב: במהלך השנה יתקיימו

קרא עוד

Microsoft Word - D70.doc

Microsoft Word - D70.doc בית ספר גבריאלי הכרמל (מנהלת-צופיה יועד) במהלך השנה ולקראת סופה נערכו שיחות אישיות של המנהלת עם כל מורה ומורה בבית הספר. לקראת שיחה זו כתבו המורים את מה שבכוונתם להעלות באותה שיחה. המורים התבקשו להציב

קרא עוד

תרגיל 5-1

תרגיל 5-1 תרגיל 1 יחסי העדפה, פונקציות תועלת, עקומות אדישות וקווי תקציב כל השאלות להלן מתייחסות לצרכן שהעדפותיו מוגדרות על סלי צריכה של שני מוצרים. העדפות אלה הן רציונאליות (ז"א, מקיימות את תכונות השלמות והטרנזיטיביות).

קרא עוד

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 יד/סיון/תשעו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות האינטרנט שלום רב, לנוחותכם, הרכבת המערכת לשנה"ל תשע"ז תתבצע באמצעות האינטרנט ייעוץ וירטואלי. הרכבת המערכת )רישום לקורסים( תעשה

קרא עוד

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63>

<4D F736F F D20F2E1E5E3E420EEE7E5E9E1E5FA20E0E9F9E9FA2E646F63> עבודת הגשה בפרויקט: מגיש: יובל מרגלית כיתה: י' 4 בי"ס: אורט" מילטון" בת ים תאריך: 31-5-2009 .1 מקום ההשמה בו הייתי הינו שירותי כבאות והצלה בעיר בת ים. שירותי הכבאות בבת ים, הינם חלק משירותי הכבאות הארצית

קרא עוד

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc

Microsoft Word - AEG hood X56143MDO.trns.doc חוברת שימוש והפעלה לקולטי אדים יבוא ושיווק: מיני-ליין בע"מ, רח' גרניט 12 ק,. אריה פתח תקווה. שרות לקוחות ומוקד שרות מרכזי: 5000000* www.miniline.com 2 לקוח נכבד תודה על בחירתך בקולט האדים המעולה מתוצרת.AEG

קרא עוד

חוזר מעונות תשעח

חוזר מעונות תשעח בס"ד שבט תשע"ח האגודה למען מכללה ירושלים הרשמה ותשלום למעונות-תשע"ט גובה התשלום א. 2 בנות בחדר או 3 בנות בחדר גדול (סה"כ 8-9 בנות בדירה) 600x10 לשנה ב. דירת מדרשה - 4 בנות בחדר (20 16 - בנות בדירה) 400x10

קרא עוד

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה 2. פתרו את השאלות, לחוד או בזוגות. תעדו את דרך הפתרון.

קרא עוד

הטכניון מכון טכנולוגי לישראל אלגוריתמים 1 )443432( סמסטר חורף הפקולטה למדעי המחשב תרגול 9 מסלולים קלים ביותר תרגיל APSP - 1 עד כה דנו באלגור

הטכניון מכון טכנולוגי לישראל אלגוריתמים 1 )443432( סמסטר חורף הפקולטה למדעי המחשב תרגול 9 מסלולים קלים ביותר תרגיל APSP - 1 עד כה דנו באלגור תרגול 9 מסלולים קלים ביותר תרגיל APSP - 1 עד כה דנו באלגוריתמים לפתרון בעית מסלולים קלים מציאת מסלולים קלים ביותר מצומת ביותר ממקור יחיד. כלומר, V לכל צמתי הגרף. בעיה אחרת הקשורה לבעיה זו היא בעית ה-(

קרא עוד

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא

מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לא מרצים יקרים, אתר המכללה מאפשר למרצי המכללה להזין את פרטיהם וקורות חייהם. זאת בדומה לאתרים מקבילים של מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. עמודי המרצים נועדו לאפשר למרצי המכללה לפרסם באתר המכללה פרטים אודותיהם )תחומי

קרא עוד

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein

Microsoft PowerPoint - TeacherShortcoming_Goldstein שילוב טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים ד"ר אולז'ן גולדשטיין מכון מופ"ת ומכללת קיי 1 נושאים לאילו מטרות משלבים טכנולוגיות מידע בהכשרת מורים? כיצד מורי המורים משלבים בהוראה את טכנולוגיות מידע? כיצד מכשירים את

קרא עוד

ForMenahelHeshbonot

ForMenahelHeshbonot מנה"ח לכל מומלץ הנהלת החשבונות של בינה מודול הנחיות עבור ריכוז מודול הנהלת החשבונות של בינה שונה בתפיסת עולמו ממודולים דומים בתוכנות הנהלת חשבונות. בתפיסת עולם זו, הנהלת החשבונות היא פועל יוצא של הפעילות

קרא עוד

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון:

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: 454-1288476 פתיחה שלום מתעניין בקסמים! שמי יוני לחמי. אני קוסם מקצועי מעל 11 שנים. לפני 9 שנים התחלתי ללמד קסמים ומאז לימדתי מעל

קרא עוד

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות

שיעור מס' 6 – סבולות ואפיצויות שיעור מס' 6 סבולות ואפיצויות Tolerances & Fits Tolerances חלק א' - סבולות: כידוע, אין מידות בדיוק מוחלט. כאשר אנו נותנים ליצרן חלק לייצר ונותנים לו מידה כלשהי עלינו להוסיף את תחום הטעות המותרת לכל מידה

קרא עוד

מיזכר

מיזכר קול קורא להגשת מלגה למשפטנים יוצאי אתיופיה ע"ש עו"ד צבי מיתר ז"ל שנה"ל תשע"ו רקע כללי מזה ארבע עשר שנים, העניקו עו"ד צבי מיתר ומשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות עורכי דין, מלגות נדיבות לסטודנטים

קרא עוד

Microsoft Word - אלגברה מעורב 2.doc

Microsoft Word - אלגברה מעורב 2.doc תרגול אלגברה? ( ), (6 ) 6 9 נתון:. מהו ערכו של. () () () (). למה שווה? a ai. נתון: a + 9 + 6a () () 7 () () אף תשובה אינה נכונה?. ( ) ( + ) ( ) ( + ) ( + ) ( + ) ( + )( ) () () () (). נתון: + 0 z z z iz

קרא עוד

מדריך להתחלה מהירה Microsoft Project 2013 נראה שונה מגירסאות קודמות, ולכן יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך ללמוד להכיר אותו. סרגל הכלים לגישה מהירה התאם אי

מדריך להתחלה מהירה Microsoft Project 2013 נראה שונה מגירסאות קודמות, ולכן יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך ללמוד להכיר אותו. סרגל הכלים לגישה מהירה התאם אי מדריך להתחלה מהירה Microsoft Project 2013 נראה שונה מגירסאות קודמות, ולכן יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך ללמוד להכיר אותו. סרגל הכלים לגישה מהירה התאם אישית את האזור הזה כדי שהפקודות המועדפות עליך יהיו תמיד

קרא עוד

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת

רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רגשי משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת מטרות המשחק: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו ולתת להם ביטוי להבין כי כל אירוע מעורר קשת רחבה של רגשות לעודד שיח ולהמשיג רגשות לתת למדריך בסיס

קרא עוד

Disclaimer מסמך זה הינו סיכום און-ליין של השיעור ולא עבר עריכה כלל. מצאת טעות? שלח/י לי מייל ואתקן: 07/05/2009 קורס: מערכות ה

Disclaimer מסמך זה הינו סיכום און-ליין של השיעור ולא עבר עריכה כלל. מצאת טעות? שלח/י לי מייל ואתקן: 07/05/2009 קורס: מערכות ה הרעיון: דפדוף paging וזכרון וירטואלי.1.2.3 לחלק את מרחב הכתובות לדפים בגודל קבוע )למשל )4KB את הדפים ממפים לזכרון פיסי a. לא רציף b. לא כולם העברה מזכרון לדיסק לפי הצורך מספר הדף: page = addr 4K המיקום

קרא עוד

אחריות קבוצתית

אחריות קבוצתית אחריות קבוצתית משך הפעולה: 56 דק' מטרות: 1. החניך יכיר בסוגים ומאפיינים שונים של קבוצות ובייחודיות קבוצת ח'. 2. החניך ילמד מהי אחריות קבוצתית לעומת אחריות אישית והצורך של הקבוצה בשתיהן למען השגת מטרותיה.

קרא עוד

שיעורים מצולמים במדע וטכנולוגיה לחטיבת הביניים חומרי עזר למורה: שיעורים מצולמים ועיבודם הדידקטי כיתה: ח ידע קודם: כוחות ושקול כוחות, החוק השלישי של ני

שיעורים מצולמים במדע וטכנולוגיה לחטיבת הביניים חומרי עזר למורה: שיעורים מצולמים ועיבודם הדידקטי כיתה: ח ידע קודם: כוחות ושקול כוחות, החוק השלישי של ני שיעורים מצולמים במדע וטכנולוגיה לחטיבת הביניים חומרי עזר למורה: שיעורים מצולמים ועיבודם הדידקטי כיתה: ח ידע קודם: כוחות ושקול כוחות, החוק השלישי של ניוטון חוק המנוף ומנופים מסוג ראשון מטרות השיעור: להדגים

קרא עוד

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

Microsoft Word - Ass1Bgu2019b_java docx

Microsoft Word - Ass1Bgu2019b_java docx ת ר ג י ל 1 ב ק ו ר ס מ ב ו א לתכנות 202.1.9031 JAVA סמסטר ב, ת נ א י ם ו ל ו ל א ו ת תאריך אחרון להגשה בציון מלא : 02.04.19 עד שעה : 23:55, כ ל יום איחור ל א מ א ו ש ר א ו ח ל ק ממנו מודריד 10 נקודות

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation עיניים נוצצות אתגר קרת תוכן העלילה זה סיפור על ילדה שאהבה, יותר מהכל, דברים נוצצים. היתה לה שמלה עם נוצצים, וגרביים עם נוצצים, נעלי בלט עם נוצצים. ובובה כושית שקראו לה כריסטי, על שם העוזרת שלהם, עם נוצצים.

קרא עוד

שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים כיתה

שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים   כיתה שם כיף עם ג'ף מאגר פעילויות חלק א' חוברת של פעילויות מתמטיות: העשרה, העמקה, משחקים ואתגרים www.kefwithjeff.org כיתה Happy New Year 8 0 80 80 0 8 8 8 8 8 08 8 0 0 בכל שורה ובכל טור יש את המספרים עד כולל.

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 יעוץ פנג שואי לבית מאת: ניצה שטרויך ה. אדריכלות פנג שואי אסטרולוגיה סינית בייעוץ פנג שואי לבית יש כמה וכמה שכבות של עומק לתיקונים והפעלות לאיזון הבית ודייריו. הבסיס הוא הבגואה וכיווני שינה ישיבה נכונים

קרא עוד

תוצאות סופיות מבחן אלק' פיקוד ובקרה קיץ 2014

תוצאות סופיות מבחן  אלק' פיקוד ובקרה קיץ  2014 תוצאות סופיות למערכות אלק' פיקוד ובקרה להנדסאים וטכנאים מועד קיץ תשע"ד 7/2014 פותר המבחן: מתי דוד למרות מאמצי לפתור נכון, יתכן ונפלו טעויות בפתרון, אשמח לקבל הערותיכם בדוא"ל : @hotmail.com ההצלחה שלי היא

קרא עוד

בי"ס כרמלית- חיפה

ביס כרמלית- חיפה בי"ס כרמלית- חיפה מבחן הבנת הנקרא ולשון לכיתה ה' שליש שני תאריך: שם: חברים טובים- קראו היטב את השאלות לפני שאתם עונים משך הבחינה: 09 דקות ציון המבחן מ 89 נקודות קראו את הקטע שלפניכם: חבר טוב בעירק חיו

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation נקמתו של סבל יהושע בר יוסף התפתחות העלילה יום אחד ביקש זלמן התורכי מלמך שיעביר מהמחסן בצפת אל הכפר עין זיתים שלוש חביות ברזל, כבדות וריקות, דבר שקשה לבצע היות והדרך תלולה מאוד. למך תכנן דרך מיוחדת להוריד

קרא עוד

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63>

<4D F736F F D20FAF8E2E5EC20E0ECE2E1F8E420EEF2E5F8E D F9E0ECE5FA2E646F63> < 0 a b b a > 0 נתון: מכאן ניתן לומר בוודאות כי -. a < b ab < 0 a 0 b > לא ניתן לקבוע בוודאות.. ( 0)?. לא ניתן לדעת. + ( + ) ( ) + + נתון: כמה ערכי שונים מקיימים את המשוואה?. אינסוף 0 +. תשובות ו נכונות

קרא עוד

מהוא לתכנות ב- JAVA מעבדה 3

מהוא לתכנות ב- JAVA מעבדה 3 מבוא לתכנות ב- JAVA מעבדה 3 נושאי התרגול לולאות ניפוי שגיאות לולאות - הקדמה כיצד הייתם כותבים תוכנית שתדפיס את המספרים השלמים בין 1 ל- 100 בעזרת הכלים שלמדתם עד עתה? חייבת להיות דרך אחרת מאשר לכתוב 100

קרא עוד

מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל

מגישה : חני חוקת תשעו עבור קריאת כיוון למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל שמגיב* עד שזז* עד מנומנם* חולמני- ץ* ר שלווה* אישיות מפריע* לא ך* א... י ש י ב ה ז מ ן ל א ח

קרא עוד

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc בעיות מילוליות - בעיות קנייה ומכירה 1.01 סוחר בגדים קנה חולצות בסכום כולל של 1575 ש"ח. הוא מכר 5 חולצות בהפסד של 5 ש"ח על כל חולצה. את שאר החולצות הוא מכר ברווח של 15 ש"ח על כל חולצה. בסך הכול הסוחר הרוויח

קרא עוד

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002 שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 00 מדוע יורדת המוטיבציה הפנימית ללמידה? הבדלים בין בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים במוטיבציה פנימית ובמשתנים המקושרים אליה מאת : אורית סטופ-הראל בהדרכת : ד"ר ג'ני קורמן

קרא עוד

Microsoft Word - òéúåï îúîèé÷ä 1.doc

Microsoft Word - òéúåï îúîèé÷ä 1.doc ילדים יקרים בשעה טובה יוצא לדרך עיתון מתמטיקה בית ספרי. זהו רעיון חדש בבית ספרנו אותו הגו צוות מתמטיקה והוא מוקדש במיוחד לכם ולהנאתכם. מקווה אני כי תמצאו בו עניין ותהינו ממנו במהלך חופשת החנוכה. להתראות

קרא עוד

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ

מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במעש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מעש תעשייתי - אקים חדרה דיאנה אטלס מנהלת רשת אלווין אשקלון קורס מיומנויות נ מסמך ניתוח תפקיד מדריך קבוצה במע"ש תעשייתי. מגישות: ציפי בן שמואל מנהלת מע"ש תעשייתי - אקי"ם חדרה דיאנה אטלס מנהלת רש"ת אלווין אשקלון קורס מיומנויות ניהול ואבטחת איכות למנהלי מע"ש חדשים 2017 רכזות הקורס

קרא עוד

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הבא על פי הסולם הבא: ההתנהגות המתוארת לא ניראית לעולם

קרא עוד

סרגל כלים ל-Outlook או לExplorer- מדריך למשתמש

סרגל כלים  ל-Outlook  או לExplorer- מדריך למשתמש סרגל כלים ל- Outlook או ל Explorer- מדריך למשתמש 1 כני ס ה ו י צ יאה מהמערכת לכניסה יש ללחוץ על צלמית "כניסה למע רכת" ליציאה יש ללחוץ פעם נוספת לק בלת הצ למית סרגל כלים לדפד פ ן מסוג Explorer או Firefox

קרא עוד

מטלת מנחה (ממ"ן) 11 הקורס: חשבון אינפיניטסימלי II חומר הלימוד למטלה: יחידות 2,1 4 מספר השאלות: 7 משקל המטלה: נקודות סמסטר: ב 2007 מו

מטלת מנחה (ממן) 11 הקורס: חשבון אינפיניטסימלי II חומר הלימוד למטלה: יחידות 2,1 4 מספר השאלות: 7 משקל המטלה: נקודות סמסטר: ב 2007 מו מטלת מנחה (ממ"ן) הקורס: - חשבון אינפיניטסימלי II חומר הלימוד למטלה: יחידות, 4 מספר השאלות: 7 משקל המטלה: נקודות 337 סמסטר: ב 7 מועד אחרון להגשה: אנא שים לב: מלא בדייקנות את הטופס המלווה לממ"ן בהתאם לדוגמה

קרא עוד

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו . m mot לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשונה שלו ל (3 (,2, צ'אק מכוון לעברה ופוגע. חישוב המרחק

קרא עוד

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דיו ילין

המכללה האקדמית לחינוך עש דיו ילין ירושלים, אייר, תשע"ה למנהלי בתי הספר ולרכזי ומורי המתמטיקה שלום רב אנו מבקשים לעניין אתכם בתכנית " הכשרת מורים להוראת תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע ומסגרת לטיפוח תלמידים ברוכי כישרון במתמטיקה ובמדע"

קרא עוד

Microsoft Word - ex04ans.docx

Microsoft Word - ex04ans.docx 1 אריאל סטולרמן סטטיסטיקה / תרגיל #4 קבוצה 03 Φ2. ההתפלגות הנורמלית (1) Φ2.2. Φ2.22. Φ1.5 1Φ1.5. Φ0. Φ5 1Φ5 1Φ4.417. Φ 1Φ 1Φ4.417. נתון: ~ 0,1 ( a )להלן חישוב ההסתברויות: 2.22 1.55 Φ1.55 Φ2.22 Φ1.55 1Φ2.22

קרא עוד

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב

פיתוח עירוני בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב פיתוח עירוני מוכוון תחבורה ציבורית בסביבות תחנות הרכבת בתל אביב 20.6.16 מציגה: אירית לבהר גבאי מתכננת תנועה ארוך טווח, אגף התנועה עורכי התכנית עיריית תל אביב: אגף תכנון עיר: ניר דוד כהן אגף התנועה משרד

קרא עוד

תקנון בית הספר למאמנים ולמדריכים

תקנון בית הספר למאמנים ולמדריכים תקנון בית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט 1 תוכן עניינים א. ב. מטרות התקנון... 4 הרשמה ולימודים... 4 רישום וקבלה... 4 מעמד התלמיד... 5 הכרה בלימודים קודמים... 6 חובות לימודים... 6 קורס

קרא עוד

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc

Microsoft Word - tips and tricks - wave 5.doc - טיפים וטריקים Samsung S8500 Wave שקע אוזניות רמקול שקע כניסת USB חיישן תאורה מצלמה קדמית מקש נעילה לחצני הגברת / הנמכת השמע מקש המצלמה מקש SEND מקש,END כיבוי / הדלקה מקש התפריט 1 תפעול כללי < הקש את

קרא עוד

מדריך למרצים ומתרגלים 1

מדריך למרצים ומתרגלים 1 מדריך למרצים ומתרגלים 1 תוכן עניינים מדריך למרצים ומתרגלים...1 קבלת סיסמה לתחנת מידע למרצה...3 הוספת חומרי למידה...6 הוספת מורשה גישה לאתר הוספת מטלה קורס...9 לאתר הקורס...11 בחירת בודקים למטלה...17 מערכת

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint שלום לתלמידי י"א חמש יחידות מתמטיקה גיל קרסיק מורה למתמטיקה בשעה וחצי הקרובות נדבר על שאלון 806 סדרות הנדסיות וחשבוניות ארבעה תרגילים שהיו בבחינות בגרות ארבעה טיפים )טיפ אחד אחרי כל תרגיל שנפתור הערב(

קרא עוד