ספר צביעה של ד"ר מקדוגל "הרעלת מזון" איך לרפא אותה על ידי אכילת שעועית, תירס, פסטה, תפוחי אדמה, אורז, וכו'* *כל הדוגמאות המובאות בתמונות, מכילות רק מר

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "ספר צביעה של ד"ר מקדוגל "הרעלת מזון" איך לרפא אותה על ידי אכילת שעועית, תירס, פסטה, תפוחי אדמה, אורז, וכו'* *כל הדוגמאות המובאות בתמונות, מכילות רק מר"

תמליל

1 ספר צביעה של ד"ר מקדוגל "הרעלת מזון" איך לרפא אותה על ידי אכילת שעועית, תירס, פסטה, תפוחי אדמה, אורז, וכו'* *כל הדוגמאות המובאות בתמונות, מכילות רק מרכיבים מומלצים של מקדוגל. ראה אתר למתכונים חינם ולהוראות מפורטות (בלי גימיקים).

2 The following translations have been performed voluntarily by readers of the McDougall Newsletter. The sole intention is to share this important message of food poisoning worldwide in order to relieve unnecessary suffering. Please point out to us any major errors in translation so that we can make corrections. Minor differences in wording and sentence structure will be overlooked as long as the basic message is correct. Please distribute widely to friends and family by copying, reprinting, and sending in any form (Facebook pages, , newsletters, paper print, etc.). However, for profit use of this material is not allowed. (Dr. McDougall s Color Picture Book, Food Poisoning, is under copyright protection in order to avoid unintended reproductions.)

3 אין זה המקום להיות סביר, הגיוני, זהיר, או מתון. זה לא עובד! אתה חייב לתקן את המזון. מתינות אינה מועילה כדי לשנות הרגלים שהורסים חיים. מי שמעשן סיגריות לא יצליח להפסיק על ידי צמצום מספר הסיגריות. אלכוהוליסטים לא יתפכחו על ידי מעבר לבירה או יין. עליך להתייחס להרעלת מזון באותה גישה. טוב או רע, נכון או לא נכון, ללכת או לעצור, ירוק או אדום, בדיוק כפי שהיית מטפל בהתמכרות לסמים. פשוט: אמור "לא" למזונות שמרעילים אותך ואת המשפחה שלך.

4 יש לנו אמת וההצלחה לצדנו * *לתעשיות המזון: בשר, חלב, ביצים, דגים, ומזון מעובד... יש את כל הכסף. אבל אנחנו ננצח אותם בסופו של דבר.

5 הדיאטה של ד"ר מקדוגל האמת היא פשוטה וקלה להבנה: הדיאטה של מקדוגל מבוססת על צמחים עמילניים (STARCHES) עם ירקות ופירות. הדיאטה של מקדוגל אינה מכילה כל מזונות מן החי או שמנים צמחיים. הדיאטה של מקדוגל עשויה להכיל קצת מלח, סוכר ותבלינים.

6 עמילנים עמילנים הם חלקים של הצמח שמכילים כמות גדולה של אנרגיה לפעילות יומיומית. הם מאוד דלים בשומן, ונטולי כולסטרול. הם עשירים בחלבון, בוויטמינים ובמינרלים. עמילנים הם חיוניים כדי לספק את תאבונך והם גורמים לך אף לרזות, להתחזק ולהיות בריא. אכול עמילן!

7 ירקות לא עמילניים צמחים אלה מספקים עניין, צבע, טעם, ואף ויטמינים חשובים לתזונה כגון ויטמינים A ו- C. הם אינם עשירים בקלוריות כדי למלא את דרישות האנרגיה היומיות, אלא מהווים תוספת בלבד למנות העיקריות. אתה חייב לאכול דיאטה המבוססת על צמחי-עמילן!

8 פירות פירות הם סוכרים פשוטים (על פי רוב) עם תוספת ויטמינים ומינרלים. בנוסף, הם מספקים טעם (מתוק) לארוחות. עם זאת, להשביע את תאבונך הם לא יספיקו. באופן כללי, מומלץ לצרוך 1-4 פירות ליום. אתה חייב לאכול דיאטה המבוססת על צמחי-עמיל!

9 לא מזון! כל המוצרים מן החי מלאים בכולסטרול, בחלבון מן החי ובשומן; אך ללא עמילן, סיבים תזונתיים, או סוכרים אחרים החיוניים לבריאות. הם מלאים כמויות של רעלים המרעילים את האנשים שאוכלים אותם. יש להם כימיקלים וטפילים המזהמים את הגוף כגון חיידקים, פרזיטים שונים וגם וירוסים.

10 אנשים בדור שלנו נעשו חולים מאכילה בדיוק כמו שחלו מלכים ומלכות בהיסטוריה. סיפורים ותמונות היסטוריים מספרים איך אנשים עשירים שאכלו בשר, עוף, דגים, גבינה, חלב, וכו' הפכו לשמנים וחולים. ההבדל הוא שעכשיו מיליארדי אנשים מן השורה התרגלו לאכול כמו בני האצולה בעבר הודות ל-"התקדמות" עולמית (המהפכה התעשיתית). הרי מה היית מצפה מאכילת כל סוגי המזונות העשירים האלו שמוגשים בבתים, ברשתות, במסעדות, בקיוסקים ובשמחות?

11 "הרעלת מזון" גורמת ל-: השמנה (בתוספת סיבוכים: יתר לחץ דם, סוכרת, מחלות לב, סרטן, וכו')

12 "הרעלת מזון" גורמת ל-: סוכרת מסוג 1 וסוג 2. (בתוספת סיבוכים: נזק לעיניים, אי ספיקת כליות, נמק, וכו')

13 "הרעלת מזון" גורמת ל-: מחלות לב וכלי דם (התקפי לב, שבץ מוחי, וכו')

14 "הרעלת מזון" גורמת ל-: דלקת פרקים (שגרונית, פסוריאטית, לופיס, וכו')

15 "הרעלת מזון" גורמת ל-: סרטן ) של חלחולת, של נשים, של גברים וכו')

16 "הרעלת מזון" גורמת ל-: רפלוקס קיבתי ושטי (קלקולי קיבה, אולקוס, מחלות כיס מרה, וכו')

17 "הרעלת מזון" גורמת ל-: עצירות (מחלות של מעי הגס, טחורים, סדקים, בקע סרעפתי, ורידים דלתיים וכו')

18 תרופה בטוחה ובדוקה הגוף באופן תמידי מנסה לרפא את עצמו. פשוט: לעצור את הרעלת המזון ולהרגיש הקלה מהירה מהמחלות או העלמותן. שוב: הרעלת מזון נגרמת בעיקר על ידי אכילת מזונות מן החי ושמנים צמחיים.

19 השיפורים קורים במהירות תוך 24 שעות צפויה הקלה בעצירות, בקלקולי קיבה, במחלות של מעי הגס, בעור שמנוני, בעייפות, וכו'. ציפיות בתוך 7 ימים: ירידה במשקל של כ- 1.5 ק"ג (במי שסובל מעודף משקל) ירידה בכולסטרול כללי של 22 מ"ג / ד"ל. ירידה בלחץ דם של mm 8/4 (ומצוי שניתן להפסיק תרופות נגד לחץ דם) מצב דלקת הפרקים משתפר מאוד. ברוב המקרים ניתן להפסיק ליטול תרופות ללחץ דם גבוה, סוכרת מסוג 2, הפרעות בעיכול, וכו ' (בפיקוח רפואי, כמובן). בתוך 4 חודשים רוב הבעיות הכרוניות שמקורן בהרעלת המזון הופכות להיסטוריה. מדובר על טיפול ללא עלות, וללא תופעות לוואי.

20 אחד המחקרים "המדעיים" הראשונים בו נבדקה הדיאטה של מקדוגל סיפור מהתנ"ך מלפני 2600 שנה: דניאל ואנשיו, אכלו ירקות, והושוו לצעירים שאכלו מזונות מן החי (כמו רוב האמריקנים וישראלים היום). בתום עשרה הימים הצמחונים נראו בריאים ומראיהם טובים יותר מכל הגברים הצעירים שאכלו את האוכל המלכותי.

21 גלדיאטורים נקראו "אנשי שעורים" כוח וסיבולת הם תוצאה מאכילת צמחים עמילניים. נסה להיזכר בלוחמים של פעם או בספורטאיים של היום שרצים למרחקים. כוחם נובע מאכילת עמילנים. המנצחים לא היו מאלה שאכלו הרבה בשר, עופות, מוצרי חלב, וכו'.

22 לא לאכול בשר (של בקר, כבשים, צבאים, עזים וכו')

23 לא לאכול עופות (תרנגולים, הודו, ברווזים, וכו')

24 לא לאכול דגים (דגי סלמון, טונה, מושט, מרלוזה וכו')

25 לא לאכול שקצי ים (לובסטר, שרימפס, סרטנים, ר"ל)

26 לא לאכול ביצים (עוף, אווז, ברווז, יען ר"ל, וכו')

27 לא לאכול חלב (פרה, עזים, כבשים, גמלים ר"ל, וכו')

28 לא לאכול גבינה (פרה, עזים, כבשים, גמלים ר"ל, וכו')

29 לא לאכול חמאה ומרגרינה (גם לא טבעיים או תחליפים)

30 לא לאכול תחליפי בשרים וגבינות (כגון מוצרי סויה) (נקניקיות, המבורגרים, מעדני בשר, גבינות, גלידות, וכו') רובם עשויים מחלבון-מבודד המופק מפולי סויה בשילוב כימיקלים אחרים. כמו כן יש להימנע מאלה שנעשו מחלבוני חיטה, אפונה, פטריות, וכו')

31 לא לאכול שמנים צמחיים (שמנים מתירס, זרעי פשתן, זיתים, שמן חריע, וכו'). תזכור: "השומן (או השמן) שאתה אוכל הוא השומן שאתה לובש על הגוף".

32 פרסומות שקריות כדי למכור מזון מסוכן בתעשיות הבשר אומרים שאתה חייב לאכול את המוצרים שלהם להשיג חלבון... בתעשיות החלב אומרים שזקוקים למוצריהם כדי להשיג סידן... שומעים "שומני אומגה 3" ודגים מיד עולים בזכרון... האמת היא שחסרון בחלבון או בסידן כתוצאה מאכילה רגילה (דהיינו אכילה המספקת די קלוריות) לא דווח מעולם בשום מקום... ורק צמחים מייצרים שומני אומגה- 3. דגים או בעלי חיים אחרים אינם יכולים לייצר אותם.

33 אכול עמילנים בכל האוכלוסיות הגדולות לאורך ההיסטוריה עיקר אכילתם היה עמילן: כגון תירס, אורז, תפוחי אדמה, וכו'.

34 אכול הרבה דגני בוקר (חיטה, אורז, תירס, דוחן, וכו') ניתן להרטיב במיץ פירות, או בכמות קטנה של "חלב" אורז או "חלב" סויה, וכו'.

35 אכול הרבה דייסה (דוחן, בורגל, חיטה, קוואקר, וכו') אפשר לאכול כארוחת בוקר, צהריים ו/או ערב.

36 אכול הרבה פנקייקים (חיטה מלאה, כוסמת, תפוחי אדמה, וכו') ללא שמן, מוצרי חלב או ביצים.

37 אכול הרבה צ'יפס ללא שמן. לאפות בתנור או לטגן במחבת טפלון או מחבת חשמלית. לתבל עם קטשופ או רוטב אחר.

38 אכול הרבה מרקי קטניות (מינסטרונה, שעועית לבנה, אפונה, עדשים, וכו') לבשל בסיר רגיל או סיר איטי.(crock-pot) ניתן גם לקנות מוצרים מוכנים בקופסאות ובפחיות.

39 אכול הרבה מרקים של עדשים, תפוחי אדמה וגזר (להשתמש בקטניות, דגנים, וירקות, וכו' האהובים עליך) ללא מוצרים מן החי וללא תוספת שמנים צמחיים.

40 אכול הרבה מרקי ירקות (עגבניות, בצל, תירס, גזר, גריסים, וכו') להכין סיר גדול ולאכול כל השבוע עם לחמים, תפוחי אדמה אפויים, ועמילנים הזמינים לך.

41 אכול הרבה תפוחי אדמה (מבושלים, אפויים, מאודים וכו') אף פעם לא מטוגנים בשמן או בשומן!

42 אכול הרבה פירה (מכל הצבעים והזנים) לאכול בארוחת בוקר, ארוחת צהריים ו/או ארוחת ערב. תפוחי אדמה מספקים תזונה מלאה: חלבונים, חומצות אמינו, סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמין C, וכו '.

43 אכול הרבה בטטות (אפויות, מעוכות, מבושלות, וכו') אפשר לחיות על בטטות בלבד עד שתמצא ארוחות אחרות לאכול.

44 אכול הרבה לחם (מחיטה מלאה, שיפון, וכו') לחם ידוע כמקור המחיה ויש סיבות טובות לכך. ללא חמאה וכדומה.

45 אכול הרבה פסטה (חיטה, כוסמת, אורז מלא, וכו') תחשוב על זה כארוחה נוחה. ללא תוספת שמן זית או בשר.

46 אכול הרבה לזניה (חיטה מלאה, ירקות, רוטב עגבניות, וכו') תכין עם רוטב ותבלינים (בלי שמן) האהובים עליך. ללא גבינה או בשר.

47 אכול הרבה פיצה (בצק מחיטה מלאה, עם ירקות, רוטב עגבניות, וכו') תכין עם רוטב ותבלינים (בלי שמן) האהובים עליך. ללא גבינה או בשר.

48 אכול הרבה אורז מלא (וכל הדגנים המלאים האחרים) לידיעתך: גם אורז לבן הוא יותר טוב בשבילך ממזונות מן החי ושמנים צמחיים.

49 אכול הרבה תבשילי אורז וירקות לפעמים מוצאים רק אורז לבן ומוצרי דגן מתועשים. כמובן, יש להעדיף דגנים מלאים.

50 אכול הרבה סושי צמחוני אורז לבן ופסטה מקמח לבן הם הרבה יותר טובים בשבילך מאשר מזונות מן החי ושמנים צמחיים. כך הרי חיים מיליארדי תושבי אסיה, שרוב רובם רזים.

51 אכול הרבה שעועית, אורז ותירס אכלו ארוחות פשוטות של עמילנים והוסיפו ירקות ירוקים וקצת פירות למען וויטמינים A ו- C

52 אכול הרבה סלטים המבוססים על דגנים (בורגול, שעורה, דוחן, קוסקוס, קינואה, פארו, תירס, אורז וכדומה) אלה הם מאכלים מסורתיים במזרח התיכון. ללא שמנים צמחיים, כמובן.

53 אכול הרבה קציצות ובורגרים מדגנים מלאים וקטניות. (לא קציצות סויה) תבל וקשט עם חסה, עגבניה, חרדל, קטשופ, מלפפון חמוץ וכו'.

54 אכול הרבה כריכים מלחם עשוי מדגנים מלאים עם ממרחים של ירקות וקטניות. (לא תחליפי בשר או גבינה עשוים מסויה.)

55 אכול קצת פירות נכון לאכול כמה פירות כ- 1 עד 4 ביום. עיקרם סוכרים פשוטים המסוגלים להשביע לזמן קצר בלבד ואח"כ שוב תרגיש רעב. פירות אלה מוסיפים עניין לתפריט המבוסס על עמילנים אבל אי אפשר לחיות על תפריט של פירות בלבד. מה שמשביע אותך זה עמילן!

56 אכול קצת ירקות לא עמילניים נכון לאכול ירקות כל יום. אמנם אם התפריט שלך בנוי מירקות לא-עמילניים בצבעי ירוק, צהוב, אדום, וכתום תרגיש כל הזמן רעב. מזונות אלה מוסיפים עניין ומגוון למזון ובנוסף תורמים מרכיבי תזונה מרוכזים לתפריט ארוחות מבוססת על עמילן, אבל הם לבד לא יכולים להחיות אותך.

57 זהירות! מוצרי טופו וסויה הם עתירי שומן. טופו, מיסו, חלב סויה, וכו' הם בסדר גמור בתור תבלין. אבל לא כמנה העיקרית. זכור - אין לאכול תחליפי בשרים וגבינות (עשוים מסויה).

58 זהירות! אגוזים וגרעינים הם עתירי שומן. הם ישמרו עליך במצב של עודף משקל והשמנה יתר. חבל להגיע לתואר "צמחוני שמן". מצד שני אגוזים וגרעינים מועילים לאלה שזקוקים לעלייה במשקל.

59 זהירות! אבוקדו הוא עתיר שומן. 77% מהקלוריות מקורם מהשומן "הטוב" ומכל מקום שומן זה משמין. מצד שני אבוקדו מועיל לאלה שזקוקים לעלייה במשקל.

60 זהירות! פירות יבשים קלוריות מסוכרים פשוטים. סיפוק תיאבון מינימאלי. עוזר לעלות במשקל ועבור ספורטאיים.

61 זהירות! מיצים הם עשירים בקלוריות של סוכר פשוט. איכות המזון לא תשתפר על ידי אלף מכות בסכין מתכת. וזה נכון גם בקשר למיצי הירקות.

62 זהירות! מלח, סוכר ותבלינים רוב האנשים יכולים להשתמש בטעמים אלה. מי שמסופק יתיעץ עם הרופא המטפל שלו.

63 אל תיקח תוספי-מזון ויטמינים, מינרלים ומרכיבים אחרים הם חיונים לבריאות, אבל צריך לקבל אותם "בחבילות הטבעיות" שלהם. גלולה שהיא תרכיז של חומרים מזינים מבודדים מגבירה את הסיכונים שלך למוות, מחלות לב, וסרטן. היחיד היוצא מן הכלל הוא ויטמין B12.

64 קח ויטמין 12-B הסיכון למחלה ממחסור בויטמין B12 קטן מאוד (1 במיליון) ומתפתח באופן איטי תוך יותר משלש שנים. כדי להימנע מסיכונים אפילו קטנים, קח תוסף B12. הגוף צורך פחות מ- 5 מיקרוגרם (מק"ג) ביום. אמנם, המינון הקטן ביותר הנמכר בחנויות הינו 500 מק"ג. בדרך כלל אין תופעות לוואי מחמת העודף. מספיק לקחת פעם בשבוע.

65 שמש והתעמלות הוסיף קצת התעמלות (הליכה, שחיה, רכיבה על אופניים, וכו') לא להתאמץ יתר על המידה כדי לא להפגע. חיוני להיות קצת בשמש (ויטמין D ועוד יתרונות) רק לא להגזים.

66 עוד מחשבה אחת אם לא כדי להציל את עצמך והמשפחה שלך, מה דעתך על חיסכון במשאבים של כדור הארץ כולו? בתעשיות בעלי החיים מייצרים יותר ממחצית גזי חממה של כדור הארץ. הבשר, העוף, ביצים, מוצרי חלב והדגים-- תעשיות אלו הן המזהמות עיקריות של הסביבה-- וללא פיקוח. לטובת העניין, בידינו לעצור את זה בלילה אחד. אומרים "לא" להרעלת מזון! במקום זה, אכול שעועית, לחם, תירס, פסטה, תפוחי אדמה, בטטה, אורז, וכו'

67 אנא: לחלוק עם אחרים את המידע. John & Mary McDougall בעניין שינויי מזון ושינויי מינון-תרופות התיעץ עם בעל-מקצוע שמתמצא בהשפעות של תזונה על הבריאות. Copyright 2014 John A. McDougall, M.D. All Rights Reserved.

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8 מפרט מוצר- שוק עוף בגריל שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח אנרגיה 171 84.32 חלבון פחמימות 8..2 שומן 8.8 שומן רווי

קרא עוד

רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה

רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה 1 רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה כדי להקל על כולם ולעשות את זה פשוט, אני אתן לכם את רשימת המזונות המומלצת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה. העיקרון של "אין לאכול מזון שמכיל

קרא עוד

1

1 1 2 הקדמה מחלות הלב וכלי הדם הן מגורמי התחלואה והמוות העיקריים בעולם המערבי ובארצנו. הגורם העיקרי למחלות הלב וכלי הדם הוא טרשת העורקים. בחוברת זו תמצאו מידע על טרשת העורקים, גורמיה והמלצות כלליות לשמירה

קרא עוד

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מתכונים רגילים. דונאטס וניל עם זיגוג שוקולד שילדים אוהבים

קרא עוד

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א 6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר אצל תינוקות הניזונים מפורמולה. הגיל משתנה בהתאם לתקופה,

קרא עוד

@original_pancake_house בית הפנקייק המקורי רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר ותיהנו מ- 15

@original_pancake_house בית הפנקייק המקורי רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר ותיהנו מ- 15 @original_pancake_house בית הפנקייק המקורי 09-9514215 רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר 09-9514215 ותיהנו מ- 15% הנחה בכל ביקור )החל מהביקור הבא( ומעוד מבצעים והטבות

קרא עוד

24 מנות טעימות לכל המשפחה

24 מנות טעימות לכל המשפחה 24 מנות טעימות לכל המשפחה תוכן ענייניים הקדמה / מיקי חיימוביץ' עמוד 3 איך יום בשבוע מציל את העולם? עמוד 4 מהי תזונה בריאה? עמוד 6 הקטניות מזון טעים ובריא במחיר שווה לכל נפש! עמוד 8 מתכונים מנצחים מהצומח

קרא עוד

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם כך העלינו לפורטל שאלון מעורבל ללא שום סימונים עליו.

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

מבלים ונהנים עם כרטיס אשראי שופרסל אפריל 2018

מבלים ונהנים עם כרטיס אשראי שופרסל אפריל 2018 מבלים ונהנים עם אפריל 2018 הטבה בלעדית ב 20% הנחה במעמד החיוב ל- 20 ימים ברשתות האופנה: 10-30.4.2018 כולל כפל מבצעים בתוקף בתאריכים המצוינים לעיל. מותנה בתשלום ב בלבד. ההנחה תינתן במעמד החיוב. שופרסל פיננסים

קרא עוד

סוד רפואי - טיפוח נפשי

סוד רפואי - טיפוח נפשי סוד רפואי טיפוח נפשי הבריאות בידיים שלך מאת ד"ר Ph.D גדעון לבב - נטורופת בשיתוף עמותת "תעצומות" 1 סוד רפואי טיפוח נפשי הבריאות בידיים שלך אפשר לצאת מזה! מחלה, היא צלצול אזהרה. שעון מעורר, תזכורת לקחת אחריות

קרא עוד

כיצד יכולה הגננת לתווך להורה ולילד את חשיבות ארוחת הבוקר? פרוייקטPBL מגישות: מיכל גובנייה, אורית בן סניור, אולה סביקליס. בהנחייתה של מיכל גטניו- קאלוש

כיצד יכולה הגננת לתווך להורה ולילד את חשיבות ארוחת הבוקר? פרוייקטPBL מגישות: מיכל גובנייה, אורית בן סניור, אולה סביקליס. בהנחייתה של מיכל גטניו- קאלוש כיצד יכולה הגננת לתווך להורה ולילד את חשיבות ארוחת הבוקר? פרוייקטPBL מגישות: מיכל גובנייה, אורית בן סניור, אולה סביקליס. בהנחייתה של מיכל גטניו קאלוש. זאודיטווונדגמאי, חשיבות ארוחת הבוקר בגיל הרך הבטן

קרא עוד

עסקיות צהריים ימים א'-ה' בין השעות 11:00-17:00 לא כולל שבתות וחגים מקבלים כרטיסי אשראי מעל 30 תפריט עסקיות לחברות בהסדר בימים א -ה בין השעות 11:00-17:

עסקיות צהריים ימים א'-ה' בין השעות 11:00-17:00 לא כולל שבתות וחגים מקבלים כרטיסי אשראי מעל 30 תפריט עסקיות לחברות בהסדר בימים א -ה בין השעות 11:00-17: עסקיות צהריים ימים א'-ה' בין השעות 11:00-17:00 לא כולל שבתות וחגים מקבלים כרטיסי אשראי מעל 30 תפריט עסקיות לחברות בהסדר בימים א -ה בין השעות 11:00-17:00 www.tereza.co.il - - 2015.indd 1 07/09/2015 15:53:13

קרא עוד

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים משרד החינוך המינהל למדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה שם התלמיד/ה: כיתה: משימת הערכה מספר 1- כיתה ד נושאים: מערכות ותהליכים ביצורים חיים ומערכות אקולוגיות )בעלי חיים( הנחיות: קראו היטב את השאלות.

קרא עוד

מיון ביולוגי

מיון ביולוגי מיון ביולוגי קרל פול לינה )לינאוס( מייסד שיטת מיון מדעית 1778-1707 מתבסס על עקרון ביולוגי: אחידות ושוני שינויים במיון ביולוגי בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה והמידע צמחים ובעלי חיים חד תאיים ורב תאיים פרוקריוטים

קרא עוד

<4D F736F F D20FAE9F7E5F0E9ED20E0E7F8E5F0E9ED2DF2E1F8E9FA>

<4D F736F F D20FAE9F7E5F0E9ED20E0E7F8E5F0E9ED2DF2E1F8E9FA> טוב בוקר 43/79 הבית בוקר שתי ביצים (אומלט/עין/מקושקשת/קשה), לבנה, זעתר, גבינה ערבית מטוגנת, לחם, ירקות טריים, שתייה קרה/חמה (תוספת פטריות/גבינה ) 3 32 שקשוקה שתי ביצים על מצע עגבניות, בצל וגמבה. מוגש עם

קרא עוד

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ

התאחדות מגדלי בקר בישראל ISRAEL CATTLE BREEDER S ASSOCIATION 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מ 12 באוגוסט, 2018 דוח מנכ"ל ימי קרב ומתיחות בעוטף עזה מלחמת ההתשה הנערכת ברחבי הדרום כבר מספר חודשים, כולל ימי קרב מורכבים, "תפסה" את המערכות התומכות בענף ברמת מוכנות גבוהה. השיקולים של שמירה על נהלים רגילים

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

עשבים שוטים

עשבים שוטים עשבים שוטים אך מזינים ובריאים עומרי נביל מדריך לגידול ירקות מחוז עמקים שה"ם האגודה הישראלית למדע עשבים הרעים כנס עשבים רעים לא רק שותים נווה יער 23.1.14 הגדרה עשבים שוטים או צמחי באשה הם צמחים לא רצויים

קרא עוד

תזונת אומגה

תזונת אומגה מבוא לעדכון הנוכחי 2017. רקע 1 תזונת אומגה תורגם ונכתב ע"י גיא בן צבי לבקשת הקהל מהדורה מקורית 19.09.99 מהדורה מעודכנת 12.01.2002 I מהדורה מעודכנת 10.2003 II מהדורה מעודכנת III אפריל 2017 עברו 18 שנה מאז

קרא עוד

w-2003

w-2003 Draft SI 1003 part 1.1 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.1 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמייםזכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית שיטת בדיקה

קרא עוד

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק 1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 69 2 הרמונית מתוקים קוביית קשיו קלוי 80 גרם דבש טהור מפרחי בר 200 גרם קונפיטורת רימונים 290 גרם פחית עגולה

קרא עוד

Bright Blue Gradients

Bright Blue Gradients מה נלמד היום: מהי סביבת חיים מהם מרכיבים ביוטיים וא-ביוטיים מהם צורכי הקיום של בעלי החיים כיצד הסביבה מספקת צרכי קיום אלו מה ההבדל בין תנאי סביבה ולמרכיבי סביבה מיפוי מושגים בנושא סביבת חיים: ביוספרה

קרא עוד

תפריט הגשה אירועי צהריים התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים קבלת פנים )4 לבחירה( עמדה מרוקאית תבשיל קוסקוס ומרק ירקות. תבשיל בשר ראש ברוטב פיקנט

תפריט הגשה אירועי צהריים התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים קבלת פנים )4 לבחירה( עמדה מרוקאית תבשיל קוסקוס ומרק ירקות. תבשיל בשר ראש ברוטב פיקנט תפריט הגשה אירועי צהריים התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים קבלת פנים )4 לבחירה( עמדה מרוקאית תבשיל קוסקוס ומרק ירקות. תבשיל בשר ראש ברוטב פיקנטי. עמדה יפנית )סושי( רול סושי נפרס לעיני האורחים מלווה

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ועידת המאמנים נובמבר 2009 דליה נקר טל' 0522493073 אירועי חיים ותחומים משמעותיים במחצית השנייה של החיים: הקן המתרוקן סבאות טיפול בהורים זקנים ו/או סיעודיים מחלות, מוות ואובדן חברים וקרובים ירידה בתפקודי

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 www.pwc.com/il חידושים בתחום התמריצים טלי ברנד, רו"ח, דירקטורית, מנהלת מחלקת תמריצים, אוקטובר 2014 תוכן העניינים דגשים לגבי הטבות מס על פי החוק לעידוד השקעות הון תכניות מענקי מחקר ופיתוח נבחרות שינויים

קרא עוד

EAT DRINK CHILL menu

EAT DRINK CHILL menu EAT DRINK CHILL menu בוקר חוף ארוחות הבוקר מוגשות עד השעה 13:00. בתאבון! בוקר בקטנה קפה ומאפה... 26/24/22 מאפים טריים ועוגות בחושות כריך שאור עם קפה או סחוט טרי... 32 טונה / חביתה/ אבוקדו / VO סלמון )תוספת

קרא עוד

פרופיל של שעורה

פרופיל של שעורה Nikken מידע על מרכיבי ה- GreenZymes Jade של פרופיל של שעורה השעורה האורגנית היא במידה רבה בסיסית וע שיר ה באנזי מים, במיוחד ב- SOD (super oxid dismutase) שהיא תחמוצת נפלאה במיוחד. על פי מחקרים אחרונים,

קרא עוד

ברוכים הבאים לעולם חדש של טעמים צאו איתנו למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד ב

ברוכים הבאים לעולם חדש של טעמים צאו איתנו למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד ב ברוכים הבאים לעולם חדש של טעמים צאו איתנו למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד בחומרי הגלם האיכותיים ומגע ידו של השף, הם המתכון הקסום

קרא עוד

_v18A

_v18A Draft SI 1003 part 1.2 January 2013 טיוטה לתקן ישראלי ת"י 1003 חלק 1.2 ינואר 2013 ICS CODE: שחרור עופרת וקדמיום מכלים הבאים במגע עם מזון: כלים קרמיים, כלים קרמיים-זכוכיתיים וכלי הגשה מזכוכית גבולות מותרים

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

מצגת של PowerPoint‏

מצגת של PowerPoint‏ 1 ארבל פרלינים במגוון טעמים ומליות, -TLV חמוציות בעטוף שוקולד לבן, כרמל- בוטן עטוף בשוקולד חלב, כרמל- צימוק עטוף בשוקולד חלב.. 41.90 2 יין אדום קברנה סובניון מרלו קלאסיק יקב ברקן, קשיו עטוף בשוקולד מריר,

קרא עוד

גיליון 55 אוקטובר 2018 הזנת תינוקות ופעוטות- היבטים פיסיולוגיים והתנהגותיים לילך הדר דגני חלב אם מיכל בבקובי התזונה בגיל הרך - גורם מכריע בהתפתחות קוג

גיליון 55 אוקטובר 2018 הזנת תינוקות ופעוטות- היבטים פיסיולוגיים והתנהגותיים לילך הדר דגני חלב אם מיכל בבקובי התזונה בגיל הרך - גורם מכריע בהתפתחות קוג גיליון 55 אוקטובר 2018 הזנת תינוקות ופעוטות- היבטים פיסיולוגיים והתנהגותיים לילך הדר דגני חלב אם מיכל בבקובי התזונה בגיל הרך - גורם מכריע בהתפתחות קוגניטיבית פרופ' רונית לובצקי וד ר הדר מורן לב הפרעות

קרא עוד

תפריט-הגשה)אירועי חינה בלבד( התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים סלטים )8 לבחירה( חומוס יפואי, גרגרי חומוס ושמן זית. סלט ערבה שרי בזיליקום וזיתי

תפריט-הגשה)אירועי חינה בלבד( התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים סלטים )8 לבחירה( חומוס יפואי, גרגרי חומוס ושמן זית. סלט ערבה שרי בזיליקום וזיתי תפריט-הגשה)אירועי חינה בלבד( התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים סלטים )8 לבחירה( חומוס יפואי, גרגרי חומוס ושמן זית. סלט ערבה שרי בזיליקום וזיתי קלמטה. סלט חציל יפאני בצ'ילי מעוטר בשומשום קלוי.. חמוצי

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 התא מבנה ותפקוד קרום התא התאמה בין מבנה לת פקוד ודרכי מעבר חומרים דרכו נושאי השיעור מבנה הקרום מעבר חומרים דרך: שכבת הפוספוליפידים, חלבוני המעבר: התעלות, הנשאים והמשאבות תכונת החדירות הבררנית של הקרום

קרא עוד

Homework-L9-Skills-1.pub

Homework-L9-Skills-1.pub My Kriah Homework 1st Grade Level 9: All Skills Much me, energy, and money was invested in developing this program. Therefore reproduc on of this work, whether in it s en rety, in part, or in any form

קרא עוד

<4D F736F F D20EEF6E120E7E9F8E5ED202D20EEF2F7E120E4EBF0F1FA20F0E5E1EEE1F E646F6378>

<4D F736F F D20EEF6E120E7E9F8E5ED202D20EEF2F7E120E4EBF0F1FA20F0E5E1EEE1F E646F6378> הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת החוקה חוק ומשפט לעניין הכרזה על מצב חירום סקירת הטיפול בחקיקה שתוקפה מותנה בקיומה של הכרזה על מצב חירום נובמבר 2015 1 תוכן עניינים 3 3 4 5 17 18 כללי התקדמות

קרא עוד

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים

הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים אופניים חשמליים סקירה ותחזית ד"ר שי סופר המדען הראשי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הכנס השנתי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים יולי 2015, אוניברסיטת בר אילן רקע שוק הרכב במדינת ישראל ובעיקר בערים

קרא עוד

חוברת עבודה לתלמיד עבור כשרות הדיאטה האולטימטיבית

חוברת עבודה לתלמיד עבור כשרות הדיאטה האולטימטיבית חוברת עבודה לתלמיד עבור כשרות הדיאטה האולטימטיבית מבוא 1 מה היתה המצווה הראשונה שניתנה לאדם וחווה? א. לא לאכול מעץ הדעת ב. לאכול מפרי עץ הגן ג. לא להשתמש באינטרנט ד. להתפלל לה' חשוב על כך 12 כאשר אדם וחווה

קרא עוד

Microsoft Word - possum.doc

Microsoft Word - possum.doc מר אופוסום חולה מתוך "סיפורי יער העץ החלול" מאת א.ב.פיין צייר ג'.מ. קונדה (1915) פעם אחת קרה מקרה מצער ביער העץ החלול. היה זה תורו של מר אופוסום לצאת ולשאול תרנגולת מהלול של מר אדם ובדרך הוא נפל לבאר ישנה

קרא עוד

9shiurim

9shiurim חשיפת הנחות שיעורים לדוגמה 07 נושא השיעור: מיומנות החשיבה: המקצוע: מערך שיעור בגישת המיזוג השמנה והפחתת משקל חשיפת הנחות כיתה: ה' ביולוגיה מיזוג שיעור. יצירת עניין 2. חשיבה פעילה 3. חשיבה על חשיבה 4. העברה

קרא עוד

התפלגות נורמלית מחודש

התפלגות נורמלית מחודש התפלגות נורמלית בקובץ זה מופיעות שאלות בנושא התפלגות נורמלית שמחליפות את שאלות המאגר ותוספותיו, הקיימות עד כה שאלות אלה יכולות להיפתר מבלי להמיר את ערכי המשתנה לציוני תקן, ומבלי להשתמש בטבלת ההתפלגות הנורמלית

קרא עוד

קפה של אהבה אני מודה, לא האמנתי באהבה. בעצם, הייתי מסוג האנשים שלא האמינו שאהבה קיימת עד שנמרוד התחתן עם איריס. ואז הכל השתנה. הייתי צריך שאחי היחיד י

קפה של אהבה אני מודה, לא האמנתי באהבה. בעצם, הייתי מסוג האנשים שלא האמינו שאהבה קיימת עד שנמרוד התחתן עם איריס. ואז הכל השתנה. הייתי צריך שאחי היחיד י קפה של אהבה אני מודה, לא האמנתי באהבה. בעצם, הייתי מסוג האנשים שלא האמינו שאהבה קיימת עד שנמרוד התחתן עם איריס. ואז הכל השתנה. הייתי צריך שאחי היחיד יתחתן כדי להאמין שאהבת אמת קיימת באמת. "מה סוד האושר?"

קרא עוד

מסמך1

מסמך1 Draft of SI 9612 June 2019 טיוטה לתקן הישראלי ת"י 9612 ISO 9612 - Second edition: 2009-04-01 יוני 2019 ICS CODE: 13.140 אקוסטיקה: קביעה של רמת חשיפה לרעש בסביבת עבודה שיטה הנדסית Acoustics Determination

קרא עוד

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI השתלת מסתם אבי העורקים בצנתור בדרך אל איכות חיים טובה יותר הקדמה היצרות מסתם אבי העורקים פוגע באיכות החיים, בפעילות היום יום ומסכנת חיים. השתלת מסתם באמצעות צנתור מהווה אפשרות טיפול חדשנית במחלה זו. מטרת

קרא עוד

Microsoft Word - דף עליון.doc

Microsoft Word - דף עליון.doc קרנוי טכנולוגיות בע"מ www.carnoy.co.il אודות החברה חברת DONGGUAN CARNOY ENERGY-CONSERVATION SICENCE CO.,LTD מסין מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות מתקדמות לחיסכון באנרגיה. טכנולוגיית החברה מבוססת על

קרא עוד

(Microsoft Word - 1 \367\351\365 \372\371\361''\342 - \371''\340)

(Microsoft Word - 1 \367\351\365 \372\371\361''\342 - \371''\340) קיץ תשס"ג, 2003 והבעה הבנה לשון, שאלון א משך הבחינה: שעתיים וחצי מבנה השאלון ומפתח ההערכה: 50 נקודות 25 נקודות 25 נקודות חלק I: הבנה והבעה חלק :II אוצר המילים והמשמעים ושם המספר חלק :III מערכת הצורות אוווו

קרא עוד

בדיקת ריכוז מתכות כבדות ורדיונוקלאידים בצמחים שגדלו במצע אפר פחם

בדיקת ריכוז מתכות כבדות ורדיונוקלאידים בצמחים שגדלו במצע אפר פחם בדיקת ריכוז מתכות כבדות ורדיונוקלאידים בצמחים שגדלו במצע אפר פחם סיכום רב שנתי של ניסויים (2006-1998) א. תמצית מנהלים אפר פחם תחתית שמקורו בתהליכי שריפה של פחם בתחנות הכוח של חברת החשמל נבחן כמצע לגידול

קרא עוד

Homework Dry 3

Homework Dry 3 Homework Dry 3 Due date: Sunday, 9/06/2013 12:30 noon Teaching assistant in charge: Anastasia Braginsky Important: this semester the Q&A for the exercise will take place at a public forum only. To register

קרא עוד

01 דק' מטרות:.1 מערך פעולה נושא הפעולה: תמונת מצב חברתית- ישראל החניך ייחשף לתמונת המצב החברתית ישראל החניך יבין את המשמעות הערכית של ה

01 דק' מטרות:.1 מערך פעולה נושא הפעולה: תמונת מצב חברתית- ישראל החניך ייחשף לתמונת המצב החברתית ישראל החניך יבין את המשמעות הערכית של ה 01 דק' מטרות:.1 מערך פעולה נושא הפעולה: תמונת מצב חברתית- ישראל 1122. החניך ייחשף לתמונת המצב החברתית ישראל 1111. 1. החניך יבין את המשמעות הערכית של המצב החברתי. 3. החניך יבין כיצד המצב החברתי בא לידי

קרא עוד

תרגיל 5-1

תרגיל 5-1 תרגיל 1 יחסי העדפה, פונקציות תועלת, עקומות אדישות וקווי תקציב כל השאלות להלן מתייחסות לצרכן שהעדפותיו מוגדרות על סלי צריכה של שני מוצרים. העדפות אלה הן רציונאליות (ז"א, מקיימות את תכונות השלמות והטרנזיטיביות).

קרא עוד

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA>

<4D F736F F D20E0E9EA20ECE1F0E5FA20EEF2F9F0FA20E1E9FAE9FA20EEF4E720EEFAEBFA> איך לבנות מעשנת ביתית מפח מתכת... Master stav http://forums.tapuz.co.il/eatmeat פורום הקרניבורים בתפוז לעשות ל האש הינה צלייה על אש חום ועשן פחמים ו/או גז בצורה ישירה,מדובר בפעולה פשוטה לכאורה אבל יש שיאמרו

קרא עוד

ענף המלונאות

ענף המלונאות 1 מאי 4102 המלונאות ענף תקציר של בגידול החיובית המגמה נמשכה 4102 שנת של הראשון ברביע שיא נשבר 4102 שבשנת לאחר זאת לישראל, תיירים כניסות הנכנסת. בתיירות של בשיעור הראשון ברביע עלה התיירות במלונות הלינות

קרא עוד

חבילות שי ומתנות נורית מוצרי פרסום ראש השנה 2017

חבילות שי ומתנות נורית מוצרי פרסום ראש השנה 2017 חבילות שי ומתנות נורית מוצרי פרסום ראש השנה 2017 טעימה חבילות שי ומתנות הינה חברת בת בנורית מוצרי פרסום.התחלנו את דרכינו לפני יותר משלושה עשורים ובקטלוג זה נשמח להציג בפניכם את מגוון חבילות שי, מתנות,

קרא עוד

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית

Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים  ומקסום התועלת העסקית Cloud Governance הכלי למזעור סיכונים ומקסום התועלת העסקית אסף ויסברג, מנכ"ל, Ltd. introsight CGEIT, CRISC, CISM, CISA נושאים לדיון IT Governance על קצה המזלג Cloud Computing למטאורולוג המתחיל תועלת עסקית

קרא עוד

לקוחות יקרים, צוות,ALIBA מזמין אתכם לעולם של תרבות ויופי, התגשמות חלום ואהבה. קומפלקס האירועים היחיד במינו בארץ, מהווה תפיסת עולם חדשה המעמידה את בעלי

לקוחות יקרים, צוות,ALIBA מזמין אתכם לעולם של תרבות ויופי, התגשמות חלום ואהבה. קומפלקס האירועים היחיד במינו בארץ, מהווה תפיסת עולם חדשה המעמידה את בעלי לקוחות יקרים, צוות,ALIBA מזמין אתכם לעולם של תרבות ויופי, התגשמות חלום ואהבה. קומפלקס האירועים היחיד במינו בארץ, מהווה תפיסת עולם חדשה המעמידה את בעלי האירוע במרכז ומעניקה אירוע בלתי נשכח. האיכות והיוקרה,

קרא עוד

מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל

מגישה : חני חוקת תשעו עבור קריאת כיוון למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל שמגיב* עד שזז* עד מנומנם* חולמני- ץ* ר שלווה* אישיות מפריע* לא ך* א... י ש י ב ה ז מ ן ל א ח

קרא עוד

סדרה חשבונית והנדסית

סדרה חשבונית והנדסית .2 סדרות חשבוניות וסדרות הנדסיות n = 5 טבעי על-ידי כלל הנסיגה: + = an + 3. סדרה מוגדרת לכל n רשמו את ארבעת האיברים הראשונים בסדרה. הסבירו מדוע הסדרה הנתונה היא סדרה חשבונית עולה. מצאו את האיבר ה- 57 בסדרה.

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שאלות הגשה בעבודה 1.מהי האטמוספירה? ולאיזה חלקים היא מתחלקת? 2.מה הרכב האטמוספירה? 3. חלק את שלבי ההתפתחות של האטמוספירה? 1000 km האטמוספרה היא תערובת של גזים העוטפת את כדור הארץ. 1000 km שלב שני

קרא עוד

1 איריס פלג חיים טובים עם סוכרת אוסף עצות שימושיות להתמודדות עם סוכרת כל הזכויות שמורות לאיריס פלג. מופץ חינם באתר

1 איריס פלג חיים טובים עם סוכרת אוסף עצות שימושיות להתמודדות עם סוכרת כל הזכויות שמורות לאיריס פלג. מופץ חינם באתר 1 איריס פלג חיים טובים עם סוכרת אוסף עצות שימושיות להתמודדות עם סוכרת 2 תוכן מבוא...4 רשיון שימוש בספר ובתכניו...5 על המחברת...6 סוגי פחמימות... 7 ספירת פחמימות...8 ערכי אינדקס גליקמי...10 * אסרטיביות...

קרא עוד

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc

Microsoft Word - ייעוץ ובדיקות מאי 2006.doc -1- נספח ייעוץ ובדיקות (439) - גילוי נאות - חלק א' - ריכוז התנאים א. הנושא כללי הסעיף. 1 שם הביטוח הנוסף נספח "ייעוץ ובדיקות " התנאים ייעוץ אצל רופא מומחה עקב בעיה ו/ או מחלה פעילה; 1. הכיסויים 2. בדיקות

קרא עוד

קטלוג תכשירים

קטלוג תכשירים קטלוג תכשירים לקטילת חרקים המחלקה להגנת הסביבה מתמחה במציאת פתרונות עכשוויים תוך פיתוח ורישוי של תכשירים לקטילת מזיקים בתחום התברואה ולקטילת מזיקים- חיצוניים בבע ח. למחלקה מוניטין רב במקצועיות, ביעילות

קרא עוד

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc

Microsoft Word - beayot kniya-1.doc בעיות מילוליות - בעיות קנייה ומכירה 1.01 סוחר בגדים קנה חולצות בסכום כולל של 1575 ש"ח. הוא מכר 5 חולצות בהפסד של 5 ש"ח על כל חולצה. את שאר החולצות הוא מכר ברווח של 15 ש"ח על כל חולצה. בסך הכול הסוחר הרוויח

קרא עוד

Microsoft Word - omegadiet2004[1].doc

Microsoft Word - omegadiet2004[1].doc רקע 1 תזונת אומגה תורגםונכתבע"יגיאבןצבילבקשתהקהל מהדורהמקורית 19.09.99 מהדורהמעודכנת 12.01.2002 I מהדורהמעודכנת 10.2003 II המאהה 20 מאופיינתבשתי תופעותסותרותמבחינתבריאות, איכותואורךהחיים. מצד אחד הרפואה

קרא עוד

כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת"

כללי השתתפות בפעילות במבצע חופשת האירוויזיון המושלמת כללי השתתפות בפעילות במבצע "חופשת האירוויזיון המושלמת" כללי: בין התאריכים 6.5.19 ועד 13.5.19 תערוך חברת אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (להלן: "עורכת הפעילות" או "אל על") פעילות בשם "חופשת האירוויזיון המושלמת",

קרא עוד

קטלוג 2012 התשע"ג אריזות שי ר א ש ה ש נ ה ליימן שליסל השם שמאחורי האיכות

קטלוג 2012 התשעג אריזות שי ר א ש ה ש נ ה ליימן שליסל השם שמאחורי האיכות קטלוג 2012 התשע"ג אריזות שי ר א ש ה ש נ ה ליימן שליסל השם שמאחורי האיכות להזמנות shira@l-s.co.il 08-9324514 052-7966514 שירה ביטון revitald@l-s.co.il 08-9324459 052-7966459 רויטל דנין sigal@l-s.co.il 08-9324453

קרא עוד

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc

Microsoft Word - mimun-kraus-test2.doc ב"ה בוחן במימון מספר קורס: 03-01-911-74 אסור להשתמש בחומר עזר. מותר להשתמש בלוחות ההיוון ובמחשב כיס. יש לענות על כל אחת מהשאלות הבאות. ניקוד זהה לכל השאלות. משך הבוחן שעה וחצי. 1) לקחת הלוואה בסך 10,000

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 קורס סייעות רופא שיניים 2013 ברוכים הבאים ד"ר כמאל מסארוה 050-7824234 dent2000@msn.com 1 2013 - מבוא לרפואת שיניים : # # קורס סייעות רופא שיניים נושאי לימוד תפקיד הסייעת היסטוריה של טיפולי שיניים - אנטומיה

קרא עוד

עבודת סיום - מוזיטק

עבודת סיום - מוזיטק יולי 2007 בס"ד עבודת סיום מוזיטק מגישה: הדר חדד שנה ב'. יחידת לימוד: סתיו נושא: מאפייני הסתיו תת נושא: חילזון-העבודה מתבססת על השיר עמיר. "חילזון"/אנדה הנושא א. פעילויות באחריות הגננת לימוד נושא הסתיו

קרא עוד

מצגת של PowerPoint

מצגת של PowerPoint מבוא כללי לתכנות ולמדעי המחשב תרגול מס' 1 דין שמואל dshmuel110@gmail.com 1 1. מנהלות מרצה: אמיר רובינשטיין, amirr@tau.ac.il שעות קבלה: לשאלות קצרות - מייד לאחר השיעור. ניתן לתאם במייל שעות אחרות. מתרגל:

קרא עוד

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ

נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם שירות לספקי השירות שבהסכם, עבור הוצאות השירותים הרפואיים המ נספח לייעוץ רפואי, פיזיותרפיה ובדיקה תקופתית קרה מקרה הביטוח, תשפה החברה את המבוטח או תשלם לספקי ה שבהסכם, עבור הוצאות הים הרפואיים המפורטים להלן, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים בנספח זה ו בכפוף

קרא עוד

(Microsoft Word - \356\351\343\362\345\ doc)

(Microsoft Word - \356\351\343\362\345\ doc) משרד הבריאות 1 ספטמבר 2013 ידיעון - חידושים בתחום מניעת מחלות לב וכלי דם- מספר 32 צוות "הפורום" מאחל לכם ולכל בית ישראל שנה טובה, שנת בריאות והצלחה! הקדמה: מידעון זה מתמקד הפעם במניעת מחלות לב וכלי דם

קרא עוד

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשעח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: 26.01.2018 2 סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מורכבת מ- 6 שאלות. כל שאלה מזכה ב- 20 נקודות כך הנקודות

קרא עוד

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו

. m most לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg]; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשו . m mot לכל אורך השאלה, במקרה של כוח חיכוך: = 0.01 [kg; μ א. נתון: = 0.1 k f k = μ k N = μ k mg a = μ k g תור ראשון: לאחר שג'וני גלגל את הגולה הראשונה שלו ל (3 (,2, צ'אק מכוון לעברה ופוגע. חישוב המרחק

קרא עוד

<4D F736F F F696E74202D20E8E9E5E1E5FA20E9E9E1E5F92D20F1EEE9F0F820F8E7EEECE1E9F C456D696E696D697A657229>

<4D F736F F F696E74202D20E8E9E5E1E5FA20E9E9E1E5F92D20F1EEE9F0F820F8E7EEECE1E9F C456D696E696D697A657229> תכשי רי ייבו ש האם, איך וא יזה? זמינ ו ת ומגבל ות ד"ר שני שייני ן החקלאית יום עיו ן לזכר ד"ר שמ עון רחימלבי'ץ באר-טוביה Dry Cow Therapy טיפול יובש = תכש יר אנ ט ימ י קר וב יא ל י אנט יב י ו ט י IMM \ אוט

קרא עוד

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שיתוף פעולה בין מורים שיח טיעוני (ארגומנטציה) בקרב תלמידים

קרא עוד

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון:

טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: טעימה מסדנת 4 החלקים: קסמים מדהימים 3 מייסד בית הספר: יוני לחמי פלאפון: 454-1288476 פתיחה שלום מתעניין בקסמים! שמי יוני לחמי. אני קוסם מקצועי מעל 11 שנים. לפני 9 שנים התחלתי ללמד קסמים ומאז לימדתי מעל

קרא עוד

Microsoft Word - buty.doc

Microsoft Word - buty.doc ב.דרגונסקיי חתול במגפיים "בנים ובנות!" אמרה ראיסה איבנובנה "גמרתם את ברבעון בהצלחה. אני מברכת אתכם. כעת אפשר לנוח. בחופשה נעשה לנו מסיבת תחפושות. כל אחד יכול להתחפש איך ירצה, ועבור התחפושת הטובה ביותר

קרא עוד

<4D F736F F D20C4DCEFE0C9EBEC202D20FFE0DC20E6EBFFF9EBE62D20C7FCEB2E646F63>

<4D F736F F D20C4DCEFE0C9EBEC202D20FFE0DC20E6EBFFF9EBE62D20C7FCEB2E646F63> עוגת לימוןרטובה וטעימה 125 גרם חמאה 1 כוס סוכר 4 ביצים 1/3 כוס מיץ לימון 1 כוס קמח תופח מנופה 2 כוסות שקדים טחונים דק לאבקה (אפשר לקנות מוכן) מרכיבים: 1 כוס מיץ לימון סחוט מלימונים טריים! (את הלימונים

קרא עוד

eriktology The Prophets Book of 1 st Kings [1]

eriktology The Prophets Book of 1 st Kings [1] eriktology The Prophets Book of 1 st Kings [1] [2] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement

קרא עוד

שבוע 4 סינטקס של HACK ASSEMBLY ניתן להשתמש בשלושה אוגרים בלבד:,A,D,M כולם בעלי 16 ביטים. M אינו אוגר ישיר- הוא מסמן את האוגר של ה RAM שאנחנו מצביעים ע

שבוע 4 סינטקס של HACK ASSEMBLY ניתן להשתמש בשלושה אוגרים בלבד:,A,D,M כולם בעלי 16 ביטים. M אינו אוגר ישיר- הוא מסמן את האוגר של ה RAM שאנחנו מצביעים ע שבוע 4 סינטקס של HACK ASSEMBLY ניתן להשתמש בשלושה אוגרים בלבד:,A,D,M כולם בעלי 16 ביטים. M אינו אוגר ישיר- הוא מסמן את האוגר של ה RAM שאנחנו מצביעים עליו כרגע )A מצביע עליו(. יש שני סוגי פקודות, פקודת

קרא עוד

מסמך מידע סביבתי -בקשה לרשיון /היתר- מפעל בינוני ומעלה א. פרטי המפעל: שם העסק כתובת העסק מיקום העסק בא"ת או אחר גוש חלקה נ"צ בעל/י העסק פרטים ליצירת ק

מסמך מידע סביבתי -בקשה לרשיון /היתר- מפעל בינוני ומעלה א. פרטי המפעל: שם העסק כתובת העסק מיקום העסק באת או אחר גוש חלקה נצ בעל/י העסק פרטים ליצירת ק מסמך מידע סביבתי -בקשה לרשיון /היתר- מפעל בינוני ומעלה א. פרטי המפעל: שם העסק כתובת העסק מיקום העסק בא"ת או אחר גוש חלקה נ"צ בעל/י העסק פרטים ליצירת קשר ח"פ העסק מהות העסק: מוצר: פריט רישוי : עסק קיים

קרא עוד

פרק 2 גישות רפואיות לכולסטרול ובריאות הלב כדי להשיג את שלוות הנפש שמקורה בידיעה שהנכם חסינים מפני מחלות לב, עליכם להפחית את רמת הכולסטרול בדמכם הרבה מ

פרק 2 גישות רפואיות לכולסטרול ובריאות הלב כדי להשיג את שלוות הנפש שמקורה בידיעה שהנכם חסינים מפני מחלות לב, עליכם להפחית את רמת הכולסטרול בדמכם הרבה מ פרק 2 גישות רפואיות לכולסטרול ובריאות הלב כדי להשיג את שלוות הנפש שמקורה בידיעה שהנכם חסינים מפני מחלות לב, עליכם להפחית את רמת הכולסטרול בדמכם הרבה מתחת למה שהאיש ברחוב (ואפילו מספר לא מבוטל של רופאים)

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation "להעיר את הדוב" ניהול מותג בעידן החדש מעשה ברב... 2 מגמת הסטגנציה /ירידה קלה בשוק נמשכת 2016 מכר כלל המגזרים, ינואר-מאי 2016 בהשוואה לינואר-מאי 2015 שינוי מדד מחירים -1.5% 252- מיליון שינוי מכר כספי שינוי

קרא עוד

tak-4772.tif

tak-4772.tif y י ז נאדר התשמ ד. 10 4772 במרס 1985 עמוד תקנות רשות השידור (אגרות, פטורים, קנסות והצמדה) (תיקון), התשמ ה 1985 806. תקנות הגמלים (החלת תקנות, בנמל חדרה) (תיקון), התשימ ה 1985... 806 צו הפיקוח על היהלומים,

קרא עוד

הכנה כרמית אלקיים צילום בועז לביא קונספט, עיצוב וסטיילינג מיכל מוזס ואיוונה ניצן, פטיט גאטו מתוק התפוח תפוח ודבש אינם רק הצמד הסמלי הנצחי של החג, אלא

הכנה כרמית אלקיים צילום בועז לביא קונספט, עיצוב וסטיילינג מיכל מוזס ואיוונה ניצן, פטיט גאטו מתוק התפוח תפוח ודבש אינם רק הצמד הסמלי הנצחי של החג, אלא הכנה כרמית אלקיים צילום בועז לביא קונספט, עיצוב וסטיילינג מיכל מוזס ואיוונה ניצן, פטיט גאטו מתוק התפוח תפוח ודבש אינם רק הצמד הסמלי הנצחי של החג, אלא שני מרכיבים שמשתדכים היטב זה לזה. העמדנו אותם במרכז

קרא עוד

eriktology The Writings Book of Proverbs [1]

eriktology The Writings Book of Proverbs [1] eriktology The Writings Book of Proverbs [1] [2] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement that

קרא עוד

eriktology The Writings Book of Psalms [1]

eriktology The Writings Book of Psalms [1] eriktology The Writings Book of Psalms [1] [2] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement that

קרא עוד

Microsoft Word - beayot tnua 3 pitronot.doc

Microsoft Word - beayot tnua 3 pitronot.doc ק( בעיות מילוליות - בעיות תנועה.7 פתרון: א. נסמן : קמ"ש קמ"ש מהירותו של הולך הרגל. מהירותו של רוכב האופניים. משך זמן הליכתו של הולך הרגל מקיבוץ א' לקיבוץ ב'. משך זמן רכיבתו של רוכב האופניים מקיבוץ א' לקיבוץ

קרא עוד

eriktology The Prophets Book of Isaiah [1]

eriktology The Prophets Book of Isaiah [1] eriktology The Prophets Book of Isaiah [1] [2] [3] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement

קרא עוד

רגעים מתוקים עם

רגעים מתוקים עם רגעים מתוקים עם תוכן עניינים 4-5 6-7 8-9 10-11 12-13 14-15 16-17 18-19 20-21 22-23 מגוון טעמי הפתי בר שלנו יוצרים אינסוף של אפשרויות להכנת קינוחים חגיגיים. הפתי בר משמש כחומר גלם אתו אפשר ליצור ככל העולה

קרא עוד

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מ

תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע : אנטיתזה גלגל מאמר מ תרופה לOCD By Michael Jenike, MD Chair, International OCD Foundation's Scientific Advisory Board Harvard Medical School תורגם ע" : אנטיתזה גלגל מאמר מקור : http://www.ocfoundation.org/medsummary.aspx האינפורמציה

קרא עוד

אתגר קוביות מחייכות תכולה: 12 קוביות חוברת הוראות ופתרונות ספרון הכולל 60 חידות חידות בדרגות קושי שונות תפיסה חזותית וחשיבה לוגית הקדמה המשחק פרצופים

אתגר קוביות מחייכות תכולה: 12 קוביות חוברת הוראות ופתרונות ספרון הכולל 60 חידות חידות בדרגות קושי שונות תפיסה חזותית וחשיבה לוגית הקדמה המשחק פרצופים אתגר קוביות מחייכות תכולה: 12 קוביות חוברת הוראות ופתרונות ספרון הכולל 60 חידות חידות בדרגות קושי שונות תפיסה חזותית וחשיבה לוגית הקדמה המשחק פרצופים בריבוע מכיל 60 חידות ברמת קושי עולה לשחקן יחיד או שני

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 Parsel modules complete Overview Biology Overview Mathematics Overview Science Overview Chemistry Overview Physics Popularity and Relevance.doc University of Tartu Freie Universität Berlin Lund Universtiy

קרא עוד

Morning Dreams ComeTrue

Morning Dreams ComeTrue Morning Dreams ComeTrue Breakfast * מוגש עם מיץ טבעי או שתיה חמה * 24/7 סנטרו פרובנס 69 סלסלת לחמים: פרעצל, לחם מחמצת וחמאת עירית לימונית ביצים לבחירה, גבינת שמנת, ברי עדינה, מבחר זיתים, אמנטל, פרוסות

קרא עוד