כיצד יכולה הגננת לתווך להורה ולילד את חשיבות ארוחת הבוקר? פרוייקטPBL מגישות: מיכל גובנייה, אורית בן סניור, אולה סביקליס. בהנחייתה של מיכל גטניו- קאלוש

גודל: px
התחל להופיע מהדף:

Download "כיצד יכולה הגננת לתווך להורה ולילד את חשיבות ארוחת הבוקר? פרוייקטPBL מגישות: מיכל גובנייה, אורית בן סניור, אולה סביקליס. בהנחייתה של מיכל גטניו- קאלוש"

תמליל

1 כיצד יכולה הגננת לתווך להורה ולילד את חשיבות ארוחת הבוקר? פרוייקטPBL מגישות: מיכל גובנייה, אורית בן סניור, אולה סביקליס. בהנחייתה של מיכל גטניו קאלוש. זאודיטווונדגמאי,

2 חשיבות ארוחת הבוקר בגיל הרך הבטן הקטנה של הילדים היא "הבטן הרכה" שלנו. נדמה כי התזונה, האוכל וההאכלה של ילדינו מעסיקים אותנו כהורים מרגע הלידה ואף קודם. רבים הספרים, ההדרכות, המחקרים, המאמרים, עצות מפי רופאי ילדים, דיאטנים, פסיכולוגים, חברים. והשאלה היא מה נכון? אין ספק בכוחה של התזונה ובקשר הקיים בין אכילה מגוונת ונכונה לבין מיצוי קצב גדילה והתפתחות תקינה. השפעתן של הארוחות המשפחתיות ויחסי האכלה חיוביים משפיעים על אווירה טובה בבית. הרגלים אלו ונוספים הנרכשים בילדות, ישרתו וילוו את עתידם וחייהם הבוגרים של הילדים. כמו כל תהליך חינוכי נרכש, הדרך איטית ולא קלה, ארוכה וללא אפשרות לקיצורים. הפתרונות קיימים, הכללים פשוטים ומוצגים כאן לפניכם. תאמצו אותם בהדרגה ובסבלנות. תוכלו לתבל עםרגש וקצת הבנה ותגישו אותם, מוכנים שלמים ומותאמים אישית לשולחן ביתכם. דגנים פירות חלבונים ירקות

3 איזה כיף שהיה לי הבוקר אח, איזה בוקר בכיף

4 ארוחת בוקר מדוע הגוף זקוק לאנרגיה? מהי אנרגיה? מה קורה לנו בלילה? הקשר בין ארוחת הבוקר להתפתחות וגדילה. מה אוכלים בארוחת בוקר? אבות המזון ובנוסף גם סיבים תזונתיים. מה מכינים בארוחת בוקר לילדים? הרגלי תזונה.

5 מדוע הגוף זקוק לאנרגיה? מה קורה למכונית כשנגמר הדלק? מה קורה לפנס כשנגמרת הסוללה? מה קורה לאייפון כשלא מטעיניםאותו? מה קורה לגופנו כשלא מחדשים את אספקת המזון הסדירה?

6 הגוף זקוק לאנרגיה מהי אנרגיה? היכולת לבצע עבודה הניתנת למדידה כמותית. עבודה נעשית כאשר כוח מניע גוף כל שהוא לאורך של דרך. האוכל הוא חומר הדלק אשר מניע את גופנו, בדומה לדלק שמיניע מכונית נוסעת. האנרגיה שמספק לנו המזון משמשת לכול פעולות החיים הרצוניות )עבודה,ריצה,הליכה( והלא רצונות )כמו פעולות הלב והכליות(. ילדים )וגם בני נוער( צריכים לאכול בבוקר ארוחה שתיתן להם אנרגיה להתחיל את היום.

7 מה קורה לנו בלילה? אנו הולכים לישון לאחר ארוחת הערב. שנת הלילה נמשכת שמונה עד עשר שעות. בשעות אלו גופנו נמצא בצום, הנקרא "צום לילה". במהלך הלילה חילוף החומרים בגוף איטי. הגוף מנצל את מאגרי המזון, הנוזלים והאנרגיה מהיום הקודם. מאגרי הסוכר בגוף מתרוקנים. הגוף נחלש וזקוק לחדש את מלאי האנרגיה. בזמן שאני ישן הלב פועם ואנחנו נושמים. כדי לפעול הגוף שלי מנצל את האנרגיה. ארוחת בוקר מזינה ובריאה ושתייה לרוויה יספקו לגוף את החומרים המזינים הדרושים לו. ארוחת הבוקר מספקת לגוף את האנרגיה הדרושה להתחלה טובה של היום.

8 הקשר בין ארוחת הבוקר להתפתחות וגדילה קיים קשר הדוק בין הרגלי התזונה של ארוחת הבוקר לבין התפתחות וגדילה. ילדים שאוכלים ארוחת בוקר לומדים ומצליחים טוב יותר והשגיהם טובים יותר. ארוחת הבוקר משפיעה על היכולת הרגשית ומצב הרוח. ארוחת הבוקר מספקת חלק מהצרכים התזונתיים היומיים. מחקרים מוכיחים שיש קשר בין הישגים גבוהים בלימודים, בריאות גופנית טובה, התפתחות רגשית וקוגניטיבית טובות יותר.

9 אבות המזון החשיבות של נוכחות חלבונים, שומנים וסיבים תזונתיים בארוחת הבוקר היא בין היתר לצורך האטה של המהירות שבה הסוכר בדם עולה לאחר האוכל. ככל שהארוחה תהיה יותר מורכבת ותכיל יותר רכיבים תזונתיים, הפחמימות שבמזון יוכלו לתת לילדים שלנו אנרגיה שתישאר לאורך זמן רב יותר. מוכרים 6 רכיבי תזונה אשר להם 3 תפקידים עיקריים: אספקת אנרגיה, בניין של רקמות הגוף וקיום פעולות החיים והסדרתם. רכיבי התזונה הם: פחמימות, חלבונים, שומנים, מינרלים ויטמינים ומים.

10 מה מכינים בארוחת בוקר לילדים? דייסה, כדוגמת דייסת קוואקר סלט עם טחינה ירוקה בריאה חביתה עם ירקות בצד שייק פירות עסיסי עם קצת יוגורט חופן של אגוזים או שקדים כריך מלחם מלא או לחם שיפון עם אבוקדו וביצה קשה או עם סלט טונה. יוגורט טבעי עם פרי חתוך ופצפוצי אורז או גרנולה. דייסת שיבולת שועל עם פרי שייק פירות המכיל גם יוגורט או כפית של טחינה גולמית.

11 הרגלי תזונה ארוחת הבוקר הינה הרגל, וכמו כל הרגל, צריך להתרגל אליה. לכן, ככל שנתחיל עם הרגל ארוחת בוקר מזינה, כך נשפר את יכולותיהם של ילדינו ברבדים רבים בחיים. טיפ נוסף להרגל עשו זאת ביחד! כאשר כל המשפחה יושבת לאכול ארוחת בוקר ביחד, הדבר הופך לאירוע משפחתי כיפי ומהנה, ומבטיח את השתתפותם של כל בני המשפחה.

12 מערך שיעור בגן ילדים בנושא: " חשיבות הפירות וירקות להתפתחות הגוף" חשיבות של פירות וירקות בהתפתחות הגוף. כדי להבין את משמעות צריכת הירקות והפירות בחמישה צבעים, צריך להבין את משמעות המונח פיטוכימיקלים. מדובר בשם כולל לתרכובות וחומרים פעילים הנמצאים בשפע באופן טבעי במזונות מן הצומח. לחומרים אלו תפקידים בהגנה על הצמח מפני וירוסים, חיידקים ופטריות בטבע, ובגוף האדם הם מתפקדים כנוגדי חמצון )אנטיאוקסידנטים(, נוגדי דלקות, נוגדי וירוסים עם השפעות מיטיבות, החל מהגנה מפני נזקי הסביבה,, השפעה מיטיבה על תהליך חילוף החומרים בגוף, על תהליכים דלקתיים ועוד. פיטוכימיקלים נמצאים בכל חלקי הצמח, הם נחלקים לסוגים רבים והם תורמים לטעם, לניחוח ואף לצבע הטבעי של המזון. פעילותם של הרכיבים הצמחיים תלויה בעוצמת הצבע שלהם )ריכוז(. ככל שהצבע עז וחי יותר, כך גדלה השפעתם המיטיבה של הרכיבים הצבעוניים. באופן מעניין, הבישול וההכנה מגבירים את פעילותם של חלק מהפיטוכימיקלים. הפיטוכימיקלים אחראיים, בין השאר, לחריפות הפלפל החריף, לחמיצות ולהבדלי הטעם של פירות אדר, לטעמו העז של השום ולצבעה העז של האוכמנייה.

13 הירקות על פי קבוצות צבע. מומלץ גם לגוון פריטים בכל קבוצה: האדומים עגבנייה, פלפל אדום, אשכולית אדומה ואבטיח עשירים בקרוטנואידים המסייעים בהגנה בפני סרטן ומחלות לב וכן עשויים להאט תהליכי הזדקנות. הכתומים לשמירה על תפקוד תקין של מערכת החיסון ; הצבע הכתום נמצא בין השאר בגזר, במשמש, בדלעת ובטטה והוא נוגד חמצון חשוב המגן על התאים, מאיץ את התחדשותם ומאט את הזדקנותם. הירוקים ירקות ירוקים עליים )חסה, כרוב, תרד, כוסברה, פטרוזיליה, פלפל ירוק, קישוא( לשמירה על ראייה תקינה ולהאטת הזדקנות העין וכן לחיזוק העצמות; לצבע הירוק תפקיד חשוב בספיגת החומצה הפולית, המסייעת לתקינות כלי הדם והלב ומכילה רכיבים מונעי סרטן. הלבנים כרובית, כרוב, שומר, קולרבי לשמירה על בריאות כלי הדם והלב, וכן למלחמה בחיידקים ובדלקות; הלבן, שמרוכז בעיקר בשום ובבצל המוכרים כאנטיביוטיקה עוד מימי קדם, מגן על הלב ומשפר את קרישת הדם. הבצל הלבן עשיר בשני סוגים של חומרים פעילים מגנים: תרכובות גופרית והקוורצטין, הידועים בכוחם למנוע מחלות לב וכל דם. הסגולים מכילים אנטיאוקסידנטים )נוגדי חמצון( בריכוז גבוה מאוד התורמים להגנה מפני התפתחות טרשת עורקים וסיבוכים של סוכרת; הצבע הסגול נפוץ בפירות יער, בחמוציות, חציל, בענבים וברימון. פירות סגוליםאדומים מכילים פוליפנולים יש להם יכולת הגנה על הלב החזקים ביותר. בקבוצת הסגולכחול נכללים פטל שחור, אוכמניות, שזיפים שחורים, דובדבנים שחורים, ענבים שחורים, שזיפים סגולים וכדומה. למרות כל היתרונות הרבים שבצריכת הפירות והירקות, צריכתם יורדת בשנים האחרונות ואת מקומם תופש יותר מזון מהיר ומעובד. נסו ליישם חלק מההמלצות הנ"ל ותראו שזה לא כ"כ קשה.

14 מערך שיעור בגן ילדים בנושא "קבוצת הפירות וירקות" נושא "קבוצת הפירות והירקות " המושגים המרכזיים בנושא זה והסברם: ירקות פירות מהו הרכב הגן/הכתה: מליאה תכנון משך הפעילות: 02 דק' מטרת על: הילדים ידעו להבדיל בין פירות וירקות. הילדים יכירו בחשיבות הפירות וירקות לגוף הילדים יפתחו מוטוריקה גסה. תכנון השיעור פעילות לפתיחת השיעור: בתחילת השיעור הגננת תציג את נושא השיעור על פירות וירקות ועל חשיבותם לגוף ותשאל את הילדים אילו פירות וירקות הינם מכירים, כיצד אוכלים אותם?או להניח קערה וסיר ולמיין לפי ירקות ופירות שאוכלים במרק מול ירקות שאוכלים בסלט ( ולהיפך(. משך הפעילות: 5 דקות גוף השיעור: הגננת תפזר כרטיסיות של פירות וירקות. דוגמאות להנחיות: הגננת תציג בפני הילדים מגוון רחב של פירות וירקות. הגננת תבקש מהילדים למיין קבוצה של מצרכים בהתאם להוראתה, לדוגמא: למיין את כל הירקות לקבוצה אחת. למיין את כל הפירות לקבוצה אחת. למיין את כל המצרכים שניתן להכין מהם מרק. למיין את כל המצרכים שניתן להכין מהם להכין מהם סלט חי.

15 אפשרות לפעילות המשך: הילדים יתנסו בחיתוך עגבנייה או כל פרי אחר ויכירו את המרכיבים של אותו הפרי או ירק המיץ, הזרעים והקליפה, הם ילמדו על דרכי אכילה של אותו פרי או ירק פרוסות, מבושלות, חיה. ניתן להכין סלט פירות או ירקות. משך הפעילות: 02 דקות. פעילות סיכום: הגננת תעביר חידון "מי אני?" בנושא פירות הירקות. אני מתוק בצבע צהוב וארוך. מי אני? יש לי משפחה של צבעים: ירוק, צהוב ואדום וגם בני משפחה חריפים. מי אני? אני גדול, מבחוץ ירוק מבפנים אדום ומתוק. בתוכי יש גרעינים שחורים. מי אני? משך הפעילות: 5 דקות. דוגמה ליישום עקרונות התיווך: כוונה והדדיות הגננת תציג בפני הילדים את נושא הפעילות והסבריו, לאורך 1. הפעילות הגננת תקשיב בתשומת לב לתשובות הילדים ויוזמותיהם, תזהה איתותים שונים ותגיב בהתאם הרחבה הגננת תשאל את הילדים, איזה פירות וירקות הם מכירים עוד?. 2. תיווך למשמעות בתחילת הפעילות שהגננת נותנת הסבר על פירות וירקות היא 3. מבטא את הפירות והירקות בשמות שלהם. כשהילדים ימיינו את הפירות והירקות הגננת תעודד את תיווך תחושת יכולת 4. ילדים כן לעשות, ותיתן תחושת יכולת )מילולית "כן כך עושים זאת", איזה יופי אתה עושה זאת"(. ויסות התנהגות זה בעצם הכללים הנהוגים ביום יום, כללי ניקיון, דיבור בתורות 5. וכו' לדוגמא: כללי התנהגותבפעילות זו)פירות וירקות(,הגננת תסביר לילדים על סדר וניקיון, קליפות של התירס שאינו נחוץ ניתן לזרוק.

16 הדגנים" מערך שיעור בגן ילדים בנושא: " קבוצת נושא השיעור "קבוצת הדגנים" המושגים המרכזים בנושא זה והסברם: 0. הסבר המילה "דגן"זהו שם כללי לתבואת השדה שגרעיניהם משמשים מזון לאדם, קבוצת הדגנים כוללת, אורז, חיטה ומוצריה )בורגול וסולת(, תירס,שעורה, שיבולת שועל, שיפון. 0. הדגנים מכילים חלבונים, פחמימות, ויטמינים ולכן הם עשרים בדברים )בסיבים( תזונתיים, מה שהופך אותם למומלצים מאוד לאכילה יומית. מהו הרכב הגן/כיתה :מליאה תכנון משך הפעילות : 05 דק' מטרות על הילדים ידעו מהו דגן חשיבות הדגנים לארוחת בוקר הקניית ידע על התירס הילדים יפתחו מוטוריקה עדינה )פירוק התירס( הילדים ילמדו באמצעות 5 החושים על התירס )מישוש התירס, ראייה, טעם, שמיעה פופקורן, ריח ) מטרות אופרטיביות : תחום לימודי הגננת תסביר ותפרט לילדים על קבוצת הדגנים, תיתן דוגמא על התירס תחום קוגניטיבי כל ילדים יקבלו קלח תירס, יבחינו בצבע ובסידור עליו של התירס, יבחינו גם בסידור הגרגירים בין השרות, ינסו בערך לדעת כמה גרגירים יש. תחום מוטורי אחרי שהילדים יסתכלו מקרוב על התירס, הם יתחילו לפרקו. הילדים ישתפו את הגננת על ניסיונותיהם הקודמים באכילת תירס )בבית, בחוץ, באיזה מצב אכלו את התירס(

17 תכנון השיעור פעילות לפתיחת השיעור: בתחילת השיעור הגננת תציג את נושא השיעור קבוצת הדגנים הגננת תשאל את הילדים האם המושג מוכר להם. הגננת תספר על הדגנים, אילו סוגי דגנים יש ומה הופך אותם למומלצים מאוד לשימוש. משך הפעילות: 5 דקות גוף השיעור : הגננת תיתן לכל ילד קלח תירס, הילדים יבחינו בצבעו ובסידור עליו, הגננת תפנה גם את הילדים להתייחס לסידור הגרגירים ולרווח בין הגרגירים. בהמשך הפעילות הגננת תשאל את הילדים, איזה התנסויות קודמות היו להם באכילת תירס?, בחוץ או בבית?, אם היה התנסות קודמת, מבאיזה צורה היה התירס )מרק תירס, פופקורן, תירס משומר בקופסה(. משך הפעילות :01 דק' פעילות סיכום : הגננת תסביר לילדים את חשיבות התירס לגוף האדם, שבתירס יש המון סיבים תזונתיים, יש בתירס ויטמינים והתירס נותן כח ואנרגיה לגוף האדם כמו שאר הדגנים. הגננת תשאל את הילדים איך הם מעדיפים לאכול את התירס: מבושל או כפופקורן?, ולסיום ניתן להקריא לילדים את הספר "תירס חם". משך הפעילות :01 דק' דוגמה ליישום עקרונות התיווך: 6. כוונה והדדיות הגננת תציג בפני הילדים את נושא הפעילות והסבריו, לאורך הפעילות הגננת תקשיב בתשומת לב לתשובות הילדים ויוזמותיהם, תזהה איתותים שונים ותגיב בהתאם 7. הרחבה הגננת תשאל את הילדים, איזה דגנים הם מכירים עוד?. 8. תיווך למשמעות בתחילת הפעילות שהגננת נותנת הסבר על קבוצת הדגנים היא מבטא את הדגנים בשמות שלהם. 9. תיווך תחושת יכולת כשהילדים יתנסו בפירוק התירס לגורמיו הגננת תעודד ילדים כן לעשות, ותיתן תחושת יכולת )מילולית "כן כך עושים זאת", איזה יופי אתה עושה זאת"(. 11.ויסות התנהגות זה בעצם הכללים הנהוגים ביום יום, כללי ניקיון, דיבור בתורות וכו' לדוגמא: כללי התנהגותבפעילות זו)תירס(,הגננת תסביר לילדים על סדר וניקיון, קליפות של התירס שאינו נחוץ ניתן לזרוק.

18 מערך שיעור בגן ילדים בנושא "קבוצת החלבונים" נושא "קבוצת החלבונים" מה הם החלבונים? החלבונים מצויים בבשר ומוצריו, בחלב ומוצריו, בביצים ובדגים. כל אלה הם חלבונים מן החי. אך החלבונים מצויים גם בצומח: בגרעינים, בקטניות, בזרעים ובאגוזים. לחלבונים ישנם כמה תפקידים בגוף: בניית רקמות חדשות והחלפת רקמות ש"יצאו משימוש" או שניזוקו; בניית גופיחיסון הלוחמים בזיהומים; הובלת המזון והחמצן בדם, אל התאים ומהם; ויסות מאזן המים, החומצות והבסיסים בגוף; ויסות התהליכים הכימיים והפיזיים הקרויים "חילוף החומרים", שהוא "שריפת" המזון והפיכתו לאנרגיה. המושגים המרכזיים בנושא זה והסברם: מגוון של חלבונים ההמלצה לכלול בארוחות כמה שיותר סוגי חלבונים בשר, דגים, ביצים, חלב וכו'. חלבון בונה שריר המטרה של החלבון לחזק את הגוף ולבנות שרירים. מהו הרכב הגן/הכתה: מליאה. תכנון משך הפעילות: 02 דק' מטרת על: הילדים ידעו אילו מוצרי מזון מכילים חלבונים. הילדים יכירו בחשיבות החלבון. הילדים יפתחו מוטוריקה גסה. מטרות אופרטיביות: תחום לימודי: הגננת תסביר ותפרט לילדים על קבוצת החלבונים. תחום הקוגניטיבי: מבין שלל המזונות הילדים יזהו את המאכל המכיל חלבון. תחום מוטורי : הילדים יסתובבו ויעמדו ליד הכרטיסייה הנכונה. תחום שפתי: הילדים ישיימו את המאכל לידו הם נעמדו.

19 תכנון השיעור פעילות לפתיחת השיעור: בתחילת השיעור הגננת תציג את נושא השיעור קבוצת חלבונים ותשאל את הילדים האם המושג מוכר להם. הגננת תספר על החלבונים, באילו מצרכים ניתן למצוא אותם ומה מטרתם. משך הפעילות: 5 דקות גוף השיעור: הגננת תפזר כרטיסיות של מוצרי מזון שונים. על הילדים יהיה לעמוד ליד הכרטיסיות בהתאם להנחיותיה של הגננת. דוגמאות להנחיות: לעמוד ליד המוצרים המכילים חלבונים. לעמוד ליד המוצרים המכילים חלבונים מן הצומח. לעמוד ליד המוצרים המכילים חלבונים מן החי. לעמוד ליד המוצרים המכילים חלב. משך הפעילות: 02 דקות פעילות סיכום: הגננת תקרא לילדים בתור בכדי להגיש לה את הכרטיסיות בהתאם למאפיין שהיא מכריזה עליו. לאחר שכל הכרטיסים נאספו לידה של הגננת, היא תרים כל פעם כרטיסיה אחת ועל הילדים להכריז בפה אחד אם יש במוצר זה חלבונים או לא. משך הפעילות: 5 דקות. דוגמה ליישום עקרונות התיווך: 11.כוונה והדדיות הגננת תציג בפני הילדים את נושא הפעילות והסבריו, לאורך הפעילות הגננת תקשיב בתשומת לב לתשובות הילדים ויוזמותיהם, תזהה איתותים שונים ותגיב בהתאם 12.הרחבה הגננת תשאל את הילדים היכן הם פגשו את המילה "חלבונים"? 13.תיווך למשמעות בתחילת הפעילות שהגננת נותנת הסבר על קבוצת החלבונים היא מפרטת את כל סוגי המזונות בהם קיים החלבון. 14.תיווך תחושת יכולת הגננת תחזק את הבחירה הנכונה של הילד בעת פעילות הכרטיסיות. 15.ויסות התנהגות זה בעצם הכללים הנהוגים ביום יום, כללי ניקיון, דיבור בתורות וכו'. לדוגמא: הגננת תפרט עלכללי התנהגותבפעילות הכרטיסיות, תדגיש את עקרון העמידה בתור, סבלנות, התחשבות באחר.

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8

מפרט מוצר- שוק עוף בגריל רכיבים: שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח ערכים תזונתיים ל- 011 גרם: לאחר בישול אנרגיה 171 8 מפרט מוצר- שוק עוף בגריל שוקיים פטם שמן קנולה,מים בצל טרי,שום כתוש גריל עוף,כורכום כמון,מלח אנרגיה 171 84.32 חלבון פחמימות 8..2 שומן 8.8 שומן רווי

קרא עוד

רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה

רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה 1 רשימת מזונות מותרת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה כדי להקל על כולם ולעשות את זה פשוט, אני אתן לכם את רשימת המזונות המומלצת עבור שלושת השבועות הראשונים של השמירה. העיקרון של "אין לאכול מזון שמכיל

קרא עוד

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א

6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר א 6-4 חודשים בגיל ארבעה חודשים מקבל הפעוט את כל צרכיו מההנקה. למעשה אין צורך בתוספת כלשהי. למרות זאת יש הממליצים להתחיל בטעימות ראשונות בגיל זה, בעיקר אצל תינוקות הניזונים מפורמולה. הגיל משתנה בהתאם לתקופה,

קרא עוד

1

1 1 2 הקדמה מחלות הלב וכלי הדם הן מגורמי התחלואה והמוות העיקריים בעולם המערבי ובארצנו. הגורם העיקרי למחלות הלב וכלי הדם הוא טרשת העורקים. בחוברת זו תמצאו מידע על טרשת העורקים, גורמיה והמלצות כלליות לשמירה

קרא עוד

Bright Blue Gradients

Bright Blue Gradients מה נלמד היום: מהי סביבת חיים מהם מרכיבים ביוטיים וא-ביוטיים מהם צורכי הקיום של בעלי החיים כיצד הסביבה מספקת צרכי קיום אלו מה ההבדל בין תנאי סביבה ולמרכיבי סביבה מיפוי מושגים בנושא סביבת חיים: ביוספרה

קרא עוד

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל- ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1

מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים עברית על הרצף מוגשת ל- דר האני מוסא תאריך הגשה: מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 מטלת סיום שם הקורס: מורי מורים "עברית על הרצף" מוגשת ל ד"ר האני מוסא תאריך הגשה: 10.10.2016 מגישה: זייד עביר יסודי ספר בית קחאוש אלפחם אום 1 הקדמה רכישתה של שפה שניה או זרה היא תופעה לשונית פסיכולוגית,

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 קורס סייעות רופא שיניים 2013 ברוכים הבאים ד"ר כמאל מסארוה 050-7824234 dent2000@msn.com 1 2013 - מבוא לרפואת שיניים : # # קורס סייעות רופא שיניים נושאי לימוד תפקיד הסייעת היסטוריה של טיפולי שיניים - אנטומיה

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 התא מבנה ותפקוד קרום התא התאמה בין מבנה לת פקוד ודרכי מעבר חומרים דרכו נושאי השיעור מבנה הקרום מעבר חומרים דרך: שכבת הפוספוליפידים, חלבוני המעבר: התעלות, הנשאים והמשאבות תכונת החדירות הבררנית של הקרום

קרא עוד

24 מנות טעימות לכל המשפחה

24 מנות טעימות לכל המשפחה 24 מנות טעימות לכל המשפחה תוכן ענייניים הקדמה / מיקי חיימוביץ' עמוד 3 איך יום בשבוע מציל את העולם? עמוד 4 מהי תזונה בריאה? עמוד 6 הקטניות מזון טעים ובריא במחיר שווה לכל נפש! עמוד 8 מתכונים מנצחים מהצומח

קרא עוד

Slide 1

Slide 1 בניית תכנית שיווקית מהי תכנית שיווקית? התכנית השיווקית מתארת את הפעולות השיווקיות שעסק צריך לבצע על מנת להשיג את יעדי המכירות שלו. מטרת התכנית השיווקית בניית התכנית השיווקית עוזרת לנו להגדיר את: 1. יעדי

קרא עוד

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים

מבדק מס' 1 - חומרים: תכונות, שימושים, שינויים בחומר, היבטים טכנולוגיים משרד החינוך המינהל למדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה שם התלמיד/ה: כיתה: משימת הערכה מספר 1- כיתה ד נושאים: מערכות ותהליכים ביצורים חיים ומערכות אקולוגיות )בעלי חיים( הנחיות: קראו היטב את השאלות.

קרא עוד

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ

מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מ מתכוני ibake ללא גלוטן בשיתוף עם שפית עינת מזור לקמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם המתכונים באדיבות שפית עינת מזור, מפתחת קמח כרגיל, עובד 1 ל 1 עם מתכונים רגילים. דונאטס וניל עם זיגוג שוקולד שילדים אוהבים

קרא עוד

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם

1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם 1 מבחן משווה בפיסיקה כיתה ז' משך המבחן 90 דקות מבנה השאלון : שאלון זה כולל 4 שאלות עליך לענות על כולן.כתוב את הפתרונות המפורטים בדפים נפרדים וצרף אותם בהגשה לטופס המבחן. חומרי עזר: 1.מחשבון. נספח הנוסחאות

קרא עוד

מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל

מגישה : חני חוקת תשעו עבור קריאת כיוון למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל מגישה : חני חוקת תשע"ו עבור "קריאת כיוון" למטרת למידה אישית בלבד חוקת שמורות חני הזכויות שמורות הזכויות כלכל שמגיב* עד שזז* עד מנומנם* חולמני- ץ* ר שלווה* אישיות מפריע* לא ך* א... י ש י ב ה ז מ ן ל א ח

קרא עוד

Microsoft Word - beayot tnua 3 pitronot.doc

Microsoft Word - beayot tnua 3 pitronot.doc ק( בעיות מילוליות - בעיות תנועה.7 פתרון: א. נסמן : קמ"ש קמ"ש מהירותו של הולך הרגל. מהירותו של רוכב האופניים. משך זמן הליכתו של הולך הרגל מקיבוץ א' לקיבוץ ב'. משך זמן רכיבתו של רוכב האופניים מקיבוץ א' לקיבוץ

קרא עוד

סוד רפואי - טיפוח נפשי

סוד רפואי - טיפוח נפשי סוד רפואי טיפוח נפשי הבריאות בידיים שלך מאת ד"ר Ph.D גדעון לבב - נטורופת בשיתוף עמותת "תעצומות" 1 סוד רפואי טיפוח נפשי הבריאות בידיים שלך אפשר לצאת מזה! מחלה, היא צלצול אזהרה. שעון מעורר, תזכורת לקחת אחריות

קרא עוד

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים

פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר אני נשאר אני שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים פעילות לגן חובה פעילות מלווה לשיר "אני נשאר אני" שכתבה דתיה בן דור העוסק בהבעת רגשות ובזהות מטרות: הילדים יבינו שלבני אדם יש רגשות שונים, לפעמים שמחים ולפעמים עצובים, אבל האדם עצמו לא משתנה. הילדים יבינו

קרא עוד

מיון ביולוגי

מיון ביולוגי מיון ביולוגי קרל פול לינה )לינאוס( מייסד שיטת מיון מדעית 1778-1707 מתבסס על עקרון ביולוגי: אחידות ושוני שינויים במיון ביולוגי בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה והמידע צמחים ובעלי חיים חד תאיים ורב תאיים פרוקריוטים

קרא עוד

siud-introduction-sample-questions

siud-introduction-sample-questions מבוא לפסיכולוגיה שאלות לדוגמא מבנה המבחן המבחן יכלול: 18 שאלות סגורות כל שאלה= 4 נקודות סה"כ: 72 נקודות 4 שאלות פתוחות כל שאלה= 7 נקודות סה"כ: 28 נקודות (בחירה מתוך 22 שאלות) (בחירה מתוך 6 שאלות) שאלות

קרא עוד

ספר צביעה של ד"ר מקדוגל "הרעלת מזון" איך לרפא אותה על ידי אכילת שעועית, תירס, פסטה, תפוחי אדמה, אורז, וכו'* *כל הדוגמאות המובאות בתמונות, מכילות רק מר

ספר צביעה של דר מקדוגל הרעלת מזון איך לרפא אותה על ידי אכילת שעועית, תירס, פסטה, תפוחי אדמה, אורז, וכו'* *כל הדוגמאות המובאות בתמונות, מכילות רק מר ספר צביעה של ד"ר מקדוגל "הרעלת מזון" איך לרפא אותה על ידי אכילת שעועית, תירס, פסטה, תפוחי אדמה, אורז, וכו'* *כל הדוגמאות המובאות בתמונות, מכילות רק מרכיבים מומלצים של מקדוגל. ראה אתר www.drmcdougall.com

קרא עוד

פרויקט "רמזור" של קרן אביטל בס "ד מערך שיעור בנושא: "פונקציה" טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנו

פרויקט רמזור של קרן אביטל בס ד מערך שיעור בנושא: פונקציה טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנו בס "ד מערך שיעור בנושא: "פונקציה" טליה קיפניס והדסה ערמי, מאולפנת צביה פרטים מקדימים על מערך השיעור: השיעור מהווה מבוא לנושא הפונקציות הנלמד בכתה ט' בכל הרמות. עזרי ההוראה בהם נשתמש: מחשב, ברקו, דפי עבודה

קרא עוד

(Microsoft Word - 1 \367\351\365 \372\371\361''\342 - \371''\340)

(Microsoft Word - 1 \367\351\365 \372\371\361''\342 - \371''\340) קיץ תשס"ג, 2003 והבעה הבנה לשון, שאלון א משך הבחינה: שעתיים וחצי מבנה השאלון ומפתח ההערכה: 50 נקודות 25 נקודות 25 נקודות חלק I: הבנה והבעה חלק :II אוצר המילים והמשמעים ושם המספר חלק :III מערכת הצורות אוווו

קרא עוד

עבודת סיום - מוזיטק

עבודת סיום - מוזיטק יולי 2007 בס"ד עבודת סיום מוזיטק מגישה: הדר חדד שנה ב'. יחידת לימוד: סתיו נושא: מאפייני הסתיו תת נושא: חילזון-העבודה מתבססת על השיר עמיר. "חילזון"/אנדה הנושא א. פעילויות באחריות הגננת לימוד נושא הסתיו

קרא עוד

01 דק' מטרות:.1 מערך פעולה נושא הפעולה: תמונת מצב חברתית- ישראל החניך ייחשף לתמונת המצב החברתית ישראל החניך יבין את המשמעות הערכית של ה

01 דק' מטרות:.1 מערך פעולה נושא הפעולה: תמונת מצב חברתית- ישראל החניך ייחשף לתמונת המצב החברתית ישראל החניך יבין את המשמעות הערכית של ה 01 דק' מטרות:.1 מערך פעולה נושא הפעולה: תמונת מצב חברתית- ישראל 1122. החניך ייחשף לתמונת המצב החברתית ישראל 1111. 1. החניך יבין את המשמעות הערכית של המצב החברתי. 3. החניך יבין כיצד המצב החברתי בא לידי

קרא עוד

Microsoft Word - beayot hespek 4 pitronot.doc

Microsoft Word - beayot hespek 4 pitronot.doc בעיות מילוליות - בעיות הספק.6 פתרון: נסמן: מספר המכשירים שתיקן טכנאי א' בשעה אחת (קצב עבודתו). ( ) כל אחד מהטכנאים תיקן מספר המכשירים שתיקן טכנאי ב' בשעה אחת (קצב עבודתו). 0 מכשירים, לכן: 0 שעות משך זמן

קרא עוד

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי

SF4604MCNR Dolce Stil Novo תנור קומפקטי משולב מיקרוגל זכוכית שחורה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי תנור קומפקטי משולב מיקרוגל EAN13: 8017709217853 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 13 פונקציית ניקוי פירוליטי באדים מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית הפשרה, התפחה, הפעלת שבת בקרת

קרא עוד

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק

1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 לא כולל מע מ 69 לא כולל מע מ 2 הרמונית מתוקים קוביית ק 1 תיבת שוקולד מהודרת אגוזים מצופים בשוקולד במבחר טעמים גודל תיבה 36*12 ס מ סגירת גומי מוזהבת 59 69 2 הרמונית מתוקים קוביית קשיו קלוי 80 גרם דבש טהור מפרחי בר 200 גרם קונפיטורת רימונים 290 גרם פחית עגולה

קרא עוד

תזונת אומגה

תזונת אומגה מבוא לעדכון הנוכחי 2017. רקע 1 תזונת אומגה תורגם ונכתב ע"י גיא בן צבי לבקשת הקהל מהדורה מקורית 19.09.99 מהדורה מעודכנת 12.01.2002 I מהדורה מעודכנת 10.2003 II מהדורה מעודכנת III אפריל 2017 עברו 18 שנה מאז

קרא עוד

1

1 איך לבנות שגרות ניהוליות? מה זה שגרות ניהוליות? פעולות המבוצעות ב קבועה, לצרכי ניהול משימות ואנשים. למה זה חשוב? ניהול עם שגרות קבועות ועקביות מאופיין בסדר, ארגון ושליטה. השגרות מאפשרות למנהל להיות בקיא

קרא עוד

אחריות קבוצתית

אחריות קבוצתית אחריות קבוצתית משך הפעולה: 56 דק' מטרות: 1. החניך יכיר בסוגים ומאפיינים שונים של קבוצות ובייחודיות קבוצת ח'. 2. החניך ילמד מהי אחריות קבוצתית לעומת אחריות אישית והצורך של הקבוצה בשתיהן למען השגת מטרותיה.

קרא עוד

המעבר לחטיבה עליונה

המעבר לחטיבה עליונה בס "ד בס "ד בס "ד עיריית אשדוד מקיף ז' הקריה אשדוד התשע "ב בית הספר ביכולת של התלמידים, ומאפשר בכל מסלול לגשת לבחינות הבגרות לפי יכולתו והישגיו הלימודים. בית הספר שכל תלמידי שכבה ט' ימשיכו ללמוד במסגרת

קרא עוד

מספר נבחן / תשס"ג סמסטר א' מועד א' תאריך: שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: ד"ר אבי אללוף חומר עזר

מספר נבחן / תשסג סמסטר א' מועד א' תאריך: שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: דר אבי אללוף חומר עזר מספר נבחן 2002 2003 / תשס"ג סמסטר א' מועד א' תאריך: 29.1.03 שעה: 13:00 משך הבחינה: 2.5 שעות בחינה בקורס: מבחנים והערכה א' מרצה: ד"ר אבי אללוף חומר עזר: אין שימוש במחשבון: מותר בבחינה 10 עמודים כולל עמוד

קרא עוד

@original_pancake_house בית הפנקייק המקורי רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר ותיהנו מ- 15

@original_pancake_house בית הפנקייק המקורי רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר ותיהנו מ- 15 @original_pancake_house בית הפנקייק המקורי 09-9514215 רוצים להצטרף למועדון החברים הכי מתוק באזור? שלחו עכשיו סמס )מסרון( למספר 09-9514215 ותיהנו מ- 15% הנחה בכל ביקור )החל מהביקור הבא( ומעוד מבצעים והטבות

קרא עוד

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי

SFP6603NRE Dolce Stil Novo תנור פירוליטי 60 סמ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי תנור פירוליטי 60 ס"מ, זכוכית שחורה +A דרגת אנרגיה EAN13: 8017709217440 רכיבים בגימור נחושת פונקציות בישול 10 פונקציות ניקוי: פירוליטי/פירוליטי חסכני מתכונים ניתנים לתכנות 10 תוכניות אפיה אוטומטיות 50 פונקציית

קרא עוד

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות

פקולטה לחינוך מנהל סטודנטים Beit Berl College الكلية االكاديمية بيت بيرل 20/06/2016 יד/סיון/תשעו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות 20/06/2016 י"ד/סיון/תשע"ו ייעוץ וירטואלי הרכבת מערכת )רישום לקורסים( באמצעות האינטרנט שלום רב, לנוחותכם, הרכבת המערכת לשנה"ל תשע"ז תתבצע באמצעות האינטרנט ייעוץ וירטואלי. הרכבת המערכת )רישום לקורסים( תעשה

קרא עוד

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם

לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם לסטודנטים במבוא מיקרו שבכוונתם לגשת למועד ב': אנו ממליצים לכם לפתור מחדש את המבחן שהיה במועד א'. עדיף לפתור בלי לראות את התשובות הנכונות מסומנות. לשם כך העלינו לפורטל שאלון מעורבל ללא שום סימונים עליו.

קרא עוד

" תלמידים מלמדים תלמידים."

 תלמידים מלמדים תלמידים. " תלמידים מלמדים תלמידים." פרוייקט של צוות מתמטיקה, בית ספר כפר-הירוק איך הכל התחיל... הנהלת בית הספר העל-יסודי הכפר הירוק יזמה פרויקט בית ספרי: "למידה ללא מבחנים- הוראה משמעותית", צוות המתמטיקה החליט

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 ועידת המאמנים נובמבר 2009 דליה נקר טל' 0522493073 אירועי חיים ותחומים משמעותיים במחצית השנייה של החיים: הקן המתרוקן סבאות טיפול בהורים זקנים ו/או סיעודיים מחלות, מוות ואובדן חברים וקרובים ירידה בתפקודי

קרא עוד

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד]

מערכת הבריאות בישראל שנה א ppt לפורטל [לקריאה בלבד] מערכת הבריאות בישראל גולדשמידט לידיה R.N M.A 2012 בריאות בישראל מוסדות משרד הבריאות קופות חולים מוסדות ציבוריים: בתי חולם, מד"א, אגודות מוסדות פרטיים: בתי חולים, שירותי רפואת שיניים שירותי בריאו ת השירותים

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 יעוץ פנג שואי לבית מאת: ניצה שטרויך ה. אדריכלות פנג שואי אסטרולוגיה סינית בייעוץ פנג שואי לבית יש כמה וכמה שכבות של עומק לתיקונים והפעלות לאיזון הבית ודייריו. הבסיס הוא הבגואה וכיווני שינה ישיבה נכונים

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שלומית לויט "עץ החשיבה" שלמה יונה- העמותה לחינוך מתמטי לכל מציגים: "ימין ושמאל- לומדים חשבון" 4 מקורות קושי להתמצאות במרחב אצל ילדים תפיסה אפיזודית התנהגות ייצוגית מוגבלת. היעדר מושגים ומונחים. אגוצנטריות.

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation עיניים נוצצות אתגר קרת תוכן העלילה זה סיפור על ילדה שאהבה, יותר מהכל, דברים נוצצים. היתה לה שמלה עם נוצצים, וגרביים עם נוצצים, נעלי בלט עם נוצצים. ובובה כושית שקראו לה כריסטי, על שם העוזרת שלהם, עם נוצצים.

קרא עוד

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד]

מצגת מבנה וטבלה מתוקן [לקריאה בלבד] טבלה מחזורי ת האלקטרונים ברמה האחרונה בכל אטום, הם אלו שיוצרים קשר עם אטום/אטומים נוספים. אלקטרונים אלו נקראים אלקטרונים וולנטיים או אלקטרונים ערכיים. הרמה האחרונה באטום, המכילה את האלקטרונים הוולנטיים

קרא עוד

PowerPoint Presentation

PowerPoint Presentation הנח את הפלאפון במרכז החדר סדנאות ליבה למאמנים משמעת עצמית מטרות הסדנה הקניית כלים לבניית משמעת עצמית אצל השחקנים הקניית כלים ליצירת מאמץ מרבי, ניהול רגשות ואיפוק מודל ערכי הליבה מיצוי עצמי משמעת עצמית

קרא עוד

שאלון אבחון תרבות ארגונית

שאלון אבחון תרבות ארגונית שאלון: אבחון תרבות ארגונית על פי : Cameron, E. and Quinn, R. Diagnosing and changing organizational culture Edison Wesley 1999. 1 לפניך שש שאלות הנוגעות לאבחון תרבות ארגונית. בכל שאלה מוצגים ארבעה איפיונים

קרא עוד

rizufim answers

rizufim answers ÌÈÙÂˆÈ מדריך למורה פעילות זו היא פעילות חקר לבדיקת כל אפשרויות הריצוף שבהן סידור מצולעים סביב קודקוד הוא זהה. המצולעים שבהם ישתמשו התלמידים הם: משולש שווה צלעות, משושה משוכלל וריבוע - כולם בעלי צלע באותו

קרא עוד

גיליון 55 אוקטובר 2018 הזנת תינוקות ופעוטות- היבטים פיסיולוגיים והתנהגותיים לילך הדר דגני חלב אם מיכל בבקובי התזונה בגיל הרך - גורם מכריע בהתפתחות קוג

גיליון 55 אוקטובר 2018 הזנת תינוקות ופעוטות- היבטים פיסיולוגיים והתנהגותיים לילך הדר דגני חלב אם מיכל בבקובי התזונה בגיל הרך - גורם מכריע בהתפתחות קוג גיליון 55 אוקטובר 2018 הזנת תינוקות ופעוטות- היבטים פיסיולוגיים והתנהגותיים לילך הדר דגני חלב אם מיכל בבקובי התזונה בגיל הרך - גורם מכריע בהתפתחות קוגניטיבית פרופ' רונית לובצקי וד ר הדר מורן לב הפרעות

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 שאלות הגשה בעבודה 1.מהי האטמוספירה? ולאיזה חלקים היא מתחלקת? 2.מה הרכב האטמוספירה? 3. חלק את שלבי ההתפתחות של האטמוספירה? 1000 km האטמוספרה היא תערובת של גזים העוטפת את כדור הארץ. 1000 km שלב שני

קרא עוד

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו

כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, ו כמה מילים לפני שקופצים לתוך ה...ציור זוכרים? מרי פופינס קופצת עם הילדים לתוך הציורים, כמה מילות קסמים והם בפנים! וכמה קורה שם בפנים: הילולה, הרפתקה, וגם כעסים וקינאה. אז תנו לי יד וקדימה קופצים, רק תזכרו

קרא עוד

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017

I PRO Skills כישורים לעולם העבודה I CAN I AM I GROW I BUILD I NET I MIX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 BULD MX כל הזכויות שמורות לג'וינט ישראל- תבת 2017 רקע לאור השינויים והמגמות בעולם העבודה, ביניהם גלובליזציה, דיגיטציה מואצת והתארכות תוחלת החיים, חשוב לבחון את אופן החשיבה שלנו על תעסוקה, קריירה ועל הכישורים

קרא עוד

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה

פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה פשוט חשבון כיתה ו - ספר שני שם תלמיד: שם מורה: דואר אלקטרוני תלמיד: דואר אלקטרוני מורה: תאריך הגשה: ציון: דפי עבודה מקוונים - כיתה ו', ספר שני, יחידה 2. פתרו את השאלות, לחוד או בזוגות. תעדו את דרך הפתרון.

קרא עוד

ניסוי 4 מעגל גילוי אור והפעלת נורה מטרות הניסוי שילוב נגד רגיש לאור (LDR) ודפ"א (LED) להפעלתה מתחת לרמת אור מסוימת. שילוב פוטו דיודה לגילוי אור והפעלת

ניסוי 4 מעגל גילוי אור והפעלת נורה מטרות הניסוי שילוב נגד רגיש לאור (LDR) ודפא (LED) להפעלתה מתחת לרמת אור מסוימת. שילוב פוטו דיודה לגילוי אור והפעלת ניסוי 4 מעגל גילוי אור והפעלת נורה מטרות הניסוי שילוב נגד רגיש לאור (LDR) ודפ"א (LED) להפעלתה מתחת לרמת אור מסוימת. שילוב פוטו דיודה לגילוי אור והפעלת.LED מדידת מתחים וזרמים בטרנזיסטור, וזיהוי מצב הפעולה

קרא עוד

קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים

קריית החינוך עש עמוס דה שליט חטיבה עליונה סיכום מחצית א' שכבת יא הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים סיכום מחצית א' שכבת י"א הסתיימה לה המחצית הראשונה, בשנה מאתגרת - שנת בגרויות ראשונה לשכבה. במקביל ללימודים נערכו מגוון פעילויות ואירועים שתיבלו את הלימודים והכינו את התלמידים לקראת העתיד. לימודים - בסוף

קרא עוד

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת

תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של ת תוכנה חופשית מאחורי הקלעים? על סדר היום: קצת על עצמי מה זאת תוכנה חופשית? ההיסטוריה של תוכנה חופשית כיצד תוכנה חופשית משתלבת בשוק התוכנה היתרונות של תוכנה חופשית. דוגמאות מהשטח 1 ליאור קפלן 30/11/05 קצת

קרא עוד

עשבים שוטים

עשבים שוטים עשבים שוטים אך מזינים ובריאים עומרי נביל מדריך לגידול ירקות מחוז עמקים שה"ם האגודה הישראלית למדע עשבים הרעים כנס עשבים רעים לא רק שותים נווה יער 23.1.14 הגדרה עשבים שוטים או צמחי באשה הם צמחים לא רצויים

קרא עוד

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה דיודה פולטת אור ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה מחזור 64 שירה עזרא דיודה פולטת אור דיודה הינו רכיב אלקטרוני בעל שני חיבורים הפועלים כחד כיווני ומאפשר מעבר זרם חשמלי בכיוון אחד בלבד. ניתן לבצע שינוים בגוון

קרא עוד

תפריט - טבעלה - ראשון לציון

תפריט - טבעלה - ראשון לציון תפריט -טבעלה -ראשוןלציון כריכים חמים המבורגר- מוגשבלחמניה כריךשווארמהסייטן - קטן (טבעוני) כריךשווארמהסייטן - גדול (טבעוני) כריךטופופטריות - קטן (טבעוני) כריךטופופטריות - גדול (טבעוני) כריךסביח - קטן כריךסביח

קרא עוד

"ניצנים" תוכנית הצהרונים

ניצנים תוכנית הצהרונים "ניצנים" - צהרונים חברתיים אוגוסט 2017 אב תשע"ז החוק, הקול הקורא, תכנית "ניצנים" החוק לפיקוח על הפעלת צהרונים לגילאי 3-8 נחקק בתהליך מואץ, ביוזמת מספר חברי כנסת, במטרה להסדיר את הפיקוח על הצהרונים במדינה.

קרא עוד

עסקיות צהריים ימים א'-ה' בין השעות 11:00-17:00 לא כולל שבתות וחגים מקבלים כרטיסי אשראי מעל 30 תפריט עסקיות לחברות בהסדר בימים א -ה בין השעות 11:00-17:

עסקיות צהריים ימים א'-ה' בין השעות 11:00-17:00 לא כולל שבתות וחגים מקבלים כרטיסי אשראי מעל 30 תפריט עסקיות לחברות בהסדר בימים א -ה בין השעות 11:00-17: עסקיות צהריים ימים א'-ה' בין השעות 11:00-17:00 לא כולל שבתות וחגים מקבלים כרטיסי אשראי מעל 30 תפריט עסקיות לחברות בהסדר בימים א -ה בין השעות 11:00-17:00 www.tereza.co.il - - 2015.indd 1 07/09/2015 15:53:13

קרא עוד

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב

שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הב שאלון איבחון להפרעת קשב ריכוז ותחלואה נילווית שם הילד: תאריך לידה: תאריך מילוי השאלון: / / ממלא השאלון: / אמא אבא מורה גננת שלום, אנא ענו על השאלון הבא על פי הסולם הבא: ההתנהגות המתוארת לא ניראית לעולם

קרא עוד

עמוד 1 מתוך 3 שאלון הורים לילד הלומד בבית ספר שאלון זה נועד למילוי הורים לילדים תלמידי בית ספר. השאלון מנוסח בלשון זכר, אך מיועד גם לבנים וגם לבנות. י

עמוד 1 מתוך 3 שאלון הורים לילד הלומד בבית ספר שאלון זה נועד למילוי הורים לילדים תלמידי בית ספר. השאלון מנוסח בלשון זכר, אך מיועד גם לבנים וגם לבנות. י עמוד 1 מתוך 3 שאלון הורים לילד הלומד בבית ספר שאלון זה נועד למילוי הורים לילדים תלמידי בית ספר. השאלון מנוסח בלשון זכר, אך מיועד גם לבנים וגם לבנות. יש למלא את הטפסים בכתב גדול וברור ובעט בלבד. ניתן להיעזר

קרא עוד

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית

Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שית Engage חשיפה ראשונית לפרויקט אירופאי ייחודי הקניית כלים למעורבות פעילה בנושאי מדע-חברה לכלל אזרחי העתיד חזית המדע והטכנולוגיה אוריינות מדעית לחיים שיתוף פעולה בין מורים שיח טיעוני (ארגומנטציה) בקרב תלמידים

קרא עוד

איזון סכרת באישפוז

איזון סכרת באישפוז רשיד שרית נאמנת סכרת RN מרכז רפואי ע"ש א. חולון וולפסון הכנת השטח, שיתוף פעולה של: הנהלת ביה"ח הנהלת הסיעוד מנהלי מחלקות אחיות אחראיות סוכרת היא הפרעה בחילוף החומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם ובמקרים

קרא עוד

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות

מסע מדע ו - מסע ברכב שטח ביבשות רחוקות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

סתיו סוכות התשע"ו   לכל איש יש שם שנתו לו אלוהים ונתנו לו אביו ואמו. כך אמרה המשוררת הנבונה והחכמה זלדה. והוסיפה גם את עונות השנה. ולכל איש יש גם "סתי

סתיו סוכות התשעו   לכל איש יש שם שנתו לו אלוהים ונתנו לו אביו ואמו. כך אמרה המשוררת הנבונה והחכמה זלדה. והוסיפה גם את עונות השנה. ולכל איש יש גם סתי מספר 161 7.11,2015 עלון קבוץ אפק כה חשוון תשע"ו גשמי העונה 4 2014 - ספטמבר 2015 ספטמבר מ"מ אוקטובר " 77 מ"מ אוקטובר " 29 " 33 מ"מ סך הכל העונה 77 מ"מ ברעמים וברקים, בסופה שעברה בארץ - אבל דילגה עלינו,

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילות גופ נית בגבהי ם ובמעמקים מה קו רה בגו בה? בגובה פני הים הלחץ קרוב לאטמוספירה אחת ( 760 מ"מ כספית). מתוך האוויר שאנו נושמים בגובה פני הים מהווה החמצן קרוב ל 21% וכמעט כל השאר הוא חנקן. אחוז החמצן

קרא עוד

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי.

1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי. 1 מבחן במדעים ח חשמל ומגנטיות שם תלמיד/ה: בשאלות : 1-42 כולל - רשמו: נכון / לא נכון. משפט שגוי- תקנו סימנים מוסכמים לרכיבי המעגל: הוא סימן למתג חשמלי..1 --------------------------------------- ----------------------------------------------------

קרא עוד

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002

أكاديمية القاسمي كلية أكاديمية للتربية אקדמיית אלקאסמי מכללה אקדמית לחינוך שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 2002 שאלון מוטיבציה פנימית סטופ-הראל, 00 מדוע יורדת המוטיבציה הפנימית ללמידה? הבדלים בין בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים במוטיבציה פנימית ובמשתנים המקושרים אליה מאת : אורית סטופ-הראל בהדרכת : ד"ר ג'ני קורמן

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 טבלה מחזורית היסטוריה בשנת 1882 הוענק פרס החברה המלכותית של לונדון לשני הכימאים, יוליוס פון מאייר ודימיטרי מנדלייב, על גילוי החוק המחזורי )עד היום יש חילוקי דעות מי מהם היה הראשון לגלותו (. מנדלייב ופון

קרא עוד

כשהטבע נותן את הטעם ענבי ציון - פירות מעובדים לתעשיית המזון

כשהטבע נותן את הטעם ענבי ציון - פירות מעובדים לתעשיית המזון כשהטבע נותן את הטעם ענבי ציון - פירות מעובדים לתעשיית המזון ענבי ציון נוסדה בשנת 1972, ע"י משפחת זלצר כחברה המתמחה בייצור ושיווק מוצרי פירות מעובדים לתעשיות המזון. בשנת 2003 רכשה תנובה 50% ממניות החברה

קרא עוד

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ

שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מקט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה עי Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צ שואב אבק רובוטי XIAOMI דגם - Vacuum Mi Robot מק"ט ספק 8223 תכנון מסלול חכם שאיבה חזקה שליטה חכמה ע"י Wi-Fi מרחוק בעל 21 חיישנים למיפוי מושלם של הבית צפייה במפת הניקיון בזמן אמת סוללה חזקה 5200MAH לזמן

קרא עוד

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI

השתלת מסתם אורטלי בשיטת TAVI השתלת מסתם אבי העורקים בצנתור בדרך אל איכות חיים טובה יותר הקדמה היצרות מסתם אבי העורקים פוגע באיכות החיים, בפעילות היום יום ומסכנת חיים. השתלת מסתם באמצעות צנתור מהווה אפשרות טיפול חדשנית במחלה זו. מטרת

קרא עוד

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום

בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום בקשה לאשרת תייר )DS-160( הוראות: יש לענות על כל השאלות המודגשות והרלוונטיות. יש למלא את הטופס באנגלית או בעברית ובאותיות גדולות וברורות. יש לצרף צילום דרכון נוכחי וצילום וויזה אחרונה, במידה והייתה. ניתן

קרא עוד

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4

מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יחללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v m sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 מבחן חוזר במכניקה 55 א יא יח""ללח פתור 3 מהשאלות 1-5 לכל שאלה 33%. חומר עזר מותר מחשבון ונוסחאון של בגרות. v sec משך הבחינה 105 דקות. שאלה מספר 1 4 גוף נע לאורך ציר X כך שברגע. x הוא נמצא 0 t 0-10 16 19

קרא עוד

ברוכים הבאים לעולם חדש של טעמים צאו איתנו למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד ב

ברוכים הבאים לעולם חדש של טעמים צאו איתנו למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד ב ברוכים הבאים לעולם חדש של טעמים צאו איתנו למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד בחומרי הגלם האיכותיים ומגע ידו של השף, הם המתכון הקסום

קרא עוד

Microsoft Word - two_variables3.doc

Microsoft Word - two_variables3.doc משימה שני תלמידים פתרו את מערכת המשוואות הבאה y 7 2y 2. שי פתר בשיטת השוואת מקדמים: I. 2x y 7 II. 2x 2y 2 דנה פתרה בשיטת הצבה: I. 2x y 7 II. 2x 2y 2 I. y = 7 2x II. 2x 2(7 2x) = 2 2x 4 + 4x = 2 6x 4 =

קרא עוד

שוויון הזדמנויות

שוויון הזדמנויות מדיניות של הערכת מורים ואיכות ההוראה פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א אוניברסיטת תל אביב, מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה והמכללה האקדמית בית ברל 10.11.2010 כנס 1 מכון ואן ליר מדיניות של הערכת מורים: - מטרות ההערכה

קרא עוד

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4>

<4D F736F F D20F9E9F2E5F820F1E9EEF0E920E7ECE5F7E4> ניב רווח פסיכומטרי 1 שיעור מבוא נושא סימני החלוקה כולל מספר מושגים שצריך להכיר כמו חלוקה לגורמים או שארית של חלוקה. בבחינה יכולות להופיע שאלות שיעסקו בנושא זה כנושא בפני עצמו, ולעתים הידע בנושא דרוש לפתרון

קרא עוד

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1]

%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D[1] פעילו ת גופנית במ עמקים לחץ עומק לחץ ברומטרי בגובה פני הים= 1 אטמוספרה (760 מ"מ כספית). צלילה לחץ ברומטרי+ לחץ של עמוד המים. לחץ יחסי: הלחץ הנוצר על ידי עמוד המים מעל הצולל. כל 10 מטר = 1 אטמוספירה. לחץ

קרא עוד

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc

Microsoft Word - מארג השפה 9 - דגם.doc מבחן בעברית תכנ תי "מארג השפה" 9 שנ"ל מבחן דגם (ינואר, 2004) שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז ההשכלה / מוסד: מנהל מרכז השכלה: שם: חתימה: אנו רואים בקיום טוהר הבחינות משימה חינוכית, ערכית

קרא עוד

Microsoft Word - ניספח_8.doc

Microsoft Word - ניספח_8.doc ניסוי 8: מעגלי ישור וסינון איור 3.1: מעגל יישור חד-דרכי איור 3.: מעגל יישור דו-דרכי איור 3.3: מעגל יישור חד-דרכי עם מסנן קיבולי איור 3.4: מעגל יישור דו-דרכי עם מסנן קיבולי 1 התקנים חשמליים רבים זקוקים

קרא עוד

תפריט-הגשה)אירועי חינה בלבד( התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים סלטים )8 לבחירה( חומוס יפואי, גרגרי חומוס ושמן זית. סלט ערבה שרי בזיליקום וזיתי

תפריט-הגשה)אירועי חינה בלבד( התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים סלטים )8 לבחירה( חומוס יפואי, גרגרי חומוס ושמן זית. סלט ערבה שרי בזיליקום וזיתי תפריט-הגשה)אירועי חינה בלבד( התפריט ניתן לשינוי בהתאם לזמינות המוצרים סלטים )8 לבחירה( חומוס יפואי, גרגרי חומוס ושמן זית. סלט ערבה שרי בזיליקום וזיתי קלמטה. סלט חציל יפאני בצ'ילי מעוטר בשומשום קלוי.. חמוצי

קרא עוד

התפלגות נורמלית מחודש

התפלגות נורמלית מחודש התפלגות נורמלית בקובץ זה מופיעות שאלות בנושא התפלגות נורמלית שמחליפות את שאלות המאגר ותוספותיו, הקיימות עד כה שאלות אלה יכולות להיפתר מבלי להמיר את ערכי המשתנה לציוני תקן, ומבלי להשתמש בטבלת ההתפלגות הנורמלית

קרא עוד

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו

מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: סמסטר: א תשעח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מו מועד: א בחינה סופית במתמטיקה דיסקרטית משך הבחינה: 2 1 שעות מרצה: פרופ' תאופיק מנסור תאריך: 26.01.2018 2 סמסטר: א תשע"ח m 2 הוראות לנבחן: )1( הבחינה מורכבת מ- 6 שאלות. כל שאלה מזכה ב- 20 נקודות כך הנקודות

קרא עוד

בארץ אחרת

בארץ אחרת בארץ אחרת כתבה טל ניצן איירה כנרת גילדר הוצאת עם עובד בע"מ 3112 על הספר זהו סיפור על ילדה שמגיעה יחד עם הוריה לעיר גדולה בארץ ארץ חדשה. הסיפור כתוב בגוף ראשון ומתאר חוויות ראשונות מן העיר הגדולה: גודלה

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעו התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על ה טופס בדיקת מצב לימודים זה נועד לסייע לסטודנט/ית לעקוב אחר תכנית לימודיו/ה. המעקב והאחריות על השלמת תכנית הלימודים חלה על הסטודנט/ית בלבד! כל הקורסים הרשומים בטופס הינם חובה לימודית )אלא אם נכתב אחרת(.

קרא עוד

האגף לתכנון אסטרטגי טלפון: פקס: פברואר 2017 יום רביעי כ"ו שבט תשע"ז לקט נתונים ליום המשפחה 2016 בפתח תקווה נכון לתאריך 01/01/

האגף לתכנון אסטרטגי טלפון: פקס: פברואר 2017 יום רביעי כו שבט תשעז לקט נתונים ליום המשפחה 2016 בפתח תקווה נכון לתאריך 01/01/ פברואר 0 יום רביעי כ"ו שבט תשע"ז לקט נתונים ליום המשפחה 06 בפתח תקווה נכון לתאריך 0/0/0 בפתח תקווה יש,868 תושבים. התפלגות התושבים בעיר לפי מגדר מגדר סך אחוז 4% % 00% 066 868 זכר נקבה התפלגות התושבים בעיר

קרא עוד

פרופיל של שעורה

פרופיל של שעורה Nikken מידע על מרכיבי ה- GreenZymes Jade של פרופיל של שעורה השעורה האורגנית היא במידה רבה בסיסית וע שיר ה באנזי מים, במיוחד ב- SOD (super oxid dismutase) שהיא תחמוצת נפלאה במיוחד. על פי מחקרים אחרונים,

קרא עוד

ערב הווי בנושא "השרדות"

ערב הווי בנושא השרדות ערב הווי בנושא "השרדות" ראשית כל מסבירים לקבוצה את חוקי המשחק, והם: מחלקים את הבוגרים לשלושה שבטים (על פי חלוקה שנכין מראש- מקריאים את השמות כמו בהישרדות). מטרת השבטים להצליח לנצח את שאר הקבוצות במספר

קרא עוד

חשבונאות ניהולית שיעור תמחיר ABC תמחיר זה אומר כי בגלל שלאורך השנים יותר משמעותיות מאשר בעבר צריך למדוד אותן בצורה טובה יותר לוקחים את העלוי

חשבונאות ניהולית שיעור תמחיר ABC תמחיר זה אומר כי בגלל שלאורך השנים יותר משמעותיות מאשר בעבר צריך למדוד אותן בצורה טובה יותר לוקחים את העלוי חשבונאות ניהולית שיעור..0 תמחיר ABC תמחיר זה אומר כי בגלל שלאורך השנים יותר משמעותיות מאשר בעבר צריך למדוד אותן בצורה טובה יותר לוקחים את העלויות העקיפות שיש בחברה ו, בגלל סיבות טכנולוגיות, העלויות העקיפות

קרא עוד

סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית הפונטיה עמוד 1 סימונה - חוברת גופן

סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית הפונטיה עמוד 1 סימונה - חוברת גופן סימונה בחמישה משקלים משפחת גופנים חדשה בעברית עמוד 1 דק אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! רגיל אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! בינוני אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת 0123456789?! שמן אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת

קרא עוד

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc

Microsoft Word - בעיות הסתברות 1.doc תרגול בעיות הסתברות. גולן מטיל פעמים קובייה הוגנת, מה ההסתברות שבכל אחת מהפעמים יקבל תוצאה שונה? () () () הילה קוראת ספר לפני השינה פעמים בשבוע, יוני סופר כבשים לפני השינה פעמים בשבוע, מה הסיכוי שהיום

קרא עוד

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc)

(Microsoft Word - \372\367\366\351\370 \362\370\345\352.doc) ההתפתחות הדמוגרפית במחוז ירושלים מאת יעקב פייטלסון (סיכום נייר העמדה) מבוא נייר העמדה בנושא מחוז ירושלים הוא ראשון מעבודות שמציגות את ההתפתחות הדמוגרפית בכל מחוז ומחוז במדינת ישראל. מטרת המחקר המוצג בנייר

קרא עוד

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות

הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות הנחיות הורדה ותפעול לספרים דיגיטלים. הוצאת כנרת, זמורה ביתן שמחה להגיש לכם, התלמידים, ספר דיגיטלי. הספרים עצמם הינם בקבצי PDF הניתנים להורדה ללא עלות וללא צורך ברישום לאתר למשתמשי סדרת פשוט חשבון. בספרים:

קרא עוד

שקופית 1

שקופית 1 אלון בבצ' קו, פסיכולוג מוסמך המרכז להורות באוניברסיטת ייל,)YALE( ארה"ב מטרות הסדנה העברת ידע מבוסס מחקר בתחום בעיות התנהגות אצל הילדים. הצגת הטיפול שנחשב ה standard gold בתחום בעיות התנהגות. הצגת מידע

קרא עוד

9shiurim

9shiurim חשיפת הנחות שיעורים לדוגמה 07 נושא השיעור: מיומנות החשיבה: המקצוע: מערך שיעור בגישת המיזוג השמנה והפחתת משקל חשיפת הנחות כיתה: ה' ביולוגיה מיזוג שיעור. יצירת עניין 2. חשיבה פעילה 3. חשיבה על חשיבה 4. העברה

קרא עוד

פברואר 2018 עמותת עתיד ממליצה: משלוח מנות קצת אחרת כתיבה: סיון אבוט-ברקן, סמנ"כלית עמותת עתיד וחברת פורום ילדים של העמותה, בייעוץ חברות הפורום. תודה מ

פברואר 2018 עמותת עתיד ממליצה: משלוח מנות קצת אחרת כתיבה: סיון אבוט-ברקן, סמנכלית עמותת עתיד וחברת פורום ילדים של העמותה, בייעוץ חברות הפורום. תודה מ פברואר 2018 עמותת עתיד ממליצה: משלוח מנות קצת אחרת כתיבה: סיון אבוט-ברקן, סמנ"כלית עמותת עתיד וחברת פורום ילדים של העמותה, בייעוץ חברות הפורום. תודה מיוחדת לדיאטניות חן יער, ענת תבור ואודליה רדמי הכנת

קרא עוד

כתיבת דו"ח אבחון ארגוני

כתיבת דוח אבחון ארגוני 1 כתיבת דו"ח אבחון ארגוני 2 כמה מילים מקדימות על התוכן... - האופן בו אנו מנתחים את הארגון נשען על הפרדיגמות שלנו אודות השאלות מהו ארגון? מהי אפקטיביות ארגונית? אבחון ארגוני מיטבי מנתח את המערכת הארגונית

קרא עוד

בי"ס כרמלית- חיפה

ביס כרמלית- חיפה בי"ס כרמלית- חיפה מבחן הבנת הנקרא ולשון לכיתה ה' שליש שני תאריך: שם: חברים טובים- קראו היטב את השאלות לפני שאתם עונים משך הבחינה: 09 דקות ציון המבחן מ 89 נקודות קראו את הקטע שלפניכם: חבר טוב בעירק חיו

קרא עוד

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשע"ד התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים

טופס לסטודנטים שהחלו את לימודיהם תשעד התמחות: ביולוגיה טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים טופס בדיקת מצב לימודים נועד לעזור לסטודנט* לעקוב אחר תכנית לימודיו. האחריות על תכנית הלימודים היא של הסטודנט בלבד. כל הקורסים הרשומים בטופס הם חובה לימודית. כאשר הסטודנט סיים ללמוד את כל חובותיו הלימודים

קרא עוד